Ponedeljak, 12.02.2024.

17:31

Zabranjen koncert Aleksandre Prijović u Zadru?

Izvor: B92

Zabranjen koncert Aleksandre Prijoviæ u Zadru? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

181 Komentari

Sortiraj po:

Milica

pre 5 meseci

Zadar je ja mislim najustaškiji grad u Hrvatskoj. Moj bratić sa pravnim fakultetom nije mogao dobiti posao u upravi općine, samo zato što je Srbin, umjesto njega je dobio sin ''branitelja'' sa srednjom upravnom. Pa sad vi vidite sa kim mi imamo posla.

rebro

pre 5 meseci

@Sića, to što je neko katolik ne znači da nije Srbin.
U Srbiji žive Srbi pravoslavni, Srbi katolici, Srbi muslimani, Srbi subotari, Srbi ateisti.
Vera ne određuuje nacionalnost.

Lorena

pre 5 meseci

Ne mogu crnokošuljaši zabraniti toliko koncerata, koliko mi mladi možemo otići na njih, pa makar i u Stockholm.
Dolazi nova generacija koja nije zatrovana mržnjom i nacionalizmom.

Vivi

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Šališ se, jel tako? Pa ne bore se protiv Kića i šunda, nego protiv Srba. Ako je tako, onda bi i Maja Šuput i Nives Celzius bile zabranjene.

glup, pa još i na vlasti

pre 5 meseci

Koliki IQ poseduje osoba koja misli da zabranom može da uguši popularnost?

Najveća kazna za pevača bi bila da niko ne želi da kupi kartu, a da je koncert organizovan bez ikakvih peroblema.

U ovom slučaju sve je suprotno:

Ljudi žele da kupe kartu,
ali osobe plitkog uma ne dozvoljavaju koncert.

Samo joj podižu popularnost.

Dubrovčanin

pre 5 meseci

"Branko Dukić hrvat???Ej živote!Hajahaahahah
(Maki, 13. februar 2024 08:0"

Nacionalnost podrazumijeva prije svega pripadnost nekoj kulturi.

Budibogs`nama

pre 5 meseci

Ovo više nema veze sa Aleksandrom Prijović,

ovo je preraslo u borbu između građana Hrvatske i njihovih izabranih čelnika.

Jedni hoće na koncert, drugi ne daju da se koncert održi.

Mi, odavde, gledamo i krstimo se.

kole

pre 5 meseci

Nije ni tom Dukicu lako. Sa izrazeno srpskim imenom i prezimenom, on mora 3X vise da dokazuje da mrzi Srbe od Hrvata koji imaju manje srpska imena.
Sto se tice Zadra, pre 2 godine sam bio u Dalmaciji kod prijatelja i slusali smo radio Zadar koji pusta pop i rok muziku. Za 5 dana koliko sam bio tamo, ta radio stanica nije pustila ni jednu pesmu iz Srbije ili Bosne. Cak ni Djoleta Balasevica, Partibrejkerse, ili Zdravka Colica koji tamo imaju veliku popularnost i verne fanove. Ocigledno se namerno trude da ljudima izbiju iz glave svaku povezanost sa Srbima, ali sve im to padne u vodu kad se otvore biletanice za prodaju karata za koncerte srskih pevaca i kada se za par minute stvore nepregledni redovi za ulaznice.

Toni

pre 5 meseci

Hrvati su narod koji nikada nece moci podneti dominaciju Srba, oduvek je bilo i bice - Nikad nece prihvatiti uspehe Srba i ceo zivot ce imati kompleks od istih. Cuj da zabrani, na osnovu cega? Sto je doticna Srpkinja? Hrvati - narod koji se niceg ne stidi, narod bez istorije, kulture i obicaja.
(Vlada, 13. februar 2024 07:13)

Sve, sve, ali dominaciju... Koju crnu dominaciju, prijatelju? U tenisu i skoku u dalj?

Argentto

pre 5 meseci

Evo ja poslovno u Zadru bio pre nekih tri meseca, gde god se okrenes nasa muzika... ne slusam to, ali me je fasciniralo koliko se u HR slusa Srpska muzika.

Ivan

pre 5 meseci

za ove sto bi da zabranjunju "seljacku" muziku: super ajde slozimo se da to treba zabraniti.

e sada mali detalji, kako da odlucimo sta je seljacka muzika?
da ostavimo nekom politicaru da to odluci?
ili birokrati?
ili da glasamo na nekom referendumu, pa umetnici sa najvise glasova budu zabranjeni?

Vlada

pre 5 meseci

Hrvati su narod koji nikada nece moci podneti dominaciju Srba, oduvek je bilo i bice - Nikad nece prihvatiti uspehe Srba i ceo zivot ce imati kompleks od istih. Cuj da zabrani, na osnovu cega? Sto je doticna Srpkinja? Hrvati - narod koji se niceg ne stidi, narod bez istorije, kulture i obicaja.

Nišlija

pre 5 meseci

@Che

Imam komšiju, poreklom sa Kosova, prodali sve dole i kupuju stanove po Nišu, ali na viberu obavezno slika Kosovo nije na prodaju...

blrs

pre 5 meseci

mene samo zanima jedno, ovi sto komentarisu bravo, kic muzika, i tako dalje, ko je vama dao za pravo da odredjujete sta je to kvalitetna muzika? ja mogu svu muziku da slusam, svejedno mi je, normalno kad je merak u pitanju tu su narodnjaci br jedan.
nek slusa ko sta misli da treba, pa dosta se solili pamet drugima

Denver

pre 5 meseci

Nesto vas cudi? Pa gmizavi hrvati su u pitanju, svaki put kada cujem naziv te drzave/naroda imam poriv da operem ruke.

Inace, tu muziku prezirem.

Kuzh

pre 5 meseci

Prijovic ima Hrvatsko drzavljanstvo, njoj ne mogu zabraniti nista.
Ona je rodjena tamo. Ovima rodjenim u trecim zemljama mogu udarati spere kad hoce, ali ovoj ne.

Smeško

pre 5 meseci

Samo budale mogu verovati da su ove zabrane borba protiv kica.
Ta muzika jeste kic a ta zabrana je manifestacija mrznje i netrpeljivosti.

Maa

pre 5 meseci

Ma neka rade sta hoce, ove pevaljke me apsolutno ne zanimaju, ni gde su, ni sta rade. Ja se samo nadam stalno pojavice se neki video snimak socan npr. Prijovickin ponajvise, ali i bilo koje druge, ima ih finih sad, nakupilo se. Jedna je Seve brate, zena za sva vremena. Pevala, ne pevala, uvek je sa setom gledas.

Luka

pre 5 meseci

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.
(only fools and horses, 12. februar 2024 20:02)

Četništvo ne može da bude najgore?! Kakvo ludilo mozga! Sramna izjava! Nemci su gvozdenim krstom odlikovali Pavla Đurišića, zajedno sa Talijanima je haračio po Crnoj Gori, pop Đujić klao Hrvate i Srbe komuniste po Dalmaciji, a u severnoj Bosni je selo Botajica, četnici iz tog sela su mojoj babi zaklali strica i tetku koji su tad bili deca od 16 i 14god... Sramota!

i tako...

pre 5 meseci

Bravo podrška gradonačelniku Zadra, tako se brani grad od cajkaške seljačke muzike, cajke su obična seljana i povod u mnogim klubovima barovima su cajke bila za tučnjavu.
(Junior, 12. februar 2024 18:36)

i kod nas su parade bluda i nemorala povod za tucnjavu ,pa nam vi iz eu objasnjavate kako ljudi imaju prava na svoje opredeljenje, i ne smemo da ih zabranimo, al zato kod vas ako neko peva kako se tebi nesvidja zabrana moze

Max

pre 5 meseci

Ne znam da li ce mi komentar biti odobren ali cu da probam. Djeda i ujak su bili u PTSu(Pavelicevom tjelesnom sdrugu). Jedino sto imam od njih su dva zeljezna krsta ( najveci njemacki orden). Ne znam gdje su zavrsili svoj zivot.Nikada nisam mrzio nikoga a bracu Srbe pogotovo. U mome selu je poginulo cca.700 ljudi u ustasama. Ni jedan Srbin nije poginuo ili je ubijen u selu.

amos dundee

pre 5 meseci

@dejan, nisu to drugosrbijanci, vec iskompleksirani foliranti koji su nekada rado slusali Cecu i Lukasa a danas se prave da nikad nisu culi za njih. Sad su u fazonu Giboni, Rozga, laganini ovo ono.. kriju svoje repate seoske korene a lako ih je provaliti.

i tako...

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.
(Dule, 12. februar 2024 21:21)

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)

jeli, pa su mi zato ti isti iz eu uredili zakonom da moram svake godine da gledam paradu bluda i nemorala po mom gradu, dok u svom uredjuju da oni odlucuju sta valja ,a sta ne, sto mene nepustise da i ja tako odlucim pa negledam iste ako necu, a sebi dadose za pravo da se ne privikavas

vlada

pre 5 meseci

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)
Navedi mi razliku izmedu USA star Riana I ostale gologuze pevaljke sa ovim nasim Turbo folk zvezdama
(koma, 12. februar 2024 22:42)

razlika je kao izmedju odiseje 2001 i selo gori a baba se ceslja. Sto se muzike tice, guzove ne uporedjujem

abvgd

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Ja ne mogu verovati da posle milion ovakvih vesti, komentara i otvorenog izliva mrznje, postoje i dalje ljudi koji se odusevljavaju i aplaudiraju ovakvim akcijama Hrvata, ne bore se oni protiv kica i sunda nego protiv svega SRPSKOG, makar to bila i Beogradska filharmonija.

Dovoljno je videti na internetu koliko Hrvati, pogotovu mladi, obozavaju da slusaju muzicare ili gledaju jutjubere iz Srbije, dolaskom mreza njihova drzava ne moze toliko vise da kontrolise zabavni materijal niti da pravi prikrivenu sliku kako prosecan Hrvat ispija makijato citajuci doktorske disertacije dok iza njega ide klasicna muzika.

Ovi Hrvatski politicari nemaju nikakav problem da im dolazi kic i sund sa Zapada kako bi se pokazali da su i oni civilizovani, kulturni, tolerantni... Klecali bi pred raznoraznim Kardasijanima i Snup Dogovima da ih promovisu i pune arene. Veliki su to kompleksi....

Vot iss yo nem

pre 5 meseci

Bas sam sinoc pricao sa prijateljem nesto oko ndh te kvislinske tvorevine i njihovih sljedbenika danas.Najvise se slavi pavelic ante i ustastvo u gradovima koji bi da nije bilo Tita i antifasisticke borbe pripali Italiji.Tako da ludilu nika kraja.
(Ilija, 12. februar 2024 20:27)

A bas ste nasli pravu, ludilo, temu. Pored toliko lepih devojaka i zena.

Džoni

pre 5 meseci

Sta je Prija zavrsila od skole, zna li nesto da radi pa da na pristojan nacin zaradjuje novac za zivot. Ili je za nju ziveti pristojno nepristojno?
(zoki /;-)), 12. februar 2024 21:53)

Šta su završile Svetske zvezde, ubiše se od završenih škola?

Mare

pre 5 meseci

Zasto se mi bunimo i osudjujemo ih. Oni ljudi to lepo zabrane, ne moze i tacka. Imaju svoj stav i to je to. Dok mi ovde pustamo da nam peva neki Dino Merlin koji je pljuvao srbe najgore. Mi smo narod koji brzo zaboravlja, narod koji gazi svoje principe i narod koji nema svoj ponos.

Džoni

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Ovo je još i ok, ali ovaj sada popularni trep ili kako već? Tu stvarno ne moraš da pevaš, mašina to sama radi?

koma

pre 5 meseci

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)
Navedi mi razliku izmedu USA star Riana I ostale gologuze pevaljke sa ovim nasim Turbo folk zvezdama

Dziber u pokušaju

pre 5 meseci

Ne mogu shvatiti, kako to da Srpski pevaci i sportasi uopste idu u tu
genocidnu drzavu da gostuju?
(Krajisnik, 12. februar 2024 20:22)

€€€

Arch Enemy

pre 5 meseci

Seljana Made in Serbia, izvoz na EU tržište ali je izgleda hrvatska fitosanitarna inspekcija našla grešku na ovom brendu, zabraniti naravno, bravo Hrvati!

Uskok

pre 5 meseci

Zadar, moj rodni grad, prelep. Ljudi su ok, kao i svi na jugu. Najsličnije njima sam sretao u Nišu, Vranju, isto na jugu.
Elem, dole sam svako leto, nostalgija i to je to. Nikad, ali nikad nisam doziveo nista sto bi zaličilo na neprijatnost, a imam i ćirilične tetovaže. Kako je Srbima živeti dole, ne znam najbolje. Onako, kako rekoše. Nekad ih smaraju u “općini”, kad se trebaju rešiti neke socijale i penzije na primer. To je baš jadno, ali i to će proći .
Srbi su zaposleni, imaju i svoje firme…kako vreme odmiče, sve postaje normalnije i pristojnije. Nemojmo zaboraviti da su Srbi gađali Zadar granatama, a Hrvati nisu gađali Šabac. Ni mi još ne možemo da svarimo Amere, bombardovali nas. To je otprilike slična stvar.
A ova zabrana? U nivou Vulinovih zabrana. Matrica ponašanja glupana je svuda ista.

Dule

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.

Prle

pre 5 meseci

Pa da, vi i ne mislite da je cetnistvo nesto lose. Sve ste ih rehabilitovali, proglasili antifasistima, Drazi podigli spomenik, otvorili mu muzej... Pa gde ces vise, cetnici su srpski ponos i dika.
(srki 87

Jedni rehabitovali "junake" s kokardom na celu a drugi sa slovo 'U'.
dogovorila se bratija koja je zajedno bjezala Srbija Hrvatska Austrija via Blajburg. Pomagali se onda pomazu i danas. Da nema ustasa ko bi za kokardoljupce glasao. I obratno. Svejedno je.

vlada

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.
(Dule, 12. februar 2024 21:21)

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje

zoki /;-))

pre 5 meseci

Sta je Prija zavrsila od skole, zna li nesto da radi pa da na pristojan nacin zaradjuje novac za zivot. Ili je za nju ziveti pristojno nepristojno?

srki 87

pre 5 meseci

@
Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30
Nigde.
(Luigi, 12. februar 2024 20:13)

Pa da, vi i ne mislite da je cetnistvo nesto lose. Sve ste ih rehabilitovali, proglasili antifasistima, Drazi podigli spomenik, otvorili mu muzej... Pa gde ces vise, cetnici su srpski ponos i dika.

only fools and horses

pre 5 meseci

Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30)

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.

Tupavi @Bob

pre 5 meseci

Hrvati su nacija frustrirana Srbima. Preko 30god. je prošlo od rata a zabranjuju pevanje Prijovićkoj koja je tada bila dete.
(Bob, 12. februar 2024 19:30)

Kao prvo, ona se ne izjasnjava srpkinjom, cini to ako mora. Kao drugo, ne zabranjuju joj pevanje zbog porekla, nego zbog orijentalnog tursko-srpskog sunda koji peva. Glup si ti to da shvatis.

Ilija

pre 5 meseci

Bas sam sinoc pricao sa prijateljem nesto oko ndh te kvislinske tvorevine i njihovih sljedbenika danas.Najvise se slavi pavelic ante i ustastvo u gradovima koji bi da nije bilo Tita i antifasisticke borbe pripali Italiji.Tako da ludilu nika kraja.

Luigi

pre 5 meseci

@
Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30
Nigde.

Kozuki Oden

pre 5 meseci

Cojle
Devojka ima bas jake idustrijske veze i agresivno pokusavaju da od nje naprave neku "divu".


srki 87
Toga bas i nema ovde...

Pojašnjenja radi

pre 5 meseci

Čisto zbog komentara ostavljenih ovde, Prijovićka je Srpkinja, rođena u Somboru, koja je kasnije prešla da živi tamo sa majkom zbog razvoda roditelja.

Stefan

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Vala i oni koji znaju sta je prava muzika i ne vole jeftine imitacije iste...
(anon, 12. februar 2024 18:41)

Nije problem njima sto je kic i sund, da je pevacica iz neke druge drzave proslo bi to bez problema. Problem je sto je Srpkinja..

srki 87

pre 5 meseci

Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30)

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.
(only fools and horses, 12. februar 2024 20:02)


https://kamenjar.com/cetnicki-zlocini-nad-srbima/

Toni

pre 5 meseci

Nije prvi put, a kao i ranije, odnosi se na prostor koji pripada gradu, pa je njegovo mišljenje da kvalitet nije odgovarajući. Legitimno, ali ne zaboravimo da je to u Zadru. Da nemaju tu sreću da su na moru, bila bi to poslednja svjetska zabit.

MN

pre 5 meseci

Pomenuta gospodja u Crnoj Gori nema sta da trazi,gdje uostalom i ne postoje pjevaci ovakve vrste muzike.Ne mislim na neke praznicne manifestacije sa inostranim gostima ili pjevaci koji su porijeklom iz CG.

Marko

pre 5 meseci

Koliko znam, ona je rođena u Hrvatskoj i ima hrvatsko državljanstvo... Ne vidim po čemu su njene pesme gore od Severininih. Što se tiče Zadrana, malo je tu pravih Hrvata, ovi pokatoličeni su najgori, imaju kompleks pa moraju uvek da budu "veći katolici od Pape". Čak i među političkim ultra desničarima imaju pokatoličene Srbe, jedan se preziva Srb (kakva ironija).

petar markovic

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Veliki borci protiv sunda i kica koji svake godine uz Tompsona i ostale umetnike svecano orgijaju u cast etnickog ciscenja.

Cojle

pre 5 meseci

Nemam pojma ni ko je devojka niti slušam takvu muziku.
Ali sa obzirom da se non stop piše kako puni sale po celom Balkanu, malopre poslušah par njenih pesama...i ništa mi nije jasno. Tekstovi na nivou Serverininog "Grad bez ljudi"...ok pevanje...ok produkcija. Ali suštinski...bezlično i liči na gomilu pre, gomilu sadašnjih i verovatno gomilu sličnih pevačica koje će se pojaviti. Tako da mi nije jasno šta se digla tolika frka oko ove devojke? Totalno osrednje i bezlično.

da pojasnim

pre 5 meseci

@ Dušan, 12. februar 2024 18:29

Zna. Zadar je do kraja Drugog svetskog rata bio italijanska ratna luka, Zara. Nakon kapitulacije Italije i oslobodjenja, doslo je do masovnog naseljavanja stanovnika iz zaledja, odnosno Like, Knina i okolnih mesta, tako da su vecinu novih stanovnika Zadra cinili Srbi. U Zadru i danas ima cestih prezimena poput Popovica, Kovacevica, Stanica… e sada, pitanje je dobro, da li oni znaju ko su!?

Jesko

pre 5 meseci

Zanimljiva je potreba ljudi iz Zadra i okoline da najvise dokazu ustastvo. Ne znam koliko su ljudi upuceni u to, ali da bi se razumelo,potrebno je znati da je Zadar bio vecinski srpski grad, da od 30 okolnih mesta, 28 je bilo cisto srpsko, Smokovic, Biljane, Smilcic, Karin i mnogi drugi. Neko je morao preuzeti upravu nad gradom nakon rata, a posto Hrvata skoro da nije ni bilo, vecinom su preuzeli pokatoliceni Srbi. Trenutni gradonacelnik je potomak coveka kome se kompletna familija odselila za Vojvodinu, Vrsac ako se ne varam, samo je on ostao i "promenio uniformu". Kao potomci Srba Pravoslavaca, trenutni stanovnici Zadra i okoline se posebnim silama trude da se dokazu. Najmanje se Srba pokatolicilo oko Knina i okoline, a najvise u Zadru i okolini, sigurno preko 90% pokatolicenih nalazi se tu, jer su imali bolji i bogatiji zivot, nekretnine su im mnogo vredele, a danas vrede milione. Sela su pusta i svi Srbi su izbegli, ali ovi koji su ziveli bas u Zadru, mnogo njih je samo promeniöp veru i ostalo.

deda Gile

pre 5 meseci

@Gaga ovde nije problem sta Srbija nudi.Doticna pjevacica vam je napunila 5 Arena u Zagrebu.Ovde je u pitanju bahatost jednog covjeka.Ja neslusam njene pjesme,ali ovako gledam na ovu zabranu.Za mene svaka roba ima svog kupca!

Sasa

pre 5 meseci

Ako postoji interesovanje, nije demokratski...

Ja inače ne slušam tu muziku...
(Поп, 12. februar 2024 18:57)

Demokratski je zastititi kulturu. Demokratija takodje jeste politicka ideja sirokih sloboda, ali ne i bezgranicnih.

Igor.sulic

pre 5 meseci

Sami organizatori su rekli da su 3 arene kupili fanovi iz austrije , slovenije , bih i juz njemacke ...Nastupaju oni .Recimo u Splitu je , ljetos , na koncert Ace Lukasa doslo 2 000 ljudi , vecinom radnika iz srbije i bosne .Nastupaju i u klubovima pred 400- 700 ljudi ..

dude mk II

pre 5 meseci

Nedaju rvati srpkinji da peva u srpskom Zadru!
Šta su ti kompleksi
(Nesalomivi, 12. februar 2024 18:54)

A dozvolili joj da 5x puni Arenu u srBskom Zagrebu. Ja bih joj zabranio da bilo gde u srBskoj Srbiji peva.

Ne mogu da shvatim

pre 5 meseci

Koliko mržnje je u ljudima i to posle 30 godina od rata, neverovatno, do 1975 više od pola gastarbajtera iz Yu je radilo u Austriji ili Nemackoj, a ni danas nisu male brojke na privremenom radu u tudjini, ljudi beže iz ex-yu a ovi se prepucavaju o koncertu...ako peva i zlo ne misli, onda nek peva pa ko voli nek izvoli na koncert, to je suština svega...

Caravaggio

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Vuk u ovcijem runu. Dobra kamuflaza ali ovako se ne priča u Srbiji. Kuzis?

ja sam crni carobnjaci

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Naravno,stop svemu osim metala!

zoro

pre 5 meseci

Imate toliko zapada da gledate tamo a vi hrvati se uvijek vraćate i gledate na istok odakle su vam đedovi došli, pa Beograd je vam bio glavni grad 75 godina pa ste navikli da gledate na istok i srbiju

bob71

pre 5 meseci

Branko, čisto staro hrvatsko ime, i Dukić, pravo hrvatsko prezime. Da li znaš ko si gradonačelniče Zadra?
(Dušan, 12. februar 2024 18:29)

A zašto ne bi bilo?
Misliš li i da je svaki Dušan srbin?

i tako...

pre 5 meseci

da je pas ili macka, lezbejka, crnkinja , ili stagod drugo, imala bi sva prava , ali posto je iz srbije, e tu nastupaju prave evropske vrednosti

Sića

pre 5 meseci

Zadar, jedan od gradova gde su Srbi bili većina. Okolina Zadra, apsolutna srpska većina.
Svi kasniji hrvati su pokatoličeni Srbi ili Srbi katolici koji su odjednom zbog vere postali hrvati.

Junior

pre 5 meseci

Bravo podrška gradonačelniku Zadra, tako se brani grad od cajkaške seljačke muzike, cajke su obična seljana i povod u mnogim klubovima barovima su cajke bila za tučnjavu.

Alex

pre 5 meseci

Dokad više ovaj ustašluk u Zadru? Zemlja evropske unije a ustaše još komanduju ko će pjevati u gradu. Ovo je za ne povjetovati da je moguće u EU zemlji u 2024 godini...

brzi_trut

pre 5 meseci

Kao netko tko je više od pola svog života posvetio alternativnoj rock glazbi, snimio ponešto albuma, odsvirao koncerata i pred 10 i pred 2.000 ljudi, sudjelovao na festivalima itd., zgrožen sam i užasnut ovom "glazbom" i njenom popularnošću.
No to ni u kom slučaju ne znači da se sa ovakvim zabranama slažem. Žena ne krši nikakve zakone, plaća sve poreze i radi svoj posao. Karta za koncert nije obavezna, tko hoće slušati neka kupi a tko neće ne mora. Zašto joj se to brani ?
Da sam na njenom mjestu, maznuo bi im takvu tužbu da bi se sve prašilo. Pa nek onda taj seljačić od gradonačelnika iz svog džepa plati.

anon

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Vala i oni koji znaju sta je prava muzika i ne vole jeftine imitacije iste...

Sima

pre 5 meseci

Ovaj gradonačelnik se ponaša kao menadžer te dvorane. Za Zadrane je poznato da su velike ustaše, navodno nakon Blajburga je puno naseljeno baš tu. Ono što je sigurno i toga se živo sećam , kada bi igrali Partizan i Zvezda, cela dvorana je zdušno skandirala, cigani, cigani. Mada su ovi prvi bili grobari. Odvratan svet.

Che

pre 5 meseci

Ja imam osećaj da neki u Hrvatskoj na silu žele da Zadar bude okarakterizovan kao ustaški grad...Ali im to nikako ne polazi za rukom. Jer to su sve fejk ustaše...Nešto ko ovi naši navijači kojima su puna usta Kosova. A da se sutra proglasi mobilizacija svi bi pobegli u Nemačku...

Alex

pre 5 meseci

Prija vraća Hrvate na fabrička podešavanja a oni pokazuju da su veći Srbi od samih Srba. Čudi me što je ne svojataju kao Teslu. Pa i ona je rođena tamo negde daleko od Beograda.
Samo napred Prijovićka. Nemam ti pojma ni jednu pesmu ali ti zelim da pevaš više kod njih nego kod nas.

Sasa

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Da se Hrvati bore protiv kica i sunda, onda ne bi imali Severinu na nastupima i njoj slicne i gore koji su deo te nacije.
Nadalje, podrzavam zabranu nastupa Prijovicki i opet istim ili sicnim. Tako se u stvari stiti drustvo na vise nivoa. Ali ne podrzavam razloge iz kojih se njima brani da nastupaju u Hrvatskoj, sto je vec duboki fasizam. Zastita kulture je izgovor, razlog je nacionalne prirode.

Ali dobro, ti to znas. :)

Sića

pre 5 meseci

Zadar, jedan od gradova gde su Srbi bili većina. Okolina Zadra, apsolutna srpska većina.
Svi kasniji hrvati su pokatoličeni Srbi ili Srbi katolici koji su odjednom zbog vere postali hrvati.

Che

pre 5 meseci

Ja imam osećaj da neki u Hrvatskoj na silu žele da Zadar bude okarakterizovan kao ustaški grad...Ali im to nikako ne polazi za rukom. Jer to su sve fejk ustaše...Nešto ko ovi naši navijači kojima su puna usta Kosova. A da se sutra proglasi mobilizacija svi bi pobegli u Nemačku...

i tako...

pre 5 meseci

da je pas ili macka, lezbejka, crnkinja , ili stagod drugo, imala bi sva prava , ali posto je iz srbije, e tu nastupaju prave evropske vrednosti

Cojle

pre 5 meseci

Nemam pojma ni ko je devojka niti slušam takvu muziku.
Ali sa obzirom da se non stop piše kako puni sale po celom Balkanu, malopre poslušah par njenih pesama...i ništa mi nije jasno. Tekstovi na nivou Serverininog "Grad bez ljudi"...ok pevanje...ok produkcija. Ali suštinski...bezlično i liči na gomilu pre, gomilu sadašnjih i verovatno gomilu sličnih pevačica koje će se pojaviti. Tako da mi nije jasno šta se digla tolika frka oko ove devojke? Totalno osrednje i bezlično.

Jesko

pre 5 meseci

Zanimljiva je potreba ljudi iz Zadra i okoline da najvise dokazu ustastvo. Ne znam koliko su ljudi upuceni u to, ali da bi se razumelo,potrebno je znati da je Zadar bio vecinski srpski grad, da od 30 okolnih mesta, 28 je bilo cisto srpsko, Smokovic, Biljane, Smilcic, Karin i mnogi drugi. Neko je morao preuzeti upravu nad gradom nakon rata, a posto Hrvata skoro da nije ni bilo, vecinom su preuzeli pokatoliceni Srbi. Trenutni gradonacelnik je potomak coveka kome se kompletna familija odselila za Vojvodinu, Vrsac ako se ne varam, samo je on ostao i "promenio uniformu". Kao potomci Srba Pravoslavaca, trenutni stanovnici Zadra i okoline se posebnim silama trude da se dokazu. Najmanje se Srba pokatolicilo oko Knina i okoline, a najvise u Zadru i okolini, sigurno preko 90% pokatolicenih nalazi se tu, jer su imali bolji i bogatiji zivot, nekretnine su im mnogo vredele, a danas vrede milione. Sela su pusta i svi Srbi su izbegli, ali ovi koji su ziveli bas u Zadru, mnogo njih je samo promeniöp veru i ostalo.

Alex

pre 5 meseci

Dokad više ovaj ustašluk u Zadru? Zemlja evropske unije a ustaše još komanduju ko će pjevati u gradu. Ovo je za ne povjetovati da je moguće u EU zemlji u 2024 godini...

Luka

pre 5 meseci

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.
(only fools and horses, 12. februar 2024 20:02)

Četništvo ne može da bude najgore?! Kakvo ludilo mozga! Sramna izjava! Nemci su gvozdenim krstom odlikovali Pavla Đurišića, zajedno sa Talijanima je haračio po Crnoj Gori, pop Đujić klao Hrvate i Srbe komuniste po Dalmaciji, a u severnoj Bosni je selo Botajica, četnici iz tog sela su mojoj babi zaklali strica i tetku koji su tad bili deca od 16 i 14god... Sramota!

Marko

pre 5 meseci

Koliko znam, ona je rođena u Hrvatskoj i ima hrvatsko državljanstvo... Ne vidim po čemu su njene pesme gore od Severininih. Što se tiče Zadrana, malo je tu pravih Hrvata, ovi pokatoličeni su najgori, imaju kompleks pa moraju uvek da budu "veći katolici od Pape". Čak i među političkim ultra desničarima imaju pokatoličene Srbe, jedan se preziva Srb (kakva ironija).

abvgd

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Ja ne mogu verovati da posle milion ovakvih vesti, komentara i otvorenog izliva mrznje, postoje i dalje ljudi koji se odusevljavaju i aplaudiraju ovakvim akcijama Hrvata, ne bore se oni protiv kica i sunda nego protiv svega SRPSKOG, makar to bila i Beogradska filharmonija.

Dovoljno je videti na internetu koliko Hrvati, pogotovu mladi, obozavaju da slusaju muzicare ili gledaju jutjubere iz Srbije, dolaskom mreza njihova drzava ne moze toliko vise da kontrolise zabavni materijal niti da pravi prikrivenu sliku kako prosecan Hrvat ispija makijato citajuci doktorske disertacije dok iza njega ide klasicna muzika.

Ovi Hrvatski politicari nemaju nikakav problem da im dolazi kic i sund sa Zapada kako bi se pokazali da su i oni civilizovani, kulturni, tolerantni... Klecali bi pred raznoraznim Kardasijanima i Snup Dogovima da ih promovisu i pune arene. Veliki su to kompleksi....

i tako...

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.
(Dule, 12. februar 2024 21:21)

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)

jeli, pa su mi zato ti isti iz eu uredili zakonom da moram svake godine da gledam paradu bluda i nemorala po mom gradu, dok u svom uredjuju da oni odlucuju sta valja ,a sta ne, sto mene nepustise da i ja tako odlucim pa negledam iste ako necu, a sebi dadose za pravo da se ne privikavas

i tako...

pre 5 meseci

Bravo podrška gradonačelniku Zadra, tako se brani grad od cajkaške seljačke muzike, cajke su obična seljana i povod u mnogim klubovima barovima su cajke bila za tučnjavu.
(Junior, 12. februar 2024 18:36)

i kod nas su parade bluda i nemorala povod za tucnjavu ,pa nam vi iz eu objasnjavate kako ljudi imaju prava na svoje opredeljenje, i ne smemo da ih zabranimo, al zato kod vas ako neko peva kako se tebi nesvidja zabrana moze

Uskok

pre 5 meseci

Zadar, moj rodni grad, prelep. Ljudi su ok, kao i svi na jugu. Najsličnije njima sam sretao u Nišu, Vranju, isto na jugu.
Elem, dole sam svako leto, nostalgija i to je to. Nikad, ali nikad nisam doziveo nista sto bi zaličilo na neprijatnost, a imam i ćirilične tetovaže. Kako je Srbima živeti dole, ne znam najbolje. Onako, kako rekoše. Nekad ih smaraju u “općini”, kad se trebaju rešiti neke socijale i penzije na primer. To je baš jadno, ali i to će proći .
Srbi su zaposleni, imaju i svoje firme…kako vreme odmiče, sve postaje normalnije i pristojnije. Nemojmo zaboraviti da su Srbi gađali Zadar granatama, a Hrvati nisu gađali Šabac. Ni mi još ne možemo da svarimo Amere, bombardovali nas. To je otprilike slična stvar.
A ova zabrana? U nivou Vulinovih zabrana. Matrica ponašanja glupana je svuda ista.

Stefan

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Vala i oni koji znaju sta je prava muzika i ne vole jeftine imitacije iste...
(anon, 12. februar 2024 18:41)

Nije problem njima sto je kic i sund, da je pevacica iz neke druge drzave proslo bi to bez problema. Problem je sto je Srpkinja..

petar markovic

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Veliki borci protiv sunda i kica koji svake godine uz Tompsona i ostale umetnike svecano orgijaju u cast etnickog ciscenja.

amos dundee

pre 5 meseci

@dejan, nisu to drugosrbijanci, vec iskompleksirani foliranti koji su nekada rado slusali Cecu i Lukasa a danas se prave da nikad nisu culi za njih. Sad su u fazonu Giboni, Rozga, laganini ovo ono.. kriju svoje repate seoske korene a lako ih je provaliti.

Luigi

pre 5 meseci

@
Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30
Nigde.

brzi_trut

pre 5 meseci

Kao netko tko je više od pola svog života posvetio alternativnoj rock glazbi, snimio ponešto albuma, odsvirao koncerata i pred 10 i pred 2.000 ljudi, sudjelovao na festivalima itd., zgrožen sam i užasnut ovom "glazbom" i njenom popularnošću.
No to ni u kom slučaju ne znači da se sa ovakvim zabranama slažem. Žena ne krši nikakve zakone, plaća sve poreze i radi svoj posao. Karta za koncert nije obavezna, tko hoće slušati neka kupi a tko neće ne mora. Zašto joj se to brani ?
Da sam na njenom mjestu, maznuo bi im takvu tužbu da bi se sve prašilo. Pa nek onda taj seljačić od gradonačelnika iz svog džepa plati.

Arch Enemy

pre 5 meseci

Seljana Made in Serbia, izvoz na EU tržište ali je izgleda hrvatska fitosanitarna inspekcija našla grešku na ovom brendu, zabraniti naravno, bravo Hrvati!

Mare

pre 5 meseci

Zasto se mi bunimo i osudjujemo ih. Oni ljudi to lepo zabrane, ne moze i tacka. Imaju svoj stav i to je to. Dok mi ovde pustamo da nam peva neki Dino Merlin koji je pljuvao srbe najgore. Mi smo narod koji brzo zaboravlja, narod koji gazi svoje principe i narod koji nema svoj ponos.

vlada

pre 5 meseci

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)
Navedi mi razliku izmedu USA star Riana I ostale gologuze pevaljke sa ovim nasim Turbo folk zvezdama
(koma, 12. februar 2024 22:42)

razlika je kao izmedju odiseje 2001 i selo gori a baba se ceslja. Sto se muzike tice, guzove ne uporedjujem

only fools and horses

pre 5 meseci

Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30)

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.

Ne mogu da shvatim

pre 5 meseci

Koliko mržnje je u ljudima i to posle 30 godina od rata, neverovatno, do 1975 više od pola gastarbajtera iz Yu je radilo u Austriji ili Nemackoj, a ni danas nisu male brojke na privremenom radu u tudjini, ljudi beže iz ex-yu a ovi se prepucavaju o koncertu...ako peva i zlo ne misli, onda nek peva pa ko voli nek izvoli na koncert, to je suština svega...

Junior

pre 5 meseci

Bravo podrška gradonačelniku Zadra, tako se brani grad od cajkaške seljačke muzike, cajke su obična seljana i povod u mnogim klubovima barovima su cajke bila za tučnjavu.

da pojasnim

pre 5 meseci

@ Dušan, 12. februar 2024 18:29

Zna. Zadar je do kraja Drugog svetskog rata bio italijanska ratna luka, Zara. Nakon kapitulacije Italije i oslobodjenja, doslo je do masovnog naseljavanja stanovnika iz zaledja, odnosno Like, Knina i okolnih mesta, tako da su vecinu novih stanovnika Zadra cinili Srbi. U Zadru i danas ima cestih prezimena poput Popovica, Kovacevica, Stanica… e sada, pitanje je dobro, da li oni znaju ko su!?

Tupavi @Bob

pre 5 meseci

Hrvati su nacija frustrirana Srbima. Preko 30god. je prošlo od rata a zabranjuju pevanje Prijovićkoj koja je tada bila dete.
(Bob, 12. februar 2024 19:30)

Kao prvo, ona se ne izjasnjava srpkinjom, cini to ako mora. Kao drugo, ne zabranjuju joj pevanje zbog porekla, nego zbog orijentalnog tursko-srpskog sunda koji peva. Glup si ti to da shvatis.

deda Gile

pre 5 meseci

@Gaga ovde nije problem sta Srbija nudi.Doticna pjevacica vam je napunila 5 Arena u Zagrebu.Ovde je u pitanju bahatost jednog covjeka.Ja neslusam njene pjesme,ali ovako gledam na ovu zabranu.Za mene svaka roba ima svog kupca!

Vot iss yo nem

pre 5 meseci

Bas sam sinoc pricao sa prijateljem nesto oko ndh te kvislinske tvorevine i njihovih sljedbenika danas.Najvise se slavi pavelic ante i ustastvo u gradovima koji bi da nije bilo Tita i antifasisticke borbe pripali Italiji.Tako da ludilu nika kraja.
(Ilija, 12. februar 2024 20:27)

A bas ste nasli pravu, ludilo, temu. Pored toliko lepih devojaka i zena.

anon

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Vala i oni koji znaju sta je prava muzika i ne vole jeftine imitacije iste...

koma

pre 5 meseci

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)
Navedi mi razliku izmedu USA star Riana I ostale gologuze pevaljke sa ovim nasim Turbo folk zvezdama

Dziber u pokušaju

pre 5 meseci

Ne mogu shvatiti, kako to da Srpski pevaci i sportasi uopste idu u tu
genocidnu drzavu da gostuju?
(Krajisnik, 12. februar 2024 20:22)

€€€

Džoni

pre 5 meseci

Sta je Prija zavrsila od skole, zna li nesto da radi pa da na pristojan nacin zaradjuje novac za zivot. Ili je za nju ziveti pristojno nepristojno?
(zoki /;-)), 12. februar 2024 21:53)

Šta su završile Svetske zvezde, ubiše se od završenih škola?

Max

pre 5 meseci

Ne znam da li ce mi komentar biti odobren ali cu da probam. Djeda i ujak su bili u PTSu(Pavelicevom tjelesnom sdrugu). Jedino sto imam od njih su dva zeljezna krsta ( najveci njemacki orden). Ne znam gdje su zavrsili svoj zivot.Nikada nisam mrzio nikoga a bracu Srbe pogotovo. U mome selu je poginulo cca.700 ljudi u ustasama. Ni jedan Srbin nije poginuo ili je ubijen u selu.

srki 87

pre 5 meseci

@
Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30
Nigde.
(Luigi, 12. februar 2024 20:13)

Pa da, vi i ne mislite da je cetnistvo nesto lose. Sve ste ih rehabilitovali, proglasili antifasistima, Drazi podigli spomenik, otvorili mu muzej... Pa gde ces vise, cetnici su srpski ponos i dika.

Dule

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.

Alex

pre 5 meseci

Prija vraća Hrvate na fabrička podešavanja a oni pokazuju da su veći Srbi od samih Srba. Čudi me što je ne svojataju kao Teslu. Pa i ona je rođena tamo negde daleko od Beograda.
Samo napred Prijovićka. Nemam ti pojma ni jednu pesmu ali ti zelim da pevaš više kod njih nego kod nas.

Ilija

pre 5 meseci

Bas sam sinoc pricao sa prijateljem nesto oko ndh te kvislinske tvorevine i njihovih sljedbenika danas.Najvise se slavi pavelic ante i ustastvo u gradovima koji bi da nije bilo Tita i antifasisticke borbe pripali Italiji.Tako da ludilu nika kraja.

srki 87

pre 5 meseci

Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30)

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.
(only fools and horses, 12. februar 2024 20:02)


https://kamenjar.com/cetnicki-zlocini-nad-srbima/

vlada

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.
(Dule, 12. februar 2024 21:21)

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje

Sima

pre 5 meseci

Ovaj gradonačelnik se ponaša kao menadžer te dvorane. Za Zadrane je poznato da su velike ustaše, navodno nakon Blajburga je puno naseljeno baš tu. Ono što je sigurno i toga se živo sećam , kada bi igrali Partizan i Zvezda, cela dvorana je zdušno skandirala, cigani, cigani. Mada su ovi prvi bili grobari. Odvratan svet.

zoro

pre 5 meseci

Imate toliko zapada da gledate tamo a vi hrvati se uvijek vraćate i gledate na istok odakle su vam đedovi došli, pa Beograd je vam bio glavni grad 75 godina pa ste navikli da gledate na istok i srbiju

Toni

pre 5 meseci

Nije prvi put, a kao i ranije, odnosi se na prostor koji pripada gradu, pa je njegovo mišljenje da kvalitet nije odgovarajući. Legitimno, ali ne zaboravimo da je to u Zadru. Da nemaju tu sreću da su na moru, bila bi to poslednja svjetska zabit.

Prle

pre 5 meseci

Pa da, vi i ne mislite da je cetnistvo nesto lose. Sve ste ih rehabilitovali, proglasili antifasistima, Drazi podigli spomenik, otvorili mu muzej... Pa gde ces vise, cetnici su srpski ponos i dika.
(srki 87

Jedni rehabitovali "junake" s kokardom na celu a drugi sa slovo 'U'.
dogovorila se bratija koja je zajedno bjezala Srbija Hrvatska Austrija via Blajburg. Pomagali se onda pomazu i danas. Da nema ustasa ko bi za kokardoljupce glasao. I obratno. Svejedno je.

zoki /;-))

pre 5 meseci

Sta je Prija zavrsila od skole, zna li nesto da radi pa da na pristojan nacin zaradjuje novac za zivot. Ili je za nju ziveti pristojno nepristojno?

Pojašnjenja radi

pre 5 meseci

Čisto zbog komentara ostavljenih ovde, Prijovićka je Srpkinja, rođena u Somboru, koja je kasnije prešla da živi tamo sa majkom zbog razvoda roditelja.

Džoni

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Ovo je još i ok, ali ovaj sada popularni trep ili kako već? Tu stvarno ne moraš da pevaš, mašina to sama radi?

ja sam crni carobnjaci

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Naravno,stop svemu osim metala!

bob71

pre 5 meseci

Branko, čisto staro hrvatsko ime, i Dukić, pravo hrvatsko prezime. Da li znaš ko si gradonačelniče Zadra?
(Dušan, 12. februar 2024 18:29)

A zašto ne bi bilo?
Misliš li i da je svaki Dušan srbin?

Caravaggio

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Vuk u ovcijem runu. Dobra kamuflaza ali ovako se ne priča u Srbiji. Kuzis?

Nišlija

pre 5 meseci

@Che

Imam komšiju, poreklom sa Kosova, prodali sve dole i kupuju stanove po Nišu, ali na viberu obavezno slika Kosovo nije na prodaju...

dude mk II

pre 5 meseci

Nedaju rvati srpkinji da peva u srpskom Zadru!
Šta su ti kompleksi
(Nesalomivi, 12. februar 2024 18:54)

A dozvolili joj da 5x puni Arenu u srBskom Zagrebu. Ja bih joj zabranio da bilo gde u srBskoj Srbiji peva.

Sasa

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Da se Hrvati bore protiv kica i sunda, onda ne bi imali Severinu na nastupima i njoj slicne i gore koji su deo te nacije.
Nadalje, podrzavam zabranu nastupa Prijovicki i opet istim ili sicnim. Tako se u stvari stiti drustvo na vise nivoa. Ali ne podrzavam razloge iz kojih se njima brani da nastupaju u Hrvatskoj, sto je vec duboki fasizam. Zastita kulture je izgovor, razlog je nacionalne prirode.

Ali dobro, ti to znas. :)

Sasa

pre 5 meseci

Ako postoji interesovanje, nije demokratski...

Ja inače ne slušam tu muziku...
(Поп, 12. februar 2024 18:57)

Demokratski je zastititi kulturu. Demokratija takodje jeste politicka ideja sirokih sloboda, ali ne i bezgranicnih.

Igor.sulic

pre 5 meseci

Sami organizatori su rekli da su 3 arene kupili fanovi iz austrije , slovenije , bih i juz njemacke ...Nastupaju oni .Recimo u Splitu je , ljetos , na koncert Ace Lukasa doslo 2 000 ljudi , vecinom radnika iz srbije i bosne .Nastupaju i u klubovima pred 400- 700 ljudi ..

Denver

pre 5 meseci

Nesto vas cudi? Pa gmizavi hrvati su u pitanju, svaki put kada cujem naziv te drzave/naroda imam poriv da operem ruke.

Inace, tu muziku prezirem.

Milica

pre 5 meseci

Zadar je ja mislim najustaškiji grad u Hrvatskoj. Moj bratić sa pravnim fakultetom nije mogao dobiti posao u upravi općine, samo zato što je Srbin, umjesto njega je dobio sin ''branitelja'' sa srednjom upravnom. Pa sad vi vidite sa kim mi imamo posla.

Kozuki Oden

pre 5 meseci

Cojle
Devojka ima bas jake idustrijske veze i agresivno pokusavaju da od nje naprave neku "divu".


srki 87
Toga bas i nema ovde...

Smeško

pre 5 meseci

Samo budale mogu verovati da su ove zabrane borba protiv kica.
Ta muzika jeste kic a ta zabrana je manifestacija mrznje i netrpeljivosti.

Vlada

pre 5 meseci

Hrvati su narod koji nikada nece moci podneti dominaciju Srba, oduvek je bilo i bice - Nikad nece prihvatiti uspehe Srba i ceo zivot ce imati kompleks od istih. Cuj da zabrani, na osnovu cega? Sto je doticna Srpkinja? Hrvati - narod koji se niceg ne stidi, narod bez istorije, kulture i obicaja.

Argentto

pre 5 meseci

Evo ja poslovno u Zadru bio pre nekih tri meseca, gde god se okrenes nasa muzika... ne slusam to, ali me je fasciniralo koliko se u HR slusa Srpska muzika.

Vivi

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Šališ se, jel tako? Pa ne bore se protiv Kića i šunda, nego protiv Srba. Ako je tako, onda bi i Maja Šuput i Nives Celzius bile zabranjene.

Kuzh

pre 5 meseci

Prijovic ima Hrvatsko drzavljanstvo, njoj ne mogu zabraniti nista.
Ona je rodjena tamo. Ovima rodjenim u trecim zemljama mogu udarati spere kad hoce, ali ovoj ne.

blrs

pre 5 meseci

mene samo zanima jedno, ovi sto komentarisu bravo, kic muzika, i tako dalje, ko je vama dao za pravo da odredjujete sta je to kvalitetna muzika? ja mogu svu muziku da slusam, svejedno mi je, normalno kad je merak u pitanju tu su narodnjaci br jedan.
nek slusa ko sta misli da treba, pa dosta se solili pamet drugima

Ivan

pre 5 meseci

za ove sto bi da zabranjunju "seljacku" muziku: super ajde slozimo se da to treba zabraniti.

e sada mali detalji, kako da odlucimo sta je seljacka muzika?
da ostavimo nekom politicaru da to odluci?
ili birokrati?
ili da glasamo na nekom referendumu, pa umetnici sa najvise glasova budu zabranjeni?

MN

pre 5 meseci

Pomenuta gospodja u Crnoj Gori nema sta da trazi,gdje uostalom i ne postoje pjevaci ovakve vrste muzike.Ne mislim na neke praznicne manifestacije sa inostranim gostima ili pjevaci koji su porijeklom iz CG.

Dubrovčanin

pre 5 meseci

"Branko Dukić hrvat???Ej živote!Hajahaahahah
(Maki, 13. februar 2024 08:0"

Nacionalnost podrazumijeva prije svega pripadnost nekoj kulturi.

Maa

pre 5 meseci

Ma neka rade sta hoce, ove pevaljke me apsolutno ne zanimaju, ni gde su, ni sta rade. Ja se samo nadam stalno pojavice se neki video snimak socan npr. Prijovickin ponajvise, ali i bilo koje druge, ima ih finih sad, nakupilo se. Jedna je Seve brate, zena za sva vremena. Pevala, ne pevala, uvek je sa setom gledas.

rebro

pre 5 meseci

@Sića, to što je neko katolik ne znači da nije Srbin.
U Srbiji žive Srbi pravoslavni, Srbi katolici, Srbi muslimani, Srbi subotari, Srbi ateisti.
Vera ne određuuje nacionalnost.

Lorena

pre 5 meseci

Ne mogu crnokošuljaši zabraniti toliko koncerata, koliko mi mladi možemo otići na njih, pa makar i u Stockholm.
Dolazi nova generacija koja nije zatrovana mržnjom i nacionalizmom.

Budibogs`nama

pre 5 meseci

Ovo više nema veze sa Aleksandrom Prijović,

ovo je preraslo u borbu između građana Hrvatske i njihovih izabranih čelnika.

Jedni hoće na koncert, drugi ne daju da se koncert održi.

Mi, odavde, gledamo i krstimo se.

glup, pa još i na vlasti

pre 5 meseci

Koliki IQ poseduje osoba koja misli da zabranom može da uguši popularnost?

Najveća kazna za pevača bi bila da niko ne želi da kupi kartu, a da je koncert organizovan bez ikakvih peroblema.

U ovom slučaju sve je suprotno:

Ljudi žele da kupe kartu,
ali osobe plitkog uma ne dozvoljavaju koncert.

Samo joj podižu popularnost.

kole

pre 5 meseci

Nije ni tom Dukicu lako. Sa izrazeno srpskim imenom i prezimenom, on mora 3X vise da dokazuje da mrzi Srbe od Hrvata koji imaju manje srpska imena.
Sto se tice Zadra, pre 2 godine sam bio u Dalmaciji kod prijatelja i slusali smo radio Zadar koji pusta pop i rok muziku. Za 5 dana koliko sam bio tamo, ta radio stanica nije pustila ni jednu pesmu iz Srbije ili Bosne. Cak ni Djoleta Balasevica, Partibrejkerse, ili Zdravka Colica koji tamo imaju veliku popularnost i verne fanove. Ocigledno se namerno trude da ljudima izbiju iz glave svaku povezanost sa Srbima, ali sve im to padne u vodu kad se otvore biletanice za prodaju karata za koncerte srskih pevaca i kada se za par minute stvore nepregledni redovi za ulaznice.

Toni

pre 5 meseci

Hrvati su narod koji nikada nece moci podneti dominaciju Srba, oduvek je bilo i bice - Nikad nece prihvatiti uspehe Srba i ceo zivot ce imati kompleks od istih. Cuj da zabrani, na osnovu cega? Sto je doticna Srpkinja? Hrvati - narod koji se niceg ne stidi, narod bez istorije, kulture i obicaja.
(Vlada, 13. februar 2024 07:13)

Sve, sve, ali dominaciju... Koju crnu dominaciju, prijatelju? U tenisu i skoku u dalj?

Uskok

pre 5 meseci

Zadar, moj rodni grad, prelep. Ljudi su ok, kao i svi na jugu. Najsličnije njima sam sretao u Nišu, Vranju, isto na jugu.
Elem, dole sam svako leto, nostalgija i to je to. Nikad, ali nikad nisam doziveo nista sto bi zaličilo na neprijatnost, a imam i ćirilične tetovaže. Kako je Srbima živeti dole, ne znam najbolje. Onako, kako rekoše. Nekad ih smaraju u “općini”, kad se trebaju rešiti neke socijale i penzije na primer. To je baš jadno, ali i to će proći .
Srbi su zaposleni, imaju i svoje firme…kako vreme odmiče, sve postaje normalnije i pristojnije. Nemojmo zaboraviti da su Srbi gađali Zadar granatama, a Hrvati nisu gađali Šabac. Ni mi još ne možemo da svarimo Amere, bombardovali nas. To je otprilike slična stvar.
A ova zabrana? U nivou Vulinovih zabrana. Matrica ponašanja glupana je svuda ista.

Sića

pre 5 meseci

Zadar, jedan od gradova gde su Srbi bili većina. Okolina Zadra, apsolutna srpska većina.
Svi kasniji hrvati su pokatoličeni Srbi ili Srbi katolici koji su odjednom zbog vere postali hrvati.

Junior

pre 5 meseci

Bravo podrška gradonačelniku Zadra, tako se brani grad od cajkaške seljačke muzike, cajke su obična seljana i povod u mnogim klubovima barovima su cajke bila za tučnjavu.

Tupavi @Bob

pre 5 meseci

Hrvati su nacija frustrirana Srbima. Preko 30god. je prošlo od rata a zabranjuju pevanje Prijovićkoj koja je tada bila dete.
(Bob, 12. februar 2024 19:30)

Kao prvo, ona se ne izjasnjava srpkinjom, cini to ako mora. Kao drugo, ne zabranjuju joj pevanje zbog porekla, nego zbog orijentalnog tursko-srpskog sunda koji peva. Glup si ti to da shvatis.

i tako...

pre 5 meseci

da je pas ili macka, lezbejka, crnkinja , ili stagod drugo, imala bi sva prava , ali posto je iz srbije, e tu nastupaju prave evropske vrednosti

vlada

pre 5 meseci

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)
Navedi mi razliku izmedu USA star Riana I ostale gologuze pevaljke sa ovim nasim Turbo folk zvezdama
(koma, 12. februar 2024 22:42)

razlika je kao izmedju odiseje 2001 i selo gori a baba se ceslja. Sto se muzike tice, guzove ne uporedjujem

Sasa

pre 5 meseci

Ako postoji interesovanje, nije demokratski...

Ja inače ne slušam tu muziku...
(Поп, 12. februar 2024 18:57)

Demokratski je zastititi kulturu. Demokratija takodje jeste politicka ideja sirokih sloboda, ali ne i bezgranicnih.

Arch Enemy

pre 5 meseci

Seljana Made in Serbia, izvoz na EU tržište ali je izgleda hrvatska fitosanitarna inspekcija našla grešku na ovom brendu, zabraniti naravno, bravo Hrvati!

Alex

pre 5 meseci

Dokad više ovaj ustašluk u Zadru? Zemlja evropske unije a ustaše još komanduju ko će pjevati u gradu. Ovo je za ne povjetovati da je moguće u EU zemlji u 2024 godini...

zoki /;-))

pre 5 meseci

Sta je Prija zavrsila od skole, zna li nesto da radi pa da na pristojan nacin zaradjuje novac za zivot. Ili je za nju ziveti pristojno nepristojno?

Che

pre 5 meseci

Ja imam osećaj da neki u Hrvatskoj na silu žele da Zadar bude okarakterizovan kao ustaški grad...Ali im to nikako ne polazi za rukom. Jer to su sve fejk ustaše...Nešto ko ovi naši navijači kojima su puna usta Kosova. A da se sutra proglasi mobilizacija svi bi pobegli u Nemačku...

only fools and horses

pre 5 meseci

Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30)

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.

Luka

pre 5 meseci

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.
(only fools and horses, 12. februar 2024 20:02)

Četništvo ne može da bude najgore?! Kakvo ludilo mozga! Sramna izjava! Nemci su gvozdenim krstom odlikovali Pavla Đurišića, zajedno sa Talijanima je haračio po Crnoj Gori, pop Đujić klao Hrvate i Srbe komuniste po Dalmaciji, a u severnoj Bosni je selo Botajica, četnici iz tog sela su mojoj babi zaklali strica i tetku koji su tad bili deca od 16 i 14god... Sramota!

abvgd

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Ja ne mogu verovati da posle milion ovakvih vesti, komentara i otvorenog izliva mrznje, postoje i dalje ljudi koji se odusevljavaju i aplaudiraju ovakvim akcijama Hrvata, ne bore se oni protiv kica i sunda nego protiv svega SRPSKOG, makar to bila i Beogradska filharmonija.

Dovoljno je videti na internetu koliko Hrvati, pogotovu mladi, obozavaju da slusaju muzicare ili gledaju jutjubere iz Srbije, dolaskom mreza njihova drzava ne moze toliko vise da kontrolise zabavni materijal niti da pravi prikrivenu sliku kako prosecan Hrvat ispija makijato citajuci doktorske disertacije dok iza njega ide klasicna muzika.

Ovi Hrvatski politicari nemaju nikakav problem da im dolazi kic i sund sa Zapada kako bi se pokazali da su i oni civilizovani, kulturni, tolerantni... Klecali bi pred raznoraznim Kardasijanima i Snup Dogovima da ih promovisu i pune arene. Veliki su to kompleksi....

srki 87

pre 5 meseci

@
Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30
Nigde.
(Luigi, 12. februar 2024 20:13)

Pa da, vi i ne mislite da je cetnistvo nesto lose. Sve ste ih rehabilitovali, proglasili antifasistima, Drazi podigli spomenik, otvorili mu muzej... Pa gde ces vise, cetnici su srpski ponos i dika.

amos dundee

pre 5 meseci

@dejan, nisu to drugosrbijanci, vec iskompleksirani foliranti koji su nekada rado slusali Cecu i Lukasa a danas se prave da nikad nisu culi za njih. Sad su u fazonu Giboni, Rozga, laganini ovo ono.. kriju svoje repate seoske korene a lako ih je provaliti.

Prle

pre 5 meseci

Pa da, vi i ne mislite da je cetnistvo nesto lose. Sve ste ih rehabilitovali, proglasili antifasistima, Drazi podigli spomenik, otvorili mu muzej... Pa gde ces vise, cetnici su srpski ponos i dika.
(srki 87

Jedni rehabitovali "junake" s kokardom na celu a drugi sa slovo 'U'.
dogovorila se bratija koja je zajedno bjezala Srbija Hrvatska Austrija via Blajburg. Pomagali se onda pomazu i danas. Da nema ustasa ko bi za kokardoljupce glasao. I obratno. Svejedno je.

bob71

pre 5 meseci

Branko, čisto staro hrvatsko ime, i Dukić, pravo hrvatsko prezime. Da li znaš ko si gradonačelniče Zadra?
(Dušan, 12. februar 2024 18:29)

A zašto ne bi bilo?
Misliš li i da je svaki Dušan srbin?

Vot iss yo nem

pre 5 meseci

Bas sam sinoc pricao sa prijateljem nesto oko ndh te kvislinske tvorevine i njihovih sljedbenika danas.Najvise se slavi pavelic ante i ustastvo u gradovima koji bi da nije bilo Tita i antifasisticke borbe pripali Italiji.Tako da ludilu nika kraja.
(Ilija, 12. februar 2024 20:27)

A bas ste nasli pravu, ludilo, temu. Pored toliko lepih devojaka i zena.

Max

pre 5 meseci

Ne znam da li ce mi komentar biti odobren ali cu da probam. Djeda i ujak su bili u PTSu(Pavelicevom tjelesnom sdrugu). Jedino sto imam od njih su dva zeljezna krsta ( najveci njemacki orden). Ne znam gdje su zavrsili svoj zivot.Nikada nisam mrzio nikoga a bracu Srbe pogotovo. U mome selu je poginulo cca.700 ljudi u ustasama. Ni jedan Srbin nije poginuo ili je ubijen u selu.

Luigi

pre 5 meseci

@
Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30
Nigde.

vlada

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.
(Dule, 12. februar 2024 21:21)

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje

dude mk II

pre 5 meseci

Nedaju rvati srpkinji da peva u srpskom Zadru!
Šta su ti kompleksi
(Nesalomivi, 12. februar 2024 18:54)

A dozvolili joj da 5x puni Arenu u srBskom Zagrebu. Ja bih joj zabranio da bilo gde u srBskoj Srbiji peva.

Jesko

pre 5 meseci

Zanimljiva je potreba ljudi iz Zadra i okoline da najvise dokazu ustastvo. Ne znam koliko su ljudi upuceni u to, ali da bi se razumelo,potrebno je znati da je Zadar bio vecinski srpski grad, da od 30 okolnih mesta, 28 je bilo cisto srpsko, Smokovic, Biljane, Smilcic, Karin i mnogi drugi. Neko je morao preuzeti upravu nad gradom nakon rata, a posto Hrvata skoro da nije ni bilo, vecinom su preuzeli pokatoliceni Srbi. Trenutni gradonacelnik je potomak coveka kome se kompletna familija odselila za Vojvodinu, Vrsac ako se ne varam, samo je on ostao i "promenio uniformu". Kao potomci Srba Pravoslavaca, trenutni stanovnici Zadra i okoline se posebnim silama trude da se dokazu. Najmanje se Srba pokatolicilo oko Knina i okoline, a najvise u Zadru i okolini, sigurno preko 90% pokatolicenih nalazi se tu, jer su imali bolji i bogatiji zivot, nekretnine su im mnogo vredele, a danas vrede milione. Sela su pusta i svi Srbi su izbegli, ali ovi koji su ziveli bas u Zadru, mnogo njih je samo promeniöp veru i ostalo.

Cojle

pre 5 meseci

Nemam pojma ni ko je devojka niti slušam takvu muziku.
Ali sa obzirom da se non stop piše kako puni sale po celom Balkanu, malopre poslušah par njenih pesama...i ništa mi nije jasno. Tekstovi na nivou Serverininog "Grad bez ljudi"...ok pevanje...ok produkcija. Ali suštinski...bezlično i liči na gomilu pre, gomilu sadašnjih i verovatno gomilu sličnih pevačica koje će se pojaviti. Tako da mi nije jasno šta se digla tolika frka oko ove devojke? Totalno osrednje i bezlično.

srki 87

pre 5 meseci

Najgore ustaštvo je u Zadru pa u Šibeniku, Splitu...
(mare, 12. februar 2024 18:42)

A cetnistvo u Srbiji, gde je najgore?
(srki 87, 12. februar 2024 19:30)

Četništvo ne može da bude najgore, samo najbolje.
Neuporedive su te dve stvari, mislim na ustaše i četnike. Samo zločinci koji su došli na vlast posle '45, odnosno komunjare su to mogli izjednačavati. Ili smatrate da su Truman i De Gol bili neki fašisti, nacisti, pa na osnovu toga dodelili svoje najviše odlikovanje Draži Mihajloviću.
(only fools and horses, 12. februar 2024 20:02)


https://kamenjar.com/cetnicki-zlocini-nad-srbima/

anon

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Vala i oni koji znaju sta je prava muzika i ne vole jeftine imitacije iste...

i tako...

pre 5 meseci

Bravo podrška gradonačelniku Zadra, tako se brani grad od cajkaške seljačke muzike, cajke su obična seljana i povod u mnogim klubovima barovima su cajke bila za tučnjavu.
(Junior, 12. februar 2024 18:36)

i kod nas su parade bluda i nemorala povod za tucnjavu ,pa nam vi iz eu objasnjavate kako ljudi imaju prava na svoje opredeljenje, i ne smemo da ih zabranimo, al zato kod vas ako neko peva kako se tebi nesvidja zabrana moze

ja sam crni carobnjaci

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Naravno,stop svemu osim metala!

koma

pre 5 meseci

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)
Navedi mi razliku izmedu USA star Riana I ostale gologuze pevaljke sa ovim nasim Turbo folk zvezdama

i tako...

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.
(Dule, 12. februar 2024 21:21)

Nije bas tako, ljudi se postepeno privikacaju, ako se ne uredi zakonom, teze da postanu zivotinje
(vlada, 12. februar 2024 21:41)

jeli, pa su mi zato ti isti iz eu uredili zakonom da moram svake godine da gledam paradu bluda i nemorala po mom gradu, dok u svom uredjuju da oni odlucuju sta valja ,a sta ne, sto mene nepustise da i ja tako odlucim pa negledam iste ako necu, a sebi dadose za pravo da se ne privikavas

Ilija

pre 5 meseci

Bas sam sinoc pricao sa prijateljem nesto oko ndh te kvislinske tvorevine i njihovih sljedbenika danas.Najvise se slavi pavelic ante i ustastvo u gradovima koji bi da nije bilo Tita i antifasisticke borbe pripali Italiji.Tako da ludilu nika kraja.

Dule

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Neki slušaju rok, neki pop, neki narodnjake, neki klasiku ... ne razumijem, što tebe briga šta ko sluša? Ako ti se ne sluša neki žanr, ne slušaj i kraj priče.

MN

pre 5 meseci

Pomenuta gospodja u Crnoj Gori nema sta da trazi,gdje uostalom i ne postoje pjevaci ovakve vrste muzike.Ne mislim na neke praznicne manifestacije sa inostranim gostima ili pjevaci koji su porijeklom iz CG.

Igor.sulic

pre 5 meseci

Sami organizatori su rekli da su 3 arene kupili fanovi iz austrije , slovenije , bih i juz njemacke ...Nastupaju oni .Recimo u Splitu je , ljetos , na koncert Ace Lukasa doslo 2 000 ljudi , vecinom radnika iz srbije i bosne .Nastupaju i u klubovima pred 400- 700 ljudi ..

Alex

pre 5 meseci

Prija vraća Hrvate na fabrička podešavanja a oni pokazuju da su veći Srbi od samih Srba. Čudi me što je ne svojataju kao Teslu. Pa i ona je rođena tamo negde daleko od Beograda.
Samo napred Prijovićka. Nemam ti pojma ni jednu pesmu ali ti zelim da pevaš više kod njih nego kod nas.

Marko

pre 5 meseci

Koliko znam, ona je rođena u Hrvatskoj i ima hrvatsko državljanstvo... Ne vidim po čemu su njene pesme gore od Severininih. Što se tiče Zadrana, malo je tu pravih Hrvata, ovi pokatoličeni su najgori, imaju kompleks pa moraju uvek da budu "veći katolici od Pape". Čak i među političkim ultra desničarima imaju pokatoličene Srbe, jedan se preziva Srb (kakva ironija).

Stefan

pre 5 meseci

Ustaski drugosrbijanci i peta kolona u Srbiji podrzavaju bracu ustase
(dejan, 12. februar 2024 18:16)

Vala i oni koji znaju sta je prava muzika i ne vole jeftine imitacije iste...
(anon, 12. februar 2024 18:41)

Nije problem njima sto je kic i sund, da je pevacica iz neke druge drzave proslo bi to bez problema. Problem je sto je Srpkinja..

Vlada

pre 5 meseci

Hrvati su narod koji nikada nece moci podneti dominaciju Srba, oduvek je bilo i bice - Nikad nece prihvatiti uspehe Srba i ceo zivot ce imati kompleks od istih. Cuj da zabrani, na osnovu cega? Sto je doticna Srpkinja? Hrvati - narod koji se niceg ne stidi, narod bez istorije, kulture i obicaja.

zoro

pre 5 meseci

Imate toliko zapada da gledate tamo a vi hrvati se uvijek vraćate i gledate na istok odakle su vam đedovi došli, pa Beograd je vam bio glavni grad 75 godina pa ste navikli da gledate na istok i srbiju

Caravaggio

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Vuk u ovcijem runu. Dobra kamuflaza ali ovako se ne priča u Srbiji. Kuzis?

da pojasnim

pre 5 meseci

@ Dušan, 12. februar 2024 18:29

Zna. Zadar je do kraja Drugog svetskog rata bio italijanska ratna luka, Zara. Nakon kapitulacije Italije i oslobodjenja, doslo je do masovnog naseljavanja stanovnika iz zaledja, odnosno Like, Knina i okolnih mesta, tako da su vecinu novih stanovnika Zadra cinili Srbi. U Zadru i danas ima cestih prezimena poput Popovica, Kovacevica, Stanica… e sada, pitanje je dobro, da li oni znaju ko su!?

Sima

pre 5 meseci

Ovaj gradonačelnik se ponaša kao menadžer te dvorane. Za Zadrane je poznato da su velike ustaše, navodno nakon Blajburga je puno naseljeno baš tu. Ono što je sigurno i toga se živo sećam , kada bi igrali Partizan i Zvezda, cela dvorana je zdušno skandirala, cigani, cigani. Mada su ovi prvi bili grobari. Odvratan svet.

Džoni

pre 5 meseci

Sta je Prija zavrsila od skole, zna li nesto da radi pa da na pristojan nacin zaradjuje novac za zivot. Ili je za nju ziveti pristojno nepristojno?
(zoki /;-)), 12. februar 2024 21:53)

Šta su završile Svetske zvezde, ubiše se od završenih škola?

brzi_trut

pre 5 meseci

Kao netko tko je više od pola svog života posvetio alternativnoj rock glazbi, snimio ponešto albuma, odsvirao koncerata i pred 10 i pred 2.000 ljudi, sudjelovao na festivalima itd., zgrožen sam i užasnut ovom "glazbom" i njenom popularnošću.
No to ni u kom slučaju ne znači da se sa ovakvim zabranama slažem. Žena ne krši nikakve zakone, plaća sve poreze i radi svoj posao. Karta za koncert nije obavezna, tko hoće slušati neka kupi a tko neće ne mora. Zašto joj se to brani ?
Da sam na njenom mjestu, maznuo bi im takvu tužbu da bi se sve prašilo. Pa nek onda taj seljačić od gradonačelnika iz svog džepa plati.

Toni

pre 5 meseci

Nije prvi put, a kao i ranije, odnosi se na prostor koji pripada gradu, pa je njegovo mišljenje da kvalitet nije odgovarajući. Legitimno, ali ne zaboravimo da je to u Zadru. Da nemaju tu sreću da su na moru, bila bi to poslednja svjetska zabit.

Mare

pre 5 meseci

Zasto se mi bunimo i osudjujemo ih. Oni ljudi to lepo zabrane, ne moze i tacka. Imaju svoj stav i to je to. Dok mi ovde pustamo da nam peva neki Dino Merlin koji je pljuvao srbe najgore. Mi smo narod koji brzo zaboravlja, narod koji gazi svoje principe i narod koji nema svoj ponos.

Sasa

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Da se Hrvati bore protiv kica i sunda, onda ne bi imali Severinu na nastupima i njoj slicne i gore koji su deo te nacije.
Nadalje, podrzavam zabranu nastupa Prijovicki i opet istim ili sicnim. Tako se u stvari stiti drustvo na vise nivoa. Ali ne podrzavam razloge iz kojih se njima brani da nastupaju u Hrvatskoj, sto je vec duboki fasizam. Zastita kulture je izgovor, razlog je nacionalne prirode.

Ali dobro, ti to znas. :)

Ne mogu da shvatim

pre 5 meseci

Koliko mržnje je u ljudima i to posle 30 godina od rata, neverovatno, do 1975 više od pola gastarbajtera iz Yu je radilo u Austriji ili Nemackoj, a ni danas nisu male brojke na privremenom radu u tudjini, ljudi beže iz ex-yu a ovi se prepucavaju o koncertu...ako peva i zlo ne misli, onda nek peva pa ko voli nek izvoli na koncert, to je suština svega...

Džoni

pre 5 meseci

Da je sreće i pameti ovog naroda slušali bi normalniju muziku, rok, pop, a ne ovo njesra.
(NN Belgrade, 12. februar 2024 19:19)

Ovo je još i ok, ali ovaj sada popularni trep ili kako već? Tu stvarno ne moraš da pevaš, mašina to sama radi?

Denver

pre 5 meseci

Nesto vas cudi? Pa gmizavi hrvati su u pitanju, svaki put kada cujem naziv te drzave/naroda imam poriv da operem ruke.

Inace, tu muziku prezirem.

petar markovic

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Veliki borci protiv sunda i kica koji svake godine uz Tompsona i ostale umetnike svecano orgijaju u cast etnickog ciscenja.

Dziber u pokušaju

pre 5 meseci

Ne mogu shvatiti, kako to da Srpski pevaci i sportasi uopste idu u tu
genocidnu drzavu da gostuju?
(Krajisnik, 12. februar 2024 20:22)

€€€

Budibogs`nama

pre 5 meseci

Ovo više nema veze sa Aleksandrom Prijović,

ovo je preraslo u borbu između građana Hrvatske i njihovih izabranih čelnika.

Jedni hoće na koncert, drugi ne daju da se koncert održi.

Mi, odavde, gledamo i krstimo se.

deda Gile

pre 5 meseci

@Gaga ovde nije problem sta Srbija nudi.Doticna pjevacica vam je napunila 5 Arena u Zagrebu.Ovde je u pitanju bahatost jednog covjeka.Ja neslusam njene pjesme,ali ovako gledam na ovu zabranu.Za mene svaka roba ima svog kupca!

Pojašnjenja radi

pre 5 meseci

Čisto zbog komentara ostavljenih ovde, Prijovićka je Srpkinja, rođena u Somboru, koja je kasnije prešla da živi tamo sa majkom zbog razvoda roditelja.

Kuzh

pre 5 meseci

Prijovic ima Hrvatsko drzavljanstvo, njoj ne mogu zabraniti nista.
Ona je rodjena tamo. Ovima rodjenim u trecim zemljama mogu udarati spere kad hoce, ali ovoj ne.

blrs

pre 5 meseci

mene samo zanima jedno, ovi sto komentarisu bravo, kic muzika, i tako dalje, ko je vama dao za pravo da odredjujete sta je to kvalitetna muzika? ja mogu svu muziku da slusam, svejedno mi je, normalno kad je merak u pitanju tu su narodnjaci br jedan.
nek slusa ko sta misli da treba, pa dosta se solili pamet drugima

Argentto

pre 5 meseci

Evo ja poslovno u Zadru bio pre nekih tri meseca, gde god se okrenes nasa muzika... ne slusam to, ali me je fasciniralo koliko se u HR slusa Srpska muzika.

Milica

pre 5 meseci

Zadar je ja mislim najustaškiji grad u Hrvatskoj. Moj bratić sa pravnim fakultetom nije mogao dobiti posao u upravi općine, samo zato što je Srbin, umjesto njega je dobio sin ''branitelja'' sa srednjom upravnom. Pa sad vi vidite sa kim mi imamo posla.

rebro

pre 5 meseci

@Sića, to što je neko katolik ne znači da nije Srbin.
U Srbiji žive Srbi pravoslavni, Srbi katolici, Srbi muslimani, Srbi subotari, Srbi ateisti.
Vera ne određuuje nacionalnost.

Smeško

pre 5 meseci

Samo budale mogu verovati da su ove zabrane borba protiv kica.
Ta muzika jeste kic a ta zabrana je manifestacija mrznje i netrpeljivosti.

Maa

pre 5 meseci

Ma neka rade sta hoce, ove pevaljke me apsolutno ne zanimaju, ni gde su, ni sta rade. Ja se samo nadam stalno pojavice se neki video snimak socan npr. Prijovickin ponajvise, ali i bilo koje druge, ima ih finih sad, nakupilo se. Jedna je Seve brate, zena za sva vremena. Pevala, ne pevala, uvek je sa setom gledas.

Vivi

pre 5 meseci

Hrvati se bar bore svim silama protiv kica i sunda, kod nas samo daj sto vise pevaljki cajki turbofolka i narod zadovoljan.
(.., 12. februar 2024 18:30)

Šališ se, jel tako? Pa ne bore se protiv Kića i šunda, nego protiv Srba. Ako je tako, onda bi i Maja Šuput i Nives Celzius bile zabranjene.

Kozuki Oden

pre 5 meseci

Cojle
Devojka ima bas jake idustrijske veze i agresivno pokusavaju da od nje naprave neku "divu".


srki 87
Toga bas i nema ovde...

Nišlija

pre 5 meseci

@Che

Imam komšiju, poreklom sa Kosova, prodali sve dole i kupuju stanove po Nišu, ali na viberu obavezno slika Kosovo nije na prodaju...

Ivan

pre 5 meseci

za ove sto bi da zabranjunju "seljacku" muziku: super ajde slozimo se da to treba zabraniti.

e sada mali detalji, kako da odlucimo sta je seljacka muzika?
da ostavimo nekom politicaru da to odluci?
ili birokrati?
ili da glasamo na nekom referendumu, pa umetnici sa najvise glasova budu zabranjeni?

Dubrovčanin

pre 5 meseci

"Branko Dukić hrvat???Ej živote!Hajahaahahah
(Maki, 13. februar 2024 08:0"

Nacionalnost podrazumijeva prije svega pripadnost nekoj kulturi.

Toni

pre 5 meseci

Hrvati su narod koji nikada nece moci podneti dominaciju Srba, oduvek je bilo i bice - Nikad nece prihvatiti uspehe Srba i ceo zivot ce imati kompleks od istih. Cuj da zabrani, na osnovu cega? Sto je doticna Srpkinja? Hrvati - narod koji se niceg ne stidi, narod bez istorije, kulture i obicaja.
(Vlada, 13. februar 2024 07:13)

Sve, sve, ali dominaciju... Koju crnu dominaciju, prijatelju? U tenisu i skoku u dalj?

Lorena

pre 5 meseci

Ne mogu crnokošuljaši zabraniti toliko koncerata, koliko mi mladi možemo otići na njih, pa makar i u Stockholm.
Dolazi nova generacija koja nije zatrovana mržnjom i nacionalizmom.

kole

pre 5 meseci

Nije ni tom Dukicu lako. Sa izrazeno srpskim imenom i prezimenom, on mora 3X vise da dokazuje da mrzi Srbe od Hrvata koji imaju manje srpska imena.
Sto se tice Zadra, pre 2 godine sam bio u Dalmaciji kod prijatelja i slusali smo radio Zadar koji pusta pop i rok muziku. Za 5 dana koliko sam bio tamo, ta radio stanica nije pustila ni jednu pesmu iz Srbije ili Bosne. Cak ni Djoleta Balasevica, Partibrejkerse, ili Zdravka Colica koji tamo imaju veliku popularnost i verne fanove. Ocigledno se namerno trude da ljudima izbiju iz glave svaku povezanost sa Srbima, ali sve im to padne u vodu kad se otvore biletanice za prodaju karata za koncerte srskih pevaca i kada se za par minute stvore nepregledni redovi za ulaznice.

glup, pa još i na vlasti

pre 5 meseci

Koliki IQ poseduje osoba koja misli da zabranom može da uguši popularnost?

Najveća kazna za pevača bi bila da niko ne želi da kupi kartu, a da je koncert organizovan bez ikakvih peroblema.

U ovom slučaju sve je suprotno:

Ljudi žele da kupe kartu,
ali osobe plitkog uma ne dozvoljavaju koncert.

Samo joj podižu popularnost.