- Komentari -
  1. Tako je, treba stati na put homoseksualcima jer oni hoće da svi muškarci spavaju samo s drugim muškarcima, a pogotovu treba sprečiti trans osobe koje bi htele da transformišu sve muškarce u žene i sve žene u muškarce. Tome stvarno treba stati na put.
    (Keke, 23. jun 2019 13:41)

    # Link komentara

  2. Ovde 90% posto “komentatora” nemaju pojma ko je Elton John. Jedino im je bitno da je gay. Poslušajte Candels in the rain, Daniel, Your song, Tiny dancer, Sorry seems to be the hardest word...
    (zmitjkoe, 17. jun 2019 19:55)

    # Link komentara

  3. Али ће зато наши снобови да пуне биоскопе, све може ако је у духу евроинтеграција. И ђаволу ћемо да се поклонимо само да смо "модерни".
    (Данијел, 11. jun 2019 14:48)

    Jok nego ćemo da se ponašamo u dugu verski zaostalih zabiti kojima se vi klanjate.
     (Komifo, 12. jun 2019 13:58)

    # Link komentara

  4. E sad kad se i Samoa pridružila stvari postaju ozbiljne...
    (Papuanac, 11. jun 2019 21:42)

    # Link komentara

  5. Gledao sam film, i posle ovakvih vesti pomislio sam da ce biti hardkor gay seksi scena - medjutim bila je samo jedna ljubavna - nimalo vulgarna..Ljudi opustite se
     (mare, 11. jun 2019 21:15)

    # Link komentara

  6. Film je bozanstven, Taron Egerton pretalentovan mladic!
     (milena, 11. jun 2019 19:49)

    # Link komentara

  7. Pa sta je onda ostalo od filma? Dve i po pesme? Pa to vec imamo na YouTube...
    (Sajo, 11. jun 2019 18:01)

    # Link komentara

  8. Али ће зато наши снобови да пуне биоскопе, све може ако је у духу евроинтеграција. И ђаволу ћемо да се поклонимо само да смо "модерни".
     (Данијел, 11. jun 2019 14:48)

    # Link komentara

  9. I TREBA!
    (Texmex, 11. jun 2019 13:08)

    # Link komentara

  10. Postoje i drugi moralni standardi osim zapadnoliberalnih... tako da je ta cenzura ocekivana
     (Mik, 11. jun 2019 12:55)

    # Link komentara

  11. Podrzavam...zasto je potrevno ici dotle da se te scene stave u film....covek je bio homoseksualac i to je to....svi znamo..
     (Gica, 11. jun 2019 12:54)

    # Link komentara

  12. Zapadna ikona je gej narkoman.
    (Boža, 11. jun 2019 12:51)

    # Link komentara

  13. Nije u pitanju nikakav animozitet, ljudi jednostavno ne zele da im se nesto neprirodno servira kao normalno.
     (Aussie, 11. jun 2019 12:42)