Četvrtak, 13.03.2008.

12:28

Koštunica: Poseban značaj izbora

Vojislav Koštunica saopštio da je izuzetno važno da građani izaberu "državotvornu i nacionalno odgovornu vladu".

Izvor: B92

Koštunica: Poseban znaèaj izbora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Trut

pre 18 godina

“...zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice, i onda se seti trut, 10 godina je spavao u toploj košnici, mudar je, nikom se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje... Svi ga vole, a što da ga ne vole kad je trut. I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvredjen, ništa mu ne valja, ne rade dovoljno te pčele radilice, ima trut primedbe. Njega da pitaju radili bi jos više, srećom niko ga ne pita, ali da ga pitaju...
I krenuo trut po Srbiji i otkrio veliku tajnu, loše se živi u Srbiji... Otkrio Ameriku, pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje i on se uvredio. Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici... Smislio bi on mnogo dobrih recepata, ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima... PROBUDILI SMO GA I 5.OKTOBRA, OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”

matori

pre 18 godina

Ovaj bivši premijer, koštunica dr vojislav (piše se malim slovima -obavezno), navodno je pravnik. Čudno da baš njemu niko nije objasnio da Narod bira poslanike za Narodnu Skupštinu, a ne bira Vladu.
Neko neka mu kaže da će posle obavljenih izbora, Predsednik Srbije nekome (ko bude imao izglede da formira Vladu) ponuditi mandat predsednika Vlade, i mogućnost da formira njen sastav.
Premijer i gospoda ministri u njegovoj Vladi će postati Vlada tek kada to utvrdi i Narodna Skupština Republike Srbije.
Tako nekako je uređeno Ustavom, čiji je autor upravo napred spomenuti lik (malim slovima).
Po istoj analogiji stvari, taj se mandat ne vraća narodu nego Narodnoj Skupštini i Predsedniku države.
Toliko o njemu, kao pravniku. O legalisti - nekom drugom prilikom.

Diba

pre 18 godina

Gdje je taj Kostunica koji je 1990/91 zajedno sa Djindjicem i sa Micunovicem bio mozak u parlamentu izmedju horde SPS-ovaca. Isti taj Kostunica je posle 5.oktobra vec politicar demagogije i nemastine. Covek koji kao premijer o svemu je kao neobavesten. A evo 2008 godine okrenu ledja zdravom razumu i izdaje one koji su nekada glasali za njega. Priklucuje se mracnim i razarackim snagama. Jel to njega potplacuje neko, ili je stvarno igubio zdrav razum?!

Marko Delija

pre 18 godina

Ljudi ajde ne brinite nego hrabro,oteracemo ih zauvek i njih i radikale(SPS vec ne postoji:).A sto se tice Milosevica juniora i njegov dogovor sa SRS,pa sta reci za obe starnke zajedno,dovoljno je pomenuti Seseljevu knjigu u koj se pominju Del Ponte i Del kostunica a vi svi znate kako se ona zove.Ovo sad pokazuje da su i radikali isto sto i Kostunica u toj knjizi.

tutumrak

pre 18 godina

E, da je znao pokojni Djindjic koga dovodi za predsednika, i najveci medju nama prave greske!
Sad vidim da bez Djindjiceve energije i pameti ostaje radikalizam, jalovi satro legalizam, demagogija, mrznja.

Julius

pre 18 godina

Kostunica je manevrisao ovim vanrednim izborima, kako bi "oprao" sebe od odgovornosti za gubitak Kosova, nakon toliko silnih obecanja i manipulisanja narodom Srbije, a pogotovo Srbima na Kosovu. Da je pametan, kao sto se nije pokazao, on bi se odrekao politike za vek-vekova.

Gradjanin

pre 18 godina

Interesantno je kako ovi DSS-NS narodnjaci vode racuna o kolicini novca na racunima DS-ovaca, a nikako da priupitaju svog visokog funkcionera Velju Ilica, koliko mu je debeo racun! Sta su ti legalisti i postenjacine!?

Ana

pre 18 godina

Oni,"narodnjaci", jednostavno ne znaju stati,a stvarnost ih demantuje svaki dan, kad bi marili za stvarnost. V. Ilića i njegovih gluposti mi je dosta za 3 života, a vrlo površno pročitam njegovu svaku desetu budalaštinu, čisto da se uverim da je dosledan sebi. Iznenađuje me samo što se ne oglašava čuveni ministar Samardžić, na onim osvajanim graničnim prelazima stoje lekovi potrebni ljudima u enklavama.....i ništa, niko ništa ne govori, ne objašnjava. Šta je s akcionim planom "nacionalno odgovornih", zemlja tone, a oni i dalje mlate praznu slamu, daleko je 11. maj. Slažem se sa "ko preživi-pričaće".

Vojvodjanin

pre 18 godina

Ljudi! Samo JEDNU STVAR TREBA DA URADITE: DA SVI KOJI MISLITE DRUGACIJE od Truta i Grobara IZADJETE NA IZBORE I GLASATE PROTIV NJIH! I to je cela taktika i kljuc uspeha!
To dugujemo i Premijeru Dr ZORANU DJINDJICU i sebi - za nas je on sve to i cinio! Ako nas je trut izneverio, mi ne smemo to uraditi Zoranu i sebi! Nemojte se uspavati! U akciju! Sad dokazite! Ako svi koji se osecate izigranim i prevarenim od starne kostunjavog glasate za drugu opciju onda ce 1.5 milion glasa koliko SRS+DSS+NS+SPS moze da pokupi bice u vrh glavue 25-30% sveukupnog broja glasova - a DS+G17+LDS+LSDV i ostale manje partije ce imati dovodljno glasova da eliminisu ove zlotvore! Pa ni ilic, ni grobar ni trut ne razmisljaju ko ce biti kandidat za premijera!
TO DUGUJEMO ZORANU! OBECAJTE DA CEMO URADITI!
Demokratska Srbija je do sada imala samo jednog premijera! Sa njegovom idejom treba ziveti i krociti put odakle je i on sam, Zoran Djindjic dosao!

Dejan

pre 18 godina

Kostunjavi me malo podseca na onaj Americki "stealth" (satro nevidljivi) bombarder! Ne vidis ga, a onda on na tebe izruci gomilu bombi (citaj budalastina) i pokopa te za cas! Nadam se da ce na izborima zaista doziveti sudbinu onog koji je zavrsio svi znamo kako!

Milorad

pre 18 godina

Odakle je sad isplivao ovaj Borko Ilic? I cuj, zanima ga koliko Djilas ima miliona na racunu. Sad se setio da zvace tu pricu, a dok su bili u Vladi zajedno, to nije postojalo. Katastrofa.

Met

pre 18 godina

Moje šanse da spavam sa, neka mi doticna oprosti, Sharon Stone su 50%, jer ja bih. Drugih 50% njeno NE pretvara u prakticnih 100%. Ode sanak pusti.
KAKO dakle, NA KOJI NACIN konkretno gospodin Kostunica i ljudi iz njegovog okruzenja (usput, gosp.Bubalo dajte nesto svoje, prestanite stalno citirati šefa)kane svojih 50% (" I mi hocemo u Evropu"!????)pretvoriti u, za sve nas toliko neophodnih, REALNIH 100%. Ako vec znaju kako, neka nam saopste i KADA to realno mogu ostvariti?
Kako (ja bar) ne vidim njihove PRECIZNE odgovore odgovore na ta dva jednostavna pitanja, nameće se i treće, suštinsko:
DA LI VI ZAISTA VERUJETE U TO ŠTO GOVORITE?
Bez potvrdnog odgovora, molim vas!

Miloš

pre 18 godina

Gospodin Koštunica dr Vojislav se nekako pretvorio u novog Miloševića... Ne znam kako, ali u početku nije ni pomišljao o radikalnim opcijama, a danas je na pragu ujedinjenja sa istom strankom.

No, to nije ni važno. Pitanja za Koštunicu dr Vojislava:
Da li će troškovi života biti niži, ako glasam za Vas?
Da li će Srbija zaista ostati celovita, ako glasam za Vas?
Da li ću konačno moći da prodam akcije, koje sam dobio od svoje propale firme i bar malo pokrijem dugove?
Znam da su odgovori na sva pitanja NE, pa Vas konačno pitam: Zašto bih ja glasao za Vas i/ili radikale?

BoKi

pre 18 godina

Ravnopravno sa Evropom? Jel' on to nas zavitlava?
Pa osnovno je pravilo da ko pogresno proceni svoju velicinu - obavezno gubi. Tako smo i dosad. Verovali onima koji su govorili da smo veliki i vazni i istorijski nezamenljivi, itd. Sto bi rekao pok. Djindjic "mnogo smo se pravili vazni". Pa smo tako i gubili - kao sto je red.
Za Evropu smo ipak, po sopstvenom opredeljenju, samo palioci ambasada... To je slika naseg duhovnog dometa i velicine, na zalost.

Pedja

pre 18 godina

Bubalo, jel to onaj sto je pre 5. oktobra bio sa SPS-om i vodio livnicu u Kikindi?
"On je rekao da su sve stranke opredelile za ulazak u Evropsku uniju, ali je istakao da je pravo pitanje da li će se u EU ući u suvereno priznatim granicama države Srbije ili kao krnja Srbija" Pa dobro i sta ako moze samo kao krnja Srbija? Sta onda? Onda se vi niste opredelili za EU. Zar to nije samoizolacija?

mikica 75

pre 18 godina

"On je pozvao građane da izaberu nacionalno odgovornu vladu", kojoj će, naravno, on biti na čelu. Nadam se da će ga ovi izbori počistiti sa političke scene, pa makar i radikali došli na vlast. Za četiri godine ćemo startovati od nule, ali ni DSS-a ni radikala neće biti.

Pcelica

pre 18 godina

“...zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice, i onda se seti trut, 10 godina je spavao u toploj košnici, mudar je, nikom se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje... Svi ga vole, a što da ga ne vole kad je trut. I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvredjen, ništa mu ne valja, ne rade dovoljno te pčele radilice, ima trut primedbe. Njega da pitaju radili bi jos više, srećom niko ga ne pita, ali da ga pitaju...
I krenuo trut po Srbiji i otkrio veliku tajnu, loše se živi u Srbiji... Otkrio Ameriku, pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje i on se uvredio. Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici... Smislio bi on mnogo dobrih recepata, ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima... PROBUDILI SMO GA I 5.OKTOBRA, OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”

Zoran Đinđić (Beograd, 26.09.2002.)
NAJBOLJA SLIKA Dr Vojislava da
se NE zaboravi !!!!!!!

ramirez

pre 18 godina

Skoro pet godina g. Koštunica vodi državotvornu politiku, a država je sve manja i manja.

Vreme je da ga pošaljemo u nezasluženu penziju.

Bogdan

pre 18 godina

Provaliju koja razdvaja univerzalne vrednosti, duhovnu i intelektualnu svežinu i veru, od sveopšteg haosa koji je obuzeo i nas i Svet u svakom a prevashodno političkom smislu, nemoguće je suštinski popuniti bilo kakvim razumljivim rečima. Zato samo političari i pokušavaju nemušto da približe i povežu ove dve nepomirljive krajnosti. Nije im lako, ali sami su izabrali. I Koštunica i Tadić i Nikolić i ini. Nama građanima preostalo je ili da ćutimo, ili da svoju gorčinu prospemo na njihove iracionalne postupke i reči. I ostaje nam još da izaberemo što manje zlo.

Trojka u zadnjoj sekundi

pre 18 godina

Vojo, slazem se 100 % sa tobom da ovi izbori imaju poseban znacaj... Iz prostog razloga sto cemo ti posle njih KONACNO VIDETI LEDJA !!!

Samir, Sarajevo

pre 18 godina

Kaze Kostunica da je Kosovo jos uvijek dio Srbije, cak nece ni duga da se odrekne "jer je Kosovo Srbija"...ja bih mu povjerovao samo u slucaju kada bi i svi Albanci koji zive na Kosovu bili upisani u biracki spisak za predstojece izbore...

Ali ne! On bi da i dalje provodi aparthejd prema Albancima...Kosovo moze ali Albanci ne!
Pa ni Juzna Afrika vise ne funkcionira na takvim principima! Zbog toga vam je Zapad i oduzeo Kosovo...jer taj isti Zapad niste ubijedili da bi Kosovom (ili bolje receno, stanovnistvom Kosova) vladali na demokratski i pravican nacin...

deja woo

pre 18 godina

Ne znam zašto uopšte trošiti reči na ovog pseudo-demokratu, kvazi-patriotu, bajagi-Srbina.
Samo mazohisti još slušaju šta to on priča i poručuje.
Samo u poslednjih godinu dana izvarao je sve : i radikale (sprdnja sa Tomom kao predsednikom parlamenta) i novosrbijance (nedavanjem podrške Velji) i demokrate ( sedenjem na dve stolice)
O nesrećnim Srbima sa Kosova da i ne pričam (toplo-hladno oko KZS).
Uvek će se uz njega naći nešto partijskih karijerista, guslarskih politikanata i ostale boranije, ali nikad , NIKAD više neće imati uticaj koji je imao u poslednjih 4 godine.
Uostalom, pre 5. oktobra imao je 5% podrške, i sada ima 5% podrške, s tom razlikom što ga onda niko ni za šta nije pitao, a sada on nikoga ni za šta ne pita.
Dogorela i Koštunicina. Živi bili, pa videli.

M.Markovic

pre 18 godina

Ne želim direktno da komentarišem izjavu bivšeg premijera jer jednostavno su mi reči presahle usled svih ovih dešavanja, a pogotovo posle silne tuge koju 12. mart izaziva u meni.
Hteo bih da kažem nešto u vezi predstojećih izbora. Mislim da su uslovi za izbore mnogo korektniji nego što je to bilo devedesetih. Ima mnogo više demokratskih medija, nema toliko straha, a želim da verujem da neće biti kraže glasova. Tako da narode Srbije, glasaj i odluči, kako glasamo tako će i biti. Demokratska većina će odlučiti pa ma koliko se to ne bude svidelo poraženima.
Lično, ja sam već prelomio, kako god da bude, ja ću otići iz zemlje. Nemam rezervni život....

mooch

pre 18 godina

"Zato smo mandat vratili narodu i na građanima je sada da svojom voljom odluče kome će poveriti da vodi državne i nacionalne poslove", zaključio je Koštunica. - DALI vazi to i za Kosovare???

Colin_bgd

pre 18 godina

Prazna ljustura koju su "sluzbe" odbacile jer se potrosio isto kao Milosevic. Ne znam ko ce biti sledeci premijer, niti ukoliko pro-evropski blok zaista i pobedi na izborima koliko bi njihova vlada uopste i trajala iz istih razloga iz kojih se desio 12. mart 2003.

Radikali sluze da plase narod ne da vode vlast, prema tome oni automatski otpadaju. Plasim se samo da nije Tadic taj koji ce da odigra ulogu Kostunice posle Kostunice...

Kada je Srbija u pitanju nemam ni zrnce optimizma ili nade, ali cu ipak glasati.

Ne nadam se nicemu, ocekujem najgore...

srdjan

pre 18 godina

Naravno da ovi izbori imaju poseban značaj za Srbiju jer posle ovih izbora brat Voja i brat Velja odlaze u političku istoriju...Malo li je?

idemo dalje_kg

pre 18 godina

Pa nisam sigurna da želim da me vodi ovaj koji je ukrao mandat,prevario narod,a vara ga i dalje suvislim izjavama.Znaš kako,brod tone a ti mi saopštavaš da nećeš više da budeš kapetan!Nije nego.Što si pristao kada ne umeš da držiš kormilo!Sad opet narod da odluči! E pa odlučićemo!

Selo gori a baba se češlja

pre 18 godina

Sačuvaj me Bože bolesti i tvoje "državotvorne" politike! Dosta je više bilo demagogije i stalne priče "neću ovo, neću ono", izjasni se čoveče jednom šta hoćeš i kako to da izvedeš! Ako propadne proces pridruživanja EU, šta je alternativa? Degutantna je priča o tome kako EU mora da se izjasni. Zamena teza, rođače! MI moramo da se izjasnimo, MI hoćemo da živimo bolje! Kako? Pa to je bio TVOJ posao, pokazao si da ne znaš da ga radiš i zato ODLAZI iz naših života! ZAUVEK!

oprezni

pre 18 godina

Kao sad je njegovo poverenje perfektni etalon prema kojem se meri neciji stepen patriotizma i iskrenosti u borbi za Kosovo pa kad je on izgubio poverenje onda treba i narod. Kaji je to stepen uobrazilje, umislio je da je bog i da on danas govori u ime svih nas. Nece mi vala takvi odredjivati sta je nacionalno odgovorna vlada koja ovo ili ono... Nek se preseli ceo glavni odbor, predsednistvo i ministri DSSa i NSa da zive i rade u npr Djakovici i to 100% svog vremena (a ne npr 0,1% kao sad kad obilaze K.Mitrovicu pa posle tupe kako su sa narodom i uz narod) i nek od tamosnjih prihoda placaju dug Kosova pa onda neka mi slobodno drze lekcije o odbrani tog Kosova (i Metohije) a ja cu tada da im verujem da su nacionalno odgovorni i glasacu za njih. Tako su barem radili jevrejski lideri kad su osnivali Izrael npr Ben Gurion i drugi. Nisu se krili po zapadnoj Evropi i Americi i huskali svoje sunarodnike da idu u kibuce u Palestini nego su sa njima otisli tamo i uzeli motike u ruke (obrnuto slucaj od Srbije u kojoj su svi otisli sa Kosova ali bi hteli da ga zadrze, ali da ne zadrze Albance, ali da...). Samo mi nije jasno kako je moguce da stanovnici ove nase Srbije uporno nisu u stanju da provale foru i da im uskrate paznju (kao npr. detetu kad laze ili psuje) u vidu broja glasova?

fadil_h

pre 18 godina

A kako ce se boriti Kostunica za Kosovo kada Savet Bezbednosti pre dva dana nije POTVRDIO CELOVITOST SRBIJE s Kosovom u njoj, da to telo NIJE PODRZALO nastavak pregovora a 18 Februara to isto telo NIJE PRIHVATILO zahtev da se ponisti odluka o nezavisnosti Kosova (samo USAMLJENA Rusija podrzala takav zahtev)? Hoce li on menjati politiku i zajedno s radikalima pokusati primeniti silu za "povratak Kosova" i time udje u rat s NATO-m i kosovskim albancima? A posto znamo da ne moze ni kroz SB ni kroz primenu sile onda stvarno postaje nejasno koja su to sredstva on hoce da primenjuje sem ako mozda covek se dogovorio s vanzemaljcima da "povrati" Kosovo u okviru Srbije.

Tanja

pre 18 godina

Kakvu ironiju poseduje ovaj covek da je gnusno "vracam mandat narodu" da bi legalno usao u koaliciju sa SRS-om i bio premijer sledecih sto godina. Strasno je siguran u procenu izbornih rezultata, ja ne bih da sam na njegovom mestu.

Markoni

pre 18 godina

Za vreme Kostunicine vladavine otisli su Crna Gora i Kosovo. Kostunica mora ostati jos jedan mandat, da bi Vojvodina mogla da se otcepi. Bravo premijeru!

nsv

pre 18 godina

Sa svojim kapacitetom za drzavotvornost, Kostunica ce Srbiju svesti na Beogradski pasaluk iz turskog doba. I to je optimisticki scenario. Pesimisticki je onaj sa sljivom u glavnoj ulozi. Istina je verovatno negde izmedju.

kika

pre 18 godina

Glasacu za vas i vasu kvazidrzavnu politiku malo morgen.

Kako to misli premijer "da vrati" Kosovo koje je naseljeno sa oko 2 miliona Albanaca? Da nece mozda da poniste deklaraciju i da se vrate za pregovaracki sto?Stvarno ste naivni ako mislite da njima treba priznanje UN-a, njima to ocigledno nije cilj.
Njima je bio cilj da ih prizna vecina drzava u Evropi i to su ostvarili.
U EU i ovako i onako ne mogu zbog svoje africke ekonomije, tako da nema zasta da se uhvati Kostunica kada ih bude pritiskao.
Ovaj covek nas vodi u gadne probleme, izgubio je osecaj za realnost.
Ovaj covek uopste ne vidi pravi nacin resavanja Kosovskog problema i namere Albanaca na Kosovu.

barba

pre 18 godina

Da li se neko seca da je Kostunica za 4 godine predsedavanja Vladom Srbije ikada ista komentarisao sem Crne gore (do pre dve godine) i sada Kosova? Da li je ikada pricao o ekonomskim problemima, korupciji, sudstvu, privatizaciji...?
Ja se secam da je samo na uporno postavljana pitanja ponekad, sturo, prozborio par reci iz kojih se nikada nije mogao razumeti da on ima nekakav stav po tim pitanjima. To su, ocigledno, za njega sve besmislice.

e ne dam!

pre 18 godina

Ja sam odavno odlučio. Tebi poverenje ne bih ukazao NIKADA!!! Ti i ne znaš šta znači reč poverenje. Ta reč je ispala iz tvog vokabulara 6. oktobra one godine.

Vlasta

pre 18 godina

Kostunica je duzan da kaze biracima NA KOJI NACIN i sa kojim sansama za uspeh hoce da se bori za "ocuvanje Kosova". Samoizolacijom od Evrope, ili kako? Sve dok to ne kaze sasvim jasno, njegova "politika" svodi se na potpunu demagogiju, cije su posledice nova katastrofa za Srbe u Srbiji, te one preostale na Kosovu.

Vesna

pre 18 godina

Kakav "vrhunski" pravnik-vratio mandat gradjanima! Vraća se mandat predsedniku, ali on ni to nije mogao da izusti, pa će videti rezultat svoje politike 11.og maja!

Viktor Tunić

pre 18 godina

Sramota... kako ga nije sramota... on je "izgubio poverenje"... "vratio mandat narodu"... nikad ti se ne vratio, sramoto jedna.
Trut... samo cu toliko reci.

Digital Common Sense

pre 18 godina

Posto cujem da je dosadasnji premijer pokazivao izvesne afinitete prema carstvu nebeskom, evo mu par poruka iz istoga....

"Znajte da ko malo seje, malo će i požnjeti, a ko obilno seje, obilno će i požnjeti". (2 Kor.9:6)

"Ne sudite da vam se ne sudi,
jer će vam se suditi sudom koji vi sudite, i meriti merom kojom vi merite."(Mt.7:1-2)

"Sudiće ti se po ponašanju tvome i po delima tvojim, govori Gospod večni".(Jez. 24:14)

silver bullet

pre 18 godina

Bogu hvala na malom cudu, na sreci u nesreci! Kostunica se odrekao Tadica i DS, obrnuto se nikad ne bi desilo. Kostunica je jasno povukao liniju ko je s druge strane. Nasuprot njemu. Da li Tadic bar sada shvata sta znaci inicijativa u politici? Ili ce i dalje da se ponasa kao hipnotisana zaba pred kobrom?

Miki, Ljubljana

pre 18 godina

Jel se to jede? Jel ima narod u Srbiji od toga vajde? Jel se od demagogije i legalizma živi? Jeste li dovoljno moćni da to što pričate i ostvarite? Na sva tri pitanja je odgovor NE. Nadam se da ćete, gospodine legalisto, 11 maja zauvek otići u istoriju.

MARKO-SUBOTICA

pre 18 godina

Tako je Vojo, uz tebe pametni, neostrasceni, toleratni koji iskreno vole Srbiju, nikakav lazni patritoizam poput radikala niti anacionalne snage ne trebaju Srbiji

Mira

pre 18 godina

Ko sme još da vas pogleda u oči. Koštunice od 2000.godine prevario si nas mnogo puta, prevareni smo i danas. Ne moj više ni da nas gledaš u oči, skloni se, idi svojim putem, pusti ovaj narod da živi kao sav normalan svet. Tvoja Miloševićevska politika ovih 8 godina dovela nas je do toga da izgubimo i Crnu goru i Kosovo. Tvoje mesto je na čelu SPC, a naše u Evropi.

slobodan

pre 18 godina

Da bi se nesto sacuvalo, prvo treba to posedovati a Kosovo ne posedujemo od 1999. kada su ga "patrijoti" napustili, dakle postoji logicki problem, ili mozda ne?Logika odavno ne stanuje ovde.

Mica

pre 18 godina

Srbija sa Kosovim u EU? Nece da moze! To je ista ona "drzavotvorna" politika koju je Slobodan Milosevic vodio prema Srpskoj Krajini. Znamo kako se ta politika zavrsila. Mi mozemo Albancima da zagorcavamo zivot. Steticemo time i sebi. Kosovo je vekovni problem Srbije. Neka bude sada problem Evrope. SRBIJA U EVROPU. KOSOVO EVROPI!

Ivana

pre 18 godina

Hoce, odlucice gradjani, nadam se da je kraj za vas pa i dosta je bilo, previse. Casa se prelila, a Zoran Djindjic zivi vise nego ikada, ostavio nam je motivaciju i intezitet njegove vizije u amanet, iznecemo Srbiju po svaku cenu u Evropu, a vama tamo nije mesto!

Davor

pre 18 godina

Ne razumem sta znaci rec "drzavotvorna" ... Pa mi vec imamo drzavu, naravno svoju, zahvaljujuci pre svega nekim drugim ljudima koji su se borili da stvore svoju, pa su nama omogucili da imamo svoju dok je Vojislav dr Kostunica pricao o nekakvoj zajednickoj drzavi...
Nadam se da ce biti kaznjen na izborima, voljom naroda ...

silver bullet

pre 18 godina

Bogu hvala na malom cudu, na sreci u nesreci! Kostunica se odrekao Tadica i DS, obrnuto se nikad ne bi desilo. Kostunica je jasno povukao liniju ko je s druge strane. Nasuprot njemu. Da li Tadic bar sada shvata sta znaci inicijativa u politici? Ili ce i dalje da se ponasa kao hipnotisana zaba pred kobrom?

Vlasta

pre 18 godina

Kostunica je duzan da kaze biracima NA KOJI NACIN i sa kojim sansama za uspeh hoce da se bori za "ocuvanje Kosova". Samoizolacijom od Evrope, ili kako? Sve dok to ne kaze sasvim jasno, njegova "politika" svodi se na potpunu demagogiju, cije su posledice nova katastrofa za Srbe u Srbiji, te one preostale na Kosovu.

Viktor Tunić

pre 18 godina

Sramota... kako ga nije sramota... on je "izgubio poverenje"... "vratio mandat narodu"... nikad ti se ne vratio, sramoto jedna.
Trut... samo cu toliko reci.

Mica

pre 18 godina

Srbija sa Kosovim u EU? Nece da moze! To je ista ona "drzavotvorna" politika koju je Slobodan Milosevic vodio prema Srpskoj Krajini. Znamo kako se ta politika zavrsila. Mi mozemo Albancima da zagorcavamo zivot. Steticemo time i sebi. Kosovo je vekovni problem Srbije. Neka bude sada problem Evrope. SRBIJA U EVROPU. KOSOVO EVROPI!

Markoni

pre 18 godina

Za vreme Kostunicine vladavine otisli su Crna Gora i Kosovo. Kostunica mora ostati jos jedan mandat, da bi Vojvodina mogla da se otcepi. Bravo premijeru!

Pcelica

pre 18 godina

“...zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice, i onda se seti trut, 10 godina je spavao u toploj košnici, mudar je, nikom se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje... Svi ga vole, a što da ga ne vole kad je trut. I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvredjen, ništa mu ne valja, ne rade dovoljno te pčele radilice, ima trut primedbe. Njega da pitaju radili bi jos više, srećom niko ga ne pita, ali da ga pitaju...
I krenuo trut po Srbiji i otkrio veliku tajnu, loše se živi u Srbiji... Otkrio Ameriku, pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje i on se uvredio. Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici... Smislio bi on mnogo dobrih recepata, ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima... PROBUDILI SMO GA I 5.OKTOBRA, OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”

Zoran Đinđić (Beograd, 26.09.2002.)
NAJBOLJA SLIKA Dr Vojislava da
se NE zaboravi !!!!!!!

Vesna

pre 18 godina

Kakav "vrhunski" pravnik-vratio mandat gradjanima! Vraća se mandat predsedniku, ali on ni to nije mogao da izusti, pa će videti rezultat svoje politike 11.og maja!

Mira

pre 18 godina

Ko sme još da vas pogleda u oči. Koštunice od 2000.godine prevario si nas mnogo puta, prevareni smo i danas. Ne moj više ni da nas gledaš u oči, skloni se, idi svojim putem, pusti ovaj narod da živi kao sav normalan svet. Tvoja Miloševićevska politika ovih 8 godina dovela nas je do toga da izgubimo i Crnu goru i Kosovo. Tvoje mesto je na čelu SPC, a naše u Evropi.

barba

pre 18 godina

Da li se neko seca da je Kostunica za 4 godine predsedavanja Vladom Srbije ikada ista komentarisao sem Crne gore (do pre dve godine) i sada Kosova? Da li je ikada pricao o ekonomskim problemima, korupciji, sudstvu, privatizaciji...?
Ja se secam da je samo na uporno postavljana pitanja ponekad, sturo, prozborio par reci iz kojih se nikada nije mogao razumeti da on ima nekakav stav po tim pitanjima. To su, ocigledno, za njega sve besmislice.

Miki, Ljubljana

pre 18 godina

Jel se to jede? Jel ima narod u Srbiji od toga vajde? Jel se od demagogije i legalizma živi? Jeste li dovoljno moćni da to što pričate i ostvarite? Na sva tri pitanja je odgovor NE. Nadam se da ćete, gospodine legalisto, 11 maja zauvek otići u istoriju.

Davor

pre 18 godina

Ne razumem sta znaci rec "drzavotvorna" ... Pa mi vec imamo drzavu, naravno svoju, zahvaljujuci pre svega nekim drugim ljudima koji su se borili da stvore svoju, pa su nama omogucili da imamo svoju dok je Vojislav dr Kostunica pricao o nekakvoj zajednickoj drzavi...
Nadam se da ce biti kaznjen na izborima, voljom naroda ...

e ne dam!

pre 18 godina

Ja sam odavno odlučio. Tebi poverenje ne bih ukazao NIKADA!!! Ti i ne znaš šta znači reč poverenje. Ta reč je ispala iz tvog vokabulara 6. oktobra one godine.

Ivana

pre 18 godina

Hoce, odlucice gradjani, nadam se da je kraj za vas pa i dosta je bilo, previse. Casa se prelila, a Zoran Djindjic zivi vise nego ikada, ostavio nam je motivaciju i intezitet njegove vizije u amanet, iznecemo Srbiju po svaku cenu u Evropu, a vama tamo nije mesto!

Selo gori a baba se češlja

pre 18 godina

Sačuvaj me Bože bolesti i tvoje "državotvorne" politike! Dosta je više bilo demagogije i stalne priče "neću ovo, neću ono", izjasni se čoveče jednom šta hoćeš i kako to da izvedeš! Ako propadne proces pridruživanja EU, šta je alternativa? Degutantna je priča o tome kako EU mora da se izjasni. Zamena teza, rođače! MI moramo da se izjasnimo, MI hoćemo da živimo bolje! Kako? Pa to je bio TVOJ posao, pokazao si da ne znaš da ga radiš i zato ODLAZI iz naših života! ZAUVEK!

Trojka u zadnjoj sekundi

pre 18 godina

Vojo, slazem se 100 % sa tobom da ovi izbori imaju poseban znacaj... Iz prostog razloga sto cemo ti posle njih KONACNO VIDETI LEDJA !!!

Digital Common Sense

pre 18 godina

Posto cujem da je dosadasnji premijer pokazivao izvesne afinitete prema carstvu nebeskom, evo mu par poruka iz istoga....

"Znajte da ko malo seje, malo će i požnjeti, a ko obilno seje, obilno će i požnjeti". (2 Kor.9:6)

"Ne sudite da vam se ne sudi,
jer će vam se suditi sudom koji vi sudite, i meriti merom kojom vi merite."(Mt.7:1-2)

"Sudiće ti se po ponašanju tvome i po delima tvojim, govori Gospod večni".(Jez. 24:14)

srdjan

pre 18 godina

Naravno da ovi izbori imaju poseban značaj za Srbiju jer posle ovih izbora brat Voja i brat Velja odlaze u političku istoriju...Malo li je?

fadil_h

pre 18 godina

A kako ce se boriti Kostunica za Kosovo kada Savet Bezbednosti pre dva dana nije POTVRDIO CELOVITOST SRBIJE s Kosovom u njoj, da to telo NIJE PODRZALO nastavak pregovora a 18 Februara to isto telo NIJE PRIHVATILO zahtev da se ponisti odluka o nezavisnosti Kosova (samo USAMLJENA Rusija podrzala takav zahtev)? Hoce li on menjati politiku i zajedno s radikalima pokusati primeniti silu za "povratak Kosova" i time udje u rat s NATO-m i kosovskim albancima? A posto znamo da ne moze ni kroz SB ni kroz primenu sile onda stvarno postaje nejasno koja su to sredstva on hoce da primenjuje sem ako mozda covek se dogovorio s vanzemaljcima da "povrati" Kosovo u okviru Srbije.

oprezni

pre 18 godina

Kao sad je njegovo poverenje perfektni etalon prema kojem se meri neciji stepen patriotizma i iskrenosti u borbi za Kosovo pa kad je on izgubio poverenje onda treba i narod. Kaji je to stepen uobrazilje, umislio je da je bog i da on danas govori u ime svih nas. Nece mi vala takvi odredjivati sta je nacionalno odgovorna vlada koja ovo ili ono... Nek se preseli ceo glavni odbor, predsednistvo i ministri DSSa i NSa da zive i rade u npr Djakovici i to 100% svog vremena (a ne npr 0,1% kao sad kad obilaze K.Mitrovicu pa posle tupe kako su sa narodom i uz narod) i nek od tamosnjih prihoda placaju dug Kosova pa onda neka mi slobodno drze lekcije o odbrani tog Kosova (i Metohije) a ja cu tada da im verujem da su nacionalno odgovorni i glasacu za njih. Tako su barem radili jevrejski lideri kad su osnivali Izrael npr Ben Gurion i drugi. Nisu se krili po zapadnoj Evropi i Americi i huskali svoje sunarodnike da idu u kibuce u Palestini nego su sa njima otisli tamo i uzeli motike u ruke (obrnuto slucaj od Srbije u kojoj su svi otisli sa Kosova ali bi hteli da ga zadrze, ali da ne zadrze Albance, ali da...). Samo mi nije jasno kako je moguce da stanovnici ove nase Srbije uporno nisu u stanju da provale foru i da im uskrate paznju (kao npr. detetu kad laze ili psuje) u vidu broja glasova?

Samir, Sarajevo

pre 18 godina

Kaze Kostunica da je Kosovo jos uvijek dio Srbije, cak nece ni duga da se odrekne "jer je Kosovo Srbija"...ja bih mu povjerovao samo u slucaju kada bi i svi Albanci koji zive na Kosovu bili upisani u biracki spisak za predstojece izbore...

Ali ne! On bi da i dalje provodi aparthejd prema Albancima...Kosovo moze ali Albanci ne!
Pa ni Juzna Afrika vise ne funkcionira na takvim principima! Zbog toga vam je Zapad i oduzeo Kosovo...jer taj isti Zapad niste ubijedili da bi Kosovom (ili bolje receno, stanovnistvom Kosova) vladali na demokratski i pravican nacin...

nsv

pre 18 godina

Sa svojim kapacitetom za drzavotvornost, Kostunica ce Srbiju svesti na Beogradski pasaluk iz turskog doba. I to je optimisticki scenario. Pesimisticki je onaj sa sljivom u glavnoj ulozi. Istina je verovatno negde izmedju.

slobodan

pre 18 godina

Da bi se nesto sacuvalo, prvo treba to posedovati a Kosovo ne posedujemo od 1999. kada su ga "patrijoti" napustili, dakle postoji logicki problem, ili mozda ne?Logika odavno ne stanuje ovde.

Colin_bgd

pre 18 godina

Prazna ljustura koju su "sluzbe" odbacile jer se potrosio isto kao Milosevic. Ne znam ko ce biti sledeci premijer, niti ukoliko pro-evropski blok zaista i pobedi na izborima koliko bi njihova vlada uopste i trajala iz istih razloga iz kojih se desio 12. mart 2003.

Radikali sluze da plase narod ne da vode vlast, prema tome oni automatski otpadaju. Plasim se samo da nije Tadic taj koji ce da odigra ulogu Kostunice posle Kostunice...

Kada je Srbija u pitanju nemam ni zrnce optimizma ili nade, ali cu ipak glasati.

Ne nadam se nicemu, ocekujem najgore...

Pedja

pre 18 godina

Bubalo, jel to onaj sto je pre 5. oktobra bio sa SPS-om i vodio livnicu u Kikindi?
"On je rekao da su sve stranke opredelile za ulazak u Evropsku uniju, ali je istakao da je pravo pitanje da li će se u EU ući u suvereno priznatim granicama države Srbije ili kao krnja Srbija" Pa dobro i sta ako moze samo kao krnja Srbija? Sta onda? Onda se vi niste opredelili za EU. Zar to nije samoizolacija?

idemo dalje_kg

pre 18 godina

Pa nisam sigurna da želim da me vodi ovaj koji je ukrao mandat,prevario narod,a vara ga i dalje suvislim izjavama.Znaš kako,brod tone a ti mi saopštavaš da nećeš više da budeš kapetan!Nije nego.Što si pristao kada ne umeš da držiš kormilo!Sad opet narod da odluči! E pa odlučićemo!

ramirez

pre 18 godina

Skoro pet godina g. Koštunica vodi državotvornu politiku, a država je sve manja i manja.

Vreme je da ga pošaljemo u nezasluženu penziju.

kika

pre 18 godina

Glasacu za vas i vasu kvazidrzavnu politiku malo morgen.

Kako to misli premijer "da vrati" Kosovo koje je naseljeno sa oko 2 miliona Albanaca? Da nece mozda da poniste deklaraciju i da se vrate za pregovaracki sto?Stvarno ste naivni ako mislite da njima treba priznanje UN-a, njima to ocigledno nije cilj.
Njima je bio cilj da ih prizna vecina drzava u Evropi i to su ostvarili.
U EU i ovako i onako ne mogu zbog svoje africke ekonomije, tako da nema zasta da se uhvati Kostunica kada ih bude pritiskao.
Ovaj covek nas vodi u gadne probleme, izgubio je osecaj za realnost.
Ovaj covek uopste ne vidi pravi nacin resavanja Kosovskog problema i namere Albanaca na Kosovu.

deja woo

pre 18 godina

Ne znam zašto uopšte trošiti reči na ovog pseudo-demokratu, kvazi-patriotu, bajagi-Srbina.
Samo mazohisti još slušaju šta to on priča i poručuje.
Samo u poslednjih godinu dana izvarao je sve : i radikale (sprdnja sa Tomom kao predsednikom parlamenta) i novosrbijance (nedavanjem podrške Velji) i demokrate ( sedenjem na dve stolice)
O nesrećnim Srbima sa Kosova da i ne pričam (toplo-hladno oko KZS).
Uvek će se uz njega naći nešto partijskih karijerista, guslarskih politikanata i ostale boranije, ali nikad , NIKAD više neće imati uticaj koji je imao u poslednjih 4 godine.
Uostalom, pre 5. oktobra imao je 5% podrške, i sada ima 5% podrške, s tom razlikom što ga onda niko ni za šta nije pitao, a sada on nikoga ni za šta ne pita.
Dogorela i Koštunicina. Živi bili, pa videli.

Tanja

pre 18 godina

Kakvu ironiju poseduje ovaj covek da je gnusno "vracam mandat narodu" da bi legalno usao u koaliciju sa SRS-om i bio premijer sledecih sto godina. Strasno je siguran u procenu izbornih rezultata, ja ne bih da sam na njegovom mestu.

BoKi

pre 18 godina

Ravnopravno sa Evropom? Jel' on to nas zavitlava?
Pa osnovno je pravilo da ko pogresno proceni svoju velicinu - obavezno gubi. Tako smo i dosad. Verovali onima koji su govorili da smo veliki i vazni i istorijski nezamenljivi, itd. Sto bi rekao pok. Djindjic "mnogo smo se pravili vazni". Pa smo tako i gubili - kao sto je red.
Za Evropu smo ipak, po sopstvenom opredeljenju, samo palioci ambasada... To je slika naseg duhovnog dometa i velicine, na zalost.

Miloš

pre 18 godina

Gospodin Koštunica dr Vojislav se nekako pretvorio u novog Miloševića... Ne znam kako, ali u početku nije ni pomišljao o radikalnim opcijama, a danas je na pragu ujedinjenja sa istom strankom.

No, to nije ni važno. Pitanja za Koštunicu dr Vojislava:
Da li će troškovi života biti niži, ako glasam za Vas?
Da li će Srbija zaista ostati celovita, ako glasam za Vas?
Da li ću konačno moći da prodam akcije, koje sam dobio od svoje propale firme i bar malo pokrijem dugove?
Znam da su odgovori na sva pitanja NE, pa Vas konačno pitam: Zašto bih ja glasao za Vas i/ili radikale?

MARKO-SUBOTICA

pre 18 godina

Tako je Vojo, uz tebe pametni, neostrasceni, toleratni koji iskreno vole Srbiju, nikakav lazni patritoizam poput radikala niti anacionalne snage ne trebaju Srbiji

M.Markovic

pre 18 godina

Ne želim direktno da komentarišem izjavu bivšeg premijera jer jednostavno su mi reči presahle usled svih ovih dešavanja, a pogotovo posle silne tuge koju 12. mart izaziva u meni.
Hteo bih da kažem nešto u vezi predstojećih izbora. Mislim da su uslovi za izbore mnogo korektniji nego što je to bilo devedesetih. Ima mnogo više demokratskih medija, nema toliko straha, a želim da verujem da neće biti kraže glasova. Tako da narode Srbije, glasaj i odluči, kako glasamo tako će i biti. Demokratska većina će odlučiti pa ma koliko se to ne bude svidelo poraženima.
Lično, ja sam već prelomio, kako god da bude, ja ću otići iz zemlje. Nemam rezervni život....

mikica 75

pre 18 godina

"On je pozvao građane da izaberu nacionalno odgovornu vladu", kojoj će, naravno, on biti na čelu. Nadam se da će ga ovi izbori počistiti sa političke scene, pa makar i radikali došli na vlast. Za četiri godine ćemo startovati od nule, ali ni DSS-a ni radikala neće biti.

mooch

pre 18 godina

"Zato smo mandat vratili narodu i na građanima je sada da svojom voljom odluče kome će poveriti da vodi državne i nacionalne poslove", zaključio je Koštunica. - DALI vazi to i za Kosovare???

Vojvodjanin

pre 18 godina

Ljudi! Samo JEDNU STVAR TREBA DA URADITE: DA SVI KOJI MISLITE DRUGACIJE od Truta i Grobara IZADJETE NA IZBORE I GLASATE PROTIV NJIH! I to je cela taktika i kljuc uspeha!
To dugujemo i Premijeru Dr ZORANU DJINDJICU i sebi - za nas je on sve to i cinio! Ako nas je trut izneverio, mi ne smemo to uraditi Zoranu i sebi! Nemojte se uspavati! U akciju! Sad dokazite! Ako svi koji se osecate izigranim i prevarenim od starne kostunjavog glasate za drugu opciju onda ce 1.5 milion glasa koliko SRS+DSS+NS+SPS moze da pokupi bice u vrh glavue 25-30% sveukupnog broja glasova - a DS+G17+LDS+LSDV i ostale manje partije ce imati dovodljno glasova da eliminisu ove zlotvore! Pa ni ilic, ni grobar ni trut ne razmisljaju ko ce biti kandidat za premijera!
TO DUGUJEMO ZORANU! OBECAJTE DA CEMO URADITI!
Demokratska Srbija je do sada imala samo jednog premijera! Sa njegovom idejom treba ziveti i krociti put odakle je i on sam, Zoran Djindjic dosao!

Bogdan

pre 18 godina

Provaliju koja razdvaja univerzalne vrednosti, duhovnu i intelektualnu svežinu i veru, od sveopšteg haosa koji je obuzeo i nas i Svet u svakom a prevashodno političkom smislu, nemoguće je suštinski popuniti bilo kakvim razumljivim rečima. Zato samo političari i pokušavaju nemušto da približe i povežu ove dve nepomirljive krajnosti. Nije im lako, ali sami su izabrali. I Koštunica i Tadić i Nikolić i ini. Nama građanima preostalo je ili da ćutimo, ili da svoju gorčinu prospemo na njihove iracionalne postupke i reči. I ostaje nam još da izaberemo što manje zlo.

Met

pre 18 godina

Moje šanse da spavam sa, neka mi doticna oprosti, Sharon Stone su 50%, jer ja bih. Drugih 50% njeno NE pretvara u prakticnih 100%. Ode sanak pusti.
KAKO dakle, NA KOJI NACIN konkretno gospodin Kostunica i ljudi iz njegovog okruzenja (usput, gosp.Bubalo dajte nesto svoje, prestanite stalno citirati šefa)kane svojih 50% (" I mi hocemo u Evropu"!????)pretvoriti u, za sve nas toliko neophodnih, REALNIH 100%. Ako vec znaju kako, neka nam saopste i KADA to realno mogu ostvariti?
Kako (ja bar) ne vidim njihove PRECIZNE odgovore odgovore na ta dva jednostavna pitanja, nameće se i treće, suštinsko:
DA LI VI ZAISTA VERUJETE U TO ŠTO GOVORITE?
Bez potvrdnog odgovora, molim vas!

Dejan

pre 18 godina

Kostunjavi me malo podseca na onaj Americki "stealth" (satro nevidljivi) bombarder! Ne vidis ga, a onda on na tebe izruci gomilu bombi (citaj budalastina) i pokopa te za cas! Nadam se da ce na izborima zaista doziveti sudbinu onog koji je zavrsio svi znamo kako!

Milorad

pre 18 godina

Odakle je sad isplivao ovaj Borko Ilic? I cuj, zanima ga koliko Djilas ima miliona na racunu. Sad se setio da zvace tu pricu, a dok su bili u Vladi zajedno, to nije postojalo. Katastrofa.

Gradjanin

pre 18 godina

Interesantno je kako ovi DSS-NS narodnjaci vode racuna o kolicini novca na racunima DS-ovaca, a nikako da priupitaju svog visokog funkcionera Velju Ilica, koliko mu je debeo racun! Sta su ti legalisti i postenjacine!?

Marko Delija

pre 18 godina

Ljudi ajde ne brinite nego hrabro,oteracemo ih zauvek i njih i radikale(SPS vec ne postoji:).A sto se tice Milosevica juniora i njegov dogovor sa SRS,pa sta reci za obe starnke zajedno,dovoljno je pomenuti Seseljevu knjigu u koj se pominju Del Ponte i Del kostunica a vi svi znate kako se ona zove.Ovo sad pokazuje da su i radikali isto sto i Kostunica u toj knjizi.

Diba

pre 18 godina

Gdje je taj Kostunica koji je 1990/91 zajedno sa Djindjicem i sa Micunovicem bio mozak u parlamentu izmedju horde SPS-ovaca. Isti taj Kostunica je posle 5.oktobra vec politicar demagogije i nemastine. Covek koji kao premijer o svemu je kao neobavesten. A evo 2008 godine okrenu ledja zdravom razumu i izdaje one koji su nekada glasali za njega. Priklucuje se mracnim i razarackim snagama. Jel to njega potplacuje neko, ili je stvarno igubio zdrav razum?!

Trut

pre 18 godina

“...zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice, i onda se seti trut, 10 godina je spavao u toploj košnici, mudar je, nikom se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje... Svi ga vole, a što da ga ne vole kad je trut. I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvredjen, ništa mu ne valja, ne rade dovoljno te pčele radilice, ima trut primedbe. Njega da pitaju radili bi jos više, srećom niko ga ne pita, ali da ga pitaju...
I krenuo trut po Srbiji i otkrio veliku tajnu, loše se živi u Srbiji... Otkrio Ameriku, pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje i on se uvredio. Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici... Smislio bi on mnogo dobrih recepata, ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima... PROBUDILI SMO GA I 5.OKTOBRA, OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”

Julius

pre 18 godina

Kostunica je manevrisao ovim vanrednim izborima, kako bi "oprao" sebe od odgovornosti za gubitak Kosova, nakon toliko silnih obecanja i manipulisanja narodom Srbije, a pogotovo Srbima na Kosovu. Da je pametan, kao sto se nije pokazao, on bi se odrekao politike za vek-vekova.

Ana

pre 18 godina

Oni,"narodnjaci", jednostavno ne znaju stati,a stvarnost ih demantuje svaki dan, kad bi marili za stvarnost. V. Ilića i njegovih gluposti mi je dosta za 3 života, a vrlo površno pročitam njegovu svaku desetu budalaštinu, čisto da se uverim da je dosledan sebi. Iznenađuje me samo što se ne oglašava čuveni ministar Samardžić, na onim osvajanim graničnim prelazima stoje lekovi potrebni ljudima u enklavama.....i ništa, niko ništa ne govori, ne objašnjava. Šta je s akcionim planom "nacionalno odgovornih", zemlja tone, a oni i dalje mlate praznu slamu, daleko je 11. maj. Slažem se sa "ko preživi-pričaće".

tutumrak

pre 18 godina

E, da je znao pokojni Djindjic koga dovodi za predsednika, i najveci medju nama prave greske!
Sad vidim da bez Djindjiceve energije i pameti ostaje radikalizam, jalovi satro legalizam, demagogija, mrznja.

matori

pre 18 godina

Ovaj bivši premijer, koštunica dr vojislav (piše se malim slovima -obavezno), navodno je pravnik. Čudno da baš njemu niko nije objasnio da Narod bira poslanike za Narodnu Skupštinu, a ne bira Vladu.
Neko neka mu kaže da će posle obavljenih izbora, Predsednik Srbije nekome (ko bude imao izglede da formira Vladu) ponuditi mandat predsednika Vlade, i mogućnost da formira njen sastav.
Premijer i gospoda ministri u njegovoj Vladi će postati Vlada tek kada to utvrdi i Narodna Skupština Republike Srbije.
Tako nekako je uređeno Ustavom, čiji je autor upravo napred spomenuti lik (malim slovima).
Po istoj analogiji stvari, taj se mandat ne vraća narodu nego Narodnoj Skupštini i Predsedniku države.
Toliko o njemu, kao pravniku. O legalisti - nekom drugom prilikom.

MARKO-SUBOTICA

pre 18 godina

Tako je Vojo, uz tebe pametni, neostrasceni, toleratni koji iskreno vole Srbiju, nikakav lazni patritoizam poput radikala niti anacionalne snage ne trebaju Srbiji

Mica

pre 18 godina

Srbija sa Kosovim u EU? Nece da moze! To je ista ona "drzavotvorna" politika koju je Slobodan Milosevic vodio prema Srpskoj Krajini. Znamo kako se ta politika zavrsila. Mi mozemo Albancima da zagorcavamo zivot. Steticemo time i sebi. Kosovo je vekovni problem Srbije. Neka bude sada problem Evrope. SRBIJA U EVROPU. KOSOVO EVROPI!

Vlasta

pre 18 godina

Kostunica je duzan da kaze biracima NA KOJI NACIN i sa kojim sansama za uspeh hoce da se bori za "ocuvanje Kosova". Samoizolacijom od Evrope, ili kako? Sve dok to ne kaze sasvim jasno, njegova "politika" svodi se na potpunu demagogiju, cije su posledice nova katastrofa za Srbe u Srbiji, te one preostale na Kosovu.

Viktor Tunić

pre 18 godina

Sramota... kako ga nije sramota... on je "izgubio poverenje"... "vratio mandat narodu"... nikad ti se ne vratio, sramoto jedna.
Trut... samo cu toliko reci.

silver bullet

pre 18 godina

Bogu hvala na malom cudu, na sreci u nesreci! Kostunica se odrekao Tadica i DS, obrnuto se nikad ne bi desilo. Kostunica je jasno povukao liniju ko je s druge strane. Nasuprot njemu. Da li Tadic bar sada shvata sta znaci inicijativa u politici? Ili ce i dalje da se ponasa kao hipnotisana zaba pred kobrom?

Vesna

pre 18 godina

Kakav "vrhunski" pravnik-vratio mandat gradjanima! Vraća se mandat predsedniku, ali on ni to nije mogao da izusti, pa će videti rezultat svoje politike 11.og maja!

Mira

pre 18 godina

Ko sme još da vas pogleda u oči. Koštunice od 2000.godine prevario si nas mnogo puta, prevareni smo i danas. Ne moj više ni da nas gledaš u oči, skloni se, idi svojim putem, pusti ovaj narod da živi kao sav normalan svet. Tvoja Miloševićevska politika ovih 8 godina dovela nas je do toga da izgubimo i Crnu goru i Kosovo. Tvoje mesto je na čelu SPC, a naše u Evropi.

e ne dam!

pre 18 godina

Ja sam odavno odlučio. Tebi poverenje ne bih ukazao NIKADA!!! Ti i ne znaš šta znači reč poverenje. Ta reč je ispala iz tvog vokabulara 6. oktobra one godine.

Davor

pre 18 godina

Ne razumem sta znaci rec "drzavotvorna" ... Pa mi vec imamo drzavu, naravno svoju, zahvaljujuci pre svega nekim drugim ljudima koji su se borili da stvore svoju, pa su nama omogucili da imamo svoju dok je Vojislav dr Kostunica pricao o nekakvoj zajednickoj drzavi...
Nadam se da ce biti kaznjen na izborima, voljom naroda ...

Ivana

pre 18 godina

Hoce, odlucice gradjani, nadam se da je kraj za vas pa i dosta je bilo, previse. Casa se prelila, a Zoran Djindjic zivi vise nego ikada, ostavio nam je motivaciju i intezitet njegove vizije u amanet, iznecemo Srbiju po svaku cenu u Evropu, a vama tamo nije mesto!

Markoni

pre 18 godina

Za vreme Kostunicine vladavine otisli su Crna Gora i Kosovo. Kostunica mora ostati jos jedan mandat, da bi Vojvodina mogla da se otcepi. Bravo premijeru!

Miki, Ljubljana

pre 18 godina

Jel se to jede? Jel ima narod u Srbiji od toga vajde? Jel se od demagogije i legalizma živi? Jeste li dovoljno moćni da to što pričate i ostvarite? Na sva tri pitanja je odgovor NE. Nadam se da ćete, gospodine legalisto, 11 maja zauvek otići u istoriju.

slobodan

pre 18 godina

Da bi se nesto sacuvalo, prvo treba to posedovati a Kosovo ne posedujemo od 1999. kada su ga "patrijoti" napustili, dakle postoji logicki problem, ili mozda ne?Logika odavno ne stanuje ovde.

Digital Common Sense

pre 18 godina

Posto cujem da je dosadasnji premijer pokazivao izvesne afinitete prema carstvu nebeskom, evo mu par poruka iz istoga....

"Znajte da ko malo seje, malo će i požnjeti, a ko obilno seje, obilno će i požnjeti". (2 Kor.9:6)

"Ne sudite da vam se ne sudi,
jer će vam se suditi sudom koji vi sudite, i meriti merom kojom vi merite."(Mt.7:1-2)

"Sudiće ti se po ponašanju tvome i po delima tvojim, govori Gospod večni".(Jez. 24:14)

Dejan

pre 18 godina

Kostunjavi me malo podseca na onaj Americki "stealth" (satro nevidljivi) bombarder! Ne vidis ga, a onda on na tebe izruci gomilu bombi (citaj budalastina) i pokopa te za cas! Nadam se da ce na izborima zaista doziveti sudbinu onog koji je zavrsio svi znamo kako!

idemo dalje_kg

pre 18 godina

Pa nisam sigurna da želim da me vodi ovaj koji je ukrao mandat,prevario narod,a vara ga i dalje suvislim izjavama.Znaš kako,brod tone a ti mi saopštavaš da nećeš više da budeš kapetan!Nije nego.Što si pristao kada ne umeš da držiš kormilo!Sad opet narod da odluči! E pa odlučićemo!

ramirez

pre 18 godina

Skoro pet godina g. Koštunica vodi državotvornu politiku, a država je sve manja i manja.

Vreme je da ga pošaljemo u nezasluženu penziju.

BoKi

pre 18 godina

Ravnopravno sa Evropom? Jel' on to nas zavitlava?
Pa osnovno je pravilo da ko pogresno proceni svoju velicinu - obavezno gubi. Tako smo i dosad. Verovali onima koji su govorili da smo veliki i vazni i istorijski nezamenljivi, itd. Sto bi rekao pok. Djindjic "mnogo smo se pravili vazni". Pa smo tako i gubili - kao sto je red.
Za Evropu smo ipak, po sopstvenom opredeljenju, samo palioci ambasada... To je slika naseg duhovnog dometa i velicine, na zalost.

Samir, Sarajevo

pre 18 godina

Kaze Kostunica da je Kosovo jos uvijek dio Srbije, cak nece ni duga da se odrekne "jer je Kosovo Srbija"...ja bih mu povjerovao samo u slucaju kada bi i svi Albanci koji zive na Kosovu bili upisani u biracki spisak za predstojece izbore...

Ali ne! On bi da i dalje provodi aparthejd prema Albancima...Kosovo moze ali Albanci ne!
Pa ni Juzna Afrika vise ne funkcionira na takvim principima! Zbog toga vam je Zapad i oduzeo Kosovo...jer taj isti Zapad niste ubijedili da bi Kosovom (ili bolje receno, stanovnistvom Kosova) vladali na demokratski i pravican nacin...

Tanja

pre 18 godina

Kakvu ironiju poseduje ovaj covek da je gnusno "vracam mandat narodu" da bi legalno usao u koaliciju sa SRS-om i bio premijer sledecih sto godina. Strasno je siguran u procenu izbornih rezultata, ja ne bih da sam na njegovom mestu.

oprezni

pre 18 godina

Kao sad je njegovo poverenje perfektni etalon prema kojem se meri neciji stepen patriotizma i iskrenosti u borbi za Kosovo pa kad je on izgubio poverenje onda treba i narod. Kaji je to stepen uobrazilje, umislio je da je bog i da on danas govori u ime svih nas. Nece mi vala takvi odredjivati sta je nacionalno odgovorna vlada koja ovo ili ono... Nek se preseli ceo glavni odbor, predsednistvo i ministri DSSa i NSa da zive i rade u npr Djakovici i to 100% svog vremena (a ne npr 0,1% kao sad kad obilaze K.Mitrovicu pa posle tupe kako su sa narodom i uz narod) i nek od tamosnjih prihoda placaju dug Kosova pa onda neka mi slobodno drze lekcije o odbrani tog Kosova (i Metohije) a ja cu tada da im verujem da su nacionalno odgovorni i glasacu za njih. Tako su barem radili jevrejski lideri kad su osnivali Izrael npr Ben Gurion i drugi. Nisu se krili po zapadnoj Evropi i Americi i huskali svoje sunarodnike da idu u kibuce u Palestini nego su sa njima otisli tamo i uzeli motike u ruke (obrnuto slucaj od Srbije u kojoj su svi otisli sa Kosova ali bi hteli da ga zadrze, ali da ne zadrze Albance, ali da...). Samo mi nije jasno kako je moguce da stanovnici ove nase Srbije uporno nisu u stanju da provale foru i da im uskrate paznju (kao npr. detetu kad laze ili psuje) u vidu broja glasova?

barba

pre 18 godina

Da li se neko seca da je Kostunica za 4 godine predsedavanja Vladom Srbije ikada ista komentarisao sem Crne gore (do pre dve godine) i sada Kosova? Da li je ikada pricao o ekonomskim problemima, korupciji, sudstvu, privatizaciji...?
Ja se secam da je samo na uporno postavljana pitanja ponekad, sturo, prozborio par reci iz kojih se nikada nije mogao razumeti da on ima nekakav stav po tim pitanjima. To su, ocigledno, za njega sve besmislice.

Selo gori a baba se češlja

pre 18 godina

Sačuvaj me Bože bolesti i tvoje "državotvorne" politike! Dosta je više bilo demagogije i stalne priče "neću ovo, neću ono", izjasni se čoveče jednom šta hoćeš i kako to da izvedeš! Ako propadne proces pridruživanja EU, šta je alternativa? Degutantna je priča o tome kako EU mora da se izjasni. Zamena teza, rođače! MI moramo da se izjasnimo, MI hoćemo da živimo bolje! Kako? Pa to je bio TVOJ posao, pokazao si da ne znaš da ga radiš i zato ODLAZI iz naših života! ZAUVEK!

nsv

pre 18 godina

Sa svojim kapacitetom za drzavotvornost, Kostunica ce Srbiju svesti na Beogradski pasaluk iz turskog doba. I to je optimisticki scenario. Pesimisticki je onaj sa sljivom u glavnoj ulozi. Istina je verovatno negde izmedju.

Colin_bgd

pre 18 godina

Prazna ljustura koju su "sluzbe" odbacile jer se potrosio isto kao Milosevic. Ne znam ko ce biti sledeci premijer, niti ukoliko pro-evropski blok zaista i pobedi na izborima koliko bi njihova vlada uopste i trajala iz istih razloga iz kojih se desio 12. mart 2003.

Radikali sluze da plase narod ne da vode vlast, prema tome oni automatski otpadaju. Plasim se samo da nije Tadic taj koji ce da odigra ulogu Kostunice posle Kostunice...

Kada je Srbija u pitanju nemam ni zrnce optimizma ili nade, ali cu ipak glasati.

Ne nadam se nicemu, ocekujem najgore...

fadil_h

pre 18 godina

A kako ce se boriti Kostunica za Kosovo kada Savet Bezbednosti pre dva dana nije POTVRDIO CELOVITOST SRBIJE s Kosovom u njoj, da to telo NIJE PODRZALO nastavak pregovora a 18 Februara to isto telo NIJE PRIHVATILO zahtev da se ponisti odluka o nezavisnosti Kosova (samo USAMLJENA Rusija podrzala takav zahtev)? Hoce li on menjati politiku i zajedno s radikalima pokusati primeniti silu za "povratak Kosova" i time udje u rat s NATO-m i kosovskim albancima? A posto znamo da ne moze ni kroz SB ni kroz primenu sile onda stvarno postaje nejasno koja su to sredstva on hoce da primenjuje sem ako mozda covek se dogovorio s vanzemaljcima da "povrati" Kosovo u okviru Srbije.

mooch

pre 18 godina

"Zato smo mandat vratili narodu i na građanima je sada da svojom voljom odluče kome će poveriti da vodi državne i nacionalne poslove", zaključio je Koštunica. - DALI vazi to i za Kosovare???

Vojvodjanin

pre 18 godina

Ljudi! Samo JEDNU STVAR TREBA DA URADITE: DA SVI KOJI MISLITE DRUGACIJE od Truta i Grobara IZADJETE NA IZBORE I GLASATE PROTIV NJIH! I to je cela taktika i kljuc uspeha!
To dugujemo i Premijeru Dr ZORANU DJINDJICU i sebi - za nas je on sve to i cinio! Ako nas je trut izneverio, mi ne smemo to uraditi Zoranu i sebi! Nemojte se uspavati! U akciju! Sad dokazite! Ako svi koji se osecate izigranim i prevarenim od starne kostunjavog glasate za drugu opciju onda ce 1.5 milion glasa koliko SRS+DSS+NS+SPS moze da pokupi bice u vrh glavue 25-30% sveukupnog broja glasova - a DS+G17+LDS+LSDV i ostale manje partije ce imati dovodljno glasova da eliminisu ove zlotvore! Pa ni ilic, ni grobar ni trut ne razmisljaju ko ce biti kandidat za premijera!
TO DUGUJEMO ZORANU! OBECAJTE DA CEMO URADITI!
Demokratska Srbija je do sada imala samo jednog premijera! Sa njegovom idejom treba ziveti i krociti put odakle je i on sam, Zoran Djindjic dosao!

srdjan

pre 18 godina

Naravno da ovi izbori imaju poseban značaj za Srbiju jer posle ovih izbora brat Voja i brat Velja odlaze u političku istoriju...Malo li je?

kika

pre 18 godina

Glasacu za vas i vasu kvazidrzavnu politiku malo morgen.

Kako to misli premijer "da vrati" Kosovo koje je naseljeno sa oko 2 miliona Albanaca? Da nece mozda da poniste deklaraciju i da se vrate za pregovaracki sto?Stvarno ste naivni ako mislite da njima treba priznanje UN-a, njima to ocigledno nije cilj.
Njima je bio cilj da ih prizna vecina drzava u Evropi i to su ostvarili.
U EU i ovako i onako ne mogu zbog svoje africke ekonomije, tako da nema zasta da se uhvati Kostunica kada ih bude pritiskao.
Ovaj covek nas vodi u gadne probleme, izgubio je osecaj za realnost.
Ovaj covek uopste ne vidi pravi nacin resavanja Kosovskog problema i namere Albanaca na Kosovu.

Pedja

pre 18 godina

Bubalo, jel to onaj sto je pre 5. oktobra bio sa SPS-om i vodio livnicu u Kikindi?
"On je rekao da su sve stranke opredelile za ulazak u Evropsku uniju, ali je istakao da je pravo pitanje da li će se u EU ući u suvereno priznatim granicama države Srbije ili kao krnja Srbija" Pa dobro i sta ako moze samo kao krnja Srbija? Sta onda? Onda se vi niste opredelili za EU. Zar to nije samoizolacija?

mikica 75

pre 18 godina

"On je pozvao građane da izaberu nacionalno odgovornu vladu", kojoj će, naravno, on biti na čelu. Nadam se da će ga ovi izbori počistiti sa političke scene, pa makar i radikali došli na vlast. Za četiri godine ćemo startovati od nule, ali ni DSS-a ni radikala neće biti.

Bogdan

pre 18 godina

Provaliju koja razdvaja univerzalne vrednosti, duhovnu i intelektualnu svežinu i veru, od sveopšteg haosa koji je obuzeo i nas i Svet u svakom a prevashodno političkom smislu, nemoguće je suštinski popuniti bilo kakvim razumljivim rečima. Zato samo političari i pokušavaju nemušto da približe i povežu ove dve nepomirljive krajnosti. Nije im lako, ali sami su izabrali. I Koštunica i Tadić i Nikolić i ini. Nama građanima preostalo je ili da ćutimo, ili da svoju gorčinu prospemo na njihove iracionalne postupke i reči. I ostaje nam još da izaberemo što manje zlo.

Pcelica

pre 18 godina

“...zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice, i onda se seti trut, 10 godina je spavao u toploj košnici, mudar je, nikom se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje... Svi ga vole, a što da ga ne vole kad je trut. I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvredjen, ništa mu ne valja, ne rade dovoljno te pčele radilice, ima trut primedbe. Njega da pitaju radili bi jos više, srećom niko ga ne pita, ali da ga pitaju...
I krenuo trut po Srbiji i otkrio veliku tajnu, loše se živi u Srbiji... Otkrio Ameriku, pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje i on se uvredio. Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici... Smislio bi on mnogo dobrih recepata, ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima... PROBUDILI SMO GA I 5.OKTOBRA, OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”

Zoran Đinđić (Beograd, 26.09.2002.)
NAJBOLJA SLIKA Dr Vojislava da
se NE zaboravi !!!!!!!

Met

pre 18 godina

Moje šanse da spavam sa, neka mi doticna oprosti, Sharon Stone su 50%, jer ja bih. Drugih 50% njeno NE pretvara u prakticnih 100%. Ode sanak pusti.
KAKO dakle, NA KOJI NACIN konkretno gospodin Kostunica i ljudi iz njegovog okruzenja (usput, gosp.Bubalo dajte nesto svoje, prestanite stalno citirati šefa)kane svojih 50% (" I mi hocemo u Evropu"!????)pretvoriti u, za sve nas toliko neophodnih, REALNIH 100%. Ako vec znaju kako, neka nam saopste i KADA to realno mogu ostvariti?
Kako (ja bar) ne vidim njihove PRECIZNE odgovore odgovore na ta dva jednostavna pitanja, nameće se i treće, suštinsko:
DA LI VI ZAISTA VERUJETE U TO ŠTO GOVORITE?
Bez potvrdnog odgovora, molim vas!

Miloš

pre 18 godina

Gospodin Koštunica dr Vojislav se nekako pretvorio u novog Miloševića... Ne znam kako, ali u početku nije ni pomišljao o radikalnim opcijama, a danas je na pragu ujedinjenja sa istom strankom.

No, to nije ni važno. Pitanja za Koštunicu dr Vojislava:
Da li će troškovi života biti niži, ako glasam za Vas?
Da li će Srbija zaista ostati celovita, ako glasam za Vas?
Da li ću konačno moći da prodam akcije, koje sam dobio od svoje propale firme i bar malo pokrijem dugove?
Znam da su odgovori na sva pitanja NE, pa Vas konačno pitam: Zašto bih ja glasao za Vas i/ili radikale?

Milorad

pre 18 godina

Odakle je sad isplivao ovaj Borko Ilic? I cuj, zanima ga koliko Djilas ima miliona na racunu. Sad se setio da zvace tu pricu, a dok su bili u Vladi zajedno, to nije postojalo. Katastrofa.

Trut

pre 18 godina

“...zamislite u jednoj košnici da se organizuju izbori za predsednika košnice, i onda se seti trut, 10 godina je spavao u toploj košnici, mudar je, nikom se nije zamerio, krila nije pokvasio i odlučio da se kandiduje... Svi ga vole, a što da ga ne vole kad je trut. I krenuo po Srbiji da ogovara pčele radilice, mrzovoljan, podgojen, ljut, uvredjen, ništa mu ne valja, ne rade dovoljno te pčele radilice, ima trut primedbe. Njega da pitaju radili bi jos više, srećom niko ga ne pita, ali da ga pitaju...
I krenuo trut po Srbiji i otkrio veliku tajnu, loše se živi u Srbiji... Otkrio Ameriku, pčele rade mnogo, imaju malo, teško je stanje i on se uvredio. Počeo je da traži krivce zašto se tako loše živi u Srbiji, kad on u svom kabinetu, u svojoj toploj košnici... Smislio bi on mnogo dobrih recepata, ali neko drugi da vuče kola umesto njega, a on da sedi na tim kolima... PROBUDILI SMO GA I 5.OKTOBRA, OVDE SMO GA DONELI, NIJE DOŠAO, DONELI SMO GA!”

M.Markovic

pre 18 godina

Ne želim direktno da komentarišem izjavu bivšeg premijera jer jednostavno su mi reči presahle usled svih ovih dešavanja, a pogotovo posle silne tuge koju 12. mart izaziva u meni.
Hteo bih da kažem nešto u vezi predstojećih izbora. Mislim da su uslovi za izbore mnogo korektniji nego što je to bilo devedesetih. Ima mnogo više demokratskih medija, nema toliko straha, a želim da verujem da neće biti kraže glasova. Tako da narode Srbije, glasaj i odluči, kako glasamo tako će i biti. Demokratska većina će odlučiti pa ma koliko se to ne bude svidelo poraženima.
Lično, ja sam već prelomio, kako god da bude, ja ću otići iz zemlje. Nemam rezervni život....

deja woo

pre 18 godina

Ne znam zašto uopšte trošiti reči na ovog pseudo-demokratu, kvazi-patriotu, bajagi-Srbina.
Samo mazohisti još slušaju šta to on priča i poručuje.
Samo u poslednjih godinu dana izvarao je sve : i radikale (sprdnja sa Tomom kao predsednikom parlamenta) i novosrbijance (nedavanjem podrške Velji) i demokrate ( sedenjem na dve stolice)
O nesrećnim Srbima sa Kosova da i ne pričam (toplo-hladno oko KZS).
Uvek će se uz njega naći nešto partijskih karijerista, guslarskih politikanata i ostale boranije, ali nikad , NIKAD više neće imati uticaj koji je imao u poslednjih 4 godine.
Uostalom, pre 5. oktobra imao je 5% podrške, i sada ima 5% podrške, s tom razlikom što ga onda niko ni za šta nije pitao, a sada on nikoga ni za šta ne pita.
Dogorela i Koštunicina. Živi bili, pa videli.

Trojka u zadnjoj sekundi

pre 18 godina

Vojo, slazem se 100 % sa tobom da ovi izbori imaju poseban znacaj... Iz prostog razloga sto cemo ti posle njih KONACNO VIDETI LEDJA !!!

Ana

pre 18 godina

Oni,"narodnjaci", jednostavno ne znaju stati,a stvarnost ih demantuje svaki dan, kad bi marili za stvarnost. V. Ilića i njegovih gluposti mi je dosta za 3 života, a vrlo površno pročitam njegovu svaku desetu budalaštinu, čisto da se uverim da je dosledan sebi. Iznenađuje me samo što se ne oglašava čuveni ministar Samardžić, na onim osvajanim graničnim prelazima stoje lekovi potrebni ljudima u enklavama.....i ništa, niko ništa ne govori, ne objašnjava. Šta je s akcionim planom "nacionalno odgovornih", zemlja tone, a oni i dalje mlate praznu slamu, daleko je 11. maj. Slažem se sa "ko preživi-pričaće".

Gradjanin

pre 18 godina

Interesantno je kako ovi DSS-NS narodnjaci vode racuna o kolicini novca na racunima DS-ovaca, a nikako da priupitaju svog visokog funkcionera Velju Ilica, koliko mu je debeo racun! Sta su ti legalisti i postenjacine!?

Julius

pre 18 godina

Kostunica je manevrisao ovim vanrednim izborima, kako bi "oprao" sebe od odgovornosti za gubitak Kosova, nakon toliko silnih obecanja i manipulisanja narodom Srbije, a pogotovo Srbima na Kosovu. Da je pametan, kao sto se nije pokazao, on bi se odrekao politike za vek-vekova.

Diba

pre 18 godina

Gdje je taj Kostunica koji je 1990/91 zajedno sa Djindjicem i sa Micunovicem bio mozak u parlamentu izmedju horde SPS-ovaca. Isti taj Kostunica je posle 5.oktobra vec politicar demagogije i nemastine. Covek koji kao premijer o svemu je kao neobavesten. A evo 2008 godine okrenu ledja zdravom razumu i izdaje one koji su nekada glasali za njega. Priklucuje se mracnim i razarackim snagama. Jel to njega potplacuje neko, ili je stvarno igubio zdrav razum?!

Marko Delija

pre 18 godina

Ljudi ajde ne brinite nego hrabro,oteracemo ih zauvek i njih i radikale(SPS vec ne postoji:).A sto se tice Milosevica juniora i njegov dogovor sa SRS,pa sta reci za obe starnke zajedno,dovoljno je pomenuti Seseljevu knjigu u koj se pominju Del Ponte i Del kostunica a vi svi znate kako se ona zove.Ovo sad pokazuje da su i radikali isto sto i Kostunica u toj knjizi.

tutumrak

pre 18 godina

E, da je znao pokojni Djindjic koga dovodi za predsednika, i najveci medju nama prave greske!
Sad vidim da bez Djindjiceve energije i pameti ostaje radikalizam, jalovi satro legalizam, demagogija, mrznja.

matori

pre 18 godina

Ovaj bivši premijer, koštunica dr vojislav (piše se malim slovima -obavezno), navodno je pravnik. Čudno da baš njemu niko nije objasnio da Narod bira poslanike za Narodnu Skupštinu, a ne bira Vladu.
Neko neka mu kaže da će posle obavljenih izbora, Predsednik Srbije nekome (ko bude imao izglede da formira Vladu) ponuditi mandat predsednika Vlade, i mogućnost da formira njen sastav.
Premijer i gospoda ministri u njegovoj Vladi će postati Vlada tek kada to utvrdi i Narodna Skupština Republike Srbije.
Tako nekako je uređeno Ustavom, čiji je autor upravo napred spomenuti lik (malim slovima).
Po istoj analogiji stvari, taj se mandat ne vraća narodu nego Narodnoj Skupštini i Predsedniku države.
Toliko o njemu, kao pravniku. O legalisti - nekom drugom prilikom.