- Komentari -
  1. Zivim u UK već 5 godina i zna se ko gleda Jeremy Kyle show... To je nešto što i ne smeš javno da kazes da se ne izblamiras. Porodice koje žive na socijali, zatucani i ne obrazovani. Na žalost kod nas si cool ako gledaš farmu. To je razlika.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (somm, 16. maj 2019 12:35)
    Ne znam u kojim krugovima si se kretao u Srbiji, ali niko ne smatra da je Farma kul. Vazi isto pravilo kao i u Britaniji u pogledu 'ciljne grupe' rijalitija. Samo sto kod njih postoji neka svest, i normalna vlast koja to ume da ogranici. Kod nas ne. I neobrazovani se pise zajedno.
    (Aca, 17. maj 2019 10:10)

    # Link komentara

  2. Svet je postao jedno jako jakooo bolesno mesto. Licno mi je neverovatno kakve stvari se pustaju na televiziju i u novine, a jos je neverovatnije i zalosnije sto veliki broj ljudi to gleda i cita
    (GuGa, 17. maj 2019 06:11)

    # Link komentara

  3. Cemu kukanje, svaka zemlja ima ovakve programe i zna se ko to gleda, svi mi imamo izbor i niko nas ne tera da gledamo parove ili turske sapunice...
    (nevera, 17. maj 2019 06:07)

    # Link komentara

  4. Zivim u UK već 5 godina i zna se ko gleda Jeremy Kyle show... To je nešto što i ne smeš javno da kazes da se ne izblamiras. Porodice koje žive na socijali, zatucani i ne obrazovani. Na žalost kod nas si cool ako gledaš farmu. To je razlika.
    (somm, 16. maj 2019 12:35)

    jos koja godina i ima da nasledis kraljicu.
    (cool, 17. maj 2019 00:21)

    # Link komentara

  5. Au, kod nas je cela drzava jedan veliki rijaliti. Kako to da ukinemo?
    (Mitke, 17. maj 2019 00:09)

    # Link komentara

  6. Imali su “ vernu publiku”!? Bolesnike! Kao sto je i emisija!
    (Djordje, 16. maj 2019 23:38)

    # Link komentara

  7. Poluljudi.
    (half life, 16. maj 2019 22:16)

    # Link komentara

  8. Black Mirror.
     (Jon Bon Jovijev techa, 16. maj 2019 22:01)

    # Link komentara

  9. A kod nas nevera hahahahha
     (Sramota me koliko smo nazadovali, 16. maj 2019 21:47)

    # Link komentara

  10. samo budala se moze ubiti zbog zene
     (ilidzinjo, 16. maj 2019 18:22)

    # Link komentara

  11. Rijaliti je glupost, gubljenje vremena i promocija najnižih vrednosti. Treba to zabraniti!
     (Skule, 16. maj 2019 17:54)

    # Link komentara

  12. U nasem rijalitiju se ovo ne moze desiti. Zato sto smo zdrava nacija :P
    (Miki, 16. maj 2019 16:58)

    # Link komentara

  13. Seća te se pogibije učesnika Velikog brata u Srbiji pre dosta godina .
     (dragan, 16. maj 2019 13:19)

    # Link komentara

  14. A posle kažu rijalitija ima samo u Srbiji
    (Nexus, 16. maj 2019 13:14)

    # Link komentara

  15. Kakvo licemerje, zašto je televizija kriva što je neko varao devojlu, pa sam pristao na deteltor laži i pao na testu? Čovek sam sebi oduzeo život, iz ko zna kojih stvarno razloga (po meni osoba koja učestvuje u takvim programima u startu nije normalna), nema tu ničije tuđe odgvornosti, niko ga nije silom naterao, a sve ostalo su gluposti. I šta ima vlada da se meša u emitovanje televizija, već samo po sebi je to nenormalno, ali smo se toliko navikli na diktature da više tu nenormalnost i ne primećujemo kuvaju nas toksični lebičarski dušebrižnici kao žabu, lagano, i pretvaraju u podanike metodom salame.
     (EU Citizen, 16. maj 2019 12:48)

    # Link komentara

  16. Zivim u UK već 5 godina i zna se ko gleda Jeremy Kyle show... To je nešto što i ne smeš javno da kazes da se ne izblamiras. Porodice koje žive na socijali, zatucani i ne obrazovani. Na žalost kod nas si cool ako gledaš farmu. To je razlika.
     (somm, 16. maj 2019 12:35)

    # Link komentara

  17. Čisto zbog širih narodnih masa koje nisu upućene, moram reći da poligraf nije pouzdana metoda za utvrđivanje istine. Ovo se posebno odnosi na uređaje koji se baziraju na praćenju pulsa i disanja (neki noviji uređaji uzimaju i mnoštvo drugih parametara). Razlog zbog koga nije ova metoda pouzdana je taj što različita oboljenja i stanja organizma mogu znatno uticati na pouzdanost rezultata. Takođe i psihički status ispitanika takođe može dovesti u zabludu ,a nije retkost ni da problem nastane usled loše definisanog pitanja. Zbog svega navedenog ni u jednoj zemlji na svetu ova metoda nije prihvaćena kao dokaz na sudu.
    (bezbednosni analitičar A.K., 16. maj 2019 12:28)

    # Link komentara

  18. ITV je kanal za mase. "Jeremy Kyle Show" je nekih 14 godina bila emisija verbalnog iživljavanja na učesnicima niže srednje klase. Može da se nastavi, ali treba računati da će po jednom u 10 godina poneko i da se ubije od blama ili besa.
    (dzericak, 16. maj 2019 12:03)

    # Link komentara

  19. Pametnima dosta
     (frantic voša, 16. maj 2019 11:22)

    # Link komentara

  20. Jedna budala manje.
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 16. maj 2019 11:13)

    # Link komentara

  21. Dakle lik je varao potom lagao da nije varao. Ocajnicki pokusavao da opravda sebe i sacuva vezu i kad mu nije poslo za rukom iz ocaja se ubije. Zasto lazes da nisi varao? Zasto se prijavljujes u emisiju i pristajes na detektor lazi a svestan si da lazes? I na kraju nije kriv on, kriv je rijaliti. E pa nije, kriv je lazov a ne detektor lazi. Ne zamenjujte teze.
     (B91, 16. maj 2019 11:13)

    # Link komentara

  22. Znaš li kad će ovo da se desi u Srbiji? Da ukinu ogavni reality kojih je zaprljan skoro svaki kanal?
    "Televizije i produkcijske kuće su odgovorne za duševno zdravlje i mir gledalaca njihovih programa."
    Da pola nacije izvrši kolektivno samoubistvo, ne bi se uzbudili ni u milisekundi. Ali da li će On u "večnom realitiju" u pola 8 da otvori misterioznu fabriku i koju, ili ko će koga u "kući strave" i da li će deda da se potrese što nema ko nije ljubav njegovog života... Ipak je duševno zdravlje i mir vrlo rastegljiv pojam u Srbiji.
     (Da, 16. maj 2019 11:11)

    # Link komentara

  23. Ovo je tip emisija za pritupaste budaletine... Samo imbecil ne vidi da je ovaj show unapred režiran ... Samoubistvo nema veze sa emisijom... Potpisujem...
     (Saul Goodman, 16. maj 2019 10:58)

    # Link komentara

  24. Bukvalno svako ko učestvuje u ovakvim emisijama je za psihijatrijsko posmatranje. SVAKO. BUKVALNO.
    (Dule Astro, 16. maj 2019 10:57)

    # Link komentara

  25. Uništilo mu život to što je dobrovoljno išao na poligraf, pred milionskom publikom, i svesno lagao o nekoj svojoj nepodopštini???

    Da se razumemo - ja prezirem rijaliti emistije i smatram da to treba zabraniti, jer je reč o najprizemnijem mogućem programu, koji ne može ništa dobro da ponudi gledaocima. Ali ukidanje zbog ovoga je jednostavno lažni moral. Ili što bi rekli moral nemorala - kao onaj vic o ženi koja je nacrtala brkove i otišla na posao, a onda su joj koleginice sa nacrtanim obrvama rekle da nije normalna.

    Da li bi ovaj šou bio ukinut da je njegova devojka na drugi način saznala da je varao, pa se on i tada ubio?
     (ja, 16. maj 2019 10:28)

    # Link komentara

  26. A najjace je to sto mnogi ovde misle da je rialiti nas proizvod
     (grejpi, 16. maj 2019 10:25)

    # Link komentara

  27. Dajte narodu hleba i igara...
     (Cica D., 16. maj 2019 10:23)

    # Link komentara

  28. Play stupid games, win stupid prizes
    (Interstellar, 16. maj 2019 10:21)

    # Link komentara

  29. Dajte to u Srbiju, ovde su sve gadosti u rijalitijima dozvoljene i čak poželjne. I to za sve uzraste, pošto RRA "nije nadležna".
    (Povratak u zemlju OZ, 16. maj 2019 10:18)

    # Link komentara

  30. "Televizije i produkcijske kuće su odgovorne za duševno zdravlje i mir gledalaca njihovih programa." Ovo treba zakačiti na čelo ovima iz Pinka, ekserom.
     (Liga Šampiona, 16. maj 2019 10:17)

    # Link komentara

  31. Kako reaguju vlasti normalne zemlje: "Televizije i produkcijske kuće su odgovorne za duševno zdravlje i mir gledalaca njihovih programa." U rijaliti Srbije, ministar digne glas protiv ovakvog programa, spusti ga vlastita premijerka i svi ostali koji imaju interes da se rijaliti smece emituje i dalje. Ee, daleko smo mi od civilizacije u ovom trenutku.
    (putnik, 16. maj 2019 10:08)

    # Link komentara

  32. Slazem se da televizije imaju određenu vrstu obaveze prema gledaocima, da ib zaštite. Ali ovi ljudi su se SAMI PRIJAVILI za ovu emisiju! Prošli su već ta pitanja!
    I sad je emisija kriva?!
     (Neutralni posmatrac, 16. maj 2019 10:04)

    # Link komentara

  33. Bolid...zasto gostuje ako vec ima nesto sto krije, sto bi moglo da izazove probleme?
     (mich, 16. maj 2019 09:58)

    # Link komentara

  34. Kod nas toga nema.Nasim je čast da učestvuju u reality programima!
    (Bruce Springsteen, 16. maj 2019 09:57)

    # Link komentara

  35. "Televizije i produkcijske kuće su odgovorne za duševno zdravlje i mir gledalaca njihovih programa."
    Mitrovicu, citas li?
     (torpedo, 16. maj 2019 09:51)

    # Link komentara

  36. Ja bih joj odgovorio: "Draga, ja sam spreman da se ubijem zbog tebe, jer sam pao poligraf vernosti...
    Ali, čim ga ti prođeš".
     (Mediocritical, 16. maj 2019 09:50)

    # Link komentara

  37. Treba staviti producenta i voditelja emisije na poligraf...
     (Ahtung, 16. maj 2019 09:49)

    # Link komentara

  38. Jao nemojte samo Zeljko Mitrovic da cuje za ovaj koncept emisije!
    (Citizen X, 16. maj 2019 09:44)

    # Link komentara

  39. Parovi i zadrugo, sta cekate ???
     (SACZ, 16. maj 2019 09:38)

    # Link komentara

  40. Podstrekivanje na ubistvo/samoubistvo.
     (Smuleco, 16. maj 2019 09:36)

    # Link komentara