Četvrtak, 26.10.2017.

08:51

Otišao u "ovlašćeni servis", bez garancije, pa sud

Odlazak u servis nekim vlasnicima automobila predstavlja pravu noćnu moru.

Izvor: Večernje novosti

Otišao u "ovlašæeni servis", bez garancije, pa sud IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Dexterijus

pre 8 godina

Svako ko ima ili otvara servis mora da zadovolji odredjene standarde tj one koje propisuje kompanija. Znaci nema popravke mehanike ili elektrike u garazi. Ja sam od onih koji nemaju para za bacanje..ali za auto uvek cu radije oterati u ovlasceni servis nego kod bilo koga. Poenta je da se izdaju servisni nalozi sa spiskom radova I pecatom.. tako da nema lazi nema prevare.A ko zezne stvar gubi posao..

rani

pre 8 godina

Zamenjen druk lager posle sat i po? Bravo! A on je crko zbog manjka ulja u menjacu? Fascinantno! Gde se nalazi taj servis, da tamo održavam kola! Zamena druk lagera zahteva skidanje kvacila, tj menjaca i to košta minimum 60 evra (drugarski), sam lager košta minimum 30 evra (za Fiat, ne i za tog Nemca)! Ceo taj posao ne može da se završi bez minimum 3-4 sata! Oni sve to platili 9000 din, za sat i po!

miki

pre 8 godina

1 kupac dobija jasne instrukcije kad preuzima auto i to potpisuje da je razumeo i da je saglasan sa uslovima garancije.
2 u slucaju kvara poziva asistensciju ciji je broj u svakoj servisnoj knjizici. a koji ga besplato slepaju u najblizi ovlasceni servis. ako je u garanciji besplatno .
3 ulje u menjacu ne spada u redovno odrzavanje na novijim automobilima.
4 vlasnik bi trubio na sva usta i digao galamu pogotovo sto je krenuo na more a auto crko. i trazio bi zamenski. a bez tuzbe i advokata veliki racun a ovaj je ogroman ako je stradao menjac jer je ostao bez ulja.
radim u ovlascenom servisu i svaki dan mi masu knjizicom i znaju bolje od mene sve uslove i prava tako da ova placena prica je mogla bolje da se napise a da li skup o.servis jeste ali smo medju najjeftinijima u evropi sa orginalnim delovima. kopije su kao i patike imate kineske za 1000 din pa tako i delovi.
to sto mi para nemamo to je nesto drugo.
U pezou u norveskoj 150e radni sat kod nas 3500 i to je skupo slazem se . ali da zna raja ja svaki dan 5-6 auta popravljam za majstorima.komsijama.tecama.....
ko ima da plati ovlasceni dobar(nisu svi isti) i da ljudi nece da plate nego hoce djubre a to posle 3x skuplje mora da plati

s.nikolić , austrija

pre 8 godina

Majstor Dule@ iz Suvaje ne živi u Srbiji !
I normalnim zemljama koje imaju široku mrežu zastupniszva i organizovano pružanje pomoći ovako kako Dule napisa može da funkcioniše! !

I Srbiji ne , i ne samo ovo sa autoservisima ili mehaničarima !

JA se lično oduševljavmm hrabrosti da neko , pre svega privatna lica , KUPI NOV AUTO !
Sem autoputeva , a i oni malo šepaju sa kvalitetom , ne vidim puteve gde bi.mogao da vozim novi auto od desetak i više hiljada evra !


Naravno da me oduševljava i svaki duhovit komentar kojoj je na žalost sve manje i.manje !

POZDR od vlasnika mazde 626 diesel 2001 god. sa 200 000 pređenih kilometara i supruge vlasnice reno modusa , takođe diesel sa 370 000 pređenih kilometara !

za Vlada, 26. oktobar 2017 14:39

pre 8 godina

A zašto su izgubili licencu? Pa zato što su kada im oteraš auto na servis koji je u garanciji recimo da odradiš neke rutinske stvari, kao npr. zamena filtera za gorivo, filtera za ulje i ulje, skidali originalne delove sa automobila, a postavljali delove koji se koriste prilikom ugradnje, a koji su po kvalitet 3 puta gori od ugrađenih. E vi sad verujte ovlašćenom serviseru. Ovde je problem u tome, što država Srbija ne sankcioniše prevarante, ili ako ih sankcioniše, te sankcije su simbolične.

M.

pre 8 godina

Šta je ovde čudno i vest?! To se zna i to su mu i rekli 100% kad je kupovao auto, jedino što nije precizirano da li du ga u Nišu slagali da su ovlašćeni ili ne...

Pa

pre 8 godina

Zar kad kupiš nov automobil ne dobiješ i spisak ovlašćenih servisa. Takodje, vrlo je lako pronaći i spisak na sajtu dilerske kuće. Meni ova priča ne pije vodu.

Vlada

pre 8 godina

Pisete proizvoljno (uglavnom). Kupio sam auto kod dilera 2009. Tu sam i isao na redovne servise. 2013.kada sam prodavao auto, saznao sam da su izgubili licencu, a ja garanciju, jer su uredno nastavili da rade. U pitanju je bila kuca na Dusanovcu i pooznati japanski brend.
Srecom nisam imao problem

M

pre 8 godina

Nemojte ni ici u ovlasceni servis iako vam je auto u garanciji. Postoje mnogi manji servisi i radionice koji ce vam skoro sigurno otkloniti svaki kvar, i to daleko povoljnije nego u ovlascenom servisu. Tamo mogu samo da vas oderu, izmisle da je procurilo neko crevo ili dodaju jos neki navodni kvar, a dok rade na vasem autu ne mozete da pridjete i gledate sta rade, i uglavnom kada im opisete kvar, nemaju predstave sta moze da bude u pitanju. Coveka u tekstu je zadesio peh jer je krenuo na more pa i nije imao mnogo izbora. Pre kupovine auta raspitajte se kod koga cete servisirati auto i pronadjite sebi nekoliko pouzdanih i dobrih servisa, posebno za mehaniku, elektriku, elektroniku itd.

Mladen

pre 8 godina

Primer:

Reanult 1.5 dCi se ugrađuje u novu Mercedes A klasu, isti motor ide u Dacia Sandero. I nekome se desi problem na motoru, otkaže dizna. U Jagodini ima ovlašćen servis za Dačiju. I ta dizna ne može da se zameni u Jagodini?

Drugi primer - u Srbiji ceo VW kontigent ide preko Porsche, samo Škoda ide posebno (Autočačak). Po čemu je A3 različit od Oktavije, kada je mehanički isti auto?

Vlada

pre 8 godina

Pisete proizvoljno (uglavnom). Kupio sam auto kod dilera 2009. Tu sam i isao na redovne servise. 2013.kada sam prodavao auto, saznao sam da su izgubili licencu, a ja garanciju, jer su uredno nastavili da rade. U pitanju je bila kuca na Dusanovcu i pooznati japanski brend.
Srecom nisam imao problem

Sale

pre 8 godina

@Milos Staletovic
Sta naprica ti majke ti?
Ok, imam Pezo, a odem u Mercedesov servis da mi urade mali servis? ili Intervenciju? Pa ovo je ipak pobeda dana.
Pritom, naravno svi servisi trebaju da imaju "dijagnostike" od svih auta je l' tako? I Filtere goriva i ulja? Aha, pa kazi tako.. :D
I Naravno, ova prica iz teksta nema vezu sa vezom.

Vlada Joksimovic

pre 8 godina

Oštećeni čovek ne kaže da je pitao da li je to ovlašćeni servis, samo da je video veliku jasno istaknutu tablu.
Uzgred, u dokumentima koja su u kolima, osim korisničkog uputstva uvek stoji i spisak stvarno ovlašćenih servisa.

Milos Staletovic

pre 8 godina

Jeste da auto ima garanciju, ali da bi se odrzala ta garancija, mora da se ide na redovan servis, kod novih automobila je svake godine.
Menjaja ulja u menjacu ne spada u intervencije kod novih automobila, znaci ako je problem nastao zbog tog razlok, nije sigurno kriv vlasnik automobila.
Da mi kaze nesto tako majstor, da zbog toga ne pokriva garanciju, to mi je vec alaram da ima nesto sto nije uredo sa tim servisom.
A da budemo precizni, barem kako funcionise u CH, prinzati servis nije samo servis te marke. Vec je bilo koji ovlasceni servis i druge kompanije. Znaci za Renault (auto sa teksta), u slucaju nesto hitno moze da se ide i u garazu mercedes (npr).
Ja na mom peugeot 308 SW treba da uradim servis oko 5.12. Tada se nalazim u Kg, a cisto sumnjam da cu da dam auto u ovlascenom servisu u KG (prosli put pitao da mi napune ureu, i nisu imali).

vozac

pre 8 godina

(ЗаБољеИнисмо)
Mozda se ovo i nije desilo, ali verujem da jeste, sa obzirom da je u pitanju "poznata nemacka kompanija". Kod ovlascenog dilera "poznate nemaacke kompanije", ne uvazavaju garancije za neke motore, sa razlogom "loseg goriva". A i kvalitet iste kompanije i njeboh vozila jeste takav da ce nekom da rikne druk lager u tri godine, koliko daju garanciju. Tako da je tekst verovatno istinit.

Pera

pre 8 godina

Evo jos jedno iskustvo:

Meni su u volascenom servisu servisirali kocnice i tri puta mi nisu odgovorili da je moguce uraditi zamenu kocionih plocica i van ovlascenog servisnog centra a ne izgubiti garanciju! Dok ja to nisam saznao! Do tada sam placao ruke sat i po, plocice po okruglo 3 puta visoj ceni (isti proizvodjac i model!) odnosno pravili su ovcu od mene.

I ovo je sada pokusaj satanizacije neovlascenih servisa!

Pera Djokic

pre 8 godina

Mene su prevarili sa garancijom. Prodali su mi automobil "domace proizvodnje" sa 2+2 godine garancijom. Kada sam posle 2 godine otisao u ovlasceni servis, rekli su mi da imam samo 2 godine garanciju jer nije uneto u sistem.

ђиха-ђиха

pre 8 godina

’Reno’ kao vrlo ozbiljna kompanija, redovno sprovodi odite

Одите? Лудо буразеру, лудо... А ови што причају да овлашћеним сервисима треба одузети монопол и дозволити и обичним сервисима да поправљају ауто у гаранцији су потпуно у праву. Једино што ће тешко до тога да дође јер овде је небитно ко је на власти, да ли Турци, Американци или Срби, овај народ је једноставно такав да је добар једино за јахање и мамузање, па то свака власт и ради.

Pimbe

pre 8 godina

Zato sam ja pobornik kupovine provedenog nemca starog 7/8 godina i predjenih do 100000 km. To voziš još 150000 bez iole sekiracije. Kakva garancija kavi ovlašteni serviseri.

Tor

pre 8 godina

"sprovode odite" wooow kakav recnik, eeej, odite sprovode. pa ajmo onda engleski lepo da pricamo, jer i druga rec koju su mogli da iskoriste je takodje strana - revizija. ni trunke truda

Optimista

pre 8 godina

Eh koliko nisi upravu, naime ja sam vlasnik KIA auta koji je kupljen u Novom Sadu i jedno vreme servisiran tamo međutim zbog kvara elektronike na letvi volana morao sam na servis u BG. Kada tamo šok kažu poslednji servis ste uradili u tom i tom servisu koji nije obnovio ugovor zbog dugovanja prema uvozniku KIA automobila i izgubili ste garanciju. Ne možeš ni zamisliti moj šok kada sam to čuo, 5 min posle saberem se ja i lepo kažem da ću podneti prijavu inspekciji i tužbu sudu, inspekciji zbog uskraćivanja zakonske garancije, a sudu zbog krivičnog dela prevare jer na tom servisu koji i dan danas popravlja KIA automobile lepo stoji tabla KIA auta. Tako da nisi upravu po zakonu o žigovima niko bez striktnog odobrenja vlasnika žiga isti nesme da istakne jer je isti zakonom zaštićen. Isticanjem se podrazumeva da onaj ko ga je istako ima dozvolu a samim tim ako je upitanju servis za istaknutu marku klijent je doveden u zabludu i kaznu treba da plati servis koji ga je doveo u zabludu.




Nije mu palo na pamet kada je oterao auto ,da pita majstora da li je to ovlasceni servis ? Ili da proveri na internetu koji su ovlasceni servisi ? Mislim,ne pravite od muve slona m pa svaki servis ima table sa logoima firmi automobila koje servisiraju pa ne znaci da su ovlasceni servisi svih tih brendova
(Realno, 26. oktobar 2017 10:14) # Link komentara

Realno

pre 8 godina

Nije mu palo na pamet kada je oterao auto ,da pita majstora da li je to ovlasceni servis ? Ili da proveri na internetu koji su ovlasceni servisi ? Mislim,ne pravite od muve slona m pa svaki servis ima table sa logoima firmi automobila koje servisiraju pa ne znaci da su ovlasceni servisi svih tih brendova

Predrag

pre 8 godina

Kada ovlašćeni servisi ne bi bili alavi kao što jesu mnogo više ljudi bi svoja vozila servisiralo kod njih. Ovako mi je mnogo draže i jeftinije da novac dam lokalnom majstoru-mehaničaru nego ovima što zavrću uši.

ŠBBKBB

pre 8 godina

Ovo sa ovlašćenim servisima je posebna tema, i kako naplaćuju svoje radove.
Mislim da sam pojeo G.., što sam išao u ovlašćeni servis kako bi mi samo zamenili ulje i filtere kako bi auto bio u garanciji.

Misko

pre 8 godina

Ovaj tekst mi lici na onog "Sto moze za tri meseca da skupi 1000. eur,a ima platu od 35-40 hiljada..stvarno imate tekstove na nivou sedmogodisnjeg deteta...

komentator

pre 8 godina

nije važno dali je tekst izmišljen ili ne, ali gotovo svi komentari su napali čoveka što nije proverio telefonom ili internetom, a niko ne osuđuje prevarante iz servisa ... zato smo tu gde jesmo ... užasan narod!!!

ЗаБољеИнисмо

pre 8 godina

Верујем да се овај догађај никада није догодио већ да је у питању део ПР кампање овлашћених сервиса.

cile

pre 8 godina

uvek sam se pitao sta je bolje izgubiti garanciju ili ici na dranje u ovlasceni i pri tome skroz nezainteresovani za pregled vozila, a pise pregled u xx tacaka...ne znam da li uopste bilo sta gledaju osim ako im kazes
A tek za punto ovaj iz kg?! to uopste ne vode kao auto
aj prijatno

vexi

pre 8 godina

Nije mi jasno kako se ovlašćeni servisi ne obrate advokatskim kancelarijama za zaštitu brendova koje mogu odmah utužiti sve servise koji koriste njihov brend. Takvi slučajevi se brzo rešavaju, a siva konkurencija suzbija. Naravno sve u interesu sa krajnjim potrošačem.
Konkretno u ovom slučaju ne vidim odgovornost ovlašćenog servisa jer svako normalan bi kontaktirao prvo servis telefonom pa po savetu radnika otišao u najbliži ovlašćeni servis.

milos

pre 8 godina

Zasto ne kazete da su vasi servisi tri puta skuplji od realne cene,samo u Srbiji je dozvoljen monopol i kartelno poslovanje.U Rumuniji koja je u eu,auto moze da se odveze u bilo koji servis koji posluje legalno i koji ce izdati fiskalni racun i ne gubi se garancija,a ako se nesto desi sa autom odgovara taj servis.Pa nek vozaci sami odluce gde ce odrzavati svoj auto.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 8 godina

Milan S. nema internet i ne zna da ga koristi, da proveri listu ovlašćenih servisa?! Drugo, svaki kupac novog automobila će u slučaju kvara u garanciji nazvati auto kuću gde je i kupio auto, da mu obezbede popravku na licu mesta ili šlep službu ako je neophodno. Ovaj Milan S. mi nije jasan uopšte, ništa od toga nije uradio, on se vozi po Nišu (u kom ne živi) i traži servis gledajući šta piše na banderi?! Daleko od toga da branim ove divlje, a i ovlašćene servise, ali to su neki uslovi igre koji se znaju od početka, ako ne održavaš u ovlašćenom, nemaš garanciju. Milan video znak brenda svog auta na servisu i to je to. Pa i na tramvaju piše Komercijalna banka pa ne možeš dići lovu unutra...

Dufa

pre 8 godina

Da ste ozbiljna firma, i da redovno vršite redovne "odite" ne bi ste dozvolili da postoji ovlašćeni servis na Belim Zemljama iznad Užica...


Veću ekipu dunstera i nemača pojma u životu video nisam.

Bojan

pre 8 godina

Ne razumem svrhu teksta. Vozim Nissan koji spada u Reno grupaciju. U slučaju kvara (u garanciji) zove se broj gde se prijavljuje kvar. Njihova dužnost je da pošalju šlep, odvezu auto u ovlašćeni servis i poprave ga. To važi na celoj teritoriji Evrope (Turski deo u Aziji ne važi). Na moju sreću, nije mi se desilo, ali ne bih prihvatio ništa drugo. Zato se i razmišlja i bira brend, prilikom kupovine automobila, pogotovu novog.

darko

pre 8 godina

Darko citira:"Crk'o mu Nemac u garanciji. Japanca bato, japanca"
A Tojota povukla 120000 kola zato što im se zaglavljuje papučica za gas... Samo garancija, bato, garancija!

Povlascen

pre 8 godina

Ili da se primeni poglavlje 8 pristupanja EU, i uvede da u garantnom roku nisi obavezan da ides kod ovlascenog dokle god bilo koji serviser ispostuje proceduru pri redovnom servisiranju (original ili e90 deo), ta i ta procedura, to i to ulje tog kvaliteta. Time bi se razbio monopol malog broja servisera i fama oko ovlascenih, i prosirile bi se same mreze

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 8 godina

Milan S. nema internet i ne zna da ga koristi, da proveri listu ovlašćenih servisa?! Drugo, svaki kupac novog automobila će u slučaju kvara u garanciji nazvati auto kuću gde je i kupio auto, da mu obezbede popravku na licu mesta ili šlep službu ako je neophodno. Ovaj Milan S. mi nije jasan uopšte, ništa od toga nije uradio, on se vozi po Nišu (u kom ne živi) i traži servis gledajući šta piše na banderi?! Daleko od toga da branim ove divlje, a i ovlašćene servise, ali to su neki uslovi igre koji se znaju od početka, ako ne održavaš u ovlašćenom, nemaš garanciju. Milan video znak brenda svog auta na servisu i to je to. Pa i na tramvaju piše Komercijalna banka pa ne možeš dići lovu unutra...

milos

pre 8 godina

Zasto ne kazete da su vasi servisi tri puta skuplji od realne cene,samo u Srbiji je dozvoljen monopol i kartelno poslovanje.U Rumuniji koja je u eu,auto moze da se odveze u bilo koji servis koji posluje legalno i koji ce izdati fiskalni racun i ne gubi se garancija,a ako se nesto desi sa autom odgovara taj servis.Pa nek vozaci sami odluce gde ce odrzavati svoj auto.

ЗаБољеИнисмо

pre 8 godina

Верујем да се овај догађај никада није догодио већ да је у питању део ПР кампање овлашћених сервиса.

Misko

pre 8 godina

Ovaj tekst mi lici na onog "Sto moze za tri meseca da skupi 1000. eur,a ima platu od 35-40 hiljada..stvarno imate tekstove na nivou sedmogodisnjeg deteta...

Dufa

pre 8 godina

Da ste ozbiljna firma, i da redovno vršite redovne "odite" ne bi ste dozvolili da postoji ovlašćeni servis na Belim Zemljama iznad Užica...


Veću ekipu dunstera i nemača pojma u životu video nisam.

Povlascen

pre 8 godina

Ili da se primeni poglavlje 8 pristupanja EU, i uvede da u garantnom roku nisi obavezan da ides kod ovlascenog dokle god bilo koji serviser ispostuje proceduru pri redovnom servisiranju (original ili e90 deo), ta i ta procedura, to i to ulje tog kvaliteta. Time bi se razbio monopol malog broja servisera i fama oko ovlascenih, i prosirile bi se same mreze

Bojan

pre 8 godina

Ne razumem svrhu teksta. Vozim Nissan koji spada u Reno grupaciju. U slučaju kvara (u garanciji) zove se broj gde se prijavljuje kvar. Njihova dužnost je da pošalju šlep, odvezu auto u ovlašćeni servis i poprave ga. To važi na celoj teritoriji Evrope (Turski deo u Aziji ne važi). Na moju sreću, nije mi se desilo, ali ne bih prihvatio ništa drugo. Zato se i razmišlja i bira brend, prilikom kupovine automobila, pogotovu novog.

Realno

pre 8 godina

Nije mu palo na pamet kada je oterao auto ,da pita majstora da li je to ovlasceni servis ? Ili da proveri na internetu koji su ovlasceni servisi ? Mislim,ne pravite od muve slona m pa svaki servis ima table sa logoima firmi automobila koje servisiraju pa ne znaci da su ovlasceni servisi svih tih brendova

darko

pre 8 godina

Darko citira:"Crk'o mu Nemac u garanciji. Japanca bato, japanca"
A Tojota povukla 120000 kola zato što im se zaglavljuje papučica za gas... Samo garancija, bato, garancija!

cile

pre 8 godina

uvek sam se pitao sta je bolje izgubiti garanciju ili ici na dranje u ovlasceni i pri tome skroz nezainteresovani za pregled vozila, a pise pregled u xx tacaka...ne znam da li uopste bilo sta gledaju osim ako im kazes
A tek za punto ovaj iz kg?! to uopste ne vode kao auto
aj prijatno

Predrag

pre 8 godina

Kada ovlašćeni servisi ne bi bili alavi kao što jesu mnogo više ljudi bi svoja vozila servisiralo kod njih. Ovako mi je mnogo draže i jeftinije da novac dam lokalnom majstoru-mehaničaru nego ovima što zavrću uši.

komentator

pre 8 godina

nije važno dali je tekst izmišljen ili ne, ali gotovo svi komentari su napali čoveka što nije proverio telefonom ili internetom, a niko ne osuđuje prevarante iz servisa ... zato smo tu gde jesmo ... užasan narod!!!

Tor

pre 8 godina

"sprovode odite" wooow kakav recnik, eeej, odite sprovode. pa ajmo onda engleski lepo da pricamo, jer i druga rec koju su mogli da iskoriste je takodje strana - revizija. ni trunke truda

Pera Djokic

pre 8 godina

Mene su prevarili sa garancijom. Prodali su mi automobil "domace proizvodnje" sa 2+2 godine garancijom. Kada sam posle 2 godine otisao u ovlasceni servis, rekli su mi da imam samo 2 godine garanciju jer nije uneto u sistem.

ђиха-ђиха

pre 8 godina

’Reno’ kao vrlo ozbiljna kompanija, redovno sprovodi odite

Одите? Лудо буразеру, лудо... А ови што причају да овлашћеним сервисима треба одузети монопол и дозволити и обичним сервисима да поправљају ауто у гаранцији су потпуно у праву. Једино што ће тешко до тога да дође јер овде је небитно ко је на власти, да ли Турци, Американци или Срби, овај народ је једноставно такав да је добар једино за јахање и мамузање, па то свака власт и ради.

ŠBBKBB

pre 8 godina

Ovo sa ovlašćenim servisima je posebna tema, i kako naplaćuju svoje radove.
Mislim da sam pojeo G.., što sam išao u ovlašćeni servis kako bi mi samo zamenili ulje i filtere kako bi auto bio u garanciji.

vexi

pre 8 godina

Nije mi jasno kako se ovlašćeni servisi ne obrate advokatskim kancelarijama za zaštitu brendova koje mogu odmah utužiti sve servise koji koriste njihov brend. Takvi slučajevi se brzo rešavaju, a siva konkurencija suzbija. Naravno sve u interesu sa krajnjim potrošačem.
Konkretno u ovom slučaju ne vidim odgovornost ovlašćenog servisa jer svako normalan bi kontaktirao prvo servis telefonom pa po savetu radnika otišao u najbliži ovlašćeni servis.

Pera

pre 8 godina

Evo jos jedno iskustvo:

Meni su u volascenom servisu servisirali kocnice i tri puta mi nisu odgovorili da je moguce uraditi zamenu kocionih plocica i van ovlascenog servisnog centra a ne izgubiti garanciju! Dok ja to nisam saznao! Do tada sam placao ruke sat i po, plocice po okruglo 3 puta visoj ceni (isti proizvodjac i model!) odnosno pravili su ovcu od mene.

I ovo je sada pokusaj satanizacije neovlascenih servisa!

Optimista

pre 8 godina

Eh koliko nisi upravu, naime ja sam vlasnik KIA auta koji je kupljen u Novom Sadu i jedno vreme servisiran tamo međutim zbog kvara elektronike na letvi volana morao sam na servis u BG. Kada tamo šok kažu poslednji servis ste uradili u tom i tom servisu koji nije obnovio ugovor zbog dugovanja prema uvozniku KIA automobila i izgubili ste garanciju. Ne možeš ni zamisliti moj šok kada sam to čuo, 5 min posle saberem se ja i lepo kažem da ću podneti prijavu inspekciji i tužbu sudu, inspekciji zbog uskraćivanja zakonske garancije, a sudu zbog krivičnog dela prevare jer na tom servisu koji i dan danas popravlja KIA automobile lepo stoji tabla KIA auta. Tako da nisi upravu po zakonu o žigovima niko bez striktnog odobrenja vlasnika žiga isti nesme da istakne jer je isti zakonom zaštićen. Isticanjem se podrazumeva da onaj ko ga je istako ima dozvolu a samim tim ako je upitanju servis za istaknutu marku klijent je doveden u zabludu i kaznu treba da plati servis koji ga je doveo u zabludu.




Nije mu palo na pamet kada je oterao auto ,da pita majstora da li je to ovlasceni servis ? Ili da proveri na internetu koji su ovlasceni servisi ? Mislim,ne pravite od muve slona m pa svaki servis ima table sa logoima firmi automobila koje servisiraju pa ne znaci da su ovlasceni servisi svih tih brendova
(Realno, 26. oktobar 2017 10:14) # Link komentara

za Vlada, 26. oktobar 2017 14:39

pre 8 godina

A zašto su izgubili licencu? Pa zato što su kada im oteraš auto na servis koji je u garanciji recimo da odradiš neke rutinske stvari, kao npr. zamena filtera za gorivo, filtera za ulje i ulje, skidali originalne delove sa automobila, a postavljali delove koji se koriste prilikom ugradnje, a koji su po kvalitet 3 puta gori od ugrađenih. E vi sad verujte ovlašćenom serviseru. Ovde je problem u tome, što država Srbija ne sankcioniše prevarante, ili ako ih sankcioniše, te sankcije su simbolične.

Vlada Joksimovic

pre 8 godina

Oštećeni čovek ne kaže da je pitao da li je to ovlašćeni servis, samo da je video veliku jasno istaknutu tablu.
Uzgred, u dokumentima koja su u kolima, osim korisničkog uputstva uvek stoji i spisak stvarno ovlašćenih servisa.

Pa

pre 8 godina

Zar kad kupiš nov automobil ne dobiješ i spisak ovlašćenih servisa. Takodje, vrlo je lako pronaći i spisak na sajtu dilerske kuće. Meni ova priča ne pije vodu.

Mladen

pre 8 godina

Primer:

Reanult 1.5 dCi se ugrađuje u novu Mercedes A klasu, isti motor ide u Dacia Sandero. I nekome se desi problem na motoru, otkaže dizna. U Jagodini ima ovlašćen servis za Dačiju. I ta dizna ne može da se zameni u Jagodini?

Drugi primer - u Srbiji ceo VW kontigent ide preko Porsche, samo Škoda ide posebno (Autočačak). Po čemu je A3 različit od Oktavije, kada je mehanički isti auto?

rani

pre 8 godina

Zamenjen druk lager posle sat i po? Bravo! A on je crko zbog manjka ulja u menjacu? Fascinantno! Gde se nalazi taj servis, da tamo održavam kola! Zamena druk lagera zahteva skidanje kvacila, tj menjaca i to košta minimum 60 evra (drugarski), sam lager košta minimum 30 evra (za Fiat, ne i za tog Nemca)! Ceo taj posao ne može da se završi bez minimum 3-4 sata! Oni sve to platili 9000 din, za sat i po!

Pimbe

pre 8 godina

Zato sam ja pobornik kupovine provedenog nemca starog 7/8 godina i predjenih do 100000 km. To voziš još 150000 bez iole sekiracije. Kakva garancija kavi ovlašteni serviseri.

Vlada

pre 8 godina

Pisete proizvoljno (uglavnom). Kupio sam auto kod dilera 2009. Tu sam i isao na redovne servise. 2013.kada sam prodavao auto, saznao sam da su izgubili licencu, a ja garanciju, jer su uredno nastavili da rade. U pitanju je bila kuca na Dusanovcu i pooznati japanski brend.
Srecom nisam imao problem

vozac

pre 8 godina

(ЗаБољеИнисмо)
Mozda se ovo i nije desilo, ali verujem da jeste, sa obzirom da je u pitanju "poznata nemacka kompanija". Kod ovlascenog dilera "poznate nemaacke kompanije", ne uvazavaju garancije za neke motore, sa razlogom "loseg goriva". A i kvalitet iste kompanije i njeboh vozila jeste takav da ce nekom da rikne druk lager u tri godine, koliko daju garanciju. Tako da je tekst verovatno istinit.

Sale

pre 8 godina

@Milos Staletovic
Sta naprica ti majke ti?
Ok, imam Pezo, a odem u Mercedesov servis da mi urade mali servis? ili Intervenciju? Pa ovo je ipak pobeda dana.
Pritom, naravno svi servisi trebaju da imaju "dijagnostike" od svih auta je l' tako? I Filtere goriva i ulja? Aha, pa kazi tako.. :D
I Naravno, ova prica iz teksta nema vezu sa vezom.

M

pre 8 godina

Nemojte ni ici u ovlasceni servis iako vam je auto u garanciji. Postoje mnogi manji servisi i radionice koji ce vam skoro sigurno otkloniti svaki kvar, i to daleko povoljnije nego u ovlascenom servisu. Tamo mogu samo da vas oderu, izmisle da je procurilo neko crevo ili dodaju jos neki navodni kvar, a dok rade na vasem autu ne mozete da pridjete i gledate sta rade, i uglavnom kada im opisete kvar, nemaju predstave sta moze da bude u pitanju. Coveka u tekstu je zadesio peh jer je krenuo na more pa i nije imao mnogo izbora. Pre kupovine auta raspitajte se kod koga cete servisirati auto i pronadjite sebi nekoliko pouzdanih i dobrih servisa, posebno za mehaniku, elektriku, elektroniku itd.

M.

pre 8 godina

Šta je ovde čudno i vest?! To se zna i to su mu i rekli 100% kad je kupovao auto, jedino što nije precizirano da li du ga u Nišu slagali da su ovlašćeni ili ne...

Vlada

pre 8 godina

Pisete proizvoljno (uglavnom). Kupio sam auto kod dilera 2009. Tu sam i isao na redovne servise. 2013.kada sam prodavao auto, saznao sam da su izgubili licencu, a ja garanciju, jer su uredno nastavili da rade. U pitanju je bila kuca na Dusanovcu i pooznati japanski brend.
Srecom nisam imao problem

Milos Staletovic

pre 8 godina

Jeste da auto ima garanciju, ali da bi se odrzala ta garancija, mora da se ide na redovan servis, kod novih automobila je svake godine.
Menjaja ulja u menjacu ne spada u intervencije kod novih automobila, znaci ako je problem nastao zbog tog razlok, nije sigurno kriv vlasnik automobila.
Da mi kaze nesto tako majstor, da zbog toga ne pokriva garanciju, to mi je vec alaram da ima nesto sto nije uredo sa tim servisom.
A da budemo precizni, barem kako funcionise u CH, prinzati servis nije samo servis te marke. Vec je bilo koji ovlasceni servis i druge kompanije. Znaci za Renault (auto sa teksta), u slucaju nesto hitno moze da se ide i u garazu mercedes (npr).
Ja na mom peugeot 308 SW treba da uradim servis oko 5.12. Tada se nalazim u Kg, a cisto sumnjam da cu da dam auto u ovlascenom servisu u KG (prosli put pitao da mi napune ureu, i nisu imali).

miki

pre 8 godina

1 kupac dobija jasne instrukcije kad preuzima auto i to potpisuje da je razumeo i da je saglasan sa uslovima garancije.
2 u slucaju kvara poziva asistensciju ciji je broj u svakoj servisnoj knjizici. a koji ga besplato slepaju u najblizi ovlasceni servis. ako je u garanciji besplatno .
3 ulje u menjacu ne spada u redovno odrzavanje na novijim automobilima.
4 vlasnik bi trubio na sva usta i digao galamu pogotovo sto je krenuo na more a auto crko. i trazio bi zamenski. a bez tuzbe i advokata veliki racun a ovaj je ogroman ako je stradao menjac jer je ostao bez ulja.
radim u ovlascenom servisu i svaki dan mi masu knjizicom i znaju bolje od mene sve uslove i prava tako da ova placena prica je mogla bolje da se napise a da li skup o.servis jeste ali smo medju najjeftinijima u evropi sa orginalnim delovima. kopije su kao i patike imate kineske za 1000 din pa tako i delovi.
to sto mi para nemamo to je nesto drugo.
U pezou u norveskoj 150e radni sat kod nas 3500 i to je skupo slazem se . ali da zna raja ja svaki dan 5-6 auta popravljam za majstorima.komsijama.tecama.....
ko ima da plati ovlasceni dobar(nisu svi isti) i da ljudi nece da plate nego hoce djubre a to posle 3x skuplje mora da plati

s.nikolić , austrija

pre 8 godina

Majstor Dule@ iz Suvaje ne živi u Srbiji !
I normalnim zemljama koje imaju široku mrežu zastupniszva i organizovano pružanje pomoći ovako kako Dule napisa može da funkcioniše! !

I Srbiji ne , i ne samo ovo sa autoservisima ili mehaničarima !

JA se lično oduševljavmm hrabrosti da neko , pre svega privatna lica , KUPI NOV AUTO !
Sem autoputeva , a i oni malo šepaju sa kvalitetom , ne vidim puteve gde bi.mogao da vozim novi auto od desetak i više hiljada evra !


Naravno da me oduševljava i svaki duhovit komentar kojoj je na žalost sve manje i.manje !

POZDR od vlasnika mazde 626 diesel 2001 god. sa 200 000 pređenih kilometara i supruge vlasnice reno modusa , takođe diesel sa 370 000 pređenih kilometara !

Dexterijus

pre 8 godina

Svako ko ima ili otvara servis mora da zadovolji odredjene standarde tj one koje propisuje kompanija. Znaci nema popravke mehanike ili elektrike u garazi. Ja sam od onih koji nemaju para za bacanje..ali za auto uvek cu radije oterati u ovlasceni servis nego kod bilo koga. Poenta je da se izdaju servisni nalozi sa spiskom radova I pecatom.. tako da nema lazi nema prevare.A ko zezne stvar gubi posao..

Pimbe

pre 8 godina

Zato sam ja pobornik kupovine provedenog nemca starog 7/8 godina i predjenih do 100000 km. To voziš još 150000 bez iole sekiracije. Kakva garancija kavi ovlašteni serviseri.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 8 godina

Milan S. nema internet i ne zna da ga koristi, da proveri listu ovlašćenih servisa?! Drugo, svaki kupac novog automobila će u slučaju kvara u garanciji nazvati auto kuću gde je i kupio auto, da mu obezbede popravku na licu mesta ili šlep službu ako je neophodno. Ovaj Milan S. mi nije jasan uopšte, ništa od toga nije uradio, on se vozi po Nišu (u kom ne živi) i traži servis gledajući šta piše na banderi?! Daleko od toga da branim ove divlje, a i ovlašćene servise, ali to su neki uslovi igre koji se znaju od početka, ako ne održavaš u ovlašćenom, nemaš garanciju. Milan video znak brenda svog auta na servisu i to je to. Pa i na tramvaju piše Komercijalna banka pa ne možeš dići lovu unutra...

darko

pre 8 godina

Darko citira:"Crk'o mu Nemac u garanciji. Japanca bato, japanca"
A Tojota povukla 120000 kola zato što im se zaglavljuje papučica za gas... Samo garancija, bato, garancija!

Realno

pre 8 godina

Nije mu palo na pamet kada je oterao auto ,da pita majstora da li je to ovlasceni servis ? Ili da proveri na internetu koji su ovlasceni servisi ? Mislim,ne pravite od muve slona m pa svaki servis ima table sa logoima firmi automobila koje servisiraju pa ne znaci da su ovlasceni servisi svih tih brendova

komentator

pre 8 godina

nije važno dali je tekst izmišljen ili ne, ali gotovo svi komentari su napali čoveka što nije proverio telefonom ili internetom, a niko ne osuđuje prevarante iz servisa ... zato smo tu gde jesmo ... užasan narod!!!

ЗаБољеИнисмо

pre 8 godina

Верујем да се овај догађај никада није догодио већ да је у питању део ПР кампање овлашћених сервиса.

Optimista

pre 8 godina

Eh koliko nisi upravu, naime ja sam vlasnik KIA auta koji je kupljen u Novom Sadu i jedno vreme servisiran tamo međutim zbog kvara elektronike na letvi volana morao sam na servis u BG. Kada tamo šok kažu poslednji servis ste uradili u tom i tom servisu koji nije obnovio ugovor zbog dugovanja prema uvozniku KIA automobila i izgubili ste garanciju. Ne možeš ni zamisliti moj šok kada sam to čuo, 5 min posle saberem se ja i lepo kažem da ću podneti prijavu inspekciji i tužbu sudu, inspekciji zbog uskraćivanja zakonske garancije, a sudu zbog krivičnog dela prevare jer na tom servisu koji i dan danas popravlja KIA automobile lepo stoji tabla KIA auta. Tako da nisi upravu po zakonu o žigovima niko bez striktnog odobrenja vlasnika žiga isti nesme da istakne jer je isti zakonom zaštićen. Isticanjem se podrazumeva da onaj ko ga je istako ima dozvolu a samim tim ako je upitanju servis za istaknutu marku klijent je doveden u zabludu i kaznu treba da plati servis koji ga je doveo u zabludu.




Nije mu palo na pamet kada je oterao auto ,da pita majstora da li je to ovlasceni servis ? Ili da proveri na internetu koji su ovlasceni servisi ? Mislim,ne pravite od muve slona m pa svaki servis ima table sa logoima firmi automobila koje servisiraju pa ne znaci da su ovlasceni servisi svih tih brendova
(Realno, 26. oktobar 2017 10:14) # Link komentara

milos

pre 8 godina

Zasto ne kazete da su vasi servisi tri puta skuplji od realne cene,samo u Srbiji je dozvoljen monopol i kartelno poslovanje.U Rumuniji koja je u eu,auto moze da se odveze u bilo koji servis koji posluje legalno i koji ce izdati fiskalni racun i ne gubi se garancija,a ako se nesto desi sa autom odgovara taj servis.Pa nek vozaci sami odluce gde ce odrzavati svoj auto.

ђиха-ђиха

pre 8 godina

’Reno’ kao vrlo ozbiljna kompanija, redovno sprovodi odite

Одите? Лудо буразеру, лудо... А ови што причају да овлашћеним сервисима треба одузети монопол и дозволити и обичним сервисима да поправљају ауто у гаранцији су потпуно у праву. Једино што ће тешко до тога да дође јер овде је небитно ко је на власти, да ли Турци, Американци или Срби, овај народ је једноставно такав да је добар једино за јахање и мамузање, па то свака власт и ради.

Vlada Joksimovic

pre 8 godina

Oštećeni čovek ne kaže da je pitao da li je to ovlašćeni servis, samo da je video veliku jasno istaknutu tablu.
Uzgred, u dokumentima koja su u kolima, osim korisničkog uputstva uvek stoji i spisak stvarno ovlašćenih servisa.

s.nikolić , austrija

pre 8 godina

Majstor Dule@ iz Suvaje ne živi u Srbiji !
I normalnim zemljama koje imaju široku mrežu zastupniszva i organizovano pružanje pomoći ovako kako Dule napisa može da funkcioniše! !

I Srbiji ne , i ne samo ovo sa autoservisima ili mehaničarima !

JA se lično oduševljavmm hrabrosti da neko , pre svega privatna lica , KUPI NOV AUTO !
Sem autoputeva , a i oni malo šepaju sa kvalitetom , ne vidim puteve gde bi.mogao da vozim novi auto od desetak i više hiljada evra !


Naravno da me oduševljava i svaki duhovit komentar kojoj je na žalost sve manje i.manje !

POZDR od vlasnika mazde 626 diesel 2001 god. sa 200 000 pređenih kilometara i supruge vlasnice reno modusa , takođe diesel sa 370 000 pređenih kilometara !

Milos Staletovic

pre 8 godina

Jeste da auto ima garanciju, ali da bi se odrzala ta garancija, mora da se ide na redovan servis, kod novih automobila je svake godine.
Menjaja ulja u menjacu ne spada u intervencije kod novih automobila, znaci ako je problem nastao zbog tog razlok, nije sigurno kriv vlasnik automobila.
Da mi kaze nesto tako majstor, da zbog toga ne pokriva garanciju, to mi je vec alaram da ima nesto sto nije uredo sa tim servisom.
A da budemo precizni, barem kako funcionise u CH, prinzati servis nije samo servis te marke. Vec je bilo koji ovlasceni servis i druge kompanije. Znaci za Renault (auto sa teksta), u slucaju nesto hitno moze da se ide i u garazu mercedes (npr).
Ja na mom peugeot 308 SW treba da uradim servis oko 5.12. Tada se nalazim u Kg, a cisto sumnjam da cu da dam auto u ovlascenom servisu u KG (prosli put pitao da mi napune ureu, i nisu imali).

M

pre 8 godina

Nemojte ni ici u ovlasceni servis iako vam je auto u garanciji. Postoje mnogi manji servisi i radionice koji ce vam skoro sigurno otkloniti svaki kvar, i to daleko povoljnije nego u ovlascenom servisu. Tamo mogu samo da vas oderu, izmisle da je procurilo neko crevo ili dodaju jos neki navodni kvar, a dok rade na vasem autu ne mozete da pridjete i gledate sta rade, i uglavnom kada im opisete kvar, nemaju predstave sta moze da bude u pitanju. Coveka u tekstu je zadesio peh jer je krenuo na more pa i nije imao mnogo izbora. Pre kupovine auta raspitajte se kod koga cete servisirati auto i pronadjite sebi nekoliko pouzdanih i dobrih servisa, posebno za mehaniku, elektriku, elektroniku itd.

Bojan

pre 8 godina

Ne razumem svrhu teksta. Vozim Nissan koji spada u Reno grupaciju. U slučaju kvara (u garanciji) zove se broj gde se prijavljuje kvar. Njihova dužnost je da pošalju šlep, odvezu auto u ovlašćeni servis i poprave ga. To važi na celoj teritoriji Evrope (Turski deo u Aziji ne važi). Na moju sreću, nije mi se desilo, ali ne bih prihvatio ništa drugo. Zato se i razmišlja i bira brend, prilikom kupovine automobila, pogotovu novog.

cile

pre 8 godina

uvek sam se pitao sta je bolje izgubiti garanciju ili ici na dranje u ovlasceni i pri tome skroz nezainteresovani za pregled vozila, a pise pregled u xx tacaka...ne znam da li uopste bilo sta gledaju osim ako im kazes
A tek za punto ovaj iz kg?! to uopste ne vode kao auto
aj prijatno

Misko

pre 8 godina

Ovaj tekst mi lici na onog "Sto moze za tri meseca da skupi 1000. eur,a ima platu od 35-40 hiljada..stvarno imate tekstove na nivou sedmogodisnjeg deteta...

Povlascen

pre 8 godina

Ili da se primeni poglavlje 8 pristupanja EU, i uvede da u garantnom roku nisi obavezan da ides kod ovlascenog dokle god bilo koji serviser ispostuje proceduru pri redovnom servisiranju (original ili e90 deo), ta i ta procedura, to i to ulje tog kvaliteta. Time bi se razbio monopol malog broja servisera i fama oko ovlascenih, i prosirile bi se same mreze

Predrag

pre 8 godina

Kada ovlašćeni servisi ne bi bili alavi kao što jesu mnogo više ljudi bi svoja vozila servisiralo kod njih. Ovako mi je mnogo draže i jeftinije da novac dam lokalnom majstoru-mehaničaru nego ovima što zavrću uši.

Tor

pre 8 godina

"sprovode odite" wooow kakav recnik, eeej, odite sprovode. pa ajmo onda engleski lepo da pricamo, jer i druga rec koju su mogli da iskoriste je takodje strana - revizija. ni trunke truda

Sale

pre 8 godina

@Milos Staletovic
Sta naprica ti majke ti?
Ok, imam Pezo, a odem u Mercedesov servis da mi urade mali servis? ili Intervenciju? Pa ovo je ipak pobeda dana.
Pritom, naravno svi servisi trebaju da imaju "dijagnostike" od svih auta je l' tako? I Filtere goriva i ulja? Aha, pa kazi tako.. :D
I Naravno, ova prica iz teksta nema vezu sa vezom.

Mladen

pre 8 godina

Primer:

Reanult 1.5 dCi se ugrađuje u novu Mercedes A klasu, isti motor ide u Dacia Sandero. I nekome se desi problem na motoru, otkaže dizna. U Jagodini ima ovlašćen servis za Dačiju. I ta dizna ne može da se zameni u Jagodini?

Drugi primer - u Srbiji ceo VW kontigent ide preko Porsche, samo Škoda ide posebno (Autočačak). Po čemu je A3 različit od Oktavije, kada je mehanički isti auto?

vexi

pre 8 godina

Nije mi jasno kako se ovlašćeni servisi ne obrate advokatskim kancelarijama za zaštitu brendova koje mogu odmah utužiti sve servise koji koriste njihov brend. Takvi slučajevi se brzo rešavaju, a siva konkurencija suzbija. Naravno sve u interesu sa krajnjim potrošačem.
Konkretno u ovom slučaju ne vidim odgovornost ovlašćenog servisa jer svako normalan bi kontaktirao prvo servis telefonom pa po savetu radnika otišao u najbliži ovlašćeni servis.

Pa

pre 8 godina

Zar kad kupiš nov automobil ne dobiješ i spisak ovlašćenih servisa. Takodje, vrlo je lako pronaći i spisak na sajtu dilerske kuće. Meni ova priča ne pije vodu.

Dufa

pre 8 godina

Da ste ozbiljna firma, i da redovno vršite redovne "odite" ne bi ste dozvolili da postoji ovlašćeni servis na Belim Zemljama iznad Užica...


Veću ekipu dunstera i nemača pojma u životu video nisam.

ŠBBKBB

pre 8 godina

Ovo sa ovlašćenim servisima je posebna tema, i kako naplaćuju svoje radove.
Mislim da sam pojeo G.., što sam išao u ovlašćeni servis kako bi mi samo zamenili ulje i filtere kako bi auto bio u garanciji.

miki

pre 8 godina

1 kupac dobija jasne instrukcije kad preuzima auto i to potpisuje da je razumeo i da je saglasan sa uslovima garancije.
2 u slucaju kvara poziva asistensciju ciji je broj u svakoj servisnoj knjizici. a koji ga besplato slepaju u najblizi ovlasceni servis. ako je u garanciji besplatno .
3 ulje u menjacu ne spada u redovno odrzavanje na novijim automobilima.
4 vlasnik bi trubio na sva usta i digao galamu pogotovo sto je krenuo na more a auto crko. i trazio bi zamenski. a bez tuzbe i advokata veliki racun a ovaj je ogroman ako je stradao menjac jer je ostao bez ulja.
radim u ovlascenom servisu i svaki dan mi masu knjizicom i znaju bolje od mene sve uslove i prava tako da ova placena prica je mogla bolje da se napise a da li skup o.servis jeste ali smo medju najjeftinijima u evropi sa orginalnim delovima. kopije su kao i patike imate kineske za 1000 din pa tako i delovi.
to sto mi para nemamo to je nesto drugo.
U pezou u norveskoj 150e radni sat kod nas 3500 i to je skupo slazem se . ali da zna raja ja svaki dan 5-6 auta popravljam za majstorima.komsijama.tecama.....
ko ima da plati ovlasceni dobar(nisu svi isti) i da ljudi nece da plate nego hoce djubre a to posle 3x skuplje mora da plati

Pera

pre 8 godina

Evo jos jedno iskustvo:

Meni su u volascenom servisu servisirali kocnice i tri puta mi nisu odgovorili da je moguce uraditi zamenu kocionih plocica i van ovlascenog servisnog centra a ne izgubiti garanciju! Dok ja to nisam saznao! Do tada sam placao ruke sat i po, plocice po okruglo 3 puta visoj ceni (isti proizvodjac i model!) odnosno pravili su ovcu od mene.

I ovo je sada pokusaj satanizacije neovlascenih servisa!

za Vlada, 26. oktobar 2017 14:39

pre 8 godina

A zašto su izgubili licencu? Pa zato što su kada im oteraš auto na servis koji je u garanciji recimo da odradiš neke rutinske stvari, kao npr. zamena filtera za gorivo, filtera za ulje i ulje, skidali originalne delove sa automobila, a postavljali delove koji se koriste prilikom ugradnje, a koji su po kvalitet 3 puta gori od ugrađenih. E vi sad verujte ovlašćenom serviseru. Ovde je problem u tome, što država Srbija ne sankcioniše prevarante, ili ako ih sankcioniše, te sankcije su simbolične.

vozac

pre 8 godina

(ЗаБољеИнисмо)
Mozda se ovo i nije desilo, ali verujem da jeste, sa obzirom da je u pitanju "poznata nemacka kompanija". Kod ovlascenog dilera "poznate nemaacke kompanije", ne uvazavaju garancije za neke motore, sa razlogom "loseg goriva". A i kvalitet iste kompanije i njeboh vozila jeste takav da ce nekom da rikne druk lager u tri godine, koliko daju garanciju. Tako da je tekst verovatno istinit.

Pera Djokic

pre 8 godina

Mene su prevarili sa garancijom. Prodali su mi automobil "domace proizvodnje" sa 2+2 godine garancijom. Kada sam posle 2 godine otisao u ovlasceni servis, rekli su mi da imam samo 2 godine garanciju jer nije uneto u sistem.

M.

pre 8 godina

Šta je ovde čudno i vest?! To se zna i to su mu i rekli 100% kad je kupovao auto, jedino što nije precizirano da li du ga u Nišu slagali da su ovlašćeni ili ne...

Dexterijus

pre 8 godina

Svako ko ima ili otvara servis mora da zadovolji odredjene standarde tj one koje propisuje kompanija. Znaci nema popravke mehanike ili elektrike u garazi. Ja sam od onih koji nemaju para za bacanje..ali za auto uvek cu radije oterati u ovlasceni servis nego kod bilo koga. Poenta je da se izdaju servisni nalozi sa spiskom radova I pecatom.. tako da nema lazi nema prevare.A ko zezne stvar gubi posao..

Vlada

pre 8 godina

Pisete proizvoljno (uglavnom). Kupio sam auto kod dilera 2009. Tu sam i isao na redovne servise. 2013.kada sam prodavao auto, saznao sam da su izgubili licencu, a ja garanciju, jer su uredno nastavili da rade. U pitanju je bila kuca na Dusanovcu i pooznati japanski brend.
Srecom nisam imao problem

Vlada

pre 8 godina

Pisete proizvoljno (uglavnom). Kupio sam auto kod dilera 2009. Tu sam i isao na redovne servise. 2013.kada sam prodavao auto, saznao sam da su izgubili licencu, a ja garanciju, jer su uredno nastavili da rade. U pitanju je bila kuca na Dusanovcu i pooznati japanski brend.
Srecom nisam imao problem

rani

pre 8 godina

Zamenjen druk lager posle sat i po? Bravo! A on je crko zbog manjka ulja u menjacu? Fascinantno! Gde se nalazi taj servis, da tamo održavam kola! Zamena druk lagera zahteva skidanje kvacila, tj menjaca i to košta minimum 60 evra (drugarski), sam lager košta minimum 30 evra (za Fiat, ne i za tog Nemca)! Ceo taj posao ne može da se završi bez minimum 3-4 sata! Oni sve to platili 9000 din, za sat i po!