- Komentari -

Konačno potvrđeno Hitlerovo poreklo? Mrzeo ih je, a i sam je bio "njihov"

Nacistički vođa Adolf Hitler, koji je kriv za milione nastradalih u Drugom svetskom ratu, smatrao je da je "arijevska rasa superiorna" i jedina prava, dok je Jevreje prezirao i smatrao ih inferiornim. Međutim, poslednja istraživanja istoričara pokazuju da je upravo i sam bio pripadnik, kako je smatrao, "inferiorne rase".

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ljudima je lakše da poveruju u bilo kakvu glupost umesto u istinu. Postoji druga strana priče, postoji ,,Moja borba". Ja sam je otkrila jer sam želela da saznam da li je on bio stvarno ludak i zlikovac, kako se svuda piše. Neću da pišem, komentar mi ne bi bio objavljen, ali nije teško saznati.
    (Aleksandra, 11. avgust 2020 02:34)

    # Link komentara

  2. Bože, koje su ovo laži. Ja nisam nacista, ali zapitajte se da li išta od ovoga može biti tačno. Hitler je hteo da ih ubije zato što je njegov narod patio i umirao od gladi i bede dok su se J. vozikali u skupim kolima i bili na čelu svake države. Lično nemam ništa protiv njih, ali oni i dalje upravljaju svetom.
    (ISTINA, 11. avgust 2020 01:42)

    # Link komentara

  3. Pitanje svih pitanja je zasto su brisani Jevreji iz Evrope? Na to ne postoji precizan odgovor.
    (helm, 8. avgust 2019 08:16)

    # Link komentara

  4. Ko je koga zaceo gde i kada to niko ne moze da dokaze,pa babe su dve i dva dede i majka i otac i dok se svi unazad ispitaju,macku o reo o nasem poreklu.Ako nam je jedan deda i bio na primer madjar,sta je sa drugim dedom i njegovim poreklom.To znaci da mi svi u poreklu mozemo imati po nekoliko procenata od vise,razlicitih pripadnosti i narodnosti.
    (Brgitte, 8. avgust 2019 08:01)

    # Link komentara

  5. Etnicku pripadnost dobijas po majci...
    (skateboarder, 7. avgust 2019 12:09)

    # Link komentara

  6. A Tito je bio Hrvat i to nije krio
    (Milojko, 7. avgust 2019 09:06)

    # Link komentara

  7. Eto, izgleda, kao što su se po zvaničnoj istoriji Krajišnici samogenocidirali, izgleda da su i Jevreji pokušali nešto slično. Samo što su Jevreji pretekli, a Krajišnika više nema, pa Ješe mogu da im se smeju.
    (Uroš, 6. avgust 2019 23:28)

    # Link komentara

  8. Ne znam sta je, ali arijevac sigurno nije. Kompleksi. To kao kod nas sa Seseljem koji ne zna "R" da izgovori.
    (Djordje P, 6. avgust 2019 23:09)

    # Link komentara

  9. Šta je babi milo ...
    (milan, 6. avgust 2019 22:52)

    # Link komentara

  10. Isto tako, većina savremenih ultra ustaša je srpskog porekla.
    (Zabraniti, 06. avgust 2019 15:57)


    ko zna, savremeni ultracetnici su verovatno hrvati...
    (neutralni felsh, 6. avgust 2019 22:24)

    # Link komentara

  11. Hiterova baka je bila sluskinja u kuci Rotschilda,i kada je zatrudnela bila je otpustena iz sluzbe. Sto samim tim znaci da Hitler ima Jevrejske korene
    (Petar Paravinja, 6. avgust 2019 21:02)

    # Link komentara

  12. pa i janjicari su bili srbima gori od turaka iako su bili poturceni srbi. mora da se dokazes
    (pitam se, 6. avgust 2019 20:27)

    # Link komentara

  13. To oko porekla je vrlo zanimljiva stvar. Recimo moj otac je jos kao student zeleo da ispita nase poreklo i napravi porodicno stablo, medjutim u to vreme informacije nisu bile dostupne kao danas, nije imao ni telefon, a kamoli mailove, internet, te kao student ni sredstava za nekakvo ozbiljnije terensko istrazivanje. Sve se zasnivalo na secanjima i saznanjima najstarijeg zivog pretka.
    Medjutim, danas kada ima sredstva, vreme i tehnologiju, povezao se sa arhivarima iz Splita i Zadra, jer je taj deo Dalmacije odakle smo mi valjda u razlicitim periodima pripadao razlicitim administrativnim oblastima. Na kraju je otisao licno da istrazi jos neke detalje i neki tamo sto radi arhivar "Djordje Cvarkov" kada mu rece prezime kao iz topa ispali, "a pa vase poreklo nije iz Dalmacije nego iz Bosne" i rece covek selo iz koga smo. I tacno tamo postoji zaseok koji nosi naziv naseg prezimena dok ga ovamo nema. I saznamo da je pre 400 godina dok je taj deo bio pod Turcima a ovaj pod Austrougarskom, da je neki Turcin bacio oko na neki moju kurajber babu i moj deda sa njom pobegne preko Dinare. I sada se cale primio oce tamo da ide da nastavi istrazivanje...reko nemoj dalje mozda smo Turci. I sada ja zezam ove "moje" Dalmose kako sam ja sada Bosanac i nemam veze sa njima. Mislim meni to smesno i niti se nesto drugacije osecam, niti se nesta stidim, i Tursko poreklo da sam saznao da imam isto bi mi bilo smesno i sve bi to za mene bila anegdota. I onda mi nisu jasni ovi Hrvati i muslimsni ili Bosnjaci, sto znaju i kako su se prezivali i koja im je slava bila a kriju to i jos vise mrze poreklo. Ok brate musliman si, katolik, normalno, al sta se brecas na poreklo. Ja da sam saznao da vodim Tursko poreklo (a mozda i vodim samo nismo dotle stigli) ne bih se poturcio ili menjao veru ili bilo sta...samo bih to prihvatio kao nekakav istorijski administrativni podatak. Eto koliko je cela ta prica relativna i glupa.
    (Bane, 6. avgust 2019 20:15)

    # Link komentara

  14. Ništa ovde nije potvrđeno,,,isto je kao i pre,,rekla-kazala,,Najbolje i najverodostojnije bi bilo da se ode u Moskvu gde je deo Hitlerove lobanje i lepo se uzme uzorak iz nje za DNK i tako bi tačno znali Hitlerovo poreklo,,
    (Skakač Sa Beogradskih Mostova, 06. avgust 2019 14:10)

    Pod pretpostavkom da taj deo koji se cuva u Moskvi zaista pripada Hitlerovoj lobanji.
    (Bane, 6. avgust 2019 19:54)

    # Link komentara

  15. Besmislica koja je odbačena od strane ozbiljnih istoričara. Prema zvaničnoj austro-ugarskoj dokumentaciji, prvi Jevreji su se doselili u ovaj kraj Austrije tek 25 godina posle Hitlerovog rođenja, tako da teza o vanbračnoj vezi sa nekim Jevrejinom ne može da stoji.
    (da, 6. avgust 2019 19:46)

    # Link komentara

  16. Kao i Hrvati,vecina vodi poreklo od Srba,
    (miki, 6. avgust 2019 19:34)

    # Link komentara

  17. Kakvo god da mu je bilo poreklo, Hitler je odrastao kao pripadnik nemackog naroda i tako je pokupio antisemitizam. Ne zna se ko je vise mrzeo Jevreje, protestantski reformator Martin Luter ili katolicka carica Marija Terezija, to je nesto sto je duboko usadjeno kod nemackog naroda. A to sto su imali prilike da vide uspesne i bogate Jevreje u svojoj okolini je samo jacalo njihovu mrznju. U 17. veku, dvesta godina pre Hitlera, u tridesetogodisnjem ratu su i protestanti i katolici besomucno ubijali Jevreje, zato su milioni Jevreja pobegli i Poljsku i Rusiju.
    A nasa iskustva sa Hrvatima i muslimanima samo potvrdjuju da onaj ko misli da stotine godina mrznje mogu da nestanu preko noci, taj dozivi da mu se istorija ponavlja. 1914., 1941., 1991.
    (istorijske cinjenice, 6. avgust 2019 19:34)

    # Link komentara

  18. Ko misli da je mrznja prema Jevrejima krenula od Hitlera i da je to njegova inicijativa u velikoj je zabludi. U XVIII veku su cak u Nemackoj naterani da menjaju svoja prezimena, i uzimaju uglavnom ona sa germanskom ortogenezom, da ne govorim o ostalim zabranama, i sta sve ne u poslednjih 300 godina. Hitler je samo bio udarna igla koja na kraju inicira barut za ispaljenje metka. Potrazite i procitajte knjigu " Čovek koji je stvorio Hitlera" i bice mnogo toga jasno.
    (Ilija Čvorović, 6. avgust 2019 19:31)

    # Link komentara

  19. Covek promasio mozak. Pa vecina modernih jevreja vodi poreklo iz Poljske i Nemacke (ashkenazi) i podjednako su evropljani kao i njegovi arijci
    (Koza, 6. avgust 2019 19:08)

    # Link komentara

  20. Nije tačno to što piše u naslovu. Zapravo, Hitler je bio siromašan dok su svi Jevreji koje je on poznavao bili bogati. Hitler se osećao inferiorno zbog toga. Takođe, jedan od njih je uvredio Hitlera i budući da je on imao dijagnozu malignog narcisa morao je da mu se osveti da bi podigao svoje samopouzdanje tako što mu je pobio celu rasu. Da je Hitler posetio psihijatra na vreme ništa se od svega toga ne bi dogodili.
    (Imamo istu dijagnozu, 6. avgust 2019 18:58)

    # Link komentara

  21. Kako se nasledjuje jevrejstvo? Ako vam je mama jevrejka, baka, prabaka i vi ste jevrejin. Ovome je deda jevrejin. Gotova prica.
    (otrov, 6. avgust 2019 18:57)

    # Link komentara

  22. Znači babina sramota kriva za Holokaust.
    (Dvorska budala, 6. avgust 2019 18:54)

    # Link komentara

  23. Isto tako, većina savremenih ultra ustaša je srpskog porekla.
    (Zabraniti, 06. avgust 2019 15:57)
    Među četnicima bilo puno hrvata.
    (Nislija, 6. avgust 2019 18:52)

    # Link komentara

  24. Хитлер је био ванбрачни унук Solomon-a Mayr-a, бечког Rothschild-a.
    (vir, 6. avgust 2019 18:48)

    # Link komentara

  25. хитлер уопште није био црнокос како многи мисле, него смеђе боје косе, као и огромна већина нациста.
    Него ви гледали само црно бели материјал.
    Термин Јеврејин тј Хебрејин, је данас широк појам, и многи који се тако називају уопште немају право Јеврејско(Хебрејско) порекло, тј не воде порекло од правих Библијских Хебреја(Јевреја) тј Израелаца.
    У ту групу спада огроман број западно-европских и америчких тзв Јевреја, попут ротшилда, рокфелера и сличних, људи их сматрају Јеврејима а и они се тако представљају, а они уопште нису Хебреји, везе немају са правим Израелцима, што се види и по њиховом изгледу.
    У ту групу вероватно спада и хитлер.
    Људи Јеврејин значи Хебрејин.
    Хебреји (Јевреји) стари Семтиски народ, тј прави Израелци.
    Данас се огроман број људи у западној ервропи и америци називају и лажно представљају Јеврејима, а везе немају са правим Хебрејима и Израелцима, нити су Семити по пореклу.
    Људи су неупућени у историју, поготово у Србији и бркају праве Израелце са овима другима које сам описао.
    Отуда без икаквог основа неко неповерење према Израелском народу, због ових лажних Јевреја (Хебреја).
    (некле, 6. avgust 2019 18:41)

    # Link komentara

  26. Postoji ekranizovana priča da je i Hitlerova majka bila ljubavnica vlasnika kuce u kojoj su stanovali, naravno Jevreja. Hitlerov otac bio je lokalni žandarm, alkoholičar i znajuci za vezu svoje žene, mrzeo je Adolfa i zlostavljao ga. Sve te veze, priče i batine sigurno su usadile mržnju kod njega.
    Slažem se takodje da su najveće ustaše bili ljudi sa srpskim poreklom, uglavnom po ocu. Isti, samo obrnuti slučaj je i sa Šešeljom.
    (Stevan, 6. avgust 2019 18:26)

    # Link komentara

  27. A sta ovo menja?
    (Kiki, 6. avgust 2019 18:26)

    # Link komentara

  28. Nesto kao seselj...
    (bon dzouvi, 6. avgust 2019 18:23)

    # Link komentara

  29. Jevrejin postajes po majci, ne po ocu. Just sayin'.
    (Lelemood, 6. avgust 2019 18:08)

    # Link komentara

  30. Isto je i sa agresivnim anti gej licnostima. Napad je "najbolja" odbrana.
    (sun1, 6. avgust 2019 18:06)

    # Link komentara

  31. Zamislite da mu je otac zadrzao majcino prezime. Nacisticki pozdrav bi glasio "hajl Siklgruber!". Ni Caplin ne bi bolju parodiju smislio.
    (Gazda Dojkan, 6. avgust 2019 17:59)

    # Link komentara

  32. Ovaj kao i Seselj. Hrvat, a najvise mrzi hrvate...
    (hm, 6. avgust 2019 16:05)
    Nije Hrvat nego Bosanac.
    (Igor, 6. avgust 2019 17:57)

    # Link komentara

  33. Хитлер, Цимерман, Розенберг, Холбрук, Олбрајт, Хајдрих, Рубин, Козирјев, Кушнер, Кларк, ... - фашисти који су обележили 20. век. Вера, порекло и национална припадност им очито нису били никаква препрека.
    (Слободан, 6. avgust 2019 17:52)

    # Link komentara

  34. nemci nacisti, fasiti itd, platili su ozbiljnu cenu za to sto su uradili. nemacki nacionalizam je prethodnih 70 godina sistematski unistavan.

    Ali niko ama bas niko, nikada nije nista ruzno rekao ili kritikovao za anglosaksonski imperijalizam. Hitler je mala maca za ono sta su oni 300 godina radili po Africi, i Aziji, cak su do 60tih smatrali crnce kao gradjane drugog reda. bitno da danas pricaju o ljudskim pravima i guraju razne rezolucije o genocidima. Nemci da su pametni nabijali bi im to na nos svakodnevo
    (bankar ffm, 6. avgust 2019 17:51)

    # Link komentara

  35. Čovek bio satanista pripadnik OTO-a, izgubljen u vremenu i prostoru. Njegovo poreklo je totalno nebitno.
    (maSi, 6. avgust 2019 17:50)

    # Link komentara

  36. Pa sad vodite sto nas Hrvati toliko mrze,a i Bosanci muslimani.
    (Marko, 06. avgust 2019 14:53)


    ma sta nam naprica? kao da ti njih toliko volis.
    (neutralni felsh, 6. avgust 2019 17:47)

    # Link komentara

  37. pratite tokove novca......D.L.???
    (bobetko $e*e retko, 6. avgust 2019 17:45)

    # Link komentara

  38. Sve sve ali austrijski istoricar Fon Preradovic
    (Maximus, 6. avgust 2019 15:08)

    Potomak Petra Preradovića, austrijskog generala iz 19. veka, srpskog porekla, i poznatog srpsko-hrvatskog pesnika iz epohe romantizma.
    (Miki, 6. avgust 2019 17:25)

    # Link komentara

  39. Nista neobicno, ima toga na Balkanu koliko hocete, medju nacijama, a i unutar nacija (npr. Canak i Odzic veliki Vojvodjani, jedan Licanin, drugi Bosanac).
    (Marko, 6. avgust 2019 17:23)

    # Link komentara

  40. Hrvati se ugledali na njega, dve trećine ih poreklom Srbi, a Srbe mrze više od ičega. Kompleksi su čudo, nažalost životi se uništavaju zbog ludaka sa kompleksima.
    (Legionar, 6. avgust 2019 14:40)

    Pre ce biti mi sa Turcima.
    (321, 6. avgust 2019 17:21)

    # Link komentara

  41. Hitler je bio njihov, oni su otpoceli 2svetski rat ostalo sve znamo
    (j, 6. avgust 2019 17:07)

    # Link komentara

  42. to se znalo oduvek bog dao internet i dostupnost podacima koje bi mnogi da sakriju ali nemoze iranci su jedini arijevci na p[laneti zemlji a nemacki bogalji kada pogledate sve koji su 1933 bili u vladi nemacke su slepci i potrosaci engleske nacisticke skupine pod vodjstvom osvalda mozlija sto bi se rekli carls darvin i osvald mozli su hipnotisali jevreja hitlera a amerikanci ga kljukali kesom i sirovinama da danas 06.08.2019 evropa bude kolonija amerike ej evropa koja je imala ceo svet dakle treci svetski rat ako amerika ne muslimanizuje evropu bice izmedju glupe evrope i amerike ili izmedju evrope za racun amerike i rusije
    (tecni sapun, 6. avgust 2019 17:06)

    # Link komentara

  43. Nije bitno kog je porekla, vec kako se on oseca i izjasnjava. Sto se mene tice, on nema nikakve veze sa Jevrejima, vec je najveci ubica Jevreja u istoriji
    (Diplomirao po Bolonji, 6. avgust 2019 17:06)

    # Link komentara

  44. Pa sve je lepo objasnio Dejan Lučić a vi pronašli toplu vodu:-)!
    (Bajo, 6. avgust 2019 16:59)

    # Link komentara

  45. Све, све, али према људима који се стиде сопствених корена и који касније зарате против људи истог етницитета као они осећам само голи презир. А што неко овде помену, најбруталнији непријатељи нашег народа били су странци/окупатори српског порекла. Не би ме чудило да је међу америчким пилотима у бомбардовању '99. био тако неки нашег порекла који је само једва чекао да се додвори својим земљацима што више.
    (Никола87, 6. avgust 2019 16:59)

    # Link komentara

  46. @ Čak 100.000 Jevreja se je borilo za Vaterland, 22 generala i 7 admirala su bili Jevreji, pa čak i Goeringova desna ruka i prvi do njega u Luftwaffe je bio Jevrej, kasnije osuđen u Nirnbergu!
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 6. avgust 2019 13:33)

    100.000 Jevreja se borilo za Nemacku u prvom svetskom ratu, 12.000 poginulo. Jedini Jevreji koji su se borili za Hitlera su bili Finski Jevreji njih oko 300, i to zato sto su se borili protiv Rusa. U Nemackoj armiji u WW2 nije bilo Jevreja.
    (srbijasine, 6. avgust 2019 16:58)

    # Link komentara

  47. Hitler je sve sem arijevac.Crn,slabih fizičke snage,inferioran,bolešljikav(što se krilo)...Ironije.Bio je sve ono što je tražio da se uništi.Nikada mi neće biti jasno kako nacisti koji su bili njegovi sledbenici nisu to videli.Kao sekta bajo moj...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 6. avgust 2019 13:34)

    Slazem se u potpunosti, ali nije bio crn(okos). Imao je smedju kosu, kao i vecina Nemaca, sto se na ovakvim fotografijama bas i ne razaznaje.
    (Dex, 6. avgust 2019 16:56)

    # Link komentara

  48. To tako obično i bude, sve ono što ekstremisti svake vrste tvrde ustvari su ono suprotno!
    (zliZo, 6. avgust 2019 16:53)

    # Link komentara

  49. Nijedna okupirana zemlja u drugome svjetskom
    ratu nije imala toliko kvislinških vođa, ni toliko
    vođa drugih suradnika okupatora koliko ih je bilo
    u Jugoslaviji.
    (mile pile, 6. avgust 2019 16:46)

    # Link komentara

  50. @(Ert, 6. avgust 2019 14:01)

    Grešiš! U Nemačkoj se deca već u najmlađim uzrastima edukuju o istoriji nacističke Nemačke i zlodelima koja su činili njihovi preci kako se to ne bi ponovilo. Imaš potvrdu toga i u filmu Majkla Mura "Where to Invade Next"...
    (Peter Kruder, 6. avgust 2019 16:43)

    # Link komentara

  51. I sam Jevrejin i na platnom spisku Rotšilda, koji su, po planu, nakon drugog svetskog rata potpuno zavladali planetom...
    (mladen, 6. avgust 2019 16:22)

    # Link komentara

  52. pa i svi okolni narodi su poreklom srbi: muslimani crnogorcci hrvati makedonci... a i oni mrze srbe
    (bojan, 6. avgust 2019 16:16)

    # Link komentara

  53. Bio je ljut na dedu sto nije priznao svog vanbracnog sina! Sta sve mogu da naprave traume iz detinjstva!
    (Zami, 6. avgust 2019 16:15)

    # Link komentara

  54. "Sve sve ali austrijski istoricar Fon Preradovic (Maximus,"

    Podseti me na onog, Konte de Milosavljević.
    (Zozo, 6. avgust 2019 16:13)

    # Link komentara

  55. (Legionar)

    Na temi o ljubavniku Hitlerove majke tebi puna usta Hrvata (!!?) kojima nijeces identitet i postojanje i na kraju zakljucis da su puni kompleksa (!!!?) Xaxaxa
    (Paradox, 6. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  56. Ovaj kao i Seselj. Hrvat, a najvise mrzi hrvate...
    (hm, 6. avgust 2019 16:05)

    # Link komentara

  57. Isto tako, većina savremenih ultra ustaša je srpskog porekla.
    (Zabraniti, 6. avgust 2019 15:57)

    # Link komentara

  58. Danas, i mnogo srba ima albansko poreklo, i mrze albance više nego Hitler jevreje.
    (buron, 6. avgust 2019 15:52)

    # Link komentara

  59. А Прерадовић је симпатизер нациста...
    (Јабучило, 6. avgust 2019 15:49)

    # Link komentara

  60. Da je bio Jevrejin sigurno bi ga primili na likovnu akademiju tako da....
    (profesor srpskog jezika, 6. avgust 2019 15:45)

    # Link komentara

  61. Ako Dr Leonard Saks nije držao sveću Hitlerovoj babi, onda je dokaze izvukao iz sopstvene zadnjice.
    (Liberty, 6. avgust 2019 15:41)

    # Link komentara

  62. ide mi se u toalet posle ovog teksta
    (gluposti, 6. avgust 2019 15:34)

    # Link komentara

  63. Ovo vam je Lucic rekao jos pre trideset godina da je od rotshilda, a vi napraviste coveka budalom
    (Zoran Spasovski, 6. avgust 2019 15:33)

    # Link komentara

  64. Dijalektika, bolan! Zato i hrvati i bosnjaci mrze srbe.
    (barba, 6. avgust 2019 15:29)

    # Link komentara

  65. Isto tako I najveci srbin seselj zapravo hrvat
    (Lloyd, 6. avgust 2019 15:27)

    # Link komentara

  66. Da bu neko bio primljen u Jevrejsku zajednicu, kao Jevrejin, računa se poreklo po majci. Ako je otac Jevrejin, a majka nije, dete ne može da pripada Jevrejskoj zajednici. Ako je otac nepoznat, a majka Jevrejka, dete je prihvaćeno u Jevrejsku zajednicu. Tako da ova teza pada u vodu, ako majka Hitlerova nije bila Jevrejka.
    (Strawdog, 6. avgust 2019 15:25)

    # Link komentara

  67. Zato Šešelj mlzi hlvate.
    (micko, 6. avgust 2019 15:21)

    # Link komentara

  68. Ista orica sa Hrvatima, Muslumanima, i Siptarima. Minimum sedamdeset posto njih je SRBSKOG porekla, a mrze ih.
    (marsovac, 6. avgust 2019 15:21)

    # Link komentara

  69. Tako je bilo i sa Pavelićem i...
    (Boža, 6. avgust 2019 15:17)

    # Link komentara

  70. Hahaha ironije li.To vam je isti slucaj i sa hrvatima. (jelena, 6. avgust 2019 13:35)

    Nevjerovatno da vam je ovakvo opce razmisljanje u 2019oj i ovakav odnos pluseva i minusa. Nijekanje identiteta citavoj naciji i svojatanje iako kompletan svijet i sva svjetska sveucilista od Rusije do Amrike naucavaju drugacije. Pa zar to nije slicno razmisljanje ovih sekti iz 40ih?
    (Svasta, 6. avgust 2019 15:12)

    # Link komentara

  71. Pa i bošnjaci najviše mrze srbe
    (Majkl Džondar, 6. avgust 2019 15:12)

    # Link komentara

  72. I Hitler i Hajndrih. Na ovim prostorima su najveći zagovornici fašizma i genocida nad Srbima i Jevrejima bili Srbi i Jevreji. Ante Starčević, Josip Frank, Sekula Drljević, ...
    (Dragan Popović, 6. avgust 2019 15:11)

    # Link komentara

  73. Koga je više briga koje je nacionalnosti bio Hitler. Za vreme njegovog režima i svih režima koji su ga podržavali, a bilo ih je poprilično i u našem okruženju, pobijeni su milioni ljudi, pa bio on Jevrejin, Nemac ili marsovac.
    (Sale, 6. avgust 2019 15:08)

    # Link komentara

  74. Sve sve ali austrijski istoricar Fon Preradovic
    (Maximus, 6. avgust 2019 15:08)

    # Link komentara

  75. Nacisti, nacistički vodja itd.

    U poslednje vreme nemci se nigde ne pominju, kao da su ti 'nacisti' dosli sa marsa i naterali miroljubive nemce da seju smrt.

    Lagano ali sigurno, za 50 godina će ispasti da nemci nosu činili zločine, već tamo neki nacisti
    (Ert, 6. avgust 2019 14:01)

    Apsolutno tacno. Istorija se pise, pa ko sta napise a ko procita. Uglavnom netacno..
    Ispasve na kraju da su jevreji same sebe pobili iz nepoznatog razloga.
    (Posmatrac, 6. avgust 2019 15:05)

    # Link komentara

  76. Pa sad vodite sto nas Hrvati toliko mrze,a i Bosanci muslimani.
    (Marko, 6. avgust 2019 14:53)

    # Link komentara

  77. Opet je sve samo trac, posto se ne zna sa kim je tacno baba ostala trudna. S druge strane, jevrej nije onaj sto ga je jevrej napravio vec iskljucivo onaj sto ga je jevrejka RODILA. Zato konzervativni jevreji insistiraju da im se sinovi ozene jevrejkama. Obrnuto i nije toliko vazno. Suprotno od toga rade muslimani, kojima nije bitno da li je majka hriscanka ili muslimanka ali otac mora biti musliman. Tako da, sve i da mu je deda bio taj covek na kog sumnjaju, to ne znaci da je on jevrej, kao sto npr neki srbin nije madjar ako mu je baba neka bila madjarica.
    (Nina, 6. avgust 2019 14:50)

    # Link komentara

  78. "Ali sada, skoro ceo jedan životni vek je prošao od Trećeg rajha i sad nije vreme da se pitamo šta više vređa, nego šta je istina i da pokušamo da razumemmo Hitlera i Holokaust"

    kako odvratna recenica. znaci ima vreme kad moze da se laze i skriva a onda ima i vreme kad treba da se trazi istina. takodje, zele da razumeju holokaust!!!!????? ocaj
    (Tor, 6. avgust 2019 14:45)

    # Link komentara

  79. To je skoro pa pravilo u primerima nezdrave mrznje prema nekoj grupi. Ljudi koji mrze homoseksualce i sami imaju neke takve potisnute sklonosti. Hrvati i Bosnjaci koji su najvise mrzeli Srbe su delom i sami bili Srbi. Takvih primera je mnogo.
    (Biba, 6. avgust 2019 14:44)

    # Link komentara

  80. Odavno se zna da mu je majka bila jevrejka a kod jevreja se krvna linija prenosi po majci a ne po ocu... i dalje licmerne propagande i spinovanja a mi na žalost nikada nećemo znati šta se desilo pa čak ni šta se sada dešava
    (Dekica, 6. avgust 2019 14:41)

    # Link komentara

  81. Hrvati se ugledali na njega, dve trećine ih poreklom Srbi, a Srbe mrze više od ičega. Kompleksi su čudo, nažalost životi se uništavaju zbog ludaka sa kompleksima.
    (Legionar, 6. avgust 2019 14:40)

    # Link komentara

  82. I koji je dokaz da je Hitler poreklom Jevrej?To sto mu baba nije prizala sa kim jr zatrudnela i dobila njegovog oca je dokaz?Pre ce biti da ste dokazali nesto sto se zna a to je da se ne zna.Smesne price.
    (zverka, 6. avgust 2019 14:35)

    # Link komentara

  83. Starčević(majka srpskinja) Pavelić(baba srpkinja) ustaski "zrakoplovni" general Milan Uzelac (čist Srbin) koljac u Jasenovcu Mile Vasić (čist Srbin) ustaski tabornik Mile Šarac( čist Srbin) u Pakracu a kasnije logornik u pakrackom logoru i čovek od posebnog poverenja Maksa Luburića....ima ih još dosta i najgori su konvertiti jer žele uništavajući sopstveni narod da unište svoje poreklo a i moraju da se dokažu u svojoj novoj naciji...od takvih gorih nema.
    (Alexxx, 6. avgust 2019 14:32)

    # Link komentara

  84. Глупост... по физиономији, чист швабо, „R1b" хаплогрупе. Типичан примерак врсте што би се рекло.
    (Solskjaer, 6. avgust 2019 14:29)

    # Link komentara

  85. На жалост и већи део усташких вођа из времена II светског рата има српске корене чак и у првом и другом колену а већина осталих су покатоличени Срби из времена Марије Терезије . Мржња којом су задојени заједничка је црта Хитлера и усташа , код Хитлера и нациста антисемитизам и антисловенство а код усташа антисрпство.
    (РС, 6. avgust 2019 14:27)

    # Link komentara

  86. Ништа чудно - само погледајте многе коментаре на б92 и видећете невероватну дозу аутошовинизма.
    (Неко123, 6. avgust 2019 14:24)

    # Link komentara

  87. Prezirao isto kao Ivo Andric Muslimane.
    S razlikom da je Andricev bioloski otac bio Musliman.
    (Na Drini Prcija, 6. avgust 2019 14:21)

    # Link komentara

  88. Baba mu je radila u kuci barona Rotsilda u Becu. Baron je bio veliki zenskaros I zena sa decom je otisla u inostranstvo. Pa se dedica malo zaigrao sa poslugom...
    Kako god, linija sa Rotsildima objasnjava mnogo toga. Mnogo vise od jevrejskog porekla. Ceo njegov uspon I vladavina imaju vise smisla...
    (E ovako, 6. avgust 2019 14:21)

    # Link komentara

  89. Adolf kao Voldemort. Polutan koji priča o čistoj rasi.
    (Hari Poter, 6. avgust 2019 14:20)

    # Link komentara

  90. Ništa čudno. Toga na Balkanu ima u milionima. Crnogorci su takođe zaboravili ko su. Dobar deo žitelja Dalmacije, Bosne, Baranje... Svi mrze Srbe a srpskog su porekla. To su istorijske činjenice, a do njih se ne dolazi kopanjem daleko nekoliko vekova unazad, već samo na početak 20-og veka.
    (Ogorčeni, 6. avgust 2019 14:20)

    # Link komentara

  91. Fon Preradovič? E taj je Švaba, sigurno.
    (radnik, 6. avgust 2019 14:20)

    # Link komentara

  92. Pa dobro sta sad. Ako je verovati nauci, pre 50 hiljada godina ili koliko vec, svi smo bili crnci.
    (whiterose, 6. avgust 2019 14:19)

    # Link komentara

  93. Jos jedna jevrejska patka, majka mu je radila kod jevrejina koji ju je izrabljivao tako se u njemu javila "asimpatija"...
    (mich, 6. avgust 2019 14:17)

    # Link komentara

  94. Jevrejska prezimena često počinju na H ili imaju slovo H. To je uopšte poznato
    (roki, 6. avgust 2019 14:16)

    # Link komentara

  95. Ko će koga ako ne svoj svoga, uvek bilo...tako je i on iz besa sto nije čist arijevac počeo da mrzi svoj narod i da ga istrebljuje...sličnih primera imali smo u bliskoj prošlosti, ali na žalost i danas...
    (novikorisnik, 6. avgust 2019 14:12)

    # Link komentara

  96. Ništa ovde nije potvrđeno,,,isto je kao i pre,,rekla-kazala,,Najbolje i najverodostojnije bi bilo da se ode u Moskvu gde je deo Hitlerove lobanje i lepo se uzme uzorak iz nje za DNK i tako bi tačno znali Hitlerovo poreklo,,
    (Skakač Sa Beogradskih Mostova, 6. avgust 2019 14:10)

    # Link komentara

  97. Дакле нико не зна са ким је баба затруднела, али знају да је јеврејин? Какве небулозе.
    (гокс, 6. avgust 2019 14:07)

    # Link komentara

  98. Pa to ima logike jedino ako su ga oni postavili tu gde je bio da bi im kasnije omogucio stvaranje sopstvene drzave. Sto i nije nemoguce
    (isijavanje, 6. avgust 2019 14:06)

    # Link komentara

  99. Nacisti, nacistički vodja itd.

    U poslednje vreme nemci se nigde ne pominju, kao da su ti 'nacisti' dosli sa marsa i naterali miroljubive nemce da seju smrt.

    Lagano ali sigurno, za 50 godina će ispasti da nemci nosu činili zločine, već tamo neki nacisti
    (Ert, 6. avgust 2019 14:01)

    # Link komentara

  100. Ja ovde ne vidim dokaz.
    (nedostizni, 6. avgust 2019 14:01)

    # Link komentara

  101. Isti slučaj i sa ustašama.
    (Miloš, 6. avgust 2019 13:52)

    # Link komentara

  102. Pa nije to nista cudno. I ovde su domacini najveci protivnici gejeva, a i sami su prikriveni gejevi.
    (Oce to, 6. avgust 2019 13:45)

    # Link komentara

  103. Hitler je poreklom iz Čačka.
    (Zosima, 6. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  104. A da nije bio Srbin . A ako nije biti će
    (Adisabeba, 6. avgust 2019 13:41)

    # Link komentara

  105. ovo se zna više od 70 godina
    (1, 6. avgust 2019 13:36)

    # Link komentara

  106. Hahaha ironije li.To vam je isti slucaj i sa hrvatima.
    (jelena, 6. avgust 2019 13:35)

    # Link komentara

  107. Hitler je sve sem arijevac.Crn,slabih fizičke snage,inferioran,bolešljikav(što se krilo)...Ironije.Bio je sve ono što je tražio da se uništi.Nikada mi neće biti jasno kako nacisti koji su bili njegovi sledbenici nisu to videli.Kao sekta bajo moj...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 6. avgust 2019 13:34)

    # Link komentara

  108. Čak 100.000 Jevreja se je borilo za Vaterland, 22 generala i 7 admirala su bili Jevreji, pa čak i Goeringova desna ruka i prvi do njega u Luftwaffe je bio Jevrej, kasnije osuđen u Nirnbergu!
    (Zamenik pomoćnika sekretara, 6. avgust 2019 13:33)

    # Link komentara

  109. znaci najveci zlikovac u istoriji je bio homosexualni jevrejin ... axaxaax
    (axaxaax, 6. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  110. Ovo je moguce istina. Cak neki tvrde da mu doticni deda iz porodice Rotsild.
    (dikenz, 6. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  111. Ako su turcima ruke krvave do lakata, janjicarima su do ramena...
    (mls, 6. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  112. Uvek je to tako. I naša istorija pokazuje. Najveći ustaški zločinci su bili oni koji su u prošlosti bili - mi. "Nema većeg turčina od poturice!"
    (Nekk, 6. avgust 2019 13:27)

    # Link komentara

  113. Moze lako biti da je Marija Ana, kao siromasna sluskinja, bila prisiljena na polni akt, kako je to cesto bivalo u ovakvim situacijama. Posle, nije imala puno mogucnosti. Slicno je bilo i u nasim krajevima ranije sa Turcima. Zapravo tu je istinski problem sto se ostatak etnicke grupe nije organizovao u takvim slucajevima i izvrsio pravdu, ili po zakonu, ili mimo njega. Secanje na taj i slicne cinove jedino je moglo umnoziti mrznju, sto, ako ste cestit covek, nimalo ne iznenandjuje, niti je suprotno logici.
    (dejan, 6. avgust 2019 13:26)

    # Link komentara