65 Komentari

Sortiraj po:

Šteta

pre 5 godina

Ljudi citao sam jos jedan teks.Ne sudite ako ne znate pricu detaljno...Poginula mu je trudna verenica u saobracnoj nesreci....Cerka direktora jat u to vreme {znaci ozbiljno imovinsko stanje}...Da to nije bilo sve bi mu bilo drugacije...Nikad nebi otiso iz srbije..Imao bi porodicu i dete...Plata glumca u jdp uvek ekvivalent danasnjih 1000 evra...Plus zena sto zaradi...Imao bi super zivot...Sta jedna sekunda moze da ucicni...Saobracna nesreca cak nije ni bila teska,ali totalna neobicajna
(John Snow, 8. decembar 2020 23:42)

Video sam i ja taj intervju. Splet nesrećnih (tragičnih) okolnosti ne isključuje brojne greške i loše procene koje je napravio. Glumac koji podiže radnu knjižicu iz pozorišta u kom je radio, odbijanje uloga kao da je De Niro lično, odlazak u inostranstvo bez ikakvog plana, nekoliko brakova koje nije uspeo da sačuva... U Australiji je odbio glavnu ulogu u nekom filmu jer, zamislite "nije mogao da glumi i misli na engleskom jeziku". Previše je to prokockanih šansi za jedan život.

lala

pre 5 godina

Ni meni. Samo povratna karta do Sidneja ili Melburna je oko 2.000 dolara a ako placas dve pojedinacno onda i vise.
A sa tim parama mozes da zivis u Srbiji godinu dana da ne budes gladan.
(got, 08. decembar 2020 19:19)

"Da živiš da ne budeš gladan". Tebi je to život? Čovek je možda želeo malo više od toga da ne bude gladan, jel ga zbog toga treba osuđivati što je otišao negde da pokuša da mu možda bude bolje

Јабучило

pre 5 godina

Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)

Да додам нешто. Упознао сам пре неког времена Јеврејина Израелца који је дошао овде да живи. Питам га: "Побогу, па где од свих земаља у Србију?" Добих одговор: "Много ви кукате, а не знате како је другде."

Јабучило

pre 5 godina

Поштено вратио радну књижицу, поштено после радио да преживи. А распитајте се колико има глумаца по позориштима који примају плату, а живе у иностранству.

Rale iz 6 Kaplara

pre 5 godina

@ (Fid, 8. decembar 2020 20:03)

Postovani, ili ne znate ili ste pobrkali loncice; u Australiji, narocito zapadnoj, gde odavno boravim, svaki rad se poprilicno isplati.

xx257a

pre 5 godina

Najjaci su ovi ogranicenjaci sto misle da je smisao zivota motati kablove i tome slicno. Ljudine drage i nadasve vrijedne,morali bi znati da postoje ljudi koji imaju kvalifikacije za nesto vise ali im je pokvaren sistem onemogucio da rade ono sto treba da rade pa su mozda zato malo frustrirani. Znam da je to nekome tesko razumjeti ali probajte se potruditi i napregnuti sivu masu da razumijete i ove "pojedince"!

gastarbajter

pre 5 godina

To je problem tvoje subjektivne identitetske prirode. Pa se zapitaj. Ja se nikada u Srbiji ne mogu osetiti strancem, a ti posto se osecas kako kazes, zapitaj se prvo ko si uopste.

U pravu si. Ja sam izgleda srbin samo na papiru. Oduvek sam znao da po mentalitetu i radnim navikama(vredan sam i predan poslu) i po moralu (ne volim da lazem, kradem i da budem prevrtljiv) ne pripadam ovde.

gastarbajter

pre 5 godina

U inostranstvu moze da uspe onaj koji ima mnogo srece,ko ima nekog bliskog sebi u inostranstvu koji mu prvih godina moze pomoci,ali ne samo tako sto ce mu dati svoju supu da tamo prespava,vec ko ce mu obezbediti posao i povezati u krugove potrebne da bi tamo uspeli,a takvih je malo.Dakle 90% onih koji odu napolje,misleci da ce odlaskom na NISTA resiti sve probleme,propadnu.

Ja stvarno ne znam zasto mi uvek volimo da pametujemo u vezi stvari o kojima nista ne znamo. Ne mora svako ko ode iz ove zemlje trbuhom za kruhom da "spava u supi kod svoj daljeg rodjaka". Da li si nekad cuo za ljude koji rade na kruzerima, za ljude koji predaju djacima u kini, da li si cuo za ljude koji odu u USA preko work and travel programa? Na malti nas ima na hiljade, isto i u slovackoj u fabrikama, nemackoj, svedskoj, norveskoj sezonski poslovi- gde god sam bio svuda sam sreo nase ljude i retko se ko zalio. Ali ne, bolje je ostati ovde i raditi za 20-30 000din, u pravu si.

Hanzo Hasashi

pre 5 godina

Fid@ Napolju si stranac, sta to uopste znaci, naravno nista. Niko te ne maltretira, ne puni glavu glupostima, ne ubedjuje da je 250e plata i 200e penzija dovoljno za lagodan zivot, ne prica ti bajke kako smo najpametniji i kako nas svi mrze jer smo najbolji u svemu, ne postavlja ti nogu na svakom koraku, ne zivi se u proslosti, vec gleda napred. Mi zivimo u proslosti i forsiramo neke patriotske floskule kako bi prikupili glasove na izborima, narod se truje raznoraznim praznim inf. dok gospoda uzivaju u skupim odelima, na skupim letovanjima, uz vino cija cena premasuje godisnji penziju prosecnog penzionera.

Hanzo Hasashi

pre 5 godina

Fid@ Ma sta kazes, ostati u Srbiji zbog oca i majke, koji su proziveli svoj zivot kako su hteli? Ne idu ljudi van samo zbog novca, to je ono u cemu ti i tebi slicni gresite, vec zbog normalnijeg zivota i uredjenijeg sistema. Ako ovde ostajete samo zbog roditelja, cinite ogromnu gresku, vecu uslugu cinite i njima i sebi ako se snadjete i odete negde da zivite zivot dostojan coveka, verujte mi da vam i to roditelji zele. Sta uopste znaci svoj na svome i medju svojima, da se gledamo kako se patimo i ne mozemo jedni drugima da pomognemo, kao sto vecina i radi, samo tavori kroz zivot.

Andjelka

pre 5 godina

Uvek se na ovakve vesti javi gomila magacionera, vozača, ložača, prodavačica i ostalih sličnih profila da kaže kako može da se kopa i radi u magacinu kada propadneš kao umetnik. I kao, šta su oni posebni i drugačiji. Pa posebni su. Na jednog takvog talentovanog glumaca ili muzičara ide milion vas potrošne robe, vredne manje od one u magacinu u kome pakujete. Pa čak i kada ovako propadnu, za tih par godina uspeha i dobrih uloga, proživeli su više nego što ćete vi za ceo svoj životić. Ma i još trista takvih životića da živite. Srbi, najzavidniji narod. Zato i nismo za bolje od ovoga što živimo. Fuj!

Giška

pre 5 godina

Sećam ga se iz serije gde je glumio mladog Vuka Karadžića, potom na mitinzima SPO-a... Posle ga nije bilo nigde godinama, a onda pre nekiliko godina na Zelenom vencu...
Danas sam pročitao jedan tekst o njemu. Žao mi ga je zbog njegove životne muke, jer def.srećan nije bio a talenta mu nije falilo. Šta se sve isprelamalo kod njega, on samo zna. Ove dežurne pametnice neka ćute, nek ispoštuju nečiju smrt, nečiju muku a ne da pametuju, kako je mogao da radi, da živi. On je bar stekao kakvu-takvu popularnost i verovatno živeo časno. Neko nije sazdan da se izbori sa životom na način na koji to čine nekimdrugi, zato tišina. Boro, Bog dušu da ti prosti.

sale

pre 5 godina

JA ga se secam kao konferasijea sa mitinga i protesta opozicije devedesetih. Mislim da je prosao u zivotu bas kao nas tadasnji optimizam, nada i ocekivanja da ce se nesto promeniti...

Dora

pre 5 godina

A zasto nije kopao kanale, radio na kasi, tocio gorivo... nije svako stvoren da zablista na tv ekranu ali svako moze nesto da radi poput kasira, prodavca, fizikalca... nije sramota raditi da bi imao za hleb sramota je sedeti i cekati da te neko pozove, da ti neko udeli milostinju. Moja majka je kao mlada zena ostala udovica i to sa troje maloletne dece i ne da je rintala u kuci i oko dece nego je radila i na poslu da bi imali sta da jedemo i nije kukala.
(ma daaaa, 8. decembar 2020 20:27)

Dobro, nije kopao kanale ali je radio mnoge druge poslove, molerisao npr.
Poziv iz pozorišta nije bilo čekanje milostinje, nego prilika da radi svoj posao koga je voleo i za koga se školovao.

Sale

pre 5 godina

Neka je Bori laka zemlja. Veceras cu odgledati neku epizodu serije. A sto se tice tvog komentara samo cu ti reci da se ja kao vec dugogodisnji gastarbajter vise osecam kao stranac u svojoj rodjenoj zemlji nego u svim ostalim zemljama u kojima sam radio. Isto je i sa ljudima, ti "stranci" su mi blizi i prijatniji nego ovi nasi kad se vratim ovde. Pozdrav.
(gastarbajter, 08. decembar 2020 21:36)

To je problem tvoje subjektivne identitetske prirode. Pa se zapitaj. Ja se nikada u Srbiji ne mogu osetiti strancem, a ti posto se osecas kako kazes, zapitaj se prvo ko si uopste.

John Snow

pre 5 godina

Ljudi citao sam jos jedan teks.Ne sudite ako ne znate pricu detaljno...Poginula mu je trudna verenica u saobracnoj nesreci....Cerka direktora jat u to vreme {znaci ozbiljno imovinsko stanje}...Da to nije bilo sve bi mu bilo drugacije...Nikad nebi otiso iz srbije..Imao bi porodicu i dete...Plata glumca u jdp uvek ekvivalent danasnjih 1000 evra...Plus zena sto zaradi...Imao bi super zivot...Sta jedna sekunda moze da ucicni...Saobracna nesreca cak nije ni bila teska,ali totalna neobicajna

Fid

pre 5 godina

Najjaci su ovi koji su moji komentar prokomentarisali kroz "masu ti Vlade Divac,Tesla i Pupin".Ne moraju da mi masu uopste ni Divac ni Tesla ni Pupin,moze da mi mase i Veselin iz Donjeg Siljegova koji se snasao u Kanadi i sada lepo zivi.Ima i takvih,i bice ih,ali to je 5%,ajde casticu vas velikodusno pa neka bude i 10%! U inostranstvu moze da uspe onaj koji ima mnogo srece,ko ima nekog bliskog sebi u inostranstvu koji mu prvih godina moze pomoci,ali ne samo tako sto ce mu dati svoju supu da tamo prespava,vec ko ce mu obezbediti posao i povezati u krugove potrebne da bi tamo uspeli,a takvih je malo.Dakle 90% onih koji odu napolje,misleci da ce odlaskom na NISTA resiti sve probleme,propadnu.Ili su primorani da se vrate ovde,ili iz sujete i ponosa ne zele da se vrate da drugi ne bi videli propast,pa onda i u inostranstvu ustvari prezivljavaju.A koja je razlika muciti se i prezivljavati u inostranstvu i muciti se i prezivljavati u Srbiji? Nikakva.Osim one da si u Srbiji bar svoj na svome,medju svojima i sa svojima.Nije sve u parama.Normalnim ljudima je bitno i da im stari otac i majka ovde imaju koga pozvati za pomoc i da im donese hleb ili lek u starosti,a ne da pored zive dece,moraju da moljakaju neznance ili komsije da im dostave lek,dok im rodjena deca od sramote ne smeju da se vrate iz SAD gde su propali,jer im je vazniji ponos od sopstvenih roditelja.Mislite o tome,ako vam je iole do necega jos stalo u zivotu osim do kojeg evra vise u dzepu.

neutralni felš

pre 5 godina

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.
(Lorimer, 08. decembar 2020 21:09)

Baš si potrefio analogiju. Koliko je takvih u Srbiji? Pusti prazne priče. Proputovao sam dosta i znam dobro kako žive naši u inostranstvu.
(bajke su na drugom spratu, 08. decembar 2020 22:04)


a znaš li kako žive naši u rodjenoj zemlji?

krajišnik

pre 5 godina

Ma Njemačka je mama.
Plata ,zivot.
Zamisli nema pijanki utorkom i ne mozes voziti pjan ,pa potkupiti policiju sa 10,20€?
To je ta sloboda.
Eejjj pečeš svoju rakiju,hoće li mi to cerki platiti fakultet?
Ljudi pamet u glavu.

bajke su na drugom spratu

pre 5 godina

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.
(Lorimer, 08. decembar 2020 21:09)

Baš si potrefio analogiju. Koliko je takvih u Srbiji? Pusti prazne priče. Proputovao sam dosta i znam dobro kako žive naši u inostranstvu.

Munem ti blavora

pre 5 godina

Nije lose otici i probati i to nije za osudu,moje misljenje je da ovaj covek nije napravio ni jednu gresku,stisnes,spakujes se i odes,izdala ga je zena(mozda),ali zivot ide dalje...
Bravo za pokusaj,nikako za osudu!

zemunski kej

pre 5 godina

Secam ga se iz Zemunske gimnazije. Znali smo da mu je otac glumac Prsan iz Kapelskih kreijesova ali da ce i on tim putem nismo znali, Vise sam se druzio sa njegovim starijim bratom koji je bio pravi Zemunac. Pomogao mu je ocev prijatej Veljko Kadijevic sa ulogom mladog Vuka Karadzica. Medjutim kako se promenila politika dolaskom Milosevica i Seselja za njega nije vise bio mesta kao ni za njegovog oca .90 tih su otisli iSinisa Copic ,Savamala i Srdjan Pesic glumci iz Zemuna nikada se nisu vratili. Ovaj je bio nostalgican ali nesvestan da nista nije kao pre,

Kadrovi

pre 5 godina

Verovatno je pravio greske, mozda mladalacka sujeta, avanturizam ili sanjarenje, ko zna. To ipak ne znaci da je zaboravio da glumi i ne objasnjava zasto decenijama nije mogao da dobije nikakav angazman. Kod nas ima mnogo glumaca svih generacija bez posla. Uglavnom gledamo nekolicinu koja se pojavljuje svuda a za ovakve ljude gotovo da ne cujemo dok su zivi. Mozda je i do publike, vremena su se promenila.

Lorimer

pre 5 godina

Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.

neutralni felš

pre 5 godina

Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)


bolje biti stranac nego u rodjenoj zemlji slušati ovakve gluposti.

gastarbajter

pre 5 godina

nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 8. decembar 2020 20:03)

Neka je Bori laka zemlja. Veceras cu odgledati neku epizodu serije. A sto se tice tvog komentara samo cu ti reci da se ja kao vec dugogodisnji gastarbajter vise osecam kao stranac u svojoj rodjenoj zemlji nego u svim ostalim zemljama u kojima sam radio. Isto je i sa ljudima, ti "stranci" su mi blizi i prijatniji nego ovi nasi kad se vratim ovde. Pozdrav.

Опруга

pre 5 godina

Dusebriznici, ima posla u svakom magacinu u Srbiji, plata od 40 000 samo fizikalija to. Pa izvolte umetnici propali, muzicari itd sto kukate kako je kriza ako ne ide pevanje i crtanje zasucite rukave malo pa i sa nama ostalima radite. Muka mi ovih vesti vise
(boki, 08. decembar 2020 19:45)

Surovo, ali ima smisla. Sa druge strane, ne znamo tuđe muke i demone. Ne treba suditi.
Pokoj duši.

Dragi Ivić

pre 5 godina

Дружили смо се на ФДУ. Ми, с Организације стално смо ''вукли'' глумце на испитима и увек навијали за њих код строгих професора.
Нека ме Влада Савић (његов класић) исправи ако грешим, али то је била, вероватно, једина генерација глумаца у којој није био нико из Београда.

Добри наш колега, нека ти је лака ова тешка српска земља.

Fid

pre 5 godina

Neka pociva u miru! Licno ga najvise pamtim po ulozi putnika GSP-a u Srecnim ljudima kada se svadja sa Djuzom Stojiljkovicem koji je igrao Tintoreta.Ono sto medjutim posebno para usi,to je ta lakovernost i glupost,sto je i sam priznao u intervju pre par godina.Taj odlazak u Australiju na NISTA,za zenom koja ga je tamo ubrzo ostavila i udala se za drugog treba da bude lekcija svakom bandoglavcu u ovoj drzavi koji misli da ce resiti sve probleme ako popljuje sopstveni narod i zemlji i predje granicu,gde ga u SAD,Australiji,Nemackoj ili bilo gde drugo neko ceka sa koferom para i ne znam kakvim uslovima za srecan zivot.Kandic je takodje u tom intervjuu priznao i problem sa drogom zbog koje se lecio,a takodje je naveo i da je odbio par uloga povratku u Srbiju iz Australije.Dakle,najpre pobegnes za nekom bezvrednom zenom u Australiju i das otkaz u pozoristu ovde gde imas siguran posao,kakav takav ali ga imas,onda tamo propadnes i finansijski i ljubavno,ovde se vratis odbije par ponuda,i posle kukas i drugi je kriv? Pa sta su trebali,da ga vuku za rukav za neki angazman posle tih odbijanja a toliko glumaca ima koji jedva cekaju da zarade dinar.Ne ide to tako.Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!

mikac9

pre 5 godina

Secam ga se sa scene JDP, Kolubarska bitka, Misa Janketic igrao Vojvodu Misica. Davno je bilo, mozda 80ih.Pa mladog Vuka Karadzica. Ako je istina da je zbog vodjenja opozicionih mitinga dosao na crnu listu, onda gospodo koja ste za to odgovorni, nek vam je sa srecom, doci ce sve na naplatu. Nek mu je pokoj dusi, vechnaja pamjat.

ma daaaa

pre 5 godina

A zasto nije kopao kanale, radio na kasi, tocio gorivo... nije svako stvoren da zablista na tv ekranu ali svako moze nesto da radi poput kasira, prodavca, fizikalca... nije sramota raditi da bi imao za hleb sramota je sedeti i cekati da te neko pozove, da ti neko udeli milostinju. Moja majka je kao mlada zena ostala udovica i to sa troje maloletne dece i ne da je rintala u kuci i oko dece nego je radila i na poslu da bi imali sta da jedemo i nije kukala.

Nikola

pre 5 godina

umiru glumci u bedi,neki,a slihtare uz svaku vlast uzivaju,postaju bardovi,doajeni,kasnije reziseri.Tako je nazalost i u zivotu,prolaze oni bez obraza,lopovi i bagra,zato sto je sistem postavio takve standarde .

key and peele

pre 5 godina

@bgd011 - ljubi te mama pametnog, on je u australiji bio devet godina. "brzo se vrate", kazes i ostanes ziv. zeznuo se, nagovorila ga devojka da da otkaz u jdp i da odu dole. tamo ga ostavila i udala se. mislim da je patio od depresije. kad na to dodas da nije navalentan i poltron, to ti je kraj. do 98 mu sps nije bas dao sansu jer je podrzavao opoziciju (za razliku od berceka, kao sad goncic nrp) a kad se vratio nije se prodao dosu kao cvijanovic.

Čarobni prašak

pre 5 godina

Još jedan žalostan kraj nekoga iz "novotalasne" generacije. Ne znam da li je ijedna generacija umetnika u ovoj zemlji prošla gore od onih koji su rođeni tu negde oko 1960. godine. Njih je period devedesetih bukvalno uništio redom, kako one sa glumačke, tako i one sa muzičke scene i većina se nije snašla ni posle te nesrećne decenije.
Nakon velike popularnosti tokom osamdesetih godina, kada su se pojavili i uneli malo svežeg vazduha (i pomalo bunta) u periodu nakon Titove smrti, dolaskom devedesetih mnogi su se našli u nebranom grožđu, potpuno izgubljeni. Izgleda da nisu na vreme shvatili da je "žurka gotova" i da njihova popularnost koju su do tad stekli, više nikome ništa ne znači u vremenu ratova, sankcija i opšteg primitivizma. Mnogo njih je potonulo u svojim porocima, nemaštini, usamljenosti. Na prste se mogu izbrojati oni koji su sve to nekako pregurali i do danas ostali aktivni (mnogi eto više nisu ni živi)...osim onih koji su se prebacili u "zabavu za široke narodne mase" ili se politički aktivirali, oni ionako nikad nisu bili iskreni u onome što rade.

Alo

pre 5 godina

Večno sećanje, ali nije za Aleju velikana.
Varao je ženu i verovatno je voleo malo da popije (pošto je radio u kafani) a i bio je gord kada je podigao r. knjižicu iz pozorišta. A to su grešni postupci koji ga promptno i automatski isključuju iz odabranog društva polusvetaca koji su tamo sahranjeni ili će biti.

Goran Loznica

pre 5 godina

Srpski glumac Borivoje Kandić umro je u 59. godini, a poslednjih godina živeo je izdržavajući se od čišćenja jedne kafane na Zelenom vencu i majčine penzije.



-Čovek koji je imao kičmu. Nije se brukao po raznim štalama(reality programima). Kakva je tragedija ovog društva da razne Tijanu Ajfon i ostale starlete plivaju u parama a umetnici umiru u siromaštvu.


-Bajo moj, ogledalo Srbije u 21 veku...

Nedrag Kobac

pre 5 godina

Država srbija uvek je vodila računa
o svojim umetnicima!
od đure jakšiča dositeja do
današnjih umetnika!
(mile pile, 8. decembar 2020 18:59)


Država Srbija bi možda vodila računa o umetnicima i svima drugima da ima više para i da je vekovima nisu napadale i pljačkale genocidne okupatorske imperije, počevši od Rima, pa preko Vizantije, Osmanlija, Austro-Ugara, nacista i NATO fašista!

Деки

pre 5 godina

Тип човека који је могао да опстане само у југосоцијализму. Човек кога неко треба да вуче за рукав да би радио, који даје отказ а да га не чека нешто друго, који ће да буде чистач јер му образ не дозвољава да неког пита за посао, врстан глумац/мајстор али га нико не зове да ради а он неће да се нуди. Код кога још пролази ова прича?

got

pre 5 godina

Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji brzo odu, a još brže se vrate.
(bgd011, 8. decembar 2020 18:36)
Ni meni. Samo povratna karta do Sidneja ili Melburna je oko 2.000 dolara a ako placas dve pojedinacno onda i vise.
A sa tim parama mozes da zivis u Srbiji godinu dana da ne budes gladan.

Srbi nasilnici

pre 5 godina

Glumci nam umiru u bedi i siromaštvu.

zlatno doba
zlatno runo
zlatno stado
(Buca, 08. decembar 2020 18:06)

Ne razumem sto bi trebalo glumci da budu iznad običnog čoveka.... Svako ima svoju sudbinu i svako donosi odluke u svom životu... On je napravio više grešaka u životu, zbog svoje "stidljivosti" nije hteo nikog da pita za posao a nije bio stidljiv da uzima majčinu penziju....

boki

pre 5 godina

Dusebriznici, ima posla u svakom magacinu u Srbiji, plata od 40 000 samo fizikalija to. Pa izvolte umetnici propali, muzicari itd sto kukate kako je kriza ako ne ide pevanje i crtanje zasucite rukave malo pa i sa nama ostalima radite. Muka mi ovih vesti vise

Hmh...

pre 5 godina

Upoznao sam ga ima skoro 30 godina kod ortaka na žurci - čovek je zračio pozitivnom energijom, uneo je toliko šale, da su nas vilice bolele od smeha. Posle mi uvek bilo smešno kad ga vidim u nekoj ozbiljnoj ulozi... Šteta... Pokoj mu duši.

bgd011

pre 5 godina

Tužna vest.
Pitam se samo sa kojim planom je išao za Australiju?
Ne rastu tamo dolari na eukaliptusu, nego treba da se radi naporno. I ne ide se tamo tek tako, nego sa jasnim planom.
Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji brzo odu, a još brže se vrate.

...

pre 5 godina

Možda ja nisam dobro razumela tekst, on nije bio bolestan ili nekim hendikepom sprečen da radi? Razumem da je imao problema da dobije uloge zbog nekih stvari iz prošlosti ali ne razumem zašto je morao da živi u krajnjoj bedi radeći možda sat vremena dnevno čisteći kafanu ujutru? Jeste da u Srbiji nije baš sjajna situacija, ali on je bio obrazovan čovek koji je umeo sigurna sam da se pristojno ponaša i izražava, uvek može da se nađe neki poslić za bar minimalac da može da se preživljava ako ništa drugo. I sama sam radila u kafiću, kladionici, knjižari kada nisam mogla da nađem ništa bolje.

Protoss

pre 5 godina

Najlepse ali i najbolnije je umreti od tuge.. Mozda zvuci kao oksimoron, ali to je to.. Umro je od tuge... Samo onaj koji je prolazio kroz to, ima takva osecanja, dusu, emocije, ZIVOTNE NENORMALNE LOMOVE, zna o cemu pricam.

duga

pre 5 godina

Svaki covek neku svoju muku ima, zalosno je Kako tek na kraju i previse kasno shvatimo gde smo pogresili . Valjda ce bar na onome svetu naci svoj mir a kako ce njegova majka ovo da prezivi , bas zalosno

Hmh...

pre 5 godina

Upoznao sam ga ima skoro 30 godina kod ortaka na žurci - čovek je zračio pozitivnom energijom, uneo je toliko šale, da su nas vilice bolele od smeha. Posle mi uvek bilo smešno kad ga vidim u nekoj ozbiljnoj ulozi... Šteta... Pokoj mu duši.

...

pre 5 godina

Možda ja nisam dobro razumela tekst, on nije bio bolestan ili nekim hendikepom sprečen da radi? Razumem da je imao problema da dobije uloge zbog nekih stvari iz prošlosti ali ne razumem zašto je morao da živi u krajnjoj bedi radeći možda sat vremena dnevno čisteći kafanu ujutru? Jeste da u Srbiji nije baš sjajna situacija, ali on je bio obrazovan čovek koji je umeo sigurna sam da se pristojno ponaša i izražava, uvek može da se nađe neki poslić za bar minimalac da može da se preživljava ako ništa drugo. I sama sam radila u kafiću, kladionici, knjižari kada nisam mogla da nađem ništa bolje.

Protoss

pre 5 godina

Najlepse ali i najbolnije je umreti od tuge.. Mozda zvuci kao oksimoron, ali to je to.. Umro je od tuge... Samo onaj koji je prolazio kroz to, ima takva osecanja, dusu, emocije, ZIVOTNE NENORMALNE LOMOVE, zna o cemu pricam.

Nikola

pre 5 godina

umiru glumci u bedi,neki,a slihtare uz svaku vlast uzivaju,postaju bardovi,doajeni,kasnije reziseri.Tako je nazalost i u zivotu,prolaze oni bez obraza,lopovi i bagra,zato sto je sistem postavio takve standarde .

duga

pre 5 godina

Svaki covek neku svoju muku ima, zalosno je Kako tek na kraju i previse kasno shvatimo gde smo pogresili . Valjda ce bar na onome svetu naci svoj mir a kako ce njegova majka ovo da prezivi , bas zalosno

Čarobni prašak

pre 5 godina

Još jedan žalostan kraj nekoga iz "novotalasne" generacije. Ne znam da li je ijedna generacija umetnika u ovoj zemlji prošla gore od onih koji su rođeni tu negde oko 1960. godine. Njih je period devedesetih bukvalno uništio redom, kako one sa glumačke, tako i one sa muzičke scene i većina se nije snašla ni posle te nesrećne decenije.
Nakon velike popularnosti tokom osamdesetih godina, kada su se pojavili i uneli malo svežeg vazduha (i pomalo bunta) u periodu nakon Titove smrti, dolaskom devedesetih mnogi su se našli u nebranom grožđu, potpuno izgubljeni. Izgleda da nisu na vreme shvatili da je "žurka gotova" i da njihova popularnost koju su do tad stekli, više nikome ništa ne znači u vremenu ratova, sankcija i opšteg primitivizma. Mnogo njih je potonulo u svojim porocima, nemaštini, usamljenosti. Na prste se mogu izbrojati oni koji su sve to nekako pregurali i do danas ostali aktivni (mnogi eto više nisu ni živi)...osim onih koji su se prebacili u "zabavu za široke narodne mase" ili se politički aktivirali, oni ionako nikad nisu bili iskreni u onome što rade.

Goran Loznica

pre 5 godina

Srpski glumac Borivoje Kandić umro je u 59. godini, a poslednjih godina živeo je izdržavajući se od čišćenja jedne kafane na Zelenom vencu i majčine penzije.



-Čovek koji je imao kičmu. Nije se brukao po raznim štalama(reality programima). Kakva je tragedija ovog društva da razne Tijanu Ajfon i ostale starlete plivaju u parama a umetnici umiru u siromaštvu.


-Bajo moj, ogledalo Srbije u 21 veku...

key and peele

pre 5 godina

@bgd011 - ljubi te mama pametnog, on je u australiji bio devet godina. "brzo se vrate", kazes i ostanes ziv. zeznuo se, nagovorila ga devojka da da otkaz u jdp i da odu dole. tamo ga ostavila i udala se. mislim da je patio od depresije. kad na to dodas da nije navalentan i poltron, to ti je kraj. do 98 mu sps nije bas dao sansu jer je podrzavao opoziciju (za razliku od berceka, kao sad goncic nrp) a kad se vratio nije se prodao dosu kao cvijanovic.

Опруга

pre 5 godina

Dusebriznici, ima posla u svakom magacinu u Srbiji, plata od 40 000 samo fizikalija to. Pa izvolte umetnici propali, muzicari itd sto kukate kako je kriza ako ne ide pevanje i crtanje zasucite rukave malo pa i sa nama ostalima radite. Muka mi ovih vesti vise
(boki, 08. decembar 2020 19:45)

Surovo, ali ima smisla. Sa druge strane, ne znamo tuđe muke i demone. Ne treba suditi.
Pokoj duši.

Dragi Ivić

pre 5 godina

Дружили смо се на ФДУ. Ми, с Организације стално смо ''вукли'' глумце на испитима и увек навијали за њих код строгих професора.
Нека ме Влада Савић (његов класић) исправи ако грешим, али то је била, вероватно, једина генерација глумаца у којој није био нико из Београда.

Добри наш колега, нека ти је лака ова тешка српска земља.

Fid

pre 5 godina

Neka pociva u miru! Licno ga najvise pamtim po ulozi putnika GSP-a u Srecnim ljudima kada se svadja sa Djuzom Stojiljkovicem koji je igrao Tintoreta.Ono sto medjutim posebno para usi,to je ta lakovernost i glupost,sto je i sam priznao u intervju pre par godina.Taj odlazak u Australiju na NISTA,za zenom koja ga je tamo ubrzo ostavila i udala se za drugog treba da bude lekcija svakom bandoglavcu u ovoj drzavi koji misli da ce resiti sve probleme ako popljuje sopstveni narod i zemlji i predje granicu,gde ga u SAD,Australiji,Nemackoj ili bilo gde drugo neko ceka sa koferom para i ne znam kakvim uslovima za srecan zivot.Kandic je takodje u tom intervjuu priznao i problem sa drogom zbog koje se lecio,a takodje je naveo i da je odbio par uloga povratku u Srbiju iz Australije.Dakle,najpre pobegnes za nekom bezvrednom zenom u Australiju i das otkaz u pozoristu ovde gde imas siguran posao,kakav takav ali ga imas,onda tamo propadnes i finansijski i ljubavno,ovde se vratis odbije par ponuda,i posle kukas i drugi je kriv? Pa sta su trebali,da ga vuku za rukav za neki angazman posle tih odbijanja a toliko glumaca ima koji jedva cekaju da zarade dinar.Ne ide to tako.Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!

neutralni felš

pre 5 godina

Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)


bolje biti stranac nego u rodjenoj zemlji slušati ovakve gluposti.

gastarbajter

pre 5 godina

nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 8. decembar 2020 20:03)

Neka je Bori laka zemlja. Veceras cu odgledati neku epizodu serije. A sto se tice tvog komentara samo cu ti reci da se ja kao vec dugogodisnji gastarbajter vise osecam kao stranac u svojoj rodjenoj zemlji nego u svim ostalim zemljama u kojima sam radio. Isto je i sa ljudima, ti "stranci" su mi blizi i prijatniji nego ovi nasi kad se vratim ovde. Pozdrav.

Lorimer

pre 5 godina

Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.

zemunski kej

pre 5 godina

Secam ga se iz Zemunske gimnazije. Znali smo da mu je otac glumac Prsan iz Kapelskih kreijesova ali da ce i on tim putem nismo znali, Vise sam se druzio sa njegovim starijim bratom koji je bio pravi Zemunac. Pomogao mu je ocev prijatej Veljko Kadijevic sa ulogom mladog Vuka Karadzica. Medjutim kako se promenila politika dolaskom Milosevica i Seselja za njega nije vise bio mesta kao ni za njegovog oca .90 tih su otisli iSinisa Copic ,Savamala i Srdjan Pesic glumci iz Zemuna nikada se nisu vratili. Ovaj je bio nostalgican ali nesvestan da nista nije kao pre,

bgd011

pre 5 godina

Tužna vest.
Pitam se samo sa kojim planom je išao za Australiju?
Ne rastu tamo dolari na eukaliptusu, nego treba da se radi naporno. I ne ide se tamo tek tako, nego sa jasnim planom.
Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji brzo odu, a još brže se vrate.

Dora

pre 5 godina

A zasto nije kopao kanale, radio na kasi, tocio gorivo... nije svako stvoren da zablista na tv ekranu ali svako moze nesto da radi poput kasira, prodavca, fizikalca... nije sramota raditi da bi imao za hleb sramota je sedeti i cekati da te neko pozove, da ti neko udeli milostinju. Moja majka je kao mlada zena ostala udovica i to sa troje maloletne dece i ne da je rintala u kuci i oko dece nego je radila i na poslu da bi imali sta da jedemo i nije kukala.
(ma daaaa, 8. decembar 2020 20:27)

Dobro, nije kopao kanale ali je radio mnoge druge poslove, molerisao npr.
Poziv iz pozorišta nije bilo čekanje milostinje, nego prilika da radi svoj posao koga je voleo i za koga se školovao.

mikac9

pre 5 godina

Secam ga se sa scene JDP, Kolubarska bitka, Misa Janketic igrao Vojvodu Misica. Davno je bilo, mozda 80ih.Pa mladog Vuka Karadzica. Ako je istina da je zbog vodjenja opozicionih mitinga dosao na crnu listu, onda gospodo koja ste za to odgovorni, nek vam je sa srecom, doci ce sve na naplatu. Nek mu je pokoj dusi, vechnaja pamjat.

neutralni felš

pre 5 godina

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.
(Lorimer, 08. decembar 2020 21:09)

Baš si potrefio analogiju. Koliko je takvih u Srbiji? Pusti prazne priče. Proputovao sam dosta i znam dobro kako žive naši u inostranstvu.
(bajke su na drugom spratu, 08. decembar 2020 22:04)


a znaš li kako žive naši u rodjenoj zemlji?

Nedrag Kobac

pre 5 godina

Država srbija uvek je vodila računa
o svojim umetnicima!
od đure jakšiča dositeja do
današnjih umetnika!
(mile pile, 8. decembar 2020 18:59)


Država Srbija bi možda vodila računa o umetnicima i svima drugima da ima više para i da je vekovima nisu napadale i pljačkale genocidne okupatorske imperije, počevši od Rima, pa preko Vizantije, Osmanlija, Austro-Ugara, nacista i NATO fašista!

Fid

pre 5 godina

Najjaci su ovi koji su moji komentar prokomentarisali kroz "masu ti Vlade Divac,Tesla i Pupin".Ne moraju da mi masu uopste ni Divac ni Tesla ni Pupin,moze da mi mase i Veselin iz Donjeg Siljegova koji se snasao u Kanadi i sada lepo zivi.Ima i takvih,i bice ih,ali to je 5%,ajde casticu vas velikodusno pa neka bude i 10%! U inostranstvu moze da uspe onaj koji ima mnogo srece,ko ima nekog bliskog sebi u inostranstvu koji mu prvih godina moze pomoci,ali ne samo tako sto ce mu dati svoju supu da tamo prespava,vec ko ce mu obezbediti posao i povezati u krugove potrebne da bi tamo uspeli,a takvih je malo.Dakle 90% onih koji odu napolje,misleci da ce odlaskom na NISTA resiti sve probleme,propadnu.Ili su primorani da se vrate ovde,ili iz sujete i ponosa ne zele da se vrate da drugi ne bi videli propast,pa onda i u inostranstvu ustvari prezivljavaju.A koja je razlika muciti se i prezivljavati u inostranstvu i muciti se i prezivljavati u Srbiji? Nikakva.Osim one da si u Srbiji bar svoj na svome,medju svojima i sa svojima.Nije sve u parama.Normalnim ljudima je bitno i da im stari otac i majka ovde imaju koga pozvati za pomoc i da im donese hleb ili lek u starosti,a ne da pored zive dece,moraju da moljakaju neznance ili komsije da im dostave lek,dok im rodjena deca od sramote ne smeju da se vrate iz SAD gde su propali,jer im je vazniji ponos od sopstvenih roditelja.Mislite o tome,ako vam je iole do necega jos stalo u zivotu osim do kojeg evra vise u dzepu.

John Snow

pre 5 godina

Ljudi citao sam jos jedan teks.Ne sudite ako ne znate pricu detaljno...Poginula mu je trudna verenica u saobracnoj nesreci....Cerka direktora jat u to vreme {znaci ozbiljno imovinsko stanje}...Da to nije bilo sve bi mu bilo drugacije...Nikad nebi otiso iz srbije..Imao bi porodicu i dete...Plata glumca u jdp uvek ekvivalent danasnjih 1000 evra...Plus zena sto zaradi...Imao bi super zivot...Sta jedna sekunda moze da ucicni...Saobracna nesreca cak nije ni bila teska,ali totalna neobicajna

Kadrovi

pre 5 godina

Verovatno je pravio greske, mozda mladalacka sujeta, avanturizam ili sanjarenje, ko zna. To ipak ne znaci da je zaboravio da glumi i ne objasnjava zasto decenijama nije mogao da dobije nikakav angazman. Kod nas ima mnogo glumaca svih generacija bez posla. Uglavnom gledamo nekolicinu koja se pojavljuje svuda a za ovakve ljude gotovo da ne cujemo dok su zivi. Mozda je i do publike, vremena su se promenila.

Srbi nasilnici

pre 5 godina

Glumci nam umiru u bedi i siromaštvu.

zlatno doba
zlatno runo
zlatno stado
(Buca, 08. decembar 2020 18:06)

Ne razumem sto bi trebalo glumci da budu iznad običnog čoveka.... Svako ima svoju sudbinu i svako donosi odluke u svom životu... On je napravio više grešaka u životu, zbog svoje "stidljivosti" nije hteo nikog da pita za posao a nije bio stidljiv da uzima majčinu penziju....

boki

pre 5 godina

Dusebriznici, ima posla u svakom magacinu u Srbiji, plata od 40 000 samo fizikalija to. Pa izvolte umetnici propali, muzicari itd sto kukate kako je kriza ako ne ide pevanje i crtanje zasucite rukave malo pa i sa nama ostalima radite. Muka mi ovih vesti vise

bajke su na drugom spratu

pre 5 godina

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.
(Lorimer, 08. decembar 2020 21:09)

Baš si potrefio analogiju. Koliko je takvih u Srbiji? Pusti prazne priče. Proputovao sam dosta i znam dobro kako žive naši u inostranstvu.

krajišnik

pre 5 godina

Ma Njemačka je mama.
Plata ,zivot.
Zamisli nema pijanki utorkom i ne mozes voziti pjan ,pa potkupiti policiju sa 10,20€?
To je ta sloboda.
Eejjj pečeš svoju rakiju,hoće li mi to cerki platiti fakultet?
Ljudi pamet u glavu.

Munem ti blavora

pre 5 godina

Nije lose otici i probati i to nije za osudu,moje misljenje je da ovaj covek nije napravio ni jednu gresku,stisnes,spakujes se i odes,izdala ga je zena(mozda),ali zivot ide dalje...
Bravo za pokusaj,nikako za osudu!

ma daaaa

pre 5 godina

A zasto nije kopao kanale, radio na kasi, tocio gorivo... nije svako stvoren da zablista na tv ekranu ali svako moze nesto da radi poput kasira, prodavca, fizikalca... nije sramota raditi da bi imao za hleb sramota je sedeti i cekati da te neko pozove, da ti neko udeli milostinju. Moja majka je kao mlada zena ostala udovica i to sa troje maloletne dece i ne da je rintala u kuci i oko dece nego je radila i na poslu da bi imali sta da jedemo i nije kukala.

Деки

pre 5 godina

Тип човека који је могао да опстане само у југосоцијализму. Човек кога неко треба да вуче за рукав да би радио, који даје отказ а да га не чека нешто друго, који ће да буде чистач јер му образ не дозвољава да неког пита за посао, врстан глумац/мајстор али га нико не зове да ради а он неће да се нуди. Код кога још пролази ова прича?

Sale

pre 5 godina

Neka je Bori laka zemlja. Veceras cu odgledati neku epizodu serije. A sto se tice tvog komentara samo cu ti reci da se ja kao vec dugogodisnji gastarbajter vise osecam kao stranac u svojoj rodjenoj zemlji nego u svim ostalim zemljama u kojima sam radio. Isto je i sa ljudima, ti "stranci" su mi blizi i prijatniji nego ovi nasi kad se vratim ovde. Pozdrav.
(gastarbajter, 08. decembar 2020 21:36)

To je problem tvoje subjektivne identitetske prirode. Pa se zapitaj. Ja se nikada u Srbiji ne mogu osetiti strancem, a ti posto se osecas kako kazes, zapitaj se prvo ko si uopste.

Alo

pre 5 godina

Večno sećanje, ali nije za Aleju velikana.
Varao je ženu i verovatno je voleo malo da popije (pošto je radio u kafani) a i bio je gord kada je podigao r. knjižicu iz pozorišta. A to su grešni postupci koji ga promptno i automatski isključuju iz odabranog društva polusvetaca koji su tamo sahranjeni ili će biti.

got

pre 5 godina

Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji brzo odu, a još brže se vrate.
(bgd011, 8. decembar 2020 18:36)
Ni meni. Samo povratna karta do Sidneja ili Melburna je oko 2.000 dolara a ako placas dve pojedinacno onda i vise.
A sa tim parama mozes da zivis u Srbiji godinu dana da ne budes gladan.

Šteta

pre 5 godina

Ljudi citao sam jos jedan teks.Ne sudite ako ne znate pricu detaljno...Poginula mu je trudna verenica u saobracnoj nesreci....Cerka direktora jat u to vreme {znaci ozbiljno imovinsko stanje}...Da to nije bilo sve bi mu bilo drugacije...Nikad nebi otiso iz srbije..Imao bi porodicu i dete...Plata glumca u jdp uvek ekvivalent danasnjih 1000 evra...Plus zena sto zaradi...Imao bi super zivot...Sta jedna sekunda moze da ucicni...Saobracna nesreca cak nije ni bila teska,ali totalna neobicajna
(John Snow, 8. decembar 2020 23:42)

Video sam i ja taj intervju. Splet nesrećnih (tragičnih) okolnosti ne isključuje brojne greške i loše procene koje je napravio. Glumac koji podiže radnu knjižicu iz pozorišta u kom je radio, odbijanje uloga kao da je De Niro lično, odlazak u inostranstvo bez ikakvog plana, nekoliko brakova koje nije uspeo da sačuva... U Australiji je odbio glavnu ulogu u nekom filmu jer, zamislite "nije mogao da glumi i misli na engleskom jeziku". Previše je to prokockanih šansi za jedan život.

Јабучило

pre 5 godina

Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)

Да додам нешто. Упознао сам пре неког времена Јеврејина Израелца који је дошао овде да живи. Питам га: "Побогу, па где од свих земаља у Србију?" Добих одговор: "Много ви кукате, а не знате како је другде."

gastarbajter

pre 5 godina

U inostranstvu moze da uspe onaj koji ima mnogo srece,ko ima nekog bliskog sebi u inostranstvu koji mu prvih godina moze pomoci,ali ne samo tako sto ce mu dati svoju supu da tamo prespava,vec ko ce mu obezbediti posao i povezati u krugove potrebne da bi tamo uspeli,a takvih je malo.Dakle 90% onih koji odu napolje,misleci da ce odlaskom na NISTA resiti sve probleme,propadnu.

Ja stvarno ne znam zasto mi uvek volimo da pametujemo u vezi stvari o kojima nista ne znamo. Ne mora svako ko ode iz ove zemlje trbuhom za kruhom da "spava u supi kod svoj daljeg rodjaka". Da li si nekad cuo za ljude koji rade na kruzerima, za ljude koji predaju djacima u kini, da li si cuo za ljude koji odu u USA preko work and travel programa? Na malti nas ima na hiljade, isto i u slovackoj u fabrikama, nemackoj, svedskoj, norveskoj sezonski poslovi- gde god sam bio svuda sam sreo nase ljude i retko se ko zalio. Ali ne, bolje je ostati ovde i raditi za 20-30 000din, u pravu si.

Јабучило

pre 5 godina

Поштено вратио радну књижицу, поштено после радио да преживи. А распитајте се колико има глумаца по позориштима који примају плату, а живе у иностранству.

lala

pre 5 godina

Ni meni. Samo povratna karta do Sidneja ili Melburna je oko 2.000 dolara a ako placas dve pojedinacno onda i vise.
A sa tim parama mozes da zivis u Srbiji godinu dana da ne budes gladan.
(got, 08. decembar 2020 19:19)

"Da živiš da ne budeš gladan". Tebi je to život? Čovek je možda želeo malo više od toga da ne bude gladan, jel ga zbog toga treba osuđivati što je otišao negde da pokuša da mu možda bude bolje

Giška

pre 5 godina

Sećam ga se iz serije gde je glumio mladog Vuka Karadžića, potom na mitinzima SPO-a... Posle ga nije bilo nigde godinama, a onda pre nekiliko godina na Zelenom vencu...
Danas sam pročitao jedan tekst o njemu. Žao mi ga je zbog njegove životne muke, jer def.srećan nije bio a talenta mu nije falilo. Šta se sve isprelamalo kod njega, on samo zna. Ove dežurne pametnice neka ćute, nek ispoštuju nečiju smrt, nečiju muku a ne da pametuju, kako je mogao da radi, da živi. On je bar stekao kakvu-takvu popularnost i verovatno živeo časno. Neko nije sazdan da se izbori sa životom na način na koji to čine nekimdrugi, zato tišina. Boro, Bog dušu da ti prosti.

gastarbajter

pre 5 godina

To je problem tvoje subjektivne identitetske prirode. Pa se zapitaj. Ja se nikada u Srbiji ne mogu osetiti strancem, a ti posto se osecas kako kazes, zapitaj se prvo ko si uopste.

U pravu si. Ja sam izgleda srbin samo na papiru. Oduvek sam znao da po mentalitetu i radnim navikama(vredan sam i predan poslu) i po moralu (ne volim da lazem, kradem i da budem prevrtljiv) ne pripadam ovde.

sale

pre 5 godina

JA ga se secam kao konferasijea sa mitinga i protesta opozicije devedesetih. Mislim da je prosao u zivotu bas kao nas tadasnji optimizam, nada i ocekivanja da ce se nesto promeniti...

Andjelka

pre 5 godina

Uvek se na ovakve vesti javi gomila magacionera, vozača, ložača, prodavačica i ostalih sličnih profila da kaže kako može da se kopa i radi u magacinu kada propadneš kao umetnik. I kao, šta su oni posebni i drugačiji. Pa posebni su. Na jednog takvog talentovanog glumaca ili muzičara ide milion vas potrošne robe, vredne manje od one u magacinu u kome pakujete. Pa čak i kada ovako propadnu, za tih par godina uspeha i dobrih uloga, proživeli su više nego što ćete vi za ceo svoj životić. Ma i još trista takvih životića da živite. Srbi, najzavidniji narod. Zato i nismo za bolje od ovoga što živimo. Fuj!

Hanzo Hasashi

pre 5 godina

Fid@ Ma sta kazes, ostati u Srbiji zbog oca i majke, koji su proziveli svoj zivot kako su hteli? Ne idu ljudi van samo zbog novca, to je ono u cemu ti i tebi slicni gresite, vec zbog normalnijeg zivota i uredjenijeg sistema. Ako ovde ostajete samo zbog roditelja, cinite ogromnu gresku, vecu uslugu cinite i njima i sebi ako se snadjete i odete negde da zivite zivot dostojan coveka, verujte mi da vam i to roditelji zele. Sta uopste znaci svoj na svome i medju svojima, da se gledamo kako se patimo i ne mozemo jedni drugima da pomognemo, kao sto vecina i radi, samo tavori kroz zivot.

Hanzo Hasashi

pre 5 godina

Fid@ Napolju si stranac, sta to uopste znaci, naravno nista. Niko te ne maltretira, ne puni glavu glupostima, ne ubedjuje da je 250e plata i 200e penzija dovoljno za lagodan zivot, ne prica ti bajke kako smo najpametniji i kako nas svi mrze jer smo najbolji u svemu, ne postavlja ti nogu na svakom koraku, ne zivi se u proslosti, vec gleda napred. Mi zivimo u proslosti i forsiramo neke patriotske floskule kako bi prikupili glasove na izborima, narod se truje raznoraznim praznim inf. dok gospoda uzivaju u skupim odelima, na skupim letovanjima, uz vino cija cena premasuje godisnji penziju prosecnog penzionera.

xx257a

pre 5 godina

Najjaci su ovi ogranicenjaci sto misle da je smisao zivota motati kablove i tome slicno. Ljudine drage i nadasve vrijedne,morali bi znati da postoje ljudi koji imaju kvalifikacije za nesto vise ali im je pokvaren sistem onemogucio da rade ono sto treba da rade pa su mozda zato malo frustrirani. Znam da je to nekome tesko razumjeti ali probajte se potruditi i napregnuti sivu masu da razumijete i ove "pojedince"!

Rale iz 6 Kaplara

pre 5 godina

@ (Fid, 8. decembar 2020 20:03)

Postovani, ili ne znate ili ste pobrkali loncice; u Australiji, narocito zapadnoj, gde odavno boravim, svaki rad se poprilicno isplati.

Nedrag Kobac

pre 5 godina

Država srbija uvek je vodila računa
o svojim umetnicima!
od đure jakšiča dositeja do
današnjih umetnika!
(mile pile, 8. decembar 2020 18:59)


Država Srbija bi možda vodila računa o umetnicima i svima drugima da ima više para i da je vekovima nisu napadale i pljačkale genocidne okupatorske imperije, počevši od Rima, pa preko Vizantije, Osmanlija, Austro-Ugara, nacista i NATO fašista!

Fid

pre 5 godina

Neka pociva u miru! Licno ga najvise pamtim po ulozi putnika GSP-a u Srecnim ljudima kada se svadja sa Djuzom Stojiljkovicem koji je igrao Tintoreta.Ono sto medjutim posebno para usi,to je ta lakovernost i glupost,sto je i sam priznao u intervju pre par godina.Taj odlazak u Australiju na NISTA,za zenom koja ga je tamo ubrzo ostavila i udala se za drugog treba da bude lekcija svakom bandoglavcu u ovoj drzavi koji misli da ce resiti sve probleme ako popljuje sopstveni narod i zemlji i predje granicu,gde ga u SAD,Australiji,Nemackoj ili bilo gde drugo neko ceka sa koferom para i ne znam kakvim uslovima za srecan zivot.Kandic je takodje u tom intervjuu priznao i problem sa drogom zbog koje se lecio,a takodje je naveo i da je odbio par uloga povratku u Srbiju iz Australije.Dakle,najpre pobegnes za nekom bezvrednom zenom u Australiju i das otkaz u pozoristu ovde gde imas siguran posao,kakav takav ali ga imas,onda tamo propadnes i finansijski i ljubavno,ovde se vratis odbije par ponuda,i posle kukas i drugi je kriv? Pa sta su trebali,da ga vuku za rukav za neki angazman posle tih odbijanja a toliko glumaca ima koji jedva cekaju da zarade dinar.Ne ide to tako.Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!

boki

pre 5 godina

Dusebriznici, ima posla u svakom magacinu u Srbiji, plata od 40 000 samo fizikalija to. Pa izvolte umetnici propali, muzicari itd sto kukate kako je kriza ako ne ide pevanje i crtanje zasucite rukave malo pa i sa nama ostalima radite. Muka mi ovih vesti vise

Sale

pre 5 godina

Neka je Bori laka zemlja. Veceras cu odgledati neku epizodu serije. A sto se tice tvog komentara samo cu ti reci da se ja kao vec dugogodisnji gastarbajter vise osecam kao stranac u svojoj rodjenoj zemlji nego u svim ostalim zemljama u kojima sam radio. Isto je i sa ljudima, ti "stranci" su mi blizi i prijatniji nego ovi nasi kad se vratim ovde. Pozdrav.
(gastarbajter, 08. decembar 2020 21:36)

To je problem tvoje subjektivne identitetske prirode. Pa se zapitaj. Ja se nikada u Srbiji ne mogu osetiti strancem, a ti posto se osecas kako kazes, zapitaj se prvo ko si uopste.

Alo

pre 5 godina

Večno sećanje, ali nije za Aleju velikana.
Varao je ženu i verovatno je voleo malo da popije (pošto je radio u kafani) a i bio je gord kada je podigao r. knjižicu iz pozorišta. A to su grešni postupci koji ga promptno i automatski isključuju iz odabranog društva polusvetaca koji su tamo sahranjeni ili će biti.

Деки

pre 5 godina

Тип човека који је могао да опстане само у југосоцијализму. Човек кога неко треба да вуче за рукав да би радио, који даје отказ а да га не чека нешто друго, који ће да буде чистач јер му образ не дозвољава да неког пита за посао, врстан глумац/мајстор али га нико не зове да ради а он неће да се нуди. Код кога још пролази ова прича?

Fid

pre 5 godina

Najjaci su ovi koji su moji komentar prokomentarisali kroz "masu ti Vlade Divac,Tesla i Pupin".Ne moraju da mi masu uopste ni Divac ni Tesla ni Pupin,moze da mi mase i Veselin iz Donjeg Siljegova koji se snasao u Kanadi i sada lepo zivi.Ima i takvih,i bice ih,ali to je 5%,ajde casticu vas velikodusno pa neka bude i 10%! U inostranstvu moze da uspe onaj koji ima mnogo srece,ko ima nekog bliskog sebi u inostranstvu koji mu prvih godina moze pomoci,ali ne samo tako sto ce mu dati svoju supu da tamo prespava,vec ko ce mu obezbediti posao i povezati u krugove potrebne da bi tamo uspeli,a takvih je malo.Dakle 90% onih koji odu napolje,misleci da ce odlaskom na NISTA resiti sve probleme,propadnu.Ili su primorani da se vrate ovde,ili iz sujete i ponosa ne zele da se vrate da drugi ne bi videli propast,pa onda i u inostranstvu ustvari prezivljavaju.A koja je razlika muciti se i prezivljavati u inostranstvu i muciti se i prezivljavati u Srbiji? Nikakva.Osim one da si u Srbiji bar svoj na svome,medju svojima i sa svojima.Nije sve u parama.Normalnim ljudima je bitno i da im stari otac i majka ovde imaju koga pozvati za pomoc i da im donese hleb ili lek u starosti,a ne da pored zive dece,moraju da moljakaju neznance ili komsije da im dostave lek,dok im rodjena deca od sramote ne smeju da se vrate iz SAD gde su propali,jer im je vazniji ponos od sopstvenih roditelja.Mislite o tome,ako vam je iole do necega jos stalo u zivotu osim do kojeg evra vise u dzepu.

Lorimer

pre 5 godina

Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.

neutralni felš

pre 5 godina

Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)


bolje biti stranac nego u rodjenoj zemlji slušati ovakve gluposti.

bgd011

pre 5 godina

Tužna vest.
Pitam se samo sa kojim planom je išao za Australiju?
Ne rastu tamo dolari na eukaliptusu, nego treba da se radi naporno. I ne ide se tamo tek tako, nego sa jasnim planom.
Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji brzo odu, a još brže se vrate.

Srbi nasilnici

pre 5 godina

Glumci nam umiru u bedi i siromaštvu.

zlatno doba
zlatno runo
zlatno stado
(Buca, 08. decembar 2020 18:06)

Ne razumem sto bi trebalo glumci da budu iznad običnog čoveka.... Svako ima svoju sudbinu i svako donosi odluke u svom životu... On je napravio više grešaka u životu, zbog svoje "stidljivosti" nije hteo nikog da pita za posao a nije bio stidljiv da uzima majčinu penziju....

got

pre 5 godina

Nikad mi nisu bili jasni ljudi koji brzo odu, a još brže se vrate.
(bgd011, 8. decembar 2020 18:36)
Ni meni. Samo povratna karta do Sidneja ili Melburna je oko 2.000 dolara a ako placas dve pojedinacno onda i vise.
A sa tim parama mozes da zivis u Srbiji godinu dana da ne budes gladan.

ma daaaa

pre 5 godina

A zasto nije kopao kanale, radio na kasi, tocio gorivo... nije svako stvoren da zablista na tv ekranu ali svako moze nesto da radi poput kasira, prodavca, fizikalca... nije sramota raditi da bi imao za hleb sramota je sedeti i cekati da te neko pozove, da ti neko udeli milostinju. Moja majka je kao mlada zena ostala udovica i to sa troje maloletne dece i ne da je rintala u kuci i oko dece nego je radila i na poslu da bi imali sta da jedemo i nije kukala.

bajke su na drugom spratu

pre 5 godina

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.
(Lorimer, 08. decembar 2020 21:09)

Baš si potrefio analogiju. Koliko je takvih u Srbiji? Pusti prazne priče. Proputovao sam dosta i znam dobro kako žive naši u inostranstvu.

...

pre 5 godina

Možda ja nisam dobro razumela tekst, on nije bio bolestan ili nekim hendikepom sprečen da radi? Razumem da je imao problema da dobije uloge zbog nekih stvari iz prošlosti ali ne razumem zašto je morao da živi u krajnjoj bedi radeći možda sat vremena dnevno čisteći kafanu ujutru? Jeste da u Srbiji nije baš sjajna situacija, ali on je bio obrazovan čovek koji je umeo sigurna sam da se pristojno ponaša i izražava, uvek može da se nađe neki poslić za bar minimalac da može da se preživljava ako ništa drugo. I sama sam radila u kafiću, kladionici, knjižari kada nisam mogla da nađem ništa bolje.

gastarbajter

pre 5 godina

nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 8. decembar 2020 20:03)

Neka je Bori laka zemlja. Veceras cu odgledati neku epizodu serije. A sto se tice tvog komentara samo cu ti reci da se ja kao vec dugogodisnji gastarbajter vise osecam kao stranac u svojoj rodjenoj zemlji nego u svim ostalim zemljama u kojima sam radio. Isto je i sa ljudima, ti "stranci" su mi blizi i prijatniji nego ovi nasi kad se vratim ovde. Pozdrav.

krajišnik

pre 5 godina

Ma Njemačka je mama.
Plata ,zivot.
Zamisli nema pijanki utorkom i ne mozes voziti pjan ,pa potkupiti policiju sa 10,20€?
To je ta sloboda.
Eejjj pečeš svoju rakiju,hoće li mi to cerki platiti fakultet?
Ljudi pamet u glavu.

neutralni felš

pre 5 godina

Eno maše ti Vlade Divac, kuka što ne osta u Prijepolju, nego ga prevariše svetla velikoga grada. Tesla i Pupin svojevremeno priznali da bi mnogo više postigli u Smiljanu, odnosno Idvoru, žalili do kraja života što su emigrirali.
(Lorimer, 08. decembar 2020 21:09)

Baš si potrefio analogiju. Koliko je takvih u Srbiji? Pusti prazne priče. Proputovao sam dosta i znam dobro kako žive naši u inostranstvu.
(bajke su na drugom spratu, 08. decembar 2020 22:04)


a znaš li kako žive naši u rodjenoj zemlji?

Goran Loznica

pre 5 godina

Srpski glumac Borivoje Kandić umro je u 59. godini, a poslednjih godina živeo je izdržavajući se od čišćenja jedne kafane na Zelenom vencu i majčine penzije.



-Čovek koji je imao kičmu. Nije se brukao po raznim štalama(reality programima). Kakva je tragedija ovog društva da razne Tijanu Ajfon i ostale starlete plivaju u parama a umetnici umiru u siromaštvu.


-Bajo moj, ogledalo Srbije u 21 veku...

Protoss

pre 5 godina

Najlepse ali i najbolnije je umreti od tuge.. Mozda zvuci kao oksimoron, ali to je to.. Umro je od tuge... Samo onaj koji je prolazio kroz to, ima takva osecanja, dusu, emocije, ZIVOTNE NENORMALNE LOMOVE, zna o cemu pricam.

Čarobni prašak

pre 5 godina

Još jedan žalostan kraj nekoga iz "novotalasne" generacije. Ne znam da li je ijedna generacija umetnika u ovoj zemlji prošla gore od onih koji su rođeni tu negde oko 1960. godine. Njih je period devedesetih bukvalno uništio redom, kako one sa glumačke, tako i one sa muzičke scene i većina se nije snašla ni posle te nesrećne decenije.
Nakon velike popularnosti tokom osamdesetih godina, kada su se pojavili i uneli malo svežeg vazduha (i pomalo bunta) u periodu nakon Titove smrti, dolaskom devedesetih mnogi su se našli u nebranom grožđu, potpuno izgubljeni. Izgleda da nisu na vreme shvatili da je "žurka gotova" i da njihova popularnost koju su do tad stekli, više nikome ništa ne znači u vremenu ratova, sankcija i opšteg primitivizma. Mnogo njih je potonulo u svojim porocima, nemaštini, usamljenosti. Na prste se mogu izbrojati oni koji su sve to nekako pregurali i do danas ostali aktivni (mnogi eto više nisu ni živi)...osim onih koji su se prebacili u "zabavu za široke narodne mase" ili se politički aktivirali, oni ionako nikad nisu bili iskreni u onome što rade.

Nikola

pre 5 godina

umiru glumci u bedi,neki,a slihtare uz svaku vlast uzivaju,postaju bardovi,doajeni,kasnije reziseri.Tako je nazalost i u zivotu,prolaze oni bez obraza,lopovi i bagra,zato sto je sistem postavio takve standarde .

key and peele

pre 5 godina

@bgd011 - ljubi te mama pametnog, on je u australiji bio devet godina. "brzo se vrate", kazes i ostanes ziv. zeznuo se, nagovorila ga devojka da da otkaz u jdp i da odu dole. tamo ga ostavila i udala se. mislim da je patio od depresije. kad na to dodas da nije navalentan i poltron, to ti je kraj. do 98 mu sps nije bas dao sansu jer je podrzavao opoziciju (za razliku od berceka, kao sad goncic nrp) a kad se vratio nije se prodao dosu kao cvijanovic.

Dora

pre 5 godina

A zasto nije kopao kanale, radio na kasi, tocio gorivo... nije svako stvoren da zablista na tv ekranu ali svako moze nesto da radi poput kasira, prodavca, fizikalca... nije sramota raditi da bi imao za hleb sramota je sedeti i cekati da te neko pozove, da ti neko udeli milostinju. Moja majka je kao mlada zena ostala udovica i to sa troje maloletne dece i ne da je rintala u kuci i oko dece nego je radila i na poslu da bi imali sta da jedemo i nije kukala.
(ma daaaa, 8. decembar 2020 20:27)

Dobro, nije kopao kanale ali je radio mnoge druge poslove, molerisao npr.
Poziv iz pozorišta nije bilo čekanje milostinje, nego prilika da radi svoj posao koga je voleo i za koga se školovao.

John Snow

pre 5 godina

Ljudi citao sam jos jedan teks.Ne sudite ako ne znate pricu detaljno...Poginula mu je trudna verenica u saobracnoj nesreci....Cerka direktora jat u to vreme {znaci ozbiljno imovinsko stanje}...Da to nije bilo sve bi mu bilo drugacije...Nikad nebi otiso iz srbije..Imao bi porodicu i dete...Plata glumca u jdp uvek ekvivalent danasnjih 1000 evra...Plus zena sto zaradi...Imao bi super zivot...Sta jedna sekunda moze da ucicni...Saobracna nesreca cak nije ni bila teska,ali totalna neobicajna

Опруга

pre 5 godina

Dusebriznici, ima posla u svakom magacinu u Srbiji, plata od 40 000 samo fizikalija to. Pa izvolte umetnici propali, muzicari itd sto kukate kako je kriza ako ne ide pevanje i crtanje zasucite rukave malo pa i sa nama ostalima radite. Muka mi ovih vesti vise
(boki, 08. decembar 2020 19:45)

Surovo, ali ima smisla. Sa druge strane, ne znamo tuđe muke i demone. Ne treba suditi.
Pokoj duši.

Hmh...

pre 5 godina

Upoznao sam ga ima skoro 30 godina kod ortaka na žurci - čovek je zračio pozitivnom energijom, uneo je toliko šale, da su nas vilice bolele od smeha. Posle mi uvek bilo smešno kad ga vidim u nekoj ozbiljnoj ulozi... Šteta... Pokoj mu duši.

Kadrovi

pre 5 godina

Verovatno je pravio greske, mozda mladalacka sujeta, avanturizam ili sanjarenje, ko zna. To ipak ne znaci da je zaboravio da glumi i ne objasnjava zasto decenijama nije mogao da dobije nikakav angazman. Kod nas ima mnogo glumaca svih generacija bez posla. Uglavnom gledamo nekolicinu koja se pojavljuje svuda a za ovakve ljude gotovo da ne cujemo dok su zivi. Mozda je i do publike, vremena su se promenila.

zemunski kej

pre 5 godina

Secam ga se iz Zemunske gimnazije. Znali smo da mu je otac glumac Prsan iz Kapelskih kreijesova ali da ce i on tim putem nismo znali, Vise sam se druzio sa njegovim starijim bratom koji je bio pravi Zemunac. Pomogao mu je ocev prijatej Veljko Kadijevic sa ulogom mladog Vuka Karadzica. Medjutim kako se promenila politika dolaskom Milosevica i Seselja za njega nije vise bio mesta kao ni za njegovog oca .90 tih su otisli iSinisa Copic ,Savamala i Srdjan Pesic glumci iz Zemuna nikada se nisu vratili. Ovaj je bio nostalgican ali nesvestan da nista nije kao pre,

Munem ti blavora

pre 5 godina

Nije lose otici i probati i to nije za osudu,moje misljenje je da ovaj covek nije napravio ni jednu gresku,stisnes,spakujes se i odes,izdala ga je zena(mozda),ali zivot ide dalje...
Bravo za pokusaj,nikako za osudu!

duga

pre 5 godina

Svaki covek neku svoju muku ima, zalosno je Kako tek na kraju i previse kasno shvatimo gde smo pogresili . Valjda ce bar na onome svetu naci svoj mir a kako ce njegova majka ovo da prezivi , bas zalosno

mikac9

pre 5 godina

Secam ga se sa scene JDP, Kolubarska bitka, Misa Janketic igrao Vojvodu Misica. Davno je bilo, mozda 80ih.Pa mladog Vuka Karadzica. Ako je istina da je zbog vodjenja opozicionih mitinga dosao na crnu listu, onda gospodo koja ste za to odgovorni, nek vam je sa srecom, doci ce sve na naplatu. Nek mu je pokoj dusi, vechnaja pamjat.

gastarbajter

pre 5 godina

To je problem tvoje subjektivne identitetske prirode. Pa se zapitaj. Ja se nikada u Srbiji ne mogu osetiti strancem, a ti posto se osecas kako kazes, zapitaj se prvo ko si uopste.

U pravu si. Ja sam izgleda srbin samo na papiru. Oduvek sam znao da po mentalitetu i radnim navikama(vredan sam i predan poslu) i po moralu (ne volim da lazem, kradem i da budem prevrtljiv) ne pripadam ovde.

Dragi Ivić

pre 5 godina

Дружили смо се на ФДУ. Ми, с Организације стално смо ''вукли'' глумце на испитима и увек навијали за њих код строгих професора.
Нека ме Влада Савић (његов класић) исправи ако грешим, али то је била, вероватно, једина генерација глумаца у којој није био нико из Београда.

Добри наш колега, нека ти је лака ова тешка српска земља.

Andjelka

pre 5 godina

Uvek se na ovakve vesti javi gomila magacionera, vozača, ložača, prodavačica i ostalih sličnih profila da kaže kako može da se kopa i radi u magacinu kada propadneš kao umetnik. I kao, šta su oni posebni i drugačiji. Pa posebni su. Na jednog takvog talentovanog glumaca ili muzičara ide milion vas potrošne robe, vredne manje od one u magacinu u kome pakujete. Pa čak i kada ovako propadnu, za tih par godina uspeha i dobrih uloga, proživeli su više nego što ćete vi za ceo svoj životić. Ma i još trista takvih životića da živite. Srbi, najzavidniji narod. Zato i nismo za bolje od ovoga što živimo. Fuj!

lala

pre 5 godina

Ni meni. Samo povratna karta do Sidneja ili Melburna je oko 2.000 dolara a ako placas dve pojedinacno onda i vise.
A sa tim parama mozes da zivis u Srbiji godinu dana da ne budes gladan.
(got, 08. decembar 2020 19:19)

"Da živiš da ne budeš gladan". Tebi je to život? Čovek je možda želeo malo više od toga da ne bude gladan, jel ga zbog toga treba osuđivati što je otišao negde da pokuša da mu možda bude bolje

Hanzo Hasashi

pre 5 godina

Fid@ Ma sta kazes, ostati u Srbiji zbog oca i majke, koji su proziveli svoj zivot kako su hteli? Ne idu ljudi van samo zbog novca, to je ono u cemu ti i tebi slicni gresite, vec zbog normalnijeg zivota i uredjenijeg sistema. Ako ovde ostajete samo zbog roditelja, cinite ogromnu gresku, vecu uslugu cinite i njima i sebi ako se snadjete i odete negde da zivite zivot dostojan coveka, verujte mi da vam i to roditelji zele. Sta uopste znaci svoj na svome i medju svojima, da se gledamo kako se patimo i ne mozemo jedni drugima da pomognemo, kao sto vecina i radi, samo tavori kroz zivot.

Hanzo Hasashi

pre 5 godina

Fid@ Napolju si stranac, sta to uopste znaci, naravno nista. Niko te ne maltretira, ne puni glavu glupostima, ne ubedjuje da je 250e plata i 200e penzija dovoljno za lagodan zivot, ne prica ti bajke kako smo najpametniji i kako nas svi mrze jer smo najbolji u svemu, ne postavlja ti nogu na svakom koraku, ne zivi se u proslosti, vec gleda napred. Mi zivimo u proslosti i forsiramo neke patriotske floskule kako bi prikupili glasove na izborima, narod se truje raznoraznim praznim inf. dok gospoda uzivaju u skupim odelima, na skupim letovanjima, uz vino cija cena premasuje godisnji penziju prosecnog penzionera.

xx257a

pre 5 godina

Najjaci su ovi ogranicenjaci sto misle da je smisao zivota motati kablove i tome slicno. Ljudine drage i nadasve vrijedne,morali bi znati da postoje ljudi koji imaju kvalifikacije za nesto vise ali im je pokvaren sistem onemogucio da rade ono sto treba da rade pa su mozda zato malo frustrirani. Znam da je to nekome tesko razumjeti ali probajte se potruditi i napregnuti sivu masu da razumijete i ove "pojedince"!

Rale iz 6 Kaplara

pre 5 godina

@ (Fid, 8. decembar 2020 20:03)

Postovani, ili ne znate ili ste pobrkali loncice; u Australiji, narocito zapadnoj, gde odavno boravim, svaki rad se poprilicno isplati.

Giška

pre 5 godina

Sećam ga se iz serije gde je glumio mladog Vuka Karadžića, potom na mitinzima SPO-a... Posle ga nije bilo nigde godinama, a onda pre nekiliko godina na Zelenom vencu...
Danas sam pročitao jedan tekst o njemu. Žao mi ga je zbog njegove životne muke, jer def.srećan nije bio a talenta mu nije falilo. Šta se sve isprelamalo kod njega, on samo zna. Ove dežurne pametnice neka ćute, nek ispoštuju nečiju smrt, nečiju muku a ne da pametuju, kako je mogao da radi, da živi. On je bar stekao kakvu-takvu popularnost i verovatno živeo časno. Neko nije sazdan da se izbori sa životom na način na koji to čine nekimdrugi, zato tišina. Boro, Bog dušu da ti prosti.

sale

pre 5 godina

JA ga se secam kao konferasijea sa mitinga i protesta opozicije devedesetih. Mislim da je prosao u zivotu bas kao nas tadasnji optimizam, nada i ocekivanja da ce se nesto promeniti...

gastarbajter

pre 5 godina

U inostranstvu moze da uspe onaj koji ima mnogo srece,ko ima nekog bliskog sebi u inostranstvu koji mu prvih godina moze pomoci,ali ne samo tako sto ce mu dati svoju supu da tamo prespava,vec ko ce mu obezbediti posao i povezati u krugove potrebne da bi tamo uspeli,a takvih je malo.Dakle 90% onih koji odu napolje,misleci da ce odlaskom na NISTA resiti sve probleme,propadnu.

Ja stvarno ne znam zasto mi uvek volimo da pametujemo u vezi stvari o kojima nista ne znamo. Ne mora svako ko ode iz ove zemlje trbuhom za kruhom da "spava u supi kod svoj daljeg rodjaka". Da li si nekad cuo za ljude koji rade na kruzerima, za ljude koji predaju djacima u kini, da li si cuo za ljude koji odu u USA preko work and travel programa? Na malti nas ima na hiljade, isto i u slovackoj u fabrikama, nemackoj, svedskoj, norveskoj sezonski poslovi- gde god sam bio svuda sam sreo nase ljude i retko se ko zalio. Ali ne, bolje je ostati ovde i raditi za 20-30 000din, u pravu si.

Јабучило

pre 5 godina

Поштено вратио радну књижицу, поштено после радио да преживи. А распитајте се колико има глумаца по позориштима који примају плату, а живе у иностранству.

Јабучило

pre 5 godina

Ljudi,Srbija je daleko od najsrecnije zemlje,ali zapamtite,nigde ne cvetaju ruze,nigde vam nece biti bolje samo zato sto vam neki mediokriteti napune glavu da je Srbija najgora,i trudite se da umesto pustih snova o bezanju odavde,budete svoj na svome,a neka vrata ce se ako vredite otvoriti.Napolju si uvek stranac.Zapamti to!
(Fid, 08. decembar 2020 20:03)

Да додам нешто. Упознао сам пре неког времена Јеврејина Израелца који је дошао овде да живи. Питам га: "Побогу, па где од свих земаља у Србију?" Добих одговор: "Много ви кукате, а не знате како је другде."

Šteta

pre 5 godina

Ljudi citao sam jos jedan teks.Ne sudite ako ne znate pricu detaljno...Poginula mu je trudna verenica u saobracnoj nesreci....Cerka direktora jat u to vreme {znaci ozbiljno imovinsko stanje}...Da to nije bilo sve bi mu bilo drugacije...Nikad nebi otiso iz srbije..Imao bi porodicu i dete...Plata glumca u jdp uvek ekvivalent danasnjih 1000 evra...Plus zena sto zaradi...Imao bi super zivot...Sta jedna sekunda moze da ucicni...Saobracna nesreca cak nije ni bila teska,ali totalna neobicajna
(John Snow, 8. decembar 2020 23:42)

Video sam i ja taj intervju. Splet nesrećnih (tragičnih) okolnosti ne isključuje brojne greške i loše procene koje je napravio. Glumac koji podiže radnu knjižicu iz pozorišta u kom je radio, odbijanje uloga kao da je De Niro lično, odlazak u inostranstvo bez ikakvog plana, nekoliko brakova koje nije uspeo da sačuva... U Australiji je odbio glavnu ulogu u nekom filmu jer, zamislite "nije mogao da glumi i misli na engleskom jeziku". Previše je to prokockanih šansi za jedan život.