Četvrtak, 28.05.2020.

12:50

Novi Sad: Psu zabili ekser u glavu FOTO

Izvor: B92

Novi Sad: Psu zabili ekser u glavu FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Zvezda

pre 3 godine

Sirota Kaja je preminula. Poremećeno agresivno derište je nekažnjeno na slobodi, tako da za koji dan može opet da ubije neku nemoćnu kucu, macu, šta mu već prvo padne šaka da leči svoje frustracije. Niti odgovara staratelj što je vaspitno zapustio dečaka, niti odgovaraju socijalni radnici, koji su nesposobnom staratelju dodeli devijantno dete. Užas.

zoran

pre 3 godine

Zato je S Koreja majka, napravis ovako nesto, da nebi u kasnijem zivotnom dobu naudio nekom postenom ljudskom bicu, a nenormalna si osoba, godine nebitne, na trg , metak u potiljak i zavsis sa psihopatom jer, svako ko misli da ce toj osobi u kasnijem zivotnom dobu biti bolje , vara se, moze biti samo gore! Sve psihopatske osobe i vecina masovnih ubica u svetu je upravo tako pocinjala od malena, muceci zivotinje, zato , saseci u korenu!!

Bokica04

pre 3 godine

Ovako počinju psihopate. Prvo vežbaju na životinjama a potom prelaze na ljude. U startu kazna za iste bilo da su maloletna ili punoletna lica i to ozbiljne ne novčane nego zatvor tj popravni dom, psihološke procene i evaluacije i dalje praćenje. To bi bila dalja prevencija slicnih događaja a i prevencija eventualnog prelaza sa sakacenja životinja na sakacenje ljudi. Ozbiljne kazne i ozbiljan nadzor!

трт-мрт

pre 3 godine

Психопату ухапсити и на лечење а власник пса да плати казну.Количина саможивости власника паса је огромна као и већина родитеља.И.једни и други су убеђени да околина има обавезу да се бави њиховим кучићима/децом и да их трпе..Већина власника паса узима кучиће да би надокнадила емоиционалну осиромашеност у животу па мисле да други треба да се солидаришу.Моја мама је скоро имала импулс да узмемо поново куче и ја сам била изречита у одбијању.Да трошим минимум два сата дневно тј.минимум месец дана годишње на куче и плус неких 30-40.000 дин.годишње зато што су слатки?!Па да учиш било који језик два сата дневно проговорио би га за годину дана.Који квалитет живљења хоћете када користите друге(и животиње)да попуњавате „рупе" у својој души?Надам се да ће Каја да преживи.

AkrononiM

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.
(NikolaKG80, 28. maj 2020 19:15)

Ajde... Sto bih voleo ti meni da zalajes...

ok

pre 3 godine

@ok
Vas bih prvog(u) ispitao u vezi slucaja...
Sto se tice pocinioca, u CZ-u postoji Zatvorska Bolnica idealna za ovakve slucajeve!!!
(sandu, 28. maj 2020 14:58)

Mnogo ste me dirnuli svojim detektivskim promišljanjem ali imam jak alibi, tako da... A za taj CZ i bolnicu nisam znao, vi ste je očigledno upoznali iznutra a ne verujem da ste lekar.
Šta je sporno u tome što sam napisao? Ništa, nizajednog normalnog i civilizovanog čoveka koji nije opterečen nekim mizantropskim frustracijama.
Dakle kazniti (po zakonu) počinioca i vlasnika jerbo je zanemario psa tako što ga pušta bez nadzora na ulicu.

Јабучило

pre 3 godine

Hajde ovaj put, moliv vas, policijo, i ovaj put sudstvo, bez odlaganja, treba nam jedna dobra vest. I veterinari, napred, Kajo, drzi se. O, kakav smo mi to pokvaren rod.
(Gondola, 28. maj 2020 13:41)

Један психопата не чини све нас. Да, има скотова, али, аман, прекините са том генерализацијом. Јер има и сјајних људи. И то више него кретена.

Јабучило

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja
(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Могао си да пуцаш у подивљалог пса и усмртиш га. Могао си да пријавиш власнике полицији по неколико основа. Али не разумем порив да набијеш ексер у главу. Ни животињи ни било коме.

Sion

pre 3 godine

Nacno je dokazano da osobe koje muce zivotinje imaju problem licnosti ,u SAD je uradjena studija, da su uglavnom psihopate i serijske ubice pocele sa zlostavljanjem zivotinja, a vremenom ,samopouzdanjem su presle na ljude.

Sto se tice pasa na ulicama, zakosnki svaki pas se mora cipovati, doduse u praksi to vidimo da nije tako, nisu psi na ulicama krivi, tu su krivi njihovi vlasnici koje treba sankcionisati.

Trovach

pre 3 godine

Vidim da ima dosta mrzitelja pasa, a moram reci da mogi grese. Uzgred, imamo i macku, supruga vise voli macke, a ja pse, ali je razlika u naklonosti veoma mala. Jos uvek nisam preboleo nestanak naseg macora. Da se vratim psima. Onaj veran pogled koji ne moze biti iskreniji ne postoji kod ljudi (a ni kod macaka). Vec smo naucili da se sa Lenijem dobrim delom sporazumevamo pogledima i to mi je bas simpaticno. Setam ga svako vece i mrzim povodac iako mu se on raduje. On ga povezuje sa setnjom, a ja sa ogranicavanjem i nametanjem autoriteta. To je, ipak, neophodno jer je sklon bezanju i lutanju (mali muzjak pun hormona). Inace, nisam autoritativna licnost i svakog pokvarim svojom popustljivoscu :)

Trovach

pre 3 godine

@Oliver Nedeljković, zapamtite to ime...Psi, na primer, pomazu slepim osobama, ili otkrivaju svercere droge. Neprocenjiva je njihova pomoc policiji, a gde je cuvanje poseda, domacih zivotinja... Neki su samo kucni ljubimci i jedini njihov nestasluk je da pobegnu od kuce da malo prosvrljaju. Jedan rotvajler se nece provuci kroz malu rupu u ogradi, ali ce to uspeti bezopasnom "pindžiki" koji ce ti, u najgorem slucaju, zapisati drvo ispred kuce, ili pojuriti macku.

Blok 70a

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NikolaKG80,

Osete psi ko je baksuz.

NikolaKG80

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.

neutralni felsh

pre 3 godine

@brainwashed...Svaki pas voli da smugne ako mu uspe. Ne znam sta bih radio onome koji bi bio u stanju da zabije ekser u glavu nasem Leniju. Jednom prilikom sam pitao suprugu, iako sam znao odgovor, da li bi ga prodala za milijardu eura. U pitanju je udomljen pas mesanac kao napusteno kuce. To bi bilo kao da prodas svoje dete. Ne moze se bas porediti, ali bi osecaj krivice i gubitka bio slican. Naravno da ne zelim porediti pse i decu, ali osecaj privrzenosti i ljubavi prema ljubimcu je dovoljno jak da takvom manijaku budem u stanju zabiti isti taj ekser u glavu (osim ako nije dete).
(Trovach, 28. maj 2020 15:38)


sve razumem. zato ne dao bog da nekog zateknem da radi tako nesto, bilo kojoj zivotinji. ne znam sta bih uradio, bilo kome, jer ovakav sadizam je totalno neshvatljiv i neopravdiv.
inace, neko osnovno, primarno i primalno pravilo treba da bude: ako ne jedes, ne ubijaj. inace si ubica, nebitno sta si ubio... muve i komarce na stranu.

Maka@

pre 3 godine

Sadista... kad smo bili klinci uvek je bilo među nama onih koji su imali ideje da mačkama vezuje petarde za rep i sl, verujte niko od njih nije porastao u blistavu personu od ugleda.

Марко

pre 3 godine

За ово је пре свега крив власник. И он први треба да буде кажњен. За већину несрећа која се дешава кућним љубимцима одговорни су власници који не брину о њима. Да ли ће тако да пусти и дете од три године на улицу?

stefan

pre 3 godine

Neke zivotinje ostave zivot da se druga ziva bica nahrane... Ovde je problem sto nevino zivo bice biva muceno bez potrebe.. Niti prehrane niti bilo cega drugog.. Pritom je izuzetno korisno za porodicu u kojoj je zivelo a i za drustvo je korisnije od mnogih ljudi da se ne lazemo...samo zatvor nekih 10 godina i ponavljam.. Pritegnite zatvorenike da rade da rade da rade da rade

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

koliko sadista oko nas raste a svi se skrivaju iza floskule o maloletnickoj neodgovornosti ... pre par godina zapalili coveka al nema veze maloletni su ne mogu da odgovaraju ... neke zakone pod hitno treba menjati

mada...ma da

pre 3 godine

"Kaja je umela da izađe i da prošeta sama ponekad oko kuće, ali su je komšije poznavale i Kaja se uvek vraćala kući" - kazniti vlasnike zbog ovoga! Ko je odgovoran što vlasnički pas "malo izađe i sam prošeta"?!
(brainwashed

upravo sam to pomislio, a imam jednog takvog nesretnika u zgradi, samo otvori vrata od stana, sreća pa su komšije tolerantne na to nenormalno ponašanje prema psu

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime

pre 3 godine

Životinjama je mesto u tanjiru, a način egzekucije individualan. Kad ovo isto rade teladima i prasićima, niko se ne buni. U Kini bi bio poslastica, još obogaćen gvožđem!

Oliver

pre 3 godine

jaks, 28. maj 2020 13:22)

Не ради се то тако, већ лепо одеш у посету власницима тих животиња. Онда им кажеш шта се догодило и понудиш да све решиш без суђења и парнице ако ти дају паре. Сам одреди цену. Деди такође да исплате штету због претрпљеног стреса. Ако одбију, тужиш их и одереш их на суду. Још ако приложиш колике си паре изгубио због тих оваца, нпр. измислиш да си продавао овчији сир и кисело млеко, да су ти упропастили посао ... Да се све то десило у Америци ти би би од целе те ситуације направио такав бизнис, а тај комшија би банкротирао и морао да прода све што има да би те исплатио.
(Ђура,

Ne radi se to tako. Prvo iz lovacke puske ubijes rotvajlere koji su ti zaklali ovce,pa tek onda ides u posetu komsiji da naplatis stetu. Ne mozes da ostavis ubice tvojih ovaca zive. U samoodbrani imas pravo da ubijes coveka na svom imanju,a kamoli opasne pse.

gruzanin

pre 3 godine

brainwashed - jel i vlasnicima po ekser u glavu, mozda od 15 cm, moze da stane? ti si jedan od onih joji bi udarali eksere u glavu?

Covek po imenu Uve

pre 3 godine

Bolesniku ili bolesnicima koji su ovo monstruozno delo uradili zelim sve najgore u zivotu i jos mnogo sta sto necu da napisem jer se nece objaviti komentar.
Sljam najgore vrste je medju nama, cuvajte se.

Hm

pre 3 godine

Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)
Nisi ni ti normalan a ni taj manijak.

eto

pre 3 godine

Ja cu odmah da vam kažem ko je to uradio.
Uradio je neki ko je duboko nesrećan, jer se rodio inferioran u odnosu na nekoga pa se iživljava u smislu, ako mi vratite istom merom isti ste ko ja.
Naravno da je takva osoba opasna po društvo i da ga se treba paziti i da zbog takvih postoje zatvori.

sasa

pre 3 godine

Nasi mladi i deca su bica bez trunke empatije. Pohledajte oko sebe kako se ti mlade odnose prema prirodi i prema napustenim psima i macama. Monstrum do monstruma. Svakom ovakom manijaku treba zabraniti potomstvo. Jos nam treba da manijaci radjaju manijake. Zatvor i hemijska kastracija! Poznato je da je da mucitelji zivotinja postanu ubice.

Trovach

pre 3 godine

@brainwashed...Svaki pas voli da smugne ako mu uspe. Ne znam sta bih radio onome koji bi bio u stanju da zabije ekser u glavu nasem Leniju. Jednom prilikom sam pitao suprugu, iako sam znao odgovor, da li bi ga prodala za milijardu eura. U pitanju je udomljen pas mesanac kao napusteno kuce. To bi bilo kao da prodas svoje dete. Ne moze se bas porediti, ali bi osecaj krivice i gubitka bio slican. Naravno da ne zelim porediti pse i decu, ali osecaj privrzenosti i ljubavi prema ljubimcu je dovoljno jak da takvom manijaku budem u stanju zabiti isti taj ekser u glavu (osim ako nije dete).

brainwashed

pre 3 godine

"Kaja je umela da izađe i da prošeta sama ponekad oko kuće, ali su je komšije poznavale i Kaja se uvek vraćala kući" - kazniti vlasnike zbog ovoga! Ko je odgovoran što vlasnički pas "malo izađe i sam prošeta"?!

deja ns

pre 3 godine

Svakako za ekser treba kazniti ali vi iz udruzenja za zastitu zivotinja sklonite pse lutalice na sigurna mesta pun ih je NS.Novac sigurno dobijate od drzave ,pa kupite neko parce zemlje i ogradite pa zbrinite te zivotinje a ne da trazite pravdu kad se ovako nesto desi.Ne znam sta ocekujete ,da se ljudi nece braniti od napada,malo glupavo razmisljanje.

Cinique

pre 3 godine

Pociniteljima lepo treba zakucato ekser u glavu pa ih baciti u zatvor da trunu tako.Sadisticka govna
(luka96luka, 28. maj 2020 13:07)
Takvima i da je zakucati ekser u glavu opet ne bi imali nikakve posledice.

Eto, vest od pre neki dan, da su ovi imali lava, ubili bi lava. S tim što bi ih onda zvali "lovcima". Ista govna, samo u Engleskoj viši standard.

sandu

pre 3 godine

@ok
Vas bih prvog(u) ispitao u vezi slucaja...
Sto se tice pocinioca, u CZ-u postoji Zatvorska Bolnica idealna za ovakve slucajeve!!!

C i n i k

pre 3 godine

Nzn ali jednostavno taj necovek,manijak,zlocinac, treba da dobije istu kaznu kad ga uhvate,exer uglavu.
Ja nmg da veryjem sta sam upravo procitao,i to u N.Sadu?
Nema mnogo bolesnika koji bi to mogli da urade nesrecnom psu, pa misim da ce ga policija ipak brzo naci,nadam se.

Gavra

pre 3 godine

"Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)"

Zivotinje obozavam.Ovo zlodelo je monstruzno.Ali ako tebe da je u pitanju covek,tj. da je neko ovako nesto,zakucao ekser 5cm u lobanju,ne bi ni taknulo onda ti imas ozbiljan problem sa tvojom lobanjom.

Lars

pre 3 godine

AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Prokleti da ste!!!!! Bezvredna maso mesa, ne zasluzujes zivot, maloumni stvore poremeceni! Kako sam beeeesaaaaan!!!

Bobi

pre 3 godine

Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Uopšte ne kapiraš suštinu. Ako neki pas napadne čoveka, ili neko dete, niko ne bi zamerio tom čoveku ako izvadi pištolj, i isprazni šaržer. Ali ekser u glavu? To je bolesno, i sa predumišljajem da živo biće što duže pati. To je sadizam najgore vrste, i onaj ko to uradi je zreo za psihijatrijsko lečenje, možda i da nikada ne napusti psihijatrijsku ustanovu i ide u svet.

Jovan

pre 3 godine

Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)

Vrlo žalosno što te ne bi taknulo, vrlo...

Ђура

pre 3 godine

(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Не ради се то тако, већ лепо одеш у посету власницима тих животиња. Онда им кажеш шта се догодило и понудиш да све решиш без суђења и парнице ако ти дају паре. Сам одреди цену. Деди такође да исплате штету због претрпљеног стреса. Ако одбију, тужиш их и одереш их на суду. Још ако приложиш колике си паре изгубио због тих оваца, нпр. измислиш да си продавао овчији сир и кисело млеко, да су ти упропастили посао ... Да се све то десило у Америци ти би би од целе те ситуације направио такав бизнис, а тај комшија би банкротирао и морао да прода све што има да би те исплатио.

Srle

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja
(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Nisu psi krivi ako su agresivni. Vlasnici su ih naučili i izdresirali da budu takvi. Treba uvek kažnjavati vlasnike i to ne samo po džepu nego lepo i u zatvor. Takvi psi uglavnom napadaju manje divlje životinje, pa manje pse ( lično sam svedočio kada je jedan bukvalno zaklao pekinezera u 10 sekundi u sred bela dana u pešačkoj zoni) pa mačke i na kraju prelaze na decu i ljude. Najhumanije je takve agresivne pse zatvoriti u azile doživotno, a naravno najbolje bi bilo da ih uzme neko na prevaspitavanje iako je to veoma težak i skoro pa nemoguć posao koji moraju da rade stručni ljudi... ili ih pak uspavati. Najbolji primer je moj rođeni brat, ima dogu, pit bula i dve mačke koje je našao na ulici i usvojio. Te četiri životinje su najbliža mala porodica koju sam ikada video. Sve je do vlasnika!!!

Slavica

pre 3 godine

to treba levijatanu prijaviti pa da nadju pocinioca, oni istetovirani , opaki momci da mu objasne neke stvari.
drzava netreba da se mesa u ovo...
Komentar poslat iz B92 Android™(sale, 28. maj 2020 13:11)

Na stranu tvoja ironija, apsolutno si u pravu. U bolesnom društvu mora biti bar jedan levijatan.

Gondola

pre 3 godine

Hajde ovaj put, moliv vas, policijo, i ovaj put sudstvo, bez odlaganja, treba nam jedna dobra vest. I veterinari, napred, Kajo, drzi se. O, kakav smo mi to pokvaren rod.

Admiral

pre 3 godine

Psihopatu uhapsiti, jer ako su u stanju to da učine psu, spremni su to da učine i čoveku. Bilo kakvo povređivanje bilo koga treba sankcionisati sa nekoliko godina zatvora pa više nikom to ne bi palo na pamet!

iznogud011

pre 3 godine

Da li ste vi svesni koliko treba snage da neko ima da bi ovako nesto ucinio. Ili ih je bilo vise, ili im je pas verovao, ili je toliko dobrocudno i umiljato da nije pruzalo nikakav otpor..

ja

pre 3 godine

Gde mi živimo? Pa taj bi to isto uradio i detetu ili čoveku, ako može psu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neverni Timotije, 28. maj 2020 13:10)

Znači nije te briga za životinju nego se plašiš da takvi ljudi mogu nauditi i čoveku? Znam da vlada često to mišljenje, ali nisi u pravu, većina tih ljudi ne bi to učinila drugim ljudima, ne zato što nisu sadisti, već zato što oni mogu da iskale bes na nečemu što je inferiorno u odnosu na njih, a sam čovek je opasan i kazna je mnogo drastičnija. Tako da, bez straha.

Ok

pre 3 godine

Ne puštajte pse da slobodno borave na ulici bez povoca, bez obzira da li ih komšije poznaju. Napao je verovatno nekog prolaznika, imam X takvih primera u ulici. U svrhu prevencije trovanja i ovakvih bezdušnih postupaka a na kraju krajeva i zbog poštovanja zakona. Pa ne može da bude vlasnički pas i u svakodnevnom samostalnom boravku na ulici, da radi šta mu se prohte.
Dakle na stranu postupak koji je svirep i za primerenu kaznu, ali je mogao da se izbegne i ide i na dušu "vlasnika".

kima

pre 3 godine

Prvo i osnovno, vlasnik si psa koji ti luta po ulici...Kakav si ti to vlasnik? Ili ga udomis, odgojis i cuvas ili nemoj uzimati psa!
Ima ljudi kojima zivotinje jednostavno smetaju a i bolesnih umova koji ne osecaju apsolutno nikakvu emociju kada sutnu ili ubiju zivotinju...mos misliti "ide mi pas pa se vrati"...i eto ti ga sad.

jaks

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja

Gondola

pre 3 godine

Hajde ovaj put, moliv vas, policijo, i ovaj put sudstvo, bez odlaganja, treba nam jedna dobra vest. I veterinari, napred, Kajo, drzi se. O, kakav smo mi to pokvaren rod.

jaks

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja

sasa

pre 3 godine

Nasi mladi i deca su bica bez trunke empatije. Pohledajte oko sebe kako se ti mlade odnose prema prirodi i prema napustenim psima i macama. Monstrum do monstruma. Svakom ovakom manijaku treba zabraniti potomstvo. Jos nam treba da manijaci radjaju manijake. Zatvor i hemijska kastracija! Poznato je da je da mucitelji zivotinja postanu ubice.

Blok 70a

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NikolaKG80,

Osete psi ko je baksuz.

Slavica

pre 3 godine

to treba levijatanu prijaviti pa da nadju pocinioca, oni istetovirani , opaki momci da mu objasne neke stvari.
drzava netreba da se mesa u ovo...
Komentar poslat iz B92 Android™(sale, 28. maj 2020 13:11)

Na stranu tvoja ironija, apsolutno si u pravu. U bolesnom društvu mora biti bar jedan levijatan.

Maka@

pre 3 godine

Sadista... kad smo bili klinci uvek je bilo među nama onih koji su imali ideje da mačkama vezuje petarde za rep i sl, verujte niko od njih nije porastao u blistavu personu od ugleda.

iznogud011

pre 3 godine

Da li ste vi svesni koliko treba snage da neko ima da bi ovako nesto ucinio. Ili ih je bilo vise, ili im je pas verovao, ili je toliko dobrocudno i umiljato da nije pruzalo nikakav otpor..

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

koliko sadista oko nas raste a svi se skrivaju iza floskule o maloletnickoj neodgovornosti ... pre par godina zapalili coveka al nema veze maloletni su ne mogu da odgovaraju ... neke zakone pod hitno treba menjati

Gavra

pre 3 godine

"Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)"

Zivotinje obozavam.Ovo zlodelo je monstruzno.Ali ako tebe da je u pitanju covek,tj. da je neko ovako nesto,zakucao ekser 5cm u lobanju,ne bi ni taknulo onda ti imas ozbiljan problem sa tvojom lobanjom.

Ok

pre 3 godine

Ne puštajte pse da slobodno borave na ulici bez povoca, bez obzira da li ih komšije poznaju. Napao je verovatno nekog prolaznika, imam X takvih primera u ulici. U svrhu prevencije trovanja i ovakvih bezdušnih postupaka a na kraju krajeva i zbog poštovanja zakona. Pa ne može da bude vlasnički pas i u svakodnevnom samostalnom boravku na ulici, da radi šta mu se prohte.
Dakle na stranu postupak koji je svirep i za primerenu kaznu, ali je mogao da se izbegne i ide i na dušu "vlasnika".

Admiral

pre 3 godine

Psihopatu uhapsiti, jer ako su u stanju to da učine psu, spremni su to da učine i čoveku. Bilo kakvo povređivanje bilo koga treba sankcionisati sa nekoliko godina zatvora pa više nikom to ne bi palo na pamet!

C i n i k

pre 3 godine

Nzn ali jednostavno taj necovek,manijak,zlocinac, treba da dobije istu kaznu kad ga uhvate,exer uglavu.
Ja nmg da veryjem sta sam upravo procitao,i to u N.Sadu?
Nema mnogo bolesnika koji bi to mogli da urade nesrecnom psu, pa misim da ce ga policija ipak brzo naci,nadam se.

Bobi

pre 3 godine

Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Uopšte ne kapiraš suštinu. Ako neki pas napadne čoveka, ili neko dete, niko ne bi zamerio tom čoveku ako izvadi pištolj, i isprazni šaržer. Ali ekser u glavu? To je bolesno, i sa predumišljajem da živo biće što duže pati. To je sadizam najgore vrste, i onaj ko to uradi je zreo za psihijatrijsko lečenje, možda i da nikada ne napusti psihijatrijsku ustanovu i ide u svet.

stefan

pre 3 godine

Neke zivotinje ostave zivot da se druga ziva bica nahrane... Ovde je problem sto nevino zivo bice biva muceno bez potrebe.. Niti prehrane niti bilo cega drugog.. Pritom je izuzetno korisno za porodicu u kojoj je zivelo a i za drustvo je korisnije od mnogih ljudi da se ne lazemo...samo zatvor nekih 10 godina i ponavljam.. Pritegnite zatvorenike da rade da rade da rade da rade

brainwashed

pre 3 godine

"Kaja je umela da izađe i da prošeta sama ponekad oko kuće, ali su je komšije poznavale i Kaja se uvek vraćala kući" - kazniti vlasnike zbog ovoga! Ko je odgovoran što vlasnički pas "malo izađe i sam prošeta"?!

Јабучило

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja
(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Могао си да пуцаш у подивљалог пса и усмртиш га. Могао си да пријавиш власнике полицији по неколико основа. Али не разумем порив да набијеш ексер у главу. Ни животињи ни било коме.

Ђура

pre 3 godine

(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Не ради се то тако, већ лепо одеш у посету власницима тих животиња. Онда им кажеш шта се догодило и понудиш да све решиш без суђења и парнице ако ти дају паре. Сам одреди цену. Деди такође да исплате штету због претрпљеног стреса. Ако одбију, тужиш их и одереш их на суду. Још ако приложиш колике си паре изгубио због тих оваца, нпр. измислиш да си продавао овчији сир и кисело млеко, да су ти упропастили посао ... Да се све то десило у Америци ти би би од целе те ситуације направио такав бизнис, а тај комшија би банкротирао и морао да прода све што има да би те исплатио.

eto

pre 3 godine

Ja cu odmah da vam kažem ko je to uradio.
Uradio je neki ko je duboko nesrećan, jer se rodio inferioran u odnosu na nekoga pa se iživljava u smislu, ako mi vratite istom merom isti ste ko ja.
Naravno da je takva osoba opasna po društvo i da ga se treba paziti i da zbog takvih postoje zatvori.

Trovach

pre 3 godine

@Oliver Nedeljković, zapamtite to ime...Psi, na primer, pomazu slepim osobama, ili otkrivaju svercere droge. Neprocenjiva je njihova pomoc policiji, a gde je cuvanje poseda, domacih zivotinja... Neki su samo kucni ljubimci i jedini njihov nestasluk je da pobegnu od kuce da malo prosvrljaju. Jedan rotvajler se nece provuci kroz malu rupu u ogradi, ali ce to uspeti bezopasnom "pindžiki" koji ce ti, u najgorem slucaju, zapisati drvo ispred kuce, ili pojuriti macku.

Trovach

pre 3 godine

Vidim da ima dosta mrzitelja pasa, a moram reci da mogi grese. Uzgred, imamo i macku, supruga vise voli macke, a ja pse, ali je razlika u naklonosti veoma mala. Jos uvek nisam preboleo nestanak naseg macora. Da se vratim psima. Onaj veran pogled koji ne moze biti iskreniji ne postoji kod ljudi (a ni kod macaka). Vec smo naucili da se sa Lenijem dobrim delom sporazumevamo pogledima i to mi je bas simpaticno. Setam ga svako vece i mrzim povodac iako mu se on raduje. On ga povezuje sa setnjom, a ja sa ogranicavanjem i nametanjem autoriteta. To je, ipak, neophodno jer je sklon bezanju i lutanju (mali muzjak pun hormona). Inace, nisam autoritativna licnost i svakog pokvarim svojom popustljivoscu :)

Oliver

pre 3 godine

jaks, 28. maj 2020 13:22)

Не ради се то тако, већ лепо одеш у посету власницима тих животиња. Онда им кажеш шта се догодило и понудиш да све решиш без суђења и парнице ако ти дају паре. Сам одреди цену. Деди такође да исплате штету због претрпљеног стреса. Ако одбију, тужиш их и одереш их на суду. Још ако приложиш колике си паре изгубио због тих оваца, нпр. измислиш да си продавао овчији сир и кисело млеко, да су ти упропастили посао ... Да се све то десило у Америци ти би би од целе те ситуације направио такав бизнис, а тај комшија би банкротирао и морао да прода све што има да би те исплатио.
(Ђура,

Ne radi se to tako. Prvo iz lovacke puske ubijes rotvajlere koji su ti zaklali ovce,pa tek onda ides u posetu komsiji da naplatis stetu. Ne mozes da ostavis ubice tvojih ovaca zive. U samoodbrani imas pravo da ubijes coveka na svom imanju,a kamoli opasne pse.

Covek po imenu Uve

pre 3 godine

Bolesniku ili bolesnicima koji su ovo monstruozno delo uradili zelim sve najgore u zivotu i jos mnogo sta sto necu da napisem jer se nece objaviti komentar.
Sljam najgore vrste je medju nama, cuvajte se.

Lars

pre 3 godine

AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Prokleti da ste!!!!! Bezvredna maso mesa, ne zasluzujes zivot, maloumni stvore poremeceni! Kako sam beeeesaaaaan!!!

Hm

pre 3 godine

Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)
Nisi ni ti normalan a ni taj manijak.

Јабучило

pre 3 godine

Hajde ovaj put, moliv vas, policijo, i ovaj put sudstvo, bez odlaganja, treba nam jedna dobra vest. I veterinari, napred, Kajo, drzi se. O, kakav smo mi to pokvaren rod.
(Gondola, 28. maj 2020 13:41)

Један психопата не чини све нас. Да, има скотова, али, аман, прекините са том генерализацијом. Јер има и сјајних људи. И то више него кретена.

Trovach

pre 3 godine

@brainwashed...Svaki pas voli da smugne ako mu uspe. Ne znam sta bih radio onome koji bi bio u stanju da zabije ekser u glavu nasem Leniju. Jednom prilikom sam pitao suprugu, iako sam znao odgovor, da li bi ga prodala za milijardu eura. U pitanju je udomljen pas mesanac kao napusteno kuce. To bi bilo kao da prodas svoje dete. Ne moze se bas porediti, ali bi osecaj krivice i gubitka bio slican. Naravno da ne zelim porediti pse i decu, ali osecaj privrzenosti i ljubavi prema ljubimcu je dovoljno jak da takvom manijaku budem u stanju zabiti isti taj ekser u glavu (osim ako nije dete).

Bokica04

pre 3 godine

Ovako počinju psihopate. Prvo vežbaju na životinjama a potom prelaze na ljude. U startu kazna za iste bilo da su maloletna ili punoletna lica i to ozbiljne ne novčane nego zatvor tj popravni dom, psihološke procene i evaluacije i dalje praćenje. To bi bila dalja prevencija slicnih događaja a i prevencija eventualnog prelaza sa sakacenja životinja na sakacenje ljudi. Ozbiljne kazne i ozbiljan nadzor!

kima

pre 3 godine

Prvo i osnovno, vlasnik si psa koji ti luta po ulici...Kakav si ti to vlasnik? Ili ga udomis, odgojis i cuvas ili nemoj uzimati psa!
Ima ljudi kojima zivotinje jednostavno smetaju a i bolesnih umova koji ne osecaju apsolutno nikakvu emociju kada sutnu ili ubiju zivotinju...mos misliti "ide mi pas pa se vrati"...i eto ti ga sad.

Jovan

pre 3 godine

Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)

Vrlo žalosno što te ne bi taknulo, vrlo...

mada...ma da

pre 3 godine

"Kaja je umela da izađe i da prošeta sama ponekad oko kuće, ali su je komšije poznavale i Kaja se uvek vraćala kući" - kazniti vlasnike zbog ovoga! Ko je odgovoran što vlasnički pas "malo izađe i sam prošeta"?!
(brainwashed

upravo sam to pomislio, a imam jednog takvog nesretnika u zgradi, samo otvori vrata od stana, sreća pa su komšije tolerantne na to nenormalno ponašanje prema psu

neutralni felsh

pre 3 godine

@brainwashed...Svaki pas voli da smugne ako mu uspe. Ne znam sta bih radio onome koji bi bio u stanju da zabije ekser u glavu nasem Leniju. Jednom prilikom sam pitao suprugu, iako sam znao odgovor, da li bi ga prodala za milijardu eura. U pitanju je udomljen pas mesanac kao napusteno kuce. To bi bilo kao da prodas svoje dete. Ne moze se bas porediti, ali bi osecaj krivice i gubitka bio slican. Naravno da ne zelim porediti pse i decu, ali osecaj privrzenosti i ljubavi prema ljubimcu je dovoljno jak da takvom manijaku budem u stanju zabiti isti taj ekser u glavu (osim ako nije dete).
(Trovach, 28. maj 2020 15:38)


sve razumem. zato ne dao bog da nekog zateknem da radi tako nesto, bilo kojoj zivotinji. ne znam sta bih uradio, bilo kome, jer ovakav sadizam je totalno neshvatljiv i neopravdiv.
inace, neko osnovno, primarno i primalno pravilo treba da bude: ako ne jedes, ne ubijaj. inace si ubica, nebitno sta si ubio... muve i komarce na stranu.

ja

pre 3 godine

Gde mi živimo? Pa taj bi to isto uradio i detetu ili čoveku, ako može psu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neverni Timotije, 28. maj 2020 13:10)

Znači nije te briga za životinju nego se plašiš da takvi ljudi mogu nauditi i čoveku? Znam da vlada često to mišljenje, ali nisi u pravu, većina tih ljudi ne bi to učinila drugim ljudima, ne zato što nisu sadisti, već zato što oni mogu da iskale bes na nečemu što je inferiorno u odnosu na njih, a sam čovek je opasan i kazna je mnogo drastičnija. Tako da, bez straha.

gruzanin

pre 3 godine

brainwashed - jel i vlasnicima po ekser u glavu, mozda od 15 cm, moze da stane? ti si jedan od onih joji bi udarali eksere u glavu?

Марко

pre 3 godine

За ово је пре свега крив власник. И он први треба да буде кажњен. За већину несрећа која се дешава кућним љубимцима одговорни су власници који не брину о њима. Да ли ће тако да пусти и дете од три године на улицу?

Srle

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja
(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Nisu psi krivi ako su agresivni. Vlasnici su ih naučili i izdresirali da budu takvi. Treba uvek kažnjavati vlasnike i to ne samo po džepu nego lepo i u zatvor. Takvi psi uglavnom napadaju manje divlje životinje, pa manje pse ( lično sam svedočio kada je jedan bukvalno zaklao pekinezera u 10 sekundi u sred bela dana u pešačkoj zoni) pa mačke i na kraju prelaze na decu i ljude. Najhumanije je takve agresivne pse zatvoriti u azile doživotno, a naravno najbolje bi bilo da ih uzme neko na prevaspitavanje iako je to veoma težak i skoro pa nemoguć posao koji moraju da rade stručni ljudi... ili ih pak uspavati. Najbolji primer je moj rođeni brat, ima dogu, pit bula i dve mačke koje je našao na ulici i usvojio. Te četiri životinje su najbliža mala porodica koju sam ikada video. Sve je do vlasnika!!!

Cinique

pre 3 godine

Pociniteljima lepo treba zakucato ekser u glavu pa ih baciti u zatvor da trunu tako.Sadisticka govna
(luka96luka, 28. maj 2020 13:07)
Takvima i da je zakucati ekser u glavu opet ne bi imali nikakve posledice.

Eto, vest od pre neki dan, da su ovi imali lava, ubili bi lava. S tim što bi ih onda zvali "lovcima". Ista govna, samo u Engleskoj viši standard.

sandu

pre 3 godine

@ok
Vas bih prvog(u) ispitao u vezi slucaja...
Sto se tice pocinioca, u CZ-u postoji Zatvorska Bolnica idealna za ovakve slucajeve!!!

deja ns

pre 3 godine

Svakako za ekser treba kazniti ali vi iz udruzenja za zastitu zivotinja sklonite pse lutalice na sigurna mesta pun ih je NS.Novac sigurno dobijate od drzave ,pa kupite neko parce zemlje i ogradite pa zbrinite te zivotinje a ne da trazite pravdu kad se ovako nesto desi.Ne znam sta ocekujete ,da se ljudi nece braniti od napada,malo glupavo razmisljanje.

zoran

pre 3 godine

Zato je S Koreja majka, napravis ovako nesto, da nebi u kasnijem zivotnom dobu naudio nekom postenom ljudskom bicu, a nenormalna si osoba, godine nebitne, na trg , metak u potiljak i zavsis sa psihopatom jer, svako ko misli da ce toj osobi u kasnijem zivotnom dobu biti bolje , vara se, moze biti samo gore! Sve psihopatske osobe i vecina masovnih ubica u svetu je upravo tako pocinjala od malena, muceci zivotinje, zato , saseci u korenu!!

трт-мрт

pre 3 godine

Психопату ухапсити и на лечење а власник пса да плати казну.Количина саможивости власника паса је огромна као и већина родитеља.И.једни и други су убеђени да околина има обавезу да се бави њиховим кучићима/децом и да их трпе..Већина власника паса узима кучиће да би надокнадила емоиционалну осиромашеност у животу па мисле да други треба да се солидаришу.Моја мама је скоро имала импулс да узмемо поново куче и ја сам била изречита у одбијању.Да трошим минимум два сата дневно тј.минимум месец дана годишње на куче и плус неких 30-40.000 дин.годишње зато што су слатки?!Па да учиш било који језик два сата дневно проговорио би га за годину дана.Који квалитет живљења хоћете када користите друге(и животиње)да попуњавате „рупе" у својој души?Надам се да ће Каја да преживи.

Sion

pre 3 godine

Nacno je dokazano da osobe koje muce zivotinje imaju problem licnosti ,u SAD je uradjena studija, da su uglavnom psihopate i serijske ubice pocele sa zlostavljanjem zivotinja, a vremenom ,samopouzdanjem su presle na ljude.

Sto se tice pasa na ulicama, zakosnki svaki pas se mora cipovati, doduse u praksi to vidimo da nije tako, nisu psi na ulicama krivi, tu su krivi njihovi vlasnici koje treba sankcionisati.

ok

pre 3 godine

@ok
Vas bih prvog(u) ispitao u vezi slucaja...
Sto se tice pocinioca, u CZ-u postoji Zatvorska Bolnica idealna za ovakve slucajeve!!!
(sandu, 28. maj 2020 14:58)

Mnogo ste me dirnuli svojim detektivskim promišljanjem ali imam jak alibi, tako da... A za taj CZ i bolnicu nisam znao, vi ste je očigledno upoznali iznutra a ne verujem da ste lekar.
Šta je sporno u tome što sam napisao? Ništa, nizajednog normalnog i civilizovanog čoveka koji nije opterečen nekim mizantropskim frustracijama.
Dakle kazniti (po zakonu) počinioca i vlasnika jerbo je zanemario psa tako što ga pušta bez nadzora na ulicu.

NikolaKG80

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.

AkrononiM

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.
(NikolaKG80, 28. maj 2020 19:15)

Ajde... Sto bih voleo ti meni da zalajes...

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime

pre 3 godine

Životinjama je mesto u tanjiru, a način egzekucije individualan. Kad ovo isto rade teladima i prasićima, niko se ne buni. U Kini bi bio poslastica, još obogaćen gvožđem!

Zvezda

pre 3 godine

Sirota Kaja je preminula. Poremećeno agresivno derište je nekažnjeno na slobodi, tako da za koji dan može opet da ubije neku nemoćnu kucu, macu, šta mu već prvo padne šaka da leči svoje frustracije. Niti odgovara staratelj što je vaspitno zapustio dečaka, niti odgovaraju socijalni radnici, koji su nesposobnom staratelju dodeli devijantno dete. Užas.

Ok

pre 3 godine

Ne puštajte pse da slobodno borave na ulici bez povoca, bez obzira da li ih komšije poznaju. Napao je verovatno nekog prolaznika, imam X takvih primera u ulici. U svrhu prevencije trovanja i ovakvih bezdušnih postupaka a na kraju krajeva i zbog poštovanja zakona. Pa ne može da bude vlasnički pas i u svakodnevnom samostalnom boravku na ulici, da radi šta mu se prohte.
Dakle na stranu postupak koji je svirep i za primerenu kaznu, ali je mogao da se izbegne i ide i na dušu "vlasnika".

jaks

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime

pre 3 godine

Životinjama je mesto u tanjiru, a način egzekucije individualan. Kad ovo isto rade teladima i prasićima, niko se ne buni. U Kini bi bio poslastica, još obogaćen gvožđem!

NikolaKG80

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.

deja ns

pre 3 godine

Svakako za ekser treba kazniti ali vi iz udruzenja za zastitu zivotinja sklonite pse lutalice na sigurna mesta pun ih je NS.Novac sigurno dobijate od drzave ,pa kupite neko parce zemlje i ogradite pa zbrinite te zivotinje a ne da trazite pravdu kad se ovako nesto desi.Ne znam sta ocekujete ,da se ljudi nece braniti od napada,malo glupavo razmisljanje.

brainwashed

pre 3 godine

"Kaja je umela da izađe i da prošeta sama ponekad oko kuće, ali su je komšije poznavale i Kaja se uvek vraćala kući" - kazniti vlasnike zbog ovoga! Ko je odgovoran što vlasnički pas "malo izađe i sam prošeta"?!

Oliver

pre 3 godine

jaks, 28. maj 2020 13:22)

Не ради се то тако, већ лепо одеш у посету власницима тих животиња. Онда им кажеш шта се догодило и понудиш да све решиш без суђења и парнице ако ти дају паре. Сам одреди цену. Деди такође да исплате штету због претрпљеног стреса. Ако одбију, тужиш их и одереш их на суду. Још ако приложиш колике си паре изгубио због тих оваца, нпр. измислиш да си продавао овчији сир и кисело млеко, да су ти упропастили посао ... Да се све то десило у Америци ти би би од целе те ситуације направио такав бизнис, а тај комшија би банкротирао и морао да прода све што има да би те исплатио.
(Ђура,

Ne radi se to tako. Prvo iz lovacke puske ubijes rotvajlere koji su ti zaklali ovce,pa tek onda ides u posetu komsiji da naplatis stetu. Ne mozes da ostavis ubice tvojih ovaca zive. U samoodbrani imas pravo da ubijes coveka na svom imanju,a kamoli opasne pse.

kima

pre 3 godine

Prvo i osnovno, vlasnik si psa koji ti luta po ulici...Kakav si ti to vlasnik? Ili ga udomis, odgojis i cuvas ili nemoj uzimati psa!
Ima ljudi kojima zivotinje jednostavno smetaju a i bolesnih umova koji ne osecaju apsolutno nikakvu emociju kada sutnu ili ubiju zivotinju...mos misliti "ide mi pas pa se vrati"...i eto ti ga sad.

ja

pre 3 godine

Gde mi živimo? Pa taj bi to isto uradio i detetu ili čoveku, ako može psu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neverni Timotije, 28. maj 2020 13:10)

Znači nije te briga za životinju nego se plašiš da takvi ljudi mogu nauditi i čoveku? Znam da vlada često to mišljenje, ali nisi u pravu, većina tih ljudi ne bi to učinila drugim ljudima, ne zato što nisu sadisti, već zato što oni mogu da iskale bes na nečemu što je inferiorno u odnosu na njih, a sam čovek je opasan i kazna je mnogo drastičnija. Tako da, bez straha.

Марко

pre 3 godine

За ово је пре свега крив власник. И он први треба да буде кажњен. За већину несрећа која се дешава кућним љубимцима одговорни су власници који не брину о њима. Да ли ће тако да пусти и дете од три године на улицу?

Blok 70a

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NikolaKG80,

Osete psi ko je baksuz.

Slavica

pre 3 godine

to treba levijatanu prijaviti pa da nadju pocinioca, oni istetovirani , opaki momci da mu objasne neke stvari.
drzava netreba da se mesa u ovo...
Komentar poslat iz B92 Android™(sale, 28. maj 2020 13:11)

Na stranu tvoja ironija, apsolutno si u pravu. U bolesnom društvu mora biti bar jedan levijatan.

Gavra

pre 3 godine

"Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)"

Zivotinje obozavam.Ovo zlodelo je monstruzno.Ali ako tebe da je u pitanju covek,tj. da je neko ovako nesto,zakucao ekser 5cm u lobanju,ne bi ni taknulo onda ti imas ozbiljan problem sa tvojom lobanjom.

Hm

pre 3 godine

Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)
Nisi ni ti normalan a ni taj manijak.

AkrononiM

pre 3 godine

Šta ćemo sa psima koji laju na prolaznike? To je ok? Kad počnu da laju na mene, tačno mi dođe da ih udarim iz sve snage po njušci, ali zakon štiti.
(NikolaKG80, 28. maj 2020 19:15)

Ajde... Sto bih voleo ti meni da zalajes...

трт-мрт

pre 3 godine

Психопату ухапсити и на лечење а власник пса да плати казну.Количина саможивости власника паса је огромна као и већина родитеља.И.једни и други су убеђени да околина има обавезу да се бави њиховим кучићима/децом и да их трпе..Већина власника паса узима кучиће да би надокнадила емоиционалну осиромашеност у животу па мисле да други треба да се солидаришу.Моја мама је скоро имала импулс да узмемо поново куче и ја сам била изречита у одбијању.Да трошим минимум два сата дневно тј.минимум месец дана годишње на куче и плус неких 30-40.000 дин.годишње зато што су слатки?!Па да учиш било који језик два сата дневно проговорио би га за годину дана.Који квалитет живљења хоћете када користите друге(и животиње)да попуњавате „рупе" у својој души?Надам се да ће Каја да преживи.

Ђура

pre 3 godine

(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Не ради се то тако, већ лепо одеш у посету власницима тих животиња. Онда им кажеш шта се догодило и понудиш да све решиш без суђења и парнице ако ти дају паре. Сам одреди цену. Деди такође да исплате штету због претрпљеног стреса. Ако одбију, тужиш их и одереш их на суду. Још ако приложиш колике си паре изгубио због тих оваца, нпр. измислиш да си продавао овчији сир и кисело млеко, да су ти упропастили посао ... Да се све то десило у Америци ти би би од целе те ситуације направио такав бизнис, а тај комшија би банкротирао и морао да прода све што има да би те исплатио.

Trovach

pre 3 godine

@brainwashed...Svaki pas voli da smugne ako mu uspe. Ne znam sta bih radio onome koji bi bio u stanju da zabije ekser u glavu nasem Leniju. Jednom prilikom sam pitao suprugu, iako sam znao odgovor, da li bi ga prodala za milijardu eura. U pitanju je udomljen pas mesanac kao napusteno kuce. To bi bilo kao da prodas svoje dete. Ne moze se bas porediti, ali bi osecaj krivice i gubitka bio slican. Naravno da ne zelim porediti pse i decu, ali osecaj privrzenosti i ljubavi prema ljubimcu je dovoljno jak da takvom manijaku budem u stanju zabiti isti taj ekser u glavu (osim ako nije dete).

ok

pre 3 godine

@ok
Vas bih prvog(u) ispitao u vezi slucaja...
Sto se tice pocinioca, u CZ-u postoji Zatvorska Bolnica idealna za ovakve slucajeve!!!
(sandu, 28. maj 2020 14:58)

Mnogo ste me dirnuli svojim detektivskim promišljanjem ali imam jak alibi, tako da... A za taj CZ i bolnicu nisam znao, vi ste je očigledno upoznali iznutra a ne verujem da ste lekar.
Šta je sporno u tome što sam napisao? Ništa, nizajednog normalnog i civilizovanog čoveka koji nije opterečen nekim mizantropskim frustracijama.
Dakle kazniti (po zakonu) počinioca i vlasnika jerbo je zanemario psa tako što ga pušta bez nadzora na ulicu.

Lars

pre 3 godine

AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Prokleti da ste!!!!! Bezvredna maso mesa, ne zasluzujes zivot, maloumni stvore poremeceni! Kako sam beeeesaaaaan!!!

Jovan

pre 3 godine

Uvek se potresem kad ovako nešto pročitam. Da je u pitanju čovek, ne bi me ni taknulo, ali jadna životinja, i to još pas.
(Nenad, 28. maj 2020 13:25)

Vrlo žalosno što te ne bi taknulo, vrlo...

Gondola

pre 3 godine

Hajde ovaj put, moliv vas, policijo, i ovaj put sudstvo, bez odlaganja, treba nam jedna dobra vest. I veterinari, napred, Kajo, drzi se. O, kakav smo mi to pokvaren rod.

C i n i k

pre 3 godine

Nzn ali jednostavno taj necovek,manijak,zlocinac, treba da dobije istu kaznu kad ga uhvate,exer uglavu.
Ja nmg da veryjem sta sam upravo procitao,i to u N.Sadu?
Nema mnogo bolesnika koji bi to mogli da urade nesrecnom psu, pa misim da ce ga policija ipak brzo naci,nadam se.

sasa

pre 3 godine

Nasi mladi i deca su bica bez trunke empatije. Pohledajte oko sebe kako se ti mlade odnose prema prirodi i prema napustenim psima i macama. Monstrum do monstruma. Svakom ovakom manijaku treba zabraniti potomstvo. Jos nam treba da manijaci radjaju manijake. Zatvor i hemijska kastracija! Poznato je da je da mucitelji zivotinja postanu ubice.

mada...ma da

pre 3 godine

"Kaja je umela da izađe i da prošeta sama ponekad oko kuće, ali su je komšije poznavale i Kaja se uvek vraćala kući" - kazniti vlasnike zbog ovoga! Ko je odgovoran što vlasnički pas "malo izađe i sam prošeta"?!
(brainwashed

upravo sam to pomislio, a imam jednog takvog nesretnika u zgradi, samo otvori vrata od stana, sreća pa su komšije tolerantne na to nenormalno ponašanje prema psu

neutralni felsh

pre 3 godine

@brainwashed...Svaki pas voli da smugne ako mu uspe. Ne znam sta bih radio onome koji bi bio u stanju da zabije ekser u glavu nasem Leniju. Jednom prilikom sam pitao suprugu, iako sam znao odgovor, da li bi ga prodala za milijardu eura. U pitanju je udomljen pas mesanac kao napusteno kuce. To bi bilo kao da prodas svoje dete. Ne moze se bas porediti, ali bi osecaj krivice i gubitka bio slican. Naravno da ne zelim porediti pse i decu, ali osecaj privrzenosti i ljubavi prema ljubimcu je dovoljno jak da takvom manijaku budem u stanju zabiti isti taj ekser u glavu (osim ako nije dete).
(Trovach, 28. maj 2020 15:38)


sve razumem. zato ne dao bog da nekog zateknem da radi tako nesto, bilo kojoj zivotinji. ne znam sta bih uradio, bilo kome, jer ovakav sadizam je totalno neshvatljiv i neopravdiv.
inace, neko osnovno, primarno i primalno pravilo treba da bude: ako ne jedes, ne ubijaj. inace si ubica, nebitno sta si ubio... muve i komarce na stranu.

Trovach

pre 3 godine

@Oliver Nedeljković, zapamtite to ime...Psi, na primer, pomazu slepim osobama, ili otkrivaju svercere droge. Neprocenjiva je njihova pomoc policiji, a gde je cuvanje poseda, domacih zivotinja... Neki su samo kucni ljubimci i jedini njihov nestasluk je da pobegnu od kuce da malo prosvrljaju. Jedan rotvajler se nece provuci kroz malu rupu u ogradi, ali ce to uspeti bezopasnom "pindžiki" koji ce ti, u najgorem slucaju, zapisati drvo ispred kuce, ili pojuriti macku.

Trovach

pre 3 godine

Vidim da ima dosta mrzitelja pasa, a moram reci da mogi grese. Uzgred, imamo i macku, supruga vise voli macke, a ja pse, ali je razlika u naklonosti veoma mala. Jos uvek nisam preboleo nestanak naseg macora. Da se vratim psima. Onaj veran pogled koji ne moze biti iskreniji ne postoji kod ljudi (a ni kod macaka). Vec smo naucili da se sa Lenijem dobrim delom sporazumevamo pogledima i to mi je bas simpaticno. Setam ga svako vece i mrzim povodac iako mu se on raduje. On ga povezuje sa setnjom, a ja sa ogranicavanjem i nametanjem autoriteta. To je, ipak, neophodno jer je sklon bezanju i lutanju (mali muzjak pun hormona). Inace, nisam autoritativna licnost i svakog pokvarim svojom popustljivoscu :)

Srle

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja
(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Nisu psi krivi ako su agresivni. Vlasnici su ih naučili i izdresirali da budu takvi. Treba uvek kažnjavati vlasnike i to ne samo po džepu nego lepo i u zatvor. Takvi psi uglavnom napadaju manje divlje životinje, pa manje pse ( lično sam svedočio kada je jedan bukvalno zaklao pekinezera u 10 sekundi u sred bela dana u pešačkoj zoni) pa mačke i na kraju prelaze na decu i ljude. Najhumanije je takve agresivne pse zatvoriti u azile doživotno, a naravno najbolje bi bilo da ih uzme neko na prevaspitavanje iako je to veoma težak i skoro pa nemoguć posao koji moraju da rade stručni ljudi... ili ih pak uspavati. Najbolji primer je moj rođeni brat, ima dogu, pit bula i dve mačke koje je našao na ulici i usvojio. Te četiri životinje su najbliža mala porodica koju sam ikada video. Sve je do vlasnika!!!

eto

pre 3 godine

Ja cu odmah da vam kažem ko je to uradio.
Uradio je neki ko je duboko nesrećan, jer se rodio inferioran u odnosu na nekoga pa se iživljava u smislu, ako mi vratite istom merom isti ste ko ja.
Naravno da je takva osoba opasna po društvo i da ga se treba paziti i da zbog takvih postoje zatvori.

sandu

pre 3 godine

@ok
Vas bih prvog(u) ispitao u vezi slucaja...
Sto se tice pocinioca, u CZ-u postoji Zatvorska Bolnica idealna za ovakve slucajeve!!!

Covek po imenu Uve

pre 3 godine

Bolesniku ili bolesnicima koji su ovo monstruozno delo uradili zelim sve najgore u zivotu i jos mnogo sta sto necu da napisem jer se nece objaviti komentar.
Sljam najgore vrste je medju nama, cuvajte se.

gruzanin

pre 3 godine

brainwashed - jel i vlasnicima po ekser u glavu, mozda od 15 cm, moze da stane? ti si jedan od onih joji bi udarali eksere u glavu?

stefan

pre 3 godine

Neke zivotinje ostave zivot da se druga ziva bica nahrane... Ovde je problem sto nevino zivo bice biva muceno bez potrebe.. Niti prehrane niti bilo cega drugog.. Pritom je izuzetno korisno za porodicu u kojoj je zivelo a i za drustvo je korisnije od mnogih ljudi da se ne lazemo...samo zatvor nekih 10 godina i ponavljam.. Pritegnite zatvorenike da rade da rade da rade da rade

Admiral

pre 3 godine

Psihopatu uhapsiti, jer ako su u stanju to da učine psu, spremni su to da učine i čoveku. Bilo kakvo povređivanje bilo koga treba sankcionisati sa nekoliko godina zatvora pa više nikom to ne bi palo na pamet!

Јабучило

pre 3 godine

Nikad ne suditi unapred, vec naci pocinioca. Moj komsija ima Rotove, cak i ovaj lici na Rotica, al nebitno. Pusta ih. Jedom prilikom mi zaklali 2 ovce i jagnje, deda jedva umakao na stalu, stiglo ga 2dana posle, lezao 2meseca u bolnici zbog aritmij verovatno stres , nismo smeli da pridjemo sat vremena, lezali su na ovci, davili po malo kad se pomeri. Zenka muzijak i stene. Ljudi normalni, imaju punu kucu dece. Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku, ali naravno da nismo smeli da prilazimo tim "mazama". a vi udarajte minuse aj slobodno koliko vam volja
(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Могао си да пуцаш у подивљалог пса и усмртиш га. Могао си да пријавиш власнике полицији по неколико основа. Али не разумем порив да набијеш ексер у главу. Ни животињи ни било коме.

zoran

pre 3 godine

Zato je S Koreja majka, napravis ovako nesto, da nebi u kasnijem zivotnom dobu naudio nekom postenom ljudskom bicu, a nenormalna si osoba, godine nebitne, na trg , metak u potiljak i zavsis sa psihopatom jer, svako ko misli da ce toj osobi u kasnijem zivotnom dobu biti bolje , vara se, moze biti samo gore! Sve psihopatske osobe i vecina masovnih ubica u svetu je upravo tako pocinjala od malena, muceci zivotinje, zato , saseci u korenu!!

Zvezda

pre 3 godine

Sirota Kaja je preminula. Poremećeno agresivno derište je nekažnjeno na slobodi, tako da za koji dan može opet da ubije neku nemoćnu kucu, macu, šta mu već prvo padne šaka da leči svoje frustracije. Niti odgovara staratelj što je vaspitno zapustio dečaka, niti odgovaraju socijalni radnici, koji su nesposobnom staratelju dodeli devijantno dete. Užas.

Bobi

pre 3 godine

Ne postoji taj broj eksera koji bi nabio tim psima da sam mogao u tom trenutku(jaks, 28. maj 2020 13:22)

Uopšte ne kapiraš suštinu. Ako neki pas napadne čoveka, ili neko dete, niko ne bi zamerio tom čoveku ako izvadi pištolj, i isprazni šaržer. Ali ekser u glavu? To je bolesno, i sa predumišljajem da živo biće što duže pati. To je sadizam najgore vrste, i onaj ko to uradi je zreo za psihijatrijsko lečenje, možda i da nikada ne napusti psihijatrijsku ustanovu i ide u svet.

Cinique

pre 3 godine

Pociniteljima lepo treba zakucato ekser u glavu pa ih baciti u zatvor da trunu tako.Sadisticka govna
(luka96luka, 28. maj 2020 13:07)
Takvima i da je zakucati ekser u glavu opet ne bi imali nikakve posledice.

Eto, vest od pre neki dan, da su ovi imali lava, ubili bi lava. S tim što bi ih onda zvali "lovcima". Ista govna, samo u Engleskoj viši standard.

iznogud011

pre 3 godine

Da li ste vi svesni koliko treba snage da neko ima da bi ovako nesto ucinio. Ili ih je bilo vise, ili im je pas verovao, ili je toliko dobrocudno i umiljato da nije pruzalo nikakav otpor..

marica, kriv, razumevanje...

pre 3 godine

koliko sadista oko nas raste a svi se skrivaju iza floskule o maloletnickoj neodgovornosti ... pre par godina zapalili coveka al nema veze maloletni su ne mogu da odgovaraju ... neke zakone pod hitno treba menjati

Јабучило

pre 3 godine

Hajde ovaj put, moliv vas, policijo, i ovaj put sudstvo, bez odlaganja, treba nam jedna dobra vest. I veterinari, napred, Kajo, drzi se. O, kakav smo mi to pokvaren rod.
(Gondola, 28. maj 2020 13:41)

Један психопата не чини све нас. Да, има скотова, али, аман, прекините са том генерализацијом. Јер има и сјајних људи. И то више него кретена.

Maka@

pre 3 godine

Sadista... kad smo bili klinci uvek je bilo među nama onih koji su imali ideje da mačkama vezuje petarde za rep i sl, verujte niko od njih nije porastao u blistavu personu od ugleda.

Sion

pre 3 godine

Nacno je dokazano da osobe koje muce zivotinje imaju problem licnosti ,u SAD je uradjena studija, da su uglavnom psihopate i serijske ubice pocele sa zlostavljanjem zivotinja, a vremenom ,samopouzdanjem su presle na ljude.

Sto se tice pasa na ulicama, zakosnki svaki pas se mora cipovati, doduse u praksi to vidimo da nije tako, nisu psi na ulicama krivi, tu su krivi njihovi vlasnici koje treba sankcionisati.

Bokica04

pre 3 godine

Ovako počinju psihopate. Prvo vežbaju na životinjama a potom prelaze na ljude. U startu kazna za iste bilo da su maloletna ili punoletna lica i to ozbiljne ne novčane nego zatvor tj popravni dom, psihološke procene i evaluacije i dalje praćenje. To bi bila dalja prevencija slicnih događaja a i prevencija eventualnog prelaza sa sakacenja životinja na sakacenje ljudi. Ozbiljne kazne i ozbiljan nadzor!