Nikola
pre 3 godine
Ja pijem lekove za smirenje mnogo retko, samo kada mi nestane alkohol u kuci.LOL!!
pre 3 godine
Ja pijem lekove za smirenje mnogo retko, samo kada mi nestane alkohol u kuci.LOL!!
pre 9 godina
Posto se nosim s vremena na vreme sa panikom I anksioznim stanjima vec 15 godina-znam sta pricam. Koristila sam bromazepam u vise navrata I to mesecima I nisam imala ama bas nikakave lose simptome posle skidanja jer se lek postepeno ukida. Uzimala sam I antidepresiv jer sam imala panicne napade skoro svakodnevno. Lek Fluksilan me posle godinu dana trpljenja simptoma preporodio za samo tri nedelje. I neka me sada neko ubedi da to nije organski vec da sve ide iz glave. I vremenom sam shvatila jedno> depresija I anksioznost su fizicki poremecaj kao I svaki drugi. Dok ne date organizmu serotonin koji mu nedostaje I koji se poremeti kada ste pod stresom – samo se nepotrebno mucite. Isto je bilo I mojoj majci kada je zbog stresa dobila secer,mozesti sa psihijatrom da tupis do besvesti o stresu, dok telu ne das glukozu nema smirenja. Imam I par drugarica koje su zbog stresnog nacina zivota dobile hipertireozu I naravno dobijaju hormone da ih izbalansiraju. Kada ti je trajno povisen pritisak naravno da dobijes lek. Nekom se poremeti u organizmu ovo nekom ono, meni serotonin. I sta sada, svi smo mi kao lenji i ne znamo da se nosimo sa zivotom. Pa to onda vazi za svakog radno sposobnog coveka u Srbiji jer svi manje ili vise imaju neke psihosomatske boljke. I kao satro niko ne pije bromazepam, ali pije po par piva, rakije,pusi paklu cigara i to je,sta, drustveno prihvatljivije? PS. Alkohol i duvan izazivaju rak i cirozu jetre,sedativi i antidepresivi su lekovi i nema kancera od toga.
pre 12 godina
Kapi valerijane su zakon!
pre 12 godina
Slazem se sa komentarom koji kaze da se klonim osoba koje piju lekove za smirenje. Poznajem par takvih. Uglavnom su im razlozi ljubavne prirode, ne mogu da zavrse fakultet, imaju probleme na poslu. Ono sto je svima zajednicko je lenjost, uzivanje u samosazaljevanju, zelja da drugi vide koliko oni pate. Ubedjen sam da je najbolji lek za takve motika. Nasi psihijatri daju sarene lilulice za sve i svasta, ljudi bukvalno odlaze kod lekara da ih moljakaju za lekice. Sto bi se lekar i mucio sa takvima da im pomogne, lenjost i samosazaljenje nisu bolesti, ima onih kojima stvarno treba pomoci.
pre 12 godina
Ahahah, vidi bre koliko vas "nismo zavisnici al' ponekad mi zatreba"... a nas omladinu zbog biljke panduri iscimaju ko dilere heroina.
pre 12 godina
@X.Veoma mudar komentar koji zasluzuje posebnu rubriku.Doci do pravilnog protoka energije u organizmu je jedino pravo resenje,ako zelimo da se osecamo dobro.Tu hemija moze biti dobar saveznik, ako se suptilno koristi.Naravno da meditacija,sport i fizicka aktivnost, takodje su od pomoci,ali recimo kod nasledjene sklonosti ka depresiji i nervozi,tesko da su dovoljne.Cak i ovlasceni strucnjak,tj.psihijatar,a tesko je naci dobrog,cesto ne moze da dopre do uzroka problema jer je svaki covek prica za sebe.Biti sam svoj majstor je izgleda jedino resenje.To je prilicno tesko i zahteva trud,ali je moguce.
pre 12 godina
Jedini pozitivan bol je kada te boli uvo za sve:-)
pre 12 godina
FINSKA, HLADNA, MRACNA, KA VOJVODINA, A O PROHIBICIJI ......SRBIJA, BRE, LEPA ZEMLJA, PUNA PRIRODNIH OSMEHA, ALI, DRZAVA JE U PITANJU.....ALO GLAVO !
pre 12 godina
Lično ne, ali verujem da puno njih na svoju ruku uzima, posle svasta bude.
pre 12 godina
Tableta ce da mi resi problem? Gde imaju takve tablete? Mozda imaju posebne za razlicite probleme. Gluposti, ako ce neko da se kljuka tabletama, njemu je dovoljan razlog recimo sto kisa danas pada. Tesko mi u zivotu? Pa sad pijem tabletu, i odmah svi problemi reseni.
pre 12 godina
da i prilicno sma oprezan sa njima!!! i uvjek ih imam, najveca opasnost je stvaranje ovisnosti i povecanje doze, jer npr ako prije spavanja deknemo neku od 3mg i tako deset dana spavamo 11dan cemo morati povecati dozu da bi zaspali...mada hm sve je to stvar ko je koliki nafur licno smatram da bar 40& lijekova ima placebo efekat i da njihovo djelovanje zavisi od toga koliko smo mi sami uvjereni u dejstvo..
pre 12 godina
Zivele pilule ze lilule, kako to da sa njih ne mozes da se skines? Pa meni na pakovanju prodje rok, nekad ih ne pijem po 2-3 meseca, ali nekad me sastavi zivot kao slozenu recenicu i bolje mi je da ih cepam 3-4 dana ili celu nedelju, nismo svi flegme, nismo svi prihijatri, nemamo svi mame, tate, babe i dedi koje ulecu sa parama kad zaskripi ili preventivno, a radimo ko konji, na poslu svakakav sljam od sefova te zeza, racuni, krediti... Jeste sio mi ga djura sa tim kakve su ti misli takav ti je zivot, u teoriji je sve lako, samo sto je praksa malo nemilosrdnija.
Nece te tablete da rese probleme, ali ce bar da nam sacuvaju nerve dok smo u krizi ili pod jakim stresom, bar da se naspavamo kao ljudi jar kad te sastavi, san na oci ne ide, a ti sutra idi radi ceo dan. Preterivanje u bilo cemu nije dobro pa tako ni sa ovim tabletama. Meni mnogo znace.
pre 12 godina
Ne sumnjam ja da su nekad smatrali sve te bolesti psihosomatskim ali na sreću medicina napreduje pa kao što niko ne leči astmu, ulcerozni kolitis ili nedajbož' reumatoidni artritis bensedinom ni pritisak ne bi trebalo lečiti istim već lekovima koji se nalaze u smernicama ESC (European Society of Cardiology) a koje svako može naći na njihovom sajtu. Ne treba bežati od sedativa, daleko bilo, ali treba ih koristiti po potrebi kada postoje indikacije - HTA nije indikacija i koristiti sedative u hroničnom lečenju iste je vitium artis.
pre 12 godina
Nisam nikada pila nista od tih lekova. Moja terapija je ravodusnost (to je ono kada te po potrebi zaboli levo ili desno uvo).
pre 12 godina
Vidim da se doktori u komentarima svadjaju, pa da se ukljucim.
Smatram da je dr Dimitrijevic koja je dala izjavu potpuno u pravu, i tacno je da kardiolozi preporučuju pacijentima koji imaju povišen krvni pritisak da ih koriste uz terapiju.
Tacno je da je povisen krvni pritisak psihosomatska bolest, spada u "holy seven" cuvenih psihosomatskih bolesti Franca Aleksandera, utemeljivaca psihosomatske medicine. Tu su, osim povisenog krvnog pritiska, jos i astma, ulcus, reumatoidni artris, ulcerozni kolitis, hipertireoza i neurodermatitis.
Zao mi je sto ove nove generacije "doktora" izlaze iz klupe bez osnovnog znanja.
pre 12 godina
Nikom,ali bas nikom,ne bih preporucio bromazepam ili lekove na toj bazi.Postajete njihov dozivotni rob jer je skidanje sa njih skoro nemoguce.Trcite,plivajte,kada je frka moze i neka casica,ali ovo zlo nikako.Probao sam da se skinem,kazu, postepeno treba.Mozda u teoriji,ali u praksi ne ide.Ako ih samo bacite,onda cete videti sta se desava.Kao da vam slon sedi na mozgu.Nema mrdanja ni popustanja.I prisiljeni ste da nastavite jer slon ne odlazi.I tako ukrug.Zato,dalje od toga,zvucace ruzno,ali bolja je i droga!
pre 12 godina
.....puna saka,dal`je doza dovoljno jaka...
pre 12 godina
Doktore, povišen krvni pritisak spada u
psihosomatske bolesti... (starija? koleginica, 12. maj 2013 12:46)
Koleginice, povišen arterijski pritisak NIJE psihosomatska bolest. Psihosomatika može izazvati epizode povišenog pritiska ali to ne leči kardiolog već izabrani lekar. Kad se dođe do kardiologa onda se povišeni pritisak leči kako treba a to NE uključuje sedative. Ako postoji potreba za sedativima ona može ili biti kratkotrajna što po propisima može da reguliše sam izabrani lekar ili može biti dugotrajna a to onda svakako zahteva psihijatra - ne kardiologa.
pre 12 godina
Neka priča ko šta hoće ali Bromazepam mi je pomogao mnogo puta! Alkohol nikako ne može da se poredi sa sedativima! Bromazepam ne koristim redovno nego po potrebi i samim tim nemam ni problem za zavisnosti od istog. Navešću jedan primer gde mi je taj isti lek pomogao!Godinama sam imao problem sa sinusima i curenjem iz nosa. Da bih lakše disao počeo sam da koristim kapi za nos (Adrianol, Nafazol,Olynth.. .)Naravno, te kapi nisam shvatao ozbiljno i nisam se pridržavao uputstva za upotrebu tj. glavne stavke ,a to je da se kapi smeju koristiti maksimalno nekoliko dana,a zatim se mora napraviti pauza!Naravno nisu naveli šta se desi ako kapi za nos koristite bez te pauze! Ja ću vam reći , stvori se ZAVISNOST!To je zavisnost u smislu da ne možete da dišete bez kapi, jer se sluzokoža nosa navikne na njih i kasnije ukoliko nema kapi ona natekne i vi ne možete da dišete čak i ako nema sekreta u nosu.Ja sam uporno "lečio" sinuse svim i svačim. Bezbroj puta sam bio kod lekara vezano za nos i NIKO od doktora se nije setio da posumnja u kapi za nos i ako sam rekao da ih koristim već godinama. Znači na svakih 1-2h morate sipati kapi u nos ako mislite da dišete, jer će vas u suprotnom uhvatiti "panika".Znam još nekoliko ljudi koji su imali/imaju isti problem. Bromazepam je u trenucima kada sluzokoža netekne i kada bukvalno počnete da se "davite" uspevao da me smiri i "ubedi" da i ako dišem samo na usta sve će biti u redu. Posle par dana bez kapi sluzokoža počne da funkcioniše kao i pre!
pre 12 godina
Smanjena je jer su ti ljudi verovatno pomrli ili su toliko bolesni od tih hemikalija da nisu u stanju da odu do doktora. A, inače, zavisnost se stvara posle samo 2 nedelje korišćenja, to što je vlada donela uredbu da posle 3 meseca šalju kod psihijatra na suvo, samo govori o stvarnim namerama vlade, a to je smanjenje populacije, da bi se dodvorili svojim gazdama Masonima.
pre 12 godina
Moja metoda: Hard rock do daske na jedno pola sata svaki put kada osetim višak negativne energije, pisanje poezije svakodnevno, duge večernje šetnje što je češće moguće, druženje sa prijateljima što je češće moguće. Kakvi crni lekovi...
pre 12 godina
Da, naravno da uzimam, kupujem ih na trafici: davidoff slim classic. Izdaje se bez recepta i staje 220 dindzi, jedino je problem sto u poslednje vreme osecam da mi treba nesto jace.
pre 12 godina
Nije ni cudo sto je nacija postala zavisna od bromazepama, ali ljudi pomozite sami sebi ujutro ne gledajte nase jutarnje programe, ukljucite muzicke kanale, svako jutro izvestaji o ubistvima, saobracajnim nesrecama, tucama, pa jos doktorka lepo sve objasni u detalje, kao da nije lekar i ne zna kako to deluje na naciju, posle o bolestima i nemogucnostima lecenja, skupljanju pomoci za bolesne i gladne, a onda ne znate sta ce te sa sobom jer nemate posao. Bilo bi bolje da nas edukuju kako da pronadjemo bilo sta sta moze da donese makar malu zaradu, da se prica o ekologiji itd itd.Predlazem da se prestane sa reklamiranjem kojekakvih kriminalaca (vise snimaju i pokazuju kriminalce nego uspesne mlade ljude, decu koja donose nagrade i ostele pozitivne ljude.....)snimite decu i emitujte vise puta da su se odrekli garderobe za mature, vrsite intervjue i snimajte ih vise puta, decu koja se takmice bilo u sportu ili znanju, samo da rade nesto korisno a prestanite da nas bombardujete sa snimcima clanova zemunskog klana i ostalih kriminalaca. Posle takvih programa i nacija ce biti manje bolesna i zavisna o bromazepamu.
pre 12 godina
Šta god ko mislio o meni, otvoreno priznajem da se KLONIM osoba koji koriste sedative.Jer, po meni, nepredvidivi su, stalno mi pričaju o svojoj depresiji i uzaludnosti,ubijaju me svojom kuknjavom.Ja lekar nisam, apotekar nisam, samohrani sam roditelj i borim se, kao i većina stanovništva, sa nemaštinom i kako da preživim, i NEMAM snage, ni znanja ni sposobnosti da nekog čupam iz depresije - lepo je neko napisao, pokrenite um i telo, i nećete imati ni vremena za depresiju.Olako se ljude utope u svoju bespomoćnost, "opasno je prepustiti se užitku plača", pa onda okolina - daj, spasavaj me!Nije reženje u uspavljivanju antidepresivima, zavisnost od njih ( a ne retko u kombinaciji sa alkoholom) pogubno je za psihu, mentalni sklop, pa i okolinu - zar nije onaj oficir svog sina, ženu i sebe izbacio kroz prozor u Bgd. u samačkom hotelu pod uticajem antidepresiva koje je mešao sa alkoholom!Po meni,osobe slabog duha, a pre svega VOLJE, tonu u depresiju, i za nju se u našem društvu olako nadje opravdanje.Podvlačim, neka me osudjuje ko hoće, ja izbegavam češće,duže druženje sa osobama koje koriste te "čarobne pilule".Jer, iz mene te osobe isisaju, svojom kuknjavom, i ono malo pozitivne energije koje MORAM da sačuvam za SVOJE NAJBLIŽE.Nisam psihijatar, ne umem da "oživim" osobu koja prosto uživa u toj svojoj depresiji i bespomoćnosti, i ja ih se,pomalo plašeći ih se a i radi svoje dobrobiti, klonim.Neka me osudjuje ko hoće, ja drugačije ne smem.
pre 12 godina
"Kakve su vam misli,takav vam je zivot",ne mozete da ocekujete da po ceo dan citate,mislite,pricate...o negativnim stvarima,a da se pritom osecate srecnim i zadovoljnim.To sto ljudi za takav negativan stav po pitanju svega i svacega imaju opravdanja u bezparic,losoj perspektivi itd. itd.,ne znaci da ce vam to ista pozitivno u zivotu doneti.Prkosite realnosti,mislite pozitivno,izbegavajte lose vesti,lose misli...budite pozitivni makar i na silu i videcete da ce vam vremenom biti bolje.Opravdano ili ne,negativan stav prema zivotu ce vas neminovno pretvoriti u narkomana zavisnog o ove lekice ili alkohol u najmanju ruku...
pre 12 godina
@drdr
i finska je perfektno uredjena drzava pa ima najvise samoubistava. vazno je da kukakte kako drzava treba da vam da nesto....
pre 12 godina
Bez obzira sto idem kod psihoterapeuta zbog OKP-a pijem mnogo sedativa
pre 12 godina
imao sam retke napade panike (u proseku 2-3 puta godisnje) ali kako znam da imam bensedin tako se ne plasim napada.
kako su poostrili uzimanje tako sam dobio paniku da ne dobijem napad panike a ostanem bez bensedina. poceo sam da dobijam napade dan za danom. plasio se da ne potrosim sve zalihe bensedina i od toga imao paniku.
sada je malo bolje. samo trebam imati zalihu od 10 kutija i ne plasim se da cu ostati bez bensedina. i napadi panike su se smanjili. nadam se da cu se nekada vratiti na svoj stari prosek od 2-3 napada godisnje.
pre 12 godina
Ovde jedan razocarani Komentator ,zbog toga sto ga nece neki zenskac,preti da ce da ripi` sa mosta.Bato,nemoj,al ako si bas zapeo pa hoces ,pogledni dole..moj Komso zabacio i peca ribe,pa da mu se ne stropostas na glavudju..a`,gledaces jel` tako?I njega sam obavestio,smesta ,da pogledne` koj put,gore na "verandu",pa ako spazi nekog koji na ogradi balansira,smesta nek se skloni..!
pre 12 godina
ti lekovi za smirenje lorazepam, diazepam, ksalol itd to su jako opasni lekovi i na zapadu svi lekari kazu da terapija treba da bude sto kraca jer je lako postati zavistan od lekova.
Ja sam radio sa ovisnicima na zapadu i ti lekovi su gori od heroina.
Zato sto covek moze da umre samo od abstinencije to nemoze od heroina, mi smo njih postepeno skidali sa tableta.
I ja sam video kad dobijaju epilepticke napade, nemogu bukvalno na noge da stoje i psihoze, to je uzasno videti.
pre 12 godina
Otkrili ljudi valerijanu :-)
pre 12 godina
Pa zar ne vidite da pola Srbije" hoda kao zombi". Sta bi se desilo kad bi ljudi prestali da koriste "vesele bombonice"? Ne valja diazepam?! Pa znam da ne valja. Pitanje je sta bi se desilo kad bi prestao da ga koristim? Kako bi izgledao moj zivot? Bolje? Aha...
pre 12 godina
Meditirajte.Smirite se i ojacajte svoj duh.Transcendentalna Meditacija je najispitivanija tehnika samorazvoja,600 naucnih istrazivanja sprovedenih na vise od 160 univerziteta i iztrazivackih institucija u 30-tak zemalja pokazuju da TM deluje na sve aspekte zivota;izmecu ostalog smanje depresiju i anksioznost,povecava unutrasnji mir,poboljsava zdravlje.Ovu tehniku ne treba tretirati kao lek,vec kao preventivno sredstvo za uklanlanje napetosti i povecanje zivotne energije.
pre 12 godina
Caj od kantarion - lek za dusu.
pre 12 godina
"Nijedan protokol za lečenje pritiska NE uključuje sedative..."
(dr Srđan, 12. maj 2013 10:54)
Doktore, povišen krvni pritisak spada u psihosomatske bolesti, pouzdano se zna i mehanizam nastanka - preko vegetativnog nervnog sistema koji je u vezi sa korom mozga. Zato mi je žao što ni (razmak) jedan protokol za lečenje pritiska ne uključuje sedative, jer je u praksi potvrđeno da pacijentima pomažu.
A što se tiče zavisnosti, to može da se razvije i na laksative i na čokoladu kao i na kockanje, alkohol itd. Potrebni su za to neki drugi riziko faktori, a ne samo oni koji predisponiraju povišeni krvni pritisak.
pre 12 godina
Ne uzimam lekove za smirenje. Meditacija radi svoj posao prilično dobro, a prirodno je.
pre 12 godina
Da.
Dve vrste, pa se vrti u krug.
Smatram da je "problem" hemije precenjen, šta smo mi nego hemija, a upravo u apoteci leži sve znanje ove civilizacije. Potrebno je postignuti ekvilibrijum u organizmu, naći pravu sopstvenu ravnotežu, a nekima od nas to nije "prirodno" stanje već se mora podesiti uz malo iskustva i... hemije.
Na duge staze, da, postaje problem koji se ne umanjuje vremenom.
Ali i običan život postaje "problem" vremenom.
Biram da ne osećam.
pre 12 godina
Pijem već 15 godina, propisuje mi psihijatar.
Možete dobiti više kutija na jedan recept ili nalaz, samo ga pokažete, a farmaceuti vaše podatke i ime doktora upišu u svesku. Ako udare pečat na recept ili nalaz (što poneki rade), sačekate mesec dana, pa opet u apoteku.
pre 12 godina
odlicna fotka
pre 12 godina
Najbolje da svaki stanovnik Srbije pred najavljena poskupljenja struje, komunalija.. dobije po kutiju bensedina, i da pocne da ih koristi nedelju dana pre poskupljenja.
pre 12 godina
Ako cemo iskreno, malo ljudi poznajem koji ih ne piju. Postali smo bromazepam nacija.
pre 12 godina
Samo pivo jedno-dva i ko bombona... I to jednom u 10 dana
pre 12 godina
Pih,odkako me zenska ostavila koju sam hteo da ozenim,dodje mi da skocim sa mosta.Manji trosak :P
pre 12 godina
Tacno tako kao sto je doktorka navela.Sreca pa se moze o svom trosku kupiti u privatnim apotekama, pa se ne nabavljaju na ulici(verovatno nas i to ceka uskoro)Vecina anksiolitika se "placa ucesce" pre bih pekla placa.Nekim pacijentima je to neophodno i ako nisu u mogucnosi da "plate ucesce"bez obzira na to sto imaju "sareni recept"cesce zapadaju u krize i posecuju Neuropsihijatrijsku kliniku.
Pa nek smo mi zivi i zdravi.
pre 12 godina
Pa naravno da koristim!
pre 12 godina
Ovo je ziva istina. Ideja ministarstva da ja sa propisanom stalnom terapijom za srce koja podrazumeva i lek za smirenje jednom u godini proveravam srce, a svaka tri meseca idem kod psihijatra je u sklad sa mentlanim sklopom drzavnih sluzbenika koji su pisali regulativu.
pre 12 godina
Ne uzimam. Čitam i bavim se sportom. Pokrenite um, pokrenite telo i problema nema.
pre 12 godina
ne treba nama psihijatar....vec NORMALNA, UREDJENA DRZAVA. mozdani udar sam imala zbog iste, NENORMALNE I NEUREDJENE DRZAVE i strahova od zivota u istoj. ali, MOJU ZEMLJU VOLIM ! no, ko ovo cita ?
pre 12 godina
Kao strastveni pušač(do 2 pakle dnevno)bez ''bombonica'' sam mrtav!
Imam spazam,guši me ''lep život'',fobija od gužvi u prodavnicama,
saobraćaju,nerviraju me političari i sve stranke(sve su iste),nervira me šef,nervira me žena,policija me nervira,mala plata,hm na to sam se već navikao to me ne nervira,nerviraju me pijani i drogirani klinci što ulaju vikendom po celu noć,nervira me što ne mogu da se parkiram ispred rođene kuće iako plaćam markice redovno parkig servisu...
Ma bez ''bombonica'' bih nekad pobio pola grada jer je mnogo nepravde,garant...tako ,ako ima još ovakvih javite se da se ispričamo ko ljudi.
pre 12 godina
Ko zeli da sebi i najblizima unisti zivot i psihicki i fizicki neka uzima lekove za smirenje. Malo guglajte o dijazepamu, smrznucete se. Zavisnost je jaca od heroinske i budite spremni da potpuno izgubite osecanja radosti i tuge kao i svoj karakter, licnost. Najvece zlo koje je farmaceutska kompanija ikada izmislila. Ako vam treba nesto za smirenje kupite tablete valerijane i sve ce biti ok.
pre 12 godina
Nijedan protokol za lečenje pritiska NE uključuje sedative. Pacijenti kod koga god odu kukumavče da im se isti prepišu. Zavisnost od sedativa je kao i kod droge. Ako imaju problem zavisnosti svakako moraju kod psihijatra.
pre 12 godina
Kao strastveni pušač(do 2 pakle dnevno)bez ''bombonica'' sam mrtav!
Imam spazam,guši me ''lep život'',fobija od gužvi u prodavnicama,
saobraćaju,nerviraju me političari i sve stranke(sve su iste),nervira me šef,nervira me žena,policija me nervira,mala plata,hm na to sam se već navikao to me ne nervira,nerviraju me pijani i drogirani klinci što ulaju vikendom po celu noć,nervira me što ne mogu da se parkiram ispred rođene kuće iako plaćam markice redovno parkig servisu...
Ma bez ''bombonica'' bih nekad pobio pola grada jer je mnogo nepravde,garant...tako ,ako ima još ovakvih javite se da se ispričamo ko ljudi.
pre 12 godina
ne treba nama psihijatar....vec NORMALNA, UREDJENA DRZAVA. mozdani udar sam imala zbog iste, NENORMALNE I NEUREDJENE DRZAVE i strahova od zivota u istoj. ali, MOJU ZEMLJU VOLIM ! no, ko ovo cita ?
pre 12 godina
Ne uzimam. Čitam i bavim se sportom. Pokrenite um, pokrenite telo i problema nema.
pre 12 godina
Pa naravno da koristim!
pre 12 godina
Ovo je ziva istina. Ideja ministarstva da ja sa propisanom stalnom terapijom za srce koja podrazumeva i lek za smirenje jednom u godini proveravam srce, a svaka tri meseca idem kod psihijatra je u sklad sa mentlanim sklopom drzavnih sluzbenika koji su pisali regulativu.
pre 12 godina
Ko zeli da sebi i najblizima unisti zivot i psihicki i fizicki neka uzima lekove za smirenje. Malo guglajte o dijazepamu, smrznucete se. Zavisnost je jaca od heroinske i budite spremni da potpuno izgubite osecanja radosti i tuge kao i svoj karakter, licnost. Najvece zlo koje je farmaceutska kompanija ikada izmislila. Ako vam treba nesto za smirenje kupite tablete valerijane i sve ce biti ok.
pre 12 godina
Zivele pilule ze lilule, kako to da sa njih ne mozes da se skines? Pa meni na pakovanju prodje rok, nekad ih ne pijem po 2-3 meseca, ali nekad me sastavi zivot kao slozenu recenicu i bolje mi je da ih cepam 3-4 dana ili celu nedelju, nismo svi flegme, nismo svi prihijatri, nemamo svi mame, tate, babe i dedi koje ulecu sa parama kad zaskripi ili preventivno, a radimo ko konji, na poslu svakakav sljam od sefova te zeza, racuni, krediti... Jeste sio mi ga djura sa tim kakve su ti misli takav ti je zivot, u teoriji je sve lako, samo sto je praksa malo nemilosrdnija.
