Letonija zabranila emitovanje ruskom TV kanalu

Letonija je zabranila emitovanje ruskog državnog TV kanal RT, obrazloživši to time da je ta televizija pod kontrolom medijske ličnosti koja je pod sankcijama EU

Izvor: Tanjug
Podeli
Foto: Depositphotos/pincasso
Foto: Depositphotos/pincasso

Reč je o Dmitriju Kiselevu, koji je ismejao tu optužbu rečima da je to pokazatelj gluposti i naglašavajući da on nikada nije bio na čelu RT, pa je predložio Letoniji da se izvini tom TV kanalu i ponovo ga pusti u etar.

Kiselev se nalazi na listi ljudi koji su pod sankcijama EU zbog svoje uloge u promociji “propagande Kremlja” i podrške ruskoj aneksiji Krima od Ukrajine 2014. godine, navodi agencija AP.

Savet za nacionalnu kontrolu elektronskih masmedija ukinuo je sedam kanala koji pripadaju multinacionalnoj mreži koju vodi RT, tvrdeći da je RT pod “efektivnom kontrolom” Kiseleva.

Kao jedno od obrazloženja, Savet optužuje RT da je u svojim programima Letoniju prikazivala kao neuspešnu državu.

Kiselev, koji je na čelu državne Rusije Segodnaja medija grupe, među kojima su i agencija RIA novosti i Sputnjik, naglasio je da sa RT, nekadašnjom Rašom Tudej (Rusija danas), nema ništa.

Rusija Segodnaja u prevodu znači Rusija danas, napominje AP, a RIA novosti su osnovale RT. Međutim, ove dve kompanije su se razdvojile pre nego što je Kiselev preuzeo kompaniju Rusija Segodnaja.

“Ovakva odluka je pokazatelj gluposti, nesposobnosti i rusofobije Letonije,” rekao je Kiselev u intervjuu za radio “Govorit Moskva”.

Proteklih godina, Letonija i Litvanija privremeno su zabranile i druge ruske državne TV kanale pod izgovorom da služe za širenje propagande Kremlja.

strana 1 od 533 idi na stranu