Utorak, 31.05.2022.

21:55

Oglasila se Beba Balašević nakon sukoba sa Frajlama: "Lajte, kere"

Izvor: B92

Oglasila se Beba Balaševiæ nakon sukoba sa Frajlama: "Lajte, kere" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Kulbir

pre 1 godinu

Ma kao i uvek ona i majla glume bolesne budale i neku velicinu. Bas me zanima da li doticna planira sa leprsha na metli oko zemaljske kugle i prati svako desavanje u srpskim zajednicama sirom sveta? Kako ona moze da zabrani nekome u USA da u diskoteci peva Balaseviceve pesme? Ili u Australiji? Zaigrale su se one mnogo. Sve vise i vise doprinose da te pesme padaju u zaborav i to je ok. Meni licno ne fale i bas me briga. Ali molice one da ih neko pusta i peva kad novci prestanu da kaplju...Dijagnoza je to.

Alex

pre 1 godinu

Iskreno, već imam osećaj da, kada šetam Novim Sadom, odem na pijacu, na kej, moram da pazim da mi slučajno ne "izleti" neka poštapalica od par reči iz Djoletovog stiha ili knjige, već mislim da će ove 3 gospodje iskočiti iza prvog ćoška sa advokatima ko besnim kerovima na povocu da mi naplate to strašno kriminalno delo i nepoštovanje njihovog oca/muža. Da, karikiram malo, ali kada pomislite da su tužile za odštetu vlasnika "Kućerde na lakat" zbog imena, da su poslale advokata u Vrnjačku banju zbog spomenara, što je neko napisao u komentarima....

LenaMi78

pre 1 godinu

Na osnovu svega šta vidim da se piše po novinama, ne želim da stajem ni na čiju stranu, da je Đole živ, ne bih razmišljala ni tren...Znala bih koja je strana prava! Da je živ, ova polemika se ne bi ni vodila...Elem! Zašto i kako se sad ovakve "borbe" vode po novinama i zašto se nikad, do nedavno,nismo susretali sa ovakvim mizerijama (za Njegovog života)?! Pitam se?! Isto tako, posle smrti Đ.Balaševića, porodica je na očigled svih prešla baš na tu stranu, "novinara" koji ne zaslužuju jedno slovo pomenute profesije, zapravo, prešli su na stranu onih, kojih se Đole gnušao, dok je bio među nama a jedan od pipaka tog soja jesu, upravo, "novinari" o kojima,ne tako lepo priča,ćerka Đ.Balaševića... O čemu se radi?! Kao na sudu,ko ima ubedljiviju priču i duži jezik,taj pobeđuje...U ovom slučaju, ne vidim epilog priče u smislu kome bih dodelila duži jezik ali vidim u kom smeru ide način i nivo na kom se odigrava ovaj cirkus! Imam preko 40, više od pola života je bio prisutan,kao neko poseban i neponovljiv... NIKAD nije bilo ovakvih prepucavanja! Da li će Đole posthumno zaraditi neprijatelje?! Da je ovako funkcionisao ne bi bio ĐOLE nego Đogani!

Arsa

pre 1 godinu

Samo bi voleo da saznas cija je pesma ZIVOT JE MORE!? Posto njegova nije,i da znas da dosta znam o njemu,nekada daavno sam ga gotivio,al vise ne...

Ika

pre 1 godinu

Ok, autorska prava, ali bahatost nije ok. Mada i to ima razlog,a razlog je što se niko od njih ni za šta nije pomučio. Beba je tatinom rukom, dobila posao na Akademiji. Dekan je bojkotovao, ali je MORAO primiti, međutim, kad je videla da treba ustajat ranije, odustala.
Politički angažman koji joj je namestio (doduše ne veliki), koristio joj je za konflikte i pražnjenje, a i deklamovanje tatinih citata za mikrofonom. Jednostavno, nije se oznojila ni za šta, i to u kombinaciji sa lošim karakterom, nije OK.

Mila

pre 1 godinu

Olivera i Beba, dvije (emancipovane) sponzoruše, čak i starlete,jer se medijski ekpinoraju sve na račun slavnog muža, odnosno oca, niti jedna nije ništa,ali ama baš ništa postigla u životu (...da i ne pominjem Oliverin pokušaj pisanja i "Planeta dvorište",brljotine od knjige).Živjele na grbači Đorđa,koji je bio neprikosniven autor,sada kada ga nema, opet bi da zarađuju na račun njega,jer za drugo ne znaju. A s' obzorom na stav porodice "SEBIČNI (POHLEPNI)DŽIN",njegova djela sve vise blijede.Ja sam ga slušala godinama,pratila,čitala,ali nakon ovih istupanja dotičnih dama, nešto mi svaka njegova riječ gubi na vrijednosti. Bravo dame, uspjećete da ugušite i ogadite uspomenu na Đorđa Balaševića i njegova djela, jer vas je GORDOST izjela.

Nale

pre 1 godinu

Ne zanima nas više ni ona,ni Balašević,ni njegove pesme,samo nas ostavite na miru,idite pa se lečite od kompleksa...što ste niko i ništa...živite na grbači pokojnog oca.

ime

pre 1 godinu

Zasto on to nije onda za zivota nikad rekao? Nego sad ovi cede poslednje dinare iz njega mrtvog jer niko tu nista ne radi niti namerava. Zeni je napisao knjigu koju ona sad promovise kao pod svojim devojackim prezimenom. A napisao joj je jer je ona patila da i ona bude neko kao i da ne bude samo zena djordja balasevica. Inace ga varala na sve strane dok je on nju zaista mnogo voleo

Ivan82

pre 1 godinu

(Realista, 31. maj 2022 22:55) # Link komentara

I ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava

Nisi ti izašao iz četiri zida ako misliš da je sa piraterijom krenulo u Srbiji...
Informisi se malo pre nego krenes sa glupim komentarima protiv svoje zemlje.

Marko

pre 1 godinu

Kao nije ovo zbog para, a samo o parama prica.... Ovo je situacija u kojoj se nadju deca koja su ceo zivot izdrzavana i nisu sposobna sama u zivotu nesto da naprave, pa se hvataju za ovakve stvari, pod izgovorom dobrocinstva... Nadam se da mogu da procitaju ovo, posto nije napisano na, kako je njihov Djole rekao, iskrivljenoj verziji hrvatskog, nego na srpskom jeziku!!!

Ana

pre 1 godinu

Sve ja to razumijem, njegovo djelo pripada samo njemu i naslednicima. Ali zar ih ne raduje ljubav koju ljudi imaju za njegovu umjetnost? On je završio sa svojim zemaljskim potrebama, porodica ima svoj život, svoje poslove i (nadam se) svoje aspiracije i želju za samoaktuelizacijom...pustite da sjećanje na njega živi i da se njegove pjesme ne zaborave.
Zar vam nije važna duhovna/nematerijalna komponenta njegovog nasleđa?

tocka

pre 1 godinu

Zakon o autorskim pravima je stvar advokata, a ne prepucavanja po internetu.
Ne vidim razlog da se uopste neko pojavljuje i izlaze uvredama, sem mozda zelje da bude u centru paznje.
Nisu u pravu ni ovi koji bi sad dozvolili bas svakome da interpretira Balasevica, ali opet kako zabraniti tako nesto?
Ovim stvarima stvarno ne treba da se bavi porodica, nego neki menadzer i advokat, te da im samo povremeno saopstava koliko su stavili u kasu tog meseca i stvar resena.

Nena

pre 1 godinu

Nesto nije bilo u redu sa ovom porodicom i sad sav prljav veš pokazuju 😢. Žalosno i videti i čuti. Naporno da se procita.
Ako je tuga, nek se obrati doktorima za dušu, ovoliki bes, osećaj osujećenosti i da su svi neprijatelji. Čini stetu delu svog oca. Dovoljno što i to delo već moramo da odvajamo od privatnih stavova, od Tita do autonomasa. Još i ovi ispadi. Neukusno.
Frajle ne pratim. Ali Beba tek odakle iskoči.

Alex

pre 1 godinu

Toliko pevačkih velikana nas je nažalost napustilo i napušta nas svake godine, a jedino oko Djoleta se stvara ovaj nakazni cirkus oko autorskih prava. Jedino i isključivo oko njega! Kako je to moguće neka nam objasni gospodjica Beba? Mora da se narod urotio baš protiv porodice Balašević i samo njegove pesme zloupotrebljava ili je možda, slučajno, problem u njima? Da li je ona svesna kako ružnu i strašnu senku bacaju na njega i njegov rad ovakvim ponašanjem odkako je otišao? Ponavljam, isljučivo porodica Balašević ovo radi

sojka

pre 1 godinu

S jedne strane, koliko god se drugima to ne dopadalo, zaštita prava i sve sto ide s tim je zaštita sopstvene imovine i u kapitalizmu sasvim redovna stvar. Sa druge strane- hajde da se ne lažemo da to nije zbog novca kada jedina svrha te zaštite je novac. Znaci, Bebo, ili-ili. Ili vam je do para ili nije. Zbog toga ti ljudi ne veruju kada daješ ovakve izjave.

paterson

pre 1 godinu

@nvns

Sta te cudi, pevao je i igrao Titu i Jugoslaviji, glumio vojnike itd, itd, da bi za kratko vreme okrenuo curak i pevao "Od*ebi JNA".

vot

pre 1 godinu

Pa dobro je da sada tek u njegovoj cerki vidimo prave osobine i karakter Djordja Balasevica, koje je uvek skrivao i pravio se neki umetnik i dobrica. Ustvari je bio pohlepni olos, kao i ona sada, koja i sama izjavljuje da je on sve uradio da ispuni njihove snove. A s obzirom da doticnu ne poznajemo ni po cemu drugom osim da je njegova cerka, bice da ne bi imala hleba da nije njega. Pocece tuziti ljude koji se zovu Djordje, jer toboze to moze samo njen otac. Nadam se da je ovo sve za nauk onima koji su Djordja i digli u nebesa, bez ikakvog razloga. Bukvalno, njegove pesme mogu slusati samo na WC solji. A Frajle, naravno da nisu vredne pomena, sta god ja mislio o porodici Balasevic.

sale

pre 1 godinu

@ Sale

Imenjace nelupaj gluposti ovo je cist bezobrazluk i pohlepa.Sta ima lose u tome sto neki bendovi hoce da pevaju njegove pesme pa nepevaju zato sto su ga mrzeli nego zato sto su ga voleli.Zamisli da sad svaki pevac,pevacica ili bend to uradi kakva bi to glupost bila

Bojan

pre 1 godinu

"Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)"
Zaostali pecinko, postoji nesto sto se zove autorska prava. Da ti pojasnim pesma je vlasnistvo kompozitora kao sto je i tv vlasnistvo firme koja vrsi proizvodnju. Kao sto nije moguce da se useta u fabriku i iznese tv za dzabe pa onda taj isti tv namontira na livadi i pusti finale lige sampiona i naplacuju ulaznice, tako ni pesme nemogu da se koriste besplatno od raznih izvodjaca koji bi onda naplacivali ulaznice i uzimali pare. Na stranu to da li su nam simpaticne frajle ili Balasevicka, meni iskreno ni one ni ona, s pravne strane Balasevicka je kao trenutni vlasnik aut.prava u pravu..

Svojatanje kao stil življenja

pre 1 godinu

@...neki novi klinci... bilo bi korektno da skineš i Andrićeve citate jer je on bosanski pisac, rođen u Travniku, koji je novčani iznos Nobelove nagrade još 60tih godina poklonio Biblioteci Bosne i Hercegovine!

brmbe

pre 1 godinu

Hocete prestati da govorite o Balasevicu i porodici zenskih Balasevica kao nekim ljudskim velicinama ? Ne, nego je zamislio da njegove pesme pevaju mladi lavovi uz obalu Sene dok uz cvece i vino bare neku buducu lavicu a ne u pabovima sa pivom i cigarama sa rukama u dzepu, fuj.

Komša

pre 1 godinu

"Nije zamišljao da se njegove pesme izvode po pabovima uz pivo, burgere, i tipove koji su smatrali da je dovoljno da pustiš bradu, staviš ruku u džep i naplaćuješ ulaznice i ti si Đole...Nisi", napisala je Beba "

Kleptonove stvari,BB Kinga ...bilo čije ljudi decenijama sviraju po pabovima i slušaju se uz alkohol (pa i pivo).
Pesma ide uz piće,ide uz klopu i stvarno ne znam za šta je pisao čovek pesme ako ne da im da život i da ih ljudi pevaju.
Uz pivo? Što nije na omotu albuma ostavljeno "navodilo za uporabo" kako ,gde i uz koje piće koristiti pesme...

Gastritis

pre 1 godinu

Izgradis karijeru na osnovi socijalistickog sidtema, gde novac dolazi od naroda, a onda posle moralises u privatnoj intelektualnoj svojini...

Neko

pre 1 godinu

Da se bude ovde potpuno iskren..
U mom malom gradu muzicka skola je htela prosle godine da napravi koncert u Djoletovu cast na gradskom trgu.
Stigao je dopis, malo nakon promocije koncerta, od Balasevic fondacije da to ne moze.
Medjutim...objasnili su ljudima da je to neprofitabilno i obavezali se da se koncert nece snimati i stavljati na YT kao zvanicni nastup skole i oni su onda dozvolili.
Sto ce reci..nije to bas sve tako.
Autorska prava porodica ima pravo da stiti i tako i treba.

слободан

pre 1 godinu

Znam da se kaze "o pokojniku sve najlepse" ali sta ocekivati od porodice panonskog govn$#%
(trt, 31. maj 2022 23:20)

На крају се тај надимак, колико год је тада ружно и нереално звучао, испоставио као тачан. Био је врстан уметник, али се као човек, муж, и отац, на жалост, није показао.

GOAT

pre 1 godinu

Neprijatna rasprava ali sasvim razumljiva. Svi koriste priliku da se po malo okoriste od Balasevicevih stihova dok ih jos uvek ljudi pamte. Za nekoliko godina ce secanje izbledeti a brzo zatim i nestati. Svet danas veoma brzo zaboravlja.

Гиле

pre 1 godinu

Право породице Балашевић је да раде ово што раде. Али по коментарима људи, текстовима које сам последњих дана прочитао не иде у корист породице Балашевић у другом смислу. Забранити неким малим бендовима да свирају њихову музику је такође у уклањање бесплатних реклама. Јер док се музика слуша на више места биће и већа потражња на интернету где Балашевић зарађују. Колико сам приметио и домаће радио станице мање их пуштају, значи да ће и део прихода пасти. Фрајле су покушале да смире тензију, али то није препознато. Евидентно да породица живи од заоставштине покојног Ђолета. И ја као неко ко волим да слушам његове песме долазим у ситуацију због свега, да мање слушам и на интернету.

Ceca

pre 1 godinu

Pa sta sad ako neko peva njegove pesme i probija se, mlad je zeli da zaradi i prehrani porodicu....To bi samo doprinelo da se te pesme slusaju , broj pregleda bice veci, ovako ce nam ga samo ogaditi.Neki novi kl.... bi upoznali njegov lik i delo.Umesto toga polako ce prestati da se slusa i para od pregleda ce biti sve manje.Shvatice...

Aleksa78

pre 1 godinu

dotična je ( beba) ćerka legendarnog pevača, umetnika. Ništa drugo. To je njena " titula" Ćerka. Antipaticna porodica strašno.

qq

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Stvarno aj ti nateraj Srbina sa prosecnom platom od 300e da kupi original parfem od 400e????

qq

pre 1 godinu

Autorska prava su tako bedan pokusaj coveka da materijlizuje (citaj unovci) energiju koja je iz njega proizasla.... jednom kad je emitujes vise ne pripada ni tebi.... a kamoli tvojoj porodici.....

qq

pre 1 godinu

A kada bi ti bendovi nastupali, morali bi da uplate autorskoj agenciji koja bi to onda uplatila njemu. Sada, nama...Dakle, ta zlobna i nakazna priča da je nama do para, nešto baš jako nema veze sa logikom. Ima veze samo sa pohlepom, zavišću, pomerenim vrednostima, erotomanijom i licemerjem...

Kakva autoprojekcija Bebe Balasevic koja nema veze sa logikom ali ima sa pomerenim vrednostima i licemerjem.....

qq

pre 1 godinu

Balasevici dosta je bre....
Molio bih da plati Djole svaku fintu koju je koristio u fudbalu igracu od koga je to video, pa nece biti da je sve finte Djole sam izmislio, a neko je ulagao trud i rad da ih smisli zar ne????

qq

pre 1 godinu

Da li će gospoj'ca sad da plati autorska prava naslednicima Arsena Diklića i Branka Bauera zbog ovog "Lajte kere"? Ako se već smatra da svaka reč koja se ikada pojavila u pesmama njenog gospodina oca (skidam kapu za umetnični rad) pripada njoj i porodici, onda neka bude dosledna u tome do kraja.
(miletrans, 31. maj 2022 23:36)

Ja bih porodicu Balasavec naterao da autorska prava placaju Vuku Stefanovicu Karadzicu zato sto su se upotrebom njegovog jezika enormno obogatili i okoristili, a posebno pokojni gospodin Djole.....

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)

- Da, svakako grešite:

Zamislite da živite na primer od poljoprivrede, gajite i prodajete krastavce na pijaci. Dodje neko na pijac, uzme Vaše krastavce bez pitanja, ode dve tezge dalje i prodaje. Vaši krastavci, vi uložili i proizveli, on uzima novac, Vama ne daje ni dinara. To se zove kradja. E sad zamislite da vi ne pravite krastavce nego živite od pravljenja muzike. Neko uzme Vaše delo, snimi Vašu pesmu bez dozvole, i bez dozvole postavi na YT. Taj neko zaradjuje novac od pregleda na YT, Vama ne daje ni dinara. To je isto kradja.

Ne mora da znači da bi Balaševićeva ćerka postavila taj snimak na YT i ona uzimala novac, dakle nije zarada u tom smislu problem, ali ima puno pravo i moralno i zakonsko da brani delo svog oca od kradje, a složićete se da je u pitanju kradja.

Po našem zakonu, naslednici nasledjuju autorska prava 70 godina nakon smrti autora. Kad prodje 70 godina, intelektualna imovina i umetnost postaju javno dobro. Do tada za objavljivanje, izvodjenje, kačenje stihova… pitajte zakonske naslednike.

Ray Donovan

pre 1 godinu

Sramota da ljudi pljuju po ćerki velikana kao sto je Balašević, samo zato sto želi da zaštiti njegov lik i delo od onih koji nisu u stanju jedan album da naprave. Podrška tebi ćero, i drž’ se očevih uverenja, bio je jedan od najboljih.

qq

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Da nije toga ovde bi se jos uvek nosili jelek i opanci, a umesto telefona ostavljao bi komentare guslama, realisto.....

zoo

pre 1 godinu

Mram da kazem da ovakav pristup zastite prava kao posledicu ima zaborav umetnika. On jeste bio njen otac, ali svi koji su decenijama slusali Balasevica i isli na njegove koncerte sa pravom mogu da osecaju da je Balasevic i njihov. Njegove pesme su deo svih nas.

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Djole je bio veliki čovek i umetnik,ali mislim da mu nije bilo lako sa svom tom razmaženom i od početka naviknutom na lagan život,ženskadijom...

VP

pre 1 godinu

ima veze sa etikom... shvatices vremenom,a mozda i neces,jer etika poslednja izraste kod coveka u procesu oblikovanja kao licnosti,a nekada i neizraste uopste... imam neki osecaj da se kod tebe nece nakalemiti.
(bojan, 31. maj 2022 23:46)

Etika i porodica balašević ne ide u istu rečenicu, ko ih je znao zna šta pišem. Uostalom ima njegovih snimaka iz raznih ex yu gradova, jedino što je radio je dodvoravanje trenutnoj publici.

Miki mouse

pre 1 godinu

Arsen Dedić je u intervjuu od 25. februara 2015. godine, na N1, rekao da je Đorđe B. pučki pjesnik, i da je takva i njegova muzika.
Ostavite tešku, pravu umetnost na miru.Od nje je i Đorđe i mnogi drugi pučki pevači, veoma, veoma daleko.

John

pre 1 godinu

Poštujte autorska i svojinska prava pa neće biti problema. Komponujte svoje pesme.
(Dragoslav, 31. maj 2022 22:13)

Još kad bi neko objasnio kako je to npr. klip pod nazivom "Mađarski carinik i baba" kršio autorska prava bilo bi super.

Dovla

pre 1 godinu

Bojkotujte jednostavno, po njegovima te pesme je on pravio za sebe a ne za vas, i nije u redu da tako narušavate nečiju intimu. Ja ga bojkotujem već 34 godine npr.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Ovo je sad već nešto patološko. Od svih pripadnika porodice B. ova je postala najglasnija i najagresivnija. Ja razumem da tu postoje duboke lične frustracije. Ali nije Tviter najbolje sredstvo za rasprave. Ćerkica se malo zanela. Ali u svakoj familiji postoji neko ko je najveći namćor. Kao u njegovoj pesmi.

Rasklimani kapstan

pre 1 godinu

To sa postavljanjem snimaka koncerata na YT je nešto toliko uobičajeno i većina autora i vlasnika prava ne skida te klipove, eventualno se udari tzv. "claim" i to je to, pare od pregleda nakon toga svakako idu vlasniku prava. Svaki dan se odmah nakon koncerata velikih svetskih zvezda pojavljuje gomila snimaka sa takvih nastupa, iz raznih uglova. Sve stoji na YT, ništa se ne uklanja. Niko od tih fanova koji to postavljaju ne radi to iz razloga da bi zaradio na snimcima, već da prenese bar mali delić atmosfere za milione drugih fanova koji nemaju prilike da prisustvuju koncertu.
Što se tiče konkretno Đoleta, eto, ja imam nekoliko snimaka njegovih televizijskih nastupa, sačuvano sa prastarih video kaseta, uglavnom iz prve polovine osamdesetih, proverio sam i baš tih nema nigde po internetu. Prebacio sa trake, ali nisam nikada postavljao na youtube baš zbog te histerije Bebe & Olje koje "čekaju iza ćoška" da osvane neki snimak, blokiraju i onda taj isti postave na svoj kanal. E pa neće moći, JA sam snimke sačuvao i prebacio (moguće da ih više ni te televizije nemaju sačuvane), mogu samo da ih JA objavim ili će ostati neobjavljeni zauvek.

sky

pre 1 godinu

ma ne treba niko da kupuje balasevica ploce cdeove uopste bilo sta. i da se zabrani sve od njega da se slusa i gotovo bilo ko da izvodi. tako ce zaista i umreti kad ga nigde ne bude bilo sa njegovim pesama. i treba tako. a ovi nek budu srecni. inace ga nisam ni slusao jos od ranog mraza. smor.

bojan

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)

ima veze sa etikom... shvatices vremenom,a mozda i neces,jer etika poslednja izraste kod coveka u procesu oblikovanja kao licnosti,a nekada i neizraste uopste... imam neki osecaj da se kod tebe nece nakalemiti.

Ivana

pre 1 godinu

Bolje da se vise ne oglasava. Ovo vise govori o njoj nego o Frajlama! Prestani da se prepucavas preko interneta, ako imas imalo dostojanstva!

nvns

pre 1 godinu

Balaševića lično poznavao poslovno. Kakva nula od čoveka je bio, kako dvoličan tip, licemeran... Par puta bi pričao o nečemu da bih se zapitao da li smo nas dvojica bili tu zajedno ili sam sanjao, jednostavno bi okrenuo priču kako njemu odgovara. Najsličniji njemu je Merlin, kao da su braća karakterom.

Sale

pre 1 godinu

Sve komentari moralnih gromada i osvedočenih filantropa i dobrotvora. Njihovo je pravo kako će i na koji način da raspolažu sa zaostavštinom, kako materijalnom tako i intelektualnom, svog pokojnog oca. U krajnjoj liniji zašto bi neki priučeni, polutalentovani likovi zarađivali na nečemu u čijem stvaranju nisu imali ni mrvu udela... Čuj Frajle... Veze sa životom nemaju, iritantna skupina totalnih amatera...

supljeprazno

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Tako je, piraterija je nastala u Srbiji. Nemci, Englezi i Francuzi to ne bi uzelo nesto za dzabe ma nikada.

miletrans

pre 1 godinu

Da li će gospoj'ca sad da plati autorska prava naslednicima Arsena Diklića i Branka Bauera zbog ovog "Lajte kere"? Ako se već smatra da svaka reč koja se ikada pojavila u pesmama njenog gospodina oca (skidam kapu za umetnični rad) pripada njoj i porodici, onda neka bude dosledna u tome do kraja.

Zoki

pre 1 godinu

Ja sam odrastao uz Balaševića, moja deca neće ni znati za njega. Pre desetak dana sam bio na koncertu Tribute to Queens, u crkvi i u izvođenju gudačkog kvarteta. Nisam siguran kako bi Balašević zvučao u instrumentalu, ali nema veze. Nije sporno da treba plaćati za autorska prava. Sporno je da su ova prepucavanja najbolji način da se on što pre gurne u zaborav.

Marko

pre 1 godinu

Ovo je primer kako dobro delo zavrsi u pogresnim rukama. Vecito ce se one koprcati s narodom koje je cije jer sopstveno nista uradile nisu. Tuga je kada posle uspesnog roditelja ostane ime koje ne moze ni uspomenu poneti.

super

pre 1 godinu

draga ćerko bolje da ste se povukli posle smrti oca i i tišini žalili Đoleta,shvatam porodica ali treba biti dostojanstven jer mnogi su ga voleli i njegovu muziku a vi sve činite da nam zgadite uspomene...Šta fali tribute bendovima? Oni većinom rade to iz ljubavi a ne zarade, zarađuju narodnjaci a ne pop i rok muzicari!!!

jaje

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim

...neki novi klinci..

pre 1 godinu

U Vrnjackoj Banji smo na Mostu SPOMENARU zakačili table sa stihovima, citatima naših poznatih umetnika, genijalaca (Andrić, Duško Radović, Mika Antić, Duško Trifunović, Desanka Maksimović....itd...) i naravno neponovljivog Balaševića....Posle dva dana dolazi advokat porodice Balasevic sa zahtevom da se u roku ukloni tabla sa Đoletovim stihom....Bez želje da ulazimo u neku raspravu mi smo uklonili tablu....Napominjem da ovo nije nista komercijalno, vec želja da "neki novi klinci" ne zaborave ove VELIKE ljude....O Balaševićevoj porodici ne želim ništa da kažem (izbrojaću do 10)....

Mesto za tacku

pre 1 godinu

Ovo objasnjenje sa prilozima je dovoljno jasno. Covek nije hteo nikakve tribjute i klonove...
Grebatori-stop.
Mada, klinci ce morati da se odreknu svog idola i neke druge pesme da uce na gitari.

I nemoj neko da se zezne da doda #djoka, ima da leti perje.

John

pre 1 godinu

"On je dao sve od sebe da nama ispuni sve snove"

I tako, na žalost, stvorio razmaženo derište koje je pre podne besno na sebe, a popodne na ceo svet...

"imala veze s uklanjanjem Jutjub kanala ovog benda"

OK, nije imala veze sa uklanjanjem ovog. ALi je imala veze sa uklanjanjem svakog drugog gde su se kačile Đoletove pesme. I ne samo pesme, već i one njegove priče sa koncerata između pesama. Te priče nisu i ne mogu biti zaštićene autorskim pravima. A ipak ih skinulo. To naviklo da im se ispunjavaju sve želje...

"Nije zamišljao da se njegove pesme izvode po pabovima "

E, pa, njegove pesme su postale veće od njega. Možda nije zamišljao, ali je tako ispalo.

"Tribjut bendovi?Užasavao ih se."

On kao da nije shvatao šta su tribjut bendovi...

"Dakle, ta zlobna i nakazna priča da je nama do para"

Nažalost, jeste vam do para. Nervoza i histerija to pokazuju...

"da ispunim sve što je od mene očekivao"

Ni najmanje nisam zloban, ali mi izgleda da ta očekivanja i nisu bila baš mnogo visoka.
Nažalost, svih troje povuklo na majku. Na Đoleta baš niko...

A sve je ovo moglo da se okonča i pre nego što je počelo. Sa samo jednom rečenicom - "Nemamo nikakve veze sa uklanjanjem kanala Frajli"

Eto

pre 1 godinu

"moj otac je bio zgrožen", "moj otac je ovo i ono", a nekako pare ležu vama, a ne njemu.

Btw, danas sam bio prisutan na nekoj školskoj priredbi u gradu od 35.000 stanovnika, dečak ustao i pevao "prva ljubav", svi bejasmo u grču da li će da iskoče...

Smešno ili ne, moj predlog je da se PREPLAVE internet i događaji tipa svadbe, veselja, tribute bandovi, nazivi lokala, svega, Njegovim sadržajem (a ne njenim, tj njihovim) i da vidimo kako to onda funkcioniše.

Dragoslav

pre 1 godinu

Nije Beba ukonila YT kanal "Frajli" nego kompanija koja štiti prava porodice pomoću mehanizama YT algoritama. Poštujte autorska i svojinska prava pa neće biti problema. Komponujte svoje pesme.

Coyote Nervosius

pre 1 godinu

Ti si ono ... šta ??
Bila i ostala samo "nečija" ćerka iliti vreća buha.

A legat tvog oca nije samo tvoj, nego svih onih poštivaoca njegovog dela.

Ali je nekome "zadnjica" zinula za parama, pokušavaju da se kite "tuđim" perjem,
a ne delom svog rada ... samo zato što su "tatina" deca.

Đoletu večna slava ... a "buvama" prašak za pecivo i veliki zaborav.

Splavar

pre 1 godinu

@Frajle su umetnice koliko znam a sta je ova beba sem cerka umetnika?
(brao', 31. maj 2022 22:35)

Nisu bas te Frajle neke umetnice, al ajd da kazemo, ne pevaju toliko lose, samo su poprilicno neubedljive. Ta Beba nije cerka nikakvog umetnika, vec onog Balasevica, muzikanta

Mario

pre 1 godinu

Zasto se pridaje paznja ovoj? Koje je njeno postiguce da se pojavljuje u medijima osim sto je kcerka preminulog pevaca. Jel ima neki talent ili vestinu? Zna li da radi nesto vanserijski dobro da zasluzuje da se o njoj pise.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Blagiš se tebi, ali za malo!

Pošto si se vinula u vesti kao poznata osoba (ćerka poznatog) sada bi još i još.

Pošto nikad sama nećeš ništa bitno uraditi, zauvek ćeš biti zapamćena samo kao ćerka nekog tamo...

Ja da sam na tvom mestu, advokat bi pričao, a ne ja. Blamiraš se ljakse.

Realista

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D

Maja

pre 1 godinu

Nista tebe Balasevic nije naucio ili je i on bio kao ti i kao svi vi. Odavno sam citajuci shvatila da umetnicka dela veoma malo govore o autoru. Vi ste izgleda veoma dobar primer. Kad sve saberem nekultura, pohlepa i lecenje kompleksa je to sto nosis u sebi Bebo Balasevic. Sramota je kako se ponasas, o tvojoj majci koja je na sahrani Balasevica trazila da se svira pesma OLivera, suvisno je govoriti. Oslobodite nas vase nekulture, zaboga, unististe sve sto je Djole stvarao.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Bogovi su Đoletovu smrt dočekali uzbunom u špaliru... "Mirnoooo pozdrav na leeeevoooo"!!!
I spremili mu sve račune na uvid.
A ovo što osta, je bruka, čemer, jad, i beda: "Žaolost što niste deca nekog našeg neprijatelja".

gregor

pre 1 godinu

@Još od sestara K2, ova familija familija se pojavljuje kao podjednako iritantna..
(Lazarevačka lisica, 31. maj 2022 22:16

Jedino što su K2 ostavile nešto iza sebe, i imaju muzičkog obrazovanja i talenta. A ovi su neki glumci u pokusaju, mma borci itd. Nekako sve lažno.

Jakkal

pre 1 godinu

Autorsko pravo je jedno, loviti svakoga ko pomene Balaševića, zviždi ili proizvodi zvuke u obliku istih ili sl. je već previše.

Devojka je očigledno poremećena osoba željna pažnje kroz konflikt, ja mislim da je najbolje da se sve pesme Balaševića više ne spominju, ne pevaju, stave u neki sef i zaključaju, jednom za svagda.

Onda ćemo svi biti srećni i zadovoljni.

...neki novi klinci..

pre 1 godinu

U Vrnjackoj Banji smo na Mostu SPOMENARU zakačili table sa stihovima, citatima naših poznatih umetnika, genijalaca (Andrić, Duško Radović, Mika Antić, Duško Trifunović, Desanka Maksimović....itd...) i naravno neponovljivog Balaševića....Posle dva dana dolazi advokat porodice Balasevic sa zahtevom da se u roku ukloni tabla sa Đoletovim stihom....Bez želje da ulazimo u neku raspravu mi smo uklonili tablu....Napominjem da ovo nije nista komercijalno, vec želja da "neki novi klinci" ne zaborave ove VELIKE ljude....O Balaševićevoj porodici ne želim ništa da kažem (izbrojaću do 10)....

miletrans

pre 1 godinu

Da li će gospoj'ca sad da plati autorska prava naslednicima Arsena Diklića i Branka Bauera zbog ovog "Lajte kere"? Ako se već smatra da svaka reč koja se ikada pojavila u pesmama njenog gospodina oca (skidam kapu za umetnični rad) pripada njoj i porodici, onda neka bude dosledna u tome do kraja.

Maja

pre 1 godinu

Nista tebe Balasevic nije naucio ili je i on bio kao ti i kao svi vi. Odavno sam citajuci shvatila da umetnicka dela veoma malo govore o autoru. Vi ste izgleda veoma dobar primer. Kad sve saberem nekultura, pohlepa i lecenje kompleksa je to sto nosis u sebi Bebo Balasevic. Sramota je kako se ponasas, o tvojoj majci koja je na sahrani Balasevica trazila da se svira pesma OLivera, suvisno je govoriti. Oslobodite nas vase nekulture, zaboga, unististe sve sto je Djole stvarao.

Jakkal

pre 1 godinu

Autorsko pravo je jedno, loviti svakoga ko pomene Balaševića, zviždi ili proizvodi zvuke u obliku istih ili sl. je već previše.

Devojka je očigledno poremećena osoba željna pažnje kroz konflikt, ja mislim da je najbolje da se sve pesme Balaševića više ne spominju, ne pevaju, stave u neki sef i zaključaju, jednom za svagda.

Onda ćemo svi biti srećni i zadovoljni.

nvns

pre 1 godinu

Balaševića lično poznavao poslovno. Kakva nula od čoveka je bio, kako dvoličan tip, licemeran... Par puta bi pričao o nečemu da bih se zapitao da li smo nas dvojica bili tu zajedno ili sam sanjao, jednostavno bi okrenuo priču kako njemu odgovara. Najsličniji njemu je Merlin, kao da su braća karakterom.

Rasklimani kapstan

pre 1 godinu

To sa postavljanjem snimaka koncerata na YT je nešto toliko uobičajeno i većina autora i vlasnika prava ne skida te klipove, eventualno se udari tzv. "claim" i to je to, pare od pregleda nakon toga svakako idu vlasniku prava. Svaki dan se odmah nakon koncerata velikih svetskih zvezda pojavljuje gomila snimaka sa takvih nastupa, iz raznih uglova. Sve stoji na YT, ništa se ne uklanja. Niko od tih fanova koji to postavljaju ne radi to iz razloga da bi zaradio na snimcima, već da prenese bar mali delić atmosfere za milione drugih fanova koji nemaju prilike da prisustvuju koncertu.
Što se tiče konkretno Đoleta, eto, ja imam nekoliko snimaka njegovih televizijskih nastupa, sačuvano sa prastarih video kaseta, uglavnom iz prve polovine osamdesetih, proverio sam i baš tih nema nigde po internetu. Prebacio sa trake, ali nisam nikada postavljao na youtube baš zbog te histerije Bebe & Olje koje "čekaju iza ćoška" da osvane neki snimak, blokiraju i onda taj isti postave na svoj kanal. E pa neće moći, JA sam snimke sačuvao i prebacio (moguće da ih više ni te televizije nemaju sačuvane), mogu samo da ih JA objavim ili će ostati neobjavljeni zauvek.

gregor

pre 1 godinu

@Još od sestara K2, ova familija familija se pojavljuje kao podjednako iritantna..
(Lazarevačka lisica, 31. maj 2022 22:16

Jedino što su K2 ostavile nešto iza sebe, i imaju muzičkog obrazovanja i talenta. A ovi su neki glumci u pokusaju, mma borci itd. Nekako sve lažno.

John

pre 1 godinu

"On je dao sve od sebe da nama ispuni sve snove"

I tako, na žalost, stvorio razmaženo derište koje je pre podne besno na sebe, a popodne na ceo svet...

"imala veze s uklanjanjem Jutjub kanala ovog benda"

OK, nije imala veze sa uklanjanjem ovog. ALi je imala veze sa uklanjanjem svakog drugog gde su se kačile Đoletove pesme. I ne samo pesme, već i one njegove priče sa koncerata između pesama. Te priče nisu i ne mogu biti zaštićene autorskim pravima. A ipak ih skinulo. To naviklo da im se ispunjavaju sve želje...

"Nije zamišljao da se njegove pesme izvode po pabovima "

E, pa, njegove pesme su postale veće od njega. Možda nije zamišljao, ali je tako ispalo.

"Tribjut bendovi?Užasavao ih se."

On kao da nije shvatao šta su tribjut bendovi...

"Dakle, ta zlobna i nakazna priča da je nama do para"

Nažalost, jeste vam do para. Nervoza i histerija to pokazuju...

"da ispunim sve što je od mene očekivao"

Ni najmanje nisam zloban, ali mi izgleda da ta očekivanja i nisu bila baš mnogo visoka.
Nažalost, svih troje povuklo na majku. Na Đoleta baš niko...

A sve je ovo moglo da se okonča i pre nego što je počelo. Sa samo jednom rečenicom - "Nemamo nikakve veze sa uklanjanjem kanala Frajli"

super

pre 1 godinu

draga ćerko bolje da ste se povukli posle smrti oca i i tišini žalili Đoleta,shvatam porodica ali treba biti dostojanstven jer mnogi su ga voleli i njegovu muziku a vi sve činite da nam zgadite uspomene...Šta fali tribute bendovima? Oni većinom rade to iz ljubavi a ne zarade, zarađuju narodnjaci a ne pop i rok muzicari!!!

supljeprazno

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Tako je, piraterija je nastala u Srbiji. Nemci, Englezi i Francuzi to ne bi uzelo nesto za dzabe ma nikada.

Zoki

pre 1 godinu

Ja sam odrastao uz Balaševića, moja deca neće ni znati za njega. Pre desetak dana sam bio na koncertu Tribute to Queens, u crkvi i u izvođenju gudačkog kvarteta. Nisam siguran kako bi Balašević zvučao u instrumentalu, ali nema veze. Nije sporno da treba plaćati za autorska prava. Sporno je da su ova prepucavanja najbolji način da se on što pre gurne u zaborav.

Ivana

pre 1 godinu

Bolje da se vise ne oglasava. Ovo vise govori o njoj nego o Frajlama! Prestani da se prepucavas preko interneta, ako imas imalo dostojanstva!

Coyote Nervosius

pre 1 godinu

Ti si ono ... šta ??
Bila i ostala samo "nečija" ćerka iliti vreća buha.

A legat tvog oca nije samo tvoj, nego svih onih poštivaoca njegovog dela.

Ali je nekome "zadnjica" zinula za parama, pokušavaju da se kite "tuđim" perjem,
a ne delom svog rada ... samo zato što su "tatina" deca.

Đoletu večna slava ... a "buvama" prašak za pecivo i veliki zaborav.

Marko

pre 1 godinu

Ovo je primer kako dobro delo zavrsi u pogresnim rukama. Vecito ce se one koprcati s narodom koje je cije jer sopstveno nista uradile nisu. Tuga je kada posle uspesnog roditelja ostane ime koje ne moze ni uspomenu poneti.

Eto

pre 1 godinu

"moj otac je bio zgrožen", "moj otac je ovo i ono", a nekako pare ležu vama, a ne njemu.

Btw, danas sam bio prisutan na nekoj školskoj priredbi u gradu od 35.000 stanovnika, dečak ustao i pevao "prva ljubav", svi bejasmo u grču da li će da iskoče...

Smešno ili ne, moj predlog je da se PREPLAVE internet i događaji tipa svadbe, veselja, tribute bandovi, nazivi lokala, svega, Njegovim sadržajem (a ne njenim, tj njihovim) i da vidimo kako to onda funkcioniše.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Blagiš se tebi, ali za malo!

Pošto si se vinula u vesti kao poznata osoba (ćerka poznatog) sada bi još i još.

Pošto nikad sama nećeš ništa bitno uraditi, zauvek ćeš biti zapamćena samo kao ćerka nekog tamo...

Ja da sam na tvom mestu, advokat bi pričao, a ne ja. Blamiraš se ljakse.

Mario

pre 1 godinu

Zasto se pridaje paznja ovoj? Koje je njeno postiguce da se pojavljuje u medijima osim sto je kcerka preminulog pevaca. Jel ima neki talent ili vestinu? Zna li da radi nesto vanserijski dobro da zasluzuje da se o njoj pise.

sky

pre 1 godinu

ma ne treba niko da kupuje balasevica ploce cdeove uopste bilo sta. i da se zabrani sve od njega da se slusa i gotovo bilo ko da izvodi. tako ce zaista i umreti kad ga nigde ne bude bilo sa njegovim pesama. i treba tako. a ovi nek budu srecni. inace ga nisam ni slusao jos od ranog mraza. smor.

jaje

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim

Splavar

pre 1 godinu

@Frajle su umetnice koliko znam a sta je ova beba sem cerka umetnika?
(brao', 31. maj 2022 22:35)

Nisu bas te Frajle neke umetnice, al ajd da kazemo, ne pevaju toliko lose, samo su poprilicno neubedljive. Ta Beba nije cerka nikakvog umetnika, vec onog Balasevica, muzikanta

Moram da kažem

pre 1 godinu

Bogovi su Đoletovu smrt dočekali uzbunom u špaliru... "Mirnoooo pozdrav na leeeevoooo"!!!
I spremili mu sve račune na uvid.
A ovo što osta, je bruka, čemer, jad, i beda: "Žaolost što niste deca nekog našeg neprijatelja".

Mesto za tacku

pre 1 godinu

Ovo objasnjenje sa prilozima je dovoljno jasno. Covek nije hteo nikakve tribjute i klonove...
Grebatori-stop.
Mada, klinci ce morati da se odreknu svog idola i neke druge pesme da uce na gitari.

I nemoj neko da se zezne da doda #djoka, ima da leti perje.

Mila

pre 1 godinu

Olivera i Beba, dvije (emancipovane) sponzoruše, čak i starlete,jer se medijski ekpinoraju sve na račun slavnog muža, odnosno oca, niti jedna nije ništa,ali ama baš ništa postigla u životu (...da i ne pominjem Oliverin pokušaj pisanja i "Planeta dvorište",brljotine od knjige).Živjele na grbači Đorđa,koji je bio neprikosniven autor,sada kada ga nema, opet bi da zarađuju na račun njega,jer za drugo ne znaju. A s' obzorom na stav porodice "SEBIČNI (POHLEPNI)DŽIN",njegova djela sve vise blijede.Ja sam ga slušala godinama,pratila,čitala,ali nakon ovih istupanja dotičnih dama, nešto mi svaka njegova riječ gubi na vrijednosti. Bravo dame, uspjećete da ugušite i ogadite uspomenu na Đorđa Balaševića i njegova djela, jer vas je GORDOST izjela.

Dragoslav

pre 1 godinu

Nije Beba ukonila YT kanal "Frajli" nego kompanija koja štiti prava porodice pomoću mehanizama YT algoritama. Poštujte autorska i svojinska prava pa neće biti problema. Komponujte svoje pesme.

Ika

pre 1 godinu

Ok, autorska prava, ali bahatost nije ok. Mada i to ima razlog,a razlog je što se niko od njih ni za šta nije pomučio. Beba je tatinom rukom, dobila posao na Akademiji. Dekan je bojkotovao, ali je MORAO primiti, međutim, kad je videla da treba ustajat ranije, odustala.
Politički angažman koji joj je namestio (doduše ne veliki), koristio joj je za konflikte i pražnjenje, a i deklamovanje tatinih citata za mikrofonom. Jednostavno, nije se oznojila ni za šta, i to u kombinaciji sa lošim karakterom, nije OK.

Sale

pre 1 godinu

Sve komentari moralnih gromada i osvedočenih filantropa i dobrotvora. Njihovo je pravo kako će i na koji način da raspolažu sa zaostavštinom, kako materijalnom tako i intelektualnom, svog pokojnog oca. U krajnjoj liniji zašto bi neki priučeni, polutalentovani likovi zarađivali na nečemu u čijem stvaranju nisu imali ni mrvu udela... Čuj Frajle... Veze sa životom nemaju, iritantna skupina totalnih amatera...

Nale

pre 1 godinu

Ne zanima nas više ni ona,ni Balašević,ni njegove pesme,samo nas ostavite na miru,idite pa se lečite od kompleksa...što ste niko i ništa...živite na grbači pokojnog oca.

bojan

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)

ima veze sa etikom... shvatices vremenom,a mozda i neces,jer etika poslednja izraste kod coveka u procesu oblikovanja kao licnosti,a nekada i neizraste uopste... imam neki osecaj da se kod tebe nece nakalemiti.

Alex

pre 1 godinu

Toliko pevačkih velikana nas je nažalost napustilo i napušta nas svake godine, a jedino oko Djoleta se stvara ovaj nakazni cirkus oko autorskih prava. Jedino i isključivo oko njega! Kako je to moguće neka nam objasni gospodjica Beba? Mora da se narod urotio baš protiv porodice Balašević i samo njegove pesme zloupotrebljava ili je možda, slučajno, problem u njima? Da li je ona svesna kako ružnu i strašnu senku bacaju na njega i njegov rad ovakvim ponašanjem odkako je otišao? Ponavljam, isljučivo porodica Balašević ovo radi

ime

pre 1 godinu

Zasto on to nije onda za zivota nikad rekao? Nego sad ovi cede poslednje dinare iz njega mrtvog jer niko tu nista ne radi niti namerava. Zeni je napisao knjigu koju ona sad promovise kao pod svojim devojackim prezimenom. A napisao joj je jer je ona patila da i ona bude neko kao i da ne bude samo zena djordja balasevica. Inace ga varala na sve strane dok je on nju zaista mnogo voleo

Ana

pre 1 godinu

Sve ja to razumijem, njegovo djelo pripada samo njemu i naslednicima. Ali zar ih ne raduje ljubav koju ljudi imaju za njegovu umjetnost? On je završio sa svojim zemaljskim potrebama, porodica ima svoj život, svoje poslove i (nadam se) svoje aspiracije i želju za samoaktuelizacijom...pustite da sjećanje na njega živi i da se njegove pjesme ne zaborave.
Zar vam nije važna duhovna/nematerijalna komponenta njegovog nasleđa?

Marko

pre 1 godinu

Kao nije ovo zbog para, a samo o parama prica.... Ovo je situacija u kojoj se nadju deca koja su ceo zivot izdrzavana i nisu sposobna sama u zivotu nesto da naprave, pa se hvataju za ovakve stvari, pod izgovorom dobrocinstva... Nadam se da mogu da procitaju ovo, posto nije napisano na, kako je njihov Djole rekao, iskrivljenoj verziji hrvatskog, nego na srpskom jeziku!!!

Komša

pre 1 godinu

"Nije zamišljao da se njegove pesme izvode po pabovima uz pivo, burgere, i tipove koji su smatrali da je dovoljno da pustiš bradu, staviš ruku u džep i naplaćuješ ulaznice i ti si Đole...Nisi", napisala je Beba "

Kleptonove stvari,BB Kinga ...bilo čije ljudi decenijama sviraju po pabovima i slušaju se uz alkohol (pa i pivo).
Pesma ide uz piće,ide uz klopu i stvarno ne znam za šta je pisao čovek pesme ako ne da im da život i da ih ljudi pevaju.
Uz pivo? Što nije na omotu albuma ostavljeno "navodilo za uporabo" kako ,gde i uz koje piće koristiti pesme...

Realista

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D

Arsa

pre 1 godinu

Samo bi voleo da saznas cija je pesma ZIVOT JE MORE!? Posto njegova nije,i da znas da dosta znam o njemu,nekada daavno sam ga gotivio,al vise ne...

Nena

pre 1 godinu

Nesto nije bilo u redu sa ovom porodicom i sad sav prljav veš pokazuju 😢. Žalosno i videti i čuti. Naporno da se procita.
Ako je tuga, nek se obrati doktorima za dušu, ovoliki bes, osećaj osujećenosti i da su svi neprijatelji. Čini stetu delu svog oca. Dovoljno što i to delo već moramo da odvajamo od privatnih stavova, od Tita do autonomasa. Još i ovi ispadi. Neukusno.
Frajle ne pratim. Ali Beba tek odakle iskoči.

Alex

pre 1 godinu

Iskreno, već imam osećaj da, kada šetam Novim Sadom, odem na pijacu, na kej, moram da pazim da mi slučajno ne "izleti" neka poštapalica od par reči iz Djoletovog stiha ili knjige, već mislim da će ove 3 gospodje iskočiti iza prvog ćoška sa advokatima ko besnim kerovima na povocu da mi naplate to strašno kriminalno delo i nepoštovanje njihovog oca/muža. Da, karikiram malo, ali kada pomislite da su tužile za odštetu vlasnika "Kućerde na lakat" zbog imena, da su poslale advokata u Vrnjačku banju zbog spomenara, što je neko napisao u komentarima....

Aleksa78

pre 1 godinu

dotična je ( beba) ćerka legendarnog pevača, umetnika. Ništa drugo. To je njena " titula" Ćerka. Antipaticna porodica strašno.

sojka

pre 1 godinu

S jedne strane, koliko god se drugima to ne dopadalo, zaštita prava i sve sto ide s tim je zaštita sopstvene imovine i u kapitalizmu sasvim redovna stvar. Sa druge strane- hajde da se ne lažemo da to nije zbog novca kada jedina svrha te zaštite je novac. Znaci, Bebo, ili-ili. Ili vam je do para ili nije. Zbog toga ti ljudi ne veruju kada daješ ovakve izjave.

tocka

pre 1 godinu

Zakon o autorskim pravima je stvar advokata, a ne prepucavanja po internetu.
Ne vidim razlog da se uopste neko pojavljuje i izlaze uvredama, sem mozda zelje da bude u centru paznje.
Nisu u pravu ni ovi koji bi sad dozvolili bas svakome da interpretira Balasevica, ali opet kako zabraniti tako nesto?
Ovim stvarima stvarno ne treba da se bavi porodica, nego neki menadzer i advokat, te da im samo povremeno saopstava koliko su stavili u kasu tog meseca i stvar resena.

Ivan82

pre 1 godinu

(Realista, 31. maj 2022 22:55) # Link komentara

I ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava

Nisi ti izašao iz četiri zida ako misliš da je sa piraterijom krenulo u Srbiji...
Informisi se malo pre nego krenes sa glupim komentarima protiv svoje zemlje.

Gastritis

pre 1 godinu

Izgradis karijeru na osnovi socijalistickog sidtema, gde novac dolazi od naroda, a onda posle moralises u privatnoj intelektualnoj svojini...

brmbe

pre 1 godinu

Hocete prestati da govorite o Balasevicu i porodici zenskih Balasevica kao nekim ljudskim velicinama ? Ne, nego je zamislio da njegove pesme pevaju mladi lavovi uz obalu Sene dok uz cvece i vino bare neku buducu lavicu a ne u pabovima sa pivom i cigarama sa rukama u dzepu, fuj.

paterson

pre 1 godinu

@nvns

Sta te cudi, pevao je i igrao Titu i Jugoslaviji, glumio vojnike itd, itd, da bi za kratko vreme okrenuo curak i pevao "Od*ebi JNA".

Kulbir

pre 1 godinu

Ma kao i uvek ona i majla glume bolesne budale i neku velicinu. Bas me zanima da li doticna planira sa leprsha na metli oko zemaljske kugle i prati svako desavanje u srpskim zajednicama sirom sveta? Kako ona moze da zabrani nekome u USA da u diskoteci peva Balaseviceve pesme? Ili u Australiji? Zaigrale su se one mnogo. Sve vise i vise doprinose da te pesme padaju u zaborav i to je ok. Meni licno ne fale i bas me briga. Ali molice one da ih neko pusta i peva kad novci prestanu da kaplju...Dijagnoza je to.

vot

pre 1 godinu

Pa dobro je da sada tek u njegovoj cerki vidimo prave osobine i karakter Djordja Balasevica, koje je uvek skrivao i pravio se neki umetnik i dobrica. Ustvari je bio pohlepni olos, kao i ona sada, koja i sama izjavljuje da je on sve uradio da ispuni njihove snove. A s obzirom da doticnu ne poznajemo ni po cemu drugom osim da je njegova cerka, bice da ne bi imala hleba da nije njega. Pocece tuziti ljude koji se zovu Djordje, jer toboze to moze samo njen otac. Nadam se da je ovo sve za nauk onima koji su Djordja i digli u nebesa, bez ikakvog razloga. Bukvalno, njegove pesme mogu slusati samo na WC solji. A Frajle, naravno da nisu vredne pomena, sta god ja mislio o porodici Balasevic.

qq

pre 1 godinu

Da li će gospoj'ca sad da plati autorska prava naslednicima Arsena Diklića i Branka Bauera zbog ovog "Lajte kere"? Ako se već smatra da svaka reč koja se ikada pojavila u pesmama njenog gospodina oca (skidam kapu za umetnični rad) pripada njoj i porodici, onda neka bude dosledna u tome do kraja.
(miletrans, 31. maj 2022 23:36)

Ja bih porodicu Balasavec naterao da autorska prava placaju Vuku Stefanovicu Karadzicu zato sto su se upotrebom njegovog jezika enormno obogatili i okoristili, a posebno pokojni gospodin Djole.....

Гиле

pre 1 godinu

Право породице Балашевић је да раде ово што раде. Али по коментарима људи, текстовима које сам последњих дана прочитао не иде у корист породице Балашевић у другом смислу. Забранити неким малим бендовима да свирају њихову музику је такође у уклањање бесплатних реклама. Јер док се музика слуша на више места биће и већа потражња на интернету где Балашевић зарађују. Колико сам приметио и домаће радио станице мање их пуштају, значи да ће и део прихода пасти. Фрајле су покушале да смире тензију, али то није препознато. Евидентно да породица живи од заоставштине покојног Ђолета. И ја као неко ко волим да слушам његове песме долазим у ситуацију због свега, да мање слушам и на интернету.

Svojatanje kao stil življenja

pre 1 godinu

@...neki novi klinci... bilo bi korektno da skineš i Andrićeve citate jer je on bosanski pisac, rođen u Travniku, koji je novčani iznos Nobelove nagrade još 60tih godina poklonio Biblioteci Bosne i Hercegovine!

sale

pre 1 godinu

@ Sale

Imenjace nelupaj gluposti ovo je cist bezobrazluk i pohlepa.Sta ima lose u tome sto neki bendovi hoce da pevaju njegove pesme pa nepevaju zato sto su ga mrzeli nego zato sto su ga voleli.Zamisli da sad svaki pevac,pevacica ili bend to uradi kakva bi to glupost bila

LenaMi78

pre 1 godinu

Na osnovu svega šta vidim da se piše po novinama, ne želim da stajem ni na čiju stranu, da je Đole živ, ne bih razmišljala ni tren...Znala bih koja je strana prava! Da je živ, ova polemika se ne bi ni vodila...Elem! Zašto i kako se sad ovakve "borbe" vode po novinama i zašto se nikad, do nedavno,nismo susretali sa ovakvim mizerijama (za Njegovog života)?! Pitam se?! Isto tako, posle smrti Đ.Balaševića, porodica je na očigled svih prešla baš na tu stranu, "novinara" koji ne zaslužuju jedno slovo pomenute profesije, zapravo, prešli su na stranu onih, kojih se Đole gnušao, dok je bio među nama a jedan od pipaka tog soja jesu, upravo, "novinari" o kojima,ne tako lepo priča,ćerka Đ.Balaševića... O čemu se radi?! Kao na sudu,ko ima ubedljiviju priču i duži jezik,taj pobeđuje...U ovom slučaju, ne vidim epilog priče u smislu kome bih dodelila duži jezik ali vidim u kom smeru ide način i nivo na kom se odigrava ovaj cirkus! Imam preko 40, više od pola života je bio prisutan,kao neko poseban i neponovljiv... NIKAD nije bilo ovakvih prepucavanja! Da li će Đole posthumno zaraditi neprijatelje?! Da je ovako funkcionisao ne bi bio ĐOLE nego Đogani!

qq

pre 1 godinu

A kada bi ti bendovi nastupali, morali bi da uplate autorskoj agenciji koja bi to onda uplatila njemu. Sada, nama...Dakle, ta zlobna i nakazna priča da je nama do para, nešto baš jako nema veze sa logikom. Ima veze samo sa pohlepom, zavišću, pomerenim vrednostima, erotomanijom i licemerjem...

Kakva autoprojekcija Bebe Balasevic koja nema veze sa logikom ali ima sa pomerenim vrednostima i licemerjem.....

слободан

pre 1 godinu

Znam da se kaze "o pokojniku sve najlepse" ali sta ocekivati od porodice panonskog govn$#%
(trt, 31. maj 2022 23:20)

На крају се тај надимак, колико год је тада ружно и нереално звучао, испоставио као тачан. Био је врстан уметник, али се као човек, муж, и отац, на жалост, није показао.

Dovla

pre 1 godinu

Bojkotujte jednostavno, po njegovima te pesme je on pravio za sebe a ne za vas, i nije u redu da tako narušavate nečiju intimu. Ja ga bojkotujem već 34 godine npr.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Ovo je sad već nešto patološko. Od svih pripadnika porodice B. ova je postala najglasnija i najagresivnija. Ja razumem da tu postoje duboke lične frustracije. Ali nije Tviter najbolje sredstvo za rasprave. Ćerkica se malo zanela. Ali u svakoj familiji postoji neko ko je najveći namćor. Kao u njegovoj pesmi.

VP

pre 1 godinu

ima veze sa etikom... shvatices vremenom,a mozda i neces,jer etika poslednja izraste kod coveka u procesu oblikovanja kao licnosti,a nekada i neizraste uopste... imam neki osecaj da se kod tebe nece nakalemiti.
(bojan, 31. maj 2022 23:46)

Etika i porodica balašević ne ide u istu rečenicu, ko ih je znao zna šta pišem. Uostalom ima njegovih snimaka iz raznih ex yu gradova, jedino što je radio je dodvoravanje trenutnoj publici.

zoo

pre 1 godinu

Mram da kazem da ovakav pristup zastite prava kao posledicu ima zaborav umetnika. On jeste bio njen otac, ali svi koji su decenijama slusali Balasevica i isli na njegove koncerte sa pravom mogu da osecaju da je Balasevic i njihov. Njegove pesme su deo svih nas.

qq

pre 1 godinu

Balasevici dosta je bre....
Molio bih da plati Djole svaku fintu koju je koristio u fudbalu igracu od koga je to video, pa nece biti da je sve finte Djole sam izmislio, a neko je ulagao trud i rad da ih smisli zar ne????

Miki mouse

pre 1 godinu

Arsen Dedić je u intervjuu od 25. februara 2015. godine, na N1, rekao da je Đorđe B. pučki pjesnik, i da je takva i njegova muzika.
Ostavite tešku, pravu umetnost na miru.Od nje je i Đorđe i mnogi drugi pučki pevači, veoma, veoma daleko.

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Djole je bio veliki čovek i umetnik,ali mislim da mu nije bilo lako sa svom tom razmaženom i od početka naviknutom na lagan život,ženskadijom...

Ceca

pre 1 godinu

Pa sta sad ako neko peva njegove pesme i probija se, mlad je zeli da zaradi i prehrani porodicu....To bi samo doprinelo da se te pesme slusaju , broj pregleda bice veci, ovako ce nam ga samo ogaditi.Neki novi kl.... bi upoznali njegov lik i delo.Umesto toga polako ce prestati da se slusa i para od pregleda ce biti sve manje.Shvatice...

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)

- Da, svakako grešite:

Zamislite da živite na primer od poljoprivrede, gajite i prodajete krastavce na pijaci. Dodje neko na pijac, uzme Vaše krastavce bez pitanja, ode dve tezge dalje i prodaje. Vaši krastavci, vi uložili i proizveli, on uzima novac, Vama ne daje ni dinara. To se zove kradja. E sad zamislite da vi ne pravite krastavce nego živite od pravljenja muzike. Neko uzme Vaše delo, snimi Vašu pesmu bez dozvole, i bez dozvole postavi na YT. Taj neko zaradjuje novac od pregleda na YT, Vama ne daje ni dinara. To je isto kradja.

Ne mora da znači da bi Balaševićeva ćerka postavila taj snimak na YT i ona uzimala novac, dakle nije zarada u tom smislu problem, ali ima puno pravo i moralno i zakonsko da brani delo svog oca od kradje, a složićete se da je u pitanju kradja.

Po našem zakonu, naslednici nasledjuju autorska prava 70 godina nakon smrti autora. Kad prodje 70 godina, intelektualna imovina i umetnost postaju javno dobro. Do tada za objavljivanje, izvodjenje, kačenje stihova… pitajte zakonske naslednike.

qq

pre 1 godinu

Autorska prava su tako bedan pokusaj coveka da materijlizuje (citaj unovci) energiju koja je iz njega proizasla.... jednom kad je emitujes vise ne pripada ni tebi.... a kamoli tvojoj porodici.....

John

pre 1 godinu

Poštujte autorska i svojinska prava pa neće biti problema. Komponujte svoje pesme.
(Dragoslav, 31. maj 2022 22:13)

Još kad bi neko objasnio kako je to npr. klip pod nazivom "Mađarski carinik i baba" kršio autorska prava bilo bi super.

qq

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Stvarno aj ti nateraj Srbina sa prosecnom platom od 300e da kupi original parfem od 400e????

GOAT

pre 1 godinu

Neprijatna rasprava ali sasvim razumljiva. Svi koriste priliku da se po malo okoriste od Balasevicevih stihova dok ih jos uvek ljudi pamte. Za nekoliko godina ce secanje izbledeti a brzo zatim i nestati. Svet danas veoma brzo zaboravlja.

qq

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Da nije toga ovde bi se jos uvek nosili jelek i opanci, a umesto telefona ostavljao bi komentare guslama, realisto.....

Neko

pre 1 godinu

Da se bude ovde potpuno iskren..
U mom malom gradu muzicka skola je htela prosle godine da napravi koncert u Djoletovu cast na gradskom trgu.
Stigao je dopis, malo nakon promocije koncerta, od Balasevic fondacije da to ne moze.
Medjutim...objasnili su ljudima da je to neprofitabilno i obavezali se da se koncert nece snimati i stavljati na YT kao zvanicni nastup skole i oni su onda dozvolili.
Sto ce reci..nije to bas sve tako.
Autorska prava porodica ima pravo da stiti i tako i treba.

Bojan

pre 1 godinu

"Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)"
Zaostali pecinko, postoji nesto sto se zove autorska prava. Da ti pojasnim pesma je vlasnistvo kompozitora kao sto je i tv vlasnistvo firme koja vrsi proizvodnju. Kao sto nije moguce da se useta u fabriku i iznese tv za dzabe pa onda taj isti tv namontira na livadi i pusti finale lige sampiona i naplacuju ulaznice, tako ni pesme nemogu da se koriste besplatno od raznih izvodjaca koji bi onda naplacivali ulaznice i uzimali pare. Na stranu to da li su nam simpaticne frajle ili Balasevicka, meni iskreno ni one ni ona, s pravne strane Balasevicka je kao trenutni vlasnik aut.prava u pravu..

Ray Donovan

pre 1 godinu

Sramota da ljudi pljuju po ćerki velikana kao sto je Balašević, samo zato sto želi da zaštiti njegov lik i delo od onih koji nisu u stanju jedan album da naprave. Podrška tebi ćero, i drž’ se očevih uverenja, bio je jedan od najboljih.

bojan

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)

ima veze sa etikom... shvatices vremenom,a mozda i neces,jer etika poslednja izraste kod coveka u procesu oblikovanja kao licnosti,a nekada i neizraste uopste... imam neki osecaj da se kod tebe nece nakalemiti.

Realista

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D

Sale

pre 1 godinu

Sve komentari moralnih gromada i osvedočenih filantropa i dobrotvora. Njihovo je pravo kako će i na koji način da raspolažu sa zaostavštinom, kako materijalnom tako i intelektualnom, svog pokojnog oca. U krajnjoj liniji zašto bi neki priučeni, polutalentovani likovi zarađivali na nečemu u čijem stvaranju nisu imali ni mrvu udela... Čuj Frajle... Veze sa životom nemaju, iritantna skupina totalnih amatera...

Dragoslav

pre 1 godinu

Nije Beba ukonila YT kanal "Frajli" nego kompanija koja štiti prava porodice pomoću mehanizama YT algoritama. Poštujte autorska i svojinska prava pa neće biti problema. Komponujte svoje pesme.

Splavar

pre 1 godinu

@Frajle su umetnice koliko znam a sta je ova beba sem cerka umetnika?
(brao', 31. maj 2022 22:35)

Nisu bas te Frajle neke umetnice, al ajd da kazemo, ne pevaju toliko lose, samo su poprilicno neubedljive. Ta Beba nije cerka nikakvog umetnika, vec onog Balasevica, muzikanta

sky

pre 1 godinu

ma ne treba niko da kupuje balasevica ploce cdeove uopste bilo sta. i da se zabrani sve od njega da se slusa i gotovo bilo ko da izvodi. tako ce zaista i umreti kad ga nigde ne bude bilo sa njegovim pesama. i treba tako. a ovi nek budu srecni. inace ga nisam ni slusao jos od ranog mraza. smor.

nvns

pre 1 godinu

Balaševića lično poznavao poslovno. Kakva nula od čoveka je bio, kako dvoličan tip, licemeran... Par puta bi pričao o nečemu da bih se zapitao da li smo nas dvojica bili tu zajedno ili sam sanjao, jednostavno bi okrenuo priču kako njemu odgovara. Najsličniji njemu je Merlin, kao da su braća karakterom.

jaje

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim

supljeprazno

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Tako je, piraterija je nastala u Srbiji. Nemci, Englezi i Francuzi to ne bi uzelo nesto za dzabe ma nikada.

Maja

pre 1 godinu

Nista tebe Balasevic nije naucio ili je i on bio kao ti i kao svi vi. Odavno sam citajuci shvatila da umetnicka dela veoma malo govore o autoru. Vi ste izgleda veoma dobar primer. Kad sve saberem nekultura, pohlepa i lecenje kompleksa je to sto nosis u sebi Bebo Balasevic. Sramota je kako se ponasas, o tvojoj majci koja je na sahrani Balasevica trazila da se svira pesma OLivera, suvisno je govoriti. Oslobodite nas vase nekulture, zaboga, unististe sve sto je Djole stvarao.

gregor

pre 1 godinu

@Još od sestara K2, ova familija familija se pojavljuje kao podjednako iritantna..
(Lazarevačka lisica, 31. maj 2022 22:16

Jedino što su K2 ostavile nešto iza sebe, i imaju muzičkog obrazovanja i talenta. A ovi su neki glumci u pokusaju, mma borci itd. Nekako sve lažno.

Mesto za tacku

pre 1 godinu

Ovo objasnjenje sa prilozima je dovoljno jasno. Covek nije hteo nikakve tribjute i klonove...
Grebatori-stop.
Mada, klinci ce morati da se odreknu svog idola i neke druge pesme da uce na gitari.

I nemoj neko da se zezne da doda #djoka, ima da leti perje.

Ray Donovan

pre 1 godinu

Sramota da ljudi pljuju po ćerki velikana kao sto je Balašević, samo zato sto želi da zaštiti njegov lik i delo od onih koji nisu u stanju jedan album da naprave. Podrška tebi ćero, i drž’ se očevih uverenja, bio je jedan od najboljih.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Bogovi su Đoletovu smrt dočekali uzbunom u špaliru... "Mirnoooo pozdrav na leeeevoooo"!!!
I spremili mu sve račune na uvid.
A ovo što osta, je bruka, čemer, jad, i beda: "Žaolost što niste deca nekog našeg neprijatelja".

Rasklimani kapstan

pre 1 godinu

To sa postavljanjem snimaka koncerata na YT je nešto toliko uobičajeno i većina autora i vlasnika prava ne skida te klipove, eventualno se udari tzv. "claim" i to je to, pare od pregleda nakon toga svakako idu vlasniku prava. Svaki dan se odmah nakon koncerata velikih svetskih zvezda pojavljuje gomila snimaka sa takvih nastupa, iz raznih uglova. Sve stoji na YT, ništa se ne uklanja. Niko od tih fanova koji to postavljaju ne radi to iz razloga da bi zaradio na snimcima, već da prenese bar mali delić atmosfere za milione drugih fanova koji nemaju prilike da prisustvuju koncertu.
Što se tiče konkretno Đoleta, eto, ja imam nekoliko snimaka njegovih televizijskih nastupa, sačuvano sa prastarih video kaseta, uglavnom iz prve polovine osamdesetih, proverio sam i baš tih nema nigde po internetu. Prebacio sa trake, ali nisam nikada postavljao na youtube baš zbog te histerije Bebe & Olje koje "čekaju iza ćoška" da osvane neki snimak, blokiraju i onda taj isti postave na svoj kanal. E pa neće moći, JA sam snimke sačuvao i prebacio (moguće da ih više ni te televizije nemaju sačuvane), mogu samo da ih JA objavim ili će ostati neobjavljeni zauvek.

Bojan

pre 1 godinu

"Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)"
Zaostali pecinko, postoji nesto sto se zove autorska prava. Da ti pojasnim pesma je vlasnistvo kompozitora kao sto je i tv vlasnistvo firme koja vrsi proizvodnju. Kao sto nije moguce da se useta u fabriku i iznese tv za dzabe pa onda taj isti tv namontira na livadi i pusti finale lige sampiona i naplacuju ulaznice, tako ni pesme nemogu da se koriste besplatno od raznih izvodjaca koji bi onda naplacivali ulaznice i uzimali pare. Na stranu to da li su nam simpaticne frajle ili Balasevicka, meni iskreno ni one ni ona, s pravne strane Balasevicka je kao trenutni vlasnik aut.prava u pravu..

Coyote Nervosius

pre 1 godinu

Ti si ono ... šta ??
Bila i ostala samo "nečija" ćerka iliti vreća buha.

A legat tvog oca nije samo tvoj, nego svih onih poštivaoca njegovog dela.

Ali je nekome "zadnjica" zinula za parama, pokušavaju da se kite "tuđim" perjem,
a ne delom svog rada ... samo zato što su "tatina" deca.

Đoletu večna slava ... a "buvama" prašak za pecivo i veliki zaborav.

super

pre 1 godinu

draga ćerko bolje da ste se povukli posle smrti oca i i tišini žalili Đoleta,shvatam porodica ali treba biti dostojanstven jer mnogi su ga voleli i njegovu muziku a vi sve činite da nam zgadite uspomene...Šta fali tribute bendovima? Oni većinom rade to iz ljubavi a ne zarade, zarađuju narodnjaci a ne pop i rok muzicari!!!

miletrans

pre 1 godinu

Da li će gospoj'ca sad da plati autorska prava naslednicima Arsena Diklića i Branka Bauera zbog ovog "Lajte kere"? Ako se već smatra da svaka reč koja se ikada pojavila u pesmama njenog gospodina oca (skidam kapu za umetnični rad) pripada njoj i porodici, onda neka bude dosledna u tome do kraja.

Ivana

pre 1 godinu

Bolje da se vise ne oglasava. Ovo vise govori o njoj nego o Frajlama! Prestani da se prepucavas preko interneta, ako imas imalo dostojanstva!

...neki novi klinci..

pre 1 godinu

U Vrnjackoj Banji smo na Mostu SPOMENARU zakačili table sa stihovima, citatima naših poznatih umetnika, genijalaca (Andrić, Duško Radović, Mika Antić, Duško Trifunović, Desanka Maksimović....itd...) i naravno neponovljivog Balaševića....Posle dva dana dolazi advokat porodice Balasevic sa zahtevom da se u roku ukloni tabla sa Đoletovim stihom....Bez želje da ulazimo u neku raspravu mi smo uklonili tablu....Napominjem da ovo nije nista komercijalno, vec želja da "neki novi klinci" ne zaborave ove VELIKE ljude....O Balaševićevoj porodici ne želim ništa da kažem (izbrojaću do 10)....

Jakkal

pre 1 godinu

Autorsko pravo je jedno, loviti svakoga ko pomene Balaševića, zviždi ili proizvodi zvuke u obliku istih ili sl. je već previše.

Devojka je očigledno poremećena osoba željna pažnje kroz konflikt, ja mislim da je najbolje da se sve pesme Balaševića više ne spominju, ne pevaju, stave u neki sef i zaključaju, jednom za svagda.

Onda ćemo svi biti srećni i zadovoljni.

Eto

pre 1 godinu

"moj otac je bio zgrožen", "moj otac je ovo i ono", a nekako pare ležu vama, a ne njemu.

Btw, danas sam bio prisutan na nekoj školskoj priredbi u gradu od 35.000 stanovnika, dečak ustao i pevao "prva ljubav", svi bejasmo u grču da li će da iskoče...

Smešno ili ne, moj predlog je da se PREPLAVE internet i događaji tipa svadbe, veselja, tribute bandovi, nazivi lokala, svega, Njegovim sadržajem (a ne njenim, tj njihovim) i da vidimo kako to onda funkcioniše.

Marko

pre 1 godinu

Ovo je primer kako dobro delo zavrsi u pogresnim rukama. Vecito ce se one koprcati s narodom koje je cije jer sopstveno nista uradile nisu. Tuga je kada posle uspesnog roditelja ostane ime koje ne moze ni uspomenu poneti.

Mario

pre 1 godinu

Zasto se pridaje paznja ovoj? Koje je njeno postiguce da se pojavljuje u medijima osim sto je kcerka preminulog pevaca. Jel ima neki talent ili vestinu? Zna li da radi nesto vanserijski dobro da zasluzuje da se o njoj pise.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Blagiš se tebi, ali za malo!

Pošto si se vinula u vesti kao poznata osoba (ćerka poznatog) sada bi još i još.

Pošto nikad sama nećeš ništa bitno uraditi, zauvek ćeš biti zapamćena samo kao ćerka nekog tamo...

Ja da sam na tvom mestu, advokat bi pričao, a ne ja. Blamiraš se ljakse.

Neko

pre 1 godinu

Da se bude ovde potpuno iskren..
U mom malom gradu muzicka skola je htela prosle godine da napravi koncert u Djoletovu cast na gradskom trgu.
Stigao je dopis, malo nakon promocije koncerta, od Balasevic fondacije da to ne moze.
Medjutim...objasnili su ljudima da je to neprofitabilno i obavezali se da se koncert nece snimati i stavljati na YT kao zvanicni nastup skole i oni su onda dozvolili.
Sto ce reci..nije to bas sve tako.
Autorska prava porodica ima pravo da stiti i tako i treba.

John

pre 1 godinu

"On je dao sve od sebe da nama ispuni sve snove"

I tako, na žalost, stvorio razmaženo derište koje je pre podne besno na sebe, a popodne na ceo svet...

"imala veze s uklanjanjem Jutjub kanala ovog benda"

OK, nije imala veze sa uklanjanjem ovog. ALi je imala veze sa uklanjanjem svakog drugog gde su se kačile Đoletove pesme. I ne samo pesme, već i one njegove priče sa koncerata između pesama. Te priče nisu i ne mogu biti zaštićene autorskim pravima. A ipak ih skinulo. To naviklo da im se ispunjavaju sve želje...

"Nije zamišljao da se njegove pesme izvode po pabovima "

E, pa, njegove pesme su postale veće od njega. Možda nije zamišljao, ali je tako ispalo.

"Tribjut bendovi?Užasavao ih se."

On kao da nije shvatao šta su tribjut bendovi...

"Dakle, ta zlobna i nakazna priča da je nama do para"

Nažalost, jeste vam do para. Nervoza i histerija to pokazuju...

"da ispunim sve što je od mene očekivao"

Ni najmanje nisam zloban, ali mi izgleda da ta očekivanja i nisu bila baš mnogo visoka.
Nažalost, svih troje povuklo na majku. Na Đoleta baš niko...

A sve je ovo moglo da se okonča i pre nego što je počelo. Sa samo jednom rečenicom - "Nemamo nikakve veze sa uklanjanjem kanala Frajli"

Zoki

pre 1 godinu

Ja sam odrastao uz Balaševića, moja deca neće ni znati za njega. Pre desetak dana sam bio na koncertu Tribute to Queens, u crkvi i u izvođenju gudačkog kvarteta. Nisam siguran kako bi Balašević zvučao u instrumentalu, ali nema veze. Nije sporno da treba plaćati za autorska prava. Sporno je da su ova prepucavanja najbolji način da se on što pre gurne u zaborav.

Arsa

pre 1 godinu

Samo bi voleo da saznas cija je pesma ZIVOT JE MORE!? Posto njegova nije,i da znas da dosta znam o njemu,nekada daavno sam ga gotivio,al vise ne...

vot

pre 1 godinu

Pa dobro je da sada tek u njegovoj cerki vidimo prave osobine i karakter Djordja Balasevica, koje je uvek skrivao i pravio se neki umetnik i dobrica. Ustvari je bio pohlepni olos, kao i ona sada, koja i sama izjavljuje da je on sve uradio da ispuni njihove snove. A s obzirom da doticnu ne poznajemo ni po cemu drugom osim da je njegova cerka, bice da ne bi imala hleba da nije njega. Pocece tuziti ljude koji se zovu Djordje, jer toboze to moze samo njen otac. Nadam se da je ovo sve za nauk onima koji su Djordja i digli u nebesa, bez ikakvog razloga. Bukvalno, njegove pesme mogu slusati samo na WC solji. A Frajle, naravno da nisu vredne pomena, sta god ja mislio o porodici Balasevic.

Svojatanje kao stil življenja

pre 1 godinu

@...neki novi klinci... bilo bi korektno da skineš i Andrićeve citate jer je on bosanski pisac, rođen u Travniku, koji je novčani iznos Nobelove nagrade još 60tih godina poklonio Biblioteci Bosne i Hercegovine!

Ika

pre 1 godinu

Ok, autorska prava, ali bahatost nije ok. Mada i to ima razlog,a razlog je što se niko od njih ni za šta nije pomučio. Beba je tatinom rukom, dobila posao na Akademiji. Dekan je bojkotovao, ali je MORAO primiti, međutim, kad je videla da treba ustajat ranije, odustala.
Politički angažman koji joj je namestio (doduše ne veliki), koristio joj je za konflikte i pražnjenje, a i deklamovanje tatinih citata za mikrofonom. Jednostavno, nije se oznojila ni za šta, i to u kombinaciji sa lošim karakterom, nije OK.

LenaMi78

pre 1 godinu

Na osnovu svega šta vidim da se piše po novinama, ne želim da stajem ni na čiju stranu, da je Đole živ, ne bih razmišljala ni tren...Znala bih koja je strana prava! Da je živ, ova polemika se ne bi ni vodila...Elem! Zašto i kako se sad ovakve "borbe" vode po novinama i zašto se nikad, do nedavno,nismo susretali sa ovakvim mizerijama (za Njegovog života)?! Pitam se?! Isto tako, posle smrti Đ.Balaševića, porodica je na očigled svih prešla baš na tu stranu, "novinara" koji ne zaslužuju jedno slovo pomenute profesije, zapravo, prešli su na stranu onih, kojih se Đole gnušao, dok je bio među nama a jedan od pipaka tog soja jesu, upravo, "novinari" o kojima,ne tako lepo priča,ćerka Đ.Balaševića... O čemu se radi?! Kao na sudu,ko ima ubedljiviju priču i duži jezik,taj pobeđuje...U ovom slučaju, ne vidim epilog priče u smislu kome bih dodelila duži jezik ali vidim u kom smeru ide način i nivo na kom se odigrava ovaj cirkus! Imam preko 40, više od pola života je bio prisutan,kao neko poseban i neponovljiv... NIKAD nije bilo ovakvih prepucavanja! Da li će Đole posthumno zaraditi neprijatelje?! Da je ovako funkcionisao ne bi bio ĐOLE nego Đogani!

Miki mouse

pre 1 godinu

Arsen Dedić je u intervjuu od 25. februara 2015. godine, na N1, rekao da je Đorđe B. pučki pjesnik, i da je takva i njegova muzika.
Ostavite tešku, pravu umetnost na miru.Od nje je i Đorđe i mnogi drugi pučki pevači, veoma, veoma daleko.

ime

pre 1 godinu

Zasto on to nije onda za zivota nikad rekao? Nego sad ovi cede poslednje dinare iz njega mrtvog jer niko tu nista ne radi niti namerava. Zeni je napisao knjigu koju ona sad promovise kao pod svojim devojackim prezimenom. A napisao joj je jer je ona patila da i ona bude neko kao i da ne bude samo zena djordja balasevica. Inace ga varala na sve strane dok je on nju zaista mnogo voleo

слободан

pre 1 godinu

Znam da se kaze "o pokojniku sve najlepse" ali sta ocekivati od porodice panonskog govn$#%
(trt, 31. maj 2022 23:20)

На крају се тај надимак, колико год је тада ружно и нереално звучао, испоставио као тачан. Био је врстан уметник, али се као човек, муж, и отац, на жалост, није показао.

Marko

pre 1 godinu

Kao nije ovo zbog para, a samo o parama prica.... Ovo je situacija u kojoj se nadju deca koja su ceo zivot izdrzavana i nisu sposobna sama u zivotu nesto da naprave, pa se hvataju za ovakve stvari, pod izgovorom dobrocinstva... Nadam se da mogu da procitaju ovo, posto nije napisano na, kako je njihov Djole rekao, iskrivljenoj verziji hrvatskog, nego na srpskom jeziku!!!

Mila

pre 1 godinu

Olivera i Beba, dvije (emancipovane) sponzoruše, čak i starlete,jer se medijski ekpinoraju sve na račun slavnog muža, odnosno oca, niti jedna nije ništa,ali ama baš ništa postigla u životu (...da i ne pominjem Oliverin pokušaj pisanja i "Planeta dvorište",brljotine od knjige).Živjele na grbači Đorđa,koji je bio neprikosniven autor,sada kada ga nema, opet bi da zarađuju na račun njega,jer za drugo ne znaju. A s' obzorom na stav porodice "SEBIČNI (POHLEPNI)DŽIN",njegova djela sve vise blijede.Ja sam ga slušala godinama,pratila,čitala,ali nakon ovih istupanja dotičnih dama, nešto mi svaka njegova riječ gubi na vrijednosti. Bravo dame, uspjećete da ugušite i ogadite uspomenu na Đorđa Balaševića i njegova djela, jer vas je GORDOST izjela.

Kulbir

pre 1 godinu

Ma kao i uvek ona i majla glume bolesne budale i neku velicinu. Bas me zanima da li doticna planira sa leprsha na metli oko zemaljske kugle i prati svako desavanje u srpskim zajednicama sirom sveta? Kako ona moze da zabrani nekome u USA da u diskoteci peva Balaseviceve pesme? Ili u Australiji? Zaigrale su se one mnogo. Sve vise i vise doprinose da te pesme padaju u zaborav i to je ok. Meni licno ne fale i bas me briga. Ali molice one da ih neko pusta i peva kad novci prestanu da kaplju...Dijagnoza je to.

qq

pre 1 godinu

Autorska prava su tako bedan pokusaj coveka da materijlizuje (citaj unovci) energiju koja je iz njega proizasla.... jednom kad je emitujes vise ne pripada ni tebi.... a kamoli tvojoj porodici.....

qq

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Stvarno aj ti nateraj Srbina sa prosecnom platom od 300e da kupi original parfem od 400e????

Gastritis

pre 1 godinu

Izgradis karijeru na osnovi socijalistickog sidtema, gde novac dolazi od naroda, a onda posle moralises u privatnoj intelektualnoj svojini...

paterson

pre 1 godinu

@nvns

Sta te cudi, pevao je i igrao Titu i Jugoslaviji, glumio vojnike itd, itd, da bi za kratko vreme okrenuo curak i pevao "Od*ebi JNA".

Ivan82

pre 1 godinu

(Realista, 31. maj 2022 22:55) # Link komentara

I ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava

Nisi ti izašao iz četiri zida ako misliš da je sa piraterijom krenulo u Srbiji...
Informisi se malo pre nego krenes sa glupim komentarima protiv svoje zemlje.

Nale

pre 1 godinu

Ne zanima nas više ni ona,ni Balašević,ni njegove pesme,samo nas ostavite na miru,idite pa se lečite od kompleksa...što ste niko i ništa...živite na grbači pokojnog oca.

VP

pre 1 godinu

ima veze sa etikom... shvatices vremenom,a mozda i neces,jer etika poslednja izraste kod coveka u procesu oblikovanja kao licnosti,a nekada i neizraste uopste... imam neki osecaj da se kod tebe nece nakalemiti.
(bojan, 31. maj 2022 23:46)

Etika i porodica balašević ne ide u istu rečenicu, ko ih je znao zna šta pišem. Uostalom ima njegovih snimaka iz raznih ex yu gradova, jedino što je radio je dodvoravanje trenutnoj publici.

qq

pre 1 godinu

Balasevici dosta je bre....
Molio bih da plati Djole svaku fintu koju je koristio u fudbalu igracu od koga je to video, pa nece biti da je sve finte Djole sam izmislio, a neko je ulagao trud i rad da ih smisli zar ne????

sojka

pre 1 godinu

S jedne strane, koliko god se drugima to ne dopadalo, zaštita prava i sve sto ide s tim je zaštita sopstvene imovine i u kapitalizmu sasvim redovna stvar. Sa druge strane- hajde da se ne lažemo da to nije zbog novca kada jedina svrha te zaštite je novac. Znaci, Bebo, ili-ili. Ili vam je do para ili nije. Zbog toga ti ljudi ne veruju kada daješ ovakve izjave.

John

pre 1 godinu

Poštujte autorska i svojinska prava pa neće biti problema. Komponujte svoje pesme.
(Dragoslav, 31. maj 2022 22:13)

Još kad bi neko objasnio kako je to npr. klip pod nazivom "Mađarski carinik i baba" kršio autorska prava bilo bi super.

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Djole je bio veliki čovek i umetnik,ali mislim da mu nije bilo lako sa svom tom razmaženom i od početka naviknutom na lagan život,ženskadijom...

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Jel moze meni, mentalno zaostalom pecinku, neko da objasni koji drugi moze biti razlog tolikog zgrazavanja sto ti je neko snimio koncert sa neke stative i postavio ga na YT, ako ne planiras ti kasnije da ga izeksploatises radi finansijske koristi? Jer kaze njegova (njena) zgrozenost nema veze sa zaradom, pa pitam se sa cime onda ima? Evo nek me neko prosvetli, mozda gresim
(jaje, 31. maj 2022 23:19)

- Da, svakako grešite:

Zamislite da živite na primer od poljoprivrede, gajite i prodajete krastavce na pijaci. Dodje neko na pijac, uzme Vaše krastavce bez pitanja, ode dve tezge dalje i prodaje. Vaši krastavci, vi uložili i proizveli, on uzima novac, Vama ne daje ni dinara. To se zove kradja. E sad zamislite da vi ne pravite krastavce nego živite od pravljenja muzike. Neko uzme Vaše delo, snimi Vašu pesmu bez dozvole, i bez dozvole postavi na YT. Taj neko zaradjuje novac od pregleda na YT, Vama ne daje ni dinara. To je isto kradja.

Ne mora da znači da bi Balaševićeva ćerka postavila taj snimak na YT i ona uzimala novac, dakle nije zarada u tom smislu problem, ali ima puno pravo i moralno i zakonsko da brani delo svog oca od kradje, a složićete se da je u pitanju kradja.

Po našem zakonu, naslednici nasledjuju autorska prava 70 godina nakon smrti autora. Kad prodje 70 godina, intelektualna imovina i umetnost postaju javno dobro. Do tada za objavljivanje, izvodjenje, kačenje stihova… pitajte zakonske naslednike.

Гиле

pre 1 godinu

Право породице Балашевић је да раде ово што раде. Али по коментарима људи, текстовима које сам последњих дана прочитао не иде у корист породице Балашевић у другом смислу. Забранити неким малим бендовима да свирају њихову музику је такође у уклањање бесплатних реклама. Јер док се музика слуша на више места биће и већа потражња на интернету где Балашевић зарађују. Колико сам приметио и домаће радио станице мање их пуштају, значи да ће и део прихода пасти. Фрајле су покушале да смире тензију, али то није препознато. Евидентно да породица живи од заоставштине покојног Ђолета. И ја као неко ко волим да слушам његове песме долазим у ситуацију због свега, да мање слушам и на интернету.

brmbe

pre 1 godinu

Hocete prestati da govorite o Balasevicu i porodici zenskih Balasevica kao nekim ljudskim velicinama ? Ne, nego je zamislio da njegove pesme pevaju mladi lavovi uz obalu Sene dok uz cvece i vino bare neku buducu lavicu a ne u pabovima sa pivom i cigarama sa rukama u dzepu, fuj.

Komša

pre 1 godinu

"Nije zamišljao da se njegove pesme izvode po pabovima uz pivo, burgere, i tipove koji su smatrali da je dovoljno da pustiš bradu, staviš ruku u džep i naplaćuješ ulaznice i ti si Đole...Nisi", napisala je Beba "

Kleptonove stvari,BB Kinga ...bilo čije ljudi decenijama sviraju po pabovima i slušaju se uz alkohol (pa i pivo).
Pesma ide uz piće,ide uz klopu i stvarno ne znam za šta je pisao čovek pesme ako ne da im da život i da ih ljudi pevaju.
Uz pivo? Što nije na omotu albuma ostavljeno "navodilo za uporabo" kako ,gde i uz koje piće koristiti pesme...

Nena

pre 1 godinu

Nesto nije bilo u redu sa ovom porodicom i sad sav prljav veš pokazuju 😢. Žalosno i videti i čuti. Naporno da se procita.
Ako je tuga, nek se obrati doktorima za dušu, ovoliki bes, osećaj osujećenosti i da su svi neprijatelji. Čini stetu delu svog oca. Dovoljno što i to delo već moramo da odvajamo od privatnih stavova, od Tita do autonomasa. Još i ovi ispadi. Neukusno.
Frajle ne pratim. Ali Beba tek odakle iskoči.

Ana

pre 1 godinu

Sve ja to razumijem, njegovo djelo pripada samo njemu i naslednicima. Ali zar ih ne raduje ljubav koju ljudi imaju za njegovu umjetnost? On je završio sa svojim zemaljskim potrebama, porodica ima svoj život, svoje poslove i (nadam se) svoje aspiracije i želju za samoaktuelizacijom...pustite da sjećanje na njega živi i da se njegove pjesme ne zaborave.
Zar vam nije važna duhovna/nematerijalna komponenta njegovog nasleđa?

tocka

pre 1 godinu

Zakon o autorskim pravima je stvar advokata, a ne prepucavanja po internetu.
Ne vidim razlog da se uopste neko pojavljuje i izlaze uvredama, sem mozda zelje da bude u centru paznje.
Nisu u pravu ni ovi koji bi sad dozvolili bas svakome da interpretira Balasevica, ali opet kako zabraniti tako nesto?
Ovim stvarima stvarno ne treba da se bavi porodica, nego neki menadzer i advokat, te da im samo povremeno saopstava koliko su stavili u kasu tog meseca i stvar resena.

Alex

pre 1 godinu

Iskreno, već imam osećaj da, kada šetam Novim Sadom, odem na pijacu, na kej, moram da pazim da mi slučajno ne "izleti" neka poštapalica od par reči iz Djoletovog stiha ili knjige, već mislim da će ove 3 gospodje iskočiti iza prvog ćoška sa advokatima ko besnim kerovima na povocu da mi naplate to strašno kriminalno delo i nepoštovanje njihovog oca/muža. Da, karikiram malo, ali kada pomislite da su tužile za odštetu vlasnika "Kućerde na lakat" zbog imena, da su poslale advokata u Vrnjačku banju zbog spomenara, što je neko napisao u komentarima....

Dovla

pre 1 godinu

Bojkotujte jednostavno, po njegovima te pesme je on pravio za sebe a ne za vas, i nije u redu da tako narušavate nečiju intimu. Ja ga bojkotujem već 34 godine npr.

Zagor, zvezdarski

pre 1 godinu

Ovo je sad već nešto patološko. Od svih pripadnika porodice B. ova je postala najglasnija i najagresivnija. Ja razumem da tu postoje duboke lične frustracije. Ali nije Tviter najbolje sredstvo za rasprave. Ćerkica se malo zanela. Ali u svakoj familiji postoji neko ko je najveći namćor. Kao u njegovoj pesmi.

zoo

pre 1 godinu

Mram da kazem da ovakav pristup zastite prava kao posledicu ima zaborav umetnika. On jeste bio njen otac, ali svi koji su decenijama slusali Balasevica i isli na njegove koncerte sa pravom mogu da osecaju da je Balasevic i njihov. Njegove pesme su deo svih nas.

qq

pre 1 godinu

Da li će gospoj'ca sad da plati autorska prava naslednicima Arsena Diklića i Branka Bauera zbog ovog "Lajte kere"? Ako se već smatra da svaka reč koja se ikada pojavila u pesmama njenog gospodina oca (skidam kapu za umetnični rad) pripada njoj i porodici, onda neka bude dosledna u tome do kraja.
(miletrans, 31. maj 2022 23:36)

Ja bih porodicu Balasavec naterao da autorska prava placaju Vuku Stefanovicu Karadzicu zato sto su se upotrebom njegovog jezika enormno obogatili i okoristili, a posebno pokojni gospodin Djole.....

qq

pre 1 godinu

Ali ovde je decenijama već slađe koristiti ukradene i piraterizovane stvari, softwer i filmove sa torenta, krekove i serial generatore, "Levis" iz Pirota, Nike patike iz Kine, to je bolje nego original, jeftinije nego original, slađe nego sam original, gde ćeš ti srbina da nateraš da plati za softver, originalne patike i parfeme i autorska prava :D
(Realista, 31. maj 2022 22:55)

Da nije toga ovde bi se jos uvek nosili jelek i opanci, a umesto telefona ostavljao bi komentare guslama, realisto.....

qq

pre 1 godinu

A kada bi ti bendovi nastupali, morali bi da uplate autorskoj agenciji koja bi to onda uplatila njemu. Sada, nama...Dakle, ta zlobna i nakazna priča da je nama do para, nešto baš jako nema veze sa logikom. Ima veze samo sa pohlepom, zavišću, pomerenim vrednostima, erotomanijom i licemerjem...

Kakva autoprojekcija Bebe Balasevic koja nema veze sa logikom ali ima sa pomerenim vrednostima i licemerjem.....

Aleksa78

pre 1 godinu

dotična je ( beba) ćerka legendarnog pevača, umetnika. Ništa drugo. To je njena " titula" Ćerka. Antipaticna porodica strašno.

Ceca

pre 1 godinu

Pa sta sad ako neko peva njegove pesme i probija se, mlad je zeli da zaradi i prehrani porodicu....To bi samo doprinelo da se te pesme slusaju , broj pregleda bice veci, ovako ce nam ga samo ogaditi.Neki novi kl.... bi upoznali njegov lik i delo.Umesto toga polako ce prestati da se slusa i para od pregleda ce biti sve manje.Shvatice...

GOAT

pre 1 godinu

Neprijatna rasprava ali sasvim razumljiva. Svi koriste priliku da se po malo okoriste od Balasevicevih stihova dok ih jos uvek ljudi pamte. Za nekoliko godina ce secanje izbledeti a brzo zatim i nestati. Svet danas veoma brzo zaboravlja.

sale

pre 1 godinu

@ Sale

Imenjace nelupaj gluposti ovo je cist bezobrazluk i pohlepa.Sta ima lose u tome sto neki bendovi hoce da pevaju njegove pesme pa nepevaju zato sto su ga mrzeli nego zato sto su ga voleli.Zamisli da sad svaki pevac,pevacica ili bend to uradi kakva bi to glupost bila

Alex

pre 1 godinu

Toliko pevačkih velikana nas je nažalost napustilo i napušta nas svake godine, a jedino oko Djoleta se stvara ovaj nakazni cirkus oko autorskih prava. Jedino i isključivo oko njega! Kako je to moguće neka nam objasni gospodjica Beba? Mora da se narod urotio baš protiv porodice Balašević i samo njegove pesme zloupotrebljava ili je možda, slučajno, problem u njima? Da li je ona svesna kako ružnu i strašnu senku bacaju na njega i njegov rad ovakvim ponašanjem odkako je otišao? Ponavljam, isljučivo porodica Balašević ovo radi