- Komentari -
  1. Zaljubljena moja žena u nekog kretena, polako se prema meni gasi ljubav njena i na zidu njegov poster, ne mogu da shvatim, piše lepo ispod slike pjevač Roki Martin.
    (pimbe, 09. avgust 2019 22:43)

    Neša bridžis! :D
     (kaligula, 12. avgust 2019 02:24)

    # Link komentara

  2. @Boleslav Hrabri
    Bolje je imati jedong oca alkoholicara nego dvojcu!
     (mile, 11. avgust 2019 09:41)

    # Link komentara

  3. Prihvatam istopolne brakove. Svako ima pravo da radi ono što mu odgovara. Mene samo brine što je takvih brakova sve više. Ako se tako nastavi, izumrećemo.
    (zardoz, 10. avgust 2019 21:59)

    Ne boj se za covecanstvo. Dovoljno je sirotinje na ovoj planeti koja ce se i ubuduce normalno razmnozavati. Ovo rade samo bogati homoseksualci koji mogu da plate bolnice, doktore, laboratorije i surogat majke koje ce tu decu da im nose do poradjaja. Sve to kosta, i to ne malo. Sta ti mislis, da je Rikija ova cerkica malo kostala?
    (Priroda ce pre ili kasnije da vrati udarac, 11. avgust 2019 09:41)

    # Link komentara

  4. A sta ce da odgovori svojoj cerkici kad ga dete bude pitalo " Mama, kako to da ti imas bradu, a druge mame je nemaju?"
    (Raymond, 11. avgust 2019 09:29)

    # Link komentara

  5. @zlo
    'Normalan' je relativan pojam. Kada neko zivi u nenormalnoj zajednici i ne zna za drugo onda on misli da je to normalno.
     (mile, 11. avgust 2019 09:17)

    # Link komentara

  6. Ja bih gej ljudima DOZVOLIO da usvajaju decu ali pod par uslova koji su ISTI kao i za heteroseksualne parove :

    1.)Da su u stabilnoj zajednici bar 10 godina,anketa medju komsijama i rodjacima.
    2.)Obojica/obe zaposljeno vec duze vreme,dobar materijalni status
    3.)Nisu pripadnici sekti,neosudjivani itd
    4.) Zelja da se ne ostane na jednom detetu (vrlo vazno).
    i onda zasto da ne.
    (Ispuniti uslove i ok je, 10. avgust 2019 22:26)

    # Link komentara

  7. @Marija: Problem je sto su najglasniji oni ljudi koji malo znaju

    To je verovatno istina, ali svi znamo da dva muškarca ili dve žene ne mogu da imaju decu. Šta će biti sa ljudskom rasom? Vesti nisu ohrabrujuće.
    (neke činjenice su neoborive, 10. avgust 2019 22:25)

    # Link komentara

  8. Prihvatam istopolne brakove. Svako ima pravo da radi ono što mu odgovara. Mene samo brine što je takvih brakova sve više. Ako se tako nastavi, izumrećemo.
    (zardoz, 10. avgust 2019 21:59)

    # Link komentara

  9. Problem je sto su najglasniji oni ljudi koji malo znaju. Zar mislite da bi razvijene svetske drzave dozvolile usvajanje dece kod istopolnih roditelja da se nisu ozbiljno bavile analizom takvog postupanja u odnosu na razvoj dece? Da ne mislite da samo mi volimo nasu decu i da samo mi znamo sta je roditelj i kakvi roditelji treba da postoje? Valjalo bi da zivimo i pustimo druge da zive mnogo ispunjenije i lepse zivote od ovih nasih na ovim jadnim siromasnim, zavadjenim i ojadjenim prostorima.
    (Marija, 10. avgust 2019 18:47)

    # Link komentara

  10. suprug sad ne sme 40 dana da pridje mami kao muskarac
     (ziko, 10. avgust 2019 18:19)

    # Link komentara

  11. Vidim da Rikija mnoge zene jos uvek vole. Riki je mogao imati dete sa nekom zenom, posecivati dete, placati alimentaciju, odvesti dete na vikend, na letovanje, to dete bi ipak raslo uz majku i imalo dobrog oca. Niko mu ne brani da bude gej i ima decka. Ali forsirati dete da zivi u gej zajednici je sebicno, jer i ako znas da tom detetu bi bilo lepse u normalnim okolnostima da raste uz majku, ti ga drzis tu da bi tebi bilo lepo.
    (mister no, 10. avgust 2019 18:17)

    # Link komentara

  12. Crknite hejteri :) cestitke, Riki!
     (Apatrid, 10. avgust 2019 18:02)

    # Link komentara

  13. Au, jadna deca većine komentatora na ovoj temi. Kako da dete ostane normalno kad mu je roditelj neobrazovan, zatucan i pun mržnje?
     (A, 10. avgust 2019 11:23)

    # Link komentara

  14. Porodjaj je verovatno bio vrlo bolan.
     (mile, 10. avgust 2019 11:20)

    # Link komentara

  15. Riki deluje kao dobar i cestit covek. Srecno Riki, verujem da si najbolji moguci otac svojoj deci.
     (sun1, 10. avgust 2019 10:35)

    # Link komentara

  16. Koliko pluseva na “gejevi da rade sta hoce u svoja 4 zida”. Ne, neandertalci, vi mrzite koga i sta hocete u svoja 4 zida a kada izadjete u civilazaciju, da se ponasate civilizovano! Ja sam upoznao dva coveka koja su odgajile dve majke i potpuno su “normalni” i ok likovi.
    (zlo, 10. avgust 2019 10:20)

    # Link komentara

  17. Pazite ovaj paradoks: i kod nas i na "zapadu" u slučaju razvoda, šansa da otac dobije starateljstvo je ravna nuli. Zašto? "Detetu, pogotovo maloj deci je neophodna majka". Kad su gejevi u pitanju, to je očigledno potpuno nebitno. Licemerje do neba.
    (Mojo, 10. avgust 2019 10:08)

    # Link komentara

  18. Imaće bolji život od većine ljudi. Nek je živa i zdrava lepotica. i ja bih usvojio ili šta već da sam sa pravim partnerom i da je legalno. Inače imam silne ponude od žena koje hoće dete samnom ali ja neću tako, ko zna sa kojom budalom može da zaglavi pa da moje dete ispašta.
     (BananaRepublic, 10. avgust 2019 10:08)

    # Link komentara

  19. Epaaa!!! Samo jedno pitanje, da li je Riki biološki otac tog deteta? Ne vidim problem da odgaja svoje dete kako god misli da treba.
    (Durbok, 10. avgust 2019 10:06)

    # Link komentara

  20. Asteroidu gde si? Mi smo spremni, cekamo te...
     (Nesha, 10. avgust 2019 10:03)

    # Link komentara

  21. Sekta...toliko!
     (Ivan, 10. avgust 2019 09:49)

    # Link komentara

  22. Boleslav Hrabri ...@

    Pa nemojmo sada izmisljati. Ja jos nigdje ne procitah da je neko napisao da je bolje imati oca alkoholicara. Nemam nista protiv homoseksualaca, ali usvajanje djece je veoma upitno, i to iz mnogo razloga: oni su manje bitni od djece koju usvoje, jer su formirani i s njima je nacisto, ali za malo dijete, nije. Ono ce tek da se razvija, a to, za njega nikako nije prihvatljivo okruzenje. Ne znaju se njegove sklonosti i moze se desiti da je sasvim drugacije seksualne orijentacije. U tom slucaju, moze izrasti u jako frustriranu osobu, sto svakako nije cilj onih koji su ga usvojili.
     (Olja, 10. avgust 2019 09:49)

    # Link komentara

  23. Riki Martin kao gej muškarac ima troje dece. Koliko imate vi što se borite protiv bele kuge?
    (Predrag, 10. avgust 2019 09:47)

    # Link komentara

  24. Al' se lupaju minusi, znao sam da vas ima, al' bas tolikoo... bas ste moderni vi danasnji homoseksualci!
     (!!!, 10. avgust 2019 09:47)

    # Link komentara

  25. A ko je zatrudneo?
    (Boki, 10. avgust 2019 09:43)

    # Link komentara

  26. Da li je ovo trgovina ljudima? Da ne kazem decom.
     (Noriaki, 10. avgust 2019 09:40)

    # Link komentara

  27. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)
    Ne, to znači da su obe kombinacije loše.
    (pfff, 10. avgust 2019 09:38)

    # Link komentara

  28. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)

    Није питање шта је боље већ шта је горе!
    Свакако да је горе имати истополне родитеље јер алкохолизам је болест која се лечи!
     (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 09:36)

    # Link komentara

  29. Šta je sledeće?
     (Muta Gonzales, 10. avgust 2019 09:34)

    # Link komentara

  30. Зашто је ова изопаченост у рубрици живот?
    Више приличи рубрици здравље!
    Човечанство мора да се јавно згражава од оваквих случајева! Недостатак љубави, биолошке мајке или оца, дете неће надокнадити ничим а девијантност ће бити основни особени знак деце из ових "хорор заједница"!
     (Црвена звезда 1913, 10. avgust 2019 09:33)

    # Link komentara

  31. Joj bre ljudi... Dajte da pogledamo u svoje dvoriste. 90% porodica koja poznajem su potpuno disfunkcionalne. Imam 35 godina i jedina sam u drustvu kojoj su roditelji vencani a otac ne pije. O mladjim generacijama da ne govorim. Vecina se udala zbog trudnoce, slucajne naravno jer smo mi u 19om veku po pitanju kontracepcije.
    Bolje i dve tate nego mama lujka a tata nasilan. Ne mozete da verujete kakve roditelje poznajem a njihova deca, logicno, ne mogu biti normalna.

    Mi smo u ogromnom problemu, porodica je razorena i vecinom je nenormalna. A sve krece odatle. Manite se Riki Martina, pogledajte ovaj prolupali narod.
     (m, 10. avgust 2019 09:28)

    # Link komentara

  32. @Hetero

    Bravo tebra, da je vise strejt muskaraca kao ti gde bi ovim zenama bio kraj.
    (sm16, 10. avgust 2019 09:21)

    # Link komentara

  33. Ne volem.. Ne volem, pa to ti je!
     (Desa, 10. avgust 2019 09:19)

    # Link komentara

  34. Aman ko bre kome treba da objasnjava ko je majka a ko otac? Smarate bre ljudi, nismo u vremenu pre nove ere. Stavite prst na čelo i rešite vašu homofobiju i rasizam. To što ste vi neuspešni i jadni i bedni i smorčine, ne znači da treba da omalovažavate ljude oko sebe jer su drugačiji. Psihilog sine pa leči mozak i um.
     (daqx, 10. avgust 2019 09:12)

    # Link komentara

  35. Koliko zlobnih, komentara i kvazi dusebriznickih reakcija na "nesrecno" dete i na rec "normalna" porodica, a da se niko osvrnuo nije na situaciju u "normalnoj" Srbiji, ali i svetu, gde su hiljade i hiljade napustene dece iz "normalnih" brakovai nezeljenih trudnoca...a ovde je neko iskreno zeleo SVOJE dete, zrtvovao se i dobio ga na ovaj ludi "normalni" svet.
    Srecno maloj prelepoj princezi i Rikiju i partneru i starijoj braci. Barem je genetski Rikijeva, ne brinite se dusebriznici, valjda ce svom detetu priustiti najbolje uslove za odrastanje i srecno detinjstvo.
     (irelandcalling, 10. avgust 2019 09:10)

    # Link komentara

  36. Normalna familija ma da , ahahaha.
     (Crkva Bosanska, 10. avgust 2019 09:09)

    # Link komentara

  37. Jadni li su vaši životi srbi ako sažaljevate ovako uspešne roditelje i malo detence. Imaće više ljubavi, sreće i boljih uslova za život nego svi vi zajedno. Koliko mržnje uma u vama da ovakve komentare pišete i ovako negativne stvari želite ovako divnim roditeljima koji su se ostvarili. Da kopiraju hetero kažete? Ne daj bože da neko kopira hetero ili ove nazovi "srpske roditelje", koji maltene drže svoju decu kao na robiji, tuku ih, zlostavljaju ih i kad odrastu pročitaš vest u novinama: Prebijen dečak jer su mu roditelju gej. Svi ti vaši sinovi huligani su toliko jadni i bedni, vaspitajte ih malo. Ti isti takozvani "srpski roditelji", pojedini, ne zasluzuju život, a tek o deci da ne pričam.

    Ne igrajte tu smor igru "nije normalno" i slična sr*nja. Smarate. Lečite rasizam i homofobiju u vašoj državi.
     (daqx, 10. avgust 2019 09:08)

    # Link komentara

  38. Јадно дете
     (Пилипенда, 10. avgust 2019 09:05)

    # Link komentara

  39. @Ostn A. ....каква импозантна комбинација истина, полуистина и лажи у форми скоро савршеног спина...било би штета да професионално нисте спин-доктор....а мислим да јесте.
     (socijalista,antikomunista, 10. avgust 2019 09:01)

    # Link komentara

  40. Sva je sreća da ovo nije u Srbiji. U Srbiji su muškarci u braku sa ženom, imaju (nemaju) decu, ali se povremeno do'vate sa muškim. Svaki drugi, treći brak se raspadne...Neće niko nikog da "dira" u školi, jer njima je sve to "normalno" za razliku od Srbije. Aman, pa u Barseloni se potpuno slobodno drže za ruke ljube na ulici i parkovima. Pariz blizu Notr Dama ima deo, "četvrt" gde slobodno šetaju, sede u restoranu i javno je istaknuto... Amsterdam da ne pominjem. Hoćemo li u Evropu? Priroda je to tako odredila. Sad, da li je moralno ili ne, usvajati decu, to je stvar kulture naroda.
     (Sojka, 10. avgust 2019 08:59)

    # Link komentara

  41. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)
    Извини а зашто мислиш да геј парови нису насилни и алкохоличари. Због чега те предрасуде? Ево ја сам стрејт до коске и никада али никада нисам ни опсовао жену а камо ли да је ударим, о детету нећу ни да говорим. Да попијем волим, агресиван у таквом стадијуму никада нисам био. Као стрејт мушкарац морам да констатујем да смо ми постали најугроженија врста људи.
     (цврц милојка, 10. avgust 2019 08:54)

    # Link komentara

  42. Ovo je totalno debilno, dete instinktivno trazi svoju majku, miris majke je umiruje... Ovo je za svaku osudu, budite kojeg god hocete seksualnog opredeljenja, ali ne uvlacite neduznu malu decu u sve to. Da je prirodno da Riki Martin rodi dete, on bi ga do sada rodio, ali nije prirodno, niti bilo sta moze da zameni prisustvo majke. Ne znam zasto ovo zakon dozvoljava...
     (PihtijaTheGreat, 10. avgust 2019 08:51)

    # Link komentara

  43. Ako znamo da gej lobi vodi ovaj svet, onda znamo i ko je kriv za propast i stanje u kome se svet nalazi! Ovakvi su i doveli svet do propasti!
     (marsovac, 10. avgust 2019 08:50)

    # Link komentara

  44. E, jel mogu da ovako rodim dete sa svojim psom? Mnogo ga volim.
    Ili još bolje, sa pitonom iz zoo vrta. Ima prelepu kožu.
    Mada, mislim da bih najviše voleo da dobijem dete sa svojim autom.
    (, 10. avgust 2019 08:50)

    # Link komentara

  45. A da li se iko pita ili radi istraživanje na temu da li dete ima pravo i na majku? I da li dete ima pravo na muško-ženski obrazac koji mu je priroda i podarila kada se rodilo?!
     (Alex, 10. avgust 2019 08:47)

    # Link komentara

  46. Pa pre će dete poludeti ako je otac konstantno pijan i bije ga kao i mamu. U svetu je to nenormalno, ali u Srbiji je to domaćin čovek, drži do svog integriteta.
    (Ostin A, 9. avgust 2019 22:50)

    Sve su to nenormalne situacije. Nisam baš siguran da se u Srbiji nasilnik u porodici još uvek naziva domaćinom sa integritetom. Srećom počeli su polako da se sankcionišu. Reče mi drugar, inače inspektor u policiji, da većinu radnog vremena rade nasilje u porodici. Odzvonilo je i takvima konačno.
    A predrasuda je i da su svi gejevi fini, osećajni, nenasilni. Misliš da Riki i njegov suprug ne mogu da se pošibaju :)
    (Milan, 10. avgust 2019 08:45)

    # Link komentara

  47. Njihovo dete će da raste u ljubavi, to je evidentno, a činjenica je jedino što će pre dece iz heteroseksualnih brakova shvatiti to, da postoje različitosti u pogledu seksualnosti, koje su varijetet, a ne bolest.
     (Smuleco, 10. avgust 2019 08:34)

    # Link komentara

  48. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)

    Znači alternativa odrastanja deteta sa dva homoseksualca je samo par gde je otac alkoholičar kojii tuče ženu decu i valjda ceo komšiluk. Nema druge, nema normalnih i brižnih roditelja koji vole svoju decu?
    A homoseksualci ne mogu da budu alkoholičari, narkomani, nasilnici? Oni su, kao u američki filmovima, uvek brižni, pažljivi, puni razuevanja i ljubavi za sve oko sebe.
    Ne nasedajte na takvu jeftinu propagandu homoseksualnog lobija. U zadnjih tridesetak godina ne postoji ameriki film ili serija gde je homoseksualac negativan lik, ni jedan jedini. A u stvarnosti je daleko od toga.
     (only fools and horses, 10. avgust 2019 08:33)

    # Link komentara

  49. @Boleslav Hrabri
    Izvini kako mogu roditelji da budu istopolni? Objasni mi kako se razmnožavaju?
    To što ti misliš su ljudi koji se brinu (staraju) o nekom detetu. Roditelji NIKAD NE MOGU DA BUDU!
    (Hogar, 10. avgust 2019 08:31)

    # Link komentara

  50. To nije "njihova" ćerka, već ćerka jednoh od njih sa besplatnom ili plaćenom donatorkom jajašca. Poslednji sam protiv toga da ljudi imaju decu na ovakav načim, ma koje da su seksualne orijentacije, ali dosta više laži i manipulacija u ime političke korektnosti i levičarskog ispiranja mozga. Pri sadaenjem stanju tehnologije i sledećih 15-20 godina, jedina kombinacija koja može imati dete su muškarac i žena. Sve ostale priče su čista neokomunistička demagogija. Da se razumemo, prvi ću biti srećan kada nauka omogući da dva muškarca ili dve žene zajedno imaju genetsku decu, ne zato što su mi homoseksualci nešto posebno bitni u životu, već zato što će to značiti veliki napredak nauke i što mislim da je dobro da svako može da živi kako želi i da nauka to može da mu omogući, ali kako smo ovde na zapadu došli do toga da će državni i levičarsli mediji cenzurisati i zataškavati svako mišljenje o, recimo, ovoj vesti koke se zasniva na nepobitnoj naučnoj čimjenici da se ne radi o "njihovom" detetu i braniti ideološku laž, onda insistiram na istini.
     (EU Citizen, 10. avgust 2019 08:15)

    # Link komentara

  51. Где иде овај свет?
     (комша, 10. avgust 2019 08:13)

    # Link komentara

  52. Болест.
    (Марио, 10. avgust 2019 08:08)

    # Link komentara

  53. Insert iz "American Pie": momci u tridesetim čitaju leksikon iz srednje škole. Želim da imam seksualni život kao Riki Martin!
    (Komšija, 10. avgust 2019 08:01)

    # Link komentara

  54. Riki Majkinnnnnn
     (DnK (°~°), 10. avgust 2019 07:57)

    # Link komentara

  55. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)

    Каква замена тезе! Као да један од истополних родитеља не може да буде насилни алкохоличар.
     (Јабучило, 10. avgust 2019 07:57)

    # Link komentara

  56. Ne kopiraju oni život heteroseksualaca. Imaju potrebu za partnerom, imaju potrebu da budu u bračnoj zajednici, imaju potrebu da se ostvare kao roditelji. Svaka čast, što im je uspelo.

    Slažem se. Pričao sam sa homoseksualcima o tome, i neverovatno je teskoban osećaj da volite decu i želite da budete roditelj, ali vas žene prosto ne privlače. Homoseksualac mora da ide protiv svoje prave prirode i bude sa
    ženom koja ga fizički ne privlači, da bi imao dete. Ima mnogo takvih slučajeva, latentnih homoseksualaca u brakovima sa ženom i decom... Ali to je za njih mučenje i često se dešava da kad deca stasaju oni se razvedu. A ovo dete neće ostati bez ljubavi ako ga tate vole, i pritom će odrastati bez predrasuda. Svima kojima je ovo bolest ili ludost, savetujem da popričaju sa homoseksualcima ili psiholozima, da uvide i drugu stranu priče. Homoseksualnost nije izbor, takav se rodiš, a to se ne može izlečiti jer nije bolest. Veliki broj njih nikada ne bi birao da bude homoseksualac, jer im je život pakao zbog nerazumevanja bližnjih i okoline.
    (Hetero, 09. avgust 2019 23:57)

    i kao takvi, kao greška prirode i ne trebaju da imaju decu, jednostavno zive zivot i na kraju umiru, bez bioloskih naslednika.
     (Smikyslav, 10. avgust 2019 07:55)

    # Link komentara

  57. @ "... i neverovatno je teskoban osećaj da volite decu i želite da budete roditelj, ali vas žene prosto ne privlače. Homoseksualac mora da ide protiv svoje prave prirode i bude sa
    ženom koja ga fizički ne privlači, da bi imao dete."

    Из написаног испада да је против природе да хомосексуалци имају децу. Што у суштини није нетачно.
     (Јабучило, 10. avgust 2019 07:55)

    # Link komentara

  58. ista majka.....?!
     (doctor46, 10. avgust 2019 07:54)

    # Link komentara

  59. Ko ja mama,a ko tata?
     (ja, 10. avgust 2019 07:53)

    # Link komentara

  60. Nemam promiv homo ništa.
    Al baš je o o sve nekako PRIRODNO!
     (Rossi le, 10. avgust 2019 07:52)

    # Link komentara

  61. @kruel evo ja imam nesto pametno da napisem a to je da je ovo bolest i da nije nikako normalno niti moze biti ikada normalno. Jadna deca... Ne mrzim ih, ali budimo realni nije normalno niti prirodno. Eto, ne zalim 1 min da napisem ovo dok ispijam jutarnju kaficu pred odlazak na posao. Pozdrav.
     (neki tamo, 10. avgust 2019 07:52)

    # Link komentara

  62. Kakva uzasna bolest... i jos uzasnija promocija te bolesti.

    Sramota planete.
     (Kumara Stankela, 10. avgust 2019 07:51)

    # Link komentara

  63. Dobrano platili decu.
    U z a s!
    (maka, 10. avgust 2019 07:51)

    # Link komentara

  64. A normalno je da se zivi u nemastini, uz nasilje, alkohol, prostakluk i zadrugu.
    (Cojka, 10. avgust 2019 07:48)

    # Link komentara

  65. Sve super, ali deca nemaju mamu.
    (Zena, 10. avgust 2019 07:48)

    # Link komentara

  66. A da li deca imaju pravo na majku, to niko ne pita i ne istražuje? Da li deca imaju pravo na muško ženski model koji im je priroda podarila da vide posle rođenja?
     (Alex, 10. avgust 2019 07:46)

    # Link komentara

  67. @(LimanacNS, 09. avgust 2019 22:40)... a kako ce decu zezati u skoli? da li ce dete biti u depresiji sutra sto su ga deca i ljudi odbacili... hoce li se ubiti dete sutra kad odraste zbog tog odbacivanja... pitanja ima mnogo ... neprirodno je...
     (ikodije, 10. avgust 2019 07:44)

    # Link komentara

  68. Normalna, bolesna porodica.
     (Brus, 10. avgust 2019 07:43)

    # Link komentara

  69. Au zapenili gej lobisti ovde vidim.Ono što je vama normalno,nama je bolesno,uvrnuto i protiv prirodno.Nemam problem sa gejOvima samo dok su u četiri zida.Ovi javni marifetluci su mi za povraćanje.
    (Šajkača., 10. avgust 2019 07:43)

    # Link komentara

  70. @(Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)... naravno da ne... ali je nenormalno imati te "istopolne" roditelje... ti ljudi su tesko sebicni i boli ih uvo kako ce biti deci sutra kad odrastu... depresija sto imaju istopolne roditelje... okolina ih odbacila zbog toga... samoubistva... NENORMALNO JE! a da je uredjena drzava, alkos bi izgubio slobodu... razmisljaj malo!
     (ikodije, 10. avgust 2019 07:38)

    # Link komentara

  71. Drugi muskarac posle Arnolda koji je postao majka!Jel prirodni porod ili epidural cisto onako pitam!!!!?
     (nik sloter, 10. avgust 2019 07:35)

    # Link komentara

  72. Jel' bio carski rez?
     (Sombor, 10. avgust 2019 07:34)

    # Link komentara

  73. Možda bi ova gospoda što podržavaju usvajanje dece od strane homoseksualaca i što su pričala sa psiholozima trebala da popričaju o uticaji roditelja i o tome koliko se deca ugledaju na roditelje, počevši od banalnih stvari kao to što se jede, kako se jede i od toga stvaraju navike do toga kako pričaju, kako se odnose prema ljudima itd. Generalno roditelji su uzor za svu decu i koliko god se svi mi trudili da budemo drugačiji, na kraju završimo kao blago modifikovana kopija svojih roditelja. E sad vraćajući se na temu gde homoseksualci usvajaju decu, da li možete da pogodite u šta će na kraju ta deca da odrastu?
     (Srbin, 10. avgust 2019 07:32)

    # Link komentara

  74. @Hetero... neka hvala... neprirodno je... zabranio bih decu iz epruvete svima osim bracnim zajednicama koja nemogu da imaju decu! to sto se oni vole i sto su gejevi i sto imaju raznih problema u zivotu, pa raznih problema imaju i ljudi sa posebnim potrebama pa ih niko nista ne pita... sta zato sto oni sebicni hoce da se osecaju kao roditelji, deca sutra treba da ih zezaju u skoli sto imaju tatu i tatu??? ili mamu i mamu??? sebicni su do bola! sram da ih bude! Niko se ovde ne pita "a deca"...gde su njihova prava?!?!
     (ikodije, 10. avgust 2019 07:31)

    # Link komentara

  75. Mene buni da neko ima nagon da bude roditelj, a nema nagon da se reprodukuje sa suprotnim polom. Mi muškarci se reprodukujemo ne zato što hoćemo decu, već što volimo žene pa nas to uzbuđuje itd
     (Ayala, 10. avgust 2019 07:26)

    # Link komentara

  76. Nisam znao da se zove Enrique!!!
    Koji su ovo shokovi, jbt!
    (Arri Pekka Nikkola, 10. avgust 2019 07:23)

    # Link komentara

  77. Jeste bolest i ne treba od nje bežati ! Ne volim suprotan pol ,znači nije mi dobro u glavi. Treba istupiti hrabro i reći jeste bolestan sam i pokušaću da se lečim. Ne mogu glumiti da sam majka ,mogu samo biti otac ! Bar Riki Martin ima para pa neka nadogradi ženske atribute i nek postane Rika Martina.
    Ovako usvajanje deteta od strane gajova je takođe i zločin .Stavite se na mesto deteta pobogu i njegovih drugara koji će ga non stop zezati :-(
     (Totem, 10. avgust 2019 07:23)

    # Link komentara

  78. mi balkanci se nasli da komentarisemo sta jo normalno. Neprocenjivo
     (srđan, 10. avgust 2019 07:17)

    # Link komentara

  79. Obojica lepi ljudi ostvareni i homoseksualci boze sacuvaj!!! Da imaju ribe koje pozele oni se stemuju u zadnjicu... E moj zivote pokvareni dzojstiku...
    (Mad4Red, 10. avgust 2019 07:16)

    # Link komentara

  80. @boleslav hrabri

    Ko je uopšte spominjao roditelje alkoholicare? Da li u ovoj zemlji sve mora biti izbor dve krajnosti? Ili si za Evropu ili Rusiju,ili si tehno ili truba,ili si nedefinisani ateista ili iskvareni hrišćanin,musliman budista..
    Stvarno normalan čovek ne može doći do izražaja i na kraju on je lud
    (spock, 10. avgust 2019 07:16)

    # Link komentara

  81. @Hetero

    Svaka cast za komentar!
    Imate moje postovanje!
     (swed, 10. avgust 2019 07:06)

    # Link komentara

  82. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)

    Ni jedno nije dobro.
     (Uzajamno obožavanje, 10. avgust 2019 07:06)

    # Link komentara

  83. Dakle Riki je mama?
     (Uzajamno obožavanje, 10. avgust 2019 07:04)

    # Link komentara

  84. @
    I moj partner je prelep.Ima loknice i neodoljivo podseca na Federera.Steta brate sto je prosto drustvo pa ne moze covek da pravi svadbu i veselje.
    (king Roger, 09. avgust 2019 23:04)

    Najvaznije je da ste vas dvojica srecni, e sad prirodno je da u tom braku sto dodje posle te 'svadbe' koju pominjes bude musko i zensko da bi mogla i deca da 'dodju' u tu zajednicu. Danasnje vreme kaze da nema veze i da istpolne jedinke mogu biti u braku i treba da se to i prihvati. E sad, nekako mi je bez obzira sto prihvatam neke stvari neprihvatljivo, a trudim se da i to prihvatim, da dete raste uz istopolne roditelje. Kao prvo, jedan gen od jednog roditelja moze imati, drugi deo gena prosto ne moze, bar nauka jos nije uspela to da resi i 'prevari' prirodu i zaobidje taj deo. Kao drugo, bez obzira ko je 'mama' a ko 'tata' u istopolnim brakovima, jedan uvek 'fali', sto je po meni hendikep za to dete. Verujem da ljubav, briga i paznja moze skoro sve da nadoknadi takvoj deci, ali gen i nedostatak 'druge' strane roditelja prosto ne moze. Sve se da prihvatiti ali takva deca ne mogu biti ista kao i u braku kojem uglavnom poznajemo, mislim na normalan tzv standardan brak koji ima samosvesne roditelje sa nekim standardnim ponasanjem i zivotom bez nasilja ili neceg slicnog...
     (cvarci i kavurma, 10. avgust 2019 07:04)

    # Link komentara

  85. Baš su zgodni, greota
    (understatement, 10. avgust 2019 07:04)

    # Link komentara

  86. Po meni je ovo čista trgovina i promocija ovakvog oblika življenja. Prvo ko je žena i kakva ona mora biti amoralna osoba da ostavi svoje dete. Pa ona ga je hranila i brinula devet meseci o malenom stvorenju. Drugo ovakve vesti su nevažne. Oni su odlučuli. Zakon im odobrio. Treće kako će to dete odrastati bez prave biološke majke. Četvrto kako će to detešce kada odraste i spozna život samu sebe pitati ko mi je majka.
    Inače ovakva promocija ne ide uz gej populaciju. Neka se uklope u društvo i normalno žive svojim životom i ne promovišu se i ostave prirodu na miru.
    (Aca Znalac, 10. avgust 2019 06:49)

    # Link komentara

  87. Ako vec zele da budu roditelji, zasto ne usvajaju? Kakva je to komplesaska zelja da das spermu da bi se osecao carem? Svasta.
    (ne razumem, 10. avgust 2019 06:49)

    # Link komentara

  88. Nisam znala da su muskarci poceli da radjaju. Do sada je to jedino Svarcenegeru uspelo, ali na filmu.
    (pitanje, 10. avgust 2019 06:46)

    # Link komentara

  89. Bolest.
     (Dr. Beli, 10. avgust 2019 06:43)

    # Link komentara

  90. "Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje."

    Odakle dolaze ova poredjenja 'bolje istopolni roditelji nego losi roditelji'. Jel ovo posteno poredjenje? Straight nasilnik alkoholicar i gay normalan covek? Gay alkoholicari i nasilnici ne postoje? Niti straight normalni ljudi? Ako cemo se zapitati da li je "bolje imati oca alkoholicara", onda drugi deo ovog porednjenja moze biti samo "ili DVA oca, oba alkoholicara." I zakljucak je verovatno da je jedan alkoholicar bolji nego dva.
    (Novi Sad, 10. avgust 2019 06:40)

    # Link komentara

  91. Болесно!!!
    Кад мала пита ко јој је мама од њих двојице....фууууј
    (зуке, 10. avgust 2019 06:33)

    # Link komentara

  92. монти пајтон се са овиме спрдао у житију брајановом. сцена када мушкарци седе у арени у паузи гладијаторских игара и расправљају о томе како треба да имају право да буду мајке. један каже, "али ти не можеш да будеш мајка, немаш материцу"; "ја не морам да се остварим као мајка, али желим да имам право да будем мајка..."
    данас једноставно новац купује све. не ради се овде ни о љубави, ни о правима хомосексуалаца, ни правима деце, већ се ради о томе да богати могу да раде шта год им падне на памет, исто као у време фараона. ако желе да жртвују људе, верујем да и то могу. и то да бирају начин.
    мушкарци треба да усвоје дете? зашто не - $$$$$.
     (чика, 10. avgust 2019 06:19)

    # Link komentara

  93. монти пајтон се са овиме спрдао у житију брајановом. сцена када мушкарци седе у арени у паузи гладијаторских игара и расправљају о томе како треба да имају право да буду мајке. један каже, "али ти не можеш да будеш мајка, немаш материцу"; "ја не морам да се остварим као мајка, али желим да имам право да будем мајка..."
    данас једноставно новац купује све. не ради се овде ни о љубави, ни о правима хомосексуалаца, ни правима деце, већ се ради о томе да богати могу да раде шта год им падне на памет, исто као у време фараона. ако желе да жртвују људе, верујем да и то могу. и то да бирају начин.
    мушкарци треба да усвоје дете? зашто не - $$$$$.
     (чика, 10. avgust 2019 06:18)

    # Link komentara

  94. O, док се овде пљује по једнополним браковима, у Србији, а богами и у свету, мешовити бракови пуни инцеста, силовања, педофилије, убистава жена и деце... Пазите шта вам кажем... Свако дете које одгајају једнополни бракови ће бити 1000% посто бољи човек, учиће га толеранцији, љубави... А ви запели кога ће звати мама, кога тата. Па зваће их тата и тата...
    (LimanacNS, 09. avgust 2019 22:40)

    Ma naravno, sve si upravu.
    Ja bi zakonom dozvolio samo istopolne brakove i resen problem u svetu. Ove hetero bi najstrozije sankcionisao.
     (flex, 10. avgust 2019 06:00)

    # Link komentara

  95. Ne razumem ove kretene koji uvek spominju nekog fiktivnog oca alkoholičara koji tuče ženu kako bi opravdali istopolnu zajednicu. Jer jelte svi znamo da su gejevi alergični na alkohol i ne znaju za nasilje...

    Stvari stoje ovako kada pričamo o obliku zajenice za dete: samohrani roditelji i istopolne zajednice nisu optimalna zajednica za dete. Majka i otac su optimalna zajednica za dete. Ne treba da reklamiramo neoptimalne zajednice kao nešta normalno i poželjno za dete jer nije. Detetu treba i muški i ženski uticaj.

    Jedino od čega su istopolne i samohrane zajednice bolje jeste od sirotišta zato smatram da istopolni parovi treba da imaju mogućnost da usvajaju decu.
     (samo kazem, 10. avgust 2019 05:59)

    # Link komentara

  96. Joooj, kako su medeni njih dvojica, lepe bate...i ja bih voleo sa mojim partnerom da imamo dete. Ali ovde kod nas je to nemoguce.
    (Jumko, 09. avgust 2019 22:51)

    Pazi ovo, lepe bate ?????
    Sto nije moguce, nek ti se partner porodi negde u inostranstvu i resen problem.
     (flex, 10. avgust 2019 05:56)

    # Link komentara

  97. Zasto svi porede ovo sa nekim nasilnim ocem? Oba slucaja su daleko od normalnog.
     (mateja, 10. avgust 2019 05:54)

    # Link komentara

  98. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)

    A zasto odmah ovakvo poredjenje???
    To je kao da pitas jel bolje da sam narkoman ili alkoholicar.
    Pa naravno da nije dobro ni jedno ni drugo.
    Poznajem jednog homosa koji mi je rekao da ne voli to sto jeste i da bi radije da je hetero ali tako je kako je.
    Takvo razmisljanje mi je skroz ok, ali kad cujem ove sto su ponosni.........da ne pricam.
     (flex, 10. avgust 2019 05:51)

    # Link komentara

  99. Ej čale, svaka čast!
     (zliZo, 10. avgust 2019 05:49)

    # Link komentara

  100. Bog te je*o jel to onaj riki martin sto smo slusali?!! Sta je ovo sunce ti zarko
    (Momcilo, 10. avgust 2019 05:38)

    # Link komentara

  101. riki martine brate shvati me
     (top lot a, 10. avgust 2019 04:59)

    # Link komentara

  102. Tata, čemu služe ulošci ? Tata ,hoću da budem muslimanka ?Tata, mama mi se mota oko dečka!
    Šta tad ?
     (Superhik, 10. avgust 2019 04:46)

    # Link komentara

  103. Ne kopiraju oni život heteroseksualaca. Imaju potrebu za partnerom, imaju potrebu da budu u bračnoj zajednici, imaju potrebu da se ostvare kao roditelji. Svaka čast, što im je uspelo.
    (Oni ne kopiraju, a ti ne kapiraš, 9. avgust 2019 23:00)

    Sve potreba za potrebom. Dok zadovolje sve potrebe, prođe život. A, onda, jauk, plač, kuknjava, poricanje. Tamo nema foliranja tipa - funkcionalno sam nepismen. Nisi hteo da čitaš, nisi hteo da pitaš, ni da slušaš, poslušaš, sad trpi. Večno.
    (maSi, 10. avgust 2019 04:04)

    # Link komentara

  104. @Boleslav Hrabri

    Kakav otrcan, homoseksualni komentar...
    Svi hetero muškarci piju i tuku slabije od sebe?
    Da razmislimo koliko vas ima alkoholičara, ili da li ima nasilja u vašim zajednicama?
     (KumZorzo, 10. avgust 2019 03:37)

    # Link komentara

  105. Deda mraze, deda mraze pokucaj na vrata 
    cekamo te svi u kuci, tata ja i tata!
    (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 09. avgust 2019 23:24)

    duhovitost level beskonacno!
     (abc, 10. avgust 2019 03:06)

    # Link komentara

  106. Boles i jadno dete.
     (Mare, 10. avgust 2019 02:44)

    # Link komentara

  107. Da sad ne ulazim u ovu pricu oko gej brakova, ne podrzavam to, tacno da ce deci biti bolje u ovom braku nego kod tate i mame ako je otac alkoholicar i izivlkava se nad decom i majkom, ali to je veliko zlo, ovo je manje, ali ipak naopako.
    Sto se tice Rikija, nisam kapirao ranije sto se devojke tako pale na njega, ali kad sam malo ostario, ako mogu da kazem za nekog muskarca da je lep onda je to on, faca je i skroz je ok lik. Sto se tice svih kvaliteta, za desetku je jedino ovo, ali sto je vise takvih, bice vise zena za nas :).
    Riki je smeker i zato devojke trzaju za njim, cak i pored toga sto je gej.
     (Vatra, 10. avgust 2019 02:35)

    # Link komentara

  108. Kakvi glupi komentari kao rodis se gej. Rodis se kao prazan beli papir pa negde u periodu od 7-12 godine deca se susrecu sa seksualnoscu i tada oni koji nemaju samopouzdanja i hrabrosti prevagnu ka istom polu jer im je lakse da uapostave kontakt pa zamene prijateljstvo i ljubav i kada se to desi posle nema ispravke. Tome deca tj homoseksualci nisu krivi vec njihove porodice i okolina u kojoj odrastaju. Razumem iskonsku potrebu homoseksualca da se ostvari kao clan porodice supruznik pa cak i otac ali deca takvih parova naslide samo toleranciju od pozeljnih da kazemo osobina ali ce im na zalost homoseksualizam postati prihvatljiva zamena za ljubav muskarca i zene i tako se stvara jedan zacaran krug. Stava sam da treba zakonom zabraniti surogat majcinstvo jer bez njega nece biti odrzivog porasta homoseksualne populacije.
     (Ivan, 10. avgust 2019 02:18)

    # Link komentara

  109. a ko kaze da homoseksualac ne moze da bude alkoholicar, zlostavljac i slicno?
     (cenzurisan, 10. avgust 2019 02:14)

    # Link komentara

  110. Argument da se homoseksualac rađa takav kakav jeste, je iste jačine kao argument da se šizofrenik rađa sa šizofrenijom...

    Bez obzira i uz svu toleranciju, oboje je psihička poremećenost...

    Obezbedimo lečenje i tolerantnu sredinu za obe kategorije bolesnika...
     (Sibirski tigar, 10. avgust 2019 01:57)

    # Link komentara

  111. Nije da sam ponosan i srećan što sam posejao par komada i što dvoje ne znaju ko im je otac, ali sva moja deca imaju majku.
     (nesoj, 10. avgust 2019 01:55)

    # Link komentara

  112. Болест.
     (Ђенерал, 10. avgust 2019 01:55)

    # Link komentara

  113. Ako homoseksualizam nije bolest da li onda i nekrofilija i pedofilija takođe nisu bolesti?
     (porodicu čine tata, mama i deca, 10. avgust 2019 01:53)

    # Link komentara

  114. Jojjj, kako je Ricky dobar frajer bio i ostaooo!!!
     (Ana, 10. avgust 2019 01:51)

    # Link komentara

  115. @Hetero
    Pisao si samo o "imanju dece" i to iz perspektive homoseksualaca, a nijednog trenutka nisi pokusao da sagledas stvari iz perspektive deteta!
    (Isto hetero, 10. avgust 2019 01:50)

    # Link komentara

  116. ma to sako izmisljaju te homoseksualac te bisexualac,ne mogu decu da imaju, ne privlace ih zene. pa bre ni mene moja zena ne privlaci, cak mi se i gadi pa ne izmisljam, cuti napravi decu i uzivaj sa njima, te fore brak,sreco volim te....to je proslost..
    (Sumadinac, 10. avgust 2019 01:37)

    # Link komentara

  117. Zelim im svu srecu ovog sveta.
    (Coka, 10. avgust 2019 01:26)

    # Link komentara

  118. @hetero i ostali...
    Da li neko zaista brine o detetu?
    Deca u takvim brakovima su drastično oštećena. Odrastaju u nezdravoj sredini i niko njih ne pita da li žele dva oca, dve majke ili normalnu porodicu. Sebičnost, u najgorem obliku. Nemam apsolutno nikakve predrasude, niti animoziteta prema bilo kojoj seksualnoj orijentaciji, ali, decu ne smete da zloupotrebljavate i tretirate, skoro kao kućne ljubimce. Tačka.
     (Nišlija, 10. avgust 2019 00:56)

    # Link komentara

  119. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 9. avgust 2019 23:36)

    Što će reći da normalni očevi ne postoje, već samo siledžije i homoseksualci. Zanimljivo razmišljanje ...
    (CileMile, 10. avgust 2019 00:50)

    # Link komentara

  120. Totalno je bezveze ova teza: Sa homoseksualcima će biti okružena ljubavlju, a heteroseksualci biju i nasilni su. Nije nego. Nit' su svi hetero nasilni, nit' su svi homo divni, slatki, fini. Svi su ljudi, budala ima i među jednima i među drugima. Ko kaže da među homoseksualcima nema nasilnika.
     (Daniela, 10. avgust 2019 00:39)

    # Link komentara

  121. @dragan
    ne podržavam gejeve a feministe tek.
    (i otac je roditelj, 10. avgust 2019 00:35)

    # Link komentara

  122. Naravno da sam ovde samo zbog komentara :)
     (Jedan covek, 10. avgust 2019 00:22)

    # Link komentara

  123. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 09. avgust 2019 23:36)

    Istopolni roditelji ne postoje. To nisu roditelji. To su usvojitelji dece.
    Na osnovu čega ti tvrdiš da među (p.....) tzv. gejevima nema alkoholičara, narkomana, raznoraznih perverznjaka i psihički bolesnih ljudi, koji mogu biti nasilni i opasni i po porodicu i po okolinu? Ili su oni neka posebna vrsta koja samo liči na ljudska bića? Uglavnom, mislim da je bolje biti dete u nekoj socijalnoj ustanovi i rasti u okruženju koje te ne laže, nego da te usvoje dva pedera i ubeđuju te da te jedan od njih rodio.
     (ćika Muhamed, 10. avgust 2019 00:16)

    # Link komentara

  124. Lepo.
    Kad bude porasla malo cerka i dozivala po prirodi mamu ko ce se odazvati od njih dvojice? Enigma.
     (Oliver Kosta, 10. avgust 2019 00:12)

    # Link komentara

  125. Ko ce da podoji bebu...
     (mich, 10. avgust 2019 00:08)

    # Link komentara

  126. Kud plovi ovaj brod...?
     (pk19, 10. avgust 2019 00:06)

    # Link komentara

  127. fuj
    (arsa, 10. avgust 2019 00:06)

    # Link komentara

  128. 21. vek a Srblji i dalje mlate praznu slamu. Ako ne ništa neće da bije ženu kao prosečan Balkanac kad pogleda drugog!
    Većina se bavi ovim pitanjima, a mene interesuje jel neko nekad porazgovarao sa nekom gej osobom? Mislim ne grizu, ne piju krv, to što su gej nije prelazno kao boginje... Iznenađujuće ali to iskustvo može da obogati i umiri. I umeju da budu podjednako brižni roditelji i dobri prijatelji.
    (Loma, 10. avgust 2019 00:05)

    # Link komentara

  129. Bas im zavidim! Ja cu to isto da pokusam sa mojim dragim, preko na zapadu. Ovde su sve zatucani, nema ovde zivota za nas savremene parove!!
     (Bodibond, 10. avgust 2019 00:04)

    # Link komentara

  130. Ne kopiraju oni život heteroseksualaca. Imaju potrebu za partnerom, imaju potrebu da budu u bračnoj zajednici, imaju potrebu da se ostvare kao roditelji. Svaka čast, što im je uspelo.
    ...…..

    Slažem se. Pričao sam sa homoseksualcima o tome, i neverovatno je teskoban osećaj da volite decu i želite da budete roditelj, ali vas žene prosto ne privlače. Homoseksualac mora da ide protiv svoje prave prirode i bude sa
    ženom koja ga fizički ne privlači, da bi imao dete. Ima mnogo takvih slučajeva, latentnih homoseksualaca u brakovima sa ženom i decom... Ali to je za njih mučenje i često se dešava da kad deca stasaju oni se razvedu. A ovo dete neće ostati bez ljubavi ako ga tate vole, i pritom će odrastati bez predrasuda. Svima kojima je ovo bolest ili ludost, savetujem da popričaju sa homoseksualcima ili psiholozima, da uvide i drugu stranu priče. Homoseksualnost nije izbor, takav se rodiš, a to se ne može izlečiti jer nije bolest. Veliki broj njih nikada ne bi birao da bude homoseksualac, jer im je život pakao zbog nerazumevanja bližnjih i okoline.
    (Hetero, 9. avgust 2019 23:57)

    # Link komentara

  131. Super....Riki Martin postao majka
    (Slobodan, 9. avgust 2019 23:55)

    # Link komentara

  132. Gejevi izmedju 4 zida neka rade sta god hoce.. A usvajanje.. Dete nema majku vec 2 oca.. Ok dozvoljeno je.. Bez ikakve mrznje ali nemojmo predstavljati nesto kao normalno sto nije..
     (Mare, 9. avgust 2019 23:52)

    # Link komentara

  133. a dje je onaj sto pjeva ej Riki Martine ne motaj se oko nje ...
     (Sten, 9. avgust 2019 23:51)

    # Link komentara

  134. ksko im je uspelo da se ostvare kao roditelji potanje je sad koga ce dete ni krivo ni duzno da zove mama a koga tata
     (ziko, 9. avgust 2019 23:46)

    # Link komentara

  135. Teška bolest. Jadno dete, kako da ostane normalno iu takvim okolnostima?
    (Robinson, 9. avgust 2019 23:44)

    # Link komentara

  136. pa i svarceneger je bio mama
     (ziko, 9. avgust 2019 23:43)

    # Link komentara

  137. dete je dete mama je mama a ko je tata
     (ziko, 9. avgust 2019 23:42)

    # Link komentara

  138. Po komentarima izleda da je bolje imati oca alkoholičara koji tuče ženu i decu nego imati istopolne roditelje.
    (Boleslav Hrabri, 9. avgust 2019 23:36)

    # Link komentara

  139. Dete bez majčinog zagrljaja....
    (Dragan, 9. avgust 2019 23:31)

    # Link komentara

  140. @Matias

    surogat majka ne daje ništa, ne daje gene, ona je kao neki inkubator. ubace joj oplođenu jajnu ćeliju druge žene...
    ovde je morala neka žena da da svoju ćeliju, dakle gene.
    sad, samo je jedan mogao biti otac...
    (dr nick riviera, 9. avgust 2019 23:27)

    # Link komentara

  141. Deda mraze, deda mraze pokucaj na vrata
    cekamo te svi u kuci, tata ja i tata!
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 9. avgust 2019 23:24)

    # Link komentara

  142. Matias
    Surogat majka nije zapravo majka.Ona samo nosi to dete 9 meseci jer naravno ne moze neko od ove dvojice da rodi.Neko od njih je dao spermatozoide a neka nepoznata zena je donirala jajnu celiju i to je oplodjeno i ubaceno u nju.Tako da nema nista od njenih karakteristika,gena,osmeha i ostalog sto si naveo
    (Markos, 9. avgust 2019 23:21)

    # Link komentara

  143. @(sasa jokic, 9. avgust 2019 21:54)

    Najbolji komentar! Ako si gej budi gej, sta ima da glume normalnu porodicu kopiraju hetero muskarce. I sta sada ce ici na superbowl prvenstvo sa decom i slikati se u diznilendu kao srecna porodica? A sta postizu time sem sto su na naslovnim stranicama, ljudima ce dosaditi vec su dosadili, a kada sami sebi dosade tu decu ce dati na usvajanje ili jos gore zapostaviti.
    (Dule, 9. avgust 2019 23:13)

    # Link komentara

  144. kako je uspeo devojcicu da rodi? svaka mu cast!
     (doktor, 9. avgust 2019 23:09)

    # Link komentara

  145. Dirigovana provokacija od strane gej lobija, kao i najcesce u sladunjavom i pateticnom pakovanju da bude jestivo i onima sto su kao fleksibilni i moderni. Da se razumemo, ne gade se oni meni zato sto su gej, ali kada u pricu uvuku i decu... Tu pobesnim.
     (S21, 9. avgust 2019 23:09)

    # Link komentara

  146. Ko je ovde mama a ko tata ?
     (SRB, 9. avgust 2019 23:08)

    # Link komentara

  147. Ne razumem nimalo ove komentare. Okej imas svoj stav, ne svidjaju ti se gej brakovi niti usvajanje dece od strane istih, ali da ljudi ulaze na ovu vest i trose vreme samo da bi ostavili neki glup random homofobican komentar, to je meni neverovatno bez smisla. Procitao si naslov, zasto ulazis da komentarises vest kada nemas apsolutno sta pametno da napises?
     (kruel, 9. avgust 2019 23:07)

    # Link komentara

  148. I moj partner je prelep.Ima loknice i neodoljivo podseca na Federera.Steta brate sto je prosto drustvo pa ne moze covek da pravi svadbu i veselje.
    (king Roger, 9. avgust 2019 23:04)

    # Link komentara

  149. Srbi na aparatima, nevera. I ne zasluzujemo nista bolje u ovoj drzavi koja je by the way ,, normalna,, hahaha
     (Škorpija, 9. avgust 2019 23:02)

    # Link komentara

  150. Kako brate da ih naucis da ste “normalna” porodica? Sta ce da im rade u skoli o tome ne razmisljas? Ako si homo, onda budi homo i ne kopiraj zivot hetero seksualca, jer to nije normalno!
    (sasa jokic, 9. avgust 2019 21:54)
    Ne kopiraju oni život heteroseksualaca. Imaju potrebu za partnerom, imaju potrebu da budu u bračnoj zajednici, imaju potrebu da se ostvare kao roditelji. Svaka čast, što im je uspelo.
    (Oni ne kopiraju, a ti ne kapiraš, 9. avgust 2019 23:00)

    # Link komentara

  151. "Oni su taaaako lepi obojica i imaju dugu i skladnu vezu, a i Riki je ocigledno covek dobrog srca koji pomaze svoju zemlju - treba da imaju sto vise dece ako mogu. Srecna su deca kojima su oni roditelji.
    (divno, 9. avgust 2019 22:28)"

    Pa Riki bi zeleo jos dece ali muz ne moze trenutno da mu rodi vise dece, imao je tezak porodjaj pa mu treba vremena da se oporavi..
    (Ledu, 9. avgust 2019 22:58)

    # Link komentara

  152. Pade mi na pamet, da li moze brak izmedju dva brata? Jasno je da ne moze izmedju brata i sestre zbog genetskih anomalije koje bi imalo dete. Ali u slucaju dva brata taj problem ne postoji.
    (dragan, 9. avgust 2019 22:56)

    # Link komentara

  153. E al samo kad ih uci da budu normalni hahah
     (Svi na ulice, 9. avgust 2019 22:51)

    # Link komentara

  154. Joooj, kako su medeni njih dvojica, lepe bate...i ja bih voleo sa mojim partnerom da imamo dete. Ali ovde kod nas je to nemoguce.
     (Jumko, 9. avgust 2019 22:51)

    # Link komentara

  155. Ja ne vidim gde je problem, dokle god dete odrasta u ljubavi i pažnji brižnih roditelja.

    Niti će manje ceniti roditelje, niti će postati gej ili lezbejka, biće obično dete kao i svi. Koliko ima samo dece bez roditelja ili sa jednim roditeljem... da ne spominjem da trećina Srpskih porodica doživljava nasilje u porodici.

    Pa pre će dete poludeti ako je otac konstantno pijan i bije ga kao i mamu. U svetu je to nenormalno, ali u Srbiji je to domaćin čovek, drži do svog integriteta.
    (Ostin A, 9. avgust 2019 22:50)

    # Link komentara

  156. Zamislite tu zenu takozvanu surogat majku, zatrudnis, nosis u sebi dete 9 meseci, porodis se, uzmes pare i potpises ugovor da to dete tebi apsolutno ne pripada, da mogu raditi sa njim sta god hoce, da ga mozda nikada neces ni videti...a to je deo tebe, dala si mu zivot, krv, gene, ima tvoje oci, osmeh, kosu, voli isto sto i ti, i jednom ce se pitati ko mu je mama... Ja sam otac i nezamislivo mi je kako neko moze prodati svoje rodjeno dete...a tek da ne pricamo o tome kako je za ovu devojcicu da odrasta sa istopolnim parom...ako nesto treba zabraniti da se prodaje i kupuje to su DECA
    (Matias, 9. avgust 2019 22:46)

    # Link komentara

  157. Objasnio je kako su oni normalna porodica...
    Ali kako,ja ne razumem. Mora da ne shvatam dobro objašnjenja.
    Jadna deca
    (s1pac, 9. avgust 2019 22:44)

    # Link komentara

  158. Zaljubljena moja žena u nekog kretena, polako se prema meni gasi ljubav njena i na zidu njegov poster, ne mogu da shvatim, piše lepo ispod slike pjevač Roki Martin.
    (pimbe, 9. avgust 2019 22:43)

    # Link komentara

  159. O, док се овде пљује по једнополним браковима, у Србији, а богами и у свету, мешовити бракови пуни инцеста, силовања, педофилије, убистава жена и деце... Пазите шта вам кажем... Свако дете које одгајају једнополни бракови ће бити 1000% посто бољи човек, учиће га толеранцији, љубави... А ви запели кога ће звати мама, кога тата. Па зваће их тата и тата...
    (LimanacNS, 9. avgust 2019 22:40)

    # Link komentara

  160. Kako romantično, Boze mili!
     (Vlado, 9. avgust 2019 22:32)

    # Link komentara

  161. Cute
    (Marko, 9. avgust 2019 22:30)

    # Link komentara

  162. Oni su taaaako lepi obojica i imaju dugu i skladnu vezu, a i Riki je ocigledno covek dobrog srca koji pomaze svoju zemlju - treba da imaju sto vise dece ako mogu. Srecna su deca kojima su oni roditelji.
    (divno, 9. avgust 2019 22:28)

    # Link komentara

  163. Znači Riki Martin mu dođe kao supruga u toj farsi od braka... Tuga, jad i beda kuda ide čovečanstvo.. I on treba da vaspitava nečije dete.. Bliži se kraj sveta definitivno...
     (Bloger, 9. avgust 2019 22:27)

    # Link komentara

  164. Sve moze biti ali "normalna porodica" nikako
     (Bolesnici, 9. avgust 2019 22:27)

    # Link komentara

  165. sta je bre ovo??? kako to moze?
     (radovin, 9. avgust 2019 22:20)

    # Link komentara

  166. Koji je od gospode srecna majka da cestitam? Ogavno!
    (Mandrak, 9. avgust 2019 22:18)

    # Link komentara

  167. A zašto nisu probali vantelesnu oplodnju. Mislim da pare nisu problem, para ima.
    (026, 9. avgust 2019 22:18)

    # Link komentara

  168. Cccccccccc
     (Pit, 9. avgust 2019 22:17)

    # Link komentara

  169. Ne znam zasto, ali imam utisak da je Riki Martin donor, samim tim i otac. Mada je dete svetle puti i ociju, mozda na majku.
     (Boka, 9. avgust 2019 22:17)

    # Link komentara

  170. Znači mešoviti brakovi su nenormalni. Kako će detetu objasniti ko je mama, a ko tata, kada su istog pola. Kako će detetu objasniti da u tom "normalnom braku", i mama i tata su nerotkinje?
    (026, 9. avgust 2019 22:16)

    # Link komentara

  171. uzas, bljak
     (znalac, 9. avgust 2019 22:13)

    # Link komentara

  172. Gde ide ovaj svet?
    (luka, 9. avgust 2019 22:07)

    # Link komentara

  173. Nije bolest sve što boli...
     (Bajkoviti Imaginarijum, 9. avgust 2019 22:05)

    # Link komentara

  174. Ko je tu suprug?Ko je rodio?Ko radja a ko da štiti?Boles’!!!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 9. avgust 2019 22:04)

    # Link komentara

  175. Iskreno, bljuje mi se. Kako ju je dobio? Vanmaterično?
    (Petar, 9. avgust 2019 22:03)

    # Link komentara

  176. Kakvi frajeri, bože mili!!! Ne zna se ko je lepši i zgodniji...
    (Jelena, 9. avgust 2019 22:03)

    # Link komentara

  177. Bolesno !
     (Sale, 9. avgust 2019 21:59)

    # Link komentara

  178. Ko je srećna majka?
     (he he, 9. avgust 2019 21:58)

    # Link komentara

  179. Kako brate da ih naucis da ste “normalna” porodica? Sta ce da im rade u skoli o tome ne razmisljas? Ako si homo, onda budi homo i ne kopiraj zivot hetero seksualca, jer to nije normalno!
    (sasa jokic, 9. avgust 2019 21:54)

    # Link komentara

  180. E bas fino
    (Bole, 9. avgust 2019 21:52)

    # Link komentara

  181. Porodjaj je bio ma carski rez ili ...
    (normalan, 9. avgust 2019 21:49)

    # Link komentara

  182. Kako su dobili dete i decu? Ko se od njih dvojice porodio?
     (kopam i vadim bitkoin!, 9. avgust 2019 21:48)

    # Link komentara