Nedelja, 27.05.2012.

13:15

Mićunović: Javnost previše nervozna

Aktuelna koalicija je na izborima dobila dovoljnu većinu i da sada mora da preuzme odgovornost za formiranje vlade, kaže Dragoljub Mićunović.

Izvor: Tanjug

Miæunoviæ: Javnost previše nervozna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar Grozni

pre 14 godina

Tu navodnu odgovornost cika Micune videli smo na svojoj kozi,u svojim radnim mestima,standardu,sudstvu,zdrabstvu,i svim sferama drustva koji su u katastrofalnom stanju.Ali vi kao i ostali koji su se dokopali vlasti ne zivite u realnosti,ne zivite od 30.000 dinara mesecno,ili od bedne penzije,vec zivite kao da ste u drzavi koja nezna stace od bogatstva,nemilice trosite narodne pare,jer narod ce da vraca te zelenaske kamate za koje ste vi odgovorni,dozvolili ste da se u Srbiji bas sve moze za novce,pa cak da se ni na robiju neide za tezak kriminal.Jel to ta nabvodna odgovornost koju pazi molimte DS treba po cika Micunu da preuzme da sacuva od zakona sve one provizije,ugradnje u cene svega i svacega,e moj cika Micune idi u penziju vidis da si obnevideo.

cinik ciniku

pre 14 godina

Intelektualna javnost je pokrenula bukvalno stotine konstruktivnih inicijativa, koje ste vi i vaše partijske i koalicione kolege sve redom ignorisali sa cinizmom kakav se retko sreće. Suština je u ovome: javnost, intelektualna ili ukupna, ima potpuno pravo da bude i nervozna i cinična i besna. Vi, s druge strane, nemate pravo ni na šta, posle svega što su ljudi iz vaše stranke učinili i naročito onoga što nisu učinili.
Ali, bar ste otkrili glavni problem Srbije. Nije to, daleko bilo, vaša stranka koja je zaposlila svakog svog, čiji su se ljudi besramno obogatili na budžetu, koja je iznedrila sistem korumpiran do same srži svoje i usisala u njega celo stanovništvo dovevši, da vas samo malkice intelektualno podstaknem, do dalje i verovatno konačne korupcije svih vrednosti i nestanka svih iluzija čitave jedne zemlje. Ne, nije to. Nego intelektualna javnost i javnost uopšte.
Izvinite, gospodine Mićunoviću, ali to je odvratno.

marija

pre 14 godina

Dakle, ja sam dipl. inzenjer na jednom od Tehnickih fakulteta u Beogradu, trenutno doktorant na mom fakultetu, i podrzavam antiintelektualizam protiv samozvane sacice intelektualaca pod znakom pitanja, okupljenih oko preokreta, ldpa, nevladinih organizacija..., to nije intelektualni sloj ovog drustva, a jos manje tzv.elita ove zemlje. Ne dozvoljavam da se ponisti prava, tiha, skromna, urbana, elita intelektualaca koja nije u politici. Ko vam je dao za pravo da ste jedini, pravi , samo vi urbani, moderni, saka narcisa? Kako se usudjujete da vi koji glasate za Nikolica drzite predavanje nama, inzenjerima, lekarima..., vi profiteri politicki, prodane duse sa ambasadorskim mestima po Meksiku i gde vec sve planirate otici...?

sale

pre 14 godina

Lagao je Boris da ce se obracunati za 'mangupima' u svojim redovima. To sto se neko naziva demokratom ne znaci da se moze zaboraviti moral. Na kraju se uvek svede na to.

lola

pre 14 godina

Ne mogu da verujem dokle moze da ide njihova drskost,sad je i javnost nervozna,ma ne da smo nervozni vec smo i besni jer nas zamajavaju ne mesecima vec godinama.Sva ta mesetarenja sa koalicijama i kohabitacijama ma
pitam se cemu visestranacki sistem u Srbiji kad na kraju sve stranacke opcije manje vise ucestvuju u vlasti i to sve u "interesu" naroda.A narod zivi u "izobilju","puca od zdravlja" tako da nas je iz dana u dan sve manje,a i kad bolje razmislim sta ce njima nervozni narod da im pravi probleme.Gospodin iliti Drug Micinovic zaboravlja koliko mu je godina i bi,sto rece jedan od prethodih komentara bilo bolje da unuke (ako ih ima) seta na Kalemegdanu a da mladim ljudima prepusti njihovu sudbinu.Koliko se secam doticni je Kostunucu ne tako davno "slao" u penziju.Uzas....

dzaba vam glasovi i vecina kad nemate legitimitet

pre 14 godina

Cak i kada bi se kompletno rukovodstvo DS ritualno samospalilo u centru Beograda opet ne bi dobili moj glas. Gospodo, vreme je za otvorenost - rasturili ste ono malo sirotinje sto Sloba i NATO nisu uspeli i vreme je da idete i Vi i Vasa demagogija na politicko smetliste. Srbiji trebaju novi ljudi a ne ova korumpirana komunisticka ekipa koja ju je razorila.

sale

pre 14 godina

Kakav orkestrirani spin! Javljaju se Ceda sa tezom da je narod pogresio, pa jad(ov)ni hrvati koji se toboze boje za teritoriju, evo i ovog operativca bez predstave o stvarnom zivotu ljudi. Kad razmislim, mozda bi za Srbiju bilo najbolje da su pobedili radikali. Jer, zaista se mora nesto radikalno dogoditi pa stati na kraj zaduzivanju, korupciji, partizazaciji drzave i opsti moralni slom.

Ivana S.R

pre 14 godina

Gospodine Micunovicu, u pravu ste, jesmo nervozni.Tome dodajte ocajni, beznadezni i strasno ljuti.Sramotno je ovo sto izjavljujete.Besramno je da pominjete marketinske agencije kad su one velike zapravo ogranci Vase stranke.Pricate o povlascenom polozaju intelektualaca? Vi?Ja ne mogu da nadjem posao ni blizu struke od kako ste vi(DS) na vlasti covece, a govorim tecno 2 jezika i na doktoratu sam na Filozofskom fakultetu. Moje obrazovanje jeste moj izbor i za to snosim posledice(zaposlena sam kao magacioner-dokumentarista) ali nemojte da me pravite ni ludom ni glupom, ni mene, ni masu mojih kolega, ni sav ostali narod.Kada je izasao neki konkurs za neku ustanovu kulture, muzej, institut, nesto? O kojim povlascenim inetelektualcima Vi pricate? Vasim,stranackim? Imate li broj nezaposlenih sa diplomama?Taj broj postoji u NSZ-u, u ustanovi koju vasi clanovi nikada nisu videli jer je njihov NSZ u prostorijama DS-a. Nismo se uclanili u DS i nismo se snasli, jer u ovakvom dehumanizovanom drustvu obican,posten narod,nema sta da trazi.Ali gospodine Micunovicu, narod je ziv i nije glup. Bolje bi Vam bilo da uskoro nesto uradite jer kao sto znate narod jeste nervozan i uz to je sve gladniji iz dana u dan.A kad stvarno postane gladan i stvarno nervozan,onda ce se istorija ponoviti. Unistili ste svaku nadu ziteljima ove zemlje. Ko god moze, ide odavde. Pricate o departizaciji? Bolje pricajte o departizanizaciji DS-a. Sram Vas bilo da komentarisete kako se javnost oseca, izgubili ste svaki kriterijum.

Cinik

pre 14 godina

Nisam nervozan gospodine Mićunoviću već sam zgrožen sa mogućnošću da Predsednik Vlade bude Boris Tadić.Čovek koji je zarad dolaska na vlast lagao narod da će mu dati 1000 EURA na ime besplatnih akcija, da će zaposliti 200000 ljudi, koji je uništio sve velike firme u Srbiji, koji je sa svojim tajkunima i lopovima pljačkao Srbiju poslednjih 8 godina i koji je na kraju izgubio izbore za Predsednika Srbije da sada bude premijer- pa to je tragedija za Srbiju i zato sam zgrožen

Dar205

pre 14 godina

Deka Mićune, pogledajte u ličnu kartu, ma dosta je, prepustite mladim intelektualcima da rade. Vreme se menja, imate lepe godine a i lepu penziju, sklonite se, idite malo na Taš, igrajte šah, ohladite malo,,,,,,

At

pre 14 godina

Kakva "primopredaja duznosti sa bivisim predsednikom"?! Tadic nije predsednik vec dva meseca (podneo je ostavku) i od tada imamo vd-a Slavicu Djukic Dejanovic... Da li nam to g Micunovic saopstava da je gradjanin Tadic uzurpirao neke od predsednickih duznosti i da ih i dalje nezakonito obavlja sve ovo vreme? To je veoma ozbiljna optuzba sa veoma teskim pravnim posledicama po prekrsioca...

belilistic

pre 14 godina

Javnost je mozda nervozna,ali vi mirno i bez zurbe podelite,ministarska,savetnicka i direktorska mesta. Na sledecim izborima ko J.Seselj...

Čitač

pre 14 godina

Samo ako pažljivo čitate, uvek dobijete istinu, čak i kada neko pokuašava da sa nje skrene pažnju:
"Populizam je postao opšta forma političkog delovanja od političara najrazvijenijih zemalja do poslednjeg balkanskog političara. Prevladao je osećaj da se mase demagogijom lako plene. Onda su se pojavili meštri marketniga kao glavne i najuticajnije ličnosti koje uspevaju da "prodaju" određenog političara i njegovu priču da bi dobili što više glasova. Ono što je na tržištu roba profit, na političkoj sceni su glasovi".
To je rekao Dragoljub Mićunović, koji je još 1991. godine sve lepo dogovorio sa Slobodanom Miloševićem: kako da ne podržava druge delove opozicije i poslanike manjina u Skupštini, i da njegova DS bude mala opoziciona stranka.
Te 1991. godine je i jedan elokventan student tokom martovskih protesta isto shvatio kako se vodi politika i recept primenio u životu. Danas je u vrhu DS, i ove reči ga dobro opisuju.
Dragoljub Mićunović se povukao kada je Zoran Đinđić pobedio na stranačkim izborima. Posle toga je DS napredovala, a Mićunović se vratio u DS tek posle smrti Đinđića, i od tada je DS ponovo krenula nizbrdo.

Siki

pre 14 godina

Iznenađujuće plitka analiza od jednog predsednika političkog saveta DS-a. Sa druge strane, potupuno se pokalapa sa činjenicom da je njega još Đinđić poslao u političku penziju, jedino što on to odbija da shvati.

kvarner

pre 14 godina

Postovani profesore Micunovicu, morali biste znati da "postojeca koalicija" nije dobila "dovoljno za sastav nove vlade" iz prostog razloga sto na ovim izborima nije nastupala zajednicki, kao koalicija, nego je svaka (vaznija) clanica bivse koalicije nastupala samostalno.

Po tom osnovu dakle nema razloga da mandat za sastav nove vlade dobije ni DS ni SPS. Dalje, stranka koja je osvojila najvise glasova je SNS, kome ce predsednik Srbije Tomislav Nikolic prvo i poveriti mandat.

Posto su "kohabitacije" uvek teze, napornije, zahtevnije i mucnije nego kada je situacija "cista" a uz to Ivica Dacic ocekuje mesto predsednika vlade, sto je nedvosmisleno izjavio, a sto nisam siguran da mu je DS spreman prepustiti jer i sami kazete da bi "predsednik Tadic trebao da vodi novu vladu", mislim da ce gospodji Tabakovic biti daleko lakse "prepustiti" premijersko mesto i zadovoljiti se mestom podpredsednice vlade, sto ce i Vas, i Vasu stranku odvesti u "zasluzenu" penziju, a na vlast dovesti novu (i mnogo prirodniju) koaliciju SNS-SPS.

I samo malo objasnjenje za kraj - ovo ne pisem ni kao "socijalista", ni kao "naprednjak", ni zbog toga sto cu biti srecan ako se to dogodi, nego kao osoba koja postuje demokratske standarde (za sta ste se, cini mi se i Vi nekad davno zalagali) i kao covek sa drzavljanstvom Srbije potpuno razocaran u Vas i Vase "partijske drugare" i ono sto su sa Srbijom napravili zadnje decenije.

pssst

pre 14 godina

treba zabraniti ljudima u penziji koji su zavrsili radni vek glasaju i odlucuju o buducnosti zemlje. znam da nije demokratski ali s obzirom da je sve vise penzionera koji su generalno jako sebicni i gledaju u sps i krkobabica kao i Boga bojim se da ce nam perspektivu sve vise odredjivati ljudi bez iste. treba im omoguciti ljudske zdravstvene uslove i korektne penzije a odlucivanje o buducnosti zemlje uskratite. zbog njihovih pogresnih odluka sve nas je vise van Srbije nego Srbiji.

nesa

pre 14 godina

Ovaj Micun još nije počeo da igra šah sa vršnjacima u parku. E pa vreme mu je. On je čuvene 69-e vec bio covek u zrelim godinama.

Samo pitam, dinar pada, evro skace

pre 14 godina

A sto i mi ne bi kao Grcka. Izbori istog dana kao i u Srbiji. Nema Vlade, novi izbori. Nismo mi drzava koja se moze tri meseca natezati sa glavnim i uzim odborima stranaka da rese pitanje premjera.
Stranacka pitanja neka resavaju u svojim okruzima a narod je izabrao pa kad nema Vlade, a sada ce jos malo mesec dana, hajdemo ponovo na izbore, bice jeftinije nego ovako sto propadamo do jeseni.
U svemu postoje planovi, pa nije valjda da Micunovic i DS nisu racunali da ce izgubiti na izborima i to ne belim listicima jer Toma je bio njihova indirektna ponuda.

Nemanja

pre 14 godina

Ne mogu da se načudim koliko smo jadni... Narod smeni čoveka sa mesta predsednika, ne želeći ga više, a on dobije još jaču funkciju... I opet će da priča o Slobi kako je on kriv... on je bar otišao kad je izgubio, ovog ne možeš oterati ni vilama... Najjadnija zemlja na svetu smo... zato treba uvesti drugi krug i na parlamentarnim izborima.. neka oni sastave Vladu, pa neka izađu na referendum sa to Vladom za "Za" i "Protiv" te koalicije... ne bi imali ni 30 %... Ovako mogu da rade šta hoće...

Jututunska alternativa

pre 14 godina

Ona seca struje u Cacku duznicima koji duguju manje od 5000, a preskakanje onih koji duguju vise od 100000, recitije od bila cega govori o tome da ce "nova" vlada nastaviti politiku one "stare". Udri po sirotinji, uzmi joj dusu, pre izbora smo bili gradjani a sad se vracamo na status "ovaca za sisanje". Samo, vunu su nam skinuli, a dranje koze je veoma bolno. Oni koji su izgubili na proslim izborima, a nisu iz toga izvukli nikakvu pouku, trebalo bo da se podsete da u Srbiji, osim glasackih listica, ima jos nacina da se bahati silnici oteraju sa vlasti.

Fulano

pre 14 godina

Sve je to lepo sto Micunovic prica, ali strasno iritira to sto DS nije u stanju da preuzme odgovornost i sebe pogleda u ogledalo ozbiljno. DS je partija koja je drzala sve poluge vlasti poslednjih godina i direktno je odgovorna za to sto su u Srbiji institucije slabe, i zato sto postoji toliki javasluk. Nije ni cudo da su ljudi razocarani i da nece da glasaju, jer nemaju za koga, ko god da dodje radi jedno te isto, reforme su aljkave, nepotpune, bezvezne, ne postojejavne rasprave, ne namece se politicarima odgovornost nizasta, ne postoje mehanizmi da se politicari upristoje, sve je na bazi neke dobre volje, mi imamo ministre koji su od strane drzavnog revizora tesko optuzeni i nikom nista, o korupciji da ne govorim. Tu je sve odgovornost DS, DS je previse mlak i zasluzuje to sto mu se desilo... videcemo sta ce dalje, ali pre nego sto ne urede u svojoj glavi sta hoce nece od Srbije biti nista.

realan

pre 14 godina

Mićune,da čizaš ove komentare,več bih odavno bio u penziji,a da je Tadić te iste komentare ovde čitao,i barem nas malo uvažavao.pabedio bi Tomu na ovim izborima,a ovako,evo ga i vama i nama cvvvvvrc!Spasavaj se ko može!

Sloba NYC

pre 14 godina

"..., a uz to i inostrani partneri vrlo požuruju, ne verujem da bi se ko sada usudio..."

Javnost je malo nervozna?! Nije samo javnost, nego i inostrani "partner". Micune, bolje je da pozurite. Znas onu narodnu: "Vezi konja gde ti inostrani partner kaze."

olga

pre 14 godina

A,to je onaj čuveni golootočanin inače u dobrim odnosima sa obaveštajnim službama . Srbija ne treba da se menja ona je taman po Mićunovoj meri:plata,penzija, dnevnice, ćerka u nevladinoj organizaciji koju finansira država ma milina jedna ;samo eto nepobedi Boris .Pa takva država ne treba ni da postoji ako Tadić nije predsednik,a šta je sve siromah uradio baš je ovaj narod nezahvalan.

Trixter

pre 14 godina

Ipak je ovo sto prica Micunovic delom mantranje. Mozda je imao dobru nameru, ali je na kraju promasio sustinu. Ne pravi drzavu samo inteligencija, i ne vlada njome neko drugi nego oni koji su na izborima sastavili vladu. Ono sto je najsramnije je da se kod nas prica o reformama i nekom EU putu godinama, a kod nas reforme nisu sprovedene, niti su pocele da se sprovode. Ova drzava je u konstantnom minusu i trosi vise nego sto proizvodi decenijama vec. Prekid je bio devedestih u vreme hiperinflacije, a izvesna stabilizacija dosla je 1995-1998. Cak je i prozivodnja 1998 bila veca nego 2007, dakle pre krize u svetu. Dakle suocavamo se sa jako nesposobnom politickom i ekonomskom 'kvazi-elitom'. Kod nas politicari svi do jednog pricaju o reformama , a niko ne kaze sta to znaci zaista. To znaci smanjenje javnog sektora, smanjenje plata u javnom sektoru, razvlascivanje administracije, departizacija drzave, stroga kontrola tokova novca budzetskih korisnika, stroga naplata poreza, favorizovanje rada u odnosu na pricanje, promenu sveukupno jako loseg mentaliteta formiranog jos pre komunizma a to ce najteze ici. Moramo da zavedemo strog sistem odgovornosti, jasne kontrole. Kad se naviknemo na stropgu odgovornost, jasne procedure, nadleznosti, a pre svega na pozitivnu selekciju produktivnog i kompetentnog kadra, mozemo da se nadamo kretanju sa mrtve tacke. Kako sada stvari stoje pre ce vanzemaljci posetiti Zemlju nego sto ce se to desiti.

Veljko S

pre 14 godina

Uz dužno poštovanje prema vašim godinama a i ujedno da me niko ne pogrešno ne shvati,mislim da ljudi u vašim godinama ne mogu imati realnu sliku stvarnosti i da se ne bi trebali baviti politikom!!!!
Lično ste se veoma okoristili o ovu državu i njene građane u zadnjih 12 godina.Od vas "INTELEKTUALACA" je narodu muka jer ste Vi doveli ovaj narod u stanje kakvo je sada,Vi i svi sa 2 ili 3 fakulteta,intelektualci.Mi sa jednim ili bez ijednog fakulteta smo beskorisna masa koja ne prepoznaje u vama i DS-u spasitelje????
Manite se više te priče,pa i nepismen čovek se barem kroz medie edukovao i uvideo šta radite.Pa nek me i neuki Toma povede negde,barem mi neće ukrasti dinar iz oka kao vi "intelektualci"
Pa što se niste deklarativno izjasnili da će te kvartalno odvajati od poslaničkih plata 10% za siromašne u Srbiji kad vam je tako stalo do naroda?
SVE IM DIRAJ ALI FUNKCIJE I PARE NIKAKO!!!!
More motka odavno treba da radi!

Divac

pre 14 godina

Deda Micun nije Komunista, vec Staljinista. Pa ne bi dzabe zavrsio na Golom otoku da je bio Komunista. Sad lepo mozete da vidite razliku izmedju Komuniste, i onih koje su slali na Goli otok. I sad recite da su pogresili. Ja mislim da su trebali jos vise ljudi da salju. Naravno u ovo ne racunam one koji su nepravedno poslati i koji nisu imali nikakve veze sa politikom. Ali da je trebalo te Staljiniste nauciti pameti, trebalo je, a sve ovo sto se danas desava je dokaz toga...

Kvazimodo Sorabius

pre 14 godina

Bravo b92 za naslov!
Još samo kada bi svi, a ne samo olinjali Mićunović, shvatili poruku ovog naslova...
Jeste, JAVNOST je JAKO nervozna zbog politike i političara koji nas vode od tamo negde 1986-7.
"Srbiji je potreban novi Žikica Jovanović - Španac" - siti smo svih kohabitacija i zbrajanja do 126, zadnjih 12 godina naročito; siti smo svih laži i obmana, eksperata lopova i nikogovića; prinudnih upravnika koji postaju najmoćniji bogataši u Srbiji; otimačine imovine koju su generacije stvarale a prodavane za "jednu marku"; siti smo besplatnih diploma donetih na kućnu adresu; siti smo bolesnog šepurenja izronilih iz mraka i ništavila, a koji se češu o novinare kao da su im dedovi bili predavači na Kembridžu - a ne prodavali svinje i rakiju po palankama...
Svega smo siti - jedino smo gladni suvog hleba i nade u ikakav dostojanstven život!
Gladni, goli i bosi - a vi se šepurite i merkajte "126"?
A ako prekipi?

djole bre

pre 14 godina

Nije nervozna javnost, već mediji, a javnost (gradjani) se pomirila sa svojom sudbinom. Izbori donose boljitak samo onoima koji će dremati i žderati u skupštini.

Wow

pre 14 godina

Wow. Sok. I ovo je covek zbog kojeg sam pre 20-tak godina poceo glasati za DS. Pretvorio se u obicnog retoricara kojem je zamena teza postala posao.

Gos'n Micunovicu, ODAKLE vam pravo da pricate o besposlenima, neskolovanima i obespravljenima, kada ste vi za poslednjih 10 godina unistili privredu, obrazovanje i socijalne programe? Sve se to desilo na vasim 'nadzorom', i uz direktno ucesce Demokratske Stranke.

Vi price a nekoj "eliti", a pogledajte sta ste dozvolili da se izdigne iz septicke jame i dodje na celne pozicije u drzavi. Jedino kod nas 'elita' nema nikakvog radnog staza, osim u stranci. Oterali ste vise intelektualaca i visoko sposobne radne snage iz drzave nego Sloba.

Vi smatrate da ste intelektualac, ostali smatraju da ste samo jedan senilni dinosaurus koji je bleda senka onoga sto je nekad bio i za sta se nekad borio. Ako nam buducnost zavisi od "intelektualaca" vaseg kova (i takvih sto su vam u stranci), mogu reci da mi je onda drago sto sam na vreme sa porodicom pobegao napolje. Gde imam priliku da se druzim sa intelektualcima koji nisu opsednuti i optereceni svojom 'intelektualnom superiornoscu'. Intelektualac nikako nije osoba koja stalno brani svoju partiju, ponavlja jedno isto kao papagaj, ne ume da prizna gresku i prihvati odgovornost, i stalno prica po partijskoj liniji. To se zove "fanatik", a ne intelektualac.

Bolje da cutite, sramoto jedna.

Dusan Ciric

pre 14 godina

Demokratska stranka je izgubila izbore i to se ne može ni na koji način negirati, makar to radio i maher kakav je Mičunović. Boris Tadić je izgubio izbore zbog korupcije i nesposobnosti velikog broja ljudi iz Demokratske stranke. Boris sada treba da se bavi strankom a ne državom i svaki pokušaj da mu se nametne pozicija predsednika vlade navodno zbog Evropskih integracija je pravi način da se uništi i on kao političar i Demokratska stranka.

miki

pre 14 godina

aman covece idi u tu penziju... svima si dosadio....sram te bilo zaspes u parlamentu EU pa padnes sa stolice..... ceo nam se svet smeje...tuga!!!!!

nervozan

pre 14 godina

Rezultat izbora nije posledica takav zato sto je neko promovisao bele listice, glasaci bez toga znaju i odlucili su zbog nezadovoljstva, beznadezne situacije i velikog nepoverenja.
Beli listici i apstinencija glasaca je nastala je od vaseg loseg rada i samo neprekidne demagogije koju pricate.
To su vec ispricane price, isprane do te mere da vise to niko ne zeli da slusa. Sa jucerasnjom debatom kako ste je nazvali *demokratskom* cinite jos vecu stetu demokratiji, tako sto ce gradjani Srbije biti jos nervozniji.
Demokrata

Nenad

pre 14 godina

"Moraćemo da probamo da velikim trudom obezbedimo izvestan mir i egzistenciju građana", strasno, stvarno strasno, njemu i njima u DS-u jos uvek nije jasno da se samo velikim trudom moze bilo sta obezbediti, nego ce sada da probaju....Vecina njih nikada u zivotu sopstvenim radom i naporom nisu nista obezbedili, ceo zivot su dobijali, zato i ne znaju da se samo velikim trudom moze bilo sta vredno postici.

Darko

pre 14 godina

Mićunović je izgubio kompas u pogledu ponašanja vlasti prema društvu. Za njega su nezaposlenost, korupcija i nevidljivost nekih slojeva društva stvari uzgredne koje su na narodu da ih sam riješi. Izgubio je osjećaj odgovornosti prema narodu od kojeg traži povjerenje. Ne mora se biti intelektualac da bi vidio da neko ne brine za tebe.

golijat

pre 14 godina

zaista neverovatno ,dokle vise komunjare da nam sole pamet!nemate vi nista sa intelektuacima zajednicko pa nemojte se za to drzati...

Zoran KV

pre 14 godina

Gospodin Mićunović je bio i ostao pravi izdanak komunističke škole pod patronatom Staljina. Svo njegovo kasnije delovanje u politici, je bilo zaludno, i svi njegovi pokušaju da se pokaže demokratom i "evropejcom", iz ovog intervjua vidi se, bilo je lažno. Ovakva analiza prethodnih izbora, odnosa i stanja u Srbiji, ne samo da je krajnje površna, nego je retrogradna, jednostrana,puna paušalnih ocena. Gospodin kritikuje sve koji ne misle kao on, a sebe vidi kao DS,čudno, i niko nema pravo na drugačije mišljenje i niko nije vredan ako ne deli sa njim iste stavove. U celom tekstu, govori neistinu, koja je poznata većini građana Srbije, da je DS dobila legitimitet da sastavi novu Vladu i da nastavi sa Tadićem na mestu premijera. Istina je da je najviše glasova i mandata dobio SNS, a da su građani rekli šta misle o politici Borisa Tadića.

Jovan

pre 14 godina

Kako Vas nije sramota gospodine Micunovicu?! Pa ko je bio na valsti poslednje cetiri godine? Nemam reci. Ovo je cista politicarska bestijalnost, iz vrha DS!

Dusan Silni

pre 14 godina

Micune,poverenje koje vam davasmo prokockaliste sa svojim ekspertima za unistavanje srbije i sada vise kredita nemate.Opametite se ljudi,narod je na granici strpljenja posle cega dolazi opsti haos sa nesagledivim posledicama.Ostavljaj te se corava posla,namlatili ste se toliko prazne slame da beograd moze buknuti na pojavu samo jedne varnice.Pretvorili ste nas u evropski sljam i mudrujete,budite se ljudi,budite ili......

На Титово путу

pre 14 godina

Чумпеш му грубер, нигде поштене интелигенције када ти затреба...
СРАМ ДА ВАС БУДЕ, политичари (на власти), уништитељи наше садашњости и будућности наше деце!

Nemanja 1982

pre 14 godina

A jel ovaj deka sa slike beše jahao popa kada je bio mlad. Kad je bio mladi buntovnik smetao mu Tito, jer nema demokratije, slobode govora, kritike režima ... a ne smeta mu da bude u koaliciji koja vlada državom 15 godina i koja beleži katastrofalne rezultate na svim poljima (ekonomija, nauka, industrija, zdravstvo, školstvo...)

glas savesti

pre 14 godina

Mogu da se saglasim sa konstatacijama iz članka i dosta toga da dodam.Nije mi namera da pišem samo da povredim,ali moram da kašem gospodinu Mićunoviću da ni jedna stranka ni intelektualac nisu spremni da podrše one koji su se trudili da u svojim mogućnostima nešo izmene na bolje.zašto je tako,pa svi se bore za opstanak sebe i porodice i svessni su da su lak plen kad se javno suprotstave.Pogledajte kvalitet stručnih ljudi oko Vlade.Pa njihov kvalitet određuju ministri,tj.predsednici stranaka.Kako da oni predloše nekog boljeg od sebe.A većina njih su ljudi bez stava ili ga ne iznose javno.Svojim ponašanjem određuju granice svojih potčinjenih.lično sam naivno pokušala da neke momente izmenim u mom okrušenju i glavni protivnici su bili oni koji su povlašteni,politička elita a ostali su mi krijući čestitali ali me nikad javno nisu podršali.Mislili su eto još jedan naivčina ugrožava svoju decu i porodicu.Pomozite predlogo koji će omogućiti da se osude moćni a da ne stradaju ispravni.

normalan

pre 14 godina

Iza ovih reci krije se staro komunisticko pravilo da narod treba prevaspitati i upodobiti onako kako "elite" hoce. Po mom sudu narod je na ovim izborima porucio "eliti" iz DS da malo olabavi i odmori se, da nam se skine sa "malih ekrana TV prijemnika" jer nas je urnisala s vlasti. Ovaj deda je pored penzije sebi namaknuo jos 3-4 platice, naknade, pausala, putnih troskova i dnevnica, pa je svakog meseca bio dobar barem 2 hiljade evra. To zahvatanje iz budzeta malo ko bi ostavio. Zato on i dalje grebe i rukama i nogama da opstane na vlasti.

Dr

pre 14 godina

U svakoj ozbiljnoj stranci zna se ko je kandidat za mandatara. Izjave koja ovaj gospodin daje u poslednje vreme neodoljivo podsećaju na kralja Ibija. samo vas gledamo, nastavite ovako i cenzus će za vas biti uspeh na sledećim izborima

nikola

pre 14 godina

Nije "javnost" previše nervozna,već je "javnost" gladna.Evro hita ka koti 120,nezaposlenost svakim danom sve veća,privreda u teškoj agoniji...A vi bi da se zezate do jeseni i natežete oko fotelja?!Preuzmite odgovornost za svoje postupke kao odrasli ljudi ili se sklonite i ne upropaštavajte ovo male bede što je ostalo od zemlje.

Bojan

pre 14 godina

hahaha kakav vic od coveka!
Pa trebao si biti dosledan do kraja i reci neki primer populizma iz svojih redova, licmeru.
Po vasoj kampanji sam pomislio da zivimo u Australiji, a da sam ja bio lose informisan.

Stevan

pre 14 godina

Kazete: "...Voleo bih da intelektulaci, a sebe držim za jednog od njih..." Kod mene je drugacija matematika: ZNAM DA NISTA NE ZNAM... I da svedem na prostotu: kriminalce u zatvore. Kriminalci mogu biti i intelktualci..
Steva

jugo

pre 14 godina

Ove najvise svrbe beli listici. U svakoj izjavi prozivaju intelektualce. kao da su im oni krivi. Ne shvataju svoju krivicu zbog gubitka izbora nego su im krivi oni sto nisu glasali za njohovu losu politiku. E kakva zamena teza. Imam utisak da sad zele da kazne "elitu" time sto ce cekati formiranje Vlade i time izazivati finansijske turbuloencije a za to uvek prozivati bele listice i intelektualce. tuga, tuga

nikola

pre 14 godina

Nije "javnost" previše nervozna,već je "javnost" gladna.Evro hita ka koti 120,nezaposlenost svakim danom sve veća,privreda u teškoj agoniji...A vi bi da se zezate do jeseni i natežete oko fotelja?!Preuzmite odgovornost za svoje postupke kao odrasli ljudi ili se sklonite i ne upropaštavajte ovo male bede što je ostalo od zemlje.

jugo

pre 14 godina

Ove najvise svrbe beli listici. U svakoj izjavi prozivaju intelektualce. kao da su im oni krivi. Ne shvataju svoju krivicu zbog gubitka izbora nego su im krivi oni sto nisu glasali za njohovu losu politiku. E kakva zamena teza. Imam utisak da sad zele da kazne "elitu" time sto ce cekati formiranje Vlade i time izazivati finansijske turbuloencije a za to uvek prozivati bele listice i intelektualce. tuga, tuga

Bojan

pre 14 godina

hahaha kakav vic od coveka!
Pa trebao si biti dosledan do kraja i reci neki primer populizma iz svojih redova, licmeru.
Po vasoj kampanji sam pomislio da zivimo u Australiji, a da sam ja bio lose informisan.

Jovan

pre 14 godina

Kako Vas nije sramota gospodine Micunovicu?! Pa ko je bio na valsti poslednje cetiri godine? Nemam reci. Ovo je cista politicarska bestijalnost, iz vrha DS!

Dusan Ciric

pre 14 godina

Demokratska stranka je izgubila izbore i to se ne može ni na koji način negirati, makar to radio i maher kakav je Mičunović. Boris Tadić je izgubio izbore zbog korupcije i nesposobnosti velikog broja ljudi iz Demokratske stranke. Boris sada treba da se bavi strankom a ne državom i svaki pokušaj da mu se nametne pozicija predsednika vlade navodno zbog Evropskih integracija je pravi način da se uništi i on kao političar i Demokratska stranka.

Stevan

pre 14 godina

Kazete: "...Voleo bih da intelektulaci, a sebe držim za jednog od njih..." Kod mene je drugacija matematika: ZNAM DA NISTA NE ZNAM... I da svedem na prostotu: kriminalce u zatvore. Kriminalci mogu biti i intelktualci..
Steva

Veljko S

pre 14 godina

Uz dužno poštovanje prema vašim godinama a i ujedno da me niko ne pogrešno ne shvati,mislim da ljudi u vašim godinama ne mogu imati realnu sliku stvarnosti i da se ne bi trebali baviti politikom!!!!
Lično ste se veoma okoristili o ovu državu i njene građane u zadnjih 12 godina.Od vas "INTELEKTUALACA" je narodu muka jer ste Vi doveli ovaj narod u stanje kakvo je sada,Vi i svi sa 2 ili 3 fakulteta,intelektualci.Mi sa jednim ili bez ijednog fakulteta smo beskorisna masa koja ne prepoznaje u vama i DS-u spasitelje????
Manite se više te priče,pa i nepismen čovek se barem kroz medie edukovao i uvideo šta radite.Pa nek me i neuki Toma povede negde,barem mi neće ukrasti dinar iz oka kao vi "intelektualci"
Pa što se niste deklarativno izjasnili da će te kvartalno odvajati od poslaničkih plata 10% za siromašne u Srbiji kad vam je tako stalo do naroda?
SVE IM DIRAJ ALI FUNKCIJE I PARE NIKAKO!!!!
More motka odavno treba da radi!

Siki

pre 14 godina

Iznenađujuće plitka analiza od jednog predsednika političkog saveta DS-a. Sa druge strane, potupuno se pokalapa sa činjenicom da je njega još Đinđić poslao u političku penziju, jedino što on to odbija da shvati.

Dr

pre 14 godina

U svakoj ozbiljnoj stranci zna se ko je kandidat za mandatara. Izjave koja ovaj gospodin daje u poslednje vreme neodoljivo podsećaju na kralja Ibija. samo vas gledamo, nastavite ovako i cenzus će za vas biti uspeh na sledećim izborima

Nemanja 1982

pre 14 godina

A jel ovaj deka sa slike beše jahao popa kada je bio mlad. Kad je bio mladi buntovnik smetao mu Tito, jer nema demokratije, slobode govora, kritike režima ... a ne smeta mu da bude u koaliciji koja vlada državom 15 godina i koja beleži katastrofalne rezultate na svim poljima (ekonomija, nauka, industrija, zdravstvo, školstvo...)

nesa

pre 14 godina

Ovaj Micun još nije počeo da igra šah sa vršnjacima u parku. E pa vreme mu je. On je čuvene 69-e vec bio covek u zrelim godinama.

Nenad

pre 14 godina

"Moraćemo da probamo da velikim trudom obezbedimo izvestan mir i egzistenciju građana", strasno, stvarno strasno, njemu i njima u DS-u jos uvek nije jasno da se samo velikim trudom moze bilo sta obezbediti, nego ce sada da probaju....Vecina njih nikada u zivotu sopstvenim radom i naporom nisu nista obezbedili, ceo zivot su dobijali, zato i ne znaju da se samo velikim trudom moze bilo sta vredno postici.

miki

pre 14 godina

aman covece idi u tu penziju... svima si dosadio....sram te bilo zaspes u parlamentu EU pa padnes sa stolice..... ceo nam se svet smeje...tuga!!!!!

Kvazimodo Sorabius

pre 14 godina

Bravo b92 za naslov!
Još samo kada bi svi, a ne samo olinjali Mićunović, shvatili poruku ovog naslova...
Jeste, JAVNOST je JAKO nervozna zbog politike i političara koji nas vode od tamo negde 1986-7.
"Srbiji je potreban novi Žikica Jovanović - Španac" - siti smo svih kohabitacija i zbrajanja do 126, zadnjih 12 godina naročito; siti smo svih laži i obmana, eksperata lopova i nikogovića; prinudnih upravnika koji postaju najmoćniji bogataši u Srbiji; otimačine imovine koju su generacije stvarale a prodavane za "jednu marku"; siti smo besplatnih diploma donetih na kućnu adresu; siti smo bolesnog šepurenja izronilih iz mraka i ništavila, a koji se češu o novinare kao da su im dedovi bili predavači na Kembridžu - a ne prodavali svinje i rakiju po palankama...
Svega smo siti - jedino smo gladni suvog hleba i nade u ikakav dostojanstven život!
Gladni, goli i bosi - a vi se šepurite i merkajte "126"?
A ako prekipi?

Trixter

pre 14 godina

Ipak je ovo sto prica Micunovic delom mantranje. Mozda je imao dobru nameru, ali je na kraju promasio sustinu. Ne pravi drzavu samo inteligencija, i ne vlada njome neko drugi nego oni koji su na izborima sastavili vladu. Ono sto je najsramnije je da se kod nas prica o reformama i nekom EU putu godinama, a kod nas reforme nisu sprovedene, niti su pocele da se sprovode. Ova drzava je u konstantnom minusu i trosi vise nego sto proizvodi decenijama vec. Prekid je bio devedestih u vreme hiperinflacije, a izvesna stabilizacija dosla je 1995-1998. Cak je i prozivodnja 1998 bila veca nego 2007, dakle pre krize u svetu. Dakle suocavamo se sa jako nesposobnom politickom i ekonomskom 'kvazi-elitom'. Kod nas politicari svi do jednog pricaju o reformama , a niko ne kaze sta to znaci zaista. To znaci smanjenje javnog sektora, smanjenje plata u javnom sektoru, razvlascivanje administracije, departizacija drzave, stroga kontrola tokova novca budzetskih korisnika, stroga naplata poreza, favorizovanje rada u odnosu na pricanje, promenu sveukupno jako loseg mentaliteta formiranog jos pre komunizma a to ce najteze ici. Moramo da zavedemo strog sistem odgovornosti, jasne kontrole. Kad se naviknemo na stropgu odgovornost, jasne procedure, nadleznosti, a pre svega na pozitivnu selekciju produktivnog i kompetentnog kadra, mozemo da se nadamo kretanju sa mrtve tacke. Kako sada stvari stoje pre ce vanzemaljci posetiti Zemlju nego sto ce se to desiti.

Wow

pre 14 godina

Wow. Sok. I ovo je covek zbog kojeg sam pre 20-tak godina poceo glasati za DS. Pretvorio se u obicnog retoricara kojem je zamena teza postala posao.

Gos'n Micunovicu, ODAKLE vam pravo da pricate o besposlenima, neskolovanima i obespravljenima, kada ste vi za poslednjih 10 godina unistili privredu, obrazovanje i socijalne programe? Sve se to desilo na vasim 'nadzorom', i uz direktno ucesce Demokratske Stranke.

Vi price a nekoj "eliti", a pogledajte sta ste dozvolili da se izdigne iz septicke jame i dodje na celne pozicije u drzavi. Jedino kod nas 'elita' nema nikakvog radnog staza, osim u stranci. Oterali ste vise intelektualaca i visoko sposobne radne snage iz drzave nego Sloba.

Vi smatrate da ste intelektualac, ostali smatraju da ste samo jedan senilni dinosaurus koji je bleda senka onoga sto je nekad bio i za sta se nekad borio. Ako nam buducnost zavisi od "intelektualaca" vaseg kova (i takvih sto su vam u stranci), mogu reci da mi je onda drago sto sam na vreme sa porodicom pobegao napolje. Gde imam priliku da se druzim sa intelektualcima koji nisu opsednuti i optereceni svojom 'intelektualnom superiornoscu'. Intelektualac nikako nije osoba koja stalno brani svoju partiju, ponavlja jedno isto kao papagaj, ne ume da prizna gresku i prihvati odgovornost, i stalno prica po partijskoj liniji. To se zove "fanatik", a ne intelektualac.

Bolje da cutite, sramoto jedna.

nervozan

pre 14 godina

Rezultat izbora nije posledica takav zato sto je neko promovisao bele listice, glasaci bez toga znaju i odlucili su zbog nezadovoljstva, beznadezne situacije i velikog nepoverenja.
Beli listici i apstinencija glasaca je nastala je od vaseg loseg rada i samo neprekidne demagogije koju pricate.
To su vec ispricane price, isprane do te mere da vise to niko ne zeli da slusa. Sa jucerasnjom debatom kako ste je nazvali *demokratskom* cinite jos vecu stetu demokratiji, tako sto ce gradjani Srbije biti jos nervozniji.
Demokrata

Darko

pre 14 godina

Mićunović je izgubio kompas u pogledu ponašanja vlasti prema društvu. Za njega su nezaposlenost, korupcija i nevidljivost nekih slojeva društva stvari uzgredne koje su na narodu da ih sam riješi. Izgubio je osjećaj odgovornosti prema narodu od kojeg traži povjerenje. Ne mora se biti intelektualac da bi vidio da neko ne brine za tebe.

Jututunska alternativa

pre 14 godina

Ona seca struje u Cacku duznicima koji duguju manje od 5000, a preskakanje onih koji duguju vise od 100000, recitije od bila cega govori o tome da ce "nova" vlada nastaviti politiku one "stare". Udri po sirotinji, uzmi joj dusu, pre izbora smo bili gradjani a sad se vracamo na status "ovaca za sisanje". Samo, vunu su nam skinuli, a dranje koze je veoma bolno. Oni koji su izgubili na proslim izborima, a nisu iz toga izvukli nikakvu pouku, trebalo bo da se podsete da u Srbiji, osim glasackih listica, ima jos nacina da se bahati silnici oteraju sa vlasti.

Ivana S.R

pre 14 godina

Gospodine Micunovicu, u pravu ste, jesmo nervozni.Tome dodajte ocajni, beznadezni i strasno ljuti.Sramotno je ovo sto izjavljujete.Besramno je da pominjete marketinske agencije kad su one velike zapravo ogranci Vase stranke.Pricate o povlascenom polozaju intelektualaca? Vi?Ja ne mogu da nadjem posao ni blizu struke od kako ste vi(DS) na vlasti covece, a govorim tecno 2 jezika i na doktoratu sam na Filozofskom fakultetu. Moje obrazovanje jeste moj izbor i za to snosim posledice(zaposlena sam kao magacioner-dokumentarista) ali nemojte da me pravite ni ludom ni glupom, ni mene, ni masu mojih kolega, ni sav ostali narod.Kada je izasao neki konkurs za neku ustanovu kulture, muzej, institut, nesto? O kojim povlascenim inetelektualcima Vi pricate? Vasim,stranackim? Imate li broj nezaposlenih sa diplomama?Taj broj postoji u NSZ-u, u ustanovi koju vasi clanovi nikada nisu videli jer je njihov NSZ u prostorijama DS-a. Nismo se uclanili u DS i nismo se snasli, jer u ovakvom dehumanizovanom drustvu obican,posten narod,nema sta da trazi.Ali gospodine Micunovicu, narod je ziv i nije glup. Bolje bi Vam bilo da uskoro nesto uradite jer kao sto znate narod jeste nervozan i uz to je sve gladniji iz dana u dan.A kad stvarno postane gladan i stvarno nervozan,onda ce se istorija ponoviti. Unistili ste svaku nadu ziteljima ove zemlje. Ko god moze, ide odavde. Pricate o departizaciji? Bolje pricajte o departizanizaciji DS-a. Sram Vas bilo da komentarisete kako se javnost oseca, izgubili ste svaki kriterijum.

Čitač

pre 14 godina

Samo ako pažljivo čitate, uvek dobijete istinu, čak i kada neko pokuašava da sa nje skrene pažnju:
"Populizam je postao opšta forma političkog delovanja od političara najrazvijenijih zemalja do poslednjeg balkanskog političara. Prevladao je osećaj da se mase demagogijom lako plene. Onda su se pojavili meštri marketniga kao glavne i najuticajnije ličnosti koje uspevaju da "prodaju" određenog političara i njegovu priču da bi dobili što više glasova. Ono što je na tržištu roba profit, na političkoj sceni su glasovi".
To je rekao Dragoljub Mićunović, koji je još 1991. godine sve lepo dogovorio sa Slobodanom Miloševićem: kako da ne podržava druge delove opozicije i poslanike manjina u Skupštini, i da njegova DS bude mala opoziciona stranka.
Te 1991. godine je i jedan elokventan student tokom martovskih protesta isto shvatio kako se vodi politika i recept primenio u životu. Danas je u vrhu DS, i ove reči ga dobro opisuju.
Dragoljub Mićunović se povukao kada je Zoran Đinđić pobedio na stranačkim izborima. Posle toga je DS napredovala, a Mićunović se vratio u DS tek posle smrti Đinđića, i od tada je DS ponovo krenula nizbrdo.

Zoran KV

pre 14 godina

Gospodin Mićunović je bio i ostao pravi izdanak komunističke škole pod patronatom Staljina. Svo njegovo kasnije delovanje u politici, je bilo zaludno, i svi njegovi pokušaju da se pokaže demokratom i "evropejcom", iz ovog intervjua vidi se, bilo je lažno. Ovakva analiza prethodnih izbora, odnosa i stanja u Srbiji, ne samo da je krajnje površna, nego je retrogradna, jednostrana,puna paušalnih ocena. Gospodin kritikuje sve koji ne misle kao on, a sebe vidi kao DS,čudno, i niko nema pravo na drugačije mišljenje i niko nije vredan ako ne deli sa njim iste stavove. U celom tekstu, govori neistinu, koja je poznata većini građana Srbije, da je DS dobila legitimitet da sastavi novu Vladu i da nastavi sa Tadićem na mestu premijera. Istina je da je najviše glasova i mandata dobio SNS, a da su građani rekli šta misle o politici Borisa Tadića.

Dusan Silni

pre 14 godina

Micune,poverenje koje vam davasmo prokockaliste sa svojim ekspertima za unistavanje srbije i sada vise kredita nemate.Opametite se ljudi,narod je na granici strpljenja posle cega dolazi opsti haos sa nesagledivim posledicama.Ostavljaj te se corava posla,namlatili ste se toliko prazne slame da beograd moze buknuti na pojavu samo jedne varnice.Pretvorili ste nas u evropski sljam i mudrujete,budite se ljudi,budite ili......

olga

pre 14 godina

A,to je onaj čuveni golootočanin inače u dobrim odnosima sa obaveštajnim službama . Srbija ne treba da se menja ona je taman po Mićunovoj meri:plata,penzija, dnevnice, ćerka u nevladinoj organizaciji koju finansira država ma milina jedna ;samo eto nepobedi Boris .Pa takva država ne treba ni da postoji ako Tadić nije predsednik,a šta je sve siromah uradio baš je ovaj narod nezahvalan.

Divac

pre 14 godina

Deda Micun nije Komunista, vec Staljinista. Pa ne bi dzabe zavrsio na Golom otoku da je bio Komunista. Sad lepo mozete da vidite razliku izmedju Komuniste, i onih koje su slali na Goli otok. I sad recite da su pogresili. Ja mislim da su trebali jos vise ljudi da salju. Naravno u ovo ne racunam one koji su nepravedno poslati i koji nisu imali nikakve veze sa politikom. Ali da je trebalo te Staljiniste nauciti pameti, trebalo je, a sve ovo sto se danas desava je dokaz toga...

normalan

pre 14 godina

Iza ovih reci krije se staro komunisticko pravilo da narod treba prevaspitati i upodobiti onako kako "elite" hoce. Po mom sudu narod je na ovim izborima porucio "eliti" iz DS da malo olabavi i odmori se, da nam se skine sa "malih ekrana TV prijemnika" jer nas je urnisala s vlasti. Ovaj deda je pored penzije sebi namaknuo jos 3-4 platice, naknade, pausala, putnih troskova i dnevnica, pa je svakog meseca bio dobar barem 2 hiljade evra. To zahvatanje iz budzeta malo ko bi ostavio. Zato on i dalje grebe i rukama i nogama da opstane na vlasti.

Nemanja

pre 14 godina

Ne mogu da se načudim koliko smo jadni... Narod smeni čoveka sa mesta predsednika, ne želeći ga više, a on dobije još jaču funkciju... I opet će da priča o Slobi kako je on kriv... on je bar otišao kad je izgubio, ovog ne možeš oterati ni vilama... Najjadnija zemlja na svetu smo... zato treba uvesti drugi krug i na parlamentarnim izborima.. neka oni sastave Vladu, pa neka izađu na referendum sa to Vladom za "Za" i "Protiv" te koalicije... ne bi imali ni 30 %... Ovako mogu da rade šta hoće...

djole bre

pre 14 godina

Nije nervozna javnost, već mediji, a javnost (gradjani) se pomirila sa svojom sudbinom. Izbori donose boljitak samo onoima koji će dremati i žderati u skupštini.

belilistic

pre 14 godina

Javnost je mozda nervozna,ali vi mirno i bez zurbe podelite,ministarska,savetnicka i direktorska mesta. Na sledecim izborima ko J.Seselj...

pssst

pre 14 godina

treba zabraniti ljudima u penziji koji su zavrsili radni vek glasaju i odlucuju o buducnosti zemlje. znam da nije demokratski ali s obzirom da je sve vise penzionera koji su generalno jako sebicni i gledaju u sps i krkobabica kao i Boga bojim se da ce nam perspektivu sve vise odredjivati ljudi bez iste. treba im omoguciti ljudske zdravstvene uslove i korektne penzije a odlucivanje o buducnosti zemlje uskratite. zbog njihovih pogresnih odluka sve nas je vise van Srbije nego Srbiji.

На Титово путу

pre 14 godina

Чумпеш му грубер, нигде поштене интелигенције када ти затреба...
СРАМ ДА ВАС БУДЕ, политичари (на власти), уништитељи наше садашњости и будућности наше деце!

Sloba NYC

pre 14 godina

"..., a uz to i inostrani partneri vrlo požuruju, ne verujem da bi se ko sada usudio..."

Javnost je malo nervozna?! Nije samo javnost, nego i inostrani "partner". Micune, bolje je da pozurite. Znas onu narodnu: "Vezi konja gde ti inostrani partner kaze."

kvarner

pre 14 godina

Postovani profesore Micunovicu, morali biste znati da "postojeca koalicija" nije dobila "dovoljno za sastav nove vlade" iz prostog razloga sto na ovim izborima nije nastupala zajednicki, kao koalicija, nego je svaka (vaznija) clanica bivse koalicije nastupala samostalno.

Po tom osnovu dakle nema razloga da mandat za sastav nove vlade dobije ni DS ni SPS. Dalje, stranka koja je osvojila najvise glasova je SNS, kome ce predsednik Srbije Tomislav Nikolic prvo i poveriti mandat.

Posto su "kohabitacije" uvek teze, napornije, zahtevnije i mucnije nego kada je situacija "cista" a uz to Ivica Dacic ocekuje mesto predsednika vlade, sto je nedvosmisleno izjavio, a sto nisam siguran da mu je DS spreman prepustiti jer i sami kazete da bi "predsednik Tadic trebao da vodi novu vladu", mislim da ce gospodji Tabakovic biti daleko lakse "prepustiti" premijersko mesto i zadovoljiti se mestom podpredsednice vlade, sto ce i Vas, i Vasu stranku odvesti u "zasluzenu" penziju, a na vlast dovesti novu (i mnogo prirodniju) koaliciju SNS-SPS.

I samo malo objasnjenje za kraj - ovo ne pisem ni kao "socijalista", ni kao "naprednjak", ni zbog toga sto cu biti srecan ako se to dogodi, nego kao osoba koja postuje demokratske standarde (za sta ste se, cini mi se i Vi nekad davno zalagali) i kao covek sa drzavljanstvom Srbije potpuno razocaran u Vas i Vase "partijske drugare" i ono sto su sa Srbijom napravili zadnje decenije.

realan

pre 14 godina

Mićune,da čizaš ove komentare,več bih odavno bio u penziji,a da je Tadić te iste komentare ovde čitao,i barem nas malo uvažavao.pabedio bi Tomu na ovim izborima,a ovako,evo ga i vama i nama cvvvvvrc!Spasavaj se ko može!

Fulano

pre 14 godina

Sve je to lepo sto Micunovic prica, ali strasno iritira to sto DS nije u stanju da preuzme odgovornost i sebe pogleda u ogledalo ozbiljno. DS je partija koja je drzala sve poluge vlasti poslednjih godina i direktno je odgovorna za to sto su u Srbiji institucije slabe, i zato sto postoji toliki javasluk. Nije ni cudo da su ljudi razocarani i da nece da glasaju, jer nemaju za koga, ko god da dodje radi jedno te isto, reforme su aljkave, nepotpune, bezvezne, ne postojejavne rasprave, ne namece se politicarima odgovornost nizasta, ne postoje mehanizmi da se politicari upristoje, sve je na bazi neke dobre volje, mi imamo ministre koji su od strane drzavnog revizora tesko optuzeni i nikom nista, o korupciji da ne govorim. Tu je sve odgovornost DS, DS je previse mlak i zasluzuje to sto mu se desilo... videcemo sta ce dalje, ali pre nego sto ne urede u svojoj glavi sta hoce nece od Srbije biti nista.

Cinik

pre 14 godina

Nisam nervozan gospodine Mićunoviću već sam zgrožen sa mogućnošću da Predsednik Vlade bude Boris Tadić.Čovek koji je zarad dolaska na vlast lagao narod da će mu dati 1000 EURA na ime besplatnih akcija, da će zaposliti 200000 ljudi, koji je uništio sve velike firme u Srbiji, koji je sa svojim tajkunima i lopovima pljačkao Srbiju poslednjih 8 godina i koji je na kraju izgubio izbore za Predsednika Srbije da sada bude premijer- pa to je tragedija za Srbiju i zato sam zgrožen

golijat

pre 14 godina

zaista neverovatno ,dokle vise komunjare da nam sole pamet!nemate vi nista sa intelektuacima zajednicko pa nemojte se za to drzati...

At

pre 14 godina

Kakva "primopredaja duznosti sa bivisim predsednikom"?! Tadic nije predsednik vec dva meseca (podneo je ostavku) i od tada imamo vd-a Slavicu Djukic Dejanovic... Da li nam to g Micunovic saopstava da je gradjanin Tadic uzurpirao neke od predsednickih duznosti i da ih i dalje nezakonito obavlja sve ovo vreme? To je veoma ozbiljna optuzba sa veoma teskim pravnim posledicama po prekrsioca...

glas savesti

pre 14 godina

Mogu da se saglasim sa konstatacijama iz članka i dosta toga da dodam.Nije mi namera da pišem samo da povredim,ali moram da kašem gospodinu Mićunoviću da ni jedna stranka ni intelektualac nisu spremni da podrše one koji su se trudili da u svojim mogućnostima nešo izmene na bolje.zašto je tako,pa svi se bore za opstanak sebe i porodice i svessni su da su lak plen kad se javno suprotstave.Pogledajte kvalitet stručnih ljudi oko Vlade.Pa njihov kvalitet određuju ministri,tj.predsednici stranaka.Kako da oni predloše nekog boljeg od sebe.A većina njih su ljudi bez stava ili ga ne iznose javno.Svojim ponašanjem određuju granice svojih potčinjenih.lično sam naivno pokušala da neke momente izmenim u mom okrušenju i glavni protivnici su bili oni koji su povlašteni,politička elita a ostali su mi krijući čestitali ali me nikad javno nisu podršali.Mislili su eto još jedan naivčina ugrožava svoju decu i porodicu.Pomozite predlogo koji će omogućiti da se osude moćni a da ne stradaju ispravni.

Samo pitam, dinar pada, evro skace

pre 14 godina

A sto i mi ne bi kao Grcka. Izbori istog dana kao i u Srbiji. Nema Vlade, novi izbori. Nismo mi drzava koja se moze tri meseca natezati sa glavnim i uzim odborima stranaka da rese pitanje premjera.
Stranacka pitanja neka resavaju u svojim okruzima a narod je izabrao pa kad nema Vlade, a sada ce jos malo mesec dana, hajdemo ponovo na izbore, bice jeftinije nego ovako sto propadamo do jeseni.
U svemu postoje planovi, pa nije valjda da Micunovic i DS nisu racunali da ce izgubiti na izborima i to ne belim listicima jer Toma je bio njihova indirektna ponuda.

Dar205

pre 14 godina

Deka Mićune, pogledajte u ličnu kartu, ma dosta je, prepustite mladim intelektualcima da rade. Vreme se menja, imate lepe godine a i lepu penziju, sklonite se, idite malo na Taš, igrajte šah, ohladite malo,,,,,,

dzaba vam glasovi i vecina kad nemate legitimitet

pre 14 godina

Cak i kada bi se kompletno rukovodstvo DS ritualno samospalilo u centru Beograda opet ne bi dobili moj glas. Gospodo, vreme je za otvorenost - rasturili ste ono malo sirotinje sto Sloba i NATO nisu uspeli i vreme je da idete i Vi i Vasa demagogija na politicko smetliste. Srbiji trebaju novi ljudi a ne ova korumpirana komunisticka ekipa koja ju je razorila.

Aleksandar Grozni

pre 14 godina

Tu navodnu odgovornost cika Micune videli smo na svojoj kozi,u svojim radnim mestima,standardu,sudstvu,zdrabstvu,i svim sferama drustva koji su u katastrofalnom stanju.Ali vi kao i ostali koji su se dokopali vlasti ne zivite u realnosti,ne zivite od 30.000 dinara mesecno,ili od bedne penzije,vec zivite kao da ste u drzavi koja nezna stace od bogatstva,nemilice trosite narodne pare,jer narod ce da vraca te zelenaske kamate za koje ste vi odgovorni,dozvolili ste da se u Srbiji bas sve moze za novce,pa cak da se ni na robiju neide za tezak kriminal.Jel to ta nabvodna odgovornost koju pazi molimte DS treba po cika Micunu da preuzme da sacuva od zakona sve one provizije,ugradnje u cene svega i svacega,e moj cika Micune idi u penziju vidis da si obnevideo.

sale

pre 14 godina

Kakav orkestrirani spin! Javljaju se Ceda sa tezom da je narod pogresio, pa jad(ov)ni hrvati koji se toboze boje za teritoriju, evo i ovog operativca bez predstave o stvarnom zivotu ljudi. Kad razmislim, mozda bi za Srbiju bilo najbolje da su pobedili radikali. Jer, zaista se mora nesto radikalno dogoditi pa stati na kraj zaduzivanju, korupciji, partizazaciji drzave i opsti moralni slom.

cinik ciniku

pre 14 godina

Intelektualna javnost je pokrenula bukvalno stotine konstruktivnih inicijativa, koje ste vi i vaše partijske i koalicione kolege sve redom ignorisali sa cinizmom kakav se retko sreće. Suština je u ovome: javnost, intelektualna ili ukupna, ima potpuno pravo da bude i nervozna i cinična i besna. Vi, s druge strane, nemate pravo ni na šta, posle svega što su ljudi iz vaše stranke učinili i naročito onoga što nisu učinili.
Ali, bar ste otkrili glavni problem Srbije. Nije to, daleko bilo, vaša stranka koja je zaposlila svakog svog, čiji su se ljudi besramno obogatili na budžetu, koja je iznedrila sistem korumpiran do same srži svoje i usisala u njega celo stanovništvo dovevši, da vas samo malkice intelektualno podstaknem, do dalje i verovatno konačne korupcije svih vrednosti i nestanka svih iluzija čitave jedne zemlje. Ne, nije to. Nego intelektualna javnost i javnost uopšte.
Izvinite, gospodine Mićunoviću, ali to je odvratno.

marija

pre 14 godina

Dakle, ja sam dipl. inzenjer na jednom od Tehnickih fakulteta u Beogradu, trenutno doktorant na mom fakultetu, i podrzavam antiintelektualizam protiv samozvane sacice intelektualaca pod znakom pitanja, okupljenih oko preokreta, ldpa, nevladinih organizacija..., to nije intelektualni sloj ovog drustva, a jos manje tzv.elita ove zemlje. Ne dozvoljavam da se ponisti prava, tiha, skromna, urbana, elita intelektualaca koja nije u politici. Ko vam je dao za pravo da ste jedini, pravi , samo vi urbani, moderni, saka narcisa? Kako se usudjujete da vi koji glasate za Nikolica drzite predavanje nama, inzenjerima, lekarima..., vi profiteri politicki, prodane duse sa ambasadorskim mestima po Meksiku i gde vec sve planirate otici...?

sale

pre 14 godina

Lagao je Boris da ce se obracunati za 'mangupima' u svojim redovima. To sto se neko naziva demokratom ne znaci da se moze zaboraviti moral. Na kraju se uvek svede na to.

lola

pre 14 godina

Ne mogu da verujem dokle moze da ide njihova drskost,sad je i javnost nervozna,ma ne da smo nervozni vec smo i besni jer nas zamajavaju ne mesecima vec godinama.Sva ta mesetarenja sa koalicijama i kohabitacijama ma
pitam se cemu visestranacki sistem u Srbiji kad na kraju sve stranacke opcije manje vise ucestvuju u vlasti i to sve u "interesu" naroda.A narod zivi u "izobilju","puca od zdravlja" tako da nas je iz dana u dan sve manje,a i kad bolje razmislim sta ce njima nervozni narod da im pravi probleme.Gospodin iliti Drug Micinovic zaboravlja koliko mu je godina i bi,sto rece jedan od prethodih komentara bilo bolje da unuke (ako ih ima) seta na Kalemegdanu a da mladim ljudima prepusti njihovu sudbinu.Koliko se secam doticni je Kostunucu ne tako davno "slao" u penziju.Uzas....

Bojan

pre 14 godina

hahaha kakav vic od coveka!
Pa trebao si biti dosledan do kraja i reci neki primer populizma iz svojih redova, licmeru.
Po vasoj kampanji sam pomislio da zivimo u Australiji, a da sam ja bio lose informisan.

nikola

pre 14 godina

Nije "javnost" previše nervozna,već je "javnost" gladna.Evro hita ka koti 120,nezaposlenost svakim danom sve veća,privreda u teškoj agoniji...A vi bi da se zezate do jeseni i natežete oko fotelja?!Preuzmite odgovornost za svoje postupke kao odrasli ljudi ili se sklonite i ne upropaštavajte ovo male bede što je ostalo od zemlje.

pssst

pre 14 godina

treba zabraniti ljudima u penziji koji su zavrsili radni vek glasaju i odlucuju o buducnosti zemlje. znam da nije demokratski ali s obzirom da je sve vise penzionera koji su generalno jako sebicni i gledaju u sps i krkobabica kao i Boga bojim se da ce nam perspektivu sve vise odredjivati ljudi bez iste. treba im omoguciti ljudske zdravstvene uslove i korektne penzije a odlucivanje o buducnosti zemlje uskratite. zbog njihovih pogresnih odluka sve nas je vise van Srbije nego Srbiji.

jugo

pre 14 godina

Ove najvise svrbe beli listici. U svakoj izjavi prozivaju intelektualce. kao da su im oni krivi. Ne shvataju svoju krivicu zbog gubitka izbora nego su im krivi oni sto nisu glasali za njohovu losu politiku. E kakva zamena teza. Imam utisak da sad zele da kazne "elitu" time sto ce cekati formiranje Vlade i time izazivati finansijske turbuloencije a za to uvek prozivati bele listice i intelektualce. tuga, tuga

Jovan

pre 14 godina

Kako Vas nije sramota gospodine Micunovicu?! Pa ko je bio na valsti poslednje cetiri godine? Nemam reci. Ovo je cista politicarska bestijalnost, iz vrha DS!

Nemanja 1982

pre 14 godina

A jel ovaj deka sa slike beše jahao popa kada je bio mlad. Kad je bio mladi buntovnik smetao mu Tito, jer nema demokratije, slobode govora, kritike režima ... a ne smeta mu da bude u koaliciji koja vlada državom 15 godina i koja beleži katastrofalne rezultate na svim poljima (ekonomija, nauka, industrija, zdravstvo, školstvo...)

Veljko S

pre 14 godina

Uz dužno poštovanje prema vašim godinama a i ujedno da me niko ne pogrešno ne shvati,mislim da ljudi u vašim godinama ne mogu imati realnu sliku stvarnosti i da se ne bi trebali baviti politikom!!!!
Lično ste se veoma okoristili o ovu državu i njene građane u zadnjih 12 godina.Od vas "INTELEKTUALACA" je narodu muka jer ste Vi doveli ovaj narod u stanje kakvo je sada,Vi i svi sa 2 ili 3 fakulteta,intelektualci.Mi sa jednim ili bez ijednog fakulteta smo beskorisna masa koja ne prepoznaje u vama i DS-u spasitelje????
Manite se više te priče,pa i nepismen čovek se barem kroz medie edukovao i uvideo šta radite.Pa nek me i neuki Toma povede negde,barem mi neće ukrasti dinar iz oka kao vi "intelektualci"
Pa što se niste deklarativno izjasnili da će te kvartalno odvajati od poslaničkih plata 10% za siromašne u Srbiji kad vam je tako stalo do naroda?
SVE IM DIRAJ ALI FUNKCIJE I PARE NIKAKO!!!!
More motka odavno treba da radi!

Divac

pre 14 godina

Deda Micun nije Komunista, vec Staljinista. Pa ne bi dzabe zavrsio na Golom otoku da je bio Komunista. Sad lepo mozete da vidite razliku izmedju Komuniste, i onih koje su slali na Goli otok. I sad recite da su pogresili. Ja mislim da su trebali jos vise ljudi da salju. Naravno u ovo ne racunam one koji su nepravedno poslati i koji nisu imali nikakve veze sa politikom. Ali da je trebalo te Staljiniste nauciti pameti, trebalo je, a sve ovo sto se danas desava je dokaz toga...

Stevan

pre 14 godina

Kazete: "...Voleo bih da intelektulaci, a sebe držim za jednog od njih..." Kod mene je drugacija matematika: ZNAM DA NISTA NE ZNAM... I da svedem na prostotu: kriminalce u zatvore. Kriminalci mogu biti i intelktualci..
Steva

Dr

pre 14 godina

U svakoj ozbiljnoj stranci zna se ko je kandidat za mandatara. Izjave koja ovaj gospodin daje u poslednje vreme neodoljivo podsećaju na kralja Ibija. samo vas gledamo, nastavite ovako i cenzus će za vas biti uspeh na sledećim izborima

nervozan

pre 14 godina

Rezultat izbora nije posledica takav zato sto je neko promovisao bele listice, glasaci bez toga znaju i odlucili su zbog nezadovoljstva, beznadezne situacije i velikog nepoverenja.
Beli listici i apstinencija glasaca je nastala je od vaseg loseg rada i samo neprekidne demagogije koju pricate.
To su vec ispricane price, isprane do te mere da vise to niko ne zeli da slusa. Sa jucerasnjom debatom kako ste je nazvali *demokratskom* cinite jos vecu stetu demokratiji, tako sto ce gradjani Srbije biti jos nervozniji.
Demokrata

golijat

pre 14 godina

zaista neverovatno ,dokle vise komunjare da nam sole pamet!nemate vi nista sa intelektuacima zajednicko pa nemojte se za to drzati...

Nemanja

pre 14 godina

Ne mogu da se načudim koliko smo jadni... Narod smeni čoveka sa mesta predsednika, ne želeći ga više, a on dobije još jaču funkciju... I opet će da priča o Slobi kako je on kriv... on je bar otišao kad je izgubio, ovog ne možeš oterati ni vilama... Najjadnija zemlja na svetu smo... zato treba uvesti drugi krug i na parlamentarnim izborima.. neka oni sastave Vladu, pa neka izađu na referendum sa to Vladom za "Za" i "Protiv" te koalicije... ne bi imali ni 30 %... Ovako mogu da rade šta hoće...

Dusan Ciric

pre 14 godina

Demokratska stranka je izgubila izbore i to se ne može ni na koji način negirati, makar to radio i maher kakav je Mičunović. Boris Tadić je izgubio izbore zbog korupcije i nesposobnosti velikog broja ljudi iz Demokratske stranke. Boris sada treba da se bavi strankom a ne državom i svaki pokušaj da mu se nametne pozicija predsednika vlade navodno zbog Evropskih integracija je pravi način da se uništi i on kao političar i Demokratska stranka.

miki

pre 14 godina

aman covece idi u tu penziju... svima si dosadio....sram te bilo zaspes u parlamentu EU pa padnes sa stolice..... ceo nam se svet smeje...tuga!!!!!

realan

pre 14 godina

Mićune,da čizaš ove komentare,več bih odavno bio u penziji,a da je Tadić te iste komentare ovde čitao,i barem nas malo uvažavao.pabedio bi Tomu na ovim izborima,a ovako,evo ga i vama i nama cvvvvvrc!Spasavaj se ko može!

Kvazimodo Sorabius

pre 14 godina

Bravo b92 za naslov!
Još samo kada bi svi, a ne samo olinjali Mićunović, shvatili poruku ovog naslova...
Jeste, JAVNOST je JAKO nervozna zbog politike i političara koji nas vode od tamo negde 1986-7.
"Srbiji je potreban novi Žikica Jovanović - Španac" - siti smo svih kohabitacija i zbrajanja do 126, zadnjih 12 godina naročito; siti smo svih laži i obmana, eksperata lopova i nikogovića; prinudnih upravnika koji postaju najmoćniji bogataši u Srbiji; otimačine imovine koju su generacije stvarale a prodavane za "jednu marku"; siti smo besplatnih diploma donetih na kućnu adresu; siti smo bolesnog šepurenja izronilih iz mraka i ništavila, a koji se češu o novinare kao da su im dedovi bili predavači na Kembridžu - a ne prodavali svinje i rakiju po palankama...
Svega smo siti - jedino smo gladni suvog hleba i nade u ikakav dostojanstven život!
Gladni, goli i bosi - a vi se šepurite i merkajte "126"?
A ako prekipi?

Sloba NYC

pre 14 godina

"..., a uz to i inostrani partneri vrlo požuruju, ne verujem da bi se ko sada usudio..."

Javnost je malo nervozna?! Nije samo javnost, nego i inostrani "partner". Micune, bolje je da pozurite. Znas onu narodnu: "Vezi konja gde ti inostrani partner kaze."

Jututunska alternativa

pre 14 godina

Ona seca struje u Cacku duznicima koji duguju manje od 5000, a preskakanje onih koji duguju vise od 100000, recitije od bila cega govori o tome da ce "nova" vlada nastaviti politiku one "stare". Udri po sirotinji, uzmi joj dusu, pre izbora smo bili gradjani a sad se vracamo na status "ovaca za sisanje". Samo, vunu su nam skinuli, a dranje koze je veoma bolno. Oni koji su izgubili na proslim izborima, a nisu iz toga izvukli nikakvu pouku, trebalo bo da se podsete da u Srbiji, osim glasackih listica, ima jos nacina da se bahati silnici oteraju sa vlasti.

Samo pitam, dinar pada, evro skace

pre 14 godina

A sto i mi ne bi kao Grcka. Izbori istog dana kao i u Srbiji. Nema Vlade, novi izbori. Nismo mi drzava koja se moze tri meseca natezati sa glavnim i uzim odborima stranaka da rese pitanje premjera.
Stranacka pitanja neka resavaju u svojim okruzima a narod je izabrao pa kad nema Vlade, a sada ce jos malo mesec dana, hajdemo ponovo na izbore, bice jeftinije nego ovako sto propadamo do jeseni.
U svemu postoje planovi, pa nije valjda da Micunovic i DS nisu racunali da ce izgubiti na izborima i to ne belim listicima jer Toma je bio njihova indirektna ponuda.

kvarner

pre 14 godina

Postovani profesore Micunovicu, morali biste znati da "postojeca koalicija" nije dobila "dovoljno za sastav nove vlade" iz prostog razloga sto na ovim izborima nije nastupala zajednicki, kao koalicija, nego je svaka (vaznija) clanica bivse koalicije nastupala samostalno.

Po tom osnovu dakle nema razloga da mandat za sastav nove vlade dobije ni DS ni SPS. Dalje, stranka koja je osvojila najvise glasova je SNS, kome ce predsednik Srbije Tomislav Nikolic prvo i poveriti mandat.

Posto su "kohabitacije" uvek teze, napornije, zahtevnije i mucnije nego kada je situacija "cista" a uz to Ivica Dacic ocekuje mesto predsednika vlade, sto je nedvosmisleno izjavio, a sto nisam siguran da mu je DS spreman prepustiti jer i sami kazete da bi "predsednik Tadic trebao da vodi novu vladu", mislim da ce gospodji Tabakovic biti daleko lakse "prepustiti" premijersko mesto i zadovoljiti se mestom podpredsednice vlade, sto ce i Vas, i Vasu stranku odvesti u "zasluzenu" penziju, a na vlast dovesti novu (i mnogo prirodniju) koaliciju SNS-SPS.

I samo malo objasnjenje za kraj - ovo ne pisem ni kao "socijalista", ni kao "naprednjak", ni zbog toga sto cu biti srecan ako se to dogodi, nego kao osoba koja postuje demokratske standarde (za sta ste se, cini mi se i Vi nekad davno zalagali) i kao covek sa drzavljanstvom Srbije potpuno razocaran u Vas i Vase "partijske drugare" i ono sto su sa Srbijom napravili zadnje decenije.

Cinik

pre 14 godina

Nisam nervozan gospodine Mićunoviću već sam zgrožen sa mogućnošću da Predsednik Vlade bude Boris Tadić.Čovek koji je zarad dolaska na vlast lagao narod da će mu dati 1000 EURA na ime besplatnih akcija, da će zaposliti 200000 ljudi, koji je uništio sve velike firme u Srbiji, koji je sa svojim tajkunima i lopovima pljačkao Srbiju poslednjih 8 godina i koji je na kraju izgubio izbore za Predsednika Srbije da sada bude premijer- pa to je tragedija za Srbiju i zato sam zgrožen

Dar205

pre 14 godina

Deka Mićune, pogledajte u ličnu kartu, ma dosta je, prepustite mladim intelektualcima da rade. Vreme se menja, imate lepe godine a i lepu penziju, sklonite se, idite malo na Taš, igrajte šah, ohladite malo,,,,,,

sale

pre 14 godina

Kakav orkestrirani spin! Javljaju se Ceda sa tezom da je narod pogresio, pa jad(ov)ni hrvati koji se toboze boje za teritoriju, evo i ovog operativca bez predstave o stvarnom zivotu ljudi. Kad razmislim, mozda bi za Srbiju bilo najbolje da su pobedili radikali. Jer, zaista se mora nesto radikalno dogoditi pa stati na kraj zaduzivanju, korupciji, partizazaciji drzave i opsti moralni slom.

marija

pre 14 godina

Dakle, ja sam dipl. inzenjer na jednom od Tehnickih fakulteta u Beogradu, trenutno doktorant na mom fakultetu, i podrzavam antiintelektualizam protiv samozvane sacice intelektualaca pod znakom pitanja, okupljenih oko preokreta, ldpa, nevladinih organizacija..., to nije intelektualni sloj ovog drustva, a jos manje tzv.elita ove zemlje. Ne dozvoljavam da se ponisti prava, tiha, skromna, urbana, elita intelektualaca koja nije u politici. Ko vam je dao za pravo da ste jedini, pravi , samo vi urbani, moderni, saka narcisa? Kako se usudjujete da vi koji glasate za Nikolica drzite predavanje nama, inzenjerima, lekarima..., vi profiteri politicki, prodane duse sa ambasadorskim mestima po Meksiku i gde vec sve planirate otici...?

Nenad

pre 14 godina

"Moraćemo da probamo da velikim trudom obezbedimo izvestan mir i egzistenciju građana", strasno, stvarno strasno, njemu i njima u DS-u jos uvek nije jasno da se samo velikim trudom moze bilo sta obezbediti, nego ce sada da probaju....Vecina njih nikada u zivotu sopstvenim radom i naporom nisu nista obezbedili, ceo zivot su dobijali, zato i ne znaju da se samo velikim trudom moze bilo sta vredno postici.

Zoran KV

pre 14 godina

Gospodin Mićunović je bio i ostao pravi izdanak komunističke škole pod patronatom Staljina. Svo njegovo kasnije delovanje u politici, je bilo zaludno, i svi njegovi pokušaju da se pokaže demokratom i "evropejcom", iz ovog intervjua vidi se, bilo je lažno. Ovakva analiza prethodnih izbora, odnosa i stanja u Srbiji, ne samo da je krajnje površna, nego je retrogradna, jednostrana,puna paušalnih ocena. Gospodin kritikuje sve koji ne misle kao on, a sebe vidi kao DS,čudno, i niko nema pravo na drugačije mišljenje i niko nije vredan ako ne deli sa njim iste stavove. U celom tekstu, govori neistinu, koja je poznata većini građana Srbije, da je DS dobila legitimitet da sastavi novu Vladu i da nastavi sa Tadićem na mestu premijera. Istina je da je najviše glasova i mandata dobio SNS, a da su građani rekli šta misle o politici Borisa Tadića.

На Титово путу

pre 14 godina

Чумпеш му грубер, нигде поштене интелигенције када ти затреба...
СРАМ ДА ВАС БУДЕ, политичари (на власти), уништитељи наше садашњости и будућности наше деце!

Darko

pre 14 godina

Mićunović je izgubio kompas u pogledu ponašanja vlasti prema društvu. Za njega su nezaposlenost, korupcija i nevidljivost nekih slojeva društva stvari uzgredne koje su na narodu da ih sam riješi. Izgubio je osjećaj odgovornosti prema narodu od kojeg traži povjerenje. Ne mora se biti intelektualac da bi vidio da neko ne brine za tebe.

Dusan Silni

pre 14 godina

Micune,poverenje koje vam davasmo prokockaliste sa svojim ekspertima za unistavanje srbije i sada vise kredita nemate.Opametite se ljudi,narod je na granici strpljenja posle cega dolazi opsti haos sa nesagledivim posledicama.Ostavljaj te se corava posla,namlatili ste se toliko prazne slame da beograd moze buknuti na pojavu samo jedne varnice.Pretvorili ste nas u evropski sljam i mudrujete,budite se ljudi,budite ili......

olga

pre 14 godina

A,to je onaj čuveni golootočanin inače u dobrim odnosima sa obaveštajnim službama . Srbija ne treba da se menja ona je taman po Mićunovoj meri:plata,penzija, dnevnice, ćerka u nevladinoj organizaciji koju finansira država ma milina jedna ;samo eto nepobedi Boris .Pa takva država ne treba ni da postoji ako Tadić nije predsednik,a šta je sve siromah uradio baš je ovaj narod nezahvalan.

Wow

pre 14 godina

Wow. Sok. I ovo je covek zbog kojeg sam pre 20-tak godina poceo glasati za DS. Pretvorio se u obicnog retoricara kojem je zamena teza postala posao.

Gos'n Micunovicu, ODAKLE vam pravo da pricate o besposlenima, neskolovanima i obespravljenima, kada ste vi za poslednjih 10 godina unistili privredu, obrazovanje i socijalne programe? Sve se to desilo na vasim 'nadzorom', i uz direktno ucesce Demokratske Stranke.

Vi price a nekoj "eliti", a pogledajte sta ste dozvolili da se izdigne iz septicke jame i dodje na celne pozicije u drzavi. Jedino kod nas 'elita' nema nikakvog radnog staza, osim u stranci. Oterali ste vise intelektualaca i visoko sposobne radne snage iz drzave nego Sloba.

Vi smatrate da ste intelektualac, ostali smatraju da ste samo jedan senilni dinosaurus koji je bleda senka onoga sto je nekad bio i za sta se nekad borio. Ako nam buducnost zavisi od "intelektualaca" vaseg kova (i takvih sto su vam u stranci), mogu reci da mi je onda drago sto sam na vreme sa porodicom pobegao napolje. Gde imam priliku da se druzim sa intelektualcima koji nisu opsednuti i optereceni svojom 'intelektualnom superiornoscu'. Intelektualac nikako nije osoba koja stalno brani svoju partiju, ponavlja jedno isto kao papagaj, ne ume da prizna gresku i prihvati odgovornost, i stalno prica po partijskoj liniji. To se zove "fanatik", a ne intelektualac.

Bolje da cutite, sramoto jedna.

Fulano

pre 14 godina

Sve je to lepo sto Micunovic prica, ali strasno iritira to sto DS nije u stanju da preuzme odgovornost i sebe pogleda u ogledalo ozbiljno. DS je partija koja je drzala sve poluge vlasti poslednjih godina i direktno je odgovorna za to sto su u Srbiji institucije slabe, i zato sto postoji toliki javasluk. Nije ni cudo da su ljudi razocarani i da nece da glasaju, jer nemaju za koga, ko god da dodje radi jedno te isto, reforme su aljkave, nepotpune, bezvezne, ne postojejavne rasprave, ne namece se politicarima odgovornost nizasta, ne postoje mehanizmi da se politicari upristoje, sve je na bazi neke dobre volje, mi imamo ministre koji su od strane drzavnog revizora tesko optuzeni i nikom nista, o korupciji da ne govorim. Tu je sve odgovornost DS, DS je previse mlak i zasluzuje to sto mu se desilo... videcemo sta ce dalje, ali pre nego sto ne urede u svojoj glavi sta hoce nece od Srbije biti nista.

Trixter

pre 14 godina

Ipak je ovo sto prica Micunovic delom mantranje. Mozda je imao dobru nameru, ali je na kraju promasio sustinu. Ne pravi drzavu samo inteligencija, i ne vlada njome neko drugi nego oni koji su na izborima sastavili vladu. Ono sto je najsramnije je da se kod nas prica o reformama i nekom EU putu godinama, a kod nas reforme nisu sprovedene, niti su pocele da se sprovode. Ova drzava je u konstantnom minusu i trosi vise nego sto proizvodi decenijama vec. Prekid je bio devedestih u vreme hiperinflacije, a izvesna stabilizacija dosla je 1995-1998. Cak je i prozivodnja 1998 bila veca nego 2007, dakle pre krize u svetu. Dakle suocavamo se sa jako nesposobnom politickom i ekonomskom 'kvazi-elitom'. Kod nas politicari svi do jednog pricaju o reformama , a niko ne kaze sta to znaci zaista. To znaci smanjenje javnog sektora, smanjenje plata u javnom sektoru, razvlascivanje administracije, departizacija drzave, stroga kontrola tokova novca budzetskih korisnika, stroga naplata poreza, favorizovanje rada u odnosu na pricanje, promenu sveukupno jako loseg mentaliteta formiranog jos pre komunizma a to ce najteze ici. Moramo da zavedemo strog sistem odgovornosti, jasne kontrole. Kad se naviknemo na stropgu odgovornost, jasne procedure, nadleznosti, a pre svega na pozitivnu selekciju produktivnog i kompetentnog kadra, mozemo da se nadamo kretanju sa mrtve tacke. Kako sada stvari stoje pre ce vanzemaljci posetiti Zemlju nego sto ce se to desiti.

nesa

pre 14 godina

Ovaj Micun još nije počeo da igra šah sa vršnjacima u parku. E pa vreme mu je. On je čuvene 69-e vec bio covek u zrelim godinama.

Siki

pre 14 godina

Iznenađujuće plitka analiza od jednog predsednika političkog saveta DS-a. Sa druge strane, potupuno se pokalapa sa činjenicom da je njega još Đinđić poslao u političku penziju, jedino što on to odbija da shvati.

dzaba vam glasovi i vecina kad nemate legitimitet

pre 14 godina

Cak i kada bi se kompletno rukovodstvo DS ritualno samospalilo u centru Beograda opet ne bi dobili moj glas. Gospodo, vreme je za otvorenost - rasturili ste ono malo sirotinje sto Sloba i NATO nisu uspeli i vreme je da idete i Vi i Vasa demagogija na politicko smetliste. Srbiji trebaju novi ljudi a ne ova korumpirana komunisticka ekipa koja ju je razorila.

normalan

pre 14 godina

Iza ovih reci krije se staro komunisticko pravilo da narod treba prevaspitati i upodobiti onako kako "elite" hoce. Po mom sudu narod je na ovim izborima porucio "eliti" iz DS da malo olabavi i odmori se, da nam se skine sa "malih ekrana TV prijemnika" jer nas je urnisala s vlasti. Ovaj deda je pored penzije sebi namaknuo jos 3-4 platice, naknade, pausala, putnih troskova i dnevnica, pa je svakog meseca bio dobar barem 2 hiljade evra. To zahvatanje iz budzeta malo ko bi ostavio. Zato on i dalje grebe i rukama i nogama da opstane na vlasti.

djole bre

pre 14 godina

Nije nervozna javnost, već mediji, a javnost (gradjani) se pomirila sa svojom sudbinom. Izbori donose boljitak samo onoima koji će dremati i žderati u skupštini.

belilistic

pre 14 godina

Javnost je mozda nervozna,ali vi mirno i bez zurbe podelite,ministarska,savetnicka i direktorska mesta. Na sledecim izborima ko J.Seselj...

Čitač

pre 14 godina

Samo ako pažljivo čitate, uvek dobijete istinu, čak i kada neko pokuašava da sa nje skrene pažnju:
"Populizam je postao opšta forma političkog delovanja od političara najrazvijenijih zemalja do poslednjeg balkanskog političara. Prevladao je osećaj da se mase demagogijom lako plene. Onda su se pojavili meštri marketniga kao glavne i najuticajnije ličnosti koje uspevaju da "prodaju" određenog političara i njegovu priču da bi dobili što više glasova. Ono što je na tržištu roba profit, na političkoj sceni su glasovi".
To je rekao Dragoljub Mićunović, koji je još 1991. godine sve lepo dogovorio sa Slobodanom Miloševićem: kako da ne podržava druge delove opozicije i poslanike manjina u Skupštini, i da njegova DS bude mala opoziciona stranka.
Te 1991. godine je i jedan elokventan student tokom martovskih protesta isto shvatio kako se vodi politika i recept primenio u životu. Danas je u vrhu DS, i ove reči ga dobro opisuju.
Dragoljub Mićunović se povukao kada je Zoran Đinđić pobedio na stranačkim izborima. Posle toga je DS napredovala, a Mićunović se vratio u DS tek posle smrti Đinđića, i od tada je DS ponovo krenula nizbrdo.

At

pre 14 godina

Kakva "primopredaja duznosti sa bivisim predsednikom"?! Tadic nije predsednik vec dva meseca (podneo je ostavku) i od tada imamo vd-a Slavicu Djukic Dejanovic... Da li nam to g Micunovic saopstava da je gradjanin Tadic uzurpirao neke od predsednickih duznosti i da ih i dalje nezakonito obavlja sve ovo vreme? To je veoma ozbiljna optuzba sa veoma teskim pravnim posledicama po prekrsioca...

Ivana S.R

pre 14 godina

Gospodine Micunovicu, u pravu ste, jesmo nervozni.Tome dodajte ocajni, beznadezni i strasno ljuti.Sramotno je ovo sto izjavljujete.Besramno je da pominjete marketinske agencije kad su one velike zapravo ogranci Vase stranke.Pricate o povlascenom polozaju intelektualaca? Vi?Ja ne mogu da nadjem posao ni blizu struke od kako ste vi(DS) na vlasti covece, a govorim tecno 2 jezika i na doktoratu sam na Filozofskom fakultetu. Moje obrazovanje jeste moj izbor i za to snosim posledice(zaposlena sam kao magacioner-dokumentarista) ali nemojte da me pravite ni ludom ni glupom, ni mene, ni masu mojih kolega, ni sav ostali narod.Kada je izasao neki konkurs za neku ustanovu kulture, muzej, institut, nesto? O kojim povlascenim inetelektualcima Vi pricate? Vasim,stranackim? Imate li broj nezaposlenih sa diplomama?Taj broj postoji u NSZ-u, u ustanovi koju vasi clanovi nikada nisu videli jer je njihov NSZ u prostorijama DS-a. Nismo se uclanili u DS i nismo se snasli, jer u ovakvom dehumanizovanom drustvu obican,posten narod,nema sta da trazi.Ali gospodine Micunovicu, narod je ziv i nije glup. Bolje bi Vam bilo da uskoro nesto uradite jer kao sto znate narod jeste nervozan i uz to je sve gladniji iz dana u dan.A kad stvarno postane gladan i stvarno nervozan,onda ce se istorija ponoviti. Unistili ste svaku nadu ziteljima ove zemlje. Ko god moze, ide odavde. Pricate o departizaciji? Bolje pricajte o departizanizaciji DS-a. Sram Vas bilo da komentarisete kako se javnost oseca, izgubili ste svaki kriterijum.

lola

pre 14 godina

Ne mogu da verujem dokle moze da ide njihova drskost,sad je i javnost nervozna,ma ne da smo nervozni vec smo i besni jer nas zamajavaju ne mesecima vec godinama.Sva ta mesetarenja sa koalicijama i kohabitacijama ma
pitam se cemu visestranacki sistem u Srbiji kad na kraju sve stranacke opcije manje vise ucestvuju u vlasti i to sve u "interesu" naroda.A narod zivi u "izobilju","puca od zdravlja" tako da nas je iz dana u dan sve manje,a i kad bolje razmislim sta ce njima nervozni narod da im pravi probleme.Gospodin iliti Drug Micinovic zaboravlja koliko mu je godina i bi,sto rece jedan od prethodih komentara bilo bolje da unuke (ako ih ima) seta na Kalemegdanu a da mladim ljudima prepusti njihovu sudbinu.Koliko se secam doticni je Kostunucu ne tako davno "slao" u penziju.Uzas....

Aleksandar Grozni

pre 14 godina

Tu navodnu odgovornost cika Micune videli smo na svojoj kozi,u svojim radnim mestima,standardu,sudstvu,zdrabstvu,i svim sferama drustva koji su u katastrofalnom stanju.Ali vi kao i ostali koji su se dokopali vlasti ne zivite u realnosti,ne zivite od 30.000 dinara mesecno,ili od bedne penzije,vec zivite kao da ste u drzavi koja nezna stace od bogatstva,nemilice trosite narodne pare,jer narod ce da vraca te zelenaske kamate za koje ste vi odgovorni,dozvolili ste da se u Srbiji bas sve moze za novce,pa cak da se ni na robiju neide za tezak kriminal.Jel to ta nabvodna odgovornost koju pazi molimte DS treba po cika Micunu da preuzme da sacuva od zakona sve one provizije,ugradnje u cene svega i svacega,e moj cika Micune idi u penziju vidis da si obnevideo.

glas savesti

pre 14 godina

Mogu da se saglasim sa konstatacijama iz članka i dosta toga da dodam.Nije mi namera da pišem samo da povredim,ali moram da kašem gospodinu Mićunoviću da ni jedna stranka ni intelektualac nisu spremni da podrše one koji su se trudili da u svojim mogućnostima nešo izmene na bolje.zašto je tako,pa svi se bore za opstanak sebe i porodice i svessni su da su lak plen kad se javno suprotstave.Pogledajte kvalitet stručnih ljudi oko Vlade.Pa njihov kvalitet određuju ministri,tj.predsednici stranaka.Kako da oni predloše nekog boljeg od sebe.A većina njih su ljudi bez stava ili ga ne iznose javno.Svojim ponašanjem određuju granice svojih potčinjenih.lično sam naivno pokušala da neke momente izmenim u mom okrušenju i glavni protivnici su bili oni koji su povlašteni,politička elita a ostali su mi krijući čestitali ali me nikad javno nisu podršali.Mislili su eto još jedan naivčina ugrožava svoju decu i porodicu.Pomozite predlogo koji će omogućiti da se osude moćni a da ne stradaju ispravni.

sale

pre 14 godina

Lagao je Boris da ce se obracunati za 'mangupima' u svojim redovima. To sto se neko naziva demokratom ne znaci da se moze zaboraviti moral. Na kraju se uvek svede na to.

cinik ciniku

pre 14 godina

Intelektualna javnost je pokrenula bukvalno stotine konstruktivnih inicijativa, koje ste vi i vaše partijske i koalicione kolege sve redom ignorisali sa cinizmom kakav se retko sreće. Suština je u ovome: javnost, intelektualna ili ukupna, ima potpuno pravo da bude i nervozna i cinična i besna. Vi, s druge strane, nemate pravo ni na šta, posle svega što su ljudi iz vaše stranke učinili i naročito onoga što nisu učinili.
Ali, bar ste otkrili glavni problem Srbije. Nije to, daleko bilo, vaša stranka koja je zaposlila svakog svog, čiji su se ljudi besramno obogatili na budžetu, koja je iznedrila sistem korumpiran do same srži svoje i usisala u njega celo stanovništvo dovevši, da vas samo malkice intelektualno podstaknem, do dalje i verovatno konačne korupcije svih vrednosti i nestanka svih iluzija čitave jedne zemlje. Ne, nije to. Nego intelektualna javnost i javnost uopšte.
Izvinite, gospodine Mićunoviću, ali to je odvratno.