Naučnici sa Univerziteta u Montrealu i Instituta Armand-Frappier testirali su efekte ovog biotransformisanog soka na miševima i pokazalo se da ovakav sok ima jako delovanje protiv nagomilavanju masnoće, ali i da reguliše količinu šećera u krvi.
"Biotransformisani sok od borovnice mogao bi postati novi alternativni lek, budući da smanjuje rizik od hiperglikemije kod miševa dijabetičara i štiti druge miševe od nagomilavanja sala i dijebetesa", kaže koautor studije, profesor farmakologije na Univerzitetu u Montrealu Pierre S. Haddad, a prenosi The Times Of India.
Istraživanje je pokazalo da su miševi, pijući ovaj sok, smanjili unos hrane u organizam i uspešno regulisali težinu.
Kompletno istraživanje je objavljeno u International Journal of Obesity.
Izvor:
Sarajevo-X.com
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 0
Pogledaj komentare