Utorak, 21.05.2013.

08:25

Staford napao mladića i psa

Stefana Nešića (19), koji je juče izveo svog psa u šetnju u park koji se nalazi u Ulici Komnena barjaktara na Dorćolu, napao je pas, rase staford.

Izvor: 24sata.rs

Staford napao mladiæa i psa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

raks

pre 11 godina

Citam ove vase komentare i mislim da niste u pravu. OK JE, vas pas je divan prema vama u kuci i stiti vas i sve je to ok. Problem je sto se veoma retko desava da ta rasa pasa bez ikakvog razloga napadne nekoga potpuno neduznog, a cest je slucaj da to bude malo dete koje ne ume ni da se odbrani. Ovo se desava veoma retko ali je problem sto ovih pasa ima puno i onda zakon verovatnoce x broj pasa=na svakih mesec dana neko dete bude ujedeno. MORAM DA NAPOMENEM, ne pricam o krvolocnim psima, vec bas o ovima porodicnim koje vecina vas ima. Pas je stvarno dobar ali ima tu manu,dodje mu nesto. Pogledajte malo guglajte, svaki napad izvrsi porodicni pas, upravo kao vas koji ne nosi korpu. Vi odmah prebacujete krivicu da vlasnike koji ove pse gaje za borbe. Takvi ljudi pse drze striktno sa korpom i nikad nemaju problem. Evo ako mi ne verujete trazite u pretrazivacu arhive vesti, uvek je u pitanju porodican pas koji je pusten bez korpe i koji nikad ne bi uradio tako nesto. ja sam uvek imao neke dzukele da mi cuvaju kucu i svaka je ujela nekog, ali naravno uvek ujede odrasle nepoznate koji pokusaju da mi udju u kucu, znaci sa razlogom i ujed je kao kod zmije- ujede i posle pola sekudne pusti i krene da laje i dalje i ceka, naravno da nikad ne ujede malo dete pa taman ono nosilo pusku. sa druge strane internet je pun slucajeva kad ovakve vrse pasa pokusavaju da zakolju (ne ujedaju vec kolju, ima razlike) nekog neduznog i cesto je to neko nemocan. Resenje je jednostavno, psu staviti korpu

Night Hunter

pre 11 godina

citam ovu gomilu debilnih komentara, kao prvo niko nema pojma sta je i kako izgleda staford, a za svu stetu kriv je iskljucivo vlasnik a ne pas...

Sanja

pre 13 godina

ma daj molim te
vecina ljudi nema pojma ni kako izgledaju stafordi ili pitovi
milion puta se desilo da covek pusti svog psa da se igra sa mojim,pa me posle pola sata pita koja je rasa,i kad mu kazem i on se iznenadi i kaze...zar oni nisu opasni,jesu opasni i video je...najveca opasnost je da ce te izlizati celog
staford ili pit dostize 35kg maksimum
rot je preko 50kg
informisite se pre nego sto lupate gluposti
kada vec koristite internet,procitajte malo o istoriji rase,standardu i ostalo
mene je ujela pudlica,al to se samo slucajno desilo...da je moj ujeo nekog,on bi bio aresivan pas iako je sa razlogom ujeo
normalno je da staford ili pit naprave vecu stetu nego vecina ostalih rasa
to je samo dokaz da rasa nebi trebala kod svakog u ruke da stigne,ja sam prva koja to kaze
al da mi tvrdite da je rasa opasna ili neznam sta medije govore,samo dokazuje kako su neke osobe stvorene da prate masu a ne da misle i otvore svoj um posebno van misljenja ostalih

JankelA

pre 13 godina

Pa da, neka ovako, neka svi misle da je staford opasna krvolocna zver koja ide i napada ljude iz cista mira, a vi volite retrivercice i labradorcice koji imaju najvise ujeda na svetu, a staforda osudjuji i kad skoci na nekog da ga lize, dok kad retriver ujede - to je bilo slucajno, necim je bio isprovociran...
I da, ima jedan lik koji je video staforda ili pitula od 50 kg, izvini prijatelju, al' toliko teze 2 staforda ili 2 pitbula zajedno, jos jedan dokaz da ste ne upuceni totalno!

Kupi retrivera

pre 13 godina

Uvesti redovni psihijatrijski pregled za svakog vlasnika psa agresivne rase. Mozete da tvrdite kako su pudlice i stafordi isto, ali nisu, i vi pajseri ne kupujete pudlice bas zato, jer posto ste sami agresivni hocete agresivnog i psa, to je prosto tako.
Sledece, porez na takve pse. hoces staforda, pit bula i ostale zverke, lepo plati mesecno 10 000 dinara i imaj ga pa se pajserisi do mile volje.
Eto manje rubrika u crnoj hronici grada momentalno kad bi ovo bar malo bila neka drzava koja brine o svojim stanovnicima.
Sto se tice Cezara Milana sto neko rece, njegov pas je rehabilitovan i samim tim je deo te price gde on pokusava da pokaze kako eto taj pas je kao i svi drug sto apsolutno nije tacno, jer je Cezar Milan jedan na svetu, covek je usao u mozak psima i samim tim ostatak planete je uglavnom diskvalifikovan da barata sa umom agresivnih vestacki napravljenih vrsta.

Marijana

pre 13 godina

Prvo zelim da pozelim brz oporavak Stefanu kao i njegovom psu Kanu. Takodje ga podrzavam u njegovom nastojanju da tuzi neodgovornu vlasnicu i treba da joj uzme dobre pare za pretrpljen fizicku i psihicku bol. Samo ce se na ovakav nacin pojedinci opametiti. Psi nisu krivi, oni su nas proizvod. Nisam za varijantu da ih treba uspavati. Vlasnik sam koker spanijela vec 15 godina i od prvog dana je naucen da seta vezan. Bili smo zrtve mnogih napada pasa (retriver, vucjak, irski seter, doberman) ali srecom bez krvoprolica.

Sanja

pre 13 godina

dal je moguce da jos uvek postoje ljudi koji tvrde da postoje agresivne rase?
ne postoje aresivne rase ljudi,postoje budale od ljudi koji ih naprave agresivne
postoje rase psa sa vecim zastitnickim osecajem
pincer ima veci zastitnicki osecaj nego pit,al niko ne prica jer je on mali mis
imam staforda od 32kg (god dana) a ja imam 45kg,pas bez problema seta uz mene na povodcu,igra se u parku sa drugim psima....nikada nije ujeo nikog,a ujedali su ga milion puta,macka ga bije i on nista
odreaguje,tako sto baci psa koji ga je napao tako sto ga obori na zemlju
zivim u italiji i da bi imao psa ove rase moras biti oprezan
ljudi mi dolaze da me pitaju za savete akako da dresiraju njihove
nije do pasa ili rase,nego je do osobe koja drzi povodac

u ovom slucaju,zenu treba strogo kazniti,a psa poslati na socijalizaciju i udomiti kod normalnih ljudi

bez_cenzure

pre 13 godina

Da mi se ovakvo nešto dogodi nisam siguran šta bih uradio ali znam da se ne bi dobro završilo niti za psa a još manje za vlasnika. Viđao sam ispred svoje zgrade djevojku koja pušta pitbulla bez povoca.

Jolz

pre 13 godina

Zelim brz oporavak i vlasniku i njegovom psu :( A sada da kazem i sledece : Koliko ste vi ljudi skrenuli sa teme! Nije ovde rec o rasi koja je napala nego o nesavesnom vlasnistvu i to je jasno ko dan.Izludjuju me komentari ljudi koji "znaju" da su stafordi,pitovi i drugi slicni psi agresivni samo na osnovu novinskih clanaka.Pa naravno da niko nece da objavi kad labrador ujede nekog ili to sto je ludi pekinezer iz moje stare zgrade ujedao kog je stigo bez razloga i koliko je ljudi zbog njega bilo u oziljcima pa i kopcama ponekad.Naravno da to nikog ne zanima jer je on mali pekinezer.Sto se tice korpi od toga nema nista jer dok se skine korpa psu kog napada copor pasa lutalica,ni vlasnik ni taj pas nemaju sanse da se odbrane,i tu je kraj....Povodac je jedino resenje koje treba da postuju SVI od najmanje do najvece rase i problema nece biti.Imam staforda i setam ga na povocu zbog sebe i njega,a i da nije staf opet bi bio na njemu.Bio je napadnut vise puta od drugih rasa koje nisu bile na povocu i naravno ti vlasnici nisu mogli rec da mi kazu o tome kako je moj agresivan samo zato jer je staford.A povrh svega sam u devetom mesecu i sasvim se bezbedno osecam sa svojim psom.To sto neznalice koje nas srecu misle kako ce moj staf da mi smaze bebu cim se rodi je vec za neku drugu pricu :) Edukujte se ljudi,ali ne preko novina!Izuzetaka u svakoj rasi ce uvek biti,i zbog toga ne treba osudjivati cutave rase!

IMEIMEIME

pre 13 godina

Već je dokazano da su "obožavaoci pasa" (inače teško bogohulni izraz koji nijedan pop nije osudio) neprijemčivi za logična, ljudska objašnjenja. A ono je, u ovom, i mnogim drugim incidentima sasvim jednostavno: pas je životinja čija je mržnja prema drugom psu ogromna i pojačana prisustvom vlasnika. Drugim rečima, pas utoliko više kidiše na drugog psa ukoliko više "voli" svog vlasnika. Koliko god oni veličali plemenitost psa, nije to ništa drugo nego nego vraćanje usluge. I u prirodi ova familija zveri je poznata po čoporskoj krvoločnosti, često se čopori međusobno istrebe zbog teritorije. Ukoliko se broj pasa u Srbiji bude nekontrolisano uvećavao, imaćemo strašne probleme, slične ovome i gore. Na nadležnima je da jednom shvate da je đavo odneo šalu.

bezimena

pre 13 godina

A poznate krvolocne rase treba apsolutno zabraniti.
(Flops, 21. maj 2013 09:14)

NE postoje krvoločne rase pasa, ali krvožednih ljudi ima tušta i tma, što se da zaključiti i po komentarima.

Pas se NE kontroliše fizičkom snagom, već snagom uma, pa je nebitno da li je vlasnik(ca) S ili XXL "veličine"!

p.s. u situaciji koja se dogodila kriva su oba vlasnika, jer ni jedan pas izgleda da nije imao korpu, a povredjeni mladić nije adekvatno reagovao! Rukama se psi NE razdvajaju!

Ljuba

pre 13 godina

Velika većina vlasnika ovakvih pasa u Srbistanu je neuravnotežena, tako da sve priče o pravilnom gajenju ovih životinja padaju u vodu.
Poznajem bar desetak ljudi koji u kući drže ovakve i slične pse i poznato mi je kako se ophode prema svom ljubimcu. Ne tako mali broj puta sam video kako psa vaspitavaju po srpski (batinama). Pa kako da pas bude normalan ako mu vlasnik nije u vinkli?
Ovakav tip psa je inače simbol moći i prestiža kod današnjih neukih klinaca i novopečenih gangstera, pa nije ni čudo što u njihovim rukama postaje pravo vatreno oružje. Za njih je prava šteta što aligatori i hijene ne mogu da se nađu u slobodnoj prodaji.
Bilo bi od izuzetnog značaja za društvo da budući vlasnik psa, po sili zakona, prethodno poseti psihijatra koji bi mu odredio da li i koju vrstu psa može da poseduje.

Nerviranje, srbima radovanje

pre 13 godina

Za (srecko, 21. maj 2013 10:12)

Za vaš predlog, ko je od stanara merodavan da odlučuje šta imam u kući?
Danas psi, sutra invalidi - imao sam par slučajeva na sudu gde su stanari maltretirali svoje komšije sa invaliditetom.
I takve ljude da pitam za mišljenje?

Бојан Илић

pre 13 godina

Пас је човеков најбољи и најискренији пријатељ!
Neko iz mase!
То је то!

MUKNAVI

pre 13 godina

Znaci doslo vreme da nas psi zapisavaju,ujedaju,zalajavaju,ganjaju a njihovi vlasnici nam drze predavanje o njihovoj psihi i tumace nam da su oni bezopasni,mirni,a to sto drze u gubici pola necije noge,ruke ..nije nista,zarast ce.

Alex

pre 13 godina

Za sve ove sto osudjuju stafforde i ostale "krvolocne" pse, neka mi bar jedan objasni zasto Cezar Milano drzi pitt bulove kao primer za uravnotezene pse? Vi ste svi pametni a on je glup pretpostavljam. Ove pse on drzi kao primer ostalim psima kad ih dresira, ali treba naglasiti da je sa njima jako tesko raditi zbog nihove tvrdoglavosti pa samim tim vlasnik treba da bude posvecena i stabilna osoba...Vlasnik je uvek kriv, a ne pas!!!!

FIdelio

pre 13 godina

Pre par dana prolaze ispred moje kuće dva lika od po 25-30 godina, koja su izgledala baš onako kao zamišljamo prosečnog vlasnika pitbula ili staforda: obrijana glava na nabildovanom telu bez vrata, kratke gaće od šuškavog materijala, majice bez rukava i tetovaže.
Svaki je vodio (na kratkom povocu, mora se priznati, ali bez brnjice) po jedno ogromno glavato i iskeženo čudovište, od bar 50 kila mišića. Mislim da su bili pitbulovi.
Iako su oba lika izgledala prilično u snazi, psi su ih vukli kao od šale i izgledalo je kao da ih jedva obuzdavaju i da će se svakog časa otrgnuti.
Pomislio da ne bih volo da budem na ulici ako se jedno od tih čudovišta otkači sa povoca.
Ali ipak smatram da nije problem u samim psima, nego u tome što rase koje se smatrajku agresivnim uglavnom završe u pogrešnim rukama, kod iskompleksiranih idiota koji traže i cene upravo tu agresivnost kod pasa jer su i sami agresivni. Plus, po pravilu nemaju pojma o psima, a pošto su umišljene budaletine, neće da poslušaju dobar i koristan savet čak i kad neko pokuša da im ga da.
Iako nemam psa, verujem da je pas samo slika i prilika svog vlasnika.

zm

pre 13 godina

Kazniti vlasnicu po zakonu. Psa na test socijalizacije po zakonu. Ako pas ne položi test, uspavati ga - po zakonu. Dečku koji je uskočio da brani čoveka od psa svaka čast! Stefanu brz oporavak i da odere vlasnicu tuzbom.

Nikola

pre 13 godina

I sad svi krive stafa sto ga je ujeo? Dokle vise o predrasudama glup... zatucani. Kriv je gazda staforda, a ne pas. Drugo i ti sto setaju pudlice koje kevcu u facu drugim psima treba da shvate da je to lose bez obzira sto ne moze da nanese nikakvu stetu, jer neki drugi pas moze da shvati da hoce da ga napadne njega ili njegovog gazdu pa se ponasa zastitnicki.

Alex

pre 13 godina

Za sve ove sto osudjuju stafforde i ostale "krvolocne" pse neka mi bar jedan objasni zasto Cezar Milano drzi pitt bulove kao primer za uravnotezene pse? Vi ste svi pametni a on je glup predpostavljam.Ove pse on drzi kao primer ostalim psima kad ih dresira, ali treba naglasiti da je sa njima jako tesko raditi zbog nihove tvrdoglavosti pa samim tim vlasnik treba da bude posvecena i stabilna osoba...Vlasnik je uvek kriv a ne pas!!!!

Marko

pre 13 godina

@napadnuta trudnica
Taj pas je najverovatnije naucen da se igra starom odecom (i u igri reze i izgledaju opasno). Problem je sto je razmazen i ne zna kad, kako i s kim se sme igrati. Da je hteo da te izujeda veruj da bi ti pocepao ruke i noge, a ne jaknu. Psi odlicno znaju sta je odeca, a sta deo ljudskog tela. Naravno da je vlasnica kriva posto je pustila razmazenog psa, a ti si sama delom i kriva sto si se toliko uznervozila posto ne poznajes pse (to naravno ne menja cinjenicu da je zakonski iskljucivo vlasnica kriva posto ti nisi duzna da znas kako se psi ponasaju, ali mogla bi da naucis radi sebe i dece, u slucaju da vam nekad pridje pas, da znate kako da se ponasate).
Inace nisu problem ove rase pasa (napadaju i druge rase), a nisu ni svi vlasnici iskompleksirani i agresivni, nego jednostavno ne znaju da ih odgoje i da budu vodje. Zato bi trebalo smisliti dozvolu za drzanje pasa, a ko ne zna nista o psima da pre toga uci o njihovom ponasanju i odgoju.

neko iz mase

pre 13 godina

Nikada,zapamtite,nikada nije kriva rasa psa vec njihovi vlasnici.Pas je onakav kakvo mu je vaspitanje..U ostalom kao i kod ljudi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Imam usi i licim na vevericu, 21. maj 2013 08:48)

Derane ili nikad nisi imao pse ili nemas pojma. Vlasnik sam Boxera i Nemackog ovcara i mogu sa sigurnoscu da tvrdim da su iztrenirani i odgajani na isti nacin. Boxer po karakteru miran, ne laje, nece ni za mackom da reaguje dok vucijak grize sam sebi rep kad vidi macku, laje na svaki sum i veoma je agesivan.
No bez obzira sto je jedan miran a drugi agresivan, kada se ide u setnju oba su na povezici i sa korpom, ne zobog onog "ma nece on, miran je" nego zbog cega da se ljudi plase. Apsolutno je nepotrebno da se ljudi plase i prelaze na drugu stranu ulice ili parka a iskreno se i ja osecam opustenije. Dodacu jos i to da su psi 3 godine imali svakodnevni trening u pliciskoj skoli i da slusaju jako dobro, ali ne treba zaboraviti da su to smao zivotinje i da se svaki rizik mora iskljuciti

96sT0R

pre 13 godina

Jadan decko. Zabraniti tu krvolocnu rasu i uspavati tog psa. Ima puno prica kako su stafordi mazni ako su im vlasnici dobri, OVO NIJE TACNO. Staford zna biti mazan i umiljat ali isto tako moze (ne mora, vecina cak i nece) da mu se nesto desi u glavi i iz cista mira pretvoti u divlju zivotinju. Za vlasnicu necu da pricam, koja je kriva za sve ovo.

Zrtva

pre 13 godina

Ja sam kao dete bio zrtva napada dobermana. Dobarman je bio relativno mali, ne potpuno odrastao i vlasnik je govorio da se ne plasim i da on nece da ujede vec samo da se igra. Nije prosla ni sekunda moje koleno je bilo krvavo. Zato sam posebno osetljiv na ovakve dogadjaje i molim Boga da se ovako nesto ponovo ne desi jer se plasim da bi zavrsio na dugoj robiji.

Bole

pre 13 godina

@Samo vezan pas je siguran pas> ovo jednostavno nije tačno, najbitniji u celoj priči je gazda i rasa psa koju ima, a čak suprotno, vezan pas postaje agresivniji pas. Imam Labradora ženku koja nikad nije vezana niti će biti, njeno najteže delo do sada je što juri leptire i liže komšijsku decu do besvesti.. Takođe neko je rekao da su veliki psi opasni, to apsolutno opet nije tačno niti ima veze sa njihovom veličinom, samo sa gazdom i rasom! Npr.većina malih pasa je opasno i hoće da ujede ljude i decu i druge pse.

U svakom slučaju slažem se da gazdaricu treba kazniti, ja bi je tužio i uzeo bi joj ogromne pare da sam taj dečko!

bezimena

pre 13 godina

Da li ste videli vi nekog normalnog sa stafordom ili pitom? Plus za "nisam", minus za "jesam"!
(sve sam kompleksas!, 21. maj 2013 08:52)

Po Vama NENORMALNI ljudi imaju neke vrste pasa!? Očigledno imate neki problem a i pojma nemate, ni o ljudima, ni o psima. Ponašanje psa zavisi od gazde, stafordi su divna rasa, a i pudlica može debelo da ugrize ako je "vaspitana" da bude agresivna!

srecko

pre 13 godina

Da li je odluka Skupstine grada Beograda zakonita.
Presudno da bi drzao psa ili macku u stanu,podneti zatev nadleznom organu. Moj predlog da bi se odobrio zahtev za drzanje pasa ili macaka u stanu,treba da ispuni najmanje tri uslova
1. Da dobije saglasnost, potpise vise od polovine stanara zgrade u kojoj stanuje. 2. Misljenje lekara, lekarsko uverenje o psiho/fizickoj sposobnosti, da je sposoban da drzi psa pod kontrolom,da ne ugrozava bezbednost i dostojanstvo,drugih lica. 3. Da psu obavezno stavi korpu na usta. drzi ga na kajsu, lancu i sa sobom nositi pribor za ciscenje, kesu sa lopaticom i metlicom za cicenje izmeta. Pisani dokumenat sa podacima o psu, uz licnu kartu koji bi na zahtev organa reda i mira bio u obavezi da pokaze. Za neispunjavanje neki od ovih uslova,primeniti strogu kaznu.

Aleksandra

pre 13 godina

Pre tacno sedam nedelja, dok sam prolazila parkom, inace tada u devetom mesecu trudnoce, svega nekoliko dana pre porodjajnog termina, napao me je staford. Ne napao, nego ujedao. Skocio mi je na stomak i poceo zubima da mi kida jaknu, pa je ponovo skocio malo nize na butine i tada je zubima kidao, na srecu samo jaknu. Hvala Bogu da je bilo hladno vreme, da sam imala ogromnu i debelu jaknu koja mi je spasila dete i mene, te me nije ni jednom dotakao. Tuga je ta, sto je pas bio na povocu ali pusten od strane vlasnice. Ja sam bila toliko uznemirena, da sam jedva cekala da stignem kuci i da se sto pre smirim, te nisam zvala policiju. Bilo mi je bitno samo da je sa mojom bebom sve u redu. Sada mi je krivo sto to nisam uradila, jer sutra ce taj isti pas izujedati neko dete. Te veceri sam primljena u bolnicu zbog nepravilnog rada srca bebe i porodila se sutradan. Sreca je ta da je sve proteklo u najboljem redu i da sam rodila zdravu i pravu devejcicu. Mislite da je ovaj incident promenio stav vlasnice? Ne, ona i dalje njega pusta sa povoca, naravno bez zastitne korpe. Jednom recju, cuvajte ljudi svoju decu. Ja sam imala srece.

El Chapo Guzman

pre 13 godina

Priskočio sam i zgrabio sam psa koji ga je napadao, za zadnje noge i povukao, tako sam ga odvojio od momka. Uzeo sam od devojke povodac i stavio psu oko vrata. Ona ga je odmah odvela kući", ispričao je u jednom dahu Nikola Nešić (25), prolaznik koji je spasao mladića od razjarenog staforda.

TI SI DECKO KRALJ!
SVAKA TI CAST

Goran Vračar

pre 13 godina

Ovakvih koji šetaju ogromne kerove a nisu u stanju da ih iskontrolišu kod mene na Vračaru ima koliko hoćeš....Kad šetam bebu parkom moram da otvorim četvoro očiju da se nekoj "vlasnici" sa sloganom "MA NEĆE ON DA NAPADNE " nije otrgao pit bul teži bar 15 kg od nje.... Samo što bih ja to drugačije rešio da sam se našao u poziciji povrijeđenog Stefana...

Flops

pre 13 godina

Toga ce biti sve vise... Svakoga dana na ulici srecem mlade, mrsave,slabasne devojke koje na povodcu setaju pitbull i ostale krvolocne rase pasa i to bez korpe na njuskama! Uvek se zapitam, kada te zveri od 30-50-tak kilograma misica krenu, kako li ce ga zadrzati onako mrsava jadna... Kazne za vlasnike pasa koji ih setaju bez korpe na njusci! A poznate krvolocne rase treba apsolutno zabraniti. Jednom prilikom pre par godina me je napao pas, doduse mesanac, na ocigled vlasnice koja je mirno posmatrala nadlakcena na ogradu svoje kuce, ujeo me je za tetivu pete, na srecu prednjim zubima, kada sam u samoodbrani krenuo na psa, umalo me zena nije istukla, kako ja to smem da sutiram njenog psa?! Ne nego treba da ga pustim da me pokida mozda?!?

vladislav

pre 13 godina

Covece i neka vise neko nama objasni - cemu sluzi ta komunalna policija?!! I zasto je i uvedena - ja ne znam koliko sam puta ih video kako se klibere u automobilima sluzbenim, nikada ali nikada nisam video da su nekoga zaustavili da ga bar opomenu u ovom gradu za sve i svasta..osim sto marishu penzose po GSP-u..nisu li valjda samo zbog GSP-a i tezgarosa uvedeni? A mi ih svi placamo upravo da ovakvi ekseci se preventivno sprecavaju.
I jos jedna stvar oko pasa- ja ne znam koliko sam samo nebrojeno puta video toliko besnih pasa od svojih vlasnika, niti povodac, niti ih briga.. pa evo ti komunalci na malom tashu moj komsija prvi pusta americkog buldoga zivotinju od 30kg da jurca po parku, okolo klinaca, ljudi..pa jos par takvih kad puste..uvek ista prica..nece.. zivotinja je to, nikad ne znas u onoj guzvi sta moze da im kvrcne. I eto kad na frekventnom malom Tashu nisam video da ih je i jedan placeni komunalac bar upozorio, pa gde tek po nekim ulicama da ih covek vidi da rade svoj posao.
Tuga koja smo mi naopaka drzava i nefunkcionalno drustvo.

Simon

pre 13 godina

Stafordi imaju taj "klik" u glavi kada je više nebitno i da li je na povodcu ili nije, samo sevnu a nemaš pojma ni zašto ni kada će. Nije mi uopšte jasna ta potreba modifikacije simpatičnog buldoga u gomilu mutiranih vrsta od kojih je jedna i taj staford pretpostavljam. Suludo opasni psi.

Srbin

pre 13 godina

Kako je uopšte moguće da je legalno držati ovakve zveri? Šta je sledeće? Da šetaju lavove? Jer kompleksi nemaju granice... treba se pokazati većim bajom od komšije. Pa ako on ima pitbula, ti moraš nabaviti nešto opasnije. A nas slučajne prolaznike, ko šiša.

Vojvodinac

pre 13 godina

Hvala bogu da imamo zakon koji ovo reguliše!
Da li je pas bio na povodcu?
Da li je imao korpu?
Sve je jasno, neodgovoran vlasnik/ca lepo na sud, pa teške telesne povrede, pa odšteta, pa prijava Komunalne, pa još par kazni za uznemiravanje i narušavanje..... pa će sutra svaki pas u parku da ima povodac i korpu!
Alternativa je da je vlasnica neko i nešto u našoj administraciji, pa će se sve zataškati, povređeni momak će dobiti nekakvu odštetu i pretnje da ćuti, pa dok "kuca" ne izujeda nekog drugog!
Po dečijim parkovima na Voždovcu i Zvezdari (ograđeni parkovi sa novim spravama za decu) vlasnici izvedu dete na klackalicu i puste "kucu" po parkiću, da njuška drugu decu. Kome to prijaviti?
Prođu komunalci, pozdrave se sa vlasnikom i produže?
Čak ni fotografiju celog događaja nemate kome poslati, jer niko nije nadležan (zvižde im j..a!)!?

raamen

pre 13 godina

"Ма неће он, он само хоће да се игра"="не брините, пушка је закочена". А сви знамо шта је било с пушком. Молим "Цезаре" и друге ноншалантне и узвишене власнике који разумеју немушти језик да нас, из поштовања према дечку који је умало остао без руке, поштеде своје стандардне мантре о томе како пси, а посебно стафордићи и питбулчиће (мазе) ништа нису криви, како га она није добро васпитала, како су били "испровоцирани" итд. На све то, ако би још могли да коначно ставе својим псима брњицу, за сваки случај, да не морамо свако мало да понављамо ову причу. Унапред захвалан, равноправни становник националног парка Србија

MS

pre 13 godina

Volio bih da vidim tog staforda od 50kg,staford je mali pas do 25 kg maksimalno sto ga ne cini manje opasnim ako je pod komandom neodgovornog vlasnika.Zbog takvih vlasnika ljudi koji imaju pse i sami vlasnicki psi su na losem glasu.Onaj ko nije u stanju da socijalizuje psa ne treba ni da ima psa a opet to je problem kojim treba da se pozabavi drzava tako sto ce angazovati strucne ljude da procijene da li je vlasnik sposoban za to ili ne.Uvijek je problem u vlasniku nikad u psu jer je pas rob navika kako dobrih tako i losih,sve navike pas poprimi od vlasnika koji ga nauci ili ne nauci necemu...Psa treba oduzeti od vlasnice a vlasnicu zestoko kazniti.Nakon socijalizacije psa treba udomiti kod normalnih ljudi ili ga koristiti za sluzbenu upotrebu ako je to nemoguce onda ga tek treba uspavati...

Davor

pre 13 godina

@Ugasiti staforda momentalno. I ostale slične pse.
(Mare, 21. maj 2013 08:33)
Lupajte minuse bez razmisljanja,da se vama ovo desi ili nedaj Boze vasoj deci onda bi se razmislili o ovome. Mare totalno si u pravu

Deus

pre 13 godina

Ljude koji u relativno malom stanu drze ovako opasne pse ne smatram bas normalnima - tvrdim makar dobio 1000 minusa. Uostalom, cak i malom psu je potrebno vise mesta i dvoriste. Ako bas neko zeli kucnog ljubimca u stanu da drzi - papagaji i akvarijum su tu a ne ovakve zivotinje. Niti je on zadovoljan u takvoj sredini,skucen i stalno vezan (tj trebao bi biti) nit je okolina bezbedna.

Ivan

pre 13 godina

Samo vezan pas je siguran pas (pogledajte ostale evropske gradove), a da ne govorimo o čoporima lutalica koji terorišu celea naselja.

Pitam se kada će gradska vlast da uradi nešto konkretno, nešto što bi stvarno pomoglo građanima, umesto retorike i reklame? Verovatno nikad :(

od juče

pre 13 godina

Koliko puta sam čuo "neće on nikog da ujede". Srbija vapi za uvodjenjem fizičkog kažnjavanja, jer drugačije ne ide. Povodac i korpa bi morali biti obavezni za svako krupnije kuče od pudle.
Imam psa koji uživa u dvorištu, što toplo preporučujem svim kolegama vlasnicima da obezbede svom. Nije vlasništvo nad tom plemenitom vrstom za svakoga.

Imam usi i licim na vevericu

pre 13 godina

Nikada,zapamtite,nikada nije kriva rasa psa vec njihovi vlasnici.Pas je onakav kakvo mu je vaspitanje..U ostalom kao i kod ljudi...

LJilja

pre 13 godina

Obozavam zivotinje , ali ovo... Krajnji nemar i bezobrazluk .A sta da je skocio na decu od 10-tak godina ? Neodgovorne osobe ne treba da drze zivotinje .

Deus

pre 13 godina

Ljude koji u relativno malom stanu drze ovako opasne pse ne smatram bas normalnima - tvrdim makar dobio 1000 minusa. Uostalom, cak i malom psu je potrebno vise mesta i dvoriste. Ako bas neko zeli kucnog ljubimca u stanu da drzi - papagaji i akvarijum su tu a ne ovakve zivotinje. Niti je on zadovoljan u takvoj sredini,skucen i stalno vezan (tj trebao bi biti) nit je okolina bezbedna.

El Chapo Guzman

pre 13 godina

Priskočio sam i zgrabio sam psa koji ga je napadao, za zadnje noge i povukao, tako sam ga odvojio od momka. Uzeo sam od devojke povodac i stavio psu oko vrata. Ona ga je odmah odvela kući", ispričao je u jednom dahu Nikola Nešić (25), prolaznik koji je spasao mladića od razjarenog staforda.

TI SI DECKO KRALJ!
SVAKA TI CAST

LJilja

pre 13 godina

Obozavam zivotinje , ali ovo... Krajnji nemar i bezobrazluk .A sta da je skocio na decu od 10-tak godina ? Neodgovorne osobe ne treba da drze zivotinje .

raamen

pre 13 godina

"Ма неће он, он само хоће да се игра"="не брините, пушка је закочена". А сви знамо шта је било с пушком. Молим "Цезаре" и друге ноншалантне и узвишене власнике који разумеју немушти језик да нас, из поштовања према дечку који је умало остао без руке, поштеде своје стандардне мантре о томе како пси, а посебно стафордићи и питбулчиће (мазе) ништа нису криви, како га она није добро васпитала, како су били "испровоцирани" итд. На све то, ако би још могли да коначно ставе својим псима брњицу, за сваки случај, да не морамо свако мало да понављамо ову причу. Унапред захвалан, равноправни становник националног парка Србија

vladislav

pre 13 godina

Covece i neka vise neko nama objasni - cemu sluzi ta komunalna policija?!! I zasto je i uvedena - ja ne znam koliko sam puta ih video kako se klibere u automobilima sluzbenim, nikada ali nikada nisam video da su nekoga zaustavili da ga bar opomenu u ovom gradu za sve i svasta..osim sto marishu penzose po GSP-u..nisu li valjda samo zbog GSP-a i tezgarosa uvedeni? A mi ih svi placamo upravo da ovakvi ekseci se preventivno sprecavaju.
I jos jedna stvar oko pasa- ja ne znam koliko sam samo nebrojeno puta video toliko besnih pasa od svojih vlasnika, niti povodac, niti ih briga.. pa evo ti komunalci na malom tashu moj komsija prvi pusta americkog buldoga zivotinju od 30kg da jurca po parku, okolo klinaca, ljudi..pa jos par takvih kad puste..uvek ista prica..nece.. zivotinja je to, nikad ne znas u onoj guzvi sta moze da im kvrcne. I eto kad na frekventnom malom Tashu nisam video da ih je i jedan placeni komunalac bar upozorio, pa gde tek po nekim ulicama da ih covek vidi da rade svoj posao.
Tuga koja smo mi naopaka drzava i nefunkcionalno drustvo.

Flops

pre 13 godina

Toga ce biti sve vise... Svakoga dana na ulici srecem mlade, mrsave,slabasne devojke koje na povodcu setaju pitbull i ostale krvolocne rase pasa i to bez korpe na njuskama! Uvek se zapitam, kada te zveri od 30-50-tak kilograma misica krenu, kako li ce ga zadrzati onako mrsava jadna... Kazne za vlasnike pasa koji ih setaju bez korpe na njusci! A poznate krvolocne rase treba apsolutno zabraniti. Jednom prilikom pre par godina me je napao pas, doduse mesanac, na ocigled vlasnice koja je mirno posmatrala nadlakcena na ogradu svoje kuce, ujeo me je za tetivu pete, na srecu prednjim zubima, kada sam u samoodbrani krenuo na psa, umalo me zena nije istukla, kako ja to smem da sutiram njenog psa?! Ne nego treba da ga pustim da me pokida mozda?!?

Imam usi i licim na vevericu

pre 13 godina

Nikada,zapamtite,nikada nije kriva rasa psa vec njihovi vlasnici.Pas je onakav kakvo mu je vaspitanje..U ostalom kao i kod ljudi...

Vojvodinac

pre 13 godina

Hvala bogu da imamo zakon koji ovo reguliše!
Da li je pas bio na povodcu?
Da li je imao korpu?
Sve je jasno, neodgovoran vlasnik/ca lepo na sud, pa teške telesne povrede, pa odšteta, pa prijava Komunalne, pa još par kazni za uznemiravanje i narušavanje..... pa će sutra svaki pas u parku da ima povodac i korpu!
Alternativa je da je vlasnica neko i nešto u našoj administraciji, pa će se sve zataškati, povređeni momak će dobiti nekakvu odštetu i pretnje da ćuti, pa dok "kuca" ne izujeda nekog drugog!
Po dečijim parkovima na Voždovcu i Zvezdari (ograđeni parkovi sa novim spravama za decu) vlasnici izvedu dete na klackalicu i puste "kucu" po parkiću, da njuška drugu decu. Kome to prijaviti?
Prođu komunalci, pozdrave se sa vlasnikom i produže?
Čak ni fotografiju celog događaja nemate kome poslati, jer niko nije nadležan (zvižde im j..a!)!?

od juče

pre 13 godina

Koliko puta sam čuo "neće on nikog da ujede". Srbija vapi za uvodjenjem fizičkog kažnjavanja, jer drugačije ne ide. Povodac i korpa bi morali biti obavezni za svako krupnije kuče od pudle.
Imam psa koji uživa u dvorištu, što toplo preporučujem svim kolegama vlasnicima da obezbede svom. Nije vlasništvo nad tom plemenitom vrstom za svakoga.

Davor

pre 13 godina

@Ugasiti staforda momentalno. I ostale slične pse.
(Mare, 21. maj 2013 08:33)
Lupajte minuse bez razmisljanja,da se vama ovo desi ili nedaj Boze vasoj deci onda bi se razmislili o ovome. Mare totalno si u pravu

Simon

pre 13 godina

Stafordi imaju taj "klik" u glavi kada je više nebitno i da li je na povodcu ili nije, samo sevnu a nemaš pojma ni zašto ni kada će. Nije mi uopšte jasna ta potreba modifikacije simpatičnog buldoga u gomilu mutiranih vrsta od kojih je jedna i taj staford pretpostavljam. Suludo opasni psi.

Ivan

pre 13 godina

Samo vezan pas je siguran pas (pogledajte ostale evropske gradove), a da ne govorimo o čoporima lutalica koji terorišu celea naselja.

Pitam se kada će gradska vlast da uradi nešto konkretno, nešto što bi stvarno pomoglo građanima, umesto retorike i reklame? Verovatno nikad :(

MS

pre 13 godina

Volio bih da vidim tog staforda od 50kg,staford je mali pas do 25 kg maksimalno sto ga ne cini manje opasnim ako je pod komandom neodgovornog vlasnika.Zbog takvih vlasnika ljudi koji imaju pse i sami vlasnicki psi su na losem glasu.Onaj ko nije u stanju da socijalizuje psa ne treba ni da ima psa a opet to je problem kojim treba da se pozabavi drzava tako sto ce angazovati strucne ljude da procijene da li je vlasnik sposoban za to ili ne.Uvijek je problem u vlasniku nikad u psu jer je pas rob navika kako dobrih tako i losih,sve navike pas poprimi od vlasnika koji ga nauci ili ne nauci necemu...Psa treba oduzeti od vlasnice a vlasnicu zestoko kazniti.Nakon socijalizacije psa treba udomiti kod normalnih ljudi ili ga koristiti za sluzbenu upotrebu ako je to nemoguce onda ga tek treba uspavati...

Aleksandra

pre 13 godina

Pre tacno sedam nedelja, dok sam prolazila parkom, inace tada u devetom mesecu trudnoce, svega nekoliko dana pre porodjajnog termina, napao me je staford. Ne napao, nego ujedao. Skocio mi je na stomak i poceo zubima da mi kida jaknu, pa je ponovo skocio malo nize na butine i tada je zubima kidao, na srecu samo jaknu. Hvala Bogu da je bilo hladno vreme, da sam imala ogromnu i debelu jaknu koja mi je spasila dete i mene, te me nije ni jednom dotakao. Tuga je ta, sto je pas bio na povocu ali pusten od strane vlasnice. Ja sam bila toliko uznemirena, da sam jedva cekala da stignem kuci i da se sto pre smirim, te nisam zvala policiju. Bilo mi je bitno samo da je sa mojom bebom sve u redu. Sada mi je krivo sto to nisam uradila, jer sutra ce taj isti pas izujedati neko dete. Te veceri sam primljena u bolnicu zbog nepravilnog rada srca bebe i porodila se sutradan. Sreca je ta da je sve proteklo u najboljem redu i da sam rodila zdravu i pravu devejcicu. Mislite da je ovaj incident promenio stav vlasnice? Ne, ona i dalje njega pusta sa povoca, naravno bez zastitne korpe. Jednom recju, cuvajte ljudi svoju decu. Ja sam imala srece.

neko iz mase

pre 13 godina

Nikada,zapamtite,nikada nije kriva rasa psa vec njihovi vlasnici.Pas je onakav kakvo mu je vaspitanje..U ostalom kao i kod ljudi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Imam usi i licim na vevericu, 21. maj 2013 08:48)

Derane ili nikad nisi imao pse ili nemas pojma. Vlasnik sam Boxera i Nemackog ovcara i mogu sa sigurnoscu da tvrdim da su iztrenirani i odgajani na isti nacin. Boxer po karakteru miran, ne laje, nece ni za mackom da reaguje dok vucijak grize sam sebi rep kad vidi macku, laje na svaki sum i veoma je agesivan.
No bez obzira sto je jedan miran a drugi agresivan, kada se ide u setnju oba su na povezici i sa korpom, ne zobog onog "ma nece on, miran je" nego zbog cega da se ljudi plase. Apsolutno je nepotrebno da se ljudi plase i prelaze na drugu stranu ulice ili parka a iskreno se i ja osecam opustenije. Dodacu jos i to da su psi 3 godine imali svakodnevni trening u pliciskoj skoli i da slusaju jako dobro, ali ne treba zaboraviti da su to smao zivotinje i da se svaki rizik mora iskljuciti

Srbin

pre 13 godina

Kako je uopšte moguće da je legalno držati ovakve zveri? Šta je sledeće? Da šetaju lavove? Jer kompleksi nemaju granice... treba se pokazati većim bajom od komšije. Pa ako on ima pitbula, ti moraš nabaviti nešto opasnije. A nas slučajne prolaznike, ko šiša.

Zrtva

pre 13 godina

Ja sam kao dete bio zrtva napada dobermana. Dobarman je bio relativno mali, ne potpuno odrastao i vlasnik je govorio da se ne plasim i da on nece da ujede vec samo da se igra. Nije prosla ni sekunda moje koleno je bilo krvavo. Zato sam posebno osetljiv na ovakve dogadjaje i molim Boga da se ovako nesto ponovo ne desi jer se plasim da bi zavrsio na dugoj robiji.

srecko

pre 13 godina

Da li je odluka Skupstine grada Beograda zakonita.
Presudno da bi drzao psa ili macku u stanu,podneti zatev nadleznom organu. Moj predlog da bi se odobrio zahtev za drzanje pasa ili macaka u stanu,treba da ispuni najmanje tri uslova
1. Da dobije saglasnost, potpise vise od polovine stanara zgrade u kojoj stanuje. 2. Misljenje lekara, lekarsko uverenje o psiho/fizickoj sposobnosti, da je sposoban da drzi psa pod kontrolom,da ne ugrozava bezbednost i dostojanstvo,drugih lica. 3. Da psu obavezno stavi korpu na usta. drzi ga na kajsu, lancu i sa sobom nositi pribor za ciscenje, kesu sa lopaticom i metlicom za cicenje izmeta. Pisani dokumenat sa podacima o psu, uz licnu kartu koji bi na zahtev organa reda i mira bio u obavezi da pokaze. Za neispunjavanje neki od ovih uslova,primeniti strogu kaznu.

zm

pre 13 godina

Kazniti vlasnicu po zakonu. Psa na test socijalizacije po zakonu. Ako pas ne položi test, uspavati ga - po zakonu. Dečku koji je uskočio da brani čoveka od psa svaka čast! Stefanu brz oporavak i da odere vlasnicu tuzbom.

Goran Vračar

pre 13 godina

Ovakvih koji šetaju ogromne kerove a nisu u stanju da ih iskontrolišu kod mene na Vračaru ima koliko hoćeš....Kad šetam bebu parkom moram da otvorim četvoro očiju da se nekoj "vlasnici" sa sloganom "MA NEĆE ON DA NAPADNE " nije otrgao pit bul teži bar 15 kg od nje.... Samo što bih ja to drugačije rešio da sam se našao u poziciji povrijeđenog Stefana...

Bole

pre 13 godina

@Samo vezan pas je siguran pas> ovo jednostavno nije tačno, najbitniji u celoj priči je gazda i rasa psa koju ima, a čak suprotno, vezan pas postaje agresivniji pas. Imam Labradora ženku koja nikad nije vezana niti će biti, njeno najteže delo do sada je što juri leptire i liže komšijsku decu do besvesti.. Takođe neko je rekao da su veliki psi opasni, to apsolutno opet nije tačno niti ima veze sa njihovom veličinom, samo sa gazdom i rasom! Npr.većina malih pasa je opasno i hoće da ujede ljude i decu i druge pse.

U svakom slučaju slažem se da gazdaricu treba kazniti, ja bi je tužio i uzeo bi joj ogromne pare da sam taj dečko!

MUKNAVI

pre 13 godina

Znaci doslo vreme da nas psi zapisavaju,ujedaju,zalajavaju,ganjaju a njihovi vlasnici nam drze predavanje o njihovoj psihi i tumace nam da su oni bezopasni,mirni,a to sto drze u gubici pola necije noge,ruke ..nije nista,zarast ce.

FIdelio

pre 13 godina

Pre par dana prolaze ispred moje kuće dva lika od po 25-30 godina, koja su izgledala baš onako kao zamišljamo prosečnog vlasnika pitbula ili staforda: obrijana glava na nabildovanom telu bez vrata, kratke gaće od šuškavog materijala, majice bez rukava i tetovaže.
Svaki je vodio (na kratkom povocu, mora se priznati, ali bez brnjice) po jedno ogromno glavato i iskeženo čudovište, od bar 50 kila mišića. Mislim da su bili pitbulovi.
Iako su oba lika izgledala prilično u snazi, psi su ih vukli kao od šale i izgledalo je kao da ih jedva obuzdavaju i da će se svakog časa otrgnuti.
Pomislio da ne bih volo da budem na ulici ako se jedno od tih čudovišta otkači sa povoca.
Ali ipak smatram da nije problem u samim psima, nego u tome što rase koje se smatrajku agresivnim uglavnom završe u pogrešnim rukama, kod iskompleksiranih idiota koji traže i cene upravo tu agresivnost kod pasa jer su i sami agresivni. Plus, po pravilu nemaju pojma o psima, a pošto su umišljene budaletine, neće da poslušaju dobar i koristan savet čak i kad neko pokuša da im ga da.
Iako nemam psa, verujem da je pas samo slika i prilika svog vlasnika.

96sT0R

pre 13 godina

Jadan decko. Zabraniti tu krvolocnu rasu i uspavati tog psa. Ima puno prica kako su stafordi mazni ako su im vlasnici dobri, OVO NIJE TACNO. Staford zna biti mazan i umiljat ali isto tako moze (ne mora, vecina cak i nece) da mu se nesto desi u glavi i iz cista mira pretvoti u divlju zivotinju. Za vlasnicu necu da pricam, koja je kriva za sve ovo.

bezimena

pre 13 godina

Da li ste videli vi nekog normalnog sa stafordom ili pitom? Plus za "nisam", minus za "jesam"!
(sve sam kompleksas!, 21. maj 2013 08:52)

Po Vama NENORMALNI ljudi imaju neke vrste pasa!? Očigledno imate neki problem a i pojma nemate, ni o ljudima, ni o psima. Ponašanje psa zavisi od gazde, stafordi su divna rasa, a i pudlica može debelo da ugrize ako je "vaspitana" da bude agresivna!

Ljuba

pre 13 godina

Velika većina vlasnika ovakvih pasa u Srbistanu je neuravnotežena, tako da sve priče o pravilnom gajenju ovih životinja padaju u vodu.
Poznajem bar desetak ljudi koji u kući drže ovakve i slične pse i poznato mi je kako se ophode prema svom ljubimcu. Ne tako mali broj puta sam video kako psa vaspitavaju po srpski (batinama). Pa kako da pas bude normalan ako mu vlasnik nije u vinkli?
Ovakav tip psa je inače simbol moći i prestiža kod današnjih neukih klinaca i novopečenih gangstera, pa nije ni čudo što u njihovim rukama postaje pravo vatreno oružje. Za njih je prava šteta što aligatori i hijene ne mogu da se nađu u slobodnoj prodaji.
Bilo bi od izuzetnog značaja za društvo da budući vlasnik psa, po sili zakona, prethodno poseti psihijatra koji bi mu odredio da li i koju vrstu psa može da poseduje.

Alex

pre 13 godina

Za sve ove sto osudjuju stafforde i ostale "krvolocne" pse neka mi bar jedan objasni zasto Cezar Milano drzi pitt bulove kao primer za uravnotezene pse? Vi ste svi pametni a on je glup predpostavljam.Ove pse on drzi kao primer ostalim psima kad ih dresira, ali treba naglasiti da je sa njima jako tesko raditi zbog nihove tvrdoglavosti pa samim tim vlasnik treba da bude posvecena i stabilna osoba...Vlasnik je uvek kriv a ne pas!!!!

Nikola

pre 13 godina

I sad svi krive stafa sto ga je ujeo? Dokle vise o predrasudama glup... zatucani. Kriv je gazda staforda, a ne pas. Drugo i ti sto setaju pudlice koje kevcu u facu drugim psima treba da shvate da je to lose bez obzira sto ne moze da nanese nikakvu stetu, jer neki drugi pas moze da shvati da hoce da ga napadne njega ili njegovog gazdu pa se ponasa zastitnicki.

IMEIMEIME

pre 13 godina

Već je dokazano da su "obožavaoci pasa" (inače teško bogohulni izraz koji nijedan pop nije osudio) neprijemčivi za logična, ljudska objašnjenja. A ono je, u ovom, i mnogim drugim incidentima sasvim jednostavno: pas je životinja čija je mržnja prema drugom psu ogromna i pojačana prisustvom vlasnika. Drugim rečima, pas utoliko više kidiše na drugog psa ukoliko više "voli" svog vlasnika. Koliko god oni veličali plemenitost psa, nije to ništa drugo nego nego vraćanje usluge. I u prirodi ova familija zveri je poznata po čoporskoj krvoločnosti, često se čopori međusobno istrebe zbog teritorije. Ukoliko se broj pasa u Srbiji bude nekontrolisano uvećavao, imaćemo strašne probleme, slične ovome i gore. Na nadležnima je da jednom shvate da je đavo odneo šalu.

Alex

pre 13 godina

Za sve ove sto osudjuju stafforde i ostale "krvolocne" pse, neka mi bar jedan objasni zasto Cezar Milano drzi pitt bulove kao primer za uravnotezene pse? Vi ste svi pametni a on je glup pretpostavljam. Ove pse on drzi kao primer ostalim psima kad ih dresira, ali treba naglasiti da je sa njima jako tesko raditi zbog nihove tvrdoglavosti pa samim tim vlasnik treba da bude posvecena i stabilna osoba...Vlasnik je uvek kriv, a ne pas!!!!

Marko

pre 13 godina

@napadnuta trudnica
Taj pas je najverovatnije naucen da se igra starom odecom (i u igri reze i izgledaju opasno). Problem je sto je razmazen i ne zna kad, kako i s kim se sme igrati. Da je hteo da te izujeda veruj da bi ti pocepao ruke i noge, a ne jaknu. Psi odlicno znaju sta je odeca, a sta deo ljudskog tela. Naravno da je vlasnica kriva posto je pustila razmazenog psa, a ti si sama delom i kriva sto si se toliko uznervozila posto ne poznajes pse (to naravno ne menja cinjenicu da je zakonski iskljucivo vlasnica kriva posto ti nisi duzna da znas kako se psi ponasaju, ali mogla bi da naucis radi sebe i dece, u slucaju da vam nekad pridje pas, da znate kako da se ponasate).
Inace nisu problem ove rase pasa (napadaju i druge rase), a nisu ni svi vlasnici iskompleksirani i agresivni, nego jednostavno ne znaju da ih odgoje i da budu vodje. Zato bi trebalo smisliti dozvolu za drzanje pasa, a ko ne zna nista o psima da pre toga uci o njihovom ponasanju i odgoju.

Nerviranje, srbima radovanje

pre 13 godina

Za (srecko, 21. maj 2013 10:12)

Za vaš predlog, ko je od stanara merodavan da odlučuje šta imam u kući?
Danas psi, sutra invalidi - imao sam par slučajeva na sudu gde su stanari maltretirali svoje komšije sa invaliditetom.
I takve ljude da pitam za mišljenje?

bezimena

pre 13 godina

A poznate krvolocne rase treba apsolutno zabraniti.
(Flops, 21. maj 2013 09:14)

NE postoje krvoločne rase pasa, ali krvožednih ljudi ima tušta i tma, što se da zaključiti i po komentarima.

Pas se NE kontroliše fizičkom snagom, već snagom uma, pa je nebitno da li je vlasnik(ca) S ili XXL "veličine"!

p.s. u situaciji koja se dogodila kriva su oba vlasnika, jer ni jedan pas izgleda da nije imao korpu, a povredjeni mladić nije adekvatno reagovao! Rukama se psi NE razdvajaju!

Jolz

pre 13 godina

Zelim brz oporavak i vlasniku i njegovom psu :( A sada da kazem i sledece : Koliko ste vi ljudi skrenuli sa teme! Nije ovde rec o rasi koja je napala nego o nesavesnom vlasnistvu i to je jasno ko dan.Izludjuju me komentari ljudi koji "znaju" da su stafordi,pitovi i drugi slicni psi agresivni samo na osnovu novinskih clanaka.Pa naravno da niko nece da objavi kad labrador ujede nekog ili to sto je ludi pekinezer iz moje stare zgrade ujedao kog je stigo bez razloga i koliko je ljudi zbog njega bilo u oziljcima pa i kopcama ponekad.Naravno da to nikog ne zanima jer je on mali pekinezer.Sto se tice korpi od toga nema nista jer dok se skine korpa psu kog napada copor pasa lutalica,ni vlasnik ni taj pas nemaju sanse da se odbrane,i tu je kraj....Povodac je jedino resenje koje treba da postuju SVI od najmanje do najvece rase i problema nece biti.Imam staforda i setam ga na povocu zbog sebe i njega,a i da nije staf opet bi bio na njemu.Bio je napadnut vise puta od drugih rasa koje nisu bile na povocu i naravno ti vlasnici nisu mogli rec da mi kazu o tome kako je moj agresivan samo zato jer je staford.A povrh svega sam u devetom mesecu i sasvim se bezbedno osecam sa svojim psom.To sto neznalice koje nas srecu misle kako ce moj staf da mi smaze bebu cim se rodi je vec za neku drugu pricu :) Edukujte se ljudi,ali ne preko novina!Izuzetaka u svakoj rasi ce uvek biti,i zbog toga ne treba osudjivati cutave rase!

Бојан Илић

pre 13 godina

Пас је човеков најбољи и најискренији пријатељ!
Neko iz mase!
То је то!

Sanja

pre 13 godina

dal je moguce da jos uvek postoje ljudi koji tvrde da postoje agresivne rase?
ne postoje aresivne rase ljudi,postoje budale od ljudi koji ih naprave agresivne
postoje rase psa sa vecim zastitnickim osecajem
pincer ima veci zastitnicki osecaj nego pit,al niko ne prica jer je on mali mis
imam staforda od 32kg (god dana) a ja imam 45kg,pas bez problema seta uz mene na povodcu,igra se u parku sa drugim psima....nikada nije ujeo nikog,a ujedali su ga milion puta,macka ga bije i on nista
odreaguje,tako sto baci psa koji ga je napao tako sto ga obori na zemlju
zivim u italiji i da bi imao psa ove rase moras biti oprezan
ljudi mi dolaze da me pitaju za savete akako da dresiraju njihove
nije do pasa ili rase,nego je do osobe koja drzi povodac

u ovom slucaju,zenu treba strogo kazniti,a psa poslati na socijalizaciju i udomiti kod normalnih ljudi

Sanja

pre 13 godina

ma daj molim te
vecina ljudi nema pojma ni kako izgledaju stafordi ili pitovi
milion puta se desilo da covek pusti svog psa da se igra sa mojim,pa me posle pola sata pita koja je rasa,i kad mu kazem i on se iznenadi i kaze...zar oni nisu opasni,jesu opasni i video je...najveca opasnost je da ce te izlizati celog
staford ili pit dostize 35kg maksimum
rot je preko 50kg
informisite se pre nego sto lupate gluposti
kada vec koristite internet,procitajte malo o istoriji rase,standardu i ostalo
mene je ujela pudlica,al to se samo slucajno desilo...da je moj ujeo nekog,on bi bio aresivan pas iako je sa razlogom ujeo
normalno je da staford ili pit naprave vecu stetu nego vecina ostalih rasa
to je samo dokaz da rasa nebi trebala kod svakog u ruke da stigne,ja sam prva koja to kaze
al da mi tvrdite da je rasa opasna ili neznam sta medije govore,samo dokazuje kako su neke osobe stvorene da prate masu a ne da misle i otvore svoj um posebno van misljenja ostalih

Marijana

pre 13 godina

Prvo zelim da pozelim brz oporavak Stefanu kao i njegovom psu Kanu. Takodje ga podrzavam u njegovom nastojanju da tuzi neodgovornu vlasnicu i treba da joj uzme dobre pare za pretrpljen fizicku i psihicku bol. Samo ce se na ovakav nacin pojedinci opametiti. Psi nisu krivi, oni su nas proizvod. Nisam za varijantu da ih treba uspavati. Vlasnik sam koker spanijela vec 15 godina i od prvog dana je naucen da seta vezan. Bili smo zrtve mnogih napada pasa (retriver, vucjak, irski seter, doberman) ali srecom bez krvoprolica.

JankelA

pre 13 godina

Pa da, neka ovako, neka svi misle da je staford opasna krvolocna zver koja ide i napada ljude iz cista mira, a vi volite retrivercice i labradorcice koji imaju najvise ujeda na svetu, a staforda osudjuji i kad skoci na nekog da ga lize, dok kad retriver ujede - to je bilo slucajno, necim je bio isprovociran...
I da, ima jedan lik koji je video staforda ili pitula od 50 kg, izvini prijatelju, al' toliko teze 2 staforda ili 2 pitbula zajedno, jos jedan dokaz da ste ne upuceni totalno!

Kupi retrivera

pre 13 godina

Uvesti redovni psihijatrijski pregled za svakog vlasnika psa agresivne rase. Mozete da tvrdite kako su pudlice i stafordi isto, ali nisu, i vi pajseri ne kupujete pudlice bas zato, jer posto ste sami agresivni hocete agresivnog i psa, to je prosto tako.
Sledece, porez na takve pse. hoces staforda, pit bula i ostale zverke, lepo plati mesecno 10 000 dinara i imaj ga pa se pajserisi do mile volje.
Eto manje rubrika u crnoj hronici grada momentalno kad bi ovo bar malo bila neka drzava koja brine o svojim stanovnicima.
Sto se tice Cezara Milana sto neko rece, njegov pas je rehabilitovan i samim tim je deo te price gde on pokusava da pokaze kako eto taj pas je kao i svi drug sto apsolutno nije tacno, jer je Cezar Milan jedan na svetu, covek je usao u mozak psima i samim tim ostatak planete je uglavnom diskvalifikovan da barata sa umom agresivnih vestacki napravljenih vrsta.

Night Hunter

pre 11 godina

citam ovu gomilu debilnih komentara, kao prvo niko nema pojma sta je i kako izgleda staford, a za svu stetu kriv je iskljucivo vlasnik a ne pas...

bez_cenzure

pre 13 godina

Da mi se ovakvo nešto dogodi nisam siguran šta bih uradio ali znam da se ne bi dobro završilo niti za psa a još manje za vlasnika. Viđao sam ispred svoje zgrade djevojku koja pušta pitbulla bez povoca.

raks

pre 11 godina

Citam ove vase komentare i mislim da niste u pravu. OK JE, vas pas je divan prema vama u kuci i stiti vas i sve je to ok. Problem je sto se veoma retko desava da ta rasa pasa bez ikakvog razloga napadne nekoga potpuno neduznog, a cest je slucaj da to bude malo dete koje ne ume ni da se odbrani. Ovo se desava veoma retko ali je problem sto ovih pasa ima puno i onda zakon verovatnoce x broj pasa=na svakih mesec dana neko dete bude ujedeno. MORAM DA NAPOMENEM, ne pricam o krvolocnim psima, vec bas o ovima porodicnim koje vecina vas ima. Pas je stvarno dobar ali ima tu manu,dodje mu nesto. Pogledajte malo guglajte, svaki napad izvrsi porodicni pas, upravo kao vas koji ne nosi korpu. Vi odmah prebacujete krivicu da vlasnike koji ove pse gaje za borbe. Takvi ljudi pse drze striktno sa korpom i nikad nemaju problem. Evo ako mi ne verujete trazite u pretrazivacu arhive vesti, uvek je u pitanju porodican pas koji je pusten bez korpe i koji nikad ne bi uradio tako nesto. ja sam uvek imao neke dzukele da mi cuvaju kucu i svaka je ujela nekog, ali naravno uvek ujede odrasle nepoznate koji pokusaju da mi udju u kucu, znaci sa razlogom i ujed je kao kod zmije- ujede i posle pola sekudne pusti i krene da laje i dalje i ceka, naravno da nikad ne ujede malo dete pa taman ono nosilo pusku. sa druge strane internet je pun slucajeva kad ovakve vrse pasa pokusavaju da zakolju (ne ujedaju vec kolju, ima razlike) nekog neduznog i cesto je to neko nemocan. Resenje je jednostavno, psu staviti korpu

Imam usi i licim na vevericu

pre 13 godina

Nikada,zapamtite,nikada nije kriva rasa psa vec njihovi vlasnici.Pas je onakav kakvo mu je vaspitanje..U ostalom kao i kod ljudi...

MS

pre 13 godina

Volio bih da vidim tog staforda od 50kg,staford je mali pas do 25 kg maksimalno sto ga ne cini manje opasnim ako je pod komandom neodgovornog vlasnika.Zbog takvih vlasnika ljudi koji imaju pse i sami vlasnicki psi su na losem glasu.Onaj ko nije u stanju da socijalizuje psa ne treba ni da ima psa a opet to je problem kojim treba da se pozabavi drzava tako sto ce angazovati strucne ljude da procijene da li je vlasnik sposoban za to ili ne.Uvijek je problem u vlasniku nikad u psu jer je pas rob navika kako dobrih tako i losih,sve navike pas poprimi od vlasnika koji ga nauci ili ne nauci necemu...Psa treba oduzeti od vlasnice a vlasnicu zestoko kazniti.Nakon socijalizacije psa treba udomiti kod normalnih ljudi ili ga koristiti za sluzbenu upotrebu ako je to nemoguce onda ga tek treba uspavati...

bezimena

pre 13 godina

Da li ste videli vi nekog normalnog sa stafordom ili pitom? Plus za "nisam", minus za "jesam"!
(sve sam kompleksas!, 21. maj 2013 08:52)

Po Vama NENORMALNI ljudi imaju neke vrste pasa!? Očigledno imate neki problem a i pojma nemate, ni o ljudima, ni o psima. Ponašanje psa zavisi od gazde, stafordi su divna rasa, a i pudlica može debelo da ugrize ako je "vaspitana" da bude agresivna!

Deus

pre 13 godina

Ljude koji u relativno malom stanu drze ovako opasne pse ne smatram bas normalnima - tvrdim makar dobio 1000 minusa. Uostalom, cak i malom psu je potrebno vise mesta i dvoriste. Ako bas neko zeli kucnog ljubimca u stanu da drzi - papagaji i akvarijum su tu a ne ovakve zivotinje. Niti je on zadovoljan u takvoj sredini,skucen i stalno vezan (tj trebao bi biti) nit je okolina bezbedna.

bezimena

pre 13 godina

A poznate krvolocne rase treba apsolutno zabraniti.
(Flops, 21. maj 2013 09:14)

NE postoje krvoločne rase pasa, ali krvožednih ljudi ima tušta i tma, što se da zaključiti i po komentarima.

Pas se NE kontroliše fizičkom snagom, već snagom uma, pa je nebitno da li je vlasnik(ca) S ili XXL "veličine"!

p.s. u situaciji koja se dogodila kriva su oba vlasnika, jer ni jedan pas izgleda da nije imao korpu, a povredjeni mladić nije adekvatno reagovao! Rukama se psi NE razdvajaju!

Davor

pre 13 godina

@Ugasiti staforda momentalno. I ostale slične pse.
(Mare, 21. maj 2013 08:33)
Lupajte minuse bez razmisljanja,da se vama ovo desi ili nedaj Boze vasoj deci onda bi se razmislili o ovome. Mare totalno si u pravu

Marko

pre 13 godina

@napadnuta trudnica
Taj pas je najverovatnije naucen da se igra starom odecom (i u igri reze i izgledaju opasno). Problem je sto je razmazen i ne zna kad, kako i s kim se sme igrati. Da je hteo da te izujeda veruj da bi ti pocepao ruke i noge, a ne jaknu. Psi odlicno znaju sta je odeca, a sta deo ljudskog tela. Naravno da je vlasnica kriva posto je pustila razmazenog psa, a ti si sama delom i kriva sto si se toliko uznervozila posto ne poznajes pse (to naravno ne menja cinjenicu da je zakonski iskljucivo vlasnica kriva posto ti nisi duzna da znas kako se psi ponasaju, ali mogla bi da naucis radi sebe i dece, u slucaju da vam nekad pridje pas, da znate kako da se ponasate).
Inace nisu problem ove rase pasa (napadaju i druge rase), a nisu ni svi vlasnici iskompleksirani i agresivni, nego jednostavno ne znaju da ih odgoje i da budu vodje. Zato bi trebalo smisliti dozvolu za drzanje pasa, a ko ne zna nista o psima da pre toga uci o njihovom ponasanju i odgoju.

Alex

pre 13 godina

Za sve ove sto osudjuju stafforde i ostale "krvolocne" pse neka mi bar jedan objasni zasto Cezar Milano drzi pitt bulove kao primer za uravnotezene pse? Vi ste svi pametni a on je glup predpostavljam.Ove pse on drzi kao primer ostalim psima kad ih dresira, ali treba naglasiti da je sa njima jako tesko raditi zbog nihove tvrdoglavosti pa samim tim vlasnik treba da bude posvecena i stabilna osoba...Vlasnik je uvek kriv a ne pas!!!!

Simon

pre 13 godina

Stafordi imaju taj "klik" u glavi kada je više nebitno i da li je na povodcu ili nije, samo sevnu a nemaš pojma ni zašto ni kada će. Nije mi uopšte jasna ta potreba modifikacije simpatičnog buldoga u gomilu mutiranih vrsta od kojih je jedna i taj staford pretpostavljam. Suludo opasni psi.

srecko

pre 13 godina

Da li je odluka Skupstine grada Beograda zakonita.
Presudno da bi drzao psa ili macku u stanu,podneti zatev nadleznom organu. Moj predlog da bi se odobrio zahtev za drzanje pasa ili macaka u stanu,treba da ispuni najmanje tri uslova
1. Da dobije saglasnost, potpise vise od polovine stanara zgrade u kojoj stanuje. 2. Misljenje lekara, lekarsko uverenje o psiho/fizickoj sposobnosti, da je sposoban da drzi psa pod kontrolom,da ne ugrozava bezbednost i dostojanstvo,drugih lica. 3. Da psu obavezno stavi korpu na usta. drzi ga na kajsu, lancu i sa sobom nositi pribor za ciscenje, kesu sa lopaticom i metlicom za cicenje izmeta. Pisani dokumenat sa podacima o psu, uz licnu kartu koji bi na zahtev organa reda i mira bio u obavezi da pokaze. Za neispunjavanje neki od ovih uslova,primeniti strogu kaznu.

raamen

pre 13 godina

"Ма неће он, он само хоће да се игра"="не брините, пушка је закочена". А сви знамо шта је било с пушком. Молим "Цезаре" и друге ноншалантне и узвишене власнике који разумеју немушти језик да нас, из поштовања према дечку који је умало остао без руке, поштеде своје стандардне мантре о томе како пси, а посебно стафордићи и питбулчиће (мазе) ништа нису криви, како га она није добро васпитала, како су били "испровоцирани" итд. На све то, ако би још могли да коначно ставе својим псима брњицу, за сваки случај, да не морамо свако мало да понављамо ову причу. Унапред захвалан, равноправни становник националног парка Србија

Alex

pre 13 godina

Za sve ove sto osudjuju stafforde i ostale "krvolocne" pse, neka mi bar jedan objasni zasto Cezar Milano drzi pitt bulove kao primer za uravnotezene pse? Vi ste svi pametni a on je glup pretpostavljam. Ove pse on drzi kao primer ostalim psima kad ih dresira, ali treba naglasiti da je sa njima jako tesko raditi zbog nihove tvrdoglavosti pa samim tim vlasnik treba da bude posvecena i stabilna osoba...Vlasnik je uvek kriv, a ne pas!!!!

IMEIMEIME

pre 13 godina

Već je dokazano da su "obožavaoci pasa" (inače teško bogohulni izraz koji nijedan pop nije osudio) neprijemčivi za logična, ljudska objašnjenja. A ono je, u ovom, i mnogim drugim incidentima sasvim jednostavno: pas je životinja čija je mržnja prema drugom psu ogromna i pojačana prisustvom vlasnika. Drugim rečima, pas utoliko više kidiše na drugog psa ukoliko više "voli" svog vlasnika. Koliko god oni veličali plemenitost psa, nije to ništa drugo nego nego vraćanje usluge. I u prirodi ova familija zveri je poznata po čoporskoj krvoločnosti, često se čopori međusobno istrebe zbog teritorije. Ukoliko se broj pasa u Srbiji bude nekontrolisano uvećavao, imaćemo strašne probleme, slične ovome i gore. Na nadležnima je da jednom shvate da je đavo odneo šalu.

Ivan

pre 13 godina

Samo vezan pas je siguran pas (pogledajte ostale evropske gradove), a da ne govorimo o čoporima lutalica koji terorišu celea naselja.

Pitam se kada će gradska vlast da uradi nešto konkretno, nešto što bi stvarno pomoglo građanima, umesto retorike i reklame? Verovatno nikad :(

Srbin

pre 13 godina

Kako je uopšte moguće da je legalno držati ovakve zveri? Šta je sledeće? Da šetaju lavove? Jer kompleksi nemaju granice... treba se pokazati većim bajom od komšije. Pa ako on ima pitbula, ti moraš nabaviti nešto opasnije. A nas slučajne prolaznike, ko šiša.

96sT0R

pre 13 godina

Jadan decko. Zabraniti tu krvolocnu rasu i uspavati tog psa. Ima puno prica kako su stafordi mazni ako su im vlasnici dobri, OVO NIJE TACNO. Staford zna biti mazan i umiljat ali isto tako moze (ne mora, vecina cak i nece) da mu se nesto desi u glavi i iz cista mira pretvoti u divlju zivotinju. Za vlasnicu necu da pricam, koja je kriva za sve ovo.

Flops

pre 13 godina

Toga ce biti sve vise... Svakoga dana na ulici srecem mlade, mrsave,slabasne devojke koje na povodcu setaju pitbull i ostale krvolocne rase pasa i to bez korpe na njuskama! Uvek se zapitam, kada te zveri od 30-50-tak kilograma misica krenu, kako li ce ga zadrzati onako mrsava jadna... Kazne za vlasnike pasa koji ih setaju bez korpe na njusci! A poznate krvolocne rase treba apsolutno zabraniti. Jednom prilikom pre par godina me je napao pas, doduse mesanac, na ocigled vlasnice koja je mirno posmatrala nadlakcena na ogradu svoje kuce, ujeo me je za tetivu pete, na srecu prednjim zubima, kada sam u samoodbrani krenuo na psa, umalo me zena nije istukla, kako ja to smem da sutiram njenog psa?! Ne nego treba da ga pustim da me pokida mozda?!?

Goran Vračar

pre 13 godina

Ovakvih koji šetaju ogromne kerove a nisu u stanju da ih iskontrolišu kod mene na Vračaru ima koliko hoćeš....Kad šetam bebu parkom moram da otvorim četvoro očiju da se nekoj "vlasnici" sa sloganom "MA NEĆE ON DA NAPADNE " nije otrgao pit bul teži bar 15 kg od nje.... Samo što bih ja to drugačije rešio da sam se našao u poziciji povrijeđenog Stefana...

MUKNAVI

pre 13 godina

Znaci doslo vreme da nas psi zapisavaju,ujedaju,zalajavaju,ganjaju a njihovi vlasnici nam drze predavanje o njihovoj psihi i tumace nam da su oni bezopasni,mirni,a to sto drze u gubici pola necije noge,ruke ..nije nista,zarast ce.

od juče

pre 13 godina

Koliko puta sam čuo "neće on nikog da ujede". Srbija vapi za uvodjenjem fizičkog kažnjavanja, jer drugačije ne ide. Povodac i korpa bi morali biti obavezni za svako krupnije kuče od pudle.
Imam psa koji uživa u dvorištu, što toplo preporučujem svim kolegama vlasnicima da obezbede svom. Nije vlasništvo nad tom plemenitom vrstom za svakoga.

neko iz mase

pre 13 godina

Nikada,zapamtite,nikada nije kriva rasa psa vec njihovi vlasnici.Pas je onakav kakvo mu je vaspitanje..U ostalom kao i kod ljudi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Imam usi i licim na vevericu, 21. maj 2013 08:48)

Derane ili nikad nisi imao pse ili nemas pojma. Vlasnik sam Boxera i Nemackog ovcara i mogu sa sigurnoscu da tvrdim da su iztrenirani i odgajani na isti nacin. Boxer po karakteru miran, ne laje, nece ni za mackom da reaguje dok vucijak grize sam sebi rep kad vidi macku, laje na svaki sum i veoma je agesivan.
No bez obzira sto je jedan miran a drugi agresivan, kada se ide u setnju oba su na povezici i sa korpom, ne zobog onog "ma nece on, miran je" nego zbog cega da se ljudi plase. Apsolutno je nepotrebno da se ljudi plase i prelaze na drugu stranu ulice ili parka a iskreno se i ja osecam opustenije. Dodacu jos i to da su psi 3 godine imali svakodnevni trening u pliciskoj skoli i da slusaju jako dobro, ali ne treba zaboraviti da su to smao zivotinje i da se svaki rizik mora iskljuciti

Nikola

pre 13 godina

I sad svi krive stafa sto ga je ujeo? Dokle vise o predrasudama glup... zatucani. Kriv je gazda staforda, a ne pas. Drugo i ti sto setaju pudlice koje kevcu u facu drugim psima treba da shvate da je to lose bez obzira sto ne moze da nanese nikakvu stetu, jer neki drugi pas moze da shvati da hoce da ga napadne njega ili njegovog gazdu pa se ponasa zastitnicki.

Vojvodinac

pre 13 godina

Hvala bogu da imamo zakon koji ovo reguliše!
Da li je pas bio na povodcu?
Da li je imao korpu?
Sve je jasno, neodgovoran vlasnik/ca lepo na sud, pa teške telesne povrede, pa odšteta, pa prijava Komunalne, pa još par kazni za uznemiravanje i narušavanje..... pa će sutra svaki pas u parku da ima povodac i korpu!
Alternativa je da je vlasnica neko i nešto u našoj administraciji, pa će se sve zataškati, povređeni momak će dobiti nekakvu odštetu i pretnje da ćuti, pa dok "kuca" ne izujeda nekog drugog!
Po dečijim parkovima na Voždovcu i Zvezdari (ograđeni parkovi sa novim spravama za decu) vlasnici izvedu dete na klackalicu i puste "kucu" po parkiću, da njuška drugu decu. Kome to prijaviti?
Prođu komunalci, pozdrave se sa vlasnikom i produže?
Čak ni fotografiju celog događaja nemate kome poslati, jer niko nije nadležan (zvižde im j..a!)!?

Aleksandra

pre 13 godina

Pre tacno sedam nedelja, dok sam prolazila parkom, inace tada u devetom mesecu trudnoce, svega nekoliko dana pre porodjajnog termina, napao me je staford. Ne napao, nego ujedao. Skocio mi je na stomak i poceo zubima da mi kida jaknu, pa je ponovo skocio malo nize na butine i tada je zubima kidao, na srecu samo jaknu. Hvala Bogu da je bilo hladno vreme, da sam imala ogromnu i debelu jaknu koja mi je spasila dete i mene, te me nije ni jednom dotakao. Tuga je ta, sto je pas bio na povocu ali pusten od strane vlasnice. Ja sam bila toliko uznemirena, da sam jedva cekala da stignem kuci i da se sto pre smirim, te nisam zvala policiju. Bilo mi je bitno samo da je sa mojom bebom sve u redu. Sada mi je krivo sto to nisam uradila, jer sutra ce taj isti pas izujedati neko dete. Te veceri sam primljena u bolnicu zbog nepravilnog rada srca bebe i porodila se sutradan. Sreca je ta da je sve proteklo u najboljem redu i da sam rodila zdravu i pravu devejcicu. Mislite da je ovaj incident promenio stav vlasnice? Ne, ona i dalje njega pusta sa povoca, naravno bez zastitne korpe. Jednom recju, cuvajte ljudi svoju decu. Ja sam imala srece.

Zrtva

pre 13 godina

Ja sam kao dete bio zrtva napada dobermana. Dobarman je bio relativno mali, ne potpuno odrastao i vlasnik je govorio da se ne plasim i da on nece da ujede vec samo da se igra. Nije prosla ni sekunda moje koleno je bilo krvavo. Zato sam posebno osetljiv na ovakve dogadjaje i molim Boga da se ovako nesto ponovo ne desi jer se plasim da bi zavrsio na dugoj robiji.

Kupi retrivera

pre 13 godina

Uvesti redovni psihijatrijski pregled za svakog vlasnika psa agresivne rase. Mozete da tvrdite kako su pudlice i stafordi isto, ali nisu, i vi pajseri ne kupujete pudlice bas zato, jer posto ste sami agresivni hocete agresivnog i psa, to je prosto tako.
Sledece, porez na takve pse. hoces staforda, pit bula i ostale zverke, lepo plati mesecno 10 000 dinara i imaj ga pa se pajserisi do mile volje.
Eto manje rubrika u crnoj hronici grada momentalno kad bi ovo bar malo bila neka drzava koja brine o svojim stanovnicima.
Sto se tice Cezara Milana sto neko rece, njegov pas je rehabilitovan i samim tim je deo te price gde on pokusava da pokaze kako eto taj pas je kao i svi drug sto apsolutno nije tacno, jer je Cezar Milan jedan na svetu, covek je usao u mozak psima i samim tim ostatak planete je uglavnom diskvalifikovan da barata sa umom agresivnih vestacki napravljenih vrsta.

vladislav

pre 13 godina

Covece i neka vise neko nama objasni - cemu sluzi ta komunalna policija?!! I zasto je i uvedena - ja ne znam koliko sam puta ih video kako se klibere u automobilima sluzbenim, nikada ali nikada nisam video da su nekoga zaustavili da ga bar opomenu u ovom gradu za sve i svasta..osim sto marishu penzose po GSP-u..nisu li valjda samo zbog GSP-a i tezgarosa uvedeni? A mi ih svi placamo upravo da ovakvi ekseci se preventivno sprecavaju.
I jos jedna stvar oko pasa- ja ne znam koliko sam samo nebrojeno puta video toliko besnih pasa od svojih vlasnika, niti povodac, niti ih briga.. pa evo ti komunalci na malom tashu moj komsija prvi pusta americkog buldoga zivotinju od 30kg da jurca po parku, okolo klinaca, ljudi..pa jos par takvih kad puste..uvek ista prica..nece.. zivotinja je to, nikad ne znas u onoj guzvi sta moze da im kvrcne. I eto kad na frekventnom malom Tashu nisam video da ih je i jedan placeni komunalac bar upozorio, pa gde tek po nekim ulicama da ih covek vidi da rade svoj posao.
Tuga koja smo mi naopaka drzava i nefunkcionalno drustvo.

Sanja

pre 13 godina

ma daj molim te
vecina ljudi nema pojma ni kako izgledaju stafordi ili pitovi
milion puta se desilo da covek pusti svog psa da se igra sa mojim,pa me posle pola sata pita koja je rasa,i kad mu kazem i on se iznenadi i kaze...zar oni nisu opasni,jesu opasni i video je...najveca opasnost je da ce te izlizati celog
staford ili pit dostize 35kg maksimum
rot je preko 50kg
informisite se pre nego sto lupate gluposti
kada vec koristite internet,procitajte malo o istoriji rase,standardu i ostalo
mene je ujela pudlica,al to se samo slucajno desilo...da je moj ujeo nekog,on bi bio aresivan pas iako je sa razlogom ujeo
normalno je da staford ili pit naprave vecu stetu nego vecina ostalih rasa
to je samo dokaz da rasa nebi trebala kod svakog u ruke da stigne,ja sam prva koja to kaze
al da mi tvrdite da je rasa opasna ili neznam sta medije govore,samo dokazuje kako su neke osobe stvorene da prate masu a ne da misle i otvore svoj um posebno van misljenja ostalih

Ljuba

pre 13 godina

Velika većina vlasnika ovakvih pasa u Srbistanu je neuravnotežena, tako da sve priče o pravilnom gajenju ovih životinja padaju u vodu.
Poznajem bar desetak ljudi koji u kući drže ovakve i slične pse i poznato mi je kako se ophode prema svom ljubimcu. Ne tako mali broj puta sam video kako psa vaspitavaju po srpski (batinama). Pa kako da pas bude normalan ako mu vlasnik nije u vinkli?
Ovakav tip psa je inače simbol moći i prestiža kod današnjih neukih klinaca i novopečenih gangstera, pa nije ni čudo što u njihovim rukama postaje pravo vatreno oružje. Za njih je prava šteta što aligatori i hijene ne mogu da se nađu u slobodnoj prodaji.
Bilo bi od izuzetnog značaja za društvo da budući vlasnik psa, po sili zakona, prethodno poseti psihijatra koji bi mu odredio da li i koju vrstu psa može da poseduje.

bez_cenzure

pre 13 godina

Da mi se ovakvo nešto dogodi nisam siguran šta bih uradio ali znam da se ne bi dobro završilo niti za psa a još manje za vlasnika. Viđao sam ispred svoje zgrade djevojku koja pušta pitbulla bez povoca.

Sanja

pre 13 godina

dal je moguce da jos uvek postoje ljudi koji tvrde da postoje agresivne rase?
ne postoje aresivne rase ljudi,postoje budale od ljudi koji ih naprave agresivne
postoje rase psa sa vecim zastitnickim osecajem
pincer ima veci zastitnicki osecaj nego pit,al niko ne prica jer je on mali mis
imam staforda od 32kg (god dana) a ja imam 45kg,pas bez problema seta uz mene na povodcu,igra se u parku sa drugim psima....nikada nije ujeo nikog,a ujedali su ga milion puta,macka ga bije i on nista
odreaguje,tako sto baci psa koji ga je napao tako sto ga obori na zemlju
zivim u italiji i da bi imao psa ove rase moras biti oprezan
ljudi mi dolaze da me pitaju za savete akako da dresiraju njihove
nije do pasa ili rase,nego je do osobe koja drzi povodac

u ovom slucaju,zenu treba strogo kazniti,a psa poslati na socijalizaciju i udomiti kod normalnih ljudi

LJilja

pre 13 godina

Obozavam zivotinje , ali ovo... Krajnji nemar i bezobrazluk .A sta da je skocio na decu od 10-tak godina ? Neodgovorne osobe ne treba da drze zivotinje .

El Chapo Guzman

pre 13 godina

Priskočio sam i zgrabio sam psa koji ga je napadao, za zadnje noge i povukao, tako sam ga odvojio od momka. Uzeo sam od devojke povodac i stavio psu oko vrata. Ona ga je odmah odvela kući", ispričao je u jednom dahu Nikola Nešić (25), prolaznik koji je spasao mladića od razjarenog staforda.

TI SI DECKO KRALJ!
SVAKA TI CAST

Bole

pre 13 godina

@Samo vezan pas je siguran pas> ovo jednostavno nije tačno, najbitniji u celoj priči je gazda i rasa psa koju ima, a čak suprotno, vezan pas postaje agresivniji pas. Imam Labradora ženku koja nikad nije vezana niti će biti, njeno najteže delo do sada je što juri leptire i liže komšijsku decu do besvesti.. Takođe neko je rekao da su veliki psi opasni, to apsolutno opet nije tačno niti ima veze sa njihovom veličinom, samo sa gazdom i rasom! Npr.većina malih pasa je opasno i hoće da ujede ljude i decu i druge pse.

U svakom slučaju slažem se da gazdaricu treba kazniti, ja bi je tužio i uzeo bi joj ogromne pare da sam taj dečko!

zm

pre 13 godina

Kazniti vlasnicu po zakonu. Psa na test socijalizacije po zakonu. Ako pas ne položi test, uspavati ga - po zakonu. Dečku koji je uskočio da brani čoveka od psa svaka čast! Stefanu brz oporavak i da odere vlasnicu tuzbom.

Бојан Илић

pre 13 godina

Пас је човеков најбољи и најискренији пријатељ!
Neko iz mase!
То је то!

Nerviranje, srbima radovanje

pre 13 godina

Za (srecko, 21. maj 2013 10:12)

Za vaš predlog, ko je od stanara merodavan da odlučuje šta imam u kući?
Danas psi, sutra invalidi - imao sam par slučajeva na sudu gde su stanari maltretirali svoje komšije sa invaliditetom.
I takve ljude da pitam za mišljenje?

Jolz

pre 13 godina

Zelim brz oporavak i vlasniku i njegovom psu :( A sada da kazem i sledece : Koliko ste vi ljudi skrenuli sa teme! Nije ovde rec o rasi koja je napala nego o nesavesnom vlasnistvu i to je jasno ko dan.Izludjuju me komentari ljudi koji "znaju" da su stafordi,pitovi i drugi slicni psi agresivni samo na osnovu novinskih clanaka.Pa naravno da niko nece da objavi kad labrador ujede nekog ili to sto je ludi pekinezer iz moje stare zgrade ujedao kog je stigo bez razloga i koliko je ljudi zbog njega bilo u oziljcima pa i kopcama ponekad.Naravno da to nikog ne zanima jer je on mali pekinezer.Sto se tice korpi od toga nema nista jer dok se skine korpa psu kog napada copor pasa lutalica,ni vlasnik ni taj pas nemaju sanse da se odbrane,i tu je kraj....Povodac je jedino resenje koje treba da postuju SVI od najmanje do najvece rase i problema nece biti.Imam staforda i setam ga na povocu zbog sebe i njega,a i da nije staf opet bi bio na njemu.Bio je napadnut vise puta od drugih rasa koje nisu bile na povocu i naravno ti vlasnici nisu mogli rec da mi kazu o tome kako je moj agresivan samo zato jer je staford.A povrh svega sam u devetom mesecu i sasvim se bezbedno osecam sa svojim psom.To sto neznalice koje nas srecu misle kako ce moj staf da mi smaze bebu cim se rodi je vec za neku drugu pricu :) Edukujte se ljudi,ali ne preko novina!Izuzetaka u svakoj rasi ce uvek biti,i zbog toga ne treba osudjivati cutave rase!

FIdelio

pre 13 godina

Pre par dana prolaze ispred moje kuće dva lika od po 25-30 godina, koja su izgledala baš onako kao zamišljamo prosečnog vlasnika pitbula ili staforda: obrijana glava na nabildovanom telu bez vrata, kratke gaće od šuškavog materijala, majice bez rukava i tetovaže.
Svaki je vodio (na kratkom povocu, mora se priznati, ali bez brnjice) po jedno ogromno glavato i iskeženo čudovište, od bar 50 kila mišića. Mislim da su bili pitbulovi.
Iako su oba lika izgledala prilično u snazi, psi su ih vukli kao od šale i izgledalo je kao da ih jedva obuzdavaju i da će se svakog časa otrgnuti.
Pomislio da ne bih volo da budem na ulici ako se jedno od tih čudovišta otkači sa povoca.
Ali ipak smatram da nije problem u samim psima, nego u tome što rase koje se smatrajku agresivnim uglavnom završe u pogrešnim rukama, kod iskompleksiranih idiota koji traže i cene upravo tu agresivnost kod pasa jer su i sami agresivni. Plus, po pravilu nemaju pojma o psima, a pošto su umišljene budaletine, neće da poslušaju dobar i koristan savet čak i kad neko pokuša da im ga da.
Iako nemam psa, verujem da je pas samo slika i prilika svog vlasnika.

JankelA

pre 13 godina

Pa da, neka ovako, neka svi misle da je staford opasna krvolocna zver koja ide i napada ljude iz cista mira, a vi volite retrivercice i labradorcice koji imaju najvise ujeda na svetu, a staforda osudjuji i kad skoci na nekog da ga lize, dok kad retriver ujede - to je bilo slucajno, necim je bio isprovociran...
I da, ima jedan lik koji je video staforda ili pitula od 50 kg, izvini prijatelju, al' toliko teze 2 staforda ili 2 pitbula zajedno, jos jedan dokaz da ste ne upuceni totalno!

Night Hunter

pre 11 godina

citam ovu gomilu debilnih komentara, kao prvo niko nema pojma sta je i kako izgleda staford, a za svu stetu kriv je iskljucivo vlasnik a ne pas...

raks

pre 11 godina

Citam ove vase komentare i mislim da niste u pravu. OK JE, vas pas je divan prema vama u kuci i stiti vas i sve je to ok. Problem je sto se veoma retko desava da ta rasa pasa bez ikakvog razloga napadne nekoga potpuno neduznog, a cest je slucaj da to bude malo dete koje ne ume ni da se odbrani. Ovo se desava veoma retko ali je problem sto ovih pasa ima puno i onda zakon verovatnoce x broj pasa=na svakih mesec dana neko dete bude ujedeno. MORAM DA NAPOMENEM, ne pricam o krvolocnim psima, vec bas o ovima porodicnim koje vecina vas ima. Pas je stvarno dobar ali ima tu manu,dodje mu nesto. Pogledajte malo guglajte, svaki napad izvrsi porodicni pas, upravo kao vas koji ne nosi korpu. Vi odmah prebacujete krivicu da vlasnike koji ove pse gaje za borbe. Takvi ljudi pse drze striktno sa korpom i nikad nemaju problem. Evo ako mi ne verujete trazite u pretrazivacu arhive vesti, uvek je u pitanju porodican pas koji je pusten bez korpe i koji nikad ne bi uradio tako nesto. ja sam uvek imao neke dzukele da mi cuvaju kucu i svaka je ujela nekog, ali naravno uvek ujede odrasle nepoznate koji pokusaju da mi udju u kucu, znaci sa razlogom i ujed je kao kod zmije- ujede i posle pola sekudne pusti i krene da laje i dalje i ceka, naravno da nikad ne ujede malo dete pa taman ono nosilo pusku. sa druge strane internet je pun slucajeva kad ovakve vrse pasa pokusavaju da zakolju (ne ujedaju vec kolju, ima razlike) nekog neduznog i cesto je to neko nemocan. Resenje je jednostavno, psu staviti korpu

Marijana

pre 13 godina

Prvo zelim da pozelim brz oporavak Stefanu kao i njegovom psu Kanu. Takodje ga podrzavam u njegovom nastojanju da tuzi neodgovornu vlasnicu i treba da joj uzme dobre pare za pretrpljen fizicku i psihicku bol. Samo ce se na ovakav nacin pojedinci opametiti. Psi nisu krivi, oni su nas proizvod. Nisam za varijantu da ih treba uspavati. Vlasnik sam koker spanijela vec 15 godina i od prvog dana je naucen da seta vezan. Bili smo zrtve mnogih napada pasa (retriver, vucjak, irski seter, doberman) ali srecom bez krvoprolica.