Petak, 24.05.2013.

10:32

Izbori u BG: Demokrate spokojne

Demokrate spokojno čekaju odluku stranaka iz republičke vlasti, ali i podsećaju da je ovo dvadeseta najava SNS da će rušiti gradsku vlast i gradonačelnika.

Izvor: Danas

Izbori u BG: Demokrate spokojne IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

gradska vila

pre 13 godina

Potpuno se slazem da od izbora u Beogradu ne treba bežati i da oni moraju da budu u svojoj suštini drugačiji od onoga što nam kroz medijske ratove nude DS i SNS, ali mi je jos besmislenije da o tome govore oni koji ucestvuju u vlasti, "kupe kajmak" gde stignu i pri tome ne snosne nikakvu odgovornost.

franja50

pre 13 godina

Ovo što Šapić priča je daleko od istine! Vidimo šta ste uradili za nas i ne bih bila tak uverena da će i sutra svaki treći Beograđanin da glasa za vas!

ObiWanKenobi

pre 13 godina

"Što je Đilas duže na vlasti u Beogradu to je njegov rejting sve manji, i izbori u Zemunu će pokazati da on više nema 35% podrške birača, o kojoj Đilas stalno priča, nego je pitanje da li sada ima i 10% podrške, ili mu je rejting i manji."
(emilija, 24. maj 2013 12:18)
--------------------------------
Za SNS botove i dronove: Zemun je uvek bio radikalsko uporiste, izuzev centra grada, gde je DS uvek dobijao. Nazalost po nas Zemunce, uvek su presudjivali glasovi Karlovcica, Petrovcica, Batajnice, gde su se na kolima do pre petnaestak godina vise mogle videti tablice KNN (Knin), nego BG. Toliko.

Krstinja

pre 13 godina

Poslednja dva meseca su plasirali sve same lazi na racun SNS "od aflatoksina do insulina". Toliko o tome koliko su demokrate spokojne.

reality check

pre 13 godina

Ne znam na cemu zasnivaju toliki optimizam,kada dosadasnjim vodjenjem grada nisu opravdali dato poverenje gradjana.
(011, 24. maj 2013 19:31)

Možda na osnovu toga što je Vučić već gubio u Beogradu? Onako, katastrofično :).

Rus

pre 13 godina

Ne razumem kako mogu da budu spokojni, šta su to dobro učinili za ovaj narod, bitne su im samo fotelje, nigde rezultata njihove vlasti u Beogradu. Narodu su potrebne promene. Podrška SNS-u

Boško

pre 13 godina

Izbori, nego šta! Neka se narod izjasni o tome da li će podršku pružiti čoveku koji je izgradio krajnje nefunkcionalan most na adi za bezobrazno velike pare i koji je uveo reketaški bus plus sistem u gradski prevoz, ili će se opredeliti za bolju opciju kojoj je stalo da pomogne Beograđanima, a ne da se bogati preko preskupih projekata i privatnih firmi..

Rada

pre 13 godina

Ako sam dobro shvatila, naprednjaci očekuju pobedu na izborima u junu. Ne znam samo na osnovu čega. Valjda na osnovu još težeg života koji su nam spremili. Na osnovu zatvaranja na desetine hiljada radnih mesta, na uvođenu novih nameta, sve većih cena, na nakaradnim zakonima koje donose, na zakonu koji je oslobodio najveće kriminalce koji nam šetaju po gradu, na osnovu toga što su pozapošljavali sve svoje kadrove a kleli su se da toga više neće biti, na osnovu svih afera poput mleka, nestašice insulina i mnogih drugih, na osnovu svih velikih, vajnih, takozvanih njihovih stručnjaka koji ne znaju šta rade. SRAMOTA!

malo stila

pre 13 godina

Nisam siguran da su bas spokojni,svima postaje jasno da Beograd ima losu vlast koju treba promeniti sto skorije
(Rajkovic, 24. maj 2013 15:49)

Možda da ste još napisali ono - "i Vinča i Leštane su protiv Đilasa", ili: "Ja, kao razočarani DS glasač...", ipak malko dobija na težini, znate :D.

Nikola

pre 13 godina

Da je SNS hteo da menja ovu ststocinsku vlast, oni bi to uradili pre godinu dana.

Dosadasnjih 20 najava rusenja Djilasa je bila samo periodican lek za smirenje beogradske organizacije SNS-a kojoj nije jasno zasto SNS i dalje kritikuje Djilasa a Drzi ga na toj funkciji.

LDPovac

pre 13 godina

Hvala Bogu da su spokojni. SNS samo da napravi još jedan miting "Vojvođana" u Novom Sadu, ovde više nemaju šta da traže. ...
(Ravijojla, 24. maj 2013 13:37)

Ona scena gde momci nose preko pola Zmaj - Jovine ogroman transparent "DOLE VOJVODINA" je onako, baš pucanj u nogu, bokericom :D.

Kosmopolita

pre 13 godina

Gresite silno!! imaju ogromnu poodrsku sa svih strana, narod se okrece protiv Djilasa u Beogradu!! Ne mozemo da jedemo most i da placamo skup gsp!! Hocemo posao!!
(miroslavw, 24. maj 2013 14:43)

Naravno. A posao će vam dati SNS čim dođe na vlast, kao onoj damici što se javila u emisiju Utisak.
Ili, bolje rečeno - što ne dođete malko u neke gradove gde je već SNS na vlasti - ne sećam se da su Prostran ili Vučičević otvarali neka radna mesta...

A inače ste baš Beograđanin?
Da, da...:)

realistic

pre 13 godina

Kako moze da bude spokojan u Beogradu!! Sa trenutnim rezultatima koji su uradjeni, jako su mali da bi imao ogromnu podrsku!! Narod sve vise menja misljenje i mislim da trenutno je ds najveci gubitnik glasaca ne samo u Beogradu nego i celoj Srbiji!!!

miroslavw

pre 13 godina

Naprednjaci nemaju sanse u BG-u
(Izbirac, 24. maj 2013 14:11)

Gresite silno!! imaju ogromnu poodrsku sa svih strana, narod se okrece protiv Djilasa u Beogradu!! Ne mozemo da jedemo most i da placamo skup gsp!! Hocemo posao!!

Jagodiceva

pre 13 godina

G-dine Sapicu, rejting DS-a ste kreirali sami, tako da ce izborni rezultati biti pravo stanje vaseg rada i zalaganja .
S pravom mirno cekate izbore jer ko jos gubi ono sto vec nema...?!

PreDragMC

pre 13 godina

Gledajuci Djilasa preko malih TV ekrana, izgleda smireno, spokojno, ali ipak to je samo fasada u dubini svoje duse, ako je ima, jede se kao beo hleb od straha da li ce nesto naci gde je i on umesan!

Bgd_70

pre 13 godina

Bolje bi bilo da se LDP pokrije usima. Gradjani su ih kaznili zbog sece platana u Bulevaru, tasna-masna likova iz "kruga dvojke" i "mladih lavova LDP-a" (citaj karijerista) koji su se domogli lepih pozicija u javnom sektoru i dobrih plata, a sto se tice DS-a, uz mnogo cega drugog a najvise zbog zaduzivanja, most preko Ade C. im je fatalna greska, uludo potrosen novac. Pretpostavljam da SNS ne zeli da preuzme Beograd upravo zbog bezizlazne situacije u kojoj se finansije grada nalaze.

Kristijan

pre 13 godina

Kada vidim da Sapic govori nesto, ne mogu da budem objektivan. Uvek se pitam sta taj covek trazi u politici??? Pa i dobar deo njegove stranke se slaze samnom... al dobro... A tek kada LDP prosipa neku filozofiju a i pored miliona i miliona ulozenih u kampanju, imali su onakav rezultat na izborima- kako ih nije sramota da daju neko svoje misljenje vezano za bilo sta u drzavi i izborima. Al opet, dobro, nek prica ko sta hoce, stvari su dosta jasne same po sebi...

Student

pre 13 godina

Ajde Sapicu molim te, raspisite izbore, da vidis gde ste pali. Uvek sam glasao za DS, ali ovaj put ne bih. Pre bi pokojni Secerovski sazidao svoj obecani bazen nego vi nesto uradili i kakve ti veze imas sa Novim Beogradom. Hoce li predsednik opstine i jednom biti neko ko zna probleme novog beograda.

NA IZBORE!

pre 13 godina

Izbori u Beogradu su apsolutno neophodni! Nek dodje neko ko ce da dovuce investicije u beogradske opstine, samim ti otvori neka radne mesta, a ne da pare iz budzeta trosi na istorijski most! GRade istorijski most, a grad nema para da isplati socijalnu zastitu gradjanima!

Mladen

pre 13 godina

Neka gospodin Dragan Djilas kaze koliko kosta most na Adi sa pristupnim saobradcajnicama?
Koliko Bus Plus ostvaruje profit i ako svi znamo da je osnova sa nepovratnih 500e?
Koliko je grad Beograd zaduzen u zadnje cetiri godine i koliko je nezaposlenih u gradu Beogradu?

spokojno

pre 13 godina

Normalno da spokojno cekaju..Kakva im je situacija posle vlasti u Srbiji a i u samoj stranci,ni za mesnu zajednicu ih ne bi birali!!!Spokojno... ne ocekuju oni bas nista,a ni mi od njih...

Kica

pre 13 godina

Nacin na koji pisu o svom spokoju u vezi izbora govori da ni sami ne veruju u to. To sto je narod podrzavao Djilasa onda, ne mora da znaci da ce i sada da ga podrzava kad vide kako se stvari odvijaju u drzavi i kakav je njegov trenutni ucinak u gradu. Sve u svemu narod ce proceniti na izborima, i na kraju krajeva treba da bude kako narod zeli, a nisam siguran da narod zeli ovakvo vodjenje politike Beograda...

Sunce Slobode

pre 13 godina

Ako ni zbog cega drugog a ono se vlast mora promeniti u Beogradu iz razloga upoznavanja gradjana ovog grada i cele Republike kako je i zasta ova vlast trosila novac Beograda. Da vidimo konacno koliko zaista kosta most na Adi, kakav je taj ugovor sa firmom koja stoji iza BusPlusa a godinu dana pre toga imala jednog zaposlenog itd. Nakon toga otici do u sitna crevca, kako je moguce da se, recimo, Jagiceva ulica cela prekopava nedelju dana nakon postavljanja novog asfalta i ko ce odgovarati za te duple troskove? Nema niceg loseg u smeni vlasti jer je to upravo i jedan od postulata demokratije. Da vide oni koje sebe lazu kako rade neki Bog zna kako vazan posao da grese i da se sansa pruzi drugome. Danas su to naprednjaci sutra neka budu Jogi letaci, pa partija Zelenih itd. . .

laza

pre 13 godina

Nisu mi dragi naprednjaci, ali Bus Plus necu nikad zaboraviti Đilasu. Hoće li opet da opadne broj patrolora po busevima pred izbore, a nakon izbora da nadoknade to uz pojačanje komunalne policije, sa ludačkim pretresima po autobusima... Drugari iz DS žao mi je, ali ovaj put ćete zasluženo da puknete.

Ksenija

pre 13 godina

Ne verujem mnogo njihovim procenama i istraživanjima, više volim da osluškujem narod, a rekla bih da je nezadovoljstvo vladajućom strankom ogromno. Posebno zbog silnih neispunjenih obećanja.

Ravijojla

pre 13 godina

Hvala Bogu da su spokojni. SNS samo da napravi još jedan miting "Vojvođana" u Novom Sadu, ovde više nemaju šta da traže. Ne samo da smo videli svojim očima "mitingaše", nego je prepun internet slika na kojim tablicama su autobusi dotičnih...

ratko mladenovic

pre 13 godina

Ko ima malo intelektualnog potencijala, neka se priseti na sta je licio i kakav je bio Zemun kada su njime vladali Vucic, Nikolic i njihova stranka.Divljastvo i javasluk na svakom koraku,trafike i privatni lokali bez ikakvog reda i smisla.Neka se sete koliko su para ostavili u opstinskoj kasi kada su izgubili vlast.Kazu da je Beograd prezaduzen, a oni za godinu dana ni manje ni vise nego cetri milijarde.Pojesce nam opet godine zivota dok ne shvatimo koliki su demagozi prevaranti.Da li je Vucic javno pokazivao zatvorsko odelo sa brojem za Dinkica-jeste,kad ono on ga postavi za ministra finansija,E to govori i o jednom i o drugom kakvi su ljudi. zivi bili pa videli

Laža i paralaža

pre 13 godina

Ahahah, dobar je "trik" - na sav glas ćemo da udaramo u talambase pobedu u Zemunu (gde smo inače uvek dobijali većinski), pa se time kuražimo da imamo šanse i za Beograd...:))).
E, moji SNS-ovci, vidite šta je - Beograd se tako zove jer u njemu ne žive Zemunci..:)

V!

pre 13 godina

Ljudi,o kakvoj promeni vi svi govorite?O kojoj prezaduženosti? Pa i da jesmo prezaduženi,makar se to vidi, preko mosta na Adi,mosta kod Borče,davanja pomoći najstarijima...A da ne spominjem Gazelu i Bulevar Kralja Aleksandra,besplatne udžbenike,PKB...I onda se pojavi SNS koji ponavlja:Ništa ne štima,bla bla bla...A sta je njihov glavni adut,davanje statusa opštine Kaluđerici?
P.S.:Gde je 100 000 000€ stranih investicija Republičke Vlade?

Ja

pre 13 godina

Šapiću, šta ćemo sa gradskim preduzećima koja ne isplaćuju plate? Kvalitet života nas Beograđana je na najnižem nivou u poslednjih 10 godina, a ti mi pričaš da si uradio mnogo dobrih stvari. Koje?

emilija

pre 13 godina

Što je Đilas duže na vlasti u Beogradu to je njegov rejting sve manji, i izbori u Zemunu će pokazati da on više nema 35% podrške birača, o kojoj Đilas stalno priča, nego je pitanje da li sada ima i 10% podrške, ili mu je rejting i manji.

KINEZ

pre 13 godina

Ovakve vlasti DS podpomognuta sa SPS-om koja se pravi neuka i sedi na dve stolice, dosta je i Beograđanima i bode oči ostatku Srbije. Zaseli i nemaju nameru da priznaju da je takva koalicija prošlost.

Austin Powers

pre 13 godina

Sto vreme vise prolazi pojacava se utisak da je DS mislio da ce zauvek biti u poziciji sa rukom u dzepu, fijoci, koverti i sl...verujuci da je narod toliko slep...pod HITNO im se mora dati do znanja sta je volja naroda i BEOGRADJANA iza kojih se pod nazovi gradjanskom maskom sakriva DS. Stalno se pozivaju na tu neku gradjansku svest i savest kada je Beograd u pitanju...mislim da su se preracunali!

Bec

pre 13 godina

Vi koji kritikujete vlast u Beogradu dodjite da vidite kako zive oni gradovi gda se sns preuzeli vlast svi su "srecni i veseli imaju svega u izobilju"mozda imate vi koji pisete ove nebuloze placeni od svojih sponzora jer nista i ne radite vec cekate naredbu sad.Da ste na gradjevini ili u fabrici nebi imali vremena za ovako nesto.Vi bi samo na izbore dok ne pobedite pa makar i birali svaki drugi mesec.Demokratija kaaze izbori su kada parlamenti,skupstine izgube vecinu.Ostalo je sve na misice od onih koji hoce vlast po svaku cenu.Zato ukocite malo "RADIKALI"jer ste jednom pukli i ponovo ce vam se to desit.

dojčilo

pre 13 godina

Podržavam nameru SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu, jer bi smenjivanjem Đilasa bez izbora, DS stalno pričao o tih 30% glasova koje su dobili u Beogradu. Međutim, rejting Đilasa i DS-a nije više ni blizu tih 30%, nego je pitanje da li danas imaju i 10% podrške građana Beograda.

brka

pre 13 godina

Ako se beogradjani pitaju SNS nikada neče vladati Beogradom,katastrofalni rezultati njihove vladavine najbolje se vidi u Zemunu koji su vratili u srednji vek.

Borisss

pre 13 godina

Cinjenica je da jedini normalan ostatak Srbije cine AP Vojvodina i grad Beograd. I u Beogradu i u AP Vojvodini na predsednickim izborima je pobedio Boris Tadic. Mi u Vojvodini ne zelimo radikale na vlasti. Bolje se suzdrzite od siljenja beogradskih i pokrajinskih izbora, jer vrlo lako mozete ostati i bez severne pokrajine. Ponavljam vam, mi ovde ne zelimo radikale na vlasti. A zapitajte se zasto vazi ona cuvena izreka "sto juznije to tuznije"
Toliko od mene. Pozdrav iz Subotice!

Dijana K

pre 13 godina

Demokrate su sklone da spekulišu izborima, kao i svojim rejtingom.Činjenica je da im je rejting drastično opao, i nisam sasvim sigurna da su spokojni ako hipotetički bude izbora na nivou grada.

alfi

pre 13 godina

Sto pre da se smene demokrate dosta su vladali Beogradom imali su dovoljno vremena i nisu skoro nista uradili vreme je da dodju odgovorni ljudi

mangulica

pre 13 godina

Budimo realni, DS se raspada I nema kapacitet ni ljude koji bi radili kampanju. Gubitak republicke vlasti je bio tezak udarac za njih I veliki broj njih je otislo iz stranke. U DS-u ne postoji infrastruktura dovoljno jaka da iznese izbore. Ovoga puta bi izgubili.

Gigatron

pre 13 godina

Kako su hrabri kada treba da se prica, a dela gde su dela?Sve se svelo samo na prazne price, politiziranje...a narod vise te prazne price ne moze da svari...stomak je i dalje prazan...grad propada, a jedino sto raste je Djilasov ego...koji preti da nas sahrani...

Mocni Rendzer

pre 13 godina

Klasican ocajnicki pokusaj drustva koje propada...nesto ne znam sta je bilo sa onom pricom o aflatoksinu...nije li tipican primer propalog pokusaja...mislim kao i sve sto su oni radili...

Obelix

pre 13 godina

Ovo su prazne price. Jednostavno SNS nema taj kapacitet. Sem Vucica, nemaju nikoga ko moze da se prihvati odgovornosti kao sto je vodjenje Beograda. Sa druge strane, ja koji sam rodjen i citav zivot zivim u Beogradu, smatram da DS radi odlican posao. Naravno, ima tu gresaka, ali ima neuporedivo vise pozitivnih strana. Porucio bih ovima sto citaju i veruju sve sto Kurir kaze, da stave malo prst na celo i da pocnu da misle malo svojom glavom.

richard kruspe

pre 13 godina

Pa samo Busplus je dovoljan da demokrate pošalje u istoriju na prvim sledećim izborima, a da ne pominjemo bulevar i platane, famozni most od pola milijarde evra ili Đilasovo učešće u preprodaji RTS marketinga.

Cica I

pre 13 godina

Demokratska stranka ništa nije uradila za Beograd ,sem promašenih investicija kao što je most na Adi. Gradska vlast je centralizovana, mnoga javna preduzeća su pod njihovom ingerencijom. Lokalnim samoupravama udeljuju novac na kašičicu. Njihov čelnik, gradonačelnik Beograda se uporno bori da ne promeni statut grada. Gradski budžet je u velikom deficitu. Obzirom da građani Beograda nisu u dubokoj hibernaciji, mislim da na novim gradskim izborima sada ne bi prešli cenzus.

Negoslav81

pre 13 godina

hahahahaha sta rekose? da su spokojni? :D poslednji trazaji i strah, kazem ja.umesto da se primire malo, povuku, oni kao da svesno sebi ruse naruseni rejting. ali, neka ih, mene to cak i raduje.

ibikic

pre 13 godina

AUUUUUU, koliko SNS botova na jednom mestu umorih se od kliktanja minusa na placene komentare. radite li jos nesto za svoje plate ili samo komentarisete protiv DSa?
u potpisu razocaran DSovac ali mi je muka od SNSovaca jos veca

Nenad

pre 13 godina

Beograd je prezaduzen i to na zalost najvise za potrebe Djilasove reklame. Balon njegove promocije je pukao i sada i oni njemu najverniji vide da su svi konci ispusteni i napravljena velika steta. Nije toliko vazno pitanje ko moze bolje vec cinjenica da nema gore. Promene su vise nego neophodne i to veoma hitno.

Beogradjanin, demokrata

pre 13 godina

Beogradjani su svoje rekli prosle godine i na republickimi na lokalnim izborima. DS je ubedljivo pobedio i u Beogradu u u Novom sadu i Vojvodini.To sto se neko poziva danas na rejting DS-a nema nikakve veze sa Beogradom. Beograd jednostavno ne da od 2000-te da padne u ruke Radikalima a danas onima bez bedza. Nije li Vucic i sada SNS u dva mandata izgubio izbore u Beogradu i to ubedljivo. Dzaba Kuriru partijskom glasilu SNS da kao spanska sapunica svaki dan pletu Djilasa i DS. To samo proizvodi kontra efekat i veci bes pravih gradjana Beograda.U Beogradu je dosta ucinjeno. Republika donosenjem zakona o porezu smanjuje budzet svim gradovima ali se to oseti najvise u onim gradovima koji imaju i najveci budzet.Da su ovi sigurni da mogu da sruse Djilasa oni bi to odavno uradili.Ostaje im jedino da kukaju. Moze DS da promeni gradonacelnika jer je pobedila lista DS.Opet ovi bez bedza ne bi bili zadovoljni jer je kod njih patoloska mrznja prema DS-u

Vanja Petrovic

pre 13 godina

.....ljudi u Bg.ne primaju plate zbog preyaduženosti grada, vreme je da neko odgovara za to...
(MArrrA, 24. maj 2013 11:35)

Ma da, bre! U Srbiji u Opštinama u kojima je zaseo SNS na vlastČ Bosilegrad, Bela palanka, Kraljevo, Medveđa, Zaječar, Svrljig, Vranje, Pirot i ostale, teče med i mlekom, zlatnim kašikama se jede, ljudi poklanjaju svoja bogastva jer im se prelivaju na sve strane...

Dosta više sa neistinama! Mučno je i sramotno!!

gutaperka

pre 13 godina

Ljudi iz Demokratske stranke gube kompas. Da li je moguce da Sapic danas prica o medijskoj blokadi? Predsednik DS-a je covek, medijski magnat u Srbiji, drzi monopol jer mu se moze, a Sapic drzi moralne pridike. Sta je sa pamcenjem, gde ste ga zaturili?

Zašto izbori

pre 13 godina

Kada bi SNS bio na čelu Beograda, i krenuo da češlja javna preduzeća, Vučić bi morao da osnuje još jednu radnu grupu, ali samo za Beograd.

Pepe

pre 13 godina

"..kako bi nam se smanjio rejting.." - Sami svojim postupcima smanjujete rejting, nikakva pomoć u tome vam nije potrebna. Građani sve vide i svakako će poželeti naprednjake u Beogradu, sada kada su uvideli koliko ozbiljno i angažovano rade.

Jovan

pre 13 godina

Cela Srbija se lagano budi i pokrece, samo je u Beogradu zivot svakog meseca sve tezi i tezi. Dosta vise i Sapica i Djilasa i ostalih lopova.

MArrrA

pre 13 godina

SNS se već dovoljno dobro pokazao na republičkom nivou tako da će u Beograd situacija ostati ista, vreme je da se nekom drugom da prilika jer je ovo trenutno jako loša situacija, ljudi u Bg.ne primaju plate zbog preyaduženosti grada, vreme je da neko odgovara za to...

nijenego

pre 13 godina

Pa kad je Djilas toliko uradio za Beograd i ako ga Beogradjani toliko vole, onda mu apsolutno nije problem da raspise izbore! Kakav bre Djilas u sledecem mandatu bi nam verovatno izgradio neki istorijski toranj od milijardu evra!

Zdravo

pre 13 godina

Đilas da podnese ostavku, jer se marketinškim sredstvima ne može više voditi Beograd. Koji su to razvojni projekti u Beogradu? Nema ih. Pare se nenamenski troše i za to je najbolji primer bus-plus sistem.

gradjanka

pre 13 godina

Ovaj Sapic stvarno veruje u ono sto prica: "DS u Beogradu radio mnogo i uradio dobre stvari u protekle četiri godine". to sto su uradili sada grad debelo placa za njihove dobar posao. Vreme je za promenu gradske vlasti.

Komendija

pre 13 godina

Ne znam samo sta im je uporiste u tom spokoju...da li Gangula ili Sutanovac ili Balsa...mada mislim da im je adut za spokoj ipak Djilas...

Uskok

pre 13 godina

Djilas i Sapic samo se zale: ~Danas imamo medijsku blokadu i svakodnevne napise u novinama gde se funkcioneri DS kleveću i blate~, a u stvari imaju objavljene intervjue kad god pozele (jedino LDP ima prednost), njihovi aktivisti beze jer nema vishe para, a celnici se hapse zbog mahinacija i lopovluka.

neutralacalikaogradjanin:(

pre 13 godina

ako pocnemo da nabrajamo sve stvari koje je DS "fenomelano uradio" kako bi unapredio Beograd "vizuelno", a finansijski ga unistio: onda bi slobodno mogli od sramote ako je uopste osecaju da se samo sklone od vodece beogradske fotelje i prepuste drugima da pokusaju da rese ono sto je unisteno!!!

garavi

pre 13 godina

polako samo , ako ovi sns dodju u bg na vlast videcete kako propada bg i beogradjani sa njim tj dodjosi . samo polako . kad ovi puste krake ima da opajaju lovu da necemo moci cifru da izgovorimo .

garavi

pre 13 godina

ne smeju ni da pipnu beograd . pa nije to prcija da se zezate . tek sad se vidi da djilas stvarno vredi za bg. a vi sns vodite kaludjericu , ivanovo . MML hahaha

Građanin

pre 13 godina

Realno, da je SNS hteo mesta na kojima je DS do sada bi Djilas već bio smenjen, ali su naprednjaci, odgovorno, prvo ponudili konkretna rešenja. Pokrenuli su promenu Statuta, koja će decentralizovati vlast i doneti više nadležnosti gradskim opštinama, i tako privući investicije koje su neophodne za nova radna mesta. Beograd danas ne funkcioniše jer je prezadužen, zbog toga je sadašnja gradska vlast i izgubila legitimitet tako da su izbori jedino rešenje.

Branko

pre 13 godina

Demokrate su bile spokojne i do prošlogodišnjih izbora pa znamo kako su prošli na republičkim izborima.. Sada kada se budu raspisali izbori u Beogradu , pitanje da li će uopšte i cenzus preći.

RASPISITE - IZBORE - VIDECETE

pre 13 godina

Samo neka DS raspise izbore u Beogradu, neka pruze sansu gradjanima Beograda, da se izjasne na biralistima. Videce rezultat, koji ce biti debakl, kada su oni u pitanju. Gradjani su im verovali ali ne kako oni kazu, vise su verovali, paketima,novcu koji su im iz DS-a delili. Kako je to sada sve presusilo. Okrenu ce im ledja, vise nece moci da ih prevare obecanjima i praznom pricom. Zato neka raspisu izbore.

Explode!

pre 13 godina

Sumanuta upornost i lazna spokojnost DS-a(i razno razne EPP), gotovo da podsecaju na onaj rad kada komsija mesecima renovira stan i kida ti zivce hiltijem a kada ga sretnes on se smeska i fin je jer zna da ces eksplodirati od njegovog:"evo gotovo je jos samo danas" Apsolutno isto ponasanje dolazi od DS-a koji se deceniju pravi da je sve u redu i problem resava:"...evo sutra" ali ne...hilti busi i dalje i resenja nema...
Sada je kucni savet na redu da deluje!

markoni

pre 13 godina

Jedva cekam da Beograd opet objasni radikalima gde im je mesto. Dzaba spinovanje i placeni komentari Vucicevih radikala po sajtovima. U Beogradu i Vojvodini je i najveci broj obrazovanih i inteligentnih ljudi koji ne padaju na populizam i jeftinu demagogiju.

Pepeljuga

pre 13 godina

Raspisite izbore pa da se vidi ko je spokojan...Beograd je prepoznao ko prica samo a ko stvarno radi.Mislim da ce do smene vlasti doci sto pre.

Novka R.

pre 13 godina

Volela bih da dodje do promena u Bg.i da stvari krenu na bolje i u glavnom gradu kao i u drzavi...Mnogi govore da Beograd ne stagnira, e pa ja se ne bih slozila sa tim, stagnira Beograd i te kako a gradjani se maltretiraju pocev od Bus plusa, ne primanja plata pa nadalje!!!!

panonski

pre 13 godina

Licno mislim da bi Beograd vec pao, da nije briselskog sporazuma i hitnijih tema.. Verujem da ce SNS kada ponovo uzmu vlast u Zemunu, ici na nove izbore u Beogradu, i da ce ih naravno zasluzeno i dobiti..

beograđanka

pre 13 godina

Samo želim da kažem da nije u redu da Šapić izjavljuje da imaju tešku situaciju i medijsku blokadu...DS,pre nego što će doći na vlast imali su sve u svojim rukama drugim strankama je bilo mnogo teže nego njima danas...prema tome bolje bi bilo da se ne oglašavaju.

beograđanka

pre 13 godina

Samo želim da kažem da nije u redu da Šapić izjavljuje da imaju tešku situaciju i medijsku blokadu...DS,pre nego što će doći na vlast imali su sve u svojim rukama drugim strankama je bilo mnogo teže nego njima danas...prema tome bolje bi bilo da se ne oglašavaju.

gradjanka

pre 13 godina

Ovaj Sapic stvarno veruje u ono sto prica: "DS u Beogradu radio mnogo i uradio dobre stvari u protekle četiri godine". to sto su uradili sada grad debelo placa za njihove dobar posao. Vreme je za promenu gradske vlasti.

Pepeljuga

pre 13 godina

Raspisite izbore pa da se vidi ko je spokojan...Beograd je prepoznao ko prica samo a ko stvarno radi.Mislim da ce do smene vlasti doci sto pre.

Zdravo

pre 13 godina

Đilas da podnese ostavku, jer se marketinškim sredstvima ne može više voditi Beograd. Koji su to razvojni projekti u Beogradu? Nema ih. Pare se nenamenski troše i za to je najbolji primer bus-plus sistem.

Komendija

pre 13 godina

Ne znam samo sta im je uporiste u tom spokoju...da li Gangula ili Sutanovac ili Balsa...mada mislim da im je adut za spokoj ipak Djilas...

panonski

pre 13 godina

Licno mislim da bi Beograd vec pao, da nije briselskog sporazuma i hitnijih tema.. Verujem da ce SNS kada ponovo uzmu vlast u Zemunu, ici na nove izbore u Beogradu, i da ce ih naravno zasluzeno i dobiti..

Građanin

pre 13 godina

Realno, da je SNS hteo mesta na kojima je DS do sada bi Djilas već bio smenjen, ali su naprednjaci, odgovorno, prvo ponudili konkretna rešenja. Pokrenuli su promenu Statuta, koja će decentralizovati vlast i doneti više nadležnosti gradskim opštinama, i tako privući investicije koje su neophodne za nova radna mesta. Beograd danas ne funkcioniše jer je prezadužen, zbog toga je sadašnja gradska vlast i izgubila legitimitet tako da su izbori jedino rešenje.

miroslavw

pre 13 godina

Naprednjaci nemaju sanse u BG-u
(Izbirac, 24. maj 2013 14:11)

Gresite silno!! imaju ogromnu poodrsku sa svih strana, narod se okrece protiv Djilasa u Beogradu!! Ne mozemo da jedemo most i da placamo skup gsp!! Hocemo posao!!

Rus

pre 13 godina

Ne razumem kako mogu da budu spokojni, šta su to dobro učinili za ovaj narod, bitne su im samo fotelje, nigde rezultata njihove vlasti u Beogradu. Narodu su potrebne promene. Podrška SNS-u

Krstinja

pre 13 godina

Poslednja dva meseca su plasirali sve same lazi na racun SNS "od aflatoksina do insulina". Toliko o tome koliko su demokrate spokojne.

Boško

pre 13 godina

Izbori, nego šta! Neka se narod izjasni o tome da li će podršku pružiti čoveku koji je izgradio krajnje nefunkcionalan most na adi za bezobrazno velike pare i koji je uveo reketaški bus plus sistem u gradski prevoz, ili će se opredeliti za bolju opciju kojoj je stalo da pomogne Beograđanima, a ne da se bogati preko preskupih projekata i privatnih firmi..

mangulica

pre 13 godina

Budimo realni, DS se raspada I nema kapacitet ni ljude koji bi radili kampanju. Gubitak republicke vlasti je bio tezak udarac za njih I veliki broj njih je otislo iz stranke. U DS-u ne postoji infrastruktura dovoljno jaka da iznese izbore. Ovoga puta bi izgubili.

nijenego

pre 13 godina

Pa kad je Djilas toliko uradio za Beograd i ako ga Beogradjani toliko vole, onda mu apsolutno nije problem da raspise izbore! Kakav bre Djilas u sledecem mandatu bi nam verovatno izgradio neki istorijski toranj od milijardu evra!

Zašto izbori

pre 13 godina

Kada bi SNS bio na čelu Beograda, i krenuo da češlja javna preduzeća, Vučić bi morao da osnuje još jednu radnu grupu, ali samo za Beograd.

RASPISITE - IZBORE - VIDECETE

pre 13 godina

Samo neka DS raspise izbore u Beogradu, neka pruze sansu gradjanima Beograda, da se izjasne na biralistima. Videce rezultat, koji ce biti debakl, kada su oni u pitanju. Gradjani su im verovali ali ne kako oni kazu, vise su verovali, paketima,novcu koji su im iz DS-a delili. Kako je to sada sve presusilo. Okrenu ce im ledja, vise nece moci da ih prevare obecanjima i praznom pricom. Zato neka raspisu izbore.

Dijana K

pre 13 godina

Demokrate su sklone da spekulišu izborima, kao i svojim rejtingom.Činjenica je da im je rejting drastično opao, i nisam sasvim sigurna da su spokojni ako hipotetički bude izbora na nivou grada.

Branko

pre 13 godina

Demokrate su bile spokojne i do prošlogodišnjih izbora pa znamo kako su prošli na republičkim izborima.. Sada kada se budu raspisali izbori u Beogradu , pitanje da li će uopšte i cenzus preći.

neutralacalikaogradjanin:(

pre 13 godina

ako pocnemo da nabrajamo sve stvari koje je DS "fenomelano uradio" kako bi unapredio Beograd "vizuelno", a finansijski ga unistio: onda bi slobodno mogli od sramote ako je uopste osecaju da se samo sklone od vodece beogradske fotelje i prepuste drugima da pokusaju da rese ono sto je unisteno!!!

alfi

pre 13 godina

Sto pre da se smene demokrate dosta su vladali Beogradom imali su dovoljno vremena i nisu skoro nista uradili vreme je da dodju odgovorni ljudi

richard kruspe

pre 13 godina

Pa samo Busplus je dovoljan da demokrate pošalje u istoriju na prvim sledećim izborima, a da ne pominjemo bulevar i platane, famozni most od pola milijarde evra ili Đilasovo učešće u preprodaji RTS marketinga.

gutaperka

pre 13 godina

Ljudi iz Demokratske stranke gube kompas. Da li je moguce da Sapic danas prica o medijskoj blokadi? Predsednik DS-a je covek, medijski magnat u Srbiji, drzi monopol jer mu se moze, a Sapic drzi moralne pridike. Sta je sa pamcenjem, gde ste ga zaturili?

Cica I

pre 13 godina

Demokratska stranka ništa nije uradila za Beograd ,sem promašenih investicija kao što je most na Adi. Gradska vlast je centralizovana, mnoga javna preduzeća su pod njihovom ingerencijom. Lokalnim samoupravama udeljuju novac na kašičicu. Njihov čelnik, gradonačelnik Beograda se uporno bori da ne promeni statut grada. Gradski budžet je u velikom deficitu. Obzirom da građani Beograda nisu u dubokoj hibernaciji, mislim da na novim gradskim izborima sada ne bi prešli cenzus.

Kica

pre 13 godina

Nacin na koji pisu o svom spokoju u vezi izbora govori da ni sami ne veruju u to. To sto je narod podrzavao Djilasa onda, ne mora da znaci da ce i sada da ga podrzava kad vide kako se stvari odvijaju u drzavi i kakav je njegov trenutni ucinak u gradu. Sve u svemu narod ce proceniti na izborima, i na kraju krajeva treba da bude kako narod zeli, a nisam siguran da narod zeli ovakvo vodjenje politike Beograda...

Jovan

pre 13 godina

Cela Srbija se lagano budi i pokrece, samo je u Beogradu zivot svakog meseca sve tezi i tezi. Dosta vise i Sapica i Djilasa i ostalih lopova.

KINEZ

pre 13 godina

Ovakve vlasti DS podpomognuta sa SPS-om koja se pravi neuka i sedi na dve stolice, dosta je i Beograđanima i bode oči ostatku Srbije. Zaseli i nemaju nameru da priznaju da je takva koalicija prošlost.

Ja

pre 13 godina

Šapiću, šta ćemo sa gradskim preduzećima koja ne isplaćuju plate? Kvalitet života nas Beograđana je na najnižem nivou u poslednjih 10 godina, a ti mi pričaš da si uradio mnogo dobrih stvari. Koje?

Nenad

pre 13 godina

Beograd je prezaduzen i to na zalost najvise za potrebe Djilasove reklame. Balon njegove promocije je pukao i sada i oni njemu najverniji vide da su svi konci ispusteni i napravljena velika steta. Nije toliko vazno pitanje ko moze bolje vec cinjenica da nema gore. Promene su vise nego neophodne i to veoma hitno.

Novka R.

pre 13 godina

Volela bih da dodje do promena u Bg.i da stvari krenu na bolje i u glavnom gradu kao i u drzavi...Mnogi govore da Beograd ne stagnira, e pa ja se ne bih slozila sa tim, stagnira Beograd i te kako a gradjani se maltretiraju pocev od Bus plusa, ne primanja plata pa nadalje!!!!

MArrrA

pre 13 godina

SNS se već dovoljno dobro pokazao na republičkom nivou tako da će u Beograd situacija ostati ista, vreme je da se nekom drugom da prilika jer je ovo trenutno jako loša situacija, ljudi u Bg.ne primaju plate zbog preyaduženosti grada, vreme je da neko odgovara za to...

Gigatron

pre 13 godina

Kako su hrabri kada treba da se prica, a dela gde su dela?Sve se svelo samo na prazne price, politiziranje...a narod vise te prazne price ne moze da svari...stomak je i dalje prazan...grad propada, a jedino sto raste je Djilasov ego...koji preti da nas sahrani...

laza

pre 13 godina

Nisu mi dragi naprednjaci, ali Bus Plus necu nikad zaboraviti Đilasu. Hoće li opet da opadne broj patrolora po busevima pred izbore, a nakon izbora da nadoknade to uz pojačanje komunalne policije, sa ludačkim pretresima po autobusima... Drugari iz DS žao mi je, ali ovaj put ćete zasluženo da puknete.

emilija

pre 13 godina

Što je Đilas duže na vlasti u Beogradu to je njegov rejting sve manji, i izbori u Zemunu će pokazati da on više nema 35% podrške birača, o kojoj Đilas stalno priča, nego je pitanje da li sada ima i 10% podrške, ili mu je rejting i manji.

dojčilo

pre 13 godina

Podržavam nameru SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu, jer bi smenjivanjem Đilasa bez izbora, DS stalno pričao o tih 30% glasova koje su dobili u Beogradu. Međutim, rejting Đilasa i DS-a nije više ni blizu tih 30%, nego je pitanje da li danas imaju i 10% podrške građana Beograda.

NA IZBORE!

pre 13 godina

Izbori u Beogradu su apsolutno neophodni! Nek dodje neko ko ce da dovuce investicije u beogradske opstine, samim ti otvori neka radne mesta, a ne da pare iz budzeta trosi na istorijski most! GRade istorijski most, a grad nema para da isplati socijalnu zastitu gradjanima!

Pepe

pre 13 godina

"..kako bi nam se smanjio rejting.." - Sami svojim postupcima smanjujete rejting, nikakva pomoć u tome vam nije potrebna. Građani sve vide i svakako će poželeti naprednjake u Beogradu, sada kada su uvideli koliko ozbiljno i angažovano rade.

Jagodiceva

pre 13 godina

G-dine Sapicu, rejting DS-a ste kreirali sami, tako da ce izborni rezultati biti pravo stanje vaseg rada i zalaganja .
S pravom mirno cekate izbore jer ko jos gubi ono sto vec nema...?!

garavi

pre 13 godina

ne smeju ni da pipnu beograd . pa nije to prcija da se zezate . tek sad se vidi da djilas stvarno vredi za bg. a vi sns vodite kaludjericu , ivanovo . MML hahaha

Austin Powers

pre 13 godina

Sto vreme vise prolazi pojacava se utisak da je DS mislio da ce zauvek biti u poziciji sa rukom u dzepu, fijoci, koverti i sl...verujuci da je narod toliko slep...pod HITNO im se mora dati do znanja sta je volja naroda i BEOGRADJANA iza kojih se pod nazovi gradjanskom maskom sakriva DS. Stalno se pozivaju na tu neku gradjansku svest i savest kada je Beograd u pitanju...mislim da su se preracunali!

Uskok

pre 13 godina

Djilas i Sapic samo se zale: ~Danas imamo medijsku blokadu i svakodnevne napise u novinama gde se funkcioneri DS kleveću i blate~, a u stvari imaju objavljene intervjue kad god pozele (jedino LDP ima prednost), njihovi aktivisti beze jer nema vishe para, a celnici se hapse zbog mahinacija i lopovluka.

PreDragMC

pre 13 godina

Gledajuci Djilasa preko malih TV ekrana, izgleda smireno, spokojno, ali ipak to je samo fasada u dubini svoje duse, ako je ima, jede se kao beo hleb od straha da li ce nesto naci gde je i on umesan!

Student

pre 13 godina

Ajde Sapicu molim te, raspisite izbore, da vidis gde ste pali. Uvek sam glasao za DS, ali ovaj put ne bih. Pre bi pokojni Secerovski sazidao svoj obecani bazen nego vi nesto uradili i kakve ti veze imas sa Novim Beogradom. Hoce li predsednik opstine i jednom biti neko ko zna probleme novog beograda.

Mladen

pre 13 godina

Neka gospodin Dragan Djilas kaze koliko kosta most na Adi sa pristupnim saobradcajnicama?
Koliko Bus Plus ostvaruje profit i ako svi znamo da je osnova sa nepovratnih 500e?
Koliko je grad Beograd zaduzen u zadnje cetiri godine i koliko je nezaposlenih u gradu Beogradu?

realistic

pre 13 godina

Kako moze da bude spokojan u Beogradu!! Sa trenutnim rezultatima koji su uradjeni, jako su mali da bi imao ogromnu podrsku!! Narod sve vise menja misljenje i mislim da trenutno je ds najveci gubitnik glasaca ne samo u Beogradu nego i celoj Srbiji!!!

Explode!

pre 13 godina

Sumanuta upornost i lazna spokojnost DS-a(i razno razne EPP), gotovo da podsecaju na onaj rad kada komsija mesecima renovira stan i kida ti zivce hiltijem a kada ga sretnes on se smeska i fin je jer zna da ces eksplodirati od njegovog:"evo gotovo je jos samo danas" Apsolutno isto ponasanje dolazi od DS-a koji se deceniju pravi da je sve u redu i problem resava:"...evo sutra" ali ne...hilti busi i dalje i resenja nema...
Sada je kucni savet na redu da deluje!

Negoslav81

pre 13 godina

hahahahaha sta rekose? da su spokojni? :D poslednji trazaji i strah, kazem ja.umesto da se primire malo, povuku, oni kao da svesno sebi ruse naruseni rejting. ali, neka ih, mene to cak i raduje.

markoni

pre 13 godina

Jedva cekam da Beograd opet objasni radikalima gde im je mesto. Dzaba spinovanje i placeni komentari Vucicevih radikala po sajtovima. U Beogradu i Vojvodini je i najveci broj obrazovanih i inteligentnih ljudi koji ne padaju na populizam i jeftinu demagogiju.

Sunce Slobode

pre 13 godina

Ako ni zbog cega drugog a ono se vlast mora promeniti u Beogradu iz razloga upoznavanja gradjana ovog grada i cele Republike kako je i zasta ova vlast trosila novac Beograda. Da vidimo konacno koliko zaista kosta most na Adi, kakav je taj ugovor sa firmom koja stoji iza BusPlusa a godinu dana pre toga imala jednog zaposlenog itd. Nakon toga otici do u sitna crevca, kako je moguce da se, recimo, Jagiceva ulica cela prekopava nedelju dana nakon postavljanja novog asfalta i ko ce odgovarati za te duple troskove? Nema niceg loseg u smeni vlasti jer je to upravo i jedan od postulata demokratije. Da vide oni koje sebe lazu kako rade neki Bog zna kako vazan posao da grese i da se sansa pruzi drugome. Danas su to naprednjaci sutra neka budu Jogi letaci, pa partija Zelenih itd. . .

Kristijan

pre 13 godina

Kada vidim da Sapic govori nesto, ne mogu da budem objektivan. Uvek se pitam sta taj covek trazi u politici??? Pa i dobar deo njegove stranke se slaze samnom... al dobro... A tek kada LDP prosipa neku filozofiju a i pored miliona i miliona ulozenih u kampanju, imali su onakav rezultat na izborima- kako ih nije sramota da daju neko svoje misljenje vezano za bilo sta u drzavi i izborima. Al opet, dobro, nek prica ko sta hoce, stvari su dosta jasne same po sebi...

garavi

pre 13 godina

polako samo , ako ovi sns dodju u bg na vlast videcete kako propada bg i beogradjani sa njim tj dodjosi . samo polako . kad ovi puste krake ima da opajaju lovu da necemo moci cifru da izgovorimo .

V!

pre 13 godina

Ljudi,o kakvoj promeni vi svi govorite?O kojoj prezaduženosti? Pa i da jesmo prezaduženi,makar se to vidi, preko mosta na Adi,mosta kod Borče,davanja pomoći najstarijima...A da ne spominjem Gazelu i Bulevar Kralja Aleksandra,besplatne udžbenike,PKB...I onda se pojavi SNS koji ponavlja:Ništa ne štima,bla bla bla...A sta je njihov glavni adut,davanje statusa opštine Kaluđerici?
P.S.:Gde je 100 000 000€ stranih investicija Republičke Vlade?

Obelix

pre 13 godina

Ovo su prazne price. Jednostavno SNS nema taj kapacitet. Sem Vucica, nemaju nikoga ko moze da se prihvati odgovornosti kao sto je vodjenje Beograda. Sa druge strane, ja koji sam rodjen i citav zivot zivim u Beogradu, smatram da DS radi odlican posao. Naravno, ima tu gresaka, ali ima neuporedivo vise pozitivnih strana. Porucio bih ovima sto citaju i veruju sve sto Kurir kaze, da stave malo prst na celo i da pocnu da misle malo svojom glavom.

brka

pre 13 godina

Ako se beogradjani pitaju SNS nikada neče vladati Beogradom,katastrofalni rezultati njihove vladavine najbolje se vidi u Zemunu koji su vratili u srednji vek.

Bec

pre 13 godina

Vi koji kritikujete vlast u Beogradu dodjite da vidite kako zive oni gradovi gda se sns preuzeli vlast svi su "srecni i veseli imaju svega u izobilju"mozda imate vi koji pisete ove nebuloze placeni od svojih sponzora jer nista i ne radite vec cekate naredbu sad.Da ste na gradjevini ili u fabrici nebi imali vremena za ovako nesto.Vi bi samo na izbore dok ne pobedite pa makar i birali svaki drugi mesec.Demokratija kaaze izbori su kada parlamenti,skupstine izgube vecinu.Ostalo je sve na misice od onih koji hoce vlast po svaku cenu.Zato ukocite malo "RADIKALI"jer ste jednom pukli i ponovo ce vam se to desit.

Borisss

pre 13 godina

Cinjenica je da jedini normalan ostatak Srbije cine AP Vojvodina i grad Beograd. I u Beogradu i u AP Vojvodini na predsednickim izborima je pobedio Boris Tadic. Mi u Vojvodini ne zelimo radikale na vlasti. Bolje se suzdrzite od siljenja beogradskih i pokrajinskih izbora, jer vrlo lako mozete ostati i bez severne pokrajine. Ponavljam vam, mi ovde ne zelimo radikale na vlasti. A zapitajte se zasto vazi ona cuvena izreka "sto juznije to tuznije"
Toliko od mene. Pozdrav iz Subotice!

ibikic

pre 13 godina

AUUUUUU, koliko SNS botova na jednom mestu umorih se od kliktanja minusa na placene komentare. radite li jos nesto za svoje plate ili samo komentarisete protiv DSa?
u potpisu razocaran DSovac ali mi je muka od SNSovaca jos veca

Beogradjanin, demokrata

pre 13 godina

Beogradjani su svoje rekli prosle godine i na republickimi na lokalnim izborima. DS je ubedljivo pobedio i u Beogradu u u Novom sadu i Vojvodini.To sto se neko poziva danas na rejting DS-a nema nikakve veze sa Beogradom. Beograd jednostavno ne da od 2000-te da padne u ruke Radikalima a danas onima bez bedza. Nije li Vucic i sada SNS u dva mandata izgubio izbore u Beogradu i to ubedljivo. Dzaba Kuriru partijskom glasilu SNS da kao spanska sapunica svaki dan pletu Djilasa i DS. To samo proizvodi kontra efekat i veci bes pravih gradjana Beograda.U Beogradu je dosta ucinjeno. Republika donosenjem zakona o porezu smanjuje budzet svim gradovima ali se to oseti najvise u onim gradovima koji imaju i najveci budzet.Da su ovi sigurni da mogu da sruse Djilasa oni bi to odavno uradili.Ostaje im jedino da kukaju. Moze DS da promeni gradonacelnika jer je pobedila lista DS.Opet ovi bez bedza ne bi bili zadovoljni jer je kod njih patoloska mrznja prema DS-u

Ravijojla

pre 13 godina

Hvala Bogu da su spokojni. SNS samo da napravi još jedan miting "Vojvođana" u Novom Sadu, ovde više nemaju šta da traže. Ne samo da smo videli svojim očima "mitingaše", nego je prepun internet slika na kojim tablicama su autobusi dotičnih...

Laža i paralaža

pre 13 godina

Ahahah, dobar je "trik" - na sav glas ćemo da udaramo u talambase pobedu u Zemunu (gde smo inače uvek dobijali većinski), pa se time kuražimo da imamo šanse i za Beograd...:))).
E, moji SNS-ovci, vidite šta je - Beograd se tako zove jer u njemu ne žive Zemunci..:)

ratko mladenovic

pre 13 godina

Ko ima malo intelektualnog potencijala, neka se priseti na sta je licio i kakav je bio Zemun kada su njime vladali Vucic, Nikolic i njihova stranka.Divljastvo i javasluk na svakom koraku,trafike i privatni lokali bez ikakvog reda i smisla.Neka se sete koliko su para ostavili u opstinskoj kasi kada su izgubili vlast.Kazu da je Beograd prezaduzen, a oni za godinu dana ni manje ni vise nego cetri milijarde.Pojesce nam opet godine zivota dok ne shvatimo koliki su demagozi prevaranti.Da li je Vucic javno pokazivao zatvorsko odelo sa brojem za Dinkica-jeste,kad ono on ga postavi za ministra finansija,E to govori i o jednom i o drugom kakvi su ljudi. zivi bili pa videli

LDPovac

pre 13 godina

Hvala Bogu da su spokojni. SNS samo da napravi još jedan miting "Vojvođana" u Novom Sadu, ovde više nemaju šta da traže. ...
(Ravijojla, 24. maj 2013 13:37)

Ona scena gde momci nose preko pola Zmaj - Jovine ogroman transparent "DOLE VOJVODINA" je onako, baš pucanj u nogu, bokericom :D.

Kosmopolita

pre 13 godina

Gresite silno!! imaju ogromnu poodrsku sa svih strana, narod se okrece protiv Djilasa u Beogradu!! Ne mozemo da jedemo most i da placamo skup gsp!! Hocemo posao!!
(miroslavw, 24. maj 2013 14:43)

Naravno. A posao će vam dati SNS čim dođe na vlast, kao onoj damici što se javila u emisiju Utisak.
Ili, bolje rečeno - što ne dođete malko u neke gradove gde je već SNS na vlasti - ne sećam se da su Prostran ili Vučičević otvarali neka radna mesta...

A inače ste baš Beograđanin?
Da, da...:)

Vanja Petrovic

pre 13 godina

.....ljudi u Bg.ne primaju plate zbog preyaduženosti grada, vreme je da neko odgovara za to...
(MArrrA, 24. maj 2013 11:35)

Ma da, bre! U Srbiji u Opštinama u kojima je zaseo SNS na vlastČ Bosilegrad, Bela palanka, Kraljevo, Medveđa, Zaječar, Svrljig, Vranje, Pirot i ostale, teče med i mlekom, zlatnim kašikama se jede, ljudi poklanjaju svoja bogastva jer im se prelivaju na sve strane...

Dosta više sa neistinama! Mučno je i sramotno!!

malo stila

pre 13 godina

Nisam siguran da su bas spokojni,svima postaje jasno da Beograd ima losu vlast koju treba promeniti sto skorije
(Rajkovic, 24. maj 2013 15:49)

Možda da ste još napisali ono - "i Vinča i Leštane su protiv Đilasa", ili: "Ja, kao razočarani DS glasač...", ipak malko dobija na težini, znate :D.

reality check

pre 13 godina

Ne znam na cemu zasnivaju toliki optimizam,kada dosadasnjim vodjenjem grada nisu opravdali dato poverenje gradjana.
(011, 24. maj 2013 19:31)

Možda na osnovu toga što je Vučić već gubio u Beogradu? Onako, katastrofično :).

Mocni Rendzer

pre 13 godina

Klasican ocajnicki pokusaj drustva koje propada...nesto ne znam sta je bilo sa onom pricom o aflatoksinu...nije li tipican primer propalog pokusaja...mislim kao i sve sto su oni radili...

Rada

pre 13 godina

Ako sam dobro shvatila, naprednjaci očekuju pobedu na izborima u junu. Ne znam samo na osnovu čega. Valjda na osnovu još težeg života koji su nam spremili. Na osnovu zatvaranja na desetine hiljada radnih mesta, na uvođenu novih nameta, sve većih cena, na nakaradnim zakonima koje donose, na zakonu koji je oslobodio najveće kriminalce koji nam šetaju po gradu, na osnovu toga što su pozapošljavali sve svoje kadrove a kleli su se da toga više neće biti, na osnovu svih afera poput mleka, nestašice insulina i mnogih drugih, na osnovu svih velikih, vajnih, takozvanih njihovih stručnjaka koji ne znaju šta rade. SRAMOTA!

Nikola

pre 13 godina

Da je SNS hteo da menja ovu ststocinsku vlast, oni bi to uradili pre godinu dana.

Dosadasnjih 20 najava rusenja Djilasa je bila samo periodican lek za smirenje beogradske organizacije SNS-a kojoj nije jasno zasto SNS i dalje kritikuje Djilasa a Drzi ga na toj funkciji.

Ksenija

pre 13 godina

Ne verujem mnogo njihovim procenama i istraživanjima, više volim da osluškujem narod, a rekla bih da je nezadovoljstvo vladajućom strankom ogromno. Posebno zbog silnih neispunjenih obećanja.

ObiWanKenobi

pre 13 godina

"Što je Đilas duže na vlasti u Beogradu to je njegov rejting sve manji, i izbori u Zemunu će pokazati da on više nema 35% podrške birača, o kojoj Đilas stalno priča, nego je pitanje da li sada ima i 10% podrške, ili mu je rejting i manji."
(emilija, 24. maj 2013 12:18)
--------------------------------
Za SNS botove i dronove: Zemun je uvek bio radikalsko uporiste, izuzev centra grada, gde je DS uvek dobijao. Nazalost po nas Zemunce, uvek su presudjivali glasovi Karlovcica, Petrovcica, Batajnice, gde su se na kolima do pre petnaestak godina vise mogle videti tablice KNN (Knin), nego BG. Toliko.

Bgd_70

pre 13 godina

Bolje bi bilo da se LDP pokrije usima. Gradjani su ih kaznili zbog sece platana u Bulevaru, tasna-masna likova iz "kruga dvojke" i "mladih lavova LDP-a" (citaj karijerista) koji su se domogli lepih pozicija u javnom sektoru i dobrih plata, a sto se tice DS-a, uz mnogo cega drugog a najvise zbog zaduzivanja, most preko Ade C. im je fatalna greska, uludo potrosen novac. Pretpostavljam da SNS ne zeli da preuzme Beograd upravo zbog bezizlazne situacije u kojoj se finansije grada nalaze.

gradska vila

pre 13 godina

Potpuno se slazem da od izbora u Beogradu ne treba bežati i da oni moraju da budu u svojoj suštini drugačiji od onoga što nam kroz medijske ratove nude DS i SNS, ali mi je jos besmislenije da o tome govore oni koji ucestvuju u vlasti, "kupe kajmak" gde stignu i pri tome ne snosne nikakvu odgovornost.

spokojno

pre 13 godina

Normalno da spokojno cekaju..Kakva im je situacija posle vlasti u Srbiji a i u samoj stranci,ni za mesnu zajednicu ih ne bi birali!!!Spokojno... ne ocekuju oni bas nista,a ni mi od njih...

franja50

pre 13 godina

Ovo što Šapić priča je daleko od istine! Vidimo šta ste uradili za nas i ne bih bila tak uverena da će i sutra svaki treći Beograđanin da glasa za vas!

garavi

pre 13 godina

ne smeju ni da pipnu beograd . pa nije to prcija da se zezate . tek sad se vidi da djilas stvarno vredi za bg. a vi sns vodite kaludjericu , ivanovo . MML hahaha

brka

pre 13 godina

Ako se beogradjani pitaju SNS nikada neče vladati Beogradom,katastrofalni rezultati njihove vladavine najbolje se vidi u Zemunu koji su vratili u srednji vek.

reality check

pre 13 godina

Ne znam na cemu zasnivaju toliki optimizam,kada dosadasnjim vodjenjem grada nisu opravdali dato poverenje gradjana.
(011, 24. maj 2013 19:31)

Možda na osnovu toga što je Vučić već gubio u Beogradu? Onako, katastrofično :).

Kosmopolita

pre 13 godina

Gresite silno!! imaju ogromnu poodrsku sa svih strana, narod se okrece protiv Djilasa u Beogradu!! Ne mozemo da jedemo most i da placamo skup gsp!! Hocemo posao!!
(miroslavw, 24. maj 2013 14:43)

Naravno. A posao će vam dati SNS čim dođe na vlast, kao onoj damici što se javila u emisiju Utisak.
Ili, bolje rečeno - što ne dođete malko u neke gradove gde je već SNS na vlasti - ne sećam se da su Prostran ili Vučičević otvarali neka radna mesta...

A inače ste baš Beograđanin?
Da, da...:)

Beogradjanin, demokrata

pre 13 godina

Beogradjani su svoje rekli prosle godine i na republickimi na lokalnim izborima. DS je ubedljivo pobedio i u Beogradu u u Novom sadu i Vojvodini.To sto se neko poziva danas na rejting DS-a nema nikakve veze sa Beogradom. Beograd jednostavno ne da od 2000-te da padne u ruke Radikalima a danas onima bez bedza. Nije li Vucic i sada SNS u dva mandata izgubio izbore u Beogradu i to ubedljivo. Dzaba Kuriru partijskom glasilu SNS da kao spanska sapunica svaki dan pletu Djilasa i DS. To samo proizvodi kontra efekat i veci bes pravih gradjana Beograda.U Beogradu je dosta ucinjeno. Republika donosenjem zakona o porezu smanjuje budzet svim gradovima ali se to oseti najvise u onim gradovima koji imaju i najveci budzet.Da su ovi sigurni da mogu da sruse Djilasa oni bi to odavno uradili.Ostaje im jedino da kukaju. Moze DS da promeni gradonacelnika jer je pobedila lista DS.Opet ovi bez bedza ne bi bili zadovoljni jer je kod njih patoloska mrznja prema DS-u

Rada

pre 13 godina

Ako sam dobro shvatila, naprednjaci očekuju pobedu na izborima u junu. Ne znam samo na osnovu čega. Valjda na osnovu još težeg života koji su nam spremili. Na osnovu zatvaranja na desetine hiljada radnih mesta, na uvođenu novih nameta, sve većih cena, na nakaradnim zakonima koje donose, na zakonu koji je oslobodio najveće kriminalce koji nam šetaju po gradu, na osnovu toga što su pozapošljavali sve svoje kadrove a kleli su se da toga više neće biti, na osnovu svih afera poput mleka, nestašice insulina i mnogih drugih, na osnovu svih velikih, vajnih, takozvanih njihovih stručnjaka koji ne znaju šta rade. SRAMOTA!

malo stila

pre 13 godina

Nisam siguran da su bas spokojni,svima postaje jasno da Beograd ima losu vlast koju treba promeniti sto skorije
(Rajkovic, 24. maj 2013 15:49)

Možda da ste još napisali ono - "i Vinča i Leštane su protiv Đilasa", ili: "Ja, kao razočarani DS glasač...", ipak malko dobija na težini, znate :D.

markoni

pre 13 godina

Jedva cekam da Beograd opet objasni radikalima gde im je mesto. Dzaba spinovanje i placeni komentari Vucicevih radikala po sajtovima. U Beogradu i Vojvodini je i najveci broj obrazovanih i inteligentnih ljudi koji ne padaju na populizam i jeftinu demagogiju.

Nikola

pre 13 godina

Da je SNS hteo da menja ovu ststocinsku vlast, oni bi to uradili pre godinu dana.

Dosadasnjih 20 najava rusenja Djilasa je bila samo periodican lek za smirenje beogradske organizacije SNS-a kojoj nije jasno zasto SNS i dalje kritikuje Djilasa a Drzi ga na toj funkciji.

ibikic

pre 13 godina

AUUUUUU, koliko SNS botova na jednom mestu umorih se od kliktanja minusa na placene komentare. radite li jos nesto za svoje plate ili samo komentarisete protiv DSa?
u potpisu razocaran DSovac ali mi je muka od SNSovaca jos veca

Borisss

pre 13 godina

Cinjenica je da jedini normalan ostatak Srbije cine AP Vojvodina i grad Beograd. I u Beogradu i u AP Vojvodini na predsednickim izborima je pobedio Boris Tadic. Mi u Vojvodini ne zelimo radikale na vlasti. Bolje se suzdrzite od siljenja beogradskih i pokrajinskih izbora, jer vrlo lako mozete ostati i bez severne pokrajine. Ponavljam vam, mi ovde ne zelimo radikale na vlasti. A zapitajte se zasto vazi ona cuvena izreka "sto juznije to tuznije"
Toliko od mene. Pozdrav iz Subotice!

LDPovac

pre 13 godina

Hvala Bogu da su spokojni. SNS samo da napravi još jedan miting "Vojvođana" u Novom Sadu, ovde više nemaju šta da traže. ...
(Ravijojla, 24. maj 2013 13:37)

Ona scena gde momci nose preko pola Zmaj - Jovine ogroman transparent "DOLE VOJVODINA" je onako, baš pucanj u nogu, bokericom :D.

garavi

pre 13 godina

polako samo , ako ovi sns dodju u bg na vlast videcete kako propada bg i beogradjani sa njim tj dodjosi . samo polako . kad ovi puste krake ima da opajaju lovu da necemo moci cifru da izgovorimo .

ratko mladenovic

pre 13 godina

Ko ima malo intelektualnog potencijala, neka se priseti na sta je licio i kakav je bio Zemun kada su njime vladali Vucic, Nikolic i njihova stranka.Divljastvo i javasluk na svakom koraku,trafike i privatni lokali bez ikakvog reda i smisla.Neka se sete koliko su para ostavili u opstinskoj kasi kada su izgubili vlast.Kazu da je Beograd prezaduzen, a oni za godinu dana ni manje ni vise nego cetri milijarde.Pojesce nam opet godine zivota dok ne shvatimo koliki su demagozi prevaranti.Da li je Vucic javno pokazivao zatvorsko odelo sa brojem za Dinkica-jeste,kad ono on ga postavi za ministra finansija,E to govori i o jednom i o drugom kakvi su ljudi. zivi bili pa videli

Vanja Petrovic

pre 13 godina

.....ljudi u Bg.ne primaju plate zbog preyaduženosti grada, vreme je da neko odgovara za to...
(MArrrA, 24. maj 2013 11:35)

Ma da, bre! U Srbiji u Opštinama u kojima je zaseo SNS na vlastČ Bosilegrad, Bela palanka, Kraljevo, Medveđa, Zaječar, Svrljig, Vranje, Pirot i ostale, teče med i mlekom, zlatnim kašikama se jede, ljudi poklanjaju svoja bogastva jer im se prelivaju na sve strane...

Dosta više sa neistinama! Mučno je i sramotno!!

Obelix

pre 13 godina

Ovo su prazne price. Jednostavno SNS nema taj kapacitet. Sem Vucica, nemaju nikoga ko moze da se prihvati odgovornosti kao sto je vodjenje Beograda. Sa druge strane, ja koji sam rodjen i citav zivot zivim u Beogradu, smatram da DS radi odlican posao. Naravno, ima tu gresaka, ali ima neuporedivo vise pozitivnih strana. Porucio bih ovima sto citaju i veruju sve sto Kurir kaze, da stave malo prst na celo i da pocnu da misle malo svojom glavom.

V!

pre 13 godina

Ljudi,o kakvoj promeni vi svi govorite?O kojoj prezaduženosti? Pa i da jesmo prezaduženi,makar se to vidi, preko mosta na Adi,mosta kod Borče,davanja pomoći najstarijima...A da ne spominjem Gazelu i Bulevar Kralja Aleksandra,besplatne udžbenike,PKB...I onda se pojavi SNS koji ponavlja:Ništa ne štima,bla bla bla...A sta je njihov glavni adut,davanje statusa opštine Kaluđerici?
P.S.:Gde je 100 000 000€ stranih investicija Republičke Vlade?

Ravijojla

pre 13 godina

Hvala Bogu da su spokojni. SNS samo da napravi još jedan miting "Vojvođana" u Novom Sadu, ovde više nemaju šta da traže. Ne samo da smo videli svojim očima "mitingaše", nego je prepun internet slika na kojim tablicama su autobusi dotičnih...

Laža i paralaža

pre 13 godina

Ahahah, dobar je "trik" - na sav glas ćemo da udaramo u talambase pobedu u Zemunu (gde smo inače uvek dobijali većinski), pa se time kuražimo da imamo šanse i za Beograd...:))).
E, moji SNS-ovci, vidite šta je - Beograd se tako zove jer u njemu ne žive Zemunci..:)

Bec

pre 13 godina

Vi koji kritikujete vlast u Beogradu dodjite da vidite kako zive oni gradovi gda se sns preuzeli vlast svi su "srecni i veseli imaju svega u izobilju"mozda imate vi koji pisete ove nebuloze placeni od svojih sponzora jer nista i ne radite vec cekate naredbu sad.Da ste na gradjevini ili u fabrici nebi imali vremena za ovako nesto.Vi bi samo na izbore dok ne pobedite pa makar i birali svaki drugi mesec.Demokratija kaaze izbori su kada parlamenti,skupstine izgube vecinu.Ostalo je sve na misice od onih koji hoce vlast po svaku cenu.Zato ukocite malo "RADIKALI"jer ste jednom pukli i ponovo ce vam se to desit.

panonski

pre 13 godina

Licno mislim da bi Beograd vec pao, da nije briselskog sporazuma i hitnijih tema.. Verujem da ce SNS kada ponovo uzmu vlast u Zemunu, ici na nove izbore u Beogradu, i da ce ih naravno zasluzeno i dobiti..

Mocni Rendzer

pre 13 godina

Klasican ocajnicki pokusaj drustva koje propada...nesto ne znam sta je bilo sa onom pricom o aflatoksinu...nije li tipican primer propalog pokusaja...mislim kao i sve sto su oni radili...

gradjanka

pre 13 godina

Ovaj Sapic stvarno veruje u ono sto prica: "DS u Beogradu radio mnogo i uradio dobre stvari u protekle četiri godine". to sto su uradili sada grad debelo placa za njihove dobar posao. Vreme je za promenu gradske vlasti.

beograđanka

pre 13 godina

Samo želim da kažem da nije u redu da Šapić izjavljuje da imaju tešku situaciju i medijsku blokadu...DS,pre nego što će doći na vlast imali su sve u svojim rukama drugim strankama je bilo mnogo teže nego njima danas...prema tome bolje bi bilo da se ne oglašavaju.

Građanin

pre 13 godina

Realno, da je SNS hteo mesta na kojima je DS do sada bi Djilas već bio smenjen, ali su naprednjaci, odgovorno, prvo ponudili konkretna rešenja. Pokrenuli su promenu Statuta, koja će decentralizovati vlast i doneti više nadležnosti gradskim opštinama, i tako privući investicije koje su neophodne za nova radna mesta. Beograd danas ne funkcioniše jer je prezadužen, zbog toga je sadašnja gradska vlast i izgubila legitimitet tako da su izbori jedino rešenje.

RASPISITE - IZBORE - VIDECETE

pre 13 godina

Samo neka DS raspise izbore u Beogradu, neka pruze sansu gradjanima Beograda, da se izjasne na biralistima. Videce rezultat, koji ce biti debakl, kada su oni u pitanju. Gradjani su im verovali ali ne kako oni kazu, vise su verovali, paketima,novcu koji su im iz DS-a delili. Kako je to sada sve presusilo. Okrenu ce im ledja, vise nece moci da ih prevare obecanjima i praznom pricom. Zato neka raspisu izbore.

Novka R.

pre 13 godina

Volela bih da dodje do promena u Bg.i da stvari krenu na bolje i u glavnom gradu kao i u drzavi...Mnogi govore da Beograd ne stagnira, e pa ja se ne bih slozila sa tim, stagnira Beograd i te kako a gradjani se maltretiraju pocev od Bus plusa, ne primanja plata pa nadalje!!!!

Pepeljuga

pre 13 godina

Raspisite izbore pa da se vidi ko je spokojan...Beograd je prepoznao ko prica samo a ko stvarno radi.Mislim da ce do smene vlasti doci sto pre.

Zdravo

pre 13 godina

Đilas da podnese ostavku, jer se marketinškim sredstvima ne može više voditi Beograd. Koji su to razvojni projekti u Beogradu? Nema ih. Pare se nenamenski troše i za to je najbolji primer bus-plus sistem.

nijenego

pre 13 godina

Pa kad je Djilas toliko uradio za Beograd i ako ga Beogradjani toliko vole, onda mu apsolutno nije problem da raspise izbore! Kakav bre Djilas u sledecem mandatu bi nam verovatno izgradio neki istorijski toranj od milijardu evra!

Branko

pre 13 godina

Demokrate su bile spokojne i do prošlogodišnjih izbora pa znamo kako su prošli na republičkim izborima.. Sada kada se budu raspisali izbori u Beogradu , pitanje da li će uopšte i cenzus preći.

Uskok

pre 13 godina

Djilas i Sapic samo se zale: ~Danas imamo medijsku blokadu i svakodnevne napise u novinama gde se funkcioneri DS kleveću i blate~, a u stvari imaju objavljene intervjue kad god pozele (jedino LDP ima prednost), njihovi aktivisti beze jer nema vishe para, a celnici se hapse zbog mahinacija i lopovluka.

Jovan

pre 13 godina

Cela Srbija se lagano budi i pokrece, samo je u Beogradu zivot svakog meseca sve tezi i tezi. Dosta vise i Sapica i Djilasa i ostalih lopova.

Komendija

pre 13 godina

Ne znam samo sta im je uporiste u tom spokoju...da li Gangula ili Sutanovac ili Balsa...mada mislim da im je adut za spokoj ipak Djilas...

MArrrA

pre 13 godina

SNS se već dovoljno dobro pokazao na republičkom nivou tako da će u Beograd situacija ostati ista, vreme je da se nekom drugom da prilika jer je ovo trenutno jako loša situacija, ljudi u Bg.ne primaju plate zbog preyaduženosti grada, vreme je da neko odgovara za to...

Dijana K

pre 13 godina

Demokrate su sklone da spekulišu izborima, kao i svojim rejtingom.Činjenica je da im je rejting drastično opao, i nisam sasvim sigurna da su spokojni ako hipotetički bude izbora na nivou grada.

Explode!

pre 13 godina

Sumanuta upornost i lazna spokojnost DS-a(i razno razne EPP), gotovo da podsecaju na onaj rad kada komsija mesecima renovira stan i kida ti zivce hiltijem a kada ga sretnes on se smeska i fin je jer zna da ces eksplodirati od njegovog:"evo gotovo je jos samo danas" Apsolutno isto ponasanje dolazi od DS-a koji se deceniju pravi da je sve u redu i problem resava:"...evo sutra" ali ne...hilti busi i dalje i resenja nema...
Sada je kucni savet na redu da deluje!

neutralacalikaogradjanin:(

pre 13 godina

ako pocnemo da nabrajamo sve stvari koje je DS "fenomelano uradio" kako bi unapredio Beograd "vizuelno", a finansijski ga unistio: onda bi slobodno mogli od sramote ako je uopste osecaju da se samo sklone od vodece beogradske fotelje i prepuste drugima da pokusaju da rese ono sto je unisteno!!!

alfi

pre 13 godina

Sto pre da se smene demokrate dosta su vladali Beogradom imali su dovoljno vremena i nisu skoro nista uradili vreme je da dodju odgovorni ljudi

Gigatron

pre 13 godina

Kako su hrabri kada treba da se prica, a dela gde su dela?Sve se svelo samo na prazne price, politiziranje...a narod vise te prazne price ne moze da svari...stomak je i dalje prazan...grad propada, a jedino sto raste je Djilasov ego...koji preti da nas sahrani...

Nenad

pre 13 godina

Beograd je prezaduzen i to na zalost najvise za potrebe Djilasove reklame. Balon njegove promocije je pukao i sada i oni njemu najverniji vide da su svi konci ispusteni i napravljena velika steta. Nije toliko vazno pitanje ko moze bolje vec cinjenica da nema gore. Promene su vise nego neophodne i to veoma hitno.

Pepe

pre 13 godina

"..kako bi nam se smanjio rejting.." - Sami svojim postupcima smanjujete rejting, nikakva pomoć u tome vam nije potrebna. Građani sve vide i svakako će poželeti naprednjake u Beogradu, sada kada su uvideli koliko ozbiljno i angažovano rade.

Austin Powers

pre 13 godina

Sto vreme vise prolazi pojacava se utisak da je DS mislio da ce zauvek biti u poziciji sa rukom u dzepu, fijoci, koverti i sl...verujuci da je narod toliko slep...pod HITNO im se mora dati do znanja sta je volja naroda i BEOGRADJANA iza kojih se pod nazovi gradjanskom maskom sakriva DS. Stalno se pozivaju na tu neku gradjansku svest i savest kada je Beograd u pitanju...mislim da su se preracunali!

Cica I

pre 13 godina

Demokratska stranka ništa nije uradila za Beograd ,sem promašenih investicija kao što je most na Adi. Gradska vlast je centralizovana, mnoga javna preduzeća su pod njihovom ingerencijom. Lokalnim samoupravama udeljuju novac na kašičicu. Njihov čelnik, gradonačelnik Beograda se uporno bori da ne promeni statut grada. Gradski budžet je u velikom deficitu. Obzirom da građani Beograda nisu u dubokoj hibernaciji, mislim da na novim gradskim izborima sada ne bi prešli cenzus.

richard kruspe

pre 13 godina

Pa samo Busplus je dovoljan da demokrate pošalje u istoriju na prvim sledećim izborima, a da ne pominjemo bulevar i platane, famozni most od pola milijarde evra ili Đilasovo učešće u preprodaji RTS marketinga.

gutaperka

pre 13 godina

Ljudi iz Demokratske stranke gube kompas. Da li je moguce da Sapic danas prica o medijskoj blokadi? Predsednik DS-a je covek, medijski magnat u Srbiji, drzi monopol jer mu se moze, a Sapic drzi moralne pridike. Sta je sa pamcenjem, gde ste ga zaturili?

Negoslav81

pre 13 godina

hahahahaha sta rekose? da su spokojni? :D poslednji trazaji i strah, kazem ja.umesto da se primire malo, povuku, oni kao da svesno sebi ruse naruseni rejting. ali, neka ih, mene to cak i raduje.

Zašto izbori

pre 13 godina

Kada bi SNS bio na čelu Beograda, i krenuo da češlja javna preduzeća, Vučić bi morao da osnuje još jednu radnu grupu, ali samo za Beograd.

emilija

pre 13 godina

Što je Đilas duže na vlasti u Beogradu to je njegov rejting sve manji, i izbori u Zemunu će pokazati da on više nema 35% podrške birača, o kojoj Đilas stalno priča, nego je pitanje da li sada ima i 10% podrške, ili mu je rejting i manji.

mangulica

pre 13 godina

Budimo realni, DS se raspada I nema kapacitet ni ljude koji bi radili kampanju. Gubitak republicke vlasti je bio tezak udarac za njih I veliki broj njih je otislo iz stranke. U DS-u ne postoji infrastruktura dovoljno jaka da iznese izbore. Ovoga puta bi izgubili.

KINEZ

pre 13 godina

Ovakve vlasti DS podpomognuta sa SPS-om koja se pravi neuka i sedi na dve stolice, dosta je i Beograđanima i bode oči ostatku Srbije. Zaseli i nemaju nameru da priznaju da je takva koalicija prošlost.

Ja

pre 13 godina

Šapiću, šta ćemo sa gradskim preduzećima koja ne isplaćuju plate? Kvalitet života nas Beograđana je na najnižem nivou u poslednjih 10 godina, a ti mi pričaš da si uradio mnogo dobrih stvari. Koje?

miroslavw

pre 13 godina

Naprednjaci nemaju sanse u BG-u
(Izbirac, 24. maj 2013 14:11)

Gresite silno!! imaju ogromnu poodrsku sa svih strana, narod se okrece protiv Djilasa u Beogradu!! Ne mozemo da jedemo most i da placamo skup gsp!! Hocemo posao!!

NA IZBORE!

pre 13 godina

Izbori u Beogradu su apsolutno neophodni! Nek dodje neko ko ce da dovuce investicije u beogradske opstine, samim ti otvori neka radne mesta, a ne da pare iz budzeta trosi na istorijski most! GRade istorijski most, a grad nema para da isplati socijalnu zastitu gradjanima!

laza

pre 13 godina

Nisu mi dragi naprednjaci, ali Bus Plus necu nikad zaboraviti Đilasu. Hoće li opet da opadne broj patrolora po busevima pred izbore, a nakon izbora da nadoknade to uz pojačanje komunalne policije, sa ludačkim pretresima po autobusima... Drugari iz DS žao mi je, ali ovaj put ćete zasluženo da puknete.

Sunce Slobode

pre 13 godina

Ako ni zbog cega drugog a ono se vlast mora promeniti u Beogradu iz razloga upoznavanja gradjana ovog grada i cele Republike kako je i zasta ova vlast trosila novac Beograda. Da vidimo konacno koliko zaista kosta most na Adi, kakav je taj ugovor sa firmom koja stoji iza BusPlusa a godinu dana pre toga imala jednog zaposlenog itd. Nakon toga otici do u sitna crevca, kako je moguce da se, recimo, Jagiceva ulica cela prekopava nedelju dana nakon postavljanja novog asfalta i ko ce odgovarati za te duple troskove? Nema niceg loseg u smeni vlasti jer je to upravo i jedan od postulata demokratije. Da vide oni koje sebe lazu kako rade neki Bog zna kako vazan posao da grese i da se sansa pruzi drugome. Danas su to naprednjaci sutra neka budu Jogi letaci, pa partija Zelenih itd. . .

Student

pre 13 godina

Ajde Sapicu molim te, raspisite izbore, da vidis gde ste pali. Uvek sam glasao za DS, ali ovaj put ne bih. Pre bi pokojni Secerovski sazidao svoj obecani bazen nego vi nesto uradili i kakve ti veze imas sa Novim Beogradom. Hoce li predsednik opstine i jednom biti neko ko zna probleme novog beograda.

spokojno

pre 13 godina

Normalno da spokojno cekaju..Kakva im je situacija posle vlasti u Srbiji a i u samoj stranci,ni za mesnu zajednicu ih ne bi birali!!!Spokojno... ne ocekuju oni bas nista,a ni mi od njih...

Kica

pre 13 godina

Nacin na koji pisu o svom spokoju u vezi izbora govori da ni sami ne veruju u to. To sto je narod podrzavao Djilasa onda, ne mora da znaci da ce i sada da ga podrzava kad vide kako se stvari odvijaju u drzavi i kakav je njegov trenutni ucinak u gradu. Sve u svemu narod ce proceniti na izborima, i na kraju krajeva treba da bude kako narod zeli, a nisam siguran da narod zeli ovakvo vodjenje politike Beograda...

Mladen

pre 13 godina

Neka gospodin Dragan Djilas kaze koliko kosta most na Adi sa pristupnim saobradcajnicama?
Koliko Bus Plus ostvaruje profit i ako svi znamo da je osnova sa nepovratnih 500e?
Koliko je grad Beograd zaduzen u zadnje cetiri godine i koliko je nezaposlenih u gradu Beogradu?

realistic

pre 13 godina

Kako moze da bude spokojan u Beogradu!! Sa trenutnim rezultatima koji su uradjeni, jako su mali da bi imao ogromnu podrsku!! Narod sve vise menja misljenje i mislim da trenutno je ds najveci gubitnik glasaca ne samo u Beogradu nego i celoj Srbiji!!!

PreDragMC

pre 13 godina

Gledajuci Djilasa preko malih TV ekrana, izgleda smireno, spokojno, ali ipak to je samo fasada u dubini svoje duse, ako je ima, jede se kao beo hleb od straha da li ce nesto naci gde je i on umesan!

Boško

pre 13 godina

Izbori, nego šta! Neka se narod izjasni o tome da li će podršku pružiti čoveku koji je izgradio krajnje nefunkcionalan most na adi za bezobrazno velike pare i koji je uveo reketaški bus plus sistem u gradski prevoz, ili će se opredeliti za bolju opciju kojoj je stalo da pomogne Beograđanima, a ne da se bogati preko preskupih projekata i privatnih firmi..

Rus

pre 13 godina

Ne razumem kako mogu da budu spokojni, šta su to dobro učinili za ovaj narod, bitne su im samo fotelje, nigde rezultata njihove vlasti u Beogradu. Narodu su potrebne promene. Podrška SNS-u

Krstinja

pre 13 godina

Poslednja dva meseca su plasirali sve same lazi na racun SNS "od aflatoksina do insulina". Toliko o tome koliko su demokrate spokojne.

dojčilo

pre 13 godina

Podržavam nameru SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu, jer bi smenjivanjem Đilasa bez izbora, DS stalno pričao o tih 30% glasova koje su dobili u Beogradu. Međutim, rejting Đilasa i DS-a nije više ni blizu tih 30%, nego je pitanje da li danas imaju i 10% podrške građana Beograda.

Bgd_70

pre 13 godina

Bolje bi bilo da se LDP pokrije usima. Gradjani su ih kaznili zbog sece platana u Bulevaru, tasna-masna likova iz "kruga dvojke" i "mladih lavova LDP-a" (citaj karijerista) koji su se domogli lepih pozicija u javnom sektoru i dobrih plata, a sto se tice DS-a, uz mnogo cega drugog a najvise zbog zaduzivanja, most preko Ade C. im je fatalna greska, uludo potrosen novac. Pretpostavljam da SNS ne zeli da preuzme Beograd upravo zbog bezizlazne situacije u kojoj se finansije grada nalaze.

Kristijan

pre 13 godina

Kada vidim da Sapic govori nesto, ne mogu da budem objektivan. Uvek se pitam sta taj covek trazi u politici??? Pa i dobar deo njegove stranke se slaze samnom... al dobro... A tek kada LDP prosipa neku filozofiju a i pored miliona i miliona ulozenih u kampanju, imali su onakav rezultat na izborima- kako ih nije sramota da daju neko svoje misljenje vezano za bilo sta u drzavi i izborima. Al opet, dobro, nek prica ko sta hoce, stvari su dosta jasne same po sebi...

Jagodiceva

pre 13 godina

G-dine Sapicu, rejting DS-a ste kreirali sami, tako da ce izborni rezultati biti pravo stanje vaseg rada i zalaganja .
S pravom mirno cekate izbore jer ko jos gubi ono sto vec nema...?!

Ksenija

pre 13 godina

Ne verujem mnogo njihovim procenama i istraživanjima, više volim da osluškujem narod, a rekla bih da je nezadovoljstvo vladajućom strankom ogromno. Posebno zbog silnih neispunjenih obećanja.

ObiWanKenobi

pre 13 godina

"Što je Đilas duže na vlasti u Beogradu to je njegov rejting sve manji, i izbori u Zemunu će pokazati da on više nema 35% podrške birača, o kojoj Đilas stalno priča, nego je pitanje da li sada ima i 10% podrške, ili mu je rejting i manji."
(emilija, 24. maj 2013 12:18)
--------------------------------
Za SNS botove i dronove: Zemun je uvek bio radikalsko uporiste, izuzev centra grada, gde je DS uvek dobijao. Nazalost po nas Zemunce, uvek su presudjivali glasovi Karlovcica, Petrovcica, Batajnice, gde su se na kolima do pre petnaestak godina vise mogle videti tablice KNN (Knin), nego BG. Toliko.

franja50

pre 13 godina

Ovo što Šapić priča je daleko od istine! Vidimo šta ste uradili za nas i ne bih bila tak uverena da će i sutra svaki treći Beograđanin da glasa za vas!

gradska vila

pre 13 godina

Potpuno se slazem da od izbora u Beogradu ne treba bežati i da oni moraju da budu u svojoj suštini drugačiji od onoga što nam kroz medijske ratove nude DS i SNS, ali mi je jos besmislenije da o tome govore oni koji ucestvuju u vlasti, "kupe kajmak" gde stignu i pri tome ne snosne nikakvu odgovornost.