Društvo 0

28.08.2025.

7:25

Danas sunčano i veoma toplo, temperatura do 36 stepeni

U Srbiji će danas, prema prognozi Republičkog hidrometeorološkog zavoda, biti sunčano i veoma toplo sa maksimalnom temperaturom do 36 stepeni.

Izvor: Tanjug

Danas sunčano i veoma toplo, temperatura do 36 stepeni
TANJUG/ ANA PAUNKOVIĆ/ nr

Podeli:

Vetar slab do umeren, u donjem Podunavlju i jak, a u južnom Banatu povremeno i olujni južni i jugoistočni. Najniža temperatura od 7 do 20 stepeni, a najviša od 32 do 36 stepeni.

U Beogradu sunčano i veoma toplo. Vetar umeren i jak, juži i jugoistočni. Najniža temperatura od 14 do 20, a najviša oko 34 stepena.

Prema izgledima za sedam dana, u petak u Srbiji sunčano i veoma toplo sa maksimalnim temperaturama u većini mesta od 35 do 38 stepeni, osim u Negotinskoj Krajini gde će najviša dnevna temperatura iznositi oko 33 stepena.

U košavskom području biće i vetrovito sa umerenim i jakim južnim i jugoistočnim vetrom, koji će u Banatu i donjem Podunavlju imati i udare olujne jačine.

U subotu (30.08.) prolazno naoblačenje sa kišom, pljuskovima i grmljavinom, uz pad temperature i skretanje vetra na umeren do jak zapadni i severozapadni. U nedelju (31.08.) na krajnjem severu promenljivo oblačno i suvo, a u ostalim krajevima mestimično sa kišom uz postepeni prestanak padavina i razvedravanje tokom dana.

U ponedeljak i utorak kao i u četvrtak (01-02.09., 04.09.) pretežno sunčano. U utorak u drugom delu dana u severnim krajevima novo prolazno naoblačenje sa kišom i lokalnim pljuskovima sa grmljavinom. U sredu na severu suvo, a u ostalim krajevima sa kišom i lokalnim pljuskovima sa grmljavinom.

Podeli:

0 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajina, SAD i Rusija postigle dogovor

Ukrajina, Sjedinjene Američke Države i Rusija postigle su dogovor o velikoj razmeni zarobljenika u bliskoj budućnosti, tokom prve runde trilateralnih pregovora održanih 10. novembra u Abu Dabiju, prenosi Ukrainska pravda.

19:29

10.11.2026.

20 h

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

1 d

Podeli: