Utorak, 30.11.2021.

12:31

Vinston Čerčil: Srpski kraljević, Titov otac ili samo mali kradljivac šećera

Izvor: Jelena Jankoviæ

Vinston Èerèil: Srpski kraljeviæ, Titov otac ili samo mali kradljivac šeæera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

zoran stokic

pre 2 godine

V.Č: "Psi se ugledaju na vas, mačke vas gledaju s visine, a svinje vas gledaju pravo u oči". VB zajedno sa Čerčilom je primer - pobednik si u II svetskom ratu ali si izgubio vlast; to bi se moglo nazvati tradiciom koja sprečava "da unovčiš pobedu"! Čerčil je 1946. upotrebio izraz "gvozdena zavesa": „Od Šćećina na Baltiku do Trsta na Jadranskom moru spustila se GVOZDENA ZAVESA na kontinent. Iza ove linije se nalaze sve prestonice drevnih država centralne i istočne Evrope. Varšava, Berlin, Prag, Beč, Budimpešta, Beograd, Bukurešt i Sofija, svi ovi poznati gradovi i njihovo stanovništvo su deo teritorije koju sada moramo zvati Sovjetskom interesnom sferom“.Čerčil je bio jedan od tvoraca, prvo kulturnog jedinstva u Evropi a kasnije i Evropskog jedinstvenog tržišta koja je preraslo u EU; zbog čega je jedna od tri glavne zgrade Evropskog parlamenta nazvana po njemu.

Arhivator

pre 2 godine

Ako je Cercil sin kralja Milana, a otac Josipa Broza, da li to znaci da je Tito, kao Obrenovic, imao legitimno pravo na vlast u Jugoslaviji? :)
(Jovan Ducić, 30. novembar 2021 23:25)

I još se, onda, neko pita zašto je Čerčil protežirao Tita na račun Karađorđevića - prvo ovo, a drugo - osveta.

Harry

pre 2 godine

hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...
(ban Kulin, 1. decembar 2021 00:00)

Bolje nemati kraljeve, nego imati neke, koji kad god su drzava i narod ugrozeni sa punim dzakovima para i zlata beze iz drzave.

Dacha

pre 2 godine

Winston Churchill, istorijski najznacajnija figura Britanije 20 veka, dokazani antikomunista i antifasista i veliki prijatelj Jugoslavije. Pa kud ce te laksu metu za srpske desnicare od 20+ godina koje nose Putinovu sliku na majici i kukasti krst istetorviran na desnom ramenu.

mr

pre 2 godine

Slabo je to.
Srbende mora da dokazu da su Putin, Si i engleska Kraljica ustvari Srbi.
Za Isusa Hrista su to već dokazali.
(Dančuo, 30. novembar 2021 23:02)

Овај Си ти је Си Ђи. Ili SiĐi.

dness

pre 2 godine

Koliko god imali zelju da mrzimo Engleze, ovaj covek nam je mislio dobro: na Jalti je trazio da Jugoslavija i Poljska budu deo zapadne Evrope a ne pod SSSR-om! Ruzvelt nas je izdao, dogovorio se sa Staljinom, i to je nasa istorijska prekratnica a ne stvaranje Jugoslavije

...

pre 2 godine

da. personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.
(dude, 30. novembar 2021 21:39)

Pitanje je samo, kako ga kroji.

I mislim da nije mislio na to da su nesposobni, nego da su zli i pokvareni

mm.

pre 2 godine

"hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha..."
(ban Kulin
Iako tebi tako izgleda neverovatno, postoji mnogo normalnih Srba, neopterecenih nacionalizmom, mitomanijom, mržnjom i gluposcu. Uvek bih se pre složio s njima, nego s tobom, a nisam Hrvat.
Takođe, priča o razgovoru sa gospođom (Besi Bredok) je izmenjena kao u igri pokvarenih telefona. Ona mu je rekla, "Vi ste pijani, g. Cercil, odvratno pijani!", a on je odgovorio "Ali ja ću se oprezniji, a vi ćete I dalje biti odvratno ružni. "

KB

pre 2 godine

Drzavnik koji je menjao istoriju, na Srbe ostavio los primer i nanio im ogromnu stetu. Kada je Ruzvelt zgrozen cuvsi za nevidjene zlocine i genocid koji su napravile ustase u NDH,predlozio da se hrvatski naros stavi pod poseban protektorat i ogranici njihovo delovanje nez nadleznih svetskih institucija, e Cercil je napravio najvecu gresku, nije pristao.

Sima

pre 2 godine

Bio je pokvareno anglosaksonsko djubre koje je za vreme drugog svetskog rata Srbima porucivalo da napadaju nemce iako su streljali 100 za jednog.
(Entropy fighter, 30. novembar 2021 19:57)

Ako su naši to radili, a jesu, onda su bili mnogo gori od njega.

Rale iz 6 Kaplara

pre 2 godine

@ Loznica...
“Omiljena teorija o Čerčilu među Srbima je ubedljivo ta da je on ustvari izdanak naše kraljevske loze.”

Znači bio je Srbin koji je napravio Broza?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 30. novembar 2021 19:57)

Pa ako je to tacno sto se vecina Srba buni protiv Broza? Broz, nas drug Tito, mora da je ozbiljnim procentom bio Srbin. Ostaju dileme oko naglaska, majku ti bozju....

Вук Караџић

pre 2 godine

Istorijski gledano, naneo je više zla Srbiji nego Nemci.
(sale, 30. novembar 2021 20:22)

свашта. Немци су побили стотине хиљада Срба у првом и другом светском рату, директно су инсистирали да Аустроугарска нападне Србију у првом светском рату, им бесомучно бомбардовали Београд шестог априла 41-е, убијајући цивиле на спавању.

то је, по теби, исто као човек који је тој Немачкој објавио рат када су кренули да нападају суседе. шта то беше мозак?

nikola 58

pre 2 godine

hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...
(ban Kulin, 01. decembar 2021 00:00)

Pa znas sta, mozda je bolje nemati kraljeve, nego imati takve kakve su Srbi imali hahahahah....

Вук Караџић

pre 2 godine

Kakve monumentalne gluposti ćovek u komentarima može da pročita, prosto je neverovatno.
(La la iz Banata, 30. novembar 2021 23:34)

ниси ни ти далеко одмакао

Zumbul

pre 2 godine

Na koledžu je po staroj engleskoj tradiciji eksperimentisao sa momcima, a nastavio i kasnije kada je postao političar. To se retko sada spominje, a postoje ljubavna pisma i pisane izjave. Možda i nije bitno pošto je to normalno za engleze.

Zadrigo

pre 2 godine

Ukoliko je vanbracni sin Milana Obrenovica, te vanbracni otac Tita, znaci da je Tito legitimni vladar kraljevske loze Obrenovica, sto bi objasnilo njegov talenat za politiku, ali u isto vreme ga ucinilo pravednim osvetnikom za ubistvo 127 pripadnika kraljevskog doma Obrenovic od strane Karadjordjevica. Steta sto im nije vratio istom merom.

Dejan

pre 2 godine

Čerčil, kao uostalom i celokupna britanska istorija su sinonim za niz neprekidnih spletki, lopovluka i genocida. Odgovorni su za smrt stotina miliona ljudi u viševekovnoj svetskoj hegemoniji. Izvršili genocid na svim kontinentima osim u Južnoj Americi. Ratni huškači, krvoloci, lopovčine, fizičke i moralne nakaze. Otpad od ljudske rase.

Glomazno

pre 2 godine

@ ... personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.
(dude

Ne znam gde si video da je receno da su glupi, covek je rekao bas suprotno, prepredeni i sve ce uraditi da bi ispunili svoje ciljeve. A da su ruzni je vec cinjenica, mada opet lepota je u oku posmatraca, tako da sto je vecini ruzno, tebi moze biti i lepo.

ban Kulin

pre 2 godine

Slabo je to.
Srbende mora da dokazu da su Putin, Si i engleska Kraljica ustvari Srbi.
Za Isusa Hrista su to već dokazali.
(Dančuo, 30. novembar 2021 23:02)




hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...

batina je iz raja izašla

pre 2 godine

 Bez skrupula, sa viškom samopouzdanja i manjkom kontrole"

Ovaj opis mi nekako sugeriše da je Milan omastio brk. Mogao bi biti naše gore list.

Valdens

pre 2 godine

Прича се и да краљ Милан није био Србин, тако да у тој ситуацији ни Винстон није Србин, али му у истој варијанти убијени краљ Александар јесте брат, па можемо да кажемо да нам је Винстон сервирао хладну, врло хладну и историја је показала заслужену освету. Народ који онако убије свога краља, и који дозволи да га један искомплексирани егоцентрик АК доведе на руб нестанка својим и не заслужује бољу судбину.

Jovan Ducić

pre 2 godine

Ako je Cercil sin kralja Milana, a otac Josipa Broza, da li to znaci da je Tito, kao Obrenovic, imao legitimno pravo na vlast u Jugoslaviji? :)

neks

pre 2 godine

Da bi bili posteni da nabrojimo nekoliko i dobrih poteza u WW2. Iako sve stoji sto je vec napisano o njemu u prethodnim komentarima.

1. Fenomenalna akcija koja je spasila 300.000 britanskih vojnika iz Dankirka je njegova ideja.
2. On je bio jedan od glavnih protivinka Hitlera i nacisticke Nemacke od samog pocetka. Da nije njega bilo koliko znam potpisivanje primirja i u neku ruku saveznistva sa Nemackom bi bilo izvesno. Cak se i kralj dvoumio.


Na kraju koliko su ga cenili su pokazali na sahrani u Londonu, i da doziveo lepu starost (90 god) iako je vodio neuredan zivot.

hm?

pre 2 godine

Veliki pragmatik i pravi makijavelista koji je opravdao smisao politicke ideje da cilj opravdava sredstvo. U najtezem trenutku za svoju naciju preuzeo je ulogu vodje i podigao borbeni elan iako je ostatak Evrope bio okupiran a Engleska bez i jednog saveznika.

B.Živković

pre 2 godine

Kažu, da se bojao samo Staljina. Morao je da ide brkatom "na noge", u Teheranu i na Jalti, u Moskvi... Staljin je više cenio Ruzvelta, a Čerčil mu se stalno pravdao za intervenciju iz 1918. Postoji niz anegdota iz tog perioda, a naročito je interesantna ona iz 1943. u sovjetskoj ambasadi u Teheranu. U vreme Teheranske konferencije, Abver je izvodio poslednju "operaciju" za likvidaciju "velike trojke", Staljina, Ruzvelta i Čerčila, a Čerčil je to znao. Dok je nervozno šetao i ređao tompuse, Staljin je mrtav hladan "dimio" iz lule, praveći se da ne zna ništa. NKVD je završio posao, tako što su poubijali agente Abvera, a Čerčil je pitao "šta sa zarobljenim nemačkim oficirima". Na Staljinov odgovor "da likvidiramo 50 hiljada oficira" i Ruzveltovo prihvatanje "možda bi i 49 hiljada bilo dovoljno", Čerčil je skočio kao oparen: "Moramo da poštujemo ljudska prava i da im sudimo". Na Staljinovo "sudićemo im posle likvidacije", Čerčil je pobegao iz konferencijske sale. Na Jalti je posle već viđenog sloma Vermahta, tražio od Staljina da se "potope brodovi nemačke ratne mornarice", dok je Staljin bio za "podelu" ratnog plena. Kako nisu mogli da se dogovore, Staljin mu je rekao na kraju:"Podelićemo je, a vi svoju polovinu potopite." Čerčil je započeo "Hladni rat" čuvenim govorom u Fultonu 1946., ali je ipak zapisao u memoarima da je "Staljin najveći državnik u istoriji". Pozdrav!

Jes nas zavio u crno, ali treba postovati cinjenice

pre 2 godine

Dokle vise ove izmisljotine o samaru i voji tsnkosicu(cercil tad uopste nije bio u bg), vanbracnon sinu kralja milana(to sto je milan bludnicio a mama bil laka na obaracu ne znaci nista vise od mozda avanture), a o brozu vanbracnom sinu tek...

z’brda

pre 2 godine

Lično upravljao drugim svetskim ratom u Jugoslaviji. Od ubacivanja, OTE, protesta 27 Marta, otimanja Karadjordjevića, podržavanjem Draže, zatim Tita jer je bio sposobniji od Draže. Sve u svojstvu da se ometaju švabe.
Inače dobio je nobelovu nagradu za književnost, al’u stvari je prinudjen da piše ne bi li zaradio jer je ceo život bio u dugovima zbog njegovog skupog načina života. Tek kad se penzionisao i kad je bila objavljena njegova biografija izbavio se iz dugova. Nevidjen lik! Njegove izjave su nenadmašne. “mlad čovek koji nije liberal nema srca, zreo čovek koji nije konzervativac nema mozga.” Toplo preporučujem knjigu No More Champagne.

John

pre 2 godine

(asahi, 30. novembar 2021 21:11)
(Nikola, 30. novembar 2021 20:50)

Čerčil nikada nije bio u Beogradu.
Nije isključeno da Tankosić jeste išamarao nekoga (i stranca, pa i Engleza), ali to nije mogao biti Čerčil nikako.
Nije bio nikakav novinar ili dopisnik iz Burskog rata (što se obično tvrdi) već je aktivno učestvovao u njemu i bio zarobljen, odakle je uspeo da zbriše. Burski ratovi su viđeni do 1902. godine. Tankosić je tada bio samo potporučnik, praktično niko i ništa.
Često se pominje i da je to bilo 1910 godine. Ni to ne pije vodu. Čerčil je tada bio "Home Secretary" (najpribližnije: Ministar unutrašnjih poslova) tako da nije imao šta da traži u Beogradu, a i da je dobio batina, to se ne bi završilo tek-tako (1903. Englezima ništa nismo uradili, a prekinuli su diplomatske odnose sa nama - šta bi uradili da im je naš oficir išamarao ministra?)

dude

pre 2 godine

Dokle vise ove izmisljotine o samaru i voji tsnkosicu(cercil tad uopste nije bio u bg), vanbracnon sinu kralja milana(to sto je milan bludnicio a mama bil laka na obaracu ne znaci nista vise od mozda avanture), a o brozu vanbracnom sinu tek...
(Jes nas zavio u crno, ali treba postovati cinjenice, 30. novembar 2021 22:26)

malo ih zna da se pre šamara u srbiji zvao marlboro, pa se posle prekrstio u vinston.

dude

pre 2 godine

Bio je jako hrabar i spreman na rizik, ali 30 metara ispod zemlje u ratnom kabinetu u okolini Londona. Velika hrabrost treba za to.
(nbg, 30. novembar 2021 21:51)

to si verovatno naučio na postdiplomskom studiju istorije u bg…ili je to onaj vetrić dekadentnog rebelizma sa harvarda?

Ivan

pre 2 godine

Ovde su navedene mnoge price koje nisu, ili bar vecina nisu tacne, mada bi voleo da ga je Voja Tankosic nalupao kod Grcke kraljice, dok je ovaj pio kafu icekao da nastavi put Orjent expresom. Ali jednu stvar previse lako svi precutkuju. On i Ruzvelt su vec 1943.g. predali pola Evrope, Staljinu na dar, znali su da ce sloboda doci za samo neke nacije, a da ce neki samo promeniti gospodara, umesto ludog Hitlera preci ce u ruke Staljina i njegovih komunistickih kvinslinga. Bili su prakticno saucesnici u tom kolonizovanju istocne evrope i o tome su cutali. Po meni neoprostiv zlocin, to ne moze biti veliki covek.

Valdens

pre 2 godine

(Aron, 30. novembar 2021 21:56)

Па баш сад та логика ми се некако и не чини исправном. Прво никад нисам чуо за цифру од 10 милиона, већ за 1 милион. Осим тога то израбљивање је трајало дуго времена, веровали или не Белгијанци и дан данас тамо ваде руду. Ако није геноцид, како онда оквалификовати готово систематско изнуривање робова до смрти, ако се неки разболи једноставно га замене, а овог пусте да умре без икакве помоћи. Дан данас се деца користе као робље, можда више не у класичном смислу, али ако те плати тек толико да имаш за хлеб и воду, а шта си онда.

Aron

pre 2 godine

Auuuuu, pa neki imaju veću maštu nego autori spanskih serija u kojima ti tetka moze da bude deda.
(abrakadabra, 30. novembar 2021 20:0

Tačno tako, dobro rečeno. Sve je to nažalost deo sveopšteg procesa istorijskog revizionizma. Pogotovo se u javnosti gura priča o Belgijom kralju Leopoldu. Nema sumnje da je čovek bio negativac i vrlo nehuman. Ono što je problem sto se preteruje sa brojem žrtava njegovog nehumanog eksploatatorskog režima. 10 miliona koji se često pominju je zaista prevelik i netacan podatak. U to vreme u Kongu nije zivelo više od 4,5 miliona ljudi jer su uslovi bili teški zbog velike vlage i džungle . Broj žrtava nije iznosio više od 100 000 ljudi. To nije bio nikakav planiran genocid vec zločin iz pohlepe da se što više zaradi. To ga i doduše razlikuje od onih najgorih poput Hitlera, Staljina ili Džingis kana.

We shall never surrender!

pre 2 godine

"Uvek je imao zdrav apetit"

Ne bih rekao da ljudi koji previse jedu imaju "zdrav apetit" pre bi bilo da imaju nezdrav apetit.

jedan nama bliži isto voleo dobar cigar

pre 2 godine

Mnogo toga lošeg bi mogao da dodam ali vidim da su drugi dosta toga pokrili, stoji da je bio demagog,i iz vizure engleza, najgore nacije posle germana, jasno je zašto ga vole. Kao kad mu je neka lady uvredjena nečim rekla da joj je muž, sipala bi mu otrov u viski, njegov odgovor, da ste mi vi žena, ja bi ga popio na eks.E, sad, čitao sam od svih,baš engleskog autora, koji argumentovano tvrdi da je svaka ta "legendarna anegdota", pažljivo smišljana i plasirana u javnost.Nešto kao danas da ti drugi vode društvene mreže, tada memoare,dnevnik..

dude

pre 2 godine

Personifikacija Engleske, i fizicki i mentalno.
(rodja, 30. novembar 2021 20:25)

da. personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.

Урош

pre 2 godine

Препоручујем недавни интервју Радована Калабића у којем је описао енглески утицај на нашу историју.

Baltazar

pre 2 godine

Od svega nabrojanog nije spomenuto da su njegovi savremenici jednoglasno tvrdili da je najviše voleo da ratuje.
Po njemu se svaki problem najlakše rešavao ratom.

Aron

pre 2 godine

Kontroverzan i vrlo interesantan lik. Mora da mu se prizna da što se tiče politike imao je zaista velike uspone i padove. Čovek je tokom WW1 kao ministar mornarice predložio invaziju na Gallipolje da bi se Turska izbacila iz rata. To je bila katastrofa koja se završila porazom u na desetine hiljadama britanskih žrtava. To ga je pratilo tokom narednih godina i decenija. Mada je bio vizionar kada govorio da je najveći protivnik svetskog mira i Britanije ne SSSR nego nacistička Nemačka. Niko mu nije verovao i ismejavali su ga čak i u njegovoj partiji. Na kraju je i postao premijer i kasnije legendarni vodja. Paradoksalno bio je poražen na izborima 1945 zato što je loše rukovodio humanitarnom pomoću iz Amerike. A takođe je bio protivnik nezavisnosti Indije. Što je bilo sumanuto i samim Britancima a pogotovo Amerikancima. Ali takvi su Englezi kod njih nema igre na svoju ruku već demokratija i realnost.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

“Omiljena teorija o Čerčilu među Srbima je ubedljivo ta da je on ustvari izdanak naše kraljevske loze.”




Znači bio je Srbin koji je napravio Broza?

Entropy fighter

pre 2 godine

Bio je pokvareno anglosaksonsko djubre koje je za vreme drugog svetskog rata Srbima porucivalo da napadaju nemce iako su streljali 100 za jednog, a svoje na okupranom Dzersiju da ne pruzaju otpor.

Entropy fighter

pre 2 godine

Bio je pokvareno anglosaksonsko djubre koje je za vreme drugog svetskog rata Srbima porucivalo da napadaju nemce iako su streljali 100 za jednog, a svoje na okupranom Dzersiju da ne pruzaju otpor.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

“Omiljena teorija o Čerčilu među Srbima je ubedljivo ta da je on ustvari izdanak naše kraljevske loze.”




Znači bio je Srbin koji je napravio Broza?

Jovan Ducić

pre 2 godine

Ako je Cercil sin kralja Milana, a otac Josipa Broza, da li to znaci da je Tito, kao Obrenovic, imao legitimno pravo na vlast u Jugoslaviji? :)

dude

pre 2 godine

Personifikacija Engleske, i fizicki i mentalno.
(rodja, 30. novembar 2021 20:25)

da. personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.

Baltazar

pre 2 godine

Od svega nabrojanog nije spomenuto da su njegovi savremenici jednoglasno tvrdili da je najviše voleo da ratuje.
Po njemu se svaki problem najlakše rešavao ratom.

Aron

pre 2 godine

Kontroverzan i vrlo interesantan lik. Mora da mu se prizna da što se tiče politike imao je zaista velike uspone i padove. Čovek je tokom WW1 kao ministar mornarice predložio invaziju na Gallipolje da bi se Turska izbacila iz rata. To je bila katastrofa koja se završila porazom u na desetine hiljadama britanskih žrtava. To ga je pratilo tokom narednih godina i decenija. Mada je bio vizionar kada govorio da je najveći protivnik svetskog mira i Britanije ne SSSR nego nacistička Nemačka. Niko mu nije verovao i ismejavali su ga čak i u njegovoj partiji. Na kraju je i postao premijer i kasnije legendarni vodja. Paradoksalno bio je poražen na izborima 1945 zato što je loše rukovodio humanitarnom pomoću iz Amerike. A takođe je bio protivnik nezavisnosti Indije. Što je bilo sumanuto i samim Britancima a pogotovo Amerikancima. Ali takvi su Englezi kod njih nema igre na svoju ruku već demokratija i realnost.

John

pre 2 godine

(asahi, 30. novembar 2021 21:11)
(Nikola, 30. novembar 2021 20:50)

Čerčil nikada nije bio u Beogradu.
Nije isključeno da Tankosić jeste išamarao nekoga (i stranca, pa i Engleza), ali to nije mogao biti Čerčil nikako.
Nije bio nikakav novinar ili dopisnik iz Burskog rata (što se obično tvrdi) već je aktivno učestvovao u njemu i bio zarobljen, odakle je uspeo da zbriše. Burski ratovi su viđeni do 1902. godine. Tankosić je tada bio samo potporučnik, praktično niko i ništa.
Često se pominje i da je to bilo 1910 godine. Ni to ne pije vodu. Čerčil je tada bio "Home Secretary" (najpribližnije: Ministar unutrašnjih poslova) tako da nije imao šta da traži u Beogradu, a i da je dobio batina, to se ne bi završilo tek-tako (1903. Englezima ništa nismo uradili, a prekinuli su diplomatske odnose sa nama - šta bi uradili da im je naš oficir išamarao ministra?)

ban Kulin

pre 2 godine

Slabo je to.
Srbende mora da dokazu da su Putin, Si i engleska Kraljica ustvari Srbi.
Za Isusa Hrista su to već dokazali.
(Dančuo, 30. novembar 2021 23:02)




hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...

B.Živković

pre 2 godine

Kažu, da se bojao samo Staljina. Morao je da ide brkatom "na noge", u Teheranu i na Jalti, u Moskvi... Staljin je više cenio Ruzvelta, a Čerčil mu se stalno pravdao za intervenciju iz 1918. Postoji niz anegdota iz tog perioda, a naročito je interesantna ona iz 1943. u sovjetskoj ambasadi u Teheranu. U vreme Teheranske konferencije, Abver je izvodio poslednju "operaciju" za likvidaciju "velike trojke", Staljina, Ruzvelta i Čerčila, a Čerčil je to znao. Dok je nervozno šetao i ređao tompuse, Staljin je mrtav hladan "dimio" iz lule, praveći se da ne zna ništa. NKVD je završio posao, tako što su poubijali agente Abvera, a Čerčil je pitao "šta sa zarobljenim nemačkim oficirima". Na Staljinov odgovor "da likvidiramo 50 hiljada oficira" i Ruzveltovo prihvatanje "možda bi i 49 hiljada bilo dovoljno", Čerčil je skočio kao oparen: "Moramo da poštujemo ljudska prava i da im sudimo". Na Staljinovo "sudićemo im posle likvidacije", Čerčil je pobegao iz konferencijske sale. Na Jalti je posle već viđenog sloma Vermahta, tražio od Staljina da se "potope brodovi nemačke ratne mornarice", dok je Staljin bio za "podelu" ratnog plena. Kako nisu mogli da se dogovore, Staljin mu je rekao na kraju:"Podelićemo je, a vi svoju polovinu potopite." Čerčil je započeo "Hladni rat" čuvenim govorom u Fultonu 1946., ali je ipak zapisao u memoarima da je "Staljin najveći državnik u istoriji". Pozdrav!

jedan nama bliži isto voleo dobar cigar

pre 2 godine

Mnogo toga lošeg bi mogao da dodam ali vidim da su drugi dosta toga pokrili, stoji da je bio demagog,i iz vizure engleza, najgore nacije posle germana, jasno je zašto ga vole. Kao kad mu je neka lady uvredjena nečim rekla da joj je muž, sipala bi mu otrov u viski, njegov odgovor, da ste mi vi žena, ja bi ga popio na eks.E, sad, čitao sam od svih,baš engleskog autora, koji argumentovano tvrdi da je svaka ta "legendarna anegdota", pažljivo smišljana i plasirana u javnost.Nešto kao danas da ti drugi vode društvene mreže, tada memoare,dnevnik..

neks

pre 2 godine

Da bi bili posteni da nabrojimo nekoliko i dobrih poteza u WW2. Iako sve stoji sto je vec napisano o njemu u prethodnim komentarima.

1. Fenomenalna akcija koja je spasila 300.000 britanskih vojnika iz Dankirka je njegova ideja.
2. On je bio jedan od glavnih protivinka Hitlera i nacisticke Nemacke od samog pocetka. Da nije njega bilo koliko znam potpisivanje primirja i u neku ruku saveznistva sa Nemackom bi bilo izvesno. Cak se i kralj dvoumio.


Na kraju koliko su ga cenili su pokazali na sahrani u Londonu, i da doziveo lepu starost (90 god) iako je vodio neuredan zivot.

batina je iz raja izašla

pre 2 godine

 Bez skrupula, sa viškom samopouzdanja i manjkom kontrole"

Ovaj opis mi nekako sugeriše da je Milan omastio brk. Mogao bi biti naše gore list.

Valdens

pre 2 godine

(Aron, 30. novembar 2021 21:56)

Па баш сад та логика ми се некако и не чини исправном. Прво никад нисам чуо за цифру од 10 милиона, већ за 1 милион. Осим тога то израбљивање је трајало дуго времена, веровали или не Белгијанци и дан данас тамо ваде руду. Ако није геноцид, како онда оквалификовати готово систематско изнуривање робова до смрти, ако се неки разболи једноставно га замене, а овог пусте да умре без икакве помоћи. Дан данас се деца користе као робље, можда више не у класичном смислу, али ако те плати тек толико да имаш за хлеб и воду, а шта си онда.

Урош

pre 2 godine

Препоручујем недавни интервју Радована Калабића у којем је описао енглески утицај на нашу историју.

We shall never surrender!

pre 2 godine

"Uvek je imao zdrav apetit"

Ne bih rekao da ljudi koji previse jedu imaju "zdrav apetit" pre bi bilo da imaju nezdrav apetit.

Ivan

pre 2 godine

Ovde su navedene mnoge price koje nisu, ili bar vecina nisu tacne, mada bi voleo da ga je Voja Tankosic nalupao kod Grcke kraljice, dok je ovaj pio kafu icekao da nastavi put Orjent expresom. Ali jednu stvar previse lako svi precutkuju. On i Ruzvelt su vec 1943.g. predali pola Evrope, Staljinu na dar, znali su da ce sloboda doci za samo neke nacije, a da ce neki samo promeniti gospodara, umesto ludog Hitlera preci ce u ruke Staljina i njegovih komunistickih kvinslinga. Bili su prakticno saucesnici u tom kolonizovanju istocne evrope i o tome su cutali. Po meni neoprostiv zlocin, to ne moze biti veliki covek.

hm?

pre 2 godine

Veliki pragmatik i pravi makijavelista koji je opravdao smisao politicke ideje da cilj opravdava sredstvo. U najtezem trenutku za svoju naciju preuzeo je ulogu vodje i podigao borbeni elan iako je ostatak Evrope bio okupiran a Engleska bez i jednog saveznika.

Jes nas zavio u crno, ali treba postovati cinjenice

pre 2 godine

Dokle vise ove izmisljotine o samaru i voji tsnkosicu(cercil tad uopste nije bio u bg), vanbracnon sinu kralja milana(to sto je milan bludnicio a mama bil laka na obaracu ne znaci nista vise od mozda avanture), a o brozu vanbracnom sinu tek...

dude

pre 2 godine

Dokle vise ove izmisljotine o samaru i voji tsnkosicu(cercil tad uopste nije bio u bg), vanbracnon sinu kralja milana(to sto je milan bludnicio a mama bil laka na obaracu ne znaci nista vise od mozda avanture), a o brozu vanbracnom sinu tek...
(Jes nas zavio u crno, ali treba postovati cinjenice, 30. novembar 2021 22:26)

malo ih zna da se pre šamara u srbiji zvao marlboro, pa se posle prekrstio u vinston.

z’brda

pre 2 godine

Lično upravljao drugim svetskim ratom u Jugoslaviji. Od ubacivanja, OTE, protesta 27 Marta, otimanja Karadjordjevića, podržavanjem Draže, zatim Tita jer je bio sposobniji od Draže. Sve u svojstvu da se ometaju švabe.
Inače dobio je nobelovu nagradu za književnost, al’u stvari je prinudjen da piše ne bi li zaradio jer je ceo život bio u dugovima zbog njegovog skupog načina života. Tek kad se penzionisao i kad je bila objavljena njegova biografija izbavio se iz dugova. Nevidjen lik! Njegove izjave su nenadmašne. “mlad čovek koji nije liberal nema srca, zreo čovek koji nije konzervativac nema mozga.” Toplo preporučujem knjigu No More Champagne.

dude

pre 2 godine

Bio je jako hrabar i spreman na rizik, ali 30 metara ispod zemlje u ratnom kabinetu u okolini Londona. Velika hrabrost treba za to.
(nbg, 30. novembar 2021 21:51)

to si verovatno naučio na postdiplomskom studiju istorije u bg…ili je to onaj vetrić dekadentnog rebelizma sa harvarda?

Aron

pre 2 godine

Auuuuu, pa neki imaju veću maštu nego autori spanskih serija u kojima ti tetka moze da bude deda.
(abrakadabra, 30. novembar 2021 20:0

Tačno tako, dobro rečeno. Sve je to nažalost deo sveopšteg procesa istorijskog revizionizma. Pogotovo se u javnosti gura priča o Belgijom kralju Leopoldu. Nema sumnje da je čovek bio negativac i vrlo nehuman. Ono što je problem sto se preteruje sa brojem žrtava njegovog nehumanog eksploatatorskog režima. 10 miliona koji se često pominju je zaista prevelik i netacan podatak. U to vreme u Kongu nije zivelo više od 4,5 miliona ljudi jer su uslovi bili teški zbog velike vlage i džungle . Broj žrtava nije iznosio više od 100 000 ljudi. To nije bio nikakav planiran genocid vec zločin iz pohlepe da se što više zaradi. To ga i doduše razlikuje od onih najgorih poput Hitlera, Staljina ili Džingis kana.

Valdens

pre 2 godine

Прича се и да краљ Милан није био Србин, тако да у тој ситуацији ни Винстон није Србин, али му у истој варијанти убијени краљ Александар јесте брат, па можемо да кажемо да нам је Винстон сервирао хладну, врло хладну и историја је показала заслужену освету. Народ који онако убије свога краља, и који дозволи да га један искомплексирани егоцентрик АК доведе на руб нестанка својим и не заслужује бољу судбину.

Sima

pre 2 godine

Bio je pokvareno anglosaksonsko djubre koje je za vreme drugog svetskog rata Srbima porucivalo da napadaju nemce iako su streljali 100 za jednog.
(Entropy fighter, 30. novembar 2021 19:57)

Ako su naši to radili, a jesu, onda su bili mnogo gori od njega.

Dacha

pre 2 godine

Winston Churchill, istorijski najznacajnija figura Britanije 20 veka, dokazani antikomunista i antifasista i veliki prijatelj Jugoslavije. Pa kud ce te laksu metu za srpske desnicare od 20+ godina koje nose Putinovu sliku na majici i kukasti krst istetorviran na desnom ramenu.

zoran stokic

pre 2 godine

V.Č: "Psi se ugledaju na vas, mačke vas gledaju s visine, a svinje vas gledaju pravo u oči". VB zajedno sa Čerčilom je primer - pobednik si u II svetskom ratu ali si izgubio vlast; to bi se moglo nazvati tradiciom koja sprečava "da unovčiš pobedu"! Čerčil je 1946. upotrebio izraz "gvozdena zavesa": „Od Šćećina na Baltiku do Trsta na Jadranskom moru spustila se GVOZDENA ZAVESA na kontinent. Iza ove linije se nalaze sve prestonice drevnih država centralne i istočne Evrope. Varšava, Berlin, Prag, Beč, Budimpešta, Beograd, Bukurešt i Sofija, svi ovi poznati gradovi i njihovo stanovništvo su deo teritorije koju sada moramo zvati Sovjetskom interesnom sferom“.Čerčil je bio jedan od tvoraca, prvo kulturnog jedinstva u Evropi a kasnije i Evropskog jedinstvenog tržišta koja je preraslo u EU; zbog čega je jedna od tri glavne zgrade Evropskog parlamenta nazvana po njemu.

Zadrigo

pre 2 godine

Ukoliko je vanbracni sin Milana Obrenovica, te vanbracni otac Tita, znaci da je Tito legitimni vladar kraljevske loze Obrenovica, sto bi objasnilo njegov talenat za politiku, ali u isto vreme ga ucinilo pravednim osvetnikom za ubistvo 127 pripadnika kraljevskog doma Obrenovic od strane Karadjordjevica. Steta sto im nije vratio istom merom.

nikola 58

pre 2 godine

hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...
(ban Kulin, 01. decembar 2021 00:00)

Pa znas sta, mozda je bolje nemati kraljeve, nego imati takve kakve su Srbi imali hahahahah....

KB

pre 2 godine

Drzavnik koji je menjao istoriju, na Srbe ostavio los primer i nanio im ogromnu stetu. Kada je Ruzvelt zgrozen cuvsi za nevidjene zlocine i genocid koji su napravile ustase u NDH,predlozio da se hrvatski naros stavi pod poseban protektorat i ogranici njihovo delovanje nez nadleznih svetskih institucija, e Cercil je napravio najvecu gresku, nije pristao.

dness

pre 2 godine

Koliko god imali zelju da mrzimo Engleze, ovaj covek nam je mislio dobro: na Jalti je trazio da Jugoslavija i Poljska budu deo zapadne Evrope a ne pod SSSR-om! Ruzvelt nas je izdao, dogovorio se sa Staljinom, i to je nasa istorijska prekratnica a ne stvaranje Jugoslavije

Harry

pre 2 godine

hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...
(ban Kulin, 1. decembar 2021 00:00)

Bolje nemati kraljeve, nego imati neke, koji kad god su drzava i narod ugrozeni sa punim dzakovima para i zlata beze iz drzave.

Dejan

pre 2 godine

Čerčil, kao uostalom i celokupna britanska istorija su sinonim za niz neprekidnih spletki, lopovluka i genocida. Odgovorni su za smrt stotina miliona ljudi u viševekovnoj svetskoj hegemoniji. Izvršili genocid na svim kontinentima osim u Južnoj Americi. Ratni huškači, krvoloci, lopovčine, fizičke i moralne nakaze. Otpad od ljudske rase.

Glomazno

pre 2 godine

@ ... personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.
(dude

Ne znam gde si video da je receno da su glupi, covek je rekao bas suprotno, prepredeni i sve ce uraditi da bi ispunili svoje ciljeve. A da su ruzni je vec cinjenica, mada opet lepota je u oku posmatraca, tako da sto je vecini ruzno, tebi moze biti i lepo.

Zumbul

pre 2 godine

Na koledžu je po staroj engleskoj tradiciji eksperimentisao sa momcima, a nastavio i kasnije kada je postao političar. To se retko sada spominje, a postoje ljubavna pisma i pisane izjave. Možda i nije bitno pošto je to normalno za engleze.

Вук Караџић

pre 2 godine

Istorijski gledano, naneo je više zla Srbiji nego Nemci.
(sale, 30. novembar 2021 20:22)

свашта. Немци су побили стотине хиљада Срба у првом и другом светском рату, директно су инсистирали да Аустроугарска нападне Србију у првом светском рату, им бесомучно бомбардовали Београд шестог априла 41-е, убијајући цивиле на спавању.

то је, по теби, исто као човек који је тој Немачкој објавио рат када су кренули да нападају суседе. шта то беше мозак?

Вук Караџић

pre 2 godine

Kakve monumentalne gluposti ćovek u komentarima može da pročita, prosto je neverovatno.
(La la iz Banata, 30. novembar 2021 23:34)

ниси ни ти далеко одмакао

mm.

pre 2 godine

"hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha..."
(ban Kulin
Iako tebi tako izgleda neverovatno, postoji mnogo normalnih Srba, neopterecenih nacionalizmom, mitomanijom, mržnjom i gluposcu. Uvek bih se pre složio s njima, nego s tobom, a nisam Hrvat.
Takođe, priča o razgovoru sa gospođom (Besi Bredok) je izmenjena kao u igri pokvarenih telefona. Ona mu je rekla, "Vi ste pijani, g. Cercil, odvratno pijani!", a on je odgovorio "Ali ja ću se oprezniji, a vi ćete I dalje biti odvratno ružni. "

...

pre 2 godine

da. personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.
(dude, 30. novembar 2021 21:39)

Pitanje je samo, kako ga kroji.

I mislim da nije mislio na to da su nesposobni, nego da su zli i pokvareni

mr

pre 2 godine

Slabo je to.
Srbende mora da dokazu da su Putin, Si i engleska Kraljica ustvari Srbi.
Za Isusa Hrista su to već dokazali.
(Dančuo, 30. novembar 2021 23:02)

Овај Си ти је Си Ђи. Ili SiĐi.

Arhivator

pre 2 godine

Ako je Cercil sin kralja Milana, a otac Josipa Broza, da li to znaci da je Tito, kao Obrenovic, imao legitimno pravo na vlast u Jugoslaviji? :)
(Jovan Ducić, 30. novembar 2021 23:25)

I još se, onda, neko pita zašto je Čerčil protežirao Tita na račun Karađorđevića - prvo ovo, a drugo - osveta.

Rale iz 6 Kaplara

pre 2 godine

@ Loznica...
“Omiljena teorija o Čerčilu među Srbima je ubedljivo ta da je on ustvari izdanak naše kraljevske loze.”

Znači bio je Srbin koji je napravio Broza?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 30. novembar 2021 19:57)

Pa ako je to tacno sto se vecina Srba buni protiv Broza? Broz, nas drug Tito, mora da je ozbiljnim procentom bio Srbin. Ostaju dileme oko naglaska, majku ti bozju....

Aron

pre 2 godine

Auuuuu, pa neki imaju veću maštu nego autori spanskih serija u kojima ti tetka moze da bude deda.
(abrakadabra, 30. novembar 2021 20:0

Tačno tako, dobro rečeno. Sve je to nažalost deo sveopšteg procesa istorijskog revizionizma. Pogotovo se u javnosti gura priča o Belgijom kralju Leopoldu. Nema sumnje da je čovek bio negativac i vrlo nehuman. Ono što je problem sto se preteruje sa brojem žrtava njegovog nehumanog eksploatatorskog režima. 10 miliona koji se često pominju je zaista prevelik i netacan podatak. U to vreme u Kongu nije zivelo više od 4,5 miliona ljudi jer su uslovi bili teški zbog velike vlage i džungle . Broj žrtava nije iznosio više od 100 000 ljudi. To nije bio nikakav planiran genocid vec zločin iz pohlepe da se što više zaradi. To ga i doduše razlikuje od onih najgorih poput Hitlera, Staljina ili Džingis kana.

dude

pre 2 godine

Personifikacija Engleske, i fizicki i mentalno.
(rodja, 30. novembar 2021 20:25)

da. personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.

Entropy fighter

pre 2 godine

Bio je pokvareno anglosaksonsko djubre koje je za vreme drugog svetskog rata Srbima porucivalo da napadaju nemce iako su streljali 100 za jednog, a svoje na okupranom Dzersiju da ne pruzaju otpor.

dude

pre 2 godine

Bio je jako hrabar i spreman na rizik, ali 30 metara ispod zemlje u ratnom kabinetu u okolini Londona. Velika hrabrost treba za to.
(nbg, 30. novembar 2021 21:51)

to si verovatno naučio na postdiplomskom studiju istorije u bg…ili je to onaj vetrić dekadentnog rebelizma sa harvarda?

ban Kulin

pre 2 godine

Slabo je to.
Srbende mora da dokazu da su Putin, Si i engleska Kraljica ustvari Srbi.
Za Isusa Hrista su to već dokazali.
(Dančuo, 30. novembar 2021 23:02)




hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...

Valdens

pre 2 godine

Прича се и да краљ Милан није био Србин, тако да у тој ситуацији ни Винстон није Србин, али му у истој варијанти убијени краљ Александар јесте брат, па можемо да кажемо да нам је Винстон сервирао хладну, врло хладну и историја је показала заслужену освету. Народ који онако убије свога краља, и који дозволи да га један искомплексирани егоцентрик АК доведе на руб нестанка својим и не заслужује бољу судбину.

Ivan

pre 2 godine

Ovde su navedene mnoge price koje nisu, ili bar vecina nisu tacne, mada bi voleo da ga je Voja Tankosic nalupao kod Grcke kraljice, dok je ovaj pio kafu icekao da nastavi put Orjent expresom. Ali jednu stvar previse lako svi precutkuju. On i Ruzvelt su vec 1943.g. predali pola Evrope, Staljinu na dar, znali su da ce sloboda doci za samo neke nacije, a da ce neki samo promeniti gospodara, umesto ludog Hitlera preci ce u ruke Staljina i njegovih komunistickih kvinslinga. Bili su prakticno saucesnici u tom kolonizovanju istocne evrope i o tome su cutali. Po meni neoprostiv zlocin, to ne moze biti veliki covek.

Урош

pre 2 godine

Препоручујем недавни интервју Радована Калабића у којем је описао енглески утицај на нашу историју.

jedan nama bliži isto voleo dobar cigar

pre 2 godine

Mnogo toga lošeg bi mogao da dodam ali vidim da su drugi dosta toga pokrili, stoji da je bio demagog,i iz vizure engleza, najgore nacije posle germana, jasno je zašto ga vole. Kao kad mu je neka lady uvredjena nečim rekla da joj je muž, sipala bi mu otrov u viski, njegov odgovor, da ste mi vi žena, ja bi ga popio na eks.E, sad, čitao sam od svih,baš engleskog autora, koji argumentovano tvrdi da je svaka ta "legendarna anegdota", pažljivo smišljana i plasirana u javnost.Nešto kao danas da ti drugi vode društvene mreže, tada memoare,dnevnik..

B.Živković

pre 2 godine

Kažu, da se bojao samo Staljina. Morao je da ide brkatom "na noge", u Teheranu i na Jalti, u Moskvi... Staljin je više cenio Ruzvelta, a Čerčil mu se stalno pravdao za intervenciju iz 1918. Postoji niz anegdota iz tog perioda, a naročito je interesantna ona iz 1943. u sovjetskoj ambasadi u Teheranu. U vreme Teheranske konferencije, Abver je izvodio poslednju "operaciju" za likvidaciju "velike trojke", Staljina, Ruzvelta i Čerčila, a Čerčil je to znao. Dok je nervozno šetao i ređao tompuse, Staljin je mrtav hladan "dimio" iz lule, praveći se da ne zna ništa. NKVD je završio posao, tako što su poubijali agente Abvera, a Čerčil je pitao "šta sa zarobljenim nemačkim oficirima". Na Staljinov odgovor "da likvidiramo 50 hiljada oficira" i Ruzveltovo prihvatanje "možda bi i 49 hiljada bilo dovoljno", Čerčil je skočio kao oparen: "Moramo da poštujemo ljudska prava i da im sudimo". Na Staljinovo "sudićemo im posle likvidacije", Čerčil je pobegao iz konferencijske sale. Na Jalti je posle već viđenog sloma Vermahta, tražio od Staljina da se "potope brodovi nemačke ratne mornarice", dok je Staljin bio za "podelu" ratnog plena. Kako nisu mogli da se dogovore, Staljin mu je rekao na kraju:"Podelićemo je, a vi svoju polovinu potopite." Čerčil je započeo "Hladni rat" čuvenim govorom u Fultonu 1946., ali je ipak zapisao u memoarima da je "Staljin najveći državnik u istoriji". Pozdrav!

neks

pre 2 godine

Da bi bili posteni da nabrojimo nekoliko i dobrih poteza u WW2. Iako sve stoji sto je vec napisano o njemu u prethodnim komentarima.

1. Fenomenalna akcija koja je spasila 300.000 britanskih vojnika iz Dankirka je njegova ideja.
2. On je bio jedan od glavnih protivinka Hitlera i nacisticke Nemacke od samog pocetka. Da nije njega bilo koliko znam potpisivanje primirja i u neku ruku saveznistva sa Nemackom bi bilo izvesno. Cak se i kralj dvoumio.


Na kraju koliko su ga cenili su pokazali na sahrani u Londonu, i da doziveo lepu starost (90 god) iako je vodio neuredan zivot.

Aron

pre 2 godine

Kontroverzan i vrlo interesantan lik. Mora da mu se prizna da što se tiče politike imao je zaista velike uspone i padove. Čovek je tokom WW1 kao ministar mornarice predložio invaziju na Gallipolje da bi se Turska izbacila iz rata. To je bila katastrofa koja se završila porazom u na desetine hiljadama britanskih žrtava. To ga je pratilo tokom narednih godina i decenija. Mada je bio vizionar kada govorio da je najveći protivnik svetskog mira i Britanije ne SSSR nego nacistička Nemačka. Niko mu nije verovao i ismejavali su ga čak i u njegovoj partiji. Na kraju je i postao premijer i kasnije legendarni vodja. Paradoksalno bio je poražen na izborima 1945 zato što je loše rukovodio humanitarnom pomoću iz Amerike. A takođe je bio protivnik nezavisnosti Indije. Što je bilo sumanuto i samim Britancima a pogotovo Amerikancima. Ali takvi su Englezi kod njih nema igre na svoju ruku već demokratija i realnost.

hm?

pre 2 godine

Veliki pragmatik i pravi makijavelista koji je opravdao smisao politicke ideje da cilj opravdava sredstvo. U najtezem trenutku za svoju naciju preuzeo je ulogu vodje i podigao borbeni elan iako je ostatak Evrope bio okupiran a Engleska bez i jednog saveznika.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 2 godine

“Omiljena teorija o Čerčilu među Srbima je ubedljivo ta da je on ustvari izdanak naše kraljevske loze.”




Znači bio je Srbin koji je napravio Broza?

Baltazar

pre 2 godine

Od svega nabrojanog nije spomenuto da su njegovi savremenici jednoglasno tvrdili da je najviše voleo da ratuje.
Po njemu se svaki problem najlakše rešavao ratom.

We shall never surrender!

pre 2 godine

"Uvek je imao zdrav apetit"

Ne bih rekao da ljudi koji previse jedu imaju "zdrav apetit" pre bi bilo da imaju nezdrav apetit.

z’brda

pre 2 godine

Lično upravljao drugim svetskim ratom u Jugoslaviji. Od ubacivanja, OTE, protesta 27 Marta, otimanja Karadjordjevića, podržavanjem Draže, zatim Tita jer je bio sposobniji od Draže. Sve u svojstvu da se ometaju švabe.
Inače dobio je nobelovu nagradu za književnost, al’u stvari je prinudjen da piše ne bi li zaradio jer je ceo život bio u dugovima zbog njegovog skupog načina života. Tek kad se penzionisao i kad je bila objavljena njegova biografija izbavio se iz dugova. Nevidjen lik! Njegove izjave su nenadmašne. “mlad čovek koji nije liberal nema srca, zreo čovek koji nije konzervativac nema mozga.” Toplo preporučujem knjigu No More Champagne.

batina je iz raja izašla

pre 2 godine

 Bez skrupula, sa viškom samopouzdanja i manjkom kontrole"

Ovaj opis mi nekako sugeriše da je Milan omastio brk. Mogao bi biti naše gore list.

dude

pre 2 godine

Dokle vise ove izmisljotine o samaru i voji tsnkosicu(cercil tad uopste nije bio u bg), vanbracnon sinu kralja milana(to sto je milan bludnicio a mama bil laka na obaracu ne znaci nista vise od mozda avanture), a o brozu vanbracnom sinu tek...
(Jes nas zavio u crno, ali treba postovati cinjenice, 30. novembar 2021 22:26)

malo ih zna da se pre šamara u srbiji zvao marlboro, pa se posle prekrstio u vinston.

John

pre 2 godine

(asahi, 30. novembar 2021 21:11)
(Nikola, 30. novembar 2021 20:50)

Čerčil nikada nije bio u Beogradu.
Nije isključeno da Tankosić jeste išamarao nekoga (i stranca, pa i Engleza), ali to nije mogao biti Čerčil nikako.
Nije bio nikakav novinar ili dopisnik iz Burskog rata (što se obično tvrdi) već je aktivno učestvovao u njemu i bio zarobljen, odakle je uspeo da zbriše. Burski ratovi su viđeni do 1902. godine. Tankosić je tada bio samo potporučnik, praktično niko i ništa.
Često se pominje i da je to bilo 1910 godine. Ni to ne pije vodu. Čerčil je tada bio "Home Secretary" (najpribližnije: Ministar unutrašnjih poslova) tako da nije imao šta da traži u Beogradu, a i da je dobio batina, to se ne bi završilo tek-tako (1903. Englezima ništa nismo uradili, a prekinuli su diplomatske odnose sa nama - šta bi uradili da im je naš oficir išamarao ministra?)

Jes nas zavio u crno, ali treba postovati cinjenice

pre 2 godine

Dokle vise ove izmisljotine o samaru i voji tsnkosicu(cercil tad uopste nije bio u bg), vanbracnon sinu kralja milana(to sto je milan bludnicio a mama bil laka na obaracu ne znaci nista vise od mozda avanture), a o brozu vanbracnom sinu tek...

Valdens

pre 2 godine

(Aron, 30. novembar 2021 21:56)

Па баш сад та логика ми се некако и не чини исправном. Прво никад нисам чуо за цифру од 10 милиона, већ за 1 милион. Осим тога то израбљивање је трајало дуго времена, веровали или не Белгијанци и дан данас тамо ваде руду. Ако није геноцид, како онда оквалификовати готово систематско изнуривање робова до смрти, ако се неки разболи једноставно га замене, а овог пусте да умре без икакве помоћи. Дан данас се деца користе као робље, можда више не у класичном смислу, али ако те плати тек толико да имаш за хлеб и воду, а шта си онда.

Jovan Ducić

pre 2 godine

Ako je Cercil sin kralja Milana, a otac Josipa Broza, da li to znaci da je Tito, kao Obrenovic, imao legitimno pravo na vlast u Jugoslaviji? :)

Dejan

pre 2 godine

Čerčil, kao uostalom i celokupna britanska istorija su sinonim za niz neprekidnih spletki, lopovluka i genocida. Odgovorni su za smrt stotina miliona ljudi u viševekovnoj svetskoj hegemoniji. Izvršili genocid na svim kontinentima osim u Južnoj Americi. Ratni huškači, krvoloci, lopovčine, fizičke i moralne nakaze. Otpad od ljudske rase.

KB

pre 2 godine

Drzavnik koji je menjao istoriju, na Srbe ostavio los primer i nanio im ogromnu stetu. Kada je Ruzvelt zgrozen cuvsi za nevidjene zlocine i genocid koji su napravile ustase u NDH,predlozio da se hrvatski naros stavi pod poseban protektorat i ogranici njihovo delovanje nez nadleznih svetskih institucija, e Cercil je napravio najvecu gresku, nije pristao.

Harry

pre 2 godine

hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...
(ban Kulin, 1. decembar 2021 00:00)

Bolje nemati kraljeve, nego imati neke, koji kad god su drzava i narod ugrozeni sa punim dzakovima para i zlata beze iz drzave.

Glomazno

pre 2 godine

@ ... personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.
(dude

Ne znam gde si video da je receno da su glupi, covek je rekao bas suprotno, prepredeni i sve ce uraditi da bi ispunili svoje ciljeve. A da su ruzni je vec cinjenica, mada opet lepota je u oku posmatraca, tako da sto je vecini ruzno, tebi moze biti i lepo.

Zadrigo

pre 2 godine

Ukoliko je vanbracni sin Milana Obrenovica, te vanbracni otac Tita, znaci da je Tito legitimni vladar kraljevske loze Obrenovica, sto bi objasnilo njegov talenat za politiku, ali u isto vreme ga ucinilo pravednim osvetnikom za ubistvo 127 pripadnika kraljevskog doma Obrenovic od strane Karadjordjevica. Steta sto im nije vratio istom merom.

Zumbul

pre 2 godine

Na koledžu je po staroj engleskoj tradiciji eksperimentisao sa momcima, a nastavio i kasnije kada je postao političar. To se retko sada spominje, a postoje ljubavna pisma i pisane izjave. Možda i nije bitno pošto je to normalno za engleze.

Вук Караџић

pre 2 godine

Istorijski gledano, naneo je više zla Srbiji nego Nemci.
(sale, 30. novembar 2021 20:22)

свашта. Немци су побили стотине хиљада Срба у првом и другом светском рату, директно су инсистирали да Аустроугарска нападне Србију у првом светском рату, им бесомучно бомбардовали Београд шестог априла 41-е, убијајући цивиле на спавању.

то је, по теби, исто као човек који је тој Немачкој објавио рат када су кренули да нападају суседе. шта то беше мозак?

Вук Караџић

pre 2 godine

Kakve monumentalne gluposti ćovek u komentarima može da pročita, prosto je neverovatno.
(La la iz Banata, 30. novembar 2021 23:34)

ниси ни ти далеко одмакао

nikola 58

pre 2 godine

hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha...
(ban Kulin, 01. decembar 2021 00:00)

Pa znas sta, mozda je bolje nemati kraljeve, nego imati takve kakve su Srbi imali hahahahah....

Rale iz 6 Kaplara

pre 2 godine

@ Loznica...
“Omiljena teorija o Čerčilu među Srbima je ubedljivo ta da je on ustvari izdanak naše kraljevske loze.”

Znači bio je Srbin koji je napravio Broza?
(Loznica, Gučevo, Cer…, 30. novembar 2021 19:57)

Pa ako je to tacno sto se vecina Srba buni protiv Broza? Broz, nas drug Tito, mora da je ozbiljnim procentom bio Srbin. Ostaju dileme oko naglaska, majku ti bozju....

Sima

pre 2 godine

Bio je pokvareno anglosaksonsko djubre koje je za vreme drugog svetskog rata Srbima porucivalo da napadaju nemce iako su streljali 100 za jednog.
(Entropy fighter, 30. novembar 2021 19:57)

Ako su naši to radili, a jesu, onda su bili mnogo gori od njega.

mm.

pre 2 godine

"hrvatinski kraljevi pa amebe hahahahaha..."
(ban Kulin
Iako tebi tako izgleda neverovatno, postoji mnogo normalnih Srba, neopterecenih nacionalizmom, mitomanijom, mržnjom i gluposcu. Uvek bih se pre složio s njima, nego s tobom, a nisam Hrvat.
Takođe, priča o razgovoru sa gospođom (Besi Bredok) je izmenjena kao u igri pokvarenih telefona. Ona mu je rekla, "Vi ste pijani, g. Cercil, odvratno pijani!", a on je odgovorio "Ali ja ću se oprezniji, a vi ćete I dalje biti odvratno ružni. "

dness

pre 2 godine

Koliko god imali zelju da mrzimo Engleze, ovaj covek nam je mislio dobro: na Jalti je trazio da Jugoslavija i Poljska budu deo zapadne Evrope a ne pod SSSR-om! Ruzvelt nas je izdao, dogovorio se sa Staljinom, i to je nasa istorijska prekratnica a ne stvaranje Jugoslavije

...

pre 2 godine

da. personifikacija naroda, koji bez prekida “kroji” sudbinu sveta vekovoma. baš su glupi, ružni, neonteligentni i sve to.
objasni im rodjo, kako da dostignu naš nivo društvenog uređenja.
(dude, 30. novembar 2021 21:39)

Pitanje je samo, kako ga kroji.

I mislim da nije mislio na to da su nesposobni, nego da su zli i pokvareni

mr

pre 2 godine

Slabo je to.
Srbende mora da dokazu da su Putin, Si i engleska Kraljica ustvari Srbi.
Za Isusa Hrista su to već dokazali.
(Dančuo, 30. novembar 2021 23:02)

Овај Си ти је Си Ђи. Ili SiĐi.

Dacha

pre 2 godine

Winston Churchill, istorijski najznacajnija figura Britanije 20 veka, dokazani antikomunista i antifasista i veliki prijatelj Jugoslavije. Pa kud ce te laksu metu za srpske desnicare od 20+ godina koje nose Putinovu sliku na majici i kukasti krst istetorviran na desnom ramenu.

Arhivator

pre 2 godine

Ako je Cercil sin kralja Milana, a otac Josipa Broza, da li to znaci da je Tito, kao Obrenovic, imao legitimno pravo na vlast u Jugoslaviji? :)
(Jovan Ducić, 30. novembar 2021 23:25)

I još se, onda, neko pita zašto je Čerčil protežirao Tita na račun Karađorđevića - prvo ovo, a drugo - osveta.

zoran stokic

pre 2 godine

V.Č: "Psi se ugledaju na vas, mačke vas gledaju s visine, a svinje vas gledaju pravo u oči". VB zajedno sa Čerčilom je primer - pobednik si u II svetskom ratu ali si izgubio vlast; to bi se moglo nazvati tradiciom koja sprečava "da unovčiš pobedu"! Čerčil je 1946. upotrebio izraz "gvozdena zavesa": „Od Šćećina na Baltiku do Trsta na Jadranskom moru spustila se GVOZDENA ZAVESA na kontinent. Iza ove linije se nalaze sve prestonice drevnih država centralne i istočne Evrope. Varšava, Berlin, Prag, Beč, Budimpešta, Beograd, Bukurešt i Sofija, svi ovi poznati gradovi i njihovo stanovništvo su deo teritorije koju sada moramo zvati Sovjetskom interesnom sferom“.Čerčil je bio jedan od tvoraca, prvo kulturnog jedinstva u Evropi a kasnije i Evropskog jedinstvenog tržišta koja je preraslo u EU; zbog čega je jedna od tri glavne zgrade Evropskog parlamenta nazvana po njemu.