- Komentari -

Misterija duga 130 godina, konačno rešena: Otkriveno ko je bio Džek Trbosek

Identitet serijskog ubice koji je sejao smrt pre više od 130 godina u Londonu konačno je otkriven. Džek Trbosek ubijao je ljude pre gotovo vek i po, a tek nedavno je DNK analizom uzorka krvi, koji je uzet sa šala jedne od Trbosekovih žrtava Katarine Edous, otkriven njegov identitet.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Molim sve komentatore kojima smeta pominjanje Rusa i Rusije u negativnom kontekstu u ovom tekstu da makar povrsno prouce istoriju Poljske i obrate paznju na period u kojem je "ubica" rodjen i kad je emigrirao. Ko poznaje bar jednog Poljaka zna koliki animozitet Poljaci gaje prema Rusiji.
    (Flying Dutchman, 19. mart 2019 16:11)

    Технички гледано, Пољаци су први почели.
     (Јабучило, 21. mart 2019 13:03)

    # Link komentara

  2. @Makroekonomista 
    Da, ruskog uticaja. Prouci istoriju. Rusija je konstantno napadala Poljsku i prakticno sve drzave centralne Evrope sireci svoj imperijalizam.
    (Joc@, 19. mart 2019 15:18)

    Хајде поново прочитај историју, па види део о Пољско-литванској Унији.
     (Јабучило, 21. mart 2019 13:01)

    # Link komentara

  3. Hahaha...
    I kod nas se sude živi oko medje dvadesetak i vise godina.
    (dara, 20. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  4. @ Joc@,

    Rusija vekovima napadala Ukrajinu? Rusija je nastala iz Ukrajine, to je KiM za Ruse. A to sto su vekovni napadi Poljske na Rusiju i porobljavanje i pokatolicavanje teritorije Ukrajine ostavili trag koji danas vidimo je druga stvar.
    (Vladimir, 20. mart 2019 11:52)

    # Link komentara

  5. Ma dajte kao da su oni znali tada sta je dnk i da im treba uzorak.
    (jovan, 20. mart 2019 11:04)

    # Link komentara

  6. Covek je umro 24. marta 1919. godine, a ne 8 godina nakon 1891! Dakle, dolazi 100godisnjica, i iz tog razloga je ova vest aktuelna. Inace DNK je analiziran jos pre nekoliko godina...
    (clips, 20. mart 2019 01:45)

    # Link komentara

  7. @artiljerac
    Sta pricas ti? Znaci, samo si potvrdio da je Rusija okupirala Poljsku. Sta to tebi znaci sto je zajedno sa Pruskom i Austrijom!? Ne vazi se ako nije sama? Tako je i 1939 ZAJEDNO sa Hitlerom rasparcala Poljsku, u svom dobrom starom okupatorskom stilu. I nemoj da se pravis pametan tu, zna se ko je okupirao pola Evrope, idi pogledaj kartu sveta i Evrope od pre 200, 100 i od pre 30 godina. Pola evropskog kontinenta nalazi se u sastavu Rusije, vekovima je napadala Poljake, Ukrajince i ostale. Cesi su pobegli u Austorugarsku da bi se spasli od ruskih okupatora.
    Nista o istoriji ne znas, kao da si kod Staljina polagao. Sramota, mator covek a ne zna osnovne cinjenice.
    (Joc@, 19. mart 2019 22:42)

    # Link komentara

  8. Samo da nije princ od Velsa
     (zoki, 19. mart 2019 22:18)

    # Link komentara

  9. Opšte je poznato da su Rusi nepodnošljivi psihopatama svake vrste.
    (pa se presele, 19. mart 2019 22:02)

    # Link komentara

  10. lako je naci džeka posle 130 godina, ajd da vas vidim da otkrijete fantome iz sava male.
     (Vuk, 19. mart 2019 20:33)

    # Link komentara

  11. Od kako znam za sebe uvek mi se po glavi motala misao o tome kako je "Džek Trbosek" ubijao žene po Londonu i za ta dela ostao nekažnjen!
    Kao klinca su me učili kako pravda uvek pobeđuje, pa mi je priča oko Trboseka uvek bila nekako fascinantna!
    Čovek šetao po gradu, birao žrtve i na kraju ih ubijao a umro je slobodan i prirodnom smrću.
    Nisam iskreno znao da su imali osumnjičenog u to vreme, mislio sam da policija nije imala baš nikakve dokaze koji bi uperili prstom u nekog.
    Sad kad sam pročitao ovaj tekst, vidim da i nije bio baš neki "vrsni" ubica, tj, kad bi se danas pojavio, u našem vremenu, bio bi indetifikovan za sat vremena!
    Poenta:Pravda je spora ali dostižna, samo posle skoro 200 godina!
     (Mister No, 19. mart 2019 19:15)

    # Link komentara

  12. A da nije pomenut ruski uticaj u Poljskoj, ovde ne bi bilo ni 5 komentara. Ovako se digla rusofilska kuka i motika da dokaže zavere zlih Engleza protiv pravoslavlja. Najzatucaniji smo narod na kugli zemaljskoj.
    (Đuveč umesto mozga, 19. mart 2019 19:03)

    # Link komentara

  13. Jadni Poljaci sta ce sada...kakva mrlja na Poljake auuu, sto bi rekli ovde neki dusebriznici...
     (mich, 19. mart 2019 18:59)

    # Link komentara

  14. Ovi samo hoce da pridobiju medijsku paznju. Cuj imaju DNK uzorak lika koji je umro pre 100 godina. I na njegovom rodjenom salu njegova krv. Berberina koji je svakodnevno na poslu vitlao britvom i makazama. U mo's misliti, otkud to? Istu tezinu ovaj nazovi dokaz ima kao i izjava "mora da je on, vidi mu frizure".
    (Bata Sale, 19. mart 2019 15:48)

    Ono kad komentarišeš tekst koji nisi ni pročitao. Lepo se kaže da je šal pripadao jednoj od žrtava (Ketrin Edouz) a ne Eronu Kozminskom. Dakle, koja je verovatnoća da se na šalu prostitutke nađe krv čoveka koji se i u ono vreme, kada nije bilo DNK analize, vodio kao glavni osumnjičeni?

    Ovo u vezi zataškavanja zločina od strane britanske krune je više popularna teorija koja je bila tema filmova (From Hell) sa Džonijem Depom kao i one serije iz 1988. sa Majkl Kejnom (Jack The Ripper) nego što ima veze sa istinom.
    (What are the odds?, 19. mart 2019 18:53)

    # Link komentara

  15. @Flying Dutchman,
    Naravno, posle vekova poljskog izivljavanja nad Rusima i Rusijom, Rusi su uspeli jednom da pobede Poljake ali tako da su im razmontirali kraljevinu za sva vremena i od jedne od najjačih evropskih zemalja napravili prigradsko naselje.
    Tako i treba, da nikad vise ne pomisle da mogu da izigravaju neki faktor.
    Ti mora da mnogo boli, mogu da se zagrle sa Austrijancima i zajedno evociraju uspomene.
    (Vlada, 19. mart 2019 18:51)

    # Link komentara

  16. @Flying Dutchman,
    Naravno, posle vekova poljskog izivljavanja nad Rusima i Rusijom, Rusi su uspeli jednom da pobede Poljake ali tako da su im razmontirali kraljevinu za sva vremena i od jedne od najjačih evropskih zemalja napravili prigradsko naselje.
    Tako i treba, da nikad vise ne pomisle da mogu da izigravaju neki faktor.
    Ti mora da mnogo boli, mogu da se zagrle sa Austrijancima i zajedno evociraju uspomene.
    (Vlada, 19. mart 2019 18:38)

    # Link komentara

  17. zasto bi 1800 i neke poljski brica bezao od rusa iz poljske ...koja smisljena pakost, ako je i bezao to je bilo zbog poljaka a policija nije smela da optuzi jevrejina zbog moguceg pogroma, osvete, nereda...
     (gagi, 19. mart 2019 18:26)

    # Link komentara

  18. Ја сам већ помислио да су Јеремић, Ђилас или Шолак.
     (Папи, 19. mart 2019 18:20)

    # Link komentara

  19. Bilo je to neko jednostavnije i prisnije vreme, kada su se znale prave vrednosti i cenila ljudska prisnost. Jack, RIP.
    (jednostavno, 19. mart 2019 18:13)

    # Link komentara

  20. @ joc@ Проучи ТИ историју.Русија је ЗАЈЕДНО са Пруском и Аустријом поделила
    Пољску 1793.Остале земље Централне Европе су биле у саставу Аустрије,од 1848,
    Аустроугарске.Чехословачка,Мађарска,пола Украјине,делови Румуније.Седи 1,јави се у августу.
    (артиљерац, 19. mart 2019 18:12)

    # Link komentara

  21. (Vladimir Rolovic, 19. mart 2019 12:41 

    Jos 1888. su mu uzeli bris za DNK analizu :D 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vojvodjanin, 19. mart 2019 13:31) 

    Uzorak se poklapa sa danasnjim zivim potomcima osumnjecenog. Samo malo ukljucite mozak.
    (Ivan, 19. mart 2019 16:38)

    Danas postoje zivi potomci osumnjicenog, tj. zar je uopste imao potomaka?
     (petar, 19. mart 2019 17:42)

    # Link komentara

  22. Koliko smo mi ljudi postali losiji

    Nekada je 5 ubijenih zena bilo smak sveta i ceo svet je znao za taj slucaj

    Nekad potone Titanik i od toga naprave ep tragediju svetskih razmera

    Danas neko ubije 30 ljudi to je vest jedan mozda dva dana

    Danas potone brod sa 700 emigranata to UPSTE I NIJE VEST

    Ubila nas brzina informacija i ove instant vesti samo trazimo nove i nove vesti sve dosadi za 45min

    Uzasni smo postali I SEBE NABRAJAM U ISTE
     (Dule, 19. mart 2019 17:40)

    # Link komentara

  23. sada ce vrlo brzo da kazu i koje je krvne grupe bio Sherlock Holms iako je to izmisljena licnost.

    VOle to oni malo da lazu. Samo za to njihovo malo nekima je to mnogo.
    (Srki, 19. mart 2019 17:24)

    # Link komentara

  24. Ja mislim da su Rusi naterali Adama da uzme jabuku.
    (Nije Eva, 19. mart 2019 17:23)

    # Link komentara

  25. Biznismen kupio šal....
     (ljilja, 19. mart 2019 17:14)

    # Link komentara

  26. Da li su ga već uhapsili? ;-)
     (Neksi, 19. mart 2019 16:57)

    # Link komentara

  27. Ma, nema veze, i nasa policija, isto tako, resava slucajeve stare dvadeset godina (malo sutra).
    (Aster Blistok, 19. mart 2019 16:29)

    Postalo je moderno da se slučaj reši kad krivac umre.
     (KPJ SFRJ, 19. mart 2019 16:53)

    # Link komentara

  28. "Kosminski je bio poljski jevrejski imigrant koji se iselio u Englesku nakon što je osetio da u svojoj zemlji ne može više da živi zbog ruskog uticaja koji se širio, prenosi Independent."

    Ovo kao Englezi sa naručili dnk da bi još nešto negativno napisali o Rusiji. Ne propuštaju nijednu priliku. Rusija kriva što Trbosek došao u London. He, he.
     (Goran, 19. mart 2019 16:46)

    # Link komentara

  29. Dnk analiza je urađena još 2014.pa ne znam odakle pisanje o tome sada. DNK je prepoznat jer ja Aron Kosminski već bio osumnjičen. Pa se dnk sa šala poredila sa njegovim dnk. Poklopilo se. S tim što se pominje da je on bio trgovac pamukom pa ne znam odakle je sada berberin.
    (Prof., 19. mart 2019 16:46)

    # Link komentara

  30. (Vladimir Rolovic, 19. mart 2019 12:41

    Jos 1888. su mu uzeli bris za DNK analizu :D
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vojvodjanin, 19. mart 2019 13:31)

    Uzorak se poklapa sa danasnjim zivim potomcima osumnjecenog. Samo malo ukljucite mozak.
    (Ivan, 19. mart 2019 16:38)

    # Link komentara

  31. Ali sa cim su uporedili uzorak sa sala, odnosno odakle im Dnk tog lika?
    (jovan, 19. mart 2019 16:33)

    # Link komentara

  32. Nije ovaj aškenaz utekao iz Poljske zbog Rusije nego zbog Poljaka a i zbog para.
    (procenitelj, 19. mart 2019 16:29)

    # Link komentara

  33. Ma, nema veze, i nasa policija, isto tako, resava slucajeve stare dvadeset godina (malo sutra).
    (Aster Blistok, 19. mart 2019 16:29)

    # Link komentara

  34. Jos samo da se potvrdi da je slusao nasu izvornu narodnu muziku i to je to.
    (Mister Cho, 19. mart 2019 16:22)

    # Link komentara

  35. Taj je bukvalno danju brica a noću ubica!
     (Vuk iz Pančeva., 19. mart 2019 16:19)

    # Link komentara

  36. Molim sve komentatore kojima smeta pominjanje Rusa i Rusije u negativnom kontekstu u ovom tekstu da makar povrsno prouce istoriju Poljske i obrate paznju na period u kojem je "ubica" rodjen i kad je emigrirao. Ko poznaje bar jednog Poljaka zna koliki animozitet Poljaci gaje prema Rusiji.
    (Flying Dutchman, 19. mart 2019 16:11)

    # Link komentara

  37. glupost ako neko zna onda su to ljudi sa engleskog dvora jer mnogo stvari govore da je CEO ovaj slucaj veoma povezan sa jednim od sinova eng kraljice viktorije I njegove veze sa jednom od ubijenih prostitutki naravno prljavi posao su odradili ljudi od najveceg piverenja ova verzija sa poljakom nije Nova I isfabrikovana je pre sto godina
     (dejan, 19. mart 2019 16:06)

    # Link komentara

  38. Значи Руси су криви за све?;)
    (UF-сами против свих!, 19. mart 2019 16:05)

    # Link komentara

  39. Sta ti je sistem, u 21. veku nasli ubicu iz 19 veka, a kod nas ne mogu da nadju pocinioca ubistva pevacice iz 21. veka.
    (asd, 19. mart 2019 16:02)

    # Link komentara

  40. Zna se odavno da je bio dvorski lekar (ili vise njih) i da je ubijao prostitutke po nalogu tajne sluzbe da bi zataskao nedolicna svrljanja jednog od princeva. I da je namerno namesteno da izgledaju kao ubistva nekog manijaka, zato je i bio potreban lekar koji poznaje anatomiju kako bi ubijao brzo i znao kako da iskasapi jadnu zenu. Jedna prostitutka je pokusala da uceni dvor, da ce otici novinarima i napraviti skandal u vezi princa, nisu znali tacno koja, pa su krenuli redom sve koje su bile sa njim i one kojima su mozda ispricale sa kim su bile. Zato nikada slucaj nije ni resen i zataskano je. U kom univerzumu bi jedan brica imigrant iz nize klase mogao da hirurski precizno zenama vadi organe velikom brzinom, pre nego sto bilo ko bilo sta cuje ili vidi?

    Ovi samo hoce da pridobiju medijsku paznju. Cuj imaju DNK uzorak lika koji je umro pre 100 godina. I na njegovom rodjenom salu njegova krv. Berberina koji je svakodnevno na poslu vitlao britvom i makazama. U mo's misliti, otkud to? Istu tezinu ovaj nazovi dokaz ima kao i izjava "mora da je on, vidi mu frizure".
    (Bata Sale, 19. mart 2019 15:48)

    # Link komentara

  41. Pa nego sta, Jevrejin. Doslo je vreme da se skrene paznja sa Brexita. Politicka farsa. E Englezi, ko vas ne zna. Znamo kako su oni vrsljali po Bliskom Istoku. Izgleda da je duh ponovo pusten iz boce. Malo muslimani, malo Jevreji, malo balkanska plemena. Manipulacija narodima je omiljena igra velikih. Deli, pa vladaj.
    (Zagor, 19. mart 2019 12:39)

    --

    E vala, svaka ti je na mestu!
    (DEDA CVETKO, 19. mart 2019 15:47)

    # Link komentara

  42. Berberin izvrsio hiruski precizna odsecanja tela? Tesko. Moze biti samo neki lekar. Ako je uopste i postojao Dzek ...
     (Oliver Kosta, 19. mart 2019 15:35)

    # Link komentara

  43. Важно је да је Пољски јеврејин, који је побегао од Руског утицаја. ;))
     (МАЛИ ЧОВЕК, 19. mart 2019 15:34)

    # Link komentara

  44. Laž!
     (Sirmium, 19. mart 2019 15:29)

    # Link komentara

  45. @Vladimir Rolovic
    Nigde nisam pročitao da su krv sa šala uporedili sa njegovom krvi, već sa njegovom DNK. Materijal za analizu DNK su mogli da dobiju iz više izvora (ostaci kose, iz zuba ili iz koštane srži), ukoliko se zna gde je sahranjen.
    (Blackman, 19. mart 2019 15:18)

    # Link komentara

  46. @Makroekonomista
    Da, ruskog uticaja. Prouci istoriju. Rusija je konstantno napadala Poljsku i prakticno sve drzave centralne Evrope sireci svoj imperijalizam.
    (Joc@, 19. mart 2019 15:18)

    # Link komentara

  47. Zaista ne cudi, Aaron Kosminsky je lazni Jevrejin iz Poljske, dakle Hazar, dovoljno je pogledati sta njegov soj trenutno radi na Bliskom istoku i sve postaje jos jasnije
    (konvertiti su uvek najgori ljudi, 19. mart 2019 15:13)

    # Link komentara

  48. @Vladimir
    Vazno je nama Srbima da imamo tebe prepametnog.
     (POPE, 19. mart 2019 15:07)

    # Link komentara

  49. Kupac sala je bio covek koji je zeleo da napise knjigu o identitetu Dzeka Trboseka i koji je sal predao dvojici biologa - forenzicara na ispitivanje. Svileni sal je bio nadjen na mestu ubistva jedne od zena i nosio je DNK tragove, krvi i sperme, koji su tokom nekoliko godina pojacani i analizirani. Analizirana je mitohondrijska DNK koja se nasledjuje preko zenskih predaka i uporedjena sa DNK tragovima potomaka zrtve, i potomaka sestre Arona Kosminskog. Autori smatraju da je nadjena skoro potpuna podudarnost, mada ima kritika na nacin prezentacije rezultata kao nedovoljno detaljnih za naucnu zajednicu, na sta autori odgovaraju da zakon o privatnosti im ne dozvoljava da objave DNK profile zivih potomaka koji su ucestvovali u analizi. Druga zamerka je na racun iskljucivo mtDNA analize, za koju kazu da pre pomaze u iskljucivanju pocinioca zlocina iz liste mogucih. Treca zamerka je da se nije rukovalo sa salom kao osetljivim dokaznim materijalom.
    Kao dopunsku informaciju iz DNK analize autori su nasli da je pocinilac imao smedju kosu i smedje oci sto se poklapa sa izjavama svedoka.
    (BSN, 19. mart 2019 14:54)

    # Link komentara

  50. A šta se dešava ako je neko ubio 9 ljudi, a desetog čoveka ubije neko ko samo kopira pravog ubicu? I uhvate tog nekog i onda je kao on Dzek...?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cxevu94, 19. mart 2019 14:14)

    A sta ako je devetog ubio taj sto kopira, a desetog neko ko kopira ovog sto je kopirao, a jedanaestog nikada i ne nadju?!
    Jako bitno pitanje, onako bas srpsko, molim vas da mi objavite komentar.
    (Srbin bi i tocak pokvario, 19. mart 2019 14:50)

    # Link komentara

  51. znači konačno je dolijao, sad će da odgovara za sve!
    (teta lija, 19. mart 2019 14:48)

    # Link komentara

  52. Rusofobija, bolest najbolnija :)
     (my way, 19. mart 2019 14:41)

    # Link komentara

  53. @1914
    kazes nisu Englezi Srbi pa da im rijaliti programom skrenes paznju....pa u Britaniji preko 30% gleda non stop rijaliti OSTRVO .....zuta stampa je kod njih nastala i dan danas je najprodavanija....mozes Engleze da hvalis nekome ko ih ne poznaje ali sam sticajem prilika tamo proveo 7 godina i znam kakvog su generalno mentalnog sklopa.
     (Markonionio, 19. mart 2019 14:37)

    # Link komentara

  54. Najjace sto se ljudi loze na ovu pricu o Trboseku.Takvih ubistava svuda bilo i bice.E sad posto se desilo u Engleskoj,nastala je fama.Oni imaju najvecu moc marketinga i guraju sve to u filmove a narodu samo leba i igara treba.Sve uce iz filmova,od istorije pa na dalje.Kod naseg naroda glavne istorijske cinjenice se iz filma izvlace.Tako i ovaj Trbosek,te ubijali masoni,te kraljevska porodica itd. i uvek brdo komentara opsednutih fanova sa svojim "cinjenicama" .Kako je lako kreirati ljudima misljenje i sta ce ih zanimati.To se jasno oslikava u muzici,rijalitijima,glumi itd.Niko nema svoje pravo misljenje,sve je kreirano od raznih menadzera i sponzora.Kao ja kad sam bio klinac pa sednem u kafic sa caletom.Pita me sta cu a ja kazem kolu.Jesnostavno mi isprali mozak reklamom.E tako i ovo sve sto sam redom naveo
    (Markos, 19. mart 2019 14:14)

    # Link komentara

  55. A šta se dešava ako je neko ubio 9 ljudi, a desetog čoveka ubije neko ko samo kopira pravog ubicu? I uhvate tog nekog i onda je kao on Dzek...?
     (Cxevu94, 19. mart 2019 14:14)

    # Link komentara

  56. Pa nego sta,Jevrejin.Doslo je vreme da se skrene paznja sa Brexita. Politicka farsa.E Englezi,ko vas ne zna.Znamo kako su oni vrsljali po Bliskom Istoku. Izgleda da je duh ponovo pusten iz boce.Malo muslimani, malo Jevreji,malo balkanska plemena.Manipulacija narodima je omiljena igra velikih. Deli,pa vladaj.
    (Zagor, 19. mart 2019 12:39)
    Blago tebi i većini ovih dole dežurnih proruskih botova.Vešću o Džeku Trboseku će da skrenu pažnju sa Brexita?!?!Pa nisu Englezi Srbi da im Farmom i Pinkom skreneš pažnju sa najbitnijih pitanja...
    (1914, 19. mart 2019 14:12)

    # Link komentara

  57. Zasto ne reaguje ministarstvo pravde Srbije????!??Ova vlast resava sva svetska pitanja,ovo bi za njih bio reseno kao partija saha.....
     (Milos, 19. mart 2019 14:00)

    # Link komentara

  58. 20 komentara od kojih svaki odrazava psihičko stanje cele nacije... procitaš ih i jasno ti bude i ko je predsednik i kolike su plate i koliki je standard, obrazovanje i stanje svesti većine - sve
    (Vladimir, 19. mart 2019 13:39)

    # Link komentara

  59. (Vladimir Rolovic, 19. mart 2019 12:41

    Jos 1888. su mu uzeli bris za DNK analizu :D
     (vojvodjanin, 19. mart 2019 13:31)

    # Link komentara

  60. Počinilac se baš potresao.
     (Pera Ždera, 19. mart 2019 13:31)

    # Link komentara

  61. Konačno rešenje do narednog meseca.
     (bobo mk, 19. mart 2019 13:23)

    # Link komentara

  62. Naravno da nije on ubica.
    (Badji, 19. mart 2019 13:23)

    # Link komentara

  63. Upitno je i psihicko stanje biznismena koji je kupio sal.
     (Olja, 19. mart 2019 13:23)

    # Link komentara

  64. Zasto bi bilo kome normalnom trebao sal potencijalnog ubice od pre 100 godina?
    Verovatno je taj novac zaradio posteno pa nije znao sta ce sa njim.
     (Jelena, 19. mart 2019 13:20)

    # Link komentara

  65. Ruskog uticaja?
    (Makroekonomista, 19. mart 2019 13:15)

    # Link komentara

  66. Eto, jeR sad vidite kakvi su ljudi rusofobi? :D
    (vatHr, 19. mart 2019 13:03)

    # Link komentara

  67. Bolest, sad će im Rusi biti krivi i za ovo.
     (ID, 19. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  68. yes,dzek samosek?
    (dva zeca,tri zeca, 19. mart 2019 12:48)

    # Link komentara

  69. Krv sa šala je dokaz a gde su našli kontrolni uzorak krvi? Krvi od berberina.
    (Vladimir Rolovic, 19. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  70. Uf, dobro je da nije srbin inace slede nam sankcije pa bombardovanje
     (Sasa, 19. mart 2019 12:41)

    # Link komentara

  71. Pa nego sta, Jevrejin. Doslo je vreme da se skrene paznja sa Brexita. Politicka farsa. E Englezi, ko vas ne zna. Znamo kako su oni vrsljali po Bliskom Istoku. Izgleda da je duh ponovo pusten iz boce. Malo muslimani, malo Jevreji, malo balkanska plemena. Manipulacija narodima je omiljena igra velikih. Deli, pa vladaj.
    (Zagor, 19. mart 2019 12:39)

    # Link komentara

  72. pogledati film "from hell" sa Deppom....
     (mlata, 19. mart 2019 12:33)

    # Link komentara

  73. Dnevnik Džeka Trboseka, je dokazano autentičan i pripadao je trgovcu pamuka.
     (Mediocritical, 19. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  74. Eto ne može to bez jevreja i rusa.
     (XXL, 19. mart 2019 12:25)

    # Link komentara