Popović tužio Vreme i Vasića, traži dva miliona zbog duševnih bolova

Beograd --

Izvor: Beta Srbija
Podeli

Šef Biroa za komunikaciju Vlade Srbije Vladimir Popović tužio je beogradski nedeljnik Vreme i na ime odštete zatražio dva miliona dinara. Kako se navodi u saopštenju Vremena, Popović je tužio izdvača lista i novinara Miloša Vasića zbog teksta "Padavine se nastavljaju", objavljenog 17. aprila i teksta "Cena dojave - 1.200 evra", objavljenog 23. aprila 2003. godine.

Popović je zatražio da mu se na ime nematerijalne štete zbog duševnih bolova izazvanih povredom časti isplati milion dinara i na ime povrede ugleda još jedan milion. Vreme u saopštenju prenosi navode tužbe, odnosno citate iz teksta, u kojem se kaže da nije uhapšena osoba za koju je na brifingu u Vladi Srbije rečeno da jeste uhapšen, te da se tako ruši uverljivost vlade i njenih biroa. U tužbi se dalje navodi da se u tekstu tužilac predstavlja kao "arogantni šef agitpropa, koji je usto i bahat". U tekstu "Cena dojave - 1.200 evra" objavljeno je, navodi se u tužbi, da je tužilac predmet prezira i sprdnje među kolegama, "pa makar koliko se gospodin Beba hvatao za ručke Đinđićevog kovčega na pogrebu". Kako prenosi "Vreme", Popović je u tužbi naveo da je Biro za komunikaciju govorio istinu, a optuženi nisu, da nije "nestao iz opticaja", niti učestvovao u bilo kakvim konstrukcijama "protivdržavne zavere", kako se navodi u tekstu "Padavine se nastavljaju". Posebno uvredljiv za Popovića je deo teksta koji se odnosi na ,,hvatanje ručke na kovčegu pokojnog premijera,, s obzirom da je tužilac bio lični prijatelj sa pokojnim premijerom. Nazivanje tužioca "arogantnim šefovm agitpropa" i "predmetom sprdnje" Popović je ocenio difamantnim (klevetničkim), uprkos ranijih upozorenja glavnom uredniku, navodi se u tužbi.

strana 1 od 339 idi na stranu