Ponedeljak, 02.04.2012.

08:38

Inđija, nova šoping meka Balkana

Inđijski„Fešn park", prvi srpski autlet centar vredan 25 miliona evra, proteže se na oko 15.000 kvadratnih metara, a biće otvoren sredinom aprila.

Izvor: Press

Inðija, nova šoping meka Balkana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Nista spec

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...
(Nista spec, 2. april 2012 20:24)

Da vi znate sta je potrebno nasem trzistu,a ovi *** sto su ulozile te milione ne znaju.
(ovo su shokovi,majke mi, 2. april 2012 21:26)

Autleti postoje da bi jako skupu robu kupio po 50-70% snizenoj ceni, a ne da bi ti nesto sto vec kosta 500din dali za 300! Ovaj autlet nije ni za ..... 'vi' je nepotrebno, imam 20 godina.

Paja Patak

pre 12 godina

"Prvi pravi outlet"? Ako se ne varam ovako je najavljivan i Immo Outlet centar. I od pravog outleta ne bi nista. U Immo centru prodaju najnovije kolekcije po regularnim (prenaduvanim) cenama, a kad je "akcija" snize ih za 10%. Ima tu i neke robe snizene za 30-50%, poneki komad mozda cak i vise od toga, ali kvalitet iste (obicno roba bukvalno ofucana od povlacenja po radnjama godinama) i cene sa kojih su snizene, ne bih komentarisala. U BN Bos Outletu jos gora prica. Tamo su mi na pitanje zasto nema nikakvog snizenja, odgovorili da je to roba sa "znatno" snizenom cenom!!! Pri tome nigde ne vidite ni koliko je bila ta "stara" cena, ni za koliko procenata je to kobajagi snizenje, sto su po zakonu duzni da istaknu. Eto, to su "pravi" sprski outleti!

sanja

pre 12 godina

dovoljno mi je bilo da vidim mapu centra sa radnjama koje su zakupile lokale pa da zakljucim da je to drugi Delta City... u principu tesko da ce biti jeftinije a i sto bude jeftinije, da e valjati icemu. Evo vam link outleta u mojoj blizini ( zivim u Italiji ):
http://www.mcarthurglen.it/noventadipiave/it/outlet/il-centro
http://www.palmanovaoutlet.it/

Koliko sam videla, u Indjiji su vecinom zastupnici, tj preprodavci, pa dok se oni ugrade na cene proizvodjaca ko zna kakve ce cene biti. U Italiji sve radnje po outletima drze proizvdjaci, tako da su cene realne i pristupacne. Kad su popusti jedna porodica moze da se obuce od glave do pete za celu sezonu, za jednu prosecnu srpsku platu. Naravno pricamo o nekim brendovima srednje klase koji imaju odlican odnos kvalitet- cena. Svi moji prijatelji su mi rekli da u Bg ni na popustu ne bi mogli da kupe ni petinu onoga sto kupe ovde a da pritom ni kvalitet ne bi bio ni priblizan. Pa eto, proverite i sami, za jedno auto trosak u oba pravca je oko 160 eur, pa kad se podele troskovi sa brojem putnika u autu, isplati se i te kako.
Meni je iskreno zao sto su dozvolili da u Outlet u Indjiji udju monopolisti, tj oni koji drze 90% retail radnji po celoj zemlji. Zna se tacno ko je uzeo zastupnistvo za sve te marke. Trebace jos vremena da trgovina kod nas postane slobodna i bez politicko- kriminalnih uticaja. Dokle god je takvih diktirace nam i cene. Mozda ce biti bolje sve to kupovati na popustu u Delti, barem je roba iz aktuelnih sezona i bez greske. Mislim da ce za iste pare da salju robu koju nisu prodali u ostalim radnjama po Srbiji.

muamua

pre 12 godina

iris hm poreez se vraca samo na kupoovini na jednom mestu preko stopedeset eura....znaci da bi se vratio porez moras se kao ja nakupoovati u u adidasu za 150 eur ...i tek tada.a ne za 75 eur........

vidi to i nisu nesto posebni

pre 12 godina

@ Sremac

Stvarno, ne samo Indjija nego i cela Vojvodina nije na Balkanu 8D

[link]
(Dijaspora, 2. april 2012 20:38)

Super pored Vojvodine i Rumunija se isto ne nalazi na balkanu.

filozof lutalica

pre 12 godina

@(petarV, 2. april 2012 14:56)
totalno si promasio poentu, nema veze... A i te "brendove" koje si kupio... u svakoj prodavnici na zapadu, ne moras da ides u outlet, moze da se kupi za male pare cim prodje sezona. Posebno Zara, Mango, Springfild, koji se oslobadjaju robe da bi dosli do gotovine. I jos je nenormalnije uopste razmisljati da li je popust sa 220 evra na 100 za neke prosecne Diesel farmerice, ali dobro - ti volis popust, kakav god.

Iris2

pre 12 godina

@ sine... U Pandorfu nike patike od 30 do 90 eur (90 samo po jedan model.)... Kolekcije svih firmi od pre Hrista. Kupim za dete trenerku I majice, na potrosenih 75 eur vratim porez I ok. U Italiji, u miss 60 farmerke po 30 eur, cizme 40, kaput za 50... Kod nas tih stvari nije ni bilo u prodavnicama. Svakako se vise isplati kupovati preko zbog povrata poreza. A I garderoba je bolja.

Melanija

pre 12 godina

Svasta sam ja ovde procitala - od toga da neki unapred znaju da ce cene tamo biti previsoke a roba nekvalitetena, do racunice koliko kosta ako se ide van zemlje po garderobu. Ozbiljno se pitam da li je cinjenica da je neki komad garderobe star nekoliko sezona ili pak najnoviji hit, ijednom obicnom normalnom coveku vazna? Da se razumemo, volim da izgledam pristojno, imam i neke skupe stvari u ormanu (obucu, jer sam puno na nogama tokom dana), novac mi nije (veliki) problem, ali... izdvajanja za garderobu su mi u donjoj polovini prioriteta i ne bih imala problem da kupim bilo sta sto mi se dopadne na tom mestu, bez obzira da li je iz kolekcije 2002/2003 ili 2012/2013. Jer, ja nemam pojma sta ce se nositi 2012/2013. A nemam pojma o tome zato sto me to nece uciniti lepsom, pametnijom, mladjom, zdravijom i boljom osobom. Kupujte ako vam je to lepo i dostupno, ne kupujte ako nije bilo sta od ta dva, ali ne pravite od toga filozofiju - stvarno nije vredno opsedati sebe do te mere takvim stvarima.

rajko

pre 12 godina

@ kako funkcionisu outlets

ja bih dodao ono po meni najbitnije a to je ta udaljenost Outlet Mall-ova od naselja. Prvo to vam je ceo dan koji cete izgubiti u shoppingu, potrosicete podosta para za benzin samo da dodjete tamo ( a racunajte i trosak za kaficu i hranu) i onda cete kupiti nesto jer vam se "ne isplati" da se vracate praznih ruku. kapitalizam na delu!

lapid

pre 12 godina

@Sremac - Ovo nije geografski clanak. Ako si pak cuo za politicku i ekonomsku geografiju, onda NIJE NETACNO da je Indjija na Balkanu. To je ono kada se zemlja kao celina svrsta u odredjenu grupu. Sada je popularno "zapadni Balkan" za ex-YU i Albaniju, a to ne prestaje na Savi i Dunavu. BTW, politicka Vojvodina prelazi na geografski Balkan kod Sapca, a ja ti se javljam iz geografske Vojvodine, ali grada Beograda. Knjigu u sake!

rema

pre 12 godina

niti jedan srpski brend!? 500 radnih mesta? da bice al ce i biti veci uvozni deficit...
e koliko bi nam malo trebalo da krenemo da radimo stvari kako treba, al nam se neda... recimo gomila vrhunskih brendova, visoke mode, proizvode na jugu Srbije, da budemo jasni ovi brendovi(navedeni u clanku) proizvode sve u Kini... a niti jedan biznismen nije sposoban da napravi nas brend i ulozi u njega... kako je to sve cudno?!?

ovo su shokovi,majke mi

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...
(Nista spec, 2. april 2012 20:24)

Da vi znate sta je potrebno nasem trzistu,a ovi *** sto su ulozile te milione ne znaju.

Dijaspora

pre 12 godina

@ Sremac

Stvarno, ne samo Indjija nego i cela Vojvodina nije na Balkanu 8D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/Balkan_topo_de.jpg

Jelena

pre 12 godina

Ti univerzalni bedekeri za Balkance sta su i kako funkcionisu autleti su smesni. Te gde se nalaze, te sta prodaju...bila sam u samo jednom britanskom autletu (Bicester blizu Oxforda (vrlo je slican italijanskim), u Fox Townu u Mnedriziju (Svajcarska (ne narocito interesantan i vrlo skup, mnogo puta u Fidenzi u Italiji (jer mi najvise odgovara kao izbor robe), jednom u Seravalle (roba vrhunskih marki, sto me apsolutno ne interesuje)i u autletu Franciacorta. Ponavljam, u italijanskim autletima roba nije ni falicna ni iz proteklih sezona; Italijanima je odevanje vrlo bitna stvar i ne bi stavljali na sebe demodiran komad ni da je besplatan. Uostalam, cipele, tasne i sl. se bas prilicno menjaju od sezone do sezone; pa, molim vas, ko bi dao 70-80 evra za cipele iz prosle i cak pretprosle sezone?! Takav autlet bi mogao da stvari kljuc u bravu. Autlet bi se nablize mogao prevesti kao "fabricka prodavnica", pa tako, osim odece i obuce, obicno ima i radnji sa kucnim predmetima, opticarskih radnji i (opet govorim o Italiji) obavezno cokolaterija Lindt.
A sto se tice Vojvodine i Balkana, sto je babi milo, to joj se i snilo:
http://www.worldatlas.com/webimage/countrys/europe/balkans.htm

Nista spec

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...

kako funkcionisu outlets

pre 12 godina

Evo da se i ja malo ukljucim, posto vidim da ima posetilaca koji bas ne razumeju sta su "outlet shopping malls", a ima i onih koji pricaju pogresno iz neznanja ili iz namere.

- Nastali u USA
- Radnje za preprodaju "brand names" robe po snizenim cenama
- Njima uglavnom upravljaju direktno prozvodjaci robe, mada mogu i preprodavci
- Da bi neki trgovacki centar bio "outlet" mora da vecinu radnji cine radnje kojima direktno upravljaju proizvodjaci robe a ne preprodavci (retailers)
- Obicno locirani daleko od gradskih sredina, kako bi smanjili uticaj (konkurenciju) na regularne "retail" radnje/prodavnice

E sada ono mozda najzanimljivije.

- robu u takvim radnjama cini kombinacija zaliha robe (surrplus inventory) - roba koja se ne prodaje dovoljno brzo u regularnim radnjama, i robe koja na sebi nosi mala ostecenja ili ne sasvim perfektno uradjena.
- zbog ovoga roba moze biti samo u jednom broju, ili u nekoliko brojeva, bez da je zastupljena u svim velicinama
- takodjer roba moze biti van sezone (out-of-season), sta uglavnom i jeste, u poredjenju sa regularnim prodavnicama

I zadnje, danas u USA mnogi "retail stores" koji su locirani "dovoljno blizu" outlet stores, pokusavaju da budu konkurentni "outlet stores" i snizavaju svoju cenu na cene koje su u "outlet stores" pa cak i koji procenat vishe.

Anon

pre 12 godina

"Jedan od najlepsih u ovom delu Evrope!".
Zvuchi kao da je najlepshi na svetu :)))

Secam se kad sam bio zaljubljen u devojcicu iz odeljenja. Sve sto je trebalo da joj kazem je da je jedna od najlepsih devojcica u tom delu ucionice.

Tacnije, jedna od najlepsih u te tamo, cetiri klupe. U svakoj klupi po jedna devojcica. Sve 4 su najlepse a moja simpatija je bila jedna od njih.

Da ne pocinjem da pricam o tome koliko je lepih bilo u ostalim delovima ucionice.

Proka

pre 12 godina

Strasno koliko ljudi u necem pozitivnom vide uvek nesto lose!
Ko nema nece kupovati, ko ima kupovace i tako je bilo od kada svet postoji!
A koliko ce ljudi dobiti posao tu? Koliko ce mala opstina da napreduje? To se nista ne racuna? Strasno...
Bravo za outlet!

Sion

pre 12 godina

Citajuci ovde komentare slazem se da Indjija nije geografski na Balkanu, tacnije Vojvodina se ne nazlazi na Balkanu, geografski Balkansko poluostrvo je meri od Dunava pa ka jugu.
Sto se tice outleta mislim da je to sjajna vest. Tako nesto treba Srbiji i njenim gradjanima, poznato je da Arkad iz Segedina privlaci vojvodjane jer je kao shoping centar jeftiniji od Delte i Usca.
A poznato je da autleti prodaju robu od prethodnih godina tj prethodnih sezona i da je roba tamo dosta jeftina.
takvi centri se inace nalaze izvan gradova, primeri su: u blizini Budimpeste, Beca i Milana.
Dakle cene u autletima su dosta nize, nadam se samo da glavni distributeri roba koje ce se naci u njima nisu Delta ili neko drugi jer svi znamo da je Delta u vecini slucajeva glavni zastupnik odredjene marke. i kao takav pravi monopol, ovde nadam se da to nije slucaj.

kralj petar

pre 12 godina

sve je ovo smešno kao prvo roba koja bude došla u inđiju će biti š klase i to po mnogo većim cenama nego u londonu ili bilo gde drugo (duks u londonu košta 1 funtu ) a ovde će taj isti duks koštati 20-30E ma to je sve politika a što se tiče inđije kao meke za bilo šta to je jedna obična laž ovde su vam plate od 15-20.000 i sve što kažu za inđiju to je laž naša vlada je napravila inđiju po uzoru na crnogorsku budvu( da ne bude zabune iste su samo po tome što se i kod jednih i drugih peru pare u enormnim količinama) toloiko o našoj meki ha, ha, ha, ha,

Jelena

pre 12 godina

Posto outlet jos nije otvoren, ne znam odakle ljudima sve informacije; i kakva roba, i po kojoj ceni...iz Londona javljaju da nece nista valjati, iz....kazu da se u autletima prodaje roba sa falinkom, iz Beca da nema strellner kosulja (nikad cula, a ipak, kazu da je Milano, u kome zivim, jedan od svtskih centara mode, u svakom slucaju znacajniji od Beca). Iz iskustava italijanskih autleta (a propo, ovaj u Indjiji NIJE kopija onih u GB, jednostavni svi se autleti prave po istoj shemi) mogu da kazem da je roba odlicna, ukljucujuci i NEPOZNATE marke, cene znatno pristupacnije nego u obicnim radnjama, a u periodima snizenja su zasita vise nego povoljni. Tako sam ja prre dve godine, npr, u otletu Fidenca, kupila koznu tasnu Nannini za 85 evra, dok je ista takva u radnji kostala 190; prosle godine mokasine Samsonajt za 80, dok je cena u njihovoj radnji bila 130, modeli iz tekuce sezone, u maju, dok jos nema snizenja.

citalac

pre 12 godina

"Inđija nije na Balkanu, nije nikad ni bila niti će biti! Knjigu u šake i ponovo u školu. :)
(Sremac, 2. april 2012 09:20) "

A Sremac kada lupi kao palac.

sta cekate,dokazite nam svoju pamet i sposobnost

pre 12 godina

(Amos, 2. april 2012 13:14)

Da tako je.Ulozili su samo 40 miliona eura u objekat na prostoru koji je bio zapusten,zarastao u siblje i korov.Bas nije kapitalna investicija.A ti koji ce eventualno da zatvore takodje ne "stvaraju" nista nego preprodaju tako da ne vidim u cemu je tu problem?Neka menjaju delatnost.Pa sta mislis da je normalno da drze butike i glume gazde a u biznis ulozili 3-4 hiljade evra,radnici daju 150 evra platu i glume gazde?!
Mozda je problem sto smo mi ovde svi pametni za druge i sve znamo.Mozemo da budemo selektori,predsednici,premijeri,direktori sta god hoces.
Toliko vas ima pametnih na sve strane i sve znate,a zemlja nam u rasulu.Malo nelogicno zar ne?

nemanja

pre 12 godina

Vec vidim sta ce biti od ovoga...cim sam pogledao imena "brendova" sve mi je bilo jasno!Sportina,Fashion Company i ostale firme sa marzama od 400% koje prodaju "miss sixty" i ostale poliuretan marke,sigurno vam nece prodati nesto jeftino!Sticajem okolnosti,bio sam u prilici da posetim outlet centar "palmanova" u Italiji,i mogu vsm reci da sam se odusevio popustima!Ne slusajte ljude koji pricaju kako nikad ne spuste dovoljno cene,jer to prosto nije tacno,i u to sam se uverio!Cene spustene i do 80% vam dozvoljavaju da kupite neke stvari koje vam nisu bile dostupne po startnim cenama!Neko je trazio konkretan primer cena,pa da krenem-kupio sam sportske patike za trening,"nike" za 40e,i sportsku torbu za 20e!Zenske patike,one duboke "nike",koje nose sve tinejdzerke nose,kostaju 30e par!Kupio sam sestrama poklon,jer mi je prosto bilo zao da ih ne obradujem,a izdatak nije veliki!Patika je bilo i za manje novca,i to najboljih brendova!Takodje,ulazio sam u one naskuplje radnje,cisto da osmotrim,i vidjao stvari koje su bile i sa 1000e spustene na po 200,u Bossu su muske kosulje bile po 50e,dobre i kvalitetne cipele,muske i zenske su mogle da se nadju za pedesetak evra,iako su bile po 250!mogao bih do sutra,ali ovo je dovoljno,i mogu reci da mi je bilo zao sto nisam imao malo vise novca,jer nikad ne bih mogao ni za duplo novca da kupim iste stvari kod nas!Pozdrav,i nadam se da sam bart malo pomogao da stekne uvid u to koliko nas deru!Nazalost,nemam mogucnost da kupujem u inostranstvu...

Banat

pre 12 godina

Svake nedelje nikne neko novo gigamega mesto gde se pare TROŠE. A mesta gde se mogu zaraditi...?

Oblačim se u inostranstvu. Ne zato što sam bogat, već upravo zato što nisam--a nisam ni ovca. U Srbiji samo gaće i čarape i eventualno neka podrška domaćim proizvođačima (Maxers, St George, Arilje...).

posteno pa na sud

pre 12 godina

odmah da vam kazem da se preterano ne zaludjujete.po ovakvim outletima su modeli od pre nekoliko godina.oni i upravo sluze da se roba koja po svetu stoji u magacinima i roba sa greskom rasproda.ovde ce samo nabiti cene i prodavati kao de je ovosezonsko.vidim pominjete i pandorf.bio sam u pandorfu u salzburgu,becu...i jesu tamo veliki popusti.ali recimo kavali zenska haljina je 1000e na snizenju 700.to su njihovi popusti.gde normalan covek nema sta kupiti.itd...ima i naravno jeftinijih stvari.ali to su retki slucajevi da se nesto bas povoljno nadje.ili je neka bas rasprodaja,roba sa greskom,ili su to neki brendovi koje su ovde bili popularni pre 10 godina ili nikada..a to sto nasi ljudi hoce da za 10e nose markirano...tesko.

petarV

pre 12 godina

FILOZOF...obožavam filozofe,koji nisu bili u Pandorfu,al su pitali tamo nekog...i sad,na osnovu rekla kazala,hoće da se raspravlja sa nekime ko je bio tamo...ne valja ti filozofija,dečko...

ja sam bio u Pandorfu,par puta...

Sad...Ako diesel farmerke koštaju 220eur,a oni spuste na 100eur...to je odličan popust...a druga je stvar,da li ti je i to skupo...

Elem,u pandorfu i scs-u,smo moja supruga i ja,smo nakupovali gomilu garderobe i obuće (springfield,st. Oliver,lumberjack,nike,reebok,zara...) i sve to po komično smešnim cenama u odnosu na Bgd...
Npr...meni je marien hilfe strasse potpuni promašaj i gubljenje vremena,bolje,da obilazim muzeje i ulice,kada sam već u centru Beča...

Kažem...rolex sat u Pandorfu,i kada ga spuste za 50%,je meni preskup...ali to filozofe,nije tvoja filozofija...

Djoorkaef

pre 12 godina

Ovde sve neki bezposlicari , ***** , ljudi koji ne znaju sta ce od sebe . Bas mi vas je zao :)))))
Ajde jos malo kukajte :)))
Hvala Opstini sto su obezbedili jos 500 radnih mesta , samo napred !
Da nije trebalo u S.Pazovi da se otvori Outlet ? Idite radite nesto ljudi , mozda cete biti srecniji !!!

Euzebio

pre 12 godina

Za sve koji kukaju , nemaju para za gorivo da dodju , pitaju da li mogu da kupe 5 pari patika za 100 e i slicno... Sta u opste komentarisete ????
Oni koji znaju, koji su pazarili nekada u Parndorf-u znaju o cemu se radi ce kupovati, ja hocu a ovde ce cene biti znatno jeftinije nego u inostranstvu ! Tako da gas dusebriznici , nadjite posao , jer mi je muka od vaseg kukanja !!!!!!!!!!!! Pozdravljam ceo projekat i Opstinu Indjija !!! Bravo !!!

onaj koji je jedanput izašao iz zemlje zna šta pričam!

pre 12 godina

Prvo! ZAŠTO COSTA COFFEE!!!! Imaju jako lošu kafu, a da nemaju lep ambijent sumnjam da bi im iko dolazio! Drugo! jel će biti bolji kvalitet robe, barem da se prodaje ista roba kao u EU! U Grčkoj, Mađarskoj, Austriji, gde god sam kupio i dan danas mi traje, a kod nas sam kupio duksericu (tommy hilfiger) pre 3 meseca i evo već se raspada!?

student

pre 12 godina

neko nema novca ni da jede...kad dodje kraj meseca,a kamo li da kupi nesto sto kosta 300e.Prosecna plata u mom gradu je 10-13 hiljade,mozda i manje.Nema stigne ni troskovi da se plate.

roko

pre 12 godina

Imaju pravo diskutanti u ovakvim sopinzima se prodaje roba vracena sa zapada i nije ni malo jeftinija nego sto se prodavala na zapadu. Bio sam u Pandorfu, Soping sud u Becu i soping na severu Beca na Ceskoj granici Friprt DVe tri godine je radio a sada je svaka druga radnja zatvorena.

Anula

pre 12 godina

Uvaženom autoru teksta: Ne znam da li ste upoznati, ali Meka je ime grada, i u tom slučaju obično upotrebljavamo veliko početno slovo.

Amos

pre 12 godina

Da sam ja neki 'politicar', mene bi bilo sramota da za nekog ko dodje i otvori "shopping mall" kazem kako donosi 'kapitalnu" investiciju.
Pretpostavljam da zato ja i nisam politicar.

Kapitalna investicija nij kad covek/firma kupi prostor, sklopi prodavnicu i prodavace u njoj iskljucivo strane brendove. Zaposlice prodavce iz lokalne sredine, oni ce dobiti neke platice u rangu prosecnih ili malo ispod toga, prodavace se strana roba i profit ce apsolutno izlaziti iz zemlje.
To nije kapitalna investicija za Indjiju ili Srbiju vec za onog kapitalistu koji je tu ulozio.

Taj isti market ce da ugasi 2x vise radnji u Indjiji od broja onog koje otvori. Ne desava se prvi put.

gost

pre 12 godina

Čiko jel sav taj lebac tvoj. Tako se ja osećam najslikovitije u takvom tržnom centru. Koliko je tom malom dečaku u Užičkoj republici bio dalek hleb, toliko su meni daleki šoping molovi.

radikali pressvuceni i originalni stvarno ste jadni

pre 12 godina

Bravo narode,bravo gradjani.Vama ne treba nikad saopstiti ni jednu lepu vest.Jer vi zelite lose vesti.Zapitajte se malo o sebi samima.

@ Petar
IGB Automotive,Henkel,Farmina,Monbat,Thyssen Krupp,Metal-Cinkara,Izoterm plama,Monus,TQ,Merkator,Terra Production...Grudnfos u izgradnji,a uskoro krece i IT park.I tako.Nije lose a moze i bolje,slazem se.A kazi mi gde se to u Srbiji ulaze vise u odnosu na velicinu opstine?

Nezaposlenost po birou za zaposlavanje :
2001. preko 9000 nezaposlenih
2011. ispod 4500 nezaposlenih

Znam da uvek moze i bolje i vise ali vasi kompleksi su neizlecivi.

filozof lutalica

pre 12 godina

Vidim vecina vas je bila u Pandorfu i zadovoljna je njihovim cenama? Zanimljivo, posto dok sam bio u Becu, vecina Beclija je rekla da tamo nema sta da se trazi, tako da vi sto vam je jeftino - mora da ste bogatiji od prosecnog Austrijanca.
Mi smo pomodarski narod i zato tako prosecni brendovi kod nas uspevaju. Nemam nista protiv ovog pokusaja, ako ce doprineti da neke stvari postanu pristupacne. Meni je umobolno da jedne Replay farmerice kostaju preko 100 evra i na popustu, a u Evropi to i nije neki brend. U Mariahilfer strasse postoji velika robna kuca Peek & Cloppenburg gde sam video sta znaci snizenje: svuda stenderi sa cenovnim opsezima - pa biraj koliko imas para. Npr. Strellson kosulje se tamo prodaju do 50 evra, ovde od 50, da ne nabrajam dalje. Ovo je premalo trziste za velike brendove i tako ce i ostati. Kod nas ce uvek prolaziti sportska trikotaza i nivo Benetona, jer to je ono sto moze da se proda. Ko ima para, sigurno se ne oblaci ovde, tako da... budite kreativni i u skladu sa svojim mogucnostima zivite, a ne da vam Pink diktira modu.

goranxx

pre 12 godina

Da li bi mi neko sa konkretnim primerom(ako moze)rekao koliko je zaista jeftinije u ovim outlet molovima. Koliko kosta brendirana roba po Beogradu to znam(preskupo naravno), pa me sada zanima koliko ce zaista da bude jeftinije u Indjiji. Kao sto rekoh nikada nisam bio u ovakvim molovima.

sine

pre 12 godina

Ljudi ne očekujte da će te kupovati patike Nike za 10 Evra kao i što većina vas misli i kad prelazi granicu da ide u Austriju,Italiju,Madjarsku,vi mislite čim predjte carinu da će njihovi trgovci da vas čekaju i dele vam džabe garderobu.Ne očekujte ni u Indjiji da za 100 evra kupite:majice,farkmerke,patike,košulje,cipele,trenerke..ako je Tomy Hilfiger polo majica 100 evra bila prošle godine u prodavnicama Evrope sad će biti od 60-70 evra,na premium brendove vas čeka sniženje od 30% maksimum,ako je Hugo Boss košulja bila 130 Evra ovde će biti 100 evra ako bude i bilo Hugo Bossa...

cool

pre 12 godina

Dobar je Parndorf u Austriji ali tamo se ne ide bez 500 evra,pre svega tamo ti treba minimum 3 dana da obidješ svih 600 prodavnica,noćenje bez 30 evra nema puta 3 to je oko 100 evra,moraš nešto i da jedeš,plus putni troškovi,ali može da se nadje i jeftinije preko neke agencije....

Johntra Volta

pre 12 godina

Gorivo je po koliko?Plata je koliko?Lopovi i bumbari po Srbiji ne kupuju u Srbiji, vec na zapadu.Ko ce majketi da pali auto do Indjije i trosi gorivo
da bi na kraju video sta?Outlet centar koji ima cene puno vece nego u istim na zapadu.Peru vam mozak,a vi se lozite.Klasicno uvaljivanje.Tom trznom centru dajem 6 meseci a posle kljuc.

goran

pre 12 godina

Evo mene od jutros ispred vrata...pune mi ruke para...jedva cekam da ih potrosim
Nisam cak otisao ni na posao.....a da pa ja i nemam posao...ccccccccccc
Ja i milion drugih

Petar

pre 12 godina

Indjija je stvarno postala meka za firme kojima treba puno jeftinog zemljista pored autoputa, sve sto treba da urade je da podmite par ljudi :) Steta sto se otvaraju samo skladista (koje u dnevniku RTS-a predstave kao fabrike) i shopping centri. Ima vec TQ Shopping centar i prazan je, ljudi nemaju posla ovde, a fabricke hale na sve strane kao na slici...

Momcilo

pre 12 godina

Odgovor za one koji sumnjaju da ce i ovaj outlet park raditi lose: u Srbiji 10% ljudi ima sve i moze sve. Tih 10% posto je sasvim dovoljno da Usce, DC i sada Indjija mogu da rade normalno, tj. sa profitom. To je deo nas koji se vozi automobilima od 20.000e i vise, nosi cipele od 300-400e i satove od 1000e. Dakle, uglavnom politicari, kriminalci svih zanimanja i manjina postenog radnog sveta, tj. dobrostojeci menadzeri ili direktori privatnih preduzeca.

crussader

pre 12 godina

kada ste došli do "mola" u Inđiji produžite do Parndorfa pa kupite zaista jeftinu i kvaltetnu robu, btw. čak i ovaj Inđijski outlet je loša kopija Austrijskog......

Ja

pre 12 godina

Takvih autleta ima barem 5-6 u slo i hr vec par godina a ona roba koja je jeftina nema brojeva a roba koja ima izbor brojeva je jednako skupa ko i svagdje stave cjenu majice armani kao 2000 kn i onda je snizena 60% i onda kosta 800kn sto je i dalje skupo. Mora se obic cjeli centar i jako dobro potrudit da bi nasli nesto stvarno povoljnp

Mile TranziCIA

pre 12 godina

@
ma ajte ljudi kakav "fesn" ko ovde ima para za " brendove",jako mali broj ljudi .A i to su likovi koji celu platu daju za cipele ili jaknu a zive kod caleta i keve!Ali zato su skockani za izlaske!!!Zivela Dembelija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cile, 2. april 2012 09:45)


Potpuno se slazem sa Ciletom. Svi mi volimo lepo da se obucemo i da lepo izgledamo, ali zasita previse poznajem ljudi koji svu svoju platu ili ti dzeparac ili zaradu,daju na skupe krpice koje nit znaju da cuvaju niti da odrzavaju,bitno da je firmirano, a kod kuce namestaj star 30 godina i u raspadu.Ne kazem da treba kupovati kod kineza i turaka,ali zaista poznajem devojke koje rade za 20.000d mesecno i cim dobiju platu sve spisakju u delta sitiju ili uscu za 2 sata i tako svaki mesec...

Djordje

pre 12 godina

Ovo nije clanak nego PR oglas.

Sta nedostaje u clanku? Objasnjenje sta je to "autlet" centar. (Mesto za prodaju defektne i vracene tobe, robe van sezone, robe koja se drugde ne moze prodati.) Objasnjenje biznis modela autlet centra. (Dovesti ljude u situaciju da su vec potrosili vreme i novac da stignu u nedodjiju tako da se osecaju da moraju da kupuju i kupuju bez obzira da li im se roba dopada ne bi li povratili vrednost investicije vremena i novca.) Prevod reci "autlet" na srpski jezik, na kojem je b92.net navodno napisan. Izjava bilo koga ko nije direktno finansijski zainteresovan za uspeh ovog projekta. Takodje, razumevanje da se - osim pod prinudom sile - nista nikad ne prodaje "ispod realne cene". Realna cena je ona koju ugovore prodavac i kupac na licu mesta. To sto ce majica da kosta 30% manje nego u Novom Sadu ne znaci da se ona prodaje "ispod realne cene", nego "po realnoj ceni koja vazi ako prethodno predjete 50 km i vec ste u klopci okruzeni desetinama radnji i nicim vise".

ss

pre 12 godina

O kakvim brendovima zborite? Dolazim jednom godisnje i svaki put vidim sve vecu bedu, ove godine prvi put u zivotu se osecam nesigurno u Beogradu, izvaditi lap top u javnom prevozu i nesto raditi na njemu je za mene nesigurno. Zasto? Zato sto kad udje kontrola pola putnika nema kartu, ispoljavaju agresiju na kontrolore na bus plus aparate(skoro sve i jedan je polupan), gledaju u vas kao u budalu sto uopste vam pada ideja da pokazujete laptop. Tako je i sa modom, ako se obucete u brendiranu garderobu veca je sansa da vas neki razbojnik saceka sa nozem i trazi novcanik!
Druga stvar: ovde zivi brdo ovaca koje Gap sisa! Prodaje sve stvari koje su u UK vec otisle na outlet, tri puta snizene od pocetne cene! A kod nas takva jakn £100, tamo £25. To je pljacka! I uostalom Gap je najprosecnija prodavnica u koju uletite da kupite pamucnu majicu i tako to..Mislite o tome i kupujte po Evropi!

Kontraš

pre 12 godina

@ Milan

Nisi ti bio u Ušću kad se otvarao c&a. Isto će da bude i u Inđiji. Buljuk siromašnih Srba koji će očerupati sve iz tog šoping centra za dva dana.

Beogradjaninljanin

pre 12 godina

Lupajte minuse Sremcu za komentar da Indjija nije na Balkanu ali to nece promeniti cinjenicu da je on u pravu. Vojvodina stvarno nije Balkan. Voozdraaaaa

KiZa

pre 12 godina

Soping molovi, trzni centri, Plaze, cudo u Indjiji :)
Ljudi moji , nemaaaa nama boljeg zivota dok ne pocnemo nesto da pravimo i proizvodimo .

London

pre 12 godina

Ima li išta u Srbiji što nije najbolje, najfunkcionalnije, sa najboljim brendovima, creme de la creme, sa čime Englezi nisu oduševljeni, što stranci ne hvale kao da nikada ništa tako dobro nisu videli... da se čovek ispovraća.

Sale

pre 12 godina

Nekako nisam uveren da će cene u "Inđndorfu" biti spektakularno jeftinije. Kao što reče neko dole, velika je verovatnoća da ćemo i dalje posećivati Pardorf.

matematika

pre 12 godina

OK, super, uspeli smo... nadam se da će cene zaista biti niže nego u radnjama i tržnim centrima, tako da će oni koji mogu i imaju čime da kupe sada plaćati manje (da ne bude zabune tu svrstavam i sam sebe)

ALI, ali, ali "Reč je zaista o kapitalnoj investiciji..." gde je ovde mozak, i kako se neko od novinara ne seti da konačno postavi logično pitanje: Kako se ovo može nazvati kapitalnom investicijom, kada osim materijala upotrebljenog za zidanje objekrta i jeftine radne snage, skoro svaki naredni dinar ili evro u ovom objektu ide negde u inostranstvo, a Srbiji donosi samo dodatni spoljnotrgovinski deficit. I gde je sada tu kapitalno ulaganje kada se investira samo u širenje potrošačkog lanca?!?!

Kuac po molovima Evrope

pre 12 godina

Kupujem iskljucivo po molovima ali zapadne Evrope.Tamo se napunis extra stvari za pola cene nego u radnjama a firme su extra.Ovde kako vidim bice neka varijanta Pandorf light,sve se nude patike,trenerke i sl.Dok nema D&G,Armani,D2squared,Diesel.....nema srece za ovdasnje kupce.Sve je to "ostatak" iz radnji istocne Evrope,da se uvali narodu koji nije presao granice 20 god.

uskok

pre 12 godina

Drago mi je sto se otborilo nesto tako u Indjiji. Ali po Beogradu ima 4 shoping mola i svi kukaju da nemaju kupce. Takodje brendirana roba i takodje tvrde da je jeftinije u inostranstvu. Videcemo kolike ce cene biti u Indjili, ali generalno narod nema para ni za hleb a kamoli za kupovinu brendirane robe.

milan

pre 12 godina

ma nema bre niko vise para za kupovinu. ljudi su se zavukli u kuce kao misevi. niko ni kola vise ne vozi. gledam parking ispred zgrade. na kederima nekih kola se hvata mahovina od stajanja.

cile

pre 12 godina

ma ajte ljudi kakav "fesn" ko ovde ima para za " brendove",jako mali broj ljudi .A i to su likovi koji celu platu daju za cipele ili jaknu a zive kod caleta i keve!Ali zato su skockani za izlaske!!!Zivela Dembelija!

NemanjaBB

pre 12 godina

Ne mogu reci da ne podrzavam ovo, jako mi je drago, samo imam neke sumnje...

Na primer, videcemo tacno kolike su marze kod nas i koliko nas u maloprodaji deru!
Drugo mozda i najbitnije je to da ce ti popusti biti minimalni, eventualno ce poslednji komad biti jeftin, ostalo tesko.

Opet ce biti jeftinije otici u Madjarsku, 150 km daleko od Subotice...

milan

pre 12 godina

ma nema bre niko vise para za kupovinu. ljudi su se zavukli u kuce kao misevi. niko ni kola vise ne vozi. gledam parking ispred zgrade. na kederima nekih kola se hvata mahovina od stajanja.

goran

pre 12 godina

Evo mene od jutros ispred vrata...pune mi ruke para...jedva cekam da ih potrosim
Nisam cak otisao ni na posao.....a da pa ja i nemam posao...ccccccccccc
Ja i milion drugih

Djordje

pre 12 godina

Ovo nije clanak nego PR oglas.

Sta nedostaje u clanku? Objasnjenje sta je to "autlet" centar. (Mesto za prodaju defektne i vracene tobe, robe van sezone, robe koja se drugde ne moze prodati.) Objasnjenje biznis modela autlet centra. (Dovesti ljude u situaciju da su vec potrosili vreme i novac da stignu u nedodjiju tako da se osecaju da moraju da kupuju i kupuju bez obzira da li im se roba dopada ne bi li povratili vrednost investicije vremena i novca.) Prevod reci "autlet" na srpski jezik, na kojem je b92.net navodno napisan. Izjava bilo koga ko nije direktno finansijski zainteresovan za uspeh ovog projekta. Takodje, razumevanje da se - osim pod prinudom sile - nista nikad ne prodaje "ispod realne cene". Realna cena je ona koju ugovore prodavac i kupac na licu mesta. To sto ce majica da kosta 30% manje nego u Novom Sadu ne znaci da se ona prodaje "ispod realne cene", nego "po realnoj ceni koja vazi ako prethodno predjete 50 km i vec ste u klopci okruzeni desetinama radnji i nicim vise".

cile

pre 12 godina

ma ajte ljudi kakav "fesn" ko ovde ima para za " brendove",jako mali broj ljudi .A i to su likovi koji celu platu daju za cipele ili jaknu a zive kod caleta i keve!Ali zato su skockani za izlaske!!!Zivela Dembelija!

NemanjaBB

pre 12 godina

Ne mogu reci da ne podrzavam ovo, jako mi je drago, samo imam neke sumnje...

Na primer, videcemo tacno kolike su marze kod nas i koliko nas u maloprodaji deru!
Drugo mozda i najbitnije je to da ce ti popusti biti minimalni, eventualno ce poslednji komad biti jeftin, ostalo tesko.

Opet ce biti jeftinije otici u Madjarsku, 150 km daleko od Subotice...

KiZa

pre 12 godina

Soping molovi, trzni centri, Plaze, cudo u Indjiji :)
Ljudi moji , nemaaaa nama boljeg zivota dok ne pocnemo nesto da pravimo i proizvodimo .

ss

pre 12 godina

O kakvim brendovima zborite? Dolazim jednom godisnje i svaki put vidim sve vecu bedu, ove godine prvi put u zivotu se osecam nesigurno u Beogradu, izvaditi lap top u javnom prevozu i nesto raditi na njemu je za mene nesigurno. Zasto? Zato sto kad udje kontrola pola putnika nema kartu, ispoljavaju agresiju na kontrolore na bus plus aparate(skoro sve i jedan je polupan), gledaju u vas kao u budalu sto uopste vam pada ideja da pokazujete laptop. Tako je i sa modom, ako se obucete u brendiranu garderobu veca je sansa da vas neki razbojnik saceka sa nozem i trazi novcanik!
Druga stvar: ovde zivi brdo ovaca koje Gap sisa! Prodaje sve stvari koje su u UK vec otisle na outlet, tri puta snizene od pocetne cene! A kod nas takva jakn £100, tamo £25. To je pljacka! I uostalom Gap je najprosecnija prodavnica u koju uletite da kupite pamucnu majicu i tako to..Mislite o tome i kupujte po Evropi!

uskok

pre 12 godina

Drago mi je sto se otborilo nesto tako u Indjiji. Ali po Beogradu ima 4 shoping mola i svi kukaju da nemaju kupce. Takodje brendirana roba i takodje tvrde da je jeftinije u inostranstvu. Videcemo kolike ce cene biti u Indjili, ali generalno narod nema para ni za hleb a kamoli za kupovinu brendirane robe.

Kontraš

pre 12 godina

@ Milan

Nisi ti bio u Ušću kad se otvarao c&a. Isto će da bude i u Inđiji. Buljuk siromašnih Srba koji će očerupati sve iz tog šoping centra za dva dana.

filozof lutalica

pre 12 godina

Vidim vecina vas je bila u Pandorfu i zadovoljna je njihovim cenama? Zanimljivo, posto dok sam bio u Becu, vecina Beclija je rekla da tamo nema sta da se trazi, tako da vi sto vam je jeftino - mora da ste bogatiji od prosecnog Austrijanca.
Mi smo pomodarski narod i zato tako prosecni brendovi kod nas uspevaju. Nemam nista protiv ovog pokusaja, ako ce doprineti da neke stvari postanu pristupacne. Meni je umobolno da jedne Replay farmerice kostaju preko 100 evra i na popustu, a u Evropi to i nije neki brend. U Mariahilfer strasse postoji velika robna kuca Peek & Cloppenburg gde sam video sta znaci snizenje: svuda stenderi sa cenovnim opsezima - pa biraj koliko imas para. Npr. Strellson kosulje se tamo prodaju do 50 evra, ovde od 50, da ne nabrajam dalje. Ovo je premalo trziste za velike brendove i tako ce i ostati. Kod nas ce uvek prolaziti sportska trikotaza i nivo Benetona, jer to je ono sto moze da se proda. Ko ima para, sigurno se ne oblaci ovde, tako da... budite kreativni i u skladu sa svojim mogucnostima zivite, a ne da vam Pink diktira modu.

Beogradjaninljanin

pre 12 godina

Lupajte minuse Sremcu za komentar da Indjija nije na Balkanu ali to nece promeniti cinjenicu da je on u pravu. Vojvodina stvarno nije Balkan. Voozdraaaaa

London

pre 12 godina

Ima li išta u Srbiji što nije najbolje, najfunkcionalnije, sa najboljim brendovima, creme de la creme, sa čime Englezi nisu oduševljeni, što stranci ne hvale kao da nikada ništa tako dobro nisu videli... da se čovek ispovraća.

Mile TranziCIA

pre 12 godina

@
ma ajte ljudi kakav "fesn" ko ovde ima para za " brendove",jako mali broj ljudi .A i to su likovi koji celu platu daju za cipele ili jaknu a zive kod caleta i keve!Ali zato su skockani za izlaske!!!Zivela Dembelija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cile, 2. april 2012 09:45)


Potpuno se slazem sa Ciletom. Svi mi volimo lepo da se obucemo i da lepo izgledamo, ali zasita previse poznajem ljudi koji svu svoju platu ili ti dzeparac ili zaradu,daju na skupe krpice koje nit znaju da cuvaju niti da odrzavaju,bitno da je firmirano, a kod kuce namestaj star 30 godina i u raspadu.Ne kazem da treba kupovati kod kineza i turaka,ali zaista poznajem devojke koje rade za 20.000d mesecno i cim dobiju platu sve spisakju u delta sitiju ili uscu za 2 sata i tako svaki mesec...

Ja

pre 12 godina

Takvih autleta ima barem 5-6 u slo i hr vec par godina a ona roba koja je jeftina nema brojeva a roba koja ima izbor brojeva je jednako skupa ko i svagdje stave cjenu majice armani kao 2000 kn i onda je snizena 60% i onda kosta 800kn sto je i dalje skupo. Mora se obic cjeli centar i jako dobro potrudit da bi nasli nesto stvarno povoljnp

Momcilo

pre 12 godina

Odgovor za one koji sumnjaju da ce i ovaj outlet park raditi lose: u Srbiji 10% ljudi ima sve i moze sve. Tih 10% posto je sasvim dovoljno da Usce, DC i sada Indjija mogu da rade normalno, tj. sa profitom. To je deo nas koji se vozi automobilima od 20.000e i vise, nosi cipele od 300-400e i satove od 1000e. Dakle, uglavnom politicari, kriminalci svih zanimanja i manjina postenog radnog sveta, tj. dobrostojeci menadzeri ili direktori privatnih preduzeca.

matematika

pre 12 godina

OK, super, uspeli smo... nadam se da će cene zaista biti niže nego u radnjama i tržnim centrima, tako da će oni koji mogu i imaju čime da kupe sada plaćati manje (da ne bude zabune tu svrstavam i sam sebe)

ALI, ali, ali "Reč je zaista o kapitalnoj investiciji..." gde je ovde mozak, i kako se neko od novinara ne seti da konačno postavi logično pitanje: Kako se ovo može nazvati kapitalnom investicijom, kada osim materijala upotrebljenog za zidanje objekrta i jeftine radne snage, skoro svaki naredni dinar ili evro u ovom objektu ide negde u inostranstvo, a Srbiji donosi samo dodatni spoljnotrgovinski deficit. I gde je sada tu kapitalno ulaganje kada se investira samo u širenje potrošačkog lanca?!?!

Sale

pre 12 godina

Nekako nisam uveren da će cene u "Inđndorfu" biti spektakularno jeftinije. Kao što reče neko dole, velika je verovatnoća da ćemo i dalje posećivati Pardorf.

Petar

pre 12 godina

Indjija je stvarno postala meka za firme kojima treba puno jeftinog zemljista pored autoputa, sve sto treba da urade je da podmite par ljudi :) Steta sto se otvaraju samo skladista (koje u dnevniku RTS-a predstave kao fabrike) i shopping centri. Ima vec TQ Shopping centar i prazan je, ljudi nemaju posla ovde, a fabricke hale na sve strane kao na slici...

gost

pre 12 godina

Čiko jel sav taj lebac tvoj. Tako se ja osećam najslikovitije u takvom tržnom centru. Koliko je tom malom dečaku u Užičkoj republici bio dalek hleb, toliko su meni daleki šoping molovi.

Amos

pre 12 godina

Da sam ja neki 'politicar', mene bi bilo sramota da za nekog ko dodje i otvori "shopping mall" kazem kako donosi 'kapitalnu" investiciju.
Pretpostavljam da zato ja i nisam politicar.

Kapitalna investicija nij kad covek/firma kupi prostor, sklopi prodavnicu i prodavace u njoj iskljucivo strane brendove. Zaposlice prodavce iz lokalne sredine, oni ce dobiti neke platice u rangu prosecnih ili malo ispod toga, prodavace se strana roba i profit ce apsolutno izlaziti iz zemlje.
To nije kapitalna investicija za Indjiju ili Srbiju vec za onog kapitalistu koji je tu ulozio.

Taj isti market ce da ugasi 2x vise radnji u Indjiji od broja onog koje otvori. Ne desava se prvi put.

radikali pressvuceni i originalni stvarno ste jadni

pre 12 godina

Bravo narode,bravo gradjani.Vama ne treba nikad saopstiti ni jednu lepu vest.Jer vi zelite lose vesti.Zapitajte se malo o sebi samima.

@ Petar
IGB Automotive,Henkel,Farmina,Monbat,Thyssen Krupp,Metal-Cinkara,Izoterm plama,Monus,TQ,Merkator,Terra Production...Grudnfos u izgradnji,a uskoro krece i IT park.I tako.Nije lose a moze i bolje,slazem se.A kazi mi gde se to u Srbiji ulaze vise u odnosu na velicinu opstine?

Nezaposlenost po birou za zaposlavanje :
2001. preko 9000 nezaposlenih
2011. ispod 4500 nezaposlenih

Znam da uvek moze i bolje i vise ali vasi kompleksi su neizlecivi.

Kuac po molovima Evrope

pre 12 godina

Kupujem iskljucivo po molovima ali zapadne Evrope.Tamo se napunis extra stvari za pola cene nego u radnjama a firme su extra.Ovde kako vidim bice neka varijanta Pandorf light,sve se nude patike,trenerke i sl.Dok nema D&G,Armani,D2squared,Diesel.....nema srece za ovdasnje kupce.Sve je to "ostatak" iz radnji istocne Evrope,da se uvali narodu koji nije presao granice 20 god.

onaj koji je jedanput izašao iz zemlje zna šta pričam!

pre 12 godina

Prvo! ZAŠTO COSTA COFFEE!!!! Imaju jako lošu kafu, a da nemaju lep ambijent sumnjam da bi im iko dolazio! Drugo! jel će biti bolji kvalitet robe, barem da se prodaje ista roba kao u EU! U Grčkoj, Mađarskoj, Austriji, gde god sam kupio i dan danas mi traje, a kod nas sam kupio duksericu (tommy hilfiger) pre 3 meseca i evo već se raspada!?

Johntra Volta

pre 12 godina

Gorivo je po koliko?Plata je koliko?Lopovi i bumbari po Srbiji ne kupuju u Srbiji, vec na zapadu.Ko ce majketi da pali auto do Indjije i trosi gorivo
da bi na kraju video sta?Outlet centar koji ima cene puno vece nego u istim na zapadu.Peru vam mozak,a vi se lozite.Klasicno uvaljivanje.Tom trznom centru dajem 6 meseci a posle kljuc.

Anula

pre 12 godina

Uvaženom autoru teksta: Ne znam da li ste upoznati, ali Meka je ime grada, i u tom slučaju obično upotrebljavamo veliko početno slovo.

kralj petar

pre 12 godina

sve je ovo smešno kao prvo roba koja bude došla u inđiju će biti š klase i to po mnogo većim cenama nego u londonu ili bilo gde drugo (duks u londonu košta 1 funtu ) a ovde će taj isti duks koštati 20-30E ma to je sve politika a što se tiče inđije kao meke za bilo šta to je jedna obična laž ovde su vam plate od 15-20.000 i sve što kažu za inđiju to je laž naša vlada je napravila inđiju po uzoru na crnogorsku budvu( da ne bude zabune iste su samo po tome što se i kod jednih i drugih peru pare u enormnim količinama) toloiko o našoj meki ha, ha, ha, ha,

sine

pre 12 godina

Ljudi ne očekujte da će te kupovati patike Nike za 10 Evra kao i što većina vas misli i kad prelazi granicu da ide u Austriju,Italiju,Madjarsku,vi mislite čim predjte carinu da će njihovi trgovci da vas čekaju i dele vam džabe garderobu.Ne očekujte ni u Indjiji da za 100 evra kupite:majice,farkmerke,patike,košulje,cipele,trenerke..ako je Tomy Hilfiger polo majica 100 evra bila prošle godine u prodavnicama Evrope sad će biti od 60-70 evra,na premium brendove vas čeka sniženje od 30% maksimum,ako je Hugo Boss košulja bila 130 Evra ovde će biti 100 evra ako bude i bilo Hugo Bossa...

student

pre 12 godina

neko nema novca ni da jede...kad dodje kraj meseca,a kamo li da kupi nesto sto kosta 300e.Prosecna plata u mom gradu je 10-13 hiljade,mozda i manje.Nema stigne ni troskovi da se plate.

crussader

pre 12 godina

kada ste došli do "mola" u Inđiji produžite do Parndorfa pa kupite zaista jeftinu i kvaltetnu robu, btw. čak i ovaj Inđijski outlet je loša kopija Austrijskog......

goranxx

pre 12 godina

Da li bi mi neko sa konkretnim primerom(ako moze)rekao koliko je zaista jeftinije u ovim outlet molovima. Koliko kosta brendirana roba po Beogradu to znam(preskupo naravno), pa me sada zanima koliko ce zaista da bude jeftinije u Indjiji. Kao sto rekoh nikada nisam bio u ovakvim molovima.

Anon

pre 12 godina

"Jedan od najlepsih u ovom delu Evrope!".
Zvuchi kao da je najlepshi na svetu :)))

Secam se kad sam bio zaljubljen u devojcicu iz odeljenja. Sve sto je trebalo da joj kazem je da je jedna od najlepsih devojcica u tom delu ucionice.

Tacnije, jedna od najlepsih u te tamo, cetiri klupe. U svakoj klupi po jedna devojcica. Sve 4 su najlepse a moja simpatija je bila jedna od njih.

Da ne pocinjem da pricam o tome koliko je lepih bilo u ostalim delovima ucionice.

kako funkcionisu outlets

pre 12 godina

Evo da se i ja malo ukljucim, posto vidim da ima posetilaca koji bas ne razumeju sta su "outlet shopping malls", a ima i onih koji pricaju pogresno iz neznanja ili iz namere.

- Nastali u USA
- Radnje za preprodaju "brand names" robe po snizenim cenama
- Njima uglavnom upravljaju direktno prozvodjaci robe, mada mogu i preprodavci
- Da bi neki trgovacki centar bio "outlet" mora da vecinu radnji cine radnje kojima direktno upravljaju proizvodjaci robe a ne preprodavci (retailers)
- Obicno locirani daleko od gradskih sredina, kako bi smanjili uticaj (konkurenciju) na regularne "retail" radnje/prodavnice

E sada ono mozda najzanimljivije.

- robu u takvim radnjama cini kombinacija zaliha robe (surrplus inventory) - roba koja se ne prodaje dovoljno brzo u regularnim radnjama, i robe koja na sebi nosi mala ostecenja ili ne sasvim perfektno uradjena.
- zbog ovoga roba moze biti samo u jednom broju, ili u nekoliko brojeva, bez da je zastupljena u svim velicinama
- takodjer roba moze biti van sezone (out-of-season), sta uglavnom i jeste, u poredjenju sa regularnim prodavnicama

I zadnje, danas u USA mnogi "retail stores" koji su locirani "dovoljno blizu" outlet stores, pokusavaju da budu konkurentni "outlet stores" i snizavaju svoju cenu na cene koje su u "outlet stores" pa cak i koji procenat vishe.

Jelena

pre 12 godina

Posto outlet jos nije otvoren, ne znam odakle ljudima sve informacije; i kakva roba, i po kojoj ceni...iz Londona javljaju da nece nista valjati, iz....kazu da se u autletima prodaje roba sa falinkom, iz Beca da nema strellner kosulja (nikad cula, a ipak, kazu da je Milano, u kome zivim, jedan od svtskih centara mode, u svakom slucaju znacajniji od Beca). Iz iskustava italijanskih autleta (a propo, ovaj u Indjiji NIJE kopija onih u GB, jednostavni svi se autleti prave po istoj shemi) mogu da kazem da je roba odlicna, ukljucujuci i NEPOZNATE marke, cene znatno pristupacnije nego u obicnim radnjama, a u periodima snizenja su zasita vise nego povoljni. Tako sam ja prre dve godine, npr, u otletu Fidenca, kupila koznu tasnu Nannini za 85 evra, dok je ista takva u radnji kostala 190; prosle godine mokasine Samsonajt za 80, dok je cena u njihovoj radnji bila 130, modeli iz tekuce sezone, u maju, dok jos nema snizenja.

cool

pre 12 godina

Dobar je Parndorf u Austriji ali tamo se ne ide bez 500 evra,pre svega tamo ti treba minimum 3 dana da obidješ svih 600 prodavnica,noćenje bez 30 evra nema puta 3 to je oko 100 evra,moraš nešto i da jedeš,plus putni troškovi,ali može da se nadje i jeftinije preko neke agencije....

Banat

pre 12 godina

Svake nedelje nikne neko novo gigamega mesto gde se pare TROŠE. A mesta gde se mogu zaraditi...?

Oblačim se u inostranstvu. Ne zato što sam bogat, već upravo zato što nisam--a nisam ni ovca. U Srbiji samo gaće i čarape i eventualno neka podrška domaćim proizvođačima (Maxers, St George, Arilje...).

Proka

pre 12 godina

Strasno koliko ljudi u necem pozitivnom vide uvek nesto lose!
Ko nema nece kupovati, ko ima kupovace i tako je bilo od kada svet postoji!
A koliko ce ljudi dobiti posao tu? Koliko ce mala opstina da napreduje? To se nista ne racuna? Strasno...
Bravo za outlet!

Dijaspora

pre 12 godina

@ Sremac

Stvarno, ne samo Indjija nego i cela Vojvodina nije na Balkanu 8D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/Balkan_topo_de.jpg

nemanja

pre 12 godina

Vec vidim sta ce biti od ovoga...cim sam pogledao imena "brendova" sve mi je bilo jasno!Sportina,Fashion Company i ostale firme sa marzama od 400% koje prodaju "miss sixty" i ostale poliuretan marke,sigurno vam nece prodati nesto jeftino!Sticajem okolnosti,bio sam u prilici da posetim outlet centar "palmanova" u Italiji,i mogu vsm reci da sam se odusevio popustima!Ne slusajte ljude koji pricaju kako nikad ne spuste dovoljno cene,jer to prosto nije tacno,i u to sam se uverio!Cene spustene i do 80% vam dozvoljavaju da kupite neke stvari koje vam nisu bile dostupne po startnim cenama!Neko je trazio konkretan primer cena,pa da krenem-kupio sam sportske patike za trening,"nike" za 40e,i sportsku torbu za 20e!Zenske patike,one duboke "nike",koje nose sve tinejdzerke nose,kostaju 30e par!Kupio sam sestrama poklon,jer mi je prosto bilo zao da ih ne obradujem,a izdatak nije veliki!Patika je bilo i za manje novca,i to najboljih brendova!Takodje,ulazio sam u one naskuplje radnje,cisto da osmotrim,i vidjao stvari koje su bile i sa 1000e spustene na po 200,u Bossu su muske kosulje bile po 50e,dobre i kvalitetne cipele,muske i zenske su mogle da se nadju za pedesetak evra,iako su bile po 250!mogao bih do sutra,ali ovo je dovoljno,i mogu reci da mi je bilo zao sto nisam imao malo vise novca,jer nikad ne bih mogao ni za duplo novca da kupim iste stvari kod nas!Pozdrav,i nadam se da sam bart malo pomogao da stekne uvid u to koliko nas deru!Nazalost,nemam mogucnost da kupujem u inostranstvu...

roko

pre 12 godina

Imaju pravo diskutanti u ovakvim sopinzima se prodaje roba vracena sa zapada i nije ni malo jeftinija nego sto se prodavala na zapadu. Bio sam u Pandorfu, Soping sud u Becu i soping na severu Beca na Ceskoj granici Friprt DVe tri godine je radio a sada je svaka druga radnja zatvorena.

citalac

pre 12 godina

"Inđija nije na Balkanu, nije nikad ni bila niti će biti! Knjigu u šake i ponovo u školu. :)
(Sremac, 2. april 2012 09:20) "

A Sremac kada lupi kao palac.

Sion

pre 12 godina

Citajuci ovde komentare slazem se da Indjija nije geografski na Balkanu, tacnije Vojvodina se ne nazlazi na Balkanu, geografski Balkansko poluostrvo je meri od Dunava pa ka jugu.
Sto se tice outleta mislim da je to sjajna vest. Tako nesto treba Srbiji i njenim gradjanima, poznato je da Arkad iz Segedina privlaci vojvodjane jer je kao shoping centar jeftiniji od Delte i Usca.
A poznato je da autleti prodaju robu od prethodnih godina tj prethodnih sezona i da je roba tamo dosta jeftina.
takvi centri se inace nalaze izvan gradova, primeri su: u blizini Budimpeste, Beca i Milana.
Dakle cene u autletima su dosta nize, nadam se samo da glavni distributeri roba koje ce se naci u njima nisu Delta ili neko drugi jer svi znamo da je Delta u vecini slucajeva glavni zastupnik odredjene marke. i kao takav pravi monopol, ovde nadam se da to nije slucaj.

sta cekate,dokazite nam svoju pamet i sposobnost

pre 12 godina

(Amos, 2. april 2012 13:14)

Da tako je.Ulozili su samo 40 miliona eura u objekat na prostoru koji je bio zapusten,zarastao u siblje i korov.Bas nije kapitalna investicija.A ti koji ce eventualno da zatvore takodje ne "stvaraju" nista nego preprodaju tako da ne vidim u cemu je tu problem?Neka menjaju delatnost.Pa sta mislis da je normalno da drze butike i glume gazde a u biznis ulozili 3-4 hiljade evra,radnici daju 150 evra platu i glume gazde?!
Mozda je problem sto smo mi ovde svi pametni za druge i sve znamo.Mozemo da budemo selektori,predsednici,premijeri,direktori sta god hoces.
Toliko vas ima pametnih na sve strane i sve znate,a zemlja nam u rasulu.Malo nelogicno zar ne?

Nista spec

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...

Melanija

pre 12 godina

Svasta sam ja ovde procitala - od toga da neki unapred znaju da ce cene tamo biti previsoke a roba nekvalitetena, do racunice koliko kosta ako se ide van zemlje po garderobu. Ozbiljno se pitam da li je cinjenica da je neki komad garderobe star nekoliko sezona ili pak najnoviji hit, ijednom obicnom normalnom coveku vazna? Da se razumemo, volim da izgledam pristojno, imam i neke skupe stvari u ormanu (obucu, jer sam puno na nogama tokom dana), novac mi nije (veliki) problem, ali... izdvajanja za garderobu su mi u donjoj polovini prioriteta i ne bih imala problem da kupim bilo sta sto mi se dopadne na tom mestu, bez obzira da li je iz kolekcije 2002/2003 ili 2012/2013. Jer, ja nemam pojma sta ce se nositi 2012/2013. A nemam pojma o tome zato sto me to nece uciniti lepsom, pametnijom, mladjom, zdravijom i boljom osobom. Kupujte ako vam je to lepo i dostupno, ne kupujte ako nije bilo sta od ta dva, ali ne pravite od toga filozofiju - stvarno nije vredno opsedati sebe do te mere takvim stvarima.

petarV

pre 12 godina

FILOZOF...obožavam filozofe,koji nisu bili u Pandorfu,al su pitali tamo nekog...i sad,na osnovu rekla kazala,hoće da se raspravlja sa nekime ko je bio tamo...ne valja ti filozofija,dečko...

ja sam bio u Pandorfu,par puta...

Sad...Ako diesel farmerke koštaju 220eur,a oni spuste na 100eur...to je odličan popust...a druga je stvar,da li ti je i to skupo...

Elem,u pandorfu i scs-u,smo moja supruga i ja,smo nakupovali gomilu garderobe i obuće (springfield,st. Oliver,lumberjack,nike,reebok,zara...) i sve to po komično smešnim cenama u odnosu na Bgd...
Npr...meni je marien hilfe strasse potpuni promašaj i gubljenje vremena,bolje,da obilazim muzeje i ulice,kada sam već u centru Beča...

Kažem...rolex sat u Pandorfu,i kada ga spuste za 50%,je meni preskup...ali to filozofe,nije tvoja filozofija...

Jelena

pre 12 godina

Ti univerzalni bedekeri za Balkance sta su i kako funkcionisu autleti su smesni. Te gde se nalaze, te sta prodaju...bila sam u samo jednom britanskom autletu (Bicester blizu Oxforda (vrlo je slican italijanskim), u Fox Townu u Mnedriziju (Svajcarska (ne narocito interesantan i vrlo skup, mnogo puta u Fidenzi u Italiji (jer mi najvise odgovara kao izbor robe), jednom u Seravalle (roba vrhunskih marki, sto me apsolutno ne interesuje)i u autletu Franciacorta. Ponavljam, u italijanskim autletima roba nije ni falicna ni iz proteklih sezona; Italijanima je odevanje vrlo bitna stvar i ne bi stavljali na sebe demodiran komad ni da je besplatan. Uostalam, cipele, tasne i sl. se bas prilicno menjaju od sezone do sezone; pa, molim vas, ko bi dao 70-80 evra za cipele iz prosle i cak pretprosle sezone?! Takav autlet bi mogao da stvari kljuc u bravu. Autlet bi se nablize mogao prevesti kao "fabricka prodavnica", pa tako, osim odece i obuce, obicno ima i radnji sa kucnim predmetima, opticarskih radnji i (opet govorim o Italiji) obavezno cokolaterija Lindt.
A sto se tice Vojvodine i Balkana, sto je babi milo, to joj se i snilo:
http://www.worldatlas.com/webimage/countrys/europe/balkans.htm

posteno pa na sud

pre 12 godina

odmah da vam kazem da se preterano ne zaludjujete.po ovakvim outletima su modeli od pre nekoliko godina.oni i upravo sluze da se roba koja po svetu stoji u magacinima i roba sa greskom rasproda.ovde ce samo nabiti cene i prodavati kao de je ovosezonsko.vidim pominjete i pandorf.bio sam u pandorfu u salzburgu,becu...i jesu tamo veliki popusti.ali recimo kavali zenska haljina je 1000e na snizenju 700.to su njihovi popusti.gde normalan covek nema sta kupiti.itd...ima i naravno jeftinijih stvari.ali to su retki slucajevi da se nesto bas povoljno nadje.ili je neka bas rasprodaja,roba sa greskom,ili su to neki brendovi koje su ovde bili popularni pre 10 godina ili nikada..a to sto nasi ljudi hoce da za 10e nose markirano...tesko.

lapid

pre 12 godina

@Sremac - Ovo nije geografski clanak. Ako si pak cuo za politicku i ekonomsku geografiju, onda NIJE NETACNO da je Indjija na Balkanu. To je ono kada se zemlja kao celina svrsta u odredjenu grupu. Sada je popularno "zapadni Balkan" za ex-YU i Albaniju, a to ne prestaje na Savi i Dunavu. BTW, politicka Vojvodina prelazi na geografski Balkan kod Sapca, a ja ti se javljam iz geografske Vojvodine, ali grada Beograda. Knjigu u sake!

Djoorkaef

pre 12 godina

Ovde sve neki bezposlicari , ***** , ljudi koji ne znaju sta ce od sebe . Bas mi vas je zao :)))))
Ajde jos malo kukajte :)))
Hvala Opstini sto su obezbedili jos 500 radnih mesta , samo napred !
Da nije trebalo u S.Pazovi da se otvori Outlet ? Idite radite nesto ljudi , mozda cete biti srecniji !!!

rajko

pre 12 godina

@ kako funkcionisu outlets

ja bih dodao ono po meni najbitnije a to je ta udaljenost Outlet Mall-ova od naselja. Prvo to vam je ceo dan koji cete izgubiti u shoppingu, potrosicete podosta para za benzin samo da dodjete tamo ( a racunajte i trosak za kaficu i hranu) i onda cete kupiti nesto jer vam se "ne isplati" da se vracate praznih ruku. kapitalizam na delu!

Euzebio

pre 12 godina

Za sve koji kukaju , nemaju para za gorivo da dodju , pitaju da li mogu da kupe 5 pari patika za 100 e i slicno... Sta u opste komentarisete ????
Oni koji znaju, koji su pazarili nekada u Parndorf-u znaju o cemu se radi ce kupovati, ja hocu a ovde ce cene biti znatno jeftinije nego u inostranstvu ! Tako da gas dusebriznici , nadjite posao , jer mi je muka od vaseg kukanja !!!!!!!!!!!! Pozdravljam ceo projekat i Opstinu Indjija !!! Bravo !!!

Iris2

pre 12 godina

@ sine... U Pandorfu nike patike od 30 do 90 eur (90 samo po jedan model.)... Kolekcije svih firmi od pre Hrista. Kupim za dete trenerku I majice, na potrosenih 75 eur vratim porez I ok. U Italiji, u miss 60 farmerke po 30 eur, cizme 40, kaput za 50... Kod nas tih stvari nije ni bilo u prodavnicama. Svakako se vise isplati kupovati preko zbog povrata poreza. A I garderoba je bolja.

sanja

pre 12 godina

dovoljno mi je bilo da vidim mapu centra sa radnjama koje su zakupile lokale pa da zakljucim da je to drugi Delta City... u principu tesko da ce biti jeftinije a i sto bude jeftinije, da e valjati icemu. Evo vam link outleta u mojoj blizini ( zivim u Italiji ):
http://www.mcarthurglen.it/noventadipiave/it/outlet/il-centro
http://www.palmanovaoutlet.it/

Koliko sam videla, u Indjiji su vecinom zastupnici, tj preprodavci, pa dok se oni ugrade na cene proizvodjaca ko zna kakve ce cene biti. U Italiji sve radnje po outletima drze proizvdjaci, tako da su cene realne i pristupacne. Kad su popusti jedna porodica moze da se obuce od glave do pete za celu sezonu, za jednu prosecnu srpsku platu. Naravno pricamo o nekim brendovima srednje klase koji imaju odlican odnos kvalitet- cena. Svi moji prijatelji su mi rekli da u Bg ni na popustu ne bi mogli da kupe ni petinu onoga sto kupe ovde a da pritom ni kvalitet ne bi bio ni priblizan. Pa eto, proverite i sami, za jedno auto trosak u oba pravca je oko 160 eur, pa kad se podele troskovi sa brojem putnika u autu, isplati se i te kako.
Meni je iskreno zao sto su dozvolili da u Outlet u Indjiji udju monopolisti, tj oni koji drze 90% retail radnji po celoj zemlji. Zna se tacno ko je uzeo zastupnistvo za sve te marke. Trebace jos vremena da trgovina kod nas postane slobodna i bez politicko- kriminalnih uticaja. Dokle god je takvih diktirace nam i cene. Mozda ce biti bolje sve to kupovati na popustu u Delti, barem je roba iz aktuelnih sezona i bez greske. Mislim da ce za iste pare da salju robu koju nisu prodali u ostalim radnjama po Srbiji.

ovo su shokovi,majke mi

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...
(Nista spec, 2. april 2012 20:24)

Da vi znate sta je potrebno nasem trzistu,a ovi *** sto su ulozile te milione ne znaju.

Paja Patak

pre 12 godina

"Prvi pravi outlet"? Ako se ne varam ovako je najavljivan i Immo Outlet centar. I od pravog outleta ne bi nista. U Immo centru prodaju najnovije kolekcije po regularnim (prenaduvanim) cenama, a kad je "akcija" snize ih za 10%. Ima tu i neke robe snizene za 30-50%, poneki komad mozda cak i vise od toga, ali kvalitet iste (obicno roba bukvalno ofucana od povlacenja po radnjama godinama) i cene sa kojih su snizene, ne bih komentarisala. U BN Bos Outletu jos gora prica. Tamo su mi na pitanje zasto nema nikakvog snizenja, odgovorili da je to roba sa "znatno" snizenom cenom!!! Pri tome nigde ne vidite ni koliko je bila ta "stara" cena, ni za koliko procenata je to kobajagi snizenje, sto su po zakonu duzni da istaknu. Eto, to su "pravi" sprski outleti!

rema

pre 12 godina

niti jedan srpski brend!? 500 radnih mesta? da bice al ce i biti veci uvozni deficit...
e koliko bi nam malo trebalo da krenemo da radimo stvari kako treba, al nam se neda... recimo gomila vrhunskih brendova, visoke mode, proizvode na jugu Srbije, da budemo jasni ovi brendovi(navedeni u clanku) proizvode sve u Kini... a niti jedan biznismen nije sposoban da napravi nas brend i ulozi u njega... kako je to sve cudno?!?

vidi to i nisu nesto posebni

pre 12 godina

@ Sremac

Stvarno, ne samo Indjija nego i cela Vojvodina nije na Balkanu 8D

[link]
(Dijaspora, 2. april 2012 20:38)

Super pored Vojvodine i Rumunija se isto ne nalazi na balkanu.

Nista spec

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...
(Nista spec, 2. april 2012 20:24)

Da vi znate sta je potrebno nasem trzistu,a ovi *** sto su ulozile te milione ne znaju.
(ovo su shokovi,majke mi, 2. april 2012 21:26)

Autleti postoje da bi jako skupu robu kupio po 50-70% snizenoj ceni, a ne da bi ti nesto sto vec kosta 500din dali za 300! Ovaj autlet nije ni za ..... 'vi' je nepotrebno, imam 20 godina.

filozof lutalica

pre 12 godina

@(petarV, 2. april 2012 14:56)
totalno si promasio poentu, nema veze... A i te "brendove" koje si kupio... u svakoj prodavnici na zapadu, ne moras da ides u outlet, moze da se kupi za male pare cim prodje sezona. Posebno Zara, Mango, Springfild, koji se oslobadjaju robe da bi dosli do gotovine. I jos je nenormalnije uopste razmisljati da li je popust sa 220 evra na 100 za neke prosecne Diesel farmerice, ali dobro - ti volis popust, kakav god.

muamua

pre 12 godina

iris hm poreez se vraca samo na kupoovini na jednom mestu preko stopedeset eura....znaci da bi se vratio porez moras se kao ja nakupoovati u u adidasu za 150 eur ...i tek tada.a ne za 75 eur........

Beogradjaninljanin

pre 12 godina

Lupajte minuse Sremcu za komentar da Indjija nije na Balkanu ali to nece promeniti cinjenicu da je on u pravu. Vojvodina stvarno nije Balkan. Voozdraaaaa

radikali pressvuceni i originalni stvarno ste jadni

pre 12 godina

Bravo narode,bravo gradjani.Vama ne treba nikad saopstiti ni jednu lepu vest.Jer vi zelite lose vesti.Zapitajte se malo o sebi samima.

@ Petar
IGB Automotive,Henkel,Farmina,Monbat,Thyssen Krupp,Metal-Cinkara,Izoterm plama,Monus,TQ,Merkator,Terra Production...Grudnfos u izgradnji,a uskoro krece i IT park.I tako.Nije lose a moze i bolje,slazem se.A kazi mi gde se to u Srbiji ulaze vise u odnosu na velicinu opstine?

Nezaposlenost po birou za zaposlavanje :
2001. preko 9000 nezaposlenih
2011. ispod 4500 nezaposlenih

Znam da uvek moze i bolje i vise ali vasi kompleksi su neizlecivi.

ss

pre 12 godina

O kakvim brendovima zborite? Dolazim jednom godisnje i svaki put vidim sve vecu bedu, ove godine prvi put u zivotu se osecam nesigurno u Beogradu, izvaditi lap top u javnom prevozu i nesto raditi na njemu je za mene nesigurno. Zasto? Zato sto kad udje kontrola pola putnika nema kartu, ispoljavaju agresiju na kontrolore na bus plus aparate(skoro sve i jedan je polupan), gledaju u vas kao u budalu sto uopste vam pada ideja da pokazujete laptop. Tako je i sa modom, ako se obucete u brendiranu garderobu veca je sansa da vas neki razbojnik saceka sa nozem i trazi novcanik!
Druga stvar: ovde zivi brdo ovaca koje Gap sisa! Prodaje sve stvari koje su u UK vec otisle na outlet, tri puta snizene od pocetne cene! A kod nas takva jakn £100, tamo £25. To je pljacka! I uostalom Gap je najprosecnija prodavnica u koju uletite da kupite pamucnu majicu i tako to..Mislite o tome i kupujte po Evropi!

crussader

pre 12 godina

kada ste došli do "mola" u Inđiji produžite do Parndorfa pa kupite zaista jeftinu i kvaltetnu robu, btw. čak i ovaj Inđijski outlet je loša kopija Austrijskog......

milan

pre 12 godina

ma nema bre niko vise para za kupovinu. ljudi su se zavukli u kuce kao misevi. niko ni kola vise ne vozi. gledam parking ispred zgrade. na kederima nekih kola se hvata mahovina od stajanja.

citalac

pre 12 godina

"Inđija nije na Balkanu, nije nikad ni bila niti će biti! Knjigu u šake i ponovo u školu. :)
(Sremac, 2. april 2012 09:20) "

A Sremac kada lupi kao palac.

Djordje

pre 12 godina

Ovo nije clanak nego PR oglas.

Sta nedostaje u clanku? Objasnjenje sta je to "autlet" centar. (Mesto za prodaju defektne i vracene tobe, robe van sezone, robe koja se drugde ne moze prodati.) Objasnjenje biznis modela autlet centra. (Dovesti ljude u situaciju da su vec potrosili vreme i novac da stignu u nedodjiju tako da se osecaju da moraju da kupuju i kupuju bez obzira da li im se roba dopada ne bi li povratili vrednost investicije vremena i novca.) Prevod reci "autlet" na srpski jezik, na kojem je b92.net navodno napisan. Izjava bilo koga ko nije direktno finansijski zainteresovan za uspeh ovog projekta. Takodje, razumevanje da se - osim pod prinudom sile - nista nikad ne prodaje "ispod realne cene". Realna cena je ona koju ugovore prodavac i kupac na licu mesta. To sto ce majica da kosta 30% manje nego u Novom Sadu ne znaci da se ona prodaje "ispod realne cene", nego "po realnoj ceni koja vazi ako prethodno predjete 50 km i vec ste u klopci okruzeni desetinama radnji i nicim vise".

kralj petar

pre 12 godina

sve je ovo smešno kao prvo roba koja bude došla u inđiju će biti š klase i to po mnogo većim cenama nego u londonu ili bilo gde drugo (duks u londonu košta 1 funtu ) a ovde će taj isti duks koštati 20-30E ma to je sve politika a što se tiče inđije kao meke za bilo šta to je jedna obična laž ovde su vam plate od 15-20.000 i sve što kažu za inđiju to je laž naša vlada je napravila inđiju po uzoru na crnogorsku budvu( da ne bude zabune iste su samo po tome što se i kod jednih i drugih peru pare u enormnim količinama) toloiko o našoj meki ha, ha, ha, ha,

Jelena

pre 12 godina

Ti univerzalni bedekeri za Balkance sta su i kako funkcionisu autleti su smesni. Te gde se nalaze, te sta prodaju...bila sam u samo jednom britanskom autletu (Bicester blizu Oxforda (vrlo je slican italijanskim), u Fox Townu u Mnedriziju (Svajcarska (ne narocito interesantan i vrlo skup, mnogo puta u Fidenzi u Italiji (jer mi najvise odgovara kao izbor robe), jednom u Seravalle (roba vrhunskih marki, sto me apsolutno ne interesuje)i u autletu Franciacorta. Ponavljam, u italijanskim autletima roba nije ni falicna ni iz proteklih sezona; Italijanima je odevanje vrlo bitna stvar i ne bi stavljali na sebe demodiran komad ni da je besplatan. Uostalam, cipele, tasne i sl. se bas prilicno menjaju od sezone do sezone; pa, molim vas, ko bi dao 70-80 evra za cipele iz prosle i cak pretprosle sezone?! Takav autlet bi mogao da stvari kljuc u bravu. Autlet bi se nablize mogao prevesti kao "fabricka prodavnica", pa tako, osim odece i obuce, obicno ima i radnji sa kucnim predmetima, opticarskih radnji i (opet govorim o Italiji) obavezno cokolaterija Lindt.
A sto se tice Vojvodine i Balkana, sto je babi milo, to joj se i snilo:
http://www.worldatlas.com/webimage/countrys/europe/balkans.htm

cile

pre 12 godina

ma ajte ljudi kakav "fesn" ko ovde ima para za " brendove",jako mali broj ljudi .A i to su likovi koji celu platu daju za cipele ili jaknu a zive kod caleta i keve!Ali zato su skockani za izlaske!!!Zivela Dembelija!

goran

pre 12 godina

Evo mene od jutros ispred vrata...pune mi ruke para...jedva cekam da ih potrosim
Nisam cak otisao ni na posao.....a da pa ja i nemam posao...ccccccccccc
Ja i milion drugih

student

pre 12 godina

neko nema novca ni da jede...kad dodje kraj meseca,a kamo li da kupi nesto sto kosta 300e.Prosecna plata u mom gradu je 10-13 hiljade,mozda i manje.Nema stigne ni troskovi da se plate.

Euzebio

pre 12 godina

Za sve koji kukaju , nemaju para za gorivo da dodju , pitaju da li mogu da kupe 5 pari patika za 100 e i slicno... Sta u opste komentarisete ????
Oni koji znaju, koji su pazarili nekada u Parndorf-u znaju o cemu se radi ce kupovati, ja hocu a ovde ce cene biti znatno jeftinije nego u inostranstvu ! Tako da gas dusebriznici , nadjite posao , jer mi je muka od vaseg kukanja !!!!!!!!!!!! Pozdravljam ceo projekat i Opstinu Indjija !!! Bravo !!!

Kuac po molovima Evrope

pre 12 godina

Kupujem iskljucivo po molovima ali zapadne Evrope.Tamo se napunis extra stvari za pola cene nego u radnjama a firme su extra.Ovde kako vidim bice neka varijanta Pandorf light,sve se nude patike,trenerke i sl.Dok nema D&G,Armani,D2squared,Diesel.....nema srece za ovdasnje kupce.Sve je to "ostatak" iz radnji istocne Evrope,da se uvali narodu koji nije presao granice 20 god.

Djoorkaef

pre 12 godina

Ovde sve neki bezposlicari , ***** , ljudi koji ne znaju sta ce od sebe . Bas mi vas je zao :)))))
Ajde jos malo kukajte :)))
Hvala Opstini sto su obezbedili jos 500 radnih mesta , samo napred !
Da nije trebalo u S.Pazovi da se otvori Outlet ? Idite radite nesto ljudi , mozda cete biti srecniji !!!

Petar

pre 12 godina

Indjija je stvarno postala meka za firme kojima treba puno jeftinog zemljista pored autoputa, sve sto treba da urade je da podmite par ljudi :) Steta sto se otvaraju samo skladista (koje u dnevniku RTS-a predstave kao fabrike) i shopping centri. Ima vec TQ Shopping centar i prazan je, ljudi nemaju posla ovde, a fabricke hale na sve strane kao na slici...

NemanjaBB

pre 12 godina

Ne mogu reci da ne podrzavam ovo, jako mi je drago, samo imam neke sumnje...

Na primer, videcemo tacno kolike su marze kod nas i koliko nas u maloprodaji deru!
Drugo mozda i najbitnije je to da ce ti popusti biti minimalni, eventualno ce poslednji komad biti jeftin, ostalo tesko.

Opet ce biti jeftinije otici u Madjarsku, 150 km daleko od Subotice...

uskok

pre 12 godina

Drago mi je sto se otborilo nesto tako u Indjiji. Ali po Beogradu ima 4 shoping mola i svi kukaju da nemaju kupce. Takodje brendirana roba i takodje tvrde da je jeftinije u inostranstvu. Videcemo kolike ce cene biti u Indjili, ali generalno narod nema para ni za hleb a kamoli za kupovinu brendirane robe.

Johntra Volta

pre 12 godina

Gorivo je po koliko?Plata je koliko?Lopovi i bumbari po Srbiji ne kupuju u Srbiji, vec na zapadu.Ko ce majketi da pali auto do Indjije i trosi gorivo
da bi na kraju video sta?Outlet centar koji ima cene puno vece nego u istim na zapadu.Peru vam mozak,a vi se lozite.Klasicno uvaljivanje.Tom trznom centru dajem 6 meseci a posle kljuc.

Anula

pre 12 godina

Uvaženom autoru teksta: Ne znam da li ste upoznati, ali Meka je ime grada, i u tom slučaju obično upotrebljavamo veliko početno slovo.

London

pre 12 godina

Ima li išta u Srbiji što nije najbolje, najfunkcionalnije, sa najboljim brendovima, creme de la creme, sa čime Englezi nisu oduševljeni, što stranci ne hvale kao da nikada ništa tako dobro nisu videli... da se čovek ispovraća.

filozof lutalica

pre 12 godina

Vidim vecina vas je bila u Pandorfu i zadovoljna je njihovim cenama? Zanimljivo, posto dok sam bio u Becu, vecina Beclija je rekla da tamo nema sta da se trazi, tako da vi sto vam je jeftino - mora da ste bogatiji od prosecnog Austrijanca.
Mi smo pomodarski narod i zato tako prosecni brendovi kod nas uspevaju. Nemam nista protiv ovog pokusaja, ako ce doprineti da neke stvari postanu pristupacne. Meni je umobolno da jedne Replay farmerice kostaju preko 100 evra i na popustu, a u Evropi to i nije neki brend. U Mariahilfer strasse postoji velika robna kuca Peek & Cloppenburg gde sam video sta znaci snizenje: svuda stenderi sa cenovnim opsezima - pa biraj koliko imas para. Npr. Strellson kosulje se tamo prodaju do 50 evra, ovde od 50, da ne nabrajam dalje. Ovo je premalo trziste za velike brendove i tako ce i ostati. Kod nas ce uvek prolaziti sportska trikotaza i nivo Benetona, jer to je ono sto moze da se proda. Ko ima para, sigurno se ne oblaci ovde, tako da... budite kreativni i u skladu sa svojim mogucnostima zivite, a ne da vam Pink diktira modu.

onaj koji je jedanput izašao iz zemlje zna šta pričam!

pre 12 godina

Prvo! ZAŠTO COSTA COFFEE!!!! Imaju jako lošu kafu, a da nemaju lep ambijent sumnjam da bi im iko dolazio! Drugo! jel će biti bolji kvalitet robe, barem da se prodaje ista roba kao u EU! U Grčkoj, Mađarskoj, Austriji, gde god sam kupio i dan danas mi traje, a kod nas sam kupio duksericu (tommy hilfiger) pre 3 meseca i evo već se raspada!?

Proka

pre 12 godina

Strasno koliko ljudi u necem pozitivnom vide uvek nesto lose!
Ko nema nece kupovati, ko ima kupovace i tako je bilo od kada svet postoji!
A koliko ce ljudi dobiti posao tu? Koliko ce mala opstina da napreduje? To se nista ne racuna? Strasno...
Bravo za outlet!

Jelena

pre 12 godina

Posto outlet jos nije otvoren, ne znam odakle ljudima sve informacije; i kakva roba, i po kojoj ceni...iz Londona javljaju da nece nista valjati, iz....kazu da se u autletima prodaje roba sa falinkom, iz Beca da nema strellner kosulja (nikad cula, a ipak, kazu da je Milano, u kome zivim, jedan od svtskih centara mode, u svakom slucaju znacajniji od Beca). Iz iskustava italijanskih autleta (a propo, ovaj u Indjiji NIJE kopija onih u GB, jednostavni svi se autleti prave po istoj shemi) mogu da kazem da je roba odlicna, ukljucujuci i NEPOZNATE marke, cene znatno pristupacnije nego u obicnim radnjama, a u periodima snizenja su zasita vise nego povoljni. Tako sam ja prre dve godine, npr, u otletu Fidenca, kupila koznu tasnu Nannini za 85 evra, dok je ista takva u radnji kostala 190; prosle godine mokasine Samsonajt za 80, dok je cena u njihovoj radnji bila 130, modeli iz tekuce sezone, u maju, dok jos nema snizenja.

Sion

pre 12 godina

Citajuci ovde komentare slazem se da Indjija nije geografski na Balkanu, tacnije Vojvodina se ne nazlazi na Balkanu, geografski Balkansko poluostrvo je meri od Dunava pa ka jugu.
Sto se tice outleta mislim da je to sjajna vest. Tako nesto treba Srbiji i njenim gradjanima, poznato je da Arkad iz Segedina privlaci vojvodjane jer je kao shoping centar jeftiniji od Delte i Usca.
A poznato je da autleti prodaju robu od prethodnih godina tj prethodnih sezona i da je roba tamo dosta jeftina.
takvi centri se inace nalaze izvan gradova, primeri su: u blizini Budimpeste, Beca i Milana.
Dakle cene u autletima su dosta nize, nadam se samo da glavni distributeri roba koje ce se naci u njima nisu Delta ili neko drugi jer svi znamo da je Delta u vecini slucajeva glavni zastupnik odredjene marke. i kao takav pravi monopol, ovde nadam se da to nije slucaj.

Nista spec

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...

Sale

pre 12 godina

Nekako nisam uveren da će cene u "Inđndorfu" biti spektakularno jeftinije. Kao što reče neko dole, velika je verovatnoća da ćemo i dalje posećivati Pardorf.

cool

pre 12 godina

Dobar je Parndorf u Austriji ali tamo se ne ide bez 500 evra,pre svega tamo ti treba minimum 3 dana da obidješ svih 600 prodavnica,noćenje bez 30 evra nema puta 3 to je oko 100 evra,moraš nešto i da jedeš,plus putni troškovi,ali može da se nadje i jeftinije preko neke agencije....

Momcilo

pre 12 godina

Odgovor za one koji sumnjaju da ce i ovaj outlet park raditi lose: u Srbiji 10% ljudi ima sve i moze sve. Tih 10% posto je sasvim dovoljno da Usce, DC i sada Indjija mogu da rade normalno, tj. sa profitom. To je deo nas koji se vozi automobilima od 20.000e i vise, nosi cipele od 300-400e i satove od 1000e. Dakle, uglavnom politicari, kriminalci svih zanimanja i manjina postenog radnog sveta, tj. dobrostojeci menadzeri ili direktori privatnih preduzeca.

posteno pa na sud

pre 12 godina

odmah da vam kazem da se preterano ne zaludjujete.po ovakvim outletima su modeli od pre nekoliko godina.oni i upravo sluze da se roba koja po svetu stoji u magacinima i roba sa greskom rasproda.ovde ce samo nabiti cene i prodavati kao de je ovosezonsko.vidim pominjete i pandorf.bio sam u pandorfu u salzburgu,becu...i jesu tamo veliki popusti.ali recimo kavali zenska haljina je 1000e na snizenju 700.to su njihovi popusti.gde normalan covek nema sta kupiti.itd...ima i naravno jeftinijih stvari.ali to su retki slucajevi da se nesto bas povoljno nadje.ili je neka bas rasprodaja,roba sa greskom,ili su to neki brendovi koje su ovde bili popularni pre 10 godina ili nikada..a to sto nasi ljudi hoce da za 10e nose markirano...tesko.

Kontraš

pre 12 godina

@ Milan

Nisi ti bio u Ušću kad se otvarao c&a. Isto će da bude i u Inđiji. Buljuk siromašnih Srba koji će očerupati sve iz tog šoping centra za dva dana.

sine

pre 12 godina

Ljudi ne očekujte da će te kupovati patike Nike za 10 Evra kao i što većina vas misli i kad prelazi granicu da ide u Austriju,Italiju,Madjarsku,vi mislite čim predjte carinu da će njihovi trgovci da vas čekaju i dele vam džabe garderobu.Ne očekujte ni u Indjiji da za 100 evra kupite:majice,farkmerke,patike,košulje,cipele,trenerke..ako je Tomy Hilfiger polo majica 100 evra bila prošle godine u prodavnicama Evrope sad će biti od 60-70 evra,na premium brendove vas čeka sniženje od 30% maksimum,ako je Hugo Boss košulja bila 130 Evra ovde će biti 100 evra ako bude i bilo Hugo Bossa...

petarV

pre 12 godina

FILOZOF...obožavam filozofe,koji nisu bili u Pandorfu,al su pitali tamo nekog...i sad,na osnovu rekla kazala,hoće da se raspravlja sa nekime ko je bio tamo...ne valja ti filozofija,dečko...

ja sam bio u Pandorfu,par puta...

Sad...Ako diesel farmerke koštaju 220eur,a oni spuste na 100eur...to je odličan popust...a druga je stvar,da li ti je i to skupo...

Elem,u pandorfu i scs-u,smo moja supruga i ja,smo nakupovali gomilu garderobe i obuće (springfield,st. Oliver,lumberjack,nike,reebok,zara...) i sve to po komično smešnim cenama u odnosu na Bgd...
Npr...meni je marien hilfe strasse potpuni promašaj i gubljenje vremena,bolje,da obilazim muzeje i ulice,kada sam već u centru Beča...

Kažem...rolex sat u Pandorfu,i kada ga spuste za 50%,je meni preskup...ali to filozofe,nije tvoja filozofija...

Dijaspora

pre 12 godina

@ Sremac

Stvarno, ne samo Indjija nego i cela Vojvodina nije na Balkanu 8D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/67/Balkan_topo_de.jpg

ovo su shokovi,majke mi

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...
(Nista spec, 2. april 2012 20:24)

Da vi znate sta je potrebno nasem trzistu,a ovi *** sto su ulozile te milione ne znaju.

matematika

pre 12 godina

OK, super, uspeli smo... nadam se da će cene zaista biti niže nego u radnjama i tržnim centrima, tako da će oni koji mogu i imaju čime da kupe sada plaćati manje (da ne bude zabune tu svrstavam i sam sebe)

ALI, ali, ali "Reč je zaista o kapitalnoj investiciji..." gde je ovde mozak, i kako se neko od novinara ne seti da konačno postavi logično pitanje: Kako se ovo može nazvati kapitalnom investicijom, kada osim materijala upotrebljenog za zidanje objekrta i jeftine radne snage, skoro svaki naredni dinar ili evro u ovom objektu ide negde u inostranstvo, a Srbiji donosi samo dodatni spoljnotrgovinski deficit. I gde je sada tu kapitalno ulaganje kada se investira samo u širenje potrošačkog lanca?!?!

KiZa

pre 12 godina

Soping molovi, trzni centri, Plaze, cudo u Indjiji :)
Ljudi moji , nemaaaa nama boljeg zivota dok ne pocnemo nesto da pravimo i proizvodimo .

Ja

pre 12 godina

Takvih autleta ima barem 5-6 u slo i hr vec par godina a ona roba koja je jeftina nema brojeva a roba koja ima izbor brojeva je jednako skupa ko i svagdje stave cjenu majice armani kao 2000 kn i onda je snizena 60% i onda kosta 800kn sto je i dalje skupo. Mora se obic cjeli centar i jako dobro potrudit da bi nasli nesto stvarno povoljnp

rajko

pre 12 godina

@ kako funkcionisu outlets

ja bih dodao ono po meni najbitnije a to je ta udaljenost Outlet Mall-ova od naselja. Prvo to vam je ceo dan koji cete izgubiti u shoppingu, potrosicete podosta para za benzin samo da dodjete tamo ( a racunajte i trosak za kaficu i hranu) i onda cete kupiti nesto jer vam se "ne isplati" da se vracate praznih ruku. kapitalizam na delu!

Amos

pre 12 godina

Da sam ja neki 'politicar', mene bi bilo sramota da za nekog ko dodje i otvori "shopping mall" kazem kako donosi 'kapitalnu" investiciju.
Pretpostavljam da zato ja i nisam politicar.

Kapitalna investicija nij kad covek/firma kupi prostor, sklopi prodavnicu i prodavace u njoj iskljucivo strane brendove. Zaposlice prodavce iz lokalne sredine, oni ce dobiti neke platice u rangu prosecnih ili malo ispod toga, prodavace se strana roba i profit ce apsolutno izlaziti iz zemlje.
To nije kapitalna investicija za Indjiju ili Srbiju vec za onog kapitalistu koji je tu ulozio.

Taj isti market ce da ugasi 2x vise radnji u Indjiji od broja onog koje otvori. Ne desava se prvi put.

roko

pre 12 godina

Imaju pravo diskutanti u ovakvim sopinzima se prodaje roba vracena sa zapada i nije ni malo jeftinija nego sto se prodavala na zapadu. Bio sam u Pandorfu, Soping sud u Becu i soping na severu Beca na Ceskoj granici Friprt DVe tri godine je radio a sada je svaka druga radnja zatvorena.

Anon

pre 12 godina

"Jedan od najlepsih u ovom delu Evrope!".
Zvuchi kao da je najlepshi na svetu :)))

Secam se kad sam bio zaljubljen u devojcicu iz odeljenja. Sve sto je trebalo da joj kazem je da je jedna od najlepsih devojcica u tom delu ucionice.

Tacnije, jedna od najlepsih u te tamo, cetiri klupe. U svakoj klupi po jedna devojcica. Sve 4 su najlepse a moja simpatija je bila jedna od njih.

Da ne pocinjem da pricam o tome koliko je lepih bilo u ostalim delovima ucionice.

lapid

pre 12 godina

@Sremac - Ovo nije geografski clanak. Ako si pak cuo za politicku i ekonomsku geografiju, onda NIJE NETACNO da je Indjija na Balkanu. To je ono kada se zemlja kao celina svrsta u odredjenu grupu. Sada je popularno "zapadni Balkan" za ex-YU i Albaniju, a to ne prestaje na Savi i Dunavu. BTW, politicka Vojvodina prelazi na geografski Balkan kod Sapca, a ja ti se javljam iz geografske Vojvodine, ali grada Beograda. Knjigu u sake!

Mile TranziCIA

pre 12 godina

@
ma ajte ljudi kakav "fesn" ko ovde ima para za " brendove",jako mali broj ljudi .A i to su likovi koji celu platu daju za cipele ili jaknu a zive kod caleta i keve!Ali zato su skockani za izlaske!!!Zivela Dembelija!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cile, 2. april 2012 09:45)


Potpuno se slazem sa Ciletom. Svi mi volimo lepo da se obucemo i da lepo izgledamo, ali zasita previse poznajem ljudi koji svu svoju platu ili ti dzeparac ili zaradu,daju na skupe krpice koje nit znaju da cuvaju niti da odrzavaju,bitno da je firmirano, a kod kuce namestaj star 30 godina i u raspadu.Ne kazem da treba kupovati kod kineza i turaka,ali zaista poznajem devojke koje rade za 20.000d mesecno i cim dobiju platu sve spisakju u delta sitiju ili uscu za 2 sata i tako svaki mesec...

gost

pre 12 godina

Čiko jel sav taj lebac tvoj. Tako se ja osećam najslikovitije u takvom tržnom centru. Koliko je tom malom dečaku u Užičkoj republici bio dalek hleb, toliko su meni daleki šoping molovi.

kako funkcionisu outlets

pre 12 godina

Evo da se i ja malo ukljucim, posto vidim da ima posetilaca koji bas ne razumeju sta su "outlet shopping malls", a ima i onih koji pricaju pogresno iz neznanja ili iz namere.

- Nastali u USA
- Radnje za preprodaju "brand names" robe po snizenim cenama
- Njima uglavnom upravljaju direktno prozvodjaci robe, mada mogu i preprodavci
- Da bi neki trgovacki centar bio "outlet" mora da vecinu radnji cine radnje kojima direktno upravljaju proizvodjaci robe a ne preprodavci (retailers)
- Obicno locirani daleko od gradskih sredina, kako bi smanjili uticaj (konkurenciju) na regularne "retail" radnje/prodavnice

E sada ono mozda najzanimljivije.

- robu u takvim radnjama cini kombinacija zaliha robe (surrplus inventory) - roba koja se ne prodaje dovoljno brzo u regularnim radnjama, i robe koja na sebi nosi mala ostecenja ili ne sasvim perfektno uradjena.
- zbog ovoga roba moze biti samo u jednom broju, ili u nekoliko brojeva, bez da je zastupljena u svim velicinama
- takodjer roba moze biti van sezone (out-of-season), sta uglavnom i jeste, u poredjenju sa regularnim prodavnicama

I zadnje, danas u USA mnogi "retail stores" koji su locirani "dovoljno blizu" outlet stores, pokusavaju da budu konkurentni "outlet stores" i snizavaju svoju cenu na cene koje su u "outlet stores" pa cak i koji procenat vishe.

vidi to i nisu nesto posebni

pre 12 godina

@ Sremac

Stvarno, ne samo Indjija nego i cela Vojvodina nije na Balkanu 8D

[link]
(Dijaspora, 2. april 2012 20:38)

Super pored Vojvodine i Rumunija se isto ne nalazi na balkanu.

Banat

pre 12 godina

Svake nedelje nikne neko novo gigamega mesto gde se pare TROŠE. A mesta gde se mogu zaraditi...?

Oblačim se u inostranstvu. Ne zato što sam bogat, već upravo zato što nisam--a nisam ni ovca. U Srbiji samo gaće i čarape i eventualno neka podrška domaćim proizvođačima (Maxers, St George, Arilje...).

sta cekate,dokazite nam svoju pamet i sposobnost

pre 12 godina

(Amos, 2. april 2012 13:14)

Da tako je.Ulozili su samo 40 miliona eura u objekat na prostoru koji je bio zapusten,zarastao u siblje i korov.Bas nije kapitalna investicija.A ti koji ce eventualno da zatvore takodje ne "stvaraju" nista nego preprodaju tako da ne vidim u cemu je tu problem?Neka menjaju delatnost.Pa sta mislis da je normalno da drze butike i glume gazde a u biznis ulozili 3-4 hiljade evra,radnici daju 150 evra platu i glume gazde?!
Mozda je problem sto smo mi ovde svi pametni za druge i sve znamo.Mozemo da budemo selektori,predsednici,premijeri,direktori sta god hoces.
Toliko vas ima pametnih na sve strane i sve znate,a zemlja nam u rasulu.Malo nelogicno zar ne?

rema

pre 12 godina

niti jedan srpski brend!? 500 radnih mesta? da bice al ce i biti veci uvozni deficit...
e koliko bi nam malo trebalo da krenemo da radimo stvari kako treba, al nam se neda... recimo gomila vrhunskih brendova, visoke mode, proizvode na jugu Srbije, da budemo jasni ovi brendovi(navedeni u clanku) proizvode sve u Kini... a niti jedan biznismen nije sposoban da napravi nas brend i ulozi u njega... kako je to sve cudno?!?

Iris2

pre 12 godina

@ sine... U Pandorfu nike patike od 30 do 90 eur (90 samo po jedan model.)... Kolekcije svih firmi od pre Hrista. Kupim za dete trenerku I majice, na potrosenih 75 eur vratim porez I ok. U Italiji, u miss 60 farmerke po 30 eur, cizme 40, kaput za 50... Kod nas tih stvari nije ni bilo u prodavnicama. Svakako se vise isplati kupovati preko zbog povrata poreza. A I garderoba je bolja.

Paja Patak

pre 12 godina

"Prvi pravi outlet"? Ako se ne varam ovako je najavljivan i Immo Outlet centar. I od pravog outleta ne bi nista. U Immo centru prodaju najnovije kolekcije po regularnim (prenaduvanim) cenama, a kad je "akcija" snize ih za 10%. Ima tu i neke robe snizene za 30-50%, poneki komad mozda cak i vise od toga, ali kvalitet iste (obicno roba bukvalno ofucana od povlacenja po radnjama godinama) i cene sa kojih su snizene, ne bih komentarisala. U BN Bos Outletu jos gora prica. Tamo su mi na pitanje zasto nema nikakvog snizenja, odgovorili da je to roba sa "znatno" snizenom cenom!!! Pri tome nigde ne vidite ni koliko je bila ta "stara" cena, ni za koliko procenata je to kobajagi snizenje, sto su po zakonu duzni da istaknu. Eto, to su "pravi" sprski outleti!

Nista spec

pre 12 godina

Hackett,Zegna,Ralph Lauren,Armani,Lacoste,Stone Island,Fred Perry,Burberry???? ...i dalje mora da se ide u Bec,Barsu i Milano za prave autlete a ulozeno je 40 miliona kao u pravljenje ovoga u Indjiji...
(Nista spec, 2. april 2012 20:24)

Da vi znate sta je potrebno nasem trzistu,a ovi *** sto su ulozile te milione ne znaju.
(ovo su shokovi,majke mi, 2. april 2012 21:26)

Autleti postoje da bi jako skupu robu kupio po 50-70% snizenoj ceni, a ne da bi ti nesto sto vec kosta 500din dali za 300! Ovaj autlet nije ni za ..... 'vi' je nepotrebno, imam 20 godina.

goranxx

pre 12 godina

Da li bi mi neko sa konkretnim primerom(ako moze)rekao koliko je zaista jeftinije u ovim outlet molovima. Koliko kosta brendirana roba po Beogradu to znam(preskupo naravno), pa me sada zanima koliko ce zaista da bude jeftinije u Indjiji. Kao sto rekoh nikada nisam bio u ovakvim molovima.

nemanja

pre 12 godina

Vec vidim sta ce biti od ovoga...cim sam pogledao imena "brendova" sve mi je bilo jasno!Sportina,Fashion Company i ostale firme sa marzama od 400% koje prodaju "miss sixty" i ostale poliuretan marke,sigurno vam nece prodati nesto jeftino!Sticajem okolnosti,bio sam u prilici da posetim outlet centar "palmanova" u Italiji,i mogu vsm reci da sam se odusevio popustima!Ne slusajte ljude koji pricaju kako nikad ne spuste dovoljno cene,jer to prosto nije tacno,i u to sam se uverio!Cene spustene i do 80% vam dozvoljavaju da kupite neke stvari koje vam nisu bile dostupne po startnim cenama!Neko je trazio konkretan primer cena,pa da krenem-kupio sam sportske patike za trening,"nike" za 40e,i sportsku torbu za 20e!Zenske patike,one duboke "nike",koje nose sve tinejdzerke nose,kostaju 30e par!Kupio sam sestrama poklon,jer mi je prosto bilo zao da ih ne obradujem,a izdatak nije veliki!Patika je bilo i za manje novca,i to najboljih brendova!Takodje,ulazio sam u one naskuplje radnje,cisto da osmotrim,i vidjao stvari koje su bile i sa 1000e spustene na po 200,u Bossu su muske kosulje bile po 50e,dobre i kvalitetne cipele,muske i zenske su mogle da se nadju za pedesetak evra,iako su bile po 250!mogao bih do sutra,ali ovo je dovoljno,i mogu reci da mi je bilo zao sto nisam imao malo vise novca,jer nikad ne bih mogao ni za duplo novca da kupim iste stvari kod nas!Pozdrav,i nadam se da sam bart malo pomogao da stekne uvid u to koliko nas deru!Nazalost,nemam mogucnost da kupujem u inostranstvu...

muamua

pre 12 godina

iris hm poreez se vraca samo na kupoovini na jednom mestu preko stopedeset eura....znaci da bi se vratio porez moras se kao ja nakupoovati u u adidasu za 150 eur ...i tek tada.a ne za 75 eur........

sanja

pre 12 godina

dovoljno mi je bilo da vidim mapu centra sa radnjama koje su zakupile lokale pa da zakljucim da je to drugi Delta City... u principu tesko da ce biti jeftinije a i sto bude jeftinije, da e valjati icemu. Evo vam link outleta u mojoj blizini ( zivim u Italiji ):
http://www.mcarthurglen.it/noventadipiave/it/outlet/il-centro
http://www.palmanovaoutlet.it/

Koliko sam videla, u Indjiji su vecinom zastupnici, tj preprodavci, pa dok se oni ugrade na cene proizvodjaca ko zna kakve ce cene biti. U Italiji sve radnje po outletima drze proizvdjaci, tako da su cene realne i pristupacne. Kad su popusti jedna porodica moze da se obuce od glave do pete za celu sezonu, za jednu prosecnu srpsku platu. Naravno pricamo o nekim brendovima srednje klase koji imaju odlican odnos kvalitet- cena. Svi moji prijatelji su mi rekli da u Bg ni na popustu ne bi mogli da kupe ni petinu onoga sto kupe ovde a da pritom ni kvalitet ne bi bio ni priblizan. Pa eto, proverite i sami, za jedno auto trosak u oba pravca je oko 160 eur, pa kad se podele troskovi sa brojem putnika u autu, isplati se i te kako.
Meni je iskreno zao sto su dozvolili da u Outlet u Indjiji udju monopolisti, tj oni koji drze 90% retail radnji po celoj zemlji. Zna se tacno ko je uzeo zastupnistvo za sve te marke. Trebace jos vremena da trgovina kod nas postane slobodna i bez politicko- kriminalnih uticaja. Dokle god je takvih diktirace nam i cene. Mozda ce biti bolje sve to kupovati na popustu u Delti, barem je roba iz aktuelnih sezona i bez greske. Mislim da ce za iste pare da salju robu koju nisu prodali u ostalim radnjama po Srbiji.

Melanija

pre 12 godina

Svasta sam ja ovde procitala - od toga da neki unapred znaju da ce cene tamo biti previsoke a roba nekvalitetena, do racunice koliko kosta ako se ide van zemlje po garderobu. Ozbiljno se pitam da li je cinjenica da je neki komad garderobe star nekoliko sezona ili pak najnoviji hit, ijednom obicnom normalnom coveku vazna? Da se razumemo, volim da izgledam pristojno, imam i neke skupe stvari u ormanu (obucu, jer sam puno na nogama tokom dana), novac mi nije (veliki) problem, ali... izdvajanja za garderobu su mi u donjoj polovini prioriteta i ne bih imala problem da kupim bilo sta sto mi se dopadne na tom mestu, bez obzira da li je iz kolekcije 2002/2003 ili 2012/2013. Jer, ja nemam pojma sta ce se nositi 2012/2013. A nemam pojma o tome zato sto me to nece uciniti lepsom, pametnijom, mladjom, zdravijom i boljom osobom. Kupujte ako vam je to lepo i dostupno, ne kupujte ako nije bilo sta od ta dva, ali ne pravite od toga filozofiju - stvarno nije vredno opsedati sebe do te mere takvim stvarima.

filozof lutalica

pre 12 godina

@(petarV, 2. april 2012 14:56)
totalno si promasio poentu, nema veze... A i te "brendove" koje si kupio... u svakoj prodavnici na zapadu, ne moras da ides u outlet, moze da se kupi za male pare cim prodje sezona. Posebno Zara, Mango, Springfild, koji se oslobadjaju robe da bi dosli do gotovine. I jos je nenormalnije uopste razmisljati da li je popust sa 220 evra na 100 za neke prosecne Diesel farmerice, ali dobro - ti volis popust, kakav god.