Istraživanje je pokazalo i da konzumiranje velike količine svežeg voća i povrća, i ribe može da spreči pojavu depresivnog stanja.
U eksperimentu su učestvovale dve grupe ljudi od kojih je jedna konzumirala prirodnu hranu, a druga industrijsku hranu.
Ustanovljeno je da je kod pripadnika grupe koji su se hranili prirodnim namirnicama rizik od pada u depresiju bio za 26 odsto manji nego kod grupe koja je konzumirala industrijsku hranu.
Rizik od pojave depresije kod njih iznosio je čak 58 odsto.
Autori istraživanja objavljenog u žurnalu za psihijatriju naveli su da se ta pojava može objasniti prisustvom velike količine antioksidanata u voću i povrću koja deluje zaštitno.
Pored toga, visoki nivo polinezasićenih masnih kiselina sadržanih u ribi, koje stimulišu cerebralnu aktivnost, takođe mogu da deluju preventivno protiv depresije.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 3
Pogledaj komentare