Tabu 2

22.10.2026.

12:32

Onlyfans podaci šokirali: U Srbiji skočile brojke, a evo ko u svetu najviše koristi

U Srbiji se na Onlyfans potrošilo u godini 8,9 miliona dolara, što je 13.8 odsto više novca nego u prethodnom preseku, prenosi JuicyInsights.

Izvor: B92.net

Onlyfans podaci šokirali: U Srbiji skočile brojke, a evo ko u svetu najviše koristi
depositphotos, IgorVetushko

Podeli:

Naime, Srbija se našla na 51. mestu u svetu s indeksom pretrage od 41 od 100, a procenjuje se da bi cifra potrošnje na OnlyFans za aktuelnu godinu mogla da poraste na 12,3 miliona dolara.

Najveća je poseta i potrošnja u Beogradu, s udelom od 41 odsto. Niš ima udeo od 3.6, a Novi Sad od 2.4 odsto u ukupnoj potoršnji na Onlyfans u Srbiji, podaci su sajta JuicyInsights.

Hrvatska prva u regionu

Prema ovim procenama, Srbija se po ukupnoj potrošnji nalazi iza Hrvatske koji ima godišnju potrošnju od 11,6 miliona dolara, i Slovenije, sa 10,3 miliona dolara, među posmatranim zemljama regiona. Ipak, rast tržišta u Srbiji bio je sporiji nego u većini susednih država.

Možda vas zanima

Hrvati su zabeležili i najveći rast potrošnje na ovoj platformi u regionu od 32.6 posto. Bosna i Hercegovina ima uvećanu potrošnju od 23.9 odsto, odnosno potrošnju od 2,7 miliona dolara.

OnlyFans potrošnja u svetu

Na nivou celog sveta korisnici su u finansijskoj 2025. godini na OnlyFansu potrošili su 7,84 milijarde dolara što je 8.7 posto više nego prethodne godine. Inače, kreatorima sadržaja na Onlyfansu pripada 80 posto tog iznosa, a ostatak zadržava sama platforma.

Možda vas zanima

Najviše se na OnlyFans troši u Sjedinjenim Američkim Državama, ukupno 4,87 milijardi dolara. Ipak, prema potrošnji "po osobi" lider je Finska u kojoj je na 10.000 odraslih stanovnika potrošnja 123 hiljade dolara

Najtraženiji autor na ovoj platformi je Sofi Rejn.

Podeli:

2 Komentari

Možda vas zanima

Rast od 1,6 odsto

Od decembra raste minimalac; Građani nezadovoljni: "Sićušan iznos"

Francuska će od 1. decembra povećati minimalnu neto zaradu (SMIC) za 1,6 odsto na oko 1.502 evra mesečno, što je povećanje od približno 24 evra, najavio je danas ministar rada Žan-Pjer Farandu, ali sindikati su ovu meru označili kao nezadovoljavajuću.

21:52

9.11.2026.

2 d

Podeli: