Ponedeljak, 08.02.2010.

15:05

Crveno vino usporava starenje

Novo istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji otkriva da crveno vino može da uspori proces starenja organizma, ali ako biste želeli da izbrišete baš sve bore sa lica trebalo bi da pijete 100 flaša vina dnevno.

Podrazumevana plava slika

Naučnici su otkrili da hemikalija resveratrol, koja se nalazi u crvenom vinu, ima mogućnost da uništi loše ćelije koje doprinose bržem starenju.

Međutim, kad je o alkoholu reč, opreza nikad nije dosta. Preveliko konzumiranje može ozbiljno narušiti čovekovo zdravlje i izazvati njegovu smrt.

Istraživači sa Univerziteta Gotenberg u Švedskoj ispitivali su ovu hemikaliju kako bi utvrdili kako ona zapravo usporava proces starenja. U centru istraživanja je bio kvasac u kojem su pronađene neke ćelije koje uništavaju loše proteine.

"Resveratrol koji smo pronašli u crnom vinu ima sposobnost da kontroliše proces starenja. Ukoliko ljudi očekuju da će im nekim čudom sve bore nestati sa lica, onda bi morali da konzumiraju velike količine crvenog vina", rekao je prof. Tomas Nistrom, a prenosi "Express".

Rezultati ovog istraživanja su veoma važni u izučavanju bolesti koje su povezane sa starenjem.

Izvor - Sarajevo-x.com

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 6

Pogledaj komentare

6 Komentari

Možda vas zanima

Podeli: