Život

Utorak, 09.03.2010.

11:42

Alkoholom protiv viška kilograma

Žene koje dnevno piju po dve čaše vina, piva ili nekog drugog žestokog alkoholnog pića izložene su manjoj opasnosti od povećanja telesne težine od onih koje uopšte ne piju, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja.

Podrazumevana plava slika

Istraživači iz bostonske bolnice BWH (Brigham and Women's Hospital) došli su do tih rezultata obavivši anketu sa 19.000 Amerikanki koje nisu imale problema sa telesnom težinom.

Anketirane žene, starosti od 39 godina pa na više, zdravstveni stručnjaci pitali su o tome koliko dnevno konzumiraju čaša alkohola, a potom su u periodu od oko 13 godina kontrolisali njihovu telesnu težinu.

Istraživanje je pokazalo da su žene koje uopšte nisu konzumirale alkohol dobile najviše kilograma, a da su one koje su pile po dve čaše dnevno alkohola najbolje "odolele" suvišnim kilogramima.

Pri tome se crno vino pokazalo kao najefikasnije u borbi protiv viška kilograma, ali su se delotvornim pokazale i ostale vrste konzumiranog alkohola - belo vino, pivo i žestoka pića.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 4

Pogledaj komentare

4 Komentari

Možda vas zanima

Podeli: