Fudbal 73

Utorak, 23.12.2008.

11:44

Tomić: Oko 1.5 miliona za pojačanja

Sportski direktor FK Partizan Ivan Tomić najavio je da će ’crno-beli’ potrošiti između 1 - 1.5 miliona evra u narednom transfer roku.

Tomiæ: Oko 1.5 miliona za pojaèanja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

delija do groba

pre 15 godina

sto ste skrtice dosad ste se razbacivali a sad morate da prodajete najbolje igrace kako bi ste preziveli...

ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE

gundelj

pre 15 godina

Ovaj Vasington deluje zanimljivo na ovom snimku,ima brzinu,korpulenciju,pomalo me podseca (premda su ovakva poredjenja smesna)na Adrijana iz Intera. Medjutim,realno je pitanje,sta radi sa 23 godine u ekipi Djorce Petrov (ili kako se vec zove).Valjda bi ga ranije neko vec snimio.Osim toga,sto se jutjuba tice,Kamel Zajem je na jutjubu stvarno izgledao kao rasni veznjak,igracina,a nije sastavio ni jednu utakmicu u Partizanu (mada,on nije ni dobio pravu sansu,ali da je bio klasa valjda bi ga Jokan pustio da igra).
Partizanu ne treba vise od tri pojacanja i to u svakoj liniji po jedan kvalitetan igrac: STOPER-OBAVEZNO,jedan kvalitetan veznjak koji moze u sredini a i po boku,po mogucnosti levi bocni,posto Tosic odlazi,i jedan centarfor sa dobrom skok igrom u paru sa brnozogim Diarom ili Bogunovicem.
Zuka bi u nuzdi i mogao da se proda ali Moreira ni slucajno,on je tas na vagi koji nas odvaja od ostalih ekipa.

BRANKO

pre 15 godina

lepo covek kaze 1,5 ne vise .pa zar ne vidite da je rekao da je lako otici u minus 10 mil. zaboravljate da imju fudbaleri plate odakle pare za to od ulaznica,jakih sponzora sve to ide od tih 17 mil.covek je realan nema para a ako hocete u dug pa ce biti ko sa zvezdom sve propade zbog dugova, bar nedaju da se partizan zaduzi.razmislite malo pre kritika

Predrag Mijatovic

pre 15 godina

ja bi dao Tosica za dzabe,samo vi dovedite Ilica ,Vashingtona i jednog dobrog u odbrani pa da vidis kako musa dere komsinicu!!! Napred PARTIZAN!!!

Dejan Petkovic

pre 15 godina

17 mil eura od Tosica i Ljajica,a gde su ostali transferi,koliko je tu para.
Kolike su plate koji oni "oslobadjaju" za neke nove igrace!!!Sta se desava sa ostatkom novca koji nece biti potrosen?Sta se planira na leto,jaka pjancanja za LS ili opet mlitavo nesto?
Tomicu moras da das odgovore na ova pitanja,sto pre?
Mi koji smo uz Partizan celi zivot imamo pravo da znamo kako funkcionise klub,i gde ide svaki cent a kamoli evro,ili milioni!!!!!
Ako nebudes mogao da poslujes kako valja,znas gde su vrata!!!
Partizanu su potrebni sposobni ljudi,ne amateri!!!!!

veerghoen

pre 15 godina

Sve u svemu mozemo podvuci jednu crtu da ce ipak prva kroz cilj proci Zvezda...Jedva cekam prolece,jutarnju kafu na lepom suncu i zvezdinu duplu krunu.Ziveli Beogradjani i svi navijaci Zvezde...Ivicu dovedi Stepanova!!

matejasale

pre 15 godina

ovo izmice kontroli.Ako su sa Jokanom dobri drugovi i nesmeju da mu daju otkaz,a kao vole Partizan.Covek bez blama kaze da je mec u N.Sadu bio dobar i da moze i kod nas da se odigra vrhunski derbi.Pa ko koga ovde zeza,utakmica bez sanse i akcije,bez dodavanja.Taj covek da bude trener Partizana.Nismo imali 3 akcije za 1,5 godinu.U ovakvoj jadnoj ligi prosek od 2 gola po utakmici-vise nego bedno.Covek jos dobija podrsku UO,sramota.Pa ko da dodje na utakmicu gde je trener zadovoljan sa 1:0
pre meca i to protiv zadnjeg na tabeli.Da komsinica nije toliko jadna bila na pocetku sada bi ona imala 20 bodova vise od nas,a pojacavaju se zestoko i nije iskljuceno da nas opet izblamiraju samo zato sto nisu smeli da smene drugara ovi nasi.Dzabe i 20 duplih kruna kada nevidim igru i kada se po obicaju blamiramo u Evropi.Kod Jusufija i Golca se igralo na gol vise i pobedjivali smo sa 6:4-5:3 igrali smo napadacki fudbal,a ne ovo 1:0 i kao zadovoljni smo.Evo opet zimskih priprema i opet ce da nas svi pobedjuju i na tim utakmicama kao sto je i bilo u ovih 1,5 godinu i to ruski,kiparski,ukrajinski,beloruski,svajcarski drugoligasi i opet ce Tomic biti zadovoljan.Jokane zar nevidis da ovo nicemu nevodi pa u Evropi se igra skoro svaki mec na min.3+,a kod tebe 0-1.Unistavas nas covece.Ej bre nemoguda nabrojim 3 akcije uigrane za ovo vreme,samo bunarenje i individualni potezi dr.Moa.Jadno za klub kao sto je Partizan.Nepamtim da smo ijednu ekipu nadigrali od kada je dosao Jokan.Samo se bojim da ce nas komsinica prestici na kraju a onda ce biti kasno g.Tomicu jer nas za sada drze Mo,Juca Dijara a kad oni odu bice katastrofa za nas sa ovakvim neznalicom kakav je Jokan(covek odusevljen igrom u N.Sadu,a u Zrenjaninu los teren,u Cacku duvao vetar,sa Radom kod nas losa poseta,sa Standardom zaledjen teren,sa Seviljom svetska ekonomska kriza...bla bla bla)a na zadnjih 5 utakmica dali smo samo 1 gol/Borac,Rad,Vojvodina,Standard,Sevilja/i ovi podrzavaju takvog strucnjaka.Uci od Antica Golca Djukica pitaj nije sramota kad vidis da neznas

pogodite ko sam?

pre 15 godina

ORIGINAL FASILFIKATA Mi kopiramo Mancester,Real...A vi? Vi kopirate Zvezdu,kao i uvek!!!!!! Ali dobro,kompleksi su teska i ne izleciva bolest!!!!!

KAKTUS

pre 15 godina

Znam ja dvojicu koja bi dosli u Partizan za tih 1,5 milion. Svaki dan mi pikaju loptu ispod prozora. Kvalitetna pojacanja, za Ligu sampiona. :))) Eeeee, moji Grobari, cemu li ste se vi nadali?!

RichiPFC

pre 15 godina

17 mil lepo zvuci, ali ostajemo bez dva mozda najbolja igraca uz DR. MO a ko ce doci to se nezna. Samo da nebude naleto opet nemamo para pa moramo da prodamo Obradovica, Dijaru i naravno ulazimo u ligu sampiona!!!!!

GROBAR

pre 15 godina

Ovako bi trebalo tomic da uradi
OUT--
TOSIC 7Milke
Ljaljic 10milke
Ngambi ?
Cadikovski ?
Peric 800 000
Lazic 1,5milke (max)
Brankovic ?

IN--
Brana Ilic
Sasa Ilic
Trajkovic
Jos jedan dobar Napadac

Jos da ostanu Mo,Juca I Diara Tim bi izledao ovako

M Bozovic
Stevanovic-Knezevic-Djorgjevic-Obradovic
Juca
Fejsa-Ilic-Moreira
Bogunovic
Diara

Zamene. D Bozovic ,Trajkovic,Brana Ilic, Lazevski, Petrovic, Paun,NAPADAC?,

www.freewebs.com/grobar-site

Roko Sifredi

pre 15 godina

Tomicu, usresredi se na vaspitanje igraca u omladinskoj skoli i u Teleoptiku. Svaki normalan i ozbiljan klub na to pridaje najveci znacaj. Pitaj cika Duleta, on ce ti objasniti ako ne znas sta je to.
Puno njih ima problem u glavi, jer su skoro svi vec istetovirali podlaktice.
Mislim da bi npr. Dule prvog koji bi istetovirao telo poslao na rad na mesalici a posle toga u Vecernju skolu da uci Prirodu i drustvo. Naravno, prvo bi mu se zahvalio na saradnji.

Sergio

pre 15 godina

Pa neka se i plaća u ratama, nemojte onda to da zaboravite na leto i sledeće zime! Da ne kažu onda opet da nam treba 10 miliona i da se sve računa ispočetka i opet prodaju igrači zbog toga ,a da se zaboravi da nam tada stiže sledeća rata od pet milona, ona koje sada nema t.j. da nam tada treba još pet? Gde su one rate od prošlih godina koje, valjda, sada stižu kada ih nije bilo letos?
Mi ipak znamo da računamo: 12 miliona za Tošića i Ljajića + ostali igrači koji će da odu + neka rata od ranije, to je bar 15 miliona. Deset miliona potrebe za godišnji budžet (to je godišnji, znači, valjda je dovoljan do sledećeg decembra, da ne pričate istu priču i ne prodajete na leto i naravno da podrazumeva i troškove za sportski centar i ostalo, budžet je budžet za sve potrebe), za pojačanja ostaje bar 5? Gde su one preostale pare? Nije ovo nikakva teorija o zaverama i krađi, nego što jednom ne napravite stvarno ozbiljan tim? I ne može da nam bude uteha propala Zvezda, dajte da se i dogodine ne brukamo u Evropi!

Partizanovac

pre 15 godina

Sta se lozite na youtube???Svaki PRAVI klub ima skaute,a nasi VELIKANI i dalje kupuje igrace preko neta...Razumem da neko cima devojke,ali da kupuje igrace,to je SMEJURIJA!!!!Partizanovac

grobar do groba

pre 15 godina

tomicu svaka cast za posao 17 miliona a ljajo ostaje jos god me i sa teleoptikom mozemo dobiti zvazdu.znate kako se kaze kad imas najvise onda najvise stedi!!!!!!! mi smo grobari najjaci smo najjaci

PFC

pre 15 godina

Tomicu,dovodi ovog Washingtona,decko je extra igrac u paru sa Diarrom ce da razvaljuje,pogledajte pa on bukvalno sam igra protiv ostalih ekipa,sa 203cm,ovako dobro kontrolise loptu i ovako brzo trci ima duplo bolju tehniku od Zigica i duplo je brzi i jaci od njega.
TOMICU KUPUJ!

Marko

pre 15 godina

A zasta 1.5 miliona Evra? Za nasu ligu? I to je mnogo, ne bi trebali da daju vise od 100 000 Evra, jer se za te pare moze da napravi "sampionski" tim (to zvuci kao da su nesto osvojili). Bolje je pare stedeti za leto, pa kad budemo igrali Evropu da ulozimo 5 miliona... Sad bi to bilo glupiranje, jer dati nekom dobrom igracu 1 milion da igra po blatu Ivanjice ili Jagodine je obicno BACANJE PARA...

lala

pre 15 godina

hahaha...kakav jadnik ovaj washington...alo bre..iz makedonije djorche....da dolazi u PFC,cime se bre to mi zadovoljavamo..pa na youtube imam 100000 ovakvih snimaka i fudbalercica..niti je bilo sta posebno..stavili kako nekom oduzima loptu..hahahahahaha !! ovaj ne vredi vise od jedne dacie logan!..sa budjetom od 1,5m ovakvih igraca moze da se kupi pun kamion..uzas!!uzas!!ovo stekanje love koje traje vec 20 godina,a zgrtanje ogromenih para od transfera sve vise srozava nas PFC i to je prica koja je vec toliko puta ispircana..pozz svim ljubiteljima sporta!

pfc forever

pre 15 godina

a ja mislio da smo mi ozbiljan evropski klub...fk partizanu su potrebne ozbiljne reforme,nek se ugledaju na kk :) Vranesa za napadaca :)

oda

pre 15 godina

Eh , a onda kritukujemo KK ...

pre bih i bankrot istrpeo , nego da me ovako farbaju godinama ( svaka cast tomicu , ali neke stvari se izgleda nikad nece promeniti)...

pedju danilovica za predsednika fk-a

Eruru

pre 15 godina

Jeste li provalili onaj youtube sa onim Vasingtonom?
Covek je 203 visok, 95 kila, a brzi od pola napadaca u nasoj ligi. Stalno se vraca da pomaze veznom redu, a po snazi i balansu me podseca na Adriana iz Intera, svako ko udje u duel sa njim se samo odbije i on nastavi dalje... mozda i bude nesto od njega.

boraczapravdu

pre 15 godina

O kakvim milioonima pricate? Kao 16 mil za tosica i ljajica da izdvoji Manchester utd. Pa za te pare Man Utd moze da kupi bar dva igraca ali prava a ne bambi plazma keks.
Realno za njih mozete dobiti 5-6 miliona za obojicu ne vise a pola od toga uzece vam koje kakvi menadzeri.

QW

pre 15 godina

koliko sam ja razumeo Tomica, nama za godinu dana funkcionisanja kluba treba oko 10 miliona eura. s'obzirom da Tosic i Ljajic idu za 12 miliona, plus Lazic, Cadikovski i Peric, ukupno mu dodje negde oko 13-14 miliona eura. to je po nekoj grupoj proceni. znaci, mi smo mirni sa prodajom do sledeceg zimskog prelaznog roka. postoji i druga opcija: da se isprsimo za nekog igraca (Shilla Illiasu oko 4 miliona), a da na leto opet prodamo nekog. videcemo kada prodje rok za transfere.

auuuuu al se neko pojačao

pre 15 godina

I šta kažu naši prijatelji iz Dinama, ZG. Znači stižu Sle.pička i Sivonjić a očekuje se i Mešanac, pardon - Križanac.

Ponekad je možda i dobro imati mali budžet za pojačanja. Ako ništa barem poštediš navijače frustarcija i razočaranja.

zivim za zvezdu

pre 15 godina

Ne kapiram nesto....zvezda u minusu toliko para pa opet imamo budzet veci od vaseg...sramota...
nastavite da hapsite dalje...sto se stalo samo na Dzajicu....zasto se ne rasvetli slucaj sa bjekom i zekom.......kojii dan danas drze konce kod grobljanaca....
SVI HOCE DA NAS UNISTE ALI MALO STE SE ZA....... !!!!!!!

još realniji

pre 15 godina

@ Mekkhi

Poluigrači? Pitaj ljude na ovom sajtu jel bi oni bili sretni da im Tomić dovede takve "poluigrače"?

Sammir - 10-ka u U-21 repki Brazila, otkad je trener Vlak igra odlično.
Morales - reprezentativac Čilea, već je pokazao da nije promašaj, kad se prilagodi bit će odličan.
Ibanez - doveden iz Boca Juniorsa, već je jedan od najboljih.
Calello - standardan u prvih 11 Independientea, treće momčadi Argentine.
Slepička - napadač Sparte Prag, doveden na izričit zahtjev trenera Vlaka.
+ moguće Križanac - standardan u prvih 11 Zenita

Jesu to ti "poluigrači"?

PFC - JUG

pre 15 godina

Alo bre kakvih 4-5 miliona za pojacanja, sta je vama je; ste vi normalni. Prvo, tih 17 miliona ce stizati u jedno tri rate, tako se svaki transfet radi bilo da je klub iz Litvanije, Belgije ili Engleske, Spanije to znaci da ce mozda sad dobiti 5 miliona. Drugo, a odakle se isplacuju plate igracima, trenerima, zaposlenima pa tu je omladinska skola i naravno odrzavanje SC Teleoptik. Gospoda sve se to placa od prodaje igraca tako da zaboravite na budzete za pojacanja od 5 miliona i vise, mada mozemo i tako ali onda cemo da prodjemo kao komsije pa cemo brzo da odemo 20 miliona u minus.

Milos

pre 15 godina

@nemojte biti smesni
Da pogodim - ti verujes da sve to sto si nabrojao kosta 15 miliona Eura - 2 gostovanja, pripreme, plate i komunalije? Nisi me ubedio. A nema ni sponzora? Prava na prenose? Malo ti je prejaka racunica. Nemoj biti smesan.

Mekkhi

pre 15 godina

pozdrav iz zagreba i smatram da vas ovi vaši iz uprave karaju u prdu ko mamić nas u dinamu.u zadnje dvije godine je samo za modrića,eduarda i ćorluku iskeširao nekih 40-ak milja eura,a poštenog igrača nije doveo.sve neke poluigrače iz čilea,argentine i ne znam ni sam više gdje.a da ne spominjem pokrivača,vukojevića i sada mikića za koje je sigurno dobio još nekih 10-15 milja.da bar ima neki izgovor,nego samo sebi puni džep.i sad se kao razmahao s tih 4 milijona eura!!a u džepu mu bar 50ak milijona.

...fcrs...

pre 15 godina

Ne znam zaista ko je jadniji mi ili vi? Pa za budzete Zvezde i Partizana ne moze jedan dobar igrac da se kupi, a onda onaj genije Dzomba izjavi za nekog ko je sigurno talentovan ali ima 45 minuta odigranih u visokom ritmu da kosta milion evra... Jadna zemlja, jadan sport!!!!

Djuka

pre 15 godina

Sa budzetom od 1.5 miliona evra bice dobro ako dovedemo JEDNOG kvalitetnog igraca! Ivan Tomic je realan covek jednostavno dok se klub ne privatizuje ovo je nas maksimum.
Do tada i Partizan i zvezda ce biti drugorazredni evropski klubovi. Tuzno ali istinito. Zakljucak:

Privatizacija sto pre!

Lucas

pre 15 godina

Nasi klubovi se polako pretvaraju u privatna trgovacka drustva - prodaj sto skuplje i mladje, kupi sto anonimnije i jeftinije, a onda raspodeli razliku po privatnim dzepovima. A navijaci su i tako navikli na lose rezultate, valjda niko nista vise i ne ocekuje, a tu i tamo uvek ce se osvojiti neka "dupla kruna" u strasnoj konkurenciji od dva kluba, novine ce onda da pisu i dizu u nebesa, i tako sve u krug. Postalo je mnogo dosadno i cemerno, koga vise uopste zanima koje ce sad anonimuse ovaj Tomic da nadje. Umesto da puste neku decu da igraju, rezultat bi bio slican.

zalosno

pre 15 godina

ovo je stvarno grota partizan budget 1,5million za 4 igrace sto nemaju pojma od fudbala po hitno privatizacija onda makar moze se nekad igrac z 4millione kupiti

još realniji

pre 15 godina

"...Dinamo Zagreb će potrošit više od 4 miljona €
(Realista, 23. decembar 2008 12:57)..."

Mala ispravka. Dinamo je već sad potrošio 4,2 mil. € (potpisani su predugovori sa Calellom, Slepičkom i Sivonjićem), a ako stvarno stižu još i Cesar i Križanac to će onda sigurno ići preko 7 mil. €. Naime, špekulira se da će Zenit tražiti više od 2,5 mil. € za Križanca.

nemojte biti smesni

pre 15 godina

Plata jednog igraca je i do 10hiljada evra, pa rukovodstvo, pa zaposleni, pa premije, pa putovanja, pa komunalije, pa odrzavanje terena, stadiona i sportskog centra, itd.itd. logicno je da ne ostane mnogo para od tih silnih miliona kao sto neki misle. (zapitajte se samo koliko kosta jedan carter let i boravak u sevilji ili stutgartu recimo)

Zocco

pre 15 godina

Bravo Tomicu!!
Da ne bi prosli kao nase komsinice u rupi (-16000000 €), potrosicemo bas onoliko para koliko trenutno mozemo na transfere (1500000 € - a i to je puno za nase uslove)! Ostale pare neka idu da krpe budzet! Samo napred Tomicu!!

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Toliki budžet je skupila i Buducnost iz PG, s tim sto nije imala evropske meceve gdje je punila stadion, niti je prodala nekog igraca 7mil, a dovela za 50 000... Cudno neko poslovanje.
p.s. Nije loš ovaj Vašington. On nije samo visok kao Žigić, nego je i snažniji i bolje barata sa loptom. Grabi dok se može.

horny.cg

pre 15 godina

Prevod: nikoga necemo prodavati dok ne stigne ponuda! ;D svake godine, ko pokvarena, se vrti ista ploca...Prodase 10ak igraca u skorijem periodu. Joveta, Smiljanic, Rukavina...su samo neki od igraca za koje su uzeli mnooooooogo dobre pare (iako su ih menadzeri "opeljesili")...Gulan i ostali mladi igraci takodje nisu bili jeftini...A dovode se igraci za po 300-400 000. hm...
Predlog- Beciraj (buducnost..41mec 28 golova)..al jbga, jedna mana, vama znacajna...;D

Alves

pre 15 godina

Molim vas samo nas nemojte farbati sa pricom da ce i Manchester,ako dodje do realizacije transfera placati u ratama..nije fazon!!!Daj bre ljudi otvorite se malo za dobro svih,dajte 4-5 miliona na pojacanja pa da se nadamo necemu...Ko riskira,taj profitira!

dragan

pre 15 godina

Ma bolje je da vi tih 1,5 miliona evra date kosarkaskom klubu, jer bi tada taj novac bio pravilno ulozen! U suprotnom bice bacene pare...kao i uvek!

Marko

pre 15 godina

E bas da vidim koji ce to igraci doci za 1.5 miliona evra
Za te pare moze da se dovede jedno zvucno,extra ime ali mi cemo po obicaju opet dovoditi neke karlose,barkose,fejse itd...

black

pre 15 godina

Prema ovom sa yutube-a Washington je pravi razarač.
Partizanu su potrebna pojačanja upravo na pozicijama koje je pomenuo Tomić, ali je stvar u skautingu a ne u novcu.
Mogući su promašaji i za sve pare.
Savet za Tomića pronađite skauta za Latinsku Ameriku i Podsaharsku Afriku i budite pažljivi na času kod Duleta Vujoševića.

Plikuscht

pre 15 godina

Pa koliko dobro Partizan 'posluje' u regionu dosta govori i ovaj budzet i planirana pojacanja.

Ako je broj igraca koji se na polusezoni dovodi vise od trecine prvog tima, ako je na polusezoni budzet veci od 50% predsezonskog budzeta, ako postoji potreba da se dve od tri linije tima znacajno pojacaju (a bolno postoji!) - onda to dosta govori o tome koliko je posao u predsezoni lose odradjen.

Da je tada dobro odradjen - niti bi se sada tim toliko pretumbavao, niti bi bilo potrebno toliko para.
- Ngambi ispade promasaj,
- Zaim/Zajem takodje,
- Sikimic je hronicno povredjen od kada je dosao,
- kao i onaj mali iz odbrane,
- Paunovic doveden da pokaze najvise a pokazao ubedljivo najmanje,
- Fejsa najvise placen a nista sto bi opravdalo tolike pare pokazao nije,
- Lazic koji je odlicno igrao prosle sezone je potpuno van forme i uvaljuje se u Ukrajinu.
- Cadikovski i Peric lete iz kluba bez da su ista znacajno pokazali (da li su ista?)

Na sve to, tri glavne poluke (Moreira, Dijara, Zuka) su ocigledno nezadovoljni i klub vec pusta 'patke' po novinama kako, eto, Moreira mora da se sada proda ili nema obestecenja na leto, kako je Zuka svojevremeno bio nedisciplinovan jer bi u Brazil, kako Dijara hoce da ide jer ne moze da slusa iPod dok mu se navijac koji je upao u bus obraca, itd.

Stvari su daleko od dobrog. Nasa je sreca sto je komsinica prsla po svim savovima, sto je Vosa definitivno postala mali provincijski klub koji nista ne moze da uradi, a sto su ostali klubovi igracko-finansijsko-organizacioni na nivou neke amaterske belgijske lige, pa prolazimo bolje nego sto zasluzujemo.
Koliko je to zaista dobro najbolje se videlo u Evropi ove godine. Mozemo mi da kukamo 'teska grupa' i tome slicno, ali sta smo ocekivali? Pacere i luzere koji ce nasem takticko-tehnicki tankom timu da poklanjaju pobede?
A da ne pricam da je i pitanje koliko je grupa zaista bila teska (Sampdorija i Standard?).

Da je dovoljno za ovaj paradajz fudbal po nasim njivama - dovoljno je (trenutno).
Ali da ne valja - ne valja.

Max

pre 15 godina

Slazem se sa prvim komentarom.Partizan bi trebao da dobije 17 miliona € za Tosica i Ljajica a Tomic najvljuje cifru od "grandioznih"1,5 miliona € za predstojeci prelazni rok.Koga oni ovde zaje*avaju?!Meni se cini da rukovodstvo Partizana vodi vise racuna o sopstvenim primanjima nego o formiranju mocnog kluba.Vazno je da se obezbede sredstva za redovne plate prekobrojnog birokratskog aparata u Partizanu a pravljenje snaznog tima je izgleda u drugom planu.Razumem da Partizan mora da prodaje svoje najbolje igrace da bi preziveo ali ne razumem da se za pojacanja ,pored najavljenog velikog transfera nasa dva igraca izdvoji tako smesna suma.Koga ce da dovedu za te "velike"pare.Navodno cetiri igraca.Znaci oko 300 000 za svakog.Po svemu sudeci iz nase lige jer toliko otprilike kosta obestecenje.Igrace formata koji vec igraju u Partizanu nas klub vise ne treba.Partizan treba prava pojacanja koja ce odmah i bez "uigravanja" biti okosnica kluba".Ljudi u rukovodstvu Partizana su dokazali da su dobri trgovci a da mogu da naprave mocan tim sto svi mi ocekujemo je jos uvek u magli.Bas sam radoznao koga ce da dovedu.Tomic je vec poceo da kuka kako se nema para .Sta je sa 17 miliona € ???

concha espina

pre 15 godina

Znam da je ovo receno mnogo puta pre ali ne mogu da izdrzim-Zasto covece prodajete Tosica i Ljajica kada nista konkretno nisu postigli sa nasim Partizanom?Pa oni treba da su presrecni sto su tu gde jesu ne vec sad da se dizu u oblake cim su dali desetak golova!Cinjenica je da su talenti ali Partizan ide ispred svih individua!Prve neka otplate svojim fudbalskim umecem ono sto duguju Partizanu pa posle za godinu,dve a mozda i tri razlaz!

Original falsifikata

pre 15 godina

Da, Zvezda je prvi tim na svetu koji je to uveo. Posle su ih kopirali Mancester, Real i ostali.
"MARAKANA"
Copy??? Ma neeee...

RAS KASS

pre 15 godina

Ovo je svima onima koji su govorili da je dobro sto prodajemo Tosica i Ljajica jer cemo imati 10 miliona evra za pojacanja.Evo jedva skrpise milion i po,a i to je uglavnom od plata ove gomile igraca sto odlaze iz Partizana.A gde ce ostatak kinte ko zna?!Verovatno ce da izmisle neka nova ogromna dugovanja koja moraju da se izmire?!Ili mozda na povecanje plate Jokanu,jer takav vrhunski strucnjak kosta poprilicno?!Nista braco bez privatizacije!

Plikuscht

pre 15 godina

Pa koliko dobro Partizan 'posluje' u regionu dosta govori i ovaj budzet i planirana pojacanja.

Ako je broj igraca koji se na polusezoni dovodi vise od trecine prvog tima, ako je na polusezoni budzet veci od 50% predsezonskog budzeta, ako postoji potreba da se dve od tri linije tima znacajno pojacaju (a bolno postoji!) - onda to dosta govori o tome koliko je posao u predsezoni lose odradjen.

Da je tada dobro odradjen - niti bi se sada tim toliko pretumbavao, niti bi bilo potrebno toliko para.
- Ngambi ispade promasaj,
- Zaim/Zajem takodje,
- Sikimic je hronicno povredjen od kada je dosao,
- kao i onaj mali iz odbrane,
- Paunovic doveden da pokaze najvise a pokazao ubedljivo najmanje,
- Fejsa najvise placen a nista sto bi opravdalo tolike pare pokazao nije,
- Lazic koji je odlicno igrao prosle sezone je potpuno van forme i uvaljuje se u Ukrajinu.
- Cadikovski i Peric lete iz kluba bez da su ista znacajno pokazali (da li su ista?)

Na sve to, tri glavne poluke (Moreira, Dijara, Zuka) su ocigledno nezadovoljni i klub vec pusta 'patke' po novinama kako, eto, Moreira mora da se sada proda ili nema obestecenja na leto, kako je Zuka svojevremeno bio nedisciplinovan jer bi u Brazil, kako Dijara hoce da ide jer ne moze da slusa iPod dok mu se navijac koji je upao u bus obraca, itd.

Stvari su daleko od dobrog. Nasa je sreca sto je komsinica prsla po svim savovima, sto je Vosa definitivno postala mali provincijski klub koji nista ne moze da uradi, a sto su ostali klubovi igracko-finansijsko-organizacioni na nivou neke amaterske belgijske lige, pa prolazimo bolje nego sto zasluzujemo.
Koliko je to zaista dobro najbolje se videlo u Evropi ove godine. Mozemo mi da kukamo 'teska grupa' i tome slicno, ali sta smo ocekivali? Pacere i luzere koji ce nasem takticko-tehnicki tankom timu da poklanjaju pobede?
A da ne pricam da je i pitanje koliko je grupa zaista bila teska (Sampdorija i Standard?).

Da je dovoljno za ovaj paradajz fudbal po nasim njivama - dovoljno je (trenutno).
Ali da ne valja - ne valja.

dragan

pre 15 godina

Ma bolje je da vi tih 1,5 miliona evra date kosarkaskom klubu, jer bi tada taj novac bio pravilno ulozen! U suprotnom bice bacene pare...kao i uvek!

Original falsifikata

pre 15 godina

Da, Zvezda je prvi tim na svetu koji je to uveo. Posle su ih kopirali Mancester, Real i ostali.
"MARAKANA"
Copy??? Ma neeee...

black

pre 15 godina

Prema ovom sa yutube-a Washington je pravi razarač.
Partizanu su potrebna pojačanja upravo na pozicijama koje je pomenuo Tomić, ali je stvar u skautingu a ne u novcu.
Mogući su promašaji i za sve pare.
Savet za Tomića pronađite skauta za Latinsku Ameriku i Podsaharsku Afriku i budite pažljivi na času kod Duleta Vujoševića.

nemojte biti smesni

pre 15 godina

Plata jednog igraca je i do 10hiljada evra, pa rukovodstvo, pa zaposleni, pa premije, pa putovanja, pa komunalije, pa odrzavanje terena, stadiona i sportskog centra, itd.itd. logicno je da ne ostane mnogo para od tih silnih miliona kao sto neki misle. (zapitajte se samo koliko kosta jedan carter let i boravak u sevilji ili stutgartu recimo)

RAS KASS

pre 15 godina

Ovo je svima onima koji su govorili da je dobro sto prodajemo Tosica i Ljajica jer cemo imati 10 miliona evra za pojacanja.Evo jedva skrpise milion i po,a i to je uglavnom od plata ove gomile igraca sto odlaze iz Partizana.A gde ce ostatak kinte ko zna?!Verovatno ce da izmisle neka nova ogromna dugovanja koja moraju da se izmire?!Ili mozda na povecanje plate Jokanu,jer takav vrhunski strucnjak kosta poprilicno?!Nista braco bez privatizacije!

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Toliki budžet je skupila i Buducnost iz PG, s tim sto nije imala evropske meceve gdje je punila stadion, niti je prodala nekog igraca 7mil, a dovela za 50 000... Cudno neko poslovanje.
p.s. Nije loš ovaj Vašington. On nije samo visok kao Žigić, nego je i snažniji i bolje barata sa loptom. Grabi dok se može.

Mekkhi

pre 15 godina

pozdrav iz zagreba i smatram da vas ovi vaši iz uprave karaju u prdu ko mamić nas u dinamu.u zadnje dvije godine je samo za modrića,eduarda i ćorluku iskeširao nekih 40-ak milja eura,a poštenog igrača nije doveo.sve neke poluigrače iz čilea,argentine i ne znam ni sam više gdje.a da ne spominjem pokrivača,vukojevića i sada mikića za koje je sigurno dobio još nekih 10-15 milja.da bar ima neki izgovor,nego samo sebi puni džep.i sad se kao razmahao s tih 4 milijona eura!!a u džepu mu bar 50ak milijona.

Max

pre 15 godina

Slazem se sa prvim komentarom.Partizan bi trebao da dobije 17 miliona € za Tosica i Ljajica a Tomic najvljuje cifru od "grandioznih"1,5 miliona € za predstojeci prelazni rok.Koga oni ovde zaje*avaju?!Meni se cini da rukovodstvo Partizana vodi vise racuna o sopstvenim primanjima nego o formiranju mocnog kluba.Vazno je da se obezbede sredstva za redovne plate prekobrojnog birokratskog aparata u Partizanu a pravljenje snaznog tima je izgleda u drugom planu.Razumem da Partizan mora da prodaje svoje najbolje igrace da bi preziveo ali ne razumem da se za pojacanja ,pored najavljenog velikog transfera nasa dva igraca izdvoji tako smesna suma.Koga ce da dovedu za te "velike"pare.Navodno cetiri igraca.Znaci oko 300 000 za svakog.Po svemu sudeci iz nase lige jer toliko otprilike kosta obestecenje.Igrace formata koji vec igraju u Partizanu nas klub vise ne treba.Partizan treba prava pojacanja koja ce odmah i bez "uigravanja" biti okosnica kluba".Ljudi u rukovodstvu Partizana su dokazali da su dobri trgovci a da mogu da naprave mocan tim sto svi mi ocekujemo je jos uvek u magli.Bas sam radoznao koga ce da dovedu.Tomic je vec poceo da kuka kako se nema para .Sta je sa 17 miliona € ???

Zocco

pre 15 godina

Bravo Tomicu!!
Da ne bi prosli kao nase komsinice u rupi (-16000000 €), potrosicemo bas onoliko para koliko trenutno mozemo na transfere (1500000 € - a i to je puno za nase uslove)! Ostale pare neka idu da krpe budzet! Samo napred Tomicu!!

horny.cg

pre 15 godina

Prevod: nikoga necemo prodavati dok ne stigne ponuda! ;D svake godine, ko pokvarena, se vrti ista ploca...Prodase 10ak igraca u skorijem periodu. Joveta, Smiljanic, Rukavina...su samo neki od igraca za koje su uzeli mnooooooogo dobre pare (iako su ih menadzeri "opeljesili")...Gulan i ostali mladi igraci takodje nisu bili jeftini...A dovode se igraci za po 300-400 000. hm...
Predlog- Beciraj (buducnost..41mec 28 golova)..al jbga, jedna mana, vama znacajna...;D

Eruru

pre 15 godina

Jeste li provalili onaj youtube sa onim Vasingtonom?
Covek je 203 visok, 95 kila, a brzi od pola napadaca u nasoj ligi. Stalno se vraca da pomaze veznom redu, a po snazi i balansu me podseca na Adriana iz Intera, svako ko udje u duel sa njim se samo odbije i on nastavi dalje... mozda i bude nesto od njega.

Alves

pre 15 godina

Molim vas samo nas nemojte farbati sa pricom da ce i Manchester,ako dodje do realizacije transfera placati u ratama..nije fazon!!!Daj bre ljudi otvorite se malo za dobro svih,dajte 4-5 miliona na pojacanja pa da se nadamo necemu...Ko riskira,taj profitira!

Marko

pre 15 godina

E bas da vidim koji ce to igraci doci za 1.5 miliona evra
Za te pare moze da se dovede jedno zvucno,extra ime ali mi cemo po obicaju opet dovoditi neke karlose,barkose,fejse itd...

auuuuu al se neko pojačao

pre 15 godina

I šta kažu naši prijatelji iz Dinama, ZG. Znači stižu Sle.pička i Sivonjić a očekuje se i Mešanac, pardon - Križanac.

Ponekad je možda i dobro imati mali budžet za pojačanja. Ako ništa barem poštediš navijače frustarcija i razočaranja.

još realniji

pre 15 godina

@ Mekkhi

Poluigrači? Pitaj ljude na ovom sajtu jel bi oni bili sretni da im Tomić dovede takve "poluigrače"?

Sammir - 10-ka u U-21 repki Brazila, otkad je trener Vlak igra odlično.
Morales - reprezentativac Čilea, već je pokazao da nije promašaj, kad se prilagodi bit će odličan.
Ibanez - doveden iz Boca Juniorsa, već je jedan od najboljih.
Calello - standardan u prvih 11 Independientea, treće momčadi Argentine.
Slepička - napadač Sparte Prag, doveden na izričit zahtjev trenera Vlaka.
+ moguće Križanac - standardan u prvih 11 Zenita

Jesu to ti "poluigrači"?

još realniji

pre 15 godina

"...Dinamo Zagreb će potrošit više od 4 miljona €
(Realista, 23. decembar 2008 12:57)..."

Mala ispravka. Dinamo je već sad potrošio 4,2 mil. € (potpisani su predugovori sa Calellom, Slepičkom i Sivonjićem), a ako stvarno stižu još i Cesar i Križanac to će onda sigurno ići preko 7 mil. €. Naime, špekulira se da će Zenit tražiti više od 2,5 mil. € za Križanca.

Djuka

pre 15 godina

Sa budzetom od 1.5 miliona evra bice dobro ako dovedemo JEDNOG kvalitetnog igraca! Ivan Tomic je realan covek jednostavno dok se klub ne privatizuje ovo je nas maksimum.
Do tada i Partizan i zvezda ce biti drugorazredni evropski klubovi. Tuzno ali istinito. Zakljucak:

Privatizacija sto pre!

PFC - JUG

pre 15 godina

Alo bre kakvih 4-5 miliona za pojacanja, sta je vama je; ste vi normalni. Prvo, tih 17 miliona ce stizati u jedno tri rate, tako se svaki transfet radi bilo da je klub iz Litvanije, Belgije ili Engleske, Spanije to znaci da ce mozda sad dobiti 5 miliona. Drugo, a odakle se isplacuju plate igracima, trenerima, zaposlenima pa tu je omladinska skola i naravno odrzavanje SC Teleoptik. Gospoda sve se to placa od prodaje igraca tako da zaboravite na budzete za pojacanja od 5 miliona i vise, mada mozemo i tako ali onda cemo da prodjemo kao komsije pa cemo brzo da odemo 20 miliona u minus.

PFC

pre 15 godina

Tomicu,dovodi ovog Washingtona,decko je extra igrac u paru sa Diarrom ce da razvaljuje,pogledajte pa on bukvalno sam igra protiv ostalih ekipa,sa 203cm,ovako dobro kontrolise loptu i ovako brzo trci ima duplo bolju tehniku od Zigica i duplo je brzi i jaci od njega.
TOMICU KUPUJ!

Partizanovac

pre 15 godina

Sta se lozite na youtube???Svaki PRAVI klub ima skaute,a nasi VELIKANI i dalje kupuje igrace preko neta...Razumem da neko cima devojke,ali da kupuje igrace,to je SMEJURIJA!!!!Partizanovac

...fcrs...

pre 15 godina

Ne znam zaista ko je jadniji mi ili vi? Pa za budzete Zvezde i Partizana ne moze jedan dobar igrac da se kupi, a onda onaj genije Dzomba izjavi za nekog ko je sigurno talentovan ali ima 45 minuta odigranih u visokom ritmu da kosta milion evra... Jadna zemlja, jadan sport!!!!

Lucas

pre 15 godina

Nasi klubovi se polako pretvaraju u privatna trgovacka drustva - prodaj sto skuplje i mladje, kupi sto anonimnije i jeftinije, a onda raspodeli razliku po privatnim dzepovima. A navijaci su i tako navikli na lose rezultate, valjda niko nista vise i ne ocekuje, a tu i tamo uvek ce se osvojiti neka "dupla kruna" u strasnoj konkurenciji od dva kluba, novine ce onda da pisu i dizu u nebesa, i tako sve u krug. Postalo je mnogo dosadno i cemerno, koga vise uopste zanima koje ce sad anonimuse ovaj Tomic da nadje. Umesto da puste neku decu da igraju, rezultat bi bio slican.

Milos

pre 15 godina

@nemojte biti smesni
Da pogodim - ti verujes da sve to sto si nabrojao kosta 15 miliona Eura - 2 gostovanja, pripreme, plate i komunalije? Nisi me ubedio. A nema ni sponzora? Prava na prenose? Malo ti je prejaka racunica. Nemoj biti smesan.

matejasale

pre 15 godina

ovo izmice kontroli.Ako su sa Jokanom dobri drugovi i nesmeju da mu daju otkaz,a kao vole Partizan.Covek bez blama kaze da je mec u N.Sadu bio dobar i da moze i kod nas da se odigra vrhunski derbi.Pa ko koga ovde zeza,utakmica bez sanse i akcije,bez dodavanja.Taj covek da bude trener Partizana.Nismo imali 3 akcije za 1,5 godinu.U ovakvoj jadnoj ligi prosek od 2 gola po utakmici-vise nego bedno.Covek jos dobija podrsku UO,sramota.Pa ko da dodje na utakmicu gde je trener zadovoljan sa 1:0
pre meca i to protiv zadnjeg na tabeli.Da komsinica nije toliko jadna bila na pocetku sada bi ona imala 20 bodova vise od nas,a pojacavaju se zestoko i nije iskljuceno da nas opet izblamiraju samo zato sto nisu smeli da smene drugara ovi nasi.Dzabe i 20 duplih kruna kada nevidim igru i kada se po obicaju blamiramo u Evropi.Kod Jusufija i Golca se igralo na gol vise i pobedjivali smo sa 6:4-5:3 igrali smo napadacki fudbal,a ne ovo 1:0 i kao zadovoljni smo.Evo opet zimskih priprema i opet ce da nas svi pobedjuju i na tim utakmicama kao sto je i bilo u ovih 1,5 godinu i to ruski,kiparski,ukrajinski,beloruski,svajcarski drugoligasi i opet ce Tomic biti zadovoljan.Jokane zar nevidis da ovo nicemu nevodi pa u Evropi se igra skoro svaki mec na min.3+,a kod tebe 0-1.Unistavas nas covece.Ej bre nemoguda nabrojim 3 akcije uigrane za ovo vreme,samo bunarenje i individualni potezi dr.Moa.Jadno za klub kao sto je Partizan.Nepamtim da smo ijednu ekipu nadigrali od kada je dosao Jokan.Samo se bojim da ce nas komsinica prestici na kraju a onda ce biti kasno g.Tomicu jer nas za sada drze Mo,Juca Dijara a kad oni odu bice katastrofa za nas sa ovakvim neznalicom kakav je Jokan(covek odusevljen igrom u N.Sadu,a u Zrenjaninu los teren,u Cacku duvao vetar,sa Radom kod nas losa poseta,sa Standardom zaledjen teren,sa Seviljom svetska ekonomska kriza...bla bla bla)a na zadnjih 5 utakmica dali smo samo 1 gol/Borac,Rad,Vojvodina,Standard,Sevilja/i ovi podrzavaju takvog strucnjaka.Uci od Antica Golca Djukica pitaj nije sramota kad vidis da neznas

concha espina

pre 15 godina

Znam da je ovo receno mnogo puta pre ali ne mogu da izdrzim-Zasto covece prodajete Tosica i Ljajica kada nista konkretno nisu postigli sa nasim Partizanom?Pa oni treba da su presrecni sto su tu gde jesu ne vec sad da se dizu u oblake cim su dali desetak golova!Cinjenica je da su talenti ali Partizan ide ispred svih individua!Prve neka otplate svojim fudbalskim umecem ono sto duguju Partizanu pa posle za godinu,dve a mozda i tri razlaz!

grobar do groba

pre 15 godina

tomicu svaka cast za posao 17 miliona a ljajo ostaje jos god me i sa teleoptikom mozemo dobiti zvazdu.znate kako se kaze kad imas najvise onda najvise stedi!!!!!!! mi smo grobari najjaci smo najjaci

lala

pre 15 godina

hahaha...kakav jadnik ovaj washington...alo bre..iz makedonije djorche....da dolazi u PFC,cime se bre to mi zadovoljavamo..pa na youtube imam 100000 ovakvih snimaka i fudbalercica..niti je bilo sta posebno..stavili kako nekom oduzima loptu..hahahahahaha !! ovaj ne vredi vise od jedne dacie logan!..sa budjetom od 1,5m ovakvih igraca moze da se kupi pun kamion..uzas!!uzas!!ovo stekanje love koje traje vec 20 godina,a zgrtanje ogromenih para od transfera sve vise srozava nas PFC i to je prica koja je vec toliko puta ispircana..pozz svim ljubiteljima sporta!

Roko Sifredi

pre 15 godina

Tomicu, usresredi se na vaspitanje igraca u omladinskoj skoli i u Teleoptiku. Svaki normalan i ozbiljan klub na to pridaje najveci znacaj. Pitaj cika Duleta, on ce ti objasniti ako ne znas sta je to.
Puno njih ima problem u glavi, jer su skoro svi vec istetovirali podlaktice.
Mislim da bi npr. Dule prvog koji bi istetovirao telo poslao na rad na mesalici a posle toga u Vecernju skolu da uci Prirodu i drustvo. Naravno, prvo bi mu se zahvalio na saradnji.

Sergio

pre 15 godina

Pa neka se i plaća u ratama, nemojte onda to da zaboravite na leto i sledeće zime! Da ne kažu onda opet da nam treba 10 miliona i da se sve računa ispočetka i opet prodaju igrači zbog toga ,a da se zaboravi da nam tada stiže sledeća rata od pet milona, ona koje sada nema t.j. da nam tada treba još pet? Gde su one rate od prošlih godina koje, valjda, sada stižu kada ih nije bilo letos?
Mi ipak znamo da računamo: 12 miliona za Tošića i Ljajića + ostali igrači koji će da odu + neka rata od ranije, to je bar 15 miliona. Deset miliona potrebe za godišnji budžet (to je godišnji, znači, valjda je dovoljan do sledećeg decembra, da ne pričate istu priču i ne prodajete na leto i naravno da podrazumeva i troškove za sportski centar i ostalo, budžet je budžet za sve potrebe), za pojačanja ostaje bar 5? Gde su one preostale pare? Nije ovo nikakva teorija o zaverama i krađi, nego što jednom ne napravite stvarno ozbiljan tim? I ne može da nam bude uteha propala Zvezda, dajte da se i dogodine ne brukamo u Evropi!

zivim za zvezdu

pre 15 godina

Ne kapiram nesto....zvezda u minusu toliko para pa opet imamo budzet veci od vaseg...sramota...
nastavite da hapsite dalje...sto se stalo samo na Dzajicu....zasto se ne rasvetli slucaj sa bjekom i zekom.......kojii dan danas drze konce kod grobljanaca....
SVI HOCE DA NAS UNISTE ALI MALO STE SE ZA....... !!!!!!!

boraczapravdu

pre 15 godina

O kakvim milioonima pricate? Kao 16 mil za tosica i ljajica da izdvoji Manchester utd. Pa za te pare Man Utd moze da kupi bar dva igraca ali prava a ne bambi plazma keks.
Realno za njih mozete dobiti 5-6 miliona za obojicu ne vise a pola od toga uzece vam koje kakvi menadzeri.

Marko

pre 15 godina

A zasta 1.5 miliona Evra? Za nasu ligu? I to je mnogo, ne bi trebali da daju vise od 100 000 Evra, jer se za te pare moze da napravi "sampionski" tim (to zvuci kao da su nesto osvojili). Bolje je pare stedeti za leto, pa kad budemo igrali Evropu da ulozimo 5 miliona... Sad bi to bilo glupiranje, jer dati nekom dobrom igracu 1 milion da igra po blatu Ivanjice ili Jagodine je obicno BACANJE PARA...

Dejan Petkovic

pre 15 godina

17 mil eura od Tosica i Ljajica,a gde su ostali transferi,koliko je tu para.
Kolike su plate koji oni "oslobadjaju" za neke nove igrace!!!Sta se desava sa ostatkom novca koji nece biti potrosen?Sta se planira na leto,jaka pjancanja za LS ili opet mlitavo nesto?
Tomicu moras da das odgovore na ova pitanja,sto pre?
Mi koji smo uz Partizan celi zivot imamo pravo da znamo kako funkcionise klub,i gde ide svaki cent a kamoli evro,ili milioni!!!!!
Ako nebudes mogao da poslujes kako valja,znas gde su vrata!!!
Partizanu su potrebni sposobni ljudi,ne amateri!!!!!

veerghoen

pre 15 godina

Sve u svemu mozemo podvuci jednu crtu da ce ipak prva kroz cilj proci Zvezda...Jedva cekam prolece,jutarnju kafu na lepom suncu i zvezdinu duplu krunu.Ziveli Beogradjani i svi navijaci Zvezde...Ivicu dovedi Stepanova!!

pogodite ko sam?

pre 15 godina

ORIGINAL FASILFIKATA Mi kopiramo Mancester,Real...A vi? Vi kopirate Zvezdu,kao i uvek!!!!!! Ali dobro,kompleksi su teska i ne izleciva bolest!!!!!

RichiPFC

pre 15 godina

17 mil lepo zvuci, ali ostajemo bez dva mozda najbolja igraca uz DR. MO a ko ce doci to se nezna. Samo da nebude naleto opet nemamo para pa moramo da prodamo Obradovica, Dijaru i naravno ulazimo u ligu sampiona!!!!!

KAKTUS

pre 15 godina

Znam ja dvojicu koja bi dosli u Partizan za tih 1,5 milion. Svaki dan mi pikaju loptu ispod prozora. Kvalitetna pojacanja, za Ligu sampiona. :))) Eeeee, moji Grobari, cemu li ste se vi nadali?!

QW

pre 15 godina

koliko sam ja razumeo Tomica, nama za godinu dana funkcionisanja kluba treba oko 10 miliona eura. s'obzirom da Tosic i Ljajic idu za 12 miliona, plus Lazic, Cadikovski i Peric, ukupno mu dodje negde oko 13-14 miliona eura. to je po nekoj grupoj proceni. znaci, mi smo mirni sa prodajom do sledeceg zimskog prelaznog roka. postoji i druga opcija: da se isprsimo za nekog igraca (Shilla Illiasu oko 4 miliona), a da na leto opet prodamo nekog. videcemo kada prodje rok za transfere.

pfc forever

pre 15 godina

a ja mislio da smo mi ozbiljan evropski klub...fk partizanu su potrebne ozbiljne reforme,nek se ugledaju na kk :) Vranesa za napadaca :)

oda

pre 15 godina

Eh , a onda kritukujemo KK ...

pre bih i bankrot istrpeo , nego da me ovako farbaju godinama ( svaka cast tomicu , ali neke stvari se izgleda nikad nece promeniti)...

pedju danilovica za predsednika fk-a

Predrag Mijatovic

pre 15 godina

ja bi dao Tosica za dzabe,samo vi dovedite Ilica ,Vashingtona i jednog dobrog u odbrani pa da vidis kako musa dere komsinicu!!! Napred PARTIZAN!!!

zalosno

pre 15 godina

ovo je stvarno grota partizan budget 1,5million za 4 igrace sto nemaju pojma od fudbala po hitno privatizacija onda makar moze se nekad igrac z 4millione kupiti

GROBAR

pre 15 godina

Ovako bi trebalo tomic da uradi
OUT--
TOSIC 7Milke
Ljaljic 10milke
Ngambi ?
Cadikovski ?
Peric 800 000
Lazic 1,5milke (max)
Brankovic ?

IN--
Brana Ilic
Sasa Ilic
Trajkovic
Jos jedan dobar Napadac

Jos da ostanu Mo,Juca I Diara Tim bi izledao ovako

M Bozovic
Stevanovic-Knezevic-Djorgjevic-Obradovic
Juca
Fejsa-Ilic-Moreira
Bogunovic
Diara

Zamene. D Bozovic ,Trajkovic,Brana Ilic, Lazevski, Petrovic, Paun,NAPADAC?,

www.freewebs.com/grobar-site

BRANKO

pre 15 godina

lepo covek kaze 1,5 ne vise .pa zar ne vidite da je rekao da je lako otici u minus 10 mil. zaboravljate da imju fudbaleri plate odakle pare za to od ulaznica,jakih sponzora sve to ide od tih 17 mil.covek je realan nema para a ako hocete u dug pa ce biti ko sa zvezdom sve propade zbog dugova, bar nedaju da se partizan zaduzi.razmislite malo pre kritika

gundelj

pre 15 godina

Ovaj Vasington deluje zanimljivo na ovom snimku,ima brzinu,korpulenciju,pomalo me podseca (premda su ovakva poredjenja smesna)na Adrijana iz Intera. Medjutim,realno je pitanje,sta radi sa 23 godine u ekipi Djorce Petrov (ili kako se vec zove).Valjda bi ga ranije neko vec snimio.Osim toga,sto se jutjuba tice,Kamel Zajem je na jutjubu stvarno izgledao kao rasni veznjak,igracina,a nije sastavio ni jednu utakmicu u Partizanu (mada,on nije ni dobio pravu sansu,ali da je bio klasa valjda bi ga Jokan pustio da igra).
Partizanu ne treba vise od tri pojacanja i to u svakoj liniji po jedan kvalitetan igrac: STOPER-OBAVEZNO,jedan kvalitetan veznjak koji moze u sredini a i po boku,po mogucnosti levi bocni,posto Tosic odlazi,i jedan centarfor sa dobrom skok igrom u paru sa brnozogim Diarom ili Bogunovicem.
Zuka bi u nuzdi i mogao da se proda ali Moreira ni slucajno,on je tas na vagi koji nas odvaja od ostalih ekipa.

delija do groba

pre 15 godina

sto ste skrtice dosad ste se razbacivali a sad morate da prodajete najbolje igrace kako bi ste preziveli...

ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE

Original falsifikata

pre 15 godina

Da, Zvezda je prvi tim na svetu koji je to uveo. Posle su ih kopirali Mancester, Real i ostali.
"MARAKANA"
Copy??? Ma neeee...

Plikuscht

pre 15 godina

Pa koliko dobro Partizan 'posluje' u regionu dosta govori i ovaj budzet i planirana pojacanja.

Ako je broj igraca koji se na polusezoni dovodi vise od trecine prvog tima, ako je na polusezoni budzet veci od 50% predsezonskog budzeta, ako postoji potreba da se dve od tri linije tima znacajno pojacaju (a bolno postoji!) - onda to dosta govori o tome koliko je posao u predsezoni lose odradjen.

Da je tada dobro odradjen - niti bi se sada tim toliko pretumbavao, niti bi bilo potrebno toliko para.
- Ngambi ispade promasaj,
- Zaim/Zajem takodje,
- Sikimic je hronicno povredjen od kada je dosao,
- kao i onaj mali iz odbrane,
- Paunovic doveden da pokaze najvise a pokazao ubedljivo najmanje,
- Fejsa najvise placen a nista sto bi opravdalo tolike pare pokazao nije,
- Lazic koji je odlicno igrao prosle sezone je potpuno van forme i uvaljuje se u Ukrajinu.
- Cadikovski i Peric lete iz kluba bez da su ista znacajno pokazali (da li su ista?)

Na sve to, tri glavne poluke (Moreira, Dijara, Zuka) su ocigledno nezadovoljni i klub vec pusta 'patke' po novinama kako, eto, Moreira mora da se sada proda ili nema obestecenja na leto, kako je Zuka svojevremeno bio nedisciplinovan jer bi u Brazil, kako Dijara hoce da ide jer ne moze da slusa iPod dok mu se navijac koji je upao u bus obraca, itd.

Stvari su daleko od dobrog. Nasa je sreca sto je komsinica prsla po svim savovima, sto je Vosa definitivno postala mali provincijski klub koji nista ne moze da uradi, a sto su ostali klubovi igracko-finansijsko-organizacioni na nivou neke amaterske belgijske lige, pa prolazimo bolje nego sto zasluzujemo.
Koliko je to zaista dobro najbolje se videlo u Evropi ove godine. Mozemo mi da kukamo 'teska grupa' i tome slicno, ali sta smo ocekivali? Pacere i luzere koji ce nasem takticko-tehnicki tankom timu da poklanjaju pobede?
A da ne pricam da je i pitanje koliko je grupa zaista bila teska (Sampdorija i Standard?).

Da je dovoljno za ovaj paradajz fudbal po nasim njivama - dovoljno je (trenutno).
Ali da ne valja - ne valja.

boraczapravdu

pre 15 godina

O kakvim milioonima pricate? Kao 16 mil za tosica i ljajica da izdvoji Manchester utd. Pa za te pare Man Utd moze da kupi bar dva igraca ali prava a ne bambi plazma keks.
Realno za njih mozete dobiti 5-6 miliona za obojicu ne vise a pola od toga uzece vam koje kakvi menadzeri.

auuuuu al se neko pojačao

pre 15 godina

I šta kažu naši prijatelji iz Dinama, ZG. Znači stižu Sle.pička i Sivonjić a očekuje se i Mešanac, pardon - Križanac.

Ponekad je možda i dobro imati mali budžet za pojačanja. Ako ništa barem poštediš navijače frustarcija i razočaranja.

pogodite ko sam?

pre 15 godina

ORIGINAL FASILFIKATA Mi kopiramo Mancester,Real...A vi? Vi kopirate Zvezdu,kao i uvek!!!!!! Ali dobro,kompleksi su teska i ne izleciva bolest!!!!!

RAS KASS

pre 15 godina

Ovo je svima onima koji su govorili da je dobro sto prodajemo Tosica i Ljajica jer cemo imati 10 miliona evra za pojacanja.Evo jedva skrpise milion i po,a i to je uglavnom od plata ove gomile igraca sto odlaze iz Partizana.A gde ce ostatak kinte ko zna?!Verovatno ce da izmisle neka nova ogromna dugovanja koja moraju da se izmire?!Ili mozda na povecanje plate Jokanu,jer takav vrhunski strucnjak kosta poprilicno?!Nista braco bez privatizacije!

zivim za zvezdu

pre 15 godina

Ne kapiram nesto....zvezda u minusu toliko para pa opet imamo budzet veci od vaseg...sramota...
nastavite da hapsite dalje...sto se stalo samo na Dzajicu....zasto se ne rasvetli slucaj sa bjekom i zekom.......kojii dan danas drze konce kod grobljanaca....
SVI HOCE DA NAS UNISTE ALI MALO STE SE ZA....... !!!!!!!

Mr_Gospodin_Signore

pre 15 godina

Toliki budžet je skupila i Buducnost iz PG, s tim sto nije imala evropske meceve gdje je punila stadion, niti je prodala nekog igraca 7mil, a dovela za 50 000... Cudno neko poslovanje.
p.s. Nije loš ovaj Vašington. On nije samo visok kao Žigić, nego je i snažniji i bolje barata sa loptom. Grabi dok se može.

Zocco

pre 15 godina

Bravo Tomicu!!
Da ne bi prosli kao nase komsinice u rupi (-16000000 €), potrosicemo bas onoliko para koliko trenutno mozemo na transfere (1500000 € - a i to je puno za nase uslove)! Ostale pare neka idu da krpe budzet! Samo napred Tomicu!!

PFC

pre 15 godina

Tomicu,dovodi ovog Washingtona,decko je extra igrac u paru sa Diarrom ce da razvaljuje,pogledajte pa on bukvalno sam igra protiv ostalih ekipa,sa 203cm,ovako dobro kontrolise loptu i ovako brzo trci ima duplo bolju tehniku od Zigica i duplo je brzi i jaci od njega.
TOMICU KUPUJ!

KAKTUS

pre 15 godina

Znam ja dvojicu koja bi dosli u Partizan za tih 1,5 milion. Svaki dan mi pikaju loptu ispod prozora. Kvalitetna pojacanja, za Ligu sampiona. :))) Eeeee, moji Grobari, cemu li ste se vi nadali?!

veerghoen

pre 15 godina

Sve u svemu mozemo podvuci jednu crtu da ce ipak prva kroz cilj proci Zvezda...Jedva cekam prolece,jutarnju kafu na lepom suncu i zvezdinu duplu krunu.Ziveli Beogradjani i svi navijaci Zvezde...Ivicu dovedi Stepanova!!

još realniji

pre 15 godina

@ Mekkhi

Poluigrači? Pitaj ljude na ovom sajtu jel bi oni bili sretni da im Tomić dovede takve "poluigrače"?

Sammir - 10-ka u U-21 repki Brazila, otkad je trener Vlak igra odlično.
Morales - reprezentativac Čilea, već je pokazao da nije promašaj, kad se prilagodi bit će odličan.
Ibanez - doveden iz Boca Juniorsa, već je jedan od najboljih.
Calello - standardan u prvih 11 Independientea, treće momčadi Argentine.
Slepička - napadač Sparte Prag, doveden na izričit zahtjev trenera Vlaka.
+ moguće Križanac - standardan u prvih 11 Zenita

Jesu to ti "poluigrači"?

lala

pre 15 godina

hahaha...kakav jadnik ovaj washington...alo bre..iz makedonije djorche....da dolazi u PFC,cime se bre to mi zadovoljavamo..pa na youtube imam 100000 ovakvih snimaka i fudbalercica..niti je bilo sta posebno..stavili kako nekom oduzima loptu..hahahahahaha !! ovaj ne vredi vise od jedne dacie logan!..sa budjetom od 1,5m ovakvih igraca moze da se kupi pun kamion..uzas!!uzas!!ovo stekanje love koje traje vec 20 godina,a zgrtanje ogromenih para od transfera sve vise srozava nas PFC i to je prica koja je vec toliko puta ispircana..pozz svim ljubiteljima sporta!

GROBAR

pre 15 godina

Ovako bi trebalo tomic da uradi
OUT--
TOSIC 7Milke
Ljaljic 10milke
Ngambi ?
Cadikovski ?
Peric 800 000
Lazic 1,5milke (max)
Brankovic ?

IN--
Brana Ilic
Sasa Ilic
Trajkovic
Jos jedan dobar Napadac

Jos da ostanu Mo,Juca I Diara Tim bi izledao ovako

M Bozovic
Stevanovic-Knezevic-Djorgjevic-Obradovic
Juca
Fejsa-Ilic-Moreira
Bogunovic
Diara

Zamene. D Bozovic ,Trajkovic,Brana Ilic, Lazevski, Petrovic, Paun,NAPADAC?,

www.freewebs.com/grobar-site

horny.cg

pre 15 godina

Prevod: nikoga necemo prodavati dok ne stigne ponuda! ;D svake godine, ko pokvarena, se vrti ista ploca...Prodase 10ak igraca u skorijem periodu. Joveta, Smiljanic, Rukavina...su samo neki od igraca za koje su uzeli mnooooooogo dobre pare (iako su ih menadzeri "opeljesili")...Gulan i ostali mladi igraci takodje nisu bili jeftini...A dovode se igraci za po 300-400 000. hm...
Predlog- Beciraj (buducnost..41mec 28 golova)..al jbga, jedna mana, vama znacajna...;D

nemojte biti smesni

pre 15 godina

Plata jednog igraca je i do 10hiljada evra, pa rukovodstvo, pa zaposleni, pa premije, pa putovanja, pa komunalije, pa odrzavanje terena, stadiona i sportskog centra, itd.itd. logicno je da ne ostane mnogo para od tih silnih miliona kao sto neki misle. (zapitajte se samo koliko kosta jedan carter let i boravak u sevilji ili stutgartu recimo)

Mekkhi

pre 15 godina

pozdrav iz zagreba i smatram da vas ovi vaši iz uprave karaju u prdu ko mamić nas u dinamu.u zadnje dvije godine je samo za modrića,eduarda i ćorluku iskeširao nekih 40-ak milja eura,a poštenog igrača nije doveo.sve neke poluigrače iz čilea,argentine i ne znam ni sam više gdje.a da ne spominjem pokrivača,vukojevića i sada mikića za koje je sigurno dobio još nekih 10-15 milja.da bar ima neki izgovor,nego samo sebi puni džep.i sad se kao razmahao s tih 4 milijona eura!!a u džepu mu bar 50ak milijona.

grobar do groba

pre 15 godina

tomicu svaka cast za posao 17 miliona a ljajo ostaje jos god me i sa teleoptikom mozemo dobiti zvazdu.znate kako se kaze kad imas najvise onda najvise stedi!!!!!!! mi smo grobari najjaci smo najjaci

black

pre 15 godina

Prema ovom sa yutube-a Washington je pravi razarač.
Partizanu su potrebna pojačanja upravo na pozicijama koje je pomenuo Tomić, ali je stvar u skautingu a ne u novcu.
Mogući su promašaji i za sve pare.
Savet za Tomića pronađite skauta za Latinsku Ameriku i Podsaharsku Afriku i budite pažljivi na času kod Duleta Vujoševića.

Eruru

pre 15 godina

Jeste li provalili onaj youtube sa onim Vasingtonom?
Covek je 203 visok, 95 kila, a brzi od pola napadaca u nasoj ligi. Stalno se vraca da pomaze veznom redu, a po snazi i balansu me podseca na Adriana iz Intera, svako ko udje u duel sa njim se samo odbije i on nastavi dalje... mozda i bude nesto od njega.

još realniji

pre 15 godina

"...Dinamo Zagreb će potrošit više od 4 miljona €
(Realista, 23. decembar 2008 12:57)..."

Mala ispravka. Dinamo je već sad potrošio 4,2 mil. € (potpisani su predugovori sa Calellom, Slepičkom i Sivonjićem), a ako stvarno stižu još i Cesar i Križanac to će onda sigurno ići preko 7 mil. €. Naime, špekulira se da će Zenit tražiti više od 2,5 mil. € za Križanca.

concha espina

pre 15 godina

Znam da je ovo receno mnogo puta pre ali ne mogu da izdrzim-Zasto covece prodajete Tosica i Ljajica kada nista konkretno nisu postigli sa nasim Partizanom?Pa oni treba da su presrecni sto su tu gde jesu ne vec sad da se dizu u oblake cim su dali desetak golova!Cinjenica je da su talenti ali Partizan ide ispred svih individua!Prve neka otplate svojim fudbalskim umecem ono sto duguju Partizanu pa posle za godinu,dve a mozda i tri razlaz!

Djuka

pre 15 godina

Sa budzetom od 1.5 miliona evra bice dobro ako dovedemo JEDNOG kvalitetnog igraca! Ivan Tomic je realan covek jednostavno dok se klub ne privatizuje ovo je nas maksimum.
Do tada i Partizan i zvezda ce biti drugorazredni evropski klubovi. Tuzno ali istinito. Zakljucak:

Privatizacija sto pre!

zalosno

pre 15 godina

ovo je stvarno grota partizan budget 1,5million za 4 igrace sto nemaju pojma od fudbala po hitno privatizacija onda makar moze se nekad igrac z 4millione kupiti

PFC - JUG

pre 15 godina

Alo bre kakvih 4-5 miliona za pojacanja, sta je vama je; ste vi normalni. Prvo, tih 17 miliona ce stizati u jedno tri rate, tako se svaki transfet radi bilo da je klub iz Litvanije, Belgije ili Engleske, Spanije to znaci da ce mozda sad dobiti 5 miliona. Drugo, a odakle se isplacuju plate igracima, trenerima, zaposlenima pa tu je omladinska skola i naravno odrzavanje SC Teleoptik. Gospoda sve se to placa od prodaje igraca tako da zaboravite na budzete za pojacanja od 5 miliona i vise, mada mozemo i tako ali onda cemo da prodjemo kao komsije pa cemo brzo da odemo 20 miliona u minus.

Marko

pre 15 godina

E bas da vidim koji ce to igraci doci za 1.5 miliona evra
Za te pare moze da se dovede jedno zvucno,extra ime ali mi cemo po obicaju opet dovoditi neke karlose,barkose,fejse itd...

Milos

pre 15 godina

@nemojte biti smesni
Da pogodim - ti verujes da sve to sto si nabrojao kosta 15 miliona Eura - 2 gostovanja, pripreme, plate i komunalije? Nisi me ubedio. A nema ni sponzora? Prava na prenose? Malo ti je prejaka racunica. Nemoj biti smesan.

Dejan Petkovic

pre 15 godina

17 mil eura od Tosica i Ljajica,a gde su ostali transferi,koliko je tu para.
Kolike su plate koji oni "oslobadjaju" za neke nove igrace!!!Sta se desava sa ostatkom novca koji nece biti potrosen?Sta se planira na leto,jaka pjancanja za LS ili opet mlitavo nesto?
Tomicu moras da das odgovore na ova pitanja,sto pre?
Mi koji smo uz Partizan celi zivot imamo pravo da znamo kako funkcionise klub,i gde ide svaki cent a kamoli evro,ili milioni!!!!!
Ako nebudes mogao da poslujes kako valja,znas gde su vrata!!!
Partizanu su potrebni sposobni ljudi,ne amateri!!!!!

Max

pre 15 godina

Slazem se sa prvim komentarom.Partizan bi trebao da dobije 17 miliona € za Tosica i Ljajica a Tomic najvljuje cifru od "grandioznih"1,5 miliona € za predstojeci prelazni rok.Koga oni ovde zaje*avaju?!Meni se cini da rukovodstvo Partizana vodi vise racuna o sopstvenim primanjima nego o formiranju mocnog kluba.Vazno je da se obezbede sredstva za redovne plate prekobrojnog birokratskog aparata u Partizanu a pravljenje snaznog tima je izgleda u drugom planu.Razumem da Partizan mora da prodaje svoje najbolje igrace da bi preziveo ali ne razumem da se za pojacanja ,pored najavljenog velikog transfera nasa dva igraca izdvoji tako smesna suma.Koga ce da dovedu za te "velike"pare.Navodno cetiri igraca.Znaci oko 300 000 za svakog.Po svemu sudeci iz nase lige jer toliko otprilike kosta obestecenje.Igrace formata koji vec igraju u Partizanu nas klub vise ne treba.Partizan treba prava pojacanja koja ce odmah i bez "uigravanja" biti okosnica kluba".Ljudi u rukovodstvu Partizana su dokazali da su dobri trgovci a da mogu da naprave mocan tim sto svi mi ocekujemo je jos uvek u magli.Bas sam radoznao koga ce da dovedu.Tomic je vec poceo da kuka kako se nema para .Sta je sa 17 miliona € ???

dragan

pre 15 godina

Ma bolje je da vi tih 1,5 miliona evra date kosarkaskom klubu, jer bi tada taj novac bio pravilno ulozen! U suprotnom bice bacene pare...kao i uvek!

...fcrs...

pre 15 godina

Ne znam zaista ko je jadniji mi ili vi? Pa za budzete Zvezde i Partizana ne moze jedan dobar igrac da se kupi, a onda onaj genije Dzomba izjavi za nekog ko je sigurno talentovan ali ima 45 minuta odigranih u visokom ritmu da kosta milion evra... Jadna zemlja, jadan sport!!!!

RichiPFC

pre 15 godina

17 mil lepo zvuci, ali ostajemo bez dva mozda najbolja igraca uz DR. MO a ko ce doci to se nezna. Samo da nebude naleto opet nemamo para pa moramo da prodamo Obradovica, Dijaru i naravno ulazimo u ligu sampiona!!!!!

matejasale

pre 15 godina

ovo izmice kontroli.Ako su sa Jokanom dobri drugovi i nesmeju da mu daju otkaz,a kao vole Partizan.Covek bez blama kaze da je mec u N.Sadu bio dobar i da moze i kod nas da se odigra vrhunski derbi.Pa ko koga ovde zeza,utakmica bez sanse i akcije,bez dodavanja.Taj covek da bude trener Partizana.Nismo imali 3 akcije za 1,5 godinu.U ovakvoj jadnoj ligi prosek od 2 gola po utakmici-vise nego bedno.Covek jos dobija podrsku UO,sramota.Pa ko da dodje na utakmicu gde je trener zadovoljan sa 1:0
pre meca i to protiv zadnjeg na tabeli.Da komsinica nije toliko jadna bila na pocetku sada bi ona imala 20 bodova vise od nas,a pojacavaju se zestoko i nije iskljuceno da nas opet izblamiraju samo zato sto nisu smeli da smene drugara ovi nasi.Dzabe i 20 duplih kruna kada nevidim igru i kada se po obicaju blamiramo u Evropi.Kod Jusufija i Golca se igralo na gol vise i pobedjivali smo sa 6:4-5:3 igrali smo napadacki fudbal,a ne ovo 1:0 i kao zadovoljni smo.Evo opet zimskih priprema i opet ce da nas svi pobedjuju i na tim utakmicama kao sto je i bilo u ovih 1,5 godinu i to ruski,kiparski,ukrajinski,beloruski,svajcarski drugoligasi i opet ce Tomic biti zadovoljan.Jokane zar nevidis da ovo nicemu nevodi pa u Evropi se igra skoro svaki mec na min.3+,a kod tebe 0-1.Unistavas nas covece.Ej bre nemoguda nabrojim 3 akcije uigrane za ovo vreme,samo bunarenje i individualni potezi dr.Moa.Jadno za klub kao sto je Partizan.Nepamtim da smo ijednu ekipu nadigrali od kada je dosao Jokan.Samo se bojim da ce nas komsinica prestici na kraju a onda ce biti kasno g.Tomicu jer nas za sada drze Mo,Juca Dijara a kad oni odu bice katastrofa za nas sa ovakvim neznalicom kakav je Jokan(covek odusevljen igrom u N.Sadu,a u Zrenjaninu los teren,u Cacku duvao vetar,sa Radom kod nas losa poseta,sa Standardom zaledjen teren,sa Seviljom svetska ekonomska kriza...bla bla bla)a na zadnjih 5 utakmica dali smo samo 1 gol/Borac,Rad,Vojvodina,Standard,Sevilja/i ovi podrzavaju takvog strucnjaka.Uci od Antica Golca Djukica pitaj nije sramota kad vidis da neznas

Alves

pre 15 godina

Molim vas samo nas nemojte farbati sa pricom da ce i Manchester,ako dodje do realizacije transfera placati u ratama..nije fazon!!!Daj bre ljudi otvorite se malo za dobro svih,dajte 4-5 miliona na pojacanja pa da se nadamo necemu...Ko riskira,taj profitira!

QW

pre 15 godina

koliko sam ja razumeo Tomica, nama za godinu dana funkcionisanja kluba treba oko 10 miliona eura. s'obzirom da Tosic i Ljajic idu za 12 miliona, plus Lazic, Cadikovski i Peric, ukupno mu dodje negde oko 13-14 miliona eura. to je po nekoj grupoj proceni. znaci, mi smo mirni sa prodajom do sledeceg zimskog prelaznog roka. postoji i druga opcija: da se isprsimo za nekog igraca (Shilla Illiasu oko 4 miliona), a da na leto opet prodamo nekog. videcemo kada prodje rok za transfere.

oda

pre 15 godina

Eh , a onda kritukujemo KK ...

pre bih i bankrot istrpeo , nego da me ovako farbaju godinama ( svaka cast tomicu , ali neke stvari se izgleda nikad nece promeniti)...

pedju danilovica za predsednika fk-a

Roko Sifredi

pre 15 godina

Tomicu, usresredi se na vaspitanje igraca u omladinskoj skoli i u Teleoptiku. Svaki normalan i ozbiljan klub na to pridaje najveci znacaj. Pitaj cika Duleta, on ce ti objasniti ako ne znas sta je to.
Puno njih ima problem u glavi, jer su skoro svi vec istetovirali podlaktice.
Mislim da bi npr. Dule prvog koji bi istetovirao telo poslao na rad na mesalici a posle toga u Vecernju skolu da uci Prirodu i drustvo. Naravno, prvo bi mu se zahvalio na saradnji.

Lucas

pre 15 godina

Nasi klubovi se polako pretvaraju u privatna trgovacka drustva - prodaj sto skuplje i mladje, kupi sto anonimnije i jeftinije, a onda raspodeli razliku po privatnim dzepovima. A navijaci su i tako navikli na lose rezultate, valjda niko nista vise i ne ocekuje, a tu i tamo uvek ce se osvojiti neka "dupla kruna" u strasnoj konkurenciji od dva kluba, novine ce onda da pisu i dizu u nebesa, i tako sve u krug. Postalo je mnogo dosadno i cemerno, koga vise uopste zanima koje ce sad anonimuse ovaj Tomic da nadje. Umesto da puste neku decu da igraju, rezultat bi bio slican.

pfc forever

pre 15 godina

a ja mislio da smo mi ozbiljan evropski klub...fk partizanu su potrebne ozbiljne reforme,nek se ugledaju na kk :) Vranesa za napadaca :)

Marko

pre 15 godina

A zasta 1.5 miliona Evra? Za nasu ligu? I to je mnogo, ne bi trebali da daju vise od 100 000 Evra, jer se za te pare moze da napravi "sampionski" tim (to zvuci kao da su nesto osvojili). Bolje je pare stedeti za leto, pa kad budemo igrali Evropu da ulozimo 5 miliona... Sad bi to bilo glupiranje, jer dati nekom dobrom igracu 1 milion da igra po blatu Ivanjice ili Jagodine je obicno BACANJE PARA...

Partizanovac

pre 15 godina

Sta se lozite na youtube???Svaki PRAVI klub ima skaute,a nasi VELIKANI i dalje kupuje igrace preko neta...Razumem da neko cima devojke,ali da kupuje igrace,to je SMEJURIJA!!!!Partizanovac

Sergio

pre 15 godina

Pa neka se i plaća u ratama, nemojte onda to da zaboravite na leto i sledeće zime! Da ne kažu onda opet da nam treba 10 miliona i da se sve računa ispočetka i opet prodaju igrači zbog toga ,a da se zaboravi da nam tada stiže sledeća rata od pet milona, ona koje sada nema t.j. da nam tada treba još pet? Gde su one rate od prošlih godina koje, valjda, sada stižu kada ih nije bilo letos?
Mi ipak znamo da računamo: 12 miliona za Tošića i Ljajića + ostali igrači koji će da odu + neka rata od ranije, to je bar 15 miliona. Deset miliona potrebe za godišnji budžet (to je godišnji, znači, valjda je dovoljan do sledećeg decembra, da ne pričate istu priču i ne prodajete na leto i naravno da podrazumeva i troškove za sportski centar i ostalo, budžet je budžet za sve potrebe), za pojačanja ostaje bar 5? Gde su one preostale pare? Nije ovo nikakva teorija o zaverama i krađi, nego što jednom ne napravite stvarno ozbiljan tim? I ne može da nam bude uteha propala Zvezda, dajte da se i dogodine ne brukamo u Evropi!

Predrag Mijatovic

pre 15 godina

ja bi dao Tosica za dzabe,samo vi dovedite Ilica ,Vashingtona i jednog dobrog u odbrani pa da vidis kako musa dere komsinicu!!! Napred PARTIZAN!!!

BRANKO

pre 15 godina

lepo covek kaze 1,5 ne vise .pa zar ne vidite da je rekao da je lako otici u minus 10 mil. zaboravljate da imju fudbaleri plate odakle pare za to od ulaznica,jakih sponzora sve to ide od tih 17 mil.covek je realan nema para a ako hocete u dug pa ce biti ko sa zvezdom sve propade zbog dugova, bar nedaju da se partizan zaduzi.razmislite malo pre kritika

gundelj

pre 15 godina

Ovaj Vasington deluje zanimljivo na ovom snimku,ima brzinu,korpulenciju,pomalo me podseca (premda su ovakva poredjenja smesna)na Adrijana iz Intera. Medjutim,realno je pitanje,sta radi sa 23 godine u ekipi Djorce Petrov (ili kako se vec zove).Valjda bi ga ranije neko vec snimio.Osim toga,sto se jutjuba tice,Kamel Zajem je na jutjubu stvarno izgledao kao rasni veznjak,igracina,a nije sastavio ni jednu utakmicu u Partizanu (mada,on nije ni dobio pravu sansu,ali da je bio klasa valjda bi ga Jokan pustio da igra).
Partizanu ne treba vise od tri pojacanja i to u svakoj liniji po jedan kvalitetan igrac: STOPER-OBAVEZNO,jedan kvalitetan veznjak koji moze u sredini a i po boku,po mogucnosti levi bocni,posto Tosic odlazi,i jedan centarfor sa dobrom skok igrom u paru sa brnozogim Diarom ili Bogunovicem.
Zuka bi u nuzdi i mogao da se proda ali Moreira ni slucajno,on je tas na vagi koji nas odvaja od ostalih ekipa.

delija do groba

pre 15 godina

sto ste skrtice dosad ste se razbacivali a sad morate da prodajete najbolje igrace kako bi ste preziveli...

ZVEZDA JE ZIVOT SVE DRUGO SU SITNICE