Sreda, 20.12.2017.

17:00

SUV obara rekorde, ali "kralj" Golf je nedodirljiv

Izvor: B92

SUV obara rekorde, ali "kralj" Golf je nedodirljiv IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 5 godina

Je l' si ponosan? E bas nam je drago, to je najbitnije, da te ispunjava i cini ponosnim hrpa lima i plastike. Koliko ja znam normalno je biti ponosan na porodicu, na zenu, dete, roditelje, ali dobro uz manjak obrazovanja covek postaje ponosan i na razne sklopocije.
(Strucnjak, 20. decembar 2017 19:44)

Ok,ti si dakle taj,obrazovan,porodičan,imas prijatelje....al sto hejtujes čoveka koji piše da ima automobil marke koja je nosilac vesti????Idi bre majstore u odelhak život,zdravlje,biz,kultura pa tamo prosipaj svoj ego.

Molder

pre 6 godina

@ivan zg
http://focus2move.com na ovom sajtu imas prodaju u celoj evropi ukljucujuci i nasu zemlju i tu je fokus na 8-om mestu(skok za dva mesta u odnosu na proslu godinu ili 7,5 posto)sto je veliki uspeh obzirom da je odlazeci model u pitanju...Nesto ne videh ove tvoje istocne kantice nigde,ali ti su tu daih ubedis kako da bace novac,samo slabo ti ide...

kole

pre 6 godina

Nekada davno sam vozio Opel Kadeta iz 1978 koji nije imao ni 800 kg. Sjajan auto koji nije mogao gume da pocepa. Danas automobili te klase imaju preko tone, jer ima guraju silnu opremu za smanjenje potrosnje i povecanje bezbednosti. Rezultat je da je potrosnja ista kao kod tih starijih modela, ali se cena mnogostruko uvecala. Mi to kao stado prihvatamo, cak prozivamo prijatelje koji nisu kupili auto napucan najskupljom opremom, iako 60% te opreme ni sami ne koristimo. Ja imam one leptirice na volanu sa kojima mogu da menjam brzine, ali sam se sa time igrao prvih 10 dana, a onda ubacio u "D" i zaboravio na tu opciju koja me je kostala vise nego sto je nakad bila generalka za Golfa II.

Iskander

pre 6 godina

@jane
Kad vec pricas za azijsko trziste treba da znas da je Kina najvece trziste automobila na svetu i da se u top 10 najprodavanijih u Kini nalazi 3 VW modela. Svi ostali najprodavaniji su kineski proizvodjaci, toliko o tome.

moron

pre 6 godina

(epoksi ns, 21. decembar 2017 11:55)
„Kada sam kupovao novi auto pre 2 god provozao sam mnogo novih automobila, (a najviše u C segmentu): megane, golf7, auris, corolla, leon, toledo, focus, astra heč i sedan, chevrolet cruze, rapid, dacia duster, fiat 500l, honda civic i CRV, kia ceed, i30, i suzuki s-cross ..) kupio sam megana jer je (uz sve ostalo) ergonomski sasvim ok, i tog momenta bio jeftiniji od konkurencije (osnovnih paketa i motora) i pri tome imao (meni)najbolji motor za te pare (1,5 dCi 95ks, sa ubedljivo najvećim Nm od drugih) kao i svu bitnu opremu (npr tempomat, 6-step menjač, i felne 16", pravi rez točak, itd..)klima se podrazumeva...“
Vidiš, ja sam pre oko dve godine kupio nova kola. A tada je baš taj 500L ( koji pominješ ) sa 1,6 MJ od 320 Nm ( što je ipak veći moment nego kod dci 95 ) koštao samo 14.400 i to u paketu opreme koji uključuje i panoramski krov ( a 13.400 u srednjem paketu opreme ).

Jedino vozilo koje je cenom ( i to samo jedno vreme ) moglo da parira sa 500L, bila je opel meriva. Nje više nema, niti više u Srbiji ima kola slične cene, motorizacije i opreme kao 500L.

Ivan ZG

pre 6 godina

Radila žena u njemačkoj firmi. Auti isključivo iz njemačke. Ja sam radio u francukoj firmi. Kupovali su samo Peugeot-e.
Renta-car firme u RH kupuju 70% njemačkih automobila za iznajmljivanje. Kod individualnih kupaca u RH Golf nije u prvih deset po prodaji. Hrvatske firme za službene aute kupuju Škode, Golfove ili Ford aute jer im je paleta modela najveća.
Omjer automobila kupljenih na firmu i individualno je 80:20 u korist službenih. U tom svjetlu teško je po brojkama konkurirati VW-u i Golfu kada ih samo renta-car kupi godišnje preko 5.000 komada.
Primjetno je da Golf sve manje kupuju građani, a do prije 7-8 godina je bio najomiljeniji auto.

epoksi ns

pre 6 godina

Dajte ljudi molim vas!? Kada sam kupovao novi auto pre 2 god provozao sam mnogo novih automobila, (a najviše u C segmentu): megane, golf7, auris, corolla, leon, toledo, focus, astra heč i sedan, chevrolet cruze, rapid, dacia duster, fiat 500l, honda civic i CRV, kia ceed, i30, i suzuki s-cross ..) kupio sam megana jer je (uz sve ostalo) ergonomski sasvim ok, i tog momenta bio jeftiniji od konkurencije (osnovnih paketa i motora) i pri tome imao (meni)najbolji motor za te pare (1,5 dCi 95ks, sa ubedljivo najvećim Nm od drugih) kao i svu bitnu opremu (npr tempomat, 6-step menjač, i felne 16", pravi rez točak, itd..)klima se podrazumeva...

Ali da budem potpuno objektivan: golf VII ima neopisivo i ubedljivo najkompletniji, BESPREKORAN, osećaj potpunosti i savršenstva za volanom i neverovatno koliko totalno ni jedan od nabrojanih nije ni blizu (možda auris -po osećaju za volanom, i rapid po voznim karakteristikama!) i DA, sada mi smeta cvrkutanje sitnica u kabini i što spojevi nisu savršeni, iako imam izuzetan auto po povoljnijoj ceni!

Naravno, da sam uzeo golfa 7 opremljenog kao moj megane + sa menjačem i motorom to bi bilo cca 2x skuplje (ali ja te pare nisam hteo da platim) za auto uporedivih ključnih osobina.

Nakon ovog iskustva više nikada neću imati isto mišljenje o golfu! Molim stručnjake koji sude na osnovu polovnih krševa koje voze: polovan i nov auto su vam različiti taman kao kad pipate sliku auta u novinama ili vozite pravi auto!!!

ss

pre 6 godina

Ne radi se tu o patriotizmu kod nemaca, nego se radi da ih drzava primorava da kupuju domace.
Na kraju godine kada se pravi zavrsi racun porez koji mora da plate imaju mogucnost da potrose na automobil ALI mora da bude NEMACKE proizvodnje pa bolje da kupe automobil nego da daju zive pare drzavi.
Firme tokom godine bolje da kupe automobil radniku nego da placaju pun porez na dobih radnika onda im je bolje da kupe radniku usluzni automobil i tako pokrecu ekonomiju a sebi smanjuju troskove.

jane

pre 6 godina

pogledajte ovaj video, gde šef VW grupe ulazi u Hyundai, onda pita zašto nisu mogli da naprave menjač tako dobar, a inženjer mu odvrati da bi bilo preskupo.

https://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c

To beše 2011. A sada, KIA je daleko napred, dok nas golfovi još lažu i truju. Kod nas na P ima puno više KIA nego VW. I hvala Bogu Japanaca ima ko tih VW. Lagali su nas, prodavali skupo a loše. Em da si hteo 4 stakla na elektrku, em klimu. Hvala ali kupio sam Azijska kola.

I bedno da poređujete neke Danske, Luxemburg itd. Evropa je stala veoma mala kada pogledaš sa orbite. Gledajte Aziju, to je prvo tržište. Jedan Riad ima više Azijskih kola nego taj Luxemburg i Danska.

Timer

pre 6 godina

Da li si pročitao da je Golf, pored Nemačke i Austrije, najprodavaniji i u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu?
Znači nije samo patriotizam u pitanju, ima nesto i do kvaliteta...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Branko, 21. decembar 2017 09:26)

Germani ne zive samo u Nemackoj i Austriji, ima ih i u Danskoj, Svacarskoj, Luksemburgu, pa i u Belgiji.
Ne kazem ja da je golf nekvalitetan nego govorim o motivima kupovine. Japanski pa od skoro i korejski proizvodjaci su po kvalitetu (manjku kvarova) prestigli VW pa opet golf dominira na "svom" trzistu. VW udje u skanadal sa varanjem, prodaja VW u Nemackoj skoci! Golf 3 se pokaze kao los a kao posledica prodaja golfa 4 se pojaca!
Tako se ponasaju patriotski narodi.

Haha

pre 6 godina

@(buka, 21. decembar 2017 08:32)

Golf je po meni najbolji po ergonomiji, limariji i kvalitetu farbe od nepremium proizvodjaca, ostalo manje vise. Najgori su po pouzdanosti, i to ozbiljni tj skupi kvarovi, koliko god se mnogi kleli u njih.

bato

pre 6 godina

Da je wv skuplji od konkurencije jeste,ali to za koliko je skuplji kao nov toliko je uvek skuplji kao i polovan i kad tome dodate da wv ima svoje finansiranje koje je povoljnije od banke kao i da jeste realno bolji i kvalitetniji za nijansu od francuza i italijana dok japanci u evropi kostaju isto,eto razloga dobre prodaje.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

Golf? Ma, kakav golf! To je preskupa "klotara", što se vidi i poredjenjem sa civicom.
Honda civic 1,5 turbo od oko 180 ks košta kod nas najmanje 24.990 (za taj motor "bazni" paket je "Sport" ).
Idite na VW Srbija, konfigurator za Golf, izaberite motor 1,4 TSI od 150 ks i opremite ga sa svim elementima opreme koje ima onaj "bazni" civic.
Taj golf će da košta barem 3.000 evra više! A da ima 30 konja manje.
I onda neupućeni kažu da je civic "skup". Jok! On je "jeftin". On manje košta čak i od jednako opremljene škode oktavije.

Branko

pre 6 godina

@ Timer
Da li si pročitao da je Golf, pored Nemačke i Austrije, najprodavaniji i u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu?
Znači nije samo patriotizam u pitanju, ima nesto i do kvaliteta...

buka

pre 6 godina

Kad se spomene Golf većina odmah pomisli na dvojku koja se skoro više i ne viđa po ulicama i koji je takođe jedna obična traktorčina.Moram priznati i da sam i ja bio sličnog shvatanja dok pre neku godinu nisam malo duže vozio Mk 6 i bio iznenađen kako se vozi taj auto.Nije to ništa spektakularno ali se radi o jednom prihvatljivom kompletu,ni u jednoj kategoriji nije dominantan ali je svugde nekako pri vrhu.Svi ostali u tom segmentu su u nekoj kategoriji sigurno bolji ali kao komplet jednostavno nisu i to traje godinama koliko god se svi proizvođači trudili.Prošlog meseca sam desetak dana vozio novi i to posle 2 značajno skuplja vozila iz premium segmenta.Nekako sam ovim skupljim lakše našao mane nego Golfu,sve je gde treba da bude,nema iznenađenja,nema čudnih rešenja ni budalastih dodataka koji sumanuto koštaju.Nekako kapiram da je u tome i fora sa dizajnom,igra se na sigurnu kartu i na proverena rešenja.Sigurno bi većina volela da izgleda kao Gulia i da se vozi kao 911 ali izgleda da nije u tome poenta makar što se prodaje tiče.

Timer

pre 6 godina

Germani kupuju nemacki auto, to se drugari zove patriotizam. Da ste i vi patriote bilo bi vam ocigledno ali posto niste vi mislite da je u pitanju kvalitet.

Boki

pre 6 godina

Najprodavanija vozila u S.Americi u 2017: 

Ford F-Series 
Chevrolet Silverado 
Ram P/U 
Toyota RAV4 
Nissan Rogue 

Jasno se vidi razlika izmedju Evrope i S.Amerike
(Deka, 20. decembar 2017 18:45)
@Deka
I šta ste hteli da kažete sa tim i dokažete?? Ovde je naslov Evropa a ne svet i Amerika.

Vladimir Vukajlovic

pre 6 godina

Iako ne cijenim previse VW, mora se priznati da je Golf nevjerovatna priča.... Zapravo to je jedino što valja od VW-a, sve ostalo je nakalemljeno na uspjeh Golfa.

henk.mudi

pre 6 godina

Golf je dobar auto, ali mi je smesno kad vidim.da se neko lozi na Golfa. Mislim kako to, to je kao da se lozis na.. Skodu.
A za prodaju Evropa postaje sve manje bitna

vrući pas

pre 6 godina

Evropa - najprodavanija auta su iz malog ili srednjeg segmenta sa izuzetkom Kaškaija i Tiguana. U Americi najprodavaniji ogromni Fordov truck, u Japanu CRV...

milojko

pre 6 godina

@Deka... u te americke kamione ne bih seo a ni drugi evropljani pa taman da su gratis...osim ako nisam neki preduzimac pa mi treba vozilo za prevoz cementa i armature...

didul.e

pre 6 godina

Golf je najkvalitetniji automobil u svojoj klasi! Što se dizajna tiče, VW mnogo ne ne eksperimentiše, već se drži smirenijih linija. Lupali minuse ili ne, ništa nećete promeniti; Ovako je kako sam naveo!

ucha

pre 6 godina

@sasa Najnoviji arteon test severnog jelena ne prolazi sa 75 km/h , dacia sandero stepway ga prolazi tom brzinom, a fiesta ladno ide preko 80. Golf je npr. na nivou pug-a 5008 (suv) - izvor km77. Prodaju vam m.... za bubrege. Kakav mqb, cisto rezanje troskova. Neznalice i kupuju auto ko da kupuju garnituru ili garderober, bitan im kvalitet tkanine, preciznost spojeva i zvuk kod zatvaranja vrata. Al tako procitali u Auto bildu.

Ivan ZG

pre 6 godina

2016 491.681
2015 534.535
2014 523.729
2013 462.527
2012 430.088
2011 493.899
2010 497.051
2009 579.246
2008 461.620
2007 435.610
2006 416.507
2005 487.210
2004 585.356
2003 494.832
2002 596.415
2001 664.328
2000 685.029
1999 703.932
1998 672.465

Ovo je statistika prodaje i pokazuje da su najbolje bile 1998.,'99. i 2000., a da poslije toga prodaja pada na 400-500.000. I to su odlične brojke, ali su na istom nivou zadnjih 15-tak godina dok se prodaja auta udvostručila. Danas je puno više modela u ponudi nego nekada i teško jedan model može imati jako visoku prodaju. Sigurno je tome kumovao i pad kvalitete proizvoda. Netko je spomenuo da je to široko raširena zarazna bolest (pad kvalitete djelova), ali ja se ne bi sa time složio.
Mora se uzeti i u obzir da Njemaca ima 80 miliona i najbrojnija su nacija u Europi, a ako uzmemo u obzir i ekonomsku moć ispadne da ih ima 150 miliona. Kada tako pogledate, bilo bi čudno da nije njemački auto na prvom mjestu.

Jedino mi je sumnjivo što nema Moldera da nam kaže gdje je taj Focus kada ga nema u prvih 10 najprodavanijih? Hoće li i njega (europski Ford) kupiti Pežo?

Gross

pre 6 godina

EGolf se prodaje iskljucivo zatucanim balkancima, pre svega u Bosni i Srbiji. Da nije Srba i Bosanaca VW bi prop’o. Ostatak savremenog sveta vozi japanske, italijanske i francuske automobile vrhunskog kvaliteta i modernog dizajna. NEE

Lord of the flies

pre 6 godina

Ma kakvi,najbolji su ovi juzno-koreanci,sta znaju Nemci i Austrijanci i Norvezani. Ponosni vlasnik vw golf 7,5 :)
(Kajzer Sose, 20. decembar 2017 18:17)

Sta mu dodje ovo " Golf 7.5"? Naslednik one cuvene fore iz oglasa: "Golf dvojka, skoro trojka"? :D
P.S. Razumem da budes ponosan samo ako si ga sam pravio, u suprotnom, nema tu niceg za ponos ;)

Neko iz mase

pre 6 godina

Mislio sam da ovakve podele postoje samo između ljubitelja android i apple telefona. ljudi kupuju šta vole i za šta imaju para. ako se auto ne siluje dobri su jednako i Francuzi i Nemci ali i nove mašine sa istoka.
da li neko zaista misli da su hjundai, Tojota ili mazda loši automobili?

Replay

pre 6 godina

Neki rekose samo ga kupuju Balkanci . Sta bi sad ovo? hahahah Realno, ne bih ga vozio ali je broj jedan za sve hecbekove osim premijum hecbekova.

Boki

pre 6 godina

MQB je rezultat ustede, a ne poklon VW-na svetu. MQB ne valja, skoro niti jedan auto baziran na toj platformi ne moze proci Elk test kako spada, kada se uporedi sa konkurencijom koja ne koristi modularne platforme tada se pogotovo vide njegove mane.

Over And Out

pre 6 godina

Uzrok dobre prodaje Golfa u Evropi je posledica migracija sa istoka Evrope u Zapadnu Evropu. San svakog Madjara, Poljaka, Ceha, Srbina, Albanca, Bosanca....i osale istocne brace je da voze Golfa i taj san se materijalizuje na Zapadu. Takvom profilu ljudi je samo VW u glavi, jer je ta marka simbol uspeha u njihovim zavicajima. Nista Japan, nista Koreja, Francuska, samo "Njemac" i to Golf! E, to je uspeh! Da svi u selu zavide! Ogromna malogradjanstina i sabanija...

Saša

pre 6 godina

"Pola toga je flotna prodaja. VW pravi auta sasvim prosecne pouzdanosti,a u mojem slucaju sa golf5 ispod proseka debelo. Dovoljno je pogledati elk test novih VW i videti da su ispod proseka sto se tice kvalitete postavki ovesa i da MQB platforma ne valja."
Da ne valja, kao što vi kažete, sigurno ne bi se svi novi VW modeli, počev od modelske 2012-2013.god. bazirali MQB modularnoj platformi. Dosada bi Nemci sigurno uvideli grešku i odrekli bi se ove platforme, međutim, ona ostaje osnov konstrukcije podvozja svih sadašnjih modela cele grupacije, pa čak i kod budućih modela, uz naravno neke modifikacije i poboljšanja.
Objektivno i argumentovano govoreći meni smeta npr. nešto veća buka zadnje osovine pri prelazu preko neravnina(ali,zato je unutrašnja izolacija,npr. u npr golfu 7 dovedena do perfekcije, ko je probao "sedmicu",zna da je to istina) i možda centralni tunel, koji je dosta visoko postavljen( isti je i kod vozila sa i bez pogona na sva 4 točka). Sve ostalo je vrh, uključujući ogibljenje, ponašanje vozila, buka kotrljanja točkova...Različite stvari na koje VW ne može da utiče,a koje su sada široko u upotrebi(reciklirana plastika, loš kvalitet rez.delova...- generalno pad kvaliteta u celokupnoj auto-industriji) treba tako i analizirati i posmatrati odvojeno od celokupne slike o VW-u.

Strucnjak

pre 6 godina

Ma kakvi,najbolji su ovi juzno-koreanci,sta znaju Nemci i Austrijanci i Norvezani. Ponosni vlasnik vw golf 7,5 :)
(Kajzer Sose, 20. decembar 2017 18:17)

Je l' si ponosan? E bas nam je drago, to je najbitnije, da te ispunjava i cini ponosnim hrpa lima i plastike. Koliko ja znam normalno je biti ponosan na porodicu, na zenu, dete, roditelje, ali dobro uz manjak obrazovanja covek postaje ponosan i na razne sklopocije.

bivsi vw vlasnik

pre 6 godina

@(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)
Naravno da hoće,ne zato što je loš,nego zato što nije ni dobar kao što vi VW stručnjaci mislite i kunete se u njega.

JM

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!
(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)
Po tvojoj logici je Reno odmah posle wagena a posebno clio.Stvar je u tome da je golf C klasa koja je najzastupljenija generalno.Nemci kupuju domace jer su tako vaspitani a menjaju vozila u proseku na 3 do 4 godine.

der Steppenwolf

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!
(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)

Ne, nego se čekaju trolovi kao ti koji će započeti raspravu...

R

pre 6 godina

Toliko o tome da je Golf los.Auto iz C segmenta se prodaje za 50% vise od najprodavanijeg automobila B segmenta,a znamo da je traznja za jeftinijim stvarima uglavnom veca.

Deka

pre 6 godina

Najprodavanija vozila u S.Americi u 2017:

Ford F-Series
Chevrolet Silverado
Ram P/U
Toyota RAV4
Nissan Rogue

Jasno se vidi razlika izmedju Evrope i S.Amerike

Jovan

pre 6 godina

Ono što je najprodavanije ne znači da je najbolje, a takodje ni da je loše.. Zato i imamo veliki izbor, a biramo često po različitim kriterijumima. Meni lično ova tabela ništa ne znači..

milojko

pre 6 godina

ako je golf na prvom mestu a sledeca 4 su klase gradsko vozilo(ne znam po segmentima)...to nam govori da je evropa u.... nego danci kao najsrecniji narod na svetu najvise kupuju qashqai...to onda mora da je nesto dobro...

Boki

pre 6 godina

Pola toga je flotna prodaja. VW pravi auta sasvim prosecne pouzdanosti,a u mojem slucaju sa golf5 ispod proseka debelo. Dovoljno je pogledati elk test novih VW i videti da su ispod proseka sto se tice kvalitete postavki ovesa i da MQB platforma ne valja.

lifeisgood

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!

Strucnjak

pre 6 godina

Ma kakvi,najbolji su ovi juzno-koreanci,sta znaju Nemci i Austrijanci i Norvezani. Ponosni vlasnik vw golf 7,5 :)
(Kajzer Sose, 20. decembar 2017 18:17)

Je l' si ponosan? E bas nam je drago, to je najbitnije, da te ispunjava i cini ponosnim hrpa lima i plastike. Koliko ja znam normalno je biti ponosan na porodicu, na zenu, dete, roditelje, ali dobro uz manjak obrazovanja covek postaje ponosan i na razne sklopocije.

der Steppenwolf

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!
(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)

Ne, nego se čekaju trolovi kao ti koji će započeti raspravu...

Jovan

pre 6 godina

Ono što je najprodavanije ne znači da je najbolje, a takodje ni da je loše.. Zato i imamo veliki izbor, a biramo često po različitim kriterijumima. Meni lično ova tabela ništa ne znači..

Deka

pre 6 godina

Najprodavanija vozila u S.Americi u 2017:

Ford F-Series
Chevrolet Silverado
Ram P/U
Toyota RAV4
Nissan Rogue

Jasno se vidi razlika izmedju Evrope i S.Amerike

Over And Out

pre 6 godina

Uzrok dobre prodaje Golfa u Evropi je posledica migracija sa istoka Evrope u Zapadnu Evropu. San svakog Madjara, Poljaka, Ceha, Srbina, Albanca, Bosanca....i osale istocne brace je da voze Golfa i taj san se materijalizuje na Zapadu. Takvom profilu ljudi je samo VW u glavi, jer je ta marka simbol uspeha u njihovim zavicajima. Nista Japan, nista Koreja, Francuska, samo "Njemac" i to Golf! E, to je uspeh! Da svi u selu zavide! Ogromna malogradjanstina i sabanija...

JM

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!
(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)
Po tvojoj logici je Reno odmah posle wagena a posebno clio.Stvar je u tome da je golf C klasa koja je najzastupljenija generalno.Nemci kupuju domace jer su tako vaspitani a menjaju vozila u proseku na 3 do 4 godine.

lifeisgood

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!

Saša

pre 6 godina

"Pola toga je flotna prodaja. VW pravi auta sasvim prosecne pouzdanosti,a u mojem slucaju sa golf5 ispod proseka debelo. Dovoljno je pogledati elk test novih VW i videti da su ispod proseka sto se tice kvalitete postavki ovesa i da MQB platforma ne valja."
Da ne valja, kao što vi kažete, sigurno ne bi se svi novi VW modeli, počev od modelske 2012-2013.god. bazirali MQB modularnoj platformi. Dosada bi Nemci sigurno uvideli grešku i odrekli bi se ove platforme, međutim, ona ostaje osnov konstrukcije podvozja svih sadašnjih modela cele grupacije, pa čak i kod budućih modela, uz naravno neke modifikacije i poboljšanja.
Objektivno i argumentovano govoreći meni smeta npr. nešto veća buka zadnje osovine pri prelazu preko neravnina(ali,zato je unutrašnja izolacija,npr. u npr golfu 7 dovedena do perfekcije, ko je probao "sedmicu",zna da je to istina) i možda centralni tunel, koji je dosta visoko postavljen( isti je i kod vozila sa i bez pogona na sva 4 točka). Sve ostalo je vrh, uključujući ogibljenje, ponašanje vozila, buka kotrljanja točkova...Različite stvari na koje VW ne može da utiče,a koje su sada široko u upotrebi(reciklirana plastika, loš kvalitet rez.delova...- generalno pad kvaliteta u celokupnoj auto-industriji) treba tako i analizirati i posmatrati odvojeno od celokupne slike o VW-u.

milojko

pre 6 godina

ako je golf na prvom mestu a sledeca 4 su klase gradsko vozilo(ne znam po segmentima)...to nam govori da je evropa u.... nego danci kao najsrecniji narod na svetu najvise kupuju qashqai...to onda mora da je nesto dobro...

Boki

pre 6 godina

Pola toga je flotna prodaja. VW pravi auta sasvim prosecne pouzdanosti,a u mojem slucaju sa golf5 ispod proseka debelo. Dovoljno je pogledati elk test novih VW i videti da su ispod proseka sto se tice kvalitete postavki ovesa i da MQB platforma ne valja.

bivsi vw vlasnik

pre 6 godina

@(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)
Naravno da hoće,ne zato što je loš,nego zato što nije ni dobar kao što vi VW stručnjaci mislite i kunete se u njega.

R

pre 6 godina

Toliko o tome da je Golf los.Auto iz C segmenta se prodaje za 50% vise od najprodavanijeg automobila B segmenta,a znamo da je traznja za jeftinijim stvarima uglavnom veca.

Lord of the flies

pre 6 godina

Ma kakvi,najbolji su ovi juzno-koreanci,sta znaju Nemci i Austrijanci i Norvezani. Ponosni vlasnik vw golf 7,5 :)
(Kajzer Sose, 20. decembar 2017 18:17)

Sta mu dodje ovo " Golf 7.5"? Naslednik one cuvene fore iz oglasa: "Golf dvojka, skoro trojka"? :D
P.S. Razumem da budes ponosan samo ako si ga sam pravio, u suprotnom, nema tu niceg za ponos ;)

buka

pre 6 godina

Kad se spomene Golf većina odmah pomisli na dvojku koja se skoro više i ne viđa po ulicama i koji je takođe jedna obična traktorčina.Moram priznati i da sam i ja bio sličnog shvatanja dok pre neku godinu nisam malo duže vozio Mk 6 i bio iznenađen kako se vozi taj auto.Nije to ništa spektakularno ali se radi o jednom prihvatljivom kompletu,ni u jednoj kategoriji nije dominantan ali je svugde nekako pri vrhu.Svi ostali u tom segmentu su u nekoj kategoriji sigurno bolji ali kao komplet jednostavno nisu i to traje godinama koliko god se svi proizvođači trudili.Prošlog meseca sam desetak dana vozio novi i to posle 2 značajno skuplja vozila iz premium segmenta.Nekako sam ovim skupljim lakše našao mane nego Golfu,sve je gde treba da bude,nema iznenađenja,nema čudnih rešenja ni budalastih dodataka koji sumanuto koštaju.Nekako kapiram da je u tome i fora sa dizajnom,igra se na sigurnu kartu i na proverena rešenja.Sigurno bi većina volela da izgleda kao Gulia i da se vozi kao 911 ali izgleda da nije u tome poenta makar što se prodaje tiče.

epoksi ns

pre 6 godina

Dajte ljudi molim vas!? Kada sam kupovao novi auto pre 2 god provozao sam mnogo novih automobila, (a najviše u C segmentu): megane, golf7, auris, corolla, leon, toledo, focus, astra heč i sedan, chevrolet cruze, rapid, dacia duster, fiat 500l, honda civic i CRV, kia ceed, i30, i suzuki s-cross ..) kupio sam megana jer je (uz sve ostalo) ergonomski sasvim ok, i tog momenta bio jeftiniji od konkurencije (osnovnih paketa i motora) i pri tome imao (meni)najbolji motor za te pare (1,5 dCi 95ks, sa ubedljivo najvećim Nm od drugih) kao i svu bitnu opremu (npr tempomat, 6-step menjač, i felne 16", pravi rez točak, itd..)klima se podrazumeva...

Ali da budem potpuno objektivan: golf VII ima neopisivo i ubedljivo najkompletniji, BESPREKORAN, osećaj potpunosti i savršenstva za volanom i neverovatno koliko totalno ni jedan od nabrojanih nije ni blizu (možda auris -po osećaju za volanom, i rapid po voznim karakteristikama!) i DA, sada mi smeta cvrkutanje sitnica u kabini i što spojevi nisu savršeni, iako imam izuzetan auto po povoljnijoj ceni!

Naravno, da sam uzeo golfa 7 opremljenog kao moj megane + sa menjačem i motorom to bi bilo cca 2x skuplje (ali ja te pare nisam hteo da platim) za auto uporedivih ključnih osobina.

Nakon ovog iskustva više nikada neću imati isto mišljenje o golfu! Molim stručnjake koji sude na osnovu polovnih krševa koje voze: polovan i nov auto su vam različiti taman kao kad pipate sliku auta u novinama ili vozite pravi auto!!!

didul.e

pre 6 godina

Golf je najkvalitetniji automobil u svojoj klasi! Što se dizajna tiče, VW mnogo ne ne eksperimentiše, već se drži smirenijih linija. Lupali minuse ili ne, ništa nećete promeniti; Ovako je kako sam naveo!

Neko iz mase

pre 6 godina

Mislio sam da ovakve podele postoje samo između ljubitelja android i apple telefona. ljudi kupuju šta vole i za šta imaju para. ako se auto ne siluje dobri su jednako i Francuzi i Nemci ali i nove mašine sa istoka.
da li neko zaista misli da su hjundai, Tojota ili mazda loši automobili?

kole

pre 6 godina

Nekada davno sam vozio Opel Kadeta iz 1978 koji nije imao ni 800 kg. Sjajan auto koji nije mogao gume da pocepa. Danas automobili te klase imaju preko tone, jer ima guraju silnu opremu za smanjenje potrosnje i povecanje bezbednosti. Rezultat je da je potrosnja ista kao kod tih starijih modela, ali se cena mnogostruko uvecala. Mi to kao stado prihvatamo, cak prozivamo prijatelje koji nisu kupili auto napucan najskupljom opremom, iako 60% te opreme ni sami ne koristimo. Ja imam one leptirice na volanu sa kojima mogu da menjam brzine, ali sam se sa time igrao prvih 10 dana, a onda ubacio u "D" i zaboravio na tu opciju koja me je kostala vise nego sto je nakad bila generalka za Golfa II.

Boki

pre 6 godina

Najprodavanija vozila u S.Americi u 2017: 

Ford F-Series 
Chevrolet Silverado 
Ram P/U 
Toyota RAV4 
Nissan Rogue 

Jasno se vidi razlika izmedju Evrope i S.Amerike
(Deka, 20. decembar 2017 18:45)
@Deka
I šta ste hteli da kažete sa tim i dokažete?? Ovde je naslov Evropa a ne svet i Amerika.

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

Golf? Ma, kakav golf! To je preskupa "klotara", što se vidi i poredjenjem sa civicom.
Honda civic 1,5 turbo od oko 180 ks košta kod nas najmanje 24.990 (za taj motor "bazni" paket je "Sport" ).
Idite na VW Srbija, konfigurator za Golf, izaberite motor 1,4 TSI od 150 ks i opremite ga sa svim elementima opreme koje ima onaj "bazni" civic.
Taj golf će da košta barem 3.000 evra više! A da ima 30 konja manje.
I onda neupućeni kažu da je civic "skup". Jok! On je "jeftin". On manje košta čak i od jednako opremljene škode oktavije.

ucha

pre 6 godina

@sasa Najnoviji arteon test severnog jelena ne prolazi sa 75 km/h , dacia sandero stepway ga prolazi tom brzinom, a fiesta ladno ide preko 80. Golf je npr. na nivou pug-a 5008 (suv) - izvor km77. Prodaju vam m.... za bubrege. Kakav mqb, cisto rezanje troskova. Neznalice i kupuju auto ko da kupuju garnituru ili garderober, bitan im kvalitet tkanine, preciznost spojeva i zvuk kod zatvaranja vrata. Al tako procitali u Auto bildu.

henk.mudi

pre 6 godina

Golf je dobar auto, ali mi je smesno kad vidim.da se neko lozi na Golfa. Mislim kako to, to je kao da se lozis na.. Skodu.
A za prodaju Evropa postaje sve manje bitna

Ivan ZG

pre 6 godina

Radila žena u njemačkoj firmi. Auti isključivo iz njemačke. Ja sam radio u francukoj firmi. Kupovali su samo Peugeot-e.
Renta-car firme u RH kupuju 70% njemačkih automobila za iznajmljivanje. Kod individualnih kupaca u RH Golf nije u prvih deset po prodaji. Hrvatske firme za službene aute kupuju Škode, Golfove ili Ford aute jer im je paleta modela najveća.
Omjer automobila kupljenih na firmu i individualno je 80:20 u korist službenih. U tom svjetlu teško je po brojkama konkurirati VW-u i Golfu kada ih samo renta-car kupi godišnje preko 5.000 komada.
Primjetno je da Golf sve manje kupuju građani, a do prije 7-8 godina je bio najomiljeniji auto.

Timer

pre 6 godina

Germani kupuju nemacki auto, to se drugari zove patriotizam. Da ste i vi patriote bilo bi vam ocigledno ali posto niste vi mislite da je u pitanju kvalitet.

milojko

pre 6 godina

@Deka... u te americke kamione ne bih seo a ni drugi evropljani pa taman da su gratis...osim ako nisam neki preduzimac pa mi treba vozilo za prevoz cementa i armature...

Ivan ZG

pre 6 godina

2016 491.681
2015 534.535
2014 523.729
2013 462.527
2012 430.088
2011 493.899
2010 497.051
2009 579.246
2008 461.620
2007 435.610
2006 416.507
2005 487.210
2004 585.356
2003 494.832
2002 596.415
2001 664.328
2000 685.029
1999 703.932
1998 672.465

Ovo je statistika prodaje i pokazuje da su najbolje bile 1998.,'99. i 2000., a da poslije toga prodaja pada na 400-500.000. I to su odlične brojke, ali su na istom nivou zadnjih 15-tak godina dok se prodaja auta udvostručila. Danas je puno više modela u ponudi nego nekada i teško jedan model može imati jako visoku prodaju. Sigurno je tome kumovao i pad kvalitete proizvoda. Netko je spomenuo da je to široko raširena zarazna bolest (pad kvalitete djelova), ali ja se ne bi sa time složio.
Mora se uzeti i u obzir da Njemaca ima 80 miliona i najbrojnija su nacija u Europi, a ako uzmemo u obzir i ekonomsku moć ispadne da ih ima 150 miliona. Kada tako pogledate, bilo bi čudno da nije njemački auto na prvom mjestu.

Jedino mi je sumnjivo što nema Moldera da nam kaže gdje je taj Focus kada ga nema u prvih 10 najprodavanijih? Hoće li i njega (europski Ford) kupiti Pežo?

Iskander

pre 6 godina

@jane
Kad vec pricas za azijsko trziste treba da znas da je Kina najvece trziste automobila na svetu i da se u top 10 najprodavanijih u Kini nalazi 3 VW modela. Svi ostali najprodavaniji su kineski proizvodjaci, toliko o tome.

Timer

pre 6 godina

Da li si pročitao da je Golf, pored Nemačke i Austrije, najprodavaniji i u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu?
Znači nije samo patriotizam u pitanju, ima nesto i do kvaliteta...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Branko, 21. decembar 2017 09:26)

Germani ne zive samo u Nemackoj i Austriji, ima ih i u Danskoj, Svacarskoj, Luksemburgu, pa i u Belgiji.
Ne kazem ja da je golf nekvalitetan nego govorim o motivima kupovine. Japanski pa od skoro i korejski proizvodjaci su po kvalitetu (manjku kvarova) prestigli VW pa opet golf dominira na "svom" trzistu. VW udje u skanadal sa varanjem, prodaja VW u Nemackoj skoci! Golf 3 se pokaze kao los a kao posledica prodaja golfa 4 se pojaca!
Tako se ponasaju patriotski narodi.

jane

pre 6 godina

pogledajte ovaj video, gde šef VW grupe ulazi u Hyundai, onda pita zašto nisu mogli da naprave menjač tako dobar, a inženjer mu odvrati da bi bilo preskupo.

https://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c

To beše 2011. A sada, KIA je daleko napred, dok nas golfovi još lažu i truju. Kod nas na P ima puno više KIA nego VW. I hvala Bogu Japanaca ima ko tih VW. Lagali su nas, prodavali skupo a loše. Em da si hteo 4 stakla na elektrku, em klimu. Hvala ali kupio sam Azijska kola.

I bedno da poređujete neke Danske, Luxemburg itd. Evropa je stala veoma mala kada pogledaš sa orbite. Gledajte Aziju, to je prvo tržište. Jedan Riad ima više Azijskih kola nego taj Luxemburg i Danska.

Vladimir Vukajlovic

pre 6 godina

Iako ne cijenim previse VW, mora se priznati da je Golf nevjerovatna priča.... Zapravo to je jedino što valja od VW-a, sve ostalo je nakalemljeno na uspjeh Golfa.

Gross

pre 6 godina

EGolf se prodaje iskljucivo zatucanim balkancima, pre svega u Bosni i Srbiji. Da nije Srba i Bosanaca VW bi prop’o. Ostatak savremenog sveta vozi japanske, italijanske i francuske automobile vrhunskog kvaliteta i modernog dizajna. NEE

Branko

pre 6 godina

@ Timer
Da li si pročitao da je Golf, pored Nemačke i Austrije, najprodavaniji i u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu?
Znači nije samo patriotizam u pitanju, ima nesto i do kvaliteta...

bato

pre 6 godina

Da je wv skuplji od konkurencije jeste,ali to za koliko je skuplji kao nov toliko je uvek skuplji kao i polovan i kad tome dodate da wv ima svoje finansiranje koje je povoljnije od banke kao i da jeste realno bolji i kvalitetniji za nijansu od francuza i italijana dok japanci u evropi kostaju isto,eto razloga dobre prodaje.

Haha

pre 6 godina

@(buka, 21. decembar 2017 08:32)

Golf je po meni najbolji po ergonomiji, limariji i kvalitetu farbe od nepremium proizvodjaca, ostalo manje vise. Najgori su po pouzdanosti, i to ozbiljni tj skupi kvarovi, koliko god se mnogi kleli u njih.

vrući pas

pre 6 godina

Evropa - najprodavanija auta su iz malog ili srednjeg segmenta sa izuzetkom Kaškaija i Tiguana. U Americi najprodavaniji ogromni Fordov truck, u Japanu CRV...

ss

pre 6 godina

Ne radi se tu o patriotizmu kod nemaca, nego se radi da ih drzava primorava da kupuju domace.
Na kraju godine kada se pravi zavrsi racun porez koji mora da plate imaju mogucnost da potrose na automobil ALI mora da bude NEMACKE proizvodnje pa bolje da kupe automobil nego da daju zive pare drzavi.
Firme tokom godine bolje da kupe automobil radniku nego da placaju pun porez na dobih radnika onda im je bolje da kupe radniku usluzni automobil i tako pokrecu ekonomiju a sebi smanjuju troskove.

