ODIHR udario na N1 i Novu S: Vučić više od pola vremena predstavljen negativno

Ovo nećete pročitati na portalima N1, Nova.rs, Danas. Ovo nećete videti na televizijama N1 i Nova S.

Izvor: B92

Utorak, 27.02.2024.

19:43

ODIHR udario na N1 i Novu S: Vučić više od pola vremena predstavljen negativno
Foto: Profimedia

Junajted Medija je kritikovana je zbog načina izveštavanja i našla se u Finalnom iveštaju ODIHR-a o decembarskim izborima u Srbiji, koji će zvanično biti objavljen sutra.

Nakon uvida u finalni izveštaj, jasno je da su izbori u Srbiji bili apsolutno regularni, da ODIHR kao najmerodavnije telo za posmatranje izbora ne traži nikakvo poništavanje izbora, međunarodnu istragu niti bilo šta slično poput onoga što priželjkuje opozicija.

Ono što je veoma zanimljiv deo dosta opširnog i detaljnog izveštaja jeste i nadzor nad radom medija, gde je jedna međunarodna institucija konačno objektivno ocenila rad televizija u vlasništvu Dragana Šolaka, te iznela šokantne statistike koje jasno govore o konstantnom blaćenju predsednika Aleksandra Vučića i opsednutošću njegovim likom i delom.

Naime, ODIHR je u izveštaju o izborima naveo da je televizija N1 dala negativan prikaz predsednika Srbije Aleksandra Vučića, vladajućih stranaka i vlasti. Informativni programi N1 su pokrivali predsednika u 23% svog ukupnog sadržaja, dok je u 55% tog sadržaja on predstavljen negativno! Vladajuća stranka bila je tema za televiziju N1 u 55% njihovog sadržaja, a od tog pokrivanja 60% je bilo u negativnom tonu. Ostaje da se vidi kako će “nezavisni i objektivni mediji” sada objasniti i ODIHR-u kako oni ne znaju da rade svoj posao i kako oni samo izveštavaju o činjenicama i nisu ni pod čijom kontrolom.

ODIHR: N1 i Nova S onemogućili politički marketing

ODIHR je takođe u svom izveštaju istakao da su, po zakonu, javni emiteri dužni da svim izbornim učesnicima obezbede besplatno vreme za emitovanje kako bi predstavili svoje platforme. Pored toga, kako se u izveštaju navodi, emiteri mogu prodavati vreme za emitovanje takmičarima, pod uslovom da ustanove nediskriminatorno cenovnike.

Za ove izbore, većina velikih TV kanala je omogućila takvo plaćeno vreme za emitovanje. Međutim, kako je ODIHR u svom izveštaju napisao, kablovski kanali N1 i Nova S su odlučili da to ne učine. ODIHR je dodao da je ova odluka kritikovana od strane vladajuće koalicije, da je ometala njihove napore u kampanji, kao i da je istaknuto da ovi kanali vrše selektivno pokrivanje i pristrasnost.

Sada je i najznačajnija međunarodna institucija za posmatranje izbora u potpunosti ogolila politiku Dragana Šolaka i njegovih medija i otkrili su međunarodnoj javnosti ono što je građaniam Srbije odavno jasno. A to je da je jedina programska šema za televizije N1 i Nova S mržnja prema Aleksandru Vučiću.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.

15 Komentari

Možda vas zanima

Svet

Ukrajinci saopštili: Obustavljamo

Ukrajinske vlasti saopštile su večeras da su obustavile svoje konzularne usluge u inostranstvu za muškarce starosti od 18 do 60 godina, pošto je ukrajinska diplomatija najavila mere za vraćanje u zemlju onih koji mogu da idu na front.

21:57

23.4.2024.

1 d

Podeli: