- Vesti -

Kako je Javni servis "venčao" Dodika i Čovića?

U dnevniku emitovanom 13. maja, Radio-televizija Srbije objavila je prilog o slučaju izazvanom izjavom Milorada Dodika da će Treći pešadijski puk Oružanih saga BiH sledeće godine, prilikom postrojavanja, biti obučen u uniforme Vojske Republike Srpske.

Izvor: B92
Podeli
Foto: EPA-EFE/Stephanie Lecocq / EPA-EFE/Koča Sulejmanović
Foto: EPA-EFE/Stephanie Lecocq / EPA-EFE/Koča Sulejmanović

Među reakcijama na tu izjavu našla se i ona predsednika Hrvatske demokratske zajednice BiH Dragana Čovića, koji je izjavio:

"Svako ima svoje viđenje i svakome na volju da u ambijentu kakav imamo doliva ulje na vatru, kako misli da je to najprikladnije. Ja prepuštam kolegama na terenu da dalje nastave sa nadmudrivanjima u stvaranju slike o nama", rekao je Čović.

RTS je, međutim, u prilogu napravio grešku, pa je predsedniku HDZ-a dodao prezime Predsedavajućeg Predsedništva BiH.

Greška, naravno, nije prošla nezapaženo, pa su mnogi komentarisali "novo" prezime Dragana Čovića. Među njima je bio i kolumnista portala Radio Sarajevo, novinar Dragan Bursać, koji je na svom profilu na Fejsbuku prokomentarisao da su "svi u BiH već odavno znali za brak Čovića i Dodika".

Vesti

strana 1 od 119 idi na stranu