Marko
pre 7 godina
Jel neku uspeo da dobije refundaciju od 10 eur, za troskve kartice?
Sreda, 23.11.2016.
21:00
Jedan od vodećih servisa za plaćanje putem interneta - kompanija Skril povlači se sa svih tržišta gde se transakcije ne obavljaju u evrima. Obuhvaćena i Srbija.
Izvor: Netokracija
pre 7 godina
Jel neku uspeo da dobije refundaciju od 10 eur, za troskve kartice?
pre 7 godina
Neko je pisao da kartica radi do isteka. Meni vazi do 2018 ali ne radi. Tako da ...
pre 7 godina
Zelim da podelim moje iskustvo, jer vidim da ovde mnogo ljudi pise dosta netacnih stvari. Vezano za poreze..
Jedno je praksa, a ona kaze u zadnjih 8-9 godina da nije bilo nikakvih problema. Reci tipa: moras, ne zastareva, i ostalo, bas se i nisu desile.
Nismo mi SAD, tamo se nesto mora.
Takve komentare pisu ljudi koje ne znaju radost, kada ti u 9:05 iz Raif banke stigne SMS.
Dalje, neke stvari nisu oporezive, npr. prihodi od I.N.Sr. Oni su cak i zakonom zabranjeni, (clan. 10. Z.o I.N.S, valjda taj clan).
Glavno je da se ovde zmuri na dva oka, ali to nije nas problem.
Nece biti problema oko povlacenja novca, sto se tice nase zamlje, jer se ne sece se grana na kojoj sedis. A NT i Skrill ce da salju, jer odlicno zaradjuju na nama.
Voleo bih i da vam dam neke savete za ubuduce, kada izadju vesti o ovim 'osetljivim' temama.
1. Kada imas novac, bilo gde, uvek postoji nacin da dodje do tvog dzepa.
2. Moguce je otvoriti racun za nerezidente u Hrvatskoj, i sve lepo da funkcionise.
3. Nemojte da panicite, vec pozovite telefonom Nt ili Skrill, sve ce da vam objasne.
4. Povlacenje preko Bank Transfera zavrsava stvar.
5. Srecno svim trejderima danas, igra se LE.
pre 7 godina
Ja uvek podižem sa deviznog računa u banci, nemam ovu karticu o kojoj se priča. Samo jednom se potpiše izjava o poreklu zarađenog novca. I samo se doda da će biti još uplata u budućnosti, kako se ne bi svaki put pisala izjava.
pre 7 godina
Ovde se mesaju babe i zabe.Kako na svaki priliv novca iz inostranstva da se plati 50% na osnovu cega?Same transakcije?Da li je u pitanju firma?Ja sa svog racuna Skrilla,znaci na moje ime saljem na moj racun u Telenor banku i da platim 50% drzavi kao fizicko lice,na novac koji sam zaradio na kladjenju?Novac od kladjenja se vodi kao poklon kad se daje izjava o prilivu novca iz inostranstva i kao takav ne podleze nikakvoj taksi,ni u jednoj banci a imam racune u mnogim.Zasto ne bih prebacio novac fizicki preko Western Uniona gde cak moze incognito to da se uradi uz mnogo manju proviziju?Hajde da neka drzava zatrazi njihovu transakciju da pogleda,sta mislite dal bi je dobili?dobili bi da nekazem sta.Jednostavno ako je neko zaposlen u IT na primer i ima konstantan priliv od firme mogu da razumem za porez ali da meni kao fizickom licu(nezaposlenom) drzava naplacuje to sto se sam snalazim mislim da nema pojma,tim pre sto moj priliv je jedan mesec 0e drugi moze 2500.Ne vidim osnov po kojem ce da mi naplate nesto a da zauzvrat ne dobijem nista a od ove drzave stvarno ne dobijam.
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
Neoporezivi iznos dohotka za 2015. godinu je 2.201.220 dinara i jednak je visini trostrukog iznosa prosecne godišnje zarade po zaposlenom isplacene u Republici Srbiji u 2015. godini. Znaci placas porez ako si zaradio više od 17.000 eura u 2015 godini.
pre 7 godina
Samo da se razumemo. Svi poslovi koji su vezani za izvoz roba i usluga su oslobodjeni PDVa. Vi izdajete fakturu, faktura je placena i po njoj imate devizni priliv. Ono sto mora da se zna da se porez na prihod mora platiti, 15% mislim da je. Ovo je ako ste firma. Ukoliko ste fizicko lice, a izvezli ste robu ili uslugu stvari su malo drugacije, i ovde ste oslobodjeni PDVa za izvoz robe ili usluge. Ali ste u obavezi da banci donesete "keve mi" izjavu o porekle novca. I na ovo placate prezez na prihod oko 15%. Ukoliko je u pitanju prihod od Igra na srecu, placate i PDV. Doprinosi se drzavi ne placaju!
pre 7 godina
@Dulica
"Neoporezivi iznos dohotka za 2015. godinu je 2.201.220 dinara i jednak je visini trostrukog iznosa prosecne godišnje zarade po zaposlenom isplacene u Republici Srbiji u 2015. godini. Znaci placas porez ako si zaradio više od 17.000 eura u 2015 godini."
To što ste vi napisali nema veze sa prijaljivanjem honorara/zarade koja vam stiže na račun. To što ste naveli odnosi se na porez na dohodak na velike plate. Nemojte da bunite ljude, porez mora da se plati na svaki priliv iz inostranstva.
pre 7 godina
(Meister Jakob, 24. novembar 2016 08:42)
Veoma informativno, zahvaljujem.
Samo pitanje, iz kog razloga treba izbeci BiH ili Mkd? I kakva je situacija sa CG?
(birazo, 24. novembar 2016 11:11)
Zato jer u BiH i Makedoniji imaju umjetno naštelani kurs eura inače bi imali rapidnu hiperinflaciju, a to je balon koji svakog časa može pući, malo ih je pa im svijet pomaže, isto tako Crna Gora ne bi smjela upotrebljavati euro kao valutu jer i oni imaju veliku inflaciju ali im Evropa opet tolerira jer ih ima malo.
pre 7 godina
Ja koliko vidim skrill pored ukidanja njihove kartice, ukinuo i mogucnost podizanja na karticu iz lokalne banke(sa koje se i dalje moze izvrsiti depozit), tako da je jedina mogucnost podizanje na racun u banci. Je l' ko dizao skoro direkno na devizni racun u banci? Da li jos smaraju sa potpisivanjem onih izjava o poreklu novca ?
(Zx, 24. novembar 2016 11:06
Da, traze potpisivanje izjave,ali ne uvek. Cak nemaju pojma zasto je to nekada potrebno,a nekada ne, iako je posiljalac isti.
pre 7 godina
@ Bolje ista nego nista ''Zna li neko da li Paypal prepaid master funkcioniše u Srbiji''?
Mislim da ova kartica radi samo u USA.
pre 7 godina
Ne dam dinar koji ne moram državi, da je država neka obezbedila bi mi posao u struci, a onda verovatno ne bih ni igrao poker i imao ove transfere novca.
Toliko
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vragolan, 24. novembar 2016 09:46)
Ne samo da ti nije obezbedila nego ti je otezala poslovanje sa najgorim pristupom internetu po najvisoj ceni. Onog trenutka kada odluce dase umesaju u ovo,pare odose na racun u stranoj banci. Za sada je ovo jedina grana provrede koja donosi pravi i svez novac u zemlju, i to bas zato,sto drzave tu nema.
pre 7 godina
(Novosadjanin, 24. novembar 2016 08:43)
Radim za stranu firmu, koja placa porez drzavi u kojoj je registrovana. Ne radim u Srbiji vec preko net-a tj u vrituelnom svetu gde mi outsourcing firma uzima 10% zarade na ime fee i poreza.
Ne vidim nikakvu razliku izmedju mene i toliko hvaljenog Novaka Djokovica sto se poreza tice. Sve pare potrosim iskljucivo u Srbiji.
pre 7 godina
kakvi su vam to racunovodje?
-ako radite sa renomiranim klijentom trazice vam sertifiat kojim izvrsavate poreske obaveze u srbiji
-prihod iz inostranstva morate sami prijaviti. ovo se u praksi ignorise dok prvi ne padne
-5og oktobra prosle godine je uveden zakon da banka svaki transfer na devizni racun mora prijaviti nbs. na zahtev inspektora nbs mu dostavlja vase transakcije. period prilagodjavanja je bio godinu dana,sto znaci-od nove godine ih ocekujte da ce vam pokucati.
clanci o velikim prihodima it internet freelencera se odnosi bas na ovo
pre 7 godina
Ja koliko vidim skrill pored ukidanja njihove kartice, ukinuo i mogucnost podizanja na karticu iz lokalne banke(sa koje se i dalje moze izvrsiti depozit), tako da je jedina mogucnost podizanje na racun u banci. Je l' ko dizao skoro direkno na devizni racun u banci? Da li jos smaraju sa potpisivanjem onih izjava o poreklu novca ?
pre 7 godina
(Meister Jakob, 24. novembar 2016 08:42)
Veoma informativno, zahvaljujem.
Samo pitanje, iz kog razloga treba izbeci BiH ili Mkd? I kakva je situacija sa CG?
pre 7 godina
koristim Skrill od 2002 i nikada nisam imao problema ... visoki limiti, korektno poslovanje ... i ovo nije problem do Skrill-a vec do MasterCard ...postojece kartice ostaju u upotrebi do isteka ...
pre 7 godina
Vidim da nekoliko komentara prica kako se ne mora platiti porez zbog ovog ili onog razloga. Nazalost, sta god vi napisali, pozivali se na pravnike itd jednostavno niste u pravu. Ako vam je to advokat rekao, onda on nema pojma. U drzavi Srbiji se placa porez NA SAV PRIHOD. Jedno je sto je drzava sugava pa ne obraca paznju na to, a drugo je sta je zapravo zakon. Dakle, na prihod i inostranstva se mora platiti porez.
Molio bih da ljude koji daju pluseve komentarima kako ne treba platiti drzavi itd.. to vam je kao kocka, mada vec vidim da su neki od vas kockari.
pre 7 godina
Ja i onako samo podizem pare sa skrila, neke male sume koje dobijam kao neke male honorare, ali nema veze. Povlacenje na devizni racun i dalje je u regulare, tako da sto se mene tice nema frke. Inace, do pre par dana nisam uopste imao PayPal, jer sam mislio da je komplikovano. Otvorio za 1 minut i za par minuta povezao sa svojom karticom iz banke (vezanom za dinarski i devizni racun). Povukao pare da pokusam danas, sutra su bile na racunu. Fenonenalno kako dobro i brzo funkcionise. Svakako dosta brze nego kada povlacis sa skrila.
pre 7 godina
Ja sam na telenor bankomatu sa payoneera podigao maksimalno 198.000 dinara u jednoj transakciji. Mislim da im je dnevni limit veci od toga.
pre 7 godina
Zna li neko da li Paypal prepaid master funkcioniše u Srbiji?
pre 7 godina
ZNAci nemoras da placas porez ako radis za strance i prestanite da lupate nego se informisite kod pravnika ....
(CCCC, 24. novembar 2016 04:29)
Ne razumem što dajete čoveku minuse kad govori tačne i zakonski utemeljene stvari. Ja preko firme prodajem strancima usluge znači fakture bez poreza, uplate na devizni račun iz inostranstva i sve što uz to ide kao "izvoz usluga". Svaka transakcija se kontroliše od banaka i poreznika a kod mene su u firmi bili toliko puta i pregledali brdo takvih faktura da nema šanse da bih bio na slobodi da to radim nelegalno.
pre 7 godina
Znaci, ja sam pre mesec i po dana dao 10 evra da bih dobio tu karticu I sad mi kazu da se ukida. Pa kakav bezobrazluk! Planiraju li oni da refundiraju tih 10 evra ili ce prosto tako da se izvuku? Sramota.
pre 7 godina
Upravo sam zvao Skrill. Rekose mi da je Srbija jedna od 2-3 zemlje koje nece biti pogodjene ovim, dokle god su korisnici aktivirali novu karticu. Ja jesam, i vazi mi do 2019. Receno mi je da cu moci da je koristim do tad, a nakon toga vise necu moci. Verujem da je isto slucaj sa svima koji su aktivirali novu karticu (a da su iz Srbije). Eto, cisto da javim. Ko ne veruje, neka zove Skrill :-)
pre 7 godina
(Vragolan, 24. novembar 2016 09:46)
Odrasti. To ne dam drzavi mozes macku o rep da okacis kad ti dodje poreska. Naravno da ti niko nije trazio, ti si obavezan po zakonu da prijavis svaki devizni prihod koji si dobio od strane pravnog lica. Ako nemas ugovor onda se sve racuna kao ugovor o delu i drzavi od toga pripada nesto vise od 55% za poreze i dorinose. Zamisli kada bi sve firme tako poslovale, ono necu nista da placam drzavi jer od nje nemam nista...
pre 7 godina
ja sam dodao na intesinu articu partiju u dolarima pa mi opet leze u eurima, iako je isplata sa skrilla i paypala bila u dolarima
stose tice wire transfer, nije nejbolji zato sto se ceka 3-5 dana a meni u 90% slucajeva trebaju pare odmah...
imam drugara u nemackoj, on ce naruciti skrill karticu na svoje ime i poslati mi je tako da...
pre 7 godina
Profesionalni kladionicar imam Skrill i Neteller preko 7 godina evo moja iskusva i savet.Ovo nije nista strasno,naprotiv.Skrill kartica troskovi podiznaja sume od 30 000 din(200)e su nekih 1000 din sve ukupno.Ali postoji nacin da se podignu evri u Srbiji bez provizije od konverzije i to na bankomatu.Otvorite racun u Telenor banci uzmite karticu i to je to.Racun je dvovalutni din/eu ako povlacite evre stice vam evri.Sa skrilla povlacim obicno 800e Skrill uzme 2,95 neko se ugradi(drzava pretpostavljam) 15 e i stigne mi 785.Jednom sa probao 1200 mislim izaslo me je preko 33e pa sam ostao na ovoj sumi.Ovaj sto kaze da treba da se plati porez od 50% na transakciji i jos se poziva na zakon neka ga procita jos jednom i do kraja.Kakav je smisao drzave da zabrani upumpavanje novca u nju a da ne ucestvuje u zaradi istog?Realno ni ismpumpavanje novca iz nje se ne kaznava a ne...Kakav bi smisao bio Western Uniona jer koliko god da uzimaju proviziju daleko su od tih 50%.Znaci Telenor banka racun i resen problem nema sekiracije
pre 7 godina
@jovana
Nema to veze samo sa Srbijom.
Elem, mali savet - idi u banku i trazi da ti otvore USD partiju (trebali bi automatski po USD uplati, makar ovi u intesi, ali nikad se sa bankama ne zna). Tako ces izbeci troskove konverzije. Novac podignes u USD.
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
(Neko, 23. novembar 2016 22:57)
Nisam zaposlen, završio sam medicinu, ali sem volonterskih specijalizacija koje mi trenutno zbog cene ne odgovaraju posao u Srbiji ne mogu da nađem.
Novac sa pokera uzimam od 2013.-te, preko direktnog transfera mi nikad niko nije tražio proviziju, jedino mi bankomat skine po 100 din kad uzimam preko svoje Visa Electron kartice dinare sa tog računa, a može i bez toga ako se čeka (poduži) red u banci, pa i da se uzmu devize.
Ne dam dinar koji ne moram državi, da je država neka obezbedila bi mi posao u struci, a onda verovatno ne bih ni igrao poker i imao ove transfere novca.
Toliko
pre 7 godina
Steta za Neteller, uplata trenutna, isplata za 3h, kupovina karticom bez provizije, podizanje sa bankomata ~4e. Nema sta stvarno smo lideri u regionu...ma u celom svetu.
pre 7 godina
kao bivši korisnik skrilla sam napravio pametan potez i povukao se iz Srbije
pre 7 godina
(drugi frilenser, 23. novembar 2016 22:58)
Imam i Payoneer i Skrill.
Payoneer uzima 1% na depozite, na online kupovinu ništa, jedino imaju nešto nepovoljniji kurs jer sve pretvaraju u dolare i kod kupovine po trgovinama uzimaju 1%-3%, nisu mi znali objasniti po kojem ključu odrede hoće li uzeti 1% ili 3%.
Kod Skrilla mi je veliki nedostatak jer imaju niski limit.
Nedavno sam otkrio Worldcore, imaju pristojne provizije, imaš mogućnost da ti mušterije uplaćuju na EU račun, banka je u Latviji. Možeš otvoriti koliko hoćeš računa u raznim valutama, a punjenje kartice naplaćuju fiksno €0.99!
Osim toga preko Worldcore možeš vršiti nadoplatu prepaid mobitela iz skoro cijelog svijeta, i razvijaju plugine za procesuiranje plaćanja u online shopovima, zasad imaju sve open source ecommerce rješenja osim Oscommerce, imaju i Zen Cart i Magento.
Za one koji imaju shopove za procesuiranje plaćanja preporučujem Stripe, ali za detaljno podešavanje plaćanja u Oscommerce ti treba programer da sve poštela, ali zato za Woocommerce imaju odličnu podršku.
A kako bi u potpunosti zaobišli Vučićeve gulikože otvorite nerezidencijalni račun u nekoj zemlji koja vam je najbliža, po mogućnosti Hrvatska ili Mađarska, može i Rumunjska ili Bugarska, nikako BiH ili Makedonija.
Prije sam u svojim shopovima koristio PayPal ali oni osim šta imaju veliku proviziju svaka mušterija se može sprdnuti i bez obrazloženja može stornirati plaćanje iako sam ja već poslao robu, tako da se s njima više ne družim.
pre 7 godina
Klasicni muljatori, u par navrata ne bih mogao da se ulogujem jer mi nije bio tacan datum rodjenja !? pa su trazili da im posaljem skenirani pasos. Naravno da nisam poslao, posle dva dana se normalno ulogujem, kao da nista nije bilo. U zivotu nisam usao u kladionicu, kockanje me ne interesuje, ali od kad sam otvorio nalog kod njih stize mi gomila spama, kazino ovaj, kazino onaj... Neka idu, daleko im lepa kuca, ja njih poredim sa HiPay, zaobidjite i jedne i druge u sirokom luku, samo je pitanje trenutka kad cete zazaliti.
pre 7 godina
(CCCC, 24. novembar 2016 04:29)
I ostali ljudi koji zive u Srbiji ce svoj novac potrositi u radnjama i trznim centrima pa ipak moraju da placaju porez.
Dok god ti ne placas porez nemas prava ni da kukas na drzavu jer nisi dinara ulozio u nju.
A ja druze radim isto u IT firmi 20+ godina i mesecno dam po 1ke da bi i ti mogao da se lecis, da ti dete ide u vrtic i skolu, itd.
Pa razmisli da li treba ili ne treba placati porez.
pre 7 godina
Ovih lopova sam se srecom na vreme resio i uspeo da izvucem svaki dinar sto se ne bi moglo reci za armiju nezadovoljnih korisnika kojima su oteli na hiljade i hiljade Eura !
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (freelancer, 23. novembar 2016 21:30)
Samo sto se kod Payoneera desava da ponekad ne odobre transakciju, a kartica nije aktivna dok ne dobijes prvu uplatu od partnerske firme (ne od privatnog lica).
Da bi pare odmah po uplati mogao da podignes treba da platis $5 inace su dostupne tek ze nekoliko dana (immediate load fee).
I ostali troskovi nisu mali...
pre 7 godina
ePayments servis. Mocnije kartice od Payoneer-a. A ovi iz Skrill-a
su toliko bezobrazni da nemam reci. O odluci ovakog tipa te obaveste dva dana uoci primene. Sramota.
pre 7 godina
ljudi samo ne Payoner, ljudi deru!!!
pre 7 godina
A ja pomislio istekle subvencije...
pre 7 godina
Kome god preostane balans na debitnoj, poslace vam cek za ostatak na prijavljenu adresu, sto mozete bilo gde deponovati na racun, a kako dalje, to su mnogi opisali u komentarima, bar za sada. Posle ce neko novi da udje s boljim uslovima, trziste je, kakvo god, ima ko ce
pre 7 godina
@NEKO
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
(Neko, 23. novembar 2016 22:57)
Vragolan je u pravu wire transfer je zakon.
A to sto ti pricas o porezu jeste istina ako radis UNUTAR srbije freelance, kada radis bilo sta sa strancima oslobodjen si zakonom poreza jer je to IZVOZ intelektualne svojine. Ako radis kao firma placas porez na firmu koji inace placas ako si pausalac ako si doo onda i pdv.
Kao freelance da 50 posto jeste porez UNUTAR zemlje a ako izvozis strancima sta god dizajn bilo kakvu uslugu neplacas porez jer prakticno 100 posto para koje zaradis potrosices u trznom centru prodavnici bilo gde i time cinis da raste BDP.. ZNAci nemoras da placas porez ako radis za strance i prestanite da lupate nego se informisite kod pravnika ....
pre 7 godina
@ASOT
Da, povlače Skrill Prepaid kartice iz upotrebe. I dalje ćeš moći da izvršiš transfer sa Skrill-a na svoj devizni račun otvoren u domaćoj banci.
pre 7 godina
Koristim Skril 5+ godina. Njihovu master karticu nikada nisam uzimala, a svoj novac sam podizala uvek tako sto ga prebacim na svoju bankovnu karticu (uz fee od oko 4$ po transakciji). U ponedeljak mi je ta opcija odjednom ukinuta, dozvoljavaju mi samo prenos na bankovni racun. Kontaktirala sam ih za objasnjenje i rekli su, uz izvinjenje, da Srbija vise nema mogucnost povlacenja novca na karticu, vec samo na racun. Sada, da bih dosla do svojih para, moram da verifikujem posebno racun, da plaćam konverziju iz $ u € (Skril mi je u dolarima), i pretpostavljam, da plaćam posrednicke banke dok moj novac stigne do mog racuna! I sve to samo zato sto zivim u Srbiji!
pre 7 godina
Koristio karticu skoro 3 godine (dostavili mi novu pre neka 2 meseca) i neprijatno sam iznenadjen.
Intezini bankomati mi naplate oko 600 dinara za podizanje 20 hiljada sa Skrillovom karticom (više nisam probao odjednom a i dnevni limit je 250 evra) a da isti novac pošaljem na račun uzeli bi mi 3 Evra za povlačenje + banka 1% ili 2 % i što je najgore treba da se čeka 4-5 dana da legne sa Skrilla na banku a sa Skrillovom karticom može da se digne novac čim Vam legne (ili da platite tom karticom) što mnogima znači a ne da čekaju 5 dana ili 7 ako se računa vikend.
Isto je i sa Netellerom (koliko sam shvatio filijala Skrilla) i sad ću morati da čekam na novac 5-7 dana umesto odmah da ga koristim kad mi legne honorar od frilensinga.
pre 7 godina
Uopšte me ne čudi. Užasna kompanija sa još gorim odnosom prema klijentima.
pre 7 godina
I ja bih se povukao iz Srbije
pre 7 godina
Beze i iz Svajcarske, jer ni tamo nema euro...
pre 7 godina
Payoneer je keva.
pre 7 godina
Payoneer fee iznosi 3.15$ (dolara, ne eura) po transakciji i dnevni limit je nekih 180.000din cini mi se. Dok je na Skrill-u fee iznosio 1.80% od transakcije i dnevni limit je 250€ (na taj iznos mu to dodje nesto preko 4€). Naravno, Skrill je uzimao dodatnu proviziju na konverziju iz USD u €, pa kad skidas novac jos i dinare konvertuje... Kod Payoneer-a postoji samo USD u RSD i vrlo je pristojan kurs (MasterCard, svetski kurs cini mi se)..
Tako da, u svakom slucaju sam veoma zahvalan Skrill-u na ovakvoj odluci..
pre 7 godina
Znaci ipak nije zona evra, posto se pominju zemlje koje nemaju evro, a i dalje su pokrivene ovom uslugom, sa druge strane Cg ima evra, a nije. A da ne pricamo o tome da se radi o kompaniji koja je Britanska, znaci isto nije u zoni evra. Ocigledno se ocekuju oscilacije sa funtom, pa je ova kompanija ocenila da joj je ovo rizik u buducnosti, medjutim to je svakako los potez, umesto njih uskocice drugi, a cak i ljudi iz evrozone sa njihovim karticama ce preci na druge zbog ucestalije upotrebe drugih servisa.
pre 7 godina
Imam moneybookers pa jedno 5-6 godina,ali nemam njihovu karticu,ovo utice koliko razumeh na one sto su uzeli njihovu karticu,a onaj privitivni vid koji ja imam i dalje funkcionise. Domaca kartica i wire transfer? Jesam li dobro skontao?
pre 7 godina
Znaci svi freelancers nadalje na Payoneer :)
(Ivan, 23. novembar 2016 22:01)
Dok se i on ne povuče. Jel postoji neko ko može bilo šta da planira barem godinu dana unapred u državi Srbiji?
pre 7 godina
I ZABRANILI SPUSTANJE NA BANK ACCOUNT U $ VEC KONVERTUJU U € SA 4% PROVIZIJE
pre 7 godina
zapravo nije do skrila nego do mastercarda. mi nismo clanice SEPE stoga ne mozemo da koristimo skrillovu mastercard karticu. skrill kao servis i dalje 100% postoji i nema veze sa evrom. koristite valutu koja je vezana za vas skrill racun i dalje.
pre 7 godina
Eh Srbijo medj' sljivama. Pa dobro, ostaje nam payoneer koji koliko toliko obavi posao
pre 7 godina
Vreme je da predjemo na Euro!
pre 7 godina
Imate Payoneer ako vam treba kartica, PayPal ako vam ne treba ili otvorite firmu i nemate problema sa primanjem para.
pre 7 godina
Uzimam pare sa pokera, i mogu da kažem da su Skril i Neteler jedna glupost, ogromne provizije (po 13 USD) i sporo vreme isporuke.
Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije, i sve je gotovo za 2 ili 3 dana.
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
pre 7 godina
Znaci svi freelancers nadalje na Payoneer :)
pre 7 godina
Dovidjenja prijatno, imamo mi kako da placamo i bez vas.
pre 7 godina
Ostalo je nejasno da li ce korisnici moci svoje kartice da koriste u inostranstvu? I da li ce kartice moci da se koriste za on-line kupovinu i slicno?
pre 7 godina
Ako neko ima dosta novca za podizanje pomocu njihove kartice, a upoznat je sa dnevnim ATM withdrawal limitom od 250e, uspeo sam podici 900 dolara na bankomatu Erste banke. Skrill je bankomat prepoznao kao POS terminal, umesto kao ATM, tako da je veoma lako zaobici njihov limit posto ce transakciju proknjiziti pod kupovinu umesto podizanje novca.
pre 7 godina
polako tonemo u ...mrak...
pre 7 godina
Kartice koje su u vlasnistu ne rezidenata sepa drzava, koja nije srbija, nece moci da koriste svoje kartice, niti da dobiju nove. a ako ste rezident moci ćete.
sepa zemlje su sve EU i EFTA zemlje.
njima kartice ne prestaju da vaze i mogu da ih koriste u celom svetu.
sve pise na njihovom sajtu. www.ewallet-otimizer.com
u sekciji news
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (freelancer, 23. novembar 2016 21:30)
Da je na Payoneer manji fee niko ne bi izvadio Skrill Mastercard. Skrill uzima ukupno oko 4% a Payoneer oko 9%. Čak se Skrill-banka u Srbiji više isplati ako je Skrill u EUR a ako je Skrill u USD onda je i Western Union isplativiji od toga.
pre 7 godina
Ne radim sa njima od kad su blokirali sredstva Wikileaks-u tj pokazali svoje pravo englesko lice. Najlosije iskustvo imam i sa klijentima iz Engleske a radim sa citavim svetom.
Sa njima vise nista i nikada.
pre 7 godina
i bre, bas steta, a nisam ni znao da je tu
pre 7 godina
Da odgovorim na neka pitanja posto sam upoznat sa situacijom. Kartice ce i dalje biti dostupne rezidentima zemalja koje pripadaju SEPA. To su sve zemlje EU plus Norveska, Island, Svajcarska. Dakle, bice dostupne i u Hrvatskoj i Madjarskoj iako nemaju euro. Srbija ne pripada SEPA sistemu tako da rezidenti vise nece moci da koriste kartice. Kartice ce postati nevazece i nece se moci koristiti onlajn ili u inostranstvu. Jedini nacin posle 25. novembra da neko iz Srbije izvuce pare sa Skrilla ce biti povlacenje na registrovani bankovni racun koji mora biti na isto ime korisnika.
pre 7 godina
frilenseri i ja sa njima na aparatima.
pre 7 godina
Skril (ex Moneybookers) se uvek tako ponašao. Ništa novo.
pre 7 godina
"Jedan od vodećih servisa za plaćanje putem Interneta, kompanija Skril povlači se sa svih tržišta na kojima evro nije zvanična valuta. Obuhvaćena i Srbija."
Jel može neko da mi objasni šta to znači da li je evro zvanično valuta? Da li to znači da je evro jedna od mogućih moneta za plaćanje ili da je evro nacionalna valuta u toj zemlji? Da li to znači da npr u Norveškoj, GB, SAD itd neće biti moguće korišćenje Skrill naloga?
pre 7 godina
Kontaktirao sam ih danas telefonom dva puta, potvrdjeno mi je da unutar kompanije jos nije doneta odluka da li ce postojecim korisnicima Skrill prepaid kartice biti omogucena refundacija godisnje clanarine.
pre 7 godina
Putuj.
pre 7 godina
Kakav puc puc sebi u nogu...
pre 7 godina
Najvaznije je da moze i dalje da se uradi withdraw novca na bank account, to je sustina!
pre 7 godina
I to baš prestaje sa radom na Black Friday.
pre 7 godina
Iznenadiše i mene pre par sati. A pre oko dva meseca su poslali nove kartice koje treba da zamene stare. :) Nema veze, PP mi je neko vreme već primarni račun. Na skrilu sam imao samo par stotina evra koje ću da povučem. Ionako sam ga koristio samo za kupovanje literature za učenje i stručnih kurseva.
pre 7 godina
Korisnik sam Skrilla vec 3 godine, ali me uopste ne cudi ovaj potez. Ova zabokrecina od drzave ce uskoro da udje u 20. vek nadam se pa ce nam biti malo lakse. 21. vek nam je ipak svetlosnim godinama daleko, ne samo tehnoloski vec u svim zivotnim sferama. Skrill nije ni prva ni poslednja kompanija koja ce da ode. RIP Srbijo
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
pre 7 godina
Eto ti sad. Platio neteller net+ mastercard karticu 10€ letos i sad puj pik ne važi više. Zovem, tražim povraćaj para - iskulirali me. Toliko o tome koliko je bilo koga briga za korisnike, koliko smo bitni, a sve zato što se neki političar negde našao pametan da progura zakon.
pre 7 godina
Odo sto pre da podignem i ono malo sto je ostalo, stvarno smo banana drzava.
pre 7 godina
Korisnik sam Skrilla vec 3 godine, ali me uopste ne cudi ovaj potez. Ova zabokrecina od drzave ce uskoro da udje u 20. vek nadam se pa ce nam biti malo lakse. 21. vek nam je ipak svetlosnim godinama daleko, ne samo tehnoloski vec u svim zivotnim sferama. Skrill nije ni prva ni poslednja kompanija koja ce da ode. RIP Srbijo
pre 7 godina
frilenseri i ja sa njima na aparatima.
pre 7 godina
Znaci svi freelancers nadalje na Payoneer :)
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
pre 7 godina
i bre, bas steta, a nisam ni znao da je tu
pre 7 godina
Eto ti sad. Platio neteller net+ mastercard karticu 10€ letos i sad puj pik ne važi više. Zovem, tražim povraćaj para - iskulirali me. Toliko o tome koliko je bilo koga briga za korisnike, koliko smo bitni, a sve zato što se neki političar negde našao pametan da progura zakon.
pre 7 godina
Najvaznije je da moze i dalje da se uradi withdraw novca na bank account, to je sustina!
pre 7 godina
Eh Srbijo medj' sljivama. Pa dobro, ostaje nam payoneer koji koliko toliko obavi posao
pre 7 godina
Skril (ex Moneybookers) se uvek tako ponašao. Ništa novo.
pre 7 godina
Ne radim sa njima od kad su blokirali sredstva Wikileaks-u tj pokazali svoje pravo englesko lice. Najlosije iskustvo imam i sa klijentima iz Engleske a radim sa citavim svetom.
Sa njima vise nista i nikada.
pre 7 godina
Dovidjenja prijatno, imamo mi kako da placamo i bez vas.
pre 7 godina
I to baš prestaje sa radom na Black Friday.
pre 7 godina
Kakav puc puc sebi u nogu...
pre 7 godina
Znaci svi freelancers nadalje na Payoneer :)
(Ivan, 23. novembar 2016 22:01)
Dok se i on ne povuče. Jel postoji neko ko može bilo šta da planira barem godinu dana unapred u državi Srbiji?
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
pre 7 godina
"Jedan od vodećih servisa za plaćanje putem Interneta, kompanija Skril povlači se sa svih tržišta na kojima evro nije zvanična valuta. Obuhvaćena i Srbija."
Jel može neko da mi objasni šta to znači da li je evro zvanično valuta? Da li to znači da je evro jedna od mogućih moneta za plaćanje ili da je evro nacionalna valuta u toj zemlji? Da li to znači da npr u Norveškoj, GB, SAD itd neće biti moguće korišćenje Skrill naloga?
pre 7 godina
Odo sto pre da podignem i ono malo sto je ostalo, stvarno smo banana drzava.
pre 7 godina
Ako neko ima dosta novca za podizanje pomocu njihove kartice, a upoznat je sa dnevnim ATM withdrawal limitom od 250e, uspeo sam podici 900 dolara na bankomatu Erste banke. Skrill je bankomat prepoznao kao POS terminal, umesto kao ATM, tako da je veoma lako zaobici njihov limit posto ce transakciju proknjiziti pod kupovinu umesto podizanje novca.
pre 7 godina
Putuj.
pre 7 godina
Kontaktirao sam ih danas telefonom dva puta, potvrdjeno mi je da unutar kompanije jos nije doneta odluka da li ce postojecim korisnicima Skrill prepaid kartice biti omogucena refundacija godisnje clanarine.
pre 7 godina
Da odgovorim na neka pitanja posto sam upoznat sa situacijom. Kartice ce i dalje biti dostupne rezidentima zemalja koje pripadaju SEPA. To su sve zemlje EU plus Norveska, Island, Svajcarska. Dakle, bice dostupne i u Hrvatskoj i Madjarskoj iako nemaju euro. Srbija ne pripada SEPA sistemu tako da rezidenti vise nece moci da koriste kartice. Kartice ce postati nevazece i nece se moci koristiti onlajn ili u inostranstvu. Jedini nacin posle 25. novembra da neko iz Srbije izvuce pare sa Skrilla ce biti povlacenje na registrovani bankovni racun koji mora biti na isto ime korisnika.
pre 7 godina
Iznenadiše i mene pre par sati. A pre oko dva meseca su poslali nove kartice koje treba da zamene stare. :) Nema veze, PP mi je neko vreme već primarni račun. Na skrilu sam imao samo par stotina evra koje ću da povučem. Ionako sam ga koristio samo za kupovanje literature za učenje i stručnih kurseva.
pre 7 godina
polako tonemo u ...mrak...
pre 7 godina
Ostalo je nejasno da li ce korisnici moci svoje kartice da koriste u inostranstvu? I da li ce kartice moci da se koriste za on-line kupovinu i slicno?
pre 7 godina
Vreme je da predjemo na Euro!
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (freelancer, 23. novembar 2016 21:30)
Da je na Payoneer manji fee niko ne bi izvadio Skrill Mastercard. Skrill uzima ukupno oko 4% a Payoneer oko 9%. Čak se Skrill-banka u Srbiji više isplati ako je Skrill u EUR a ako je Skrill u USD onda je i Western Union isplativiji od toga.
pre 7 godina
Uzimam pare sa pokera, i mogu da kažem da su Skril i Neteler jedna glupost, ogromne provizije (po 13 USD) i sporo vreme isporuke.
Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije, i sve je gotovo za 2 ili 3 dana.
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
(Neko, 23. novembar 2016 22:57)
Nisam zaposlen, završio sam medicinu, ali sem volonterskih specijalizacija koje mi trenutno zbog cene ne odgovaraju posao u Srbiji ne mogu da nađem.
Novac sa pokera uzimam od 2013.-te, preko direktnog transfera mi nikad niko nije tražio proviziju, jedino mi bankomat skine po 100 din kad uzimam preko svoje Visa Electron kartice dinare sa tog računa, a može i bez toga ako se čeka (poduži) red u banci, pa i da se uzmu devize.
Ne dam dinar koji ne moram državi, da je država neka obezbedila bi mi posao u struci, a onda verovatno ne bih ni igrao poker i imao ove transfere novca.
Toliko
pre 7 godina
zapravo nije do skrila nego do mastercarda. mi nismo clanice SEPE stoga ne mozemo da koristimo skrillovu mastercard karticu. skrill kao servis i dalje 100% postoji i nema veze sa evrom. koristite valutu koja je vezana za vas skrill racun i dalje.
pre 7 godina
Imam moneybookers pa jedno 5-6 godina,ali nemam njihovu karticu,ovo utice koliko razumeh na one sto su uzeli njihovu karticu,a onaj privitivni vid koji ja imam i dalje funkcionise. Domaca kartica i wire transfer? Jesam li dobro skontao?
pre 7 godina
kao bivši korisnik skrilla sam napravio pametan potez i povukao se iz Srbije
pre 7 godina
(Novosadjanin, 24. novembar 2016 08:43)
Radim za stranu firmu, koja placa porez drzavi u kojoj je registrovana. Ne radim u Srbiji vec preko net-a tj u vrituelnom svetu gde mi outsourcing firma uzima 10% zarade na ime fee i poreza.
Ne vidim nikakvu razliku izmedju mene i toliko hvaljenog Novaka Djokovica sto se poreza tice. Sve pare potrosim iskljucivo u Srbiji.
pre 7 godina
I ZABRANILI SPUSTANJE NA BANK ACCOUNT U $ VEC KONVERTUJU U € SA 4% PROVIZIJE
pre 7 godina
Imate Payoneer ako vam treba kartica, PayPal ako vam ne treba ili otvorite firmu i nemate problema sa primanjem para.
pre 7 godina
I ja bih se povukao iz Srbije
pre 7 godina
Koristim Skril 5+ godina. Njihovu master karticu nikada nisam uzimala, a svoj novac sam podizala uvek tako sto ga prebacim na svoju bankovnu karticu (uz fee od oko 4$ po transakciji). U ponedeljak mi je ta opcija odjednom ukinuta, dozvoljavaju mi samo prenos na bankovni racun. Kontaktirala sam ih za objasnjenje i rekli su, uz izvinjenje, da Srbija vise nema mogucnost povlacenja novca na karticu, vec samo na racun. Sada, da bih dosla do svojih para, moram da verifikujem posebno racun, da plaćam konverziju iz $ u € (Skril mi je u dolarima), i pretpostavljam, da plaćam posrednicke banke dok moj novac stigne do mog racuna! I sve to samo zato sto zivim u Srbiji!
pre 7 godina
Ne dam dinar koji ne moram državi, da je država neka obezbedila bi mi posao u struci, a onda verovatno ne bih ni igrao poker i imao ove transfere novca.
Toliko
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vragolan, 24. novembar 2016 09:46)
Ne samo da ti nije obezbedila nego ti je otezala poslovanje sa najgorim pristupom internetu po najvisoj ceni. Onog trenutka kada odluce dase umesaju u ovo,pare odose na racun u stranoj banci. Za sada je ovo jedina grana provrede koja donosi pravi i svez novac u zemlju, i to bas zato,sto drzave tu nema.
pre 7 godina
Upravo sam zvao Skrill. Rekose mi da je Srbija jedna od 2-3 zemlje koje nece biti pogodjene ovim, dokle god su korisnici aktivirali novu karticu. Ja jesam, i vazi mi do 2019. Receno mi je da cu moci da je koristim do tad, a nakon toga vise necu moci. Verujem da je isto slucaj sa svima koji su aktivirali novu karticu (a da su iz Srbije). Eto, cisto da javim. Ko ne veruje, neka zove Skrill :-)
pre 7 godina
@NEKO
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
(Neko, 23. novembar 2016 22:57)
Vragolan je u pravu wire transfer je zakon.
A to sto ti pricas o porezu jeste istina ako radis UNUTAR srbije freelance, kada radis bilo sta sa strancima oslobodjen si zakonom poreza jer je to IZVOZ intelektualne svojine. Ako radis kao firma placas porez na firmu koji inace placas ako si pausalac ako si doo onda i pdv.
Kao freelance da 50 posto jeste porez UNUTAR zemlje a ako izvozis strancima sta god dizajn bilo kakvu uslugu neplacas porez jer prakticno 100 posto para koje zaradis potrosices u trznom centru prodavnici bilo gde i time cinis da raste BDP.. ZNAci nemoras da placas porez ako radis za strance i prestanite da lupate nego se informisite kod pravnika ....
pre 7 godina
Profesionalni kladionicar imam Skrill i Neteller preko 7 godina evo moja iskusva i savet.Ovo nije nista strasno,naprotiv.Skrill kartica troskovi podiznaja sume od 30 000 din(200)e su nekih 1000 din sve ukupno.Ali postoji nacin da se podignu evri u Srbiji bez provizije od konverzije i to na bankomatu.Otvorite racun u Telenor banci uzmite karticu i to je to.Racun je dvovalutni din/eu ako povlacite evre stice vam evri.Sa skrilla povlacim obicno 800e Skrill uzme 2,95 neko se ugradi(drzava pretpostavljam) 15 e i stigne mi 785.Jednom sa probao 1200 mislim izaslo me je preko 33e pa sam ostao na ovoj sumi.Ovaj sto kaze da treba da se plati porez od 50% na transakciji i jos se poziva na zakon neka ga procita jos jednom i do kraja.Kakav je smisao drzave da zabrani upumpavanje novca u nju a da ne ucestvuje u zaradi istog?Realno ni ismpumpavanje novca iz nje se ne kaznava a ne...Kakav bi smisao bio Western Uniona jer koliko god da uzimaju proviziju daleko su od tih 50%.Znaci Telenor banka racun i resen problem nema sekiracije
pre 7 godina
ePayments servis. Mocnije kartice od Payoneer-a. A ovi iz Skrill-a
su toliko bezobrazni da nemam reci. O odluci ovakog tipa te obaveste dva dana uoci primene. Sramota.
pre 7 godina
Zelim da podelim moje iskustvo, jer vidim da ovde mnogo ljudi pise dosta netacnih stvari. Vezano za poreze..
Jedno je praksa, a ona kaze u zadnjih 8-9 godina da nije bilo nikakvih problema. Reci tipa: moras, ne zastareva, i ostalo, bas se i nisu desile.
Nismo mi SAD, tamo se nesto mora.
Takve komentare pisu ljudi koje ne znaju radost, kada ti u 9:05 iz Raif banke stigne SMS.
Dalje, neke stvari nisu oporezive, npr. prihodi od I.N.Sr. Oni su cak i zakonom zabranjeni, (clan. 10. Z.o I.N.S, valjda taj clan).
Glavno je da se ovde zmuri na dva oka, ali to nije nas problem.
Nece biti problema oko povlacenja novca, sto se tice nase zamlje, jer se ne sece se grana na kojoj sedis. A NT i Skrill ce da salju, jer odlicno zaradjuju na nama.
Voleo bih i da vam dam neke savete za ubuduce, kada izadju vesti o ovim 'osetljivim' temama.
1. Kada imas novac, bilo gde, uvek postoji nacin da dodje do tvog dzepa.
2. Moguce je otvoriti racun za nerezidente u Hrvatskoj, i sve lepo da funkcionise.
3. Nemojte da panicite, vec pozovite telefonom Nt ili Skrill, sve ce da vam objasne.
4. Povlacenje preko Bank Transfera zavrsava stvar.
5. Srecno svim trejderima danas, igra se LE.
pre 7 godina
Kartice koje su u vlasnistu ne rezidenata sepa drzava, koja nije srbija, nece moci da koriste svoje kartice, niti da dobiju nove. a ako ste rezident moci ćete.
sepa zemlje su sve EU i EFTA zemlje.
njima kartice ne prestaju da vaze i mogu da ih koriste u celom svetu.
sve pise na njihovom sajtu. www.ewallet-otimizer.com
u sekciji news
pre 7 godina
ZNAci nemoras da placas porez ako radis za strance i prestanite da lupate nego se informisite kod pravnika ....
(CCCC, 24. novembar 2016 04:29)
Ne razumem što dajete čoveku minuse kad govori tačne i zakonski utemeljene stvari. Ja preko firme prodajem strancima usluge znači fakture bez poreza, uplate na devizni račun iz inostranstva i sve što uz to ide kao "izvoz usluga". Svaka transakcija se kontroliše od banaka i poreznika a kod mene su u firmi bili toliko puta i pregledali brdo takvih faktura da nema šanse da bih bio na slobodi da to radim nelegalno.
pre 7 godina
Steta za Neteller, uplata trenutna, isplata za 3h, kupovina karticom bez provizije, podizanje sa bankomata ~4e. Nema sta stvarno smo lideri u regionu...ma u celom svetu.
pre 7 godina
Znaci, ja sam pre mesec i po dana dao 10 evra da bih dobio tu karticu I sad mi kazu da se ukida. Pa kakav bezobrazluk! Planiraju li oni da refundiraju tih 10 evra ili ce prosto tako da se izvuku? Sramota.
pre 7 godina
Ovde se mesaju babe i zabe.Kako na svaki priliv novca iz inostranstva da se plati 50% na osnovu cega?Same transakcije?Da li je u pitanju firma?Ja sa svog racuna Skrilla,znaci na moje ime saljem na moj racun u Telenor banku i da platim 50% drzavi kao fizicko lice,na novac koji sam zaradio na kladjenju?Novac od kladjenja se vodi kao poklon kad se daje izjava o prilivu novca iz inostranstva i kao takav ne podleze nikakvoj taksi,ni u jednoj banci a imam racune u mnogim.Zasto ne bih prebacio novac fizicki preko Western Uniona gde cak moze incognito to da se uradi uz mnogo manju proviziju?Hajde da neka drzava zatrazi njihovu transakciju da pogleda,sta mislite dal bi je dobili?dobili bi da nekazem sta.Jednostavno ako je neko zaposlen u IT na primer i ima konstantan priliv od firme mogu da razumem za porez ali da meni kao fizickom licu(nezaposlenom) drzava naplacuje to sto se sam snalazim mislim da nema pojma,tim pre sto moj priliv je jedan mesec 0e drugi moze 2500.Ne vidim osnov po kojem ce da mi naplate nesto a da zauzvrat ne dobijem nista a od ove drzave stvarno ne dobijam.
pre 7 godina
A ja pomislio istekle subvencije...
pre 7 godina
(CCCC, 24. novembar 2016 04:29)
I ostali ljudi koji zive u Srbiji ce svoj novac potrositi u radnjama i trznim centrima pa ipak moraju da placaju porez.
Dok god ti ne placas porez nemas prava ni da kukas na drzavu jer nisi dinara ulozio u nju.
A ja druze radim isto u IT firmi 20+ godina i mesecno dam po 1ke da bi i ti mogao da se lecis, da ti dete ide u vrtic i skolu, itd.
Pa razmisli da li treba ili ne treba placati porez.
pre 7 godina
Ovih lopova sam se srecom na vreme resio i uspeo da izvucem svaki dinar sto se ne bi moglo reci za armiju nezadovoljnih korisnika kojima su oteli na hiljade i hiljade Eura !
pre 7 godina
Klasicni muljatori, u par navrata ne bih mogao da se ulogujem jer mi nije bio tacan datum rodjenja !? pa su trazili da im posaljem skenirani pasos. Naravno da nisam poslao, posle dva dana se normalno ulogujem, kao da nista nije bilo. U zivotu nisam usao u kladionicu, kockanje me ne interesuje, ali od kad sam otvorio nalog kod njih stize mi gomila spama, kazino ovaj, kazino onaj... Neka idu, daleko im lepa kuca, ja njih poredim sa HiPay, zaobidjite i jedne i druge u sirokom luku, samo je pitanje trenutka kad cete zazaliti.
pre 7 godina
Uopšte me ne čudi. Užasna kompanija sa još gorim odnosom prema klijentima.
pre 7 godina
Beze i iz Svajcarske, jer ni tamo nema euro...
pre 7 godina
Koristio karticu skoro 3 godine (dostavili mi novu pre neka 2 meseca) i neprijatno sam iznenadjen.
Intezini bankomati mi naplate oko 600 dinara za podizanje 20 hiljada sa Skrillovom karticom (više nisam probao odjednom a i dnevni limit je 250 evra) a da isti novac pošaljem na račun uzeli bi mi 3 Evra za povlačenje + banka 1% ili 2 % i što je najgore treba da se čeka 4-5 dana da legne sa Skrilla na banku a sa Skrillovom karticom može da se digne novac čim Vam legne (ili da platite tom karticom) što mnogima znači a ne da čekaju 5 dana ili 7 ako se računa vikend.
Isto je i sa Netellerom (koliko sam shvatio filijala Skrilla) i sad ću morati da čekam na novac 5-7 dana umesto odmah da ga koristim kad mi legne honorar od frilensinga.
pre 7 godina
(drugi frilenser, 23. novembar 2016 22:58)
Imam i Payoneer i Skrill.
Payoneer uzima 1% na depozite, na online kupovinu ništa, jedino imaju nešto nepovoljniji kurs jer sve pretvaraju u dolare i kod kupovine po trgovinama uzimaju 1%-3%, nisu mi znali objasniti po kojem ključu odrede hoće li uzeti 1% ili 3%.
Kod Skrilla mi je veliki nedostatak jer imaju niski limit.
Nedavno sam otkrio Worldcore, imaju pristojne provizije, imaš mogućnost da ti mušterije uplaćuju na EU račun, banka je u Latviji. Možeš otvoriti koliko hoćeš računa u raznim valutama, a punjenje kartice naplaćuju fiksno €0.99!
Osim toga preko Worldcore možeš vršiti nadoplatu prepaid mobitela iz skoro cijelog svijeta, i razvijaju plugine za procesuiranje plaćanja u online shopovima, zasad imaju sve open source ecommerce rješenja osim Oscommerce, imaju i Zen Cart i Magento.
Za one koji imaju shopove za procesuiranje plaćanja preporučujem Stripe, ali za detaljno podešavanje plaćanja u Oscommerce ti treba programer da sve poštela, ali zato za Woocommerce imaju odličnu podršku.
A kako bi u potpunosti zaobišli Vučićeve gulikože otvorite nerezidencijalni račun u nekoj zemlji koja vam je najbliža, po mogućnosti Hrvatska ili Mađarska, može i Rumunjska ili Bugarska, nikako BiH ili Makedonija.
Prije sam u svojim shopovima koristio PayPal ali oni osim šta imaju veliku proviziju svaka mušterija se može sprdnuti i bez obrazloženja može stornirati plaćanje iako sam ja već poslao robu, tako da se s njima više ne družim.
pre 7 godina
Vidim da nekoliko komentara prica kako se ne mora platiti porez zbog ovog ili onog razloga. Nazalost, sta god vi napisali, pozivali se na pravnike itd jednostavno niste u pravu. Ako vam je to advokat rekao, onda on nema pojma. U drzavi Srbiji se placa porez NA SAV PRIHOD. Jedno je sto je drzava sugava pa ne obraca paznju na to, a drugo je sta je zapravo zakon. Dakle, na prihod i inostranstva se mora platiti porez.
Molio bih da ljude koji daju pluseve komentarima kako ne treba platiti drzavi itd.. to vam je kao kocka, mada vec vidim da su neki od vas kockari.
pre 7 godina
Payoneer fee iznosi 3.15$ (dolara, ne eura) po transakciji i dnevni limit je nekih 180.000din cini mi se. Dok je na Skrill-u fee iznosio 1.80% od transakcije i dnevni limit je 250€ (na taj iznos mu to dodje nesto preko 4€). Naravno, Skrill je uzimao dodatnu proviziju na konverziju iz USD u €, pa kad skidas novac jos i dinare konvertuje... Kod Payoneer-a postoji samo USD u RSD i vrlo je pristojan kurs (MasterCard, svetski kurs cini mi se)..
Tako da, u svakom slucaju sam veoma zahvalan Skrill-u na ovakvoj odluci..
pre 7 godina
Ja uvek podižem sa deviznog računa u banci, nemam ovu karticu o kojoj se priča. Samo jednom se potpiše izjava o poreklu zarađenog novca. I samo se doda da će biti još uplata u budućnosti, kako se ne bi svaki put pisala izjava.
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (freelancer, 23. novembar 2016 21:30)
Samo sto se kod Payoneera desava da ponekad ne odobre transakciju, a kartica nije aktivna dok ne dobijes prvu uplatu od partnerske firme (ne od privatnog lica).
Da bi pare odmah po uplati mogao da podignes treba da platis $5 inace su dostupne tek ze nekoliko dana (immediate load fee).
I ostali troskovi nisu mali...
pre 7 godina
ja sam dodao na intesinu articu partiju u dolarima pa mi opet leze u eurima, iako je isplata sa skrilla i paypala bila u dolarima
stose tice wire transfer, nije nejbolji zato sto se ceka 3-5 dana a meni u 90% slucajeva trebaju pare odmah...
imam drugara u nemackoj, on ce naruciti skrill karticu na svoje ime i poslati mi je tako da...
pre 7 godina
ljudi samo ne Payoner, ljudi deru!!!
pre 7 godina
@ASOT
Da, povlače Skrill Prepaid kartice iz upotrebe. I dalje ćeš moći da izvršiš transfer sa Skrill-a na svoj devizni račun otvoren u domaćoj banci.
pre 7 godina
Ja koliko vidim skrill pored ukidanja njihove kartice, ukinuo i mogucnost podizanja na karticu iz lokalne banke(sa koje se i dalje moze izvrsiti depozit), tako da je jedina mogucnost podizanje na racun u banci. Je l' ko dizao skoro direkno na devizni racun u banci? Da li jos smaraju sa potpisivanjem onih izjava o poreklu novca ?
(Zx, 24. novembar 2016 11:06
Da, traze potpisivanje izjave,ali ne uvek. Cak nemaju pojma zasto je to nekada potrebno,a nekada ne, iako je posiljalac isti.
pre 7 godina
Payoneer je keva.
pre 7 godina
Znaci ipak nije zona evra, posto se pominju zemlje koje nemaju evro, a i dalje su pokrivene ovom uslugom, sa druge strane Cg ima evra, a nije. A da ne pricamo o tome da se radi o kompaniji koja je Britanska, znaci isto nije u zoni evra. Ocigledno se ocekuju oscilacije sa funtom, pa je ova kompanija ocenila da joj je ovo rizik u buducnosti, medjutim to je svakako los potez, umesto njih uskocice drugi, a cak i ljudi iz evrozone sa njihovim karticama ce preci na druge zbog ucestalije upotrebe drugih servisa.
pre 7 godina
@jovana
Nema to veze samo sa Srbijom.
Elem, mali savet - idi u banku i trazi da ti otvore USD partiju (trebali bi automatski po USD uplati, makar ovi u intesi, ali nikad se sa bankama ne zna). Tako ces izbeci troskove konverzije. Novac podignes u USD.
pre 7 godina
Ja i onako samo podizem pare sa skrila, neke male sume koje dobijam kao neke male honorare, ali nema veze. Povlacenje na devizni racun i dalje je u regulare, tako da sto se mene tice nema frke. Inace, do pre par dana nisam uopste imao PayPal, jer sam mislio da je komplikovano. Otvorio za 1 minut i za par minuta povezao sa svojom karticom iz banke (vezanom za dinarski i devizni racun). Povukao pare da pokusam danas, sutra su bile na racunu. Fenonenalno kako dobro i brzo funkcionise. Svakako dosta brze nego kada povlacis sa skrila.
pre 7 godina
(Vragolan, 24. novembar 2016 09:46)
Odrasti. To ne dam drzavi mozes macku o rep da okacis kad ti dodje poreska. Naravno da ti niko nije trazio, ti si obavezan po zakonu da prijavis svaki devizni prihod koji si dobio od strane pravnog lica. Ako nemas ugovor onda se sve racuna kao ugovor o delu i drzavi od toga pripada nesto vise od 55% za poreze i dorinose. Zamisli kada bi sve firme tako poslovale, ono necu nista da placam drzavi jer od nje nemam nista...
pre 7 godina
(Meister Jakob, 24. novembar 2016 08:42)
Veoma informativno, zahvaljujem.
Samo pitanje, iz kog razloga treba izbeci BiH ili Mkd? I kakva je situacija sa CG?
(birazo, 24. novembar 2016 11:11)
Zato jer u BiH i Makedoniji imaju umjetno naštelani kurs eura inače bi imali rapidnu hiperinflaciju, a to je balon koji svakog časa može pući, malo ih je pa im svijet pomaže, isto tako Crna Gora ne bi smjela upotrebljavati euro kao valutu jer i oni imaju veliku inflaciju ali im Evropa opet tolerira jer ih ima malo.
pre 7 godina
Kome god preostane balans na debitnoj, poslace vam cek za ostatak na prijavljenu adresu, sto mozete bilo gde deponovati na racun, a kako dalje, to su mnogi opisali u komentarima, bar za sada. Posle ce neko novi da udje s boljim uslovima, trziste je, kakvo god, ima ko ce
pre 7 godina
koristim Skrill od 2002 i nikada nisam imao problema ... visoki limiti, korektno poslovanje ... i ovo nije problem do Skrill-a vec do MasterCard ...postojece kartice ostaju u upotrebi do isteka ...
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
Neoporezivi iznos dohotka za 2015. godinu je 2.201.220 dinara i jednak je visini trostrukog iznosa prosecne godišnje zarade po zaposlenom isplacene u Republici Srbiji u 2015. godini. Znaci placas porez ako si zaradio više od 17.000 eura u 2015 godini.
pre 7 godina
Neko je pisao da kartica radi do isteka. Meni vazi do 2018 ali ne radi. Tako da ...
pre 7 godina
kakvi su vam to racunovodje?
-ako radite sa renomiranim klijentom trazice vam sertifiat kojim izvrsavate poreske obaveze u srbiji
-prihod iz inostranstva morate sami prijaviti. ovo se u praksi ignorise dok prvi ne padne
-5og oktobra prosle godine je uveden zakon da banka svaki transfer na devizni racun mora prijaviti nbs. na zahtev inspektora nbs mu dostavlja vase transakcije. period prilagodjavanja je bio godinu dana,sto znaci-od nove godine ih ocekujte da ce vam pokucati.
clanci o velikim prihodima it internet freelencera se odnosi bas na ovo
pre 7 godina
@ Bolje ista nego nista ''Zna li neko da li Paypal prepaid master funkcioniše u Srbiji''?
Mislim da ova kartica radi samo u USA.
pre 7 godina
@Dulica
"Neoporezivi iznos dohotka za 2015. godinu je 2.201.220 dinara i jednak je visini trostrukog iznosa prosecne godišnje zarade po zaposlenom isplacene u Republici Srbiji u 2015. godini. Znaci placas porez ako si zaradio više od 17.000 eura u 2015 godini."
To što ste vi napisali nema veze sa prijaljivanjem honorara/zarade koja vam stiže na račun. To što ste naveli odnosi se na porez na dohodak na velike plate. Nemojte da bunite ljude, porez mora da se plati na svaki priliv iz inostranstva.
pre 7 godina
Samo da se razumemo. Svi poslovi koji su vezani za izvoz roba i usluga su oslobodjeni PDVa. Vi izdajete fakturu, faktura je placena i po njoj imate devizni priliv. Ono sto mora da se zna da se porez na prihod mora platiti, 15% mislim da je. Ovo je ako ste firma. Ukoliko ste fizicko lice, a izvezli ste robu ili uslugu stvari su malo drugacije, i ovde ste oslobodjeni PDVa za izvoz robe ili usluge. Ali ste u obavezi da banci donesete "keve mi" izjavu o porekle novca. I na ovo placate prezez na prihod oko 15%. Ukoliko je u pitanju prihod od Igra na srecu, placate i PDV. Doprinosi se drzavi ne placaju!
pre 7 godina
Ja sam na telenor bankomatu sa payoneera podigao maksimalno 198.000 dinara u jednoj transakciji. Mislim da im je dnevni limit veci od toga.
pre 7 godina
Jel neku uspeo da dobije refundaciju od 10 eur, za troskve kartice?
pre 7 godina
Ja koliko vidim skrill pored ukidanja njihove kartice, ukinuo i mogucnost podizanja na karticu iz lokalne banke(sa koje se i dalje moze izvrsiti depozit), tako da je jedina mogucnost podizanje na racun u banci. Je l' ko dizao skoro direkno na devizni racun u banci? Da li jos smaraju sa potpisivanjem onih izjava o poreklu novca ?
pre 7 godina
(Meister Jakob, 24. novembar 2016 08:42)
Veoma informativno, zahvaljujem.
Samo pitanje, iz kog razloga treba izbeci BiH ili Mkd? I kakva je situacija sa CG?
pre 7 godina
Zna li neko da li Paypal prepaid master funkcioniše u Srbiji?
pre 7 godina
Korisnik sam Skrilla vec 3 godine, ali me uopste ne cudi ovaj potez. Ova zabokrecina od drzave ce uskoro da udje u 20. vek nadam se pa ce nam biti malo lakse. 21. vek nam je ipak svetlosnim godinama daleko, ne samo tehnoloski vec u svim zivotnim sferama. Skrill nije ni prva ni poslednja kompanija koja ce da ode. RIP Srbijo
pre 7 godina
Uzimam pare sa pokera, i mogu da kažem da su Skril i Neteler jedna glupost, ogromne provizije (po 13 USD) i sporo vreme isporuke.
Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije, i sve je gotovo za 2 ili 3 dana.
pre 7 godina
(CCCC, 24. novembar 2016 04:29)
I ostali ljudi koji zive u Srbiji ce svoj novac potrositi u radnjama i trznim centrima pa ipak moraju da placaju porez.
Dok god ti ne placas porez nemas prava ni da kukas na drzavu jer nisi dinara ulozio u nju.
A ja druze radim isto u IT firmi 20+ godina i mesecno dam po 1ke da bi i ti mogao da se lecis, da ti dete ide u vrtic i skolu, itd.
Pa razmisli da li treba ili ne treba placati porez.
pre 7 godina
Dovidjenja prijatno, imamo mi kako da placamo i bez vas.
pre 7 godina
Odo sto pre da podignem i ono malo sto je ostalo, stvarno smo banana drzava.
pre 7 godina
i bre, bas steta, a nisam ni znao da je tu
pre 7 godina
Vreme je da predjemo na Euro!
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
pre 7 godina
Eh Srbijo medj' sljivama. Pa dobro, ostaje nam payoneer koji koliko toliko obavi posao
pre 7 godina
Iznenadiše i mene pre par sati. A pre oko dva meseca su poslali nove kartice koje treba da zamene stare. :) Nema veze, PP mi je neko vreme već primarni račun. Na skrilu sam imao samo par stotina evra koje ću da povučem. Ionako sam ga koristio samo za kupovanje literature za učenje i stručnih kurseva.
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
pre 7 godina
polako tonemo u ...mrak...
pre 7 godina
Eto ti sad. Platio neteller net+ mastercard karticu 10€ letos i sad puj pik ne važi više. Zovem, tražim povraćaj para - iskulirali me. Toliko o tome koliko je bilo koga briga za korisnike, koliko smo bitni, a sve zato što se neki političar negde našao pametan da progura zakon.
pre 7 godina
Najvaznije je da moze i dalje da se uradi withdraw novca na bank account, to je sustina!
pre 7 godina
Ne radim sa njima od kad su blokirali sredstva Wikileaks-u tj pokazali svoje pravo englesko lice. Najlosije iskustvo imam i sa klijentima iz Engleske a radim sa citavim svetom.
Sa njima vise nista i nikada.
pre 7 godina
Klasicni muljatori, u par navrata ne bih mogao da se ulogujem jer mi nije bio tacan datum rodjenja !? pa su trazili da im posaljem skenirani pasos. Naravno da nisam poslao, posle dva dana se normalno ulogujem, kao da nista nije bilo. U zivotu nisam usao u kladionicu, kockanje me ne interesuje, ali od kad sam otvorio nalog kod njih stize mi gomila spama, kazino ovaj, kazino onaj... Neka idu, daleko im lepa kuca, ja njih poredim sa HiPay, zaobidjite i jedne i druge u sirokom luku, samo je pitanje trenutka kad cete zazaliti.
pre 7 godina
@NEKO
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
(Neko, 23. novembar 2016 22:57)
Vragolan je u pravu wire transfer je zakon.
A to sto ti pricas o porezu jeste istina ako radis UNUTAR srbije freelance, kada radis bilo sta sa strancima oslobodjen si zakonom poreza jer je to IZVOZ intelektualne svojine. Ako radis kao firma placas porez na firmu koji inace placas ako si pausalac ako si doo onda i pdv.
Kao freelance da 50 posto jeste porez UNUTAR zemlje a ako izvozis strancima sta god dizajn bilo kakvu uslugu neplacas porez jer prakticno 100 posto para koje zaradis potrosices u trznom centru prodavnici bilo gde i time cinis da raste BDP.. ZNAci nemoras da placas porez ako radis za strance i prestanite da lupate nego se informisite kod pravnika ....
pre 7 godina
Putuj.
pre 7 godina
"Jedan od vodećih servisa za plaćanje putem Interneta, kompanija Skril povlači se sa svih tržišta na kojima evro nije zvanična valuta. Obuhvaćena i Srbija."
Jel može neko da mi objasni šta to znači da li je evro zvanično valuta? Da li to znači da je evro jedna od mogućih moneta za plaćanje ili da je evro nacionalna valuta u toj zemlji? Da li to znači da npr u Norveškoj, GB, SAD itd neće biti moguće korišćenje Skrill naloga?
pre 7 godina
Vidim da nekoliko komentara prica kako se ne mora platiti porez zbog ovog ili onog razloga. Nazalost, sta god vi napisali, pozivali se na pravnike itd jednostavno niste u pravu. Ako vam je to advokat rekao, onda on nema pojma. U drzavi Srbiji se placa porez NA SAV PRIHOD. Jedno je sto je drzava sugava pa ne obraca paznju na to, a drugo je sta je zapravo zakon. Dakle, na prihod i inostranstva se mora platiti porez.
Molio bih da ljude koji daju pluseve komentarima kako ne treba platiti drzavi itd.. to vam je kao kocka, mada vec vidim da su neki od vas kockari.
pre 7 godina
(Vragolan, 24. novembar 2016 09:46)
Odrasti. To ne dam drzavi mozes macku o rep da okacis kad ti dodje poreska. Naravno da ti niko nije trazio, ti si obavezan po zakonu da prijavis svaki devizni prihod koji si dobio od strane pravnog lica. Ako nemas ugovor onda se sve racuna kao ugovor o delu i drzavi od toga pripada nesto vise od 55% za poreze i dorinose. Zamisli kada bi sve firme tako poslovale, ono necu nista da placam drzavi jer od nje nemam nista...
pre 7 godina
Znaci svi freelancers nadalje na Payoneer :)
(Ivan, 23. novembar 2016 22:01)
Dok se i on ne povuče. Jel postoji neko ko može bilo šta da planira barem godinu dana unapred u državi Srbiji?
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (freelancer, 23. novembar 2016 21:30)
Da je na Payoneer manji fee niko ne bi izvadio Skrill Mastercard. Skrill uzima ukupno oko 4% a Payoneer oko 9%. Čak se Skrill-banka u Srbiji više isplati ako je Skrill u EUR a ako je Skrill u USD onda je i Western Union isplativiji od toga.
pre 7 godina
Ostalo je nejasno da li ce korisnici moci svoje kartice da koriste u inostranstvu? I da li ce kartice moci da se koriste za on-line kupovinu i slicno?
pre 7 godina
@Dulica
"Neoporezivi iznos dohotka za 2015. godinu je 2.201.220 dinara i jednak je visini trostrukog iznosa prosecne godišnje zarade po zaposlenom isplacene u Republici Srbiji u 2015. godini. Znaci placas porez ako si zaradio više od 17.000 eura u 2015 godini."
To što ste vi napisali nema veze sa prijaljivanjem honorara/zarade koja vam stiže na račun. To što ste naveli odnosi se na porez na dohodak na velike plate. Nemojte da bunite ljude, porez mora da se plati na svaki priliv iz inostranstva.
pre 7 godina
Ovih lopova sam se srecom na vreme resio i uspeo da izvucem svaki dinar sto se ne bi moglo reci za armiju nezadovoljnih korisnika kojima su oteli na hiljade i hiljade Eura !
pre 7 godina
frilenseri i ja sa njima na aparatima.
pre 7 godina
Kakav puc puc sebi u nogu...
pre 7 godina
Znaci svi freelancers nadalje na Payoneer :)
pre 7 godina
zapravo nije do skrila nego do mastercarda. mi nismo clanice SEPE stoga ne mozemo da koristimo skrillovu mastercard karticu. skrill kao servis i dalje 100% postoji i nema veze sa evrom. koristite valutu koja je vezana za vas skrill racun i dalje.
pre 7 godina
Imam moneybookers pa jedno 5-6 godina,ali nemam njihovu karticu,ovo utice koliko razumeh na one sto su uzeli njihovu karticu,a onaj privitivni vid koji ja imam i dalje funkcionise. Domaca kartica i wire transfer? Jesam li dobro skontao?
pre 7 godina
koristim Skrill od 2002 i nikada nisam imao problema ... visoki limiti, korektno poslovanje ... i ovo nije problem do Skrill-a vec do MasterCard ...postojece kartice ostaju u upotrebi do isteka ...
pre 7 godina
Skril (ex Moneybookers) se uvek tako ponašao. Ništa novo.
pre 7 godina
ZNAci nemoras da placas porez ako radis za strance i prestanite da lupate nego se informisite kod pravnika ....
(CCCC, 24. novembar 2016 04:29)
Ne razumem što dajete čoveku minuse kad govori tačne i zakonski utemeljene stvari. Ja preko firme prodajem strancima usluge znači fakture bez poreza, uplate na devizni račun iz inostranstva i sve što uz to ide kao "izvoz usluga". Svaka transakcija se kontroliše od banaka i poreznika a kod mene su u firmi bili toliko puta i pregledali brdo takvih faktura da nema šanse da bih bio na slobodi da to radim nelegalno.
pre 7 godina
I to baš prestaje sa radom na Black Friday.
pre 7 godina
Imate Payoneer ako vam treba kartica, PayPal ako vam ne treba ili otvorite firmu i nemate problema sa primanjem para.
pre 7 godina
ljudi samo ne Payoner, ljudi deru!!!
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
Neoporezivi iznos dohotka za 2015. godinu je 2.201.220 dinara i jednak je visini trostrukog iznosa prosecne godišnje zarade po zaposlenom isplacene u Republici Srbiji u 2015. godini. Znaci placas porez ako si zaradio više od 17.000 eura u 2015 godini.
pre 7 godina
Kontaktirao sam ih danas telefonom dva puta, potvrdjeno mi je da unutar kompanije jos nije doneta odluka da li ce postojecim korisnicima Skrill prepaid kartice biti omogucena refundacija godisnje clanarine.
pre 7 godina
I ja bih se povukao iz Srbije
pre 7 godina
Steta za Neteller, uplata trenutna, isplata za 3h, kupovina karticom bez provizije, podizanje sa bankomata ~4e. Nema sta stvarno smo lideri u regionu...ma u celom svetu.
pre 7 godina
kakvi su vam to racunovodje?
-ako radite sa renomiranim klijentom trazice vam sertifiat kojim izvrsavate poreske obaveze u srbiji
-prihod iz inostranstva morate sami prijaviti. ovo se u praksi ignorise dok prvi ne padne
-5og oktobra prosle godine je uveden zakon da banka svaki transfer na devizni racun mora prijaviti nbs. na zahtev inspektora nbs mu dostavlja vase transakcije. period prilagodjavanja je bio godinu dana,sto znaci-od nove godine ih ocekujte da ce vam pokucati.
clanci o velikim prihodima it internet freelencera se odnosi bas na ovo
pre 7 godina
Ako neko ima dosta novca za podizanje pomocu njihove kartice, a upoznat je sa dnevnim ATM withdrawal limitom od 250e, uspeo sam podici 900 dolara na bankomatu Erste banke. Skrill je bankomat prepoznao kao POS terminal, umesto kao ATM, tako da je veoma lako zaobici njihov limit posto ce transakciju proknjiziti pod kupovinu umesto podizanje novca.
pre 7 godina
Payoneer resava problem...veci limiti, manji fee...Ovi iz Skrill-a su ionako dovoljno otimali, bolje sto idu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (freelancer, 23. novembar 2016 21:30)
Samo sto se kod Payoneera desava da ponekad ne odobre transakciju, a kartica nije aktivna dok ne dobijes prvu uplatu od partnerske firme (ne od privatnog lica).
Da bi pare odmah po uplati mogao da podignes treba da platis $5 inace su dostupne tek ze nekoliko dana (immediate load fee).
I ostali troskovi nisu mali...
pre 7 godina
@Vragolan
"Direktan transfer na račun je zakon, nema provizije..."
Nadam se da si čitao zakon odnosno da znaš da si u obavezi da platiš porez na svaku transakciju. Ako nisi zaposlen i preko 50%.
Poreski prekršaj ne zastareva baš brzo, i bez odgovora tipa "niko mi nije tražio" jer neobaveštenost ne oslobađa odgovornosti.
(Neko, 23. novembar 2016 22:57)
Nisam zaposlen, završio sam medicinu, ali sem volonterskih specijalizacija koje mi trenutno zbog cene ne odgovaraju posao u Srbiji ne mogu da nađem.
Novac sa pokera uzimam od 2013.-te, preko direktnog transfera mi nikad niko nije tražio proviziju, jedino mi bankomat skine po 100 din kad uzimam preko svoje Visa Electron kartice dinare sa tog računa, a može i bez toga ako se čeka (poduži) red u banci, pa i da se uzmu devize.
Ne dam dinar koji ne moram državi, da je država neka obezbedila bi mi posao u struci, a onda verovatno ne bih ni igrao poker i imao ove transfere novca.
Toliko
pre 7 godina
Ja uvek podižem sa deviznog računa u banci, nemam ovu karticu o kojoj se priča. Samo jednom se potpiše izjava o poreklu zarađenog novca. I samo se doda da će biti još uplata u budućnosti, kako se ne bi svaki put pisala izjava.
pre 7 godina
Da odgovorim na neka pitanja posto sam upoznat sa situacijom. Kartice ce i dalje biti dostupne rezidentima zemalja koje pripadaju SEPA. To su sve zemlje EU plus Norveska, Island, Svajcarska. Dakle, bice dostupne i u Hrvatskoj i Madjarskoj iako nemaju euro. Srbija ne pripada SEPA sistemu tako da rezidenti vise nece moci da koriste kartice. Kartice ce postati nevazece i nece se moci koristiti onlajn ili u inostranstvu. Jedini nacin posle 25. novembra da neko iz Srbije izvuce pare sa Skrilla ce biti povlacenje na registrovani bankovni racun koji mora biti na isto ime korisnika.
pre 7 godina
Payoneer fee iznosi 3.15$ (dolara, ne eura) po transakciji i dnevni limit je nekih 180.000din cini mi se. Dok je na Skrill-u fee iznosio 1.80% od transakcije i dnevni limit je 250€ (na taj iznos mu to dodje nesto preko 4€). Naravno, Skrill je uzimao dodatnu proviziju na konverziju iz USD u €, pa kad skidas novac jos i dinare konvertuje... Kod Payoneer-a postoji samo USD u RSD i vrlo je pristojan kurs (MasterCard, svetski kurs cini mi se)..
Tako da, u svakom slucaju sam veoma zahvalan Skrill-u na ovakvoj odluci..
pre 7 godina
Znaci ipak nije zona evra, posto se pominju zemlje koje nemaju evro, a i dalje su pokrivene ovom uslugom, sa druge strane Cg ima evra, a nije. A da ne pricamo o tome da se radi o kompaniji koja je Britanska, znaci isto nije u zoni evra. Ocigledno se ocekuju oscilacije sa funtom, pa je ova kompanija ocenila da joj je ovo rizik u buducnosti, medjutim to je svakako los potez, umesto njih uskocice drugi, a cak i ljudi iz evrozone sa njihovim karticama ce preci na druge zbog ucestalije upotrebe drugih servisa.
pre 7 godina
Koristim Skril 5+ godina. Njihovu master karticu nikada nisam uzimala, a svoj novac sam podizala uvek tako sto ga prebacim na svoju bankovnu karticu (uz fee od oko 4$ po transakciji). U ponedeljak mi je ta opcija odjednom ukinuta, dozvoljavaju mi samo prenos na bankovni racun. Kontaktirala sam ih za objasnjenje i rekli su, uz izvinjenje, da Srbija vise nema mogucnost povlacenja novca na karticu, vec samo na racun. Sada, da bih dosla do svojih para, moram da verifikujem posebno racun, da plaćam konverziju iz $ u € (Skril mi je u dolarima), i pretpostavljam, da plaćam posrednicke banke dok moj novac stigne do mog racuna! I sve to samo zato sto zivim u Srbiji!
pre 7 godina
ePayments servis. Mocnije kartice od Payoneer-a. A ovi iz Skrill-a
su toliko bezobrazni da nemam reci. O odluci ovakog tipa te obaveste dva dana uoci primene. Sramota.
pre 7 godina
Profesionalni kladionicar imam Skrill i Neteller preko 7 godina evo moja iskusva i savet.Ovo nije nista strasno,naprotiv.Skrill kartica troskovi podiznaja sume od 30 000 din(200)e su nekih 1000 din sve ukupno.Ali postoji nacin da se podignu evri u Srbiji bez provizije od konverzije i to na bankomatu.Otvorite racun u Telenor banci uzmite karticu i to je to.Racun je dvovalutni din/eu ako povlacite evre stice vam evri.Sa skrilla povlacim obicno 800e Skrill uzme 2,95 neko se ugradi(drzava pretpostavljam) 15 e i stigne mi 785.Jednom sa probao 1200 mislim izaslo me je preko 33e pa sam ostao na ovoj sumi.Ovaj sto kaze da treba da se plati porez od 50% na transakciji i jos se poziva na zakon neka ga procita jos jednom i do kraja.Kakav je smisao drzave da zabrani upumpavanje novca u nju a da ne ucestvuje u zaradi istog?Realno ni ismpumpavanje novca iz nje se ne kaznava a ne...Kakav bi smisao bio Western Uniona jer koliko god da uzimaju proviziju daleko su od tih 50%.Znaci Telenor banka racun i resen problem nema sekiracije
pre 7 godina
Upravo sam zvao Skrill. Rekose mi da je Srbija jedna od 2-3 zemlje koje nece biti pogodjene ovim, dokle god su korisnici aktivirali novu karticu. Ja jesam, i vazi mi do 2019. Receno mi je da cu moci da je koristim do tad, a nakon toga vise necu moci. Verujem da je isto slucaj sa svima koji su aktivirali novu karticu (a da su iz Srbije). Eto, cisto da javim. Ko ne veruje, neka zove Skrill :-)
pre 7 godina
Samo da se razumemo. Svi poslovi koji su vezani za izvoz roba i usluga su oslobodjeni PDVa. Vi izdajete fakturu, faktura je placena i po njoj imate devizni priliv. Ono sto mora da se zna da se porez na prihod mora platiti, 15% mislim da je. Ovo je ako ste firma. Ukoliko ste fizicko lice, a izvezli ste robu ili uslugu stvari su malo drugacije, i ovde ste oslobodjeni PDVa za izvoz robe ili usluge. Ali ste u obavezi da banci donesete "keve mi" izjavu o porekle novca. I na ovo placate prezez na prihod oko 15%. Ukoliko je u pitanju prihod od Igra na srecu, placate i PDV. Doprinosi se drzavi ne placaju!
pre 7 godina
Ovde se mesaju babe i zabe.Kako na svaki priliv novca iz inostranstva da se plati 50% na osnovu cega?Same transakcije?Da li je u pitanju firma?Ja sa svog racuna Skrilla,znaci na moje ime saljem na moj racun u Telenor banku i da platim 50% drzavi kao fizicko lice,na novac koji sam zaradio na kladjenju?Novac od kladjenja se vodi kao poklon kad se daje izjava o prilivu novca iz inostranstva i kao takav ne podleze nikakvoj taksi,ni u jednoj banci a imam racune u mnogim.Zasto ne bih prebacio novac fizicki preko Western Uniona gde cak moze incognito to da se uradi uz mnogo manju proviziju?Hajde da neka drzava zatrazi njihovu transakciju da pogleda,sta mislite dal bi je dobili?dobili bi da nekazem sta.Jednostavno ako je neko zaposlen u IT na primer i ima konstantan priliv od firme mogu da razumem za porez ali da meni kao fizickom licu(nezaposlenom) drzava naplacuje to sto se sam snalazim mislim da nema pojma,tim pre sto moj priliv je jedan mesec 0e drugi moze 2500.Ne vidim osnov po kojem ce da mi naplate nesto a da zauzvrat ne dobijem nista a od ove drzave stvarno ne dobijam.
pre 7 godina
Uopšte me ne čudi. Užasna kompanija sa još gorim odnosom prema klijentima.
pre 7 godina
(Novosadjanin, 24. novembar 2016 08:43)
Radim za stranu firmu, koja placa porez drzavi u kojoj je registrovana. Ne radim u Srbiji vec preko net-a tj u vrituelnom svetu gde mi outsourcing firma uzima 10% zarade na ime fee i poreza.
Ne vidim nikakvu razliku izmedju mene i toliko hvaljenog Novaka Djokovica sto se poreza tice. Sve pare potrosim iskljucivo u Srbiji.
pre 7 godina
Zelim da podelim moje iskustvo, jer vidim da ovde mnogo ljudi pise dosta netacnih stvari. Vezano za poreze..
Jedno je praksa, a ona kaze u zadnjih 8-9 godina da nije bilo nikakvih problema. Reci tipa: moras, ne zastareva, i ostalo, bas se i nisu desile.
Nismo mi SAD, tamo se nesto mora.
Takve komentare pisu ljudi koje ne znaju radost, kada ti u 9:05 iz Raif banke stigne SMS.
Dalje, neke stvari nisu oporezive, npr. prihodi od I.N.Sr. Oni su cak i zakonom zabranjeni, (clan. 10. Z.o I.N.S, valjda taj clan).
Glavno je da se ovde zmuri na dva oka, ali to nije nas problem.
Nece biti problema oko povlacenja novca, sto se tice nase zamlje, jer se ne sece se grana na kojoj sedis. A NT i Skrill ce da salju, jer odlicno zaradjuju na nama.
Voleo bih i da vam dam neke savete za ubuduce, kada izadju vesti o ovim 'osetljivim' temama.
1. Kada imas novac, bilo gde, uvek postoji nacin da dodje do tvog dzepa.
2. Moguce je otvoriti racun za nerezidente u Hrvatskoj, i sve lepo da funkcionise.
3. Nemojte da panicite, vec pozovite telefonom Nt ili Skrill, sve ce da vam objasne.
4. Povlacenje preko Bank Transfera zavrsava stvar.
5. Srecno svim trejderima danas, igra se LE.
pre 7 godina
I ZABRANILI SPUSTANJE NA BANK ACCOUNT U $ VEC KONVERTUJU U € SA 4% PROVIZIJE
pre 7 godina
Payoneer je keva.
pre 7 godina
Beze i iz Svajcarske, jer ni tamo nema euro...
pre 7 godina
@jovana
Nema to veze samo sa Srbijom.
Elem, mali savet - idi u banku i trazi da ti otvore USD partiju (trebali bi automatski po USD uplati, makar ovi u intesi, ali nikad se sa bankama ne zna). Tako ces izbeci troskove konverzije. Novac podignes u USD.
pre 7 godina
kao bivši korisnik skrilla sam napravio pametan potez i povukao se iz Srbije
pre 7 godina
Kartice koje su u vlasnistu ne rezidenata sepa drzava, koja nije srbija, nece moci da koriste svoje kartice, niti da dobiju nove. a ako ste rezident moci ćete.
sepa zemlje su sve EU i EFTA zemlje.
njima kartice ne prestaju da vaze i mogu da ih koriste u celom svetu.
sve pise na njihovom sajtu. www.ewallet-otimizer.com
u sekciji news
pre 7 godina
(drugi frilenser, 23. novembar 2016 22:58)
Imam i Payoneer i Skrill.
Payoneer uzima 1% na depozite, na online kupovinu ništa, jedino imaju nešto nepovoljniji kurs jer sve pretvaraju u dolare i kod kupovine po trgovinama uzimaju 1%-3%, nisu mi znali objasniti po kojem ključu odrede hoće li uzeti 1% ili 3%.
Kod Skrilla mi je veliki nedostatak jer imaju niski limit.
Nedavno sam otkrio Worldcore, imaju pristojne provizije, imaš mogućnost da ti mušterije uplaćuju na EU račun, banka je u Latviji. Možeš otvoriti koliko hoćeš računa u raznim valutama, a punjenje kartice naplaćuju fiksno €0.99!
Osim toga preko Worldcore možeš vršiti nadoplatu prepaid mobitela iz skoro cijelog svijeta, i razvijaju plugine za procesuiranje plaćanja u online shopovima, zasad imaju sve open source ecommerce rješenja osim Oscommerce, imaju i Zen Cart i Magento.
Za one koji imaju shopove za procesuiranje plaćanja preporučujem Stripe, ali za detaljno podešavanje plaćanja u Oscommerce ti treba programer da sve poštela, ali zato za Woocommerce imaju odličnu podršku.
A kako bi u potpunosti zaobišli Vučićeve gulikože otvorite nerezidencijalni račun u nekoj zemlji koja vam je najbliža, po mogućnosti Hrvatska ili Mađarska, može i Rumunjska ili Bugarska, nikako BiH ili Makedonija.
Prije sam u svojim shopovima koristio PayPal ali oni osim šta imaju veliku proviziju svaka mušterija se može sprdnuti i bez obrazloženja može stornirati plaćanje iako sam ja već poslao robu, tako da se s njima više ne družim.
pre 7 godina
ja sam dodao na intesinu articu partiju u dolarima pa mi opet leze u eurima, iako je isplata sa skrilla i paypala bila u dolarima
stose tice wire transfer, nije nejbolji zato sto se ceka 3-5 dana a meni u 90% slucajeva trebaju pare odmah...
imam drugara u nemackoj, on ce naruciti skrill karticu na svoje ime i poslati mi je tako da...
pre 7 godina
Znaci, ja sam pre mesec i po dana dao 10 evra da bih dobio tu karticu I sad mi kazu da se ukida. Pa kakav bezobrazluk! Planiraju li oni da refundiraju tih 10 evra ili ce prosto tako da se izvuku? Sramota.
pre 7 godina
@ Bolje ista nego nista ''Zna li neko da li Paypal prepaid master funkcioniše u Srbiji''?
Mislim da ova kartica radi samo u USA.
pre 7 godina
Ja i onako samo podizem pare sa skrila, neke male sume koje dobijam kao neke male honorare, ali nema veze. Povlacenje na devizni racun i dalje je u regulare, tako da sto se mene tice nema frke. Inace, do pre par dana nisam uopste imao PayPal, jer sam mislio da je komplikovano. Otvorio za 1 minut i za par minuta povezao sa svojom karticom iz banke (vezanom za dinarski i devizni racun). Povukao pare da pokusam danas, sutra su bile na racunu. Fenonenalno kako dobro i brzo funkcionise. Svakako dosta brze nego kada povlacis sa skrila.
pre 7 godina
Ja sam na telenor bankomatu sa payoneera podigao maksimalno 198.000 dinara u jednoj transakciji. Mislim da im je dnevni limit veci od toga.
pre 7 godina
Ja koliko vidim skrill pored ukidanja njihove kartice, ukinuo i mogucnost podizanja na karticu iz lokalne banke(sa koje se i dalje moze izvrsiti depozit), tako da je jedina mogucnost podizanje na racun u banci. Je l' ko dizao skoro direkno na devizni racun u banci? Da li jos smaraju sa potpisivanjem onih izjava o poreklu novca ?
pre 7 godina
Ne dam dinar koji ne moram državi, da je država neka obezbedila bi mi posao u struci, a onda verovatno ne bih ni igrao poker i imao ove transfere novca.
Toliko
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vragolan, 24. novembar 2016 09:46)
Ne samo da ti nije obezbedila nego ti je otezala poslovanje sa najgorim pristupom internetu po najvisoj ceni. Onog trenutka kada odluce dase umesaju u ovo,pare odose na racun u stranoj banci. Za sada je ovo jedina grana provrede koja donosi pravi i svez novac u zemlju, i to bas zato,sto drzave tu nema.
pre 7 godina
(Meister Jakob, 24. novembar 2016 08:42)
Veoma informativno, zahvaljujem.
Samo pitanje, iz kog razloga treba izbeci BiH ili Mkd? I kakva je situacija sa CG?
(birazo, 24. novembar 2016 11:11)
Zato jer u BiH i Makedoniji imaju umjetno naštelani kurs eura inače bi imali rapidnu hiperinflaciju, a to je balon koji svakog časa može pući, malo ih je pa im svijet pomaže, isto tako Crna Gora ne bi smjela upotrebljavati euro kao valutu jer i oni imaju veliku inflaciju ali im Evropa opet tolerira jer ih ima malo.
pre 7 godina
Koristio karticu skoro 3 godine (dostavili mi novu pre neka 2 meseca) i neprijatno sam iznenadjen.
Intezini bankomati mi naplate oko 600 dinara za podizanje 20 hiljada sa Skrillovom karticom (više nisam probao odjednom a i dnevni limit je 250 evra) a da isti novac pošaljem na račun uzeli bi mi 3 Evra za povlačenje + banka 1% ili 2 % i što je najgore treba da se čeka 4-5 dana da legne sa Skrilla na banku a sa Skrillovom karticom može da se digne novac čim Vam legne (ili da platite tom karticom) što mnogima znači a ne da čekaju 5 dana ili 7 ako se računa vikend.
Isto je i sa Netellerom (koliko sam shvatio filijala Skrilla) i sad ću morati da čekam na novac 5-7 dana umesto odmah da ga koristim kad mi legne honorar od frilensinga.
pre 7 godina
@ASOT
Da, povlače Skrill Prepaid kartice iz upotrebe. I dalje ćeš moći da izvršiš transfer sa Skrill-a na svoj devizni račun otvoren u domaćoj banci.
pre 7 godina
Zna li neko da li Paypal prepaid master funkcioniše u Srbiji?
pre 7 godina
(Meister Jakob, 24. novembar 2016 08:42)
Veoma informativno, zahvaljujem.
Samo pitanje, iz kog razloga treba izbeci BiH ili Mkd? I kakva je situacija sa CG?
pre 7 godina
Neko je pisao da kartica radi do isteka. Meni vazi do 2018 ali ne radi. Tako da ...
pre 7 godina
Jel neku uspeo da dobije refundaciju od 10 eur, za troskve kartice?
pre 7 godina
Kome god preostane balans na debitnoj, poslace vam cek za ostatak na prijavljenu adresu, sto mozete bilo gde deponovati na racun, a kako dalje, to su mnogi opisali u komentarima, bar za sada. Posle ce neko novi da udje s boljim uslovima, trziste je, kakvo god, ima ko ce
pre 7 godina
A ja pomislio istekle subvencije...
pre 7 godina
Ja koliko vidim skrill pored ukidanja njihove kartice, ukinuo i mogucnost podizanja na karticu iz lokalne banke(sa koje se i dalje moze izvrsiti depozit), tako da je jedina mogucnost podizanje na racun u banci. Je l' ko dizao skoro direkno na devizni racun u banci? Da li jos smaraju sa potpisivanjem onih izjava o poreklu novca ?
(Zx, 24. novembar 2016 11:06
Da, traze potpisivanje izjave,ali ne uvek. Cak nemaju pojma zasto je to nekada potrebno,a nekada ne, iako je posiljalac isti.
82 Komentari
Sortiraj po: