Ponedeljak, 16.06.2014.

09:19

Vučić: EU uvodi sankcije, mi ne

Aleksandar Vučić je u intervjuu nemačkom listu ''Handelsbalt'' rekao da Beograd podržava teritorijalni integritet Ukrajine, ali ne i sankcije protiv Rusije.

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: EU uvodi sankcije, mi ne IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

ретрорефлексија

pre 11 godina

Све похвале за одлуку премијера,нико не може да наметне нешто што није прихватљиво за Србију,свако има право на свој став,а не само да се додворава јачима од себе,зато и имамо добар углед у свету зато што држимо до себе и то све заслугом премијера.

ANA - VOLI - MILOVANA

pre 11 godina

Ljudi moji gledano realno Rusija je nas prirodan partner, bratsaki narod, a EU nam je u ovom trenutku potreba za opstankom i boljim zivotom. Moramo biti prilagodljivi i ne zamerati se ni sa kim, moramo biti svesni svoje snage. Na takvom smo mestu, sta cemo, ne moze drugacije. Zbog cinjenice mnogi nas i razumeju i shvataju.

subara

pre 11 godina

Nije bas dobro sto EU uvodi Rusiji sankcije, dobro je sto je Srbija odbila uvodjenje istih sa njene strane. Verujemo da ce Rusiji sankcije biti ukinute u najskorijem periodu jer ce nam trebati njena pomoc oko planova Vlade Srbije u procesu reformi koje su nam neophodne.

zvonkoK

pre 11 godina

Srbija ni pod kojim uslovima ne bi mogla da uvede sankcije Rusiji, to bi bilo van svake pameti, reda i principa u nasoj zemlji. Rusija nam je veoma bliska zemlja, a u probleme koje ima sa Ukrajinom nema nikakvog smisla da se mesamo. Postujemo obe zemlje i to je nas stav.

muzicar

pre 11 godina

Srbija nema nijedan razlog da uvede Rusiji sankcije, samim tim sto nije clanica EU, takodje i sto je Rusija veoma mocna i jaka drzava za razliku od nase. Vlada Srbije treba da nastavi da sprovodi zapocete planove po pitanju razvoja nase zemlje, a sa sigurnoscu se moze potvrditi da ce Srbija u svom reformisanju imati sveobuhvatnu podrsku od strane Rusije.

mikos58

pre 11 godina

Svaka cast za jasno iskazan stav premijera Vucica nemackim medijima po pitanju uvodjenja sankcija Rusiji. Najbolje bi bilo da Ukrajina i Rusija same rese trenutne probleme, bez mesanja ikoga sa strane. Nasa zemlja treba da nastavi sa sprovodjenjem preko potrebnih reformi, a u tom procesu ce nam pomoci i Rusija, izmedju ostalih zemalja.

bingo

pre 11 godina

Rusija, Ukrajina i Srbija su veliki i prijatelji i poslovni saradnici. Trenutni problemi koje Rusija i Ukrajina imaju bi trebalo da se ticu njih samih a i ostalih clanica EU, ako bas mora i ona da ucestvuje u resavanju tog pitanja. Srbija je odbila uvodjenje sankcija Rusiji sto je veoma dobro i za svaku pohvalu.

U inat Rusima

pre 11 godina

,,Jos jedan dokaz da nam EU ne postavlja uslove, sto je veoma bitno, zadrzali smo hladnu glavu i doneli pravu odluku!
(tytyu, 16. jun 2014 15:35),,

Da, a ja mislim da je to samo zato da se ne bismo okrenuli Rusiji i to im napravilo problem sa daljim planovima na Balkanu. A oni ustvari zele celog da ga zauzmu. I onda smo svi tuto kompleto nemocni i njihovi. A malo i iz inata Rusima, da im se podsmevaju jer znaju da smo mi izuzetno vezani, bratski narodi.

miljenko18

pre 11 godina

Katastrofalan potez bi Srbija napravila da je uvela Rusiji sankcije. Rusija je veoma bliska Srbiji kao prijatelj i poslovni partner, takodje je i znacajan clan EU dok je nasa zemlja u procesu prikljucenja istoj tako da mozemo da odbijemo predlog uvodjenja sankcija sa nase strane.

Tada smo bili najbogatiji

pre 11 godina

@(DOBAR REZON,16.jun 2014 20:33 – Da,da upravo to. Pa nije ni Tito sada kad pogledamo bio budala. On je namerno isao uz dlaku Zapadnoj filozofiji da ignorisu takozvane zamlje treceg sveta koje su u strvari prebogate rudnim bogatstvima, posebno zlatom i dijamantima, naftom, i koje cim lepo smo trgovinaski saradjivali sa njima i tada smo i mi bili najbogatiji kad smo sa svima bili dobri!

MIRELAJ

pre 11 godina

Sve se mora urediti da bude normalno! A sta je normalno? Normalno je sve ono kako razmisljate dok ne zasednete u fotelju!!!Mada, kako rece Njegos da ga parafraziram: ipak vise vidi onaj na brdu nego onaj pod brdom, makar bi tako trebalo da bude! A Vucic je sada na toj poziciji i mora sve kockice da slozi u mozaik da bi smo isli napred! Srecno!

Ilija

pre 11 godina

Hrabar je ovaj potez Srbije, neće da uvede sankcije Rusiji i sme to da glasno svima kaže i obrazloži. I to drugi izgleda uvažavaju. Konačno znamo šta je dobro za nas i toga se držimo.

DeyanD

pre 11 godina

Srbija polako ali sigurno primnjuje princip koji ima Svajcarska, neutralna zemlja po pitanju problema koje imaju druge drzave a sa svima odrzava odlicne kontakte i jaca ekonomske odnose.

Vragolan

pre 11 godina

,,Što ga više slušam to mi se čini sve mudriji. ,, (Pavle Marković, 16. jun 2014 12:24)
- Da i ja kapiram njegovu igru (sa zapadom), a oni koji je ne kapiraju prave buku.

Milivoje00

pre 11 godina

Srbija je uvek bila na nekom raskrscu, ali ono sto je ocigledno je to sto sada zna kojim putem ici. To je put ka evropskoj uniji I to je dobro. Naravno da to ne znaci nikakvo zahladjenje odnosa sa Rusijom jer je ona nas jako bitan faktor. Premijer vodi dobru i odmerenu politiku koja moze da nas uvede u evropsku uniju ali i da ostenemo dobri sa Rusijom pre svega zbog ekonomske saradnje i velikog izvoza u tu zemlju ali zbog energetske stabilnosti.

Molnar

pre 11 godina

Samo ako ostanemo dosledni i cvrsto stojima iza svojih stavova mozemo zadrzati postovanje koje smo poceli da dobijamo od vecih i jacih drzava. Rusija je nasa porodica i njoj ne smemo nikad okrenuti ledja. Vucic je svestan te cinjenice.

DOBAR REZON

pre 11 godina

E ako si im rekao.
(Dr. Milinkovic, 16. jun 2014 19:15)
Svidelo se to kome ili ne ali tako je.Ne sme se ponoviti greška iz 1991-ve kada su Sloba i Mira podržavali pučiste koje je na kraju Jeljcin ugušio tenkovima.Neutralan stav je najmudrija odluka,naravno nikako da takav stav ide na štetu odnosa sa Rusijom.

kardiolog

pre 11 godina

Uvodjenje sankcija Rusiji od strane Srbije bi bilo potpuno neverovatno. Tacno je da smo na putu prikljucenja EU ali posto jos uvek nismo clan iste nam daje za pravo da postupimo po svojoj savesti. Problem Rusije i Ukrajine treba da se resava u internom pogledu.

cipiripi

pre 11 godina

Sankcije nikom nisu donele dobro i nisu nikada dovele do resenja. Mi kao lider u regionu i zemlja koju trenutno svi uvazavaju, buduca clanica EU, treba da gledamo pomoci da se rese nesuglasice izmedju Rusije i EU. To je i u nasem interesu, da se to sto pre resi, da ne bi bili dugo u nezgodnoj situaciji a i zbog juznog toka, koji je od nacionalnog interesa.

Vojka

pre 11 godina

Lako je biti pametan. Vucic je u nezavidnom polozaju i morao je za nesto da se opredeli. Normalnije je priznati suverenitet Ukrajine nego uvoditi sankcije Rusiji. Oni su nasi prijatelji, a na to se nikada nesme zaboraviti.

Marko

pre 11 godina

Drzava u javnom sektoru mora da zavede red, racionalizuje broj zaposlenih i primanja pojedinih najvisih rukovodilaca svede na razumne iznose, a ne kao do sada da pojedini direktori javnih preduzeca, od kojih neka i ne posluju dobro, imaju po nekoliko puta vece plate od ministara !

Jelena

pre 11 godina

Srbija sa Rusijom ima obimnu i veoma bitnu saradnju na energetskom planu, i uvodjenjem sankcija prema Rusiji bi sami sebi skocili u stomak.

zemljotres

pre 11 godina

Cinjenica je da je Srbija ispunila uslove za pocetak pregovora o prikljucenju EU ali moze da odbije da uvede sankcije Rusiji, jer nema razloga da joj ih i mi uvodimo a i nismo jos uvek clan EU. Prvo, jer smo u odlicnim sveopstim odnosima sa istom, a takodje i sto je NIS i u njihovom udelu. Takodje, Srbiji je bitno da sprovede obecane reforme a za iste ce joj Rusija biti potrebna.

palmiro

pre 11 godina

Srbija treba da ide putem sprovodjenja reformi, po ovom pitanju ima pomoc i podrsku velikog broja zemalja, a posto se u ovom slucaju pominju Rusija i Ukrajina, ima podrsku i od njih, tako da bi bilo nemoguce da uvede sankcije Rusiji zbog problema koje ima sa Ukrajinom. Sankcije sa nase strane bi nas dovele do pada Srbije u ocima prvo gradjana Srbije a takodje i drugih zemalja koje podrzavaju Rusiju.

Kika

pre 11 godina

Kakve sankcije,molim vas,ko jos sece granu na kojoj stoji.Vucic zna sta radi,za ostale ne garantujem.Taj vrli svet nema pojma sta znaci biti na geostrateskom polozaju koji mi imamo.Vlasnici NISa Gasprom.Rekonstrukcija zeleznice Rusija,Izvoz voca i povrca opet Rusija...dovoljno sam rekla...

zix

pre 11 godina

А 1.јуна 1992.год Русија увела тадашњој СРЈ санкције ?!? Толико о заштитничкој улози !!!!

Slavica D RS

pre 11 godina

Naravno da podrzavamo teritorijalni integritet Ukrajine jer se kao drzava suocavamo sa borbom da ocuvamo svoj teritorijalni integritet ili ono sto je ostalo od njega i to je jasno svima kao i to sto ne uvodimo sankcije Rusiji. Pohvalno je sto to Vucic otvoreno prica o razlozima i ne pravi budalama ni nas ni medjunarodnu zajednicu.

jovica.bc

pre 11 godina

Naravno da se nesme vredjati teritorijalni integritet ni jedne zemlje pa ni ukraine, ali sa druge strane moraju se balansirati odnosi i sa Rusijom i sa EU.

Izabela Roselini

pre 11 godina

Svakom svoje,u ono na sta ne mozemo da uticemo,niti se tice nas,ne treba da se mesamo,pogotovo ne podrzavajuci stranu koja propagira agresiju i osvajanje tudjih teritorija.Postuj svakoga i ocekuj da da drugi budu takvi prema tebi.

milosB

pre 11 godina

Srbija postuje i ceni i Ukrajinu i Rusiju i nema razloga da ni Rusiji niti bilo kojoj drugoj zemlji uvede sankcije, prvo sto nije velika i mocna drzava a drugo, nije jos u EU pa moze da eskivira po tom pitanju. Takodje, NIS je u suvlasnistvu Rusije, bilo bi neverovatno da im uvedemo sankcije.

Ceca

pre 11 godina

Pozdravljam odluke Vlade o stavu,spoljna politika je za Srbiju jako specificna,pogotovo sto zelimo da zadrzimo prijateljske odnose sa svima.

Crnotravac

pre 11 godina

Srbiji je neophodna konzistentnost spoljne politike, a ne da menjamo kljucne strategije svake godine. Postujem cvrst stav o ulasku Srbije u EU, naravno na tom putu treba ispostovati stare saveznike koliko god je to moguce.

saraRu

pre 11 godina

Nas put je jasno zacrtan: slediti plan sprovodjenja reformi, uci u EU i ostati prijatelj sa vekovnim prijateljom Rusijom, Nas put, nas stav, nasa zemlja'svima jasno receno, svi kazano prihvatili.

Silvano

pre 11 godina

"Srpska politička pozicija je jasna - mi podržavamo teritorijalni integritet i suverenitet Ukrajine."

Nemojte da obmanjujete javnost. To nije "srpska politicka pozicija", to je politicka pozicija marionetskog rezima u Srbiji koji se zove Vlada RS. I logika je veoma prizemna. Valjda ako se (uopste) zalazete da se Kosovo vrati u sastav svoje matice, u Srbiju, onda se valjda zalazete i za teritorijalni intergiter i suverenitet Ruske Federacije kojoj je nasilno, protiv ustava i zakona, oduzet Krim (i ne samo Krim). Jasna "srpska politicka pozicija", bar gradjana Srbije ako ne Vlade, je da se raduju vracanju Krima svojoj matici, kao sto se nadamo da cemo jednog dana, pre ili kasnije, Kosovo vratiti Srbiji.

jedan13

pre 11 godina

Vucic je odlicno prosao u Nemackoj imamo njihovu podrsku , odnosi sa Rusijom nikada nece biti naruseni , predstoji nam period tranzicije i do 2019 godine nas ceka puno posla , ako budemo na visini zadatka mozemo puno da profitiramo sto ulaskom u Eu , jos ako i juzni tok prodje kroz Srbiju mozemo da pevamo.....

jedan12

pre 11 godina

Odnose sa Rusijom nikada necemo narusiti ulaskom u EU to moze da nam bude samo plus , idealno bi bilo da juzni tok prodje kroz Srbiju a da postanemo i clanica EU tada bi Srbija kao zemlja ojacala i ekonomski a imali bi i podrsku velikih sila .................

agronom13

pre 11 godina

Sve sto nam ostaje je da iskoristimo sanse koje su nam pruzene , imamo podrsku i Nemacke ako uspemo da postanemo punopravna clanica Eu uspeli smo jos kad bi i juzni tok prosao kroz Srbiju mirni smo zauvek.....

osmeh13

pre 11 godina

Mi smo zauzeli neutralan stav po pitanju krize u Ukraini , nas cilj je EU a isto tako ne zelimo da narusavamo dobre odnose sa Rusijom , iz svega mozemo da izvucemo korist i sa jedne i sa druge strane samo treba da budemo vesti u pregovorima sa svima i da gradimo prijateljske odnose sa obe strane , sto Vucic delima i dokazuje.....

Šizika

pre 11 godina

Vučićev stav je u potpunosti racionalan i ispravan. Bilo bi krajnje neprirodno da Srbija uvede sankcije Rusiji. To našoj zemlji ne bi donelo ništa dobro. Rusija je jedina država koja nas je podržavala gotovo u svemu što smo radili prethodnih godina i u skladu sa tim vladina politika po ovom pitanju je dobra. Vučić prihvata da snosi odgovornost za ulazak Srbije u EU.

jedan

pre 11 godina

Sada nam ostaje da tranzitiramo kao i do sada odnose sa Rusijom necemo narusiti ako postanemo clanica EU , sve sto je u nasoj moci mi cemo ispuniti a opet ostati neutralni u svemu...

agronom

pre 11 godina

Nas cilj je jasan Srbija kao punopravna clanica EU., Odnose sa Rusijom na taj nacin necemo narusiti . Sve sto budemo mogli mi cemo uraditi. Sada imamo vise saveznika koji ce nam pomoci da ponovo budemo jedna ekonomski zdrava zemlja i da gradjani koji zive u Srbiji konacno pozele da tu i ostanu.......................

Milovoje00

pre 11 godina

Srbija je uvek bila na nekom raskrscu, ali ono sto je ocigledno je to sto sada zna kojim putem ici. To je put ka evropskoj uniji I to je dobro. Naravno da to ne znaci nikakvo zahladjenje odnosa sa Rusijom jer je ona nas jako bitan faktor. Premijer vodi dobru i odmerenu politiku koja moze da nas uvede u evropsku uniju ali i da ostenemo dobri sa Rusijom pre svega zbog ekonoske saradnje i velikog izvoza u tu zemlju ali zbog energetske stabilnosti.

manila

pre 11 godina

Srbija je potpuno jasno iznela svoj stav podrzava teritorijalni integritet Ukrajine, ali to ne znaci da uvodi sankcije Rusiji, zasto bi mi sebi skakali za vrat i radili protivno nasim interesima.

Bata

pre 11 godina

Naš stav je odavno poznat po ovom pitanju i više puta je ponovljen tako da tu spekulacija nema nećemo da uvedemo sankcije Rusiji i završena priča.

Uljarevic D.

pre 11 godina

Nisu ni Rusi nama uvidili sankcije, pa ne bi trebalo ni mi njima.A i zavisimo od gasa, podosta, realno.Najbolje bi bilo kad se mi ne bi uopste mesali u krizu oko Ukrajine, mada vidim da to rukovostvo drzave i pokusava.

goran

pre 11 godina

Nasi odnosi sa Rusijom nikada nece biti naruseni , pozitivno je sto su odnosi sa Nemackom znacajno unapredjeni i sada imamo i njihovu podrsku idealno bi bilo da udjemo u Eu , a juzni tok prodje kroz Srbiju u tom slucaju smo zasticeni sa svih strana.........

mary

pre 11 godina

Dobro je sti nasa zemlja uspeva da odrzi izbalansirane odnose i sa EU i sa Rusijom.Uvodjenje sankcija Rusiji bi ekonomski jako pogodilo nasu zemlju.

Raske

pre 11 godina

Napredak na putu ka EU vidno je napredovao a poverenje i ugled koje je u zadnje vreme Srbija naglo pocela da stice, prepoznale su i clanice EU koje vuku konce a moramo i balansirati i voditi racuna o starim prijateljima.

boric

pre 11 godina

Sansa koju smo dobili od Nemacke je krucijalna za opstanak Srbije i bolji zivot svih nas , nas odnos sa Rusijom nece biti narusen ako postanemo clanica EU , na nama je da vredno radimo i pripremimo se da do 2019 prilagodimo standarde zahtevima EU , ako bi jos i juzni tok prosao kroz Srbiju mogli bi samo da pevamo..................

agronom13

pre 11 godina

Sve sto nam ostaje je da iskoristimo sanse koje su nam pruzene , imamo podrsku i Nemacke ako uspemo da postanemo punopravna clanica Eu uspeli smo jos kad bi i juzni tok prosao kroz Srbiju mirni smo zauvek.....

Tomo el.

pre 11 godina

Da smo u nezgodnom polozaju, jesmo, ali treba vrdatio na sve moguce nacine i ne zameriti se i jednima ni drugima.To je ono sto, cini mi se, Vucic radi.

opušteno

pre 11 godina

Ma neće ni Unija da se zaleće, pogotovo ne najmoćnije države jer ih već za pola godine čeka recesija i socijalni bunt. Njihova razmena sa Rusijom je ogromna i mnoge firme prevashodno zavise od plasmana na istok!

kondura

pre 11 godina

DS svakodnevno propagira pricu kako nam Vucic zatvara sva vrata u svetu. Sta sada kazu na ovo? Rusija svakako nema nista protv toga da Srbija saradjuje sa celim svetom. Srbija nece udarati nikome sankcije. Meni je sve ovo apsolutno jasno. Ne sedimo na dve stolice samo imamo stav. Naravo da necemo odbaciti integritet Ukrajine.

Nebojsa

pre 11 godina

Nego, g. Vucicu, sta se desilo sa ugovorom sa FIAT-om, ETIHAD-om, ... Najaviste bice objavljeni za par dana pre par meseci? Ostavite se geo politike, niste, kao sto vidite, bas pouzdani ni kao sef servisa nas, obicnih, gradjana.

Sole

pre 11 godina

Ovakve izjave smo vise puta culi.Mnogo bitnije pitanje je ,kako ce Vlada Republike Srbije odgovoriti na ultimatum u vezi ulaska u clanstvo NATO-a.

Adams

pre 11 godina

Drago mi je sto se svaki dan pojavi zvanicno neko ko govori o Vucicu sa najpozitivnijim mogucim recima . To samo govori da opozicija samo govori lazi kada prica o tome da Vucic ne radi u nasu dobrobit. Vucic radi u skladu sa zakonom, sa svetom i sa EU. Vucic ne uvodi sankcije Rusiji i priznaje integritet Ukrajine.

Vestac

pre 11 godina

Kad vidim doticnog nam vodju, otvorim pasos i poljubim vizu koja mi je omogicila da odmaglim iz Srbije! Svaki dan se cujem sa mojima, samo kukalju sve gore a cale i dalje fanaticni sns-ovac i satre se braneci vodju. Ne stavi prat na celo i zapita se ko je kriv sto mu je sin napustio zemlju!? Vratite nam Tadica, on nas je lagao sa stilom i bio je pojava!

Predrag

pre 11 godina

Rusija je jedina drzava koja nas je podrzavala gotovo u svemu sto smo radili prethodnih godina i zato mislim da je vladina politika po ovom pitanju dobra. Ako EU to ne razume to je onda njihov problem.
Nikicnbg, 16. jun 2014 10:40)

Netacno, ne podrzavaju nas poslednjih nekoliko godina, nego poslednjih 200+ godina, udzbenik srpske istorije u ruke, bilo koji... Doduse, bilo je i losih perioda, ali da nas Rusija nije podzala u nekoliko kljucnih momenata, danas ne da ne bi razgovarali o ekonomskom interesu Srbije, nego verovatno ne bi imali ni drzavu.

Veliki efendija

pre 11 godina

Ma šta ima Srbija da se meša u odnose velikih sila. Ne razumem ove sa Zapada što toliko insistiraju da Srbija uvede sankcije Rusiji? Niko Srbiju nije pitao ni kad su ušli u konflikte. PRema tome, naš stav je u potpunosti racionalan i ispravan.

Liba

pre 11 godina

Da svima bude jasno. Rusiji nikada necemo udarati sankcije. Nadam se da je sada mnogo jasnije mnogima. Jasno i glasno je rekao...ne uvodimo sankcije Rusiji. I opametite se , kada ne bi priznao integritet Ukrajine, odbacio bi Kosovo.

Riven

pre 11 godina

Svima je jasno da imamo privilegovan položaj sa Rusijom a s obzirom da se nalazimo u teškoj ekonomskoj situaciji ne možemo da dopustimo sebi da izgubimo to.

istina

pre 11 godina

Koliko je nama kratak vid!?Rekli su i za Kosovo da nikada nece biti pod albanskim rezimom...
Vuciceva izjava "Srbija ce biti veran saveznik Nemacke"Mi se ipak pravimo da neke stvari ne vidimo.Realnost da obicni gradjani nece osetiti nikakav boljitak u EU!Radicemo i dalje za 200-300 eura,necemo da imamo investitore ako zelimo vecu platu...a cene su nam vece nego u EU!
Ili se srpski narod nada da ce naci posao na zapad,o tome se moze samo sanjati jel su prepuni...

dragan

pre 11 godina

Demagogija (pričam ti priču da bi misliša da ja nešto pametno radim). Nisu sve EU zemlje uvele sankcije Rusiji, Madjarska npr, a mi nismo ni član EU tim pre što bi se mešali u njihove razmirice.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Srbija je "zalivala KOROV" i zato sad ima Aleksandra Vucica za Premijera !
"'Dje si tu si RUSI" al' vazno je da je Aleksandar Vucic "po svom licnom nahodjenju" naisao na "visok stepen razumevanja" za takav stav Srbije u "samom srcetu EU" tj. prilikom njegove posete Nemackoj !
Eto zasto ja CENIM CG. koja iako "na prvi pogled" izgleda kao mala drzava ima "NOJEVA jaja", objavi Rat Japanu, uvede sankcije Rusiji.. NE PRIZNAJU NIKOME da je "veca sila" od NJIH i zato CG svi CIJENE !

Kikirez

pre 11 godina

Mi još nismo članice EU tako da njihova pravila igre ne moramo slediti. Nastave li ovim tempom protiv Rusije, EU se bliži definitivan kraj sa realnošću. Iz svega navedenoga, puna podrška našem premijeru.

nesa

pre 11 godina

Nije u pitanju samo cena gasa...izjave premijera ukazuju na dodvoravanje EU. Izmedju drzave Rusije i "zemlje" Srbije postoje mnogo jace veze i relacije od cene gasa...pravoslavni, istorijski, slovenski, ekonomski, kulturni, vojni...itd

kriza

pre 11 godina

Nemoj sankcije Rusiji, al kreni vec jednom kresi javni sektor, nagurali se u elekrto-distr. u vodovodu, katastru... da ne nabrajam jos, nemaju stolice da sednu, koliko ih ima.

marija

pre 11 godina

Moramo dalje..jesmo kao drzava pogodjeni najstrasnijim prirodnim nepogodama I pretrpeli smo ogromnu stetu kako u ljudskim zrtvama tako I materjalnu , ali ne sme se odstupiti od predvidjenih reformi – uz malo njihovo usporeno sprovodjenje nastavljamo istim smerom

Lalovic Zeljka

pre 11 godina

Stav Srbije treba da bude takav da ne budemo nikom neprijatelji, ne mozemo se zamerati ni prijateljima ni ugroziti put u Evropu.

Dexter

pre 11 godina

Mi nemamo obligaciju da uvodimo sankcije Rusiji jer nismo država članica EU a te je za nas i nešto poslednje što bi uradili s obzirom na odnese dveju država.

stavax

pre 11 godina

Ne znam da li je bilo moguće zauzeti jasniji i korektniji stav i prema EU zemljama i prema Rusiji. Podrška premijeru na tome, kao i na spoljnoj politici koju vodi u poslednje vreme.

Sudski izvršitelj

pre 11 godina

U potpinosti se slažem sa našim premijerom. Pre svega, ekonomski kao i mnogi drugi interesi ne daju nam za pravo da uvodimo sankcije Rusiji. Mi smo mala zemlja i takve sankcije bi direktno pogodine nas, Srbiju a ne Rusiju.

Gospodin Jakovljević

pre 11 godina

Svakako da se mora nastaviti sa štednjom u javnom sektoru tj na rashodnoj strani državnog budžeta. Srbija ne sme trošiti novac koji se ne ostvari i ne zaradi. Krediti su skupi i treba ih vraćati a nemamo proizvodnju. elem, zato je najavljeni set ekonomskih zakona nužan ineophodan.

Francuska sobarica

pre 11 godina

Srbiji je danas primarni interes suštinske i kvalitetne promene ekonomskog sistema. Time se otvara put novim investitorima i investicijama a time i novim rafnim mestima. Otvara se put obezbeđivanju životnih egzistenicija na hiljade porodica u Srbiji.

Filip

pre 11 godina

Uvesti sankcije Rusiji ili ne? Ovo je pitanje na kom će Srbija i njen premijer položiti veliki ispit mudrosti i diplomatskih odnosa. Za sada sve ide dobrim putem, nadam se da će stav premijera biti dosledan i će nastaviti da vodi Srbiju putem najavljenih reformi.

LUCIJA NIS

pre 11 godina

Smatram da je to ispravna odluka, ubrzano idemo u reforme i u priblizavanje EU, ali sankcije ne trebamo uvoditi nikome, jer smo i sami prosli kroz njih i sami osetili koliko su unazadili nasu privredu i koliko su nam zla nanele.

cipiripi

pre 11 godina

Uvodjenjem sankcija Rusiji bi isekli granu na kojoj sedimo, jer je vecinski vlasnik NIS-a Ruska kompanija. I da hocemo, to ne mozemo da uradimo, jer zna se koji bi potez Rusija onda prema nama uradila.

Vreme

pre 11 godina

Naša politika je jasna želimo u EU ali želimo da sarađujemo i sa svima ostalima.Nećemo da kvarimo dobre odnose sa Rusijom uvodeći im sankcije.

Satara

pre 11 godina

Sankcije Rusiji bi bile pogubne za Srbiju,narocito za ljude koji u Rusiju izvoze svoje proizvode,a o ceni energenata da i ne govorimo.Trenutno je stav drzave po tom pitanju najbolji moguci.

Cole

pre 11 godina

Koliko ja pratim oni i ne insistiraju da mi uvodimo sankcije Rusiji znaju da smo tradicionalni prijatelji i da ne možemo da izgubimo privilegovaj položaj koji imamo sa njima.

mare

pre 11 godina

Jasno je da smo tesno povezani sa Rusijom i da zbog toga imamo neke beneficije ( u njih ne ubrajam cenu gasa), isto tako, približavanje EU znači i sprovođenje njihove spoljne politike (i potpunu normalizaciju odnosa sa Kosovom). U jednom trenutku će sigurno tražiti od nas da prestanemo sa sedenjem na dve stolice, imamo li mi odgovor na to i koji je?

Nikicnbg

pre 11 godina

Rusija je jedina drzava koja nas je podrzavala gotovo u svemu sto smo radili prethodnih godina i zato mislim da je vladina politika po ovom pitanju dobra. Ako EU to ne razume to je onda njihov problem.

Leonid

pre 11 godina

Mozemo videti kaka je Crna Gora “profitirala” uvodjenjem sankcija Rusiji, podrzavam stav vlade o ophodjenju prema Ruskoj Federaciji.

StankaFR

pre 11 godina

Postoji razlika i to jeste i osnovno, istaci jasno svoj stav, bez ikakvog uvijanja da mi jesmo za EU, da smo dokazali da zasluzujemo clanstvo, al smo dokazani i prijatelji Rusije, tako da nema sankcija.

Dorijan

pre 11 godina

Uvesti sankcije Rusiji bilo bi suludo i jako loše po ovu Vladu, jer iako ima mnogih koji bi najradije još juče bili deo Evropske Unije, postoje i oni koji su tzv. "rusofili" i kao takvi će biti zauvek!

kalina

pre 11 godina

Ne slazete se , e pa ja se slazemm!!Odete u bilo koju drzavnu firu, radi ih petoro vise nego sto treba, niko ni dobar da da kaze,niko ne radi nista, jedna naslonjena zvace kekse, druga prica o ljubicicama,treca daje stranki neke uplatnice i prica sa unucetom preko telefona gde cvili i krekece a stranci rstom pokazuje!!Ik azete nemojte smmanjiti plate, pa to je za otkaz!1A ljudi sa fakultetom, vredni i posteni rade kod privatnika, trce za vama i svom snagom se muce da vam prodaju proizvod, rade 8 sati efektivno za duplo manje pare!!Treba im smanjiti plate i pola ih poslati kucama pa neka idu oni malo da zarade!!SVI BI U DRZAVNE JASLE, NISTA NE RADE A DOBRO PLACENI!!!

pic

pre 11 godina

Slazem se da treba smanjiti zarade ali prvo poceti od nerealnih plata PIO fonda, opstinskih uprava, raznoraznih bitnih i nebitnih agencija a tek onda svima ostalima.

milos

pre 11 godina

Ovakav stav je normalan I ocekivan kao sto je I realno odrziv , naime , mi imamo jaku saradnju sa Rusijom kao I veliko prijateljstvo sa njenim narodom I jednostavno ne mozemo da ih optuzimo niti sankcionisemo .Mejutim saosecamo sa Ukrajinom po pitanju teritorijalnog integriteta

Akademac89

pre 11 godina

Nasa drzava treba da gleda svoj interes, a ne interes drugih drzava koje imaju spor sa Rusijom. U nasem najboljem interesu je da sa Rusijom ostanemo u dobrim odnosima kao i do sada, dakle bez uvodjenja sankcija.

gospojinkaP

pre 11 godina

Bez obzira na sve, ne sme se skrenuti niti odustati od iznetog Plana, jer reforme se moraju sprovesti, svako odlaganje nams vraca u nazad, tako da nema Srbija vremena da tapka u mestu, niti da koraca kao za vreme vladavine DS-a: jedan napred, a nazad dva.ne, samo odlucno i posveceno radu mozemo videti pomake.

cvetic

pre 11 godina

U ovom slucaju, zaista je botno razdovjiti cileve EU i Srbije koja nikako nema u interesu bilo politickom bilo moralnom, uvodjenje sankicja Rusiji...

ursula

pre 11 godina

Naravno da ne odustajemo od reformi. Srbija mora da postane uradjena i efikasna drzava po meri svojih gradjana. Inace cemo izumreti kao Hazari.

miona

pre 11 godina

Jsno je da mmoraju stavri da se menjaju, drzavne firme moraju da smanje br. zaposlenih kao sto s emora povecati privatizacija!!Nem drzava vise odakle da daje pare ako nema privatizacije!!!I polupismenim coveku je ovo jasno!!!Bice tesko ali uspecemo!!!

jovan

pre 11 godina

Malo je mucno razvlaciti ko svinjska creva i reciklirati neprestano posetu Premijera Nemackoj. Ima li u vladi kakvih poslova, radi li iko ista tamo ?
Jer 20 , 30 i 40 dana u najavi dobro je poznato kroz Vucicevu poznatu floskulu "u toku nekoliko narednih dana". On ce da najavljuje bolne reforme i agresivno zaposljavanje i kupuje vreme za sledece najave a mi cemo kao da cekamo. A zivot neka ide...

lili

pre 11 godina

Narodu je tesko da ovo shvati ali tako mora biti, dosta je nerada u drzavnim sektorima i dobrih plata za to!!!ajde malo da radimo i da zaradimo!!Gledajte drzavni posao i sve ce vam biti jasno!!To je prava slika trenutnog drzavnog sektora!!!

palmiro

pre 11 godina

Srbija treba da ide putem sprovodjenja reformi, po ovom pitanju ima pomoc i podrsku velikog broja zemalja, a posto se u ovom slucaju pominju Rusija i Ukrajina, ima podrsku i od njih, tako da bi bilo nemoguce da uvede sankcije Rusiji zbog problema koje ima sa Ukrajinom. Sankcije sa nase strane bi nas dovele do pada Srbije u ocima prvo gradjana Srbije a takodje i drugih zemalja koje podrzavaju Rusiju.

Marko

pre 11 godina

Drzava u javnom sektoru mora da zavede red, racionalizuje broj zaposlenih i primanja pojedinih najvisih rukovodilaca svede na razumne iznose, a ne kao do sada da pojedini direktori javnih preduzeca, od kojih neka i ne posluju dobro, imaju po nekoliko puta vece plate od ministara !

LUCIJA NIS

pre 11 godina

Smatram da je to ispravna odluka, ubrzano idemo u reforme i u priblizavanje EU, ali sankcije ne trebamo uvoditi nikome, jer smo i sami prosli kroz njih i sami osetili koliko su unazadili nasu privredu i koliko su nam zla nanele.

Jelena

pre 11 godina

Srbija sa Rusijom ima obimnu i veoma bitnu saradnju na energetskom planu, i uvodjenjem sankcija prema Rusiji bi sami sebi skocili u stomak.

cipiripi

pre 11 godina

Uvodjenjem sankcija Rusiji bi isekli granu na kojoj sedimo, jer je vecinski vlasnik NIS-a Ruska kompanija. I da hocemo, to ne mozemo da uradimo, jer zna se koji bi potez Rusija onda prema nama uradila.

Dexter

pre 11 godina

Mi nemamo obligaciju da uvodimo sankcije Rusiji jer nismo država članica EU a te je za nas i nešto poslednje što bi uradili s obzirom na odnese dveju država.

Nikicnbg

pre 11 godina

Rusija je jedina drzava koja nas je podrzavala gotovo u svemu sto smo radili prethodnih godina i zato mislim da je vladina politika po ovom pitanju dobra. Ako EU to ne razume to je onda njihov problem.

jedan13

pre 11 godina

Vucic je odlicno prosao u Nemackoj imamo njihovu podrsku , odnosi sa Rusijom nikada nece biti naruseni , predstoji nam period tranzicije i do 2019 godine nas ceka puno posla , ako budemo na visini zadatka mozemo puno da profitiramo sto ulaskom u Eu , jos ako i juzni tok prodje kroz Srbiju mozemo da pevamo.....

goran

pre 11 godina

Nasi odnosi sa Rusijom nikada nece biti naruseni , pozitivno je sto su odnosi sa Nemackom znacajno unapredjeni i sada imamo i njihovu podrsku idealno bi bilo da udjemo u Eu , a juzni tok prodje kroz Srbiju u tom slucaju smo zasticeni sa svih strana.........

zemljotres

pre 11 godina

Cinjenica je da je Srbija ispunila uslove za pocetak pregovora o prikljucenju EU ali moze da odbije da uvede sankcije Rusiji, jer nema razloga da joj ih i mi uvodimo a i nismo jos uvek clan EU. Prvo, jer smo u odlicnim sveopstim odnosima sa istom, a takodje i sto je NIS i u njihovom udelu. Takodje, Srbiji je bitno da sprovede obecane reforme a za iste ce joj Rusija biti potrebna.

Sudski izvršitelj

pre 11 godina

U potpinosti se slažem sa našim premijerom. Pre svega, ekonomski kao i mnogi drugi interesi ne daju nam za pravo da uvodimo sankcije Rusiji. Mi smo mala zemlja i takve sankcije bi direktno pogodine nas, Srbiju a ne Rusiju.

kardiolog

pre 11 godina

Uvodjenje sankcija Rusiji od strane Srbije bi bilo potpuno neverovatno. Tacno je da smo na putu prikljucenja EU ali posto jos uvek nismo clan iste nam daje za pravo da postupimo po svojoj savesti. Problem Rusije i Ukrajine treba da se resava u internom pogledu.