Boki

pre 6 godina

MQB je rezultat ustede, a ne poklon VW-na svetu. MQB ne valja, skoro niti jedan auto baziran na toj platformi ne moze proci Elk test kako spada, kada se uporedi sa konkurencijom koja ne koristi modularne platforme tada se pogotovo vide njegove mane.

moron

pre 6 godina

(epoksi ns, 21. decembar 2017 11:55)
„Kada sam kupovao novi auto pre 2 god provozao sam mnogo novih automobila, (a najviše u C segmentu): megane, golf7, auris, corolla, leon, toledo, focus, astra heč i sedan, chevrolet cruze, rapid, dacia duster, fiat 500l, honda civic i CRV, kia ceed, i30, i suzuki s-cross ..) kupio sam megana jer je (uz sve ostalo) ergonomski sasvim ok, i tog momenta bio jeftiniji od konkurencije (osnovnih paketa i motora) i pri tome imao (meni)najbolji motor za te pare (1,5 dCi 95ks, sa ubedljivo najvećim Nm od drugih) kao i svu bitnu opremu (npr tempomat, 6-step menjač, i felne 16", pravi rez točak, itd..)klima se podrazumeva...“
Vidiš, ja sam pre oko dve godine kupio nova kola. A tada je baš taj 500L ( koji pominješ ) sa 1,6 MJ od 320 Nm ( što je ipak veći moment nego kod dci 95 ) koštao samo 14.400 i to u paketu opreme koji uključuje i panoramski krov ( a 13.400 u srednjem paketu opreme ).

Jedino vozilo koje je cenom ( i to samo jedno vreme ) moglo da parira sa 500L, bila je opel meriva. Nje više nema, niti više u Srbiji ima kola slične cene, motorizacije i opreme kao 500L.

Replay

pre 6 godina

Neki rekose samo ga kupuju Balkanci . Sta bi sad ovo? hahahah Realno, ne bih ga vozio ali je broj jedan za sve hecbekove osim premijum hecbekova.

Molder

pre 6 godina

@ivan zg
http://focus2move.com na ovom sajtu imas prodaju u celoj evropi ukljucujuci i nasu zemlju i tu je fokus na 8-om mestu(skok za dva mesta u odnosu na proslu godinu ili 7,5 posto)sto je veliki uspeh obzirom da je odlazeci model u pitanju...Nesto ne videh ove tvoje istocne kantice nigde,ali ti su tu daih ubedis kako da bace novac,samo slabo ti ide...

Nikola

pre 5 godina

Je l' si ponosan? E bas nam je drago, to je najbitnije, da te ispunjava i cini ponosnim hrpa lima i plastike. Koliko ja znam normalno je biti ponosan na porodicu, na zenu, dete, roditelje, ali dobro uz manjak obrazovanja covek postaje ponosan i na razne sklopocije.
(Strucnjak, 20. decembar 2017 19:44)

Ok,ti si dakle taj,obrazovan,porodičan,imas prijatelje....al sto hejtujes čoveka koji piše da ima automobil marke koja je nosilac vesti????Idi bre majstore u odelhak život,zdravlje,biz,kultura pa tamo prosipaj svoj ego.

Over And Out

pre 6 godina

Uzrok dobre prodaje Golfa u Evropi je posledica migracija sa istoka Evrope u Zapadnu Evropu. San svakog Madjara, Poljaka, Ceha, Srbina, Albanca, Bosanca....i osale istocne brace je da voze Golfa i taj san se materijalizuje na Zapadu. Takvom profilu ljudi je samo VW u glavi, jer je ta marka simbol uspeha u njihovim zavicajima. Nista Japan, nista Koreja, Francuska, samo "Njemac" i to Golf! E, to je uspeh! Da svi u selu zavide! Ogromna malogradjanstina i sabanija...

lifeisgood

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!

Strucnjak

pre 6 godina

Ma kakvi,najbolji su ovi juzno-koreanci,sta znaju Nemci i Austrijanci i Norvezani. Ponosni vlasnik vw golf 7,5 :)
(Kajzer Sose, 20. decembar 2017 18:17)

Je l' si ponosan? E bas nam je drago, to je najbitnije, da te ispunjava i cini ponosnim hrpa lima i plastike. Koliko ja znam normalno je biti ponosan na porodicu, na zenu, dete, roditelje, ali dobro uz manjak obrazovanja covek postaje ponosan i na razne sklopocije.

Boki

pre 6 godina

Pola toga je flotna prodaja. VW pravi auta sasvim prosecne pouzdanosti,a u mojem slucaju sa golf5 ispod proseka debelo. Dovoljno je pogledati elk test novih VW i videti da su ispod proseka sto se tice kvalitete postavki ovesa i da MQB platforma ne valja.

R

pre 6 godina

Toliko o tome da je Golf los.Auto iz C segmenta se prodaje za 50% vise od najprodavanijeg automobila B segmenta,a znamo da je traznja za jeftinijim stvarima uglavnom veca.

der Steppenwolf

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!
(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)

Ne, nego se čekaju trolovi kao ti koji će započeti raspravu...

bivsi vw vlasnik

pre 6 godina

@(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)
Naravno da hoće,ne zato što je loš,nego zato što nije ni dobar kao što vi VW stručnjaci mislite i kunete se u njega.

didul.e

pre 6 godina

Golf je najkvalitetniji automobil u svojoj klasi! Što se dizajna tiče, VW mnogo ne ne eksperimentiše, već se drži smirenijih linija. Lupali minuse ili ne, ništa nećete promeniti; Ovako je kako sam naveo!

jane

pre 6 godina

pogledajte ovaj video, gde šef VW grupe ulazi u Hyundai, onda pita zašto nisu mogli da naprave menjač tako dobar, a inženjer mu odvrati da bi bilo preskupo.

https://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c

To beše 2011. A sada, KIA je daleko napred, dok nas golfovi još lažu i truju. Kod nas na P ima puno više KIA nego VW. I hvala Bogu Japanaca ima ko tih VW. Lagali su nas, prodavali skupo a loše. Em da si hteo 4 stakla na elektrku, em klimu. Hvala ali kupio sam Azijska kola.

I bedno da poređujete neke Danske, Luxemburg itd. Evropa je stala veoma mala kada pogledaš sa orbite. Gledajte Aziju, to je prvo tržište. Jedan Riad ima više Azijskih kola nego taj Luxemburg i Danska.

JM

pre 6 godina

sad se naravno cekaju ''domaci strucnjaci''koji ipak kazu kako je wagen los,njihova auta su uzas,katastrofa,vlasnici istih su neznalice...gde nemac zna da napravi auto!!!
(lifeisgood, 20. decembar 2017 17:22)
Po tvojoj logici je Reno odmah posle wagena a posebno clio.Stvar je u tome da je golf C klasa koja je najzastupljenija generalno.Nemci kupuju domace jer su tako vaspitani a menjaju vozila u proseku na 3 do 4 godine.

Jovan

pre 6 godina

Ono što je najprodavanije ne znači da je najbolje, a takodje ni da je loše.. Zato i imamo veliki izbor, a biramo često po različitim kriterijumima. Meni lično ova tabela ništa ne znači..

mozak jedne kokoške ...

pre 6 godina

Golf? Ma, kakav golf! To je preskupa "klotara", što se vidi i poredjenjem sa civicom.
Honda civic 1,5 turbo od oko 180 ks košta kod nas najmanje 24.990 (za taj motor "bazni" paket je "Sport" ).
Idite na VW Srbija, konfigurator za Golf, izaberite motor 1,4 TSI od 150 ks i opremite ga sa svim elementima opreme koje ima onaj "bazni" civic.
Taj golf će da košta barem 3.000 evra više! A da ima 30 konja manje.
I onda neupućeni kažu da je civic "skup". Jok! On je "jeftin". On manje košta čak i od jednako opremljene škode oktavije.

milojko

pre 6 godina

ako je golf na prvom mestu a sledeca 4 su klase gradsko vozilo(ne znam po segmentima)...to nam govori da je evropa u.... nego danci kao najsrecniji narod na svetu najvise kupuju qashqai...to onda mora da je nesto dobro...

Gross

pre 6 godina

EGolf se prodaje iskljucivo zatucanim balkancima, pre svega u Bosni i Srbiji. Da nije Srba i Bosanaca VW bi prop’o. Ostatak savremenog sveta vozi japanske, italijanske i francuske automobile vrhunskog kvaliteta i modernog dizajna. NEE

ucha

pre 6 godina

@sasa Najnoviji arteon test severnog jelena ne prolazi sa 75 km/h , dacia sandero stepway ga prolazi tom brzinom, a fiesta ladno ide preko 80. Golf je npr. na nivou pug-a 5008 (suv) - izvor km77. Prodaju vam m.... za bubrege. Kakav mqb, cisto rezanje troskova. Neznalice i kupuju auto ko da kupuju garnituru ili garderober, bitan im kvalitet tkanine, preciznost spojeva i zvuk kod zatvaranja vrata. Al tako procitali u Auto bildu.

henk.mudi

pre 6 godina

Golf je dobar auto, ali mi je smesno kad vidim.da se neko lozi na Golfa. Mislim kako to, to je kao da se lozis na.. Skodu.
A za prodaju Evropa postaje sve manje bitna

Deka

pre 6 godina

Najprodavanija vozila u S.Americi u 2017:

Ford F-Series
Chevrolet Silverado
Ram P/U
Toyota RAV4
Nissan Rogue

Jasno se vidi razlika izmedju Evrope i S.Amerike

Saša

pre 6 godina

"Pola toga je flotna prodaja. VW pravi auta sasvim prosecne pouzdanosti,a u mojem slucaju sa golf5 ispod proseka debelo. Dovoljno je pogledati elk test novih VW i videti da su ispod proseka sto se tice kvalitete postavki ovesa i da MQB platforma ne valja."
Da ne valja, kao što vi kažete, sigurno ne bi se svi novi VW modeli, počev od modelske 2012-2013.god. bazirali MQB modularnoj platformi. Dosada bi Nemci sigurno uvideli grešku i odrekli bi se ove platforme, međutim, ona ostaje osnov konstrukcije podvozja svih sadašnjih modela cele grupacije, pa čak i kod budućih modela, uz naravno neke modifikacije i poboljšanja.
Objektivno i argumentovano govoreći meni smeta npr. nešto veća buka zadnje osovine pri prelazu preko neravnina(ali,zato je unutrašnja izolacija,npr. u npr golfu 7 dovedena do perfekcije, ko je probao "sedmicu",zna da je to istina) i možda centralni tunel, koji je dosta visoko postavljen( isti je i kod vozila sa i bez pogona na sva 4 točka). Sve ostalo je vrh, uključujući ogibljenje, ponašanje vozila, buka kotrljanja točkova...Različite stvari na koje VW ne može da utiče,a koje su sada široko u upotrebi(reciklirana plastika, loš kvalitet rez.delova...- generalno pad kvaliteta u celokupnoj auto-industriji) treba tako i analizirati i posmatrati odvojeno od celokupne slike o VW-u.

Branko

pre 6 godina

@ Timer
Da li si pročitao da je Golf, pored Nemačke i Austrije, najprodavaniji i u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu?
Znači nije samo patriotizam u pitanju, ima nesto i do kvaliteta...

Timer

pre 6 godina

Da li si pročitao da je Golf, pored Nemačke i Austrije, najprodavaniji i u Belgiji, Holandiji i Luksemburgu?
Znači nije samo patriotizam u pitanju, ima nesto i do kvaliteta...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Branko, 21. decembar 2017 09:26)

Germani ne zive samo u Nemackoj i Austriji, ima ih i u Danskoj, Svacarskoj, Luksemburgu, pa i u Belgiji.
Ne kazem ja da je golf nekvalitetan nego govorim o motivima kupovine. Japanski pa od skoro i korejski proizvodjaci su po kvalitetu (manjku kvarova) prestigli VW pa opet golf dominira na "svom" trzistu. VW udje u skanadal sa varanjem, prodaja VW u Nemackoj skoci! Golf 3 se pokaze kao los a kao posledica prodaja golfa 4 se pojaca!
Tako se ponasaju patriotski narodi.

Ivan ZG

pre 6 godina

2016 491.681
2015 534.535
2014 523.729
2013 462.527
2012 430.088
2011 493.899
2010 497.051
2009 579.246
2008 461.620
2007 435.610
2006 416.507
2005 487.210
2004 585.356
2003 494.832
2002 596.415
2001 664.328
2000 685.029
1999 703.932
1998 672.465

Ovo je statistika prodaje i pokazuje da su najbolje bile 1998.,'99. i 2000., a da poslije toga prodaja pada na 400-500.000. I to su odlične brojke, ali su na istom nivou zadnjih 15-tak godina dok se prodaja auta udvostručila. Danas je puno više modela u ponudi nego nekada i teško jedan model može imati jako visoku prodaju. Sigurno je tome kumovao i pad kvalitete proizvoda. Netko je spomenuo da je to široko raširena zarazna bolest (pad kvalitete djelova), ali ja se ne bi sa time složio.
Mora se uzeti i u obzir da Njemaca ima 80 miliona i najbrojnija su nacija u Europi, a ako uzmemo u obzir i ekonomsku moć ispadne da ih ima 150 miliona. Kada tako pogledate, bilo bi čudno da nije njemački auto na prvom mjestu.

Jedino mi je sumnjivo što nema Moldera da nam kaže gdje je taj Focus kada ga nema u prvih 10 najprodavanijih? Hoće li i njega (europski Ford) kupiti Pežo?

milojko

pre 6 godina

@Deka... u te americke kamione ne bih seo a ni drugi evropljani pa taman da su gratis...osim ako nisam neki preduzimac pa mi treba vozilo za prevoz cementa i armature...

Boki

pre 6 godina

MQB je rezultat ustede, a ne poklon VW-na svetu. MQB ne valja, skoro niti jedan auto baziran na toj platformi ne moze proci Elk test kako spada, kada se uporedi sa konkurencijom koja ne koristi modularne platforme tada se pogotovo vide njegove mane.

Replay

pre 6 godina

Neki rekose samo ga kupuju Balkanci . Sta bi sad ovo? hahahah Realno, ne bih ga vozio ali je broj jedan za sve hecbekove osim premijum hecbekova.

Vladimir Vukajlovic

pre 6 godina

Iako ne cijenim previse VW, mora se priznati da je Golf nevjerovatna priča.... Zapravo to je jedino što valja od VW-a, sve ostalo je nakalemljeno na uspjeh Golfa.

Timer

pre 6 godina

Germani kupuju nemacki auto, to se drugari zove patriotizam. Da ste i vi patriote bilo bi vam ocigledno ali posto niste vi mislite da je u pitanju kvalitet.

epoksi ns

pre 6 godina

Dajte ljudi molim vas!? Kada sam kupovao novi auto pre 2 god provozao sam mnogo novih automobila, (a najviše u C segmentu): megane, golf7, auris, corolla, leon, toledo, focus, astra heč i sedan, chevrolet cruze, rapid, dacia duster, fiat 500l, honda civic i CRV, kia ceed, i30, i suzuki s-cross ..) kupio sam megana jer je (uz sve ostalo) ergonomski sasvim ok, i tog momenta bio jeftiniji od konkurencije (osnovnih paketa i motora) i pri tome imao (meni)najbolji motor za te pare (1,5 dCi 95ks, sa ubedljivo najvećim Nm od drugih) kao i svu bitnu opremu (npr tempomat, 6-step menjač, i felne 16", pravi rez točak, itd..)klima se podrazumeva...

Ali da budem potpuno objektivan: golf VII ima neopisivo i ubedljivo najkompletniji, BESPREKORAN, osećaj potpunosti i savršenstva za volanom i neverovatno koliko totalno ni jedan od nabrojanih nije ni blizu (možda auris -po osećaju za volanom, i rapid po voznim karakteristikama!) i DA, sada mi smeta cvrkutanje sitnica u kabini i što spojevi nisu savršeni, iako imam izuzetan auto po povoljnijoj ceni!

Naravno, da sam uzeo golfa 7 opremljenog kao moj megane + sa menjačem i motorom to bi bilo cca 2x skuplje (ali ja te pare nisam hteo da platim) za auto uporedivih ključnih osobina.

Nakon ovog iskustva više nikada neću imati isto mišljenje o golfu! Molim stručnjake koji sude na osnovu polovnih krševa koje voze: polovan i nov auto su vam različiti taman kao kad pipate sliku auta u novinama ili vozite pravi auto!!!

Ivan ZG

pre 6 godina

Radila žena u njemačkoj firmi. Auti isključivo iz njemačke. Ja sam radio u francukoj firmi. Kupovali su samo Peugeot-e.
Renta-car firme u RH kupuju 70% njemačkih automobila za iznajmljivanje. Kod individualnih kupaca u RH Golf nije u prvih deset po prodaji. Hrvatske firme za službene aute kupuju Škode, Golfove ili Ford aute jer im je paleta modela najveća.
Omjer automobila kupljenih na firmu i individualno je 80:20 u korist službenih. U tom svjetlu teško je po brojkama konkurirati VW-u i Golfu kada ih samo renta-car kupi godišnje preko 5.000 komada.
Primjetno je da Golf sve manje kupuju građani, a do prije 7-8 godina je bio najomiljeniji auto.

ss

pre 6 godina

Ne radi se tu o patriotizmu kod nemaca, nego se radi da ih drzava primorava da kupuju domace.
Na kraju godine kada se pravi zavrsi racun porez koji mora da plate imaju mogucnost da potrose na automobil ALI mora da bude NEMACKE proizvodnje pa bolje da kupe automobil nego da daju zive pare drzavi.
Firme tokom godine bolje da kupe automobil radniku nego da placaju pun porez na dobih radnika onda im je bolje da kupe radniku usluzni automobil i tako pokrecu ekonomiju a sebi smanjuju troskove.

Boki

pre 6 godina

Najprodavanija vozila u S.Americi u 2017: 

Ford F-Series 
Chevrolet Silverado 
Ram P/U 
Toyota RAV4 
Nissan Rogue 

Jasno se vidi razlika izmedju Evrope i S.Amerike
(Deka, 20. decembar 2017 18:45)
@Deka
I šta ste hteli da kažete sa tim i dokažete?? Ovde je naslov Evropa a ne svet i Amerika.

Haha

pre 6 godina

@(buka, 21. decembar 2017 08:32)

Golf je po meni najbolji po ergonomiji, limariji i kvalitetu farbe od nepremium proizvodjaca, ostalo manje vise. Najgori su po pouzdanosti, i to ozbiljni tj skupi kvarovi, koliko god se mnogi kleli u njih.

moron

pre 6 godina

(epoksi ns, 21. decembar 2017 11:55)
„Kada sam kupovao novi auto pre 2 god provozao sam mnogo novih automobila, (a najviše u C segmentu): megane, golf7, auris, corolla, leon, toledo, focus, astra heč i sedan, chevrolet cruze, rapid, dacia duster, fiat 500l, honda civic i CRV, kia ceed, i30, i suzuki s-cross ..) kupio sam megana jer je (uz sve ostalo) ergonomski sasvim ok, i tog momenta bio jeftiniji od konkurencije (osnovnih paketa i motora) i pri tome imao (meni)najbolji motor za te pare (1,5 dCi 95ks, sa ubedljivo najvećim Nm od drugih) kao i svu bitnu opremu (npr tempomat, 6-step menjač, i felne 16", pravi rez točak, itd..)klima se podrazumeva...“
Vidiš, ja sam pre oko dve godine kupio nova kola. A tada je baš taj 500L ( koji pominješ ) sa 1,6 MJ od 320 Nm ( što je ipak veći moment nego kod dci 95 ) koštao samo 14.400 i to u paketu opreme koji uključuje i panoramski krov ( a 13.400 u srednjem paketu opreme ).

Jedino vozilo koje je cenom ( i to samo jedno vreme ) moglo da parira sa 500L, bila je opel meriva. Nje više nema, niti više u Srbiji ima kola slične cene, motorizacije i opreme kao 500L.

buka

pre 6 godina

Kad se spomene Golf većina odmah pomisli na dvojku koja se skoro više i ne viđa po ulicama i koji je takođe jedna obična traktorčina.Moram priznati i da sam i ja bio sličnog shvatanja dok pre neku godinu nisam malo duže vozio Mk 6 i bio iznenađen kako se vozi taj auto.Nije to ništa spektakularno ali se radi o jednom prihvatljivom kompletu,ni u jednoj kategoriji nije dominantan ali je svugde nekako pri vrhu.Svi ostali u tom segmentu su u nekoj kategoriji sigurno bolji ali kao komplet jednostavno nisu i to traje godinama koliko god se svi proizvođači trudili.Prošlog meseca sam desetak dana vozio novi i to posle 2 značajno skuplja vozila iz premium segmenta.Nekako sam ovim skupljim lakše našao mane nego Golfu,sve je gde treba da bude,nema iznenađenja,nema čudnih rešenja ni budalastih dodataka koji sumanuto koštaju.Nekako kapiram da je u tome i fora sa dizajnom,igra se na sigurnu kartu i na proverena rešenja.Sigurno bi većina volela da izgleda kao Gulia i da se vozi kao 911 ali izgleda da nije u tome poenta makar što se prodaje tiče.

Molder

pre 6 godina

@ivan zg
http://focus2move.com na ovom sajtu imas prodaju u celoj evropi ukljucujuci i nasu zemlju i tu je fokus na 8-om mestu(skok za dva mesta u odnosu na proslu godinu ili 7,5 posto)sto je veliki uspeh obzirom da je odlazeci model u pitanju...Nesto ne videh ove tvoje istocne kantice nigde,ali ti su tu daih ubedis kako da bace novac,samo slabo ti ide...

Lord of the flies

pre 6 godina

Ma kakvi,najbolji su ovi juzno-koreanci,sta znaju Nemci i Austrijanci i Norvezani. Ponosni vlasnik vw golf 7,5 :)
(Kajzer Sose, 20. decembar 2017 18:17)

Sta mu dodje ovo " Golf 7.5"? Naslednik one cuvene fore iz oglasa: "Golf dvojka, skoro trojka"? :D
P.S. Razumem da budes ponosan samo ako si ga sam pravio, u suprotnom, nema tu niceg za ponos ;)

bato

pre 6 godina

Da je wv skuplji od konkurencije jeste,ali to za koliko je skuplji kao nov toliko je uvek skuplji kao i polovan i kad tome dodate da wv ima svoje finansiranje koje je povoljnije od banke kao i da jeste realno bolji i kvalitetniji za nijansu od francuza i italijana dok japanci u evropi kostaju isto,eto razloga dobre prodaje.

Iskander

pre 6 godina

@jane
Kad vec pricas za azijsko trziste treba da znas da je Kina najvece trziste automobila na svetu i da se u top 10 najprodavanijih u Kini nalazi 3 VW modela. Svi ostali najprodavaniji su kineski proizvodjaci, toliko o tome.

vrući pas

pre 6 godina

Evropa - najprodavanija auta su iz malog ili srednjeg segmenta sa izuzetkom Kaškaija i Tiguana. U Americi najprodavaniji ogromni Fordov truck, u Japanu CRV...

kole

pre 6 godina

Nekada davno sam vozio Opel Kadeta iz 1978 koji nije imao ni 800 kg. Sjajan auto koji nije mogao gume da pocepa. Danas automobili te klase imaju preko tone, jer ima guraju silnu opremu za smanjenje potrosnje i povecanje bezbednosti. Rezultat je da je potrosnja ista kao kod tih starijih modela, ali se cena mnogostruko uvecala. Mi to kao stado prihvatamo, cak prozivamo prijatelje koji nisu kupili auto napucan najskupljom opremom, iako 60% te opreme ni sami ne koristimo. Ja imam one leptirice na volanu sa kojima mogu da menjam brzine, ali sam se sa time igrao prvih 10 dana, a onda ubacio u "D" i zaboravio na tu opciju koja me je kostala vise nego sto je nakad bila generalka za Golfa II.

Neko iz mase

pre 6 godina

Mislio sam da ovakve podele postoje samo između ljubitelja android i apple telefona. ljudi kupuju šta vole i za šta imaju para. ako se auto ne siluje dobri su jednako i Francuzi i Nemci ali i nove mašine sa istoka.
da li neko zaista misli da su hjundai, Tojota ili mazda loši automobili?

Nikola

pre 5 godina

Je l' si ponosan? E bas nam je drago, to je najbitnije, da te ispunjava i cini ponosnim hrpa lima i plastike. Koliko ja znam normalno je biti ponosan na porodicu, na zenu, dete, roditelje, ali dobro uz manjak obrazovanja covek postaje ponosan i na razne sklopocije.
(Strucnjak, 20. decembar 2017 19:44)

Ok,ti si dakle taj,obrazovan,porodičan,imas prijatelje....al sto hejtujes čoveka koji piše da ima automobil marke koja je nosilac vesti????Idi bre majstore u odelhak život,zdravlje,biz,kultura pa tamo prosipaj svoj ego.