- Komentari -
  1. ko zna koliko puta sam napisao i izrekao da rat nije završen "pravedno" jer oni koji su činili zverstva i ubijali ljude zbog ideologije,rase,jezika ili vere ne zaslužuju ni narod ni državu samo gnušanje prezir i naravno doživotnu robiju sa teškim fizičkim radom a poneko i smrtnu presudu (IQ, 27. jun 2020 14:27)

    Gde sebe ubrajas? A o tvom prethodnom komentaru... kad bi ti ista znao o fasizmu, znao bi da i fasisti mahom poticu iz siromasnih porodica. U tome je i bila bit onako zestokog ideoloskog sukoba - borba za iste ljudske duse, izmedju *istih* (fasista i komunista). Oprosti, ne mozes izmisljati svoj fasizam (mada to, u principu, svi rade, ili, barem, velika vecina. Za tebe je "fasizam" - ono sto se tebi gadi, iz nekog razloga. Za nekog drugog - nesto drugo, sto se njemu gadi. Medjutim, stvarni fasizam je stvarno postojao i samo to je fasizam i samo to moze biti fasizam. Prilicno antipaticna ideologija i drustvena praksa. Medjutim, ti o tome nemas pojma, ima vrlo malo veze s onim sto ti zamisljas i pravi fasisti bi te s lakocom (i s punim pravom) ismejali, kad bi slucajno nekog sreo. I da utvrdimo gradivo: "jer oni koji su činili zverstva i ubijali ljude zbog ideologije" (etc)... "zaslužuju"... "naravno doživotnu robiju sa teškim fizičkim radom a poneko i smrtnu presudu". Jos jednom: gde sebe ubrajas? (Da pretpostavim ja odgovor? U sudije, naravno.)
    (guska koja je spasla Rim, 3. jul 2020 16:52)

    # Link komentara

  2. Sve dok bude onih koji preziru siromasne,bice siromasnih.Jer sirotinja je jedini dokaz njihovog uspena.Zamislite svet u kome su svi jednaki!Ko bi bio bolji od najboljeg?
    (Siroma sam al volim da zivim...joj, 29. jun 2020 13:10)

    # Link komentara

  3. kratko i jasno.
     (neutralni felš, 29. jun 2020 12:33)

    # Link komentara

  4. Hajde da ostavimo Ukrajinu i da se malo osvrnemo na Srbiju! Ko je kriv sto drzava drzi na socijali ogroman broj ljudi koji mogu, a nece da rade? Cak i drzavne institucije nadlezne za te stvari odlicno znaju da ti ljudi jednostavno nece da rade i sta cemo onda, kad ti ljudi ne trpe nikakve posledice? Sto bi bili motivisani da rade?
    (Ja, 28. jun 2020 22:33)

    # Link komentara

  5. Citajuci neke bezobrazne komentare pomislih,mozda je njihovim roditeljima tada trebalo zabraniti decu da prave
    (kontra, 28. jun 2020 22:05)

    # Link komentara

  6. Realno, zena je u pravu.
    To je samo stalno reprodukovanje sirotinje i nedostatka obrazovanja u ogromnim kolicinama.
    (Duplo golo, 28. jun 2020 18:03)

    # Link komentara

  7. Apsolutno se slazem. Svako ko se ne slaze je budala i za njega treba da vazi ovo sto kaze ova gospodja.
    (Moje ime, 28. jun 2020 14:56)

    # Link komentara

  8. Pantagruel

    Komentar Vam je pun pogodak, samo mala dopuna: to sto ste napisali stoji, ALI: preduslov je da i u tom siromastvu deci ima ko da prenese neke zivotne vrednosti kroz vaspitanje i brigu. Kad to nije slucaj, onda se desava suprotno, cak i u bogatstvu. Navela bih i neke svima ocigledne primere, ali ima ih dole po komentarima, tako da je sve receno.
    (Ja, 28. jun 2020 14:18)

    # Link komentara

  9. Ne slažem se sa ovakvim idejama. Nije kriva žena. Kriv je sistem koji uči ljude, tako kako jih uči. Sistem su školovani ljudi koji nemaju dovoljno emotivnu zrelost. Nije znanje samo škola, vec i druge ljudske osobine kao što su jednostavnost, saosjecanje i neumiješavanje.
    (Stojan, 28. jun 2020 13:15)

    # Link komentara

  10. (Pantagruel, 28. jun 2020 00:02)

    Boga mi, tebe praksa demantuje. Deca iz siromašnijih porodica često ne mogu da ispolje potencijal baš zbog tog porekla koje ih vuče na dole (ili ako hoćeš, ovi drugi ih guraju na dole). Ne zbog svoje nesposobnosti već zbog okolnosti koje deci iz tih grupa podmeću klipove na svakom koraku.

    A što se tiče tvoje generalizacije, ništa nije manja od onoga što je ova glupača izgovorila.
    (zvezdarac, 28. jun 2020 11:38)

    # Link komentara

  11. Paradoks danasnjeg drustva je da dobrostojeci, skolovani i zaposleni nemaju vremena za porodicu, u trci za parama i dokazivanjem sefovima, drustvu. Ljudi robuju poslodavcima, robuju parama, navikama, medijima, drustvenim mrezama..., Nemaju vremena jedni za druge. Nesto je pogresno u nasem drustvu, a izjava doticne i dobar broj komentara to potvrdjuje.
    (danguba, 28. jun 2020 11:10)

    # Link komentara

  12. u pravu je 100%
     (dr.kadzija, 28. jun 2020 10:59)

    # Link komentara

  13. Cezar je rekao ,,kada bi narod znao sa koliko malo pameti se vlada sve bi nas pobio''!
    Tako da, narode, znas sta ti je ciniti...
    (antiDebil, 28. jun 2020 10:58)

    # Link komentara

  14. Vjerovatno ćete lupati minuse. Moje mišljenje je da se djelimično slažem sa izjavom. Civilizacija mora napredovati. Nije životni cilj valjda samo štancati djecu sa parolom "daće Bog". Upravo to i rade mnogim danas i samim tim prave novi naraštaj istih, koji će sutra (a i danas već) kupovinom diploma i kroz politiku i stranke da nam upravljaju životima.
     (Petar, 28. jun 2020 10:43)

    # Link komentara

  15. Garant je rođena u takvoj siromašnoj porodici... a posle takva ušla u politiku i povećala broj baš takve sirotinje time što je ukrala njihov novac....
     (Venom, 28. jun 2020 10:39)

    # Link komentara

  16. A u realnosti, jos mnogo veci broj se slaze sa ovom naci pojavom, nego sto bi covek mogao zakljuciti iz komentara.
    (Slovenac, 28. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  17. Vidim ovde mnogima smeta izjava dotične persone. Ruzno je sročena izjava i to stoji ali ima i druga strana medalje. Pogledajte u gradu ko ima više od troje ili četvoro. Uglavnom ne idu ni u osnovnu. Na ulici su čim prohodaju. Sve moguće"socijale" primaju a sa druge strane ih nešto ne vidim na gradjevini. Jedno leto sam bio primoran da tovarim dzakove u luci. Tamo ih nema osim kad dodju da pokupe papir. I onda je simpatično "ajkula, drakula...".
     (Jare u mleku, 28. jun 2020 10:06)

    # Link komentara

  18. Pa "gospođo" draga, mijenjaj sistem da nema nezaposlenih i mirna Bosna.
     (Glumac, 28. jun 2020 10:01)

    # Link komentara

  19. Samo je zaboravila da kaze da drzava sama po sebi proizvodi sirotinju.
     (Pusim Sobranie po svadbama, 28. jun 2020 09:57)

    # Link komentara

  20. Gledam na rts emisiju gde ljudima pomazu da srede kucu. Ulaze u poordicu njih 9, ona ne radi, on ne radi. Pa rodjo, kapiram troje pa i cetvoro pa gde nadje 9
     (Pusim Sobranie po svadbama, 28. jun 2020 09:53)

    # Link komentara

  21. Bangladeš, Pakistan i Indija ignore this.
    (Pera Realno, 27. jun 2020 23:03)

    Afriku i latinsku Ameriku si zaboravio.
    (Eugen, 28. jun 2020 09:47)

    # Link komentara

  22. Ovo je SPARTAAAAAA!!!
     (Mišel, 28. jun 2020 09:36)

    # Link komentara

  23. Decu treba da imaju samo jako strpljivi ljudi koji ce im se zaista posvetiti i napraviti normalne ljude.
    (Tijana, 28. jun 2020 09:24)

    # Link komentara

  24. (Pantagruel, 28. jun 2020 00:02)

    Da ne bude da je branim, ali ovo apsolutno nije nikakvo pravilo. I nije samo pitanje siromaštva, nego opšte socijalne nadaptiranosti. Nijedno ni drugo od navedenih nisu pravila i imaju značajne izuzetke. Imam osjećaj da je žena htjela da kaže nešto drugo (a nije se pravilno izrazila) - a to je da populaciju treba kontrolisati u onoj mjeri u kojoj djeca ne bi bila izdržavana tuđim radom. Siromašne porodice, iako takve, mogu svoju djecu izdržavati, na mmnogo teži način i teži pristup resursima, ali iz takvih porodica se često izrode sposobni i inteligentni potomci. Iz disfunkcionalnih porodica, u kojima vlada nasilje, alkoholizam, kocka i narkomanija, kao po pravilu gotovo nikad.
    (Toni, 28. jun 2020 09:24)

    # Link komentara

  25. Djeca im prose i gataju po gradu.Mislim da ne trebam dalje.
    (pedja, 27. jun 2020 22:18)

    Пеђа, лепо је то што су им изградили насеље, али то није свеобухватни приступ проблему, и наравно да је пошло наопако. шта вреди да се уселе у нов стан, ако немају посао, не умеју да школују децу, и нису сами прошли макар основну школу да се образују и социјализују.
     (Вук Караџић, 28. jun 2020 09:21)

    # Link komentara

  26. Pa eto mozda ima tu neceg, da je tako bilo pre njenog rodjenja ona nebi danas postojala???
     (pauk, 28. jun 2020 09:20)

    # Link komentara

  27. Ko zna šta je ona izjavila.
     (marko, 28. jun 2020 09:01)

    # Link komentara

  28. Problem su vam djeciji dodaci, a nisu milioni koji pokradu politicari, milioni koji odnesu inostrani fudbaleri, kosarkasi cz, partizana a sve to finansira drzava?!
    Solunci se po grobu prevrcu u sta ste se pretvorili, nedostojne duse.
    Zivim pristojno, imam 33 god, supruga 30, za sad smo zivot podarili jednoj seki i jednom bati, jos jedno planiramo.
     (Lord, 28. jun 2020 08:55)

    # Link komentara

  29. Bas gadna izjava, donekle istinita i teška za prihvatiti. Nemoguća i sprovesti u delo. U odredjenim Evropskim zemljama gde su vanbračne zajednice odavno postale normalnost, imate odredjene kategorije imigranta koji su religijski venčani sa više žena i sa svakom od njih imaju veliki broj dece. Svaka od tih žena je prijavljena kao samohrana majka, sto automatski te žene stavlja u zasticenu kategoriju i time ostvaruju prava na prostrane socijalne stanove za niske stanarine i velika socijalna primanja koje naravno ubira - znate ko. Ta deca su uglavnom osudjena na ulicu i siromaštvo sto prouzrokuje velike rasne i socijalne probleme. Jer i sam državni aparat još uvek misli da će ta siromašna deca posle zbog manjka obrazovanja raditi obične poslove, u 21om veku, kakav autogol... A ona deca koja uz upornost uspeju doći do nekih diploma nisu te sreće da se prilikom zapošljavanja stavljaju u istu ravan sa belim a kamoli sa starosedeocima, ima ih u firmama ali ne po procentu. Da ne bude zabune, nisu svi na tom “level pro”, u svakom slučaju tema je dosta teška i naravno da postoje takve kategorije stanovnistva u svim iole razvijenijim zemljama kojim postoji socijalni pristup.
    (Chiko, 28. jun 2020 08:28)

    # Link komentara

  30. @xy
    Moji deda i baba jesu bili siromasni, ali nikada na socijalnij pomoci, niti su znali da mogu, a i bila bi ih sramota. Deda je zamalo umro od gladi jedne zime jer zadruga u kojoj je radio nije poslovala dobro te godine. Spasio ga komsija koji mu je dao pola table slanine.
    Kasnije je sve bilo bolje, ali samo zato sto smo deda, potom otac, pa ja radili i nikada dinar socijalne pomoci nismo uzeli. Danas zivimo dobro.
    Onaj ko radi u centru za socijalni rad moze da ti potvrdi ovo: socijalni slucajevi zaista odgajaju socijalne slucajeve i to bar u 90% situacija.
    Evo primera iz mog kraja: pokrenut je program u kome se porodicama na socijalnoj pomoci nudio 1 hektar vinograda i kuca (kucica mozda, ne znam tacno), sva potrebna sredstva za rad i siguran plasman vina koje proizvedu, naravno i sva strucna pomoc. Ljudi koji udju u program gube socijalnu pomoc u jednom trenutku i nastavljaju da zive od vinograda. Jedva su nasli jednu porodicu koja je ovo prihvatila.
     (bice sve to u redu, ali jednog dana, 28. jun 2020 08:05)

    # Link komentara

  31. Ne znam sta je lose u ovoj izjavi
     (Milos, 28. jun 2020 07:53)

    # Link komentara

  32. nista niste razumeli. ona prica o socijalnoj pomoci drzave za ljude koji se mnoze samo da bi dobijali socijalu a posle ta deca zavrse na ulici kradu.prose .ceprkaju po kontenerima.....
    Izjava jeste u ss stilu ali je na zalost tacna.
     (miki ns, 28. jun 2020 07:45)

    # Link komentara

  33. "Siromašni rađaju decu lošeg kvaliteta, eliminisati ih iz društva"
    Zato i postoje ratovi!:(
    (Slovenac 1952, 28. jun 2020 07:35)

    # Link komentara

  34. Ako se oglase siromašni monetarno a ne mentalno nisam sigurna za ishod tog događaja.
    Celoga života bogatimo nekog ko zna da krade a ti si sirotinja jel neznaš da ukradeš. I ako siromah ukrade nešto njemu se skida glava a bogatom kapa.
    Gnev je veliki moram Vam to reći...
     (Zana, 28. jun 2020 07:33)

    # Link komentara

  35. Sterilisati i zatvoriti na dozivotnu robiju bahate politicar(k)e koje daju nehumane izjave kako se ne bi reprodukovali....
     (Poturica gori od turcina, 28. jun 2020 07:07)

    # Link komentara

  36. ne moz im zabranus decu. Ali socijalno, deciji isl mozes.
    I treba.
     (markić, 28. jun 2020 05:34)

    # Link komentara

  37. U kapitalizmu samo bogati mogu da deci obezbede normalan razvitak ... sirotinja uglavnom radja novu sirotinju
    (The Bright Side of Your Mind, 28. jun 2020 05:27)

    # Link komentara

  38. Zašto nije u zatvoru, ako krši ustav i zakon?
    (Šiškovic Milica, 28. jun 2020 03:17)

    # Link komentara

  39. Не постоје само основна права , ту су и основне дужности према друштву и породици, као основној друштвеној ћелији !
     (Суперхик, 28. jun 2020 02:51)

    # Link komentara

  40. Neko ce reci nehumano, ali je zena potpuno u pravu. Naucno je dokazano da deca vecinu svoga ranog zivotnog doba vide svoje roditelje kao 'baseline' i zele da bude kao oni, ili na nasem jeziku 'ono sto se od njih ocekuje da budu u zivotu'. Procenat dece koja su u stanju da se 'odupru' ovom fenomenu, ili drugim recima da uvide da im njihovi roditelji ne mogu/smeju biti vodilja u zivotu, gotovo je zanemarujuca. Majka priroda je ovo uspostavila, a ne zena iz Ukrajine. Ona je samo izgovorila ono sto svi znaju, ali se vecina boji da kaze.
    (Petar, 28. jun 2020 02:35)

    # Link komentara

  41. To bese ona jadna Ukrajina oplakana od sveta?
    (miki777, 28. jun 2020 02:15)

    # Link komentara

  42. Ma da vam ja kazem, svi vi kaukate da nemate pare, al svi ste vi online. Treba vas ub...
    (Johnny, 28. jun 2020 01:40)

    # Link komentara

  43. Ja sam za to da se radi IQ test pre roditeljstva, baš me zanima koliko bi ovih što je podržavaju prošli taj test, bilo bi tu šokiranih a i krajcovanih.
    (Miki, 28. jun 2020 01:09)

    # Link komentara

  44. Хитлер би се радовао да може да прочита ове небулозе...срамота!
     (mlekadžija, 28. jun 2020 01:03)

    # Link komentara

  45. za ljude koji iskonski zele decu ne pistoje izgovori...
     (sonja, 28. jun 2020 00:52)

    # Link komentara

  46. Ja ne znam šta vama gubitnicima tranzicije nije jasno? Premnožili ste se i nakon robotizacije ste suvišni. Nekad ste nam trebali kao radna snaga i podsticali smo rađanje. Sad nam više ne trebate i Bog ati vas više ne vole. Ima da se uvede politika jednog deteta dok se ne svedete na potreban broj. U ostalom mogla bi da se radi neka selekcija prema inteligenciji među siromašnin a ostali da se eliminišu. Samo još da se odluči u kom uzrastu će se raditi selekcija pa ćemo vam javiti.
    (Nekad ratni profiter danas uspesni biznismen uz svaku vlast, 28. jun 2020 00:50)

    # Link komentara

  47. A bogatoj i balavoj dečurliji je bogami sve poklonjeno nasledstvom, retardirani su i nisu sposobni da sami stvore nešto, mada kada vidim jutjubere i gejmere kako zarađuju milione i to samostalno, a neki profesor, hirurg ili naučnik ni petinu od toga onda pitam se dokle je svet otišao...
     (NikolaBg, 28. jun 2020 00:46)

    # Link komentara

  48. Za sve koji misle da siromasna deca izrastaju u 'vukove' koji mogu da se snadju, naspram dece koja po njima 'imaju sve'...
    Muka je sa vama ziveti jer gazite i po mrtvima i zivima bez imalo stida.
    Lepo vaspitano dete medju vama nema sansu, i zato treba od vas bezati.
    U stvari vaspitani i obrazovani ljudi to i rade. Beze u beli svet. Jer tudjinova cizma za vratom je meksa od vaseg pogleda i laksa od vaseg jezika.
    (Kiki, 28. jun 2020 00:40)

    # Link komentara

  49. @ vera u boga:
    Kakvo trqbunianje...radim se decom i nikako nisu dobra, a posebno najbolja siromasna deca odnosno deca onij koji zive od nasih para. Naprotiv. A i ako pogledako biohrafije najuspesnojih ljudi uhlavno deca iz srednje klqse. Nikad socijala.nponekad airomasni.
    (Ema, 28. jun 2020 00:38)

    # Link komentara

  50. Ukrajina? A, ok.
     (Deda Kreza, 28. jun 2020 00:36)

    # Link komentara

  51. Kada Rusi pišu o Ukrajincima to izgleda kao u ovom tekstu. Pratim situaciju u ukrajini jer imam porodične veze sa ovom državom. Što se tiče brige o deci, tu je Ukrajina jedan vek ispred Srbije. Socijalni radnik obilazi svaku porodicu u kojoj živi trudnica, proverava u kakvom ambijentu će dete stasati. Država daje novac porodilji odnosno majci u nekoliko faza. Novac mora biti opravdan da je stopostotno potrošen na dete/decu. Svastikin primer: za treće dete morali su da se presele u veći stan, da bi svako od odrasle dece i treće dete na putu imali svako zasebnu sobu. Takođe zakon brani da takva porodica i papirološki sme da ostane bez nekretnine, a u smislu našli su porodicu koka kupuje njihov stan i sa tim novcem kupuju kuću u predgrađu. Roditelji ne mogu da prenesu stan koji su prodali dok kao porodica sactroje dece prvo ne uknjiže nekretninu u kojoj će živeti, iako je stan već prodat.
     (AdamR, 28. jun 2020 00:22)

    # Link komentara

  52. Evo ja nisam ni rasista ,ni sovinista ,ali jedan primjer u mom gradu Prijedoru u RS,je 15-20 tak godina izgradjeno Romima naselje potpuno novo,potpuno nove zgrade sa infrastukturom od strane Grada kao pomoc Romskoj zajednici,sad vam te nekad nove zgrade lice na kokosinjce bez prozora ,vrata,odrndanih fasada,neuredne okoline ,sa masom otpada okolo tzv.sek sirovina koji oni skupljaju prodaju.Djeca im prose i gataju po gradu.Mislim da ne trebam dalje.
    (pedja, 27. jun 2020 22:18)

    pa to je zato sto kad djete rom krene u skolu sva ostala ga djeca tuku zezaju itd. ako uspe da zavrsi neku skolu ne moze da nadje nigde posao osim u gradskoj cistoci. ako i negde nadje posao ako nesta nestane u firmi ili se ukrade svi odma da je rom ukrao.

    e zbog toga romi prose bave se sumljim radnjama jer ih drustvimo ne prihvata i marginizuje ih i njima nista drugo ne ostaje do da se bave time. zasto za rome nije obavezno da zavrse osnovnu skolu? zasto socijalno ne oduzme decu romima koji decu teraju da prose.
     (recite kako jeste, 28. jun 2020 00:13)

    # Link komentara

  53. Kod nas se ovo prvenstveno odnosi na ROME. Primaju pomoć za decu, tu istu decu teraju da rade ili prose... I uvek su ugroženi i treba im pomoć. Znam za porodicu koja ima devetoro dece i na ime dodatka uzima oko 1.000 evra mesečno. Deca ne idu u školu,što je obavezno da bi tu istu pomoć dobili. Iz državnih institucija to niko ne kontroliše. Roditelji im sede kući, a deca rade.. I imaju decu i sve ukrug. Jednom godišnje odu za Nemačku, i tamo uzmu pomoć....
    (MM, 28. jun 2020 00:04)

    # Link komentara

  54. ja poznajem coveka ci su roditelji pre 50god primali milostinju o on zavrsio fakultet a sad uma fabriku u kojoj radi 100 ljudi. sta je ovoj ona bi da se igra boga? to sto je neko siromasan ne znaci da nije zeleo da bude zaposlen nego znaci da drustvo u kom zivi nije bilo dobro. treba omoguciti svima besplatno skolovanje i besplatno zdrastvo
     (recite kako jeste, 28. jun 2020 00:03)

    # Link komentara

  55. Природа је демантује. Ти који роде и одаје децу у сиромаштву углавном одгаје вукове који науче да се изборе за своје место под сунцем и уграбе сваку прилику када им се укаже. Насупрот њима, размажена и ушушкана деца, одрасла у обиљу, све што су им родитељи стекли протерају "кроз гузицу". Буду као оно јалово семе из ког ништа не роди.
     (Pantagruel, 28. jun 2020 00:02)

    # Link komentara

  56. Problem je u tome sto su siromasni i oni koji rade! Prvo u zemlji iz koje se ona oglasava! Tako da siromastvo ne moze da bude kriterijum, a o terminu koji je upotrebila (eliminacija iz drustva) treba da se raspravlja na sudu, a ne po portalima!
    (Ja, 27. jun 2020 23:46)

    # Link komentara

  57. Ja i žena smo nezaposleni sa troje dice
    Glad i neimaština teško nam leži
    Kad smo napravili još troje dice
    Odjednom nam je život posta duplo teži
    Kako to, kako to, kako to...
    (Vojko V, 27. jun 2020 23:45)

    # Link komentara

  58. ne vidim ništa sporno
     (kzpusara, 27. jun 2020 23:44)

    # Link komentara

  59. Citam komentare i cudom se cudim.
    Otkud bilo kome ideja da socijalni slucajevi prave soc.slucajeve?
    To znaci da su nasi dede i pradede pravili soc.slucajeve? Kakve su uslove nesi preci imali?
    Vi kukavice sto nemate hrabrosti dobiti drugo dete ne javljajte se!
    Vi ste sebicni pa kazete-nemam uslove,novac za pelene itd..Samo jeftini izgovori za svoju lenjost i kukavicluk.
     (xy, 27. jun 2020 23:41)

    # Link komentara

  60. Pa nista,onda svaki zaposleni kad postane roditelj i svaki roditelj kada se zaposli da dobije garanciju od poslodavca,bilo drzavnog ili privatnog, da nece biti otpusten sve dok dete ne zavrsi fakultet.
    (Joffrey, 27. jun 2020 23:40)

    # Link komentara

  61. I sta onda? Moja supruga ima 7.1 SSS, ja 4... I ona zaradi za mesec dana sa 9% norme u osnovnoj skoli otprilike koliko ja dobijem za prevoz.

    Ja imam 36 godina i 15 godina radnog staza. Ekspert sam u svom poslu jer sam na vreme shvatio da na fakultetu neću da dobijem ni 10% znanja kao na realnom poslu, batalio i zaposlio se.

    I ko je tu produktiviniji za drustvo? Moja visoko obrazovana zena koja je do sad uplatila u fondove za ceo svoj radni vek kao ja ove godine, ili neobrazovana štetočina poput mene?
     (HeadsUp, 27. jun 2020 23:36)

    # Link komentara

  62. Nema niceg skandaloznog u ovoj izjavi. Ako neko ima pravo da pravi i radja decu, drzava i poreski obveznici nisu obavezni da tu istu decu izdrzavaju. Roditeljstvo podrazumeva pre svega izdrzavanje, ljubav, brigu i odgovornost prema potomstvu. Ko za to nije sposoban, ne zasluzuje da ima decu. Troje dece smo podigli, skolovali i izveli na pravi put a nije nam palo na pamet da od drzave trazimo bilo kakve pare. Ne dugujemo ni drzavi, ni Bogu ni narodu.
     (Nenad, 27. jun 2020 23:27)

    # Link komentara

  63. Gospod Boze sta je sa ljudima. Iz prakse znamo da su najbolja deca iz siromasnih porodica, pa jos kad ih ima vise oni su sve bolji od boljeg i oni stariji vuku mladje, i svi bude kvalitetni ljudi, a najcesce i svi ili vecina zavrse fakultete? Sta doticna zeli? Da joj fakultetski obrazvani ciste ulice i rade teske poslove po fabrikama?!
    (vera u Boga, 27. jun 2020 23:16)

    # Link komentara

  64. Evo, ja sam siromašan i neću imati decu. Ne mogu im pružiti bezbrižan život. A i žena koju sam voleo zaključila je isto to pa je našla nekog ko može...
    (useless, 27. jun 2020 23:11)

    # Link komentara

  65. Bangladeš, Pakistan i Indija ignore this.
     (Pera Realno, 27. jun 2020 23:03)

    # Link komentara

  66. Nista pogresno nije rekla. Puno je onih koji ne rade nista nego radjaju decu kako bi uzimali decije dodatke, socijalnu pomoc i td... Tu decu odgaja ulica i nemaju nikakvo vaspitanje, roditeljsku ljubav i obrazovanje. I sami postaju kao roditelji i to je jedan carobni krug. To svakako treba iskoreniti
     (Blue, 27. jun 2020 22:59)

    # Link komentara

  67. Kako lako skliznemo u negiranje osnovnih prava čoveka.

    Neko ovde piše o detetu kao nekoj investiciji, ako nema para neće imati ni dete.

    Ali stvar je obrnuta. Ko dobije dete nadje posao, pa više radi i napreduje da bi porodici stvorio uslove.

    Koliko mladih ljudi je decu zamenilo kučićima... Naravno, lakše je... Nema potrebe da rade na sebi...
    Stravično je ono što nam se dešava...
    (Zena, 27. jun 2020 22:54)

    # Link komentara

  68. Bravo !!! Ne moze svako da ima dete . Zivim I radim u Nemackoj toliko olosa ima I ljudi koji nista ne rade zive od Drzave I imaju po petoro Dece uzas!!!
    (Petar, 27. jun 2020 22:41)

    # Link komentara

  69. Načelno je u pravu, ali ko je taj ko će da odredi ko ima a ko nema pravo da rađa decu. Poznajem mnogo ljudi za koje mislim da nisu dobri roditelji, a čak i nisu siromašni, ali ko meni daje pravo da odlučujem u njihovo ime.
    Sa druge strane, siguran sam da se najveći broj ljudi koji ovde u komentarima podržava neku vrstu kontrole, najviše koprca kada se priča o nekoj vrsti cenzure postova na društvenim mrežama. Po čemu je pravo neke budale da lupeta kojašta po netu veće i bitnije od prava neke druge budale da ima dete?
    (Milan, 27. jun 2020 22:37)

    # Link komentara

  70. Taj problem se naravno ne mora resavati zabranom radjanja, dovoljno je samo smanjiti benefite ili usloviti te ljude da ih odrade drustveno korisnim radom i situacija ce biti bitno drugacija.
    (Loris, 27. jun 2020 16:33)

    Kad je u Srbiji uvedeno vanredno stanje zbog epidemije koja je unakazila celi svet, graktali ste o ljudskim pravima i slobodama, a ovamo bi oduzimali pravo ljudima da imaju decu, jer vi imate kriterijume ko treba da živi, a ko ne! Upravo ste vi takvi bili najglasniji udarači po šerpama! Ili je to bio vaš "društveno korisni rad"?
     (Doglavnik Ademaga M., 27. jun 2020 22:31)

    # Link komentara

  71. Samo zaposleni imaju pravo na decu? A od koga zive neki od tih zaposlenih?
    Neki su na drzavnim jaslama, kao doticna, pa im je zao da se pare koje bi ona mogla strpati u svoj dzep daju siromasnima. Ima i drugacijih slucajeva.
    Recimo da muz i zena imaju pekaru ili malu prodavnicu, ili drze zivinu i obradjuju nesto baste pa prodaju te proizvode. Kome oni to prodaju? Samo milionerima i milijarderima, ili drzavnim sluzbenicima? Prodaju i sirotinji koja stedi zadnju paru da decu pocasti kiflom ili da kupi povrce, voce, jaja ili malo piletine za kvalitetnu ishranu dece.
    Zamislimo da ta sirotinja nema dece. Od cega ce ziveti gorepomenuti bracni par; oni ce takodje postati siromasni, pa onda bolje da nemaju decu. A mozda da se uvale na drzavne jasle?
    Gde je puno mladih i dece, tu je uvek mogucnost razvoja i napretka. Gde su ostali samo stari, jedini siguran posao je smrt, sto rekao Laki Topalovic.
    Mislite o tome.
    (samo kazem, 27. jun 2020 22:28)

    # Link komentara

  72. Nema ovde skandala. Za 100-200 godina sledi kontrolosano radjanje, tu nema dileme. Decu ce imati samo podobni. Zena ide isped vremena. Treba uvesti dozvole za decu, ako pogledamo kako vecina vaspitava i vodi racuna o deci ovo ima smisla. Genetske predispozicije su takodje bitne.
     (Polidor, 27. jun 2020 22:27)

    # Link komentara

  73. Evo ja nisam ni rasista ,ni sovinista ,ali jedan primjer u mom gradu Prijedoru u RS,je 15-20 tak godina izgradjeno Romima naselje potpuno novo,potpuno nove zgrade sa infrastukturom od strane Grada kao pomoc Romskoj zajednici,sad vam te nekad nove zgrade lice na kokosinjce bez prozora ,vrata,odrndanih fasada,neuredne okoline ,sa masom otpada okolo tzv.sek sirovina koji oni skupljaju prodaju.Djeca im prose i gataju po gradu.Mislim da ne trebam dalje.
     (pedja, 27. jun 2020 22:18)

    # Link komentara

  74. Šta je to zaposlena osoba i kolika je razlika između nje i one na socijalnim davanjima? Primer u Srbiji neka starleta radi honorarno a prima platu kao radnik pošte. Jedan naš poslanik je i profesor na više fakulteta i višestruko je zaposlen. Ima gomila primera ljudi koji primaju jednu ili više plata a da praktično i ne rade iako je to zakonom zabranjeno. I, šta ćemo sada? Verovatno je i ova pacijenatkinja u Ukrajini dobila posao preko veze pa sad misli da je i Bogom dana da radi šta hoće.
    (Kimi, 27. jun 2020 22:14)

    # Link komentara

  75. Ovi ukrajinci uništiše zemlju zbog zapada a sad će da udare i po svoje postojanje. Nije da smo mnogo bolji od njih tako da ne bi trebali da se tešimo da ima gori od nas
     (Sch.., 27. jun 2020 22:10)

    # Link komentara

  76. Kontrolom populacije, na ne baš popularne načine, su se bavile danas najrazvijenije zemlje planete. Dva primjera - Singapur i Norveška.
    (Toni, 27. jun 2020 22:03)

    # Link komentara

  77. Nemoj da se foliramo. 99% nas ovako misli, a i kaze u nekom uzem krugu drustva.
     (Hrundi Bakshi, 27. jun 2020 22:00)

    # Link komentara

  78. Njena izjava nije skandalozna; ona je rekla je istinu kakva je i u Srbiji: dok jedni rade i imaju jedno dete ili dvoje dece najviše i prema njima se ponašaju odgovorno (da ih nauče dobrim vrednostima: rad, poštenje, dobro vaspitanje i što bolje opšte i stručno obrazovanje, odgovornost prema sebi i prema drugima, što bolji uslovi za učenje) ne čekajući pomoć države, drugi iz generacije u generaciju ništa ne rade osim što kradu kad za to imaju priliku, razmnožavaju se enormno i od njih društvo nema nikakvu korist već samo štetu - jer takvi štete standardu onih koje sam opisala u prvom delu rečenice. Rešenje je u davanju pomoći samo jednom detetu dok ne postane punoletno a punoletnima pomoći samo jednom u trajanju od šest meseci (invalidnim osobama pomagati dok su živi), psle toga neka traže i nađu posao, umesto što su nam na grbači dok smo živi a posle nas na grbači naših potomaka i tako decenijama, decenijama...
    (Samosvesna građanka, 27. jun 2020 21:56)

    # Link komentara

  79. i na kraju se nadje luda žena iz ultra nacionalisticke partije da lupa ovakve gluposti.
    (Leti vreme, 27. jun 2020 19:44)

    Pa većina političara u današnjoj Ukrajini, koji su dovedeni Bajdenovim pučem, isti su kao i ova političarka. Nije ona "luda žena", ona je šefica Odbora za socijalnu politiku u Ukrajini. Bajden je takve doveo na vlast, a onda sve ove brojeve koje si nabrojao u smislu napuštanja Ukrajine, možeš u potpunosti da razumeš. Zašto toliki milioni ljudi nisu napustili Ukrajinu pre Bajdenove "Majdan revolucije"? Zar nije čudno da milioni ljudi beže od "demokratije, ljudskih prava i sloboda"? Svi poludeli, a?
     (Doglavnik Ademaga M., 27. jun 2020 21:55)

    # Link komentara

  80. Oni o deci ne vode racuna, deca rastu u losem okruzenju, ostaju neobrazovana i preuzimaju lose osobine svojih roditelja, te i ona postaju socijalni slucajevi. Taj problem se naravno ne mora resavati zabranom radjanja, dovoljno je samo smanjiti benefite ili usloviti te ljude da ih odrade drustveno korisnim radom i situacija ce biti bitno drugacija.
    (Loris, 27. jun 2020 16:33)
    Nije dovoljno jer ce se onda okrenuti nasilju i kriminalu. Zato treba spreciti radjane od onih roditelja za koje je jasno da nemaju perspektivu ni za sebe,a kamoli za dete.
    (pex, 27. jun 2020 21:41)

    # Link komentara

  81. Iz koje tikve je ona iznikla i svi ostali koji je podrzavaju. Porodica je genetator svega pa i uspeha.
    (Sushnjar, 27. jun 2020 21:39)

    # Link komentara

  82. Vidim da se puno ljudi zgražava, verovatno nema posla sa takvom vrstom ljudi na kakve ova izjava cilja. Siromaštvo ili bogatstvo nisu nikakav predznak doprinosa jedinke društvu, u tom pogledu potrebno je da društvo omogući što podjednakije šanse za uspeh u životu svakom detetu. Sa te strane ja uopšte ne mislim da se ova izjava odnosi na sve siromašne već na " profesionalno siromašne " kojima je cilj zloupotreba socijalne jednakosti. Na žalost, "politička korektnost" potpuno onemogućava borbu protiv zloupotreba, na isti način na koji relativizuje zloupotrebe sistema od strane bogatih. U stvari, verujem da je odbrana zloupotreba siromašnih samo maska da nikad ne bi postavili pitanja pljačke društva koju rade političari i tajkuni.
     (Milan, 27. jun 2020 21:38)

    # Link komentara

  83. Kada damo državna sredstva porodicama sa nezaposlenim licima, a oni rađaju decu ne da bi im omogućili jednaka prava ili obrazovanje, vec? da bi roditelji dobili finansijsku pomoc? - i tada dobijamo decu veoma lošeg kvaliteta koji će u budućnosti kao i njihovi roditelji trošiti javni novac.

    И у праву је. Али, нико није одговоран за одлуке својих родитеља. Принцип је прост. Тако да није лако наћи начин да се то спречи. Обустава помоћи, одузимање деце? Све то може. Али на крају би трпела деца...
     (Јабучило, 27. jun 2020 21:34)

    # Link komentara

  84. Najgluplje od svega je to da UA demografski nestaje i da su od raspada SSSR izgubili 1/3 stanovnistva. Odlazu popis uz opravdanje "bez Krima nema popisa" iako se procenjuje da je nakon ukidanja viza 5-6 miliona otislo na zapad dok je nakon 2014-te 4,5mil Ukrajinaca otislo u Rusiju, registrovalo stalno mesto prebivalista i rade legalno. Plus 1mil iz Donjecke i Luganske oblasti koje Rusi u statistikama vode odvojeno jer priznaju njihov pasoš. Plus oni koji zive i rade na crno, plus ceo Krim. Kijev se mozda u citavoj Evropi trudi da poveca natalitet, daju stimulacije i deciji dodatak u visini prosecne plate i na kraju se nadje luda žena iz ultra nacionalisticke partije da lupa ovakve gluposti.
    (Leti vreme, 27. jun 2020 19:44)
    Mogao sam napisati repliku na desetine komentara ali ovaj tvoj mi je nekako najpogodniji. Generalna "bijela kuga" koja je zavladala Evropom se ne liječi "štancanjem" socijalnih slučajeva. To su djeca koja nemaju osnovne uslove za život a da ne govorim o školovanju. Time se samo stvaraju novi socijalni slučajevi. U BiH ima jedna TV stanica koja u svom programu ima nekakvu emisiju gdje pomažu siromašnima pa i dijaspora šalje novac. Veliki broj tih siromašnih ima petero djece. Pa izvini druže, žena i ja radimo ali nam nije palo na pamet da rodimo treće dijete jer smo skontali koliko koštaju pelene, knjige za školu itd. Pa kome praviš djecu ako ni ti nemaš šta da jedeš? Valjda je cilj roditi dijete kojem možeš omogućiti normalnu hranu, život i školovanje. Dijete koje će sutra nadmašiti svoje roditelje a ne sirotinju koja će moliti za pomoć.
    (mostarac, 27. jun 2020 21:33)

    # Link komentara

  85. Rečnik je neprikladan (ili prevod), ali suština je pogođena.
    (Locutus, 27. jun 2020 21:31)

    # Link komentara

  86. Betoven je bio 10. ili 11. dete u siromašnoj porodici.
    (neko, 27. jun 2020 21:30)

    # Link komentara

  87. Decu trebaju imati ljudi koji društvu nešto mogu dati kroz kvalitet svojih gena jer se to kasnije reprodujuje i na decu kao uzorne članove društva. Inače se svodi na prostu reprodukciju, nažalost ali bude tako naravno uz izuzetke. Ko sve ima decu, bolje i da ih nema, za papagaja nisu sposobni.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boki, 27. jun 2020 14:35)

    Minuse si popio iz razloga sto ti je u Srbiji svesnih i obrazovanih ispod 10%. A da si u pravu, u pravu si aposlutno.
    (peter, 27. jun 2020 21:28)

    # Link komentara

  88. Evo mog slučaja.Oženio sam se kasno,u 33,ali pre odluke o stupanju u brak,saznao sam da u Evropi,pre zaključenje braka svaki bračni par ide kod lekara da utvrdi svoje fizičke i psihičke osobine i ph faktor.jer kad se to pomeša rađaju se deca sa problemima.Odemo kod lekara ja i supruga,izvršimo sva testiranja i sve je ok,kaže doktor trebali ste ranije da se uzmete.
    E sad deca nisu kriva,krivi su roditelji koji vode svakakav način života.Oduzeti decu i videćete da su to najmilija bića na planeti.
    (dal da mrzmi il ne mrzim, 27. jun 2020 21:06)

    # Link komentara

  89. E kad bi se tako moglo. Da naeučuješ decu kao piće u kafani. Pa ljudi moji , pop i popadija su rodili Teslu !!! Nepismena žena i pop koji je pevao molitve na crkvenoslovenskom ! Rodili fizičara i naučnika .
     (VUK, 27. jun 2020 21:03)

    # Link komentara

  90. Izgleda da Galina potiče iz ekstremno siromašne porodice.
    (jasnovid, 27. jun 2020 21:01)

    # Link komentara

  91. Surova istina.
     (Vuk iz Panceva., 27. jun 2020 20:53)

    # Link komentara

  92. Лоше сте је разумели... Мислила је на оне који живе од корупције.

    Колико је таквих у Србији?
    (Перицa, 27. jun 2020 20:50)

    # Link komentara

  93. Ako sirotinju odbace, kako i gdje i od koga če sa bogati bogatit?
    Ovo je stvarno dno dna.
     (Crna guja, 27. jun 2020 20:41)

    # Link komentara

  94. Nisu razvili institucije pa sad narod kriv. Zvuči poznato?
    (Rumpelstiltskin, 27. jun 2020 20:39)

    # Link komentara

  95. Opšte je poznato da su deca bogataša problematični neobrazovani kupili im diode i većina da drogama.
     (max, 27. jun 2020 20:33)

    # Link komentara

  96. Od toga šta je rekla više me brine to što je uopšte smela da kaže.
     (Lea, 27. jun 2020 20:23)

    # Link komentara

  97. Šta je loše rekla? Imati decu, natočito preko tule grbače, nije nikakvo "ljudsko pravo", već privilegija koja mora da se zasluži i zaradi. Razni paraziti odavno koriste bolesnu i nemoralnu socijalnu državu u degenerisanoj zapadnoj Evropi da žive na tuđ račun preko dece, hvala bogu te je Ukrajina još uvek iole normalna pa. ima neko da nazove stvari pravim imenom.
    (EU Citizen, 27. jun 2020 17:41)

    Tebe bolje da je tata iz..kao uz tarabu nego sto si se rodio.
     (ferdinand, 27. jun 2020 20:16)

    # Link komentara

  98. Po tome mnogih, ako ne svih naših predaka ne bi bilo, pa samim tim ni nas, niti naših potomaka, ili svi koji ovo odobravaju potiču iz svile i kadife. Kako da ne!
    (Beograđanin, 27. jun 2020 20:15)

    # Link komentara

  99. Malo preterana izjava, ali recimo da bi drzava trebala da daje deciji dodatak max do 2. deteta a obustavi svaku pomoc licima koja nemaju dan staža al zato imaju dc10
     (kaboom, 27. jun 2020 20:14)

    # Link komentara

  100. Ne samo da bi im zabranio da se razmnožavaju, nego bi im uzeo i pravo glasa. Po kojoj logici, moj glas vredi isto kao glas nekog lezilebovića, koji živi i razmnožava se na mojoj grbači. Moja deca nikad nisu primala ni dečiji dotak, niti bilo kakva druga socijalna primanja, jer je meni bilo ispod časti, da mi država izdržava decu. Neke stvari će kad tad morati da se dovedu u red, samo me je strah da tumor koji je zahvatio ovo društvo, ne operišemo sekirom.
     (Silvester, 27. jun 2020 20:13)

    # Link komentara

  101. Srećna nova 1933. ?
     (Ron Džeremić, 27. jun 2020 20:07)

    # Link komentara

  102. Na bedne grane je spala ta Ukrajina. Tamo sve neki ludaci drže vlast.
     (Smeško, 27. jun 2020 20:05)

    # Link komentara

  103. Ja bih ovo malo drugacije rekao. Siromasni ne radjaju decu losijeg kvaliteta, nego radjaju i prave socijalne slucajeve. Ako radis za minimalac podizanje jednog deteta nije lako. Mnogi naprave i vise dece i to su naravno socijalni slucajevi.
     (Aca, 27. jun 2020 20:01)

    # Link komentara

  104. Čuvena slovenska velikodušnost i hrišćanske vrednosti 'krajinska varijanta'.
    (Minja, 27. jun 2020 20:00)

    # Link komentara

  105. Komunizam na delu...
     (GenX, 27. jun 2020 19:56)

    # Link komentara

  106. Najgluplje od svega je to da UA demografski nestaje i da su od raspada SSSR izgubili 1/3 stanovnistva. Odlazu popis uz opravdanje "bez Krima nema popisa" iako se procenjuje da je nakon ukidanja viza 5-6 miliona otislo na zapad dok je nakon 2014-te 4,5mil Ukrajinaca otislo u Rusiju, registrovalo stalno mesto prebivalista i rade legalno. Plus 1mil iz Donjecke i Luganske oblasti koje Rusi u statistikama vode odvojeno jer priznaju njihov pasoš. Plus oni koji zive i rade na crno, plus ceo Krim. Kijev se mozda u citavoj Evropi trudi da poveca natalitet, daju stimulacije i deciji dodatak u visini prosecne plate i na kraju se nadje luda žena iz ultra nacionalisticke partije da lupa ovakve gluposti.
    (Leti vreme, 27. jun 2020 19:44)

    # Link komentara

  107. To je zato sto jos uvek ne postoji naucno razvijen nacin da ljudi efikasno treniraju svoje duhovne misice i budu psiho-fizicki i intelektualno fit. Kad to bude dostupno nece vise biti ovakvog etiketiranja i maltretiranja.
    (max, 27. jun 2020 19:34)

    # Link komentara

  108. Znači sirotinju istrijebiti treba i svi problemi riješeni...
    Da nema ova političarka Hitlerovih gena???
    (Milan 1, 27. jun 2020 18:11)

    Ima ljudi koji rade, imaju porodicu, bore se, a ipak su sirotinja. Tu vrstu sirotinje ne treba istrebiti. Za neke druge (puna ih je Srbija) nisam siguran da je njihova egzistencija nekome potrebna.
    (Nikola '58, 27. jun 2020 19:28)

    # Link komentara

  109. Oduvek je bilo tako... na žalost...
    (domitaror, 27. jun 2020 19:26)

    # Link komentara

  110. To vam je, dragi moji, evolucija koja se uci u skolama Kao teorija o razvoju zivota. Ne zelite da se uci o Bogu Kao stvoritelju I onda dobijate ovakve ideje.
    (Moje ime, 27. jun 2020 19:26)

    # Link komentara

  111. Ma o ovome ne treba mnogo diskutovati. One koji prave decu, a ne mogu ih izdravati treba pustiti da odu u propast, koju su sami prizivali. Takvima ne treba ni na koji nacin pomagati, tako ce se brze ugasiti. Znam, zvuci brutalno i nehumano, ali treba se osvrnuti i pogledati kako priroda resava slicne probleme. Dok im se daje i podrzava ih, oni nece imati motiva da pocnu da rade i pocnu sami da se brinu o sebi i o svojoj deci.
    (Eugen, 27. jun 2020 19:25)

    # Link komentara

  112. ova spodoba bi i NIKOLU TESLU eliminisala pošto nije iz tajkunske porodice. Upravo se iz tih porodica rađaju nesposobni za život od svog rada.
     (Žile, 27. jun 2020 19:22)

    # Link komentara

  113. Sreca pa u Srbiji socijala prakticno ne postoji. A ovu praksu sprovodimo spontano, pogledajte samo koliki nam je natalitet kada se odbiju razne manjine.
    Nesto mu ne deluje ni da ce kod Orbana da se usrece sa "osam deca".
    (Samo kvalitetno za izvoz, 27. jun 2020 19:15)

    # Link komentara

  114. "Svaki čovek je dobar za nešto, ali samo u kvalitetnim državama to može i da pokaže". Kakav je kvalitet države iz koje je ova političarka?
    (pr.dr.sci.med.dipl.mr.ak. i ostale titule, 27. jun 2020 18:47)

    # Link komentara

  115. Samo što se i ona izškolovala i odrasla od državnog novca
     (Roćevac, 27. jun 2020 18:40)

    # Link komentara

  116. Žena je apsolutno u pravu.
    (Ja, 27. jun 2020 18:39)

    # Link komentara

  117. Sirotinjo i bogu si teska.
     (Aca, 27. jun 2020 18:35)

    # Link komentara

  118. Ukrajina...
     (multimilijarderi, milijarderi i obični milijunaši, 27. jun 2020 18:33)

    # Link komentara

  119. Lepota sveta je u različitosti ....
    (super, 27. jun 2020 18:32)

    # Link komentara

  120. Siromašni rađaju decu lošeg kvaliteta, eliminisati ih iz društva

    Adolf likes this.
    (boem, 27. jun 2020 18:30)

    # Link komentara

  121. da nije "siromasnih" ne bi bilo radne snage u svetu. ali kako god, ljudi slabijeg imucnog stanja trebalo bi da vode racuna o tome da li mogu deci da priuste sve uslove za zivot, to dete mora da se nahrani, obuce, skoluje...itd
     (gratis, 27. jun 2020 18:27)

    # Link komentara

  122. Statistika kaze da to u vecini slucajeva jeste tako ali statistika nije univerzalma nauka. Postoji mnogo razlicitih uticaja koji oblikuju pojedinca, pa tako neko ko je iz zdrave, normalne porodice moze da postane propalitet dok neko ko je siromasan, iz nestabilne porodice moze da postane uspesan. Pre bih ovde posvetila paznju tome koliko je porodica stabilna a ne koliko ima para, ako vec pricamo o tome. Moj otac je odrastao u ekstremnom siromastvu pa je zavrsio dva fakulteta ali zato sto je porodica bila stabilna. Njegove dve sestre su takodje zavrsile Pravni i Medicinski fakultet. Svo troje su zasnovali stabilne porodice. Znaci nije stvar u parama. Opet, deca alkoholicara cesto i sama budu takva ali nekad cak naprotiv - mrze alkohol. Zene ciji je otac nasilnik cesto i same biraju takve muzeve a opet neke ne podnose nasilje. Ne moze se generalizovati tek tako i lupati bezveze jer onda pola nas ne bi postojalo, zato sto neko smatra da neko nije pogodan za roditeljstvo
     (hit, 27. jun 2020 18:23)

    # Link komentara

  123. Znači sirotinju istrijebiti treba i svi problemi riješeni...
    Da nema ova političarka Hitlerovih gena???
    (Milan 1, 27. jun 2020 18:11)

    # Link komentara

  124. Verovatno ima opaku dijagnozu.
     (Dragan, 27. jun 2020 18:11)

    # Link komentara

  125. U pravu je.
     (ja, 27. jun 2020 18:06)

    # Link komentara

  126. Ja se sa ovom slazem skroz i ja se svakako necu razmnozavati u ovakvom svetu...
    (Tocak, 27. jun 2020 17:59)

    # Link komentara

  127. U pravu je potpuno!
    (Realno, 27. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  128. To je na umu svima u francuskoj a samo retkima izadje iz usta. Marokanci, Alzirci i ostali afrikanci generacijama vec ne rade nista. Zive od socijalne pomoci ljudi imaju 2-4 deteta u proseku. Imaju beneficije na sve i svasta kao socijalni slucajevi, drzava placa skoro sve i jos dobijaju dzeparac. Deca odrastaju u takvom okruzenju i sama postaju takvi ljudi. Posto nemaju apsolutno nikakve radne navike za dodatni novac se okrecu kriminalu dilovanje, kradja itd.
    (Vlada, 27. jun 2020 16:12)

    Tom spisku dodaj i naš narode!
    Francuzi 1-2 deteta,ali zato naši obavezno 3,znam ih dosta,i baš se čudih zašto je to tako,ali kad mi rekoše šta sve dobijaju,začudih se kako Francuska ne propadne! :)
     (Veseli, 27. jun 2020 17:55)

    # Link komentara

  129. Ona je rekla ono sto 90% politicara i tzv elite ne samo i to u celom svetu misli
     (matori 2, 27. jun 2020 17:51)

    # Link komentara

  130. Gade mi se ljudi koji govore o "kvalitetu coveka", sto me navodi na nacizam. Svi smo mi ljudi sa razlicitim osobinama. Vrednijim ili manje vrednim ali smo na prvom mestu ljudi.
     (Si, 27. jun 2020 17:49)

    # Link komentara

  131. Svidjalo vam se ili ne, to je istina. Favele u Brazilu su dokaz.
    (Avccvv, 27. jun 2020 15:53)

    ето, имамо сада и стручњака за бразилске фавеле на Б92.
     (Вук Караџић, 27. jun 2020 17:49)

    # Link komentara

  132. Ne mogu da verujem ocima sta citam? Prvo nju sterilisati jer ta zena nije za decu! Drugo, ko joj dade za pravo da pravi diskriminaciju i odredjuje koga da koga ne sterilisati? Da krvicno odgovara i kazni se! Sta sve necemo cuti od neljudi?...
    (Dragana B., 27. jun 2020 17:49)

    # Link komentara

  133. Ovi Ukrajinci su se pokazali u ww2
     (krajisnik, 27. jun 2020 17:44)

    # Link komentara

  134. Šta je loše rekla? Imati decu, natočito preko tule grbače, nije nikakvo "ljudsko pravo", već privilegija koja mora da se zasluži i zaradi. Razni paraziti odavno koriste bolesnu i nemoralnu socijalnu državu u degenerisanoj zapadnoj Evropi da žive na tuđ račun preko dece, hvala bogu te je Ukrajina još uvek iole normalna pa. ima neko da nazove stvari pravim imenom.
     (EU Citizen, 27. jun 2020 17:41)

    # Link komentara

  135. Neverovatno kakvi komentari.
    Neko pominje da treba samo sa dobrim genima deca da se radjaju, neko rece deca siromasnih ljudi se bave kriminalom. Ako pogledam ovu nasu Srbiju, rekao bih da je potpuno suprotno.
    Ovakvo razmisljanje je cist fasizam i sramota me je sto delim vazduh sa ljudima koji su toliko ograniceni.
     (Dejan, 27. jun 2020 17:39)

    # Link komentara

  136. Elita stvara progres ljudskog drustva. Ima primera, od ustava, struje, telefona....Elitizam ukljucije ljude koji zele bolje.

    Kako se formira elita je sasvim druga tema.

    Kolektiv odredjuje ponasanje pojedinca. Primer je biti u kupacem kostimu na nudistickoj plazi.

    Fasizam je eliminisanjne drugacijih ljudi, vere, religije, misljenja. Danas nema razlike izmedju levih, desnih, fasista, svi oni zele samo to sto oni misle da je ispravno.

    Broj dece je licna odgovornost. Da li cu ja i zena dati svom detetu pare da se skoluje u Oxfordu ili da ja kupim Teslu i da mi se dive komsije.
    (Boza, 27. jun 2020 17:35)

    # Link komentara

  137. Haha, kako su se raspomamili rusofili. Ako neko pravi jako puno dece sa jedinim ciljem, a to je da za svako dete uzme socijalnu pomoc (dakle X dece znaci Y para) a posle o toj deci ne vodi racuna vec ih prepusti ulici, onda to jeste drzavni problem. Ta deca ce jedini spas mimo kriminala imati u istoj takvoj logici, da imaju puuuno dece ne zbog ljubavi prema njima vec iz zelje da zarade na njima... i tako u krug. Dakle citava populacija bez skole i ikakvih manira sem golog instikta prezivljavanja, na zalost znaci samo produbljivanje problema. Ah da i vise vernika. Jer je to idealna baza za nove vernike.
    (rusofilija opasna bolest, 27. jun 2020 17:33)

    # Link komentara

  138. Kad se setim koliko je nasih predaka izginulo od ruke onih cije se ideje sada otvoreno zagovaraju, a koji imaju podrsku i ovde na komentare, jeza me hvata. No eto, ako ste zaboravili o cikci sa brcicima i njegovoj ekipi, koji su propagirli ove ideje, pogledajte npr seriju Covek u visokom zamku, da dobijete ideju kako bi svet izgledao da su oni pobedili, narocito npr sudbinu sina glavnog anti-junaka....
    (Istorija za ponavljace, 27. jun 2020 17:33)

    # Link komentara

  139. ljude sa ovakvima razmisljanjem odstraniti odmah i temeljno...
     (alx, 27. jun 2020 17:32)

    # Link komentara

  140. Meni je strašna ta sintagma - deca lošeg kvaliteta. Izgleda mi kao da govori neko ko radi u konc logoru. Tačno je da deca iz porodica gde roditelji ne rade ili se ne brinu o njima nemaju istu polaznu tačku u životu kao neka srećnija, tačno je da verovatno ne uspeju puno u životu, ali zar ne treba raditi na poboljšanju uslova, obrazovanju te dece, pružanju mogućnosti da postanu korisni sebi i drugima. Možda zvuči utopijski, ali zar iz tih favela ne isplivaju poznati sportisti. Osim toga svako ima pravo na život. Zašto se roditelji ne edukuju unapred, a ne ovako sterilizacija žena. Ta deca su istog 'kvaliteta' kao i sva druga, samo siromašna.
    (night owl, 27. jun 2020 17:30)

    # Link komentara

  141. Hahaha. Papanki treba reci da je siromastvo nedostatak kesa, a ne nedostatak karaktera. Sto je veca populacija veci je broj sposobnih ljudi od koji ostali imaju korist
    (Denis, 27. jun 2020 17:23)

    # Link komentara

  142. Ne znam za to, mozda je izvuceno iz konteksta ili zaista malo preterano, ali definitivno bi trebala biti neka obavezna procedura testa, skolovanja i treninga prvo za buduce mladence a zatim za buduce roditelje. I bez prolaska te skole, sertifikovane diplome i kvalifikacija ne treba dozvoliti oformljenje ni bracnih zajednica ni dece. Na taj nacin ne da ce se spasiti drzavna ekonomija haha, SPASICE SE ZIVOTI. Priroda je prilicno jaka i ima nacina da odrzi ljudsku rasu stabilnom, ali ako su ljudi barem malo evoluirali i imaju dovoljno mozga i fukcionalnog uma da skapiraju kakva su vremena i koliko ovo NIJE vise vreme nasih baka i prabaka, trebali bi sami da znaju da nemaju prava da muce decu svojim zivotnim promasajima, nedorasloscu, malodusnoscu, i neiskustvom. Jednostavno ako sebe niste doveli u red, nemojte da pravite decu. Eto, jednostavno.
    (Station09x, 27. jun 2020 17:21)

    # Link komentara

  143. George Floyd je radio 2 posla, bio siromašan a ipak imao 3-4 dece. Ja ih več ubuduče vidim kao nove sirotinje, koje neče steci obrazovanje...i postati novi Floyd. Mislim da je žena donekle u pravu. Zemlja je prenaseljena.
     (ja, 90210, 27. jun 2020 17:21)

    # Link komentara

  144. Podrzavam ovu izjavu
     (bv, 27. jun 2020 17:11)

    # Link komentara

  145. Galina, ti si idiot! Ovo nije uvreda, uvreda je to sto ona prica
    (Andrej, 27. jun 2020 17:00)

    # Link komentara

  146. Proces zaključivanja joj je ispravan, eliminacija je potrebna ali siromaštva a ne ljudi, nek im vrati zemlju za početak, Ukrajina sa najplodnijom zemljom na celom svetu nikad nije imala gladnih dok ih država nije oterala sa njiva u gradove da žive proletersku utopiju
    (aGronaut, 27. jun 2020 16:59)

    # Link komentara

  147. To je na umu svima u francuskoj a samo retkima izadje iz usta. Marokanci, Alzirci i ostali afrikanci generacijama vec ne rade nista. Zive od socijalne pomoci ljudi imaju 2-4 deteta u proseku. Imaju beneficije na sve i svasta kao socijalni slucajevi, drzava placa skoro sve i jos dobijaju dzeparac. Deca odrastaju u takvom okruzenju i sama postaju takvi ljudi. Posto nemaju apsolutno nikakve radne navike za dodatni novac se okrecu kriminalu dilovanje, kradja itd.
    (Vlada, 27. jun 2020 16:12)

    Tu ja vise krivim drzave koje imaju takvu socijalnu politiku I to nije problem samo u Francuskoj to je u svim bogatim zemljama tu ima takodje I domicilnih ne samo Afrikanaca,u redu je primati socijalu I djeciji doplatak ali isto tako da budes u obavezi da trazis posao da prijavis socijalnom gdje si trazio posao pa cekas da ti jave ili eventualno odbijenicu od firme donijeti da bi mogao i dalje primati benificije of drzave, drzava je duzna da pritisce i omoguci uslove za sve koji su sposobni za rad,nema hocu necu ima da moras a za radjanje djece je valjda pravo svakoga da sam odluci da li da ima ili nema dijete a uvjeren sam da je to zelja vecine ljudi na ovoj planeti da ima potomka mada na drugoj strani ova planeta postaje sve tijesnija,to je vec druga tema.....
     (ned087, 27. jun 2020 16:59)

    # Link komentara

  148. A rusofili na aparatima, ma nemoguće da je ovo ukrajinska političaraka rekla, to mora da je nameštaljka
    (Lol, 27. jun 2020 16:55)

    # Link komentara

  149. Znao sam da je neko iz bivse sssr
    (Pop Cira, 27. jun 2020 16:49)

    # Link komentara

  150. Ja bih zbrinuo mnogo Ukrajinki...
     (brana, 27. jun 2020 16:49)

    # Link komentara

  151. Heh... da je tako , pola nas bilo ne bi . Titov socijalizam je od seljacke , radnicke i sirotinjske dece stvarao intelektualce , profesore i drustvene elite . Ne treba resenje traziti u zabranama i ogranicenjima. Nego u edukaciji , poticanju na ucenje i usavrsavanje i stvaranjem korisnih i aktivnih clanova drustva.
     (Posmatrac, 27. jun 2020 16:45)

    # Link komentara

  152. Bez ikakvog preterivanja, čim sam video naslov pomislio sam da je iz Ukrajine.
    Nije da nije moglo bilti iz neke slične zemlje, ali je upravo ovo nešto što povezujem za Ukrajinom.
    (Al’ sam se zarumenila, 27. jun 2020 16:43)

    # Link komentara

  153. Zena nije izmislila toplu vodu, govori ono sto misli 80%populacije. Dok neko se satire i radi da bio podigao svoje jedno eventualno sve redje drugo dete, drugi deo populacije se razmnozava kao kunici. Zivimo u vremenu i geografskom prostoru gde stvarno treba da si extremna budala da budes siromasan i da nemas sredstava da obezbedis egzistenciju svojoj porodici. Ali ostaje za nama uvek izreka da siromastvo radja siromastvo.
     (truba, 27. jun 2020 16:41)

    # Link komentara

  154. Slazem se donekle sa zenom. Ukinuo bih socijalna davanja za decu jer njih masovno zloupotrebljavaju pojedine manjinske grupe.
     (sasa, 27. jun 2020 16:40)

    # Link komentara

  155. Gandi, Isus, Tesla, Van Gog, Dostojevski, Buda, Tolstoj, Cezar, Šekspir, Muhamed, Paster, Njutn, Mojsije, Tutankamon, Ajnštajn, Elvis, Džordan, Djokovic, Sveti Sava, Car Konstantin, Gogolj, Servantes, Da Vinči, Čarli Čaplin, Čerčil, Gejts, Sokrat, Aristotel, Noje, Adam, Maradona, Pele, Mocart, Bah, Jovanka Orleanka, Mendela, Če Gevara, Konfučije, Andrić, Kafka, itd. Neki od najvećih ličnosti koji su hodali ili hodaju Zemljom, neki su bili bukvalno prosjaci, neki siromašni, treći srednja klasa, radnička klas, te imućni i bogati. Novac je sporedna stvar, kao i svaka druga stvar, pobedjuje ličnost, delo i ljubav. Ostali i ostalo ostaju zauvek zaboravljeni kao što će i ova osoba.
    (Ar, 27. jun 2020 16:40)

    # Link komentara

  156. Treba naci sistem koji ce omoguciti onima koji su sposobni za rad da se "skinu" sa socijalne pomoci. Ima mnogo ljudi za koje to nije moguce i upravo zbog ovakvih treba rasteretiti sistem od onih koji su tu samo da ga eksploatisu.

    Znam za slucaj zene koja se bavi prostitucijom i ima para do plafona. Otac njenog deteta nikada nije priznao svoje dete, niti su u zakonskom braku, pa ona prima dodatak kao "samohrana majka". On ima dete iz proslog braka i prima dodatak kao "samohrani otac". Vase pare idu tom paru lezilebovica!

    To su deca o kojoj ona prica! Nisu na ovom svetu da bi bila voljena vec da bi se na njima uzimale pare. I da, od te dece najverovatnije nikada nece nista postati ne zato sto su siromasna ili bogata vec zato sto tu nema ljubavi i roditeljske podrske! Imovinsko stanje NIKADA ne bi smelo da motivise drzavu da stane izmedju roditelja i dece.
    (Mandrak, 27. jun 2020 16:37)

    # Link komentara

  157. Ja bih narkomanima zabranio, u UK na socijali dobiju stan, džeparac, placaju samo energetske račune. Žalosno je kad ih vidiš sa decom, a ne mogu da se sastave. Pomisliš kakve li šanse imaju deca u ovakvom okruženju.
    (Scotland, 27. jun 2020 16:34)

    # Link komentara

  158. Iako ce svi odmah da graknu na nju, sustinski je rekla istinu, ma koliko ona surovo zvucala. Ogromna vecina dece, roditelja koji su nezaposleni i zive na socijalnoj pomoci, postanu isti takvi. U UK se radjaju generacije benefitara, ljudi koji zive na benefitima i koji radjaju mnogo dece kako bi ti benefiti bili sto veci. Oni o deci ne vode racuna, deca rastu u losem okruzenju, ostaju neobrazovana i preuzimaju lose osobine svojih roditelja, te i ona postaju socijalni slucajevi. Taj problem se naravno ne mora resavati zabranom radjanja, dovoljno je samo smanjiti benefite ili usloviti te ljude da ih odrade drustveno korisnim radom i situacija ce biti bitno drugacija.
    (Loris, 27. jun 2020 16:33)

    # Link komentara

  159. Sto pravis decu kad ni sebe ne mozes da izdrzavas. Posle krivis drzavu, drustvo, politiku... Odgovornost nula!
     (Slanina, 27. jun 2020 16:33)

    # Link komentara

  160. Sada okriviti ruse za izjavu!
    (pele, 27. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  161. Ukidanje socijalnih davanja i sve dolazi na svoje mesto.
    (progresivci na aparatima, 27. jun 2020 16:29)

    # Link komentara

  162. Sutra ko nema plave oči... već viđeno.
    (Beograđanin, 27. jun 2020 16:29)

    # Link komentara

  163. Ukrajinci, nacizam, čista rasa... poznato.
     (Počinje..., 27. jun 2020 16:24)

    # Link komentara

  164. Pogledaj USA i sve ti je jasno!
     (royal, 27. jun 2020 16:23)

    # Link komentara

  165. Idiocracy...
     (serUm, 27. jun 2020 16:21)

    # Link komentara

  166. Ova otvoreno govori, a ovi prefigani to isto rade ali na perfidan i pokvaren način.
    (Berajber, 27. jun 2020 16:19)

    # Link komentara

  167. (boki) zato je Ajnštajn imao dete ometeno u razvoju, genijalnost je slučajna, ne ide sa generacije na sledeću. Bolje da zaposle te ljude i ubace decu u sistem školstva.
     (Sara, 27. jun 2020 16:18)

    # Link komentara

  168. Puno je ovakvih ljudi, sto se i vidi iz komentara.
    Najcesce velike kukavice, iako puno rade, totalno nesposobni i veoma poslusni.
    JAZAVCI !
     (Pedja, 27. jun 2020 16:17)

    # Link komentara

  169. a kod nas oni sa dubljim dzepom uzimaju pare za soc.pomoc i deciji dodatak jer imaju veze u socijalnom,opstini ili tamo rade, a jedna cetvoroclana porodica u kojoj majka ne radi, a otac radi nemaju pravo na deciji dodatak jer on radi na primer u prosveti. i tako oni zive od 50 i koju hiljadu svaki mesec, placaju se racuni, skoluju se deca,kupuju se knjige,odeca za decu,placa se vrtic...sada ce neko da kaze...sta hoces ti iz prosvete???
     (dr mr, 27. jun 2020 16:16)

    # Link komentara

  170. Glupo razmišljanje, jedino bih ovo podržao za mentalno obolele ljude, pogotovo one koji imaju šanse da genetski prenesu na decu, a to da li je neko bogat ili siromašan, to je kriva politika a ne ljudi.
     (d3, 27. jun 2020 16:14)

    # Link komentara

  171. Ja bi pre na psihijatriski pregled.
     (Strokavi mozak, 27. jun 2020 16:12)

    # Link komentara

  172. To je na umu svima u francuskoj a samo retkima izadje iz usta. Marokanci, Alzirci i ostali afrikanci generacijama vec ne rade nista. Zive od socijalne pomoci ljudi imaju 2-4 deteta u proseku. Imaju beneficije na sve i svasta kao socijalni slucajevi, drzava placa skoro sve i jos dobijaju dzeparac. Deca odrastaju u takvom okruzenju i sama postaju takvi ljudi. Posto nemaju apsolutno nikakve radne navike za dodatni novac se okrecu kriminalu dilovanje, kradja itd.
     (Vlada, 27. jun 2020 16:12)

    # Link komentara

  173. A sutra da se zarati ciju decu bi slala u rat!? Svoju sigurno ne bi. A za ove, koji je podrzavaju, imam pitanje vezano za obrazovanje njihovih cukunbaba?
     (Samac, 27. jun 2020 16:10)

    # Link komentara

  174. Kako ona geda na siromasne u svom narodu tako zapadnjaci gledaju na sve Ukraince ukljucujuci i doticnu a znamo do cega je to dovelo pre nekih 80 godina. Strasno je to sto je ovakva osoba zaduzena za socijalnu politiku u svojoj zemlji.
    (etdrfhtgjkl, 27. jun 2020 16:10)

    # Link komentara

  175. Ko god prati politiku u istocnoj evropi zna da je zapad 2014. Godine instalirao u Ukrajini pobornike nacisticke ideologije, kao i pre godinu dana u Brazilu. Ova izjava je su skladu sa nacelima za koje se oni zalazu, ciscenje slabih iz drustva,i ne treba se tome cuditi.
    (Branko, 27. jun 2020 16:06)

    # Link komentara

  176. Roditeljstvo nije za svakoga.
    (pilgrim, 27. jun 2020 14:36)

    Kao ni javna funkcija.
    (Lorimer, 27. jun 2020 16:04)

    # Link komentara

  177. Skandalozno je jer se o tome negovori, svi ćute pred ovim globalnim problemom. Pogledajte primere Indije, Bangladesa, Indonezije i Filipina. Sve ove zemlje su prenaseljene i siromasne.
    Dok sam radio na kruzeru najbolji ortak mi je bio Filipinac. On je 9. dete u svojoj porodici. Nemaju socijalnu pomoc u toj zemlji svi su van svoje zemlje rade za minimalce. Kakav je to zivot?
    (Petar, 27. jun 2020 16:02)

    # Link komentara

  178. Samo je rekla sto vecina ljudi misli. A, to je jako tuzno. Ja smatram da je ovo mnogo gori oblik rasizma, nego sto se desava u Americi.
    (Bojan, 27. jun 2020 16:01)

    # Link komentara

  179. uglavnom bogati,i srednji sloj u komunistickim zemljama dokazali da uglavnom prave lose ljude,vidi se cim se docepaju moci i vlasti
     (da, 27. jun 2020 15:59)

    # Link komentara

  180. Donekle se slazem sa njom, mnogo je mediokrtiteta a svet ne prasta.
    (IntruderBrokoli, 27. jun 2020 15:57)

    # Link komentara

  181. Siromašni rađaju žilave, a bogati metiljave, nije pravilo, ali često, da nije mešanja krvi, raspadali bi se od mlitavosti
     (ccccc, 27. jun 2020 15:54)

    # Link komentara

  182. Svidjalo vam se ili ne, to je istina. Favele u Brazilu su dokaz.
    (Avccvv, 27. jun 2020 15:53)

    # Link komentara

  183. Da li da rodim dete, sama i bez sihurnog posla, završene visoke škole inženjerske struke. Da se udajem tek eto tako, ne mogu, nisu me tako učili, a nisu me vaspitali ni da sve radim za pare. Kasnije se još doškolavala, godinama razne studije i jezike i sve što sam mogla, i dalje bez posla.
    Ili ne roditi dete jer ne zarađujem?
    Učili su me da nikako ne rađam dete pre nego što sve mogu da mu obezbedim. 40 sam napunila. Mogu da živim na grbači drugima uz obavljanje poslova domaćice u tri domaćinstva.
    Šta je pametno? Sve je lutrija. Tatu bih izabrala da ga može materijalno obezbediti, nikako drugačije. Kvalitet bi bio odličan. Kada bi mi gospođa političarka rekla šta da se radi u takvoj situaciji.
     (Dilema, 27. jun 2020 15:53)

    # Link komentara

  184. овој жени треба дати да прочита дугачку листу свих оних оних који су рођени без привилегија, у многочланим породицама, у беди и сиромаштву, па су касније постали светски познати у разним областима науке, спорта, уметности итд. Стерилисати жене значи играти се Бога. То је зло и наопако. Треба мењати систем, а не бити крвник и зликовац јер то су управо они који спречавају жене да рађају.
    (значи мислим оно као, 27. jun 2020 14:37)

    Jedan u hiljadu, da. Ostali 999 treba neko na izborima da im pokaze za koga da glasaju za 1000din.
    (RW#0, 27. jun 2020 15:50)

    # Link komentara

  185. Ne mogu da verujem kakve komentare citam. Cist nacisticki eugenizam.
    Mnogo su ljudi postali samozivi i bahati. Nikad se ne zna sta nosi dan a sta noc. U jednom delicu sekunde uspesni i bogati mogu postati invalidi a mislili su da ce ceo zivot biti lepi i mladi i uzgajati visu rasu.
    Pokrijte se usima i cutite. Niste vi nikome dali zivot,planeta nije vasa i nemate samo vi pravo da zivite.
    Boga ima, pa bi bilo dobro da malo povucete kocnicu.
    (Djetic, 27. jun 2020 15:49)

    # Link komentara

  186. Roditeljstvo nije za svakoga.
    (pilgrim, 27. jun 2020 14:36)

    Ајде! претпостављам да би ти да будеш арбитар ко је подобан, а ко не. страхота колико вас има глупих ко ноћ.
     (Вук Караџић, 27. jun 2020 15:47)

    # Link komentara

  187. Posto ovo dolazi iz Ukrajine, znajuci da se tamo fasizam polako odomacuje, ovakva izjava nimalo ne cudi. Nadati se da ce neko ipak imati pameti i obraza da ovu zenu skloni tamo gde joj je i mesto.
     (Margo, 27. jun 2020 15:47)

    # Link komentara

  188. Poznati po fasistickoj tradiciji..
    (neinformisan, 27. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  189. "Pravednici", poput sveprisutnog Galijanija, vrlo dobro u sebi znaju da je ova žena apsolutno u pravu. Ko je na ovom svetu proveo više od 20 godina i to nije shvatio, taj bi trebalo da se konačno zamisli da li je potrebno da živi u samonametnutim lažima i obmanama samo da bi izgledao kao "svetac". Rađati decu samo zato što ne znaš šta ćeš sa sobom, a da pri tome nemaš ni blagu predstavu šta znači podizanje dece, predstavlja prosto širenje bede i siromaštva. Deca rođena i vaspitavana od takvih roditelja imaju samo teoretske šanse da postignu nešto iole prihvatljivo u životu. Oni koji kažu da su se najveći genijalci rađali u bedi nisu u pravu. To što se neko pre 150 godina (Tesla, Ajnštajn itd...) rodio u višečlanoj porodici ne znači da se rodio u bedi, već da su tada svi, a naročito bogati, obrazovani i napredni ljudi imali mnogo dece. Ideologija koja je naročito uzela maha posle drugog svetskog rata diktirala je da se ima što manje dece, i to je prihvaćeno od strane svih obrazovanih ljudi u civilizovanom svetu. Jedini koji odstupaju su oni koji zaista žive u svakoj bedi (materijalnoj, moralnoj, mentalnoj...). Postoje i oni naročito cinični, koji koriste državne podsticaaje za natalitet rađajući decu samo da bi se o to okoristili. Mislim da je i takve pomenula ova ministarka.
    (Ekspo, 27. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  190. Kao i u Jugoslavenskim banana državama,na vlast došla ološ i djeca fašista i kolaboratora.Upravo oni o kojima ova i govori.
    (Hasan, 27. jun 2020 15:45)

    # Link komentara

  191. Dozvoljavati nekontrolisano radjanje ce unistiti svet. Gledajte film Idiocracy. Jeftina komedija, ali na zalost istinita.
    (tester, 27. jun 2020 14:28)

    "дозвољавати"? да ли си ти нормалан? хоћемо дозволе и за чисто преживљавање, спавање, шетњу до паркића? то стварно ниси нормалан.
     (Вук Караџић, 27. jun 2020 15:44)

    # Link komentara

  192. Interesantna cinjenica je da je danas na vlasti u Ukrajini proEvropska vlada a antiRuska!

    E sad da li je to nesto sto EU podrzava, da li su to te vrednosti za koje se zalaze, kad ovakve na vlast dovode!

    Mnogi veliki mozgovi, rodjeni su i ziveli u bedi u svom detinjstvu, a na kraju dali doprinos covecanstvu!


    Al evo rodi se i idiot!
     (acca, 27. jun 2020 15:42)

    # Link komentara

  193. pa zasto placate za radjanje?ukinete naknade i radjat ce se iz ljubavi.
     (trt, 27. jun 2020 15:41)

    # Link komentara

  194. Ja mislim da nju treba eliminisati. fašista. bolesna žena.
     (Dragan, 27. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  195. нацизам је жив и здрав у Украјини.
     (Вук Караџић, 27. jun 2020 15:40)

    # Link komentara

  196. @markić-ti si očito neuspešan pokušaj abortusa čim razmišljaš kao ova iz članka.
     (Aca, 27. jun 2020 15:39)

    # Link komentara

  197. Zavisi kojoj zajednici pripadaš, nije isto kad si siromašan, a imaš dvoje, troje ili više dece i onda sve što nekako skupiš trošiš na njihovo obrazovanje i daješ im šansu da se oni izvuku iz situacije u kojoj se roditelji nalaze i kada ti npr skupljaš sekundarne sirovine i učiš decu da rade isto ili da se bave prostitucijom ili krađom.
     (Rade, 27. jun 2020 15:37)

    # Link komentara

  198. Slazem se do neke mere.Neka se siromasni mnoze ali o svom trosku.
     (beograd seljana, 27. jun 2020 15:36)

    # Link komentara

  199. Vidim da se svi nešto pozivaju na velike umove koji su potekli iz siromašnih porodica. Slažem se, ima i takvih, ali je daleko više onih koji su došli iz porodica sa prosečnim i natprosečnim primanjima. Gde su roditelji mogli da se bave svojom decom, da ih vaspitavaju i usmeravaju.

    Kod nas nažalost vlada bela kuga, i to je strašno, ali ima.puno ljudi koji prave decu nepromišljeno ili iz potpuno pogrešnih razloga. Komšija već dve godine nema posao, sin takodje, ali se oženio i čeka bebicu. Ljudi jako teško žive, mada iskreno ne vidim ni da se nešto cimaju to da promene. Kada sam, naravno uvijeno, pitao kako planiraju da se snalaze za potrepštine i ostalo, čovek mi se krezubim osmehom kaže, eh, pa nadje se nekako za dete.
     (Reziel, 27. jun 2020 15:35)

    # Link komentara

  200. Jeste glupo rečeno ali je isto tako činjenica da ljudi iz najnižih slojeva društva zapostavljaju decu koja često kreću putem kriminala.
    (Necko, 27. jun 2020 15:34)

    # Link komentara

  201. Klasicni fasista sto i ne cudi ko vlada Ukrajinom, ali ako cemo realno, ovo sto je rekla moze da se odnosi na recimo romsku populaciju koja je bas ovakva kako je ovaj stvor opisao...
     (Antifa, 27. jun 2020 15:34)

    # Link komentara

  202. stvore Božiji tebe je majka tvoja očigledno rodila uzaludno a i ove što ti daju podršku.Kad nemaš svoj život onda vređaš i ponižavaš druge pa onda pređe u zavist a to je već dijagnoza F
     (IQ, 27. jun 2020 15:33)

    # Link komentara

  203. Donekle se moram složiti sa njom. Ne vredi imati decu zato što svi oko tebe imaju decu a da pritom nemaš uslove da tom detetu pružiš pristojno detinjstvo a kasnije i život.

    (boki, 27. jun 2020 14:35)

    Pre ce dete koje ne zivi u izobilju da nesto postigne. Deca u dobroatojecim porodicama uglavnom nemaju nikakav "drive", ne teze nicemu jer od malih nogu sve dobijaju.
    (Soldier, 27. jun 2020 15:32)

    # Link komentara

  204. Eugenika. Nikola Tesla.
    (Tamaris, 27. jun 2020 15:32)

    # Link komentara

  205. Politicari su ljudi loseg kvaliteta! Eliminisati ih podhitno.
     (CHE, 27. jun 2020 15:32)

    # Link komentara

  206. @rale joj Srbijo, ako je ovo najvoljeniji komentar ne pise nam se dobro... Nikome, nikada ne sme biti zabranjeni da ima decu, ako krenemo tako ne pise nam se dobro kao ljudskoj vrsti... Jedino pravo ogranicenje je sto nas vec ima mnogo ali to je druga tema kojoj se treba posvetiti na drugaciji nscin (tehnologija i balans sa prirodom)
    (igranje boga..., 27. jun 2020 15:31)

    # Link komentara

  207. da, da sigurno ce biti po drustvo bolja deca npr nekog ratnog profitera kome ljudski zivot ne predstavlja nista i neke prostitutke koja se skida gola po satorima, drzi mikrofon i zavija turski melos od npr dece profesora koja su '90tih odrasla u totalnoj bedi.
     (aca, 27. jun 2020 15:30)

    # Link komentara

  208. Ukrajinski fašisti...
    (Nenad Markovic, 27. jun 2020 15:29)

    # Link komentara

  209. Ukrajinsko drustvo se bazira na fasizmu i rasizmu vec stotinama godina. Tako da ova izjava nu cudi ni malo...
     (Zurkolomac, 27. jun 2020 15:28)

    # Link komentara

  210.  Roditeljstvo je za socijalno odgovorne i stabilne osobe koji mogu i da finansijski pokriju taj ogroman trošak.
    (rale, 27. jun 2020 14:16)

    I ja već neko vreme govorim da nema ničeg goreg nego da komunjare pričaju o socijalnoj odgovornosti. Pokrali ste imovinu 1945. i nije vam dosta. Podsmevate se onima koje ste doveli do prosjačkog štapa. Kućno vaspitanje, šta beše to?
     (titovi učenici dele lekcije. zemljo, otvori se, 27. jun 2020 15:26)

    # Link komentara

  211. Moja sefica jedom prilikom meni kaze ,znas deca kostaju puno novca.Ja radim u lageru plata 1700 a ona ima 2100.Mislim se e sreco ti imas 53 god , ides svake godine po 3 puta na godisnji i to sa najboljom drugaricom i samo kaci slike na fb.Ja kazem meni je lepo sa moje 2 cere i nisu skupe doslovce.
    Mentalitet je cudo
    (Šemso, 27. jun 2020 15:26)

    # Link komentara

  212. Srki, Srbija i Ukrajina su svetlosnu godinu daleko. Njima je između ostalog 2000 Albanaca na Majdanu donelo demokratiju.
    Imali li većeg paradoksa?
    (Pinokio, 27. jun 2020 15:26)

    # Link komentara

  213. Ja zadnjih godina sticem utisak da je Ukrajina cvrsce utemeljena u nacizmu, nego sama Nemacka.
    (Ja, 27. jun 2020 15:26)

    # Link komentara

  214. Ja već neko vreme govorim da ako hoćeš da voziš auto moraš da polažeš vožnju, ako hoćeš dobar posao, moraš imati i neku školu, a ako hoćeš da praviš decu možeš biti narkoman, alkoholičar, sa kriminalnim dosijeom, nasilnik sa psihičkim problemima i to opet može. Ne kažem da treba sada ljude sterilisati i oduzimati decu nepodobnima, ali kažem da mnogi ljudi koji imaju decu nisu uopšte za roditeljstvo. Roditeljstvo je za socijalno odgovorne i stabilne osobe koji mogu i da finansijski pokriju taj ogroman trošak.
    (rale, 27. jun 2020 14:16)

    Klasican primer socijalnog darvinizma na delu.
    Ukinite novac i videcete bogatsvo u ljudima iz nizeg kapitalistickog staleza.
    Vidim da ljudi cim zarade neku kintu misle da su visa rasa.
    Uzas....
    (—-X—-, 27. jun 2020 15:25)

    # Link komentara

  215. Ja već neko vreme govorim da ako hoćeš da voziš auto moraš da polažeš vožnju, ako hoćeš dobar posao, moraš imati i neku školu, a ako hoćeš da praviš decu možeš biti narkoman, alkoholičar, sa kriminalnim dosijeom, nasilnik sa psihičkim problemima i to opet može. Ne kažem da treba sada ljude sterilisati i oduzimati decu nepodobnima, ali kažem da mnogi ljudi koji imaju decu nisu uopšte za roditeljstvo. Roditeljstvo je za socijalno odgovorne i stabilne osobe koji mogu i da finansijski pokriju taj ogroman trošak.
    (rale, 27. jun 2020 14:16)

    Klasican primer socijalnog darvinizma na delu.
    Ukinite novac i videcete bogatsvo u ljudima iz nizeg kapitalistickog staleza.
    Vidim da ljudi cim zarade neku kintu misle da su visa rasa.
    Uzas....
    (—-X—-, 27. jun 2020 15:25)

    # Link komentara

  216. Ljudi moji, zlo se tako umnožilo, osnažilo i ne krije se više. Politički prljavci mogu sve, bogataši mogu sve, sve je dozvoljeno... Jedino narod obični ljudi ne mogu ništa nigde ideje, pokreta, volje za promenom. Rat između dobra i zla jedino može da se odvija na ličnom nivou, za sada... Ovu ženu treba makar nazvati pravim imenom - ZLO!
    (Ljubav, vera, nada, 27. jun 2020 15:22)

    # Link komentara

  217. Pa o ideji se moze komentarisati i nije bolesna iz svakog ugla. Ali samo da se o tome ne prica u Ukrajni i Hrvatskoj, koje zlo tamo tinja...
     (Slobodan Cacak, 27. jun 2020 15:22)

    # Link komentara

  218. (boki, 27. jun 2020 14:35)

    To što si napisao nije ništa novo. Isto je tako razmišljao i propali slikar iz Austrije sa čudnim brčićima.
     (sličan se sličnom raduje, 27. jun 2020 15:22)

    # Link komentara

  219. Ima istine u tome. Ako ne možeš da izdržavaš ženu i decu nemoj da ih imaš a ne posle kuku i leleeeee pa ajd Tamarice pravi nam kuću.
    (Novax Djokovid, 27. jun 2020 15:21)

    # Link komentara

  220. Fala bogu Putin je bar spasao Krim od ovakvih
     (Dr, 27. jun 2020 15:21)

    # Link komentara

  221. Doba mini nacista i bogatih.
    (Satiricno produktivan lik, 27. jun 2020 15:20)

    # Link komentara

  222. Djeca se odgajaju sa ljubavlju ne sa parama i svi vi koji ovo podržavate ste odgojeni sa parama... Nažalost
    (Malina, 27. jun 2020 15:19)

    # Link komentara

  223. Mislila je na one koji rađaju decu da bi živeli od davanja države. Budite iskreni, koliko u vašoj blizini ima ljudi koji neće da rade, a radno su sposobni, imaju po 3-4 pa i više dece i žive od socijalne pomoći i raznih dodataka, ne pada im na pamet da rade, uvek im je neko drugi kriv, samo kukaju i pola novca daju na cigarete i alkohol. Kakav oni primer mogu da daju deci???? Tako da DA, slažem se da neke ljude treba sterilisati i oduzeti im sva davanja države. Porodica se danas PLANIRA, 21.vek je, pomirite se sa tim. Najlakše je reći da je bolje imati što više dece, ali svi znamo da nije tako, treba se toj deci i posvetiti, a ne da ih televizija i ulica vaspitavaju.
    (Neko iz mase, 27. jun 2020 15:18)

    # Link komentara

  224. Hitlerov djak.
    (Tarantino, 27. jun 2020 15:14)

    # Link komentara

  225. By The Way
    Uskoro će 22.vijek, žena je prilično u pravu, nekontrolisan rast stanovništva sa bezbroj neplanskih zalutalih osoba vodi u propast, haos i nesagledive posljedice u vremenu koje dolazi (Indija, Bangladeš, Pakistan, Nigerija, Filipini, Indonezija, Egipat, Etiopija,Brazil, Mexico itd.)!
     (Arch Enemy, 27. jun 2020 15:12)

    # Link komentara

  226. u americi samo retki talentovani i vredni dobijaju pune stipendije za najbolje i najskuplje fakultete ukoliko poticu iz siromasnih porodica, dok ostala sirotinja ili jedva prezivljava ili je u zatvoru, tako da je Galina samo potvrdila ono sto se uvek radilo i radice se.
     (zmitjkoe, 27. jun 2020 15:12)

    # Link komentara

  227. Ova bi mi čistila svinjce do vaskrsenja...
     (Gavrilo, 27. jun 2020 15:09)

    # Link komentara

  228. Ukrajinci su stari fasisti.
     (Ljubisa Livaac, 27. jun 2020 15:06)

    # Link komentara

  229. Otpustite je, ne dajte joj posao, i onda je eliminisite kao neproduktivnu.
    (posmatrac, 27. jun 2020 15:05)

    # Link komentara

  230. Za gospodu sto se slazu sa doticnom “intelektualkom”, ako se slazete sa ovim onda se automatski i slazete sa cinjenicom da su sloveni untermenschen a Nemci ubermenschen jer su ekonomski uvek bili jaci od bilo koje slovenske zemlje. Sta kazete na to da se sterilizuju svi gradjani u svakoj drzavi ciji je BDP po glavi stanovnika ispod odredjene cifre ? Sto ste se sad ucutali ?
    (Mr.White, 27. jun 2020 15:03)

    # Link komentara

  231. Umobolno. Treba samo ukinuti zločinačke komunističke politike "socijalne zaštite" Život u slobodi je najbolji učitelj. Uvek bio.
    (Jr, 27. jun 2020 15:02)

    # Link komentara

  232. Otac Isaka Njutna je bio nepismen. Otac Karla Fridriha Gausa je bio kopač kanala, majka nepismena, nije znala ni datum kad joj se sin rodio. Majka Nikole Tesle nije znala da čita. Ramanudžanova familija je bila nepismena sirotinja. Mogu do sutra ovako.
    Da bi neko postao veliki treba mu motiv a siromaštvo je sigurno jak.
    Jedine kojima treba zabraniti razmnožavanje su ljudi kao ova žena.
    (drvobradi, 27. jun 2020 15:01)

    # Link komentara

  233. Podrška od strane "emancipovanih" srba 3,2,1...
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 27. jun 2020 15:01)

    # Link komentara

  234. Ovu vest ne treba da komentarišu oni koji su "slučajno" dobili decu jer oni tu decu nisu ni planirali, a živo biće se planira. Takođe ni oni koji su razvedeni, jer oni tog partnera možda kažem možda nikada nisu voleli, pa ni to dete. Isto oni koji to dete vide kao sredstvo ostvarivanja nekog cilja.Kod mene u firmi je žena ostala trudna samo zato da bi dobila ugovor za stalno. Onda oni koji tom detetu ne posvećuju pažnju, koji nisu dobri uzori i tako dalje
     (boki, 27. jun 2020 15:00)

    # Link komentara

  235. Hitler nije imao potomstvo, ali izgleda da mu sledbenika ne nedostaje. Jedno društvo podrazumeva da imate visokoobrazovane osobe, obrazovane i neobrazovane. Visokoobrazovani bi trebali da imaju dobar posao, visoke plate, ali i veliku odgovornost. Obrazovani bi trebali da imaju standardne poslove, bez preterane odgovornosti, a u skladu sa tim i plate. Najlošije plaćene poslove sa najmanjom odgovornošću bi trebali da imaju neobrazovani, polupismeni i nepismeni. E, još kad bi svako radio svoj posao u skladu sa tim ne biste imali katastrofalne poplave svake 3-4 godine, ne biste imali korupciju, postojao bi red i zakon koji bi se poštovali,a narod i država bi napredovali. Što se gospođe tiče lično bih voleo da joj se omogući da sa svojom us*anom diplomom čisti ulice pa da onda razmisli o svojo izjavi, kao i predloženim merama. Jer nije samo diploma nešto što vam garantuje da ćete svoj posao raditi kako treba. A posao političara definitivno za ovu gospođu nije.
    (batko, 27. jun 2020 14:59)

    # Link komentara

  236. Pogledajte film 'Sedam sestara'. Na engleskom cete pronaci pod 'What happened to monday'. Evropska produkcija, glumi fantasticna svedjanka Noomi Rapace. Film upravo radi ovu tematiku.
     (Garfield, 27. jun 2020 14:58)

    # Link komentara

  237. I?
    Sta je tu novo?
    (Ivan, 27. jun 2020 14:57)

    # Link komentara

  238. Auuu, gde je Ukrajina i dokle je dogurala... Uzas.
    (Voja, 27. jun 2020 14:56)

    # Link komentara

  239. Почетак буне против дахија ... каква лепа песма, кад год прочитам овако нешто сетим је се, нарочито стиха број 550 ... а који се понавља и у стиху 556.
    (Гиле, 27. jun 2020 14:51)

    # Link komentara

  240. Potpuno na mestu, podrska!!!
    (temporary, 27. jun 2020 14:48)

    # Link komentara

  241. Ti kvalitetni ljudi, kako ih dotična zove, ne bi nikako mogli da budu kvalitetni da ne postoje ovi nekvalitetni koje izrabljuju, exploatišu i na osnovu kojih zarađuju. Mislite o tome...
     (Zvezda, 27. jun 2020 14:48)

    # Link komentara

  242. Rekla javno ono što 90% političara i svetskih moćnika isto misli, možda i gore.
    (Taško, 27. jun 2020 14:47)

    # Link komentara

  243. svi genijalci su potekli iz siromasnih porodica a najvise debila iz bogatih .
    Toliko o tome.
     (sumadinac, 27. jun 2020 14:39)

    # Link komentara

  244. Šta napravise od Ukrwjne, leglo neo-fašista, budala zemlja koja se "legalno" bavi prodajom beba.Gde se Nato pita tu sreće nema
    (Realno, 27. jun 2020 14:39)

    # Link komentara

  245. u mom komsiluku postoi porodica sa sedam clanova. muz zena i pet deteta, muz neradi nigde i neinteresuje ga samo sedi u kladionici i prima socijalu, njegova subruga za razliku od njega ide povremeno sezonski da odradi ali takodje kada joj se spomene poso odbija. Meni nikada nisu bili jasni, dali drzava stvarno daje puno para za te socijalne pomoci pa mogu da zive i nista nerade.
     (nebitan lik, 27. jun 2020 14:38)

    # Link komentara

  246. овој жени треба дати да прочита дугачку листу свих оних оних који су рођени без привилегија, у многочланим породицама, у беди и сиромаштву, па су касније постали светски познати у разним областима науке, спорта, уметности итд. Стерилисати жене значи играти се Бога. То је зло и наопако. Треба мењати систем, а не бити крвник и зликовац јер то су управо они који спречавају жене да рађају.
    (значи мислим оно као, 27. jun 2020 14:37)

    # Link komentara

  247. Davnih godina u socijalno u Tirsovoj nosila sam neku dokumentaciju za porodilje, zazvoni tel. i javi se sluzbenica socijalnog.Zvao je neki tip da je pita koliko sad Drzava daje para za trece dete, dal zena da ide na abortus ili ne! Tako da svega ima u asvetu. Rode se i siromasni pa zavrse najvise skole,a rode se i bogati pa pstanu bitange.
    (Milance, 27. jun 2020 14:37)

    # Link komentara

  248. Roditeljstvo nije za svakoga.
     (pilgrim, 27. jun 2020 14:36)

    # Link komentara

  249. @rale

    Zašto bi finansije bile te koje odvajaju podobne od nepodobnih da imaju decu?
    Iz siromašnih porodica nikli su neki od najvećih umova ovoga sveta.
    Da li su tvoji preci bili materijalno obezbedjeni kada su se radjali tvoje prababe i pradjedi?
     (ipak se okreće..., 27. jun 2020 14:35)

    # Link komentara

  250. Ljudi, svet ide u materinu... A Ukrajina je samo nekoliko godina iza Srbije. Prvo su nama uveli demokratiju pa posle par godina i njima... O tim stvarima se kod nas možda samo javno ne govori... Zapravo, sloboda govora i informisanja, šta to beše?
     (srki, 27. jun 2020 14:35)

    # Link komentara

  251. Samo zamislite situaciju da ste ne daj bože u ovoj krizi izgubili posao i spali na socijalnu pomoć sa porodicom. I da ovakav neko vodi socijalnu politiku...
    (Klokan, 27. jun 2020 14:35)

    # Link komentara

  252. eto dokaza kakvi se ljudi bave politikom. ona to smatra radom za mene je toneso drugo ne smem da kazem jer zbog te politike zna se kako bi zavrsio kad bi rekao svoje misljenje
    (eto, 27. jun 2020 14:35)

    # Link komentara

  253. Donekle se moram složiti sa njom. Ne vredi imati decu zato što svi oko tebe imaju decu a da pritom nemaš uslove da tom detetu pružiš pristojno detinjstvo a kasnije i život. Glupost je da detetu u 18.oj godini kažeš aj na vrata i u život. To je jako sebično i to radi dosta ljudi, to isto dete kasnije postane čovek i ako samo pomisliš ili kažeš bolje da te nisam imao je poraz i tvoj i tvog deteta. Decu trebaju imati ljudi koji društvu nešto mogu dati kroz kvalitet svojih gena jer se to kasnije reprodujuje i na decu kao uzorne članove društva. Inače se svodi na prostu reprodukciju, nažalost ali bude tako naravno uz izuzetke. Ko sve ima decu, bolje i da ih nema, za papagaja nisu sposobni.
     (boki, 27. jun 2020 14:35)

    # Link komentara

  254. Apsolutno se slazem sa ovim.
    (tuna, 27. jun 2020 14:35)

    # Link komentara

  255. Ja već neko vreme govorim da ako hoćeš da voziš auto moraš da polažeš vožnju, ako hoćeš dobar posao, moraš imati i neku školu, a ako hoćeš da praviš decu možeš biti narkoman, alkoholičar, sa kriminalnim dosijeom, nasilnik sa psihičkim problemima i to opet može. Ne kažem da treba sada ljude sterilisati i oduzimati decu nepodobnima, ali kažem da mnogi ljudi koji imaju decu nisu uopšte za roditeljstvo. Roditeljstvo je za socijalno odgovorne i stabilne osobe koji mogu i da finansijski pokriju taj ogroman trošak.
    (rale, 27. jun 2020 14:16)

    Da li su svi koji polože vožnju dobri vozači? Da li su svi zaposleni sa završenim školama dobri radnici?

    Ovaj slovenski nacizam mi je odvratniji od nemačkog, koji je zasnovan makar na nekoj osnovi, ovo je valjda "stokholmski sindrom" od čega mi patimo.

    Samo čitajte komentare, pola njih se slaže sa time.

    Vi svi ste odvratni ljudi, nema goreg. Dno dna!
    (adriano_galliani, 27. jun 2020 14:31)

    # Link komentara

  256. Bravo! Imati decu i biti roditelj je najveca moguca odgovornost. Dozvoljavati nekontrolisano radjanje ce unistiti svet. Gledajte film Idiocracy. Jeftina komedija, ali na zalost istinita.
    (tester, 27. jun 2020 14:28)

    # Link komentara

  257. ko zna koliko puta sam napisao i izrekao da rat nije završen "pravedno" jer oni koji su činili zverstva i ubijali ljude zbog ideologije,rase,jezika ili vere ne zaslužuju ni narod ni državu samo gnušanje prezir i naravno doživotnu robiju sa teškim fizičkim radom a poneko i smrtnu presudu
     (IQ, 27. jun 2020 14:27)

    # Link komentara

  258. svi svetdki priznati i poznati naučnici ,akademici , pisci, pronalazači svi do jednog iz bilo kog kutka zemljine kugle su bili iz siromašnih porodica sa mnogo dece i malo svega ostalog ali mi danas i kroz vekove "učimo" o njima ,dok fašiste može ljudsi rod opisati jednom rečju , ako zaslužuju i toliko
     (IQ, 27. jun 2020 14:24)

    # Link komentara

  259. Mislim da znam na koju grupaciju misli kada prica o ovima sto radjaju decu da bi dobili jos socijalne pomoci.
    (tocka, 27. jun 2020 14:23)

    # Link komentara

  260. Nije mnogo pogresila, stim da je zaboravila da napomene da deca burzuja takodje nisu trebalavbiti zaceta jer svaki dan citamo u crnoj hronici rezultate vaspitanja njihovih roditelja. Pa ako se uzmu u razmatranje ove dve cinjenice, onda se dodje do toga da samo srednja klasa treba da ima decu. Ima i tu jedna zackoljica, Srbija nema srednju klasu, sto znaci da ce nas prokletstvo jedne kruške vrlo brzo sustici. Samo razmisljam...
     (sima strahota, 27. jun 2020 14:22)

    # Link komentara

  261. Apsolutno žena upravu!
     (markić, 27. jun 2020 14:22)

    # Link komentara

  262. Monstruozna izjava,ako je istinita doticnu zauvek zatvoriti u neki sanatorijum...Ona sebe smatra obrazovanom????
     (Profa, 27. jun 2020 14:20)

    # Link komentara

  263. ostaci fašističkog dela ukrajine kog treba zbrisati sa lica zemlje kao i sve fašiste
     (IQ, 27. jun 2020 14:20)

    # Link komentara

  264. Ja već neko vreme govorim da ako hoćeš da voziš auto moraš da polažeš vožnju, ako hoćeš dobar posao, moraš imati i neku školu, a ako hoćeš da praviš decu možeš biti narkoman, alkoholičar, sa kriminalnim dosijeom, nasilnik sa psihičkim problemima i to opet može. Ne kažem da treba sada ljude sterilisati i oduzimati decu nepodobnima, ali kažem da mnogi ljudi koji imaju decu nisu uopšte za roditeljstvo. Roditeljstvo je za socijalno odgovorne i stabilne osobe koji mogu i da finansijski pokriju taj ogroman trošak.
    (rale, 27. jun 2020 14:16)

    # Link komentara

  265. Aj sto je zena drska i bahata, iz kojeg god razloga. Nego zvuci kao neki nacisticki naucnik.
    (SSovca, 27. jun 2020 14:16)

    # Link komentara

  266. Najbolje je nepromisljeno radjati radi socijalnih beneficija. Tu leze vrline covecanstva. Ako vam se ne svidja, vi ste fasisti.
     (sanjuro, 27. jun 2020 14:13)

    # Link komentara

  267. Nije mnogo pogresila...
     (F13, 27. jun 2020 14:12)

    # Link komentara

  268. Jel neko zna da li pod zaposlenima smatra i one koji od mene uzimaju mito u vidu stana po zgradi na divlje? Mislim oni su baš kvalitetni ljudi.
    (Neimar, 27. jun 2020 14:09)

    # Link komentara

  269. Pa sta je tu cudno, kao i u nasoj braCkoj susednoj drzavi, zna se kome su oni salutirali svojevremeno i na sta se loze...
    (Sabre, 27. jun 2020 14:06)

    # Link komentara

  270. Čist fašista i nacista !!!
     (Grada, 27. jun 2020 14:05)

    # Link komentara