Ponedeljak, 16.07.2012.

22:07

KG:Policajac udaljen zbog šamaranja

Načelnik kragujevačke policije doneo je rešenje o privremenom udaljenju iz MUP-a policijskog službenika koji je indentifikovan da je ošamario Jovanu Jovanović.

Izvor: Tanjug

KG:Policajac udaljen zbog šamaranja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Mozzart

pre 13 godina

@Jovana Jovanovic...
Devojko, tuži ti tog nasilnika, jer dok ćutimo, biće ovako. Kada ti država isplati odštetu, razmisliće ubuduće kakvim pajserima daje vlast i oružje u ruke. Ovi što brane policajca su isti kao i on, bahati, nasilni, poremećeni!

Joca Srbin

pre 13 godina

Policajac je ocigledno poremecena osoba pa bi morao da ide na psihijatrijsko lecenje. On ne moze biti odgovoran za samaranje mirnih gradjana a drzava mora da plati odstetu.

qwerty

pre 13 godina

@Bane
Razmisli malo, momak koji je možda imao prekšajne prijave ako mazne nešto sa pijačnih tezgi, odjednom biva uhvaćen u ništa manje nego u pljački benzinske pumpe. Sve to nekoliko dana nakon što je zahvaljujući njemu čitava policijska stanica dospela na stub srama. Neću ništa da tvrdim, ali oni (policija) se drže zajedno, imaju i sindikat sada, tako da mi je sve to sumnjivo.
Opet, neću ništa da prognoziran, ali se plašim da će nakon otkaza bahatom Milanu K. i njegovim kolegama koje ga nisu prijavile, nesrežna devojka biti uhapšena za recimo nameštanje utakmica u Italiji.

Nikala

pre 13 godina

U zvaničnom saopštenju se kaže da je policija pozvata , od strane službenih organa,za rešavanje problema iz domena policije. Policajac je verovatno bio prinuđen da primeni silu (je na to po zakonu ima pravo), ali je to uradio na nepropisan način; umesto šamara, policajac ima gumenu palicu i "lisice". Međutim, isrraga će pokazati da li je policajac slučajno ili namerno "pogrešio" kako bi mladoj dami pomogao da se ne nađe kod sudije za prekršaje.

Doc Holiday

pre 13 godina

@ Milan Krstic i ostali Policajci... Vi prvo i prvo morate da znate da su vasi pravi poslodavci upravo ti gradjani. Poreski obveznici. Vas posao nije da sudite. Vase je da, ukoliko je neko osumljicen za nesto, uhapsite, stavite lisice i odvedete kod sudije koji ce da odredi dali je ili nije kriv. Slazem se da je vas posao izuzetno stresan ali ukoliko nemate 00 ili mogucnosti da hapsite prave kriminalce ( stiti ih neko ) onda ne trebate da se istresate na neduznim gradjanima.. Ukoliko to ne mozete da istrpite-jbg onda to nije posao za vas - promenite zanimanje.
A i u doticnom slucaju.. cak i da je policajac u afektu pogresio ( mada je kazu stariji iskusniji policajac - znaci MORA da zna da se kontrolise) u najmanju ruku je mogao da se izvini. Mozda bi i epilog bio drugaciji.

Uostalom , osoba koja moze da osamari nekog ko je takoreci bespomocan ( zena naspram obucenog policajca ) je ili bolesna ili je p... u dusi..

I mene su isto

pre 13 godina

Evo prilike da ispricam slicnu situaciju koja se meni desila:
Proslo prolece, ulazim u autobus 17 kod Opstine Novi Beograd i ponistavam zutu karticu. Odmah posle kruznog toka, kod Arhiva, marica zaustavlja autobus. Ulazi milicajac na prednja vrata i kaze da svi napuste vozilo. (kako sam kasnije saznao, bio je fudbalski derbi, i valjda su u tom autobusu bili neki navijaci koji su im kamenovali kolegu). Ja ga pitam normalnim tonom: "Zasto da napustim? Pa upravo sam ponistio poslednju markicu. Nemam drugu da bih je ponovo ponistavao u drugoj 17ici". On vadi pendrek, udara me jako u stomak i sutne me napolje kroz prednja vrata.
Ja mu zapisem broj i odem sutra kod advokata, s namerom da ga tuzim. (Takodje sam bio i u bolnici, gde je konstatovano da mi je povredjeno jedno rebro).
Advokat me prijateljski savetuje da sve zaboravim, jer sam "ometao sluzbeno lice u vrsenju duznosti". Odem kod drugog advokata, on mi takodje kaze da nemam sanse da prodjem.
I tako ja zaboravim, jer zivim u zemlji Srbiji.

Budi pametan

pre 13 godina

Nisam ni za jedne ni za druge. Moj najbolji drug je policajac, cuo sam i video svasta. Da ima budala ima, kao i u svakom drugom poslu. Da treba da bude bolja kontrola, treba. Da su ljudi cesto bezobrazni, jesu. U vecini slucajeva policija ih iskulira. Ali sklonite vi policiju sa ulice ( hajde da svi oni promene posao ili da i h boli uvo kako ce da rade) sta bi se desilo?

Milan_PT

pre 13 godina

Stvar je jasna: ako se ironično smejanje po Zakonu smatra ometanjem službenog lica u vršenju dužnosti, onda je devojka trebala biti uhapšena i sprovedena u stanicu pod tom optužbom. Prilikom hapšenja policajac ima pravo da koristi određene metode imobilizacije proporcionalne pruženom otporu. Pri tom se pod otporom podrazumeva fizička akcija osumnjičenog, a ne verbalni akt, tj psovanje i pretnje (dosad svetska kriminologija nije u krivične radnje uračunavala i ironično smejanje). Prilikom hapšenja, policajac ne sme da reaguje na verbalne provokacije (pomenuto psovanje i pretnje razne vrste, uključujući i pretnje smrću članovima porodice policajca, a od noćas na osnovu KG iskustva, ironično smejanje se smatra pretnjom smrću), već da sprovede uhapšenika bez ikakvog verbalnog odgovora na te provokacije. To je ono čemu se uče policajci (i u 4-godišnjoj školi i na kursevima). Dakle, vređanje osumnjičenih i upotreba bilo kakve fizičke sile u momentima kad ne pružaju fizički otpor policijskoj akciji, uključujući udaranje s leđa u bubrege, lupanje šamara, udaranje nogama palog uhapšenika, vučenje za kosu, udarci nogom ili palicom u genitalije i niz drugih vrlo dobro poznatih udaraca iz repertoara srpske policije su strogo zabranjeni i srpskim i svetskim zakonima.

Aljoša

pre 13 godina

Jedanput me je jedan policajac na ulici zaustavivio, tražio dokumente, malo se šalio sa mnon i pustio. To je bio jedini policajac koji je bio pristojan i fin. Ostali sa kojima sam imao susrete su bili užasni: neprijatni, nepristojni, arogantni i agresivni. Desilo mi se da sam u srednjoj školi bio napadnut i opljačkan (ispred iste) i nažalost sam to prijavio policiji. Usledile su nedelje pakla i torture. Par godina kasnije prijavio sam pretnje koje sam dobio na osnovu seksualne orijentacije - mislim da se ni prema hulaganima, koje su priveli nakon utakmice, tako ne ophode kako su prema meni. Kako god bilo, od tada sam odlučio da se policiji ne obraćam za "pomoć". Samo ću još gore proći. Nemam poverenja u policiju.

niki

pre 13 godina

Ma ljudi, neko pominje i onog roma koji je bio kod Dačića. Gledajte, policija ne sme da se iživljava nad građanima niti nad počiniocima. Za to postoje organi da kazene (sud). Njihov posao je jasan i znaju se pravila i procedure. NI U JEDNOJ NE POSTOJI ŠAMARANJE. Zna se kako se odnosi prema onome koji provociraju ili protiv onih koji su nasilni. Na žalost imao sam sličan slučaj iz studentskih dana kada su me našamarali ni krivog ni dužnog. Tek posle protesnog pisma moga oca (oficir) ministru policije su se javili da zataškaju stvar i molili me da negiram celu stvar što sam i učinio. DAN DANAS SE KAJEM. Nadam se da će Jelena istera do kraja.

Toma Raja

pre 13 godina

@Budi pametan: Sta bi se desilo? Pa nista. Oni ionako i nisu tu, vec sede u kafani ceo dan. Evo ja sam gledao coveka koji je cekao 4 sata da dodje policija da uradi uvidjaj jer su mu razbili staklo automobila da ga pokradu. I on mora da ceka 4 sata njih da bi uradili uvidjaj jer ne sme da dira auto ili da ga pomera. Inace, za to vreme, na 100m odatle u kafani je sedela ekipa policije, kola parkirana ispred. Oni niti su intervenisali niti su zeleli da mu pomognu. Tako da ta prica "sta bi bilo da nije njih" ne pije vodu. Nista ne bi bilo!

Milan_PT

pre 13 godina

Još samo da dodam ovo:
Policajac je u svakom slučaju pogrešio: ako je procenio da ga devojka svojom akcijom ometa u vršenju dužnosti, MORAO je da je uhapsi i sprovede u policijsku stanicu. S obzirom da ni ona i ni njen brat nisu uhapšeni, policajac je prekršio pravilo, jer je pustio na slobodu lice koje je ometalo policajca u vršenju dužnosti. A ako njena akcija nije procenjena kao ometanje, onda nije bilo potrebe ni za kakvom fizičkom intervencijom, u koju u svakom slučaju šamaranje ne spada. Čak i da je kod nje nađen ukradeni materijal, policajac ne sme da joj udara šamare, već da je uhapsi upotrebljavajući minimalno neophodnu silu.
Posebno otežavajuća okolnost je to što su udarena dva šamara sa izvesnim vremenskim razmakom, što svedoči o svesnoj nameri policajca da ponizi svog verbalnog protivnika, a ne njegovoj reakciji u afektu (npr. da ga je devojka pljunula prilikom akcije).

softtroll

pre 13 godina

@stefan: Sta bre treba da se ispita? Sta se pravis blesav ti? Ima svedoke, covek je cak udaljen sa duznosti. I sada ce jos verovatno vrsiti svakodnevni pritisak i on i njegove kolege koje ga brane jer su isti. Znamo kako se to radi, nije ovo serija sa FOX Crime-a, pa su svi posteni. Kao sto rekoh: jel' nemozete da radite po zakonu i budete profi? Daj otkaz i na njivu, oranice placu za sivonjama! Zasto bi predstavnici zakona bili izuzeti istog? Sta su oni, bogom dani? Sivonja imamo na pretek!

iGogi

pre 13 godina

I ako neko svojim ponasanjem zasluzi samar, nije na policiji da iste deli. Postoje zakonom propisani postupci za policiju a kasnije i sankcije koje ce sud da donese. Nema izgovora, to ne sme da se desava

Okoca Dimi

pre 13 godina

AKO mu je posao tezak i ne ume i nece da radi po zakonu,neka promeni posao.POSTO sam uvideo iz prilozenog da je doticni veoma SNAZAN i NAPUCAN,cim je u stanju da osamari zenu,moze da dodje kod mene na selo pa da vidi sta je tezak i mukotrpan posao...

AleksandaR

pre 13 godina

@Milan Kostić Da li tebe neko moli da budeš policajac, da li te je neko naterao na to ili si sam izabrao? Očigledno je da nisi sposoban da se time baviš - što je potpuno u redu, nismo svi sposobni za sve - tako da lepo daj otkaz, nađi manje stresan posao i svima lepo.

softtroll

pre 13 godina

Da odgovorim ovim pandurima sto se javljaju da brane kolegu KOJI JE PREKRSIO ZAKON: ako vam je tesko da radite taj posao, dajte otkaz i pravac njive i atari, paori nebazdareni. "kako nam je tesko kako nam je tesko". Otkaz i na njivu bre! A nama je lako sa vama psihicki nestabilnim razbojnicima? NE MOZETE DA SPROVODITE ZAKON KAD GA NE POZNAJETE, NE ZNATE ZAKON! Kada budete naucili isti, mozda cete ga se pridrzavati. Dokle god ga se ne pridrzavate, treba vas 3 puta jace kaznjavati jer ste vi ti koji ga predstavljaju! A sta covek da nauci od vas? Da treba preventivno samarati zene za svaki slucaj, mozda je bezobrazna?? Niste vi ljudi, vi ste bre kukavice najgore, udarate bre devojku, a dilerima pruzate ruku! Ipak, to su vam saradnici, jel... I svaki od vas "kolega" koji se javljaju da ga brane - i vas treba kazniti! PRVO ZAKON A ONDA VI! Svaki put kad kupim jogurt bre ja vas placam! Ima da mi persirate i da trazite jos!

stefan

pre 13 godina

Za jovanu i mrmij. Naravno, kao i u svakom sistemu, i kod nas ima nevaspitanih policajaca. Oni svoje mesto zloupotrebljavaju, i koriste znacku da se istresu na drugima. Konkretno u vezi ove situacije iz ove vesti: mislim da treba da se detaljno ispita sta se desilo i onda da donosimo zakljucke. Vecina komentara se svodi na to da je policajac kriv. Mora ovo mnogo vise da se ispita da bi se presudjivalo. A za Vas slucaj, Jovana, ja ne znam sta da kazem. Meni se nikad nije dogodila takva situacija, koliko god ja bio nervozan ili sta god, nikada me policajac nije udario. Kao sto rekoh, u svakom sistemu ima losih. Narod to moze da ispravi, ali se za to krece od drzavnog vrha. A i da ste ulozili zalbu na policajca, ta zalba bi verovatno bila u kanti, a kome onda da se zalite? Uvek treba izbeci sukob, i nastojati tome da idete niz dlaku onima koji imaju autoritet i pravo da vam promene licni opis bez razloga. Uvek pokusajte da izgubite sukob, sklonite se od problema i bice sve ok. Nazalost u nasoj drzavi je normalno da policija bije narod. I narod je se na to navikao, sto je potpuno pogresno. Ipak, policija je tu da cuva narod od onih koji narusavaju bezbednost gradjana. Kod nas je ocigledno obrnuto. Dok na primer 90-ih godina, policija nije smela da se javi da je ziva. A sad maltretiraju neduzan narod. I neduzne prolaznike, kao sto su vas napali. Mora sistem da se menja iz korena ako zelimo sigurnost za nas i nasu decu. Ali procice jos dosta vremena dok nas narod to ne shvati.

Dzoni

pre 13 godina

Sta? Udaljen zbog samaranja? Ako ih je bilo vise od trojce a verujem da jeste to je organizovan kriminal, svi od min. 3 do 10 god. odmah! ...preterali ste ga vise, ovamo za beznacajne prestupe ljudi dobijaju godine robije..eeeejjjj bre!

Vratite ih u skolu!

pre 13 godina

Dovoljno je da pogledate face ovih iz interventne, pogledajte i saobracajce, ali akcenat na interventnu. Odmah se vidi se da su to intelektualne velicine, ubace pajsere na onaj instant kurs od 6 meseci i onda im daju vlast i oruzije?! Koliko se ja secam bilo je i gorih slucajeva od ovih, ako se dobro secam, overise momka u glavu na NBGD? Moze tu mnogo da se pise ali poenta je u psihotestu koji dosta njih ne bi proslo i u potpisu

Nena Ilic

pre 13 godina

"partnerske odnose i poverenje koje gradjani imaju" ha,ha,ha,ha, pa Djorovic se to šali na svoj račun. On ima samo partnerske odnose i poverenje interesnih grupa... Da li je Dačić informisan o tome? Ne znam, ali ne deluje mi da je baš naivan i neinformisan. Možda da se raspita kod Dejanovica kako stvari funkcionišu sa kragujevackom policijom....ha,ha,ha crni humor ...."poverenje gradjana u policiju"..."parterski odnos"......ha,ha,ha

Aha

pre 13 godina

Da je prosao psihicki test ne bi tek tako mogao da pukne i isamara nekog bez ikakvog razloga. Za policajca je vrlo bitno da prodje psihofizicki test, ovaj je izgleda prosao samo test cepanja drva.

Jovana Jovanovic

pre 13 godina

Zbog ovakvih komentara kao sto je Vas, stefan, moram da se oglasim. Delimicno su tome krivi i pojedini mediji koji vest nisu preneli do kraja. Posto na to imam pravo, bez obzira na krivicni postupak koji ce se voditi, ispricacu kompletnu situaciju.
U subotu smo brat i ja cekali taksi ispred ulaza, ne znajuci da se sa suprotne strane solitera odigrava pljacka. Iznenada je ispred nas stalo policijsko vozilo, izleteo policijac i od brata trazio da stavi ruke na vozilo i spusti ranac, sto je bez pogovora ucinio. U shoku sam napravila grimasu zaprepascenja, jer u svom zivotu nisam imala nikakav dodir sa policijom, osim mimoilazenja u prolazu. Gospodin se besno okrenuo prema meni i viknuo :"Sta mi se smejes gusko jedna?" i opalio mi samarcinu da mi se glava okrenula. Brat ga je pitao:" Zasto mi udaras sestru?", a on je odgovorio :"Smeje mi se ironicno i provocira!" i onda udario jos jedan samar. Naravno, u roku od sat vremena, zahvaljujuci snimku iz prodavnice,lopovi su pohvatani. Znaci, osamarena sam, a to nicim nisam izazvala. Zbog takvih komentara kao sto je Vas, osecam se kao zrtva brutalnog silovanja kojoj se sudi. Ne verujem da biste takav davali da je u pitanju Vasa majka, supruga, devojka, sestra, cerka...I da, naravno, postoje svedoci dogadjaja. Njihov jedini komentar je bio: "Skandal!"

mrmlj

pre 13 godina

@stefan: "uneti u zapisnik ili lupiti šamar" nije izbor na koji pandur ima pravo. ako ga je devojka ometala u vršenju dužnosti, onda je trebalo da protiv nje pokrene odgovarajuće mere U KOJE ŠAMAR NE SPADA NI U LUDILU!

Lično iskustvo i ništa više.

pre 13 godina

Nisam pandur, niti njihov advokat, ali se uvek, kad ovako "nedužni" dobiju ćušku, pitam: Kako mene sa 57 godina života, nikada policija nedužnog nije udarila ili maltretirala? A živeo sam dinamično i stizao svugde.

Sonja

pre 13 godina

Nedavno je objavljena informacija o porastu stope samoubistava kod policajaca. Oni rade u veoma teskim uslovima, susrecu se, kao i svi gradjani, sa rastucom agresivnoscu, kad opomenu ili privedu npr. maloletnike koji prave buku, krs i lom u sitne sate, roditelji ih vredjaju, prete im umesto da se sete da se umešaju u svoj roditeljski posao. Policajce vredjaju, pljuju, znajuci da ovi treba to da istrpe. U policiji ima naravno i bahatih i nasilnih pojedinaca, ali moja poenta je u tome da osim nekih formalnih psihotestova i godisnjih takodje povrsnih psihoevaluacija, oni nemaju pravu psiholosku podrsku kakva je potrebna u ekstremno stresnim profesijama.Eventualno ih salju kod psihologa (za koje se ne znaju da li su talentovani terapeuti ili samo teorijski obuceni) tek kad su sindromi pucanja vec uocljivi. Policajci bi trebalo da imaju stalni pristup psiholoskoj pomoci, bez straha da ce zbog toga biti oznaceni kao labilni i mozda izgubiti posao. Treba im cesto organizovati i radionice na kojima ce, u atmosferi podrske, razumevanja i poverljivosti moci da izraze svoje muke, frustracije, strahove, i jačati svoje psihičke resurse i strategije. Pre nego sto se odmah latimo klišea o bahatom policajcu, treba postaviti sebi pitanje kakvi bismo mi bili u saobracaju, na poslu ili u kuci kad bismo smo samo dva dana za redom bili izlozeni stresovima, agresivnosti, pretnjama i opasnostima, sto je slucaj policaje svakog dana, i to bez adekvatne psihološke podrške, a uz malu nadoknadu.

bosanac

pre 13 godina

-Goran-,policija hopsi,pise krivicne i prekrsajne prijave,vodi kod sudije,i onda se desi da neko ko ima desetak i vise prijava,sto krivicnih,sto prekrsajnih bude na slobodi do izvrsenja nekog tezeg kd tipa ubistvo,razbojnistva ili slicno,i narodu je opet kriva policija,samaranje bilo koga lica,od strane osl ili civila,smatra se omalovazavanjem udarene osobe i takvi postupci treba da se sankcionisu,kao i oni gore navedeni,ali to tesko da se desi sa nasim nezavisnim sudstvom,zavisnim od parlamentarne vecine,gospodo policajci delujte preventivno i budite u sluzbi gradjana.

mrmlj

pre 13 godina

@Milan Krstic: ako vam se ne svidja posao koji radite, promenite ga prvom prilikom. do tada, ćutite, trpite i radite ga pošteno. nema opravdanja za ovo šamaranje nedužne devojke, pa da je ne znam šta dotični policajac video i doživeo u svojoj karijeri. iskren da budem, baš me briga čega se on nagledao, obučen je i plaćen da se noso sa tim, a ne da glumi baju šamarajući prolaznike.

Ac1d

pre 13 godina

Interesantno je to da kad se govori o "običnim" osumnjičenima za bilo šta, u našoj štampi, uvek se navodi puno ime i prezime, a u slučajevima gde su umešana službena lica nikada. Zašto?

sumorni

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07) "

A kako ne poželite da napustite taj posao i posvetite se drugoj karijeri?

Jeste vi normalni, koga briga što vam se posao ne svidja? Imate pravilnik o postupanju u kome piše da ne smete ni da me mrko pogledate, a ne šamar da udarite.

Prošla su stara vremena kad se prvo udaralo a onda tražila lk.

Niste bre osudjeni na taj posao, ima i drugih.

stefan

pre 13 godina

Cekajte. Sta se zapravo desilo kada je se on odazvao na poziv. Sta se tamo desilo? Ima li ona dokaz za to? Ne kaze se dzabe: nije ono sto znas, nego ono sto mozes da dokazes. Mozda je ona sve to izmislila, a mozda i nije. Kod nas u drzavi nije lako biti policajac, jer uvek ima neko ko misli da je iznad zakona i onda kad dobije batine, onda krivi policiju. Kod nas: dobar policajac, kulturan, stalozen, miran - kukavica. A u svakoj drugoj drzavi: Normala. Kod nas: bije, pljuje, maltretira: Nevaspitan, ne zasluzuje znacku. A u drugim drzavama: A sto vas je tukao?
Ko zna sta je ona radila, a on nije hteo da je uvede u zapisnik nego je udario samarom i otisao dalje. Nek oni ovo ispitaju i onda da rasudjujemo. Kako mozete sad da kazete da je on kriv kada imate samo posledicu? Trazite razlog.

nesh_bros

pre 13 godina

Imao sam dosta puta "konflikte" sa policijom.. sto se derete, pijete, pa i svadje sa njima, pretresanja.. tipicno za svakog ko je odrastao u Bg. Ali samar ili batine NIKAD.. ipak i ljudi znaju da pretetaju !

so

pre 13 godina

juče,vozeći se,iza policijskog vozila u Somboru,nabrojao sam 5 (pet) prekršaja koji su napravili u roku samo 3 (tri) minuta!Ne generalizujem ih,ali brate da ne j... živu silu a kamo li pravila saobraćaja,malo je reći!

Mozzart

pre 13 godina

Ej bre, odneti u policiju psiho test, dati svima da ga urade, ko ne prodje, otkaz! Ima i normalnih, koji bi da rade u policiji! Drzave, gde policija bije kog stigne, mogu se izbrojati na prste! Mi smo srednji prst! Ovakve ludake i manijake, koji kao stite zakon, izbaciti iz policije, i u preporuci napisati zbog cega, pa neka stoka trpi za hleb ceo zivot!

goran kovacic

pre 13 godina

Vi Gorane svakako niste psihicki spremni za posao koji obavljate i iz vase izjave se nedvosmisleno vidi da niste uspesno osposobljeni za taj posao ,ne znam na koji nacin ste dospeli do zanimanja u kome ste sada ali svakako niste usamljeni primer coveka koji nosi uniformu a nije joj dorastao.

drago

pre 13 godina

Svaki policajac koji misli da mu je tezak posao koji radi ili mu se me svidja ili misli da mu je plata mala neka promeni posao kao i svi drugi gradjani. A, sve dok je u sluzbi mora do perfekcije da obavlja svoj posao i da za svoj Rad polaze racune. Tada ce imati poverenje gradjana.

sumadinac

pre 13 godina

"...da on ne naruši partnerske odnose i poverenje koje policija ima kod građana u tom gradu."
A ja sam 34 god mislio da zivim u Srbiji,a ja ustvari zivim u Luksemburgu

alimpije petronijevic

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07)

vi bi veca ovlascenja? ja bih vecu kontrolu policije. nema sumnje da se policajci u svom poslu susrecu sa svakavim probisvetom, olosem i kriminalcem, ali to je deo vase profesije koju ste sami izabrali i za koju ste placeni. policijski neprofesionalizam, drskost i konstantno krsenje pravila, zakona i cestitosti ne mozete da opravdavate tezinom posla.
ako mislite da policija ne sikanira i ponizava gradjane (iste te koji im placaju platu), ja bih vam preporucio da skinete uniformu, pa da kao "obican" gradjanin skrenete paznju patroli saobracajne policije da su, recimo, parkirali automobil na pesackom prelazu dok su narucivali burek i jogurt u obliznjoj pekari.

mario

pre 13 godina

Pre nekih 6-7 godina, prilikom racije igraonica u metrou u Beogradu, momak do mene je nesto smesno prokomentarisao par puta dok ga je jedan od pandura pretresao... Nisam uspeo da se suzdrzim da se ne nasmejem na sekund nakon cega sam mu se izvinio cak i dobio sam 2 udarca kundakom u bubrege samo zbog toga... Iste veceri jedan drugi lik je glasno nesto uzviknuo u momentu kada su uleteli u igraonicu ne videvsi ih kako ulaze, odmah mu je prisao prvi pandur, osamario ga i odveo pozadi... Ko zna kako se tamo nastavilo... Slicno tome bi svaki put bilo kada bi dolazili dole... Ne znam kakvi su danas, al kolko vidim nije se mnogo promenilo

nebitno

pre 13 godina

slazem se da nije lepo sto dele samare tek tako, ali isto tako ih i razumem jer imam par drugara u Policiji, i kada cujem sa kakvim ljudima imaju posla, razumem da po neki ispad njihov i mora da se desi. ne zaboravite samo koliko ima te iste dece koja sou prave po skolama ili sportskim tribinama.

Pravda

pre 13 godina

U mom kraju policajac je bio dosta drzak kada je mladic napravio udes javnost i roditelji digli su takvu viku da su policajca izbacili iz sluzbe a pomenuti mladic udari u kamiom posle pijane voznje sa smrtnim ishodom.Kad sam posle nekoliko godina biseg policajca sada dobrog farmera pitao dal se kaje odgovorio je sa ne. Roditelje koji su na taj nacin stitili sina nisam pitg dal se oni kaju malo je nepristojno

genije

pre 13 godina

Budimo iskreni - ovaj put su reagovali i bezobraznik je preventivno sklonjen sa ulice.
Ako je kriv - odgovaraće (nadam se da će B92 ovo pratiti do kraja, da makar znamo ako budu samo "packe" a ne primerena kazna za nekog ko se sakrio iza uniforme), a ako nije kriv, onda neko drugi mora da snosi posledice. I u jednom i u drugom slučaju trebaju debele kazne.
Bahatosti pojedinaca bili oni u uniformi ili ne, moramo stati na crtu.

Pera

pre 13 godina

Ja znam da sam, dok sam imao dugu kosu, bio izuzetno zanimljiv policajcima patroldžijama. Ne samo ja, većina mojih prijatelja drugačijeg izgleda od onog kakav se u palankama poput mog rodnog grada smatra normalnim. Sa druge strane, nikada nisam video da policajci legitimišu ljude koje najčešće nazivamo "džiberima", "dizelašima" ili "šabanima", naprotiv - video sam kako prolaze mirno pored njih. Znam i da su policajci bili brzi kad god je nekog od mojih prijatelja ili poznanika neko prijavio zbog buke, a da su moju drugaricu, koju je napao neki siledžija (za koga pričaju da je dobro poznat policiji), mog druga, koga je u parku napao čopor pasa koje su vlasnici pustili da trče, ili mog poznanika kome je neko ukrao bicikl pitali: "I, šta bi hteo/la od nas?" Da budem iskren, poverenja u policiju nemam. Ne verujem da će me zaštiti kada mi bude potrebno, kao što, uostalom, nisu kada je bilo. Sa druge strane, jedan moj komšija, policajac, mi je na ovo što sam ovde napisao rekao: "Budalo, šta misliš, što radimo samo ono što moramo? Ko pa nas štiti? Šta je u ovoj državi jedan pandur, pojede te mrak začas..."

zeil

pre 13 godina

@Milan Krstic - Je l' ti trazis veca ovlascenja za policiju ili ovlascenje da lupas samare kome stignes, ukljucujuci i zene. Samar kao sredstvo prinude ne postoji ni u jednom udzbeniku vec je cin ponizavanja i odraz primitivizma. Da si ucio te policijske skole, znao bi razliku. Verujem da ima svega i svakoga i da policijski posao nije lak, ali mora da se cuva hladna glava i da se poseduje osnovna inteligencija. Ovaj balvan treba da leti na ulicu i da krivicno odgovara - takav policiji ne treba. Sto to pre svi shvate, utoliko bolje.

miki

pre 13 godina

Ne treba generalizovati,što ovde mnogi rade.Ima policaja koji savesno vrše svoj poziv,i uveren sam,podjednako osudjuju ovakve dogadjaje kao i mi obicni gradjani.

Igor

pre 13 godina

Važno je da policajci nauče da poštuju pravila, procedure i zakon a ne da je sve u Srbiji "odokativno". Logično je da sa kriminalcima i povratnicima policija bude gruba a sa gradjanima uljudna. Kod nas je najčešće obrnuto iz straha za ličnu bezbednost. Postoje ljudi koji poštuju pravila. Spadam u one koji podržavaju red i disciplinu. Baš zbog toga NIKAD ne bih prešao preko ŠAMARA službenog lica ili potezanja oružja i slično. Policija uz ovlašćenja mora da ima duplo veće kazne za nepoštovanje zakona jer su službena lica. Suspenzija je dokaz da još nismo pravna država. Policajac koji bez razloga i u prisustvu svedoka fizički napadne neosudjivanu osobu mora da ide na sud i ako se dokaže krivica njegova kazna mora biti veća nego običnih gradjana. Takodje nema rasprave sa policijom dok je na dužnosti. To je onda zdrav odnos.

Hungalunga

pre 13 godina

... ima ok policajaca sa njima je bilo i dobrih i losih iskustava. Ovde nije sve lepo objasnjeno tako da mozemo samo da generalizujemo i komentarisemo na osnovu stereotipa. Pozdrav svim dobrim policajcima!

dime

pre 13 godina

vreme je da djorovicu vidim ledja, i da to mesto dodje covek iz kragujevca, jel ova pecka policija i ne poznaje ljude po gradu, prave kragujevcane.!!!! ovo nije prvi put da se ovo desava, ima jos primera, !!!!!!

Milan Krstić

pre 13 godina

Kada neko govori napamet onda zdrav razum tu nema šta da traži...ista halabuka je bila i kad je šamaran onaj rom koji je posle toga nastavio da krade...svi koji danas krše zakon u 80% slučajeva se ne boje policije...jača ovlašćenja policiji žele samo oni koji rade taj posao,žrtve i članovi žrtvinih porodica...ostali prave buku i isteruju svoje komplekse kako je policija surova...da je surova normalan svet bi mogao mirno da živi bez stresova u stanu od preterane buke,nasilja u porodici,glasne muzike iz kafića i splavova,roditelji bi mogli da ne brinu da li će im čerka biti silovana,sin drogiran,da li će biti prebijeni,ubodeni ili mrtvi...kada shvatimo da je u toku rat koji kriminalci dobijaju možda će biti kasno za bilo šta...na desetine primera iz samo jednog grada ima gde žrtve i dan danas strahuju...
Ne znate vi ništa na žalost...

Gradjanin

pre 13 godina

@A šta ako je policajac u pravu?
(Aca, 16. jul 2012 22:38)

U kom je on to pravu? Jel zato sto cuti zeni kuci na svaki njen hir?

Decko, i da je ona njega udarila, ne bi trebao da je udari, jer valjda moze zensko da savlada bez da udari!!!

A drugo, PO ZAKONU, oni (policija) smeju da koriste sredstva prinude samo ako su oni u opasnosti da se odbrane, i istu prinudu (ALI NE BATINE ODMAH), vec lisice da primene ukoliko se lice odupire hapsenju. Pa nikad ne ide jedan, a obicno idu po jednu osobu.

ZNACI, BATINE NIKAD!

Jel ti sad Aco jasno? Ako ti nije jasno, malo izGOOGLAJ ;)

90% SUP-a bi trebalo da idu jedno godinu dana na kurseve policijske ponovo, da ih nauce kako u kojim situacijama da se ponasaju.

Bane

pre 13 godina

Nije da ga branim, ali da ne bude opet kao sa onim policajcem sto je suspendovan pa Dacic primio "zrtvu" u kabinet pa ta "zrtva" posle krala po benzinskim pumpama.

Goran

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07)

Kada cete vi pripadnici policije da shvatite vec jednom da nemate prava da bijete, samarate, ponizavate i na kraju da se izivljavate nad ljudima, vase je da hapsite i vodite pred sudiju !
Pozdrav od sasvim normalnog postenog gradjanina.

NowhereToHide

pre 13 godina

ja sam gledao kako je na jednom splavu u beogradu policajac ne osamario nego odrao od batina jednu devojku koja je jedino bila malo drska prema njemu jer je ovaj prethdno nazvao pogrdnim imenom i ona nije posle htela da mu da licnu kartu.....odrao je od batina....u beogradu policija ne da samara nego bije kako stigne...

BB

pre 13 godina

Jednom kada sam sedeo kod zgrade sa drustvom, u kasne sate, neki su pili alkohoh, ali niko nije bio glasan, ili nesto slicno. Prisla su nam dva policajca, jedan mladji, jedan stariji. Mladji miran i kulturan, a stariji neverovatno drzak. Posto sam znao da nismo uradili nista mimo zakona, a takodje znam da imam u drustvu drugara koji vole da se svadjaju, ja sam razgovarao sa policajcem. Po njegovom ponasanju primetio sam da on zapravo nemoze nista da uradi, i da nas namerno provocira da bi mogao za nesto da pise kaznu ili privodi. Zato sam odlucio da razgovaram sa njim potpuno kulturno sto ga je jos vise iznerviralo pa su se njih dvojica okrenuli i otisli.

laki

pre 13 godina

Svaka cast pojedincima policajcima koji svoj posao obavljaju posteno,najsmesnije su izjave sefova i nacelnika da je uvek rec o policajcu bez mrlje i da je odlican bio bas do tada.

Milan Krstić

pre 13 godina

Ako mislite da policija šikanira gradjane onda Vam želim da dva meseca nosite uniformu i da idete na intervencije...kako ono kažu 1.000% sam siguran da nakon 15 dana ima da vam se sve ogadi i tek tada ima da shvatite i poželite mnogooo,mnogo veća ovlašćenja Policije...

Djoka

pre 13 godina

Taj policajac verovatno i svoju ženu u kući mlati,psihički stabilna ličnost ne lupa šamare ženama po ulici.Očiste policiju od ovakvih likova,obratite pažnju kome dajete zakon u ruke.

Dragan Miladinovic

pre 13 godina

"Iz kragujevačke policije su naveli da žale zbog tog incidenta i da će preduzeti sve da on ne naruši partnerske odnose i poverenje koje policija ima kod građana u tom gradu."

Ko kaze da ovakva saopstenja za javnost ne mogu da budu duhovita i sarkasticna. :D

Goran

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07)

Kada cete vi pripadnici policije da shvatite vec jednom da nemate prava da bijete, samarate, ponizavate i na kraju da se izivljavate nad ljudima, vase je da hapsite i vodite pred sudiju !
Pozdrav od sasvim normalnog postenog gradjanina.

Dragan Miladinovic

pre 13 godina

"Iz kragujevačke policije su naveli da žale zbog tog incidenta i da će preduzeti sve da on ne naruši partnerske odnose i poverenje koje policija ima kod građana u tom gradu."

Ko kaze da ovakva saopstenja za javnost ne mogu da budu duhovita i sarkasticna. :D

Djoka

pre 13 godina

Taj policajac verovatno i svoju ženu u kući mlati,psihički stabilna ličnost ne lupa šamare ženama po ulici.Očiste policiju od ovakvih likova,obratite pažnju kome dajete zakon u ruke.

NowhereToHide

pre 13 godina

ja sam gledao kako je na jednom splavu u beogradu policajac ne osamario nego odrao od batina jednu devojku koja je jedino bila malo drska prema njemu jer je ovaj prethdno nazvao pogrdnim imenom i ona nije posle htela da mu da licnu kartu.....odrao je od batina....u beogradu policija ne da samara nego bije kako stigne...

BB

pre 13 godina

Jednom kada sam sedeo kod zgrade sa drustvom, u kasne sate, neki su pili alkohoh, ali niko nije bio glasan, ili nesto slicno. Prisla su nam dva policajca, jedan mladji, jedan stariji. Mladji miran i kulturan, a stariji neverovatno drzak. Posto sam znao da nismo uradili nista mimo zakona, a takodje znam da imam u drustvu drugara koji vole da se svadjaju, ja sam razgovarao sa policajcem. Po njegovom ponasanju primetio sam da on zapravo nemoze nista da uradi, i da nas namerno provocira da bi mogao za nesto da pise kaznu ili privodi. Zato sam odlucio da razgovaram sa njim potpuno kulturno sto ga je jos vise iznerviralo pa su se njih dvojica okrenuli i otisli.

laki

pre 13 godina

Svaka cast pojedincima policajcima koji svoj posao obavljaju posteno,najsmesnije su izjave sefova i nacelnika da je uvek rec o policajcu bez mrlje i da je odlican bio bas do tada.

Jovana Jovanovic

pre 13 godina

Zbog ovakvih komentara kao sto je Vas, stefan, moram da se oglasim. Delimicno su tome krivi i pojedini mediji koji vest nisu preneli do kraja. Posto na to imam pravo, bez obzira na krivicni postupak koji ce se voditi, ispricacu kompletnu situaciju.
U subotu smo brat i ja cekali taksi ispred ulaza, ne znajuci da se sa suprotne strane solitera odigrava pljacka. Iznenada je ispred nas stalo policijsko vozilo, izleteo policijac i od brata trazio da stavi ruke na vozilo i spusti ranac, sto je bez pogovora ucinio. U shoku sam napravila grimasu zaprepascenja, jer u svom zivotu nisam imala nikakav dodir sa policijom, osim mimoilazenja u prolazu. Gospodin se besno okrenuo prema meni i viknuo :"Sta mi se smejes gusko jedna?" i opalio mi samarcinu da mi se glava okrenula. Brat ga je pitao:" Zasto mi udaras sestru?", a on je odgovorio :"Smeje mi se ironicno i provocira!" i onda udario jos jedan samar. Naravno, u roku od sat vremena, zahvaljujuci snimku iz prodavnice,lopovi su pohvatani. Znaci, osamarena sam, a to nicim nisam izazvala. Zbog takvih komentara kao sto je Vas, osecam se kao zrtva brutalnog silovanja kojoj se sudi. Ne verujem da biste takav davali da je u pitanju Vasa majka, supruga, devojka, sestra, cerka...I da, naravno, postoje svedoci dogadjaja. Njihov jedini komentar je bio: "Skandal!"

sumorni

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07) "

A kako ne poželite da napustite taj posao i posvetite se drugoj karijeri?

Jeste vi normalni, koga briga što vam se posao ne svidja? Imate pravilnik o postupanju u kome piše da ne smete ni da me mrko pogledate, a ne šamar da udarite.

Prošla su stara vremena kad se prvo udaralo a onda tražila lk.

Niste bre osudjeni na taj posao, ima i drugih.

mrmlj

pre 13 godina

@Milan Krstic: ako vam se ne svidja posao koji radite, promenite ga prvom prilikom. do tada, ćutite, trpite i radite ga pošteno. nema opravdanja za ovo šamaranje nedužne devojke, pa da je ne znam šta dotični policajac video i doživeo u svojoj karijeri. iskren da budem, baš me briga čega se on nagledao, obučen je i plaćen da se noso sa tim, a ne da glumi baju šamarajući prolaznike.

alimpije petronijevic

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07)

vi bi veca ovlascenja? ja bih vecu kontrolu policije. nema sumnje da se policajci u svom poslu susrecu sa svakavim probisvetom, olosem i kriminalcem, ali to je deo vase profesije koju ste sami izabrali i za koju ste placeni. policijski neprofesionalizam, drskost i konstantno krsenje pravila, zakona i cestitosti ne mozete da opravdavate tezinom posla.
ako mislite da policija ne sikanira i ponizava gradjane (iste te koji im placaju platu), ja bih vam preporucio da skinete uniformu, pa da kao "obican" gradjanin skrenete paznju patroli saobracajne policije da su, recimo, parkirali automobil na pesackom prelazu dok su narucivali burek i jogurt u obliznjoj pekari.

zeil

pre 13 godina

@Milan Krstic - Je l' ti trazis veca ovlascenja za policiju ili ovlascenje da lupas samare kome stignes, ukljucujuci i zene. Samar kao sredstvo prinude ne postoji ni u jednom udzbeniku vec je cin ponizavanja i odraz primitivizma. Da si ucio te policijske skole, znao bi razliku. Verujem da ima svega i svakoga i da policijski posao nije lak, ali mora da se cuva hladna glava i da se poseduje osnovna inteligencija. Ovaj balvan treba da leti na ulicu i da krivicno odgovara - takav policiji ne treba. Sto to pre svi shvate, utoliko bolje.

so

pre 13 godina

juče,vozeći se,iza policijskog vozila u Somboru,nabrojao sam 5 (pet) prekršaja koji su napravili u roku samo 3 (tri) minuta!Ne generalizujem ih,ali brate da ne j... živu silu a kamo li pravila saobraćaja,malo je reći!

Pera

pre 13 godina

Ja znam da sam, dok sam imao dugu kosu, bio izuzetno zanimljiv policajcima patroldžijama. Ne samo ja, većina mojih prijatelja drugačijeg izgleda od onog kakav se u palankama poput mog rodnog grada smatra normalnim. Sa druge strane, nikada nisam video da policajci legitimišu ljude koje najčešće nazivamo "džiberima", "dizelašima" ili "šabanima", naprotiv - video sam kako prolaze mirno pored njih. Znam i da su policajci bili brzi kad god je nekog od mojih prijatelja ili poznanika neko prijavio zbog buke, a da su moju drugaricu, koju je napao neki siledžija (za koga pričaju da je dobro poznat policiji), mog druga, koga je u parku napao čopor pasa koje su vlasnici pustili da trče, ili mog poznanika kome je neko ukrao bicikl pitali: "I, šta bi hteo/la od nas?" Da budem iskren, poverenja u policiju nemam. Ne verujem da će me zaštiti kada mi bude potrebno, kao što, uostalom, nisu kada je bilo. Sa druge strane, jedan moj komšija, policajac, mi je na ovo što sam ovde napisao rekao: "Budalo, šta misliš, što radimo samo ono što moramo? Ko pa nas štiti? Šta je u ovoj državi jedan pandur, pojede te mrak začas..."

Ac1d

pre 13 godina

Interesantno je to da kad se govori o "običnim" osumnjičenima za bilo šta, u našoj štampi, uvek se navodi puno ime i prezime, a u slučajevima gde su umešana službena lica nikada. Zašto?

Milan Krstić

pre 13 godina

Ako mislite da policija šikanira gradjane onda Vam želim da dva meseca nosite uniformu i da idete na intervencije...kako ono kažu 1.000% sam siguran da nakon 15 dana ima da vam se sve ogadi i tek tada ima da shvatite i poželite mnogooo,mnogo veća ovlašćenja Policije...

Gradjanin

pre 13 godina

@A šta ako je policajac u pravu?
(Aca, 16. jul 2012 22:38)

U kom je on to pravu? Jel zato sto cuti zeni kuci na svaki njen hir?

Decko, i da je ona njega udarila, ne bi trebao da je udari, jer valjda moze zensko da savlada bez da udari!!!

A drugo, PO ZAKONU, oni (policija) smeju da koriste sredstva prinude samo ako su oni u opasnosti da se odbrane, i istu prinudu (ALI NE BATINE ODMAH), vec lisice da primene ukoliko se lice odupire hapsenju. Pa nikad ne ide jedan, a obicno idu po jednu osobu.

ZNACI, BATINE NIKAD!

Jel ti sad Aco jasno? Ako ti nije jasno, malo izGOOGLAJ ;)

90% SUP-a bi trebalo da idu jedno godinu dana na kurseve policijske ponovo, da ih nauce kako u kojim situacijama da se ponasaju.

mario

pre 13 godina

Pre nekih 6-7 godina, prilikom racije igraonica u metrou u Beogradu, momak do mene je nesto smesno prokomentarisao par puta dok ga je jedan od pandura pretresao... Nisam uspeo da se suzdrzim da se ne nasmejem na sekund nakon cega sam mu se izvinio cak i dobio sam 2 udarca kundakom u bubrege samo zbog toga... Iste veceri jedan drugi lik je glasno nesto uzviknuo u momentu kada su uleteli u igraonicu ne videvsi ih kako ulaze, odmah mu je prisao prvi pandur, osamario ga i odveo pozadi... Ko zna kako se tamo nastavilo... Slicno tome bi svaki put bilo kada bi dolazili dole... Ne znam kakvi su danas, al kolko vidim nije se mnogo promenilo

dime

pre 13 godina

vreme je da djorovicu vidim ledja, i da to mesto dodje covek iz kragujevca, jel ova pecka policija i ne poznaje ljude po gradu, prave kragujevcane.!!!! ovo nije prvi put da se ovo desava, ima jos primera, !!!!!!

drago

pre 13 godina

Svaki policajac koji misli da mu je tezak posao koji radi ili mu se me svidja ili misli da mu je plata mala neka promeni posao kao i svi drugi gradjani. A, sve dok je u sluzbi mora do perfekcije da obavlja svoj posao i da za svoj Rad polaze racune. Tada ce imati poverenje gradjana.

sumadinac

pre 13 godina

"...da on ne naruši partnerske odnose i poverenje koje policija ima kod građana u tom gradu."
A ja sam 34 god mislio da zivim u Srbiji,a ja ustvari zivim u Luksemburgu

mrmlj

pre 13 godina

@stefan: "uneti u zapisnik ili lupiti šamar" nije izbor na koji pandur ima pravo. ako ga je devojka ometala u vršenju dužnosti, onda je trebalo da protiv nje pokrene odgovarajuće mere U KOJE ŠAMAR NE SPADA NI U LUDILU!

goran kovacic

pre 13 godina

Vi Gorane svakako niste psihicki spremni za posao koji obavljate i iz vase izjave se nedvosmisleno vidi da niste uspesno osposobljeni za taj posao ,ne znam na koji nacin ste dospeli do zanimanja u kome ste sada ali svakako niste usamljeni primer coveka koji nosi uniformu a nije joj dorastao.

softtroll

pre 13 godina

Da odgovorim ovim pandurima sto se javljaju da brane kolegu KOJI JE PREKRSIO ZAKON: ako vam je tesko da radite taj posao, dajte otkaz i pravac njive i atari, paori nebazdareni. "kako nam je tesko kako nam je tesko". Otkaz i na njivu bre! A nama je lako sa vama psihicki nestabilnim razbojnicima? NE MOZETE DA SPROVODITE ZAKON KAD GA NE POZNAJETE, NE ZNATE ZAKON! Kada budete naucili isti, mozda cete ga se pridrzavati. Dokle god ga se ne pridrzavate, treba vas 3 puta jace kaznjavati jer ste vi ti koji ga predstavljaju! A sta covek da nauci od vas? Da treba preventivno samarati zene za svaki slucaj, mozda je bezobrazna?? Niste vi ljudi, vi ste bre kukavice najgore, udarate bre devojku, a dilerima pruzate ruku! Ipak, to su vam saradnici, jel... I svaki od vas "kolega" koji se javljaju da ga brane - i vas treba kazniti! PRVO ZAKON A ONDA VI! Svaki put kad kupim jogurt bre ja vas placam! Ima da mi persirate i da trazite jos!

Mozzart

pre 13 godina

Ej bre, odneti u policiju psiho test, dati svima da ga urade, ko ne prodje, otkaz! Ima i normalnih, koji bi da rade u policiji! Drzave, gde policija bije kog stigne, mogu se izbrojati na prste! Mi smo srednji prst! Ovakve ludake i manijake, koji kao stite zakon, izbaciti iz policije, i u preporuci napisati zbog cega, pa neka stoka trpi za hleb ceo zivot!

miki

pre 13 godina

Ne treba generalizovati,što ovde mnogi rade.Ima policaja koji savesno vrše svoj poziv,i uveren sam,podjednako osudjuju ovakve dogadjaje kao i mi obicni gradjani.

AleksandaR

pre 13 godina

@Milan Kostić Da li tebe neko moli da budeš policajac, da li te je neko naterao na to ili si sam izabrao? Očigledno je da nisi sposoban da se time baviš - što je potpuno u redu, nismo svi sposobni za sve - tako da lepo daj otkaz, nađi manje stresan posao i svima lepo.

nesh_bros

pre 13 godina

Imao sam dosta puta "konflikte" sa policijom.. sto se derete, pijete, pa i svadje sa njima, pretresanja.. tipicno za svakog ko je odrastao u Bg. Ali samar ili batine NIKAD.. ipak i ljudi znaju da pretetaju !

Okoca Dimi

pre 13 godina

AKO mu je posao tezak i ne ume i nece da radi po zakonu,neka promeni posao.POSTO sam uvideo iz prilozenog da je doticni veoma SNAZAN i NAPUCAN,cim je u stanju da osamari zenu,moze da dodje kod mene na selo pa da vidi sta je tezak i mukotrpan posao...

iGogi

pre 13 godina

I ako neko svojim ponasanjem zasluzi samar, nije na policiji da iste deli. Postoje zakonom propisani postupci za policiju a kasnije i sankcije koje ce sud da donese. Nema izgovora, to ne sme da se desava

Igor

pre 13 godina

Važno je da policajci nauče da poštuju pravila, procedure i zakon a ne da je sve u Srbiji "odokativno". Logično je da sa kriminalcima i povratnicima policija bude gruba a sa gradjanima uljudna. Kod nas je najčešće obrnuto iz straha za ličnu bezbednost. Postoje ljudi koji poštuju pravila. Spadam u one koji podržavaju red i disciplinu. Baš zbog toga NIKAD ne bih prešao preko ŠAMARA službenog lica ili potezanja oružja i slično. Policija uz ovlašćenja mora da ima duplo veće kazne za nepoštovanje zakona jer su službena lica. Suspenzija je dokaz da još nismo pravna država. Policajac koji bez razloga i u prisustvu svedoka fizički napadne neosudjivanu osobu mora da ide na sud i ako se dokaže krivica njegova kazna mora biti veća nego običnih gradjana. Takodje nema rasprave sa policijom dok je na dužnosti. To je onda zdrav odnos.

genije

pre 13 godina

Budimo iskreni - ovaj put su reagovali i bezobraznik je preventivno sklonjen sa ulice.
Ako je kriv - odgovaraće (nadam se da će B92 ovo pratiti do kraja, da makar znamo ako budu samo "packe" a ne primerena kazna za nekog ko se sakrio iza uniforme), a ako nije kriv, onda neko drugi mora da snosi posledice. I u jednom i u drugom slučaju trebaju debele kazne.
Bahatosti pojedinaca bili oni u uniformi ili ne, moramo stati na crtu.

I mene su isto

pre 13 godina

Evo prilike da ispricam slicnu situaciju koja se meni desila:
Proslo prolece, ulazim u autobus 17 kod Opstine Novi Beograd i ponistavam zutu karticu. Odmah posle kruznog toka, kod Arhiva, marica zaustavlja autobus. Ulazi milicajac na prednja vrata i kaze da svi napuste vozilo. (kako sam kasnije saznao, bio je fudbalski derbi, i valjda su u tom autobusu bili neki navijaci koji su im kamenovali kolegu). Ja ga pitam normalnim tonom: "Zasto da napustim? Pa upravo sam ponistio poslednju markicu. Nemam drugu da bih je ponovo ponistavao u drugoj 17ici". On vadi pendrek, udara me jako u stomak i sutne me napolje kroz prednja vrata.
Ja mu zapisem broj i odem sutra kod advokata, s namerom da ga tuzim. (Takodje sam bio i u bolnici, gde je konstatovano da mi je povredjeno jedno rebro).
Advokat me prijateljski savetuje da sve zaboravim, jer sam "ometao sluzbeno lice u vrsenju duznosti". Odem kod drugog advokata, on mi takodje kaze da nemam sanse da prodjem.
I tako ja zaboravim, jer zivim u zemlji Srbiji.

bosanac

pre 13 godina

-Goran-,policija hopsi,pise krivicne i prekrsajne prijave,vodi kod sudije,i onda se desi da neko ko ima desetak i vise prijava,sto krivicnih,sto prekrsajnih bude na slobodi do izvrsenja nekog tezeg kd tipa ubistvo,razbojnistva ili slicno,i narodu je opet kriva policija,samaranje bilo koga lica,od strane osl ili civila,smatra se omalovazavanjem udarene osobe i takvi postupci treba da se sankcionisu,kao i oni gore navedeni,ali to tesko da se desi sa nasim nezavisnim sudstvom,zavisnim od parlamentarne vecine,gospodo policajci delujte preventivno i budite u sluzbi gradjana.

Vratite ih u skolu!

pre 13 godina

Dovoljno je da pogledate face ovih iz interventne, pogledajte i saobracajce, ali akcenat na interventnu. Odmah se vidi se da su to intelektualne velicine, ubace pajsere na onaj instant kurs od 6 meseci i onda im daju vlast i oruzije?! Koliko se ja secam bilo je i gorih slucajeva od ovih, ako se dobro secam, overise momka u glavu na NBGD? Moze tu mnogo da se pise ali poenta je u psihotestu koji dosta njih ne bi proslo i u potpisu

Aha

pre 13 godina

Da je prosao psihicki test ne bi tek tako mogao da pukne i isamara nekog bez ikakvog razloga. Za policajca je vrlo bitno da prodje psihofizicki test, ovaj je izgleda prosao samo test cepanja drva.

Lično iskustvo i ništa više.

pre 13 godina

Nisam pandur, niti njihov advokat, ali se uvek, kad ovako "nedužni" dobiju ćušku, pitam: Kako mene sa 57 godina života, nikada policija nedužnog nije udarila ili maltretirala? A živeo sam dinamično i stizao svugde.

Pravda

pre 13 godina

U mom kraju policajac je bio dosta drzak kada je mladic napravio udes javnost i roditelji digli su takvu viku da su policajca izbacili iz sluzbe a pomenuti mladic udari u kamiom posle pijane voznje sa smrtnim ishodom.Kad sam posle nekoliko godina biseg policajca sada dobrog farmera pitao dal se kaje odgovorio je sa ne. Roditelje koji su na taj nacin stitili sina nisam pitg dal se oni kaju malo je nepristojno

softtroll

pre 13 godina

@stefan: Sta bre treba da se ispita? Sta se pravis blesav ti? Ima svedoke, covek je cak udaljen sa duznosti. I sada ce jos verovatno vrsiti svakodnevni pritisak i on i njegove kolege koje ga brane jer su isti. Znamo kako se to radi, nije ovo serija sa FOX Crime-a, pa su svi posteni. Kao sto rekoh: jel' nemozete da radite po zakonu i budete profi? Daj otkaz i na njivu, oranice placu za sivonjama! Zasto bi predstavnici zakona bili izuzeti istog? Sta su oni, bogom dani? Sivonja imamo na pretek!

Bane

pre 13 godina

Nije da ga branim, ali da ne bude opet kao sa onim policajcem sto je suspendovan pa Dacic primio "zrtvu" u kabinet pa ta "zrtva" posle krala po benzinskim pumpama.

Milan Krstić

pre 13 godina

Kada neko govori napamet onda zdrav razum tu nema šta da traži...ista halabuka je bila i kad je šamaran onaj rom koji je posle toga nastavio da krade...svi koji danas krše zakon u 80% slučajeva se ne boje policije...jača ovlašćenja policiji žele samo oni koji rade taj posao,žrtve i članovi žrtvinih porodica...ostali prave buku i isteruju svoje komplekse kako je policija surova...da je surova normalan svet bi mogao mirno da živi bez stresova u stanu od preterane buke,nasilja u porodici,glasne muzike iz kafića i splavova,roditelji bi mogli da ne brinu da li će im čerka biti silovana,sin drogiran,da li će biti prebijeni,ubodeni ili mrtvi...kada shvatimo da je u toku rat koji kriminalci dobijaju možda će biti kasno za bilo šta...na desetine primera iz samo jednog grada ima gde žrtve i dan danas strahuju...
Ne znate vi ništa na žalost...

Dzoni

pre 13 godina

Sta? Udaljen zbog samaranja? Ako ih je bilo vise od trojce a verujem da jeste to je organizovan kriminal, svi od min. 3 do 10 god. odmah! ...preterali ste ga vise, ovamo za beznacajne prestupe ljudi dobijaju godine robije..eeeejjjj bre!

Toma Raja

pre 13 godina

@Budi pametan: Sta bi se desilo? Pa nista. Oni ionako i nisu tu, vec sede u kafani ceo dan. Evo ja sam gledao coveka koji je cekao 4 sata da dodje policija da uradi uvidjaj jer su mu razbili staklo automobila da ga pokradu. I on mora da ceka 4 sata njih da bi uradili uvidjaj jer ne sme da dira auto ili da ga pomera. Inace, za to vreme, na 100m odatle u kafani je sedela ekipa policije, kola parkirana ispred. Oni niti su intervenisali niti su zeleli da mu pomognu. Tako da ta prica "sta bi bilo da nije njih" ne pije vodu. Nista ne bi bilo!

Doc Holiday

pre 13 godina

@ Milan Krstic i ostali Policajci... Vi prvo i prvo morate da znate da su vasi pravi poslodavci upravo ti gradjani. Poreski obveznici. Vas posao nije da sudite. Vase je da, ukoliko je neko osumljicen za nesto, uhapsite, stavite lisice i odvedete kod sudije koji ce da odredi dali je ili nije kriv. Slazem se da je vas posao izuzetno stresan ali ukoliko nemate 00 ili mogucnosti da hapsite prave kriminalce ( stiti ih neko ) onda ne trebate da se istresate na neduznim gradjanima.. Ukoliko to ne mozete da istrpite-jbg onda to nije posao za vas - promenite zanimanje.
A i u doticnom slucaju.. cak i da je policajac u afektu pogresio ( mada je kazu stariji iskusniji policajac - znaci MORA da zna da se kontrolise) u najmanju ruku je mogao da se izvini. Mozda bi i epilog bio drugaciji.

Uostalom , osoba koja moze da osamari nekog ko je takoreci bespomocan ( zena naspram obucenog policajca ) je ili bolesna ili je p... u dusi..

stefan

pre 13 godina

Cekajte. Sta se zapravo desilo kada je se on odazvao na poziv. Sta se tamo desilo? Ima li ona dokaz za to? Ne kaze se dzabe: nije ono sto znas, nego ono sto mozes da dokazes. Mozda je ona sve to izmislila, a mozda i nije. Kod nas u drzavi nije lako biti policajac, jer uvek ima neko ko misli da je iznad zakona i onda kad dobije batine, onda krivi policiju. Kod nas: dobar policajac, kulturan, stalozen, miran - kukavica. A u svakoj drugoj drzavi: Normala. Kod nas: bije, pljuje, maltretira: Nevaspitan, ne zasluzuje znacku. A u drugim drzavama: A sto vas je tukao?
Ko zna sta je ona radila, a on nije hteo da je uvede u zapisnik nego je udario samarom i otisao dalje. Nek oni ovo ispitaju i onda da rasudjujemo. Kako mozete sad da kazete da je on kriv kada imate samo posledicu? Trazite razlog.

Nena Ilic

pre 13 godina

"partnerske odnose i poverenje koje gradjani imaju" ha,ha,ha,ha, pa Djorovic se to šali na svoj račun. On ima samo partnerske odnose i poverenje interesnih grupa... Da li je Dačić informisan o tome? Ne znam, ali ne deluje mi da je baš naivan i neinformisan. Možda da se raspita kod Dejanovica kako stvari funkcionišu sa kragujevackom policijom....ha,ha,ha crni humor ...."poverenje gradjana u policiju"..."parterski odnos"......ha,ha,ha

niki

pre 13 godina

Ma ljudi, neko pominje i onog roma koji je bio kod Dačića. Gledajte, policija ne sme da se iživljava nad građanima niti nad počiniocima. Za to postoje organi da kazene (sud). Njihov posao je jasan i znaju se pravila i procedure. NI U JEDNOJ NE POSTOJI ŠAMARANJE. Zna se kako se odnosi prema onome koji provociraju ili protiv onih koji su nasilni. Na žalost imao sam sličan slučaj iz studentskih dana kada su me našamarali ni krivog ni dužnog. Tek posle protesnog pisma moga oca (oficir) ministru policije su se javili da zataškaju stvar i molili me da negiram celu stvar što sam i učinio. DAN DANAS SE KAJEM. Nadam se da će Jelena istera do kraja.

Hungalunga

pre 13 godina

... ima ok policajaca sa njima je bilo i dobrih i losih iskustava. Ovde nije sve lepo objasnjeno tako da mozemo samo da generalizujemo i komentarisemo na osnovu stereotipa. Pozdrav svim dobrim policajcima!

Sonja

pre 13 godina

Nedavno je objavljena informacija o porastu stope samoubistava kod policajaca. Oni rade u veoma teskim uslovima, susrecu se, kao i svi gradjani, sa rastucom agresivnoscu, kad opomenu ili privedu npr. maloletnike koji prave buku, krs i lom u sitne sate, roditelji ih vredjaju, prete im umesto da se sete da se umešaju u svoj roditeljski posao. Policajce vredjaju, pljuju, znajuci da ovi treba to da istrpe. U policiji ima naravno i bahatih i nasilnih pojedinaca, ali moja poenta je u tome da osim nekih formalnih psihotestova i godisnjih takodje povrsnih psihoevaluacija, oni nemaju pravu psiholosku podrsku kakva je potrebna u ekstremno stresnim profesijama.Eventualno ih salju kod psihologa (za koje se ne znaju da li su talentovani terapeuti ili samo teorijski obuceni) tek kad su sindromi pucanja vec uocljivi. Policajci bi trebalo da imaju stalni pristup psiholoskoj pomoci, bez straha da ce zbog toga biti oznaceni kao labilni i mozda izgubiti posao. Treba im cesto organizovati i radionice na kojima ce, u atmosferi podrske, razumevanja i poverljivosti moci da izraze svoje muke, frustracije, strahove, i jačati svoje psihičke resurse i strategije. Pre nego sto se odmah latimo klišea o bahatom policajcu, treba postaviti sebi pitanje kakvi bismo mi bili u saobracaju, na poslu ili u kuci kad bismo smo samo dva dana za redom bili izlozeni stresovima, agresivnosti, pretnjama i opasnostima, sto je slucaj policaje svakog dana, i to bez adekvatne psihološke podrške, a uz malu nadoknadu.

Milan_PT

pre 13 godina

Stvar je jasna: ako se ironično smejanje po Zakonu smatra ometanjem službenog lica u vršenju dužnosti, onda je devojka trebala biti uhapšena i sprovedena u stanicu pod tom optužbom. Prilikom hapšenja policajac ima pravo da koristi određene metode imobilizacije proporcionalne pruženom otporu. Pri tom se pod otporom podrazumeva fizička akcija osumnjičenog, a ne verbalni akt, tj psovanje i pretnje (dosad svetska kriminologija nije u krivične radnje uračunavala i ironično smejanje). Prilikom hapšenja, policajac ne sme da reaguje na verbalne provokacije (pomenuto psovanje i pretnje razne vrste, uključujući i pretnje smrću članovima porodice policajca, a od noćas na osnovu KG iskustva, ironično smejanje se smatra pretnjom smrću), već da sprovede uhapšenika bez ikakvog verbalnog odgovora na te provokacije. To je ono čemu se uče policajci (i u 4-godišnjoj školi i na kursevima). Dakle, vređanje osumnjičenih i upotreba bilo kakve fizičke sile u momentima kad ne pružaju fizički otpor policijskoj akciji, uključujući udaranje s leđa u bubrege, lupanje šamara, udaranje nogama palog uhapšenika, vučenje za kosu, udarci nogom ili palicom u genitalije i niz drugih vrlo dobro poznatih udaraca iz repertoara srpske policije su strogo zabranjeni i srpskim i svetskim zakonima.

Milan_PT

pre 13 godina

Još samo da dodam ovo:
Policajac je u svakom slučaju pogrešio: ako je procenio da ga devojka svojom akcijom ometa u vršenju dužnosti, MORAO je da je uhapsi i sprovede u policijsku stanicu. S obzirom da ni ona i ni njen brat nisu uhapšeni, policajac je prekršio pravilo, jer je pustio na slobodu lice koje je ometalo policajca u vršenju dužnosti. A ako njena akcija nije procenjena kao ometanje, onda nije bilo potrebe ni za kakvom fizičkom intervencijom, u koju u svakom slučaju šamaranje ne spada. Čak i da je kod nje nađen ukradeni materijal, policajac ne sme da joj udara šamare, već da je uhapsi upotrebljavajući minimalno neophodnu silu.
Posebno otežavajuća okolnost je to što su udarena dva šamara sa izvesnim vremenskim razmakom, što svedoči o svesnoj nameri policajca da ponizi svog verbalnog protivnika, a ne njegovoj reakciji u afektu (npr. da ga je devojka pljunula prilikom akcije).

Aljoša

pre 13 godina

Jedanput me je jedan policajac na ulici zaustavivio, tražio dokumente, malo se šalio sa mnon i pustio. To je bio jedini policajac koji je bio pristojan i fin. Ostali sa kojima sam imao susrete su bili užasni: neprijatni, nepristojni, arogantni i agresivni. Desilo mi se da sam u srednjoj školi bio napadnut i opljačkan (ispred iste) i nažalost sam to prijavio policiji. Usledile su nedelje pakla i torture. Par godina kasnije prijavio sam pretnje koje sam dobio na osnovu seksualne orijentacije - mislim da se ni prema hulaganima, koje su priveli nakon utakmice, tako ne ophode kako su prema meni. Kako god bilo, od tada sam odlučio da se policiji ne obraćam za "pomoć". Samo ću još gore proći. Nemam poverenja u policiju.

nebitno

pre 13 godina

slazem se da nije lepo sto dele samare tek tako, ali isto tako ih i razumem jer imam par drugara u Policiji, i kada cujem sa kakvim ljudima imaju posla, razumem da po neki ispad njihov i mora da se desi. ne zaboravite samo koliko ima te iste dece koja sou prave po skolama ili sportskim tribinama.

Budi pametan

pre 13 godina

Nisam ni za jedne ni za druge. Moj najbolji drug je policajac, cuo sam i video svasta. Da ima budala ima, kao i u svakom drugom poslu. Da treba da bude bolja kontrola, treba. Da su ljudi cesto bezobrazni, jesu. U vecini slucajeva policija ih iskulira. Ali sklonite vi policiju sa ulice ( hajde da svi oni promene posao ili da i h boli uvo kako ce da rade) sta bi se desilo?

qwerty

pre 13 godina

@Bane
Razmisli malo, momak koji je možda imao prekšajne prijave ako mazne nešto sa pijačnih tezgi, odjednom biva uhvaćen u ništa manje nego u pljački benzinske pumpe. Sve to nekoliko dana nakon što je zahvaljujući njemu čitava policijska stanica dospela na stub srama. Neću ništa da tvrdim, ali oni (policija) se drže zajedno, imaju i sindikat sada, tako da mi je sve to sumnjivo.
Opet, neću ništa da prognoziran, ali se plašim da će nakon otkaza bahatom Milanu K. i njegovim kolegama koje ga nisu prijavile, nesrežna devojka biti uhapšena za recimo nameštanje utakmica u Italiji.

stefan

pre 13 godina

Za jovanu i mrmij. Naravno, kao i u svakom sistemu, i kod nas ima nevaspitanih policajaca. Oni svoje mesto zloupotrebljavaju, i koriste znacku da se istresu na drugima. Konkretno u vezi ove situacije iz ove vesti: mislim da treba da se detaljno ispita sta se desilo i onda da donosimo zakljucke. Vecina komentara se svodi na to da je policajac kriv. Mora ovo mnogo vise da se ispita da bi se presudjivalo. A za Vas slucaj, Jovana, ja ne znam sta da kazem. Meni se nikad nije dogodila takva situacija, koliko god ja bio nervozan ili sta god, nikada me policajac nije udario. Kao sto rekoh, u svakom sistemu ima losih. Narod to moze da ispravi, ali se za to krece od drzavnog vrha. A i da ste ulozili zalbu na policajca, ta zalba bi verovatno bila u kanti, a kome onda da se zalite? Uvek treba izbeci sukob, i nastojati tome da idete niz dlaku onima koji imaju autoritet i pravo da vam promene licni opis bez razloga. Uvek pokusajte da izgubite sukob, sklonite se od problema i bice sve ok. Nazalost u nasoj drzavi je normalno da policija bije narod. I narod je se na to navikao, sto je potpuno pogresno. Ipak, policija je tu da cuva narod od onih koji narusavaju bezbednost gradjana. Kod nas je ocigledno obrnuto. Dok na primer 90-ih godina, policija nije smela da se javi da je ziva. A sad maltretiraju neduzan narod. I neduzne prolaznike, kao sto su vas napali. Mora sistem da se menja iz korena ako zelimo sigurnost za nas i nasu decu. Ali procice jos dosta vremena dok nas narod to ne shvati.

Nikala

pre 13 godina

U zvaničnom saopštenju se kaže da je policija pozvata , od strane službenih organa,za rešavanje problema iz domena policije. Policajac je verovatno bio prinuđen da primeni silu (je na to po zakonu ima pravo), ali je to uradio na nepropisan način; umesto šamara, policajac ima gumenu palicu i "lisice". Međutim, isrraga će pokazati da li je policajac slučajno ili namerno "pogrešio" kako bi mladoj dami pomogao da se ne nađe kod sudije za prekršaje.

Mozzart

pre 13 godina

@Jovana Jovanovic...
Devojko, tuži ti tog nasilnika, jer dok ćutimo, biće ovako. Kada ti država isplati odštetu, razmisliće ubuduće kakvim pajserima daje vlast i oružje u ruke. Ovi što brane policajca su isti kao i on, bahati, nasilni, poremećeni!

Joca Srbin

pre 13 godina

Policajac je ocigledno poremecena osoba pa bi morao da ide na psihijatrijsko lecenje. On ne moze biti odgovoran za samaranje mirnih gradjana a drzava mora da plati odstetu.

Milan Krstić

pre 13 godina

Ako mislite da policija šikanira gradjane onda Vam želim da dva meseca nosite uniformu i da idete na intervencije...kako ono kažu 1.000% sam siguran da nakon 15 dana ima da vam se sve ogadi i tek tada ima da shvatite i poželite mnogooo,mnogo veća ovlašćenja Policije...

stefan

pre 13 godina

Cekajte. Sta se zapravo desilo kada je se on odazvao na poziv. Sta se tamo desilo? Ima li ona dokaz za to? Ne kaze se dzabe: nije ono sto znas, nego ono sto mozes da dokazes. Mozda je ona sve to izmislila, a mozda i nije. Kod nas u drzavi nije lako biti policajac, jer uvek ima neko ko misli da je iznad zakona i onda kad dobije batine, onda krivi policiju. Kod nas: dobar policajac, kulturan, stalozen, miran - kukavica. A u svakoj drugoj drzavi: Normala. Kod nas: bije, pljuje, maltretira: Nevaspitan, ne zasluzuje znacku. A u drugim drzavama: A sto vas je tukao?
Ko zna sta je ona radila, a on nije hteo da je uvede u zapisnik nego je udario samarom i otisao dalje. Nek oni ovo ispitaju i onda da rasudjujemo. Kako mozete sad da kazete da je on kriv kada imate samo posledicu? Trazite razlog.

Lično iskustvo i ništa više.

pre 13 godina

Nisam pandur, niti njihov advokat, ali se uvek, kad ovako "nedužni" dobiju ćušku, pitam: Kako mene sa 57 godina života, nikada policija nedužnog nije udarila ili maltretirala? A živeo sam dinamično i stizao svugde.

Milan Krstić

pre 13 godina

Kada neko govori napamet onda zdrav razum tu nema šta da traži...ista halabuka je bila i kad je šamaran onaj rom koji je posle toga nastavio da krade...svi koji danas krše zakon u 80% slučajeva se ne boje policije...jača ovlašćenja policiji žele samo oni koji rade taj posao,žrtve i članovi žrtvinih porodica...ostali prave buku i isteruju svoje komplekse kako je policija surova...da je surova normalan svet bi mogao mirno da živi bez stresova u stanu od preterane buke,nasilja u porodici,glasne muzike iz kafića i splavova,roditelji bi mogli da ne brinu da li će im čerka biti silovana,sin drogiran,da li će biti prebijeni,ubodeni ili mrtvi...kada shvatimo da je u toku rat koji kriminalci dobijaju možda će biti kasno za bilo šta...na desetine primera iz samo jednog grada ima gde žrtve i dan danas strahuju...
Ne znate vi ništa na žalost...

nebitno

pre 13 godina

slazem se da nije lepo sto dele samare tek tako, ali isto tako ih i razumem jer imam par drugara u Policiji, i kada cujem sa kakvim ljudima imaju posla, razumem da po neki ispad njihov i mora da se desi. ne zaboravite samo koliko ima te iste dece koja sou prave po skolama ili sportskim tribinama.

Sonja

pre 13 godina

Nedavno je objavljena informacija o porastu stope samoubistava kod policajaca. Oni rade u veoma teskim uslovima, susrecu se, kao i svi gradjani, sa rastucom agresivnoscu, kad opomenu ili privedu npr. maloletnike koji prave buku, krs i lom u sitne sate, roditelji ih vredjaju, prete im umesto da se sete da se umešaju u svoj roditeljski posao. Policajce vredjaju, pljuju, znajuci da ovi treba to da istrpe. U policiji ima naravno i bahatih i nasilnih pojedinaca, ali moja poenta je u tome da osim nekih formalnih psihotestova i godisnjih takodje povrsnih psihoevaluacija, oni nemaju pravu psiholosku podrsku kakva je potrebna u ekstremno stresnim profesijama.Eventualno ih salju kod psihologa (za koje se ne znaju da li su talentovani terapeuti ili samo teorijski obuceni) tek kad su sindromi pucanja vec uocljivi. Policajci bi trebalo da imaju stalni pristup psiholoskoj pomoci, bez straha da ce zbog toga biti oznaceni kao labilni i mozda izgubiti posao. Treba im cesto organizovati i radionice na kojima ce, u atmosferi podrske, razumevanja i poverljivosti moci da izraze svoje muke, frustracije, strahove, i jačati svoje psihičke resurse i strategije. Pre nego sto se odmah latimo klišea o bahatom policajcu, treba postaviti sebi pitanje kakvi bismo mi bili u saobracaju, na poslu ili u kuci kad bismo smo samo dva dana za redom bili izlozeni stresovima, agresivnosti, pretnjama i opasnostima, sto je slucaj policaje svakog dana, i to bez adekvatne psihološke podrške, a uz malu nadoknadu.

Bane

pre 13 godina

Nije da ga branim, ali da ne bude opet kao sa onim policajcem sto je suspendovan pa Dacic primio "zrtvu" u kabinet pa ta "zrtva" posle krala po benzinskim pumpama.

Nikala

pre 13 godina

U zvaničnom saopštenju se kaže da je policija pozvata , od strane službenih organa,za rešavanje problema iz domena policije. Policajac je verovatno bio prinuđen da primeni silu (je na to po zakonu ima pravo), ali je to uradio na nepropisan način; umesto šamara, policajac ima gumenu palicu i "lisice". Međutim, isrraga će pokazati da li je policajac slučajno ili namerno "pogrešio" kako bi mladoj dami pomogao da se ne nađe kod sudije za prekršaje.

BB

pre 13 godina

Jednom kada sam sedeo kod zgrade sa drustvom, u kasne sate, neki su pili alkohoh, ali niko nije bio glasan, ili nesto slicno. Prisla su nam dva policajca, jedan mladji, jedan stariji. Mladji miran i kulturan, a stariji neverovatno drzak. Posto sam znao da nismo uradili nista mimo zakona, a takodje znam da imam u drustvu drugara koji vole da se svadjaju, ja sam razgovarao sa policajcem. Po njegovom ponasanju primetio sam da on zapravo nemoze nista da uradi, i da nas namerno provocira da bi mogao za nesto da pise kaznu ili privodi. Zato sam odlucio da razgovaram sa njim potpuno kulturno sto ga je jos vise iznerviralo pa su se njih dvojica okrenuli i otisli.

stefan

pre 13 godina

Za jovanu i mrmij. Naravno, kao i u svakom sistemu, i kod nas ima nevaspitanih policajaca. Oni svoje mesto zloupotrebljavaju, i koriste znacku da se istresu na drugima. Konkretno u vezi ove situacije iz ove vesti: mislim da treba da se detaljno ispita sta se desilo i onda da donosimo zakljucke. Vecina komentara se svodi na to da je policajac kriv. Mora ovo mnogo vise da se ispita da bi se presudjivalo. A za Vas slucaj, Jovana, ja ne znam sta da kazem. Meni se nikad nije dogodila takva situacija, koliko god ja bio nervozan ili sta god, nikada me policajac nije udario. Kao sto rekoh, u svakom sistemu ima losih. Narod to moze da ispravi, ali se za to krece od drzavnog vrha. A i da ste ulozili zalbu na policajca, ta zalba bi verovatno bila u kanti, a kome onda da se zalite? Uvek treba izbeci sukob, i nastojati tome da idete niz dlaku onima koji imaju autoritet i pravo da vam promene licni opis bez razloga. Uvek pokusajte da izgubite sukob, sklonite se od problema i bice sve ok. Nazalost u nasoj drzavi je normalno da policija bije narod. I narod je se na to navikao, sto je potpuno pogresno. Ipak, policija je tu da cuva narod od onih koji narusavaju bezbednost gradjana. Kod nas je ocigledno obrnuto. Dok na primer 90-ih godina, policija nije smela da se javi da je ziva. A sad maltretiraju neduzan narod. I neduzne prolaznike, kao sto su vas napali. Mora sistem da se menja iz korena ako zelimo sigurnost za nas i nasu decu. Ali procice jos dosta vremena dok nas narod to ne shvati.

Goran

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07)

Kada cete vi pripadnici policije da shvatite vec jednom da nemate prava da bijete, samarate, ponizavate i na kraju da se izivljavate nad ljudima, vase je da hapsite i vodite pred sudiju !
Pozdrav od sasvim normalnog postenog gradjanina.

Budi pametan

pre 13 godina

Nisam ni za jedne ni za druge. Moj najbolji drug je policajac, cuo sam i video svasta. Da ima budala ima, kao i u svakom drugom poslu. Da treba da bude bolja kontrola, treba. Da su ljudi cesto bezobrazni, jesu. U vecini slucajeva policija ih iskulira. Ali sklonite vi policiju sa ulice ( hajde da svi oni promene posao ili da i h boli uvo kako ce da rade) sta bi se desilo?

Dragan Miladinovic

pre 13 godina

"Iz kragujevačke policije su naveli da žale zbog tog incidenta i da će preduzeti sve da on ne naruši partnerske odnose i poverenje koje policija ima kod građana u tom gradu."

Ko kaze da ovakva saopstenja za javnost ne mogu da budu duhovita i sarkasticna. :D

Pravda

pre 13 godina

U mom kraju policajac je bio dosta drzak kada je mladic napravio udes javnost i roditelji digli su takvu viku da su policajca izbacili iz sluzbe a pomenuti mladic udari u kamiom posle pijane voznje sa smrtnim ishodom.Kad sam posle nekoliko godina biseg policajca sada dobrog farmera pitao dal se kaje odgovorio je sa ne. Roditelje koji su na taj nacin stitili sina nisam pitg dal se oni kaju malo je nepristojno

nesh_bros

pre 13 godina

Imao sam dosta puta "konflikte" sa policijom.. sto se derete, pijete, pa i svadje sa njima, pretresanja.. tipicno za svakog ko je odrastao u Bg. Ali samar ili batine NIKAD.. ipak i ljudi znaju da pretetaju !

Hungalunga

pre 13 godina

... ima ok policajaca sa njima je bilo i dobrih i losih iskustava. Ovde nije sve lepo objasnjeno tako da mozemo samo da generalizujemo i komentarisemo na osnovu stereotipa. Pozdrav svim dobrim policajcima!

sumorni

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07) "

A kako ne poželite da napustite taj posao i posvetite se drugoj karijeri?

Jeste vi normalni, koga briga što vam se posao ne svidja? Imate pravilnik o postupanju u kome piše da ne smete ni da me mrko pogledate, a ne šamar da udarite.

Prošla su stara vremena kad se prvo udaralo a onda tražila lk.

Niste bre osudjeni na taj posao, ima i drugih.

Djoka

pre 13 godina

Taj policajac verovatno i svoju ženu u kući mlati,psihički stabilna ličnost ne lupa šamare ženama po ulici.Očiste policiju od ovakvih likova,obratite pažnju kome dajete zakon u ruke.

Dzoni

pre 13 godina

Sta? Udaljen zbog samaranja? Ako ih je bilo vise od trojce a verujem da jeste to je organizovan kriminal, svi od min. 3 do 10 god. odmah! ...preterali ste ga vise, ovamo za beznacajne prestupe ljudi dobijaju godine robije..eeeejjjj bre!

mrmlj

pre 13 godina

@Milan Krstic: ako vam se ne svidja posao koji radite, promenite ga prvom prilikom. do tada, ćutite, trpite i radite ga pošteno. nema opravdanja za ovo šamaranje nedužne devojke, pa da je ne znam šta dotični policajac video i doživeo u svojoj karijeri. iskren da budem, baš me briga čega se on nagledao, obučen je i plaćen da se noso sa tim, a ne da glumi baju šamarajući prolaznike.

NowhereToHide

pre 13 godina

ja sam gledao kako je na jednom splavu u beogradu policajac ne osamario nego odrao od batina jednu devojku koja je jedino bila malo drska prema njemu jer je ovaj prethdno nazvao pogrdnim imenom i ona nije posle htela da mu da licnu kartu.....odrao je od batina....u beogradu policija ne da samara nego bije kako stigne...

Gradjanin

pre 13 godina

@A šta ako je policajac u pravu?
(Aca, 16. jul 2012 22:38)

U kom je on to pravu? Jel zato sto cuti zeni kuci na svaki njen hir?

Decko, i da je ona njega udarila, ne bi trebao da je udari, jer valjda moze zensko da savlada bez da udari!!!

A drugo, PO ZAKONU, oni (policija) smeju da koriste sredstva prinude samo ako su oni u opasnosti da se odbrane, i istu prinudu (ALI NE BATINE ODMAH), vec lisice da primene ukoliko se lice odupire hapsenju. Pa nikad ne ide jedan, a obicno idu po jednu osobu.

ZNACI, BATINE NIKAD!

Jel ti sad Aco jasno? Ako ti nije jasno, malo izGOOGLAJ ;)

90% SUP-a bi trebalo da idu jedno godinu dana na kurseve policijske ponovo, da ih nauce kako u kojim situacijama da se ponasaju.

Aljoša

pre 13 godina

Jedanput me je jedan policajac na ulici zaustavivio, tražio dokumente, malo se šalio sa mnon i pustio. To je bio jedini policajac koji je bio pristojan i fin. Ostali sa kojima sam imao susrete su bili užasni: neprijatni, nepristojni, arogantni i agresivni. Desilo mi se da sam u srednjoj školi bio napadnut i opljačkan (ispred iste) i nažalost sam to prijavio policiji. Usledile su nedelje pakla i torture. Par godina kasnije prijavio sam pretnje koje sam dobio na osnovu seksualne orijentacije - mislim da se ni prema hulaganima, koje su priveli nakon utakmice, tako ne ophode kako su prema meni. Kako god bilo, od tada sam odlučio da se policiji ne obraćam za "pomoć". Samo ću još gore proći. Nemam poverenja u policiju.

miki

pre 13 godina

Ne treba generalizovati,što ovde mnogi rade.Ima policaja koji savesno vrše svoj poziv,i uveren sam,podjednako osudjuju ovakve dogadjaje kao i mi obicni gradjani.

Pera

pre 13 godina

Ja znam da sam, dok sam imao dugu kosu, bio izuzetno zanimljiv policajcima patroldžijama. Ne samo ja, većina mojih prijatelja drugačijeg izgleda od onog kakav se u palankama poput mog rodnog grada smatra normalnim. Sa druge strane, nikada nisam video da policajci legitimišu ljude koje najčešće nazivamo "džiberima", "dizelašima" ili "šabanima", naprotiv - video sam kako prolaze mirno pored njih. Znam i da su policajci bili brzi kad god je nekog od mojih prijatelja ili poznanika neko prijavio zbog buke, a da su moju drugaricu, koju je napao neki siledžija (za koga pričaju da je dobro poznat policiji), mog druga, koga je u parku napao čopor pasa koje su vlasnici pustili da trče, ili mog poznanika kome je neko ukrao bicikl pitali: "I, šta bi hteo/la od nas?" Da budem iskren, poverenja u policiju nemam. Ne verujem da će me zaštiti kada mi bude potrebno, kao što, uostalom, nisu kada je bilo. Sa druge strane, jedan moj komšija, policajac, mi je na ovo što sam ovde napisao rekao: "Budalo, šta misliš, što radimo samo ono što moramo? Ko pa nas štiti? Šta je u ovoj državi jedan pandur, pojede te mrak začas..."

alimpije petronijevic

pre 13 godina

(Milan Krstić, 16. jul 2012 23:07)

vi bi veca ovlascenja? ja bih vecu kontrolu policije. nema sumnje da se policajci u svom poslu susrecu sa svakavim probisvetom, olosem i kriminalcem, ali to je deo vase profesije koju ste sami izabrali i za koju ste placeni. policijski neprofesionalizam, drskost i konstantno krsenje pravila, zakona i cestitosti ne mozete da opravdavate tezinom posla.
ako mislite da policija ne sikanira i ponizava gradjane (iste te koji im placaju platu), ja bih vam preporucio da skinete uniformu, pa da kao "obican" gradjanin skrenete paznju patroli saobracajne policije da su, recimo, parkirali automobil na pesackom prelazu dok su narucivali burek i jogurt u obliznjoj pekari.

goran kovacic

pre 13 godina

Vi Gorane svakako niste psihicki spremni za posao koji obavljate i iz vase izjave se nedvosmisleno vidi da niste uspesno osposobljeni za taj posao ,ne znam na koji nacin ste dospeli do zanimanja u kome ste sada ali svakako niste usamljeni primer coveka koji nosi uniformu a nije joj dorastao.

so

pre 13 godina

juče,vozeći se,iza policijskog vozila u Somboru,nabrojao sam 5 (pet) prekršaja koji su napravili u roku samo 3 (tri) minuta!Ne generalizujem ih,ali brate da ne j... živu silu a kamo li pravila saobraćaja,malo je reći!

Vratite ih u skolu!

pre 13 godina

Dovoljno je da pogledate face ovih iz interventne, pogledajte i saobracajce, ali akcenat na interventnu. Odmah se vidi se da su to intelektualne velicine, ubace pajsere na onaj instant kurs od 6 meseci i onda im daju vlast i oruzije?! Koliko se ja secam bilo je i gorih slucajeva od ovih, ako se dobro secam, overise momka u glavu na NBGD? Moze tu mnogo da se pise ali poenta je u psihotestu koji dosta njih ne bi proslo i u potpisu

softtroll

pre 13 godina

@stefan: Sta bre treba da se ispita? Sta se pravis blesav ti? Ima svedoke, covek je cak udaljen sa duznosti. I sada ce jos verovatno vrsiti svakodnevni pritisak i on i njegove kolege koje ga brane jer su isti. Znamo kako se to radi, nije ovo serija sa FOX Crime-a, pa su svi posteni. Kao sto rekoh: jel' nemozete da radite po zakonu i budete profi? Daj otkaz i na njivu, oranice placu za sivonjama! Zasto bi predstavnici zakona bili izuzeti istog? Sta su oni, bogom dani? Sivonja imamo na pretek!

zeil

pre 13 godina

@Milan Krstic - Je l' ti trazis veca ovlascenja za policiju ili ovlascenje da lupas samare kome stignes, ukljucujuci i zene. Samar kao sredstvo prinude ne postoji ni u jednom udzbeniku vec je cin ponizavanja i odraz primitivizma. Da si ucio te policijske skole, znao bi razliku. Verujem da ima svega i svakoga i da policijski posao nije lak, ali mora da se cuva hladna glava i da se poseduje osnovna inteligencija. Ovaj balvan treba da leti na ulicu i da krivicno odgovara - takav policiji ne treba. Sto to pre svi shvate, utoliko bolje.

Mozzart

pre 13 godina

Ej bre, odneti u policiju psiho test, dati svima da ga urade, ko ne prodje, otkaz! Ima i normalnih, koji bi da rade u policiji! Drzave, gde policija bije kog stigne, mogu se izbrojati na prste! Mi smo srednji prst! Ovakve ludake i manijake, koji kao stite zakon, izbaciti iz policije, i u preporuci napisati zbog cega, pa neka stoka trpi za hleb ceo zivot!

Ac1d

pre 13 godina

Interesantno je to da kad se govori o "običnim" osumnjičenima za bilo šta, u našoj štampi, uvek se navodi puno ime i prezime, a u slučajevima gde su umešana službena lica nikada. Zašto?

Aha

pre 13 godina

Da je prosao psihicki test ne bi tek tako mogao da pukne i isamara nekog bez ikakvog razloga. Za policajca je vrlo bitno da prodje psihofizicki test, ovaj je izgleda prosao samo test cepanja drva.

Okoca Dimi

pre 13 godina

AKO mu je posao tezak i ne ume i nece da radi po zakonu,neka promeni posao.POSTO sam uvideo iz prilozenog da je doticni veoma SNAZAN i NAPUCAN,cim je u stanju da osamari zenu,moze da dodje kod mene na selo pa da vidi sta je tezak i mukotrpan posao...

softtroll

pre 13 godina

Da odgovorim ovim pandurima sto se javljaju da brane kolegu KOJI JE PREKRSIO ZAKON: ako vam je tesko da radite taj posao, dajte otkaz i pravac njive i atari, paori nebazdareni. "kako nam je tesko kako nam je tesko". Otkaz i na njivu bre! A nama je lako sa vama psihicki nestabilnim razbojnicima? NE MOZETE DA SPROVODITE ZAKON KAD GA NE POZNAJETE, NE ZNATE ZAKON! Kada budete naucili isti, mozda cete ga se pridrzavati. Dokle god ga se ne pridrzavate, treba vas 3 puta jace kaznjavati jer ste vi ti koji ga predstavljaju! A sta covek da nauci od vas? Da treba preventivno samarati zene za svaki slucaj, mozda je bezobrazna?? Niste vi ljudi, vi ste bre kukavice najgore, udarate bre devojku, a dilerima pruzate ruku! Ipak, to su vam saradnici, jel... I svaki od vas "kolega" koji se javljaju da ga brane - i vas treba kazniti! PRVO ZAKON A ONDA VI! Svaki put kad kupim jogurt bre ja vas placam! Ima da mi persirate i da trazite jos!

dime

pre 13 godina

vreme je da djorovicu vidim ledja, i da to mesto dodje covek iz kragujevca, jel ova pecka policija i ne poznaje ljude po gradu, prave kragujevcane.!!!! ovo nije prvi put da se ovo desava, ima jos primera, !!!!!!

drago

pre 13 godina

Svaki policajac koji misli da mu je tezak posao koji radi ili mu se me svidja ili misli da mu je plata mala neka promeni posao kao i svi drugi gradjani. A, sve dok je u sluzbi mora do perfekcije da obavlja svoj posao i da za svoj Rad polaze racune. Tada ce imati poverenje gradjana.

AleksandaR

pre 13 godina

@Milan Kostić Da li tebe neko moli da budeš policajac, da li te je neko naterao na to ili si sam izabrao? Očigledno je da nisi sposoban da se time baviš - što je potpuno u redu, nismo svi sposobni za sve - tako da lepo daj otkaz, nađi manje stresan posao i svima lepo.

iGogi

pre 13 godina

I ako neko svojim ponasanjem zasluzi samar, nije na policiji da iste deli. Postoje zakonom propisani postupci za policiju a kasnije i sankcije koje ce sud da donese. Nema izgovora, to ne sme da se desava

I mene su isto

pre 13 godina

Evo prilike da ispricam slicnu situaciju koja se meni desila:
Proslo prolece, ulazim u autobus 17 kod Opstine Novi Beograd i ponistavam zutu karticu. Odmah posle kruznog toka, kod Arhiva, marica zaustavlja autobus. Ulazi milicajac na prednja vrata i kaze da svi napuste vozilo. (kako sam kasnije saznao, bio je fudbalski derbi, i valjda su u tom autobusu bili neki navijaci koji su im kamenovali kolegu). Ja ga pitam normalnim tonom: "Zasto da napustim? Pa upravo sam ponistio poslednju markicu. Nemam drugu da bih je ponovo ponistavao u drugoj 17ici". On vadi pendrek, udara me jako u stomak i sutne me napolje kroz prednja vrata.
Ja mu zapisem broj i odem sutra kod advokata, s namerom da ga tuzim. (Takodje sam bio i u bolnici, gde je konstatovano da mi je povredjeno jedno rebro).
Advokat me prijateljski savetuje da sve zaboravim, jer sam "ometao sluzbeno lice u vrsenju duznosti". Odem kod drugog advokata, on mi takodje kaze da nemam sanse da prodjem.
I tako ja zaboravim, jer zivim u zemlji Srbiji.

Doc Holiday

pre 13 godina

@ Milan Krstic i ostali Policajci... Vi prvo i prvo morate da znate da su vasi pravi poslodavci upravo ti gradjani. Poreski obveznici. Vas posao nije da sudite. Vase je da, ukoliko je neko osumljicen za nesto, uhapsite, stavite lisice i odvedete kod sudije koji ce da odredi dali je ili nije kriv. Slazem se da je vas posao izuzetno stresan ali ukoliko nemate 00 ili mogucnosti da hapsite prave kriminalce ( stiti ih neko ) onda ne trebate da se istresate na neduznim gradjanima.. Ukoliko to ne mozete da istrpite-jbg onda to nije posao za vas - promenite zanimanje.
A i u doticnom slucaju.. cak i da je policajac u afektu pogresio ( mada je kazu stariji iskusniji policajac - znaci MORA da zna da se kontrolise) u najmanju ruku je mogao da se izvini. Mozda bi i epilog bio drugaciji.

Uostalom , osoba koja moze da osamari nekog ko je takoreci bespomocan ( zena naspram obucenog policajca ) je ili bolesna ili je p... u dusi..

qwerty

pre 13 godina

@Bane
Razmisli malo, momak koji je možda imao prekšajne prijave ako mazne nešto sa pijačnih tezgi, odjednom biva uhvaćen u ništa manje nego u pljački benzinske pumpe. Sve to nekoliko dana nakon što je zahvaljujući njemu čitava policijska stanica dospela na stub srama. Neću ništa da tvrdim, ali oni (policija) se drže zajedno, imaju i sindikat sada, tako da mi je sve to sumnjivo.
Opet, neću ništa da prognoziran, ali se plašim da će nakon otkaza bahatom Milanu K. i njegovim kolegama koje ga nisu prijavile, nesrežna devojka biti uhapšena za recimo nameštanje utakmica u Italiji.

laki

pre 13 godina

Svaka cast pojedincima policajcima koji svoj posao obavljaju posteno,najsmesnije su izjave sefova i nacelnika da je uvek rec o policajcu bez mrlje i da je odlican bio bas do tada.

Igor

pre 13 godina

Važno je da policajci nauče da poštuju pravila, procedure i zakon a ne da je sve u Srbiji "odokativno". Logično je da sa kriminalcima i povratnicima policija bude gruba a sa gradjanima uljudna. Kod nas je najčešće obrnuto iz straha za ličnu bezbednost. Postoje ljudi koji poštuju pravila. Spadam u one koji podržavaju red i disciplinu. Baš zbog toga NIKAD ne bih prešao preko ŠAMARA službenog lica ili potezanja oružja i slično. Policija uz ovlašćenja mora da ima duplo veće kazne za nepoštovanje zakona jer su službena lica. Suspenzija je dokaz da još nismo pravna država. Policajac koji bez razloga i u prisustvu svedoka fizički napadne neosudjivanu osobu mora da ide na sud i ako se dokaže krivica njegova kazna mora biti veća nego običnih gradjana. Takodje nema rasprave sa policijom dok je na dužnosti. To je onda zdrav odnos.

genije

pre 13 godina

Budimo iskreni - ovaj put su reagovali i bezobraznik je preventivno sklonjen sa ulice.
Ako je kriv - odgovaraće (nadam se da će B92 ovo pratiti do kraja, da makar znamo ako budu samo "packe" a ne primerena kazna za nekog ko se sakrio iza uniforme), a ako nije kriv, onda neko drugi mora da snosi posledice. I u jednom i u drugom slučaju trebaju debele kazne.
Bahatosti pojedinaca bili oni u uniformi ili ne, moramo stati na crtu.

mario

pre 13 godina

Pre nekih 6-7 godina, prilikom racije igraonica u metrou u Beogradu, momak do mene je nesto smesno prokomentarisao par puta dok ga je jedan od pandura pretresao... Nisam uspeo da se suzdrzim da se ne nasmejem na sekund nakon cega sam mu se izvinio cak i dobio sam 2 udarca kundakom u bubrege samo zbog toga... Iste veceri jedan drugi lik je glasno nesto uzviknuo u momentu kada su uleteli u igraonicu ne videvsi ih kako ulaze, odmah mu je prisao prvi pandur, osamario ga i odveo pozadi... Ko zna kako se tamo nastavilo... Slicno tome bi svaki put bilo kada bi dolazili dole... Ne znam kakvi su danas, al kolko vidim nije se mnogo promenilo

sumadinac

pre 13 godina

"...da on ne naruši partnerske odnose i poverenje koje policija ima kod građana u tom gradu."
A ja sam 34 god mislio da zivim u Srbiji,a ja ustvari zivim u Luksemburgu

bosanac

pre 13 godina

-Goran-,policija hopsi,pise krivicne i prekrsajne prijave,vodi kod sudije,i onda se desi da neko ko ima desetak i vise prijava,sto krivicnih,sto prekrsajnih bude na slobodi do izvrsenja nekog tezeg kd tipa ubistvo,razbojnistva ili slicno,i narodu je opet kriva policija,samaranje bilo koga lica,od strane osl ili civila,smatra se omalovazavanjem udarene osobe i takvi postupci treba da se sankcionisu,kao i oni gore navedeni,ali to tesko da se desi sa nasim nezavisnim sudstvom,zavisnim od parlamentarne vecine,gospodo policajci delujte preventivno i budite u sluzbi gradjana.

mrmlj

pre 13 godina

@stefan: "uneti u zapisnik ili lupiti šamar" nije izbor na koji pandur ima pravo. ako ga je devojka ometala u vršenju dužnosti, onda je trebalo da protiv nje pokrene odgovarajuće mere U KOJE ŠAMAR NE SPADA NI U LUDILU!

Jovana Jovanovic

pre 13 godina

Zbog ovakvih komentara kao sto je Vas, stefan, moram da se oglasim. Delimicno su tome krivi i pojedini mediji koji vest nisu preneli do kraja. Posto na to imam pravo, bez obzira na krivicni postupak koji ce se voditi, ispricacu kompletnu situaciju.
U subotu smo brat i ja cekali taksi ispred ulaza, ne znajuci da se sa suprotne strane solitera odigrava pljacka. Iznenada je ispred nas stalo policijsko vozilo, izleteo policijac i od brata trazio da stavi ruke na vozilo i spusti ranac, sto je bez pogovora ucinio. U shoku sam napravila grimasu zaprepascenja, jer u svom zivotu nisam imala nikakav dodir sa policijom, osim mimoilazenja u prolazu. Gospodin se besno okrenuo prema meni i viknuo :"Sta mi se smejes gusko jedna?" i opalio mi samarcinu da mi se glava okrenula. Brat ga je pitao:" Zasto mi udaras sestru?", a on je odgovorio :"Smeje mi se ironicno i provocira!" i onda udario jos jedan samar. Naravno, u roku od sat vremena, zahvaljujuci snimku iz prodavnice,lopovi su pohvatani. Znaci, osamarena sam, a to nicim nisam izazvala. Zbog takvih komentara kao sto je Vas, osecam se kao zrtva brutalnog silovanja kojoj se sudi. Ne verujem da biste takav davali da je u pitanju Vasa majka, supruga, devojka, sestra, cerka...I da, naravno, postoje svedoci dogadjaja. Njihov jedini komentar je bio: "Skandal!"

Nena Ilic

pre 13 godina

"partnerske odnose i poverenje koje gradjani imaju" ha,ha,ha,ha, pa Djorovic se to šali na svoj račun. On ima samo partnerske odnose i poverenje interesnih grupa... Da li je Dačić informisan o tome? Ne znam, ali ne deluje mi da je baš naivan i neinformisan. Možda da se raspita kod Dejanovica kako stvari funkcionišu sa kragujevackom policijom....ha,ha,ha crni humor ...."poverenje gradjana u policiju"..."parterski odnos"......ha,ha,ha

niki

pre 13 godina

Ma ljudi, neko pominje i onog roma koji je bio kod Dačića. Gledajte, policija ne sme da se iživljava nad građanima niti nad počiniocima. Za to postoje organi da kazene (sud). Njihov posao je jasan i znaju se pravila i procedure. NI U JEDNOJ NE POSTOJI ŠAMARANJE. Zna se kako se odnosi prema onome koji provociraju ili protiv onih koji su nasilni. Na žalost imao sam sličan slučaj iz studentskih dana kada su me našamarali ni krivog ni dužnog. Tek posle protesnog pisma moga oca (oficir) ministru policije su se javili da zataškaju stvar i molili me da negiram celu stvar što sam i učinio. DAN DANAS SE KAJEM. Nadam se da će Jelena istera do kraja.

Milan_PT

pre 13 godina

Stvar je jasna: ako se ironično smejanje po Zakonu smatra ometanjem službenog lica u vršenju dužnosti, onda je devojka trebala biti uhapšena i sprovedena u stanicu pod tom optužbom. Prilikom hapšenja policajac ima pravo da koristi određene metode imobilizacije proporcionalne pruženom otporu. Pri tom se pod otporom podrazumeva fizička akcija osumnjičenog, a ne verbalni akt, tj psovanje i pretnje (dosad svetska kriminologija nije u krivične radnje uračunavala i ironično smejanje). Prilikom hapšenja, policajac ne sme da reaguje na verbalne provokacije (pomenuto psovanje i pretnje razne vrste, uključujući i pretnje smrću članovima porodice policajca, a od noćas na osnovu KG iskustva, ironično smejanje se smatra pretnjom smrću), već da sprovede uhapšenika bez ikakvog verbalnog odgovora na te provokacije. To je ono čemu se uče policajci (i u 4-godišnjoj školi i na kursevima). Dakle, vređanje osumnjičenih i upotreba bilo kakve fizičke sile u momentima kad ne pružaju fizički otpor policijskoj akciji, uključujući udaranje s leđa u bubrege, lupanje šamara, udaranje nogama palog uhapšenika, vučenje za kosu, udarci nogom ili palicom u genitalije i niz drugih vrlo dobro poznatih udaraca iz repertoara srpske policije su strogo zabranjeni i srpskim i svetskim zakonima.

Toma Raja

pre 13 godina

@Budi pametan: Sta bi se desilo? Pa nista. Oni ionako i nisu tu, vec sede u kafani ceo dan. Evo ja sam gledao coveka koji je cekao 4 sata da dodje policija da uradi uvidjaj jer su mu razbili staklo automobila da ga pokradu. I on mora da ceka 4 sata njih da bi uradili uvidjaj jer ne sme da dira auto ili da ga pomera. Inace, za to vreme, na 100m odatle u kafani je sedela ekipa policije, kola parkirana ispred. Oni niti su intervenisali niti su zeleli da mu pomognu. Tako da ta prica "sta bi bilo da nije njih" ne pije vodu. Nista ne bi bilo!

Milan_PT

pre 13 godina

Još samo da dodam ovo:
Policajac je u svakom slučaju pogrešio: ako je procenio da ga devojka svojom akcijom ometa u vršenju dužnosti, MORAO je da je uhapsi i sprovede u policijsku stanicu. S obzirom da ni ona i ni njen brat nisu uhapšeni, policajac je prekršio pravilo, jer je pustio na slobodu lice koje je ometalo policajca u vršenju dužnosti. A ako njena akcija nije procenjena kao ometanje, onda nije bilo potrebe ni za kakvom fizičkom intervencijom, u koju u svakom slučaju šamaranje ne spada. Čak i da je kod nje nađen ukradeni materijal, policajac ne sme da joj udara šamare, već da je uhapsi upotrebljavajući minimalno neophodnu silu.
Posebno otežavajuća okolnost je to što su udarena dva šamara sa izvesnim vremenskim razmakom, što svedoči o svesnoj nameri policajca da ponizi svog verbalnog protivnika, a ne njegovoj reakciji u afektu (npr. da ga je devojka pljunula prilikom akcije).

Joca Srbin

pre 13 godina

Policajac je ocigledno poremecena osoba pa bi morao da ide na psihijatrijsko lecenje. On ne moze biti odgovoran za samaranje mirnih gradjana a drzava mora da plati odstetu.

Mozzart

pre 13 godina

@Jovana Jovanovic...
Devojko, tuži ti tog nasilnika, jer dok ćutimo, biće ovako. Kada ti država isplati odštetu, razmisliće ubuduće kakvim pajserima daje vlast i oružje u ruke. Ovi što brane policajca su isti kao i on, bahati, nasilni, poremećeni!