Ispovest sa Šri Lanke: Od smrti me delila poruka na Votsapu

Kieran Arasaratnam, direktor Gandijevog Centra za inkluzivne inovacije na Imperjial koledžu u Londonu, za dlaku je izbegao smrt u Šri Lanki.

Izvor: B92, Novi list.hr

Ponedeljak, 22.04.2019.

Ispovest sa Šri Lanke: Od smrti me delila poruka na Votsapu

Njegov hotel bio je jedan od šest prvobitnih meta napada na crkve i hotele, za koje su vlasti okrivile islamsku terorističku organizaciju NTJ. Kieran Arasaratnam preživeo je pukom srećom. Na svom je Fejsbuku detaljno je opisao kako je zapravo 'prevario smrt', prenose 24 sata.

- Još jedan varvarski teroristički čin na čovečanstvo, ovaj put na uskršnju nedelju. Bio sam udaljen 90 sekundi od smrti. Smrt mi je pokucala na vrata, ja sam preživeo, ali su mnogi izgubili živote. Ta stolica s leve strane je mesto gde je trebalo da sednem u 9 ujutru kad je bomba eksplodirala. Moja porodica i ja smo tamo mnogo puta sedila, napisao je. Poruka i neispravna truba

Danas je živ, dodaje, zbog - jedne poruke na Votsapu i neispravne trube na automobilu.

- Sedimo ovde u privremenom skloništu i gledam unazad, te shvatam koliko je bilo blizu. Moj je vozač krenuo na doručak i dogovorili smo se da se nađemo u 9 sati ujutru i da izađemo iz hotela u 9.30. Dok je vozač vozio prema hotelu, pokvarila mu se truba na autu, pa se vratio da promeni automobil, jer je nemoguće voziti bez trube u Šri Lanki. Zbog toga se zadržao 45 minuta.

U 8.36 sati dobio sam poruku od prijatelja koji je bio u vazdušnoj luci i koji mi se zahvaljivao na boravku, a ja sam se našalio s njim da sada mogu i zakasniti na doručak kada više nisam na 'skandinavskom satu'. On voli doručkovati u 8.30 sati, a ja sam lenij, pa idem oko 9.

U 8.55 sati otvorio sam vrata sobe kako bih se spustio na doručak. Do restorana mi treba pet minuta. Ali nešto me omelo i vratio sam se u sobu da uzmem kreditnu karticu, otvorio sam zavesu i ugasio znak 'ne uznemiravaj' kako bi mogli očistiti sobu dok sam na doručku. Ubitačna grmljavina

I tada je odjeknula eksplozija. Prvo sam pomislio da je reč o grmljavini, ali pogledao sam napolje i nisam ništa video. Nekoliko minuta kasnije čuo se i drugi udar i tada se oglasio protivpožarni alarm i zvuk za evakuaciju. Pogledao sam dole kroz prozor i ugledao haos. Znao sam da nešto nije u redu. Počeo sam trčati od 18. sprata do prizemlja. Kad sam stigao do trećeg, tada sam shvatio koliko je situacija loša - krvi je bilo svuda, decu su nosili na rukama - totalna panika, opisao je Kieran.

Čuo je za tragediju danske porodice koja je ostala bez troje dece.

- Molim vas, imajte ih u svojim molitvama. I ja sam otac troje dece i moje srce pati zajedno s njima. Molim se Bogu da nijedan roditelj ne prolazi kroz takvu patnju - napisao je.

Dodaje kako su njegove misli i molitve sa žrtvama i njihovim porodicama.

- Moje srce je s njima. Preživeo sam, ali mnogi su izgubili živote ovim bezumnim činom. Ujedinimo se i pošaljimo ljubav onima koji mrze i koji žele deliti. Dobio sam još jedan život - živim još jedan dan da zahvalim Bogu i sada sam još odlučniji nego ikada pre da napravim razliku u svetu kroz obrazovanje tako da moje troje dece nikada ne moraju iskusiti ovaj osećaj. U ovakvim vremenima shvatate koliko je život kratak, a ponekad ni ne znamo da je smrt samo pet minuta od vas.

Ljubav je jedini iscelitelj i put nanapretka. Ljudi koji mrze nikada neće uspeti preokrenuti činjenicu da će dobro uvek pobediti zlo, a ljubav i saosećanje trijumfovati nad mržnjom - napisao je Kieran.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.