Četvrtak, 23.06.2022.

11:49

"Upoznaš demone među najbližima": Nikolina tvrdi da joj Miša Grof uskraćuje pravo na nasledstvo

Izvor: Kurir

"Upoznaš demone meðu najbližima": Nikolina tvrdi da joj Miša Grof uskraæuje pravo na nasledstvo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 1 godinu

Svaki uspesan muskarac sa karijerom i novcem bi trebalo da potpise predbracni ugovor kojim bi zastitio svoj interese.Ovaj lik je daleko od uspesnog ali eto matori je imao love pa je mogao da finansira njegove hirove.A sto se tice doticne gospodje ona je tipican primer zasto se preporucuje predbracni ugovor.Elita palanackog tipa.

nikos

pre 1 godinu

Španska serija, njegov sin je ostavio prvu ženu zbog Katarine Radivojević, a posle i nju zbog Nikoline, ništa nije radio, bio boem i živeo na tatin račun.

Mislite i o tome

pre 1 godinu

Kad se već mešate. Imovina se deli na pokretnu i nepokretnu imovinu. Nepokretna - na čije ima je i od kada je. AALI pokretna imovina! Ima je ko ima ključ od stana! Neko čak može da napiše šta kome daje, ali u pitanju je dobra volja drugih! Ako su ljudi normalni, nema problema.

comms

pre 1 godinu

Cak i da je imovina na Misu Grofa, to nije jedini vid zaostavstine. Sigurno je Vidoje imao svoje bankarske racune,bar jednu firmu/pravno lice za promet novca i umetnicka dela na svoje ime (ili ime firme). Sve to dele Nikolina i deca, a Misa dobija stan na Vracaru koji je oduvek i bio njegov.

Uglješa

pre 1 godinu

Koja neobaveštenost u komentarima. Naslednici iza pokojnika su njegova supruga i sva njegova deca. Oni nasleđuju na jednake delove, čine takozvani prvi nasledni red i to nije sporno. Nasleđuju sve ono što je pokojnik imao u trenutku smrti bez obzira na način koji je stekao ( ne mešati institut nasleđivanja i razvoda braka).

Ono što je verovatno ovde slučaj je da je sva imovina bila od ovog Grofa, oca pokojnika, a da je dotična shvatila da joj muž zapravo nije imao ništa ili vrlo malo.

Dipl. Pravnik

pre 1 godinu

Imovina koja je stečena radom supružnika je deljiva dok imovina koja je stečena nasledstvom od strane roditelje pre ali i tokom braka nije deljiva.
(Bankar, 23. jun 2022 15:36)

Tačno, ali kada se radi o razvodu, gde postoji režim zajedničke i posebne imovine,a ne o nasledjivanju. Nakon smrti supružnika, potpuno je nebitan osnov po kome je on stekao imovinu ( da li radom, poklonom ili nasleđem).

Splavar

pre 1 godinu

Covek navikao sina na fine stvari u zivotu, a sam najbolje zna da to kosta. Nije se ovakva lepotica tek tako zaljubila u njegovog sina, ali sad ima i unuce, pa ti vidi. Nagodice se oni nekako, ne verujem da im ovakav publicitet prija, u slucaju sudjenja obe strane bi morale prilagati razne finansijske dokumente, a ko zna sta tamo ima

Bankar

pre 1 godinu

Imovina koja je stečena radom supružnika je deljiva dok imovina koja je stečena nasledstvom od strane roditelje pre ali i tokom braka nije deljiva.

Alek

pre 1 godinu

Nikolina se prevarila . Vidoje nije imao neku pozamašnu lovu . Takođe , Mišu Grofa je pokojni Arkan opelješio .
Beži , draga Nikolina . Nećeš se ovde najesti kruha .

Dubioza

pre 1 godinu

Šta će našeg istorijskog blaga i kulturnog bogatstva sada završiti u Hrvatskoj. Mislite o tome. Ova nema pojma o vrednosti svega toga, samo da se šminka i slika, a za naš narod vrednosti koje se kod njih nalaze su sigurno u ogromnim količinama, koje su otkupljivali za vreme nesretnih ratova. Potpuni užas!

Dark

pre 1 godinu

Jbt, ođe ljudi pričaju kao da je ovaj grof naslijedio imovinu, a ne obrnuto. Mala se zaigrala, počela da gradi vile i polako prelazi u svoj grad gdje će da bude svoja na svome, a mali (pokoj mu duši) kao zadnji papak. Grof (iako je stekao pare na sumnjiv način) ne dozvoljava da mu neka .... isisava novac kao da joj je zlatna...

sladoledsmesom

pre 1 godinu

Hteli mi da priznamo ili ne ova zena je upravu.Nije njegov sin bio maloletan ili omadjijan pa da nije znao kakva je ona.Njegov otac treba da shvati da postoje muskarci koji time sto bacaju pare na zenske hirove potvrdjuju svoju vrednost i muskost.I takvima ne moze niko da pomogne.A on je trebao do 18 godina da mu usadi normalni sistem vrednosti, ali ocigledno da nije.
(Kaiser Roger, 23. jun 2022 11:58)

Koliko znam iz medija sva imovina se vodila na oca. Ako je tako, ova može da dobije samo krompir.

Pravnik

pre 1 godinu

Miki, 23. jun 2022 12:47) # Link komentara
Vidoje je bio istoričar umetnosti, to je otprilike to. Nasledio je možda ćaletov biznis, ali taj biznis je propao odlaskom mračnih devedesetih i otimanja umetnina po Hrvatskoj i Bosni, tako da tu nije bilo para.
E, sad, kako on kaže, imovina se vodi na njega. Nikolina, naravno, nije glupa. Ona je čekala da muž nasledi imovinu. E, sad, ta imovina ne bi bila zajednički stecena i ne bi se delila prilikom razvoda i zato je ona krenula da zida kuću i da polaže novac koji je on dobijao od prodaje oceve imovine i umetnina i da na konto toga podize kredite za kucu koja bi predstavljala zajedničku i imovinu stecenu tokom bračne zajednice, a ne unetu u brak. Eto, toliko

vot

pre 1 godinu

Ne bih rekao da je to bas tako jednostavno, kao sto Nikolina misli. Naravno, zakon jeste jednostavan, on kaze da Nikolini pripada sve sto je na Vidojevo ime bilo. Ali, sta je bilo na njegovo ime (ili ime neke mozda firme njegove, jer se bavio kupoprodajom, ne verujem da je kao fizicko lice to radio)? Evo pise da je trazila i njegove sveske/knjige. Ona nema pojma. Bojim se da je ovaj matori lisac sve to na vreme preduhitrio, jer Vidoje i izgleda kao neka njegova, na silu pravljena kopija, tako da verujem da je sve radio kako otac kaze, a otac sigurno nije savetovao da sve deli sa zenom. Nikolina nema visok IQ, to je poznato, tako da verujem da je usla u tu pricu nespremna, tj. da ne zna sta je stvarno "Vidojevo", ali matori zna. Cak sta vise, ako se nekako dokaze da su pare ulozene u tu vilu, pripadale Grofu, to je tek komplikacija za nju. Sve u svemu, citajuci po medijima, nikakav je to brak bio, nisu se ni vidjali, ona je izgleda njemu bila dobra za seksa, omaklo se dete, prihvatio sve to, otisao u BG i finansirao. Ali mozda njoj to nije vise bilo dovoljno, mozda ga se htela otarasiti i zvanicno dobiti to sto je on njoj davao kada je on hteo. Ako se mene pita, a ne pita se, ona mi je sumnjiva.

nikolina lepa zena

pre 1 godinu

nikolina bila i ostala lepa zena. ali da li je moguce da se drzimo informacija, bez patetike?
Dakle, sve sto je preminuli imao na svoje ime, ide u nasledje pola/pola izmedju nikoline i zajednicke cerke. tata moze da potrazuje samo stvari koje su bile na njegovo ime, a dati na koriscenje sinu.
obicno se to efikasno resava na nivou notara, u roku od 6-12 meseci od smrti.

Nina

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca
(Miki, 23. jun 2022 12:47)

Jeste tako u slucaju da je imovina bila na pokojniku. AKo on nije imao imovinu na svoje ime, onda prakticno nema sta ni da se nasledjuje, ako su umetnine kupovane ocevim novcem (i on za to ima izvode iz banke) nema veze sto ih je kupio sin i sto ih je drzao kod sebe, za vlasnistvo nad umetnickim delom mora da se ima napismeno vlasnistvo ili ugovor o poklonu ili poreklo novca, ciji je novac on je i vlasnik...
Izgleda da upravo to i pravi problem, jer da je imovina na sina, ne bi se ovo dvoje prepucavali preko medija vec bi sud/notari lagano odradili svoj posao.

spale

pre 1 godinu

Hm, ne znam ko je tu kriv a ko prav. Ali iz licnog iskustva, ljudi svasta rade zbog imovine. Mene je rodjena tetka svojevremeno izopstila tj. prekinula sve kontakte iskljucivo i jedino zbog nasledstva stana. Probudi se u pojedincima tako neka samozivost, sebicnost, grabez i pojede ih sasvim. Ne znam kako to objasniti.

Miki Rubiroza

pre 1 godinu

Da, a od pocetka se znalo da sa njim nije zbog novca.
(Alpinista, 23. jun 2022 12:28)

Da nije znala ko je, čiji je, i koliko ima, ne bi ga ni pogledala jer, iako su ukusi različiti, Vidoja je sve samo ne atraktivan muškarac.

varburg limuzina

pre 1 godinu

Ajde ljudi imamo mi vecih briga od necijih privatnih zivota. Ako je Nikolina Vidoju odgovarala ko smo mi da sudimo.
A gospodin Grof nije trebao da ostavlja sinu nista ako je sumnjao u njegove izbore. Sad je kasno za kajanja. Zna se sta kaze zakon u ovakvim situacijama, sve ovo je samo nepotrebno iznosenje prljavog vesa u javnost. Hvala Bogu niko od njih nece ostati gladan, novca ima dovoljno i za Grofa i za Nikolinu.
Najveci gubitnik u svemu ovome je nazalost ta devojcica koja ce odrastati bez jednog od roditelja i to je ono o cemu treba da brinu njeni najblizi. Gubitak je nenadoknadiv, tuzno.

aki

pre 1 godinu

Moze da prica ko sta hoce.Neko je na strani Nokoline neko na strani Mise.Medjutim Misa nije ovca sto kazu u tom miljeu.Vidoje nije imao nista na sebe o tj Misa je sve drzao na svoje ime.Jedino sto Nikolina moze da dobije to je deo te nedovrsene kuce a ujedno sa njom i dugove za kredit.Misa je stara skola.Nista nije prepustio slucaju.Svidjalo se to nekome ili ne.

Kikilišur

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca
(Miki, 23. jun 2022 12:47)

Zakon je vrlo jasan ali ti malo nisi informisan.
Pokojni Vidoje od imovine nije imao ama baš ništa.
Sve što je koristio i trošio pripada njegovom ocu,čak se na njegovog oca Mišu i vodi sva imovina.
Nije tajna da je Miša obožavao prvu snahu,prvu Vidojevu ženu ali isto tako Nikolinu ne može da smisli.
Može Nikolina da kukuriče ali ne polaže pravo ni na kakvu imovinu svoga svekra.
Što pre to shvati bolje po nju.

Eugen

pre 1 godinu

Aaaaahhhh ,ljubav je to.
(Danilo, 23. jun 2022 12:18)

Da, ljubav je to. Vidoje je voleo prostitutke. Ne znam samo zasto se je uopste zenio 2x i pravio decu? Covek je bio "malo" poremecen sto se sistema zivotnih vrednosti tice. Koga cudi pored oca koji ga je napravio.

dzoni

pre 1 godinu

Mnogo bedan čovek, pogotovo kad se bavi ovakvim stvarima u trenutku kad je ostao bez sina. U grob neće odneti ništa. Na kraju, zašto ga neko ne pita kako je on stekao impvinueć i šta je radio sa Arkanom kojekuda tokom 90tih. Sad ga stigla karma.
Njegov sin je 10 godina živeo sa svojom zakonitom ženom i ostalo je dete iza njega, tako da su njih dve zakonski naslednici, a matori neka crkne sam.

Jeste tako, ako je imovina prepisana na sina, međutim ovde je slučaj takav da se na sina ništa ne vodi od tih umetnina, tako da ona ima pravo samo na ono što je na njega a kako vidimo iz medija ako je tacno, to je skoro ništa sem te kuće koju grade, deca naravno već imaju pravo nasledstva

Skakač na H5

pre 1 godinu

Ucviljena sponzoruša. Muž joj se dobro proveo na odlasku, a ova gold digger šetačica kerova umislila nekretnine kao razmjenu za uveli kiseli cvjetić koji će moći nuditi samo bugarskim youtuberima. Ostani gdje si, zrak u našem lijepom Zagrebu puno je čistiji otkad tebe nema, gold digerušo!!

Mandrak

pre 1 godinu

Koliko sam ja shvatio, taj Vidoje ništa nije ni imao. Trošio je ćaletovu lovu, sva imovina je na oca, pa se Nikolina malo zabrojala. Zaprqvo, nemaju šta da dele. Ostaju joj krediti i kuca koju su zidali. Najgore je kad se udaš zbog para i to za neku potpunu zamlatu i Onda on umre pre nego sto je nasledio oca i ne ostane ti ništa. Nike ni cudo što je očajna i ne može da dodje sebi

prcko

pre 1 godinu

nije se covek ni ohladio a oni se oko novaca drpaju, sve je to danas materijalizam i nista drugo. draga nikolina, misa grof je stvorio ogromno bogatsvo a ne njegov sin. sin je samo nastavio biznis. ukoliko je otac bio tolika budala da prepise sinu sve onda neka ostane u podrumu da zivi. ne prepisujte nista deci, zene se i razvode, zene kupe polovinu samo sto se razvedu.i bracni ugovor svi oni koji su bogati, samo bracni ugovor ili nema braka pa neka izvoli

Komentari

pre 1 godinu

Mnogo bedan čovek, pogotovo kad se bavi ovakvim stvarima u trenutku kad je ostao bez sina. U grob neće odneti ništa. Na kraju, zašto ga neko ne pita kako je on stekao impvinueć i šta je radio sa Arkanom kojekuda tokom 90tih. Sad ga stigla karma.
Njegov sin je 10 godina živeo sa svojom zakonitom ženom i ostalo je dete iza njega, tako da su njih dve zakonski naslednici, a matori neka crkne sam.

haho

pre 1 godinu

voli pare vise nego leba,jedino od para vise voli da se predstavi da je duhovna,ide u monahinje jos malo..
vidi se po njoj da je komb ruzne babe i seoskog djilkosa alavog na pare,a na njega se prolepsala,u genetici...

Miki

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca

Radivoje Radinkovic

pre 1 godinu

Hteli mi da priznamo ili ne ova zena je upravu.Nije njegov sin bio maloletan ili omadjijan pa da nije znao kakva je ona.Njegov otac treba da shvati da postoje muskarci koji time sto bacaju pare na zenske hirove potvrdjuju svoju vrednost i muskost.I takvima ne moze niko da pomogne.A on je trebao do 18 godina da mu usadi normalni sistem vrednosti, ali ocigledno da nije.
(Kaiser Roger, 23. jun 2022 11:58)

Kako je mogao svom sinu do njegove 18 godine nesto da usadi sto ni sam ne poseduje. Koliko samo roditelja u Srbiji ima koju svoju decu nikako ne vaspitaju, jer i sami od svojih roditelja nisu dobili neko,normalno fundamentalno vaspitanje.

Dragojle iz Melinci

pre 1 godinu

Nije se ni ohladio a već kreće haos.
(Igor, 23. jun 2022 12:17)

Kako se bre nije ohladio kad' su ga na patologiji isekli uzduz i popreko. Tamo se je vec dovoljno ohladio.

Mandrak

pre 1 godinu

Koliko sam ja shvatio, taj Vidoje ništa nije ni imao. Trošio je ćaletovu lovu, sva imovina je na oca, pa se Nikolina malo zabrojala. Zaprqvo, nemaju šta da dele. Ostaju joj krediti i kuca koju su zidali. Najgore je kad se udaš zbog para i to za neku potpunu zamlatu i Onda on umre pre nego sto je nasledio oca i ne ostane ti ništa. Nike ni cudo što je očajna i ne može da dodje sebi

Nina

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca
(Miki, 23. jun 2022 12:47)

Jeste tako u slucaju da je imovina bila na pokojniku. AKo on nije imao imovinu na svoje ime, onda prakticno nema sta ni da se nasledjuje, ako su umetnine kupovane ocevim novcem (i on za to ima izvode iz banke) nema veze sto ih je kupio sin i sto ih je drzao kod sebe, za vlasnistvo nad umetnickim delom mora da se ima napismeno vlasnistvo ili ugovor o poklonu ili poreklo novca, ciji je novac on je i vlasnik...
Izgleda da upravo to i pravi problem, jer da je imovina na sina, ne bi se ovo dvoje prepucavali preko medija vec bi sud/notari lagano odradili svoj posao.

aki

pre 1 godinu

Moze da prica ko sta hoce.Neko je na strani Nokoline neko na strani Mise.Medjutim Misa nije ovca sto kazu u tom miljeu.Vidoje nije imao nista na sebe o tj Misa je sve drzao na svoje ime.Jedino sto Nikolina moze da dobije to je deo te nedovrsene kuce a ujedno sa njom i dugove za kredit.Misa je stara skola.Nista nije prepustio slucaju.Svidjalo se to nekome ili ne.

Radivoje Radinkovic

pre 1 godinu

Hteli mi da priznamo ili ne ova zena je upravu.Nije njegov sin bio maloletan ili omadjijan pa da nije znao kakva je ona.Njegov otac treba da shvati da postoje muskarci koji time sto bacaju pare na zenske hirove potvrdjuju svoju vrednost i muskost.I takvima ne moze niko da pomogne.A on je trebao do 18 godina da mu usadi normalni sistem vrednosti, ali ocigledno da nije.
(Kaiser Roger, 23. jun 2022 11:58)

Kako je mogao svom sinu do njegove 18 godine nesto da usadi sto ni sam ne poseduje. Koliko samo roditelja u Srbiji ima koju svoju decu nikako ne vaspitaju, jer i sami od svojih roditelja nisu dobili neko,normalno fundamentalno vaspitanje.

Miki Rubiroza

pre 1 godinu

Da, a od pocetka se znalo da sa njim nije zbog novca.
(Alpinista, 23. jun 2022 12:28)

Da nije znala ko je, čiji je, i koliko ima, ne bi ga ni pogledala jer, iako su ukusi različiti, Vidoja je sve samo ne atraktivan muškarac.

Kikilišur

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca
(Miki, 23. jun 2022 12:47)

Zakon je vrlo jasan ali ti malo nisi informisan.
Pokojni Vidoje od imovine nije imao ama baš ništa.
Sve što je koristio i trošio pripada njegovom ocu,čak se na njegovog oca Mišu i vodi sva imovina.
Nije tajna da je Miša obožavao prvu snahu,prvu Vidojevu ženu ali isto tako Nikolinu ne može da smisli.
Može Nikolina da kukuriče ali ne polaže pravo ni na kakvu imovinu svoga svekra.
Što pre to shvati bolje po nju.

Komentari

pre 1 godinu

Mnogo bedan čovek, pogotovo kad se bavi ovakvim stvarima u trenutku kad je ostao bez sina. U grob neće odneti ništa. Na kraju, zašto ga neko ne pita kako je on stekao impvinueć i šta je radio sa Arkanom kojekuda tokom 90tih. Sad ga stigla karma.
Njegov sin je 10 godina živeo sa svojom zakonitom ženom i ostalo je dete iza njega, tako da su njih dve zakonski naslednici, a matori neka crkne sam.

Skakač na H5

pre 1 godinu

Ucviljena sponzoruša. Muž joj se dobro proveo na odlasku, a ova gold digger šetačica kerova umislila nekretnine kao razmjenu za uveli kiseli cvjetić koji će moći nuditi samo bugarskim youtuberima. Ostani gdje si, zrak u našem lijepom Zagrebu puno je čistiji otkad tebe nema, gold digerušo!!

Eugen

pre 1 godinu

Aaaaahhhh ,ljubav je to.
(Danilo, 23. jun 2022 12:18)

Da, ljubav je to. Vidoje je voleo prostitutke. Ne znam samo zasto se je uopste zenio 2x i pravio decu? Covek je bio "malo" poremecen sto se sistema zivotnih vrednosti tice. Koga cudi pored oca koji ga je napravio.

spale

pre 1 godinu

Hm, ne znam ko je tu kriv a ko prav. Ali iz licnog iskustva, ljudi svasta rade zbog imovine. Mene je rodjena tetka svojevremeno izopstila tj. prekinula sve kontakte iskljucivo i jedino zbog nasledstva stana. Probudi se u pojedincima tako neka samozivost, sebicnost, grabez i pojede ih sasvim. Ne znam kako to objasniti.

vot

pre 1 godinu

Ne bih rekao da je to bas tako jednostavno, kao sto Nikolina misli. Naravno, zakon jeste jednostavan, on kaze da Nikolini pripada sve sto je na Vidojevo ime bilo. Ali, sta je bilo na njegovo ime (ili ime neke mozda firme njegove, jer se bavio kupoprodajom, ne verujem da je kao fizicko lice to radio)? Evo pise da je trazila i njegove sveske/knjige. Ona nema pojma. Bojim se da je ovaj matori lisac sve to na vreme preduhitrio, jer Vidoje i izgleda kao neka njegova, na silu pravljena kopija, tako da verujem da je sve radio kako otac kaze, a otac sigurno nije savetovao da sve deli sa zenom. Nikolina nema visok IQ, to je poznato, tako da verujem da je usla u tu pricu nespremna, tj. da ne zna sta je stvarno "Vidojevo", ali matori zna. Cak sta vise, ako se nekako dokaze da su pare ulozene u tu vilu, pripadale Grofu, to je tek komplikacija za nju. Sve u svemu, citajuci po medijima, nikakav je to brak bio, nisu se ni vidjali, ona je izgleda njemu bila dobra za seksa, omaklo se dete, prihvatio sve to, otisao u BG i finansirao. Ali mozda njoj to nije vise bilo dovoljno, mozda ga se htela otarasiti i zvanicno dobiti to sto je on njoj davao kada je on hteo. Ako se mene pita, a ne pita se, ona mi je sumnjiva.

Dark

pre 1 godinu

Jbt, ođe ljudi pričaju kao da je ovaj grof naslijedio imovinu, a ne obrnuto. Mala se zaigrala, počela da gradi vile i polako prelazi u svoj grad gdje će da bude svoja na svome, a mali (pokoj mu duši) kao zadnji papak. Grof (iako je stekao pare na sumnjiv način) ne dozvoljava da mu neka .... isisava novac kao da joj je zlatna...

Alek

pre 1 godinu

Nikolina se prevarila . Vidoje nije imao neku pozamašnu lovu . Takođe , Mišu Grofa je pokojni Arkan opelješio .
Beži , draga Nikolina . Nećeš se ovde najesti kruha .

Bankar

pre 1 godinu

Imovina koja je stečena radom supružnika je deljiva dok imovina koja je stečena nasledstvom od strane roditelje pre ali i tokom braka nije deljiva.

sladoledsmesom

pre 1 godinu

Hteli mi da priznamo ili ne ova zena je upravu.Nije njegov sin bio maloletan ili omadjijan pa da nije znao kakva je ona.Njegov otac treba da shvati da postoje muskarci koji time sto bacaju pare na zenske hirove potvrdjuju svoju vrednost i muskost.I takvima ne moze niko da pomogne.A on je trebao do 18 godina da mu usadi normalni sistem vrednosti, ali ocigledno da nije.
(Kaiser Roger, 23. jun 2022 11:58)

Koliko znam iz medija sva imovina se vodila na oca. Ako je tako, ova može da dobije samo krompir.

Pravnik

pre 1 godinu

Miki, 23. jun 2022 12:47) # Link komentara
Vidoje je bio istoričar umetnosti, to je otprilike to. Nasledio je možda ćaletov biznis, ali taj biznis je propao odlaskom mračnih devedesetih i otimanja umetnina po Hrvatskoj i Bosni, tako da tu nije bilo para.
E, sad, kako on kaže, imovina se vodi na njega. Nikolina, naravno, nije glupa. Ona je čekala da muž nasledi imovinu. E, sad, ta imovina ne bi bila zajednički stecena i ne bi se delila prilikom razvoda i zato je ona krenula da zida kuću i da polaže novac koji je on dobijao od prodaje oceve imovine i umetnina i da na konto toga podize kredite za kucu koja bi predstavljala zajedničku i imovinu stecenu tokom bračne zajednice, a ne unetu u brak. Eto, toliko

prcko

pre 1 godinu

nije se covek ni ohladio a oni se oko novaca drpaju, sve je to danas materijalizam i nista drugo. draga nikolina, misa grof je stvorio ogromno bogatsvo a ne njegov sin. sin je samo nastavio biznis. ukoliko je otac bio tolika budala da prepise sinu sve onda neka ostane u podrumu da zivi. ne prepisujte nista deci, zene se i razvode, zene kupe polovinu samo sto se razvedu.i bracni ugovor svi oni koji su bogati, samo bracni ugovor ili nema braka pa neka izvoli

Splavar

pre 1 godinu

Covek navikao sina na fine stvari u zivotu, a sam najbolje zna da to kosta. Nije se ovakva lepotica tek tako zaljubila u njegovog sina, ali sad ima i unuce, pa ti vidi. Nagodice se oni nekako, ne verujem da im ovakav publicitet prija, u slucaju sudjenja obe strane bi morale prilagati razne finansijske dokumente, a ko zna sta tamo ima

varburg limuzina

pre 1 godinu

Ajde ljudi imamo mi vecih briga od necijih privatnih zivota. Ako je Nikolina Vidoju odgovarala ko smo mi da sudimo.
A gospodin Grof nije trebao da ostavlja sinu nista ako je sumnjao u njegove izbore. Sad je kasno za kajanja. Zna se sta kaze zakon u ovakvim situacijama, sve ovo je samo nepotrebno iznosenje prljavog vesa u javnost. Hvala Bogu niko od njih nece ostati gladan, novca ima dovoljno i za Grofa i za Nikolinu.
Najveci gubitnik u svemu ovome je nazalost ta devojcica koja ce odrastati bez jednog od roditelja i to je ono o cemu treba da brinu njeni najblizi. Gubitak je nenadoknadiv, tuzno.

dzoni

pre 1 godinu

Mnogo bedan čovek, pogotovo kad se bavi ovakvim stvarima u trenutku kad je ostao bez sina. U grob neće odneti ništa. Na kraju, zašto ga neko ne pita kako je on stekao impvinueć i šta je radio sa Arkanom kojekuda tokom 90tih. Sad ga stigla karma.
Njegov sin je 10 godina živeo sa svojom zakonitom ženom i ostalo je dete iza njega, tako da su njih dve zakonski naslednici, a matori neka crkne sam.

Jeste tako, ako je imovina prepisana na sina, međutim ovde je slučaj takav da se na sina ništa ne vodi od tih umetnina, tako da ona ima pravo samo na ono što je na njega a kako vidimo iz medija ako je tacno, to je skoro ništa sem te kuće koju grade, deca naravno već imaju pravo nasledstva

haho

pre 1 godinu

voli pare vise nego leba,jedino od para vise voli da se predstavi da je duhovna,ide u monahinje jos malo..
vidi se po njoj da je komb ruzne babe i seoskog djilkosa alavog na pare,a na njega se prolepsala,u genetici...

Miki

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca

Dubioza

pre 1 godinu

Šta će našeg istorijskog blaga i kulturnog bogatstva sada završiti u Hrvatskoj. Mislite o tome. Ova nema pojma o vrednosti svega toga, samo da se šminka i slika, a za naš narod vrednosti koje se kod njih nalaze su sigurno u ogromnim količinama, koje su otkupljivali za vreme nesretnih ratova. Potpuni užas!

Igor

pre 1 godinu

Svaki uspesan muskarac sa karijerom i novcem bi trebalo da potpise predbracni ugovor kojim bi zastitio svoj interese.Ovaj lik je daleko od uspesnog ali eto matori je imao love pa je mogao da finansira njegove hirove.A sto se tice doticne gospodje ona je tipican primer zasto se preporucuje predbracni ugovor.Elita palanackog tipa.

nikos

pre 1 godinu

Španska serija, njegov sin je ostavio prvu ženu zbog Katarine Radivojević, a posle i nju zbog Nikoline, ništa nije radio, bio boem i živeo na tatin račun.

Uglješa

pre 1 godinu

Koja neobaveštenost u komentarima. Naslednici iza pokojnika su njegova supruga i sva njegova deca. Oni nasleđuju na jednake delove, čine takozvani prvi nasledni red i to nije sporno. Nasleđuju sve ono što je pokojnik imao u trenutku smrti bez obzira na način koji je stekao ( ne mešati institut nasleđivanja i razvoda braka).

Ono što je verovatno ovde slučaj je da je sva imovina bila od ovog Grofa, oca pokojnika, a da je dotična shvatila da joj muž zapravo nije imao ništa ili vrlo malo.

Dragojle iz Melinci

pre 1 godinu

Nije se ni ohladio a već kreće haos.
(Igor, 23. jun 2022 12:17)

Kako se bre nije ohladio kad' su ga na patologiji isekli uzduz i popreko. Tamo se je vec dovoljno ohladio.

nikolina lepa zena

pre 1 godinu

nikolina bila i ostala lepa zena. ali da li je moguce da se drzimo informacija, bez patetike?
Dakle, sve sto je preminuli imao na svoje ime, ide u nasledje pola/pola izmedju nikoline i zajednicke cerke. tata moze da potrazuje samo stvari koje su bile na njegovo ime, a dati na koriscenje sinu.
obicno se to efikasno resava na nivou notara, u roku od 6-12 meseci od smrti.

comms

pre 1 godinu

Cak i da je imovina na Misu Grofa, to nije jedini vid zaostavstine. Sigurno je Vidoje imao svoje bankarske racune,bar jednu firmu/pravno lice za promet novca i umetnicka dela na svoje ime (ili ime firme). Sve to dele Nikolina i deca, a Misa dobija stan na Vracaru koji je oduvek i bio njegov.

Dipl. Pravnik

pre 1 godinu

Imovina koja je stečena radom supružnika je deljiva dok imovina koja je stečena nasledstvom od strane roditelje pre ali i tokom braka nije deljiva.
(Bankar, 23. jun 2022 15:36)

Tačno, ali kada se radi o razvodu, gde postoji režim zajedničke i posebne imovine,a ne o nasledjivanju. Nakon smrti supružnika, potpuno je nebitan osnov po kome je on stekao imovinu ( da li radom, poklonom ili nasleđem).

Mislite i o tome

pre 1 godinu

Kad se već mešate. Imovina se deli na pokretnu i nepokretnu imovinu. Nepokretna - na čije ima je i od kada je. AALI pokretna imovina! Ima je ko ima ključ od stana! Neko čak može da napiše šta kome daje, ali u pitanju je dobra volja drugih! Ako su ljudi normalni, nema problema.

Dragojle iz Melinci

pre 1 godinu

Nije se ni ohladio a već kreće haos.
(Igor, 23. jun 2022 12:17)

Kako se bre nije ohladio kad' su ga na patologiji isekli uzduz i popreko. Tamo se je vec dovoljno ohladio.

Miki

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca

Dubioza

pre 1 godinu

Šta će našeg istorijskog blaga i kulturnog bogatstva sada završiti u Hrvatskoj. Mislite o tome. Ova nema pojma o vrednosti svega toga, samo da se šminka i slika, a za naš narod vrednosti koje se kod njih nalaze su sigurno u ogromnim količinama, koje su otkupljivali za vreme nesretnih ratova. Potpuni užas!

Komentari

pre 1 godinu

Mnogo bedan čovek, pogotovo kad se bavi ovakvim stvarima u trenutku kad je ostao bez sina. U grob neće odneti ništa. Na kraju, zašto ga neko ne pita kako je on stekao impvinueć i šta je radio sa Arkanom kojekuda tokom 90tih. Sad ga stigla karma.
Njegov sin je 10 godina živeo sa svojom zakonitom ženom i ostalo je dete iza njega, tako da su njih dve zakonski naslednici, a matori neka crkne sam.

vot

pre 1 godinu

Ne bih rekao da je to bas tako jednostavno, kao sto Nikolina misli. Naravno, zakon jeste jednostavan, on kaze da Nikolini pripada sve sto je na Vidojevo ime bilo. Ali, sta je bilo na njegovo ime (ili ime neke mozda firme njegove, jer se bavio kupoprodajom, ne verujem da je kao fizicko lice to radio)? Evo pise da je trazila i njegove sveske/knjige. Ona nema pojma. Bojim se da je ovaj matori lisac sve to na vreme preduhitrio, jer Vidoje i izgleda kao neka njegova, na silu pravljena kopija, tako da verujem da je sve radio kako otac kaze, a otac sigurno nije savetovao da sve deli sa zenom. Nikolina nema visok IQ, to je poznato, tako da verujem da je usla u tu pricu nespremna, tj. da ne zna sta je stvarno "Vidojevo", ali matori zna. Cak sta vise, ako se nekako dokaze da su pare ulozene u tu vilu, pripadale Grofu, to je tek komplikacija za nju. Sve u svemu, citajuci po medijima, nikakav je to brak bio, nisu se ni vidjali, ona je izgleda njemu bila dobra za seksa, omaklo se dete, prihvatio sve to, otisao u BG i finansirao. Ali mozda njoj to nije vise bilo dovoljno, mozda ga se htela otarasiti i zvanicno dobiti to sto je on njoj davao kada je on hteo. Ako se mene pita, a ne pita se, ona mi je sumnjiva.

Skakač na H5

pre 1 godinu

Ucviljena sponzoruša. Muž joj se dobro proveo na odlasku, a ova gold digger šetačica kerova umislila nekretnine kao razmjenu za uveli kiseli cvjetić koji će moći nuditi samo bugarskim youtuberima. Ostani gdje si, zrak u našem lijepom Zagrebu puno je čistiji otkad tebe nema, gold digerušo!!

haho

pre 1 godinu

voli pare vise nego leba,jedino od para vise voli da se predstavi da je duhovna,ide u monahinje jos malo..
vidi se po njoj da je komb ruzne babe i seoskog djilkosa alavog na pare,a na njega se prolepsala,u genetici...

Mandrak

pre 1 godinu

Koliko sam ja shvatio, taj Vidoje ništa nije ni imao. Trošio je ćaletovu lovu, sva imovina je na oca, pa se Nikolina malo zabrojala. Zaprqvo, nemaju šta da dele. Ostaju joj krediti i kuca koju su zidali. Najgore je kad se udaš zbog para i to za neku potpunu zamlatu i Onda on umre pre nego sto je nasledio oca i ne ostane ti ništa. Nike ni cudo što je očajna i ne može da dodje sebi

nikolina lepa zena

pre 1 godinu

nikolina bila i ostala lepa zena. ali da li je moguce da se drzimo informacija, bez patetike?
Dakle, sve sto je preminuli imao na svoje ime, ide u nasledje pola/pola izmedju nikoline i zajednicke cerke. tata moze da potrazuje samo stvari koje su bile na njegovo ime, a dati na koriscenje sinu.
obicno se to efikasno resava na nivou notara, u roku od 6-12 meseci od smrti.

Alek

pre 1 godinu

Nikolina se prevarila . Vidoje nije imao neku pozamašnu lovu . Takođe , Mišu Grofa je pokojni Arkan opelješio .
Beži , draga Nikolina . Nećeš se ovde najesti kruha .

Miki Rubiroza

pre 1 godinu

Da, a od pocetka se znalo da sa njim nije zbog novca.
(Alpinista, 23. jun 2022 12:28)

Da nije znala ko je, čiji je, i koliko ima, ne bi ga ni pogledala jer, iako su ukusi različiti, Vidoja je sve samo ne atraktivan muškarac.

Dark

pre 1 godinu

Jbt, ođe ljudi pričaju kao da je ovaj grof naslijedio imovinu, a ne obrnuto. Mala se zaigrala, počela da gradi vile i polako prelazi u svoj grad gdje će da bude svoja na svome, a mali (pokoj mu duši) kao zadnji papak. Grof (iako je stekao pare na sumnjiv način) ne dozvoljava da mu neka .... isisava novac kao da joj je zlatna...

prcko

pre 1 godinu

nije se covek ni ohladio a oni se oko novaca drpaju, sve je to danas materijalizam i nista drugo. draga nikolina, misa grof je stvorio ogromno bogatsvo a ne njegov sin. sin je samo nastavio biznis. ukoliko je otac bio tolika budala da prepise sinu sve onda neka ostane u podrumu da zivi. ne prepisujte nista deci, zene se i razvode, zene kupe polovinu samo sto se razvedu.i bracni ugovor svi oni koji su bogati, samo bracni ugovor ili nema braka pa neka izvoli

Bankar

pre 1 godinu

Imovina koja je stečena radom supružnika je deljiva dok imovina koja je stečena nasledstvom od strane roditelje pre ali i tokom braka nije deljiva.

Kikilišur

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca
(Miki, 23. jun 2022 12:47)

Zakon je vrlo jasan ali ti malo nisi informisan.
Pokojni Vidoje od imovine nije imao ama baš ništa.
Sve što je koristio i trošio pripada njegovom ocu,čak se na njegovog oca Mišu i vodi sva imovina.
Nije tajna da je Miša obožavao prvu snahu,prvu Vidojevu ženu ali isto tako Nikolinu ne može da smisli.
Može Nikolina da kukuriče ali ne polaže pravo ni na kakvu imovinu svoga svekra.
Što pre to shvati bolje po nju.

aki

pre 1 godinu

Moze da prica ko sta hoce.Neko je na strani Nokoline neko na strani Mise.Medjutim Misa nije ovca sto kazu u tom miljeu.Vidoje nije imao nista na sebe o tj Misa je sve drzao na svoje ime.Jedino sto Nikolina moze da dobije to je deo te nedovrsene kuce a ujedno sa njom i dugove za kredit.Misa je stara skola.Nista nije prepustio slucaju.Svidjalo se to nekome ili ne.

sladoledsmesom

pre 1 godinu

Hteli mi da priznamo ili ne ova zena je upravu.Nije njegov sin bio maloletan ili omadjijan pa da nije znao kakva je ona.Njegov otac treba da shvati da postoje muskarci koji time sto bacaju pare na zenske hirove potvrdjuju svoju vrednost i muskost.I takvima ne moze niko da pomogne.A on je trebao do 18 godina da mu usadi normalni sistem vrednosti, ali ocigledno da nije.
(Kaiser Roger, 23. jun 2022 11:58)

Koliko znam iz medija sva imovina se vodila na oca. Ako je tako, ova može da dobije samo krompir.

spale

pre 1 godinu

Hm, ne znam ko je tu kriv a ko prav. Ali iz licnog iskustva, ljudi svasta rade zbog imovine. Mene je rodjena tetka svojevremeno izopstila tj. prekinula sve kontakte iskljucivo i jedino zbog nasledstva stana. Probudi se u pojedincima tako neka samozivost, sebicnost, grabez i pojede ih sasvim. Ne znam kako to objasniti.

Pravnik

pre 1 godinu

Miki, 23. jun 2022 12:47) # Link komentara
Vidoje je bio istoričar umetnosti, to je otprilike to. Nasledio je možda ćaletov biznis, ali taj biznis je propao odlaskom mračnih devedesetih i otimanja umetnina po Hrvatskoj i Bosni, tako da tu nije bilo para.
E, sad, kako on kaže, imovina se vodi na njega. Nikolina, naravno, nije glupa. Ona je čekala da muž nasledi imovinu. E, sad, ta imovina ne bi bila zajednički stecena i ne bi se delila prilikom razvoda i zato je ona krenula da zida kuću i da polaže novac koji je on dobijao od prodaje oceve imovine i umetnina i da na konto toga podize kredite za kucu koja bi predstavljala zajedničku i imovinu stecenu tokom bračne zajednice, a ne unetu u brak. Eto, toliko

varburg limuzina

pre 1 godinu

Ajde ljudi imamo mi vecih briga od necijih privatnih zivota. Ako je Nikolina Vidoju odgovarala ko smo mi da sudimo.
A gospodin Grof nije trebao da ostavlja sinu nista ako je sumnjao u njegove izbore. Sad je kasno za kajanja. Zna se sta kaze zakon u ovakvim situacijama, sve ovo je samo nepotrebno iznosenje prljavog vesa u javnost. Hvala Bogu niko od njih nece ostati gladan, novca ima dovoljno i za Grofa i za Nikolinu.
Najveci gubitnik u svemu ovome je nazalost ta devojcica koja ce odrastati bez jednog od roditelja i to je ono o cemu treba da brinu njeni najblizi. Gubitak je nenadoknadiv, tuzno.

Radivoje Radinkovic

pre 1 godinu

Hteli mi da priznamo ili ne ova zena je upravu.Nije njegov sin bio maloletan ili omadjijan pa da nije znao kakva je ona.Njegov otac treba da shvati da postoje muskarci koji time sto bacaju pare na zenske hirove potvrdjuju svoju vrednost i muskost.I takvima ne moze niko da pomogne.A on je trebao do 18 godina da mu usadi normalni sistem vrednosti, ali ocigledno da nije.
(Kaiser Roger, 23. jun 2022 11:58)

Kako je mogao svom sinu do njegove 18 godine nesto da usadi sto ni sam ne poseduje. Koliko samo roditelja u Srbiji ima koju svoju decu nikako ne vaspitaju, jer i sami od svojih roditelja nisu dobili neko,normalno fundamentalno vaspitanje.

dzoni

pre 1 godinu

Mnogo bedan čovek, pogotovo kad se bavi ovakvim stvarima u trenutku kad je ostao bez sina. U grob neće odneti ništa. Na kraju, zašto ga neko ne pita kako je on stekao impvinueć i šta je radio sa Arkanom kojekuda tokom 90tih. Sad ga stigla karma.
Njegov sin je 10 godina živeo sa svojom zakonitom ženom i ostalo je dete iza njega, tako da su njih dve zakonski naslednici, a matori neka crkne sam.

Jeste tako, ako je imovina prepisana na sina, međutim ovde je slučaj takav da se na sina ništa ne vodi od tih umetnina, tako da ona ima pravo samo na ono što je na njega a kako vidimo iz medija ako je tacno, to je skoro ništa sem te kuće koju grade, deca naravno već imaju pravo nasledstva

Eugen

pre 1 godinu

Aaaaahhhh ,ljubav je to.
(Danilo, 23. jun 2022 12:18)

Da, ljubav je to. Vidoje je voleo prostitutke. Ne znam samo zasto se je uopste zenio 2x i pravio decu? Covek je bio "malo" poremecen sto se sistema zivotnih vrednosti tice. Koga cudi pored oca koji ga je napravio.

Nina

pre 1 godinu

Kojim to zakonom bračni drug može da se preskoči i kako je Miša zamislio da bude staralac zaostavštine, notar i naslednik? Problem za njega je što nasledjuje nulu. Zakonski naslednici su Nikolina i deca
(Miki, 23. jun 2022 12:47)

Jeste tako u slucaju da je imovina bila na pokojniku. AKo on nije imao imovinu na svoje ime, onda prakticno nema sta ni da se nasledjuje, ako su umetnine kupovane ocevim novcem (i on za to ima izvode iz banke) nema veze sto ih je kupio sin i sto ih je drzao kod sebe, za vlasnistvo nad umetnickim delom mora da se ima napismeno vlasnistvo ili ugovor o poklonu ili poreklo novca, ciji je novac on je i vlasnik...
Izgleda da upravo to i pravi problem, jer da je imovina na sina, ne bi se ovo dvoje prepucavali preko medija vec bi sud/notari lagano odradili svoj posao.

Splavar

pre 1 godinu

Covek navikao sina na fine stvari u zivotu, a sam najbolje zna da to kosta. Nije se ovakva lepotica tek tako zaljubila u njegovog sina, ali sad ima i unuce, pa ti vidi. Nagodice se oni nekako, ne verujem da im ovakav publicitet prija, u slucaju sudjenja obe strane bi morale prilagati razne finansijske dokumente, a ko zna sta tamo ima

comms

pre 1 godinu

Cak i da je imovina na Misu Grofa, to nije jedini vid zaostavstine. Sigurno je Vidoje imao svoje bankarske racune,bar jednu firmu/pravno lice za promet novca i umetnicka dela na svoje ime (ili ime firme). Sve to dele Nikolina i deca, a Misa dobija stan na Vracaru koji je oduvek i bio njegov.

Igor

pre 1 godinu

Svaki uspesan muskarac sa karijerom i novcem bi trebalo da potpise predbracni ugovor kojim bi zastitio svoj interese.Ovaj lik je daleko od uspesnog ali eto matori je imao love pa je mogao da finansira njegove hirove.A sto se tice doticne gospodje ona je tipican primer zasto se preporucuje predbracni ugovor.Elita palanackog tipa.

Mislite i o tome

pre 1 godinu

Kad se već mešate. Imovina se deli na pokretnu i nepokretnu imovinu. Nepokretna - na čije ima je i od kada je. AALI pokretna imovina! Ima je ko ima ključ od stana! Neko čak može da napiše šta kome daje, ali u pitanju je dobra volja drugih! Ako su ljudi normalni, nema problema.

Dipl. Pravnik

pre 1 godinu

Imovina koja je stečena radom supružnika je deljiva dok imovina koja je stečena nasledstvom od strane roditelje pre ali i tokom braka nije deljiva.
(Bankar, 23. jun 2022 15:36)

Tačno, ali kada se radi o razvodu, gde postoji režim zajedničke i posebne imovine,a ne o nasledjivanju. Nakon smrti supružnika, potpuno je nebitan osnov po kome je on stekao imovinu ( da li radom, poklonom ili nasleđem).

Uglješa

pre 1 godinu

Koja neobaveštenost u komentarima. Naslednici iza pokojnika su njegova supruga i sva njegova deca. Oni nasleđuju na jednake delove, čine takozvani prvi nasledni red i to nije sporno. Nasleđuju sve ono što je pokojnik imao u trenutku smrti bez obzira na način koji je stekao ( ne mešati institut nasleđivanja i razvoda braka).

Ono što je verovatno ovde slučaj je da je sva imovina bila od ovog Grofa, oca pokojnika, a da je dotična shvatila da joj muž zapravo nije imao ništa ili vrlo malo.

nikos

pre 1 godinu

Španska serija, njegov sin je ostavio prvu ženu zbog Katarine Radivojević, a posle i nju zbog Nikoline, ništa nije radio, bio boem i živeo na tatin račun.