- Komentari -

"Pucalo je na sve strane": Posle više od 1.000 dana Beograd je oslobođen VIDEO

"Pucalo je na sve strane. Dva dana smo se borili oko Glavnjače. Studentski park je bio utvrđen. Kada smo tu Nemce likvidirali, došli smo do Filozofskog fakulteta, pa do Etnografskog muzeja. Na kraju, stigli smo na Kalemegdan i kod spomenika 'Pobednik' izbili smo oko 10 sati 20. oktobra", prisećao se svojevremeno Zdenko Duplančić, penzionisani pukovnik Jugoslovenske narodne armije.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ja vas Srbe ništa ne razumin.
    Mrzite Partizane i Crvenu Zvezdu, a onda se na utakmicama potučete jer obožavate Partizana i Crvenu Zvezdu.
    Ja san uvik mislija da se vi na vječitom derbiju svađate ko više voli druga Tita.
    Sad mi ništa nije jasno.
    (miro split, 21. oktobar 2020 20:23)

    # Link komentara

  2. O borbi protiv neprijatelja dovoljno govori činjenica da imamo "španske borce" koji su volsebno "pobegli" iz nemačkog logora,koje niko nije dirao dok se saveznici nisu posvadjali (Hitler i Staljin) ,pa su cak igrali fudbalske utakmice sa okupatorom.
    Gde su bili 27.marta? U savezu sa SSSR gospodo.
    U Srbiji narod nije bio za komuniste.Sa jeste ,ne bi tako postradao od 1944.
    (Komša, 21. oktobar 2020 11:30)


    ovakvi falsifikatori istorije tvrde da je narod više stradao od partizana nego od nemaca i njihovih kvislinga.
     (neutralni felš, 21. oktobar 2020 17:04)

    # Link komentara

  3. "Narodi Jugoslavije su ugroženi od strane besnih britanskih huškača i velokosrpskih nacionalističkih ekstremista. Svojim provokativnim držanjem oni našu državu guraju u rat. Ne dozvolimo ovim neodgovornim imperijalističkim elementima, naročito srbijanskim, da svoje planove sprovode u delo".

    Ovo je proglas KPJ kada je proglašena mobilizacija u Kraljevini Jugoslaviji.

    Da se ne zaboravi kako su se ponašali "antifašisti".
    (Komša (nastavak), 21. oktobar 2020 16:24)

    # Link komentara

  4. "Narodi Jugoslavije su ugroženi od strane besnih britanskih huškača i velokosrpskih nacionalističkih ekstremista. Svojim provokativnim držanjem oni našu državu guraju u rat. Ne dozvolimo ovim neodgovornim imperijalističkim elementima, naročito srbijanskim, da svoje planove sprovode u delo".

    Ovo je proglas KPJ kada je proglašena mobilizacija u Kraljevini Jugoslaviji.

    Da se ne zaboravi kako su se ponašali "antifašisti".
    (Komša (nastavak), 21. oktobar 2020 16:24)

    # Link komentara

  5. Kad smo vec kod "španskih boraca" kako to da takva "antifašistička" organizaciha nije uputila svoje drugove da brane Poljsku?
    Zašto nwmamo poljske borce?
    A imali su vremena da pomognu Poljskoj - dve godine čitave.
    Zašto su ,uz svoje političke saradnike unutar Jugoslobenske vojske širili defetizam sličan onom koje su njihovi drugovi širili unutar Carske vojske u Rusiji tokom Velikog rata?
    Sve do Aprilskog sloma?
    Zato što su bili ekspozitura jedne strane sile - agenti stranog interesa koji su delobali na tlu nase zemlje.
    Tokom Velikog rata oni koji su zarobljavani od Carske Rusije i odbili da polože zakletvu szpskom Kralju Petru I Oslobodiocu su od strane ruskih vlasti zatvarani.
    Kada su dosli komunisti,antiversajci,revizionisti oni su te i takve kadrove pustali sa robije i od njih stvorili KPJ.
    Ako je narod u Srbiji "toliko voleo komuniste" zasto toliko ubijenih (zvanicno 60 hiljada u "uzoj Srbiji" a "drug Rankovic" se hvalio Dedijeru cifrom od 123000 ?!
    Zasto je na "izborima" ,pored onih koji su ostali u inostranstvu,pobijeni,zatvarani,liseni gradjanskih prava,pored prisilno mobilisanih koji su morali da glasaju za NF i po dva puta 1,3 miliona gradjana Srbije ili ubacilo u ćoravu ili bojkotovalo na poziv Milana Grola?
    Zato što su komuniste doživeli kao okupatore.
    Što i jesu bili.

    Banjica 1944 ,JBT :" Prema Srbiji se moramo ponašati kao prema okupiranoj teritoriji".
    I ponašali su se.
    (Komša (nastavak), 21. oktobar 2020 12:36)

    # Link komentara

  6. Господо,
    заборављате да Југославију нису измислили комунисти. Заборављате и да су савременици врло добро знали ко се заиста борио, тако да ове накнадне ревизије немају везе с везом. Да ли је било грубо и сирово? Било је. Да ли је потлаченом народу израбљивања било преко главе? Ставите се у позицију тог времена, када те је краљ изневерио и оставио на цедилу, када ти дословно врше бруталан геноцид над сународницима, када гледаш како капиталисти махом кокетирају или и отворено сарађују са окупатором. Народна правда није нежна. Само што је, како то бива, народ остао превеслан.

    Tačno - Jugoslaviju su,izmedju ostalih stvorili Srbi i ona ,sama po sebi nije bila problem.
    Medjutim - protiv te i takve Jugoslavije su bili sovjetofili i austrofili predvodjeni jednom partijom koja je bila ekspozitura strane,Srbima i Jugoslaviji neprijateljske sile.
    Ta organizacija,opravdano okarakterisana kao teroristička ,jer je zagovarala nasilno rušenje drzave i poretka i čak ubila jednog ministra je umrežila sve neprijatelje srpskog naroda i tesno s njima saradjivala u korist revizionističkih ,antiversajskih sila.
    O borbi protiv neprijatelja dovoljno govori činjenica da imamo "španske borce" koji su volsebno "pobegli" iz nemačkog logora,koje niko nije dirao dok se saveznici nisu posvadjali (Hitler i Staljin) ,pa su cak igrali fudbalske utakmice sa okupatorom.
    Gde su bili 27.marta? U savezu sa SSSR gospodo.
    U Srbiji narod nije bio za komuniste.Sa jeste ,ne bi tako postradao od 1944.
    (Komša, 21. oktobar 2020 11:30)

    # Link komentara

  7. Pa ako je oslobodjen, a ne okupiran - zašto onda nije bilo slobodnih izbora pa da narod odlučuje koju vlast hoće? Ili da li hoće ili neće da zbaci kralja? Oslobodjen, kako da ne. Dan kada su se razne Nikoletine spustile sa kamenjara, bacile rdjavi mitraljez, i pravo u vile trgovačkih i profesorskih porodica koje su imetak gradile decenijama, i u direktorske fotelje raznih giganata. Kako se to završilo, videli smo, i u Jugoslaviji i u svakoj drugoj proleterskoj zemlji.
    (Los Angeles, 21. oktobar 2020 04:53)

    # Link komentara

  8. Beograd tada nije oslobodjen već samo zaposednut od jos goreg okupatora ! i odmah su beogradska deca od strane njih na celu sa krvnikom pekom dapcevicem( namerno malim slovima ) poslata da na pravdi boga izginu ....
    inace dok su te kvazi borbe jos trajale citave brigade su imale jedino zaduzenje da zaposednu kuce na dedinju za redom komunjare....
     (tomy bgd, 21. oktobar 2020 02:49)

    # Link komentara

  9. Kada bi vaši dedovi mogli da pročitaju ove komentare postideli bi se sami sebe, što su i za koga gaće krvarili.
     (Lala iz Banata, 21. oktobar 2020 01:15)

    # Link komentara

  10. S obzirom na to šta se danas dešava u Beogradu, bolje bi bilo da nije oslobođen.
    (Leso, 20. oktobar 2020 23:04)

    # Link komentara

  11. Ono što su radili komunisti posle rata ne može ni da se uporedi sa onim što su radili Nemci, Bugari, ustaše i drugi. Nije isto ubijanje političkih protivnika i sistematsko istrebljivanje naroda. Da ne pominjem to što takvim komentarima vređate obične ljude koji su učestvovali u borbi za oslobođenje naše zemlje. Tako da, ako možete, barem zbog tih ljudi danas zaboravite na političke strasti i odajte im počast.

    Slava junacima!
    (Ser Kokeza od FSS-a, 20. oktobar 2020 13:53)

    Не може у праву сте. 60.000 убијених 1944-1945 (дупло више од осталих), 120.000 погинулих на Сремском фронту (узалудно), распарчана Србија, формирана нова нација на територији Србије, досељени Албанци (Лешијеви рођаци, њих пар), пресељене фабрике) и постављен темељ за геноцид у Лици, Кордуну, Славонији, Далмацији и Херцеговини.

    У праву сте 100% није исто систематско убијање и уништавање Срба са бедном четворогодишњом окупацијом....


    На крају, не заборавите да су имали одличне учитеље 1944-45 велики број усташа придружио се партизанима и тако увећао број "народних хероја"
    (Aleksa, 20. oktobar 2020 22:00)

    # Link komentara

  12. BANDITEN (razbojnici, banditi), tako su nas zvali. U životu nisam čuo precizniji i tačniji naziv za ono što živi ovde. Nemac je poznat po pedantnosti i preciznosti, pa je tako našao i ime za ono što je sreo ovde, ime koje više nego bilo koje drugo pogađa suštinu našeg mentaliteta, naših međusobnih odnosa, našeg uređenja države i društva. Tako kratko, tako jednostavno a ipak tako neumoljivo tačno: BANDITEN.
    (srećna slava domaćine, 20. oktobar 2020 20:42)

    # Link komentara

  13. Господо,
    заборављате да Југославију нису измислили комунисти. Заборављате и да су савременици врло добро знали ко се заиста борио, тако да ове накнадне ревизије немају везе с везом. Да ли је било грубо и сирово? Било је. Да ли је потлаченом народу израбљивања било преко главе? Ставите се у позицију тог времена, када те је краљ изневерио и оставио на цедилу, када ти дословно врше бруталан геноцид над сународницима, када гледаш како капиталисти махом кокетирају или и отворено сарађују са окупатором. Народна правда није нежна. Само што је, како то бива, народ остао превеслан.
     (Јабучило, 20. oktobar 2020 20:04)

    # Link komentara

  14. Ko je bio pametan tada da se priključi Nemcima u povlačenju, obuče njihovu uniformu i ratuje za njih i posle nastavi život u Nemačkoj, takvom treba njegovi potomci ogroman spomenik da podignu jer je za sva vremena spasao porodicu iz balkanskog blata, mraka i užasa. Veći spomenik od Nemanjinog da mu podignu.
    (što dalje od blata, 20. oktobar 2020 13:49)

    Bio bi pametan otprilike onoliko kao i partizan koji bi prešao u četnike poslije Neretve.
    (mostarac, 20. oktobar 2020 19:51)

    # Link komentara

  15. (jox, 20. oktobar 2020 16:07)

    Srbima od Prvog srpskog ustanka i nastanka moderne srpske države do današnjeg dana niti jedan vladar (knez, vožd, kralj, presednik, premijer) nije bio po meri ni u jednom periodu njegove vladavine i života. Đinđić je bio na oko 7% podrške mesec dana pre ubistva, da bi mu na sahranu došao maltene ceo Beograd. Da nije bio ubijen verovatno bi brzo izgubio vođstvo i bio zaboravljen kao i milion drugih političara. Slično je prošao i knez Mihajlo, najobrazovaniji naš vladar i najomiljeniji princ evropskih dvorova.
    Ali zato postoji jedan vladar koji je ae borio protiv kralja, da bi se po završetku socijalističke revolucije preselio u njegov dvor i živeo kao kralj. Od brojnosti ulizica iz redova našeg naroda mogao je spokojno vladati, jedino što je i za maršala prosečan ljusdski vek oko 80 godina.
    E moji Srbi!
    (bravo, 20. oktobar 2020 19:07)

    # Link komentara

  16. Najnesrećniji i tužni dani za Srbiju, bore se dva okupatora ko će da orgija Srbijom, dok se patriote povlače prema Bosni i Sloveniji. Srbija je 1945 živa zakopana kao što je Rusija 1917.
    (Jack, 20. oktobar 2020 18:58)

    # Link komentara

  17. Nije NOB bio protiv Nemaca ( gde odavno svi partizanski potomci hrle da gastarbeituju a danas im bilduju ekonomju kunuci se od Golfa do Audija) vec da se primitivni i poupismeni dokopaju imovine onih ciji je IQ bio iznad 80 i koji su u predratnom kapitalizmu bili vredni i sposobni." Kad pobedimo svi cemo da zivimo na Dedinju" - Tito et al. Licemerje
     (NepismeniPlebs, 20. oktobar 2020 18:48)

    # Link komentara

  18. Prosle je 76 godina od oslobodjenja a propale gubitnicke snage i njihove potomke i dalje boli ovaj poraz. Kmecite za nemackim okupatorima negde drugde, ja danas slavim oslobodjenje. Slava NOVJ i nesalomivoj i vecnoj Crvenoj Armiji koja je razbila alu nacizma i zabola crvenu zastavu u srcu Berlina, na sam Rajhstag.
    (falkoon, 20. oktobar 2020 18:11)

    # Link komentara

  19. Ima li bitne razlike između okupatora i oslobodioca? Broj stradalih srba pod okupacijom je puno manji od stradalih srba pod oslobodiocem.
     (cvele, 20. oktobar 2020 17:43)

    # Link komentara

  20. I onda ste okupacioni teror zamenili sopstvenim. I danas se ne zna koliko je "reakcije" i "domaćih izdajnika" streljano u danima i mesecima nakon "oslobođenja".
    (Millennium, 20. oktobar 2020 13:48)

    Evo, zna tvoj brat po kokardi, sto ne pitas?

    "Samo u prvih par dana nakon oslobođenja oko 15 000 viđenijih Beograđana je
    "oslobođeno" od života.
    A posle su se ta "oslobađanja" nastavila..."
    (Guzman, 20. oktobar 2020 13:42)

    15 000 za par dana! Pricao mu deda koji je imao prodavnicu u Knez Mihajlovoj.

    E, moji Srbi... Smejete se Hrvatima i Slovencima, a ne mozete da prezalite ni Svabu ni Nedica. O "prvom gerilcu u Evropi" koji je pobegao u sumu, ostavio zene i decu na milost i nemilost okupatoru i cekao da ga Englez oslobodi, tek da ne govorim.
    (Srednji vek zauvek, 20. oktobar 2020 17:40)

    # Link komentara

  21. Markoni, 20. oktobar 2020 14:59

    Правите сличну грешку у закључивању као и многи. Период после Другог светског рата па негде до средине 70-их година је период када се скоро цео свет убрзано развијао. Грчка је у ЕУ и НАТО. Пекић је писао како је у возу којим су га транспортовали из Митровице у Ниш било више политичких затвореника него што је прошло кроз све затворе Краљевине СХС.
    (Куп је битан, 20. oktobar 2020 17:30)

    # Link komentara

  22. Beograd je tog dana porobljen i porobljen je ostao do danas od strane ološa i taloga, prisilno mobilisanih i žgadije silovatelja. Tada je zakopana nada uz hiljade i hiljade nevinih stanovnika grada.
    (CH, 20. oktobar 2020 17:24)

    # Link komentara

  23. Куп је битан: Eh kad bi to tako prosto i jednostavno bilo kao što ti pišeš. A ako je Grčka 'normalna evropska zemlja' onda ne znam šta su za tebe npr. Švajcarska, Slovenija, Austrija, Belgija, Švedska itd.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pričica za laku noć, 20. oktobar 2020 14:47)

    Наравно да је нормална европска земља. Избори се одрже у недељу, а влада се формира у уторак. Европа нису само Норвешка и Швајцарска.
    (Куп је битан, 20. oktobar 2020 17:24)

    # Link komentara

  24. I tako dodju ti partizani što su 4 godine gladovali po šumama umirali od tifusa porodice im stradaše od ustaša i balija lovljeni od nemaca italijana ustasa i četnika da ih odvedu u neko fino odmaralište mathauzen dahaou ausvic i jasenovac promrzli u blatu i kiši i sretoše finu beogradsku gospodu a i dame i pitaše kako ste vi proveli rat...pah eto šetali smo se lizali sladoled iz poslastičarnice i slušali šlagere iz lokalnih restorana...guten tag mein her...More kamo sreće da su bili takvi kakvih sve opisuju ovi peosverljeni danas ni ne bi polemisali o tome...
    (Neki Lik, 20. oktobar 2020 17:21)

    # Link komentara

  25. Izvinite, a koji oslobodioci? Kad su takvi junaci bili šta su radili dok Rusi nisu došli. Suprotno komunističkoj propagandi otpisani i ostali otpori, istina je da je u bg za vreme okupacije stradalo 2 Nemačka vojnika, cela dva i to oba nesrećnim slučajem.
     (bm, 20. oktobar 2020 17:19)

    # Link komentara

  26. Слава херојима ослободиоцима!

    Људи који су узели ствар у своје руке, нису чекали ово или оно. Нити су се повиновали "ситуацији на терену". А кукавица ће увек бити.
     (Јабучило, 20. oktobar 2020 17:12)

    # Link komentara

  27. 29.11.1944. oslobodjeno Kraljevo. Komunisti pozurili za Beograd da ustolice vlast. Jedino su ostavili snage da uniste Handzar diviziju a sva ostala uporista zaobisli da sto pre dodju u prestonicu. Slava poginulima.
     (hellas, 20. oktobar 2020 16:56)

    # Link komentara

  28. Ako je, kao navodite, Beograd oslobodjen, kako to da DB moze da ubija srpke gradjane po Srbiji kako im se cefne? Kakva je to sloboda?
    (half life, 20. oktobar 2020 16:28)

    # Link komentara

  29. Sretan vam dan oslobodjenja.
    SFSN
    (Horvat, 20. oktobar 2020 16:26)

    # Link komentara

  30. Pozdrav za deda Zdenka od Debljice :)
     (NewcomerCa, 20. oktobar 2020 16:15)

    # Link komentara

  31. Zdenko Duplančić je Dalmatinac. Sam Bog zna koliko je Dalmatinaca poginulo u oslobađanju Beograda. Imam takvih i u očevoj bližoj rodbini.
    (neka se zna, 20. oktobar 2020 16:13)

    # Link komentara

  32. i onda je mašin bravar koji svira klavir dao Srbima leba bez motike da ga i danas slave, a zauzvrat oduzeo Makedoniju, naselio Šiptare na KiM, dao im autonomiju zbog koje danas nemamo isto to Kosovo, stvorio narod Crnogoraca, Makedonaca i Muslimana. I još ga izdajnici slave. Sa druge strane Hrvati kojima je dodao još i Zadar i dobar deo Dalmacije kao i Istru, mrze iz dna duše jer nije bio dovoljno Hrvat. Eto, ukratko zato smo proklet narod. A ova priča o divizijama tzv JNA koje su učestvovale tobože u oslobođenju nemam reči. Na svakog njihovog je dolazilo deset Ukrajinaca. Da ne pričamo o ratnoj tehnici. I ko je onda oslobodio?
     (jox, 20. oktobar 2020 16:07)

    # Link komentara

  33. Uglavnom, Broz nije bio tu. Došao je kasnije. Bio je zauzet.
     (izhlapjeli starac, 20. oktobar 2020 15:54)

    # Link komentara

  34. Moj deda je bio partizan .Kada sam ga pitao zbog cega odgovorio je : Nisam hteo u cetnike kako sam hteo da se borim protiv Nemaca a ne da sa njima jurim partizane , streljam , dovodim neduzne ljude za logore . Toliko o tome .
    (kladzom do bola, 20. oktobar 2020 14:18)

    Kod mene je klasična priča: deda u partizanima (ostao bez nogu od gelera i promrzlina), njegov rođeni brat u četnicima. Tako su u to vreme roditelji radili.

    Nikada nisam mogao jednu reč o ratu da mu izvučem. Jednostavno tu temu nije voleo. Još 50ih bacio partijsku knjižicu kad je video koji je grabež nastao.
     (sladoledsmesom, 20. oktobar 2020 15:24)

    # Link komentara

  35. Iz komentara preziveli oslobodioci mogu da vide kako im je pokoljenje zahvalno! Niste ni trebali da nas oslobadjate, mi robstvo volimo!
    (rani, 20. oktobar 2020 15:23)

    # Link komentara

  36. Ћопославија и Цвикославија су две грешке које ће нас коштати постојања.
     (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 20. oktobar 2020 15:22)

    # Link komentara

  37. Kakva NOVJ? Zar nisu antifašisti Draže Mihailovića hrabro jurišali na Nemce?
     (Prosečan Srbin, 20. oktobar 2020 15:19)

    # Link komentara

  38. Nije "oslobođen", samo je promenio jednog jezivog totalitarnig okupatora za drugog, još goreg, koji je potpuno uništio Srbiju. Potomci tih razbojnika je još uvek jašu i destruiraju ove bedne ostatke nekada trezvenog, radišnog i junačkog naroda.
     (EU Citizen, 20. oktobar 2020 15:13)

    # Link komentara

  39. Poginulo je puno naših, al i puno partizana...
     (Činjenica, 20. oktobar 2020 15:12)

    # Link komentara

  40. Slava večitim junacima. Smrt fašizmu!
     (Amercano, 20. oktobar 2020 15:10)

    # Link komentara

  41. Smrt fašizmu!
     (Bio vido, 20. oktobar 2020 15:10)

    # Link komentara

  42. Neka je vecna slava, i hvala herojima NOVOJ-a i Crvene Armije sto dadose zivote za nasu slobodu. Ziveo Tito, ziveo Staljin!!!!
     (Kiza, 20. oktobar 2020 15:05)

    # Link komentara

  43. (Куп је битан, 20. oktobar 2020 14:17)

    Jeste, Grčka je zbog toga toliko napredovala da je bila jedna od najsiromašnijih zemalja Evrope, "pobednici" iz građanskog rata su svoje protivnike ubijali, mučili i tamničili a veliki broj Grka je emigrirao. Vojne hunte su dodatno unazađivale zemlju a zapadna sfera uticaja" im nije puno pomogla tokom turske okupacije Kipra. Ulazak u EU im je jedino pomogao a opet nedovoljno da izgrade normalnu državu i održiv sistem kao što se videlo pre par godina kada je Grčka bukvalno bankrotirala. Mislim da bi upravo takav i bio scenario sa bivšom Jugoslavijom da su okolnosti bile drugačije, čisto sumnjam da bi ona bila demokratija i napredna ekonomija zapadnog tipa. Svi znaju na šta je ličila Kraljevina Jugoslavija.
    (Markoni, 20. oktobar 2020 14:59)

    # Link komentara

  44. Куп је битан: Eh kad bi to tako prosto i jednostavno bilo kao što ti pišeš. A ako je Grčka 'normalna evropska zemlja' onda ne znam šta su za tebe npr. Švajcarska, Slovenija, Austrija, Belgija, Švedska itd.
     (Pričica za laku noć, 20. oktobar 2020 14:47)

    # Link komentara

  45. Мој деда је један од ослободилаца Београда, био је и рањен том приликом. Тако да се зна да нисам четник или сл. Али оно што је та слобода донела је заправо диктатура која и данас траје.
     (СОССД.ГИХСБпмг.амин, 20. oktobar 2020 14:46)

    # Link komentara

  46. Zivelo bratstvo i jedinstvo SF SN
    (IvoLolaRibar, 20. oktobar 2020 14:41)

    # Link komentara

  47. На данашњи дан су јединице Југословенске војске у отаџбини на челу са генералом Драгољубом Дражом Михаиловићем и јединице Српског добровољачког корпуса на челу са Димитријем Митом Љотићем, у садејсту са јединицама Црвене армије, после тешких борби ослободиле Београд од окупације нацистичке немачке војске и јединица југословенских комуниста и убачених партизанских група….
    (Mирослав, 20. oktobar 2020 14:37)

    # Link komentara

  48. sve sve sve samo jedno NE, ne dirajte srbima copavog rvata.
     (Aki, 20. oktobar 2020 14:34)

    # Link komentara

  49. Ko je bio pametan tada da se priključi Nemcima u povlačenju, obuče njihovu uniformu i ratuje za njih i posle nastavi život u Nemačkoj, takvom treba njegovi potomci ogroman spomenik da podignu jer je za sva vremena spasao porodicu iz balkanskog blata, mraka i užasa. Veći spomenik od Nemanjinog da mu podignu.
    (što dalje od blata, 20. oktobar 2020 13:49)

    U ostroj konkurenciji, najgluplji komentar godine.
    (Marko (Dorcol), 20. oktobar 2020 14:26)

    # Link komentara

  50. Samo da čestitam godišnjicu useljenja u tudje kuće i stanove svima koji slave.
    (Komša, 20. oktobar 2020 14:24)

    # Link komentara

  51. Komunizam je rak i mentalna bolest...
    (Jr, 20. oktobar 2020 14:22)

    # Link komentara

  52. Moj deda je bio partizan .Kada sam ga pitao zbog cega odgovorio je : Nisam hteo u cetnike kako sam hteo da se borim protiv Nemaca a ne da sa njima jurim partizane , streljam , dovodim neduzne ljude za logore . Toliko o tome .
     (kladzom do bola, 20. oktobar 2020 14:18)

    # Link komentara

  53. Једну окупацију смо заменули другом. На жалост, на Јалти је одлучено да уђемо у совјетску сферу утицаја и да нам уведу комунизам. После турских освајања, то је други најнесрећнији догађај у нашој историји. Пресудила је географија. Савезници су уместо на Балкану, одлучили да се искрцају у Нормандији. Такође, плашили су се и комунистичког отпора. Другачију судбину имала је Грчка која је ушла у англо-америчку сферу утицаја. Поразили су комунисте у грађанском рату и данас су нормална европска земља.
    (Куп је битан, 20. oktobar 2020 14:17)

    # Link komentara

  54. kad ovu balavurdiju odgaja gugl, zapadna propaganda I ovi novi tzv politicari pa nisu ni svesni zasto su zivi, onda se ne cudite komentarima.
    Neka imje slava, svima u NOVJ.
     (trtemrtet, 20. oktobar 2020 14:07)

    # Link komentara

  55. Francuzi nesto ne kukaju za Visijevcima kojih su likvidirali procena je od 200.000 (po samim Visijevcima) do 20.000 ubijenih. Svi koji su bili kolaboracionisti, oduzete fabrike Renault je jedna od nekoliko hiljada podrzavljenih.
    (seljadin, 20. oktobar 2020 14:06)

    # Link komentara

  56. I tako je
    "čiča Draža"
    oslobodio Beograd.

    A onda su
    zli komunisti
    fotošopirali
    Tita & Tolbuhina.
    (gost, 20. oktobar 2020 14:06)

    # Link komentara

  57. Mi smo okupirani tog 20. oktobra i okupacija traje... Dok ne shvatimo, to ce biti nasa najveca istorijska zabluda.
    (ime, 20. oktobar 2020 14:01)

    # Link komentara

  58. I nikako da vas se oslobodimo i dalje. Razlika izmedju okupatora i ovih oslobodilaca je ta sto su okupatori otisli.
    (Matija Micic Bucic, 20. oktobar 2020 13:58)

    # Link komentara

  59. beograd jeste pao bez ispaljenog metka cela jugoslavija zapravo. nemci izgubili 120 ljudi. divizija koja usla u bg samo 5.
     (rex, 20. oktobar 2020 13:56)

    # Link komentara

  60. Žalosno je to što mnogi danas ovo nipodaštavaju i nazivaju oslobođenje Beograda "početkom komunističke okupacije". Ono što su radili komunisti posle rata ne može ni da se uporedi sa onim što su radili Nemci, Bugari, ustaše i drugi. Nije isto ubijanje političkih protivnika i sistematsko istrebljivanje naroda. Da ne pominjem to što takvim komentarima vređate obične ljude koji su učestvovali u borbi za oslobođenje naše zemlje. Tako da, ako možete, barem zbog tih ljudi danas zaboravite na političke strasti i odajte im počast.

    Slava junacima!
    (Ser Kokeza od FSS-a, 20. oktobar 2020 13:53)

    # Link komentara

  61. Jedinice koje su oslobodile Beograd:

    Prva proleterska divizija
    Peta krajiška divizija
    Šesta lička proleterska divizija "Nikola Tesla"
    11. krajiška udarna divizija
    16. vojvođanska udarna divizija
    21. srpska udarna divizija
    28. slavonska udarna divizija
    36. vojvođanska udarna divizija

    A Beogradjani su ih razdragano pozdravljali.
    (suljaga, 20. oktobar 2020 13:53)

    # Link komentara

  62. Ko je bio pametan tada da se priključi Nemcima u povlačenju, obuče njihovu uniformu i ratuje za njih i posle nastavi život u Nemačkoj, takvom treba njegovi potomci ogroman spomenik da podignu jer je za sva vremena spasao porodicu iz balkanskog blata, mraka i užasa. Veći spomenik od Nemanjinog da mu podignu.
    (što dalje od blata, 20. oktobar 2020 13:49)

    # Link komentara

  63. I onda ste okupacioni teror zamenili sopstvenim. I danas se ne zna koliko je "reakcije" i "domaćih izdajnika" streljano u danima i mesecima nakon "oslobođenja".
    (Millennium, 20. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  64. Slava svim herojima SSSR-a i NOP-a koji su poginuli u borbama za nasu slobodu. Nismo vas dostojni. O tome najbolje svedoce komentari balavurdije za koje je fasizam i socijalizam isto. Takve generacije zasluzuju ovo prvo, makar na dan. Tada bi naucili razliku, ako bi pretekli s obzirom na svoje slovensko poreklo...
    (Marko (Dorcol), 20. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  65. Slava nasim Partizanima, Slava Crvenoj Armiji! Slava Velikom Staljinu Oslobodiocu Evrope!
    (Drug, 20. oktobar 2020 13:47)

    # Link komentara

  66. Vidi sto ovaj tekst svrbi cetnicke botove pa odmah prvi komentarisali...
    (Cale, 20. oktobar 2020 13:45)

    # Link komentara

  67. to je bila okupacija beograda i srbije od strane partizanskih varvara čiji su potomci danas zavili ceo narod u mrak korupcije i kriminala
    (no way out, 20. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  68. Samo u prvih par dana nakon oslobođenja oko 15 000 viđenijih Beograđana je
    "oslobođeno" od života.
    A posle su se ta "oslobađanja" nastavila...
     (Guzman, 20. oktobar 2020 13:42)

    # Link komentara

  69. Gledajte na poslednjoj slici kako izgledaju ljudi koji su kao 4 godine u šumi živeli, uhranjeni i zdravi, kao da su se po najboljim restoranima hranili.
    Kralj Aleksandar je tada kao prestolonaslednik, u oslobođeni Beograd 1918. godine ušao sa 40kg.
    (Ivan, 20. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara

  70. Neki kažu da je Beograd pao bez ispaljenog metka, da Beograd je pao bez ispaljenog metka nakon više stotina hiljada ispaljenih avio-bombi gde je tokom tog 6-o aprilskog bombardovanja stradalo preko 12 hiljada civila i kompletna srpska arhiva, za to vreme konjušarija su svoje gospodare Nemce dočekivali tako što su im na tenkove bacali cveće, neću ih imenovati koji su, sami će se prepoznati.
    (ban Kulin, 20. oktobar 2020 13:29)

    # Link komentara

  71. Crveni okupator zamenio crnog okupatora.
     (Rex, 20. oktobar 2020 13:14)

    # Link komentara

  72. na današnj dan 1944 rusi su okupirali srbiju sa 417 hiljada neprijateljskih ruskih vojnika topovima i tenkovima i dovele ustašu titu gologuzana za šefa srbije. to je bio kraj srbije
    (zika djordjevic, 20. oktobar 2020 13:11)

    # Link komentara

  73. I započela je višedecenijska komunistička okupacija...
     (Stojko Vrankovic, 20. oktobar 2020 13:10)

    # Link komentara

  74. Slava im. Pomodarstvo u istoriji koje danas nipodoštava ovaj i slične podvige će nestati pre ili kasnije, i buduće generacije će imati još jedan svetionik da im služi kao putokaz.
    (Markec, 20. oktobar 2020 13:09)

    # Link komentara

  75. beograd nikad nije bio srbijanski.
    (Vojvodina, 20. oktobar 2020 13:05)

    # Link komentara