Tehnopolis

Petak, 19.01.2024.

11:51

Instagram uvodi novu funkciju: Obradovaće roditelje i razbesneti tinejdžere

Društvena mreža Instagram predstavila je svoju novu funkciju namenjenu tinejdžerima.

Izvor: Tanjug

Instagram uvodi novu funkciju: Obradovaće roditelje i razbesneti tinejdžere
Foto: Shutterstock/Ink Drop

Platforma Instagram slaće automatsku poruku svojim korisnicima od 13 do 18 godina, kojom ih poziva da ne koriste tu društvenu mrežu tokom noći, u periodu od 22 do četiri sata, kako bi ih podstakla na zdraviji stil života.

"San je važan, naročito za mlade ljude, tako da pokrećemo nove večernje poruke koje će se pojaviti kada tinejdžeri provedu više od 10 minuta na Instagramu, kada gledaju rilse ili direktne poruke kasno noću. Podsetiće tinejdžere da je kasno i podstaći ih da isključe aplikaciju", navela je kompanija Meta u jučerašnjem saopštenju objavljenom na njihovom sajtu.

Mladi će tako na svom profilu od 22 sata dobijati poruku "Kasno je. Razmislite o tome da isključite Instagram tokom noći" ako koriste određene funkcije na društvenoj mreži.

Prema informacijama Instagrama, ta poruka se neće pojavljivati ako mladi koriste druge alatke platforme, kao što su storiji.

Ova obaveštenja ničim ne obavezuju mlade da ih poštuju, a oni koji ne prijave svoje pravo godište kada otvaraju profil, mogu i u potpunosti da ih izbegnu.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 4

Pogledaj komentare

4 Komentari

Možda vas zanima

Velika akvizicija

Prodata poznata srpska kompanija: Kupili je Estonci

Estonska kompanija Piletilevi Group (PLG), najveća platforma za prodaju ulaznica u baltičkim zemljama i centralnoj Evropi, zvanično je preuzela 100% vlasništva nad beogradskom kompanijom Ticket Vision, vodećim prodavcem karata na tržištu Srbije.

11:55

9.11.2026.

2 d

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

2 d

Podeli: