Makki
pre 7 godina
Ova vrata i kvake se ugradjuju u sve dacia modele unazad 20 godina, mogu misliti nasta lici taj motor mikser od 900 ccm i koliko traje, sigurno ne duze od prosecne kosilice za travu.
Subota, 21.04.2018.
09:24
IMAGE SOURCE
pre 7 godina
Ova vrata i kvake se ugradjuju u sve dacia modele unazad 20 godina, mogu misliti nasta lici taj motor mikser od 900 ccm i koliko traje, sigurno ne duze od prosecne kosilice za travu.
pre 7 godina
Vidim, sve veliki eksperti za Dačiju a garant nikad nisu ni seli u istu a kamoli se vozili. Ja sam posedovao Sandero kupljen nov 2012 za 8.000 evra. Za tih šest godina jedina intervencija osim redovnih servisa je bila sijalica na faru. Prodao sam ga prošlog meseca za 4.000 evra i kupio novog Dastera. Cena u kešu je bila 13.000 evra sa nekim dodacima. Auto je prostran, gepek ogroman, ima četiri airbaga, ozvučenje, start-stop, sedište vozača podesivo po visini, klimu, maglenke, električne podizače prednjih prozora i još neke stvari. Meni i više nego dovoljno. Unutrašnjost i spoljašnost su upristojili, izgleda sasvim ok. Pogotovu mi se sviđa zadnji deo sa novim farovima. Naravno, plastika je i dalje tvrda ali je sve dobro spojeno i nema škripanja. Poboljšali su i zvučnu izolaciju ali se ne može porediti sa skupljim vozilima što je i očekivano. Prosečna potrošnja mi je oko 8,5 litara ali mi to i nije bitno jer ne prelazim puno kilometara godišnje. Kao pogodnost plaćanja u kešu dobio sam prvi servis besplatno i produženu garanciju na pet godina.
Polovnjake nikad nisam uzimao u obzir jer je to uvek mačka u džaku. Moj komšija je automehaničar i svaki dan ima pune ruke posla sa onim "ej bate, kakvu sam mašinu kupio, stara tri godine i prešla samo 50.000 km". Čovek je takođe sebi kupio novog Logana...to valjda nešto govori.
Meni je potreban solidan auto...tačka A - tačka B bez previše razmišljanja i glavobolja. vozim ga 5-6 godina, prodam ga, doplatim i opet uzmem novo. Nema greške.
pre 7 godina
Dacija je najbolje novo vozilo za prosecnog Srbina (ne moze Dacija da se poredi ni sa jednim drigim autom jer je svaki drugi skuplji a ovde se frljaju sa hiljadama evra razlike kao da su 10 dinara). Nov auto za 8500 hiljada je san snova vecine nas. Drugo njihovo finansiranje je bez premca...
Prosle godine sam na sajmu uzeo Sandero samo sa LK i platio registraciju. Cepaj rate i uzivaj. Neko pomenu motor. Jeste 1.0sce tri cilindra ali ide kao zmaj jer ima vvt tehnologiju i blok je od aluminijuma.
Taj motor je razvijen u Airton Sena institutu u Brazilu i za mene je to dovoljno. Vozim jos uvek, uporedo, Senik iz 2002. i za mene je nova Dacija ostvarenje snova.
pre 7 godina
Dacia Logan ili Sandero u srednjem paketu opreme za 8100 evra su najjeftinija kola u Evropi.Novo je novo,pa makar i Dacia.Pristojan polovnjak ne može da se kupi ispod 5-6 hiljada.I opet nisi siguran ni u šta,ni koliko km je prešao,ni kako je održavan...Daš debele pare za mačku u džaku...
pre 7 godina
@DC
Ali to su Svajcarci, a Srbin misli da ako za cenu dacije kupi polovan bmw, da ce nekog ko se ne razume, zeznuti da pomisli da ima puno para.
pre 7 godina
Prodaja automobila B-segmenta u Svajcarskoj za proslu godinu:
1. VW Polo 5295
2. Skoda Fabia 3694
3. Dacia Sandero 3548
4. Mini Cooper 3485
5. Renault Clio 2719
6. Toyota Yaris 2680
7. Ford Fiesta 2399
8. Citroen C3 2391
9. Suzuki Swift 2247
10. Opel Corsa 2181
11. Seat Ibiza 2170
12. Peugeot 208 2085
13. Mazda 2 1914
14. Hyundai i20 1382
15. Honda Jazz 1214
Jednostavna pretraga na njihovoj najvecoj platformi za prodaju vozila (autoscout24.ch) pokazuje da je vecina Sandera u verziji Stepway i sa najjacim paketima opreme Laureate i Unlimited sa pocetnom cenom od oko 12000CHF za 0.9 TCe.
Ko iole poznaje Svajcarsku zna da je zemlja sa jednim od najjacih ako ne i najjacim standardom u Evropi, sa perfektnom infrastrukturom. Na njihovom vrlo probirljivom trzistu ogromne kupovne moci Sandero je treci najprodavaniji auto u klasi. Nama u Srbiji (gde vladaju upravo takvi uslovi za kakve je i napravljen) on nije dobar? To je tema za psihijatriju a ne za rubriku o automobilima.
pre 7 godina
PUNTO CLASSIC he LIMO za ovo.
pre 7 godina
Šta sve tu neću pročitati.
Stari motori? Pa Renault nema novojih od ovih što se ugrađuju u Dacija vozila.
Ne valja?
Dacija vozila pouzdanija su i manje se kvare od Renault vozila, a općenito Renault je digao dosta pouzdanost u zadnjih 5 godina. Sada se vrlo malo kvare do 120.000 km. Dacija jo i manje.
Dacija auti ne kvare se ništa više od Opela, VW-a, Peugeota ili Citroena.
Moje mišljenje o ovom motoru nije najbolje pogotovo za vožnju u gradu. Ima izraženu turbo rupu ispod 2.000 okretaja i do tada ne vuče. Onda počne vući, ali onda slijedi mijenjanje brzine i priča kreće ispočetka. Vrlo zamorno.
Potrošnja po gradu mu je slaba točka i kreće se od 8-9 litara.
Sjedala u Daciji su moja iduća najveća zamjerka. Spužva od koje je napravljeno punjenje je jednostavno premekana i ne podupire tijelo što se odražava kao neudobnost. Svako putovanje duže od sat vremena završava bolovima u pozadini.
Potrebna je nova konstrukcija karoserije (čvršća) i bolja sjedala da bi Dacija poboljšala prodaju (bitno).
Izgled unutrašnjosti viđen kod novog Dustera - obećava.
pre 7 godina
botaničar, 23. april 2018 08:53
Ja se potpuno slažem sa tobom, da je najbolji automobil nov automobil, a da lobi uvoznika polovnjaka ima jasan interes da ovde ljude ubedi kako postoji dobar i jeftin polovnjak, star 2-3 godine, „malo prešao“ i da je „jeftin“. Naravno da to ne postoji. Možete danima i danima, mesecima i godinama da „guglate“ po netu. Ali, to nema. Osim pod „malo prešao“ neko misli i na 100 kkm godišnje, jer ima takvih na oglasima kao blata, a onih sa (napisanih) samo do 50 kkm je jako malo, a onda dosta koštaju.A posebno dosta koštaju ako je „kupljen nov u Srbiji“. I onda najjeftiniji dugoročno ispadne samo kupljen nov automobil. Ako nije dačija. Jer je ona preskupa u svetlu onoga što je sa nje skinuto.
pre 7 godina
@Sale BG Naravno da je Sandero manje udoban nego Laguna. Sandero je jeftini Klio. Posle Klia postoji Megan pa tek onda Laguna. Dakle, on je dve i po klase ispod. Naravno da je manje udoban. A tom logikom, ti gresis sto vozis Lagunu. Treba da kupis npr. Mercedes S 1992. godiste. On je sigurno udobniji od tvoje Lagune, a kosta jos manje. Ali je star. Isto kao i tvoja Laguna. Sandero je nov.
pre 7 godina
Vidim lepo vreme pa izmileli botovi konkurencije i lobija uvoznika polovnjaka. Dobro jutro i srećan rad.
pre 7 godina
Коме треба тај тип аутомобила, и наравно, ко није платежно способан за неки јачи, већи и бољи ауто те класе, мислим да има смисла размислити о овом ауту. Погрешно је, ма какав мотор имао овај ауто, а реално има слабашан, и ако је у техничком смислу иза немачко-јапанско_-ужнокореанско- европске конкуренције, поредити га са аутомобилима из често пута две класе ниже категорије.Том ауту не треба тражити "длаку у јајету" јер ће те сигурно наћи доста недостатака. Да закључим, добар ауто за оно што нуди, коме треба оно што Он нуди.
pre 7 godina
... a nazad i dalje dooobooooosiiiiiiiii... :-/
pre 7 godina
Evo jos malo 2 godine sam vlasnik sandera 1.2 16v. Odlican auto 8500 placen. Vise sam nego zadovoljan i opremom i samim autom.... metalik boja, klima, abs, esp, vise nego korektan audio sistem sa blututom komandama iza volana bez luksuza ali sve potrebno imate. Nikad ne bih dao te pare za nekog polovnjaka pa i da znam da je preso 150000 a svi su presli vise. Da bacam novac na odrzavanje jos ako je dizel turbina dizne zamajac sigurica. Ali ne svidja mi se sta rade sad sa daciom ovaj trocilindras je los motor vreme ce pokazati. Sami zakljucite 1.2 16v nisu ga izbacili iz klia a u sanderu je star.
pre 7 godina
1. Odakle vam ideja da neko kešira Dacia automobil. Skupite za učešće, uzmete beskamatni kredit 3000 eura/ 3 godine. Znači kupujete auto za 6-7k eura plus otplata na tri godine.
2. Isti 0.9tce ide u Twingo, Smart, Nissan Micra i Clio. Cena Micre sa ovim motorom je 12-13k eura, nazad ni približno mesta kao u Sanderu, plastika tvrda kao u Sanderu, opreme skoro isto.
3. Dok je bilo kupio sam Sandero 0.9tce+lpg,cena za gorivo (sačuvani svi računi za 2god) je 650din/100km. Za tu cenu morate da vozite dizel koji troši 4,3l/100km. Cena dizela u startu veća za 2k eura + skuplje održavanje. Cena registracije 15000 dinara.
4. Kao što neko reče za 15k km / godišnje, jedan odlazak na more, sasvim dovoljno (bar za mene), ništa neplanirano, još ni sijalicu nisam menjao.
pre 7 godina
Preko 9000 za Daciju je ludilo. Mada i ispod 9000 za Daciju je ludilo, samo druge vrste :)
pre 7 godina
(Bane, 22. april 2018 17:32)
"Osnovna Dacija ... dolazi sa 4 airbaga (prednji i bocni) dok je 8 vec postao standard (prednji, bocni i zavese duz prednjih i zadnjih sedista)."
Nisi u pravu. u Srbiji škoda fabija style (najviši paket,može biti i 16.476) dolazi sa 2. Karoq Ambience (do 24.516) dolazi sa 4. Superb L&K (to je ono "full fullova",cena do 36.060) dolazi sa 7 (dok Active bazni u Sloveniji dolazi sa 9).
"Znaci sa obzirom da jednako opremljena Dacija dolazi sa istom cenom kao konkurenti a da je pri tom daleko losiji auto onda je jasno da je preskupa."
Ovo se slažem sa Tobom. Bez greške.Skuplja kola od dačije ne postoje.Pljačka najveća. Kao bazni,sandero je imao smisla,jer je za 8.100 dolazio sa klimom. Onda je AČ izašao sa "neverovatnom ponudom" za fobiju od 75 ks za 8.750,a taj (drugi) paket opreme ima čak i radio, a ne samo klimu.
Malo celu sliku kod dačije popravlja novi duster,u svetlu opreme.Najviši paket ima neke stvari serijski (npr.Blind Spot Detect) što se kod škode debelo doplaćuje.
pre 7 godina
@Baxuz - najbolji komentar ikada. I dalje plačem od smeha.
Nekoliko puta sam imao nesreću da se vozim ili da vozim Sandero Stepway. Što neko reče ranije, samo kao službeni auto. Ali, koliko para toliko i muzike.
pre 7 godina
Dacia nije jeftin auto. Dacija je maksimalno ogoljen auto i kao takvom osnovna cena mu je niza od konkurenata, medjutim konkurenti u startu dolaze bolje opremljeni. Osnovna Dacija ona sto se reklamira za 7.990 (8.000 evra) nema klimu, mislim dolazi sa 4 airbaga (prednji i bocni) dok je 8 vec postao standard (prednji, bocni i zavese duz prednjih i zadnjih sedista). Znaci kada uzmes paket koji dolazi sa opremom sa kojom u startu dolaze konkurenti cena je ista.
Medjutim, tu dolazimo do jedne druge stvari. Dacija je automobil koji dolazi sa losijim kvalitetom materijala, slabijom zavrsnom obradom, losom zvucnom izolacijom i zastarelom tehnologijom (stare platforme, motori, menjaci). Znaci sa obzirom da jednako opremljena Dacija dolazi sa istom cenom kao konkurenti a da je pri tom daleko losiji auto onda je jasno da je preskupa.
pre 7 godina
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
(Argentto, 21. april 2018 15:26)
Jel ti nije palo na pamet da nesto nije u redu sa kolima kojima je pala cena 3 ili 4 puta za samo 3 godine? Razumeo bi da si rekao za neki Klio ili Megan, ali ako gledas polovne i ovaj Sandero mozes da nadjes polovan za male pare.
pre 7 godina
Iznajmio sam prošlog leta skoro nov Sandero sa manuelnim menjačem. I za 10 dana zaključak je da taj auto može biti samo sluuzbeni. Jeftina plastika, sedista udobna samo do 30 min vožnje, jako se naginje u krivinama i opšti utisak je da je baš jeftin auto. U BG vozim Reno Lagunu II 1,9 dci iz 2007 koji je svemir za Sandero u svakom pogledu.
pre 7 godina
i šta kažeš, ozbiljan polovnjak star 2-3 godine za 10000€? a nov košta preko trijes, četres....
al to brzo pada cena
pre 7 godina
Sandero Stepway Dec 2015 sa ovim motorom i manuelnim menjačem, vozi se u inženjerskoj firmi od 10ak ljudi, prešla preko 60k km - za sada samo tri redovna servisa i ništa više, ni sijalica. Potrošnja ispod 5l na magistrali i oko 8l na autoputu pri 130 km/h. U servisu najavili da je sledeći veliki servis (na 80k km??) i da bi trebalo nešto sa kočnicama uraditi, mada tu verovatno malo preteruju jer je u pitanju zvanični servis. Eto o pouzdanosti iz prve ruke, makar za prvih 60k km.
E sad, ne uspeh da se naviknem na auto za te dve godine nikako, a ne znam šta mi smeta konkretno. Sedišta su kratka pa to zna da smeta na dužem putu (ako ste preko 1.8m) ali nije mi ni to izvor nezadovoljstva. Jednostavno i dalje mi moj 18god golf IV, koji me redovno nervira sa paljenjem, pruža neki realniji osećaj u vožnji od ovog auta. Verovatno je glupi subjektivni osećaj jer sam se naučio na vw školu, ali je tako.
pre 7 godina
@rog
Niko ne kaze da ce se 2 godine star auto raspasti, a nov trajati 10g. Poenta je da ti auto sa "normalnom" kilometrazom ne mozes uzeti tako povoljno. Znaci 2 god star auto sa 50000km nije tako jeftin kao sto urbana legenda kaze. A dati 15k eura ili vise za 2 godine star auro koji je presao 150 000 ili vise jeste rizik.
pre 7 godina
Najbolji je NOV auto, reče jednom davno, Henri Ford, kada su ga novinari pitali, koji je najbolji auto, očekujući , da kaže, da je to Ford...
pre 7 godina
Opetna proizvođači prave auto a da nisu konsultovali doajene srpske komentatorske scene, vrsne poznavaoce koji znaju šta je Dajmler mislio kad je pravio prvi Bencov motor. Za sve nas ostale koji samo vozimo, ovo je izuzetna ponuda, lep i nov auto za 10K evra sa automatikom.
pre 7 godina
Vozio sam ovu kombinaciju motor-menjac. Menjac je ocajan, ubedljivo najgori deo automobila. Potrosnja na 130 km/h, sto je normalna brzina kretanja na autoputu je bila 8.7 litara, onih 6.5 na 120 km/h mi deluju kao moguci na blazoj nizbrdici. Motore sa tri cilindra ne volim, ali je mozda jos i ponajbolji deo ovog auta. Uputstvo za upotrebu - ni reci o voznji ovog automatika, nema slova o Easy-R menjacu, govorim o srpskom trzistu, da ne bude zabune. Ako se ima u vidu da u korisnickom uputstvu ovaj menjac ne postoji, voleo bih da vidim kakva je servisna podrska Renaulta u srpskim servisima. Inace, ovi menjaci nisu nikakva sreca u eksploataciji, jako lose su se pokazali u smislu izdrzljivosti u Twingu prve generacije.
Dosta automobila sam promenio, i moje misljenje je da je ova kombinacija "krivi spoj". Ko zeli Sandero, neka potrazi drugu kombinaciju motora i menjaca.
pre 7 godina
Koliko para, toliko i muzike.
pre 7 godina
Novo jeste novo ali uzimajući u obzir potrošnju,vozne sposobnosti a onda i opremu posebno kvalitet i dizajn unutrašnjosti za manji novac imate mnogo bolji izbor u tom segmentu vozila koja su stara 1-3 godine, prešla mizeriju, ovde kupljena koja su još dugo u garanciji i koja su iz raznih razloga pre svega bacanje para za one koji su ih kupili nove,kad se uzme koliko su ih platiti,bacili para na registracije,servis i kasko a prešli ukupno 5-20.000 km bolje da su koristili taksi i renta kar.
pre 7 godina
Slazem se da za novac nove dacie ima polovnjak...dok ne krenete u obilazak nasih placeva i vidite sta se u stavri nudi. Skoro sam vozio prijatelja da kupi polovan auto za oko 10.000e 2014-2015.Cudio sam kako moze auto za tri godine toliko da se unisti. On razocaran ode i pazario novu Astru sedan sa sajamskim popustom, mogu da kazem da je po ceni nekih ogoljenih modela dobio auto visoke klase sa odlicnom opremom
pre 7 godina
Za te pare sam uzeo dizlo polovnjak ko casa nov nov nov. Jos je i pouzdaniji jer sam imao samo troskive redovnog odrzavanja u koje spada mali i veliki sevis i zamena potrosnih delova kao sto su bos pumpa, plivajuci, dizne, turbina i dpf filter, karike, klipovi i ventili. Naravno obradio sam glavu motora i radilaicu.
pre 7 godina
Svako ima svoj stav i misljenje.. moje je, da za 10.000 eur moze da se kupi ozbiljan polovnjak star 2-3 godine.
Em mnogo ozbiljniji i udobniji, sa vise opreme, lepsi u svakom mogucem pogledu, em Daciji toliko pada cena da ce se sa polovnjakom + veliki servis, nove gume itd manje novca izgubiti... Imao sam prilike da provozam Sandero star 3 godune, to je bukvalno traktor. Svaki komad plastike unutra skripi, ne znas da li je gora plastika na tabli ili tasteri... sedista ocajna.. opet kazem moje misljenje, ne tvrdim da je tako.. pre 3 meseca sam kupuo polovnjak za 15 ak hiljada, automatik, i prezadovoljan sam (gledao nove automobile) ali se nov auto vozacki dobar ne moze kupiti za taj novac...
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
(Argentto, 21. april 2018 15:26)
Svako ima svoje glediste.Neko ne zeli da vozi polovni automobil.Mozda se ne razume u automobile.Ja se slazem da su polovnjaci do 3 godine starosti dobra kupovina,ali samo ako imaju ispod 50 hiljada kilometara.A Volvo S60 i V60 za 10000€ nema a da nije presao 150 hiljada.Treba lupiti 15 hiljada i ne znati sta ce sledece da se desi.Eto zbog toga ljudi kupuju novu daciju.
pre 7 godina
Ljudi nikada nemojte da poredite polovan automobl dve-tri godine star sa 100+ hiljada kilometara i nov automobil. Kako ne razumete da neki ljudi ne zele da imaju apsolutno nikakve iznenadne troskove. Neko zeli da uzme bazican, jeftini automobil, da se sa njim prevozi sa tacke A na tacku B sa osnovnom opremom tipa klime, i elektricnih podizaca prozora i radio cd-om i da sa tim autom ode samo jednom ili dva puta godisnje, u zavisnosti od predjene kilometraze, na redovan servis. Postoji nesto sto se zove operativni lizing gde postoji mogucnost da se auto jednostavno vrati pre potpune isplate lizinga i uzme novi.
pre 7 godina
Nova kola za prosečnu osobu su uvek najbolja opcija, da se lažemo....
pre 7 godina
kupio novu daciu 1.2 pre 5 g, presao 132980 km, u servis je isla samo zbog malog i velikog servisa .. a da menjao sam i akumulator i sijalice. 65% kilometara je vangradska voznja ostalo gradska. Kupicu ponovo novu za koji mesec.
pre 7 godina
Alfa Selespeed. Najbolji menjac kada je ispravan. Kada krene da crkava, prodaj auto, milion senzira kalibracija i popravki ga nikada nece vratiti u normalno stanje. Imao 3 godine, vise se napatio nego uzivao.
pre 7 godina
I za isti novac može da se kupi dve tri godine star auto koji ima više mesta, bolji motor, više opreme.
(Djuro, 21. april 2018 10:38)
Zar nisi cuo komentatore kako polovan auto star 2-3 ne izlazi od mehanicara? Cim napuni 3 godine raspada se, pisu lepo iskusni ljudi. Ali kad kupis nov isti takav, onda 10 godina ne vidis majstora.
Ja razumem fetis ljudi da prvi pr*nu u autu, ali ne vidim poentu izmisljanja, pogotovo ne ovako pateticnu kako se automobili posle 3 godine raspadaju.
Ako toliko volis luksuz kupovine novog, slobodno uzmi petogodisnju ustedjevinu pa kupi, samo nemoj da ubedjujes ostale da su idioti. Ja cu radije da kupim polovan za 15.000eur star 2 godine, cista matematika.
pre 7 godina
Solidan auto,jedino što su ti novi motori(0.9 tce i 1.0 sce),još u fazi proveravanja i dokazivanja.Stari,dobri provereni 1.2 16v više ne ugrađuju. Baš šteta.I 1.4 8v i 1.6 8v su izuzetno pouzdani motori.Manuelni menjač i gore pomenuta motorizacija su dobra,stara,proverena kombinacija.Onaj taksista iz Kraljeva prešao milion km sa 1.4. motorom.
pre 7 godina
Vozio sam Sandero Stepway,ovako je lep,ide on,samo...Je lenj,treba da pustiš kvačilo skroz do kraja da bi krenuo,umesto napola
Ovako gledano,nemam ništa protiv Dačije,ali su lenji
pre 7 godina
Svako ima svoj stav i misljenje.. moje je, da za 10.000 eur moze da se kupi ozbiljan polovnjak star 2-3 godine.
Em mnogo ozbiljniji i udobniji, sa vise opreme, lepsi u svakom mogucem pogledu, em Daciji toliko pada cena da ce se sa polovnjakom + veliki servis, nove gume itd manje novca izgubiti... Imao sam prilike da provozam Sandero star 3 godune, to je bukvalno traktor. Svaki komad plastike unutra skripi, ne znas da li je gora plastika na tabli ili tasteri... sedista ocajna.. opet kazem moje misljenje, ne tvrdim da je tako.. pre 3 meseca sam kupuo polovnjak za 15 ak hiljada, automatik, i prezadovoljan sam (gledao nove automobile) ali se nov auto vozacki dobar ne moze kupiti za taj novac...
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
pre 7 godina
Solidno.
pre 7 godina
А може ли се овде уградити плин ???
pre 7 godina
То су они троцилиндраши који се распадну након две године или 100.000 км ???
pre 7 godina
Dobar auto,ali treba izbegavati automatski menjač.Zašto davati 10 hiljada kad za 8 ima sa manuelnim menjačem?Jednostavna i pouzdana kola,imaju klimu,2 podizača i svetla za maglu,4 vazdušna jastuka.Udoban I prostran auto za male pare.Unutrašnjost je dosadna,ali,Bože moj,za te pare...Uvek ću voziti Daciu,uzeo bih i polovnu.Veliki,jednostavan auto za malo para.Enterijer,senzori za kišu,tač ekrani i ostale džidža midže me ne interesuju.
pre 7 godina
8.5 grad, to je optimisticki, kada udjete u BG guzvu u spicu ode to na 10 i jace
pre 7 godina
Probao Sandero sa ovim menjacem. U pitanju je robotizovani mauelni menjac. Toliko se auto greje (prostor ispod instrument table) da je to neverovatno. Selekcija brzina uzasna, potrosnja prevelika. Jedina svetla strana snaga motora...
pre 7 godina
"Nije nesto bog zna sta a za tu cenu moze se uzeti odlican benzinac sa ful fulova opreme 2013 ili 2014 godiste"
A jos bolja varijanta je kupiti tri benzinca 2003 ili 2004 pa dok su dva kod majstora vozis treci. Naravno mora da bude nov, nov, nov na oglasu i ful fulova obavezno. A ako imas strpljenja moze ustedis i hiljadarku da imas za benzin i letovanje;)
pre 7 godina
Ništa spektakularno, ok autić za te pare. Bio bi dobar izbor za obnavljanje prastarog voznog parka u našoj zemlji, ali bojim se da standardom nismo ni blizu tome.
pre 7 godina
Uvek sam za nov auto u odnosu na bolji polovnjak za iste pare.....osim kad je u pitanju ovaj brend. Taj osecaj, koji bih najbolje opisao kao "jeftin" kad se sedne u njega....to ne mogu da vam opisem. Ni u kecu i jugicu svojevremeno nisam se tako osecao.
pre 7 godina
Ne znam, nisam fan Dacije, probao sam, nisam našao sebe za volanom iste (probao Sandero stepway i Dustera). Vidim vozi se dosta ali u onim klot verzijama sa klimom kao jedinim "dodatkom" i lično mislim da je to jedino realno i razumno ukoliko uzimate Daciu. Sva dodatna oprema joj diže cenu za toliko da već možete razmišljati i o kvalitetnijem automobilu. Recimo brat mu iz iste grupacije Clio počinje od 9.990 a u grandtour verziji 10.350, C3 ima početnu cenu od 9.890 čak u HDI verziji za 11. 890, a C- Elysee od 9.990 a dizel 11.990 ovo su bile sajamske cene Citroena. Pežo 208 od 10.590 do dizela koji je 12.890 isto sajamske cene koje još uvek važe. Ovo je samo da uporedite koliko je besmisleno kupovati Daciu sa bilo kakvim dodacima. Ona jeste primarno niskobudžetno vozilo i kao takva i u klot obliku je jedino isplativa.
pre 7 godina
Ljudi ne poredite polovan i nov auto pa makar bila i Dačija koja ima i fabričku garanciju! Neko hoće samo da sedne i vozi auto 7-8 god.a ne da svake godine visi kod majstora...polovni auto je ipak mačka u džaku i lutrija.
pre 7 godina
@dragi, 21. april 2018 10:57
Eee, Reno nije imao tu sreću da mu Zastava duguje.
Usput, i Yugo je koristio automatik by Renault. B-)
pre 7 godina
Bolje uzeti Ladu Vestu.
pre 7 godina
Dačija, pežo i reno.. može li šta ružnije od njih? A ne brate!
pre 7 godina
jer kad crkne taj menjač skuplje su popravke nego sam auto. Pije vodu da se uzme kome odgovaraju gabariti.
(miki, 21. april 2018 11:02)
Uopšte nije tako! To je najobičniji manuleni menjač, samo sa jednom elektro-mehaničkom "rukom", koji radi umesto pedale kvačila! Malo sam se raspitao i saznao, da sklop košta oko 500 evra, a sve ostalo je klasično, kao i kod manuelnog, običan menjač, korpa, lamela, zamajac! S obzirom da je to ZF proizveo, verujem da može dugo da služi! E sad, auto ko auto, to je stvar ukusa i drugih faktora! Da li je bolje za te pare kupiti polovnjaka, sa "malom" km ili uzeti ovaj nov, to je diskutabilno! Lično sam pre 3 godine uzeo nov auto i to je poseban doživljaj, kad ne moraš da se družiš sa mehaničarima!
pre 7 godina
za 7.500 sam pre 3 godine uzeo 5 godina staru polovnu Hondu Jazz sa cvt menjacem i preporodu sam se. 100 konja, naravno da fali koji konjic više, uvek treba više. ali za grad je vrh. oko 8l prosek sa klimom. BG vožnja...
pre 7 godina
Imam ovakav menjač na smartu iz 2012 i opet je daleko bolje nego da gazim kvačilo svakih 5 sekundi... Ali to ljudi shvate tek kad voze par meseci automatika...
pre 7 godina
To mi se svidja kod Dacie sto uvek izbacuju nesto novo i uvek cenu prilagode njihovoj grupu kupacà.
pre 7 godina
Dacija, skoda..ruznog do ruznijeg ali bolje nego golf4 ili fiat stilo iz 2000.
pre 7 godina
trosi ovo brale,vec sad a kad gradska voznja ucini svoje,racunaj deset litara
pre 7 godina
Nije nesto bog zna sta a za tu cenu moze se uzeti odlican benzinac sa ful fulova opreme 2013 ili 2014 godiste
pre 7 godina
Meni kao vozaču starog kova ovo liči na višu matematiku mada bi se verovatno navikao na vozilo sa automatskim menjačem i uživao u jednostavnijoj vožnji ali mi je ovaj auto premali pa je to problem. Za gradske gužve je čini mi se idealan. Kupiš ga novog i prodaš za jedno sedam, osam godina jer kad crkne taj menjač skuplje su popravke nego sam auto. Pije vodu da se uzme kome odgovaraju gabariti.
pre 7 godina
gde bi bila zastava da je renu poklonjena fabrika u Kg?
pre 7 godina
Udahnite duboko... Četiri činjenice:
- Dacia
- automatik
- benzinac od 900 kubika
- 10.000e
I sve u istom pasusu... I za isti novac može da se kupi dve tri godine star auto koji ima više mesta, bolji motor, više opreme.
pre 7 godina
uvek su mi impozantne razlike u potrošnji na testu i fabrički deklarisane
pre 7 godina
Nikakve zelje za ovim autom. Pogotovo sa automatskim mjenjacem.
pre 7 godina
odlican izbor za nase uslove...
pre 7 godina
Dacija, skoda..ruznog do ruznijeg ali bolje nego golf4 ili fiat stilo iz 2000.
pre 7 godina
Za te pare sam uzeo dizlo polovnjak ko casa nov nov nov. Jos je i pouzdaniji jer sam imao samo troskive redovnog odrzavanja u koje spada mali i veliki sevis i zamena potrosnih delova kao sto su bos pumpa, plivajuci, dizne, turbina i dpf filter, karike, klipovi i ventili. Naravno obradio sam glavu motora i radilaicu.
pre 7 godina
Ljudi ne poredite polovan i nov auto pa makar bila i Dačija koja ima i fabričku garanciju! Neko hoće samo da sedne i vozi auto 7-8 god.a ne da svake godine visi kod majstora...polovni auto je ipak mačka u džaku i lutrija.
pre 7 godina
gde bi bila zastava da je renu poklonjena fabrika u Kg?
pre 7 godina
"Nije nesto bog zna sta a za tu cenu moze se uzeti odlican benzinac sa ful fulova opreme 2013 ili 2014 godiste"
A jos bolja varijanta je kupiti tri benzinca 2003 ili 2004 pa dok su dva kod majstora vozis treci. Naravno mora da bude nov, nov, nov na oglasu i ful fulova obavezno. A ako imas strpljenja moze ustedis i hiljadarku da imas za benzin i letovanje;)
pre 7 godina
Ne znam, nisam fan Dacije, probao sam, nisam našao sebe za volanom iste (probao Sandero stepway i Dustera). Vidim vozi se dosta ali u onim klot verzijama sa klimom kao jedinim "dodatkom" i lično mislim da je to jedino realno i razumno ukoliko uzimate Daciu. Sva dodatna oprema joj diže cenu za toliko da već možete razmišljati i o kvalitetnijem automobilu. Recimo brat mu iz iste grupacije Clio počinje od 9.990 a u grandtour verziji 10.350, C3 ima početnu cenu od 9.890 čak u HDI verziji za 11. 890, a C- Elysee od 9.990 a dizel 11.990 ovo su bile sajamske cene Citroena. Pežo 208 od 10.590 do dizela koji je 12.890 isto sajamske cene koje još uvek važe. Ovo je samo da uporedite koliko je besmisleno kupovati Daciu sa bilo kakvim dodacima. Ona jeste primarno niskobudžetno vozilo i kao takva i u klot obliku je jedino isplativa.
pre 7 godina
Svako ima svoj stav i misljenje.. moje je, da za 10.000 eur moze da se kupi ozbiljan polovnjak star 2-3 godine.
Em mnogo ozbiljniji i udobniji, sa vise opreme, lepsi u svakom mogucem pogledu, em Daciji toliko pada cena da ce se sa polovnjakom + veliki servis, nove gume itd manje novca izgubiti... Imao sam prilike da provozam Sandero star 3 godune, to je bukvalno traktor. Svaki komad plastike unutra skripi, ne znas da li je gora plastika na tabli ili tasteri... sedista ocajna.. opet kazem moje misljenje, ne tvrdim da je tako.. pre 3 meseca sam kupuo polovnjak za 15 ak hiljada, automatik, i prezadovoljan sam (gledao nove automobile) ali se nov auto vozacki dobar ne moze kupiti za taj novac...
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
(Argentto, 21. april 2018 15:26)
Svako ima svoje glediste.Neko ne zeli da vozi polovni automobil.Mozda se ne razume u automobile.Ja se slazem da su polovnjaci do 3 godine starosti dobra kupovina,ali samo ako imaju ispod 50 hiljada kilometara.A Volvo S60 i V60 za 10000€ nema a da nije presao 150 hiljada.Treba lupiti 15 hiljada i ne znati sta ce sledece da se desi.Eto zbog toga ljudi kupuju novu daciju.
pre 7 godina
Udahnite duboko... Četiri činjenice:
- Dacia
- automatik
- benzinac od 900 kubika
- 10.000e
I sve u istom pasusu... I za isti novac može da se kupi dve tri godine star auto koji ima više mesta, bolji motor, više opreme.
pre 7 godina
i šta kažeš, ozbiljan polovnjak star 2-3 godine za 10000€? a nov košta preko trijes, četres....
al to brzo pada cena
pre 7 godina
jer kad crkne taj menjač skuplje su popravke nego sam auto. Pije vodu da se uzme kome odgovaraju gabariti.
(miki, 21. april 2018 11:02)
Uopšte nije tako! To je najobičniji manuleni menjač, samo sa jednom elektro-mehaničkom "rukom", koji radi umesto pedale kvačila! Malo sam se raspitao i saznao, da sklop košta oko 500 evra, a sve ostalo je klasično, kao i kod manuelnog, običan menjač, korpa, lamela, zamajac! S obzirom da je to ZF proizveo, verujem da može dugo da služi! E sad, auto ko auto, to je stvar ukusa i drugih faktora! Da li je bolje za te pare kupiti polovnjaka, sa "malom" km ili uzeti ovaj nov, to je diskutabilno! Lično sam pre 3 godine uzeo nov auto i to je poseban doživljaj, kad ne moraš da se družiš sa mehaničarima!
pre 7 godina
@rog
Niko ne kaze da ce se 2 godine star auto raspasti, a nov trajati 10g. Poenta je da ti auto sa "normalnom" kilometrazom ne mozes uzeti tako povoljno. Znaci 2 god star auto sa 50000km nije tako jeftin kao sto urbana legenda kaze. A dati 15k eura ili vise za 2 godine star auro koji je presao 150 000 ili vise jeste rizik.
pre 7 godina
uvek su mi impozantne razlike u potrošnji na testu i fabrički deklarisane
pre 7 godina
Dobar auto,ali treba izbegavati automatski menjač.Zašto davati 10 hiljada kad za 8 ima sa manuelnim menjačem?Jednostavna i pouzdana kola,imaju klimu,2 podizača i svetla za maglu,4 vazdušna jastuka.Udoban I prostran auto za male pare.Unutrašnjost je dosadna,ali,Bože moj,za te pare...Uvek ću voziti Daciu,uzeo bih i polovnu.Veliki,jednostavan auto za malo para.Enterijer,senzori za kišu,tač ekrani i ostale džidža midže me ne interesuju.
pre 7 godina
odlican izbor za nase uslove...
pre 7 godina
Imam ovakav menjač na smartu iz 2012 i opet je daleko bolje nego da gazim kvačilo svakih 5 sekundi... Ali to ljudi shvate tek kad voze par meseci automatika...
pre 7 godina
Opetna proizvođači prave auto a da nisu konsultovali doajene srpske komentatorske scene, vrsne poznavaoce koji znaju šta je Dajmler mislio kad je pravio prvi Bencov motor. Za sve nas ostale koji samo vozimo, ovo je izuzetna ponuda, lep i nov auto za 10K evra sa automatikom.
pre 7 godina
Ništa spektakularno, ok autić za te pare. Bio bi dobar izbor za obnavljanje prastarog voznog parka u našoj zemlji, ali bojim se da standardom nismo ni blizu tome.
pre 7 godina
trosi ovo brale,vec sad a kad gradska voznja ucini svoje,racunaj deset litara
pre 7 godina
Sandero Stepway Dec 2015 sa ovim motorom i manuelnim menjačem, vozi se u inženjerskoj firmi od 10ak ljudi, prešla preko 60k km - za sada samo tri redovna servisa i ništa više, ni sijalica. Potrošnja ispod 5l na magistrali i oko 8l na autoputu pri 130 km/h. U servisu najavili da je sledeći veliki servis (na 80k km??) i da bi trebalo nešto sa kočnicama uraditi, mada tu verovatno malo preteruju jer je u pitanju zvanični servis. Eto o pouzdanosti iz prve ruke, makar za prvih 60k km.
E sad, ne uspeh da se naviknem na auto za te dve godine nikako, a ne znam šta mi smeta konkretno. Sedišta su kratka pa to zna da smeta na dužem putu (ako ste preko 1.8m) ali nije mi ni to izvor nezadovoljstva. Jednostavno i dalje mi moj 18god golf IV, koji me redovno nervira sa paljenjem, pruža neki realniji osećaj u vožnji od ovog auta. Verovatno je glupi subjektivni osećaj jer sam se naučio na vw školu, ali je tako.
pre 7 godina
Ljudi nikada nemojte da poredite polovan automobl dve-tri godine star sa 100+ hiljada kilometara i nov automobil. Kako ne razumete da neki ljudi ne zele da imaju apsolutno nikakve iznenadne troskove. Neko zeli da uzme bazican, jeftini automobil, da se sa njim prevozi sa tacke A na tacku B sa osnovnom opremom tipa klime, i elektricnih podizaca prozora i radio cd-om i da sa tim autom ode samo jednom ili dva puta godisnje, u zavisnosti od predjene kilometraze, na redovan servis. Postoji nesto sto se zove operativni lizing gde postoji mogucnost da se auto jednostavno vrati pre potpune isplate lizinga i uzme novi.
pre 7 godina
Najbolji je NOV auto, reče jednom davno, Henri Ford, kada su ga novinari pitali, koji je najbolji auto, očekujući , da kaže, da je to Ford...
pre 7 godina
kupio novu daciu 1.2 pre 5 g, presao 132980 km, u servis je isla samo zbog malog i velikog servisa .. a da menjao sam i akumulator i sijalice. 65% kilometara je vangradska voznja ostalo gradska. Kupicu ponovo novu za koji mesec.
pre 7 godina
Slazem se da za novac nove dacie ima polovnjak...dok ne krenete u obilazak nasih placeva i vidite sta se u stavri nudi. Skoro sam vozio prijatelja da kupi polovan auto za oko 10.000e 2014-2015.Cudio sam kako moze auto za tri godine toliko da se unisti. On razocaran ode i pazario novu Astru sedan sa sajamskim popustom, mogu da kazem da je po ceni nekih ogoljenih modela dobio auto visoke klase sa odlicnom opremom
pre 7 godina
Prodaja automobila B-segmenta u Svajcarskoj za proslu godinu:
1. VW Polo 5295
2. Skoda Fabia 3694
3. Dacia Sandero 3548
4. Mini Cooper 3485
5. Renault Clio 2719
6. Toyota Yaris 2680
7. Ford Fiesta 2399
8. Citroen C3 2391
9. Suzuki Swift 2247
10. Opel Corsa 2181
11. Seat Ibiza 2170
12. Peugeot 208 2085
13. Mazda 2 1914
14. Hyundai i20 1382
15. Honda Jazz 1214
Jednostavna pretraga na njihovoj najvecoj platformi za prodaju vozila (autoscout24.ch) pokazuje da je vecina Sandera u verziji Stepway i sa najjacim paketima opreme Laureate i Unlimited sa pocetnom cenom od oko 12000CHF za 0.9 TCe.
Ko iole poznaje Svajcarsku zna da je zemlja sa jednim od najjacih ako ne i najjacim standardom u Evropi, sa perfektnom infrastrukturom. Na njihovom vrlo probirljivom trzistu ogromne kupovne moci Sandero je treci najprodavaniji auto u klasi. Nama u Srbiji (gde vladaju upravo takvi uslovi za kakve je i napravljen) on nije dobar? To je tema za psihijatriju a ne za rubriku o automobilima.
pre 7 godina
Nikakve zelje za ovim autom. Pogotovo sa automatskim mjenjacem.
pre 7 godina
Nova kola za prosečnu osobu su uvek najbolja opcija, da se lažemo....
pre 7 godina
@Sale BG Naravno da je Sandero manje udoban nego Laguna. Sandero je jeftini Klio. Posle Klia postoji Megan pa tek onda Laguna. Dakle, on je dve i po klase ispod. Naravno da je manje udoban. A tom logikom, ti gresis sto vozis Lagunu. Treba da kupis npr. Mercedes S 1992. godiste. On je sigurno udobniji od tvoje Lagune, a kosta jos manje. Ali je star. Isto kao i tvoja Laguna. Sandero je nov.
pre 7 godina
Meni kao vozaču starog kova ovo liči na višu matematiku mada bi se verovatno navikao na vozilo sa automatskim menjačem i uživao u jednostavnijoj vožnji ali mi je ovaj auto premali pa je to problem. Za gradske gužve je čini mi se idealan. Kupiš ga novog i prodaš za jedno sedam, osam godina jer kad crkne taj menjač skuplje su popravke nego sam auto. Pije vodu da se uzme kome odgovaraju gabariti.
pre 7 godina
Svako ima svoj stav i misljenje.. moje je, da za 10.000 eur moze da se kupi ozbiljan polovnjak star 2-3 godine.
Em mnogo ozbiljniji i udobniji, sa vise opreme, lepsi u svakom mogucem pogledu, em Daciji toliko pada cena da ce se sa polovnjakom + veliki servis, nove gume itd manje novca izgubiti... Imao sam prilike da provozam Sandero star 3 godune, to je bukvalno traktor. Svaki komad plastike unutra skripi, ne znas da li je gora plastika na tabli ili tasteri... sedista ocajna.. opet kazem moje misljenje, ne tvrdim da je tako.. pre 3 meseca sam kupuo polovnjak za 15 ak hiljada, automatik, i prezadovoljan sam (gledao nove automobile) ali se nov auto vozacki dobar ne moze kupiti za taj novac...
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
pre 7 godina
Solidan auto,jedino što su ti novi motori(0.9 tce i 1.0 sce),još u fazi proveravanja i dokazivanja.Stari,dobri provereni 1.2 16v više ne ugrađuju. Baš šteta.I 1.4 8v i 1.6 8v su izuzetno pouzdani motori.Manuelni menjač i gore pomenuta motorizacija su dobra,stara,proverena kombinacija.Onaj taksista iz Kraljeva prešao milion km sa 1.4. motorom.
pre 7 godina
Vozio sam ovu kombinaciju motor-menjac. Menjac je ocajan, ubedljivo najgori deo automobila. Potrosnja na 130 km/h, sto je normalna brzina kretanja na autoputu je bila 8.7 litara, onih 6.5 na 120 km/h mi deluju kao moguci na blazoj nizbrdici. Motore sa tri cilindra ne volim, ali je mozda jos i ponajbolji deo ovog auta. Uputstvo za upotrebu - ni reci o voznji ovog automatika, nema slova o Easy-R menjacu, govorim o srpskom trzistu, da ne bude zabune. Ako se ima u vidu da u korisnickom uputstvu ovaj menjac ne postoji, voleo bih da vidim kakva je servisna podrska Renaulta u srpskim servisima. Inace, ovi menjaci nisu nikakva sreca u eksploataciji, jako lose su se pokazali u smislu izdrzljivosti u Twingu prve generacije.
Dosta automobila sam promenio, i moje misljenje je da je ova kombinacija "krivi spoj". Ko zeli Sandero, neka potrazi drugu kombinaciju motora i menjaca.
pre 7 godina
1. Odakle vam ideja da neko kešira Dacia automobil. Skupite za učešće, uzmete beskamatni kredit 3000 eura/ 3 godine. Znači kupujete auto za 6-7k eura plus otplata na tri godine.
2. Isti 0.9tce ide u Twingo, Smart, Nissan Micra i Clio. Cena Micre sa ovim motorom je 12-13k eura, nazad ni približno mesta kao u Sanderu, plastika tvrda kao u Sanderu, opreme skoro isto.
3. Dok je bilo kupio sam Sandero 0.9tce+lpg,cena za gorivo (sačuvani svi računi za 2god) je 650din/100km. Za tu cenu morate da vozite dizel koji troši 4,3l/100km. Cena dizela u startu veća za 2k eura + skuplje održavanje. Cena registracije 15000 dinara.
4. Kao što neko reče za 15k km / godišnje, jedan odlazak na more, sasvim dovoljno (bar za mene), ništa neplanirano, još ni sijalicu nisam menjao.
pre 7 godina
za 7.500 sam pre 3 godine uzeo 5 godina staru polovnu Hondu Jazz sa cvt menjacem i preporodu sam se. 100 konja, naravno da fali koji konjic više, uvek treba više. ali za grad je vrh. oko 8l prosek sa klimom. BG vožnja...
pre 7 godina
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
(Argentto, 21. april 2018 15:26)
Jel ti nije palo na pamet da nesto nije u redu sa kolima kojima je pala cena 3 ili 4 puta za samo 3 godine? Razumeo bi da si rekao za neki Klio ili Megan, ali ako gledas polovne i ovaj Sandero mozes da nadjes polovan za male pare.
pre 7 godina
8.5 grad, to je optimisticki, kada udjete u BG guzvu u spicu ode to na 10 i jace
pre 7 godina
Uvek sam za nov auto u odnosu na bolji polovnjak za iste pare.....osim kad je u pitanju ovaj brend. Taj osecaj, koji bih najbolje opisao kao "jeftin" kad se sedne u njega....to ne mogu da vam opisem. Ni u kecu i jugicu svojevremeno nisam se tako osecao.
pre 7 godina
To mi se svidja kod Dacie sto uvek izbacuju nesto novo i uvek cenu prilagode njihovoj grupu kupacà.
pre 7 godina
@dragi, 21. april 2018 10:57
Eee, Reno nije imao tu sreću da mu Zastava duguje.
Usput, i Yugo je koristio automatik by Renault. B-)
pre 7 godina
I za isti novac može da se kupi dve tri godine star auto koji ima više mesta, bolji motor, više opreme.
(Djuro, 21. april 2018 10:38)
Zar nisi cuo komentatore kako polovan auto star 2-3 ne izlazi od mehanicara? Cim napuni 3 godine raspada se, pisu lepo iskusni ljudi. Ali kad kupis nov isti takav, onda 10 godina ne vidis majstora.
Ja razumem fetis ljudi da prvi pr*nu u autu, ali ne vidim poentu izmisljanja, pogotovo ne ovako pateticnu kako se automobili posle 3 godine raspadaju.
Ako toliko volis luksuz kupovine novog, slobodno uzmi petogodisnju ustedjevinu pa kupi, samo nemoj da ubedjujes ostale da su idioti. Ja cu radije da kupim polovan za 15.000eur star 2 godine, cista matematika.
pre 7 godina
Probao Sandero sa ovim menjacem. U pitanju je robotizovani mauelni menjac. Toliko se auto greje (prostor ispod instrument table) da je to neverovatno. Selekcija brzina uzasna, potrosnja prevelika. Jedina svetla strana snaga motora...
pre 7 godina
Alfa Selespeed. Najbolji menjac kada je ispravan. Kada krene da crkava, prodaj auto, milion senzira kalibracija i popravki ga nikada nece vratiti u normalno stanje. Imao 3 godine, vise se napatio nego uzivao.
pre 7 godina
Nije nesto bog zna sta a za tu cenu moze se uzeti odlican benzinac sa ful fulova opreme 2013 ili 2014 godiste
pre 7 godina
Vidim lepo vreme pa izmileli botovi konkurencije i lobija uvoznika polovnjaka. Dobro jutro i srećan rad.
pre 7 godina
А може ли се овде уградити плин ???
pre 7 godina
Iznajmio sam prošlog leta skoro nov Sandero sa manuelnim menjačem. I za 10 dana zaključak je da taj auto može biti samo sluuzbeni. Jeftina plastika, sedista udobna samo do 30 min vožnje, jako se naginje u krivinama i opšti utisak je da je baš jeftin auto. U BG vozim Reno Lagunu II 1,9 dci iz 2007 koji je svemir za Sandero u svakom pogledu.
pre 7 godina
Dacia nije jeftin auto. Dacija je maksimalno ogoljen auto i kao takvom osnovna cena mu je niza od konkurenata, medjutim konkurenti u startu dolaze bolje opremljeni. Osnovna Dacija ona sto se reklamira za 7.990 (8.000 evra) nema klimu, mislim dolazi sa 4 airbaga (prednji i bocni) dok je 8 vec postao standard (prednji, bocni i zavese duz prednjih i zadnjih sedista). Znaci kada uzmes paket koji dolazi sa opremom sa kojom u startu dolaze konkurenti cena je ista.
Medjutim, tu dolazimo do jedne druge stvari. Dacija je automobil koji dolazi sa losijim kvalitetom materijala, slabijom zavrsnom obradom, losom zvucnom izolacijom i zastarelom tehnologijom (stare platforme, motori, menjaci). Znaci sa obzirom da jednako opremljena Dacija dolazi sa istom cenom kao konkurenti a da je pri tom daleko losiji auto onda je jasno da je preskupa.
pre 7 godina
То су они троцилиндраши који се распадну након две године или 100.000 км ???
pre 7 godina
Vidim, sve veliki eksperti za Dačiju a garant nikad nisu ni seli u istu a kamoli se vozili. Ja sam posedovao Sandero kupljen nov 2012 za 8.000 evra. Za tih šest godina jedina intervencija osim redovnih servisa je bila sijalica na faru. Prodao sam ga prošlog meseca za 4.000 evra i kupio novog Dastera. Cena u kešu je bila 13.000 evra sa nekim dodacima. Auto je prostran, gepek ogroman, ima četiri airbaga, ozvučenje, start-stop, sedište vozača podesivo po visini, klimu, maglenke, električne podizače prednjih prozora i još neke stvari. Meni i više nego dovoljno. Unutrašnjost i spoljašnost su upristojili, izgleda sasvim ok. Pogotovu mi se sviđa zadnji deo sa novim farovima. Naravno, plastika je i dalje tvrda ali je sve dobro spojeno i nema škripanja. Poboljšali su i zvučnu izolaciju ali se ne može porediti sa skupljim vozilima što je i očekivano. Prosečna potrošnja mi je oko 8,5 litara ali mi to i nije bitno jer ne prelazim puno kilometara godišnje. Kao pogodnost plaćanja u kešu dobio sam prvi servis besplatno i produženu garanciju na pet godina.
Polovnjake nikad nisam uzimao u obzir jer je to uvek mačka u džaku. Moj komšija je automehaničar i svaki dan ima pune ruke posla sa onim "ej bate, kakvu sam mašinu kupio, stara tri godine i prešla samo 50.000 km". Čovek je takođe sebi kupio novog Logana...to valjda nešto govori.
Meni je potreban solidan auto...tačka A - tačka B bez previše razmišljanja i glavobolja. vozim ga 5-6 godina, prodam ga, doplatim i opet uzmem novo. Nema greške.
pre 7 godina
Bolje uzeti Ladu Vestu.
pre 7 godina
Koliko para, toliko i muzike.
pre 7 godina
Evo jos malo 2 godine sam vlasnik sandera 1.2 16v. Odlican auto 8500 placen. Vise sam nego zadovoljan i opremom i samim autom.... metalik boja, klima, abs, esp, vise nego korektan audio sistem sa blututom komandama iza volana bez luksuza ali sve potrebno imate. Nikad ne bih dao te pare za nekog polovnjaka pa i da znam da je preso 150000 a svi su presli vise. Da bacam novac na odrzavanje jos ako je dizel turbina dizne zamajac sigurica. Ali ne svidja mi se sta rade sad sa daciom ovaj trocilindras je los motor vreme ce pokazati. Sami zakljucite 1.2 16v nisu ga izbacili iz klia a u sanderu je star.
pre 7 godina
Solidno.
pre 7 godina
@DC
Ali to su Svajcarci, a Srbin misli da ako za cenu dacije kupi polovan bmw, da ce nekog ko se ne razume, zeznuti da pomisli da ima puno para.
pre 7 godina
Šta sve tu neću pročitati.
Stari motori? Pa Renault nema novojih od ovih što se ugrađuju u Dacija vozila.
Ne valja?
Dacija vozila pouzdanija su i manje se kvare od Renault vozila, a općenito Renault je digao dosta pouzdanost u zadnjih 5 godina. Sada se vrlo malo kvare do 120.000 km. Dacija jo i manje.
Dacija auti ne kvare se ništa više od Opela, VW-a, Peugeota ili Citroena.
Moje mišljenje o ovom motoru nije najbolje pogotovo za vožnju u gradu. Ima izraženu turbo rupu ispod 2.000 okretaja i do tada ne vuče. Onda počne vući, ali onda slijedi mijenjanje brzine i priča kreće ispočetka. Vrlo zamorno.
Potrošnja po gradu mu je slaba točka i kreće se od 8-9 litara.
Sjedala u Daciji su moja iduća najveća zamjerka. Spužva od koje je napravljeno punjenje je jednostavno premekana i ne podupire tijelo što se odražava kao neudobnost. Svako putovanje duže od sat vremena završava bolovima u pozadini.
Potrebna je nova konstrukcija karoserije (čvršća) i bolja sjedala da bi Dacija poboljšala prodaju (bitno).
Izgled unutrašnjosti viđen kod novog Dustera - obećava.
pre 7 godina
Dacia Logan ili Sandero u srednjem paketu opreme za 8100 evra su najjeftinija kola u Evropi.Novo je novo,pa makar i Dacia.Pristojan polovnjak ne može da se kupi ispod 5-6 hiljada.I opet nisi siguran ni u šta,ni koliko km je prešao,ni kako je održavan...Daš debele pare za mačku u džaku...
pre 7 godina
Vozio sam Sandero Stepway,ovako je lep,ide on,samo...Je lenj,treba da pustiš kvačilo skroz do kraja da bi krenuo,umesto napola
Ovako gledano,nemam ništa protiv Dačije,ali su lenji
pre 7 godina
Коме треба тај тип аутомобила, и наравно, ко није платежно способан за неки јачи, већи и бољи ауто те класе, мислим да има смисла размислити о овом ауту. Погрешно је, ма какав мотор имао овај ауто, а реално има слабашан, и ако је у техничком смислу иза немачко-јапанско_-ужнокореанско- европске конкуренције, поредити га са аутомобилима из често пута две класе ниже категорије.Том ауту не треба тражити "длаку у јајету" јер ће те сигурно наћи доста недостатака. Да закључим, добар ауто за оно што нуди, коме треба оно што Он нуди.
pre 7 godina
Novo jeste novo ali uzimajući u obzir potrošnju,vozne sposobnosti a onda i opremu posebno kvalitet i dizajn unutrašnjosti za manji novac imate mnogo bolji izbor u tom segmentu vozila koja su stara 1-3 godine, prešla mizeriju, ovde kupljena koja su još dugo u garanciji i koja su iz raznih razloga pre svega bacanje para za one koji su ih kupili nove,kad se uzme koliko su ih platiti,bacili para na registracije,servis i kasko a prešli ukupno 5-20.000 km bolje da su koristili taksi i renta kar.
pre 7 godina
(Bane, 22. april 2018 17:32)
"Osnovna Dacija ... dolazi sa 4 airbaga (prednji i bocni) dok je 8 vec postao standard (prednji, bocni i zavese duz prednjih i zadnjih sedista)."
Nisi u pravu. u Srbiji škoda fabija style (najviši paket,može biti i 16.476) dolazi sa 2. Karoq Ambience (do 24.516) dolazi sa 4. Superb L&K (to je ono "full fullova",cena do 36.060) dolazi sa 7 (dok Active bazni u Sloveniji dolazi sa 9).
"Znaci sa obzirom da jednako opremljena Dacija dolazi sa istom cenom kao konkurenti a da je pri tom daleko losiji auto onda je jasno da je preskupa."
Ovo se slažem sa Tobom. Bez greške.Skuplja kola od dačije ne postoje.Pljačka najveća. Kao bazni,sandero je imao smisla,jer je za 8.100 dolazio sa klimom. Onda je AČ izašao sa "neverovatnom ponudom" za fobiju od 75 ks za 8.750,a taj (drugi) paket opreme ima čak i radio, a ne samo klimu.
Malo celu sliku kod dačije popravlja novi duster,u svetlu opreme.Najviši paket ima neke stvari serijski (npr.Blind Spot Detect) što se kod škode debelo doplaćuje.
pre 7 godina
Dačija, pežo i reno.. može li šta ružnije od njih? A ne brate!
pre 7 godina
@Baxuz - najbolji komentar ikada. I dalje plačem od smeha.
Nekoliko puta sam imao nesreću da se vozim ili da vozim Sandero Stepway. Što neko reče ranije, samo kao službeni auto. Ali, koliko para toliko i muzike.
pre 7 godina
Preko 9000 za Daciju je ludilo. Mada i ispod 9000 za Daciju je ludilo, samo druge vrste :)
pre 7 godina
botaničar, 23. april 2018 08:53
Ja se potpuno slažem sa tobom, da je najbolji automobil nov automobil, a da lobi uvoznika polovnjaka ima jasan interes da ovde ljude ubedi kako postoji dobar i jeftin polovnjak, star 2-3 godine, „malo prešao“ i da je „jeftin“. Naravno da to ne postoji. Možete danima i danima, mesecima i godinama da „guglate“ po netu. Ali, to nema. Osim pod „malo prešao“ neko misli i na 100 kkm godišnje, jer ima takvih na oglasima kao blata, a onih sa (napisanih) samo do 50 kkm je jako malo, a onda dosta koštaju.A posebno dosta koštaju ako je „kupljen nov u Srbiji“. I onda najjeftiniji dugoročno ispadne samo kupljen nov automobil. Ako nije dačija. Jer je ona preskupa u svetlu onoga što je sa nje skinuto.
pre 7 godina
Dacija je najbolje novo vozilo za prosecnog Srbina (ne moze Dacija da se poredi ni sa jednim drigim autom jer je svaki drugi skuplji a ovde se frljaju sa hiljadama evra razlike kao da su 10 dinara). Nov auto za 8500 hiljada je san snova vecine nas. Drugo njihovo finansiranje je bez premca...
Prosle godine sam na sajmu uzeo Sandero samo sa LK i platio registraciju. Cepaj rate i uzivaj. Neko pomenu motor. Jeste 1.0sce tri cilindra ali ide kao zmaj jer ima vvt tehnologiju i blok je od aluminijuma.
Taj motor je razvijen u Airton Sena institutu u Brazilu i za mene je to dovoljno. Vozim jos uvek, uporedo, Senik iz 2002. i za mene je nova Dacija ostvarenje snova.
pre 7 godina
PUNTO CLASSIC he LIMO za ovo.
pre 7 godina
... a nazad i dalje dooobooooosiiiiiiiii... :-/
pre 7 godina
Ova vrata i kvake se ugradjuju u sve dacia modele unazad 20 godina, mogu misliti nasta lici taj motor mikser od 900 ccm i koliko traje, sigurno ne duze od prosecne kosilice za travu.
pre 7 godina
Udahnite duboko... Četiri činjenice:
- Dacia
- automatik
- benzinac od 900 kubika
- 10.000e
I sve u istom pasusu... I za isti novac može da se kupi dve tri godine star auto koji ima više mesta, bolji motor, više opreme.
pre 7 godina
Nije nesto bog zna sta a za tu cenu moze se uzeti odlican benzinac sa ful fulova opreme 2013 ili 2014 godiste
pre 7 godina
Dačija, pežo i reno.. može li šta ružnije od njih? A ne brate!
pre 7 godina
Svako ima svoj stav i misljenje.. moje je, da za 10.000 eur moze da se kupi ozbiljan polovnjak star 2-3 godine.
Em mnogo ozbiljniji i udobniji, sa vise opreme, lepsi u svakom mogucem pogledu, em Daciji toliko pada cena da ce se sa polovnjakom + veliki servis, nove gume itd manje novca izgubiti... Imao sam prilike da provozam Sandero star 3 godune, to je bukvalno traktor. Svaki komad plastike unutra skripi, ne znas da li je gora plastika na tabli ili tasteri... sedista ocajna.. opet kazem moje misljenje, ne tvrdim da je tako.. pre 3 meseca sam kupuo polovnjak za 15 ak hiljada, automatik, i prezadovoljan sam (gledao nove automobile) ali se nov auto vozacki dobar ne moze kupiti za taj novac...
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
pre 7 godina
Dacija, skoda..ruznog do ruznijeg ali bolje nego golf4 ili fiat stilo iz 2000.
pre 7 godina
I za isti novac može da se kupi dve tri godine star auto koji ima više mesta, bolji motor, više opreme.
(Djuro, 21. april 2018 10:38)
Zar nisi cuo komentatore kako polovan auto star 2-3 ne izlazi od mehanicara? Cim napuni 3 godine raspada se, pisu lepo iskusni ljudi. Ali kad kupis nov isti takav, onda 10 godina ne vidis majstora.
Ja razumem fetis ljudi da prvi pr*nu u autu, ali ne vidim poentu izmisljanja, pogotovo ne ovako pateticnu kako se automobili posle 3 godine raspadaju.
Ako toliko volis luksuz kupovine novog, slobodno uzmi petogodisnju ustedjevinu pa kupi, samo nemoj da ubedjujes ostale da su idioti. Ja cu radije da kupim polovan za 15.000eur star 2 godine, cista matematika.
pre 7 godina
Bolje uzeti Ladu Vestu.
pre 7 godina
Za te pare sam uzeo dizlo polovnjak ko casa nov nov nov. Jos je i pouzdaniji jer sam imao samo troskive redovnog odrzavanja u koje spada mali i veliki sevis i zamena potrosnih delova kao sto su bos pumpa, plivajuci, dizne, turbina i dpf filter, karike, klipovi i ventili. Naravno obradio sam glavu motora i radilaicu.
pre 7 godina
То су они троцилиндраши који се распадну након две године или 100.000 км ???
pre 7 godina
Uvek sam za nov auto u odnosu na bolji polovnjak za iste pare.....osim kad je u pitanju ovaj brend. Taj osecaj, koji bih najbolje opisao kao "jeftin" kad se sedne u njega....to ne mogu da vam opisem. Ni u kecu i jugicu svojevremeno nisam se tako osecao.
pre 7 godina
Nikakve zelje za ovim autom. Pogotovo sa automatskim mjenjacem.
pre 7 godina
Dacia nije jeftin auto. Dacija je maksimalno ogoljen auto i kao takvom osnovna cena mu je niza od konkurenata, medjutim konkurenti u startu dolaze bolje opremljeni. Osnovna Dacija ona sto se reklamira za 7.990 (8.000 evra) nema klimu, mislim dolazi sa 4 airbaga (prednji i bocni) dok je 8 vec postao standard (prednji, bocni i zavese duz prednjih i zadnjih sedista). Znaci kada uzmes paket koji dolazi sa opremom sa kojom u startu dolaze konkurenti cena je ista.
Medjutim, tu dolazimo do jedne druge stvari. Dacija je automobil koji dolazi sa losijim kvalitetom materijala, slabijom zavrsnom obradom, losom zvucnom izolacijom i zastarelom tehnologijom (stare platforme, motori, menjaci). Znaci sa obzirom da jednako opremljena Dacija dolazi sa istom cenom kao konkurenti a da je pri tom daleko losiji auto onda je jasno da je preskupa.
pre 7 godina
odlican izbor za nase uslove...
pre 7 godina
Ova vrata i kvake se ugradjuju u sve dacia modele unazad 20 godina, mogu misliti nasta lici taj motor mikser od 900 ccm i koliko traje, sigurno ne duze od prosecne kosilice za travu.
pre 7 godina
Vozio sam Sandero Stepway,ovako je lep,ide on,samo...Je lenj,treba da pustiš kvačilo skroz do kraja da bi krenuo,umesto napola
Ovako gledano,nemam ništa protiv Dačije,ali su lenji
pre 7 godina
Preko 9000 za Daciju je ludilo. Mada i ispod 9000 za Daciju je ludilo, samo druge vrste :)
pre 7 godina
PUNTO CLASSIC he LIMO za ovo.
pre 7 godina
Iznajmio sam prošlog leta skoro nov Sandero sa manuelnim menjačem. I za 10 dana zaključak je da taj auto može biti samo sluuzbeni. Jeftina plastika, sedista udobna samo do 30 min vožnje, jako se naginje u krivinama i opšti utisak je da je baš jeftin auto. U BG vozim Reno Lagunu II 1,9 dci iz 2007 koji je svemir za Sandero u svakom pogledu.
pre 7 godina
Dobar auto,ali treba izbegavati automatski menjač.Zašto davati 10 hiljada kad za 8 ima sa manuelnim menjačem?Jednostavna i pouzdana kola,imaju klimu,2 podizača i svetla za maglu,4 vazdušna jastuka.Udoban I prostran auto za male pare.Unutrašnjost je dosadna,ali,Bože moj,za te pare...Uvek ću voziti Daciu,uzeo bih i polovnu.Veliki,jednostavan auto za malo para.Enterijer,senzori za kišu,tač ekrani i ostale džidža midže me ne interesuju.
pre 7 godina
Novo jeste novo ali uzimajući u obzir potrošnju,vozne sposobnosti a onda i opremu posebno kvalitet i dizajn unutrašnjosti za manji novac imate mnogo bolji izbor u tom segmentu vozila koja su stara 1-3 godine, prešla mizeriju, ovde kupljena koja su još dugo u garanciji i koja su iz raznih razloga pre svega bacanje para za one koji su ih kupili nove,kad se uzme koliko su ih platiti,bacili para na registracije,servis i kasko a prešli ukupno 5-20.000 km bolje da su koristili taksi i renta kar.
pre 7 godina
Meni kao vozaču starog kova ovo liči na višu matematiku mada bi se verovatno navikao na vozilo sa automatskim menjačem i uživao u jednostavnijoj vožnji ali mi je ovaj auto premali pa je to problem. Za gradske gužve je čini mi se idealan. Kupiš ga novog i prodaš za jedno sedam, osam godina jer kad crkne taj menjač skuplje su popravke nego sam auto. Pije vodu da se uzme kome odgovaraju gabariti.
pre 7 godina
"Nije nesto bog zna sta a za tu cenu moze se uzeti odlican benzinac sa ful fulova opreme 2013 ili 2014 godiste"
A jos bolja varijanta je kupiti tri benzinca 2003 ili 2004 pa dok su dva kod majstora vozis treci. Naravno mora da bude nov, nov, nov na oglasu i ful fulova obavezno. A ako imas strpljenja moze ustedis i hiljadarku da imas za benzin i letovanje;)
pre 7 godina
... a nazad i dalje dooobooooosiiiiiiiii... :-/
pre 7 godina
gde bi bila zastava da je renu poklonjena fabrika u Kg?
pre 7 godina
trosi ovo brale,vec sad a kad gradska voznja ucini svoje,racunaj deset litara
pre 7 godina
za 7.500 sam pre 3 godine uzeo 5 godina staru polovnu Hondu Jazz sa cvt menjacem i preporodu sam se. 100 konja, naravno da fali koji konjic više, uvek treba više. ali za grad je vrh. oko 8l prosek sa klimom. BG vožnja...
pre 7 godina
Opetna proizvođači prave auto a da nisu konsultovali doajene srpske komentatorske scene, vrsne poznavaoce koji znaju šta je Dajmler mislio kad je pravio prvi Bencov motor. Za sve nas ostale koji samo vozimo, ovo je izuzetna ponuda, lep i nov auto za 10K evra sa automatikom.
pre 7 godina
kupio novu daciu 1.2 pre 5 g, presao 132980 km, u servis je isla samo zbog malog i velikog servisa .. a da menjao sam i akumulator i sijalice. 65% kilometara je vangradska voznja ostalo gradska. Kupicu ponovo novu za koji mesec.
pre 7 godina
Ljudi ne poredite polovan i nov auto pa makar bila i Dačija koja ima i fabričku garanciju! Neko hoće samo da sedne i vozi auto 7-8 god.a ne da svake godine visi kod majstora...polovni auto je ipak mačka u džaku i lutrija.
pre 7 godina
jer kad crkne taj menjač skuplje su popravke nego sam auto. Pije vodu da se uzme kome odgovaraju gabariti.
(miki, 21. april 2018 11:02)
Uopšte nije tako! To je najobičniji manuleni menjač, samo sa jednom elektro-mehaničkom "rukom", koji radi umesto pedale kvačila! Malo sam se raspitao i saznao, da sklop košta oko 500 evra, a sve ostalo je klasično, kao i kod manuelnog, običan menjač, korpa, lamela, zamajac! S obzirom da je to ZF proizveo, verujem da može dugo da služi! E sad, auto ko auto, to je stvar ukusa i drugih faktora! Da li je bolje za te pare kupiti polovnjaka, sa "malom" km ili uzeti ovaj nov, to je diskutabilno! Lično sam pre 3 godine uzeo nov auto i to je poseban doživljaj, kad ne moraš da se družiš sa mehaničarima!
pre 7 godina
Solidno.
pre 7 godina
@Baxuz - najbolji komentar ikada. I dalje plačem od smeha.
Nekoliko puta sam imao nesreću da se vozim ili da vozim Sandero Stepway. Što neko reče ranije, samo kao službeni auto. Ali, koliko para toliko i muzike.
pre 7 godina
8.5 grad, to je optimisticki, kada udjete u BG guzvu u spicu ode to na 10 i jace
pre 7 godina
Nova kola za prosečnu osobu su uvek najbolja opcija, da se lažemo....
pre 7 godina
uvek su mi impozantne razlike u potrošnji na testu i fabrički deklarisane
pre 7 godina
Probao Sandero sa ovim menjacem. U pitanju je robotizovani mauelni menjac. Toliko se auto greje (prostor ispod instrument table) da je to neverovatno. Selekcija brzina uzasna, potrosnja prevelika. Jedina svetla strana snaga motora...
pre 7 godina
А може ли се овде уградити плин ???
pre 7 godina
Prodaja automobila B-segmenta u Svajcarskoj za proslu godinu:
1. VW Polo 5295
2. Skoda Fabia 3694
3. Dacia Sandero 3548
4. Mini Cooper 3485
5. Renault Clio 2719
6. Toyota Yaris 2680
7. Ford Fiesta 2399
8. Citroen C3 2391
9. Suzuki Swift 2247
10. Opel Corsa 2181
11. Seat Ibiza 2170
12. Peugeot 208 2085
13. Mazda 2 1914
14. Hyundai i20 1382
15. Honda Jazz 1214
Jednostavna pretraga na njihovoj najvecoj platformi za prodaju vozila (autoscout24.ch) pokazuje da je vecina Sandera u verziji Stepway i sa najjacim paketima opreme Laureate i Unlimited sa pocetnom cenom od oko 12000CHF za 0.9 TCe.
Ko iole poznaje Svajcarsku zna da je zemlja sa jednim od najjacih ako ne i najjacim standardom u Evropi, sa perfektnom infrastrukturom. Na njihovom vrlo probirljivom trzistu ogromne kupovne moci Sandero je treci najprodavaniji auto u klasi. Nama u Srbiji (gde vladaju upravo takvi uslovi za kakve je i napravljen) on nije dobar? To je tema za psihijatriju a ne za rubriku o automobilima.
pre 7 godina
To mi se svidja kod Dacie sto uvek izbacuju nesto novo i uvek cenu prilagode njihovoj grupu kupacà.
pre 7 godina
Imam ovakav menjač na smartu iz 2012 i opet je daleko bolje nego da gazim kvačilo svakih 5 sekundi... Ali to ljudi shvate tek kad voze par meseci automatika...
pre 7 godina
Ne znam, nisam fan Dacije, probao sam, nisam našao sebe za volanom iste (probao Sandero stepway i Dustera). Vidim vozi se dosta ali u onim klot verzijama sa klimom kao jedinim "dodatkom" i lično mislim da je to jedino realno i razumno ukoliko uzimate Daciu. Sva dodatna oprema joj diže cenu za toliko da već možete razmišljati i o kvalitetnijem automobilu. Recimo brat mu iz iste grupacije Clio počinje od 9.990 a u grandtour verziji 10.350, C3 ima početnu cenu od 9.890 čak u HDI verziji za 11. 890, a C- Elysee od 9.990 a dizel 11.990 ovo su bile sajamske cene Citroena. Pežo 208 od 10.590 do dizela koji je 12.890 isto sajamske cene koje još uvek važe. Ovo je samo da uporedite koliko je besmisleno kupovati Daciu sa bilo kakvim dodacima. Ona jeste primarno niskobudžetno vozilo i kao takva i u klot obliku je jedino isplativa.
pre 7 godina
Sandero Stepway Dec 2015 sa ovim motorom i manuelnim menjačem, vozi se u inženjerskoj firmi od 10ak ljudi, prešla preko 60k km - za sada samo tri redovna servisa i ništa više, ni sijalica. Potrošnja ispod 5l na magistrali i oko 8l na autoputu pri 130 km/h. U servisu najavili da je sledeći veliki servis (na 80k km??) i da bi trebalo nešto sa kočnicama uraditi, mada tu verovatno malo preteruju jer je u pitanju zvanični servis. Eto o pouzdanosti iz prve ruke, makar za prvih 60k km.
E sad, ne uspeh da se naviknem na auto za te dve godine nikako, a ne znam šta mi smeta konkretno. Sedišta su kratka pa to zna da smeta na dužem putu (ako ste preko 1.8m) ali nije mi ni to izvor nezadovoljstva. Jednostavno i dalje mi moj 18god golf IV, koji me redovno nervira sa paljenjem, pruža neki realniji osećaj u vožnji od ovog auta. Verovatno je glupi subjektivni osećaj jer sam se naučio na vw školu, ali je tako.
pre 7 godina
(Bane, 22. april 2018 17:32)
"Osnovna Dacija ... dolazi sa 4 airbaga (prednji i bocni) dok je 8 vec postao standard (prednji, bocni i zavese duz prednjih i zadnjih sedista)."
Nisi u pravu. u Srbiji škoda fabija style (najviši paket,može biti i 16.476) dolazi sa 2. Karoq Ambience (do 24.516) dolazi sa 4. Superb L&K (to je ono "full fullova",cena do 36.060) dolazi sa 7 (dok Active bazni u Sloveniji dolazi sa 9).
"Znaci sa obzirom da jednako opremljena Dacija dolazi sa istom cenom kao konkurenti a da je pri tom daleko losiji auto onda je jasno da je preskupa."
Ovo se slažem sa Tobom. Bez greške.Skuplja kola od dačije ne postoje.Pljačka najveća. Kao bazni,sandero je imao smisla,jer je za 8.100 dolazio sa klimom. Onda je AČ izašao sa "neverovatnom ponudom" za fobiju od 75 ks za 8.750,a taj (drugi) paket opreme ima čak i radio, a ne samo klimu.
Malo celu sliku kod dačije popravlja novi duster,u svetlu opreme.Najviši paket ima neke stvari serijski (npr.Blind Spot Detect) što se kod škode debelo doplaćuje.
pre 7 godina
Svako ima svoj stav i misljenje.. moje je, da za 10.000 eur moze da se kupi ozbiljan polovnjak star 2-3 godine.
Em mnogo ozbiljniji i udobniji, sa vise opreme, lepsi u svakom mogucem pogledu, em Daciji toliko pada cena da ce se sa polovnjakom + veliki servis, nove gume itd manje novca izgubiti... Imao sam prilike da provozam Sandero star 3 godune, to je bukvalno traktor. Svaki komad plastike unutra skripi, ne znas da li je gora plastika na tabli ili tasteri... sedista ocajna.. opet kazem moje misljenje, ne tvrdim da je tako.. pre 3 meseca sam kupuo polovnjak za 15 ak hiljada, automatik, i prezadovoljan sam (gledao nove automobile) ali se nov auto vozacki dobar ne moze kupiti za taj novac...
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
(Argentto, 21. april 2018 15:26)
Svako ima svoje glediste.Neko ne zeli da vozi polovni automobil.Mozda se ne razume u automobile.Ja se slazem da su polovnjaci do 3 godine starosti dobra kupovina,ali samo ako imaju ispod 50 hiljada kilometara.A Volvo S60 i V60 za 10000€ nema a da nije presao 150 hiljada.Treba lupiti 15 hiljada i ne znati sta ce sledece da se desi.Eto zbog toga ljudi kupuju novu daciju.
pre 7 godina
Recimo, za 10.000 eur se moze uzeti 3 godine star Volvo V60...ili S60... Probati taj Volvo negde pa probati Daciju...
(Argentto, 21. april 2018 15:26)
Jel ti nije palo na pamet da nesto nije u redu sa kolima kojima je pala cena 3 ili 4 puta za samo 3 godine? Razumeo bi da si rekao za neki Klio ili Megan, ali ako gledas polovne i ovaj Sandero mozes da nadjes polovan za male pare.
pre 7 godina
Vidim lepo vreme pa izmileli botovi konkurencije i lobija uvoznika polovnjaka. Dobro jutro i srećan rad.
pre 7 godina
botaničar, 23. april 2018 08:53
Ja se potpuno slažem sa tobom, da je najbolji automobil nov automobil, a da lobi uvoznika polovnjaka ima jasan interes da ovde ljude ubedi kako postoji dobar i jeftin polovnjak, star 2-3 godine, „malo prešao“ i da je „jeftin“. Naravno da to ne postoji. Možete danima i danima, mesecima i godinama da „guglate“ po netu. Ali, to nema. Osim pod „malo prešao“ neko misli i na 100 kkm godišnje, jer ima takvih na oglasima kao blata, a onih sa (napisanih) samo do 50 kkm je jako malo, a onda dosta koštaju.A posebno dosta koštaju ako je „kupljen nov u Srbiji“. I onda najjeftiniji dugoročno ispadne samo kupljen nov automobil. Ako nije dačija. Jer je ona preskupa u svetlu onoga što je sa nje skinuto.
pre 7 godina
1. Odakle vam ideja da neko kešira Dacia automobil. Skupite za učešće, uzmete beskamatni kredit 3000 eura/ 3 godine. Znači kupujete auto za 6-7k eura plus otplata na tri godine.
2. Isti 0.9tce ide u Twingo, Smart, Nissan Micra i Clio. Cena Micre sa ovim motorom je 12-13k eura, nazad ni približno mesta kao u Sanderu, plastika tvrda kao u Sanderu, opreme skoro isto.
3. Dok je bilo kupio sam Sandero 0.9tce+lpg,cena za gorivo (sačuvani svi računi za 2god) je 650din/100km. Za tu cenu morate da vozite dizel koji troši 4,3l/100km. Cena dizela u startu veća za 2k eura + skuplje održavanje. Cena registracije 15000 dinara.
4. Kao što neko reče za 15k km / godišnje, jedan odlazak na more, sasvim dovoljno (bar za mene), ništa neplanirano, još ni sijalicu nisam menjao.
pre 7 godina
Solidan auto,jedino što su ti novi motori(0.9 tce i 1.0 sce),još u fazi proveravanja i dokazivanja.Stari,dobri provereni 1.2 16v više ne ugrađuju. Baš šteta.I 1.4 8v i 1.6 8v su izuzetno pouzdani motori.Manuelni menjač i gore pomenuta motorizacija su dobra,stara,proverena kombinacija.Onaj taksista iz Kraljeva prešao milion km sa 1.4. motorom.
pre 7 godina
Ljudi nikada nemojte da poredite polovan automobl dve-tri godine star sa 100+ hiljada kilometara i nov automobil. Kako ne razumete da neki ljudi ne zele da imaju apsolutno nikakve iznenadne troskove. Neko zeli da uzme bazican, jeftini automobil, da se sa njim prevozi sa tacke A na tacku B sa osnovnom opremom tipa klime, i elektricnih podizaca prozora i radio cd-om i da sa tim autom ode samo jednom ili dva puta godisnje, u zavisnosti od predjene kilometraze, na redovan servis. Postoji nesto sto se zove operativni lizing gde postoji mogucnost da se auto jednostavno vrati pre potpune isplate lizinga i uzme novi.
pre 7 godina
Vozio sam ovu kombinaciju motor-menjac. Menjac je ocajan, ubedljivo najgori deo automobila. Potrosnja na 130 km/h, sto je normalna brzina kretanja na autoputu je bila 8.7 litara, onih 6.5 na 120 km/h mi deluju kao moguci na blazoj nizbrdici. Motore sa tri cilindra ne volim, ali je mozda jos i ponajbolji deo ovog auta. Uputstvo za upotrebu - ni reci o voznji ovog automatika, nema slova o Easy-R menjacu, govorim o srpskom trzistu, da ne bude zabune. Ako se ima u vidu da u korisnickom uputstvu ovaj menjac ne postoji, voleo bih da vidim kakva je servisna podrska Renaulta u srpskim servisima. Inace, ovi menjaci nisu nikakva sreca u eksploataciji, jako lose su se pokazali u smislu izdrzljivosti u Twingu prve generacije.
Dosta automobila sam promenio, i moje misljenje je da je ova kombinacija "krivi spoj". Ko zeli Sandero, neka potrazi drugu kombinaciju motora i menjaca.
pre 7 godina
i šta kažeš, ozbiljan polovnjak star 2-3 godine za 10000€? a nov košta preko trijes, četres....
al to brzo pada cena
pre 7 godina
Коме треба тај тип аутомобила, и наравно, ко није платежно способан за неки јачи, већи и бољи ауто те класе, мислим да има смисла размислити о овом ауту. Погрешно је, ма какав мотор имао овај ауто, а реално има слабашан, и ако је у техничком смислу иза немачко-јапанско_-ужнокореанско- европске конкуренције, поредити га са аутомобилима из често пута две класе ниже категорије.Том ауту не треба тражити "длаку у јајету" јер ће те сигурно наћи доста недостатака. Да закључим, добар ауто за оно што нуди, коме треба оно што Он нуди.
pre 7 godina
@dragi, 21. april 2018 10:57
Eee, Reno nije imao tu sreću da mu Zastava duguje.
Usput, i Yugo je koristio automatik by Renault. B-)
pre 7 godina
Dacija je najbolje novo vozilo za prosecnog Srbina (ne moze Dacija da se poredi ni sa jednim drigim autom jer je svaki drugi skuplji a ovde se frljaju sa hiljadama evra razlike kao da su 10 dinara). Nov auto za 8500 hiljada je san snova vecine nas. Drugo njihovo finansiranje je bez premca...
Prosle godine sam na sajmu uzeo Sandero samo sa LK i platio registraciju. Cepaj rate i uzivaj. Neko pomenu motor. Jeste 1.0sce tri cilindra ali ide kao zmaj jer ima vvt tehnologiju i blok je od aluminijuma.
Taj motor je razvijen u Airton Sena institutu u Brazilu i za mene je to dovoljno. Vozim jos uvek, uporedo, Senik iz 2002. i za mene je nova Dacija ostvarenje snova.
pre 7 godina
Slazem se da za novac nove dacie ima polovnjak...dok ne krenete u obilazak nasih placeva i vidite sta se u stavri nudi. Skoro sam vozio prijatelja da kupi polovan auto za oko 10.000e 2014-2015.Cudio sam kako moze auto za tri godine toliko da se unisti. On razocaran ode i pazario novu Astru sedan sa sajamskim popustom, mogu da kazem da je po ceni nekih ogoljenih modela dobio auto visoke klase sa odlicnom opremom
pre 7 godina
Evo jos malo 2 godine sam vlasnik sandera 1.2 16v. Odlican auto 8500 placen. Vise sam nego zadovoljan i opremom i samim autom.... metalik boja, klima, abs, esp, vise nego korektan audio sistem sa blututom komandama iza volana bez luksuza ali sve potrebno imate. Nikad ne bih dao te pare za nekog polovnjaka pa i da znam da je preso 150000 a svi su presli vise. Da bacam novac na odrzavanje jos ako je dizel turbina dizne zamajac sigurica. Ali ne svidja mi se sta rade sad sa daciom ovaj trocilindras je los motor vreme ce pokazati. Sami zakljucite 1.2 16v nisu ga izbacili iz klia a u sanderu je star.
pre 7 godina
Šta sve tu neću pročitati.
Stari motori? Pa Renault nema novojih od ovih što se ugrađuju u Dacija vozila.
Ne valja?
Dacija vozila pouzdanija su i manje se kvare od Renault vozila, a općenito Renault je digao dosta pouzdanost u zadnjih 5 godina. Sada se vrlo malo kvare do 120.000 km. Dacija jo i manje.
Dacija auti ne kvare se ništa više od Opela, VW-a, Peugeota ili Citroena.
Moje mišljenje o ovom motoru nije najbolje pogotovo za vožnju u gradu. Ima izraženu turbo rupu ispod 2.000 okretaja i do tada ne vuče. Onda počne vući, ali onda slijedi mijenjanje brzine i priča kreće ispočetka. Vrlo zamorno.
Potrošnja po gradu mu je slaba točka i kreće se od 8-9 litara.
Sjedala u Daciji su moja iduća najveća zamjerka. Spužva od koje je napravljeno punjenje je jednostavno premekana i ne podupire tijelo što se odražava kao neudobnost. Svako putovanje duže od sat vremena završava bolovima u pozadini.
Potrebna je nova konstrukcija karoserije (čvršća) i bolja sjedala da bi Dacija poboljšala prodaju (bitno).
Izgled unutrašnjosti viđen kod novog Dustera - obećava.
pre 7 godina
Dacia Logan ili Sandero u srednjem paketu opreme za 8100 evra su najjeftinija kola u Evropi.Novo je novo,pa makar i Dacia.Pristojan polovnjak ne može da se kupi ispod 5-6 hiljada.I opet nisi siguran ni u šta,ni koliko km je prešao,ni kako je održavan...Daš debele pare za mačku u džaku...
pre 7 godina
Ništa spektakularno, ok autić za te pare. Bio bi dobar izbor za obnavljanje prastarog voznog parka u našoj zemlji, ali bojim se da standardom nismo ni blizu tome.
pre 7 godina
@rog
Niko ne kaze da ce se 2 godine star auto raspasti, a nov trajati 10g. Poenta je da ti auto sa "normalnom" kilometrazom ne mozes uzeti tako povoljno. Znaci 2 god star auto sa 50000km nije tako jeftin kao sto urbana legenda kaze. A dati 15k eura ili vise za 2 godine star auro koji je presao 150 000 ili vise jeste rizik.
pre 7 godina
Najbolji je NOV auto, reče jednom davno, Henri Ford, kada su ga novinari pitali, koji je najbolji auto, očekujući , da kaže, da je to Ford...
pre 7 godina
Vidim, sve veliki eksperti za Dačiju a garant nikad nisu ni seli u istu a kamoli se vozili. Ja sam posedovao Sandero kupljen nov 2012 za 8.000 evra. Za tih šest godina jedina intervencija osim redovnih servisa je bila sijalica na faru. Prodao sam ga prošlog meseca za 4.000 evra i kupio novog Dastera. Cena u kešu je bila 13.000 evra sa nekim dodacima. Auto je prostran, gepek ogroman, ima četiri airbaga, ozvučenje, start-stop, sedište vozača podesivo po visini, klimu, maglenke, električne podizače prednjih prozora i još neke stvari. Meni i više nego dovoljno. Unutrašnjost i spoljašnost su upristojili, izgleda sasvim ok. Pogotovu mi se sviđa zadnji deo sa novim farovima. Naravno, plastika je i dalje tvrda ali je sve dobro spojeno i nema škripanja. Poboljšali su i zvučnu izolaciju ali se ne može porediti sa skupljim vozilima što je i očekivano. Prosečna potrošnja mi je oko 8,5 litara ali mi to i nije bitno jer ne prelazim puno kilometara godišnje. Kao pogodnost plaćanja u kešu dobio sam prvi servis besplatno i produženu garanciju na pet godina.
Polovnjake nikad nisam uzimao u obzir jer je to uvek mačka u džaku. Moj komšija je automehaničar i svaki dan ima pune ruke posla sa onim "ej bate, kakvu sam mašinu kupio, stara tri godine i prešla samo 50.000 km". Čovek je takođe sebi kupio novog Logana...to valjda nešto govori.
Meni je potreban solidan auto...tačka A - tačka B bez previše razmišljanja i glavobolja. vozim ga 5-6 godina, prodam ga, doplatim i opet uzmem novo. Nema greške.
pre 7 godina
@Sale BG Naravno da je Sandero manje udoban nego Laguna. Sandero je jeftini Klio. Posle Klia postoji Megan pa tek onda Laguna. Dakle, on je dve i po klase ispod. Naravno da je manje udoban. A tom logikom, ti gresis sto vozis Lagunu. Treba da kupis npr. Mercedes S 1992. godiste. On je sigurno udobniji od tvoje Lagune, a kosta jos manje. Ali je star. Isto kao i tvoja Laguna. Sandero je nov.
pre 7 godina
@DC
Ali to su Svajcarci, a Srbin misli da ako za cenu dacije kupi polovan bmw, da ce nekog ko se ne razume, zeznuti da pomisli da ima puno para.
pre 7 godina
Alfa Selespeed. Najbolji menjac kada je ispravan. Kada krene da crkava, prodaj auto, milion senzira kalibracija i popravki ga nikada nece vratiti u normalno stanje. Imao 3 godine, vise se napatio nego uzivao.
pre 7 godina
Koliko para, toliko i muzike.
67 Komentari
Sortiraj po: