Zdravlje

Petak, 02.03.2012.

17:27

Mladi Nemci češće piju od stranaca

Deca, čiji roditelji imaju strano poreklo, piju ređe alkohol, nego deca Nemaca, proizilazi iz jedne studije Univerziteta u Bilefeldu, koja je sačinjena za potrebe Svetske zdravstvene organiizacije.

Izvor: Tanjug

Podrazumevana plava slika

Ova studija u kojoj su učestvovala deca iz petog, sedmog i devetog razreda, pokazala je, da deca čiji su oboje roditelja stranci, piju pivo neuporedivo ređe, nego Nemci.

Iz studije, koju su objavili danas mediji, proističe i da mladi iz dobrostojećih porodica piju češće alkohol, nego deca čiji su roditelji siromašni.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

Komentari 4

Pogledaj komentare

4 Komentari

Možda vas zanima

Podeli: