Četvrtak, 03.09.2020.

17:38

Zaštitnik građana: Podneta krivična prijava protiv Bake Praseta

Izvor: Beta

Zaštitnik graðana: Podneta krivièna prijava protiv Bake Praseta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

dodji sebi

pre 3 godine

Zaboravljas namerno da pomenes samo jedno, a ipak presudno. Ovaj slucaj sa Prasetom se desio sad i odmah je prijavljen policiji. Ona devojcica iz Amerike je cekala 20 pa i 30 godina da prijavi slucaj. Zasto? Zato sto je vecini njih tada to odgovaralo, dobijale se uloge, zaradjivale se pare. Nisam primetio da je i jedna bila koja je sve to odbila, otisla prijavila odmah policiji i ostala anonimus zbog toga. Zato njihovo ponasanje baca sumnju na njihove price. Sta se cekalo 30 godina?
(zzz, 4. septembar 2020 02:41) # Link komentara

A ona mala sto je prijavila Polanskog? I opet ovde za nju pricaju da laze. Ajd molim te.

Vlada

pre 3 godine

Vidim ovde svi nesto lupetaju a pojma nemaju. Seksualni odnosi izmedju punoletnog lica i onog od 16 godina su potpuno legalni. Pobogu ljudi po nasem zakonu je dozvoljen brak izmedju punoletnog lica i onog od 14 godina sa pristankom roditelja maloletne osobe.

dragan

pre 3 godine

Baka Prase je postao megazvezda i šta god dalje da bude to će mu dići popularnost. Posebno u zemlji u kojoj se dive kriminalcima, farmama (1.300.000 ludi) i ostalim nakradnim stvarima. Kad se pregura jedan nivo kao što je kod njega, i negativna reklama postaje reklama (besplatna).

zzz

pre 3 godine

Zanimljivo kako srbende razmisljaju.Kad sam ja ovih dana na slicne teme to isto pisao,hteli su da me razapnu posto sam se drznuo da diram u nekog njihovog holivudskog ili pevackog idola.Sad kad je ista situacija sa ovim prasetom,odjednom su promenili misljenje.Sad devojcica "ne laze" kao sto po njima lazu one tamo devojcice u Americi kad optuze njihovog idola.Umesto da se svi slazemo oko ovih stvari,koja god nakaza silovateljska da je u pitanju,svetska ili domaca
(Markos, 03. septembar 2020 18:50)

Zaboravljas namerno da pomenes samo jedno, a ipak presudno. Ovaj slucaj sa Prasetom se desio sad i odmah je prijavljen policiji. Ona devojcica iz Amerike je cekala 20 pa i 30 godina da prijavi slucaj. Zasto? Zato sto je vecini njih tada to odgovaralo, dobijale se uloge, zaradjivale se pare. Nisam primetio da je i jedna bila koja je sve to odbila, otisla prijavila odmah policiji i ostala anonimus zbog toga. Zato njihovo ponasanje baca sumnju na njihove price. Sta se cekalo 30 godina?

zzz

pre 3 godine

"Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno".
Znači ako ja punim za tri dana 18, tj. još uvek sam maloletno lice, a drugo lice ima šesnaest godina, to onda nije napastvovanje.
Kakva je to logika?
(kekw, 03. septembar 2020 18:54)

Sta se ti pravis pametan? Kakva logika? Sta logika? Takav je ZAKON! Tu nema sta ti da sad pametujes, nego ima da robijas i rasprave o tome nema!

Dejan

pre 3 godine

Opet nam mazu oci nebitnim klincima i sitnim prekrsajima, dok krupna stoka kolo vodi u svim sferama naseg propalog drustva. Sve je ovo pokresno koncipirano.
Svaki dan se hiljade mladih "dohvati" i radr svvasta. Normalno je, uzavrela krv, mladost. I onda neki tamo jadnik nastrada jer se pokusavaju prikriti pravi problemi i istinski trulez drustva.
Pustite decu na miru i bavite se ozbiljnim stvarima.

drvobradi

pre 3 godine

@prilicno glupo
Uopste nije tako. Zakon je skroz ok, ako osoba ima više od 16g, smatra se starijim maloletnikom, ako su oboje saglasni nikakav problem nije. U slucaju koji si naveo, npr 17 i 15, postoji i deo zakona kada se gleda razlika u godinama, ako je mala, oboje maloletni, onda se ne pokrece krivicna prijava, za razliku od slučaja kada akteri imaju 27 i 15. Tako da ako je devojka imala manje od 16g, sve i da je lagala, pristala, htela ona po zakonu ne prelazi granicu i onda će Baka Prase da ide na sud.

molim lepo

pre 3 godine

Pod hitno vratiti vojni rok! Da se omladina nauče disciplini a ne da im idoki budu baka prase i ostali likovi koji su umislili da su nešto.

s4

pre 3 godine

Verovatno ste u pravu, ali je zakon mnogo glup. Znaci decko od 19 godina pravi prekrsaj ako vodi ljubav sa 2 mladjom devojkom (pa kad ce ako ne tada?). A, onda decko od 17.5 godina koji vodi ljubav sa devojkom od 13 (sto je mnogo vise diskutabilno) ne pravi prekrsaj!?!?!
(prilicno glupo, 03. septembar 2020 19:33

zakon kaze da osoba do 21 moze da ima seksualni odnos sa osobom od 17 ako je osoba sa 17 sexualno zrela sto utvrdjuje sud

Kgb

pre 3 godine

Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Apsolutno netacno. Cim osoba napuni 14 godina moze da stupi u seksualne osobe sa punolenom osobom. Drugo je prinuda, to je silovanje i tu je zakon strog. Procitaj krivicni zakonik republike Srbije.

Igor Gavran

pre 3 godine

Rebnuti ga zatvorski i materijalno, poslati na drustveno koristan rad, a onda mu kao osudjenom pedofilu uruciti resenje o trajnoj zabrani bavljenja javnim poslovima i pojavljivanje u javnosti. Zbog mogucnosti da negativno utice na moral i zdravlje drustva. To je izgleda jedino resenje za ovakve koji misle da su vazniji od Boga Oca i Drzave.

KoleM

pre 3 godine

Posao Zaštitnika građana je da štiti građane od države a ne građane od običnih građana, ta to služi obična policija. Ali kad ne sme protiv države protiv nekoga mora.

B

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.
(B, 3. septembar 2020 17:56)



Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Sa svakim licem mladjim od 16 ili 18?
Pa koliko ima samo parova (srednjoskolskih) on punoletan (18,19) a ona recimo 15,16.
Pristanak obe strane, nema silovanja.
I sta sad sve njih treba krivicno goniti?

Onako odokativno - nekim srednjim strucnim skolama pretilo bi zatvaranje jer bi svi ucenici bili u zatvoru.
A da ne pricamo o parovima gde su oboje maloletni. On 17 ona 14.

Da ne pricam o selu i njihovim "patrijahalno vaspitanim cerkama"

Oliver

pre 3 godine

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020,

To apsolutno nije tacno. U srpskom krivicnom zakoniku granica je 14 godina,a ne 16. U nekim drugim drzavama granica je 16 godina kao u Holandiji. Posto se u psihijatriji i seksologiji kao definicija pedofilije navodi seks sa decom ispod 13 godina,onda je granica u nasem zakonu odgovarajuca,pa cak i malo stroza. Dakle,dobrovoljni seks sa osobama od 15,16 ili 17 godina je apsolutno legalan u zemlji Srbiji,bez obzira na uzrast drugog partnera.

prilicno glupo

pre 3 godine

Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Verovatno ste u pravu, ali je zakon mnogo glup. Znaci decko od 19 godina pravi prekrsaj ako vodi ljubav sa 2 mladjom devojkom (pa kad ce ako ne tada?). A, onda decko od 17.5 godina koji vodi ljubav sa devojkom od 13 (sto je mnogo vise diskutabilno) ne pravi prekrsaj!?!?!

Markos

pre 3 godine

Zanimljivo kako srbende razmisljaju.Kad sam ja ovih dana na slicne teme to isto pisao,hteli su da me razapnu posto sam se drznuo da diram u nekog njihovog holivudskog ili pevackog idola.Sad kad je ista situacija sa ovim prasetom,odjednom su promenili misljenje.Sad devojcica "ne laze" kao sto po njima lazu one tamo devojcice u Americi kad optuze njihovog idola.Umesto da se svi slazemo oko ovih stvari,koja god nakaza silovateljska da je u pitanju,svetska ili domaca

Dejan

pre 3 godine

@Hvala bogu da ste se setili, sva deca od 3 do 15 godina prati tog baku. Ne znam samo sta ima da nauče od njega.
(Miloš Obilić, 03. septembar 2020 17:50)
Nevezano za optužbe , dok se ne vidi šta je bilo, ne bih komentarisao.
Što se tiče tvog komentara, elementarnog neznanja i mešanja baba i žaba?!
Šta su setili? Da ga uhapse zato što ga deca gledaju i što im prodaje gluposti. Za to se ide u zatvor?
Možda da ti vaspitaš svoju decu, da shvate šta je glupost i gubljenje vremena i da ne gledaju i prate njega i slične.
Po tom kriterijumu i ti zasluzuješ da te uhapse, jer svojim komentarom propagiraš glupost i elementarno neznanje.

Nijeonpraseonjesvinja

pre 3 godine

Plaćamo cenu svih "sloboda i prava" deteta, deca sada mogu da gledaju šta im se prohte i to je donekle u redu. Ali samo donekle! Naravno da ne treba praviti tabu teme i sputavati decu, samo naši umni ljudi koji se bave kulturnom identifikacijom nacije treba da budu svesni da su roditelji danas silom prilike mahom prezauzeti borbom za egzistenciju i da ne mogu do kraja da iskontrolišu svoju decu u smislu koga gledaju i pod čiji uticaj potpadaju. Naravno da ne branim roditeljstvo bez nadzora, kao što ne branim ni ono tiransko, sa krutim stegama ali ipak su ovo javne ličnosti što je napomenuo i autor ovog teksta i treba da imaju određenu vrstu odgovornosti šta serviraju mladima... Naravno, sva njihova čast pada u vodu kada ostvaruju prihod zarad jeftinih fora i fazona kojih se već sledeća generacija neće sećati a može se desiti i da neko naivno dete bude seksualno iskorišćeno, zbog čega nije samo krivo već su krivi i roditelji ali i ovaj što im je guru u "modernim muzičkim trendovima"...
Molim policiju i tužilaštvo da istraže slučaj do kraja i oslobode optužbe momka ako nije kriv ili ga na par godina zatvore ukoliko je iskoristio nečije naivno dete...

Block

pre 3 godine

On je ocenio da javne ličnosti imaju "pojačanu odgovornost za svoje ponašanje i svaku izgovorenu reč"

Cekaj pa ovde tri decenije caruje najgori moguci recnik od strane poslanika, najvisih politicara (i na vlasti i u opoziciji), po medijima sa nacionalnom frekvencijom pa sto njih neko ne procesuira nego su nasli da treniraju strogocu nad ovim Praseteom, jer ima uticaj kao javna licnost. Ovaj nam bar nece unakaziti zivote.

Jul 2020

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.
(B, 3. septembar 2020 17:56)



Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).

?sopranos?

pre 3 godine

glupost pa lupajte komentare koliko hocete. Po zakonu ako devojka ima 16 godina moze da se uda bez odobrenja roditelja. Znaci devojka od 16 godina moze biti sa muskarcem od 26, 36, 46 ili koliko god...moralno nije ali nije ni kaznjivo

wtf

pre 3 godine

DA li je to moguce? Da li se to meni vraca vera u srsku policiju i pravosudje? Da li smo poceli da se ponasamo kao jedna odgovorna drzava? Bravo za policiju a za sudstvo cemo da vidimo. Moze da dobije godinu dana zatvora pa da vidi kako se tamo postupa sa pedofilima.

staznam46

pre 3 godine

E svi ste mi Vi moralne gromade, prvo devojcica je lagala koliko ima godina, drugo nije primorana vec sama je pristala. A sto svi Vi roditelji ne obracate paznju na Vasu decu, nego samo daj im telefon, pare i idi negde da mi ne smetas, to je Vas problem. Dosta vise price o Vasim postenim generacijama, sve ste upropastili zasta se uhvatili. Dobili stanove, plate, letovali po Hr i po dva meseca, i na kraju ratovali sa celim svetom. Vi bre nekome drzite slovo.

kekw

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar. 
Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos? 
Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne. 
(B, 3. septembar 2020 17:56) 

Postovani g-dine B, 
Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 03. septembar 2020 18:25)

"Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno".
Znači ako ja punim za tri dana 18, tj. još uvek sam maloletno lice, a drugo lice ima šesnaest godina, to onda nije napastvovanje.
Kakva je to logika?

Bruder

pre 3 godine

cudna danasnja deca , do juce lik anonimus ,a danas popularan ....i jos przi mozgove sa glupostima ,izgleda da je glupost na ceni . Ja sa svojih 10 prstiju i kulturnog ponasanja ,citav zivot od svoje 18 godine po nekim njivama ,poslovima , skole zavrsio ,i opet je mogu da sastavim kraj sa krajem . A ovaj se javno hvali kako nas sve zajebava i jos zaradjuje ....uzas .

B

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.

Jul 2020

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.
(B, 3. septembar 2020 17:56)



Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).

Igor Gavran

pre 3 godine

Rebnuti ga zatvorski i materijalno, poslati na drustveno koristan rad, a onda mu kao osudjenom pedofilu uruciti resenje o trajnoj zabrani bavljenja javnim poslovima i pojavljivanje u javnosti. Zbog mogucnosti da negativno utice na moral i zdravlje drustva. To je izgleda jedino resenje za ovakve koji misle da su vazniji od Boga Oca i Drzave.

KoleM

pre 3 godine

Posao Zaštitnika građana je da štiti građane od države a ne građane od običnih građana, ta to služi obična policija. Ali kad ne sme protiv države protiv nekoga mora.

staznam46

pre 3 godine

E svi ste mi Vi moralne gromade, prvo devojcica je lagala koliko ima godina, drugo nije primorana vec sama je pristala. A sto svi Vi roditelji ne obracate paznju na Vasu decu, nego samo daj im telefon, pare i idi negde da mi ne smetas, to je Vas problem. Dosta vise price o Vasim postenim generacijama, sve ste upropastili zasta se uhvatili. Dobili stanove, plate, letovali po Hr i po dva meseca, i na kraju ratovali sa celim svetom. Vi bre nekome drzite slovo.

Dejan

pre 3 godine

@Hvala bogu da ste se setili, sva deca od 3 do 15 godina prati tog baku. Ne znam samo sta ima da nauče od njega.
(Miloš Obilić, 03. septembar 2020 17:50)
Nevezano za optužbe , dok se ne vidi šta je bilo, ne bih komentarisao.
Što se tiče tvog komentara, elementarnog neznanja i mešanja baba i žaba?!
Šta su setili? Da ga uhapse zato što ga deca gledaju i što im prodaje gluposti. Za to se ide u zatvor?
Možda da ti vaspitaš svoju decu, da shvate šta je glupost i gubljenje vremena i da ne gledaju i prate njega i slične.
Po tom kriterijumu i ti zasluzuješ da te uhapse, jer svojim komentarom propagiraš glupost i elementarno neznanje.

B

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.

Kgb

pre 3 godine

Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Apsolutno netacno. Cim osoba napuni 14 godina moze da stupi u seksualne osobe sa punolenom osobom. Drugo je prinuda, to je silovanje i tu je zakon strog. Procitaj krivicni zakonik republike Srbije.

molim lepo

pre 3 godine

Pod hitno vratiti vojni rok! Da se omladina nauče disciplini a ne da im idoki budu baka prase i ostali likovi koji su umislili da su nešto.

Bruder

pre 3 godine

cudna danasnja deca , do juce lik anonimus ,a danas popularan ....i jos przi mozgove sa glupostima ,izgleda da je glupost na ceni . Ja sa svojih 10 prstiju i kulturnog ponasanja ,citav zivot od svoje 18 godine po nekim njivama ,poslovima , skole zavrsio ,i opet je mogu da sastavim kraj sa krajem . A ovaj se javno hvali kako nas sve zajebava i jos zaradjuje ....uzas .

drvobradi

pre 3 godine

@prilicno glupo
Uopste nije tako. Zakon je skroz ok, ako osoba ima više od 16g, smatra se starijim maloletnikom, ako su oboje saglasni nikakav problem nije. U slucaju koji si naveo, npr 17 i 15, postoji i deo zakona kada se gleda razlika u godinama, ako je mala, oboje maloletni, onda se ne pokrece krivicna prijava, za razliku od slučaja kada akteri imaju 27 i 15. Tako da ako je devojka imala manje od 16g, sve i da je lagala, pristala, htela ona po zakonu ne prelazi granicu i onda će Baka Prase da ide na sud.

Oliver

pre 3 godine

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020,

To apsolutno nije tacno. U srpskom krivicnom zakoniku granica je 14 godina,a ne 16. U nekim drugim drzavama granica je 16 godina kao u Holandiji. Posto se u psihijatriji i seksologiji kao definicija pedofilije navodi seks sa decom ispod 13 godina,onda je granica u nasem zakonu odgovarajuca,pa cak i malo stroza. Dakle,dobrovoljni seks sa osobama od 15,16 ili 17 godina je apsolutno legalan u zemlji Srbiji,bez obzira na uzrast drugog partnera.

Block

pre 3 godine

On je ocenio da javne ličnosti imaju "pojačanu odgovornost za svoje ponašanje i svaku izgovorenu reč"

Cekaj pa ovde tri decenije caruje najgori moguci recnik od strane poslanika, najvisih politicara (i na vlasti i u opoziciji), po medijima sa nacionalnom frekvencijom pa sto njih neko ne procesuira nego su nasli da treniraju strogocu nad ovim Praseteom, jer ima uticaj kao javna licnost. Ovaj nam bar nece unakaziti zivote.

prilicno glupo

pre 3 godine

Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Verovatno ste u pravu, ali je zakon mnogo glup. Znaci decko od 19 godina pravi prekrsaj ako vodi ljubav sa 2 mladjom devojkom (pa kad ce ako ne tada?). A, onda decko od 17.5 godina koji vodi ljubav sa devojkom od 13 (sto je mnogo vise diskutabilno) ne pravi prekrsaj!?!?!

B

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.
(B, 3. septembar 2020 17:56)



Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Sa svakim licem mladjim od 16 ili 18?
Pa koliko ima samo parova (srednjoskolskih) on punoletan (18,19) a ona recimo 15,16.
Pristanak obe strane, nema silovanja.
I sta sad sve njih treba krivicno goniti?

Onako odokativno - nekim srednjim strucnim skolama pretilo bi zatvaranje jer bi svi ucenici bili u zatvoru.
A da ne pricamo o parovima gde su oboje maloletni. On 17 ona 14.

Da ne pricam o selu i njihovim "patrijahalno vaspitanim cerkama"

Markos

pre 3 godine

Zanimljivo kako srbende razmisljaju.Kad sam ja ovih dana na slicne teme to isto pisao,hteli su da me razapnu posto sam se drznuo da diram u nekog njihovog holivudskog ili pevackog idola.Sad kad je ista situacija sa ovim prasetom,odjednom su promenili misljenje.Sad devojcica "ne laze" kao sto po njima lazu one tamo devojcice u Americi kad optuze njihovog idola.Umesto da se svi slazemo oko ovih stvari,koja god nakaza silovateljska da je u pitanju,svetska ili domaca

?sopranos?

pre 3 godine

glupost pa lupajte komentare koliko hocete. Po zakonu ako devojka ima 16 godina moze da se uda bez odobrenja roditelja. Znaci devojka od 16 godina moze biti sa muskarcem od 26, 36, 46 ili koliko god...moralno nije ali nije ni kaznjivo

s4

pre 3 godine

Verovatno ste u pravu, ali je zakon mnogo glup. Znaci decko od 19 godina pravi prekrsaj ako vodi ljubav sa 2 mladjom devojkom (pa kad ce ako ne tada?). A, onda decko od 17.5 godina koji vodi ljubav sa devojkom od 13 (sto je mnogo vise diskutabilno) ne pravi prekrsaj!?!?!
(prilicno glupo, 03. septembar 2020 19:33

zakon kaze da osoba do 21 moze da ima seksualni odnos sa osobom od 17 ako je osoba sa 17 sexualno zrela sto utvrdjuje sud

wtf

pre 3 godine

DA li je to moguce? Da li se to meni vraca vera u srsku policiju i pravosudje? Da li smo poceli da se ponasamo kao jedna odgovorna drzava? Bravo za policiju a za sudstvo cemo da vidimo. Moze da dobije godinu dana zatvora pa da vidi kako se tamo postupa sa pedofilima.

Nijeonpraseonjesvinja

pre 3 godine

Plaćamo cenu svih "sloboda i prava" deteta, deca sada mogu da gledaju šta im se prohte i to je donekle u redu. Ali samo donekle! Naravno da ne treba praviti tabu teme i sputavati decu, samo naši umni ljudi koji se bave kulturnom identifikacijom nacije treba da budu svesni da su roditelji danas silom prilike mahom prezauzeti borbom za egzistenciju i da ne mogu do kraja da iskontrolišu svoju decu u smislu koga gledaju i pod čiji uticaj potpadaju. Naravno da ne branim roditeljstvo bez nadzora, kao što ne branim ni ono tiransko, sa krutim stegama ali ipak su ovo javne ličnosti što je napomenuo i autor ovog teksta i treba da imaju određenu vrstu odgovornosti šta serviraju mladima... Naravno, sva njihova čast pada u vodu kada ostvaruju prihod zarad jeftinih fora i fazona kojih se već sledeća generacija neće sećati a može se desiti i da neko naivno dete bude seksualno iskorišćeno, zbog čega nije samo krivo već su krivi i roditelji ali i ovaj što im je guru u "modernim muzičkim trendovima"...
Molim policiju i tužilaštvo da istraže slučaj do kraja i oslobode optužbe momka ako nije kriv ili ga na par godina zatvore ukoliko je iskoristio nečije naivno dete...

zzz

pre 3 godine

"Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno".
Znači ako ja punim za tri dana 18, tj. još uvek sam maloletno lice, a drugo lice ima šesnaest godina, to onda nije napastvovanje.
Kakva je to logika?
(kekw, 03. septembar 2020 18:54)

Sta se ti pravis pametan? Kakva logika? Sta logika? Takav je ZAKON! Tu nema sta ti da sad pametujes, nego ima da robijas i rasprave o tome nema!

dragan

pre 3 godine

Baka Prase je postao megazvezda i šta god dalje da bude to će mu dići popularnost. Posebno u zemlji u kojoj se dive kriminalcima, farmama (1.300.000 ludi) i ostalim nakradnim stvarima. Kad se pregura jedan nivo kao što je kod njega, i negativna reklama postaje reklama (besplatna).

zzz

pre 3 godine

Zanimljivo kako srbende razmisljaju.Kad sam ja ovih dana na slicne teme to isto pisao,hteli su da me razapnu posto sam se drznuo da diram u nekog njihovog holivudskog ili pevackog idola.Sad kad je ista situacija sa ovim prasetom,odjednom su promenili misljenje.Sad devojcica "ne laze" kao sto po njima lazu one tamo devojcice u Americi kad optuze njihovog idola.Umesto da se svi slazemo oko ovih stvari,koja god nakaza silovateljska da je u pitanju,svetska ili domaca
(Markos, 03. septembar 2020 18:50)

Zaboravljas namerno da pomenes samo jedno, a ipak presudno. Ovaj slucaj sa Prasetom se desio sad i odmah je prijavljen policiji. Ona devojcica iz Amerike je cekala 20 pa i 30 godina da prijavi slucaj. Zasto? Zato sto je vecini njih tada to odgovaralo, dobijale se uloge, zaradjivale se pare. Nisam primetio da je i jedna bila koja je sve to odbila, otisla prijavila odmah policiji i ostala anonimus zbog toga. Zato njihovo ponasanje baca sumnju na njihove price. Sta se cekalo 30 godina?

kekw

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar. 
Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos? 
Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne. 
(B, 3. septembar 2020 17:56) 

Postovani g-dine B, 
Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 03. septembar 2020 18:25)

"Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno".
Znači ako ja punim za tri dana 18, tj. još uvek sam maloletno lice, a drugo lice ima šesnaest godina, to onda nije napastvovanje.
Kakva je to logika?

Dejan

pre 3 godine

Opet nam mazu oci nebitnim klincima i sitnim prekrsajima, dok krupna stoka kolo vodi u svim sferama naseg propalog drustva. Sve je ovo pokresno koncipirano.
Svaki dan se hiljade mladih "dohvati" i radr svvasta. Normalno je, uzavrela krv, mladost. I onda neki tamo jadnik nastrada jer se pokusavaju prikriti pravi problemi i istinski trulez drustva.
Pustite decu na miru i bavite se ozbiljnim stvarima.

Vlada

pre 3 godine

Vidim ovde svi nesto lupetaju a pojma nemaju. Seksualni odnosi izmedju punoletnog lica i onog od 16 godina su potpuno legalni. Pobogu ljudi po nasem zakonu je dozvoljen brak izmedju punoletnog lica i onog od 14 godina sa pristankom roditelja maloletne osobe.

dodji sebi

pre 3 godine

Zaboravljas namerno da pomenes samo jedno, a ipak presudno. Ovaj slucaj sa Prasetom se desio sad i odmah je prijavljen policiji. Ona devojcica iz Amerike je cekala 20 pa i 30 godina da prijavi slucaj. Zasto? Zato sto je vecini njih tada to odgovaralo, dobijale se uloge, zaradjivale se pare. Nisam primetio da je i jedna bila koja je sve to odbila, otisla prijavila odmah policiji i ostala anonimus zbog toga. Zato njihovo ponasanje baca sumnju na njihove price. Sta se cekalo 30 godina?
(zzz, 4. septembar 2020 02:41) # Link komentara

A ona mala sto je prijavila Polanskog? I opet ovde za nju pricaju da laze. Ajd molim te.

staznam46

pre 3 godine

E svi ste mi Vi moralne gromade, prvo devojcica je lagala koliko ima godina, drugo nije primorana vec sama je pristala. A sto svi Vi roditelji ne obracate paznju na Vasu decu, nego samo daj im telefon, pare i idi negde da mi ne smetas, to je Vas problem. Dosta vise price o Vasim postenim generacijama, sve ste upropastili zasta se uhvatili. Dobili stanove, plate, letovali po Hr i po dva meseca, i na kraju ratovali sa celim svetom. Vi bre nekome drzite slovo.

B

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.

molim lepo

pre 3 godine

Pod hitno vratiti vojni rok! Da se omladina nauče disciplini a ne da im idoki budu baka prase i ostali likovi koji su umislili da su nešto.

prilicno glupo

pre 3 godine

Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Verovatno ste u pravu, ali je zakon mnogo glup. Znaci decko od 19 godina pravi prekrsaj ako vodi ljubav sa 2 mladjom devojkom (pa kad ce ako ne tada?). A, onda decko od 17.5 godina koji vodi ljubav sa devojkom od 13 (sto je mnogo vise diskutabilno) ne pravi prekrsaj!?!?!

Jul 2020

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.
(B, 3. septembar 2020 17:56)



Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).

Kgb

pre 3 godine

Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Apsolutno netacno. Cim osoba napuni 14 godina moze da stupi u seksualne osobe sa punolenom osobom. Drugo je prinuda, to je silovanje i tu je zakon strog. Procitaj krivicni zakonik republike Srbije.

Dejan

pre 3 godine

@Hvala bogu da ste se setili, sva deca od 3 do 15 godina prati tog baku. Ne znam samo sta ima da nauče od njega.
(Miloš Obilić, 03. septembar 2020 17:50)
Nevezano za optužbe , dok se ne vidi šta je bilo, ne bih komentarisao.
Što se tiče tvog komentara, elementarnog neznanja i mešanja baba i žaba?!
Šta su setili? Da ga uhapse zato što ga deca gledaju i što im prodaje gluposti. Za to se ide u zatvor?
Možda da ti vaspitaš svoju decu, da shvate šta je glupost i gubljenje vremena i da ne gledaju i prate njega i slične.
Po tom kriterijumu i ti zasluzuješ da te uhapse, jer svojim komentarom propagiraš glupost i elementarno neznanje.

B

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar.

Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos?

Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne.
(B, 3. septembar 2020 17:56)



Postovani g-dine B,

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 3. septembar 2020 18:25)

Sa svakim licem mladjim od 16 ili 18?
Pa koliko ima samo parova (srednjoskolskih) on punoletan (18,19) a ona recimo 15,16.
Pristanak obe strane, nema silovanja.
I sta sad sve njih treba krivicno goniti?

Onako odokativno - nekim srednjim strucnim skolama pretilo bi zatvaranje jer bi svi ucenici bili u zatvoru.
A da ne pricamo o parovima gde su oboje maloletni. On 17 ona 14.

Da ne pricam o selu i njihovim "patrijahalno vaspitanim cerkama"

kekw

pre 3 godine

Ja ne razumem jednu stvar. 
Recimo momak 19 godina, devojka 17 i sta sad? Zakonom zabranjen odnos? 
Ako je silovanje onda treba u zatvor da ga bace, inace ne. 
(B, 3. septembar 2020 17:56) 

Postovani g-dine B, 
Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020, 03. septembar 2020 18:25)

"Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno".
Znači ako ja punim za tri dana 18, tj. još uvek sam maloletno lice, a drugo lice ima šesnaest godina, to onda nije napastvovanje.
Kakva je to logika?

Igor Gavran

pre 3 godine

Rebnuti ga zatvorski i materijalno, poslati na drustveno koristan rad, a onda mu kao osudjenom pedofilu uruciti resenje o trajnoj zabrani bavljenja javnim poslovima i pojavljivanje u javnosti. Zbog mogucnosti da negativno utice na moral i zdravlje drustva. To je izgleda jedino resenje za ovakve koji misle da su vazniji od Boga Oca i Drzave.

wtf

pre 3 godine

DA li je to moguce? Da li se to meni vraca vera u srsku policiju i pravosudje? Da li smo poceli da se ponasamo kao jedna odgovorna drzava? Bravo za policiju a za sudstvo cemo da vidimo. Moze da dobije godinu dana zatvora pa da vidi kako se tamo postupa sa pedofilima.

?sopranos?

pre 3 godine

glupost pa lupajte komentare koliko hocete. Po zakonu ako devojka ima 16 godina moze da se uda bez odobrenja roditelja. Znaci devojka od 16 godina moze biti sa muskarcem od 26, 36, 46 ili koliko god...moralno nije ali nije ni kaznjivo

Oliver

pre 3 godine

Svaki polni odnos sa licem mladjim od 16 godina se smatra silovanjem, cak iako je seksualni odnos bio sporazuman (tj. u saglasnosti obeju strana). Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno (nebitno je da li je u pitanju lice muskog ili zenskog pola).
(Jul 2020,

To apsolutno nije tacno. U srpskom krivicnom zakoniku granica je 14 godina,a ne 16. U nekim drugim drzavama granica je 16 godina kao u Holandiji. Posto se u psihijatriji i seksologiji kao definicija pedofilije navodi seks sa decom ispod 13 godina,onda je granica u nasem zakonu odgovarajuca,pa cak i malo stroza. Dakle,dobrovoljni seks sa osobama od 15,16 ili 17 godina je apsolutno legalan u zemlji Srbiji,bez obzira na uzrast drugog partnera.

Block

pre 3 godine

On je ocenio da javne ličnosti imaju "pojačanu odgovornost za svoje ponašanje i svaku izgovorenu reč"

Cekaj pa ovde tri decenije caruje najgori moguci recnik od strane poslanika, najvisih politicara (i na vlasti i u opoziciji), po medijima sa nacionalnom frekvencijom pa sto njih neko ne procesuira nego su nasli da treniraju strogocu nad ovim Praseteom, jer ima uticaj kao javna licnost. Ovaj nam bar nece unakaziti zivote.

KoleM

pre 3 godine

Posao Zaštitnika građana je da štiti građane od države a ne građane od običnih građana, ta to služi obična policija. Ali kad ne sme protiv države protiv nekoga mora.

Markos

pre 3 godine

Zanimljivo kako srbende razmisljaju.Kad sam ja ovih dana na slicne teme to isto pisao,hteli su da me razapnu posto sam se drznuo da diram u nekog njihovog holivudskog ili pevackog idola.Sad kad je ista situacija sa ovim prasetom,odjednom su promenili misljenje.Sad devojcica "ne laze" kao sto po njima lazu one tamo devojcice u Americi kad optuze njihovog idola.Umesto da se svi slazemo oko ovih stvari,koja god nakaza silovateljska da je u pitanju,svetska ili domaca

Dejan

pre 3 godine

Opet nam mazu oci nebitnim klincima i sitnim prekrsajima, dok krupna stoka kolo vodi u svim sferama naseg propalog drustva. Sve je ovo pokresno koncipirano.
Svaki dan se hiljade mladih "dohvati" i radr svvasta. Normalno je, uzavrela krv, mladost. I onda neki tamo jadnik nastrada jer se pokusavaju prikriti pravi problemi i istinski trulez drustva.
Pustite decu na miru i bavite se ozbiljnim stvarima.

drvobradi

pre 3 godine

@prilicno glupo
Uopste nije tako. Zakon je skroz ok, ako osoba ima više od 16g, smatra se starijim maloletnikom, ako su oboje saglasni nikakav problem nije. U slucaju koji si naveo, npr 17 i 15, postoji i deo zakona kada se gleda razlika u godinama, ako je mala, oboje maloletni, onda se ne pokrece krivicna prijava, za razliku od slučaja kada akteri imaju 27 i 15. Tako da ako je devojka imala manje od 16g, sve i da je lagala, pristala, htela ona po zakonu ne prelazi granicu i onda će Baka Prase da ide na sud.

s4

pre 3 godine

Verovatno ste u pravu, ali je zakon mnogo glup. Znaci decko od 19 godina pravi prekrsaj ako vodi ljubav sa 2 mladjom devojkom (pa kad ce ako ne tada?). A, onda decko od 17.5 godina koji vodi ljubav sa devojkom od 13 (sto je mnogo vise diskutabilno) ne pravi prekrsaj!?!?!
(prilicno glupo, 03. septembar 2020 19:33

zakon kaze da osoba do 21 moze da ima seksualni odnos sa osobom od 17 ako je osoba sa 17 sexualno zrela sto utvrdjuje sud

Bruder

pre 3 godine

cudna danasnja deca , do juce lik anonimus ,a danas popularan ....i jos przi mozgove sa glupostima ,izgleda da je glupost na ceni . Ja sa svojih 10 prstiju i kulturnog ponasanja ,citav zivot od svoje 18 godine po nekim njivama ,poslovima , skole zavrsio ,i opet je mogu da sastavim kraj sa krajem . A ovaj se javno hvali kako nas sve zajebava i jos zaradjuje ....uzas .

zzz

pre 3 godine

"Naravno, ukoliko je drugo lice bilo punoletno".
Znači ako ja punim za tri dana 18, tj. još uvek sam maloletno lice, a drugo lice ima šesnaest godina, to onda nije napastvovanje.
Kakva je to logika?
(kekw, 03. septembar 2020 18:54)

Sta se ti pravis pametan? Kakva logika? Sta logika? Takav je ZAKON! Tu nema sta ti da sad pametujes, nego ima da robijas i rasprave o tome nema!

zzz

pre 3 godine

Zanimljivo kako srbende razmisljaju.Kad sam ja ovih dana na slicne teme to isto pisao,hteli su da me razapnu posto sam se drznuo da diram u nekog njihovog holivudskog ili pevackog idola.Sad kad je ista situacija sa ovim prasetom,odjednom su promenili misljenje.Sad devojcica "ne laze" kao sto po njima lazu one tamo devojcice u Americi kad optuze njihovog idola.Umesto da se svi slazemo oko ovih stvari,koja god nakaza silovateljska da je u pitanju,svetska ili domaca
(Markos, 03. septembar 2020 18:50)

Zaboravljas namerno da pomenes samo jedno, a ipak presudno. Ovaj slucaj sa Prasetom se desio sad i odmah je prijavljen policiji. Ona devojcica iz Amerike je cekala 20 pa i 30 godina da prijavi slucaj. Zasto? Zato sto je vecini njih tada to odgovaralo, dobijale se uloge, zaradjivale se pare. Nisam primetio da je i jedna bila koja je sve to odbila, otisla prijavila odmah policiji i ostala anonimus zbog toga. Zato njihovo ponasanje baca sumnju na njihove price. Sta se cekalo 30 godina?

Nijeonpraseonjesvinja

pre 3 godine

Plaćamo cenu svih "sloboda i prava" deteta, deca sada mogu da gledaju šta im se prohte i to je donekle u redu. Ali samo donekle! Naravno da ne treba praviti tabu teme i sputavati decu, samo naši umni ljudi koji se bave kulturnom identifikacijom nacije treba da budu svesni da su roditelji danas silom prilike mahom prezauzeti borbom za egzistenciju i da ne mogu do kraja da iskontrolišu svoju decu u smislu koga gledaju i pod čiji uticaj potpadaju. Naravno da ne branim roditeljstvo bez nadzora, kao što ne branim ni ono tiransko, sa krutim stegama ali ipak su ovo javne ličnosti što je napomenuo i autor ovog teksta i treba da imaju određenu vrstu odgovornosti šta serviraju mladima... Naravno, sva njihova čast pada u vodu kada ostvaruju prihod zarad jeftinih fora i fazona kojih se već sledeća generacija neće sećati a može se desiti i da neko naivno dete bude seksualno iskorišćeno, zbog čega nije samo krivo već su krivi i roditelji ali i ovaj što im je guru u "modernim muzičkim trendovima"...
Molim policiju i tužilaštvo da istraže slučaj do kraja i oslobode optužbe momka ako nije kriv ili ga na par godina zatvore ukoliko je iskoristio nečije naivno dete...

dragan

pre 3 godine

Baka Prase je postao megazvezda i šta god dalje da bude to će mu dići popularnost. Posebno u zemlji u kojoj se dive kriminalcima, farmama (1.300.000 ludi) i ostalim nakradnim stvarima. Kad se pregura jedan nivo kao što je kod njega, i negativna reklama postaje reklama (besplatna).

Vlada

pre 3 godine

Vidim ovde svi nesto lupetaju a pojma nemaju. Seksualni odnosi izmedju punoletnog lica i onog od 16 godina su potpuno legalni. Pobogu ljudi po nasem zakonu je dozvoljen brak izmedju punoletnog lica i onog od 14 godina sa pristankom roditelja maloletne osobe.

dodji sebi

pre 3 godine

Zaboravljas namerno da pomenes samo jedno, a ipak presudno. Ovaj slucaj sa Prasetom se desio sad i odmah je prijavljen policiji. Ona devojcica iz Amerike je cekala 20 pa i 30 godina da prijavi slucaj. Zasto? Zato sto je vecini njih tada to odgovaralo, dobijale se uloge, zaradjivale se pare. Nisam primetio da je i jedna bila koja je sve to odbila, otisla prijavila odmah policiji i ostala anonimus zbog toga. Zato njihovo ponasanje baca sumnju na njihove price. Sta se cekalo 30 godina?
(zzz, 4. septembar 2020 02:41) # Link komentara

A ona mala sto je prijavila Polanskog? I opet ovde za nju pricaju da laze. Ajd molim te.