Nova vest

kofein

pokazuje studija

Naučnici upozoravaju: Jutarnja kafa remeti san

Jutarnja šoljica kafe, za mnoge neizostavan ritual za razbuđivanje, mogla bi da utiče na mozak znatno duže nego što se misli, čak i tokom noći, remeteći san satima nakon konzumacije.

9:51

2.6.2026.

7 d

Naučnici dali odgovor

Zašto bi kafu trebalo piti samo ujutru?

Ispijanje kafe samo ujutru može pomoći ljudima da žive duže u poređenju sa ispijanjem napitka tokom dana, sugeriše nova studija.

9:23

11.1.2025.

514 d

Izdvajamo

Tehnopolis

Gasi se ChatGPT: "Mrtav je"

Plan kompanije OpenAI je da u roku od nekoliko nedelja transformiše ChatGPT u takozvanu "superaplikaciju", prenosi FT pozivajući se na anonimne izvore.

11:02

9.6.2026.

9 h

Info – najvažnije vesti iz Srbije i sveta | B92.net

Svet

Putin nasamaren? Zelenski poručio – "postigao sam cilj"

Predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski izjavio je da je u poslednjih mesec dana poslao više pisama različitim institucijama i državama sa različitim ciljevima, te da je pismo ruskom lideru Vladimiru Putinu donelo rezultat kojem se nadao.

20:01

9.6.2026.

9 min

Svet

Bugarska presekla: "Nema više oružja za Ukrajinu"

Novoimenovani bugarski ministar odbrane Dimitar Stojanov izjavio je u utorak da njegova zemlja više neće isporučivati oružje Ukrajini i pozvao Moskvu i Kijev da sednu za pregovarački sto kako bi se okončao rat, izvestila je novinska agencija BTA.

19:40

9.6.2026.

28 min

Život – zanimljivosti, istorija, nauka i inspirativne priče | B92.net

Najnovije Novo Sport Sport B92 Video Video Meni Menu