- Komentari -

Kako je vlasnik podneo uništavanje ferarija? "Lako, kupiću novi" FOTO, VIDEO

Na auto-putu Miloš Veliki se dogodila saobraćajna nesreća u kojoj je uništen crveni ferari. Fotografije i snimci skupocenog automobila čiji su delovi rasuti po putu ne prestaju da kruže mrežama, a mediji nagađaju koliko automobil može da košta dok se ostatak Srbije pita ko kod nas uopšte sebi može da priušti ovakvu mašinu. Portal B92.net je ekskluzivno saznao kome pripada uništeni ferari.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Na zapadu vecina biznismena koja zaradjuje puno novca ne kupuje luksuzne automobile vec ih uzima na lease ili kako vi kazete na lizing. Torskovi lizinga (iznos zavisi od prihoda) se na kraju godine odbijaju od ukupne zarade tako da se ljudi radije odlucuju da svoj novac potrose na luksuzan auto nego da taj novac daju drzavi na poreze. Naravno postoje i ljudi koji kupuju ovakva auta, ne verujem da je ovaj od tih.
    Ovaj covek je nadam se imao osiguranje tako da verovatno
    ne more da kupuje drugi auto iz svog dzepa.
    (Anarhija All Over Baščaršija, 18. oktobar 2021 19:54)

    # Link komentara

  2. P r e v a r a n t
    (Znamo se, 18. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  3. AKO ZELIS DA BUDES FACA, KUPIS FERARI.
    AKO SI FACA, VOZIS LAMBORGINI.
    (7 up, 18. oktobar 2021 15:30)

    # Link komentara

  4. Kupice drugi, ladan ko spricer,
    A meni problem do 1. pregurati
    Sta ja decko radim.
    Neko ce reci al ovaj vlasnik ne spava mirno zbog stresa, posla, krupnih odluka, berze itd.
    More ne spavam ni ja, isto brige i stres, samo zbog malih primanja
    (Ivan, 18. oktobar 2021 14:24)

    # Link komentara

  5. Ili je nesposoban da vozi ovakav auto ili je imao matore, istrosene, neadekvatne gume ili je vozio brze od dozvoljenog.
    Bara na novom auto-putu ??? Kolika je to bara kad se ostali ucesnici sa mnogo losijim automobilima ne okrecu na auto-putu ???
    (Pametnjakovic, 18. oktobar 2021 14:03)

    # Link komentara

  6. Dajte mi baru i vetar na autoputu, okrenuću i prase na istom a ne sus agregat bilo koje marke :)) p.s. prolazili smo istim tim barama (u trenutku kad je dolazila policija na mesto udesa) tako da verujem čoveku 90% (onih 10 ipak otpada na činjenicu da je vozio ferari - da se ne lažemo, ipak noga malo lakše sklizne :))
    (UnrealEngine, 18. oktobar 2021 13:47)

    # Link komentara

  7. Šta zna dete šta je trista kila, uzme i nosi.
    (Musa kesedžija, 18. oktobar 2021 13:23)

    # Link komentara

  8. "nek mi da slupanog obradovao bi se do neba
    (Igor M, 18. oktobar 2021 05:54)"

    Da, kad bi video posto je registracija, da ne pricamo o popravci ovoga koja bi bila preko 50.000 evra...Nauzivao bi se samo tako...

    Skup auto je jos skuplji za odrzavanje i vozenje.
    (gradjaninX, 18. oktobar 2021 12:14)

    # Link komentara

  9. Ja sam mislio da naši preko čiste klozete i rade na građevini? I da krpe kraj sa krajem i proklinju dan kad su otišli, ali eto nemaju para da se vrate, a stopiranje je zabranjeno pa su prisiljeni da ostanu. Ali samo dok ne uštede 50 eura za povratak.
    (Bežimo odavde, 18. oktobar 2021 11:14)

    # Link komentara

  10. Zar nije pre bila priča da Ferari ne može da kupi bilo ko? Nego mora kao da se prođe neka provera. Ozbiljno pitam, jer mi se čini da sam to negde pročitao.
    (Troll, 17. oktobar 2021 19:43)

    Ferari, kao i mečka, BMW, Jaguar, Landrover...može da kupi svaka šuša, zato i jesu džiber-ikone. A Aston Martin ne može svako. Mora da si faca, gradjanin sa zaslugama, ili neki ser, erl, lord...Mislim da je slično i za Morgan.
    Ko ima love neka kupi Subaru benzinac, to je najbolji auto u odnosu cena-kvalitet. Ko voli malo bržu vožnju i k..čenje po putu, neka kupi polovni SAAB, onaj stari - ne ovaj dizel-treš sa FIAT-ovim motorom. I to je to.
    A najbolji auto svih vremena u odnosu cena-performanse je Reno 4.
    Haug.
    (Mali Hijavata, 18. oktobar 2021 10:54)

    # Link komentara

  11. Ovaj automobil je kasko osiguran , popravice ga ili ce da naplati totalnu stetu. Svako vozi ono sto moze sebi da priusti .
    ---…--

    Познајем га, тип је размажен до даске. Питање је да ли је ауто уопште каско осигуран.
    (Боги, 18. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  12. Eh, srce mi se cepa.
    Pa, onda kupi - ne smaraj nas.
    I sledeći put uzmi kasko osiguranje. Za promenu.
    (Dušan S, 18. oktobar 2021 10:06)

    # Link komentara

  13. Lujke voze ferari a pametni ljudi auto srednje klase !
    (BG, 18. oktobar 2021 07:50)

    # Link komentara

  14. Mnogi ljudi u Beogradu imaju nekretnine u vrednosti i od 500 hiljada evra, znaci 2 ferarija. Evo moj pokojni stric ziveo je na Obilicevom vencu od rodjenja, stan kosta 200 hiljada, a on ziveo skromno. Moj zet tri stana u Bg u nasledtvu, a ako proda dva eto mu jedan ferrari. Ali ipak vozice hjundaji.
    (hej, vidi, ja imam para, 17. oktobar 2021 20:39)

    Sa 500.000 eura, dati 250.000 za Ferari može samo neko ko baaaš voli automobile, i čak bih i tada to razumeo. Ali, bez makar miliona u imovini, nemaš šta da tražiš u kategoriji vozila preko 200.000 eura. Sve ispod toga, ti si jednostavno daleko od te kategorije, uključujući i vašeg zeta. Za skupe automobile se ne prodaju stanovi, nego se kupuju od profita, a rentiranjem sva ta tri stana u BG-u, možda mogu da plate lizing nečega tipa Mercedes E klase, za Ferari baaaš teško. Inače znam par tih BG naslednika koji životare u velikim i vrednim stanovima u centru Beograda, ali ne umeju da naprave novac pa ostatak života provedu ne skromno, već maltene štedljivo. Nije to po meni baš poenta života, al ajd. Nekretnine ipak daju neku sigurnost.
    (Reziel, 18. oktobar 2021 07:41)

    # Link komentara

  15. 200.
    (ortak, 18. oktobar 2021 07:37)

    # Link komentara

  16. ... sledići put gas do daske i preskočićeš baru !
    (Dik, 18. oktobar 2021 07:26)

    # Link komentara

  17. ... sledići put gas do daske i preskočićeš baru !
    (Dik, 18. oktobar 2021 07:24)

    # Link komentara

  18. Ziveo KASKO
    (Niti, 18. oktobar 2021 07:17)

    # Link komentara

  19. I dalje ljudi ne znaju sta je bankina, svi misle da se u nju moze udariti. Verovatno mesaju sa zastitnom ogradom ili ivicnjakom.
    (Srdjan, 18. oktobar 2021 06:51)

    # Link komentara

  20. ma zabole ga, prodace jos neko kilce koke i eto novog ferka...
    (Vaske, 18. oktobar 2021 06:49)

    # Link komentara

  21. mogao je i da upiše obuku sportske vožnje, pa se ne bi slupao. Automobil sa svim mogučim kompjuterima sigurno ne bi doživeo aquaplaning pri "normalnim" brzinama. A i šta je očekivao od puta u Srbiji? da nema bare, da su nagibi ogovarajući? nećemo se šaliti
    (DrKadzija, 18. oktobar 2021 06:47)

    # Link komentara

  22. Sa ovako mirnim i racionalnom komentarom, ovaj ima da zivi sto godina i uziva u zivotu, vidi se da mu je rizik sastavni deo zivota ali da on ume da se nosi sa time
    (vukica, 18. oktobar 2021 06:43)

    # Link komentara

  23. kerovi jedu krofne
    (Mrgud, 18. oktobar 2021 06:03)

    # Link komentara

  24. nek mi da slupanog obradovao bi se do neba
    (Igor M, 18. oktobar 2021 05:54)

    # Link komentara

  25. Pala kiša a nastavio sa slik pneumaticima.
    (Krele, 18. oktobar 2021 05:39)

    # Link komentara

  26. Ovako to ide:
    Naplati osiguranje
    Osiguranje utvrdi stetu i okolnosti.
    Ukoliko se uspostavi da uslovi puta nisu zadovoljavajuci, osiguranje tuzi vlasnika autopita i naplati stetu.
    Citam komentare, niko da se zapita odkud bara na autopitu. Istovrememo dobra je sansa da je brzina prekoracena.
    (Toronto, 18. oktobar 2021 02:32)

    # Link komentara

  27. Cekaj bre, ovo drustvo na prvoj slici i ovaj vodoinstalater, pardon, "biznismen" medju njima... Pa to su sve od reda nasi sugradjani malo tamnije puti? Onda i ovaj Ferari i intervju sa vodoinstalaterom pase uz sve ovo.
    (Eugen, 18. oktobar 2021 00:58)

    # Link komentara

  28. Brate čemu ovo parkiranje automobila ispred svečanog šatora, da to vidim u Švajcarskoj pomislio bih evo Arapi nešto slave, mada ni mi izgleda nismo daleko, 500 god je 500 god! Švajcarci to drže po garažama, voze ih samo preko leta i ne parkiraju ih na sred svečanosti. Nije samo "odeš preko", prihvati i neke vrednosti tamo "preko".
    (camel, 17. oktobar 2021 17:44)
    I ne vozis ga tamo gde narod nema hleba da jede, da bi se kxxxxo sa njime.

    Zar nije pre bila priča da Ferari ne može da kupi bilo ko? Nego mora kao da se prođe neka provera. Ozbiljno pitam, jer mi se čini da sam to negde pročitao.
    (Troll, 17. oktobar 2021 19:43)
    U Svajcarskim oglasima se trenutno nalazi preko 800 polovnih komada.
    (DC, 18. oktobar 2021 00:45)

    # Link komentara

  29. Udjes u partiju domognes se vlasti i za cas na parkingu auto od sto soma. Men izao sma okad vidi mte skupe za men automobile kak ostoje na parkingu i seru ih ptice. Ovaj moj za mesec dana bice punoletan. Radio ko budal posteno ce ozivot jedino zaradio infarkt i sje*ana kicma. A kad se seti mdodje neovi sef i psoe mesec dana kupi novi auto u kesu. tenderi su zakon u drzavnim firmama.
    (ma bre, 18. oktobar 2021 00:22)

    # Link komentara

  30. Pa nije valjda da ovaj iz Svajcarske Ferarijem dolazi u Srbiju? Ko je sedeo i vozio se u ovakvim automobilima zna kako se u njima neudobno vozi i sedi. Voziti se u Ferariju preko 1000 km, pa to je cisti mazohizam, ali sve ce bahati Srbin da izdrzi samo da pokaze sta ima, iako ovaj auto u Srbiji smesno i deplasirano izgleda. Ovakav auto i u Nemackoj vidis reeetko na ulici, tj. skoro uopste da ne. I da, nije on 280.000 franaka ispalio u gotovini. To se uzima na 3 godine na lizing, vrati se, uzme se drugi i tako u krug. Ne treba sve verovati sto nasi dijasporci pricaju. Srbi su posebna prica kad treba da se bahati i stvari naduvavaju do pucanja.
    (Radoje D., 18. oktobar 2021 00:20)

    # Link komentara

  31. Po tragovima kocenja koje sam video kad sam prosao (prosli cetvrtak popodne), delovalo je da nije isao brzo. Delovalo mi je nerealno da se takav auto tek tako izokretao.
    (Nikola, 17. oktobar 2021 23:51)
    20

    Tako deluje. Ni ja nisam nesto tako vozio, ali znam par ljudi koji jesu. Kazu da je vrlo tesko kontrolisati takvo vozilo i po najboljim uslovima. Niti znam, niti zelim da saznam, ne verujem ni da je ovom bas toliko svejedno
    (Splavar, 18. oktobar 2021 00:14)

    # Link komentara

  32. Druže, udario si u ogradu, a ne u bankinu. Bankina se ne može udariti.
    (Lolly, 18. oktobar 2021 00:03)

    # Link komentara

  33. Po tragovima kocenja koje sam video kad sam prosao (prosli cetvrtak popodne), delovalo je da nije isao brzo. Delovalo mi je nerealno da se takav auto tek tako izokretao.
    (Nikola, 17. oktobar 2021 23:51)

    # Link komentara

  34. Kakav je to autoput na kome se formiraju bare???
    (Mirko, 17. oktobar 2021 23:32)

    # Link komentara

  35. Odustajem od kupovine Ferarija. Okrene se zbog barice već pri brzini od 130 km/h.
    (phreak, 17. oktobar 2021 23:27)

    # Link komentara

  36. Jel neko od vas sabana cuo za osiguranje?!
    (alan ford, 17. oktobar 2021 23:27)

    # Link komentara

  37. (Luca Di Montezemollo, 17. oktobar 2021 20:41)

    Ni ti nisi bas najbolje razumeo. Nisu bitne pare, vozacko iskustvo i neki test. Nekada dok je Enco bio ziv morao si da prodjes kao covek da bi kupio ekskluzivni Ferari, da nisi neki diler droge, tatin sin, politicar...
    (eda, 17. oktobar 2021 23:26)

    # Link komentara

  38. @ Splavar
    Šta znači "odpad"? Nisam u biznisu, naučnica sam, pa ne znam šta znači ta reč. Hvala unapred na objašnjenju.
    (Ju, 17. oktobar 2021 22:15)

    Evo, lici na mesto gde ljudi odbacuju nepotrebne stvari. Nisam preterano obrazovan, a odavno samo svracam u Srbiju, greske su moguce. Malo mi je nejasno da si od celog mog komentara samo to primetila. Poenta je da se biznis moze voditi sa neuglednih lokacija. Al dobro. Da li je neuredjeno dvoriste nekog afroamera odpad ili otpad. Ajde molim te. Ionako te ne zanima poenta mog komentara. Al ok, ispravila si me, hvala
    (Splavar, 17. oktobar 2021 23:10)

    # Link komentara

  39. Ма свака част само цепај!Живи живот као што би требали и већина коментатора да живи!Узми још бољи!Све најбоље!
    (бивши Граничар, 17. oktobar 2021 23:09)

    # Link komentara

  40. Moj gazda ima para, a ne zna da vozi. Ne zna. Misli da zna. Mama&tata mu napravili firmu, on je vodi, ovo je treći BMW koji čovek ne zna da vozi. Zaglavi se u snwgu, u pesku, cima, koči, dodaje gas, kao da vozi stojadina a ne BMW. Džaba pare kada nemaš šlifa.
    (Marija, 17. oktobar 2021 22:18)

    Ma da Marija, ok. Roditelji dali debilu da vodi posao, verujem. Sto se ne dokazes kad vec radis tamo, pametnija si, jel tako. Nisu bas mama i tata ludi da im retardirano dete upropasti kapital, eto ti sanse, preuzmi menadzment, pokazi im sta znas
    (Splavar, 17. oktobar 2021 23:02)

    # Link komentara

  41. Потпуно сте у праву. Мене је једном према Нишу тако дигло да сам се оладио. Нисам после тога ни до 120 стигао. И управо у тој најбржој траци тога највише и има, што само доказује какви аматери код нас праве путеве, када нису у стању ни ивице пута да оборе.
    (mr, 17. oktobar 2021 17:50)

    Minus si dobio samo zbog toga "Najbržoj traci"! Vidi se koliko si neobrazovan vozač, ne postoji najbrža i najsporija traka, kao ni brža, niti sporija, već traka za vožnju i traka za preticanje. Ali većina vozača u Srbiji to ne shvata i misli da je preticajna traka pravljena upravo za njih, pa voze isključivo po njoj, i ugrožavaju bezbednost drugim učesnicima u saobraćaju.
    (voma, 17. oktobar 2021 18:57)

    Па нема, твом оштром пресретачком оку не може ништа да промакне. Па добро човече јел ти можеш да схватиш када се која терминологија употребљава? Да сам написао средњој то би ти било исправно јел да? Да ли схваташ сада разлику? Исто се десило и овом са фераријем, и ти сада знаш да ли је он неког претицао, или се од Чачка кретао искључиво том траком? Конкретно, ја сам возио ноћу, била је и киша, и да баш не бих имао проблем са тим возачима као што си вероватно ти, који се можда и разумеју у терминологију, али не схватају пошто им је искуство слабо, да возити ноћу најбржом траком је много боље, јер видиш ко ти долази и на километар, него возити средњом која је у то време била излокана од камиона.
    (mr, 17. oktobar 2021 22:56)

    # Link komentara

  42. osiguranje će da ga isplati
    (Stiropor, 17. oktobar 2021 22:35)

    # Link komentara

  43. Kupice mu osiguranje drugi nije to Srbija nego Svica
    (toni, 17. oktobar 2021 22:33)

    # Link komentara

  44. I moj sin je lako podneo kada se zalepio kolima u parkirani kamion,,,na srecu nije povredjen,,jer jednostavno skupa i nova kola se kasko osiguravaju,,,i onda i ako se zaletis u zid,osiguranje pokriva 100 posto...Tako da je i ovaj auto sigurno bio osiguran...
    (Gastarbajter, 17. oktobar 2021 22:20)

    # Link komentara

  45. zaradio ih je u piramidalnoj strukturi trgovinom na berzi forex i ostale gluposti...
    (salgar, 17. oktobar 2021 22:20)

    # Link komentara

  46. Moj gazda ima para, a ne zna da vozi. Ne zna. Misli da zna. Mama&tata mu napravili firmu, on je vodi, ovo je treći BMW koji čovek ne zna da vozi. Zaglavi se u snwgu, u pesku, cima, koči, dodaje gas, kao da vozi stojadina a ne BMW. Džaba pare kada nemaš šlifa.
    (Marija, 17. oktobar 2021 22:18)

    # Link komentara

  47. @ Splavar
    Šta znači "odpad"? Nisam u biznisu, naučnica sam, pa ne znam šta znači ta reč. Hvala unapred na objašnjenju.
    (Ju, 17. oktobar 2021 22:15)

    # Link komentara

  48. Momak, mnogo se ložiš.
    (Đenka, 17. oktobar 2021 17:32)
    Hvala za to momak, sine.
    (Zex, 17. oktobar 2021 22:13)

    # Link komentara

  49. kad u brzini preko 100 upadnec u baru,pri tom normalno ne drzis cvrsto volan,dobijes skiju i okretanje,udaranje u bankinu je nenminovno,moj drug kaze da je u delicu sekunde se nasao u njivi pored auto put,sreca bilo ravno.Ovi sto naplacuju putarinu morali bi da lociraju mesta gde se bare pojavljuju i da to resavaju odvodom te vode.Najlakse je globiti vozace a za uzvrat nista.
    (Nikola, 17. oktobar 2021 22:10)

    # Link komentara

  50. Boli me ***** za njega nego jel dobio neku kaznu za ugrozavanje bezbednosti drugih?
    (Igor, 17. oktobar 2021 22:00)

    # Link komentara

  51. (hej, vidi, ja imam para, 17. oktobar 2021 20:39)

    U trgovini bilo čime (u ovom slučaju izuzetno liksuznim Ferarijem) odavno postoji izreka, a koja je istinita: "Nijedna roba nije skupa, ako nađe kupca".
    (Spaček, 17. oktobar 2021 21:52)

    # Link komentara

  52. Jako malo ljudi komentarise najbitniju stvar iz ovog teksta- BARE NA AUTO PUTU!Prosle nedelje sa 110 sam naleteo na baru,auto se lepo zaneo, jako neprijatno!
    (Ivan78bg, 17. oktobar 2021 20:24) # Link komentara

    E fala bogu da neko normalan komentar napise.
    Kako je ovaj zaradio pare za ferari: Nemam blage veze. Zato ni nemam pravo da sudim (u sustini i da znam nisam ja sudija tako da svejedno). Nije ubio nikog sto je lepo, koliko je vozio nemam pojma, da li je bio pijan ili ne, drogiran ili ne, umoran ili ne opet niko nista. Ono sto moze iz teksta da se zakljuci je BARA NA AUTOPUTU - sto je za nas s jeftinijim ulaznica poprilicno opasna stvar i to je mnogo veci problem nego kako je neko zaradio ferari (kao da ce neko od nas ikad da ga vozi, pa se sad kao interesujemo).
    (vozac, 17. oktobar 2021 21:51)

    # Link komentara

  53. Ali bar 6/10 su ljudi u pravu. Ferrari nije potreba, ferrari je nepotreban luksuz ljudi zeljnih dokazivanja, "ja imam vise para od vas", "ja sam faca imam para" "gledajte me ja imam para", "hej, ja imam para", "vidi sta ja imam, imam para". Mnogo ljudi u Beogradu, a da ne pominjem inostranstvo, mogu kupiti ferrari. Mnogi ljudi u Beogradu imaju nekretnine u vrednosti i od 500 hiljada evra, znaci 2 ferarija. Evo moj pokojni stric ziveo je na Obilicevom vencu od rodjenja, stan kosta 200 hiljada, a on ziveo skromno. Moj zet tri stana u Bg u nasledtvu, a ako proda dva eto mu jedan ferrari. Ali ipak vozice hjundaji.
    (hej, vidi, ja imam para, 17. oktobar 2021 20:39) # Link komentara

    Ja sam 150. hiljada evra ulozio u mining i trgovanje samo u Srbiji. Ferari je nekome potreban luksuz, nekome je luksuz, a nekome nedostizan luksuz, dok je retkima bespotreban.
    (Sasa, 17. oktobar 2021 21:48)

    # Link komentara

  54. (Deda, 17. oktobar 2021 20:42)

    Šta jedan??? Daj mi najmanje 5!!! (cit. Miodragović)
    (Ko to tamo peva?, 17. oktobar 2021 21:46)

    # Link komentara

  55. Ali bar 6/10 su ljudi u pravu. Ferrari nije potreba, ferrari je nepotreban luksuz ljudi zeljnih dokazivanja, "ja imam vise para od vas", "ja sam faca imam para" "gledajte me ja imam para", "hej, ja imam para", "vidi sta ja imam, imam para". Mnogo ljudi u Beogradu, a da ne pominjem inostranstvo, mogu kupiti ferrari. Mnogi ljudi u Beogradu imaju nekretnine u vrednosti i od 500 hiljada evra, znaci 2 ferarija. Evo moj pokojni stric ziveo je na Obilicevom vencu od rodjenja, stan kosta 200 hiljada, a on ziveo skromno. Moj zet tri stana u Bg u nasledtvu, a ako proda dva eto mu jedan ferrari. Ali ipak vozice hjundaji.
    (hej, vidi, ja imam para, 17. oktobar 2021 20:39)

    ljudi koje si naveo bi mogli da kupe ali ne i da olako dozvole sebi da ga izgube. Stvar nije za tebe ako bi stalno razmisljao dal se ogrebala, dal ovo, dal ono. Niko ne daje sve sto ima za auto, sat ili sl.
    (nnnn, 17. oktobar 2021 21:36)

    # Link komentara

  56. a joj sve srpski biznismeni po evropi, a sve sa preko radnika i njihovih ledja, mnogo je vas prevaranata...
    (seljadin, 17. oktobar 2021 17:30) # Link komentara


    sram te bilo ja sam na b92 već 15 godina seljadin a ti mi kradeš nick i blatiš me
    (seljadin, 17. oktobar 2021 21:35)

    # Link komentara

  57. Google Street View je čudo! Upravo sam pogledao gde je sedište firme ovog uspešnog bizmismen-a, hoću reći biznismen-a. Šta da vam kažem, dragi prijatelji? Veliko, veliko razočarenje! No, svaka čast na ličnom marketingu. Pola Srbije je ubedio u svoju priču.
    (Vladimir, 17. oktobar 2021 19:42)

    Vidis li i racunovodstvo i poreske prijave na Google Street View. Da pogledas sediste moje firme mislio bi da je to neki odpad u severnom Majamiju, bas u losem kraju. Ipak svakog drugog petka isplatim 16 plata, pre Korone bilo je skoro 40. Nemoj misliti da lepe kancelarije znace i zdrav biznis, to uopste nije losa delatnost ako ima dovoljno ugovora, ne znam konkretno u ovom slucaju, ali kod mene takve firme izuzetno uspesno posluju
    (Splavar, 17. oktobar 2021 21:34)

    # Link komentara

  58. @Troll, 17. oktobar 2021 19:43

    Nov ne moze svako da kupi, a polovan moze. Polovnjaci umeju da budu i skuplji od novih jer su trazena roba.
    (Blake, 17. oktobar 2021 21:24)

    # Link komentara

  59. Svaka čast svakome ali ako mi je jasno da imas 30 godina i da imas vise kompanija i slično no aj,samo da se zdravo,biće para.
    (Ivan, 17. oktobar 2021 20:17)

    Zasto mislis da godine moraju da budu prepreka do kompanija. Ja imam 30 godina i 2 jako uspesne kompanije. Stvar odricanja, napornog rada i odlucnosti pre svega da uspes i napravis nesto
    (Vp_Cikago, 17. oktobar 2021 21:24)

    # Link komentara

  60. Ekstremno preskupo, nefunkcionalno i neprakticno vozilo. Jedva da ima nekakvu sustinsku i racionalnu primenu, osim ako nije u funkciji terapije za lecenje nekakvih dusevnih ili psihickih poremecaja njihovih korisnika.
    (Vozac krseva, 17. oktobar 2021 20:34)

    Ok, absolutno se slazem, licno vozim polovne japance, ne zanimaju me skupi automobili, ali ima ljudi koji to vole. Ako je covek posteno zaradio, s kojim pravom mu suditi kako ce da ih potrosi. Ja npr. potrosim dosta sa zenama i sa drustvom. Znam da je glupo, ali volim i posteno sam zaradio i sve obaveze ispunjavam. Plate, poreze i alimentacije, deci za skolu, sve mi je na vreme. Neko voli raketno modelarstvo, neko camce, neko video igrice ili kladionice i konjske trke. Ko smo mi da sudimo kako covek trosi svoj prihod. Sta sad, da kupim stap za pecanje ili sah da igram na klupici iz solidarnosti, ako me to ne zanima. Jednom se zivi, ispuni sebi zelje kakve god da imas i koliko ih mozes priustiti, brzo ovo prolazi
    (Splavar, 17. oktobar 2021 21:20)

    # Link komentara

  61. To vazi samo za one superekskluzivne modele tipa Enzo, LaFerrari, SF90 Stradale za automobile sa preko 1000KS gde je potrebno upoznati se prvo sa autom koji je divlja zver na tockovima a usput morate i da imate neki renome kao kupac istih jer je u pitanju serija limitirana obicno na do 500 komada. Zasto je to tako - 1987. je Ferari napravio model F40 a mesta za cekanje na isti su se preprodavala za sume i do nekoliko puta vece od cene automobila. Da bi izbegli i sramotu zbog cekanja i odrzali ekskluzivu, u Maranelu su odlucili da od F50 krenu sa tom praksom da ne moze svako da kupi isti vec mora da ima status poznatog kupca. Recimo F40 je planiran na 1000 komada a zbog tog preprodavanja mesta napravljeno je 1300 komada, znaci trecina vise. Desavalo se da i ljudi koji imaju po nekoliko Ferarija recimo ne mogu da kupe LaFerrari jer su pali test na Fioranu, izletali sa staze jer ne mogu da obuzdaju hibridnu zver od 1000KS. Jedini koji je orao van staze u njemu i niko mu rec nije rekao je Kimi Raikonen, ali on nije na kraju kupio LaFerari.
    (Luca Di Montezemollo, 17. oktobar 2021 20:41) # Link komentara

    On ima sada bas staj model, Stradale.
    (Satiricno produktivan lik, 17. oktobar 2021 21:19)

    # Link komentara

  62. Kao svaki iskusni vozac zakocio je kada je naleteo na baru?! Gospode, pa naravno da si proklizao.
    (zvezdanaprasina, 17. oktobar 2021 20:22)

    Vidim i ti znaš šta je "akvaplaning" pa pišeš ovakve gluposti.
    Meni se desio akvaplaning na 90-100km/h, naravno da nisam kočio ni pre ni posle bare, ali me umalo nije izbacio sa puta. Akvaplaning će se desiti kočio ili ne kočio.
    (Icarus, 17. oktobar 2021 21:13)

    # Link komentara

  63. Moj zet tri stana u Bg u nasledtvu, a ako proda dva eto mu jedan ferrari. Ali ipak vozice hjundaji.
    (hej, vidi, ja imam para, 17. oktobar 2021 20:39)

    Vaš zet, moram da Vam kažem, nije neko ko treba da kupi Ferari i tako potroši trećinu svoje ukupne imovine. Ferari kupuju mnogo bogatiji ljudi od njega.

    Zašto... šta da kažem. Ljudima pričinjavaju zadovoljstvo različite stvari. Sportski automobili su jedno od manje problematičnih zadovoljstava onih koji mogu da ih priušte bez da prodaju porodičnu srebrninu.
    (Miloš, 17. oktobar 2021 21:08)

    # Link komentara

  64. Kasko osiguranje,isplatice mu stetu,malcice doda i kupi nov. Nije to ko nas!
    (eto, 17. oktobar 2021 21:04)

    # Link komentara

  65. Nije zvaka za seljaka......
    (muski Lav, 17. oktobar 2021 20:57)

    # Link komentara

  66. Ljuba - Fizika 0:1
    (sve će to franak pozlatiti, 17. oktobar 2021 20:52)

    # Link komentara

  67. Previše zle stvari izgovarate bez da trepnete. Ko govori o neradnicima? Toliko bolesne dece ima koji čekaju skupe operacije od kojih im život zavisi, da imam te pare bar u Srbiji nijedno dete ne bi imalo taj problem. Ja od svoje ne bog zna kolike plate odvajam maksimalno što mogu da pomognem ljudima kojima je život pakao a vi ovde naklapate o tome kako je kul kupovati ferarije da bi ga vozili po ovim našim džadama. A zbog čega? Da bi impresionirao ove naše sponzuše i ljude kojima su oči gladne.
    (Guns N Roses, 17. oktobar 2021 18:27)

    Samo sam rekao, neka svako raspolaže svojim novcem kako želi.
    (Bili d Kid, 17. oktobar 2021 20:51)

    # Link komentara

  68. Dobro bre ljudi, da li morate uvek da budete negativni. Bilo da je njegov auto ili cak rent a car auto je osiguran full kasko,platice osiguranje i gotovo. Ako ima firmu i dobar promet, moze da prijavi kao firmin auto i otpisuje PDV na njega mada Finanzamt bas ovako sportska vozila ne priznaje. Moj poznanik izdaje stanove i kuce u Minhenu, nesto je njegovo vlasnistvo, nesto je kupio na kredit a neke nekretnine je uzeo pod zakup i izdaje dalje, vozi covek Audi S8 cija je fabricka vrednost 192 hiljade evra, prijavljen kao firmino auto. U svakom slucaju, ovaj lik se nije mnogo uzbudio, sto bi se mi svadjali a nastup mu jeste dziberski. Inace nasi ljudi na zapadu su poznati po tome da vole skupa auta koja prelaze geanice njihovih mogucnosti a ciji je jedini cilj "slikanje " kuci
    (deki, 17. oktobar 2021 20:46)

    # Link komentara

  69. ma i u pravu je. nov nego šta
    (Deda, 17. oktobar 2021 20:42)

    # Link komentara

  70. Zar nije pre bila priča da Ferari ne može da kupi bilo ko? Nego mora kao da se prođe neka provera. Ozbiljno pitam, jer mi se čini da sam to negde pročitao.
    (Troll, 17. oktobar 2021 19:43)

    To vazi samo za one superekskluzivne modele tipa Enzo, LaFerrari, SF90 Stradale za automobile sa preko 1000KS gde je potrebno upoznati se prvo sa autom koji je divlja zver na tockovima a usput morate i da imate neki renome kao kupac istih jer je u pitanju serija limitirana obicno na do 500 komada. Zasto je to tako - 1987. je Ferari napravio model F40 a mesta za cekanje na isti su se preprodavala za sume i do nekoliko puta vece od cene automobila. Da bi izbegli i sramotu zbog cekanja i odrzali ekskluzivu, u Maranelu su odlucili da od F50 krenu sa tom praksom da ne moze svako da kupi isti vec mora da ima status poznatog kupca. Recimo F40 je planiran na 1000 komada a zbog tog preprodavanja mesta napravljeno je 1300 komada, znaci trecina vise. Desavalo se da i ljudi koji imaju po nekoliko Ferarija recimo ne mogu da kupe LaFerrari jer su pali test na Fioranu, izletali sa staze jer ne mogu da obuzdaju hibridnu zver od 1000KS. Jedini koji je orao van staze u njemu i niko mu rec nije rekao je Kimi Raikonen, ali on nije na kraju kupio LaFerari.
    (Luca Di Montezemollo, 17. oktobar 2021 20:41)

    # Link komentara

  71. naplatice putevima srbije zbog loseg puta.
    (strucnost ispred politike, 17. oktobar 2021 20:40)

    # Link komentara

  72. Izvukao sam 10 zaključaka iz svih komentara:

    1) Čovek je lopov jer vozi Ferari.
    2) Čovek treba da donira sav svoj novac jer vozi Ferari.
    3) Čovek treba da volontira u narodnoj kuhinji jer vozi Ferari.
    4) Čovek je nekulturan jer vozi Ferari.
    5) Čovek je uvek kriv za nezgodu jer vozi Ferari.
    6) Čovek je uvek pijan kad vozi Ferari.
    7) Čovek je propao jer je slupao Ferari.
    8) Čovek je pun kompleksa jer vozi Ferari.
    9) Čovek je seljačina jer vozi Ferari.
    10) Čovek nije čovek ako vozi Ferari.
    (Milan, 17. oktobar 2021 18:45)

    Ali bar 6/10 su ljudi u pravu. Ferrari nije potreba, ferrari je nepotreban luksuz ljudi zeljnih dokazivanja, "ja imam vise para od vas", "ja sam faca imam para" "gledajte me ja imam para", "hej, ja imam para", "vidi sta ja imam, imam para". Mnogo ljudi u Beogradu, a da ne pominjem inostranstvo, mogu kupiti ferrari. Mnogi ljudi u Beogradu imaju nekretnine u vrednosti i od 500 hiljada evra, znaci 2 ferarija. Evo moj pokojni stric ziveo je na Obilicevom vencu od rodjenja, stan kosta 200 hiljada, a on ziveo skromno. Moj zet tri stana u Bg u nasledtvu, a ako proda dva eto mu jedan ferrari. Ali ipak vozice hjundaji.
    (hej, vidi, ja imam para, 17. oktobar 2021 20:39)

    # Link komentara

  73. a da nije rekao da radi i zivi u svajcarskoj, napali bi ga odakle mu u srbiji para za ferrari... ko da tamo nije mogao da muti ili ovde da zaradi posteno..
    (wlado, 17. oktobar 2021 20:35)

    # Link komentara

  74. Ekstremno preskupo, nefunkcionalno i neprakticno vozilo. Jedva da ima nekakvu sustinsku i racionalnu primenu, osim ako nije u funkciji terapije za lecenje nekakvih dusevnih ili psihickih poremecaja njihovih korisnika.
    (Vozac krseva, 17. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  75. Lepo tuzba protiv Srbija puteva. Otkud bara na sred novog auto puta.
    (eda, 17. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  76. Citam svasta u komentarima, posebno da li je i kako tip zaradio za Ferari. Imam poznanika koji ima prilicno veliki hotel ( sest spratova) u Zenevi, isto, dakle, Svajcarska, s obzirom na lokaciju popunjenost mu je godisnje u proseku oko 70%, dakle, sasvim solidno. Cene soba sasvim Zenevske, otkidaju. Tip je digao kredit da kupi Lamborghini i morao je da pronadje nekog visegodisnjeg vlasnika Lamborghini auta koji ga je preporucio da moze da kupi.Toliko.
    (slika i prilika, 17. oktobar 2021 20:30)

    # Link komentara

  77. Шта се ложите, ово плаћа осигурање, зато се човек ни не цима.
    (Milojko, 17. oktobar 2021 20:26)

    # Link komentara

  78. Jednom seljanija, uvek seljanija.
    (Vladan Grujić, 17. oktobar 2021 20:25)

    # Link komentara

  79. Jako malo ljudi komentarise najbitniju stvar iz ovog teksta- BARE NA AUTO PUTU!Prosle nedelje sa 110 sam naleteo na baru,auto se lepo zaneo, jako neprijatno!
    (Ivan78bg, 17. oktobar 2021 20:24)

    # Link komentara

  80. Kao svaki iskusni vozac zakocio je kada je naleteo na baru?! Gospode, pa naravno da si proklizao.
    (zvezdanaprasina, 17. oktobar 2021 20:22)

    # Link komentara

  81. klasična gastabajterska priča 2 generacije koja puni parama one seljancure od pevacica..tuga..
    (navi, 17. oktobar 2021 20:20)

    # Link komentara

  82. Svaka čast svakome ali ako mi je jasno da imas 30 godina i da imas vise kompanija i slično no aj,samo da se zdravo,biće para.
    (Ivan, 17. oktobar 2021 20:17)

    # Link komentara

  83. svako ko je bilo kakav novac u zivotu zaradio svojim radom, zna da ovako ne govori neko ko zivi od svog rada.
    (mb011, 17. oktobar 2021 18:50)

    Zapravo ne, ovako govori neko kome he automobil osiguran u normalnoj zemlji i gde ce mu biti isplaceno 90 posto ako ne i cela vrednos automobila
    (Vp_Cikago, 17. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  84. Sad kad navale starlete...auuuu...
    (Locutus, 17. oktobar 2021 20:08)

    # Link komentara

  85. Bara na autoputa???? Kakav je to autoput ako ima bara?
    (Istina, 17. oktobar 2021 19:56)

    # Link komentara

  86. svako ko je bilo kakav novac u zivotu zaradio svojim radom, zna da ovako ne govori neko ko zivi od svog rada.
    (mb011, 17. oktobar 2021 18:50)

    Svako ko je navikao na normalan svet i osiguranje koje isplati >=90% vrednosti bez natezanja i ko vozi auto daleko manje vrednosti od ukupne imovine/prihoda zna da se oko ovakvih gluposti ne nervira.

    S druge strane, ko je navikao da zaradi 300.000e pa na auto da 280.000e (ili 30.000 pa da 28.000, nebitno), ko zivi iznad svojih mogucnosti, ko radi za 300e a kupi iPhone od 1000e, ko ne placa osiguranje jer je to "porez na budale" i sl. je osudjen na dozivotno nerviranje, cupanje kose, pucanje cirova, izlivanje zuci, itd.
    (experiment, 17. oktobar 2021 19:51)

    # Link komentara

  87. Minus si dobio samo zbog toga "Najbržoj traci"! Vidi se koliko si neobrazovan vozač, ne postoji najbrža i najsporija traka, kao ni brža, niti sporija, već traka za vožnju i traka za preticanje. Ali većina vozača u Srbiji to ne shvata i misli da je preticajna traka pravljena upravo za njih, pa voze isključivo po njoj, i ugrožavaju bezbednost drugim učesnicima u saobraćaju.
    (voma,

    Ako ima "express line" onda ima i najbrza traka a ti nastavi da treniras pismenost.
    (F458, 17. oktobar 2021 19:45)

    # Link komentara

  88. Zar nije pre bila priča da Ferari ne može da kupi bilo ko? Nego mora kao da se prođe neka provera. Ozbiljno pitam, jer mi se čini da sam to negde pročitao.
    (Troll, 17. oktobar 2021 19:43)

    # Link komentara

  89. Google Street View je čudo! Upravo sam pogledao gde je sedište firme ovog uspešnog bizmismen-a, hoću reći biznismen-a. Šta da vam kažem, dragi prijatelji? Veliko, veliko razočarenje! No, svaka čast na ličnom marketingu. Pola Srbije je ubedio u svoju priču.
    (Vladimir, 17. oktobar 2021 19:42)

    # Link komentara

  90. Vidim po tablici da je auto registrovan na firmu Dugaria Swiss iz Cuga.
    Firma se bavi vodoinstalaterskim i uslugama uvodjenja grejanja i klime.
    Eto odgovora cime se vlasnik slupanog Ferarija bavi.
    (Milojko, 17. oktobar 2021 19:37)

    # Link komentara

  91. @Aleksandar Sad će i telefon...
    (Nikola, 17. oktobar 2021 19:36)

    # Link komentara

  92. platiće osiguranje bole ga uvo
    (goran, 17. oktobar 2021 19:32)

    # Link komentara

  93. Hvala Bogu,nema žrtava,sve ostalo je nebitno!Svaka čast čovjeku kad je otvoreno za medije sve objasnio.Jedino me zanima kako ljudi znaju da li on daje ili ne svoj novac u humanitarne svrhe u Srbiji?
    (Mislim,dakle postojim, 17. oktobar 2021 19:30)

    # Link komentara

  94. More money than talent.

    Divlja po kisi sa zadnjim pogodnom i onda koci na bari. Postoji nesto sto se zove vodeni klin ili aquaplaning i protiv fizike ne moze pa makar da si najbogatiji na svetu, sa najskupljim automobilom na svetu.
    Yugo ili Ferari na velikoj brzini u kontaktu sa velikom kolicine stvara se efekat doslovno leda i tu vise nema nikakve kontrole.
    Neverovatno koliko ovo ljudi ne zna pa divlja u kisnim uslovima, misle da su svi idioti sto voze sporije.
    (Blake, 17. oktobar 2021 19:26)

    # Link komentara

  95. Ovakvi ljudi su super. Prave zilione negde tamo, a onda dođu u Srbiju i ostavljaju pare po našim ugostiteljskim objektima i obično daju odličan bakšiš. Hvala bogu da postoji naša dijaspora i ljudi kao ovaj tip inače bi svi ugostitelji i hotelijeri pozatvarali lokale a konobari bi zarađivali 50k sa sve bakšišem.
    Svako ko je radio u ugostiteljstvu zna o čemu govorim.
    (Enis, 17. oktobar 2021 19:23)

    # Link komentara

  96. da li ovaj batica misli da smo mi toliko glupi. pa da je vozio nermalnom brzinom onda ne bi auto bio ovoliko izlupan i hauba ovako zgužvana. čovek nam svojom izjavom vređa inteligenciju. druže,da si vozio u granicama normale,tj.koliko je ograničenje brzine na toj deonici,ti iopšte ne bi slupao auto,već si ga žišnuo malo po autoputu,asfalt bio mokar,i sve ostalo je viđeno na slikama. pozdrav iz Lazarevca
    (DzoniBGood, 17. oktobar 2021 19:19)

    # Link komentara

  97. Pogledajte mu facu. Nije ovo vlasnik nekoliko kompanija u Švajcarskoj, ovo je neki mafijaš, težak kriminalac.
    (ja, 17. oktobar 2021 18:36)

    A ti po faci određuješ šta je ko i čime se bavi, alal ti vera ako to umeš.
    (Pravi stari Čačanin, 17. oktobar 2021 19:19)

    # Link komentara

  98. svako ko je bilo kakav novac u zivotu zaradio svojim radom, zna da ovako ne govori neko ko zivi od svog rada.
    (mb011, 17. oktobar 2021 18:50) 

    Ne, ovako govori neko kome je automobil osiguran.
    (Pseudoharms, 17. oktobar 2021 19:16)

    # Link komentara

  99. Pogledajte mu facu. Nije ovo vlasnik nekoliko kompanija u Švajcarskoj, ovo je neki mafijaš, težak kriminalac.
    (ja, 17. oktobar 2021 18:36)

    Неко ко ради и живи у Швајцарској може да приушти овако нешто. У Србији се завршава преко комбинација...
    (Аболирани Човић од Косова, 17. oktobar 2021 19:11)

    # Link komentara

  100. Mi u Srbiji razmišljamo o ceni zejtina,ne kapiramo kako ljudi na zapadu žive. Pa evo,ovako,na primer.
    (brainstorm, 17. oktobar 2021 19:09)

    # Link komentara

  101. Pa bolo ga uvo jer je super osiguran auto sve ce osiguranje da plati cak i novi moze da dobije
    (nesa, 17. oktobar 2021 19:09)

    # Link komentara

  102. Ne razumem zašto većina odmah pljuje vozača, A malo ko je konstatovao baru na autoputu. Pitanje je ko kome treba da plati štetu.

    Bare sam i sam dožieo na autoputu prema Šidu pre nedelju dana, nimalo prijatno pri 130km/h.
    (Komentator, 17. oktobar 2021 19:09)

    # Link komentara

  103. Mislim da je ovaj tip jako sposoban i uspesan lik. Ima pare i moze da vozi sta on hoce i zeli. E sad ovi koji pljuju i zavide neka se strpe jos koji dan do mamine i tatine penzije.
    (Sasa Nikolic, 17. oktobar 2021 18:30)

    Džabe mu se šlihtaš punim imenom i prezimenom.
    (Japanski car, 17. oktobar 2021 19:08)

    # Link komentara

  104. Nije žvaka za seljaka.
    (Goran, 17. oktobar 2021 19:06)

    # Link komentara

  105. Ja mu zavidim, a vi kako hoćete. Stalno sanjam da sam bogat, a u stvarnosti sam siromašan. To je tužno. Ne volim sam sebe, više bih voleo da sam neko drugi, bilo kakav, samo da je bogat.
    (STANDARNO KUL, 17. oktobar 2021 15:45)

    Pa budi xD
    (zmilica, 17. oktobar 2021 19:03)

    # Link komentara

  106. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    Koliko si ti podelio materijalnih dobara margini društva ove godine robin hude? Isto koliko i on, nego si ljubomoran što se on gasira, a ti ne. Batica živi preko, ima para da kupi, od tebe ni od margine nije uzeo verovatno ništa, čemu stav onda?
    (zmilica, 17. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  107. Pogledajte mu facu. Nije ovo vlasnik nekoliko kompanija u Švajcarskoj, ovo je neki mafijaš, težak kriminalac.
    (ja, 17. oktobar 2021 18:36)

    E svaka cast na sposobnosti da izvlacis takve zakljucke. Zamisli, evo ja sam ruzniji od tog lika, pa ipak imam firmu i nisam kriminalac. Nemam skup auto, ali ne zavidim ljudima koji ih imaju, bacam novac na druge gluposti. Batalite zavist ljudi, uradite ko i milioni nas sto nismo umeli u Srbiji, novca u svetu mnogo
    (Splavar, 17. oktobar 2021 19:02)

    # Link komentara

  108. Šta ti je kasko. :-)
    (Goran, 17. oktobar 2021 19:01)

    # Link komentara

  109. Meni riknuo televizor hocu da se obesim.
    (Aleksandar, 17. oktobar 2021 19:00)

    # Link komentara

  110. Потпуно сте у праву. Мене је једном према Нишу тако дигло да сам се оладио. Нисам после тога ни до 120 стигао. И управо у тој најбржој траци тога највише и има, што само доказује какви аматери код нас праве путеве, када нису у стању ни ивице пута да оборе.
    (mr, 17. oktobar 2021 17:50)

    Minus si dobio samo zbog toga "Najbržoj traci"! Vidi se koliko si neobrazovan vozač, ne postoji najbrža i najsporija traka, kao ni brža, niti sporija, već traka za vožnju i traka za preticanje. Ali većina vozača u Srbiji to ne shvata i misli da je preticajna traka pravljena upravo za njih, pa voze isključivo po njoj, i ugrožavaju bezbednost drugim učesnicima u saobraćaju.
    (voma, 17. oktobar 2021 18:57)

    # Link komentara

  111. Ferari nije automobil za nase puteve niti je za kisu
    (dzoni cackalica, 17. oktobar 2021 18:56)

    # Link komentara

  112. Neka ode u NAVAK na obuku kada kupi sledeći.
    (rgb, 17. oktobar 2021 17:22)

    A i nije skupo, mislim da su u jednoj epizodi pomenuli da je oko 300€ vozački dan, vozi se jedan od 2 ili 3 automobila, znam da je jedan od njih Porše, ne znam tačno model, ali se je vožnja maltene kao na reliju, uči se kako da se ne izgubi kontrola nad vozilom, kao i šta ako se izgubi kontrola, bilo u krivini ili na pravcu.

    Po meni, svako ko hoće auto sa motorom jačim od određene snage morao bi da prođe takvu obuku, a ne da divljaju pon magistralnim i autoputevima.

    Zaboravljaju da zakoni fizike važe bez obzira na cenu auta, tako da autu od 600ks ne pomažu nikakve kočnice ako izgubi kontrolu, a kinetička energija koju auto ima proporcionalna je kvadratu brzine - dakle, pri 200km/h energija je 16 puta veća nego pri 50km/h, a to mnogi zaborave kad sednu u besan auto i nagaze po gasu.
    (Veliki brat, 17. oktobar 2021 18:53)

    # Link komentara

  113. svako ko je bilo kakav novac u zivotu zaradio svojim radom, zna da ovako ne govori neko ko zivi od svog rada.
    (mb011, 17. oktobar 2021 18:50)

    # Link komentara

  114. Ima čovek, ne krije, ne folira se. Sam zaradio, sam slupao, na svu sreću bez posledica. I Ferari je, na kraju krajeva, gomila metala i plastike...
    (Draxx, 17. oktobar 2021 17:55)

    Sve se bojim da je sam zaradio u tim godinama. Pre ce biti da mu je neko omogucio čim se prema ovakvim kolima bahati kao da su ništa. Neko ceo život sa dobrom platom na zapadu radi da bi ovako nešto priuštio, a neko je indijanac.
    (Japanski car, 17. oktobar 2021 18:49)

    # Link komentara

  115. Pa dobro, nije povrijedjen, platice sve osiguranje ili makar veci dio.. Samo ovaj bi umro da se nije pohvalio kako je to on, kako auto kosta 280k i kako moze da kupi drugi bez problema.. Jos dao fotke svojih ferarija .. Ljaksee?
    (luminor, 17. oktobar 2021 18:48)

    # Link komentara

  116. Izvukao sam 10 zaključaka iz svih komentara:

    1) Čovek je lopov jer vozi Ferari.
    2) Čovek treba da donira sav svoj novac jer vozi Ferari.
    3) Čovek treba da volontira u narodnoj kuhinji jer vozi Ferari.
    4) Čovek je nekulturan jer vozi Ferari.
    5) Čovek je uvek kriv za nezgodu jer vozi Ferari.
    6) Čovek je uvek pijan kad vozi Ferari.
    7) Čovek je propao jer je slupao Ferari.
    8) Čovek je pun kompleksa jer vozi Ferari.
    9) Čovek je seljačina jer vozi Ferari.
    10) Čovek nije čovek ako vozi Ferari.
    (Milan, 17. oktobar 2021 18:45)

    # Link komentara

  117. (Markoni, 17. oktobar 2021 16:22)

    Nije do autoputa, vozio sam 130 tada dotični gospodin je na pljusku proleteo pored mene sa 250, pet kilometara dalje sam ga zatekao u stanju kao sto je na slici.
    (Cope slic, 17. oktobar 2021 18:45)

    # Link komentara

  118. Pantalone na frulicu a vlasnik nekoliko firmi i to u Svajcarskoj ? Da, da, kad bi se malkice ze...., pardon, salili.
    (slika, 17. oktobar 2021 18:45)

    # Link komentara

  119. Kakva paljevina! Sada pogledao. Tip ima registrovanu firmu u gradiću Cug-u. To je jedno 25 km od Ciriha. Jedan čovek. Firma se bavi instaliranjem sanitarnih uredjaja, grejanja itd. Dobar štos. Sve u svemu: Težak je hleb gastarbajterski.
    (Milorad, 17. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  120. Osiguranje placa!
    (Hansi, 17. oktobar 2021 18:41)

    # Link komentara

  121. Pogledajte mu facu. Nije ovo vlasnik nekoliko kompanija u Švajcarskoj, ovo je neki mafijaš, težak kriminalac.
    (ja, 17. oktobar 2021 18:36)

    # Link komentara

  122. Sve je OK, dobro zaradjujes ali sumnjam da je moj auto stabilniji od ferarija.
    Obozavam da dam po gasu kad vidim baru u proljece da operem onu so dole a ti
    razbio auto kad si naisao na baru. Isao si ti "malo" brze.
    (da se ne lazemo, 17. oktobar 2021 17:13)

    Opali ti gas, kad te abs drži !
    (JPR24, 17. oktobar 2021 18:31)

    # Link komentara

  123. Mislim da je ovaj tip jako sposoban i uspesan lik. Ima pare i moze da vozi sta on hoce i zeli. E sad ovi koji pljuju i zavide neka se strpe jos koji dan do mamine i tatine penzije.
    (Sasa Nikolic, 17. oktobar 2021 18:30)

    # Link komentara

  124. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    A šta ti znaš da li je pomagao ili ne ? Možda i jeste, i više nego sto misliš, ali neće da se budži sa tim kao neki.
    (JPR24, 17. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  125. @Straight Outta München, i ti to u minhenu radiš, pa znaš. Ccccc
    (FF, 17. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  126. Боље купи нешто скупоцено на струју. Дај добар пример деци. Доста тровања са овим застарелим технологијама. Ниво воде расте. Није све у парама. Немаш паре за електрични Порше?
    (Пера, 17. oktobar 2021 18:28)

    # Link komentara

  127. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    Da, da, on će pomagati neradnicima koji samo kukaju, a ne bi prstom mrdnuli nešto da promene. Za takve će baš po ceo dan da radi, heh…
    (Bili d Kid, 17. oktobar 2021 17:21)

    Previše zle stvari izgovarate bez da trepnete. Ko govori o neradnicima? Toliko bolesne dece ima koji čekaju skupe operacije od kojih im život zavisi, da imam te pare bar u Srbiji nijedno dete ne bi imalo taj problem. Ja od svoje ne bog zna kolike plate odvajam maksimalno što mogu da pomognem ljudima kojima je život pakao a vi ovde naklapate o tome kako je kul kupovati ferarije da bi ga vozili po ovim našim džadama. A zbog čega? Da bi impresionirao ove naše sponzuše i ljude kojima su oči gladne.
    (Guns N Roses, 17. oktobar 2021 18:27)

    # Link komentara

  128. Jedino što me interesuje u ovom dogadjaju je, je li oštećena bankina, asfalt ili nešto drugo od puta i signalizacije i ako jeste da li će to ovaj lik uredno da plati !?
    (Arch Enemy,

    Ti jos nisi naucio sto se placa osiguranje.
    (F 458, 17. oktobar 2021 18:26)

    # Link komentara

  129. Bogu hvala da niko nije nastradao.Nadam se da je ovaj čovek human i da pomaže svom narodu koji teško živi.
    (Miodrag, 17. oktobar 2021 18:26)

    # Link komentara

  130. Ko je ovaj? Nikad čuo za njega. Auto je osiguran. Verovatno na lizing. Love taj nema. Da ima, znao bi da se lovatori u Švici ponašaju diskretno, da ne može biti diskretnije. Verovatno ima neku firmu za čišćenje kancelarija. Šaban bio, šaban ostao.
    (Pera, 17. oktobar 2021 18:23)

    # Link komentara

  131. Ne vidim zasto bi se potresao, automobil mu je 100% osiguran...
    (Ccc, 17. oktobar 2021 15:48)

    Ovde ljudi nikako da razumeju pojam osiguranja...
    To što je Ferari osiguran ne znači da vlasnika neće ništa da košta, koštaće ga mnogo. Vi stvarno mislite da su ljudi iz osiguranja budale koje će gotovo besplatno da vam menjaju skupe aute dok ih lupate svaki čas?
    Druga je stvar što neko ima para pa mu to nije veliko opterećenje.
    (Nema besplatnog ručka, 17. oktobar 2021 18:22)

    # Link komentara

  132. Zasto pojedinci pljuju coveka?
    Zaradio, nije hapsen.
    Prosle ili pre neku godinu delio deci paketice.
    (glupi zmaj, 17. oktobar 2021 17:00)

    Đenka iz Švajcarske. Ponovo kupujem Ferrari, ponovo kupujem Ferrari.
    (Vot iss yo nem, 17. oktobar 2021 18:22)

    # Link komentara

  133. Tako je to kad stavis Winteru na Ferarija
    (dexter-lab, 17. oktobar 2021 18:14)

    # Link komentara

  134. Dobro, uvazeni gospodin je vozio velikom brzinom i slupao se, ali postojanje bare na putu ukazuje na jedno. Da ta cuvena deonica izmedju Uba i Lajkovca, u narodu nazvana glinena, i dalje nije u potpunosti sanirana i pitanje je kad ce biti novi remont.
    (miki, 17. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  135. I ja radim u CH,ali maksimum Auto od 50 000 mogu da kupim
    (srba, 17. oktobar 2021 18:11)

    # Link komentara

  136. Uglavnom dobre mašine voze loši vozači kao i u ovom slučaju !
    (Miša, 17. oktobar 2021 18:10)

    # Link komentara

  137. Nije ferari kupio njega nego on ferari?
    (ljubica, 17. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  138. bez mozga i bez vozačkog znanja, najgora kombinacija za puniše pune nerealnog samopouzdanja...
    (da-da..., 17. oktobar 2021 15:47)
    Da je bez mozga ne bi imao Ferrari. A nesrece se ne desavaju profi vozačima?
    (Ndndms, 17. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  139. Osim što ima ful kasko, bitno da nije povređen. Ovi iz osiguranja će već poslati nekog da snimi taj deo puta i naplatiće štetu od putara. Oni to mogu, mi nemamo snage za takve postupke.
    (todos, 17. oktobar 2021 18:00)

    # Link komentara

  140. I tata bi sine.....
    (Mrko Mrkajlovic, 17. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  141. Ovo neki Rom
    (Sale, 17. oktobar 2021 17:56)

    # Link komentara

  142. Ima čovek, ne krije, ne folira se. Sam zaradio, sam slupao, na svu sreću bez posledica. I Ferari je, na kraju krajeva, gomila metala i plastike...
    (Draxx, 17. oktobar 2021 17:55)

    # Link komentara

  143. E?
    Samo dvestaosamdes?
    Daj dva komada.
    (Lale gator, 17. oktobar 2021 17:54)

    # Link komentara

  144. svaka cast za spravu, ali ne bi bilo zgorega neki kurs bezbedne voznje, akvaplaning, itd…
    (nikola, 17. oktobar 2021 17:53)

    # Link komentara

  145. Nestresira čovek... ko da je Baka Prase...
    (Ikac Jagodinac, 17. oktobar 2021 17:51)

    # Link komentara

  146. U Srbiji sam kod Uba letos doživeo akvaplaning na normalnim gumama vozeći pravo i bez kočenja jer je "bara" bila 15 ili više centimetara. O čemu vi pričate za Ferari i brzinu kada nov auto put ima jezera?
    (Kako birate vlast, tako i žanjete., 17. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  147. Ne, nego je pomislio da su putevi u Srbiji poput onih u Svajcarskoj. Ne znaju oni sta je "aquaplaning", a kod nas toga koliko hoces, kada puteve prave sumnjive firme, a zavrsavaju se "pre roka" (ukoliko se ne odroni brdo u medjuvremenu).
    (idi, 17. oktobar 2021 17:15)

    Потпуно сте у праву. Мене је једном према Нишу тако дигло да сам се оладио. Нисам после тога ни до 120 стигао. И управо у тој најбржој траци тога највише и има, што само доказује какви аматери код нас праве путеве, када нису у стању ни ивице пута да оборе.
    (mr, 17. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  148. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    A kako da ne cini dobro siromasnim ljudima? Mislis da si ti bolji? Covek ima nekoliko kompanija zaposljava dosta ljudi. Koliko ljudi ti zaposljavas?
    (aj cuti, 17. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  149. Njegove pare, nek troši u što hoće.
    Nije naš posao da mu određujemo koliko i gdje da troši.
    Naš je posao da se radi pritisak na vlast, da imamo efikasnu i nekorumpiranu policiju, koja će provjeravati je li njegov novac pošten ili ne. A pritisak se radi glasanjem i smjenom vlasti ako si nezadovoljan, ili za vlast ako si zadovoljan. Tako za medije, tako za ekonomsku politiku i sve. Radiš i stvaraš, za sebe i obitelj, ako te zanima, pratiš što se dešava i po tome glasaš. Ako te ne zanima, ne glasaš i ne obazireš se na razlupane ferarije. Jednostavno
    (Ante, 17. oktobar 2021 17:45)

    # Link komentara

  150. Sta je sporno. Niti je ukrao, niti je oteo. Zivi preko zaradjuje mnogo, ima pravo da kupuje sta zeli i da uziva kako zeli. Neko voli ovo neko voli ono, on voli super luksuzne i brze automobile.
    (Pedjae2, 17. oktobar 2021 16:24)

    Brate čemu ovo parkiranje automobila ispred svečanog šatora, da to vidim u Švajcarskoj pomislio bih evo Arapi nešto slave, mada ni mi izgleda nismo daleko, 500 god je 500 god! Švajcarci to drže po garažama, voze ih samo preko leta i ne parkiraju ih na sred svečanosti. Nije samo "odeš preko", prihvati i neke vrednosti tamo "preko".
    (camel, 17. oktobar 2021 17:44)

    # Link komentara

  151. A ti si kao ucinio. Malo si dao prosjaku, kupio hamburger napustenom detetu pa tripujes da si mnogo uradio. Savest ti je mirna pa sad delis savete... E pa vise postujem ovog sa Ferarijem nego tebe. Lik je makar iskren i dosledan.
    (Licemeri i lazovi, 17. oktobar 2021 17:19)

    sto je opet svakako vise nego sto si ti uradio...i taj hamburger nekome puno znaci, ali takvi kao ti nemaju pojam o tome...

    a sto se tice doticnog sa ferarijem...svako kupuje ono sto moze sebi da priusti...skroz ok.
    (sr, 17. oktobar 2021 17:43)

    # Link komentara

  152. ima full kasko osiguranje za takav auto to je normalno
    (misabg, 17. oktobar 2021 15:47)

    Samo upamti, jer vidim da ne znas, osiguravajuce kuce su kao kockarnice, kuca nikad ne gubi.
    (Boss, 17. oktobar 2021 17:03)

    Pa normalno da ne gubi kad ima stotine hiljada/milione osiguranika a samo mali % ima stetu...nemoguce je izgubiti
    (experiment, 17. oktobar 2021 17:42)

    # Link komentara

  153. Ali ljudi ovde 'ladno polemišu sa njegovom izjavom da nije vozio prebrzo, da je naišao na baru i da je vlasnik firmi...
    (Fabrika čipova, 17. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  154. ovaj ima 30 godina, kakvo bre "zivim u CH veoma dugo". otkud bre i kakave kompanije???
    (mrk, 17. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  155. Auto je osiguran u Švajcarskoj, bole ga uši!
    (Smuleco, 17. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  156. Vozio po ograničenju i proklizao u krivini Ferarijem? Ti si dečko, onda, totalni antitalenat za vožnju. Džaba skupi automobili kad ne znaš da voziš.
    (Zex, 17. oktobar 2021 15:52)

    Momak, mnogo se ložiš.
    (Đenka, 17. oktobar 2021 17:32)

    # Link komentara

  157. Sto ne volontira i donira javnim kuhinjama nego fura ferari ?
    (raja krezava, 17. oktobar 2021 15:45)

    Sto sirotinja ne mrdne pedu/emigrira pa zaradi bar za (novog) Punta/Tipa (ako ne za Ferrari) umesto sto ceka milostinju?
    (experiment, 17. oktobar 2021 17:06)


    Sto ne volontira i donira javnim kuhinjama nego fura ferari ?
    (raja krezava, 17. oktobar 2021 15:45)
    Dace Bog i tebi Ferari, kad izlecis zavist i ljubomoru...

    Sarkastican sam, vidite po imenu....
    (raja krezava, 17. oktobar 2021 17:32)

    # Link komentara

  158. a joj sve srpski biznismeni po evropi, a sve sa preko radnika i njihovih ledja, mnogo je vas prevaranata...
    (seljadin, 17. oktobar 2021 17:30)

    # Link komentara

  159. Po komentarima se vidi da su ovde ljudi jako materijalno siromašni jer većina misli da ferari vize samo kriminalci, mučenici ne mogu ni da zamisle da se može raditi i zaraditi pošteno što je sasvim normalna pojava.
    (Mitar uvek ima za litar, 17. oktobar 2021 17:27)

    # Link komentara

  160. Koliko ljubomornih komentara.To je strasno.
    (Boze, 17. oktobar 2021 17:27)

    # Link komentara

  161. Easy come, easy go!
    (Stava, 17. oktobar 2021 17:26)

    # Link komentara

  162. Ne znam za Svajcarsku ali ovde u Scandinaviji cim dodje jesen takva vozila idu u garazu sve do prolece/lete a u medju vremenu voze stabilnu masinu zbog promene vremenskih uslova.Novac imaju ali i svest.
    (Auto, 17. oktobar 2021 17:26)

    # Link komentara

  163. Ovaj automobil je kasko osiguran , popravice ga ili ce da naplati totalnu stetu. Svako vozi ono sto moze sebi da priusti . Pre 3 dana sam se vracao bas ovim auto putem i ceo put ima ulegnuca i poceo je da propada , to je ono parce kod Uba sto nije uradjeno kako treba i delovi su popravljani. Da je neko nastradao mogao bi da tuzi Puteve Srbije bez problema.
    (mishel, 17. oktobar 2021 17:24)

    # Link komentara

  164. Čim sam video sliku mokar asvalt i ferari, znao sam ili prejak gas u startu ili naglo kočenje.
    Ferari, lamburgini, itd. se drastično različito ponašaju na mokrom i suvom kolovozu, imaju jaku silu (i startnu i kočionu) koja pobeđuje silu trenja guma na mokrom asfaltu. Treba se informisati pre kupovine mašine od 600 konja da ona nikako nije konvencionalni automobil i da je potrebna dodatna veština.
    Neka ode u NAVAK na obuku kada kupi sledeći.
    (rgb, 17. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  165. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    Da, da, on će pomagati neradnicima koji samo kukaju, a ne bi prstom mrdnuli nešto da promene. Za takve će baš po ceo dan da radi, heh…
    (Bili d Kid, 17. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  166. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    A ti si kao ucinio. Malo si dao prosjaku, kupio hamburger napustenom detetu pa tripujes da si mnogo uradio. Savest ti je mirna pa sad delis savete... E pa vise postujem ovog sa Ferarijem nego tebe. Lik je makar iskren i dosledan.
    (Licemeri i lazovi, 17. oktobar 2021 17:19)

    # Link komentara

  167. Jedino što me interesuje u ovom dogadjaju je, je li oštećena bankina, asfalt ili nešto drugo od puta i signalizacije i ako jeste da li će to ovaj lik uredno da plati !?
    (Arch Enemy, 17. oktobar 2021 17:17)

    # Link komentara

  168. Vozio po ograničenju i proklizao u krivini Ferarijem? Ti si dečko, onda, totalni antitalenat za vožnju. Džaba skupi automobili kad ne znaš da voziš.
    (Zex, 17. oktobar 2021 15:52)
    ---…--

    Ne, nego je pomislio da su putevi u Srbiji poput onih u Svajcarskoj. Ne znaju oni sta je "aquaplaning", a kod nas toga koliko hoces, kada puteve prave sumnjive firme, a zavrsavaju se "pre roka" (ukoliko se ne odroni brdo u medjuvremenu).
    (idi, 17. oktobar 2021 17:15)

    # Link komentara

  169. Sve je OK, dobro zaradjujes ali sumnjam da je moj auto stabilniji od ferarija.
    Obozavam da dam po gasu kad vidim baru u proljece da operem onu so dole a ti
    razbio auto kad si naisao na baru. Isao si ti "malo" brze.
    (da se ne lazemo, 17. oktobar 2021 17:13)

    # Link komentara

  170. U svemu ovom, samo mi jedna stvar nije jasna: Bara na auto putu??? Ali, valjda je to u redu, ionako je "Miloš Veliki"star i dotrajao, to je, verovatno, u redu? Šta li ćemo mi koji ne vozimo super sportske automobile, da zovemo popa da osvešta auto pre nego krenemo?
    (nišlija, 17. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  171. Ma šta ima da se sekira... Treba da se sekiraju njegovi radnici. Oni su mu kupili prvi, a kupiće i drugi ferari.
    (kone, 17. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  172. Pazi ovo. Lik ima botove.
    (Zex, 17. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  173. Naravoučenije, ne voziti Ferari po klizavim putevima
    (ja, 17. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  174. Imam kompaniju.
    Hahahaha
    Da gram bude gram.
    (bili, 17. oktobar 2021 17:07)

    # Link komentara

  175. Sto ne volontira i donira javnim kuhinjama nego fura ferari ?
    (raja krezava, 17. oktobar 2021 15:45)

    Sto sirotinja ne mrdne pedu/emigrira pa zaradi bar za (novog) Punta/Tipa (ako ne za Ferrari) umesto sto ceka milostinju?
    (experiment, 17. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  176. Sto ne volontira i donira javnim kuhinjama nego fura ferari ?
    (raja krezava, 17. oktobar 2021 15:45)
    Dace Bog i tebi Ferari, kad izlecis zavist i ljubomoru...
    (Bojan, 17. oktobar 2021 17:05)

    # Link komentara

  177. bogat , zaradio mnogo a vole.da se pokaže u rodni kraj sa ferari pa da.se okreće sva šumadija i pita a ko vu je ovaj!? Sa parama nazalost ne ide i kultura. A kultura sigurno nije ući u srotinju sa ferrari! To gi može u dom za vešanje a u Čačak i Valjevo ne ide!
    (SAVVA, 17. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  178. ima full kasko osiguranje za takav auto to je normalno
    (misabg, 17. oktobar 2021 15:47)

    Samo upamti, jer vidim da ne znas, osiguravajuce kuce su kao kockarnice, kuca nikad ne gubi.
    (Boss, 17. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  179. Sve verujem osim cinjenice da je vozio propisanom brzinom takav auto. Takav auto da destabilizuje bara na 120-130km/h je prica za malu decu. Na 280-290km/h je moguce.
    (Naucenjak iz Leskovac, 17. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  180. Zasto pojedinci pljuju coveka?
    Zaradio, nije hapsen.
    Prosle ili pre neku godinu delio deci paketice.
    (glupi zmaj, 17. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  181. Iz celog teksta proizilazi zaključak da lik ne zna da vozi!!! I da je "ljakse"!!! Inače i ja živim u Švici pa se ovako nek.....!!!
    (Александар, 17. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  182. Taj autoput jeste jako opasan kada pada kisa. Na delovima se skuplja voda i gume i auto ne slusaju.
    (Vozac, 17. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  183. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)
    A ti kao znaš da on ne pomaže siromašnima. Ja mislim da je pomogao više nego ti. Po tebi je on trebao sve što zaradi da daje kao pomoć drugima i da sebi ništa ne priušti. Daj budi malo objektivniji kada komentarišeš.
    (Nexus, 17. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  184. Sto bi rekli ovde na portalu “ cisti klozete u inostransvu” :)))
    (Straight Outta München, 17. oktobar 2021 16:49)

    # Link komentara

  185. @Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)
    Gde on zivi drzava vodi racuna o ljudima na margini drustva, cak stavise ljudi na margini drustva u Svajcarskoj zive bolje od vecine ljudi ovde.
    (Standardi, 17. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  186. Ode Ferdza.
    (NR, 17. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  187. Чудо да се слупао Ферари због барице а не тамо неки крш... Сигурно због тога што није возио брзо, да да. За овакав ауто и 200 на сат није брзо, а тешко да је возио мање. Него добро, платиће казну због угрожавања безбедности саобраћаја. Важно да нико није страдао.
    (veliki strumf, 17. oktobar 2021 16:42)

    # Link komentara

  188. Samo zdravlja i nek' je glava na ramenima! Kraljina ima pravi stav, i ja bi kupio novi, i jedan G400 za pijacu da ne gulim felne i pragove Ferariju.

    Zivio legendo!
    (Piš Živi, 17. oktobar 2021 16:40)

    # Link komentara

  189. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    Boze me sacuvaj...zasto bi iko na ovom svetu cinio dobra siromasnim ljudima na margini drustva? Da li je neko duzan da ko zaradjuje dobro time resava probleme siromastva? Jeste to lep gest ali nije moranje.. Ako imam para sa njima mogu sta god ja hocu i necu se sigurno libiti od takvih kao sto si ti da gledam kako cu ih spiskati..
    (Perhan, 17. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  190. Bankina je zemljani deo pored puta, a Ferari je udario u metalnu ogradu.
    (rebro, 17. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  191. ispade ferari manje bezbedan od juge koji je prošao kroz baru istom brzinom
    (seljadin, 17. oktobar 2021 16:37)

    # Link komentara

  192. ovo je vest samo zato sto je u pitanju auto od 300 000.
    da je neko vozio skodu 180 i slupao se vest bi trajala dva dana.
    covek je 100% osigurao auto. i kupice od tih para noci i to je to
    (posmatrac, 17. oktobar 2021 16:35)

    # Link komentara

  193. Nek je ziv i zdrav Ljuba i da kupi jos 100 ovakvih i boljih samo neka pazi na sebe i na druge. Ne poznajem coveka ali lepu izjavu dao, svaka mu cast
    (srb, 17. oktobar 2021 16:34)

    # Link komentara

  194. Verovatnoca da je vozio dozvoljenom brzinom je vrlo mala. Ili je Ferari plakao pa se namerno bacio na pod...
    (Mister Vo, 17. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  195. Шта ти дечко радиш...
    (Алас, 17. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  196. Haha nije vozio neogranicenom brzinom.. Eno skoro u kgu razbili isti ferari..vozili mrtvi pijani u 5 ujutru I pobegli, ostavili auto...i posto je ovo Srbija zavrsilo se sa nekom smesnom kaznom, cak ni dozvola oduzeta
    (dzo, 17. oktobar 2021 16:29)

    # Link komentara

  197. Kasko brate
    (mačva, 17. oktobar 2021 16:26)

    # Link komentara

  198. Sta je sporno. Niti je ukrao, niti je oteo. Zivi preko zaradjuje mnogo, ima pravo da kupuje sta zeli i da uziva kako zeli. Neko voli ovo neko voli ono, on voli super luksuzne i brze automobile.
    (Pedjae2, 17. oktobar 2021 16:24)

    # Link komentara

  199. Ok.
    (Vule, 17. oktobar 2021 16:23)

    # Link komentara

  200. Ne znam gde se tačno desilo ovo al na delu ovog autoputa negde između Jakova i Obrenovca kad god je kiša se pojave jako opasne bare, kao da se kiša uopšte ne odvodi. Ja sam jednom naleteo I za malo da izgubim kontrolu. Od tada kad kiša pada izbegavam ovaj auto put. Čuo sam za još slučajeva zato oprez.
    (Markoni, 17. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  201. Pa dobro. Lagano. Šta...
    (Bgdt, 17. oktobar 2021 16:20)

    # Link komentara

  202. Da li ste culi mozda za potpuno kasko osiguranje.
    (Goran, 17. oktobar 2021 16:20)

    # Link komentara

  203. Super što ćeš da kupiš novi. Ti si naš idol. A super i što se nisi zakuc'o u mene. Ne bih te "pustio" da kupiš novi.
    (Goran, 17. oktobar 2021 16:19)

    # Link komentara

  204. Pa lepo je odgovorio čovek. Ima se, što da ne. Ferari gore, dole. Bitno je da niko nije povređen.
    (iosonostefan, 17. oktobar 2021 16:17)

    # Link komentara

  205. samo lupaj brale
    (Ivan Ilic, 17. oktobar 2021 16:16)

    # Link komentara

  206. Naravno, zadovoljiće svoju strast za skupim metalnim skalamerijama. A sa tim parama toliko dobra je mogao učiniti siromašnim ljudima na margini društva.
    (Naivni Gedža, 17. oktobar 2021 16:15)

    # Link komentara

  207. Sve ok..
    U zdravlju kupio drugi i da se paziš.
    (Dachazvezda, 17. oktobar 2021 16:14)

    # Link komentara

  208. Gospodin.
    (g, 17. oktobar 2021 16:10)

    # Link komentara

  209. ovaj se slupao sam od sebe na autoputu?? :) đzaba ferari kad ne zna da vozi
    (dr, 17. oktobar 2021 16:06)

    # Link komentara

  210. Živ bio tebrić i zaradio za celu ergelu propetih konjića.
    (Broker, 17. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  211. Moralni pobednik
    (Ezekiel 25:17, 17. oktobar 2021 16:00)

    # Link komentara

  212. Legenda…
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 17. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  213. Neće on mnogo para dati za drugi.
    Kasko je osiguran sigurno tako da će veliku većinu novca da pokrije osiguranje.
    (Bolontiku, 17. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  214. Kada voziš ovakav auto imaš kasko i tu se sva priča završava. S obzirom na to da je ovo vlasniku samo jedan od primeraka, brige nema.
    (Milan, 17. oktobar 2021 15:53)

    # Link komentara

  215. Vozio po ograničenju i proklizao u krivini Ferarijem? Ti si dečko, onda, totalni antitalenat za vožnju. Džaba skupi automobili kad ne znaš da voziš.
    (Zex, 17. oktobar 2021 15:52)

    # Link komentara

  216. Tako je bato..uzivaj i trosi kad si zaradio
    (Dule pacov, 17. oktobar 2021 15:51)

    # Link komentara

  217. Super vozač !
    (BG, 17. oktobar 2021 15:51)

    # Link komentara

  218. Seljanija, druga slika sve govori.
    (Anonimus, 17. oktobar 2021 15:51)

    # Link komentara

  219. Kanta se raspala :)
    (stankela, 17. oktobar 2021 15:51)

    # Link komentara

  220. Jedan je uništen letos na autoputu kod vranja, jedva izbegoh ostatke i to zbog prisebnosti vozača koji je istrčao napred i mahao. Isto se izokretao tokom pljuska
    (Milan, 17. oktobar 2021 15:50)

    # Link komentara

  221. Ne vidim zasto bi se potresao, automobil mu je 100% osiguran, naplatice to od osiguranja i teraj dalje...lepo je kada mozes sebi da priustisis ovako lepe igracke, svima vam to zelim...
    (Ccc, 17. oktobar 2021 15:48)

    # Link komentara

  222. ima full kasko osiguranje za takav auto to je normalno
    (misabg, 17. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  223. Bravo! Posteno... Covek radi zaradjuje i ne kuka...Nek je ziv i zdrav dugo dugo.Kola i zena ce uvek biti.
    (Nikola, 17. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  224. bez mozga i bez vozačkog znanja, najgora kombinacija za puniše pune nerealnog samopouzdanja...
    (da-da..., 17. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  225. Kakav gospodin.. Ne krije, košta toliko i toliko, kad ste već toliko željni..
    Čuš ko kod nas može da priušti.. Pa verovali ili ne nisu baš svi ovde krezuba beda.. Neko je zaradio ovde, neko u inostranstvu, neko radi ovde za platu iz inostranstva, ili vode odavde poslove u inostranstvu..

    Čovek zaradio, nek kupi, samo nek vozi kako priliči putevima na kojima se odvija saobraćaj, a ne trkačkoj stazi. Ovaj put nije nikoga povredio, hvala Bogu, al neće uvek biti tako srećna okolnost.

    Imaš pare, plati Navak il gde god pa vozi po stazi, a na ulicama, polako kao svi ostali!
    (Malo je glupo, 17. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  226. Lakše je podneo nego kad neko slupa Punta...
    (Dexx, 17. oktobar 2021 15:45)

    # Link komentara

  227. Ja mu zavidim, a vi kako hoćete. Stalno sanjam da sam bogat, a u stvarnosti sam siromašan. To je tužno. Ne volim sam sebe, više bih voleo da sam neko drugi, bilo kakav, samo da je bogat.
    (STANDARNO KUL, 17. oktobar 2021 15:45)

    # Link komentara

  228. Sto ne volontira i donira javnim kuhinjama nego fura ferari ?
    (raja krezava, 17. oktobar 2021 15:45)

    # Link komentara

  229. Teze ja podnesem porez na prenos apsolutnih prava, mali servis i registraciju prilikom kupovine polovnog automobila do 10.000 evra, nego on ovo.
    (dante, 17. oktobar 2021 15:44)

    # Link komentara

  230. Kako došlo, tako i o'šlo...
    (Barbiturati 234, 17. oktobar 2021 15:42)

    # Link komentara

  231. Može ovo da se popravi, ima u Šapcu delova.
    (...., 17. oktobar 2021 15:41)

    # Link komentara