- Komentari -
  1. Javio se čovjek koji je kao mladić radio kao izbacivač u noćnim klubovima u Argentini (prava sveta mjesta, bez alkohola, bez narkotika sa mnoštvom "working ladies").
    Što ga briga imamo li mace i kuce.

    Ja imam krasnu partnericu i oboje imamo mace a ona i malog psića. Još i hranim vanjske mace, njih pet.

    Neka Vatikan otvori svoje trezore i podjeli zlato siromašnima i gladnima. Vrhunsko licemjerje.
    (Slavin Balen, 13. januar 2022 17:21)

    # Link komentara

  2. PAPA DA SI ZIV I ZDRAV PUTPUNO SI U PRAVU I SAMO SAMOZIVI I NARCISI SU PROTIV OVOGA STO JE REKAO . POTPUNO JE U PRAVU !!!!
    (TUTINAC, 7. januar 2022 18:33)

    # Link komentara

  3. Koliki ste licimeri! Smetaju vam pseća govna, koja će se razložiti u prirodi za 2 dana, a ne smeta vam ovo đubre po ulici i prirodi koje se baca!Sram vas bilo!
    (Vanja, 7. januar 2022 09:36)

    # Link komentara

  4. Nekima je to terapija, treba i to razumeti. Najtužnije je kad ih uhvate krize, puste psa na ulicu.
    (M., 7. januar 2022 03:46)

    # Link komentara

  5. Psi ne oduzimaju ljudskost, trka za novcem oduzima ljudskost. A danas bi svi da ganjaju karijeru i skupljaju lovu, neka te ljude proganja i neka ostavi pse na miru.
    (ziveli psi i druge zivotinje, ziveli, ziveli!, 7. januar 2022 00:15)

    # Link komentara

  6. Za ove koji više vole pse nego djecu jedna poruka.
    Šteta što vaši roditelji nisu više voljeli pse nego djecu.
    Bilo bi pravednije.
    Ljudi koji ne bi rado imali djecu su oni koji su - sebični.
    Na kraju kada ostanu sami - i zaslužili su.
    (Ivan ZG, 6. januar 2022 21:10)

    # Link komentara

  7. Ahahhhahahahahhahahahah
    Papa I deca
    Ahahahhahahha
    Prestanite više da zabadate nos u tuđ život.
    Dok god ne ugrožavam tuđ život ne dam da mi iko popuje šta ću da radim i koga ću da volim. Decu ili kuće. Muża ili Boga.
    (Anna, 6. januar 2022 20:19)

    # Link komentara

  8. Biće da se Papa uplašio da neće biti novog materijala za pedofile u crkvenim redovima.
    (Vladimir, 6. januar 2022 20:07)

    # Link komentara

  9. @Som Tojer
    Po zakonu si duzan da cistis za psom i sa trave u gradskoj sredini!Kakvu si to teoriju glupu smislio da bi opravdo neciscenjem za svojim psom!Ja koji uvek cistim za svojim psom upadam u govna redovno zbog vas neodgovornih vlasnika pasa!Jer po toj travi se setam kada izvedem u setnju svog psa!Sta treba da lebdim iznad trave??
    (Ivan78bg, 6. januar 2022 19:45)

    # Link komentara

  10. Koji licemer, katolicka crkva je uvela celibat zarad imovine da svecenikova deca ne naslede njihovu imovinu, a vanbracnu sa kuvaricama im nije greh, a tek pedofilija i sve ostalo je OK.
    Sta te Papo boli, tko ce decu ili druge ljubimce, daj donaciju iz svojih podruma, pa ce biti dece da ne sirotuju ka ova koja zive u doba tvoje.
    (Lena, 6. januar 2022 19:24)

    # Link komentara

  11. @Som Tojer: Sa ostalim se slazem, ali se duboko ne slazem i čudim vasem stavu da sa trave ne čistite za psom! To može u šumi i tu ima smisla.
    Ali ako zivite u gradskoj sredini, normalno je da pustimo valjda pre svega decu da se igraju na toj travi!? Pa odrasle ljude koji se bave sportom, odu na izlet, na primer. Pa onda dolaze u obzir psi i ostali ljubimci. A zbog te dece je potrebno da se trava odrzava čistom, jer iz kake psa deca mogu da se zaraze ako je pas bolestan.
    Kako možete gledati stvari samo iz sopstvenog ugla?? Svest pojedinaca o dobrobiti većine kod nas nikada nije bila razvijena, a koliko vidim iz ovih komentara, slabo ce se ovde menjati.
    (Acetabularia, 6. januar 2022 18:55)

    # Link komentara

  12. Odavno znamo da njegova crkva vise voli decu nego ista drugo.
    U nasoj crkvi takodje imamo takvih. Bolje bi bilo da pazi sta prica i da ne izaziva potsecanje na milijarde potrosene na obestecenja za zloupotrebu maloletnika. Tacka.
    Crkvena propovedanja su cesto ogavno licemerna.
    (Manja, 6. januar 2022 18:47)

    # Link komentara

  13. Tesla je rekao, i bio u pravu-ubijanje životinja oduzima nam ljudskost.Za papu je to previše..
    (Marko, 6. januar 2022 17:46)

    # Link komentara

  14. Isti onaj koji podrzava lgbt????? Pa dje ide ovaj svijet sta je ovo
    (Ccc, 6. januar 2022 08:56)

    Papa nije politicar da mora da se opredeli za jednu stranu. On mora da misli na sve ljude, da postuje sve ljude i utesi sve ljude. Tako trebaju i ostali verski poglavari da cine.
    (Badnje vece, 6. januar 2022 17:43)

    # Link komentara

  15. Ovo je prvi papa koga Srbi vise cene i postuju nego njegovi katolici Hrvati.
    (koloseo, 6. januar 2022 17:07)

    # Link komentara

  16. Uvek se odusevim izjavama pape Franciska za razliku od naseg patrijarha koji me je danas iznervirao svojom politicki svrstanom izjavom. To sa psima je deo projekta za smanjenje ljudske populacije, isto kao i sve opacine koje se promovisu kao tekovine savremenog drustva. 90% vlasnika pasa koje drze u stanovima su to postali iz ciste mode i jake promocije kroz filmove i reklame. To znam jer posmatram broj pasa u mom naselju. Do pre 10 godina sam poznavao sve ljude koji su setali pse, a sada poznajem sve one koji ih nemaju. Pritom i tu pokazujemo svoju disciplinu i odnos prema higijeni. Min. 95% njih nikad ne pociste za svojim psima, a mnogi ih cak i ne sklone sa sredine trotoara kad pocnu da vrse nuzdu. Ulicama hodam kao po minskom polju i svako malo cistim obucu uz psovke i kletve. Treba doneti zakon po kome ce oni koji su imali pse, a nisu zeleli decu primaju samo 60% penzije, jer za njih nema ko da zaradi penziju osim ako im psi nisu bili zaposleni.
    (kole, 6. januar 2022 17:04)

    # Link komentara

  17. Ljudi su se strašno otuđili, nabave kuče i to im je zamena za sve. Žalosno...
    (U pravu je, 6. januar 2022 16:56)

    # Link komentara

  18. Gospodine Papa,

    Imati decu umesto kučića, ili kučiće umesto dece je vrlo neumesno poredjenje. Milioni ljudi imaji i DECU, i KUčIĆE. Imati psa samo produbljuje humanost u čovekovoj duši. Ako ste mislili da je bolje usvajati decu, nego imati psa, opet ste pogrešili. Ko usvaja dete, siguran sam da voli i pse, i na kraju krajeva, često ti ljudi imaju usvojenu deci i usvojene domaće životinje. . . Ko ne voli kučice taj ne voli ni decu.

    Iskreno se nadam da je ova vaša izjava izvadjena iz konteksta i
    da je pogrešno interpretirana. Ako nije tako, onda neka Vam je na čast.
    (Ljuba psiholog, 6. januar 2022 16:13)

    # Link komentara

  19. Ne treba imati ni decu ni pse.
    (Mirjana, 6. januar 2022 16:05)

    # Link komentara

  20. Suprug i ja imamo jedno dete, jer smo ga kasno dobili, dugo nismo imali uslove za to. Drugo dete sad tesko da cemo imati, vec smo u godinama. Psa smo kupili zbog deteta, da ima drustvo, sad posebno u doba korone, kad se druzenje svelo na nulu. I dete nam jedoslovno procvetalo preko noći.

    Mi u psu ne vidimo zamenu za dete, to je ljubimac i društvo i razonoda za nas troje. Kupamo ga i cesljamo iz higijenskih razloga jer je dete stalno uz njega, i jer živimo u stanu. Takodje čistimo redovno za psom napolju, sto se ne može reći za sve ostale vlasnike, i to i nama smeta, ali to je stvar opšte kulture, kao i bacanje djubreta.

    Imamo mnogo više obaveza sad uz psa pored deteta, pre svega po pitanju odrzavanja stana sto je moguće čistijim, ali to je bio naš izbor i zbog toga se ne žalimo. Niti mrzimo bilo koga jer ima ili nema dete ili ljubimca, svako je gospodar svoje sreće.
    (Acetabularia, 6. januar 2022 15:26)

    # Link komentara

  21. Ко сам не осети жељу да створи нови живот на овоме свету, томе ни црква, ни друштво, а још мање родитељи могу да пробуде ту жељу. Нико нема дужност да има децу, већ је то ствар личног избора, тачније осећања. Просто, тај порив или имаш или немаш и тачка. Ако га немаш није то ништа лоше, нити те чини себичним. То је део природне селекције, Дарвин је то лепо описао.
    (брка, 6. januar 2022 15:23)

    # Link komentara

  22. Marijan Ban je to najbolje opisao u stihovima: ljudi su pokvarena rasa prljava i zla i tko sluša ljude uvijek nastrada.I kako netko reče - što više poznajem ljude to više volim životinje.pse pogotovo
    (Coco, 6. januar 2022 15:14)

    # Link komentara

  23. @inat

    Јесу ли и пси што изуједаше жену или унаказише и убише ону децу ономад племенита бића ?
    (+++, 6. januar 2022 15:11)

    # Link komentara

  24. Evropljane to ne zanima,njih zanima alkohol,droga,jeftine zene/muskarci i sto vise alkohola.
    (Bozidar, 06. januar 2022 07:47)

    grešite, dragi azijatu, mi evropljani volimo i skupe žene...
    (neutral fe, 6. januar 2022 14:03)

    # Link komentara

  25. papo, gledaj svoja posla.
    (neutral fe, 6. januar 2022 13:59)

    # Link komentara

  26. Ja obozavam pse. Ali to nije ovde poenta. Poenta je sta ljudi rade i kako se ponasaju. Letos sam otisla na kej prostrla cebenece i htela da se igram sa svoja dva deteta. Vi ne mozete da verujete koliko su vlasnici nezainteresovani sta njihove kuce rade. Jedna je dosla i popiskila mi se na cebe a druga se unosila u facu mom detetu. Niko nije reagovao. Ako ti volis svoje ogromno kuce to ne znaci da ga svi vole i zele da ga ljube u usta ili ciste za njim mokracu i kaku. Deca ne mogu da trce po livadi od govana. Pa sta je vaznije, da se deca igraju ili da kucici mogu slobodno da kake svuda.Pa zamislite da sva ta deca kake po livadama i ulicama a ne u pelenu i kod kuce. Ako su vase bebe kuce pa cistite onda za njima. Al kad treba kaka da se pocisti onda nije beba nego zivotinja. Ma stvarno. Kako kome odgovara.Smucili su mi se vlasnici pasa, cast izuzecima.
    (Jelena, 6. januar 2022 13:28)

    # Link komentara

  27. Lenjivice više vole pse jer je manje obaveza oko njih. Ali kad zakuca 38-40 počinje panika a onda depresija. A kad otkuca zadnji čas shvatićete da ste džabe živele.
    (Zapamtite ove reči, 5. januar 2022 21:05)

    HAHAHAHAHA!! Evo ja nemam ni psa jer ne zelim obavezu da ga setam, imam preko 40 i zamisli imam i muza i nikad mi nije bilo bolje jer su ljudi konacno prestali da nas dave pitanjima 'a kad ce decaaaaaa' . Svi vi obozavatelji dece se zapitajte sta vas toliko muci u zivotu da zelite da decu odgajaju ljudi koji ih NE ZELE.
    (Comi, 06. januar 2022 09:07)

    Ovakva reakcija samo pokazuje da je prvi komentar pogodio Comi u "zivac". Nista ne boli kao istina.
    (petar, 6. januar 2022 13:10)

    # Link komentara

  28. Psi nisu problem, psi su divna bića vredna ljubavi. Uostalom mnogi koji imaju decu imaju i psa. Problem su ambicije, danas svi hoće mnogo love, prvo karijera do kraja četrdesetih pa onda porodica. Treba da ostavi pse na miru i da se okomi na ove što žele da imaju novac.
    (ziveli psi i druge zivotinje, ziveli, ziveli!, 6. januar 2022 11:14)

    # Link komentara

  29. Da,obožavaju oni djecu i djeca pse...ali stvari treba postaviti u kontekst. Ne može pas zamijeniti dijete,nije psu mjesto u neboderu,to je iživljavanje na jadnim životinjama.I ja bi možda konja ali zato mi treba priroda i mali ranč. Dakle pas i to normalna neka vrsta da trčkara po dvorištu i da te prati u šetnju ali ne u stanu Gledam neki dan u Zagrebu više ljudi šeta pse nego djecu.To nije normalno,to je zlo,to je pomodarstvo.Zato ima toliko napuštenih životinja. Nije normalno da pas živi u četiri kvadrata na desetom spratu.Njemu je mjesto u dvorištu na slobodi. Što ste napravili vi ljubitelji,biznis imate danas rasa koje imaju glave koje ne liče na pse. Životinje ne mogu disati jer imaju prekratke njuške u okrugle glave.Ali vama to ne smeta vi cile mile gle kako je lep.Nisam protiv pasa ali to je živo biće i ne može živjeti svuda i ne može zamijeniti dijete i ne možete mu slaviti rođendane jer je to glupo koliki god on bio član obitelji.
    (kivivravedra, 6. januar 2022 10:58)

    # Link komentara

  30. Po Bgd u pune zgrade kerova ,kao da su stenare a ne zgrade za ljude,deca se igraju pobstanovima a pi parkovima kerovi i vrane ,uzas
    (Milorad Savic, 06. januar 2022 08:12)

    Pa izvedi dete u park, Milorade
    (Srki, 6. januar 2022 10:42)

    # Link komentara

  31. Gledam kako ljudi šeću pse oko željezničke pruge.Požutjeli kamenčići pored pragova od mokraće i fekalija koji padaju iz Wc-a vlaka. Pas to tako sočno njuška cijelom rutom. Niže dolje klupe gdje se odmaraju i ljube ljubimce u njuške. Bolesno gadi mi se... vozio sam se puno vlakovima i WC mi je tamo stvarno gadljiv.
    Nije mi jasno kako vlasnik može ljubiti psa kao dijete,razgovarati s njim kao da je dijete,nositi ga kao dijete,spavati s njim,slaviti mu rođendane i ima toga još...
    (omniameamecumporto, 6. januar 2022 10:40)

    # Link komentara

  32. O kako su se raskokodakali brizni roditelji.
    Pa papa je poglavar najkomercijalnije crkve na svetu, koja brine o profitu a to je ljudski resurs. Nisu psi i macke.
    Ali, naravno da ste odmah poleteli da vadite oci djukcoljupcima jer vam vase potomstvo to radi svaki dan. Na zivo.
    (gargleblaster, 6. januar 2022 10:14)

    # Link komentara

  33. Ok. Ajmo reći da se slažem s tobom. Nagradno pitanje. Ko će tim parovima sa kučićima i općenito lbgt zajednice mirovinu zarađivati ??? Zašto bi moja djeca rintala za takve ? Znači nemaš potomstvo onda se brini i za mirovinu . Čast izuzetcima koji nisu u stanju imati djecu.
    (Flash, 06. januar 2022 02:17)

    Ja sam se pobrinuo za 'mirovinu' odvajam za nju čitavog života. A ti ako se brineš toliko za rintanje svoje 'djece', nemoj ih praviti ovde, ili uopšte, pozdraviću tu odluku.
    (Nemanja, 6. januar 2022 09:47)

    # Link komentara

  34. Dok "progresivni" belci radije cuvaju pse i macke umesto dece, Afrikanci, Azijci i ostali se razmnozavaju ko ludi. Evo jedne neverovatne cinjenice: DR Kongo je 1960 godine imao 15 miliona stanovnika (manje od SFRJ) a danas ima 90 miliona. Sami procenite kakva buducnost ceka Evropu...
    (LOL, 5. januar 2022 21:22)
    Ili jedna Etiopija, zemlja za koju većina misli da se tamo umire od gladi. Sredinom 80-tih kad smo im slali pomoć u hrani, imali su oko 40 miliona, danas preko 100 miliona.
    (Clear, 6. januar 2022 09:36)

    # Link komentara

  35. E kad je tako lepo i razumno sročio, odoh da nabavim još jednog psa.


    Sit gladnom ne veruje. Pa tako ni čovek koji živi u državi sa 850 stanovnika, i koji je okružen samo slugama u bleštavom dvorcu, teško da može da razume koncept prenaseljenosti i gladovanja.
    (a o ljudskosti i da ne govorimo, 6. januar 2022 09:30)

    # Link komentara

  36. Da se nadovezem sa potpuno neprimerenim odnosom prema kucnim ljubimcima (pre svega psima). Cujem zenu pre neki dan u parku kako veselo cavrlja sa psom "Da li je moja beba kakila? Jeste, jeste" I sva odusevljena ceka da joj "beba" potrci u zagrljaj! Naravno da joj nije palo na pamet da pocisti za svojom bebom jer je to njima fuuj.....
    (Kler Frejzer, 05. januar 2022 23:44)

    Vidite gospođo, kao neko ko je imao psa u stanu 17 godina, delio sa njim i dobro i zlo, za vreme bombardovanja ni ja ni brat ni roditelji nismo išli u sklonište zato što njemu to nije bilo dozvoljeno, moram da vam kažem da grešite... Pas postane deo porodice, kao i svaki drugi član te porodice... Možda čak i najomiljeniji, a i za to postoji razlog... Pas ti se uvek obraduje, ne krije emocije, ima mnogo dobrih ali i loših osobina kao i ljudi, ali nema one ljudske najlošije osobine a to su zloba i zavist... zato sam imao običaj da, kada mi neko kaže veži tu džukelu, kažem da je "džukela" karakterna osobina kod ljudi, ovo je pas...
    Nego da se vratim na temu, i ja sam sa mojim psom pričao i verovali ili ne - psi razumeju šta im se kaže mnogo bolje nego mnogi ljudi... I nije nije nenormalno pričati sa psima... Čak po nekim istraživanjima i biljke vole da im se priča, vole i muziku, bolje rastu, bolje cvetaju...
    I na kraju što se tiče pasa i njihove nužde, opet verovali ili ne i psi moraju da "kake"... A gde će to da rade nego u prirodi i na travi... Moja filozofija je uvek bila ko gazi travu i treba da zgazi u ... "pseću kaku "... Sa trave nikad nisam čistio za mojim psom zato što mislim da je to normalno, i svaka "divlja" životinja će da obavi nuždu na travi... i to neće travi da šteti, štetu će joj naneti ljudi koji gaze po njoj...
    I da se osvrnem i na članak... Kada papa kritikuje ljude koji imaju pse a ne decu, a u njegovoj katoličkoj crkvi obavezuje sveštenike na celibat, tzv zavet čednosti, koji je uslov da bi postali sveštenici i po kom ih direktno onemogućava da imaju decu, to je po meni vrhunac nemorala...
    (Som Tojer, 6. januar 2022 09:10)

    # Link komentara

  37. pa tacno. Odlican je psiholog i mudar covek ovaj papa. Taj nagon zasto mnogi ljudi imaju ljubimce koje tretiraju kao bebu ili nezrelo dete, razmazujuci ih i troseci zaludno svo slobodno vreme na/uz njih, a nemaju i ne zele decu, je cista sociopatologija, i simptom opasnih zabluda i poremecenih sistema vrednosti
    (mahatma, 6. januar 2022 09:09)

    # Link komentara

  38. Lenjivice više vole pse jer je manje obaveza oko njih. Ali kad zakuca 38-40 počinje panika a onda depresija. A kad otkuca zadnji čas shvatićete da ste džabe živele.
    (Zapamtite ove reči, 5. januar 2022 21:05)

    HAHAHAHAHA!! Evo ja nemam ni psa jer ne zelim obavezu da ga setam, imam preko 40 i zamisli imam i muza i nikad mi nije bilo bolje jer su ljudi konacno prestali da nas dave pitanjima 'a kad ce decaaaaaa' . Svi vi obozavatelji dece se zapitajte sta vas toliko muci u zivotu da zelite da decu odgajaju ljudi koji ih NE ZELE.
    (Comi, 6. januar 2022 09:07)

    # Link komentara

  39. Neki ljudi više vremena i novaca ulažu u automobil nego u djecu.
    Na kraju krajeva, sama katolička crkva je uvela celibat kako se imovina popova ne bi nasljeđivala nego da sve ostane unutar crkve. Tako da oni najmanje imaju prava spominjati djecu.
    (gulag, 6. januar 2022 08:57)

    # Link komentara

  40. Isti onaj koji podrzava lgbt????? Pa dje ide ovaj svijet sta je ovo
    (Ccc, 6. januar 2022 08:56)

    # Link komentara

  41. Fascinanti komentari, od ovih sto se zalazu za razmnozavanje samo da belaca bude vise od muslimana, do ovoh sto mrze sve koji nemaju decu. Nije bitno sto neko ne zeli, nije bitno sto nema novca, samo da se napravi par komada, pa nek izdrzava komsiluk, rodbina, drzava? Ja sam za to da svako prodje dobro psiholosko testiranje pre nego sto se odluci da ima dete.
    (Hanzo Hasashi, 6. januar 2022 08:52)

    # Link komentara

  42. Imam i dete i psa. Sta sad? Inace, ima nas 8 milijardi, sve smo unistili i zagadili. Ne razumem propagiranje da imamo vise dece. Pre neki dan gledam dokumentarac o Nigeriji, u Lagosu, gradu od 20+ miliona stanovnika, neko naselje gde ljudi zive nad vodom, vrse nuzde velike i male u vodu i onda se kupaju u toj istoj vodi. Moj pas radi isto.
    (Milan, 6. januar 2022 08:52)

    # Link komentara

  43. I sta sad ovo treba da znaci? Svako ko ima psa ili nekog drugog kucnog ljubimca treba da bude spaljen na lomaci mozda? Imam dva sina i psa kojeg dozivljavam kao trece dete koliko vam god to cudno zvucalo. On je jednostavno clan porodice, sinovi ga toliko vole da ja ne mogu da opisem, naravno i on njih, i generalno ta ljubav je obostrana, ljubav koju pas moze da pruzi je po meni odma iza majcinske. Uzmite psa, ko moze i zeli, oplemenice vas, boljeg prijatelja ne mozete da imate, on vas nece razocarati kao sto mogu ljudi, verujte mi.
    (Ja, 6. januar 2022 08:41)

    # Link komentara

  44. Ovo je retka situacija u kojoj se moram složiti sa nekim verskim poglavarom
    (profa, 6. januar 2022 08:35)

    # Link komentara

  45. Bravo...
    (Slavensky, 6. januar 2022 08:32)

    # Link komentara

  46. Što je duže na poziciji pape sve ga više uvažavam i cenim kao čoveka!
    (Zagor, 6. januar 2022 08:29)

    # Link komentara

  47. @lale
    mrzim decu i njihova prava volim samo pse....kako ti ovo zvuči ?
    (Niko&Neko, 05. januar 2022 22:42)

    Meni recimo zvuci da nisi normalan. Da si neko koga treba malo propratiti jer takvi kao ti na kraju uvek naprave neko sra*e. A sto se tice kerova, to je jedno veliko zlo koje je zadesilo ovu planetu, ta vrsta mode.
    (Tor, 6. januar 2022 08:18)

    # Link komentara

  48. Licemer. A podrzava gejeve.
    (Roy74, 6. januar 2022 08:16)

    # Link komentara

  49. Da se nadovezem sa potpuno neprimerenim odnosom prema kucnim ljubimcima (pre svega psima). Cujem zenu pre neki dan u parku kako veselo cavrlja sa psom "Da li je moja beba kakila? Jeste, jeste" I sva odusevljena ceka da joj "beba" potrci u zagrljaj! Naravno da joj nije palo na pamet da pocisti za svojom bebom jer je to njima fuuj.....
    (Kler Frejzer, 05. januar 2022 23:44)

    Vidite gospođo, kao neko ko je imao psa u stanu 17 godina, delio sa njim i dobro i zlo, za vreme bombardovanja ni ja ni brat ni roditelji nismo išli u sklonište zato što njemu to nije bilo dozvoljeno, moram da vam kažem da grešite... Pas postane deo porodice, kao i svaki drugi član te porodice... Možda čak i najomiljeniji, a i za to postoji razlog... Pas ti se uvek obraduje, ne krije emocije, ima mnogo dobrih ali i loših osobina kao i ljudi, ali nema one ljudske najlošije osobine a to su zloba i zavist... zato sam imao običaj da, kada mi neko kaže veži tu džukelu, kažem da je "džukela" karakterna osobina kod ljudi, ovo je pas...
    Nego da se vratim na temu, i ja sam sa mojim psom pričao i verovali ili ne - psi razumeju šta im se kaže mnogo bolje nego mnogi ljudi... I nije nije nenormalno pričati sa psima... Čak po nekim istraživanjima i biljke vole da im se priča, vole i muziku, bolje rastu, bolje cvetaju...
    I na kraju što se tiče pasa i njihove nužde, opet verovali ili ne i psi moraju da "kake"... A gde će to da rade nego u prirodi i na travi... Moja filozofija je uvek bila ko gazi travu i treba da zgazi u ... "pseću kaku "... Sa trave nikad nisam čistio za mojim psom zato što mislim da je to normalno, i svaka "divlja" životinja će da obavi nuždu na travi... i to neće travi da šteti, štetu će joj naneti ljudi koji gaze po njoj...
    I da se osvrnem i na članak... Kada papa kritikuje ljude koji imaju pse a ne decu, a u njegovoj katoličkoj crkvi obavezuje sveštenike na celibat, tzv zavet čednosti, koji je uslov da bi postali sveštenici i po kom ih direktno onemogućava da imaju decu, to je po meni vrhunac nemorala...
    (Som Tojer, 6. januar 2022 08:14)

    # Link komentara

  50. Po Bgd u pune zgrade kerova ,kao da su stenare a ne zgrade za ljude,deca se igraju pobstanovima a pi parkovima kerovi i vrane ,uzas
    (Milorad Savic, 6. januar 2022 08:12)

    # Link komentara

  51. Ljudi koji imaju kučiće kao kućne ljubimce ne znaju koliko kuce obožavaju decu, a i deca njih. Čak i oni koji nemogu imati decu neka udome neko dete pa i kućnog ljubimca i tek tada će osetiti pravu sreću.
    (e, 6. januar 2022 08:06)

    # Link komentara

  52. Papa je ispao kreten. Idi pomoli se
    (MoraRucno, 6. januar 2022 07:59)

    # Link komentara

  53. Mrzim kerove, a i njihove vlasnike. Volim samo decu.
    (lale, 5. januar 2022 22:15)

    Lazes, ne volis ti ni decu!
    (Kalif umesto Kalifa, 6. januar 2022 07:53)

    # Link komentara

  54. Reče Isus, svojim učenicima: Ostavite sve šta imate ovozemaljsko i nemojte imati ništa svoje, nego pođite služiti Ocu Nebeskom. Jer vaš je posao težak, ali i plata je zato vaša, velika na Nebesima. Pa ako vam slučajno kamenčić uđe u sandalu i nju izujte i hodajte bosi i na svom putu, ustrajte i ne posustajte... zato se sveštenici ne trebaju ženiti i imati ništa svoje nego da samo služe Bogu a ne da se bogate i kite sa zlatom i da sakrivaju pedofile i da huškaju na ratove i genocide od Adama i Eve pa do Velike i Nebeske srbije...
    (Biblija, 6. januar 2022 07:51)

    # Link komentara

  55. Iznenadjujuce plitak stav. Imati pse/macke kao ljubimce je upravo potvrda ljudskosti jer su ljudi jedina ziva bica na planeti koja su sposobna za tako sto. To nas odvaja od zivotinja.
    (FYI, 6. januar 2022 07:51)

    # Link komentara

  56. Verovatno nisu hteli da prave decu da popovi nemaju sta da zlostavljaju pa sad popovi ljuti.
    (Drax, 6. januar 2022 07:48)

    # Link komentara

  57. Evropljane to ne zanima,njih zanima alkohol,droga,jeftine zene/muskarci i sto vise alkohola.
    (Bozidar, 6. januar 2022 07:47)

    # Link komentara

  58. bravo za papu,to sam ja odavno primetio
    (Lazar, 6. januar 2022 07:46)

    # Link komentara

  59. Neka on ne brine o ljubavi prema kucnim ljubimcima. Bolje neka brine o "ljubavi" svog svestenstva prema deci.
    (Kobe Bryant, 6. januar 2022 07:45)

    # Link komentara

  60. A koliko ljudi znamo da su usvojili dete.. Usvajajte decu to je nekad bilo normalno. To je lepo,ljudski,humano, korisno..
    (Dusan, 6. januar 2022 07:41)

    # Link komentara

  61. Imati toliko bogatstvo kao što ima Vatikan dok ljudi po celom svetu gladuju, oduzima takodje ljudskost!!
    (Hagbard, 6. januar 2022 07:39)

    # Link komentara

  62. Odrastao sam u kuci, dvoristu, ceo zivot smo imali psa, macku, papagaja, jedno vreme golubove. Volim zivotinje, drage su mi. Ali mislim da su ljudi tj veliki broj krenuli nekako stranputicom, ili su se razocarali u sve oko njih, pa su im zivotinje nekako najbolji prijatelji, menjaju decu, porodicu,sto naravno ne bi trebalo biti tako. Zivimo u virtuelnom svetu, gde nema ni osecanja ni druzenja ni prijateljstva. Drazi nam je lajk nego zagrljaj ili pice sa istom osobom. Sedimo jedni pored drugih i dopisujemo se umesto da pricamo. Da tako je. Nema vise ni porodice ni postovanja. Zato nam ovako i jeste i ovaj svet mora da ode u tri lepe da bi se narod opametio. Nije nas ni korona opametila ni nista.
    (samo realan, 6. januar 2022 07:33)

    # Link komentara

  63. Papo, a možda taj neko ne može da ima decu, ili možda ima, ali su otišli svojim putem i oni su sada usamljeni. Psi nisu krivi.
    (Doki, 6. januar 2022 07:26)

    # Link komentara

  64. Kućni ljubimci upotpunjuju porodičnu idilu i lepa su pojava, medjutim, ovde se radi o drugoj stvari. Pojedini vlasnici stvaraju iluziju da im je pas nešto kao dete, da razume i oseća koliko i čovek... traže zamenu i utehu za nešto, ali ne daju da im se to kaže, iako svako u mimohodu na ulici to shvati u tri sekunde. Imaju sada i ovi sto žive sa lutkama... Tu jos manje posla ima, a isto im je uzvraćena ljubav. Bar tako misle.
    (S21, 6. januar 2022 07:13)

    # Link komentara

  65. I dete i pas.

    Odrastanje deteta uz psa - neprocenjivo.
    bezgranjična ljubav i prijateljstvo za ceo život.
    (3210, 6. januar 2022 07:11)

    # Link komentara

  66. Pametan covek ovaj papa.Pas je za u dvoriste...ko ima dvoriste al drzati psa u stan to je zlostavljanje zivotinja.Pa ti ljudi koji imaju te zivotinje,to je po meni zlostavljnje zivotinja.Pas je zivotinja i ne moze da zivi kao covek jer je jednostavno zivotonja i to je to ima ono neki svoj zivotinjski zivot i tako treba da se ophodimo prema njima a ne da ih drzimo zatvorene po stanovima i ziveti sa njima kao da su osobe.
    (Acko, 6. januar 2022 07:04)

    # Link komentara

  67. Pomodarstvo! Ovde u Francuskoj sve manje psa I macaka! Jer ovde taj hobi mnogo kosta!
    (Kontras, 6. januar 2022 07:00)

    # Link komentara

  68. Imati popove pedofile dokazuje ljudskost…ajde oladi i bavi se svojim najstarijim preduzecem koje ne placa poreze!
    (Jure Kaštelan, 6. januar 2022 06:55)

    # Link komentara

  69. Pse drže uglavnom dokoličari.
    (U pravu je, 6. januar 2022 06:53)

    # Link komentara

  70. pas je plemenita zivotinja, ali definitivno je nacin na koji se savremeno drustvo odnosi prema ljubimcima bolestan. na kucice i ostale se projektuju ljudske osobine i potrebe. teska dekadencija.
    ovde kod nas poseban problem nezakinito drzanje kerova. opusteno ih pustaju bez povodca i bez korpe svuda da jure. izmet mnogi ne ciste. komunalna policija bi mogla milione mesecno da uzme za gradsku kasu samo na tu temu.
    ja volim pse ali nemam nameru da se divim svakom kucetu koje mi pridje, da ga mazim, tetosim, tepam mu... skloni svog kera od mene! nepristojno je. ne zanima tvoje kuce!
    (veverica, 05. januar 2022 22:10)

    Ne znam kako je u drugim gradovima ali u Novom Sadu bukvalno zivimo u psecem izmetu. Kroz neke ulice ne mozes normalno proci od kolicine nagaznih mina. Nemam nista protiv da ljudi imaju pse, ali moraju da ciste za njima.
    (peca, 6. januar 2022 06:50)

    # Link komentara

  71. Briga njega i za pse i za decu. Racunica je jednostavna: manje dece, vise pasa, manje para u crkvenoj kasi. To je problem. Ne sto ljudi setaju pse. Neka svako radi sta hoce i seta koga hoce, svako bira za sebe, al ako to isprazni crkvenu kasu, onda ajmo izjaviti da je problem u psima. Ma kako da ne.
    (Amelia, 6. januar 2022 06:39)

    # Link komentara

  72. Istina.Mudre reci svete stolice.Devojke Zene kupuju sicusne kerove za ornomne pare i umisljaju da im je to dete.Ophode se prema ljubimcu kao prema detetu.Opameti se zenski rode.
    (Indjija 765, 6. januar 2022 06:10)

    # Link komentara

  73. Evo ja nemam decu a nemam ni kućne ljubimce i što će onda reći za mene? A koliko vidim nema ni on tako da mogu reći karavane prolaze a psi laju.
    (gordan, 6. januar 2022 06:09)

    # Link komentara

  74. Planeta se svela na kučiće, mačke i Lgbt-propalitete. Proces odumiranja ide nezadrživo napred...
    (Istrebljivač_Vonjevina, 5. januar 2022 23:44)

    Zapravo to je zato da bi se kontrolisao brz rast populacije. Planeta Zemlja postaje prenaseljena.
    (OutsideTheBox, 6. januar 2022 06:01)

    # Link komentara

  75. a gdje su njegova djeca?
    (maja, 6. januar 2022 06:00)

    # Link komentara

  76. Reče lik koji vjeruje u boga...
    (Logika, 6. januar 2022 05:55)

    # Link komentara

  77. U pravu covek 100%
    (Zoc, 6. januar 2022 05:39)

    # Link komentara

  78. Fakat.
    (non nobis solum, 6. januar 2022 05:34)

    # Link komentara

  79. Evo sad će stotine mladih u Srbiji ovog trenutka da pobiju svoje kerove i da požure da se venčaju i da prave decu i to ne jedno (to se po papi ne računa) nego odma bar dvoje, troje po mogućstvu četvoro ali pet ili šest bi bilo poželjno.
    (Iluminat, 6. januar 2022 05:13)

    # Link komentara

  80. Ja jesam za decu ali način na koji je ovo uradio je neprihvatljiv. Koliko porodica ima kućne ljubimce baš zato što deca to hoće? Koliko ljudi ne želi ili jednostavno nema decu, a nema ni kućne ljubimce?
    Treba on da preporuči svojim sveštenicima da nabave psa ili mačku, a da ostave decu na miru. Možda ih ljubav te životinje ispuni malo, kada im već ne daju da se žene.
    Psi i mačke nemaju nikakve veze sa ovim.
    A tek komentari i onaj majstor što je napisao kako ne viđa rudare da šetaju kerove po ulici. Ti baš znaš ko je rudar na ulici. Stavi čovek šlem sa lampom i obuče radno odelo, zagaravi lice i ide da šeta kera, da bi ti znao da i rudari mogu imati kera...
    (Mai ben rai, 6. januar 2022 05:07)

    # Link komentara

  81. Jedni ljubimce tretiraju kao decu, drugi decu kao kućne ljubimce. Ne znam šta je gore.
    (Rade, 6. januar 2022 04:09)

    # Link komentara

  82. Pravite decu da imaju koga da pelcuju.
    (Bunker nevolje bez dna, 6. januar 2022 03:50)

    # Link komentara

  83. a sto onda katolički popovi nemaju porodice...zvanično bar...I to je greh , zar ne...
    (Dule Šumadinac, 6. januar 2022 03:40)

    # Link komentara

  84. Lele, lele, papa ce mi kaze! To o nemanju dece, a imanju vernih pasa uz skute... Nikako ne ide!
    (Girica, 6. januar 2022 03:17)

    # Link komentara

  85. Da se nadovezem sa potpuno neprimerenim odnosom prema kucnim ljubimcima (pre svega psima). Cujem zenu pre neki dan u parku kako veselo cavrlja sa psom "Da li je moja beba kakila? Jeste, jeste" I sva odusevljena ceka da joj "beba" potrci u zagrljaj! Naravno da joj nije palo na pamet da pocisti za svojom bebom jer je to njima fuuj. Znate, ja sam za mojoj pravom bebom uvek cistila i skupljala djubre. Nikad nije kakio u blizini parka, ali ako se zadesimo negde to skupim vlaznim maramicama i bacim u kantu. Zamislite kad bi punu pelenu ostavila negde u setnji na sred puta? Pa oni bi me prvi iskritikovali zbog toga. Nije ljubimac vase dete, on je samo to: ljubimac. Niste ga nosili u stomaku, strepeli 9 meseci i ostali budni tokom noci zbog grceva... Vi samo volite paznju koju vam on pruza jer mozda drugi to nece.

    On nije samo to- ljubimac, gospodjice ili gospodjo. To je bice koje vas voli vise od samog sebe. Pas vas nikada nece izdati, prodati, ostaviti...dok je primera da roditelji ostave svoje dete ili pak dete zaboravi svoje roditelje- koliko zelite. Ljudi nisu nista bolji niti vazniji od pasa. Naprotiv. Covek je coveku vuk, a vuk vuku nikad covek, jer ne menja cud. Pas i vuk kao sinonim.
    (Mikii, 6. januar 2022 03:07)

    # Link komentara

  86. Da nemam psa ne znači da bih imao još dece. Nikakve veze jedno sa drugim. Uostalom, jedan od razloga zašto imamo psa je ZBOG dece, svakako ne UMESTO dece. Mnogi papini stavovi su dobri, ali ovde je skroz promašio.
    (Zemljoradnik, 6. januar 2022 03:06)

    # Link komentara

  87. Imam ženu, dete i mačku i sad papa treba meni da soli pamet i da kaže da je to pogrešno i da treba da imam šurnajst dece. Medjutim nije pogrešno da horda njegovih pedofila ne mogu da imaju svoju decu ali mogu da siluju tudju. Ne sećam se da je ikada osudio milijardere koji se kupaju u zlatu dok drugi nemaju ni pitku vodu. Ljudi, Berzos zaradjuje 150 hiljada dolara po minuti (pročitao ovde na B92) a vi ovde raspravljate o kučićima. Zar je stvarno toliki problem misliti svojom glavom (a ne papinom)?
    (Iluminat, 6. januar 2022 02:54)

    # Link komentara

  88. Ko ste vi da odredjujete bilo kome šta će imati.
    (Vjhnbnj, 6. januar 2022 02:36)

    # Link komentara

  89. S partnerom, ipak se treba "malo" vise potruditi.
    (floki, 5. januar 2022 21:47)

    Sa svakim partnerom se treba ''malo'' više potruditi...
    (Pasionirani zoofil, 6. januar 2022 02:32)

    # Link komentara

  90. Huh...tako me briga šta ON misli šta JA treba da radim sa SVOJIM životom i kome ću dati ljubav.
    (siki, 5. januar 2022 20:56)


    Njemu je bitno. Sto vise nastancovane dece, vise sirotinje, i vise para za njegovu ekipi. Od pasa ne moze da uzme a rado bi
    (pekiu, 6. januar 2022 02:28)

    # Link komentara

  91. Ovo je prvi put da se složim sa papom.
    Slučaj ove sebične što ne žele da prave decu, dobro je po svet što neće da se reprodukuju.
    (meda, 5. januar 2022 19:47)

    Na prvom mestu, kako to bilo koga pogadja ako neko ne zeli decu? Zato je vase misljenje ispravno a nije ispravno nekoga ko ne zeli decu jel smatra da nemoze da ga kvalitetno podigne? TO nije sebicluk nego procena kao i za sve u zivotu. A koliko vi "nesebicni" dobar posao radite, najbolje se da videti po tome kkao zivimo,kakve su nam moralne vrednosti, kolko postujete zivot (kroz razlicite oblike nasilja) i na kraju, odakle toliko promasenih slucajeva od huligana do kojekakvih prostituki? U pozadini je nesto sasvim drugo,a to je ljubomora na ljude koji su slobodni. U suprotnom, bilo bi vas briga
    (meki, 6. januar 2022 02:21)

    # Link komentara

  92. Imam dvoje dece, ali nikada ne bih nekome nametao kako treba da živi. Ako neki par ne želi decu, i voli pse ili mačke, ko sam bre ja da mu bilo šta određujem? I ko je bilo ko? Popovi su danas sve samo ne ono što bi trebalo. Pevaju "dostojan" najmanje dostojnim, odlikuju zločince i lopove... I tako. Ide život. I kritike jer neko vole pse ili mačke, a nije spreman za decu. Greh.
    (Toto-ko-tunjo, 05. januar 2022 23:07)
    Ok. Ajmo reći da se slažem s tobom. Nagradno pitanje. Ko će tim parovima sa kučićima i općenito lbgt zajednice mirovinu zarađivati ??? Zašto bi moja djeca rintala za takve ? Znači nemaš potomstvo onda se brini i za mirovinu . Čast izuzetcima koji nisu u stanju imati djecu.
    (Flash, 6. januar 2022 02:17)

    # Link komentara

  93. @lale
    mrzim decu i njihova prava volim samo pse....kako ti ovo zvuči ?
    (Niko&Neko, 5. januar 2022 22:42)

    Zvuči veoma zoofilski!!!
    (U našega Rajka golema svirajka, 6. januar 2022 01:51)

    # Link komentara

  94. pas mu ne valja a parada mu je ok
    (Bunker nevolje bez dna, 6. januar 2022 01:43)

    # Link komentara

  95. Levijatan na aparatima! Problem u Srbiji sto su nekad Brak I deca bili pod obavezno, a sad su lutalice zasticenije od dece. Posmatram bahatost vlasnika kucnih ljubimaca, zaista neki ljudi lepo brinu, Ali nemam toleranciju za vlasnike krvolocnih pasa, ne smes ni popreko da ih pogledas. Nadam se uskoro nekom drakonskom porezu za vlasnike bas tih krvolocnih pasa, samo po dzepu, ko dobije dete daj mu pare, ko kupi krvolocnih psa, udari ga porezom po dzepu, a Ako pas napravi bili kakvu stetu, vlasnike u zatvor, ne novcana kazna nego zabrana da I'ma psa bare 10 godina I zatvor, pa TI cuvaj takvog psa I svaka cast drzavi sto daje za decu I treba, a vlasnike opasnih pasa, opasno udarati po dzepu.
    (Luka Laban, 6. januar 2022 01:39)

    # Link komentara

  96. Папа је овде потпуно у праву.
    (Јабучило, 6. januar 2022 01:37)

    # Link komentara

  97. Udomi ti Papo jednog cuka. Videces da je zahvalniji od dece sto si skolovao. A da, izvini nisi, e pa jbg, poslusaj onda one sto su ipak u tome iskusniji
    (Splavar, 6. januar 2022 01:35)

    # Link komentara

  98. Papa nema ni decu ni kucne ljubimce. Sta to onda govori o njemu?
    (logiko, 6. januar 2022 00:39)

    # Link komentara

  99. to sam ja jos davno rekao
    (genijalac, 6. januar 2022 00:34)

    # Link komentara

  100. Istrebljivac vonjevina,

    Vidimo ti bas nisi neko drustveno biće, smetaju ti psi i mačke pa čak i lgbt. Koga ti imaš? Psa? Mačku?Decu? Ah ne nemaš ti vremena ni za šta od navedenog, tebi je kuče mob
    telefon.
    Nije bolest sve sto boli, a tebe očigledno ne boli.
    (lilly was here, 6. januar 2022 00:30)

    # Link komentara

  101. Hromi Daba- Dajbog je imao psa, sv. Sava je imao psa, drugar naš Tito je imao kerevo, čovek najmanje 50 000 živi sa psima, Veliki Štrumf je žešće omašio metu. da ne pominjem njegove sv. Franju, Antonija... a dece niko.
    (doberman, 6. januar 2022 00:30)

    # Link komentara

  102. Nekome je ostao samo taj pas i macka.
    (sasa, 05. januar 2022 22:41)


    Čini mi se da je teks lepo preveden na naš jezik.
    Nije problem da imaš psa ili mačku nego je problem kad zameniš dete psom ili mačkom.
    (Miki, 6. januar 2022 00:11)

    # Link komentara

  103. Papa je još jednom pokazao da je mudar čovek.
    (49, 5. januar 2022 23:48)

    # Link komentara

  104. Nije nikoga prozvao, nego je rekao nesto sto je sasvim u skladu sa zdravim razumom.
    (Vaše ime, 5. januar 2022 23:46)

    # Link komentara

  105. u pravu je delimično - neki ljudi koji imaju pse
    rade to zbog sebe a ne da bi imali psa.
    (Crypto, 5. januar 2022 23:46)

    # Link komentara

  106. Da se nadovezem sa potpuno neprimerenim odnosom prema kucnim ljubimcima (pre svega psima). Cujem zenu pre neki dan u parku kako veselo cavrlja sa psom "Da li je moja beba kakila? Jeste, jeste" I sva odusevljena ceka da joj "beba" potrci u zagrljaj! Naravno da joj nije palo na pamet da pocisti za svojom bebom jer je to njima fuuj. Znate, ja sam za mojoj pravom bebom uvek cistila i skupljala djubre. Nikad nije kakio u blizini parka, ali ako se zadesimo negde to skupim vlaznim maramicama i bacim u kantu. Zamislite kad bi punu pelenu ostavila negde u setnji na sred puta? Pa oni bi me prvi iskritikovali zbog toga. Nije ljubimac vase dete, on je samo to: ljubimac. Niste ga nosili u stomaku, strepeli 9 meseci i ostali budni tokom noci zbog grceva... Vi samo volite paznju koju vam on pruza jer mozda drugi to nece.
    (Kler Frejzer, 5. januar 2022 23:44)

    # Link komentara

  107. Planeta se svela na kučiće, mačke i Lgbt-propalitete. Proces odumiranja ide nezadrživo napred...
    (Istrebljivač_Vonjevina, 5. januar 2022 23:44)

    # Link komentara

  108. UltraBgd89. KAPA DOLE ZA KOMENTAR.LEPO JE COVEK REKAO, ALI KADA VIDIM PO CELOJ EVROPI SA OVIM KUCNIM LJUBINCIMA POSTALA MODA. MOGU SLOBODNO RECI DA ZA KRATKO VREME EVROPA BICE DOMINIRANA OD OVI ZUTI SA AZIJE, A BELA RASA SVE MANJA I MANJA. VELIKO BRAVO ZA PAPU.
    (REKOS, 5. januar 2022 23:41)

    # Link komentara

  109. Pse sam voleo, celo detinjstvo sam ih imao za ljubimce. Zatim sam se zaposlio kao poštar. Ne znam šta je gore, kada me pojuri lutalica ili kada gazda kaže: neće on, on se samo igra. Učinili su da omrznem pse, a još više njihove vlasnike. Papa je u pravu, dođe mi da pređem u katoličanstvo.
    (Poštar, 5. januar 2022 23:37)

    # Link komentara

  110. Kako mi je slatko sto niko ne moze mojim telom da upravlja sem mene. Mogu samo da prdu u prazno tako nemocni.
    (Mima, 5. januar 2022 23:24)

    # Link komentara

  111. Mrzim kerove, a i njihove vlasnike. Volim samo decu.
    (lale, 05. januar 2022 22:15)

    to za kerove mogu da shvatim.
    a ovo drugo..potraži lekara. nije kasno.
    (darvin/knin/karlobag/melburn, 5. januar 2022 23:16)

    # Link komentara

  112. Imam dvoje dece, ali nikada ne bih nekome nametao kako treba da živi. Ako neki par ne želi decu, i voli pse ili mačke, ko sam bre ja da mu bilo šta određujem? I ko je bilo ko? Popovi su danas sve samo ne ono što bi trebalo. Pevaju "dostojan" najmanje dostojnim, odlikuju zločince i lopove... I tako. Ide život. I kritike jer neko vole pse ili mačke, a nije spreman za decu. Greh.
    (Toto-ko-tunjo, 5. januar 2022 23:07)

    # Link komentara

  113. kad bi svi razmisljali na nacin da je vazno da svako voli neko zivo bice, svet bi bio lepse mesto. ne vidim nigde vezu izmedju dece i pasa. dve totalno razlicite stvari za svakog sa zdravim razumom.
    (mb011, 5. januar 2022 23:05)

    # Link komentara

  114. Papo, svaka ti je ko u Njegoša !
    (krugodvojkas, 5. januar 2022 23:04)

    # Link komentara

  115. Konačno da neko nazove stvari pravim imenom. Kao Srbin kažem, Respect za ove Papine reči.
    (UltraBgd89, 5. januar 2022 22:48)

    # Link komentara

  116. Samo ti nemoj da nam pricas o ljubavi prema deci.Zna ceo svet koliko I na koji nacin katolicka crkva voli decu.Posebno musku. I koliko ste zena na lomacama pobili, kojima ste uskrstili pravo da se ostvare kao majke ili od njihove dece napravili siročiće.
    (Žustina, 5. januar 2022 22:44)

    # Link komentara

  117. @lale
    mrzim decu i njihova prava volim samo pse....kako ti ovo zvuči ?
    (Niko&Neko, 5. januar 2022 22:42)

    # Link komentara

  118. Nekome je ostao samo taj pas i macka.
    (sasa, 5. januar 2022 22:41)

    # Link komentara

  119. Moja komšinica "šljegla" sa planine pre 10 god .kupila psa jer hoće da bude napredna,jer njih dosta misle da su nešto posebno što šetaju pse,mačke,kornjače itd..Vide šta rade zapadnjaci pa ih oponašaju,ali jedino ne uočavaju da na zapadu čiste izmet.Te psihičke tegobe što leče pomoću životinja,mogli bi to nekom fizičkom aktivnošću da izleče.Evo primera ja niti jednog rudara,građevinca odnosno fizičkog radnika ne uočavam da šeta pse po gradu.To znači da te životinje drže u zarobljeništvu uglavnom lenjguze.
    (Malo sutra !, 5. januar 2022 22:41)

    # Link komentara

  120. Slažem se. Sjajna osoba. Zato me čudi ova izjava u maniru 'do as i say - don't do what i do'
    (dejan76, 5. januar 2022 22:40)

    # Link komentara

  121. Mislim da je svako pominjanje dece od strane bilo kog pape posle Jasenovca i logora za decu licemerje prve kategorije, RIMokatolička crkva je tokom svoje istorije pobila više dece nego sve dečije bolesti zajedno, setimo se samo Indijanaca, Aboridžana i sve njihove dece, pa reformacije i kontrareformacije, rame uz rame sa njima je i arapska crkva zvana ISLjAM i njen danak u krvi!
    (ban Kulin, 5. januar 2022 22:39)

    # Link komentara

  122. Ja kad ih vidim…par imaju po 30 godina šetaju pse. Misliš se da l je realno…
    (kako da ne, 5. januar 2022 22:35)

    # Link komentara

  123. Mrzim kerove, a i njihove vlasnike. Volim samo decu.
    (lale, 05. januar 2022 22:15)

    Jadan ti kad živiš sa mržnjom prema bilo kome i bilo čemu. Žalim te iskreno.
    (Danilo, 5. januar 2022 22:34)

    # Link komentara

  124. Papa je Boziji covek a ovo u vezi ove price potpuno je u pravu, molimo se za oporavak pameti i duha kod mnogih u danasnje vreme.
    (Dragan, 5. januar 2022 22:33)

    # Link komentara

  125. Ali zato je izivljavanje desetina hiljada njegovih "kolega" nad maloletnom decom i zataskavanje istine o tome ispravno i nimalo sebicno.
    (Rodja, 5. januar 2022 22:28)

    # Link komentara

  126. u pravu je.mnogim ljudima zivotinje menjaju decu.i to nije normalno.bolesno je
    (bloudnik, 5. januar 2022 22:25)

    # Link komentara

  127. ziva istina osim ako ne mogu da imaju dece. . .dvojendede svi ko moze i nikako vise plus 1 psa
    (dogodine do Prizrena dogodine do Knina, 5. januar 2022 22:23)

    # Link komentara

  128. Rizikujem da mi ne objave komentar ali da probamo:
    Našao se ko će da priča o deci, čovek koji se u ime nepostojećeg bića odrekao potomstva, čija crkva je poznata kao pedofilska i ne kažnjava svoje popove zbog toga već zataškava slučajeve?! Znači poslednja osoba na planeti koja treba da priča o ovoj temi. Em nemaš decu, em veruješ u Deda Mraza, em namećeš svoje zatucano mišljenje ostatku planete.
    Imam troje dece, tako sam odabrala. Ako neko ima psa i hoće da ga kupa, šiša, oblači - njegova stvar. Isto kao što je ovaj čovek odabrao da živi takav život, tako isto neko može da živi sa ljubimcem. Svako bira u šta će da veruje, kako će da živi i sa kim. Neko sa Bogom, neko sa decom a neko sa psom.
    (ahahaha, 5. januar 2022 22:22)

    # Link komentara

  129. Normalno. Ovo samo ne kontaju ljudi koji i nemaju bas zdravog razuma. Kad vidim da psima oblace odelca, slave im rodjendane (?!), stavljaju prava zivotinja ispred ljudskih prava, nije mi bas jasno kuda ovaj svet ide.
    (Ljubisa Livac, 5. januar 2022 22:21)

    # Link komentara

  130. Mrzim kerove, a i njihove vlasnike. Volim samo decu.
    (lale, 5. januar 2022 22:15)

    # Link komentara

  131. konacno je rekao pravu stvar.ovi kulaci dojadise sa kerovima fujjj
    (nekoliko, 5. januar 2022 22:13)

    # Link komentara

  132. Imamo dvoje dece predtinejdzerskog uzrasta i macku. Radimo na stresnim poslovima, nikada nismo kuci pre pet. Nemamo nikakvu pomoc, pocevsi od kucnih poslova do pomoci oko skolskih obaveza. Pritisak na poslu nam uzima i poslednji atom snage, a kod kuce tek cekaju velike obaveze. Skola je posebna prica. Macka mi u svemu tome oduzme najmanje vremena. Deca tu i tamo dovedu i drugare, pa nas ponekad, pri povratku sa posla, doceka prava gungula. Ne znam kako postizu oni sa vise dece, ali mi sa dvoje u ovakvim okolnostima, jedva izdrzavamo. Ako muz i zena nemaju nikakvu pomoc, a pri tome su vec i u ozbiljnijim godinama, i jedno dete je sasvim dovoljno. Ljubimac u ovoj prici dodje nekako usput.
    (makis73, 5. januar 2022 22:11)

    # Link komentara

  133. pas je plemenita zivotinja, ali definitivno je nacin na koji se savremeno drustvo odnosi prema ljubimcima bolestan. na kucice i ostale se projektuju ljudske osobine i potrebe. teska dekadencija.
    ovde kod nas poseban problem nezakinito drzanje kerova. opusteno ih pustaju bez povodca i bez korpe svuda da jure. izmet mnogi ne ciste. komunalna policija bi mogla milione mesecno da uzme za gradsku kasu samo na tu temu.
    ja volim pse ali nemam nameru da se divim svakom kucetu koje mi pridje, da ga mazim, tetosim, tepam mu... skloni svog kera od mene! nepristojno je. ne zanima tvoje kuce!
    (veverica, 5. januar 2022 22:10)

    # Link komentara

  134. BOLJU I PRAVEDNIJU IZJAVU NISAM CUO NI OD JEDNOG NE SAMO PAPE NEGO I PRESTAVNIKA DRUGI VERA ISTO I OD POLITICARA, AKO OVAKO SE NASTAVI SA KUCNIM LJUBINCIMA NAROCITO U EVROPI, BRZO CE U NASEM KONTINENTU OVI ZUTI SA AZIJE BITI APSOLUTNA VECINA. VELIKO BRAVO ZA PAPU SVAKA MU CAST.
    (REKOS, 5. januar 2022 22:07)

    # Link komentara

  135. Nista nije slagao. Ljudi su sve vise sebicni i bezobrazni… gube dusu i samim Tim sebe.
    Egoizam je zlo.
    (SrbinMusliman, 5. januar 2022 22:06)

    # Link komentara

  136. "Katoličkim sveštenicima je zabranjeno da se žene i da imaju decu iz jednostavnog razloga. Fizički i emocionalno bi bili zauzeti brigom o porodici i ne bi imali dovoljno vremena da se posvete drugima (vernicima). "Posao sveštenika" traži odricanje, punu posvećenost veri i ljudima. Ženidba i deca bi uslovno rečeno, bili sukob interesa.
    (Hipo, 5. januar 2022 21:33)"
    Bolje bi bilo da se posvećuju svojoj deci nego što se "posvećuju" tuđoj.
    (Legionar, 5. januar 2022 22:06)

    # Link komentara

  137. A da se igrate sa decom "igrica" je stvar koja ne remeti hriscanske kanone.....
    (Porucnik Drebin, 5. januar 2022 22:04)

    # Link komentara

  138. Psi su plemenita bica,za razliku od vere koju predstavljas i u ime koje su milioni ljudi najstrasnije stradali!
    (inat, 05. januar 2022 19:35)

    Slažem se. Ali vlasnici slabo čiste za njima. Nisu svi takvi, ali većina danas ima ljubimca iz pomodarstva, a ne zbog toga što voli životinje. Kao i svako živo biće, ljubimac traži pažnju, brigu i ljubav, a ne da ga neko kada mu dosadi izbaci napolje. Izvode pse u školska dvorišta gde psi vrše nuždu i bez namere da pokupe za njima.

    Dakle, nije problem u ljubimcima, nego u vlasnicima.
    (maxy, 5. januar 2022 22:02)

    # Link komentara

  139. Svaka mu rec na mestu!!!!
    (Miami, 5. januar 2022 22:01)

    # Link komentara

  140. Oduzimaju i onoliki manijaci u crkvi pa im se oprosti
    (Šumadinac Bre, 5. januar 2022 21:57)

    # Link komentara

  141. Pre svega bi trebalo dozvoliti katolickim svestenicima da mogu da se zene i imaju decu.
    (Milosav, 05. januar 2022 20:16)

    Katoličkim sveštenicima je zabranjeno da se žene i da imaju decu iz jednostavnog razloga. Fizički i emocionalno bi bili zauzeti brigom o porodici i ne bi imali dovoljno vremena da se posvete drugima (vernicima). "Posao sveštenika" traži odricanje, punu posvećenost veri i ljudima. Ženidba i deca bi uslovno rečeno, bili sukob interesa.
    (Hipo, 05. januar 2022 21:33)

    Aha, al kad bi se zezali. Katoličkim sveštenicima je zabranjeno da se žene i imaju decu iz vrlo praktičnog razloga - nasledstva. Katolički kler je bio najbogatiji sloj ljudi a kad bi imali ženu i decu, bogatstvo bi ostajalo njima a ne crkvi. Plus bi bilo raznih spletki od strane njihovih žena kao na rimskim dvorovima, pa su odlučili da to eliminišu.
    (Danilo, 5. januar 2022 21:56)

    # Link komentara

  142. Pa upravu je donekle, ja sam misljenja da porodica mora da se sastoji i od dece i od kucnih ljubimaca.
    (Washington, 5. januar 2022 21:55)

    # Link komentara

  143. Sve na ovom svetu ljudi rade zbog sebe, privreda, zdravstvo, skolstvo, bas sve je za nas i nasu decu. I ta bica su za nas. Pruzamo im malo paznje i ljubavi. To su promili , kad nesto radimo za nase ljubimce, a i to je opet zbog nas ljudi. Sta je sa onima koji ni to malo nemaju, nego samo mrvice. Ljudi ima mnogo vise nego pasa i macaka. Koliko ih je u vasem kraju napustenih i tuznih. Na prste ih mozete prebrojati a nekima ipak smetaju. Pomozite i njima. O deci brine celo drustvo, ceo sistem postoji zbog toga. Negde je on manje, negde vise uspesan. Ta bica su van sistema, tek poneka organizacija ili pojedinac brinu o njima i to nekom smeta.
    (q, 5. januar 2022 21:49)

    # Link komentara

  144. sve možeš da mi diraš ali kerove nikako! :D
    (Mislav, 5. januar 2022 21:48)

    # Link komentara

  145. Lenjivice više vole pse jer je manje obaveza oko njih. Ali kad zakuca 38-40 počinje panika a onda depresija. A kad otkuca zadnji čas shvatićete da ste džabe živele.
    (Zapamtite ove reči, 05. januar 2022 21:05)
    Kakav glupander, još uvek nekapirraš da su deca samo pozajmljena. Ulazeš u njih 20-25 godina i onda nestanu iz tvog zivota a veoma često ti ni hvala nekazu.
    (u inat Srbima, 5. januar 2022 21:48)

    # Link komentara

  146. Mladi covek/zena koji je vlasnik psa je u najvecem broju slucajeva krajnje nesposoban da odrzi funkcionalnu vezu sa partnerom. Zbog toga tu vezu menja s zivotinjom koja ga/je bezuslovno voli. Neimanje dece je samo posledica te nemogucnosti da stavis nekog drugog i njegove potrebe ispred sebe. Sa zivotinjom je lako - daj mu da jede, prosetaj ga - i gleda te ko u boga. S partnerom, ipak se treba "malo" vise potruditi.
    (floki, 5. januar 2022 21:47)

    # Link komentara

  147. Neka radi ko šta hoće, neki ljudi imaju pse umesto dece ako misle da je to ispravno. Samo dovedite više vlasnike u red da ne maltretiraju svojim ljubimcima i ljubavlju prema psima ostale ljude.

    Cisti za svojim ljubimcem, nemoj zauzimati ceo park sa ljubimcem da deca nemaju gde da se igraju, nemoj izvoditi psa ispred zgrade da se olaksa u 6 ujutru i dopustiti mu da laje, vodi racuna da ne laje mnogo u stanu, nemoj praviti kucice lutalicama i hraniti ih ispred stambenih zgrada.

    Ovo je najosnovnija kultura ponasanja, pa sto se tice mene ako ovo funcionise moze ko god hoce da ima koliko hoce pasa umesto dece. Nažalost, ovo ne funkcionise, upravo suprotno.
    (Goran, 5. januar 2022 21:47)

    # Link komentara

  148. Tako jos uvek lozis svoju latinoamericku sirotinju…svi po desetoro dece,a nemaju ‘leba da jedu…jedino sto te interesuje je da ih je sto vise da svake nedelje odvoje od usta i posalju tebi u Varikansku banku i poslednji dinar…nema ljudi..nema novca?!
    (inat, 5. januar 2022 21:43)

    # Link komentara

  149. Psi su pripitomljene zveri. Čim su u čoporu vidi se njihov mentalitet, sa alfa mužjacima . Mene su pocepali. Inače imam dva šarplaninca i imamo vrhunski odnos. Ali, kerovi su pripitomljene divlje zveri, a deca su nepripitomljeni ljudi. Pas ima svoju evoluciju. Vlasnici pasa da više vode ljubav i samim tim imaće humanoidne igračke.
    Skoro svi savremeni naučnici, i filozofi imaju više dece nego pasa. I nije stvar u parama, nego u tati i mami.
    Lepo je to rekao papa, s tim što se kosi sa neoliberalima.
    (Petar Gavrilović, 05. januar 2022 21:23)

    lepo je da si se ti kao gama mužjak snašao u čoporu i da imate neki odnos.
    verujem da nisi gladan.. uprkos situaciji.
    btw..i ja imam psa. delimo uspešno alfa ulogu već 10 godina ;)
    (azija, 5. januar 2022 21:42)

    # Link komentara

  150. Pa, gde su tebi deca, papo? :D
    (politički nekorektan, 5. januar 2022 21:36)

    # Link komentara

  151. drzite decu dalje od popova i obrnuto.
    (singrrr!, 5. januar 2022 21:35)

    # Link komentara

  152. Ko ste bre vi da sudite?? Pogledajte sebe, ko ste i šta ste, i u sta ste pretvorili ovaj svet!
    (Limitless, 5. januar 2022 21:33)

    # Link komentara

  153. Pre svega bi trebalo dozvoliti katolickim svestenicima da mogu da se zene i imaju decu.
    (Milosav, 05. januar 2022 20:16)

    Katoličkim sveštenicima je zabranjeno da se žene i da imaju decu iz jednostavnog razloga. Fizički i emocionalno bi bili zauzeti brigom o porodici i ne bi imali dovoljno vremena da se posvete drugima (vernicima). "Posao sveštenika" traži odricanje, punu posvećenost veri i ljudima. Ženidba i deca bi uslovno rečeno, bili sukob interesa.
    (Hipo, 5. januar 2022 21:33)

    # Link komentara

  154. Psi su pripitomljene zveri. Čim su u čoporu vidi se njihov mentalitet, sa alfa mužjacima . (Petar Gavrilović, 05. januar 2022 21:23)

    Baš si lepo opisao ljude. Pripitomljene zveri čiji se mentalitet najbolje vidi kad su u čoporu.
    (Berliner, 5. januar 2022 21:32)

    # Link komentara

  155. Interesantno kako su najveci "branioci" pasa agresivni ljudi. Stalno imaju potrebu da iskazu sta bi uradili nekome ko bi ugrozio na neki nacin njihovog psa iako to niko ne radi.
    (Miki, 5. januar 2022 21:30)

    # Link komentara

  156. Reče osoba koja se svesno i dobrovoljno odrekla dece i porodice.
    (Berliner, 5. januar 2022 21:30)

    # Link komentara

  157. Svaka čast za ovu izjavu!!!!! u principu većina to misli ali ne sme da kaže da ga ne razapnu ovi levatijani ili kako se već zovu!!!!
    (ognjen, 5. januar 2022 21:27)

    # Link komentara

  158. APSOLUTNO DECA SU ISPRED SVEGA,PA LJUDI NEMA VECE BOGATSVA OD ZDRAVE DECE ZA RODITELJE U CELJOJ PLANETI. A STO SE TICE KUCNI LJUBIMCA I ONI IMAJU SVOJE RODITELJE I DRUZINU I SVOJ SVET.
    (REKOS, 5. januar 2022 21:25)

    # Link komentara

  159. Bravo papa, majstore!
    (lale, 5. januar 2022 21:24)

    # Link komentara

  160. Psi su pripitomljene zveri. Čim su u čoporu vidi se njihov mentalitet, sa alfa mužjacima . Mene su pocepali. Inače imam dva šarplaninca i imamo vrhunski odnos. Ali, kerovi su pripitomljene divlje zveri, a deca su nepripitomljeni ljudi. Pas ima svoju evoluciju. Vlasnici pasa da više vode ljubav i samim tim imaće humanoidne igračke.
    Skoro svi savremeni naučnici, i filozofi imaju više dece nego pasa. I nije stvar u parama, nego u tati i mami.
    Lepo je to rekao papa, s tim što se kosi sa neoliberalima.
    (Petar Gavrilović, 5. januar 2022 21:23)

    # Link komentara

  161. Dok "progresivni" belci radije cuvaju pse i macke umesto dece, Afrikanci, Azijci i ostali se razmnozavaju ko ludi. Evo jedne neverovatne cinjenice: DR Kongo je 1960 godine imao 15 miliona stanovnika (manje od SFRJ) a danas ima 90 miliona. Sami procenite kakva buducnost ceka Evropu...
    (LOL, 5. januar 2022 21:22)

    # Link komentara

  162. U pravu je, covek je vrlo realan, danasnja zapadna civilizacija tome stremi.Preci su im psi i macke od dece, zaposeli su decja igralista i uneredjuju ih.Jednom sam detetu 2 sata prala patike jer je ugazilo na skolskom igralistu u psece g...., naravno koje nije baceno u smece. Zato ce Azijski narodi to da nadoknade, Kinezi i Muslimani, Evropa i bela Amerika nestaju polako i sigurno, plus jos propagiranje LGBT i sex i grad kulture zivota.....
    (Ceca, 5. januar 2022 21:21)

    # Link komentara

  163. Koliko ih On ima pa soli drugima pamet?
    (Natalija, 05. januar 2022 19:43)

    Očigledno si neupućena. Crkvenim licima katoličke vjeroispovjesti nije dozvoljen brak za razliku od pravoslavnih.
    (Nexus, 5. januar 2022 21:18)

    # Link komentara

  164. Rođaka počela da se bavi šišanjem pasa u malom gradu u Srbiji. Za nekoliko meseci je postala bogata.
    (Randy Marsh, 5. januar 2022 21:17)

    # Link komentara

  165. Kaže onaj što nema ni dece ni psa.
    (Hipo, 5. januar 2022 21:15)

    # Link komentara

  166. Najtezi posao na svetu je podizati decu, tu nema odustajanja, nema odmora. Dete odraste i postane zasebna licnost, cesto, ma sta cesto, uvek se zbog neceg sukobljava s roditeljem, jer ako je dusevno zdravo ima svoju pamet i svoje ideje, a ako nije, ne dao Bog, e onda je kao biljka... Ili zivotinja.
    Mnogim ljudima treba spas od usamljenosti, kriterijumi za,podizanje dece su visoki, sve je to istina.
    Svejedno, od decijeg osmeha i zagrljaja nema boljeg leka!
    (Garavi, 5. januar 2022 21:11)

    # Link komentara

  167. Reci bozijeg suzbenika treba postovati. Sto se pasa ljubimaca tice, treba uvesti svakom vlasniki obavezu da da jednom godisnje opere jedan kontetejner za smece. Radnici koji recikliraju smece nisu duzni da ciste njihov izmet.
    (Mile, 5. januar 2022 21:07)

    # Link komentara

  168. Ovo Vam nije trebalo. Veoma neodmerena izjava.
    (Aleksa, 5. januar 2022 21:06)

    # Link komentara

  169. Lenjivice više vole pse jer je manje obaveza oko njih. Ali kad zakuca 38-40 počinje panika a onda depresija. A kad otkuca zadnji čas shvatićete da ste džabe živele.
    (Zapamtite ove reči, 5. januar 2022 21:05)

    # Link komentara

  170. Sve je vise samaca koji su samci ili po sopstvenom izboru ili zbog preokupiranosti poslom ili zbog nemogućnosti da nađu odgovarajućeg partnera ili iz uslovno rečeno sebičnosti odnosno komoditeta. Ljudi se potrose na poslu i nemaju energije za nove napore kad dođu kući, trebaju mir i odmor a ne ciku, vrisku, gungulu. Imati decu je velik napor i mnogo odricanja čak i kad su deca zdrava, bistra i normalna. Ali mnogo je dece sa raznim problemima, od problema sa raznim sindromima, poremećajem pažnje, autizam, nemirnost, sa problemima ucenja i koncentracije, sa problemima disleksije i onda treba uzasno mnogo napora da se postignu ostednji rezultati u školi. Ima dece sa Daun sindromom, ili zdravo dete se razboli od neke teske bolesti, ili dete treba preveliku brigu i negu zbog posebne ishrane ili jos gomila raznih problema koji se pojavljuju u odrastanju i vaspitanju. Ljudi iscrpljeni na poslu nemaju snage za dodatne velike napore. A još kad vide kako su deca nezahvalna i kako se loše odnose prema roditeljima, koliko iskorištavaju roditelje a kad roditelji odu u penziju i zatrebaju pomoć onda retki pomažu. Kad sve to vide ljudi često odluče ostati sami. A samci često uzmu nekog ljubimca, mače ili kuče i zive mirno bar nakon posla. Ne treba da se osuđuje te ljude jer oni najbolje znaju kakv imaju kapacitet. Da li treba da donesu decu na svet a onda ih ostave i daju drugima na teret a deca tada pate zbog odbačenosti i pate za roditeljima.
    (nije lako, 5. januar 2022 21:02)

    # Link komentara

  171. Ovo je najnapredniji Papa u ovom veku.
    (Vojislav, 5. januar 2022 21:01)

    # Link komentara

  172. Slažem se da pas nije zamena za dete. Slažem se da neki ljudi preteruju sa svojim psima. Slažem se da je glupo što sada postoji cela industrija igračaka za pse (kojima su dovoljni loptice, frizbi i konopac za nadvlačenje). Takođe, istina je da neki ljudi jednostavno ne mogu da imaju decu (bilo zbog biologije ili zbog teškoća oko usvajanja), te tako staviti sve vlasnike pasa u isti koš po mom mišljenju nije u redu. Ne uzimaju svi ljudi pse zbog sebičluka, takav način razmišljanja je i pogrešan i kontraproduktivan.

    Sa druge strane, što se dece tiče, primetio sam jedan ogroman i zabrinjavajući problem a to je da neki ljudi imanje dece danas posmatraju kao stvar prestiža i misle da je dovoljno to što ga naprave. Neko je već pomenuo, koliko ima slučajeva da dete urla, plače i pravi gluposti dok roditelj nezainteresovano bulji u telefon? Ili, još gore, da malom detetu da bulji u telefon. Ljudi koji misle da je posao vrtića, škole ili vojske da im vaspitava decu, dok će roditelji samo da se hvale kako ih imaju i kako su oni super zbog toga. A kad dete neizbežno izraste u debila, onda su svi drugi krivi. Takvi ljudi mi se gade i prave mnogo veću štetu za društvo nego ijedan vlasnik pasa. Nisu svi ljudi za roditeljstvo i ti bolje neka čuvaju pse. Ili najbolje je da ne čuvaju nikog.
    (Ser Kokeza od FSS-a, 5. januar 2022 21:00)

    # Link komentara

  173. Da li katolički sveštenici smeju da imaju domaće ljubimce, na primer pse? Ne zajebavam, pitam.
    (Bumbar, 5. januar 2022 21:00)

    # Link komentara

  174. Samo kad ga vidim nije mi dobro, daleko bilo.
    (Ja, 5. januar 2022 20:59)

    # Link komentara

  175. Ne mogu pse da iskoriste poglavari katoličke crkve, zato se i žale.
    (Sale, 5. januar 2022 20:59)

    # Link komentara

  176. Jer su psi i mačke daleko manje zahtevni od dece. Imati decu je izuzetno zahtevno u svakom smislu - pogotovo ako se potrudimo da od te dece nešto i bude. U poređenju sa detetom, imati psa je vrlo jeftino i lako. A ljudi danas ne vole ništa teško i skupo.
    (Jole, 5. januar 2022 20:58)

    # Link komentara

  177. Kada vidim ko sve ima decu i kako ih (ne)vaspitavaju, ne bi im dao ni kornjaču u akvarijumu da gaje. Generacije besnih, agresivnih i bezobraznih derišta, zaštićenih do maksimuma od bilo kakvih posledica za svaku uređenu glupost je najbolji pokazatelj ko ih pravi i rađa.
    (pr, 5. januar 2022 20:57)

    # Link komentara

  178. Tacno. Ne mozes sa psom razgovarati na intelektualne teme. Ali verovatno vecina ljudi to ni ne ume.
    (da, 5. januar 2022 20:56)

    # Link komentara

  179. Huh...tako me briga šta ON misli šta JA treba da radim sa SVOJIM životom i kome ću dati ljubav.
    (siki, 5. januar 2022 20:56)

    # Link komentara

  180. U pravu je Sveta Stolica.
    Poplava kučkoljubaca i devojaka koje umesto da šetaju decu, šetaju nekakve udomljene kučiće i mačiće.

    Dokolica i odrcanje odgovornosti u infantilnom i potrošačkom društvu. Surogat materinstvo.

    Setite se kako su pričali apostoli dekadencije: "Zašto da proizvodimo, kad možemo da uvozimo?"

    Sve je naopako i dekadentno postalo, zato ćemo i da propadnemo ako se ne uozbiljimo i odrastemo. Kao civilizacija.

    Tačka.
    (kvasac, 5. januar 2022 20:48)

    # Link komentara

  181. Ceo zivot imsm pse . Volim ih.
    Imsm i dete i volim ga.
    Volim i drugu decu i druge pse i to je to
    (stonoga, 5. januar 2022 20:48)

    # Link komentara

  182. VB@ Ne moze ni od ljudi i njihove pokvarenosti.
    (Hanzo Hasashi, 5. januar 2022 20:47)

    # Link komentara

  183. Ako ne možete da imate decu, usvojite ih. Domovi su puni nedužne dece koja imaju pravo na sreću.
    (ex motorista, 05. januar 2022 20:21)
    Ako ti imas samo jedno ili dvoje dece usvoji i ti jos jedno, domovi su puni neduzne dece koja imaju pravo na srecu!
    (CCgor, 5. januar 2022 20:46)

    # Link komentara

  184. iako mi papa nije favorit ovdje mu cestitam na izjavi. Ljudi koji imaju pse, macke ili ostale zivotinje su u stvari naj gori neprijatelji tih zivotinja gdje prave od njih svoje zavisnike i robove. Puno puta se pitam kako takvi ljudi mogu imati mirnu dusu a istovremeno vezu drugo zivo bice da im ne pobjegne. To su uopste ne razlikuje od majmuna i simpanza gdje je to zabranjeno ili lovca koji ubija zivotinje. I ima papa pravo vi ste veliki egoisti
    (Zelja mi je da vas umjesto vasih zivotinja vezane setam gradom, 5. januar 2022 20:42)

    # Link komentara

  185. citiram druga,
    kada bi se isus vratio na zemlju i rekao svim kvazi vernicima, da novac nije sreca i da ga se odreknu, oni bi ga odmah razapeli na krst.

    nema istinitije recenice od te.
    (wlado, 5. januar 2022 20:41)

    # Link komentara

  186. Prvo vladike, katoličke sveštenike pa onda neka pita običan narod za decu. Psi i deca nisu isto i ljudi ih ne uzimaju umesto dece. Uostalom, ima mnogo više porodica sa decom nego samaca koji imaju kućne ljubimce.
    (Veterinar, 5. januar 2022 20:39)

    # Link komentara

  187. Covek je 100% u pravu i nije u redu da se izvrce smisao njegove recenice. Covek prica o ljudima koji svesno menjaju decu za pse. Ne govori o onima koji ne mogu da imaju dece iz milion razloga. Znaci, zdrav si prav si, neces obavezu oko deteta ali zato rado prihvatas obavezu oko psa. Ispada da je obaveza OK, ali sve dok ne moze nista da ti kaze i dok te gleda kao boga. Po meni je to krajnje sebicno. Na takve sam uvek gledao kao na chudake i frikove. S druge strane, sto rece neko dole oni covecanstvu cine uslugu sto se ne razmnozavaju.
    (Igor, 5. januar 2022 20:34)

    # Link komentara

  188. Prvo svaki normalan par nikad ne bi decu zamenio sa psima jer to je bolesno i jednostavno nije prirodno naravno ukoliko mogu da imaju decu. Drugo ovi sto nikad nisu psa imali i komentarisu kako na sve strane dzukele preporucio bih im jedno mesec dana da uzmu nekog psa da vide koja je to pozitivna energija. Deca su naravno najvrednije u zivotu sto covek moze da ima i to je nezamenljivo svako normalan zeli da se ostvari kao roditelj a pas je tu dodatno da unese vedrinu u porodicu.
    (vld, 5. januar 2022 20:34)

    # Link komentara

  189. Potpuno pogrešno povezivanje - odnos prema ljubimcima nema nikakve veze sa odlukom da neki ima ili ne decu.

    Evo,u komentarima se javljaju ljudi koji nisu mogli da imaju dece a imali bi psa svakako,ljudi koji su nabavili ljubimca baš zbog dece itd.
    Svakako ima i penzionera koji imaju potrebu da brinu o nekom i nije im dovoljnon da se poigraju sa unučetom jednom nedeljno- kao što im je potreban šah,preferans,domine ...
    Šta je u tu loše?

    Imam troje dece - bolje da mi deca rastu sa ljubimcima nego da postanu zavisnici od igrica i društvenih mreža.

    Ljubimac u kuci je vapaj čoveka za pomoc - pokušaj ponovog uspostavljanja veze sa prirodom koje smo deo a od koje se sve više udaljavamo.

    Naš um je blago koje imamo ali može da postane i prokletstvo ako ignorišemo činjenicu da dmo deo prirode.

    Nismo roboti.
    (Komša, 5. januar 2022 20:34)

    # Link komentara

  190. Tragikomicno je da poglavar jedne od najpedofilskijih institucija na svetu poziva ljude da prave decu.
    (Arthur Dent, 5. januar 2022 20:33)

    # Link komentara

  191. Lažna dobrota i foliranje
    (brainstorm, 5. januar 2022 20:33)

    # Link komentara

  192. Verovati u bajke napisane i prepisivane 2000 godina koje prepričavaju neki izlapeli namazani prevaranti je sa druge strane potpuno ljudski.
    (Bravo na ljudskosti, 5. januar 2022 20:33)

    # Link komentara

  193. Reče čovek koji se orekao seksa i nasledstva.
    (Nikola, 5. januar 2022 20:31)

    # Link komentara

  194. Ortodoksna religija i zastareo pogled na svet. Biću kulturna, pa neću napisati šta zaista mislim.
    (Su, 5. januar 2022 20:27)

    # Link komentara

  195. Sve je ovde jasno. Svi znamo da pape "vole" decu. Ako me razumete.
    (Dr Mr, 5. januar 2022 20:26)

    # Link komentara

  196. Nemoj ti o djeci, molim te! Boston, Irska, itd.
    (maštar, 5. januar 2022 20:24)

    # Link komentara

  197. Jedna grupa online mrzitelja svega i svačega odvajkada (normalno svega osim pasa,za ostale životinje ih boli mogu sve da ... sutra,humano nema šta) su upravo ovi pojedini neumorni komentatori i komentatore (ne to nisu svi koji imaju psa velika većina nisu takvi ) patološki bolesni ljudi i koji stavljaju psa ispred ljudskog bića ,a to nije normalno
    Plus vise 24 sata online ne netu i gde god mogu pišu komentare gde mrze sve a pse dižu u nebesa ,jadni psi sa takvim bolesnim ljudima gde drže jadne pse u stancicima ,oduzimaju im slobodan život i misle da je to humano ne nije jbt.
    (Volim sve životinje i volim sve ljude koji su "ljudi" bez obzira ko su sta su šta rade gde žive itd !!, 5. januar 2022 20:24)

    # Link komentara

  198. Ali psi imaju bolju dusu od ljudi i cistija usta...
    (Primo Victoria, 05. januar 2022 20:02

    Znacu u pravi je papa?
    (Olovo, 5. januar 2022 20:23)

    # Link komentara

  199. Što mi ker više smrdi to lepše zaspimo pored njega žena i ja
    (Riskeee, 5. januar 2022 20:22)

    # Link komentara

  200. Moja kuca samo meni ne smrdi!
    (Psoljubac, 5. januar 2022 20:22)

    # Link komentara

  201. Ako ne možete da imate decu, usvojite ih. Domovi su puni nedužne dece koja imaju pravo na sreću.
    (ex motorista, 5. januar 2022 20:21)

    # Link komentara

  202. Svud se on trpa
    (mestro, 5. januar 2022 20:21)

    # Link komentara

  203. Franjo, moja deca vole pse.
    (Juho, 5. januar 2022 20:21)

    # Link komentara

  204. Nadoknadice muslimani sta se brine covek ne razumem. Ima ko hoce.
    (Če ge vara, 5. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  205. Zapravo pravi sebičluk je praviti decu po svaku cenu, znajući da će isto da se muči u životu u ovom mračnom i nepravednom svetu.
    (sulja, 5. januar 2022 20:18)

    # Link komentara

  206. Rece covek iz te crkve ciji su popovi silovali i ubijali u ime vere?
    Kad bi Isus mogao da vidi danasnji Vatikan optocen svilom i kadifom, sam bi se razapeo...
    (C i n i k, 5. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  207. Treba imati I decu I pse bar je tako oduvek bilo...Inace neka vas ne Cudi sto Ima svuda toliko pasa,ljudi ne znaju vise da se socijalizuju medjusobno najlakse je imati psa Koji uvek Radi sve Kako vlasnik zeli mnogo je teze imati pravog prijatelja od koga cete ponekad dobiti I kritiku za razliku od psa Zar ne?
    (Veverica, 5. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  208. Није примерен оволики степен мржње у коментарима појединаца који заборављају хришћанску уређеност католичке или православне цркве по питању целибата свештенства или монаштва. Како можете очекивати да католички свештеници или православни монаси “праве децу” кад су се обавезали да се једино посвете Богу и хришћанској науци?!
    Можете бити атеисти или агностици али сваки неистомишљеник по било којој теми заслужује мало више поштовања а камоли “отац” више од 1.1 милијарде католика. … и да папа је у праву - многи имају више стрпљења са псима и мачкама из комшилука али не и са малишанима из исте зграде…
    (дија-спора, 5. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  209. O, "NEPOGREŠIVI", reci nam, koliko je ljudskosti bilo u NELJUDSKOM ponašanju tvojih sledbenika u NDH?
    (sturmmann, 5. januar 2022 20:17)

    # Link komentara

  210. Pre svega bi trebalo dozvoliti katolickim svestenicima da mogu da se zene i imaju decu.
    (Milosav, 5. januar 2022 20:16)

    # Link komentara

  211. Istina je da se preteruje, ovde Amerikanci koje poznajem za svoje ljubimce govore “I’m his mom ili his dad” iako neki od njih imaju i decu (onu pravu)
    (AleKS, 5. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  212. Svetosti, ni Vi se niste razmnožili. A premudri Solomon pita: "Kuda ide duša životinja?" Sveti Avgustin takođe o tome piše. I još nešto, Vaša Svetosti: pas ima smisao za boga. Ponaša se prema svojim ljudima bolje nego većina vernika prema Bogu.
    (Čiča Ristić, 5. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  213. Niko nema pse UMESTO dece. To su odvojeni entiteti. O čemu vi ljudi trtljate?
    (Kasper, 5. januar 2022 20:13)

    # Link komentara

  214. Tako je. 100% tačno
    (236891, 5. januar 2022 20:09)

    # Link komentara

  215. Dobro je rekao, ne moze da se zivi vise od pasa....
    (VB, 5. januar 2022 20:08)

    # Link komentara

  216. Reče čovek koji živi u Celibatu što nema Biblijski temelj. Sam apostol Petar je imao suprugu jer se spominje u Bibliji da mu je Isus izlečio taštu u Jevanđelju po Mateju 8:14, 15. Čak Biblija Celibat povezuje sa lažnom religijom. Apostol Pavle je čak naveo da će neki otpasti od vere slušajući zavodljive nadahnute objave onih koji zabranjuju stupanje u brak. To stoji u Bibliji u 1. Poslanici Timoteju 4:1-3

    To je katoličko učenje i nema veze sa pravom verom.
    (BB-8, 5. januar 2022 20:08)

    # Link komentara

  217. E baš si ga promašio ovog puta Franjo. Kada bi dete moglo da se usvoji tako kako se usvaja pas, bilo bi mnoooogo manje dece u sirotištima. To je ono što je sigurno
    (gc, 5. januar 2022 20:07)

    # Link komentara

  218. Izveštaj je previše faličan da bih formirao svoje mišljenje. Razumem da je istakao značaj porodice koja je izvor potomstva, što je uveliko poljuljano transrodnim talasom, ali odbijam da verujem da kritikuje parove koji nisu te sreće da dobiju potomstvo pa tu potrebu kanališu na brigu o kućnim ljubimcima. Kao duhovnik normalno je da u obzir nije uzeo i materjalno stanje tih porodica, jer nije ni pisao elaborat iz ekonomije, iako je, suprotno tome, dosta ekonomista pokušalo da prepravi crkvene zakone. Bar mi tako, kao pravoslavcu, deluje ispravno.
    (juhu, 5. januar 2022 20:05)

    # Link komentara

  219. evo mi zelimo da imamo decu al nem vec godinama neuspeva. zasto papa ne prozove proizvodjace hrane koji nas masovno truju! psi su bolji od nekih ljudi
    (kako90, 5. januar 2022 20:05)

    # Link komentara

  220. Slažem se 100% s Papom! Ljudi danas i zovu svoje mačke i pse decom.. Kad ih zovu sve vise čujem dodji kod mame ili tate. To je tako ružno da je strašno i niti malo mi nije prijatno.. Volim životinje i držim i pse i mačke, ali mi nikad nebi palo da ih zovem decom.. Tačno je neugodno
    (Fonseka, 5. januar 2022 20:04)

    # Link komentara

  221. A oni koji vole mlade decake, da li su i oni sebicni ili ne?
    (Tugica, 5. januar 2022 20:04)

    # Link komentara

  222. Platon je 400 godina pre Hrista u svom temeljnom delu "Drzava" izmedju ostalog rekao: Primitivni treba da se razmnozavaju, hrabri da ratuju, a pamwtni da vladaju".
    (LudZbunjenNormalan, 5. januar 2022 20:03)

    # Link komentara

  223. Mi nemamo decu, iako smo jako zeleli. Jednostavno, biologija nije dozvolila. Imamo psa koji je manje cuvar, a vise ljubimac. Imali bismo psa i da nam je uspelo da postanemo roditelji.
    (Trovach, 5. januar 2022 20:02)

    # Link komentara

  224. Ali psi imaju bolju dusu od ljudi i cistija usta...
    (Primo Victoria, 5. januar 2022 20:02)

    # Link komentara

  225. I ovako nas ima previse. Papo moras da naucis sta znaci overpopulation. Ja ne cuvam pse i macke ali mi ne pada na pamet da pravim decu. Sebicni prave decu a ne mi. Racionalni ljudi razmisle i kazu a gde ce to dete ziveti sutra?
    (BG, 05. januar 2022 19:36)

    Bolest ne bira. Tebe nije preskocila. Mislim super je za covecanstvo sto takvi poput tebe ne zele decu…
    (Straight Outta München, 5. januar 2022 20:00)

    # Link komentara

  226. E bas si mi ti neki "pastir", a ne volis pse:/
    (Papa...k, 5. januar 2022 20:00)

    # Link komentara

  227. Tačno je da su ljudi sve više sebični i da zbog svog komfora nemaju decu. Isto tako je tačno da mnogi nabavljaju ljubimce upravo zbog dece. U svojoj okolini bukvalno sve koje znam su nabavili pse ili mačke zato što su im deca sela na glavu da ih nabave. Posle toga kuku lele jer nisu znali u šta se upuštaju
    (Zacvo, 5. januar 2022 19:59)

    # Link komentara

  228. U pravu covjek 100%. Inace, veoma realan covjek.
    (gago, 5. januar 2022 19:55)

    # Link komentara

  229. Zašto on nema dete?
    Pitam za druga.
    (Vlada, 5. januar 2022 19:53)

    # Link komentara

  230. Potpisujem do reči. Sebičnost modernog sveta će dovesti do izumiranja naroda i rasa. Ko nema dece ne može da komentariše to. Da su vaši preci u još grđim vremenima tako razmišljali ne bi vas ni bilo.
    (b, 5. januar 2022 19:53)

    # Link komentara

  231. Psi su divna stvorenja a i sam sam bio vlasnik psa pre par godina. Na kraju sam ga prodao ljudima koji imaju dvorište. Ipak nije stan za psa.


    Nakon toga zasnovao porodicu i imam klinca. Tužno je ponekad gledati u parku da ima više pasa nego dece. Nažalost to je realnost a kod nekih ljudi, pogotovo pripadnica lepšeg pola ta veza sa kućnim ljubimcem ide u ekstreme. Taj odnos je kao da je pas dete i vremenom počinjem da shvatam da je to njima "zamena" za dete. Da li je to zbog odsustva partnera ili pak manje obaveza, ne znam.


    Sve u svemu, živimo u vremenu kad kućni ljubimci kod pojedinih predstavljaju zamenu za ljude...
    (maverik, 5. januar 2022 19:52)

    # Link komentara

  232. Na ovom svetu ima daleko daleko više sebičnih koji su decu napravili a nemaju uslova da im omoguće normalan život nego onih koji ne žele decu prenaseljenost i siromaštvo dokazuju bezpogovorno da sam ja u pravu takvi su veći problem nego ovi drugi.
    (Nebojša, 5. januar 2022 19:51)

    # Link komentara

  233. Koja glupost. Sto on onda ne pravi decu?
    (Apatrid, 5. januar 2022 19:51)

    # Link komentara

  234. Psi su OK. Vlasnici su ti koji ne vrede nicemu.
    (sanjuro, 5. januar 2022 19:50)

    # Link komentara

  235. Nemam para da imam decu.
    (Prosto, 5. januar 2022 19:49)

    # Link komentara

  236. Gore je to sto svi misle da mogu i treba da budu roditelji. Mi koji ne zelimo ne pravimo problem nikome, ko hoce nek pravi, ali iz pravih razloga, ne zato sto je vreme, sto babe i dede pritiskaju ili im je dosadno.
    (Hanzo Hasashi, 5. januar 2022 19:49)

    # Link komentara

  237. Otkuda ti znas sta ljudu zele ili ne zele!? Sigurno ne zelimo to sto ti propovedas. Da ste dobroga doveli i ovaj svet boljim napravili, ljudi bi sigurno ziveli komotnije i bilo bi lakse da se planira porodica. Ovako, vi (mislim i ostali propovedaci, imami, popovi itd) i politicari i svi "mocnici" ste napravili ruglo i zajedno sa anglo-saksonskim zavojevacima i spletkarosima nemate prava reci i da nam pricate sta da radimo i kako da se ponasamo. Pali ste svi zajedno na ispitu humanosti i ono sto stvarno zelimo je da se sklonite i da dodju neki drugi bolji ljudi i pravedan sistem i da ovaj svet bude mesto gde ce ljudi ziveti i putovati slobodno, bez vasih granica i razdvajanja na nacionalnoj ili ti religioznoj osnovi...
    (Milos, 5. januar 2022 19:48)

    # Link komentara

  238. Ovo je prvi put da se složim sa papom.
    Slučaj ove sebične što ne žele da prave decu, dobro je po svet što neće da se reprodukuju.
    (meda, 5. januar 2022 19:47)

    # Link komentara

  239. Mnogo licemerno zvuče ove reči iz usta nekoga ko je i sam izabarao da nema decu.
    (John, 5. januar 2022 19:47)

    # Link komentara

  240. Lik je u pravu 100%
    I sve je vise takvih ljudi
    Roditeljstvo je vid zrtve. Prenos svoje zivotne energije u potomke. Ti ljudi ne zele da daju sebe i svoje drugome.
    Makar to bila njihova deca. Njihovi naslednici. Kao roditelj, razumem ih i zato nikad ne bi bio takav. Po cenu zivota.
    (Ortodoks, 5. januar 2022 19:46)

    # Link komentara

  241. Ajd malo se ti potrudi iskoristi svoj autoritet pa održi lekciju političarima i ovim multimilionerima kao što su Bezos Mask Gates itd. ostavi se bjednog naroda koji jedva kraj s krajem sastavlja …
    (zeko, 5. januar 2022 19:46)

    # Link komentara

  242. najzad neko bitan nesto pametno da kaže
    (dr, 5. januar 2022 19:45)

    # Link komentara

  243. ajme. od najboljeg pape dosad. steta.
    Franc, nisu djeca besplatna? molitva ne placa sve sto djetetu treba.
    (Antisha, 5. januar 2022 19:45)

    # Link komentara

  244. Koliko ih On ima pa soli drugima pamet?
    (Natalija, 5. januar 2022 19:43)

    # Link komentara

  245. Živim u Nemačkoj, ovde je to sa kerovima i mačkama već pomalo bolesno. Vole ih kao decu, kupaju, češljaju, šetaju, spavaju u istom krevetu, ljube ih u njuške, kupuju igračke, imaju kolica kao one za bebe, i one što zakače nazad za bicikl pa ih vozaju, pet šopovi, škole za dresuru, veterinari na sve strane. Nešto neverovatno. Ne znam šta je gore, imati kerove umesto dece, ili imati decu i daš mu telefon i igrice po ceo dan. Ili i jedno i drugo.
    (E8, 5. januar 2022 19:42)

    # Link komentara

  246. U pravu je potpuno, po NS i BG se vise ne moze proci od dzukela, sto markiranih, sto napustenih...
    (ccc, 5. januar 2022 19:41)

    # Link komentara

  247. Pa da,ne mogu da ziguju pse...a mozda i mogu ko ce ih znati...
    (ivan, 5. januar 2022 19:41)

    # Link komentara

  248. Pa to je opšte poznato. Analizirajte porodice u vašoj zgradi. Više od 80% vlasnika pasa ih drže zbog toga što nemaju dece ili unuka (ili imaju jedno dete ili unuka), što je samo potvrda ovoga što pišem.
    (Majčin sin, 5. januar 2022 19:40)

    # Link komentara

  249. Reče čovek koji nema decu...
    (Aleksandra, 5. januar 2022 19:37)

    # Link komentara

  250. I ovako nas ima previse. Papo moras da naucis sta znaci overpopulation. Ja ne cuvam pse i macke ali mi ne pada na pamet da pravim decu. Sebicni prave decu a ne mi. Racionalni ljudi razmisle i kazu a gde ce to dete ziveti sutra?
    (BG, 5. januar 2022 19:36)

    # Link komentara

  251. Strucnjak za sve i svasta…osim teologiju ,tim se najmanje bavi…
    (inat, 5. januar 2022 19:36)

    # Link komentara

  252. Psi su plemenita bica,za razliku od vere koju predstavljas i u ime koje su milioni ljudi najstrasnije stradali!
    (inat, 5. januar 2022 19:35)

    # Link komentara