Subota, 23.02.2019.

21:45

Naučnici došli do važnog otkrića o dinosaurusima

Izvor: Hina, N1

Nauènici došli do važnog otkriæa o dinosaurusima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

brm

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli, ali da im je broj drastično smanjen prvo usled katastrofa, a kasnije su ih i ljudi ubijali. Sada se nekolicina krije u dubinama okeana ili skriveni od ljudskog oka na različitim mestima. Sveti Đorđe je ubio aždahu a ne krokodila.
(Gloria Borger, 23. februar 2019 22:49)

Nisu izmrli, a nisu ih ni ljudi istrebljivali. Ptice su danas direktni potomci dinosaurusa. Kad vidiš kokošku, možeš da kažeš da si video dinosaurusa. :)

BSN

pre 5 godina

@Shamgar

Poistovecenje dinosaura sa mitskim bicima zmajevima i azdahama je kreacionisticka proizvoljnost. Nauka nije nasla nijedan ostatak dinosaura velicine T. Rexa sa aparatom za bljuvanje vatre i krilima za letenje koja bi mogla da dignu telesinu od 10 tona u vazduh. Da ne spominjemo sedam glava.
Rec "zmaj" se javlja u Bibliji ali to zavisi od prevoda sa hebrejskog. Cesto se misli na nedefinisana stvorenja iz pustinje ili zmije. Izliv ludila Jovana sa Patmosa, koji zovemo Apokalipsa, nije nikako pouzdan izvor. Sveti Georgije nije biblijska licnost, on je bio vojnik iz rimskog doba (kraj 3. veka), a legenda o ubijanju azdaje nije starija od 10. stoleca, dok ranije verzije prikazuju ubijanje zmije ili divljeg vepra. Marduk ubija boginju haosa Tiamat, iz cijeg tela nastaju nebo, zemlja, izvori Tigra i Eufrata i Mlecni put. Tesko da bi to nastalo od dinosaura.

Radivoje Rokvić

pre 5 godina

Za one koji su propustili da pročitaju komentar:
"Гледам коментаре и размишљам... Нема горег од задрте незналице. Сумња је здрава ствар, али претерана сумња је душевно обољење. Сви смо свесни да је историја (укључујући и археологију) спекулативна наука, суштински реконструкција прошлости на основу нађених доказа из разних извора. Њохово повезивање је ствар логичког размишљања. Могућа су, наравно, разна тумачења, а што се иде даље у прошлост, вероватноћа грешке због мањка доказа је већа. Све је то тачно. Ипак, неспорно је да диносауруси јесу постојали, да са великом сигурношћу може да се каже да су данашње птице њихови наследници итд. Не постоји доказана непрекинута развојна линија за све врсте, али за велики број врста постоји. Уосталом, и Мендељејев је представио систем елемената немајући откривене све касније елементе. Такође, нови налази увек употпуњују (понекад и мењају важећу слику о прошлости). Зато добар историчар увек преиспитује.

Дужина трајања историје је, пак, занимљива тема. Научници воле да налазе датирају што раније (у оквиру могућег периода), јер им је онда и налаз вреднији. У том смислу може да се говори о проблемима дубоке древности (на нивоу да ли је нешто старо 300 милиона или 260 милиона година и слично). Али је поприлична бесмислица тврдити да је свет стар тек неколико хиљада година. Или да је раван."

Nostradamus

pre 5 godina

Nase "kafanske naucnike" niko ne moze da prevari, jer oni znaju da je laz prica o dinosurusima, ha, ha, ha. Njih niko na ovoj planeti ne moze da prevari, sem nasih politicara. Dakle, jasno je da naucnici lazu sa pronadjenim skeletima dinosa, ali meni nije jasno, ko od njih prvo zakopava te kosti tako duboko, da bi ih kasnije drugi pronasli?. Otkrice to nasi, kao sto su otkrili i da je Zemlja ravna ploca.

Sale

pre 5 godina

Neka mi neko pokaze gde je u bibliji zapisano da su dinosaursi postojali. Stari zavet novi zavet, nadjite mi dokaz.
(Zeus, 24. februar 2019 19:37)

Rec "Dinosaurus" je izmisljena tek 1841 a izmislio je Richard Oven, kojom logikom ti ocekujes da je nadjes u Bibliji? U Bibliji i u ostalim kulturama se spominju Zmajevi, u Bibliji se spominje 35 puta rec Zmaj, Sveti Georgije ubija azdahu primer, mozda si cuo. Posle potopa populacija ovih stvorenja je takoreci nestala.
Dinosaurusi su reptili a reptili slozices se zive i dan danas, u pretpotopnim uslovima koji njima klimatski odgovaraju bi bili daleko veci. Sad posto si neinformisan pocni da istrazujes u ostalim kulturama ova stvorenja, evo ti jos jedan primer a ima dosta. U Vavilonskoj kulturi na slici je prikazan njihov bog marduk sa zmajem, gde su ovi videli zmaja(disnosaurusa) pre kad su uspeli da ga urade na slici?
Takodje su pronadjeni fosilni ostatci stopala i dinosaurusa u istim slojevima, mozda zato sto su neki ziveli u vrema kad i ljudi, da ti ne crtam, ima tu jos mnogo mnogo za onoga koga to zanima. U mnogim kulturama pominju se ova stvorenja isto kao sto se u mnogim kulturama pominje i potop

sta

pre 5 godina

@Zeus
"Neka mi neko pokaze gde je u bibliji zapisano da su dinosaursi postojali. Stari zavet novi zavet, nadjite mi dokaz."

Cekaj, hoces li dokaz ili citat?

Srednji vek zauvek

pre 5 godina

Богохуљење кривоверника! Ментални блуд! У пакао с њима!
(Амфилохтије, 24. februar 2019 13:50)

Hriscabska ljubav. A otkud ti bas ta rec blud?
Pre ce biti da si trol

Trovach

pre 5 godina

@Pera Detlic 2... Moguce je da je bio lesinar, ali zbog njegove velicine mislim da je pre bio "reketas", tj. da je manjim predatorima dozvoljavao da love na njegovoj teritoriji, ali im je otimao deo plena koji nisu stigli pojesti. Po jos jednoj pretpostavci, laksi mladunci su gonili plen, dok su najstariji, kao najsnazniji, cekali u zasedi i vrsili egzekuciju.

neutralni felsh

pre 5 godina

@D 
"Kakvi blesavi krezubi komentiraju ovdje." 

Da li znas koliko kosta jedan zub ? ne oni iz kineske radnje za maskenbal ili nesto slicno, nego pravi. 400 Evra. Da li znas koliko covek ima zuba ? 32. Da li znas mnozenje, koliko je 400 Evra puta 32 ? 

U zemlji u kojoj ljudi rade za 300 Evra ! U zemlji gde, ako jednakijima ne platis neki novoizmisljeni porez na vreme, oni salju batinase da te isteraju na ulicu ! E pa, ako si i ti jedan od jednakijih, kezicu se, nije zabranjeno, ako te slucajno vidim na ulici. Povracaj slobodno !
(Kome se ne svidjam neka predje na drugu stranu ulice, 24. februar 2019 18:19)

laze te zubar zato sto glasas za vlast.

joj-joj

pre 5 godina

@ Zeus
ti si kriv, ti si zamalo unisto sav ljudski rod velikim potopom, da ne bese deukaliona, pire i njihove barke bog zna sta bi danas bilo ;)

Dr Laza K. Lazarevic

pre 5 godina

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka.
(deki185, 24. februar 2019 13:08) 

Da izbaci i citanje i pisanje i racun i da krene sam ispocetka? Da li si ti, o Genije, sam sebe naucio da citas i pises i onda nas gnjavis svojim mudrostima ovde?

Slaba vajda

pre 5 godina

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka. Ukljuci zdrav razum i logiku pa onda nadji literaturu i jednih i drugih pa sam donesi odluku u sta ćes da verujes.
(deki185, 24. februar 2019 13:08)

Ne ide tebi taj zdrav razum i logika

Kome se ne svidjam neka predje na drugu stranu ulice

pre 5 godina

@D
"Kakvi blesavi krezubi komentiraju ovdje."

Da li znas koliko kosta jedan zub ? ne oni iz kineske radnje za maskenbal ili nesto slicno, nego pravi. 400 Evra. Da li znas koliko covek ima zuba ? 32. Da li znas mnozenje, koliko je 400 Evra puta 32 ?
U zemlji u kojoj ljudi rade za 300 Evra ! U zemlji gde, ako jednakijima ne platis neki novoizmisljeni porez na vreme, oni salju batinase da te isteraju na ulicu ! E pa, ako si i ti jedan od jednakijih, kezicu se, nije zabranjeno, ako te slucajno vidim na ulici. Povracaj slobodno !

Јабучило

pre 5 godina

DINOSAURURSI SU PRECI DANASNJIH LJUDI!
(Bruce Springsteen, 23. februar 2019 22:02)

Не. Само енглеске краљице :)

demos

pre 5 godina

Kakvi tužni, tužni komentari. Presek društva u kom živimo...
(Maja, 24. februar 2019 08:14)

Da, potpuno ste u pravu. A najtužnije je kada počnemo da se hvalimo kako smo nadprosečno obrazovana nacija.

Baba Stanojka

pre 5 godina

Taj moderni T-Rex je zapravo mesanac obicnog tiranosaurusa i sarplaninca kojeg su srbi ukrstili ne bi li dobili vrsnog cuvara polja duvana! Naravno, glupost ziva... isto kao i ovaj tekst. Cuj 15 miliona godina vladali na zemlji... kako da ne.

srbivoje

pre 5 godina

@Queen Roger
Gde si ti video da je uklesani da ljudi love dinosauruse??? Ako to nadjes Nobelova nagrada ti sigurno sledi, plus ces biti veci i od Darvina u naucnim krugovima.
ps: mamuti nisu dinosaurusi ;)

deki185

pre 5 godina

Zasto ove i tekstove o svemiru komentarisu dezurne saljivdjije? Uvek se ponadam da cu procitati neki komentar poznavaoca teme i nesto novo nauciti, a ono uobicajene sale ili sto je jos gore uplitanje dnevne ovdasnje politike koja ama bas nikave veze s temom nema (Goca, 23. februar 2019 23:52)

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka. Ukljuci zdrav razum i logiku pa onda nadji literaturu i jednih i drugih pa sam donesi odluku u sta ćes da verujes.

BSN

pre 5 godina

A šta ako je mladunče??? Mnogo se frljaju bez ikakvih dokaza.... čiste spekulacije ....
(NixKO, 23. februar 2019 23:11)

A, ti mislis da naucnici ne znaju da razlikuju kosti odrasle jedinke od kostiju mladunceta? I da su recimo kosturi prapraljudi iz etiopskog kamenjara, visoki metar, bili ostaci dece savremenih ljudi? Komentari na vesti o evoluciji su strahota i talibanija.

Lars

pre 5 godina

@Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Na stranu to sto je teorija evolucje zakucana kao cinjenica, zanima me koji to dokazi zadovaljavaju Jerotija. Najljubaznije molim za odgovor.

E

pre 5 godina

U filmu "Park iz doba Jure" većina dinosaurusa je iz doba Krede.
(prof Zmiuga., 23. februar 2019 22:08)

Moras priznati da Dzurastik park zvuci bolje od Kredastik park.

Usamljeni vuk

pre 5 godina

@Jerotije
Dokaza ima bukbalno milion za evoluciju,toliko da je evolucija prihvacena kao aksiom i cinjenica ,ali dzabe kada je neko neuk i slep i pored milion dokaza nece ga nagovoriti da promeni mišljenje.

@NixKO
Determinacija starosti jedinke se odredjuje preko " linije rasta" na poprecnom preseku vertaebre .Tehnika koju paleonolozi odavno koriste. Tako da znamo da ovo nije mladunce .

xxx

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.
(Veliki gušter, nije nego, 23. februar 2019 21:56).

Troll...

Јабучило

pre 5 godina

Гледам коментаре и размишљам... Нема горег од задрте незналице. Сумња је здрава ствар, али претерана сумња је душевно обољење. Сви смо свесни да је историја (укључујући и археологију) спекулативна наука, суштински реконструкција прошлости на основу нађених доказа из разних извора. Њохово повезивање је ствар логичког размишљања. Могућа су, наравно, разна тумачења, а што се иде даље у прошлост, вероватноћа грешке због мањка доказа је већа. Све је то тачно. Ипак, неспорно је да диносауруси јесу постојали, да са великом сигурношћу може да се каже да су данашње птице њихови наследници итд. Не постоји доказана непрекинута развојна линија за све врсте, али за велики број врста постоји. Уосталом, и Мендељејев је представио систем елемената немајући откривене све касније елементе. Такође, нови налази увек употпуњују (понекад и мењају важећу слику о прошлости). Зато добар историчар увек преиспитује.