DOBAR REZON

pre 11 godina

E ako si im rekao.
(Dr. Milinkovic, 16. jun 2014 19:15)
Svidelo se to kome ili ne ali tako je.Ne sme se ponoviti greška iz 1991-ve kada su Sloba i Mira podržavali pučiste koje je na kraju Jeljcin ugušio tenkovima.Neutralan stav je najmudrija odluka,naravno nikako da takav stav ide na štetu odnosa sa Rusijom.

Šizika

pre 11 godina

Vučićev stav je u potpunosti racionalan i ispravan. Bilo bi krajnje neprirodno da Srbija uvede sankcije Rusiji. To našoj zemlji ne bi donelo ništa dobro. Rusija je jedina država koja nas je podržavala gotovo u svemu što smo radili prethodnih godina i u skladu sa tim vladina politika po ovom pitanju je dobra. Vučić prihvata da snosi odgovornost za ulazak Srbije u EU.

agronom13

pre 11 godina

Sve sto nam ostaje je da iskoristimo sanse koje su nam pruzene , imamo podrsku i Nemacke ako uspemo da postanemo punopravna clanica Eu uspeli smo jos kad bi i juzni tok prosao kroz Srbiju mirni smo zauvek.....

osmeh13

pre 11 godina

Mi smo zauzeli neutralan stav po pitanju krize u Ukraini , nas cilj je EU a isto tako ne zelimo da narusavamo dobre odnose sa Rusijom , iz svega mozemo da izvucemo korist i sa jedne i sa druge strane samo treba da budemo vesti u pregovorima sa svima i da gradimo prijateljske odnose sa obe strane , sto Vucic delima i dokazuje.....

Vojka

pre 11 godina

Lako je biti pametan. Vucic je u nezavidnom polozaju i morao je za nesto da se opredeli. Normalnije je priznati suverenitet Ukrajine nego uvoditi sankcije Rusiji. Oni su nasi prijatelji, a na to se nikada nesme zaboraviti.

cipiripi

pre 11 godina

Sankcije nikom nisu donele dobro i nisu nikada dovele do resenja. Mi kao lider u regionu i zemlja koju trenutno svi uvazavaju, buduca clanica EU, treba da gledamo pomoci da se rese nesuglasice izmedju Rusije i EU. To je i u nasem interesu, da se to sto pre resi, da ne bi bili dugo u nezgodnoj situaciji a i zbog juznog toka, koji je od nacionalnog interesa.

boric

pre 11 godina

Sansa koju smo dobili od Nemacke je krucijalna za opstanak Srbije i bolji zivot svih nas , nas odnos sa Rusijom nece biti narusen ako postanemo clanica EU , na nama je da vredno radimo i pripremimo se da do 2019 prilagodimo standarde zahtevima EU , ako bi jos i juzni tok prosao kroz Srbiju mogli bi samo da pevamo..................

agronom13

pre 11 godina

Sve sto nam ostaje je da iskoristimo sanse koje su nam pruzene , imamo podrsku i Nemacke ako uspemo da postanemo punopravna clanica Eu uspeli smo jos kad bi i juzni tok prosao kroz Srbiju mirni smo zauvek.....

Liba

pre 11 godina

Da svima bude jasno. Rusiji nikada necemo udarati sankcije. Nadam se da je sada mnogo jasnije mnogima. Jasno i glasno je rekao...ne uvodimo sankcije Rusiji. I opametite se , kada ne bi priznao integritet Ukrajine, odbacio bi Kosovo.

jedan

pre 11 godina

Sada nam ostaje da tranzitiramo kao i do sada odnose sa Rusijom necemo narusiti ako postanemo clanica EU , sve sto je u nasoj moci mi cemo ispuniti a opet ostati neutralni u svemu...

Filip

pre 11 godina

Uvesti sankcije Rusiji ili ne? Ovo je pitanje na kom će Srbija i njen premijer položiti veliki ispit mudrosti i diplomatskih odnosa. Za sada sve ide dobrim putem, nadam se da će stav premijera biti dosledan i će nastaviti da vodi Srbiju putem najavljenih reformi.

Leonid

pre 11 godina

Mozemo videti kaka je Crna Gora “profitirala” uvodjenjem sankcija Rusiji, podrzavam stav vlade o ophodjenju prema Ruskoj Federaciji.

stavax

pre 11 godina

Ne znam da li je bilo moguće zauzeti jasniji i korektniji stav i prema EU zemljama i prema Rusiji. Podrška premijeru na tome, kao i na spoljnoj politici koju vodi u poslednje vreme.

Uljarevic D.

pre 11 godina

Nisu ni Rusi nama uvidili sankcije, pa ne bi trebalo ni mi njima.A i zavisimo od gasa, podosta, realno.Najbolje bi bilo kad se mi ne bi uopste mesali u krizu oko Ukrajine, mada vidim da to rukovostvo drzave i pokusava.

agronom

pre 11 godina

Nas cilj je jasan Srbija kao punopravna clanica EU., Odnose sa Rusijom na taj nacin necemo narusiti . Sve sto budemo mogli mi cemo uraditi. Sada imamo vise saveznika koji ce nam pomoci da ponovo budemo jedna ekonomski zdrava zemlja i da gradjani koji zive u Srbiji konacno pozele da tu i ostanu.......................

Akademac89

pre 11 godina

Nasa drzava treba da gleda svoj interes, a ne interes drugih drzava koje imaju spor sa Rusijom. U nasem najboljem interesu je da sa Rusijom ostanemo u dobrim odnosima kao i do sada, dakle bez uvodjenja sankcija.

Lalovic Zeljka

pre 11 godina

Stav Srbije treba da bude takav da ne budemo nikom neprijatelji, ne mozemo se zamerati ni prijateljima ni ugroziti put u Evropu.

Kika

pre 11 godina

Kakve sankcije,molim vas,ko jos sece granu na kojoj stoji.Vucic zna sta radi,za ostale ne garantujem.Taj vrli svet nema pojma sta znaci biti na geostrateskom polozaju koji mi imamo.Vlasnici NISa Gasprom.Rekonstrukcija zeleznice Rusija,Izvoz voca i povrca opet Rusija...dovoljno sam rekla...

milosB

pre 11 godina

Srbija postuje i ceni i Ukrajinu i Rusiju i nema razloga da ni Rusiji niti bilo kojoj drugoj zemlji uvede sankcije, prvo sto nije velika i mocna drzava a drugo, nije jos u EU pa moze da eskivira po tom pitanju. Takodje, NIS je u suvlasnistvu Rusije, bilo bi neverovatno da im uvedemo sankcije.

ursula

pre 11 godina

Naravno da ne odustajemo od reformi. Srbija mora da postane uradjena i efikasna drzava po meri svojih gradjana. Inace cemo izumreti kao Hazari.

jedan12

pre 11 godina

Odnose sa Rusijom nikada necemo narusiti ulaskom u EU to moze da nam bude samo plus , idealno bi bilo da juzni tok prodje kroz Srbiju a da postanemo i clanica EU tada bi Srbija kao zemlja ojacala i ekonomski a imali bi i podrsku velikih sila .................

mary

pre 11 godina

Dobro je sti nasa zemlja uspeva da odrzi izbalansirane odnose i sa EU i sa Rusijom.Uvodjenje sankcija Rusiji bi ekonomski jako pogodilo nasu zemlju.

Gospodin Jakovljević

pre 11 godina

Svakako da se mora nastaviti sa štednjom u javnom sektoru tj na rashodnoj strani državnog budžeta. Srbija ne sme trošiti novac koji se ne ostvari i ne zaradi. Krediti su skupi i treba ih vraćati a nemamo proizvodnju. elem, zato je najavljeni set ekonomskih zakona nužan ineophodan.

kondura

pre 11 godina

DS svakodnevno propagira pricu kako nam Vucic zatvara sva vrata u svetu. Sta sada kazu na ovo? Rusija svakako nema nista protv toga da Srbija saradjuje sa celim svetom. Srbija nece udarati nikome sankcije. Meni je sve ovo apsolutno jasno. Ne sedimo na dve stolice samo imamo stav. Naravo da necemo odbaciti integritet Ukrajine.

miona

pre 11 godina

Jsno je da mmoraju stavri da se menjaju, drzavne firme moraju da smanje br. zaposlenih kao sto s emora povecati privatizacija!!Nem drzava vise odakle da daje pare ako nema privatizacije!!!I polupismenim coveku je ovo jasno!!!Bice tesko ali uspecemo!!!

gospojinkaP

pre 11 godina

Bez obzira na sve, ne sme se skrenuti niti odustati od iznetog Plana, jer reforme se moraju sprovesti, svako odlaganje nams vraca u nazad, tako da nema Srbija vremena da tapka u mestu, niti da koraca kao za vreme vladavine DS-a: jedan napred, a nazad dva.ne, samo odlucno i posveceno radu mozemo videti pomake.

Riven

pre 11 godina

Svima je jasno da imamo privilegovan položaj sa Rusijom a s obzirom da se nalazimo u teškoj ekonomskoj situaciji ne možemo da dopustimo sebi da izgubimo to.

Vragolan

pre 11 godina

,,Što ga više slušam to mi se čini sve mudriji. ,, (Pavle Marković, 16. jun 2014 12:24)
- Da i ja kapiram njegovu igru (sa zapadom), a oni koji je ne kapiraju prave buku.

Vreme

pre 11 godina

Naša politika je jasna želimo u EU ali želimo da sarađujemo i sa svima ostalima.Nećemo da kvarimo dobre odnose sa Rusijom uvodeći im sankcije.

Crnotravac

pre 11 godina

Srbiji je neophodna konzistentnost spoljne politike, a ne da menjamo kljucne strategije svake godine. Postujem cvrst stav o ulasku Srbije u EU, naravno na tom putu treba ispostovati stare saveznike koliko god je to moguce.

milos

pre 11 godina

Ovakav stav je normalan I ocekivan kao sto je I realno odrziv , naime , mi imamo jaku saradnju sa Rusijom kao I veliko prijateljstvo sa njenim narodom I jednostavno ne mozemo da ih optuzimo niti sankcionisemo .Mejutim saosecamo sa Ukrajinom po pitanju teritorijalnog integriteta

Cole

pre 11 godina

Koliko ja pratim oni i ne insistiraju da mi uvodimo sankcije Rusiji znaju da smo tradicionalni prijatelji i da ne možemo da izgubimo privilegovaj položaj koji imamo sa njima.

Slavica D RS

pre 11 godina

Naravno da podrzavamo teritorijalni integritet Ukrajine jer se kao drzava suocavamo sa borbom da ocuvamo svoj teritorijalni integritet ili ono sto je ostalo od njega i to je jasno svima kao i to sto ne uvodimo sankcije Rusiji. Pohvalno je sto to Vucic otvoreno prica o razlozima i ne pravi budalama ni nas ni medjunarodnu zajednicu.

jovica.bc

pre 11 godina

Naravno da se nesme vredjati teritorijalni integritet ni jedne zemlje pa ni ukraine, ali sa druge strane moraju se balansirati odnosi i sa Rusijom i sa EU.

cvetic

pre 11 godina

U ovom slucaju, zaista je botno razdovjiti cileve EU i Srbije koja nikako nema u interesu bilo politickom bilo moralnom, uvodjenje sankicja Rusiji...

nesa

pre 11 godina

Nije u pitanju samo cena gasa...izjave premijera ukazuju na dodvoravanje EU. Izmedju drzave Rusije i "zemlje" Srbije postoje mnogo jace veze i relacije od cene gasa...pravoslavni, istorijski, slovenski, ekonomski, kulturni, vojni...itd

Izabela Roselini

pre 11 godina

Svakom svoje,u ono na sta ne mozemo da uticemo,niti se tice nas,ne treba da se mesamo,pogotovo ne podrzavajuci stranu koja propagira agresiju i osvajanje tudjih teritorija.Postuj svakoga i ocekuj da da drugi budu takvi prema tebi.

Ceca

pre 11 godina

Pozdravljam odluke Vlade o stavu,spoljna politika je za Srbiju jako specificna,pogotovo sto zelimo da zadrzimo prijateljske odnose sa svima.

pic

pre 11 godina

Slazem se da treba smanjiti zarade ali prvo poceti od nerealnih plata PIO fonda, opstinskih uprava, raznoraznih bitnih i nebitnih agencija a tek onda svima ostalima.

lili

pre 11 godina

Narodu je tesko da ovo shvati ali tako mora biti, dosta je nerada u drzavnim sektorima i dobrih plata za to!!!ajde malo da radimo i da zaradimo!!Gledajte drzavni posao i sve ce vam biti jasno!!To je prava slika trenutnog drzavnog sektora!!!

Dorijan

pre 11 godina

Uvesti sankcije Rusiji bilo bi suludo i jako loše po ovu Vladu, jer iako ima mnogih koji bi najradije još juče bili deo Evropske Unije, postoje i oni koji su tzv. "rusofili" i kao takvi će biti zauvek!

Tomo el.

pre 11 godina

Da smo u nezgodnom polozaju, jesmo, ali treba vrdatio na sve moguce nacine i ne zameriti se i jednima ni drugima.To je ono sto, cini mi se, Vucic radi.

Satara

pre 11 godina

Sankcije Rusiji bi bile pogubne za Srbiju,narocito za ljude koji u Rusiju izvoze svoje proizvode,a o ceni energenata da i ne govorimo.Trenutno je stav drzave po tom pitanju najbolji moguci.

StankaFR

pre 11 godina

Postoji razlika i to jeste i osnovno, istaci jasno svoj stav, bez ikakvog uvijanja da mi jesmo za EU, da smo dokazali da zasluzujemo clanstvo, al smo dokazani i prijatelji Rusije, tako da nema sankcija.

Francuska sobarica

pre 11 godina

Srbiji je danas primarni interes suštinske i kvalitetne promene ekonomskog sistema. Time se otvara put novim investitorima i investicijama a time i novim rafnim mestima. Otvara se put obezbeđivanju životnih egzistenicija na hiljade porodica u Srbiji.

marija

pre 11 godina

Moramo dalje..jesmo kao drzava pogodjeni najstrasnijim prirodnim nepogodama I pretrpeli smo ogromnu stetu kako u ljudskim zrtvama tako I materjalnu , ali ne sme se odstupiti od predvidjenih reformi – uz malo njihovo usporeno sprovodjenje nastavljamo istim smerom

kriza

pre 11 godina

Nemoj sankcije Rusiji, al kreni vec jednom kresi javni sektor, nagurali se u elekrto-distr. u vodovodu, katastru... da ne nabrajam jos, nemaju stolice da sednu, koliko ih ima.

opušteno

pre 11 godina

Ma neće ni Unija da se zaleće, pogotovo ne najmoćnije države jer ih već za pola godine čeka recesija i socijalni bunt. Njihova razmena sa Rusijom je ogromna i mnoge firme prevashodno zavise od plasmana na istok!

Bata

pre 11 godina

Naš stav je odavno poznat po ovom pitanju i više puta je ponovljen tako da tu spekulacija nema nećemo da uvedemo sankcije Rusiji i završena priča.

Predrag

pre 11 godina

Rusija je jedina drzava koja nas je podrzavala gotovo u svemu sto smo radili prethodnih godina i zato mislim da je vladina politika po ovom pitanju dobra. Ako EU to ne razume to je onda njihov problem.
Nikicnbg, 16. jun 2014 10:40)

Netacno, ne podrzavaju nas poslednjih nekoliko godina, nego poslednjih 200+ godina, udzbenik srpske istorije u ruke, bilo koji... Doduse, bilo je i losih perioda, ali da nas Rusija nije podzala u nekoliko kljucnih momenata, danas ne da ne bi razgovarali o ekonomskom interesu Srbije, nego verovatno ne bi imali ni drzavu.

manila

pre 11 godina

Srbija je potpuno jasno iznela svoj stav podrzava teritorijalni integritet Ukrajine, ali to ne znaci da uvodi sankcije Rusiji, zasto bi mi sebi skakali za vrat i radili protivno nasim interesima.

Adams

pre 11 godina

Drago mi je sto se svaki dan pojavi zvanicno neko ko govori o Vucicu sa najpozitivnijim mogucim recima . To samo govori da opozicija samo govori lazi kada prica o tome da Vucic ne radi u nasu dobrobit. Vucic radi u skladu sa zakonom, sa svetom i sa EU. Vucic ne uvodi sankcije Rusiji i priznaje integritet Ukrajine.

Kikirez

pre 11 godina

Mi još nismo članice EU tako da njihova pravila igre ne moramo slediti. Nastave li ovim tempom protiv Rusije, EU se bliži definitivan kraj sa realnošću. Iz svega navedenoga, puna podrška našem premijeru.

Veliki efendija

pre 11 godina

Ma šta ima Srbija da se meša u odnose velikih sila. Ne razumem ove sa Zapada što toliko insistiraju da Srbija uvede sankcije Rusiji? Niko Srbiju nije pitao ni kad su ušli u konflikte. PRema tome, naš stav je u potpunosti racionalan i ispravan.

Milovoje00

pre 11 godina

Srbija je uvek bila na nekom raskrscu, ali ono sto je ocigledno je to sto sada zna kojim putem ici. To je put ka evropskoj uniji I to je dobro. Naravno da to ne znaci nikakvo zahladjenje odnosa sa Rusijom jer je ona nas jako bitan faktor. Premijer vodi dobru i odmerenu politiku koja moze da nas uvede u evropsku uniju ali i da ostenemo dobri sa Rusijom pre svega zbog ekonoske saradnje i velikog izvoza u tu zemlju ali zbog energetske stabilnosti.

Raske

pre 11 godina

Napredak na putu ka EU vidno je napredovao a poverenje i ugled koje je u zadnje vreme Srbija naglo pocela da stice, prepoznale su i clanice EU koje vuku konce a moramo i balansirati i voditi racuna o starim prijateljima.

saraRu

pre 11 godina

Nas put je jasno zacrtan: slediti plan sprovodjenja reformi, uci u EU i ostati prijatelj sa vekovnim prijateljom Rusijom, Nas put, nas stav, nasa zemlja'svima jasno receno, svi kazano prihvatili.

kalina

pre 11 godina

Ne slazete se , e pa ja se slazemm!!Odete u bilo koju drzavnu firu, radi ih petoro vise nego sto treba, niko ni dobar da da kaze,niko ne radi nista, jedna naslonjena zvace kekse, druga prica o ljubicicama,treca daje stranki neke uplatnice i prica sa unucetom preko telefona gde cvili i krekece a stranci rstom pokazuje!!Ik azete nemojte smmanjiti plate, pa to je za otkaz!1A ljudi sa fakultetom, vredni i posteni rade kod privatnika, trce za vama i svom snagom se muce da vam prodaju proizvod, rade 8 sati efektivno za duplo manje pare!!Treba im smanjiti plate i pola ih poslati kucama pa neka idu oni malo da zarade!!SVI BI U DRZAVNE JASLE, NISTA NE RADE A DOBRO PLACENI!!!

Vestac

pre 11 godina

Kad vidim doticnog nam vodju, otvorim pasos i poljubim vizu koja mi je omogicila da odmaglim iz Srbije! Svaki dan se cujem sa mojima, samo kukalju sve gore a cale i dalje fanaticni sns-ovac i satre se braneci vodju. Ne stavi prat na celo i zapita se ko je kriv sto mu je sin napustio zemlju!? Vratite nam Tadica, on nas je lagao sa stilom i bio je pojava!

jovan

pre 11 godina

Malo je mucno razvlaciti ko svinjska creva i reciklirati neprestano posetu Premijera Nemackoj. Ima li u vladi kakvih poslova, radi li iko ista tamo ?
Jer 20 , 30 i 40 dana u najavi dobro je poznato kroz Vucicevu poznatu floskulu "u toku nekoliko narednih dana". On ce da najavljuje bolne reforme i agresivno zaposljavanje i kupuje vreme za sledece najave a mi cemo kao da cekamo. A zivot neka ide...

Nebojsa

pre 11 godina

Nego, g. Vucicu, sta se desilo sa ugovorom sa FIAT-om, ETIHAD-om, ... Najaviste bice objavljeni za par dana pre par meseci? Ostavite se geo politike, niste, kao sto vidite, bas pouzdani ni kao sef servisa nas, obicnih, gradjana.

istina

pre 11 godina

Koliko je nama kratak vid!?Rekli su i za Kosovo da nikada nece biti pod albanskim rezimom...
Vuciceva izjava "Srbija ce biti veran saveznik Nemacke"Mi se ipak pravimo da neke stvari ne vidimo.Realnost da obicni gradjani nece osetiti nikakav boljitak u EU!Radicemo i dalje za 200-300 eura,necemo da imamo investitore ako zelimo vecu platu...a cene su nam vece nego u EU!
Ili se srpski narod nada da ce naci posao na zapad,o tome se moze samo sanjati jel su prepuni...

Sole

pre 11 godina

Ovakve izjave smo vise puta culi.Mnogo bitnije pitanje je ,kako ce Vlada Republike Srbije odgovoriti na ultimatum u vezi ulaska u clanstvo NATO-a.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Srbija je "zalivala KOROV" i zato sad ima Aleksandra Vucica za Premijera !
"'Dje si tu si RUSI" al' vazno je da je Aleksandar Vucic "po svom licnom nahodjenju" naisao na "visok stepen razumevanja" za takav stav Srbije u "samom srcetu EU" tj. prilikom njegove posete Nemackoj !
Eto zasto ja CENIM CG. koja iako "na prvi pogled" izgleda kao mala drzava ima "NOJEVA jaja", objavi Rat Japanu, uvede sankcije Rusiji.. NE PRIZNAJU NIKOME da je "veca sila" od NJIH i zato CG svi CIJENE !

dragan

pre 11 godina

Demagogija (pričam ti priču da bi misliša da ja nešto pametno radim). Nisu sve EU zemlje uvele sankcije Rusiji, Madjarska npr, a mi nismo ni član EU tim pre što bi se mešali u njihove razmirice.

Silvano

pre 11 godina

"Srpska politička pozicija je jasna - mi podržavamo teritorijalni integritet i suverenitet Ukrajine."

Nemojte da obmanjujete javnost. To nije "srpska politicka pozicija", to je politicka pozicija marionetskog rezima u Srbiji koji se zove Vlada RS. I logika je veoma prizemna. Valjda ako se (uopste) zalazete da se Kosovo vrati u sastav svoje matice, u Srbiju, onda se valjda zalazete i za teritorijalni intergiter i suverenitet Ruske Federacije kojoj je nasilno, protiv ustava i zakona, oduzet Krim (i ne samo Krim). Jasna "srpska politicka pozicija", bar gradjana Srbije ako ne Vlade, je da se raduju vracanju Krima svojoj matici, kao sto se nadamo da cemo jednog dana, pre ili kasnije, Kosovo vratiti Srbiji.

zix

pre 11 godina

А 1.јуна 1992.год Русија увела тадашњој СРЈ санкције ?!? Толико о заштитничкој улози !!!!

Molnar

pre 11 godina

Samo ako ostanemo dosledni i cvrsto stojima iza svojih stavova mozemo zadrzati postovanje koje smo poceli da dobijamo od vecih i jacih drzava. Rusija je nasa porodica i njoj ne smemo nikad okrenuti ledja. Vucic je svestan te cinjenice.

mare

pre 11 godina

Jasno je da smo tesno povezani sa Rusijom i da zbog toga imamo neke beneficije ( u njih ne ubrajam cenu gasa), isto tako, približavanje EU znači i sprovođenje njihove spoljne politike (i potpunu normalizaciju odnosa sa Kosovom). U jednom trenutku će sigurno tražiti od nas da prestanemo sa sedenjem na dve stolice, imamo li mi odgovor na to i koji je?

Milivoje00

pre 11 godina

Srbija je uvek bila na nekom raskrscu, ali ono sto je ocigledno je to sto sada zna kojim putem ici. To je put ka evropskoj uniji I to je dobro. Naravno da to ne znaci nikakvo zahladjenje odnosa sa Rusijom jer je ona nas jako bitan faktor. Premijer vodi dobru i odmerenu politiku koja moze da nas uvede u evropsku uniju ali i da ostenemo dobri sa Rusijom pre svega zbog ekonomske saradnje i velikog izvoza u tu zemlju ali zbog energetske stabilnosti.

DeyanD

pre 11 godina

Srbija polako ali sigurno primnjuje princip koji ima Svajcarska, neutralna zemlja po pitanju problema koje imaju druge drzave a sa svima odrzava odlicne kontakte i jaca ekonomske odnose.

Ilija

pre 11 godina

Hrabar je ovaj potez Srbije, neće da uvede sankcije Rusiji i sme to da glasno svima kaže i obrazloži. I to drugi izgleda uvažavaju. Konačno znamo šta je dobro za nas i toga se držimo.

Tada smo bili najbogatiji

pre 11 godina

@(DOBAR REZON,16.jun 2014 20:33 – Da,da upravo to. Pa nije ni Tito sada kad pogledamo bio budala. On je namerno isao uz dlaku Zapadnoj filozofiji da ignorisu takozvane zamlje treceg sveta koje su u strvari prebogate rudnim bogatstvima, posebno zlatom i dijamantima, naftom, i koje cim lepo smo trgovinaski saradjivali sa njima i tada smo i mi bili najbogatiji kad smo sa svima bili dobri!

ANA - VOLI - MILOVANA

pre 11 godina

Ljudi moji gledano realno Rusija je nas prirodan partner, bratsaki narod, a EU nam je u ovom trenutku potreba za opstankom i boljim zivotom. Moramo biti prilagodljivi i ne zamerati se ni sa kim, moramo biti svesni svoje snage. Na takvom smo mestu, sta cemo, ne moze drugacije. Zbog cinjenice mnogi nas i razumeju i shvataju.

MIRELAJ

pre 11 godina

Sve se mora urediti da bude normalno! A sta je normalno? Normalno je sve ono kako razmisljate dok ne zasednete u fotelju!!!Mada, kako rece Njegos da ga parafraziram: ipak vise vidi onaj na brdu nego onaj pod brdom, makar bi tako trebalo da bude! A Vucic je sada na toj poziciji i mora sve kockice da slozi u mozaik da bi smo isli napred! Srecno!

miljenko18

pre 11 godina

Katastrofalan potez bi Srbija napravila da je uvela Rusiji sankcije. Rusija je veoma bliska Srbiji kao prijatelj i poslovni partner, takodje je i znacajan clan EU dok je nasa zemlja u procesu prikljucenja istoj tako da mozemo da odbijemo predlog uvodjenja sankcija sa nase strane.

U inat Rusima

pre 11 godina

,,Jos jedan dokaz da nam EU ne postavlja uslove, sto je veoma bitno, zadrzali smo hladnu glavu i doneli pravu odluku!
(tytyu, 16. jun 2014 15:35),,

Da, a ja mislim da je to samo zato da se ne bismo okrenuli Rusiji i to im napravilo problem sa daljim planovima na Balkanu. A oni ustvari zele celog da ga zauzmu. I onda smo svi tuto kompleto nemocni i njihovi. A malo i iz inata Rusima, da im se podsmevaju jer znaju da smo mi izuzetno vezani, bratski narodi.

bingo

pre 11 godina

Rusija, Ukrajina i Srbija su veliki i prijatelji i poslovni saradnici. Trenutni problemi koje Rusija i Ukrajina imaju bi trebalo da se ticu njih samih a i ostalih clanica EU, ako bas mora i ona da ucestvuje u resavanju tog pitanja. Srbija je odbila uvodjenje sankcija Rusiji sto je veoma dobro i za svaku pohvalu.

subara

pre 11 godina

Nije bas dobro sto EU uvodi Rusiji sankcije, dobro je sto je Srbija odbila uvodjenje istih sa njene strane. Verujemo da ce Rusiji sankcije biti ukinute u najskorijem periodu jer ce nam trebati njena pomoc oko planova Vlade Srbije u procesu reformi koje su nam neophodne.

muzicar

pre 11 godina

Srbija nema nijedan razlog da uvede Rusiji sankcije, samim tim sto nije clanica EU, takodje i sto je Rusija veoma mocna i jaka drzava za razliku od nase. Vlada Srbije treba da nastavi da sprovodi zapocete planove po pitanju razvoja nase zemlje, a sa sigurnoscu se moze potvrditi da ce Srbija u svom reformisanju imati sveobuhvatnu podrsku od strane Rusije.

mikos58

pre 11 godina

Svaka cast za jasno iskazan stav premijera Vucica nemackim medijima po pitanju uvodjenja sankcija Rusiji. Najbolje bi bilo da Ukrajina i Rusija same rese trenutne probleme, bez mesanja ikoga sa strane. Nasa zemlja treba da nastavi sa sprovodjenjem preko potrebnih reformi, a u tom procesu ce nam pomoci i Rusija, izmedju ostalih zemalja.

zvonkoK

pre 11 godina

Srbija ni pod kojim uslovima ne bi mogla da uvede sankcije Rusiji, to bi bilo van svake pameti, reda i principa u nasoj zemlji. Rusija nam je veoma bliska zemlja, a u probleme koje ima sa Ukrajinom nema nikakvog smisla da se mesamo. Postujemo obe zemlje i to je nas stav.

ретрорефлексија

pre 11 godina

Све похвале за одлуку премијера,нико не може да наметне нешто што није прихватљиво за Србију,свако има право на свој став,а не само да се додворава јачима од себе,зато и имамо добар углед у свету зато што држимо до себе и то све заслугом премијера.

zix

pre 11 godina

А 1.јуна 1992.год Русија увела тадашњој СРЈ санкције ?!? Толико о заштитничкој улози !!!!

Vestac

pre 11 godina

Kad vidim doticnog nam vodju, otvorim pasos i poljubim vizu koja mi je omogicila da odmaglim iz Srbije! Svaki dan se cujem sa mojima, samo kukalju sve gore a cale i dalje fanaticni sns-ovac i satre se braneci vodju. Ne stavi prat na celo i zapita se ko je kriv sto mu je sin napustio zemlju!? Vratite nam Tadica, on nas je lagao sa stilom i bio je pojava!

jovan

pre 11 godina

Malo je mucno razvlaciti ko svinjska creva i reciklirati neprestano posetu Premijera Nemackoj. Ima li u vladi kakvih poslova, radi li iko ista tamo ?
Jer 20 , 30 i 40 dana u najavi dobro je poznato kroz Vucicevu poznatu floskulu "u toku nekoliko narednih dana". On ce da najavljuje bolne reforme i agresivno zaposljavanje i kupuje vreme za sledece najave a mi cemo kao da cekamo. A zivot neka ide...

istina

pre 11 godina

Koliko je nama kratak vid!?Rekli su i za Kosovo da nikada nece biti pod albanskim rezimom...
Vuciceva izjava "Srbija ce biti veran saveznik Nemacke"Mi se ipak pravimo da neke stvari ne vidimo.Realnost da obicni gradjani nece osetiti nikakav boljitak u EU!Radicemo i dalje za 200-300 eura,necemo da imamo investitore ako zelimo vecu platu...a cene su nam vece nego u EU!
Ili se srpski narod nada da ce naci posao na zapad,o tome se moze samo sanjati jel su prepuni...

Nebojsa

pre 11 godina

Nego, g. Vucicu, sta se desilo sa ugovorom sa FIAT-om, ETIHAD-om, ... Najaviste bice objavljeni za par dana pre par meseci? Ostavite se geo politike, niste, kao sto vidite, bas pouzdani ni kao sef servisa nas, obicnih, gradjana.

dragan

pre 11 godina

Demagogija (pričam ti priču da bi misliša da ja nešto pametno radim). Nisu sve EU zemlje uvele sankcije Rusiji, Madjarska npr, a mi nismo ni član EU tim pre što bi se mešali u njihove razmirice.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Srbija je "zalivala KOROV" i zato sad ima Aleksandra Vucica za Premijera !
"'Dje si tu si RUSI" al' vazno je da je Aleksandar Vucic "po svom licnom nahodjenju" naisao na "visok stepen razumevanja" za takav stav Srbije u "samom srcetu EU" tj. prilikom njegove posete Nemackoj !
Eto zasto ja CENIM CG. koja iako "na prvi pogled" izgleda kao mala drzava ima "NOJEVA jaja", objavi Rat Japanu, uvede sankcije Rusiji.. NE PRIZNAJU NIKOME da je "veca sila" od NJIH i zato CG svi CIJENE !

Silvano

pre 11 godina

"Srpska politička pozicija je jasna - mi podržavamo teritorijalni integritet i suverenitet Ukrajine."

Nemojte da obmanjujete javnost. To nije "srpska politicka pozicija", to je politicka pozicija marionetskog rezima u Srbiji koji se zove Vlada RS. I logika je veoma prizemna. Valjda ako se (uopste) zalazete da se Kosovo vrati u sastav svoje matice, u Srbiju, onda se valjda zalazete i za teritorijalni intergiter i suverenitet Ruske Federacije kojoj je nasilno, protiv ustava i zakona, oduzet Krim (i ne samo Krim). Jasna "srpska politicka pozicija", bar gradjana Srbije ako ne Vlade, je da se raduju vracanju Krima svojoj matici, kao sto se nadamo da cemo jednog dana, pre ili kasnije, Kosovo vratiti Srbiji.

mare

pre 11 godina

Jasno je da smo tesno povezani sa Rusijom i da zbog toga imamo neke beneficije ( u njih ne ubrajam cenu gasa), isto tako, približavanje EU znači i sprovođenje njihove spoljne politike (i potpunu normalizaciju odnosa sa Kosovom). U jednom trenutku će sigurno tražiti od nas da prestanemo sa sedenjem na dve stolice, imamo li mi odgovor na to i koji je?

Sole

pre 11 godina

Ovakve izjave smo vise puta culi.Mnogo bitnije pitanje je ,kako ce Vlada Republike Srbije odgovoriti na ultimatum u vezi ulaska u clanstvo NATO-a.

LUCIJA NIS

pre 11 godina

Smatram da je to ispravna odluka, ubrzano idemo u reforme i u priblizavanje EU, ali sankcije ne trebamo uvoditi nikome, jer smo i sami prosli kroz njih i sami osetili koliko su unazadili nasu privredu i koliko su nam zla nanele.

kondura

pre 11 godina

DS svakodnevno propagira pricu kako nam Vucic zatvara sva vrata u svetu. Sta sada kazu na ovo? Rusija svakako nema nista protv toga da Srbija saradjuje sa celim svetom. Srbija nece udarati nikome sankcije. Meni je sve ovo apsolutno jasno. Ne sedimo na dve stolice samo imamo stav. Naravo da necemo odbaciti integritet Ukrajine.

Kikirez

pre 11 godina

Mi još nismo članice EU tako da njihova pravila igre ne moramo slediti. Nastave li ovim tempom protiv Rusije, EU se bliži definitivan kraj sa realnošću. Iz svega navedenoga, puna podrška našem premijeru.

Predrag

pre 11 godina

Rusija je jedina drzava koja nas je podrzavala gotovo u svemu sto smo radili prethodnih godina i zato mislim da je vladina politika po ovom pitanju dobra. Ako EU to ne razume to je onda njihov problem.
Nikicnbg, 16. jun 2014 10:40)

Netacno, ne podrzavaju nas poslednjih nekoliko godina, nego poslednjih 200+ godina, udzbenik srpske istorije u ruke, bilo koji... Doduse, bilo je i losih perioda, ali da nas Rusija nije podzala u nekoliko kljucnih momenata, danas ne da ne bi razgovarali o ekonomskom interesu Srbije, nego verovatno ne bi imali ni drzavu.

Filip

pre 11 godina

Uvesti sankcije Rusiji ili ne? Ovo je pitanje na kom će Srbija i njen premijer položiti veliki ispit mudrosti i diplomatskih odnosa. Za sada sve ide dobrim putem, nadam se da će stav premijera biti dosledan i će nastaviti da vodi Srbiju putem najavljenih reformi.

Sudski izvršitelj

pre 11 godina

U potpinosti se slažem sa našim premijerom. Pre svega, ekonomski kao i mnogi drugi interesi ne daju nam za pravo da uvodimo sankcije Rusiji. Mi smo mala zemlja i takve sankcije bi direktno pogodine nas, Srbiju a ne Rusiju.

cipiripi

pre 11 godina

Uvodjenjem sankcija Rusiji bi isekli granu na kojoj sedimo, jer je vecinski vlasnik NIS-a Ruska kompanija. I da hocemo, to ne mozemo da uradimo, jer zna se koji bi potez Rusija onda prema nama uradila.

Adams

pre 11 godina

Drago mi je sto se svaki dan pojavi zvanicno neko ko govori o Vucicu sa najpozitivnijim mogucim recima . To samo govori da opozicija samo govori lazi kada prica o tome da Vucic ne radi u nasu dobrobit. Vucic radi u skladu sa zakonom, sa svetom i sa EU. Vucic ne uvodi sankcije Rusiji i priznaje integritet Ukrajine.

Liba

pre 11 godina

Da svima bude jasno. Rusiji nikada necemo udarati sankcije. Nadam se da je sada mnogo jasnije mnogima. Jasno i glasno je rekao...ne uvodimo sankcije Rusiji. I opametite se , kada ne bi priznao integritet Ukrajine, odbacio bi Kosovo.

Raske

pre 11 godina

Napredak na putu ka EU vidno je napredovao a poverenje i ugled koje je u zadnje vreme Srbija naglo pocela da stice, prepoznale su i clanice EU koje vuku konce a moramo i balansirati i voditi racuna o starim prijateljima.

Satara

pre 11 godina

Sankcije Rusiji bi bile pogubne za Srbiju,narocito za ljude koji u Rusiju izvoze svoje proizvode,a o ceni energenata da i ne govorimo.Trenutno je stav drzave po tom pitanju najbolji moguci.

Nikicnbg

pre 11 godina

Rusija je jedina drzava koja nas je podrzavala gotovo u svemu sto smo radili prethodnih godina i zato mislim da je vladina politika po ovom pitanju dobra. Ako EU to ne razume to je onda njihov problem.

Veliki efendija

pre 11 godina

Ma šta ima Srbija da se meša u odnose velikih sila. Ne razumem ove sa Zapada što toliko insistiraju da Srbija uvede sankcije Rusiji? Niko Srbiju nije pitao ni kad su ušli u konflikte. PRema tome, naš stav je u potpunosti racionalan i ispravan.

saraRu

pre 11 godina

Nas put je jasno zacrtan: slediti plan sprovodjenja reformi, uci u EU i ostati prijatelj sa vekovnim prijateljom Rusijom, Nas put, nas stav, nasa zemlja'svima jasno receno, svi kazano prihvatili.

Milovoje00

pre 11 godina

Srbija je uvek bila na nekom raskrscu, ali ono sto je ocigledno je to sto sada zna kojim putem ici. To je put ka evropskoj uniji I to je dobro. Naravno da to ne znaci nikakvo zahladjenje odnosa sa Rusijom jer je ona nas jako bitan faktor. Premijer vodi dobru i odmerenu politiku koja moze da nas uvede u evropsku uniju ali i da ostenemo dobri sa Rusijom pre svega zbog ekonoske saradnje i velikog izvoza u tu zemlju ali zbog energetske stabilnosti.

Leonid

pre 11 godina

Mozemo videti kaka je Crna Gora “profitirala” uvodjenjem sankcija Rusiji, podrzavam stav vlade o ophodjenju prema Ruskoj Federaciji.

manila

pre 11 godina

Srbija je potpuno jasno iznela svoj stav podrzava teritorijalni integritet Ukrajine, ali to ne znaci da uvodi sankcije Rusiji, zasto bi mi sebi skakali za vrat i radili protivno nasim interesima.

miona

pre 11 godina

Jsno je da mmoraju stavri da se menjaju, drzavne firme moraju da smanje br. zaposlenih kao sto s emora povecati privatizacija!!Nem drzava vise odakle da daje pare ako nema privatizacije!!!I polupismenim coveku je ovo jasno!!!Bice tesko ali uspecemo!!!

Vreme

pre 11 godina

Naša politika je jasna želimo u EU ali želimo da sarađujemo i sa svima ostalima.Nećemo da kvarimo dobre odnose sa Rusijom uvodeći im sankcije.

Riven

pre 11 godina

Svima je jasno da imamo privilegovan položaj sa Rusijom a s obzirom da se nalazimo u teškoj ekonomskoj situaciji ne možemo da dopustimo sebi da izgubimo to.

Bata

pre 11 godina

Naš stav je odavno poznat po ovom pitanju i više puta je ponovljen tako da tu spekulacija nema nećemo da uvedemo sankcije Rusiji i završena priča.

lili

pre 11 godina

Narodu je tesko da ovo shvati ali tako mora biti, dosta je nerada u drzavnim sektorima i dobrih plata za to!!!ajde malo da radimo i da zaradimo!!Gledajte drzavni posao i sve ce vam biti jasno!!To je prava slika trenutnog drzavnog sektora!!!

milos

pre 11 godina

Ovakav stav je normalan I ocekivan kao sto je I realno odrziv , naime , mi imamo jaku saradnju sa Rusijom kao I veliko prijateljstvo sa njenim narodom I jednostavno ne mozemo da ih optuzimo niti sankcionisemo .Mejutim saosecamo sa Ukrajinom po pitanju teritorijalnog integriteta

Akademac89

pre 11 godina

Nasa drzava treba da gleda svoj interes, a ne interes drugih drzava koje imaju spor sa Rusijom. U nasem najboljem interesu je da sa Rusijom ostanemo u dobrim odnosima kao i do sada, dakle bez uvodjenja sankcija.

cvetic

pre 11 godina

U ovom slucaju, zaista je botno razdovjiti cileve EU i Srbije koja nikako nema u interesu bilo politickom bilo moralnom, uvodjenje sankicja Rusiji...

ursula

pre 11 godina

Naravno da ne odustajemo od reformi. Srbija mora da postane uradjena i efikasna drzava po meri svojih gradjana. Inace cemo izumreti kao Hazari.

pic

pre 11 godina

Slazem se da treba smanjiti zarade ali prvo poceti od nerealnih plata PIO fonda, opstinskih uprava, raznoraznih bitnih i nebitnih agencija a tek onda svima ostalima.

Lalovic Zeljka

pre 11 godina

Stav Srbije treba da bude takav da ne budemo nikom neprijatelji, ne mozemo se zamerati ni prijateljima ni ugroziti put u Evropu.

Dexter

pre 11 godina

Mi nemamo obligaciju da uvodimo sankcije Rusiji jer nismo država članica EU a te je za nas i nešto poslednje što bi uradili s obzirom na odnese dveju država.

Tomo el.

pre 11 godina

Da smo u nezgodnom polozaju, jesmo, ali treba vrdatio na sve moguce nacine i ne zameriti se i jednima ni drugima.To je ono sto, cini mi se, Vucic radi.

marija

pre 11 godina

Moramo dalje..jesmo kao drzava pogodjeni najstrasnijim prirodnim nepogodama I pretrpeli smo ogromnu stetu kako u ljudskim zrtvama tako I materjalnu , ali ne sme se odstupiti od predvidjenih reformi – uz malo njihovo usporeno sprovodjenje nastavljamo istim smerom

jedan13

pre 11 godina

Vucic je odlicno prosao u Nemackoj imamo njihovu podrsku , odnosi sa Rusijom nikada nece biti naruseni , predstoji nam period tranzicije i do 2019 godine nas ceka puno posla , ako budemo na visini zadatka mozemo puno da profitiramo sto ulaskom u Eu , jos ako i juzni tok prodje kroz Srbiju mozemo da pevamo.....

jedan12

pre 11 godina

Odnose sa Rusijom nikada necemo narusiti ulaskom u EU to moze da nam bude samo plus , idealno bi bilo da juzni tok prodje kroz Srbiju a da postanemo i clanica EU tada bi Srbija kao zemlja ojacala i ekonomski a imali bi i podrsku velikih sila .................

agronom

pre 11 godina

Nas cilj je jasan Srbija kao punopravna clanica EU., Odnose sa Rusijom na taj nacin necemo narusiti . Sve sto budemo mogli mi cemo uraditi. Sada imamo vise saveznika koji ce nam pomoci da ponovo budemo jedna ekonomski zdrava zemlja i da gradjani koji zive u Srbiji konacno pozele da tu i ostanu.......................

boric

pre 11 godina

Sansa koju smo dobili od Nemacke je krucijalna za opstanak Srbije i bolji zivot svih nas , nas odnos sa Rusijom nece biti narusen ako postanemo clanica EU , na nama je da vredno radimo i pripremimo se da do 2019 prilagodimo standarde zahtevima EU , ako bi jos i juzni tok prosao kroz Srbiju mogli bi samo da pevamo..................

Cole

pre 11 godina

Koliko ja pratim oni i ne insistiraju da mi uvodimo sankcije Rusiji znaju da smo tradicionalni prijatelji i da ne možemo da izgubimo privilegovaj položaj koji imamo sa njima.

Dorijan

pre 11 godina

Uvesti sankcije Rusiji bilo bi suludo i jako loše po ovu Vladu, jer iako ima mnogih koji bi najradije još juče bili deo Evropske Unije, postoje i oni koji su tzv. "rusofili" i kao takvi će biti zauvek!

stavax

pre 11 godina

Ne znam da li je bilo moguće zauzeti jasniji i korektniji stav i prema EU zemljama i prema Rusiji. Podrška premijeru na tome, kao i na spoljnoj politici koju vodi u poslednje vreme.

Francuska sobarica

pre 11 godina

Srbiji je danas primarni interes suštinske i kvalitetne promene ekonomskog sistema. Time se otvara put novim investitorima i investicijama a time i novim rafnim mestima. Otvara se put obezbeđivanju životnih egzistenicija na hiljade porodica u Srbiji.

osmeh13

pre 11 godina

Mi smo zauzeli neutralan stav po pitanju krize u Ukraini , nas cilj je EU a isto tako ne zelimo da narusavamo dobre odnose sa Rusijom , iz svega mozemo da izvucemo korist i sa jedne i sa druge strane samo treba da budemo vesti u pregovorima sa svima i da gradimo prijateljske odnose sa obe strane , sto Vucic delima i dokazuje.....

goran

pre 11 godina

Nasi odnosi sa Rusijom nikada nece biti naruseni , pozitivno je sto su odnosi sa Nemackom znacajno unapredjeni i sada imamo i njihovu podrsku idealno bi bilo da udjemo u Eu , a juzni tok prodje kroz Srbiju u tom slucaju smo zasticeni sa svih strana.........

agronom13

pre 11 godina

Sve sto nam ostaje je da iskoristimo sanse koje su nam pruzene , imamo podrsku i Nemacke ako uspemo da postanemo punopravna clanica Eu uspeli smo jos kad bi i juzni tok prosao kroz Srbiju mirni smo zauvek.....

agronom13

pre 11 godina

Sve sto nam ostaje je da iskoristimo sanse koje su nam pruzene , imamo podrsku i Nemacke ako uspemo da postanemo punopravna clanica Eu uspeli smo jos kad bi i juzni tok prosao kroz Srbiju mirni smo zauvek.....

jedan

pre 11 godina

Sada nam ostaje da tranzitiramo kao i do sada odnose sa Rusijom necemo narusiti ako postanemo clanica EU , sve sto je u nasoj moci mi cemo ispuniti a opet ostati neutralni u svemu...

palmiro

pre 11 godina

Srbija treba da ide putem sprovodjenja reformi, po ovom pitanju ima pomoc i podrsku velikog broja zemalja, a posto se u ovom slucaju pominju Rusija i Ukrajina, ima podrsku i od njih, tako da bi bilo nemoguce da uvede sankcije Rusiji zbog problema koje ima sa Ukrajinom. Sankcije sa nase strane bi nas dovele do pada Srbije u ocima prvo gradjana Srbije a takodje i drugih zemalja koje podrzavaju Rusiju.

kalina

pre 11 godina

Ne slazete se , e pa ja se slazemm!!Odete u bilo koju drzavnu firu, radi ih petoro vise nego sto treba, niko ni dobar da da kaze,niko ne radi nista, jedna naslonjena zvace kekse, druga prica o ljubicicama,treca daje stranki neke uplatnice i prica sa unucetom preko telefona gde cvili i krekece a stranci rstom pokazuje!!Ik azete nemojte smmanjiti plate, pa to je za otkaz!1A ljudi sa fakultetom, vredni i posteni rade kod privatnika, trce za vama i svom snagom se muce da vam prodaju proizvod, rade 8 sati efektivno za duplo manje pare!!Treba im smanjiti plate i pola ih poslati kucama pa neka idu oni malo da zarade!!SVI BI U DRZAVNE JASLE, NISTA NE RADE A DOBRO PLACENI!!!

StankaFR

pre 11 godina

Postoji razlika i to jeste i osnovno, istaci jasno svoj stav, bez ikakvog uvijanja da mi jesmo za EU, da smo dokazali da zasluzujemo clanstvo, al smo dokazani i prijatelji Rusije, tako da nema sankcija.

gospojinkaP

pre 11 godina

Bez obzira na sve, ne sme se skrenuti niti odustati od iznetog Plana, jer reforme se moraju sprovesti, svako odlaganje nams vraca u nazad, tako da nema Srbija vremena da tapka u mestu, niti da koraca kao za vreme vladavine DS-a: jedan napred, a nazad dva.ne, samo odlucno i posveceno radu mozemo videti pomake.

Gospodin Jakovljević

pre 11 godina

Svakako da se mora nastaviti sa štednjom u javnom sektoru tj na rashodnoj strani državnog budžeta. Srbija ne sme trošiti novac koji se ne ostvari i ne zaradi. Krediti su skupi i treba ih vraćati a nemamo proizvodnju. elem, zato je najavljeni set ekonomskih zakona nužan ineophodan.

nesa

pre 11 godina

Nije u pitanju samo cena gasa...izjave premijera ukazuju na dodvoravanje EU. Izmedju drzave Rusije i "zemlje" Srbije postoje mnogo jace veze i relacije od cene gasa...pravoslavni, istorijski, slovenski, ekonomski, kulturni, vojni...itd

Uljarevic D.

pre 11 godina

Nisu ni Rusi nama uvidili sankcije, pa ne bi trebalo ni mi njima.A i zavisimo od gasa, podosta, realno.Najbolje bi bilo kad se mi ne bi uopste mesali u krizu oko Ukrajine, mada vidim da to rukovostvo drzave i pokusava.

Šizika

pre 11 godina

Vučićev stav je u potpunosti racionalan i ispravan. Bilo bi krajnje neprirodno da Srbija uvede sankcije Rusiji. To našoj zemlji ne bi donelo ništa dobro. Rusija je jedina država koja nas je podržavala gotovo u svemu što smo radili prethodnih godina i u skladu sa tim vladina politika po ovom pitanju je dobra. Vučić prihvata da snosi odgovornost za ulazak Srbije u EU.

mary

pre 11 godina

Dobro je sti nasa zemlja uspeva da odrzi izbalansirane odnose i sa EU i sa Rusijom.Uvodjenje sankcija Rusiji bi ekonomski jako pogodilo nasu zemlju.

Slavica D RS

pre 11 godina

Naravno da podrzavamo teritorijalni integritet Ukrajine jer se kao drzava suocavamo sa borbom da ocuvamo svoj teritorijalni integritet ili ono sto je ostalo od njega i to je jasno svima kao i to sto ne uvodimo sankcije Rusiji. Pohvalno je sto to Vucic otvoreno prica o razlozima i ne pravi budalama ni nas ni medjunarodnu zajednicu.

Milivoje00

pre 11 godina

Srbija je uvek bila na nekom raskrscu, ali ono sto je ocigledno je to sto sada zna kojim putem ici. To je put ka evropskoj uniji I to je dobro. Naravno da to ne znaci nikakvo zahladjenje odnosa sa Rusijom jer je ona nas jako bitan faktor. Premijer vodi dobru i odmerenu politiku koja moze da nas uvede u evropsku uniju ali i da ostenemo dobri sa Rusijom pre svega zbog ekonomske saradnje i velikog izvoza u tu zemlju ali zbog energetske stabilnosti.

kriza

pre 11 godina

Nemoj sankcije Rusiji, al kreni vec jednom kresi javni sektor, nagurali se u elekrto-distr. u vodovodu, katastru... da ne nabrajam jos, nemaju stolice da sednu, koliko ih ima.

jovica.bc

pre 11 godina

Naravno da se nesme vredjati teritorijalni integritet ni jedne zemlje pa ni ukraine, ali sa druge strane moraju se balansirati odnosi i sa Rusijom i sa EU.

Izabela Roselini

pre 11 godina

Svakom svoje,u ono na sta ne mozemo da uticemo,niti se tice nas,ne treba da se mesamo,pogotovo ne podrzavajuci stranu koja propagira agresiju i osvajanje tudjih teritorija.Postuj svakoga i ocekuj da da drugi budu takvi prema tebi.

Ceca

pre 11 godina

Pozdravljam odluke Vlade o stavu,spoljna politika je za Srbiju jako specificna,pogotovo sto zelimo da zadrzimo prijateljske odnose sa svima.

Crnotravac

pre 11 godina

Srbiji je neophodna konzistentnost spoljne politike, a ne da menjamo kljucne strategije svake godine. Postujem cvrst stav o ulasku Srbije u EU, naravno na tom putu treba ispostovati stare saveznike koliko god je to moguce.

Jelena

pre 11 godina

Srbija sa Rusijom ima obimnu i veoma bitnu saradnju na energetskom planu, i uvodjenjem sankcija prema Rusiji bi sami sebi skocili u stomak.

cipiripi

pre 11 godina

Sankcije nikom nisu donele dobro i nisu nikada dovele do resenja. Mi kao lider u regionu i zemlja koju trenutno svi uvazavaju, buduca clanica EU, treba da gledamo pomoci da se rese nesuglasice izmedju Rusije i EU. To je i u nasem interesu, da se to sto pre resi, da ne bi bili dugo u nezgodnoj situaciji a i zbog juznog toka, koji je od nacionalnog interesa.

DOBAR REZON

pre 11 godina

E ako si im rekao.
(Dr. Milinkovic, 16. jun 2014 19:15)
Svidelo se to kome ili ne ali tako je.Ne sme se ponoviti greška iz 1991-ve kada su Sloba i Mira podržavali pučiste koje je na kraju Jeljcin ugušio tenkovima.Neutralan stav je najmudrija odluka,naravno nikako da takav stav ide na štetu odnosa sa Rusijom.

Vragolan

pre 11 godina

,,Što ga više slušam to mi se čini sve mudriji. ,, (Pavle Marković, 16. jun 2014 12:24)
- Da i ja kapiram njegovu igru (sa zapadom), a oni koji je ne kapiraju prave buku.

Molnar

pre 11 godina

Samo ako ostanemo dosledni i cvrsto stojima iza svojih stavova mozemo zadrzati postovanje koje smo poceli da dobijamo od vecih i jacih drzava. Rusija je nasa porodica i njoj ne smemo nikad okrenuti ledja. Vucic je svestan te cinjenice.

DeyanD

pre 11 godina

Srbija polako ali sigurno primnjuje princip koji ima Svajcarska, neutralna zemlja po pitanju problema koje imaju druge drzave a sa svima odrzava odlicne kontakte i jaca ekonomske odnose.

Ilija

pre 11 godina

Hrabar je ovaj potez Srbije, neće da uvede sankcije Rusiji i sme to da glasno svima kaže i obrazloži. I to drugi izgleda uvažavaju. Konačno znamo šta je dobro za nas i toga se držimo.

MIRELAJ

pre 11 godina

Sve se mora urediti da bude normalno! A sta je normalno? Normalno je sve ono kako razmisljate dok ne zasednete u fotelju!!!Mada, kako rece Njegos da ga parafraziram: ipak vise vidi onaj na brdu nego onaj pod brdom, makar bi tako trebalo da bude! A Vucic je sada na toj poziciji i mora sve kockice da slozi u mozaik da bi smo isli napred! Srecno!

opušteno

pre 11 godina

Ma neće ni Unija da se zaleće, pogotovo ne najmoćnije države jer ih već za pola godine čeka recesija i socijalni bunt. Njihova razmena sa Rusijom je ogromna i mnoge firme prevashodno zavise od plasmana na istok!

Kika

pre 11 godina

Kakve sankcije,molim vas,ko jos sece granu na kojoj stoji.Vucic zna sta radi,za ostale ne garantujem.Taj vrli svet nema pojma sta znaci biti na geostrateskom polozaju koji mi imamo.Vlasnici NISa Gasprom.Rekonstrukcija zeleznice Rusija,Izvoz voca i povrca opet Rusija...dovoljno sam rekla...

milosB

pre 11 godina

Srbija postuje i ceni i Ukrajinu i Rusiju i nema razloga da ni Rusiji niti bilo kojoj drugoj zemlji uvede sankcije, prvo sto nije velika i mocna drzava a drugo, nije jos u EU pa moze da eskivira po tom pitanju. Takodje, NIS je u suvlasnistvu Rusije, bilo bi neverovatno da im uvedemo sankcije.

Vojka

pre 11 godina

Lako je biti pametan. Vucic je u nezavidnom polozaju i morao je za nesto da se opredeli. Normalnije je priznati suverenitet Ukrajine nego uvoditi sankcije Rusiji. Oni su nasi prijatelji, a na to se nikada nesme zaboraviti.

zemljotres

pre 11 godina

Cinjenica je da je Srbija ispunila uslove za pocetak pregovora o prikljucenju EU ali moze da odbije da uvede sankcije Rusiji, jer nema razloga da joj ih i mi uvodimo a i nismo jos uvek clan EU. Prvo, jer smo u odlicnim sveopstim odnosima sa istom, a takodje i sto je NIS i u njihovom udelu. Takodje, Srbiji je bitno da sprovede obecane reforme a za iste ce joj Rusija biti potrebna.

Marko

pre 11 godina

Drzava u javnom sektoru mora da zavede red, racionalizuje broj zaposlenih i primanja pojedinih najvisih rukovodilaca svede na razumne iznose, a ne kao do sada da pojedini direktori javnih preduzeca, od kojih neka i ne posluju dobro, imaju po nekoliko puta vece plate od ministara !

kardiolog

pre 11 godina

Uvodjenje sankcija Rusiji od strane Srbije bi bilo potpuno neverovatno. Tacno je da smo na putu prikljucenja EU ali posto jos uvek nismo clan iste nam daje za pravo da postupimo po svojoj savesti. Problem Rusije i Ukrajine treba da se resava u internom pogledu.

Tada smo bili najbogatiji

pre 11 godina

@(DOBAR REZON,16.jun 2014 20:33 – Da,da upravo to. Pa nije ni Tito sada kad pogledamo bio budala. On je namerno isao uz dlaku Zapadnoj filozofiji da ignorisu takozvane zamlje treceg sveta koje su u strvari prebogate rudnim bogatstvima, posebno zlatom i dijamantima, naftom, i koje cim lepo smo trgovinaski saradjivali sa njima i tada smo i mi bili najbogatiji kad smo sa svima bili dobri!

miljenko18

pre 11 godina

Katastrofalan potez bi Srbija napravila da je uvela Rusiji sankcije. Rusija je veoma bliska Srbiji kao prijatelj i poslovni partner, takodje je i znacajan clan EU dok je nasa zemlja u procesu prikljucenja istoj tako da mozemo da odbijemo predlog uvodjenja sankcija sa nase strane.

U inat Rusima

pre 11 godina

,,Jos jedan dokaz da nam EU ne postavlja uslove, sto je veoma bitno, zadrzali smo hladnu glavu i doneli pravu odluku!
(tytyu, 16. jun 2014 15:35),,

Da, a ja mislim da je to samo zato da se ne bismo okrenuli Rusiji i to im napravilo problem sa daljim planovima na Balkanu. A oni ustvari zele celog da ga zauzmu. I onda smo svi tuto kompleto nemocni i njihovi. A malo i iz inata Rusima, da im se podsmevaju jer znaju da smo mi izuzetno vezani, bratski narodi.

bingo

pre 11 godina

Rusija, Ukrajina i Srbija su veliki i prijatelji i poslovni saradnici. Trenutni problemi koje Rusija i Ukrajina imaju bi trebalo da se ticu njih samih a i ostalih clanica EU, ako bas mora i ona da ucestvuje u resavanju tog pitanja. Srbija je odbila uvodjenje sankcija Rusiji sto je veoma dobro i za svaku pohvalu.

subara

pre 11 godina

Nije bas dobro sto EU uvodi Rusiji sankcije, dobro je sto je Srbija odbila uvodjenje istih sa njene strane. Verujemo da ce Rusiji sankcije biti ukinute u najskorijem periodu jer ce nam trebati njena pomoc oko planova Vlade Srbije u procesu reformi koje su nam neophodne.

muzicar

pre 11 godina

Srbija nema nijedan razlog da uvede Rusiji sankcije, samim tim sto nije clanica EU, takodje i sto je Rusija veoma mocna i jaka drzava za razliku od nase. Vlada Srbije treba da nastavi da sprovodi zapocete planove po pitanju razvoja nase zemlje, a sa sigurnoscu se moze potvrditi da ce Srbija u svom reformisanju imati sveobuhvatnu podrsku od strane Rusije.

mikos58

pre 11 godina

Svaka cast za jasno iskazan stav premijera Vucica nemackim medijima po pitanju uvodjenja sankcija Rusiji. Najbolje bi bilo da Ukrajina i Rusija same rese trenutne probleme, bez mesanja ikoga sa strane. Nasa zemlja treba da nastavi sa sprovodjenjem preko potrebnih reformi, a u tom procesu ce nam pomoci i Rusija, izmedju ostalih zemalja.

zvonkoK

pre 11 godina

Srbija ni pod kojim uslovima ne bi mogla da uvede sankcije Rusiji, to bi bilo van svake pameti, reda i principa u nasoj zemlji. Rusija nam je veoma bliska zemlja, a u probleme koje ima sa Ukrajinom nema nikakvog smisla da se mesamo. Postujemo obe zemlje i to je nas stav.

ANA - VOLI - MILOVANA

pre 11 godina

Ljudi moji gledano realno Rusija je nas prirodan partner, bratsaki narod, a EU nam je u ovom trenutku potreba za opstankom i boljim zivotom. Moramo biti prilagodljivi i ne zamerati se ni sa kim, moramo biti svesni svoje snage. Na takvom smo mestu, sta cemo, ne moze drugacije. Zbog cinjenice mnogi nas i razumeju i shvataju.

ретрорефлексија

pre 11 godina

Све похвале за одлуку премијера,нико не може да наметне нешто што није прихватљиво за Србију,свако има право на свој став,а не само да се додворава јачима од себе,зато и имамо добар углед у свету зато што држимо до себе и то све заслугом премијера.