Nece te tablete da rese probleme, ali ce bar da nam sacuvaju nerve dok smo u krizi ili pod jakim stresom, bar da se naspavamo kao ljudi jar kad te sastavi, san na oci ne ide, a ti sutra idi radi ceo dan. Preterivanje u bilo cemu nije dobro pa tako ni sa ovim tabletama. Meni mnogo znace.
pre 12 godina
Ako cemo iskreno, malo ljudi poznajem koji ih ne piju. Postali smo bromazepam nacija.
pre 12 godina
Neka priča ko šta hoće ali Bromazepam mi je pomogao mnogo puta! Alkohol nikako ne može da se poredi sa sedativima! Bromazepam ne koristim redovno nego po potrebi i samim tim nemam ni problem za zavisnosti od istog. Navešću jedan primer gde mi je taj isti lek pomogao!Godinama sam imao problem sa sinusima i curenjem iz nosa. Da bih lakše disao počeo sam da koristim kapi za nos (Adrianol, Nafazol,Olynth.. .)Naravno, te kapi nisam shvatao ozbiljno i nisam se pridržavao uputstva za upotrebu tj. glavne stavke ,a to je da se kapi smeju koristiti maksimalno nekoliko dana,a zatim se mora napraviti pauza!Naravno nisu naveli šta se desi ako kapi za nos koristite bez te pauze! Ja ću vam reći , stvori se ZAVISNOST!To je zavisnost u smislu da ne možete da dišete bez kapi, jer se sluzokoža nosa navikne na njih i kasnije ukoliko nema kapi ona natekne i vi ne možete da dišete čak i ako nema sekreta u nosu.Ja sam uporno "lečio" sinuse svim i svačim. Bezbroj puta sam bio kod lekara vezano za nos i NIKO od doktora se nije setio da posumnja u kapi za nos i ako sam rekao da ih koristim već godinama. Znači na svakih 1-2h morate sipati kapi u nos ako mislite da dišete, jer će vas u suprotnom uhvatiti "panika".Znam još nekoliko ljudi koji su imali/imaju isti problem. Bromazepam je u trenucima kada sluzokoža netekne i kada bukvalno počnete da se "davite" uspevao da me smiri i "ubedi" da i ako dišem samo na usta sve će biti u redu. Posle par dana bez kapi sluzokoža počne da funkcioniše kao i pre!
pre 12 godina
Nije ni cudo sto je nacija postala zavisna od bromazepama, ali ljudi pomozite sami sebi ujutro ne gledajte nase jutarnje programe, ukljucite muzicke kanale, svako jutro izvestaji o ubistvima, saobracajnim nesrecama, tucama, pa jos doktorka lepo sve objasni u detalje, kao da nije lekar i ne zna kako to deluje na naciju, posle o bolestima i nemogucnostima lecenja, skupljanju pomoci za bolesne i gladne, a onda ne znate sta ce te sa sobom jer nemate posao. Bilo bi bolje da nas edukuju kako da pronadjemo bilo sta sta moze da donese makar malu zaradu, da se prica o ekologiji itd itd.Predlazem da se prestane sa reklamiranjem kojekakvih kriminalaca (vise snimaju i pokazuju kriminalce nego uspesne mlade ljude, decu koja donose nagrade i ostele pozitivne ljude.....)snimite decu i emitujte vise puta da su se odrekli garderobe za mature, vrsite intervjue i snimajte ih vise puta, decu koja se takmice bilo u sportu ili znanju, samo da rade nesto korisno a prestanite da nas bombardujete sa snimcima clanova zemunskog klana i ostalih kriminalaca. Posle takvih programa i nacija ce biti manje bolesna i zavisna o bromazepamu.
pre 12 godina
Pa zar ne vidite da pola Srbije" hoda kao zombi". Sta bi se desilo kad bi ljudi prestali da koriste "vesele bombonice"? Ne valja diazepam?! Pa znam da ne valja. Pitanje je sta bi se desilo kad bi prestao da ga koristim? Kako bi izgledao moj zivot? Bolje? Aha...
pre 12 godina
Nijedan protokol za lečenje pritiska NE uključuje sedative. Pacijenti kod koga god odu kukumavče da im se isti prepišu. Zavisnost od sedativa je kao i kod droge. Ako imaju problem zavisnosti svakako moraju kod psihijatra.
pre 12 godina
"Nijedan protokol za lečenje pritiska NE uključuje sedative..."
(dr Srđan, 12. maj 2013 10:54)
Doktore, povišen krvni pritisak spada u psihosomatske bolesti, pouzdano se zna i mehanizam nastanka - preko vegetativnog nervnog sistema koji je u vezi sa korom mozga. Zato mi je žao što ni (razmak) jedan protokol za lečenje pritiska ne uključuje sedative, jer je u praksi potvrđeno da pacijentima pomažu.
A što se tiče zavisnosti, to može da se razvije i na laksative i na čokoladu kao i na kockanje, alkohol itd. Potrebni su za to neki drugi riziko faktori, a ne samo oni koji predisponiraju povišeni krvni pritisak.
pre 12 godina
Samo pivo jedno-dva i ko bombona... I to jednom u 10 dana
pre 12 godina
Najbolje da svaki stanovnik Srbije pred najavljena poskupljenja struje, komunalija.. dobije po kutiju bensedina, i da pocne da ih koristi nedelju dana pre poskupljenja.
pre 12 godina
"Kakve su vam misli,takav vam je zivot",ne mozete da ocekujete da po ceo dan citate,mislite,pricate...o negativnim stvarima,a da se pritom osecate srecnim i zadovoljnim.To sto ljudi za takav negativan stav po pitanju svega i svacega imaju opravdanja u bezparic,losoj perspektivi itd. itd.,ne znaci da ce vam to ista pozitivno u zivotu doneti.Prkosite realnosti,mislite pozitivno,izbegavajte lose vesti,lose misli...budite pozitivni makar i na silu i videcete da ce vam vremenom biti bolje.Opravdano ili ne,negativan stav prema zivotu ce vas neminovno pretvoriti u narkomana zavisnog o ove lekice ili alkohol u najmanju ruku...
pre 12 godina
Tacno tako kao sto je doktorka navela.Sreca pa se moze o svom trosku kupiti u privatnim apotekama, pa se ne nabavljaju na ulici(verovatno nas i to ceka uskoro)Vecina anksiolitika se "placa ucesce" pre bih pekla placa.Nekim pacijentima je to neophodno i ako nisu u mogucnosi da "plate ucesce"bez obzira na to sto imaju "sareni recept"cesce zapadaju u krize i posecuju Neuropsihijatrijsku kliniku.
Pa nek smo mi zivi i zdravi.
pre 12 godina
imao sam retke napade panike (u proseku 2-3 puta godisnje) ali kako znam da imam bensedin tako se ne plasim napada.
kako su poostrili uzimanje tako sam dobio paniku da ne dobijem napad panike a ostanem bez bensedina. poceo sam da dobijam napade dan za danom. plasio se da ne potrosim sve zalihe bensedina i od toga imao paniku.
sada je malo bolje. samo trebam imati zalihu od 10 kutija i ne plasim se da cu ostati bez bensedina. i napadi panike su se smanjili. nadam se da cu se nekada vratiti na svoj stari prosek od 2-3 napada godisnje.
pre 12 godina
Pijem već 15 godina, propisuje mi psihijatar.
Možete dobiti više kutija na jedan recept ili nalaz, samo ga pokažete, a farmaceuti vaše podatke i ime doktora upišu u svesku. Ako udare pečat na recept ili nalaz (što poneki rade), sačekate mesec dana, pa opet u apoteku.
pre 12 godina
Otkrili ljudi valerijanu :-)
pre 12 godina
Šta god ko mislio o meni, otvoreno priznajem da se KLONIM osoba koji koriste sedative.Jer, po meni, nepredvidivi su, stalno mi pričaju o svojoj depresiji i uzaludnosti,ubijaju me svojom kuknjavom.Ja lekar nisam, apotekar nisam, samohrani sam roditelj i borim se, kao i većina stanovništva, sa nemaštinom i kako da preživim, i NEMAM snage, ni znanja ni sposobnosti da nekog čupam iz depresije - lepo je neko napisao, pokrenite um i telo, i nećete imati ni vremena za depresiju.Olako se ljude utope u svoju bespomoćnost, "opasno je prepustiti se užitku plača", pa onda okolina - daj, spasavaj me!Nije reženje u uspavljivanju antidepresivima, zavisnost od njih ( a ne retko u kombinaciji sa alkoholom) pogubno je za psihu, mentalni sklop, pa i okolinu - zar nije onaj oficir svog sina, ženu i sebe izbacio kroz prozor u Bgd. u samačkom hotelu pod uticajem antidepresiva koje je mešao sa alkoholom!Po meni,osobe slabog duha, a pre svega VOLJE, tonu u depresiju, i za nju se u našem društvu olako nadje opravdanje.Podvlačim, neka me osudjuje ko hoće, ja izbegavam češće,duže druženje sa osobama koje koriste te "čarobne pilule".Jer, iz mene te osobe isisaju, svojom kuknjavom, i ono malo pozitivne energije koje MORAM da sačuvam za SVOJE NAJBLIŽE.Nisam psihijatar, ne umem da "oživim" osobu koja prosto uživa u toj svojoj depresiji i bespomoćnosti, i ja ih se,pomalo plašeći ih se a i radi svoje dobrobiti, klonim.Neka me osudjuje ko hoće, ja drugačije ne smem.
pre 12 godina
Da.
Dve vrste, pa se vrti u krug.
Smatram da je "problem" hemije precenjen, šta smo mi nego hemija, a upravo u apoteci leži sve znanje ove civilizacije. Potrebno je postignuti ekvilibrijum u organizmu, naći pravu sopstvenu ravnotežu, a nekima od nas to nije "prirodno" stanje već se mora podesiti uz malo iskustva i... hemije.
Na duge staze, da, postaje problem koji se ne umanjuje vremenom.
Ali i običan život postaje "problem" vremenom.
Biram da ne osećam.
pre 12 godina
Vidim da se doktori u komentarima svadjaju, pa da se ukljucim.
Smatram da je dr Dimitrijevic koja je dala izjavu potpuno u pravu, i tacno je da kardiolozi preporučuju pacijentima koji imaju povišen krvni pritisak da ih koriste uz terapiju.
Tacno je da je povisen krvni pritisak psihosomatska bolest, spada u "holy seven" cuvenih psihosomatskih bolesti Franca Aleksandera, utemeljivaca psihosomatske medicine. Tu su, osim povisenog krvnog pritiska, jos i astma, ulcus, reumatoidni artris, ulcerozni kolitis, hipertireoza i neurodermatitis.
Zao mi je sto ove nove generacije "doktora" izlaze iz klupe bez osnovnog znanja.
pre 12 godina
Nisam nikada pila nista od tih lekova. Moja terapija je ravodusnost (to je ono kada te po potrebi zaboli levo ili desno uvo).
pre 12 godina
Meditirajte.Smirite se i ojacajte svoj duh.Transcendentalna Meditacija je najispitivanija tehnika samorazvoja,600 naucnih istrazivanja sprovedenih na vise od 160 univerziteta i iztrazivackih institucija u 30-tak zemalja pokazuju da TM deluje na sve aspekte zivota;izmecu ostalog smanje depresiju i anksioznost,povecava unutrasnji mir,poboljsava zdravlje.Ovu tehniku ne treba tretirati kao lek,vec kao preventivno sredstvo za uklanlanje napetosti i povecanje zivotne energije.
pre 12 godina
Caj od kantarion - lek za dusu.
pre 12 godina
Moja metoda: Hard rock do daske na jedno pola sata svaki put kada osetim višak negativne energije, pisanje poezije svakodnevno, duge večernje šetnje što je češće moguće, druženje sa prijateljima što je češće moguće. Kakvi crni lekovi...
pre 12 godina
Ne uzimam lekove za smirenje. Meditacija radi svoj posao prilično dobro, a prirodno je.
pre 12 godina
Nikom,ali bas nikom,ne bih preporucio bromazepam ili lekove na toj bazi.Postajete njihov dozivotni rob jer je skidanje sa njih skoro nemoguce.Trcite,plivajte,kada je frka moze i neka casica,ali ovo zlo nikako.Probao sam da se skinem,kazu, postepeno treba.Mozda u teoriji,ali u praksi ne ide.Ako ih samo bacite,onda cete videti sta se desava.Kao da vam slon sedi na mozgu.Nema mrdanja ni popustanja.I prisiljeni ste da nastavite jer slon ne odlazi.I tako ukrug.Zato,dalje od toga,zvucace ruzno,ali bolja je i droga!
pre 12 godina
@drdr
i finska je perfektno uredjena drzava pa ima najvise samoubistava. vazno je da kukakte kako drzava treba da vam da nesto....
pre 12 godina
ti lekovi za smirenje lorazepam, diazepam, ksalol itd to su jako opasni lekovi i na zapadu svi lekari kazu da terapija treba da bude sto kraca jer je lako postati zavistan od lekova.
Ja sam radio sa ovisnicima na zapadu i ti lekovi su gori od heroina.
Zato sto covek moze da umre samo od abstinencije to nemoze od heroina, mi smo njih postepeno skidali sa tableta.
I ja sam video kad dobijaju epilepticke napade, nemogu bukvalno na noge da stoje i psihoze, to je uzasno videti.
pre 12 godina
.....puna saka,dal`je doza dovoljno jaka...
pre 12 godina
Da, naravno da uzimam, kupujem ih na trafici: davidoff slim classic. Izdaje se bez recepta i staje 220 dindzi, jedino je problem sto u poslednje vreme osecam da mi treba nesto jace.
pre 12 godina
Pih,odkako me zenska ostavila koju sam hteo da ozenim,dodje mi da skocim sa mosta.Manji trosak :P
pre 12 godina
Bez obzira sto idem kod psihoterapeuta zbog OKP-a pijem mnogo sedativa
pre 12 godina
odlicna fotka
pre 9 godina
Posto se nosim s vremena na vreme sa panikom I anksioznim stanjima vec 15 godina-znam sta pricam. Koristila sam bromazepam u vise navrata I to mesecima I nisam imala ama bas nikakave lose simptome posle skidanja jer se lek postepeno ukida. Uzimala sam I antidepresiv jer sam imala panicne napade skoro svakodnevno. Lek Fluksilan me posle godinu dana trpljenja simptoma preporodio za samo tri nedelje. I neka me sada neko ubedi da to nije organski vec da sve ide iz glave. I vremenom sam shvatila jedno> depresija I anksioznost su fizicki poremecaj kao I svaki drugi. Dok ne date organizmu serotonin koji mu nedostaje I koji se poremeti kada ste pod stresom – samo se nepotrebno mucite. Isto je bilo I mojoj majci kada je zbog stresa dobila secer,mozesti sa psihijatrom da tupis do besvesti o stresu, dok telu ne das glukozu nema smirenja. Imam I par drugarica koje su zbog stresnog nacina zivota dobile hipertireozu I naravno dobijaju hormone da ih izbalansiraju. Kada ti je trajno povisen pritisak naravno da dobijes lek. Nekom se poremeti u organizmu ovo nekom ono, meni serotonin. I sta sada, svi smo mi kao lenji i ne znamo da se nosimo sa zivotom. Pa to onda vazi za svakog radno sposobnog coveka u Srbiji jer svi manje ili vise imaju neke psihosomatske boljke. I kao satro niko ne pije bromazepam, ali pije po par piva, rakije,pusi paklu cigara i to je,sta, drustveno prihvatljivije? PS. Alkohol i duvan izazivaju rak i cirozu jetre,sedativi i antidepresivi su lekovi i nema kancera od toga.
pre 12 godina
Jedini pozitivan bol je kada te boli uvo za sve:-)
pre 12 godina
Ahahah, vidi bre koliko vas "nismo zavisnici al' ponekad mi zatreba"... a nas omladinu zbog biljke panduri iscimaju ko dilere heroina.
pre 12 godina
Smanjena je jer su ti ljudi verovatno pomrli ili su toliko bolesni od tih hemikalija da nisu u stanju da odu do doktora. A, inače, zavisnost se stvara posle samo 2 nedelje korišćenja, to što je vlada donela uredbu da posle 3 meseca šalju kod psihijatra na suvo, samo govori o stvarnim namerama vlade, a to je smanjenje populacije, da bi se dodvorili svojim gazdama Masonima.
pre 12 godina
Doktore, povišen krvni pritisak spada u
psihosomatske bolesti... (starija? koleginica, 12. maj 2013 12:46)
Koleginice, povišen arterijski pritisak NIJE psihosomatska bolest. Psihosomatika može izazvati epizode povišenog pritiska ali to ne leči kardiolog već izabrani lekar. Kad se dođe do kardiologa onda se povišeni pritisak leči kako treba a to NE uključuje sedative. Ako postoji potreba za sedativima ona može ili biti kratkotrajna što po propisima može da reguliše sam izabrani lekar ili može biti dugotrajna a to onda svakako zahteva psihijatra - ne kardiologa.
pre 12 godina
@X.Veoma mudar komentar koji zasluzuje posebnu rubriku.Doci do pravilnog protoka energije u organizmu je jedino pravo resenje,ako zelimo da se osecamo dobro.Tu hemija moze biti dobar saveznik, ako se suptilno koristi.Naravno da meditacija,sport i fizicka aktivnost, takodje su od pomoci,ali recimo kod nasledjene sklonosti ka depresiji i nervozi,tesko da su dovoljne.Cak i ovlasceni strucnjak,tj.psihijatar,a tesko je naci dobrog,cesto ne moze da dopre do uzroka problema jer je svaki covek prica za sebe.Biti sam svoj majstor je izgleda jedino resenje.To je prilicno tesko i zahteva trud,ali je moguce.
pre 12 godina
Ovde jedan razocarani Komentator ,zbog toga sto ga nece neki zenskac,preti da ce da ripi` sa mosta.Bato,nemoj,al ako si bas zapeo pa hoces ,pogledni dole..moj Komso zabacio i peca ribe,pa da mu se ne stropostas na glavudju..a`,gledaces jel` tako?I njega sam obavestio,smesta ,da pogledne` koj put,gore na "verandu",pa ako spazi nekog koji na ogradi balansira,smesta nek se skloni..!
pre 12 godina
FINSKA, HLADNA, MRACNA, KA VOJVODINA, A O PROHIBICIJI ......SRBIJA, BRE, LEPA ZEMLJA, PUNA PRIRODNIH OSMEHA, ALI, DRZAVA JE U PITANJU.....ALO GLAVO !
pre 12 godina
Tableta ce da mi resi problem? Gde imaju takve tablete? Mozda imaju posebne za razlicite probleme. Gluposti, ako ce neko da se kljuka tabletama, njemu je dovoljan razlog recimo sto kisa danas pada. Tesko mi u zivotu? Pa sad pijem tabletu, i odmah svi problemi reseni.
pre 12 godina
Ne sumnjam ja da su nekad smatrali sve te bolesti psihosomatskim ali na sreću medicina napreduje pa kao što niko ne leči astmu, ulcerozni kolitis ili nedajbož' reumatoidni artritis bensedinom ni pritisak ne bi trebalo lečiti istim već lekovima koji se nalaze u smernicama ESC (European Society of Cardiology) a koje svako može naći na njihovom sajtu. Ne treba bežati od sedativa, daleko bilo, ali treba ih koristiti po potrebi kada postoje indikacije - HTA nije indikacija i koristiti sedative u hroničnom lečenju iste je vitium artis.
pre 12 godina
Lično ne, ali verujem da puno njih na svoju ruku uzima, posle svasta bude.
pre 12 godina
da i prilicno sma oprezan sa njima!!! i uvjek ih imam, najveca opasnost je stvaranje ovisnosti i povecanje doze, jer npr ako prije spavanja deknemo neku od 3mg i tako deset dana spavamo 11dan cemo morati povecati dozu da bi zaspali...mada hm sve je to stvar ko je koliki nafur licno smatram da bar 40& lijekova ima placebo efekat i da njihovo djelovanje zavisi od toga koliko smo mi sami uvjereni u dejstvo..
pre 12 godina
Slazem se sa komentarom koji kaze da se klonim osoba koje piju lekove za smirenje. Poznajem par takvih. Uglavnom su im razlozi ljubavne prirode, ne mogu da zavrse fakultet, imaju probleme na poslu. Ono sto je svima zajednicko je lenjost, uzivanje u samosazaljevanju, zelja da drugi vide koliko oni pate. Ubedjen sam da je najbolji lek za takve motika. Nasi psihijatri daju sarene lilulice za sve i svasta, ljudi bukvalno odlaze kod lekara da ih moljakaju za lekice. Sto bi se lekar i mucio sa takvima da im pomogne, lenjost i samosazaljenje nisu bolesti, ima onih kojima stvarno treba pomoci.
pre 12 godina
Kapi valerijane su zakon!
pre 3 godine
Ja pijem lekove za smirenje mnogo retko, samo kada mi nestane alkohol u kuci.LOL!!
pre 12 godina
Ko zeli da sebi i najblizima unisti zivot i psihicki i fizicki neka uzima lekove za smirenje. Malo guglajte o dijazepamu, smrznucete se. Zavisnost je jaca od heroinske i budite spremni da potpuno izgubite osecanja radosti i tuge kao i svoj karakter, licnost. Najvece zlo koje je farmaceutska kompanija ikada izmislila. Ako vam treba nesto za smirenje kupite tablete valerijane i sve ce biti ok.
pre 12 godina
Šta god ko mislio o meni, otvoreno priznajem da se KLONIM osoba koji koriste sedative.Jer, po meni, nepredvidivi su, stalno mi pričaju o svojoj depresiji i uzaludnosti,ubijaju me svojom kuknjavom.Ja lekar nisam, apotekar nisam, samohrani sam roditelj i borim se, kao i većina stanovništva, sa nemaštinom i kako da preživim, i NEMAM snage, ni znanja ni sposobnosti da nekog čupam iz depresije - lepo je neko napisao, pokrenite um i telo, i nećete imati ni vremena za depresiju.Olako se ljude utope u svoju bespomoćnost, "opasno je prepustiti se užitku plača", pa onda okolina - daj, spasavaj me!Nije reženje u uspavljivanju antidepresivima, zavisnost od njih ( a ne retko u kombinaciji sa alkoholom) pogubno je za psihu, mentalni sklop, pa i okolinu - zar nije onaj oficir svog sina, ženu i sebe izbacio kroz prozor u Bgd. u samačkom hotelu pod uticajem antidepresiva koje je mešao sa alkoholom!Po meni,osobe slabog duha, a pre svega VOLJE, tonu u depresiju, i za nju se u našem društvu olako nadje opravdanje.Podvlačim, neka me osudjuje ko hoće, ja izbegavam češće,duže druženje sa osobama koje koriste te "čarobne pilule".Jer, iz mene te osobe isisaju, svojom kuknjavom, i ono malo pozitivne energije koje MORAM da sačuvam za SVOJE NAJBLIŽE.Nisam psihijatar, ne umem da "oživim" osobu koja prosto uživa u toj svojoj depresiji i bespomoćnosti, i ja ih se,pomalo plašeći ih se a i radi svoje dobrobiti, klonim.Neka me osudjuje ko hoće, ja drugačije ne smem.
pre 12 godina
Slazem se sa komentarom koji kaze da se klonim osoba koje piju lekove za smirenje. Poznajem par takvih. Uglavnom su im razlozi ljubavne prirode, ne mogu da zavrse fakultet, imaju probleme na poslu. Ono sto je svima zajednicko je lenjost, uzivanje u samosazaljevanju, zelja da drugi vide koliko oni pate. Ubedjen sam da je najbolji lek za takve motika. Nasi psihijatri daju sarene lilulice za sve i svasta, ljudi bukvalno odlaze kod lekara da ih moljakaju za lekice. Sto bi se lekar i mucio sa takvima da im pomogne, lenjost i samosazaljenje nisu bolesti, ima onih kojima stvarno treba pomoci.
pre 12 godina
Ne uzimam. Čitam i bavim se sportom. Pokrenite um, pokrenite telo i problema nema.
pre 12 godina
Nijedan protokol za lečenje pritiska NE uključuje sedative. Pacijenti kod koga god odu kukumavče da im se isti prepišu. Zavisnost od sedativa je kao i kod droge. Ako imaju problem zavisnosti svakako moraju kod psihijatra.
pre 12 godina
Samo pivo jedno-dva i ko bombona... I to jednom u 10 dana
pre 12 godina
Pih,odkako me zenska ostavila koju sam hteo da ozenim,dodje mi da skocim sa mosta.Manji trosak :P
pre 12 godina
Meditirajte.Smirite se i ojacajte svoj duh.Transcendentalna Meditacija je najispitivanija tehnika samorazvoja,600 naucnih istrazivanja sprovedenih na vise od 160 univerziteta i iztrazivackih institucija u 30-tak zemalja pokazuju da TM deluje na sve aspekte zivota;izmecu ostalog smanje depresiju i anksioznost,povecava unutrasnji mir,poboljsava zdravlje.Ovu tehniku ne treba tretirati kao lek,vec kao preventivno sredstvo za uklanlanje napetosti i povecanje zivotne energije.
pre 12 godina
ti lekovi za smirenje lorazepam, diazepam, ksalol itd to su jako opasni lekovi i na zapadu svi lekari kazu da terapija treba da bude sto kraca jer je lako postati zavistan od lekova.
Ja sam radio sa ovisnicima na zapadu i ti lekovi su gori od heroina.
Zato sto covek moze da umre samo od abstinencije to nemoze od heroina, mi smo njih postepeno skidali sa tableta.
I ja sam video kad dobijaju epilepticke napade, nemogu bukvalno na noge da stoje i psihoze, to je uzasno videti.
pre 12 godina
Smanjena je jer su ti ljudi verovatno pomrli ili su toliko bolesni od tih hemikalija da nisu u stanju da odu do doktora. A, inače, zavisnost se stvara posle samo 2 nedelje korišćenja, to što je vlada donela uredbu da posle 3 meseca šalju kod psihijatra na suvo, samo govori o stvarnim namerama vlade, a to je smanjenje populacije, da bi se dodvorili svojim gazdama Masonima.
pre 12 godina
Tableta ce da mi resi problem? Gde imaju takve tablete? Mozda imaju posebne za razlicite probleme. Gluposti, ako ce neko da se kljuka tabletama, njemu je dovoljan razlog recimo sto kisa danas pada. Tesko mi u zivotu? Pa sad pijem tabletu, i odmah svi problemi reseni.
pre 12 godina
Nikom,ali bas nikom,ne bih preporucio bromazepam ili lekove na toj bazi.Postajete njihov dozivotni rob jer je skidanje sa njih skoro nemoguce.Trcite,plivajte,kada je frka moze i neka casica,ali ovo zlo nikako.Probao sam da se skinem,kazu, postepeno treba.Mozda u teoriji,ali u praksi ne ide.Ako ih samo bacite,onda cete videti sta se desava.Kao da vam slon sedi na mozgu.Nema mrdanja ni popustanja.I prisiljeni ste da nastavite jer slon ne odlazi.I tako ukrug.Zato,dalje od toga,zvucace ruzno,ali bolja je i droga!
pre 12 godina
Kao strastveni pušač(do 2 pakle dnevno)bez ''bombonica'' sam mrtav!
Imam spazam,guši me ''lep život'',fobija od gužvi u prodavnicama,
saobraćaju,nerviraju me političari i sve stranke(sve su iste),nervira me šef,nervira me žena,policija me nervira,mala plata,hm na to sam se već navikao to me ne nervira,nerviraju me pijani i drogirani klinci što ulaju vikendom po celu noć,nervira me što ne mogu da se parkiram ispred rođene kuće iako plaćam markice redovno parkig servisu...
Ma bez ''bombonica'' bih nekad pobio pola grada jer je mnogo nepravde,garant...tako ,ako ima još ovakvih javite se da se ispričamo ko ljudi.
pre 12 godina
Nisam nikada pila nista od tih lekova. Moja terapija je ravodusnost (to je ono kada te po potrebi zaboli levo ili desno uvo).
pre 12 godina
Ne uzimam lekove za smirenje. Meditacija radi svoj posao prilično dobro, a prirodno je.
pre 12 godina
Doktore, povišen krvni pritisak spada u
psihosomatske bolesti... (starija? koleginica, 12. maj 2013 12:46)
Koleginice, povišen arterijski pritisak NIJE psihosomatska bolest. Psihosomatika može izazvati epizode povišenog pritiska ali to ne leči kardiolog već izabrani lekar. Kad se dođe do kardiologa onda se povišeni pritisak leči kako treba a to NE uključuje sedative. Ako postoji potreba za sedativima ona može ili biti kratkotrajna što po propisima može da reguliše sam izabrani lekar ili može biti dugotrajna a to onda svakako zahteva psihijatra - ne kardiologa.
pre 12 godina
Ovde jedan razocarani Komentator ,zbog toga sto ga nece neki zenskac,preti da ce da ripi` sa mosta.Bato,nemoj,al ako si bas zapeo pa hoces ,pogledni dole..moj Komso zabacio i peca ribe,pa da mu se ne stropostas na glavudju..a`,gledaces jel` tako?I njega sam obavestio,smesta ,da pogledne` koj put,gore na "verandu",pa ako spazi nekog koji na ogradi balansira,smesta nek se skloni..!
pre 12 godina
Moja metoda: Hard rock do daske na jedno pola sata svaki put kada osetim višak negativne energije, pisanje poezije svakodnevno, duge večernje šetnje što je češće moguće, druženje sa prijateljima što je češće moguće. Kakvi crni lekovi...
pre 12 godina
Pa naravno da koristim!
pre 12 godina
@drdr
i finska je perfektno uredjena drzava pa ima najvise samoubistava. vazno je da kukakte kako drzava treba da vam da nesto....
pre 12 godina
ne treba nama psihijatar....vec NORMALNA, UREDJENA DRZAVA. mozdani udar sam imala zbog iste, NENORMALNE I NEUREDJENE DRZAVE i strahova od zivota u istoj. ali, MOJU ZEMLJU VOLIM ! no, ko ovo cita ?
pre 12 godina
Caj od kantarion - lek za dusu.
pre 12 godina
"Kakve su vam misli,takav vam je zivot",ne mozete da ocekujete da po ceo dan citate,mislite,pricate...o negativnim stvarima,a da se pritom osecate srecnim i zadovoljnim.To sto ljudi za takav negativan stav po pitanju svega i svacega imaju opravdanja u bezparic,losoj perspektivi itd. itd.,ne znaci da ce vam to ista pozitivno u zivotu doneti.Prkosite realnosti,mislite pozitivno,izbegavajte lose vesti,lose misli...budite pozitivni makar i na silu i videcete da ce vam vremenom biti bolje.Opravdano ili ne,negativan stav prema zivotu ce vas neminovno pretvoriti u narkomana zavisnog o ove lekice ili alkohol u najmanju ruku...
pre 12 godina
Da, naravno da uzimam, kupujem ih na trafici: davidoff slim classic. Izdaje se bez recepta i staje 220 dindzi, jedino je problem sto u poslednje vreme osecam da mi treba nesto jace.
pre 12 godina
Kapi valerijane su zakon!
pre 12 godina
Ovo je ziva istina. Ideja ministarstva da ja sa propisanom stalnom terapijom za srce koja podrazumeva i lek za smirenje jednom u godini proveravam srce, a svaka tri meseca idem kod psihijatra je u sklad sa mentlanim sklopom drzavnih sluzbenika koji su pisali regulativu.
pre 12 godina
Pa zar ne vidite da pola Srbije" hoda kao zombi". Sta bi se desilo kad bi ljudi prestali da koriste "vesele bombonice"? Ne valja diazepam?! Pa znam da ne valja. Pitanje je sta bi se desilo kad bi prestao da ga koristim? Kako bi izgledao moj zivot? Bolje? Aha...
pre 12 godina
imao sam retke napade panike (u proseku 2-3 puta godisnje) ali kako znam da imam bensedin tako se ne plasim napada.
kako su poostrili uzimanje tako sam dobio paniku da ne dobijem napad panike a ostanem bez bensedina. poceo sam da dobijam napade dan za danom. plasio se da ne potrosim sve zalihe bensedina i od toga imao paniku.
sada je malo bolje. samo trebam imati zalihu od 10 kutija i ne plasim se da cu ostati bez bensedina. i napadi panike su se smanjili. nadam se da cu se nekada vratiti na svoj stari prosek od 2-3 napada godisnje.
pre 12 godina
Da.
Dve vrste, pa se vrti u krug.
Smatram da je "problem" hemije precenjen, šta smo mi nego hemija, a upravo u apoteci leži sve znanje ove civilizacije. Potrebno je postignuti ekvilibrijum u organizmu, naći pravu sopstvenu ravnotežu, a nekima od nas to nije "prirodno" stanje već se mora podesiti uz malo iskustva i... hemije.
Na duge staze, da, postaje problem koji se ne umanjuje vremenom.
Ali i običan život postaje "problem" vremenom.
Biram da ne osećam.
pre 12 godina
"Nijedan protokol za lečenje pritiska NE uključuje sedative..."
(dr Srđan, 12. maj 2013 10:54)
Doktore, povišen krvni pritisak spada u psihosomatske bolesti, pouzdano se zna i mehanizam nastanka - preko vegetativnog nervnog sistema koji je u vezi sa korom mozga. Zato mi je žao što ni (razmak) jedan protokol za lečenje pritiska ne uključuje sedative, jer je u praksi potvrđeno da pacijentima pomažu.
A što se tiče zavisnosti, to može da se razvije i na laksative i na čokoladu kao i na kockanje, alkohol itd. Potrebni su za to neki drugi riziko faktori, a ne samo oni koji predisponiraju povišeni krvni pritisak.
pre 12 godina
Tacno tako kao sto je doktorka navela.Sreca pa se moze o svom trosku kupiti u privatnim apotekama, pa se ne nabavljaju na ulici(verovatno nas i to ceka uskoro)Vecina anksiolitika se "placa ucesce" pre bih pekla placa.Nekim pacijentima je to neophodno i ako nisu u mogucnosi da "plate ucesce"bez obzira na to sto imaju "sareni recept"cesce zapadaju u krize i posecuju Neuropsihijatrijsku kliniku.
Pa nek smo mi zivi i zdravi.
pre 12 godina
Ako cemo iskreno, malo ljudi poznajem koji ih ne piju. Postali smo bromazepam nacija.
pre 12 godina
Otkrili ljudi valerijanu :-)
pre 12 godina
Vidim da se doktori u komentarima svadjaju, pa da se ukljucim.
Smatram da je dr Dimitrijevic koja je dala izjavu potpuno u pravu, i tacno je da kardiolozi preporučuju pacijentima koji imaju povišen krvni pritisak da ih koriste uz terapiju.
Tacno je da je povisen krvni pritisak psihosomatska bolest, spada u "holy seven" cuvenih psihosomatskih bolesti Franca Aleksandera, utemeljivaca psihosomatske medicine. Tu su, osim povisenog krvnog pritiska, jos i astma, ulcus, reumatoidni artris, ulcerozni kolitis, hipertireoza i neurodermatitis.
Zao mi je sto ove nove generacije "doktora" izlaze iz klupe bez osnovnog znanja.
pre 12 godina
Ne sumnjam ja da su nekad smatrali sve te bolesti psihosomatskim ali na sreću medicina napreduje pa kao što niko ne leči astmu, ulcerozni kolitis ili nedajbož' reumatoidni artritis bensedinom ni pritisak ne bi trebalo lečiti istim već lekovima koji se nalaze u smernicama ESC (European Society of Cardiology) a koje svako može naći na njihovom sajtu. Ne treba bežati od sedativa, daleko bilo, ali treba ih koristiti po potrebi kada postoje indikacije - HTA nije indikacija i koristiti sedative u hroničnom lečenju iste je vitium artis.
pre 12 godina
da i prilicno sma oprezan sa njima!!! i uvjek ih imam, najveca opasnost je stvaranje ovisnosti i povecanje doze, jer npr ako prije spavanja deknemo neku od 3mg i tako deset dana spavamo 11dan cemo morati povecati dozu da bi zaspali...mada hm sve je to stvar ko je koliki nafur licno smatram da bar 40& lijekova ima placebo efekat i da njihovo djelovanje zavisi od toga koliko smo mi sami uvjereni u dejstvo..
pre 12 godina
Najbolje da svaki stanovnik Srbije pred najavljena poskupljenja struje, komunalija.. dobije po kutiju bensedina, i da pocne da ih koristi nedelju dana pre poskupljenja.
pre 12 godina
Zivele pilule ze lilule, kako to da sa njih ne mozes da se skines? Pa meni na pakovanju prodje rok, nekad ih ne pijem po 2-3 meseca, ali nekad me sastavi zivot kao slozenu recenicu i bolje mi je da ih cepam 3-4 dana ili celu nedelju, nismo svi flegme, nismo svi prihijatri, nemamo svi mame, tate, babe i dedi koje ulecu sa parama kad zaskripi ili preventivno, a radimo ko konji, na poslu svakakav sljam od sefova te zeza, racuni, krediti... Jeste sio mi ga djura sa tim kakve su ti misli takav ti je zivot, u teoriji je sve lako, samo sto je praksa malo nemilosrdnija.
Nece te tablete da rese probleme, ali ce bar da nam sacuvaju nerve dok smo u krizi ili pod jakim stresom, bar da se naspavamo kao ljudi jar kad te sastavi, san na oci ne ide, a ti sutra idi radi ceo dan. Preterivanje u bilo cemu nije dobro pa tako ni sa ovim tabletama. Meni mnogo znace.
pre 12 godina
FINSKA, HLADNA, MRACNA, KA VOJVODINA, A O PROHIBICIJI ......SRBIJA, BRE, LEPA ZEMLJA, PUNA PRIRODNIH OSMEHA, ALI, DRZAVA JE U PITANJU.....ALO GLAVO !
pre 12 godina
Ahahah, vidi bre koliko vas "nismo zavisnici al' ponekad mi zatreba"... a nas omladinu zbog biljke panduri iscimaju ko dilere heroina.
pre 12 godina
Pijem već 15 godina, propisuje mi psihijatar.
Možete dobiti više kutija na jedan recept ili nalaz, samo ga pokažete, a farmaceuti vaše podatke i ime doktora upišu u svesku. Ako udare pečat na recept ili nalaz (što poneki rade), sačekate mesec dana, pa opet u apoteku.
pre 12 godina
.....puna saka,dal`je doza dovoljno jaka...
pre 12 godina
Lično ne, ali verujem da puno njih na svoju ruku uzima, posle svasta bude.
pre 12 godina
Neka priča ko šta hoće ali Bromazepam mi je pomogao mnogo puta! Alkohol nikako ne može da se poredi sa sedativima! Bromazepam ne koristim redovno nego po potrebi i samim tim nemam ni problem za zavisnosti od istog. Navešću jedan primer gde mi je taj isti lek pomogao!Godinama sam imao problem sa sinusima i curenjem iz nosa. Da bih lakše disao počeo sam da koristim kapi za nos (Adrianol, Nafazol,Olynth.. .)Naravno, te kapi nisam shvatao ozbiljno i nisam se pridržavao uputstva za upotrebu tj. glavne stavke ,a to je da se kapi smeju koristiti maksimalno nekoliko dana,a zatim se mora napraviti pauza!Naravno nisu naveli šta se desi ako kapi za nos koristite bez te pauze! Ja ću vam reći , stvori se ZAVISNOST!To je zavisnost u smislu da ne možete da dišete bez kapi, jer se sluzokoža nosa navikne na njih i kasnije ukoliko nema kapi ona natekne i vi ne možete da dišete čak i ako nema sekreta u nosu.Ja sam uporno "lečio" sinuse svim i svačim. Bezbroj puta sam bio kod lekara vezano za nos i NIKO od doktora se nije setio da posumnja u kapi za nos i ako sam rekao da ih koristim već godinama. Znači na svakih 1-2h morate sipati kapi u nos ako mislite da dišete, jer će vas u suprotnom uhvatiti "panika".Znam još nekoliko ljudi koji su imali/imaju isti problem. Bromazepam je u trenucima kada sluzokoža netekne i kada bukvalno počnete da se "davite" uspevao da me smiri i "ubedi" da i ako dišem samo na usta sve će biti u redu. Posle par dana bez kapi sluzokoža počne da funkcioniše kao i pre!
pre 9 godina
Posto se nosim s vremena na vreme sa panikom I anksioznim stanjima vec 15 godina-znam sta pricam. Koristila sam bromazepam u vise navrata I to mesecima I nisam imala ama bas nikakave lose simptome posle skidanja jer se lek postepeno ukida. Uzimala sam I antidepresiv jer sam imala panicne napade skoro svakodnevno. Lek Fluksilan me posle godinu dana trpljenja simptoma preporodio za samo tri nedelje. I neka me sada neko ubedi da to nije organski vec da sve ide iz glave. I vremenom sam shvatila jedno> depresija I anksioznost su fizicki poremecaj kao I svaki drugi. Dok ne date organizmu serotonin koji mu nedostaje I koji se poremeti kada ste pod stresom – samo se nepotrebno mucite. Isto je bilo I mojoj majci kada je zbog stresa dobila secer,mozesti sa psihijatrom da tupis do besvesti o stresu, dok telu ne das glukozu nema smirenja. Imam I par drugarica koje su zbog stresnog nacina zivota dobile hipertireozu I naravno dobijaju hormone da ih izbalansiraju. Kada ti je trajno povisen pritisak naravno da dobijes lek. Nekom se poremeti u organizmu ovo nekom ono, meni serotonin. I sta sada, svi smo mi kao lenji i ne znamo da se nosimo sa zivotom. Pa to onda vazi za svakog radno sposobnog coveka u Srbiji jer svi manje ili vise imaju neke psihosomatske boljke. I kao satro niko ne pije bromazepam, ali pije po par piva, rakije,pusi paklu cigara i to je,sta, drustveno prihvatljivije? PS. Alkohol i duvan izazivaju rak i cirozu jetre,sedativi i antidepresivi su lekovi i nema kancera od toga.
pre 12 godina
odlicna fotka
pre 12 godina
Bez obzira sto idem kod psihoterapeuta zbog OKP-a pijem mnogo sedativa
pre 12 godina
Nije ni cudo sto je nacija postala zavisna od bromazepama, ali ljudi pomozite sami sebi ujutro ne gledajte nase jutarnje programe, ukljucite muzicke kanale, svako jutro izvestaji o ubistvima, saobracajnim nesrecama, tucama, pa jos doktorka lepo sve objasni u detalje, kao da nije lekar i ne zna kako to deluje na naciju, posle o bolestima i nemogucnostima lecenja, skupljanju pomoci za bolesne i gladne, a onda ne znate sta ce te sa sobom jer nemate posao. Bilo bi bolje da nas edukuju kako da pronadjemo bilo sta sta moze da donese makar malu zaradu, da se prica o ekologiji itd itd.Predlazem da se prestane sa reklamiranjem kojekakvih kriminalaca (vise snimaju i pokazuju kriminalce nego uspesne mlade ljude, decu koja donose nagrade i ostele pozitivne ljude.....)snimite decu i emitujte vise puta da su se odrekli garderobe za mature, vrsite intervjue i snimajte ih vise puta, decu koja se takmice bilo u sportu ili znanju, samo da rade nesto korisno a prestanite da nas bombardujete sa snimcima clanova zemunskog klana i ostalih kriminalaca. Posle takvih programa i nacija ce biti manje bolesna i zavisna o bromazepamu.
pre 12 godina
@X.Veoma mudar komentar koji zasluzuje posebnu rubriku.Doci do pravilnog protoka energije u organizmu je jedino pravo resenje,ako zelimo da se osecamo dobro.Tu hemija moze biti dobar saveznik, ako se suptilno koristi.Naravno da meditacija,sport i fizicka aktivnost, takodje su od pomoci,ali recimo kod nasledjene sklonosti ka depresiji i nervozi,tesko da su dovoljne.Cak i ovlasceni strucnjak,tj.psihijatar,a tesko je naci dobrog,cesto ne moze da dopre do uzroka problema jer je svaki covek prica za sebe.Biti sam svoj majstor je izgleda jedino resenje.To je prilicno tesko i zahteva trud,ali je moguce.
pre 12 godina
Jedini pozitivan bol je kada te boli uvo za sve:-)
pre 3 godine
Ja pijem lekove za smirenje mnogo retko, samo kada mi nestane alkohol u kuci.LOL!!
51 Komentari
Sortiraj po: