Četvrtak, 02.12.2021.

10:39

Glumica napokon progovorila: "Ako se ne izvučem iz ovoga, umreću"

Izvor: Jutarnji list

Glumica napokon progovorila: "Ako se ne izvuèem iz ovoga, umreæu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

lemy Lovich

pre 2 godine

ne znam odakle anksioznost,strah ali znam da je bila u društvu "Lolita expresa" ,mislim ko želi da istraži dostupno je ,postoje svedočenja jer to ne prenose ali suđenja uveliko traju ...

CATAPA

pre 2 godine

Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.
(nepesit, 2. decembar 2021 15:40)
Ovo je takođe, još jedan mit. Žene nisu ništa manje (kolektivistički!) agresivne nego muškarci. Ni jedan totalitarni vladar nije ušao u ratnu avanturu da nije prethodno obezbedio (ponekad i plebiscitarnu) podršku ženskog dela populacije. Pre svega, svako takav u rat ulazi (bilo da ga započinje ili odgovara na agresiju) sa opravdanjem da se brani. Čak i ako to nije tako inicijalno, vrlo brzo postane, pa su u ratu UVEK najmanje dve strane koje se OBE brane. Ili ceo svet, svi se brane. Ako ovo (a ovo je činjenica) stavimo u našu jednačinu žene vs. muškarci, onda mit nije tako ružičast; ispada da su žene manje zainteresovane za odbranu doma i domovine, budućnost sopstvene porodice i dece. Besmislica, naravno, kao i ceo taj mit. To što će svoju ratobornost drugačije da manifestuju, možda manje da se deru i prete "njima", to je razlika koju i u svemu drugom drugačije ispoljavaju žene, drugačije muškarci.
Takođe nije tačno da "muškarci naprave rat i posle kukumaču". Takvu garnituru u miru postavljaju i žene i muškarci. Ali nema to puno veze ni sa pravom glasa (i da se bude biran); primera radi, žene u Nemačkoj nisu imale biračko pravo pred prvi, ali jesu već ustaljeno pred drugi svetski rat. I? Jesu li ga sprečile, ili čak naprotiv: omogućile da se "ispravi nepravda prema nemačkom narodu"?

CATAPA

pre 2 godine

Pa zivot i jeste privremena pojava!
(nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)
Okej, pojasniću ti šta sam mislio. Nemamo puno prostora za detaljnu elaboraciju. Da, život jeste privremen fenomen, ali toga u punoj meri svako od nas postaje svestan tek kada se suoči sa bliskim krajem, starošću, bolešću ili drugačije intenzivnom traumom. Mlad i zdrav po pravilu misli da će živeti večno, njihov je problem samo to što uglavnom ne znaju čime tu večnost da ispune. Ali baš to je ono što život svakome od nas čini bitnim. Beskućnik nema tu svrhu života, svejedno da li takvu svrhu smatramo iluzijom ili ne. Živi od danas do sutra, sve što mu je bilo važno (ili je mislio da jeste) je prestalo da bude. Ako je ima, porodica takođe. Tu se, rekao bih, i slažemo. Beskućnik nema iluzija da je njegov život ikome (pa i njemu) bitan.
Nego, nisam JA (tj. samo ja) došao do do zaključka da privremen život prestaje da bude i bitan. Do takvog zaključka dođe svako kome sudbina, on sam ili Bog (kako već ko voli da tumači "uzrok") odredi to novonastalo zadato. To naglo stečeno saznanje i jeste ono što je traumatično: da status beskućnika briše svaki smisao (ili iluziju) koju je čovek do tada imao i koja ga je držala, činila normalnim. To nema veze sa svešću da će jednom, jel', svako od nas u "večna lovišta" (bilo kao lovac, bilo kao plen)*.

* ovo poslednje je druga tema, nego nisam mogao da odolim. Svako misli da u "večna lovišta" ide da bude večni lovac. Šta, koga bi onda lovio? 😁

mare

pre 2 godine

Ovo je neka Amerika koju ja ne poznajem, provalnik je ušao u kuću i nije ubijen sa 30 metaka ?!?
Pa dal je realno da iz filmova nije naučila kako se koristi oružje i da nema nijedno kod sebe ??
Ja sam zapanjen njenom nesposobnošću i naivnom pristupu života na divljem zapadu...

Uskok

pre 2 godine

Za provalnike ne znam, unajmi obezbedjenje valja..ali za anoreksiju, sestro: Leave USA i tornjaj se na jug, u Italiju, Španiju, Portugal, Francusku rivijeru, Grčku..ako ti treba HardCore hrana, poživi malo i u Srbiji , jedno par meseci...gde god odeš, spasićeš sebe, svoje zdravlje i ima da pucaš od snage i htenja.
Ok si ti glumica, vrediš spasavanja.

Цвикам од комшије

pre 2 godine

Пре пар година седимо породично и гледамо филм, на једном, отварају се врата од дневне собе, нико се није окренуо. У тренутку капирам да смо сви ту и да је ушао неко са стране. Окренем се, кад ће комшија (старији човек, има психичких проблема) парафразирам:"Комшије, извините што Вас прекидам баш вас је лепо видети на окупу. Него, ја сам дошао на кафу." Шок и неверица. Мада се нисмо баш исцимали, јер пије лекове редовно, има добар смисао за хумор и некако га сви поштујемо. Мислим ипак је ово Србија и сви смо ми по мало луди, несрећни и на своју руку, али ипак бринемо о свом образу и поштењу, сем кад се дели имовина и док не пређемо у имућнији слој друштва. Ето тако, сад ми је мало лакше добри моји људи.

only fools and horses

pre 2 godine

Ako sam dobro shvatio, ovaj je preskočio ogradu i zvonio na vrata. Ona je vrata otvorila, videla ga, uplašila se i zatim zatvorila i zaključala, zatim zvala policiju. I evo već osma godina kako ne može da se oporavi od toga.

BGW

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Koji ti problem imaš čoveče?

nisam ja, ja je

pre 2 godine

Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)

P.S. Zaboravio sam dodati u cemu se ogleda ta prednost. U tome sto su, buduci svesni privremenosti zivota, isto tako uvek svesni i da je i u tom zivotu sve privremeno. Nista im se ne podrazumeva, kao "domorocima", ali je zato i svaka nevolja - privremena (sto ne znaci i da je ne moze zameniti neka jos gora).

nisam ja, ja je

pre 2 godine

Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan. (CATAPA, 2. decembar 2021 13:55)

Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. To si, uostalom, odlicno objasnio, ali bih rekao da si dosao do krajnje pogresnog konacnog zakljucka. Kako si samo iz (neosporne) cinjenice da je zivot privremen dosao do zakljucka da je nebitan, tj. bezvredan?

dude

pre 2 godine

Neka kupi dva kangala i stavi u dvorište i rešen problem.
(rebro, 02. decembar 2021 15:53)

i tebe da stavi u dvorište da plašiš ptice.

sok od zove orla

pre 2 godine

Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
(dzonivajsmiler, 02. decembar 2021 11:59)

svako ima probleme
takav je zivot

baba smara

SKojePravo

pre 2 godine

@Goran
Ono kad mislis da postoji samo ono u sta ti verujes. Dakle, zene jesu isle u ratove na jedan ili drugi nacin. Sklanjale su se samo pojedine sa svojom i tudjom decom. Postoje dokumenti koji govore da jesu bile na frontovima kao pralje, kuvarice,bolnicarke, zabavljacice, pa i ratnice.. Mnoge su isle za svojim sinovima, bracom muzevima-da se nadju samo njima. Niko ih nije zvao. Zapravo, nije imalo potrebe da im se to namece kao obaveza. Isle su za onima koje vole. Za rat ih nije bilo briga.Ali ta je podrska zanemarena, bitnija bila ratna strategija i uzvisenost patriotizma.Sve sami muski principi. Postoji i rec za bulumentu majki i sestara koje su isle sa ratnicima.

Sasa

pre 2 godine

Objektivno, estetski lepa osoba, kada govorimo o licu. Dodatne fotografije nisam trazio. Znao je gde zivi, upoznao je njenu rutinu. I umesto da inscenira susret kroz koji bi ostvario verbalni kontakt, upusta se u pracenja i proganjanja, a kasnije i provalu. Ovo ne cine uvek trajno ili trenutno neuracunljiv ljudi, cine i nezreli i zaslepljeni, sto ovde nije bio slucaj.
Napravis teretanu kod kuce, a prethodno osmislis produktivan i brz program za poboljsanje vizuelne impresije, sto direktno utice i na podizanje samopouzdanja. Kupis adekvatnu odecu, uputis se (ako vec ne znas) u osnove pristupa prvoj komunikaciji sa zenom, a to podrazumeva asertivnost koja bi trebalo da bude deo komunikacije uopste, zainteresujes originalnim i skladnim pristupom, posluzis se humorom.... On je umesto toga, dok ga je policija odvodila u lisicama iz kuce u koju je provalio, izjavljivao ljubav.
Nekada samo primitivnom metodom, trcanjem ulicom u kojoj zivi osoba za koju si zainteresovna, bez majice, mozes privuci njenu paznju, pod uslovom da ne izgledas kao limenka sa stomakom. :) A ovaj dok ona drhti u ormaru, govori da je njen muz.

nepesit

pre 2 godine

Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!
(Goran, 2. decembar 2021 14:58)

Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.

pata

pre 2 godine

@ Notorious
Obaveza ženr imaju oduvek preko glave, bar duplo više od muškaraca. Prava nisu još uvek jednaka, nadamo se da če jednog dana biti. Treba da smo ravnopravni, jednaki ne možemo biti jer nam je biologija različita.

Sanja

pre 2 godine

Da va spodsetim. Jos uvek je aktuelan rezultat istrazivanja na temu cega se ljudi najvise plase:

Zene - fizickog napada (silovanja...)
Muskarci - da ispadnu smesni u drustvu

lol

pre 2 godine

Gde je pistolj pod jastukom, obezbedjenje sa dugim cevima sparta po imanju sa krvolocnim zverima i ostale budalastine koje gledamo u tim filmovima debilnim ?

bakicar

pre 2 godine

Sandra Bulok odlično fejkuje što je i logično, izvukla je lovu od osiguranja. Nije dovoljno samo znati simptome treba znati to i odglumiti.

Cinique

pre 2 godine

me razumem te ljude, imaju milione pa sunce mu poljubim plati obezbeđenje 24h pa makar pola novca otišlo na samo tu stavku...
(mrnjau, 2. decembar 2021 13:04)
A ko će da je štiti od zaštitnika? Njih da plati onom drugom polovinom novca?

Tipičan rezon sirotinje koja ima jedan jedini problem: taj da nema novca u izobilju. Pa misle kad ne bi imali taj gorući, ne bi imali nikakav problem. Isto kao što zdrav čovek ima stotine problema, bolestan samo jedan, a mrtav nijedan.

Goran

pre 2 godine

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
(wub, 2. decembar 2021 12:45)

Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!

CATAPA

pre 2 godine

Ovo je vrsta silovanja i vrlo sam siguran da je Sandra u tom kontekstu i govorila o svom iskustvu i posledicama. OK, može neko da ovo tumači kao blaži oblik silovanja, ali je individualno kakve, koliko velike i trajne traume će akt kog oblika agresije da ima na koju žrtvu. I žrtve provalnih krađa imaju drugačije traume zavisno od toga da li su "tipovane" ili nasumične, ali mentalne posledice i tada svako normalan ima. Ko kaže da nema, laže. Sebe prvog. Ili nema takvo iskustvo, pa misli da ne bi imao. Ili, rekoh, već nije normalan. Čovekov stan, jazbina ili dvorac svejedno, je proširena "aura" njegovog ličnog integriteta. Ne kaže se uzalud da je čovek bez stana (bez "adrese") čovek bez identiteta. Provalom ili još gore, izbegličkim statusom, čovek u trenu postaje skitnica, "beskućnik". I to bez ikakve sopstvene krivice za taj novi status. Čovekov stan nije samo mesto gde može da se okupa (opere), nego i mesto na kome može da bude nag, a da se oseća bezbednim. Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan.
Što je čovek stariji i objektivno ugroženiji od nasumičnog nasilja, toliko mu je važnija njegova jazbina u kojoj se oseća bezbedno. Čak i onda kada racionalno i objektivno nije.

Malo sam se udaljio od Sandrinog slučaja, ali "ko zna zašto je dobro što sam ovo ispričao".😄

Notorious

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
(wub, 02. decembar 2021 12:45)

Prava su nam jednaka odavno, mogle biste da poradite i na obavezama koje uz to idu, ne moze jare i pare.

Notorious

pre 2 godine

Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.
(MarkoRS, 02. decembar 2021 12:23)

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.

Goran

pre 2 godine

Mi smo imali jednom provalu u kuću dok smo spavali. Nismo ni shvatili do ujutro, dok nismo našli otvorene obijen prozor, i neke ispreturane stvari, i opet nam nije svejedno nakon tog saznanja da nam je neko noću vršljao tu pored nas i šta se moglo desiti.

Mogu samo zamišljati kako je bilo Sandri, imala je 100 puta jezovitije iskustvo.

MarkoRS

pre 2 godine

Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.

Sumilex

pre 2 godine

Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
(dzonivajsmiler, 2. decembar 2021 11:59
Evo nema nikog,sta cemo sad?

wub

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.

MarkoRS

pre 2 godine

Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.

Goran

pre 2 godine

Mi smo imali jednom provalu u kuću dok smo spavali. Nismo ni shvatili do ujutro, dok nismo našli otvorene obijen prozor, i neke ispreturane stvari, i opet nam nije svejedno nakon tog saznanja da nam je neko noću vršljao tu pored nas i šta se moglo desiti.

Mogu samo zamišljati kako je bilo Sandri, imala je 100 puta jezovitije iskustvo.

wub

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.

CATAPA

pre 2 godine

Ovo je vrsta silovanja i vrlo sam siguran da je Sandra u tom kontekstu i govorila o svom iskustvu i posledicama. OK, može neko da ovo tumači kao blaži oblik silovanja, ali je individualno kakve, koliko velike i trajne traume će akt kog oblika agresije da ima na koju žrtvu. I žrtve provalnih krađa imaju drugačije traume zavisno od toga da li su "tipovane" ili nasumične, ali mentalne posledice i tada svako normalan ima. Ko kaže da nema, laže. Sebe prvog. Ili nema takvo iskustvo, pa misli da ne bi imao. Ili, rekoh, već nije normalan. Čovekov stan, jazbina ili dvorac svejedno, je proširena "aura" njegovog ličnog integriteta. Ne kaže se uzalud da je čovek bez stana (bez "adrese") čovek bez identiteta. Provalom ili još gore, izbegličkim statusom, čovek u trenu postaje skitnica, "beskućnik". I to bez ikakve sopstvene krivice za taj novi status. Čovekov stan nije samo mesto gde može da se okupa (opere), nego i mesto na kome može da bude nag, a da se oseća bezbednim. Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan.
Što je čovek stariji i objektivno ugroženiji od nasumičnog nasilja, toliko mu je važnija njegova jazbina u kojoj se oseća bezbedno. Čak i onda kada racionalno i objektivno nije.

Malo sam se udaljio od Sandrinog slučaja, ali "ko zna zašto je dobro što sam ovo ispričao".😄

Cinique

pre 2 godine

me razumem te ljude, imaju milione pa sunce mu poljubim plati obezbeđenje 24h pa makar pola novca otišlo na samo tu stavku...
(mrnjau, 2. decembar 2021 13:04)
A ko će da je štiti od zaštitnika? Njih da plati onom drugom polovinom novca?

Tipičan rezon sirotinje koja ima jedan jedini problem: taj da nema novca u izobilju. Pa misle kad ne bi imali taj gorući, ne bi imali nikakav problem. Isto kao što zdrav čovek ima stotine problema, bolestan samo jedan, a mrtav nijedan.

Sanja

pre 2 godine

Da va spodsetim. Jos uvek je aktuelan rezultat istrazivanja na temu cega se ljudi najvise plase:

Zene - fizickog napada (silovanja...)
Muskarci - da ispadnu smesni u drustvu

nepesit

pre 2 godine

Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!
(Goran, 2. decembar 2021 14:58)

Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.

pata

pre 2 godine

@ Notorious
Obaveza ženr imaju oduvek preko glave, bar duplo više od muškaraca. Prava nisu još uvek jednaka, nadamo se da če jednog dana biti. Treba da smo ravnopravni, jednaki ne možemo biti jer nam je biologija različita.

Notorious

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
(wub, 02. decembar 2021 12:45)

Prava su nam jednaka odavno, mogle biste da poradite i na obavezama koje uz to idu, ne moze jare i pare.

SKojePravo

pre 2 godine

@Goran
Ono kad mislis da postoji samo ono u sta ti verujes. Dakle, zene jesu isle u ratove na jedan ili drugi nacin. Sklanjale su se samo pojedine sa svojom i tudjom decom. Postoje dokumenti koji govore da jesu bile na frontovima kao pralje, kuvarice,bolnicarke, zabavljacice, pa i ratnice.. Mnoge su isle za svojim sinovima, bracom muzevima-da se nadju samo njima. Niko ih nije zvao. Zapravo, nije imalo potrebe da im se to namece kao obaveza. Isle su za onima koje vole. Za rat ih nije bilo briga.Ali ta je podrska zanemarena, bitnija bila ratna strategija i uzvisenost patriotizma.Sve sami muski principi. Postoji i rec za bulumentu majki i sestara koje su isle sa ratnicima.

Notorious

pre 2 godine

Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.
(MarkoRS, 02. decembar 2021 12:23)

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.

dude

pre 2 godine

Neka kupi dva kangala i stavi u dvorište i rešen problem.
(rebro, 02. decembar 2021 15:53)

i tebe da stavi u dvorište da plašiš ptice.

BGW

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Koji ti problem imaš čoveče?

Sumilex

pre 2 godine

Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
(dzonivajsmiler, 2. decembar 2021 11:59
Evo nema nikog,sta cemo sad?

Goran

pre 2 godine

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
(wub, 2. decembar 2021 12:45)

Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!

Sasa

pre 2 godine

Objektivno, estetski lepa osoba, kada govorimo o licu. Dodatne fotografije nisam trazio. Znao je gde zivi, upoznao je njenu rutinu. I umesto da inscenira susret kroz koji bi ostvario verbalni kontakt, upusta se u pracenja i proganjanja, a kasnije i provalu. Ovo ne cine uvek trajno ili trenutno neuracunljiv ljudi, cine i nezreli i zaslepljeni, sto ovde nije bio slucaj.
Napravis teretanu kod kuce, a prethodno osmislis produktivan i brz program za poboljsanje vizuelne impresije, sto direktno utice i na podizanje samopouzdanja. Kupis adekvatnu odecu, uputis se (ako vec ne znas) u osnove pristupa prvoj komunikaciji sa zenom, a to podrazumeva asertivnost koja bi trebalo da bude deo komunikacije uopste, zainteresujes originalnim i skladnim pristupom, posluzis se humorom.... On je umesto toga, dok ga je policija odvodila u lisicama iz kuce u koju je provalio, izjavljivao ljubav.
Nekada samo primitivnom metodom, trcanjem ulicom u kojoj zivi osoba za koju si zainteresovna, bez majice, mozes privuci njenu paznju, pod uslovom da ne izgledas kao limenka sa stomakom. :) A ovaj dok ona drhti u ormaru, govori da je njen muz.

bakicar

pre 2 godine

Sandra Bulok odlično fejkuje što je i logično, izvukla je lovu od osiguranja. Nije dovoljno samo znati simptome treba znati to i odglumiti.

lol

pre 2 godine

Gde je pistolj pod jastukom, obezbedjenje sa dugim cevima sparta po imanju sa krvolocnim zverima i ostale budalastine koje gledamo u tim filmovima debilnim ?

nisam ja, ja je

pre 2 godine

Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan. (CATAPA, 2. decembar 2021 13:55)

Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. To si, uostalom, odlicno objasnio, ali bih rekao da si dosao do krajnje pogresnog konacnog zakljucka. Kako si samo iz (neosporne) cinjenice da je zivot privremen dosao do zakljucka da je nebitan, tj. bezvredan?

sok od zove orla

pre 2 godine

Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
(dzonivajsmiler, 02. decembar 2021 11:59)

svako ima probleme
takav je zivot

baba smara

Цвикам од комшије

pre 2 godine

Пре пар година седимо породично и гледамо филм, на једном, отварају се врата од дневне собе, нико се није окренуо. У тренутку капирам да смо сви ту и да је ушао неко са стране. Окренем се, кад ће комшија (старији човек, има психичких проблема) парафразирам:"Комшије, извините што Вас прекидам баш вас је лепо видети на окупу. Него, ја сам дошао на кафу." Шок и неверица. Мада се нисмо баш исцимали, јер пије лекове редовно, има добар смисао за хумор и некако га сви поштујемо. Мислим ипак је ово Србија и сви смо ми по мало луди, несрећни и на своју руку, али ипак бринемо о свом образу и поштењу, сем кад се дели имовина и док не пређемо у имућнији слој друштва. Ето тако, сад ми је мало лакше добри моји људи.

only fools and horses

pre 2 godine

Ako sam dobro shvatio, ovaj je preskočio ogradu i zvonio na vrata. Ona je vrata otvorila, videla ga, uplašila se i zatim zatvorila i zaključala, zatim zvala policiju. I evo već osma godina kako ne može da se oporavi od toga.

CATAPA

pre 2 godine

Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.
(nepesit, 2. decembar 2021 15:40)
Ovo je takođe, još jedan mit. Žene nisu ništa manje (kolektivistički!) agresivne nego muškarci. Ni jedan totalitarni vladar nije ušao u ratnu avanturu da nije prethodno obezbedio (ponekad i plebiscitarnu) podršku ženskog dela populacije. Pre svega, svako takav u rat ulazi (bilo da ga započinje ili odgovara na agresiju) sa opravdanjem da se brani. Čak i ako to nije tako inicijalno, vrlo brzo postane, pa su u ratu UVEK najmanje dve strane koje se OBE brane. Ili ceo svet, svi se brane. Ako ovo (a ovo je činjenica) stavimo u našu jednačinu žene vs. muškarci, onda mit nije tako ružičast; ispada da su žene manje zainteresovane za odbranu doma i domovine, budućnost sopstvene porodice i dece. Besmislica, naravno, kao i ceo taj mit. To što će svoju ratobornost drugačije da manifestuju, možda manje da se deru i prete "njima", to je razlika koju i u svemu drugom drugačije ispoljavaju žene, drugačije muškarci.
Takođe nije tačno da "muškarci naprave rat i posle kukumaču". Takvu garnituru u miru postavljaju i žene i muškarci. Ali nema to puno veze ni sa pravom glasa (i da se bude biran); primera radi, žene u Nemačkoj nisu imale biračko pravo pred prvi, ali jesu već ustaljeno pred drugi svetski rat. I? Jesu li ga sprečile, ili čak naprotiv: omogućile da se "ispravi nepravda prema nemačkom narodu"?

mare

pre 2 godine

Ovo je neka Amerika koju ja ne poznajem, provalnik je ušao u kuću i nije ubijen sa 30 metaka ?!?
Pa dal je realno da iz filmova nije naučila kako se koristi oružje i da nema nijedno kod sebe ??
Ja sam zapanjen njenom nesposobnošću i naivnom pristupu života na divljem zapadu...

nisam ja, ja je

pre 2 godine

Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)

P.S. Zaboravio sam dodati u cemu se ogleda ta prednost. U tome sto su, buduci svesni privremenosti zivota, isto tako uvek svesni i da je i u tom zivotu sve privremeno. Nista im se ne podrazumeva, kao "domorocima", ali je zato i svaka nevolja - privremena (sto ne znaci i da je ne moze zameniti neka jos gora).

Uskok

pre 2 godine

Za provalnike ne znam, unajmi obezbedjenje valja..ali za anoreksiju, sestro: Leave USA i tornjaj se na jug, u Italiju, Španiju, Portugal, Francusku rivijeru, Grčku..ako ti treba HardCore hrana, poživi malo i u Srbiji , jedno par meseci...gde god odeš, spasićeš sebe, svoje zdravlje i ima da pucaš od snage i htenja.
Ok si ti glumica, vrediš spasavanja.

CATAPA

pre 2 godine

Pa zivot i jeste privremena pojava!
(nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)
Okej, pojasniću ti šta sam mislio. Nemamo puno prostora za detaljnu elaboraciju. Da, život jeste privremen fenomen, ali toga u punoj meri svako od nas postaje svestan tek kada se suoči sa bliskim krajem, starošću, bolešću ili drugačije intenzivnom traumom. Mlad i zdrav po pravilu misli da će živeti večno, njihov je problem samo to što uglavnom ne znaju čime tu večnost da ispune. Ali baš to je ono što život svakome od nas čini bitnim. Beskućnik nema tu svrhu života, svejedno da li takvu svrhu smatramo iluzijom ili ne. Živi od danas do sutra, sve što mu je bilo važno (ili je mislio da jeste) je prestalo da bude. Ako je ima, porodica takođe. Tu se, rekao bih, i slažemo. Beskućnik nema iluzija da je njegov život ikome (pa i njemu) bitan.
Nego, nisam JA (tj. samo ja) došao do do zaključka da privremen život prestaje da bude i bitan. Do takvog zaključka dođe svako kome sudbina, on sam ili Bog (kako već ko voli da tumači "uzrok") odredi to novonastalo zadato. To naglo stečeno saznanje i jeste ono što je traumatično: da status beskućnika briše svaki smisao (ili iluziju) koju je čovek do tada imao i koja ga je držala, činila normalnim. To nema veze sa svešću da će jednom, jel', svako od nas u "večna lovišta" (bilo kao lovac, bilo kao plen)*.

* ovo poslednje je druga tema, nego nisam mogao da odolim. Svako misli da u "večna lovišta" ide da bude večni lovac. Šta, koga bi onda lovio? 😁

lemy Lovich

pre 2 godine

ne znam odakle anksioznost,strah ali znam da je bila u društvu "Lolita expresa" ,mislim ko želi da istraži dostupno je ,postoje svedočenja jer to ne prenose ali suđenja uveliko traju ...

Notorious

pre 2 godine

Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.
(MarkoRS, 02. decembar 2021 12:23)

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.

Notorious

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
(wub, 02. decembar 2021 12:45)

Prava su nam jednaka odavno, mogle biste da poradite i na obavezama koje uz to idu, ne moze jare i pare.

bakicar

pre 2 godine

Sandra Bulok odlično fejkuje što je i logično, izvukla je lovu od osiguranja. Nije dovoljno samo znati simptome treba znati to i odglumiti.

Goran

pre 2 godine

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.
(wub, 2. decembar 2021 12:45)

Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!

wub

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Ne, nismo jednaki, borimo se za jednaka prava, ne za jednakost, naučite srpski više. Sposobnost razumevanja=0.

sok od zove orla

pre 2 godine

Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
(dzonivajsmiler, 02. decembar 2021 11:59)

svako ima probleme
takav je zivot

baba smara

Sumilex

pre 2 godine

Sad ce verovatno da se jave ljudi i objasne nam da ona milione i folira se da ima probleme.
(dzonivajsmiler, 2. decembar 2021 11:59
Evo nema nikog,sta cemo sad?

lol

pre 2 godine

Gde je pistolj pod jastukom, obezbedjenje sa dugim cevima sparta po imanju sa krvolocnim zverima i ostale budalastine koje gledamo u tim filmovima debilnim ?

Sasa

pre 2 godine

Objektivno, estetski lepa osoba, kada govorimo o licu. Dodatne fotografije nisam trazio. Znao je gde zivi, upoznao je njenu rutinu. I umesto da inscenira susret kroz koji bi ostvario verbalni kontakt, upusta se u pracenja i proganjanja, a kasnije i provalu. Ovo ne cine uvek trajno ili trenutno neuracunljiv ljudi, cine i nezreli i zaslepljeni, sto ovde nije bio slucaj.
Napravis teretanu kod kuce, a prethodno osmislis produktivan i brz program za poboljsanje vizuelne impresije, sto direktno utice i na podizanje samopouzdanja. Kupis adekvatnu odecu, uputis se (ako vec ne znas) u osnove pristupa prvoj komunikaciji sa zenom, a to podrazumeva asertivnost koja bi trebalo da bude deo komunikacije uopste, zainteresujes originalnim i skladnim pristupom, posluzis se humorom.... On je umesto toga, dok ga je policija odvodila u lisicama iz kuce u koju je provalio, izjavljivao ljubav.
Nekada samo primitivnom metodom, trcanjem ulicom u kojoj zivi osoba za koju si zainteresovna, bez majice, mozes privuci njenu paznju, pod uslovom da ne izgledas kao limenka sa stomakom. :) A ovaj dok ona drhti u ormaru, govori da je njen muz.

nisam ja, ja je

pre 2 godine

Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan. (CATAPA, 2. decembar 2021 13:55)

Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. To si, uostalom, odlicno objasnio, ali bih rekao da si dosao do krajnje pogresnog konacnog zakljucka. Kako si samo iz (neosporne) cinjenice da je zivot privremen dosao do zakljucka da je nebitan, tj. bezvredan?

nepesit

pre 2 godine

Apsolutno netačno! Od prvog stečenog prava - glasačkih prava. Muškarci uz pravo na glasanje, imaju obavezu da brane državu svojim životom!!!! Žene nemaju tu obavezu! Upravo to je bio razlog što je više od polovine Amerikanki krajem 19. veka i početkom 20. veka bilo protiv prava na glasanje za žene, plašile su se da će morati u ratove!!! Dakle - PRIVILEGIJA!!!!
(Goran, 2. decembar 2021 14:58)

Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.

Goran

pre 2 godine

Mi smo imali jednom provalu u kuću dok smo spavali. Nismo ni shvatili do ujutro, dok nismo našli otvorene obijen prozor, i neke ispreturane stvari, i opet nam nije svejedno nakon tog saznanja da nam je neko noću vršljao tu pored nas i šta se moglo desiti.

Mogu samo zamišljati kako je bilo Sandri, imala je 100 puta jezovitije iskustvo.

only fools and horses

pre 2 godine

Ako sam dobro shvatio, ovaj je preskočio ogradu i zvonio na vrata. Ona je vrata otvorila, videla ga, uplašila se i zatim zatvorila i zaključala, zatim zvala policiju. I evo već osma godina kako ne može da se oporavi od toga.

MarkoRS

pre 2 godine

Zamisljam scenu da proviris iz sobe a neko ti stoji u hodniku sav u crnom,pa meni kao prosecnom muskarcu ne bi bilo nimalo svejedno i verovatno bi ostala neka trauma sve i da krenem na njega i da ga savladam u nekom scenariju a kamoli zenskoj osobi.

pata

pre 2 godine

@ Notorious
Obaveza ženr imaju oduvek preko glave, bar duplo više od muškaraca. Prava nisu još uvek jednaka, nadamo se da če jednog dana biti. Treba da smo ravnopravni, jednaki ne možemo biti jer nam je biologija različita.

Cinique

pre 2 godine

me razumem te ljude, imaju milione pa sunce mu poljubim plati obezbeđenje 24h pa makar pola novca otišlo na samo tu stavku...
(mrnjau, 2. decembar 2021 13:04)
A ko će da je štiti od zaštitnika? Njih da plati onom drugom polovinom novca?

Tipičan rezon sirotinje koja ima jedan jedini problem: taj da nema novca u izobilju. Pa misle kad ne bi imali taj gorući, ne bi imali nikakav problem. Isto kao što zdrav čovek ima stotine problema, bolestan samo jedan, a mrtav nijedan.

CATAPA

pre 2 godine

Ovo je vrsta silovanja i vrlo sam siguran da je Sandra u tom kontekstu i govorila o svom iskustvu i posledicama. OK, može neko da ovo tumači kao blaži oblik silovanja, ali je individualno kakve, koliko velike i trajne traume će akt kog oblika agresije da ima na koju žrtvu. I žrtve provalnih krađa imaju drugačije traume zavisno od toga da li su "tipovane" ili nasumične, ali mentalne posledice i tada svako normalan ima. Ko kaže da nema, laže. Sebe prvog. Ili nema takvo iskustvo, pa misli da ne bi imao. Ili, rekoh, već nije normalan. Čovekov stan, jazbina ili dvorac svejedno, je proširena "aura" njegovog ličnog integriteta. Ne kaže se uzalud da je čovek bez stana (bez "adrese") čovek bez identiteta. Provalom ili još gore, izbegličkim statusom, čovek u trenu postaje skitnica, "beskućnik". I to bez ikakve sopstvene krivice za taj novi status. Čovekov stan nije samo mesto gde može da se okupa (opere), nego i mesto na kome može da bude nag, a da se oseća bezbednim. Beskućnik, izbeglica ili žrtva provale se ne osećaju bezbednima nikad više i nigde više. Nema značaja da li će da boravi u hotelu ili ispod mosta; uvek će imati isti osećaj da je to privremeno. Ali i osećaj da mu je život privremen, dakle i nebitan.
Što je čovek stariji i objektivno ugroženiji od nasumičnog nasilja, toliko mu je važnija njegova jazbina u kojoj se oseća bezbedno. Čak i onda kada racionalno i objektivno nije.

Malo sam se udaljio od Sandrinog slučaja, ali "ko zna zašto je dobro što sam ovo ispričao".😄

dude

pre 2 godine

Neka kupi dva kangala i stavi u dvorište i rešen problem.
(rebro, 02. decembar 2021 15:53)

i tebe da stavi u dvorište da plašiš ptice.

Sanja

pre 2 godine

Da va spodsetim. Jos uvek je aktuelan rezultat istrazivanja na temu cega se ljudi najvise plase:

Zene - fizickog napada (silovanja...)
Muskarci - da ispadnu smesni u drustvu

CATAPA

pre 2 godine

Dosadni ste više sa tim ratovanjem, većina žena nije ni za rat ni za obavezni vojni rok. Muškarci sami naprave rat i problem i posle kukumaču.
(nepesit, 2. decembar 2021 15:40)
Ovo je takođe, još jedan mit. Žene nisu ništa manje (kolektivistički!) agresivne nego muškarci. Ni jedan totalitarni vladar nije ušao u ratnu avanturu da nije prethodno obezbedio (ponekad i plebiscitarnu) podršku ženskog dela populacije. Pre svega, svako takav u rat ulazi (bilo da ga započinje ili odgovara na agresiju) sa opravdanjem da se brani. Čak i ako to nije tako inicijalno, vrlo brzo postane, pa su u ratu UVEK najmanje dve strane koje se OBE brane. Ili ceo svet, svi se brane. Ako ovo (a ovo je činjenica) stavimo u našu jednačinu žene vs. muškarci, onda mit nije tako ružičast; ispada da su žene manje zainteresovane za odbranu doma i domovine, budućnost sopstvene porodice i dece. Besmislica, naravno, kao i ceo taj mit. To što će svoju ratobornost drugačije da manifestuju, možda manje da se deru i prete "njima", to je razlika koju i u svemu drugom drugačije ispoljavaju žene, drugačije muškarci.
Takođe nije tačno da "muškarci naprave rat i posle kukumaču". Takvu garnituru u miru postavljaju i žene i muškarci. Ali nema to puno veze ni sa pravom glasa (i da se bude biran); primera radi, žene u Nemačkoj nisu imale biračko pravo pred prvi, ali jesu već ustaljeno pred drugi svetski rat. I? Jesu li ga sprečile, ili čak naprotiv: omogućile da se "ispravi nepravda prema nemačkom narodu"?

SKojePravo

pre 2 godine

@Goran
Ono kad mislis da postoji samo ono u sta ti verujes. Dakle, zene jesu isle u ratove na jedan ili drugi nacin. Sklanjale su se samo pojedine sa svojom i tudjom decom. Postoje dokumenti koji govore da jesu bile na frontovima kao pralje, kuvarice,bolnicarke, zabavljacice, pa i ratnice.. Mnoge su isle za svojim sinovima, bracom muzevima-da se nadju samo njima. Niko ih nije zvao. Zapravo, nije imalo potrebe da im se to namece kao obaveza. Isle su za onima koje vole. Za rat ih nije bilo briga.Ali ta je podrska zanemarena, bitnija bila ratna strategija i uzvisenost patriotizma.Sve sami muski principi. Postoji i rec za bulumentu majki i sestara koje su isle sa ratnicima.

mare

pre 2 godine

Ovo je neka Amerika koju ja ne poznajem, provalnik je ušao u kuću i nije ubijen sa 30 metaka ?!?
Pa dal je realno da iz filmova nije naučila kako se koristi oružje i da nema nijedno kod sebe ??
Ja sam zapanjen njenom nesposobnošću i naivnom pristupu života na divljem zapadu...

BGW

pre 2 godine

Zar nismo jednaki? One bi trebalo da mogu same ne jednog, nego bar pet provalnika odjednom da dovedu u red, to stalno vidjam u filmovima i serijama, ne treba im pomoc, ako hoce u orman, molim lepo, njihovo pravo, dovoljno su jake i ostvarene da mogu sve lepo same.
(Notorious, 02. decembar 2021 12:32)

Koji ti problem imaš čoveče?

Uskok

pre 2 godine

Za provalnike ne znam, unajmi obezbedjenje valja..ali za anoreksiju, sestro: Leave USA i tornjaj se na jug, u Italiju, Španiju, Portugal, Francusku rivijeru, Grčku..ako ti treba HardCore hrana, poživi malo i u Srbiji , jedno par meseci...gde god odeš, spasićeš sebe, svoje zdravlje i ima da pucaš od snage i htenja.
Ok si ti glumica, vrediš spasavanja.

CATAPA

pre 2 godine

Pa zivot i jeste privremena pojava!
(nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)
Okej, pojasniću ti šta sam mislio. Nemamo puno prostora za detaljnu elaboraciju. Da, život jeste privremen fenomen, ali toga u punoj meri svako od nas postaje svestan tek kada se suoči sa bliskim krajem, starošću, bolešću ili drugačije intenzivnom traumom. Mlad i zdrav po pravilu misli da će živeti večno, njihov je problem samo to što uglavnom ne znaju čime tu večnost da ispune. Ali baš to je ono što život svakome od nas čini bitnim. Beskućnik nema tu svrhu života, svejedno da li takvu svrhu smatramo iluzijom ili ne. Živi od danas do sutra, sve što mu je bilo važno (ili je mislio da jeste) je prestalo da bude. Ako je ima, porodica takođe. Tu se, rekao bih, i slažemo. Beskućnik nema iluzija da je njegov život ikome (pa i njemu) bitan.
Nego, nisam JA (tj. samo ja) došao do do zaključka da privremen život prestaje da bude i bitan. Do takvog zaključka dođe svako kome sudbina, on sam ili Bog (kako već ko voli da tumači "uzrok") odredi to novonastalo zadato. To naglo stečeno saznanje i jeste ono što je traumatično: da status beskućnika briše svaki smisao (ili iluziju) koju je čovek do tada imao i koja ga je držala, činila normalnim. To nema veze sa svešću da će jednom, jel', svako od nas u "večna lovišta" (bilo kao lovac, bilo kao plen)*.

* ovo poslednje je druga tema, nego nisam mogao da odolim. Svako misli da u "večna lovišta" ide da bude večni lovac. Šta, koga bi onda lovio? 😁

nisam ja, ja je

pre 2 godine

Pa zivot i jeste privremena pojava! Prema tome, beskucnik, izbeglica (ili neko s takvim iskustvom), pa i zrtva provale, u prednosti su nad nekim ukorenjenim u Kucici ("slobodici"), jer su neminovno, neprekidno i zauvek svesni te privremenosti. (nisam ja, ja je, 2. decembar 2021 16:32)

P.S. Zaboravio sam dodati u cemu se ogleda ta prednost. U tome sto su, buduci svesni privremenosti zivota, isto tako uvek svesni i da je i u tom zivotu sve privremeno. Nista im se ne podrazumeva, kao "domorocima", ali je zato i svaka nevolja - privremena (sto ne znaci i da je ne moze zameniti neka jos gora).

Цвикам од комшије

pre 2 godine

Пре пар година седимо породично и гледамо филм, на једном, отварају се врата од дневне собе, нико се није окренуо. У тренутку капирам да смо сви ту и да је ушао неко са стране. Окренем се, кад ће комшија (старији човек, има психичких проблема) парафразирам:"Комшије, извините што Вас прекидам баш вас је лепо видети на окупу. Него, ја сам дошао на кафу." Шок и неверица. Мада се нисмо баш исцимали, јер пије лекове редовно, има добар смисао за хумор и некако га сви поштујемо. Мислим ипак је ово Србија и сви смо ми по мало луди, несрећни и на своју руку, али ипак бринемо о свом образу и поштењу, сем кад се дели имовина и док не пређемо у имућнији слој друштва. Ето тако, сад ми је мало лакше добри моји људи.

lemy Lovich

pre 2 godine

ne znam odakle anksioznost,strah ali znam da je bila u društvu "Lolita expresa" ,mislim ko želi da istraži dostupno je ,postoje svedočenja jer to ne prenose ali suđenja uveliko traju ...