Дужина трајања историје је, пак, занимљива тема. Научници воле да налазе датирају што раније (у оквиру могућег периода), јер им је онда и налаз вреднији. У том смислу може да се говори о проблемима дубоке древности (на нивоу да ли је нешто старо 300 милиона или 260 милиона година и слично). Али је поприлична бесмислица тврдити да је свет стар тек неколико хиљада година. Или да је раван.

Keke

pre 5 godina

Hej, ujedinite se i zajedno dokažite i objavite to svoje otkriće da dinosaurusi nisu postojali, i da su svi dosadašnji dokazi nameštaljka i masonska zavera. Nađite nekog pismenog da vam sve to uobliči u jedan naučni rad. Nobelova nagrada ima i novčani deo, tako da vam se isplati.

objasnjenje za prosečnog Srbina

pre 5 godina

Kakve gluposti. Svet je star koliko i biblija (za neke koliko i vučić). Sve te fosile je postavio Đavo da kuša veru u Boga

Queen Roger

pre 5 godina

Najjače je kad lupe ove godine, našli jednu metodu kako da "otkriju" starost fosila i misle to je to, 100% tačno. Kakvih bre 96 miliona godina? Ima u pećinama, pećinski ljudi klesali kako love dinosaurse, baš su oni tada mogli da predpostave kako oni izgledaju. 96 miliona godina alooo.

wiener

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli

pa i nisu, eto ih kukuricu po selima svako jutro. Jes da nisu impresivni kao u filmovima ali im je gradja tela slična kao kod t-rexa.

neutralni felsh

pre 5 godina

Da nisu postojali.
(typo, 23. februar 2019 23:19)

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

smarate.

Radojle

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.
(Veliki gušter, nije nego, 23. februar 2019 21:56)

Zato je Bog i unistio dinosauruse. Ni oni nisu verovali u njega.

qwert

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji. (Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Tipicni komentari nas srba :D Sve kao znamo a ne znamo nista. Zapad daleko napredniji i pametniji u svemu.

stoper4

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Ono što nije predpostavka nego postoji i dokaz je da si ti nepismen

stefan cerak

pre 5 godina

Dok se ne pronadje nekakav video dokaz ranijih nestalih ljudskih civilizacija, necemo znati kako je svet izgledao. pretpostavke i verovatnoce su jedno, dokazi su drugo... ko zna sta je bilo pre 10.000 godina a ne milion....

aleksa

pre 5 godina

a komentatorima IQ -140
...
postoje dokazi, samo sto su uglavnom pretpostavke na osnovu predpostavki dovoljno da se pojavi novi "dokaz" i pobije sve predpostavke

RS

pre 5 godina

Imam utisak da je Bogu dosadilo da mu po ljubljenoj planeti vršljaju ta ružna zubata beslovesna stvorenja, pa je stoga na nju smestio ČOVEKA, ni manje ni više nego po obličju sopstvenom.

Cekaj, pa zar nije i njih prvo smestio na planetu, mozda je ON pre bio u njihovom obliku, nije ih valjda istrebio zato sto su zubata i ruzna... Ne razumem sad...

Goca

pre 5 godina

Zasto ove i tekstove o svemiru komentarisu dezurne saljivdjije? Uvek se ponadam da cu procitati neki komentar poznavaoca teme i nesto novo nauciti, a ono uobicajene sale ili sto je jos gore uplitanje dnevne ovdasnje politike koja ama bas nikave veze s temom nema

Jerotije

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.

Gloria Borger

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli, ali da im je broj drastično smanjen prvo usled katastrofa, a kasnije su ih i ljudi ubijali. Sada se nekolicina krije u dubinama okeana ili skriveni od ljudskog oka na različitim mestima. Sveti Đorđe je ubio aždahu a ne krokodila.

isous

pre 5 godina

Ej, 15 miliona godina!!! A homo—- tek par 10 ina ili 100 ina hiljada godina. I uskoro cemo se se unistiti. Znaci komotno je mogla vec da bude jedna ili dve jako napredne civilizacije koje su se mozda unistile. Npr Atlantida.

hrk

pre 5 godina

Čudesna je istorija živuljki na Zemlji. 70 MILIONA godina, pa pauza isto toliko, pa pojava modernog čoveka. Imam utisak da je Bogu dosadilo da mu po ljubljenoj planeti vršljaju ta ružna zubata beslovesna stvorenja, pa je stoga na nju smestio ČOVEKA, ni manje ni više nego po obličju sopstvenom. To se desilo pre samo tren, kada se posmatraju te STOTINE MILIONA godina. A vid' sad šta, već u narednom trenu, to stvorenje čovek samo što nije učinilo: svojim strašnim oružjima da sam sebe i sav živi svet slisti sa Zemlje.

Veliki gušter, nije nego

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.

isous

pre 5 godina

Ej, 15 miliona godina!!! A homo—- tek par 10 ina ili 100 ina hiljada godina. I uskoro cemo se se unistiti. Znaci komotno je mogla vec da bude jedna ili dve jako napredne civilizacije koje su se mozda unistile. Npr Atlantida.

hrk

pre 5 godina

Čudesna je istorija živuljki na Zemlji. 70 MILIONA godina, pa pauza isto toliko, pa pojava modernog čoveka. Imam utisak da je Bogu dosadilo da mu po ljubljenoj planeti vršljaju ta ružna zubata beslovesna stvorenja, pa je stoga na nju smestio ČOVEKA, ni manje ni više nego po obličju sopstvenom. To se desilo pre samo tren, kada se posmatraju te STOTINE MILIONA godina. A vid' sad šta, već u narednom trenu, to stvorenje čovek samo što nije učinilo: svojim strašnim oružjima da sam sebe i sav živi svet slisti sa Zemlje.

Jerotije

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.

Gloria Borger

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli, ali da im je broj drastično smanjen prvo usled katastrofa, a kasnije su ih i ljudi ubijali. Sada se nekolicina krije u dubinama okeana ili skriveni od ljudskog oka na različitim mestima. Sveti Đorđe je ubio aždahu a ne krokodila.

Veliki gušter, nije nego

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.

BSN

pre 5 godina

A šta ako je mladunče??? Mnogo se frljaju bez ikakvih dokaza.... čiste spekulacije ....
(NixKO, 23. februar 2019 23:11)

A, ti mislis da naucnici ne znaju da razlikuju kosti odrasle jedinke od kostiju mladunceta? I da su recimo kosturi prapraljudi iz etiopskog kamenjara, visoki metar, bili ostaci dece savremenih ljudi? Komentari na vesti o evoluciji su strahota i talibanija.

Јабучило

pre 5 godina

Гледам коментаре и размишљам... Нема горег од задрте незналице. Сумња је здрава ствар, али претерана сумња је душевно обољење. Сви смо свесни да је историја (укључујући и археологију) спекулативна наука, суштински реконструкција прошлости на основу нађених доказа из разних извора. Њохово повезивање је ствар логичког размишљања. Могућа су, наравно, разна тумачења, а што се иде даље у прошлост, вероватноћа грешке због мањка доказа је већа. Све је то тачно. Ипак, неспорно је да диносауруси јесу постојали, да са великом сигурношћу може да се каже да су данашње птице њихови наследници итд. Не постоји доказана непрекинута развојна линија за све врсте, али за велики број врста постоји. Уосталом, и Мендељејев је представио систем елемената немајући откривене све касније елементе. Такође, нови налази увек употпуњују (понекад и мењају важећу слику о прошлости). Зато добар историчар увек преиспитује.

Дужина трајања историје је, пак, занимљива тема. Научници воле да налазе датирају што раније (у оквиру могућег периода), јер им је онда и налаз вреднији. У том смислу може да се говори о проблемима дубоке древности (на нивоу да ли је нешто старо 300 милиона или 260 милиона година и слично). Али је поприлична бесмислица тврдити да је свет стар тек неколико хиљада година. Или да је раван.

wiener

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli

pa i nisu, eto ih kukuricu po selima svako jutro. Jes da nisu impresivni kao u filmovima ali im je gradja tela slična kao kod t-rexa.

srbivoje

pre 5 godina

@Queen Roger
Gde si ti video da je uklesani da ljudi love dinosauruse??? Ako to nadjes Nobelova nagrada ti sigurno sledi, plus ces biti veci i od Darvina u naucnim krugovima.
ps: mamuti nisu dinosaurusi ;)

Keke

pre 5 godina

Hej, ujedinite se i zajedno dokažite i objavite to svoje otkriće da dinosaurusi nisu postojali, i da su svi dosadašnji dokazi nameštaljka i masonska zavera. Nađite nekog pismenog da vam sve to uobliči u jedan naučni rad. Nobelova nagrada ima i novčani deo, tako da vam se isplati.

E

pre 5 godina

U filmu "Park iz doba Jure" većina dinosaurusa je iz doba Krede.
(prof Zmiuga., 23. februar 2019 22:08)

Moras priznati da Dzurastik park zvuci bolje od Kredastik park.

Lars

pre 5 godina

@Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Na stranu to sto je teorija evolucje zakucana kao cinjenica, zanima me koji to dokazi zadovaljavaju Jerotija. Najljubaznije molim za odgovor.

Radojle

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.
(Veliki gušter, nije nego, 23. februar 2019 21:56)

Zato je Bog i unistio dinosauruse. Ni oni nisu verovali u njega.

Usamljeni vuk

pre 5 godina

@Jerotije
Dokaza ima bukbalno milion za evoluciju,toliko da je evolucija prihvacena kao aksiom i cinjenica ,ali dzabe kada je neko neuk i slep i pored milion dokaza nece ga nagovoriti da promeni mišljenje.

@NixKO
Determinacija starosti jedinke se odredjuje preko " linije rasta" na poprecnom preseku vertaebre .Tehnika koju paleonolozi odavno koriste. Tako da znamo da ovo nije mladunce .

objasnjenje za prosečnog Srbina

pre 5 godina

Kakve gluposti. Svet je star koliko i biblija (za neke koliko i vučić). Sve te fosile je postavio Đavo da kuša veru u Boga

xxx

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.
(Veliki gušter, nije nego, 23. februar 2019 21:56).

Troll...

Goca

pre 5 godina

Zasto ove i tekstove o svemiru komentarisu dezurne saljivdjije? Uvek se ponadam da cu procitati neki komentar poznavaoca teme i nesto novo nauciti, a ono uobicajene sale ili sto je jos gore uplitanje dnevne ovdasnje politike koja ama bas nikave veze s temom nema

demos

pre 5 godina

Kakvi tužni, tužni komentari. Presek društva u kom živimo...
(Maja, 24. februar 2019 08:14)

Da, potpuno ste u pravu. A najtužnije je kada počnemo da se hvalimo kako smo nadprosečno obrazovana nacija.

qwert

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji. (Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Tipicni komentari nas srba :D Sve kao znamo a ne znamo nista. Zapad daleko napredniji i pametniji u svemu.

deki185

pre 5 godina

Zasto ove i tekstove o svemiru komentarisu dezurne saljivdjije? Uvek se ponadam da cu procitati neki komentar poznavaoca teme i nesto novo nauciti, a ono uobicajene sale ili sto je jos gore uplitanje dnevne ovdasnje politike koja ama bas nikave veze s temom nema (Goca, 23. februar 2019 23:52)

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka. Ukljuci zdrav razum i logiku pa onda nadji literaturu i jednih i drugih pa sam donesi odluku u sta ćes da verujes.

stoper4

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Ono što nije predpostavka nego postoji i dokaz je da si ti nepismen

Јабучило

pre 5 godina

DINOSAURURSI SU PRECI DANASNJIH LJUDI!
(Bruce Springsteen, 23. februar 2019 22:02)

Не. Само енглеске краљице :)

BSN

pre 5 godina

@Shamgar

Poistovecenje dinosaura sa mitskim bicima zmajevima i azdahama je kreacionisticka proizvoljnost. Nauka nije nasla nijedan ostatak dinosaura velicine T. Rexa sa aparatom za bljuvanje vatre i krilima za letenje koja bi mogla da dignu telesinu od 10 tona u vazduh. Da ne spominjemo sedam glava.
Rec "zmaj" se javlja u Bibliji ali to zavisi od prevoda sa hebrejskog. Cesto se misli na nedefinisana stvorenja iz pustinje ili zmije. Izliv ludila Jovana sa Patmosa, koji zovemo Apokalipsa, nije nikako pouzdan izvor. Sveti Georgije nije biblijska licnost, on je bio vojnik iz rimskog doba (kraj 3. veka), a legenda o ubijanju azdaje nije starija od 10. stoleca, dok ranije verzije prikazuju ubijanje zmije ili divljeg vepra. Marduk ubija boginju haosa Tiamat, iz cijeg tela nastaju nebo, zemlja, izvori Tigra i Eufrata i Mlecni put. Tesko da bi to nastalo od dinosaura.

neutralni felsh

pre 5 godina

Da nisu postojali.
(typo, 23. februar 2019 23:19)

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

smarate.

Slaba vajda

pre 5 godina

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka. Ukljuci zdrav razum i logiku pa onda nadji literaturu i jednih i drugih pa sam donesi odluku u sta ćes da verujes.
(deki185, 24. februar 2019 13:08)

Ne ide tebi taj zdrav razum i logika

Baba Stanojka

pre 5 godina

Taj moderni T-Rex je zapravo mesanac obicnog tiranosaurusa i sarplaninca kojeg su srbi ukrstili ne bi li dobili vrsnog cuvara polja duvana! Naravno, glupost ziva... isto kao i ovaj tekst. Cuj 15 miliona godina vladali na zemlji... kako da ne.

Sale

pre 5 godina

Neka mi neko pokaze gde je u bibliji zapisano da su dinosaursi postojali. Stari zavet novi zavet, nadjite mi dokaz.
(Zeus, 24. februar 2019 19:37)

Rec "Dinosaurus" je izmisljena tek 1841 a izmislio je Richard Oven, kojom logikom ti ocekujes da je nadjes u Bibliji? U Bibliji i u ostalim kulturama se spominju Zmajevi, u Bibliji se spominje 35 puta rec Zmaj, Sveti Georgije ubija azdahu primer, mozda si cuo. Posle potopa populacija ovih stvorenja je takoreci nestala.
Dinosaurusi su reptili a reptili slozices se zive i dan danas, u pretpotopnim uslovima koji njima klimatski odgovaraju bi bili daleko veci. Sad posto si neinformisan pocni da istrazujes u ostalim kulturama ova stvorenja, evo ti jos jedan primer a ima dosta. U Vavilonskoj kulturi na slici je prikazan njihov bog marduk sa zmajem, gde su ovi videli zmaja(disnosaurusa) pre kad su uspeli da ga urade na slici?
Takodje su pronadjeni fosilni ostatci stopala i dinosaurusa u istim slojevima, mozda zato sto su neki ziveli u vrema kad i ljudi, da ti ne crtam, ima tu jos mnogo mnogo za onoga koga to zanima. U mnogim kulturama pominju se ova stvorenja isto kao sto se u mnogim kulturama pominje i potop

Nostradamus

pre 5 godina

Nase "kafanske naucnike" niko ne moze da prevari, jer oni znaju da je laz prica o dinosurusima, ha, ha, ha. Njih niko na ovoj planeti ne moze da prevari, sem nasih politicara. Dakle, jasno je da naucnici lazu sa pronadjenim skeletima dinosa, ali meni nije jasno, ko od njih prvo zakopava te kosti tako duboko, da bi ih kasnije drugi pronasli?. Otkrice to nasi, kao sto su otkrili i da je Zemlja ravna ploca.

Queen Roger

pre 5 godina

Najjače je kad lupe ove godine, našli jednu metodu kako da "otkriju" starost fosila i misle to je to, 100% tačno. Kakvih bre 96 miliona godina? Ima u pećinama, pećinski ljudi klesali kako love dinosaurse, baš su oni tada mogli da predpostave kako oni izgledaju. 96 miliona godina alooo.

Kome se ne svidjam neka predje na drugu stranu ulice

pre 5 godina

@D
"Kakvi blesavi krezubi komentiraju ovdje."

Da li znas koliko kosta jedan zub ? ne oni iz kineske radnje za maskenbal ili nesto slicno, nego pravi. 400 Evra. Da li znas koliko covek ima zuba ? 32. Da li znas mnozenje, koliko je 400 Evra puta 32 ?
U zemlji u kojoj ljudi rade za 300 Evra ! U zemlji gde, ako jednakijima ne platis neki novoizmisljeni porez na vreme, oni salju batinase da te isteraju na ulicu ! E pa, ako si i ti jedan od jednakijih, kezicu se, nije zabranjeno, ako te slucajno vidim na ulici. Povracaj slobodno !

RS

pre 5 godina

Imam utisak da je Bogu dosadilo da mu po ljubljenoj planeti vršljaju ta ružna zubata beslovesna stvorenja, pa je stoga na nju smestio ČOVEKA, ni manje ni više nego po obličju sopstvenom.

Cekaj, pa zar nije i njih prvo smestio na planetu, mozda je ON pre bio u njihovom obliku, nije ih valjda istrebio zato sto su zubata i ruzna... Ne razumem sad...

stefan cerak

pre 5 godina

Dok se ne pronadje nekakav video dokaz ranijih nestalih ljudskih civilizacija, necemo znati kako je svet izgledao. pretpostavke i verovatnoce su jedno, dokazi su drugo... ko zna sta je bilo pre 10.000 godina a ne milion....

Srednji vek zauvek

pre 5 godina

Богохуљење кривоверника! Ментални блуд! У пакао с њима!
(Амфилохтије, 24. februar 2019 13:50)

Hriscabska ljubav. A otkud ti bas ta rec blud?
Pre ce biti da si trol

Dr Laza K. Lazarevic

pre 5 godina

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka.
(deki185, 24. februar 2019 13:08) 

Da izbaci i citanje i pisanje i racun i da krene sam ispocetka? Da li si ti, o Genije, sam sebe naucio da citas i pises i onda nas gnjavis svojim mudrostima ovde?

aleksa

pre 5 godina

a komentatorima IQ -140
...
postoje dokazi, samo sto su uglavnom pretpostavke na osnovu predpostavki dovoljno da se pojavi novi "dokaz" i pobije sve predpostavke

neutralni felsh

pre 5 godina

@D 
"Kakvi blesavi krezubi komentiraju ovdje." 

Da li znas koliko kosta jedan zub ? ne oni iz kineske radnje za maskenbal ili nesto slicno, nego pravi. 400 Evra. Da li znas koliko covek ima zuba ? 32. Da li znas mnozenje, koliko je 400 Evra puta 32 ? 

U zemlji u kojoj ljudi rade za 300 Evra ! U zemlji gde, ako jednakijima ne platis neki novoizmisljeni porez na vreme, oni salju batinase da te isteraju na ulicu ! E pa, ako si i ti jedan od jednakijih, kezicu se, nije zabranjeno, ako te slucajno vidim na ulici. Povracaj slobodno !
(Kome se ne svidjam neka predje na drugu stranu ulice, 24. februar 2019 18:19)

laze te zubar zato sto glasas za vlast.

sta

pre 5 godina

@Zeus
"Neka mi neko pokaze gde je u bibliji zapisano da su dinosaursi postojali. Stari zavet novi zavet, nadjite mi dokaz."

Cekaj, hoces li dokaz ili citat?

brm

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli, ali da im je broj drastično smanjen prvo usled katastrofa, a kasnije su ih i ljudi ubijali. Sada se nekolicina krije u dubinama okeana ili skriveni od ljudskog oka na različitim mestima. Sveti Đorđe je ubio aždahu a ne krokodila.
(Gloria Borger, 23. februar 2019 22:49)

Nisu izmrli, a nisu ih ni ljudi istrebljivali. Ptice su danas direktni potomci dinosaurusa. Kad vidiš kokošku, možeš da kažeš da si video dinosaurusa. :)

Trovach

pre 5 godina

@Pera Detlic 2... Moguce je da je bio lesinar, ali zbog njegove velicine mislim da je pre bio "reketas", tj. da je manjim predatorima dozvoljavao da love na njegovoj teritoriji, ali im je otimao deo plena koji nisu stigli pojesti. Po jos jednoj pretpostavci, laksi mladunci su gonili plen, dok su najstariji, kao najsnazniji, cekali u zasedi i vrsili egzekuciju.

Radivoje Rokvić

pre 5 godina

Za one koji su propustili da pročitaju komentar:
"Гледам коментаре и размишљам... Нема горег од задрте незналице. Сумња је здрава ствар, али претерана сумња је душевно обољење. Сви смо свесни да је историја (укључујући и археологију) спекулативна наука, суштински реконструкција прошлости на основу нађених доказа из разних извора. Њохово повезивање је ствар логичког размишљања. Могућа су, наравно, разна тумачења, а што се иде даље у прошлост, вероватноћа грешке због мањка доказа је већа. Све је то тачно. Ипак, неспорно је да диносауруси јесу постојали, да са великом сигурношћу може да се каже да су данашње птице њихови наследници итд. Не постоји доказана непрекинута развојна линија за све врсте, али за велики број врста постоји. Уосталом, и Мендељејев је представио систем елемената немајући откривене све касније елементе. Такође, нови налази увек употпуњују (понекад и мењају важећу слику о прошлости). Зато добар историчар увек преиспитује.

Дужина трајања историје је, пак, занимљива тема. Научници воле да налазе датирају што раније (у оквиру могућег периода), јер им је онда и налаз вреднији. У том смислу може да се говори о проблемима дубоке древности (на нивоу да ли је нешто старо 300 милиона или 260 милиона година и слично). Али је поприлична бесмислица тврдити да је свет стар тек неколико хиљада година. Или да је раван."

joj-joj

pre 5 godina

@ Zeus
ti si kriv, ti si zamalo unisto sav ljudski rod velikim potopom, da ne bese deukaliona, pire i njihove barke bog zna sta bi danas bilo ;)

Jerotije

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.

Veliki gušter, nije nego

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.

Gloria Borger

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli, ali da im je broj drastično smanjen prvo usled katastrofa, a kasnije su ih i ljudi ubijali. Sada se nekolicina krije u dubinama okeana ili skriveni od ljudskog oka na različitim mestima. Sveti Đorđe je ubio aždahu a ne krokodila.

hrk

pre 5 godina

Čudesna je istorija živuljki na Zemlji. 70 MILIONA godina, pa pauza isto toliko, pa pojava modernog čoveka. Imam utisak da je Bogu dosadilo da mu po ljubljenoj planeti vršljaju ta ružna zubata beslovesna stvorenja, pa je stoga na nju smestio ČOVEKA, ni manje ni više nego po obličju sopstvenom. To se desilo pre samo tren, kada se posmatraju te STOTINE MILIONA godina. A vid' sad šta, već u narednom trenu, to stvorenje čovek samo što nije učinilo: svojim strašnim oružjima da sam sebe i sav živi svet slisti sa Zemlje.

isous

pre 5 godina

Ej, 15 miliona godina!!! A homo—- tek par 10 ina ili 100 ina hiljada godina. I uskoro cemo se se unistiti. Znaci komotno je mogla vec da bude jedna ili dve jako napredne civilizacije koje su se mozda unistile. Npr Atlantida.

Queen Roger

pre 5 godina

Najjače je kad lupe ove godine, našli jednu metodu kako da "otkriju" starost fosila i misle to je to, 100% tačno. Kakvih bre 96 miliona godina? Ima u pećinama, pećinski ljudi klesali kako love dinosaurse, baš su oni tada mogli da predpostave kako oni izgledaju. 96 miliona godina alooo.

deki185

pre 5 godina

Zasto ove i tekstove o svemiru komentarisu dezurne saljivdjije? Uvek se ponadam da cu procitati neki komentar poznavaoca teme i nesto novo nauciti, a ono uobicajene sale ili sto je jos gore uplitanje dnevne ovdasnje politike koja ama bas nikave veze s temom nema (Goca, 23. februar 2019 23:52)

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka. Ukljuci zdrav razum i logiku pa onda nadji literaturu i jednih i drugih pa sam donesi odluku u sta ćes da verujes.

Baba Stanojka

pre 5 godina

Taj moderni T-Rex je zapravo mesanac obicnog tiranosaurusa i sarplaninca kojeg su srbi ukrstili ne bi li dobili vrsnog cuvara polja duvana! Naravno, glupost ziva... isto kao i ovaj tekst. Cuj 15 miliona godina vladali na zemlji... kako da ne.

stefan cerak

pre 5 godina

Dok se ne pronadje nekakav video dokaz ranijih nestalih ljudskih civilizacija, necemo znati kako je svet izgledao. pretpostavke i verovatnoce su jedno, dokazi su drugo... ko zna sta je bilo pre 10.000 godina a ne milion....

BSN

pre 5 godina

@Shamgar

Poistovecenje dinosaura sa mitskim bicima zmajevima i azdahama je kreacionisticka proizvoljnost. Nauka nije nasla nijedan ostatak dinosaura velicine T. Rexa sa aparatom za bljuvanje vatre i krilima za letenje koja bi mogla da dignu telesinu od 10 tona u vazduh. Da ne spominjemo sedam glava.
Rec "zmaj" se javlja u Bibliji ali to zavisi od prevoda sa hebrejskog. Cesto se misli na nedefinisana stvorenja iz pustinje ili zmije. Izliv ludila Jovana sa Patmosa, koji zovemo Apokalipsa, nije nikako pouzdan izvor. Sveti Georgije nije biblijska licnost, on je bio vojnik iz rimskog doba (kraj 3. veka), a legenda o ubijanju azdaje nije starija od 10. stoleca, dok ranije verzije prikazuju ubijanje zmije ili divljeg vepra. Marduk ubija boginju haosa Tiamat, iz cijeg tela nastaju nebo, zemlja, izvori Tigra i Eufrata i Mlecni put. Tesko da bi to nastalo od dinosaura.

aleksa

pre 5 godina

a komentatorima IQ -140
...
postoje dokazi, samo sto su uglavnom pretpostavke na osnovu predpostavki dovoljno da se pojavi novi "dokaz" i pobije sve predpostavke

Kome se ne svidjam neka predje na drugu stranu ulice

pre 5 godina

@D
"Kakvi blesavi krezubi komentiraju ovdje."

Da li znas koliko kosta jedan zub ? ne oni iz kineske radnje za maskenbal ili nesto slicno, nego pravi. 400 Evra. Da li znas koliko covek ima zuba ? 32. Da li znas mnozenje, koliko je 400 Evra puta 32 ?
U zemlji u kojoj ljudi rade za 300 Evra ! U zemlji gde, ako jednakijima ne platis neki novoizmisljeni porez na vreme, oni salju batinase da te isteraju na ulicu ! E pa, ako si i ti jedan od jednakijih, kezicu se, nije zabranjeno, ako te slucajno vidim na ulici. Povracaj slobodno !

Sale

pre 5 godina

Neka mi neko pokaze gde je u bibliji zapisano da su dinosaursi postojali. Stari zavet novi zavet, nadjite mi dokaz.
(Zeus, 24. februar 2019 19:37)

Rec "Dinosaurus" je izmisljena tek 1841 a izmislio je Richard Oven, kojom logikom ti ocekujes da je nadjes u Bibliji? U Bibliji i u ostalim kulturama se spominju Zmajevi, u Bibliji se spominje 35 puta rec Zmaj, Sveti Georgije ubija azdahu primer, mozda si cuo. Posle potopa populacija ovih stvorenja je takoreci nestala.
Dinosaurusi su reptili a reptili slozices se zive i dan danas, u pretpotopnim uslovima koji njima klimatski odgovaraju bi bili daleko veci. Sad posto si neinformisan pocni da istrazujes u ostalim kulturama ova stvorenja, evo ti jos jedan primer a ima dosta. U Vavilonskoj kulturi na slici je prikazan njihov bog marduk sa zmajem, gde su ovi videli zmaja(disnosaurusa) pre kad su uspeli da ga urade na slici?
Takodje su pronadjeni fosilni ostatci stopala i dinosaurusa u istim slojevima, mozda zato sto su neki ziveli u vrema kad i ljudi, da ti ne crtam, ima tu jos mnogo mnogo za onoga koga to zanima. U mnogim kulturama pominju se ova stvorenja isto kao sto se u mnogim kulturama pominje i potop

BSN

pre 5 godina

A šta ako je mladunče??? Mnogo se frljaju bez ikakvih dokaza.... čiste spekulacije ....
(NixKO, 23. februar 2019 23:11)

A, ti mislis da naucnici ne znaju da razlikuju kosti odrasle jedinke od kostiju mladunceta? I da su recimo kosturi prapraljudi iz etiopskog kamenjara, visoki metar, bili ostaci dece savremenih ljudi? Komentari na vesti o evoluciji su strahota i talibanija.

Radivoje Rokvić

pre 5 godina

Za one koji su propustili da pročitaju komentar:
"Гледам коментаре и размишљам... Нема горег од задрте незналице. Сумња је здрава ствар, али претерана сумња је душевно обољење. Сви смо свесни да је историја (укључујући и археологију) спекулативна наука, суштински реконструкција прошлости на основу нађених доказа из разних извора. Њохово повезивање је ствар логичког размишљања. Могућа су, наравно, разна тумачења, а што се иде даље у прошлост, вероватноћа грешке због мањка доказа је већа. Све је то тачно. Ипак, неспорно је да диносауруси јесу постојали, да са великом сигурношћу може да се каже да су данашње птице њихови наследници итд. Не постоји доказана непрекинута развојна линија за све врсте, али за велики број врста постоји. Уосталом, и Мендељејев је представио систем елемената немајући откривене све касније елементе. Такође, нови налази увек употпуњују (понекад и мењају важећу слику о прошлости). Зато добар историчар увек преиспитује.

Дужина трајања историје је, пак, занимљива тема. Научници воле да налазе датирају што раније (у оквиру могућег периода), јер им је онда и налаз вреднији. У том смислу може да се говори о проблемима дубоке древности (на нивоу да ли је нешто старо 300 милиона или 260 милиона година и слично). Али је поприлична бесмислица тврдити да је свет стар тек неколико хиљада година. Или да је раван."

qwert

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji. (Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Tipicni komentari nas srba :D Sve kao znamo a ne znamo nista. Zapad daleko napredniji i pametniji u svemu.

neutralni felsh

pre 5 godina

Da nisu postojali.
(typo, 23. februar 2019 23:19)

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

smarate.

objasnjenje za prosečnog Srbina

pre 5 godina

Kakve gluposti. Svet je star koliko i biblija (za neke koliko i vučić). Sve te fosile je postavio Đavo da kuša veru u Boga

Lars

pre 5 godina

@Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Na stranu to sto je teorija evolucje zakucana kao cinjenica, zanima me koji to dokazi zadovaljavaju Jerotija. Najljubaznije molim za odgovor.

RS

pre 5 godina

Imam utisak da je Bogu dosadilo da mu po ljubljenoj planeti vršljaju ta ružna zubata beslovesna stvorenja, pa je stoga na nju smestio ČOVEKA, ni manje ni više nego po obličju sopstvenom.

Cekaj, pa zar nije i njih prvo smestio na planetu, mozda je ON pre bio u njihovom obliku, nije ih valjda istrebio zato sto su zubata i ruzna... Ne razumem sad...

stoper4

pre 5 godina

Samo predpostavke zasnovane na predpostavkama ,dokle više ,ni jedan dokaz ni za te silne godine niti bilo šta opipljivo o toj takozvanoj evoluciji.
(Jerotije, 23. februar 2019 23:17)

Ono što nije predpostavka nego postoji i dokaz je da si ti nepismen

Јабучило

pre 5 godina

Гледам коментаре и размишљам... Нема горег од задрте незналице. Сумња је здрава ствар, али претерана сумња је душевно обољење. Сви смо свесни да је историја (укључујући и археологију) спекулативна наука, суштински реконструкција прошлости на основу нађених доказа из разних извора. Њохово повезивање је ствар логичког размишљања. Могућа су, наравно, разна тумачења, а што се иде даље у прошлост, вероватноћа грешке због мањка доказа је већа. Све је то тачно. Ипак, неспорно је да диносауруси јесу постојали, да са великом сигурношћу може да се каже да су данашње птице њихови наследници итд. Не постоји доказана непрекинута развојна линија за све врсте, али за велики број врста постоји. Уосталом, и Мендељејев је представио систем елемената немајући откривене све касније елементе. Такође, нови налази увек употпуњују (понекад и мењају важећу слику о прошлости). Зато добар историчар увек преиспитује.

Дужина трајања историје је, пак, занимљива тема. Научници воле да налазе датирају што раније (у оквиру могућег периода), јер им је онда и налаз вреднији. У том смислу може да се говори о проблемима дубоке древности (на нивоу да ли је нешто старо 300 милиона или 260 милиона година и слично). Али је поприлична бесмислица тврдити да је свет стар тек неколико хиљада година. Или да је раван.

Keke

pre 5 godina

Hej, ujedinite se i zajedno dokažite i objavite to svoje otkriće da dinosaurusi nisu postojali, i da su svi dosadašnji dokazi nameštaljka i masonska zavera. Nađite nekog pismenog da vam sve to uobliči u jedan naučni rad. Nobelova nagrada ima i novčani deo, tako da vam se isplati.

xxx

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.
(Veliki gušter, nije nego, 23. februar 2019 21:56).

Troll...

Usamljeni vuk

pre 5 godina

@Jerotije
Dokaza ima bukbalno milion za evoluciju,toliko da je evolucija prihvacena kao aksiom i cinjenica ,ali dzabe kada je neko neuk i slep i pored milion dokaza nece ga nagovoriti da promeni mišljenje.

@NixKO
Determinacija starosti jedinke se odredjuje preko " linije rasta" na poprecnom preseku vertaebre .Tehnika koju paleonolozi odavno koriste. Tako da znamo da ovo nije mladunce .

Goca

pre 5 godina

Zasto ove i tekstove o svemiru komentarisu dezurne saljivdjije? Uvek se ponadam da cu procitati neki komentar poznavaoca teme i nesto novo nauciti, a ono uobicajene sale ili sto je jos gore uplitanje dnevne ovdasnje politike koja ama bas nikave veze s temom nema

Radojle

pre 5 godina

Sve su to laži koje je NASA izmislila, kao i okrugla Zemlja. Svi znamo da je svet stvorio On, i da će ovi bogohulnici odgovarati.
(Veliki gušter, nije nego, 23. februar 2019 21:56)

Zato je Bog i unistio dinosauruse. Ni oni nisu verovali u njega.

demos

pre 5 godina

Kakvi tužni, tužni komentari. Presek društva u kom živimo...
(Maja, 24. februar 2019 08:14)

Da, potpuno ste u pravu. A najtužnije je kada počnemo da se hvalimo kako smo nadprosečno obrazovana nacija.

Slaba vajda

pre 5 godina

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka. Ukljuci zdrav razum i logiku pa onda nadji literaturu i jednih i drugih pa sam donesi odluku u sta ćes da verujes.
(deki185, 24. februar 2019 13:08)

Ne ide tebi taj zdrav razum i logika

wiener

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli

pa i nisu, eto ih kukuricu po selima svako jutro. Jes da nisu impresivni kao u filmovima ali im je gradja tela slična kao kod t-rexa.

Nostradamus

pre 5 godina

Nase "kafanske naucnike" niko ne moze da prevari, jer oni znaju da je laz prica o dinosurusima, ha, ha, ha. Njih niko na ovoj planeti ne moze da prevari, sem nasih politicara. Dakle, jasno je da naucnici lazu sa pronadjenim skeletima dinosa, ali meni nije jasno, ko od njih prvo zakopava te kosti tako duboko, da bi ih kasnije drugi pronasli?. Otkrice to nasi, kao sto su otkrili i da je Zemlja ravna ploca.

brm

pre 5 godina

Iskreno mislim da dinosaurusi nikad nisu izumrli, ali da im je broj drastično smanjen prvo usled katastrofa, a kasnije su ih i ljudi ubijali. Sada se nekolicina krije u dubinama okeana ili skriveni od ljudskog oka na različitim mestima. Sveti Đorđe je ubio aždahu a ne krokodila.
(Gloria Borger, 23. februar 2019 22:49)

Nisu izmrli, a nisu ih ni ljudi istrebljivali. Ptice su danas direktni potomci dinosaurusa. Kad vidiš kokošku, možeš da kažeš da si video dinosaurusa. :)

E

pre 5 godina

U filmu "Park iz doba Jure" većina dinosaurusa je iz doba Krede.
(prof Zmiuga., 23. februar 2019 22:08)

Moras priznati da Dzurastik park zvuci bolje od Kredastik park.

srbivoje

pre 5 godina

@Queen Roger
Gde si ti video da je uklesani da ljudi love dinosauruse??? Ako to nadjes Nobelova nagrada ti sigurno sledi, plus ces biti veci i od Darvina u naucnim krugovima.
ps: mamuti nisu dinosaurusi ;)

Јабучило

pre 5 godina

DINOSAURURSI SU PRECI DANASNJIH LJUDI!
(Bruce Springsteen, 23. februar 2019 22:02)

Не. Само енглеске краљице :)

Dr Laza K. Lazarevic

pre 5 godina

Ako zelis da nesto saznas ovim temama izbaci iz glave sve sto si ucio u skoli i pocni sve iz pocetka.
(deki185, 24. februar 2019 13:08) 

Da izbaci i citanje i pisanje i racun i da krene sam ispocetka? Da li si ti, o Genije, sam sebe naucio da citas i pises i onda nas gnjavis svojim mudrostima ovde?

neutralni felsh

pre 5 godina

@D 
"Kakvi blesavi krezubi komentiraju ovdje." 

Da li znas koliko kosta jedan zub ? ne oni iz kineske radnje za maskenbal ili nesto slicno, nego pravi. 400 Evra. Da li znas koliko covek ima zuba ? 32. Da li znas mnozenje, koliko je 400 Evra puta 32 ? 

U zemlji u kojoj ljudi rade za 300 Evra ! U zemlji gde, ako jednakijima ne platis neki novoizmisljeni porez na vreme, oni salju batinase da te isteraju na ulicu ! E pa, ako si i ti jedan od jednakijih, kezicu se, nije zabranjeno, ako te slucajno vidim na ulici. Povracaj slobodno !
(Kome se ne svidjam neka predje na drugu stranu ulice, 24. februar 2019 18:19)

laze te zubar zato sto glasas za vlast.

sta

pre 5 godina

@Zeus
"Neka mi neko pokaze gde je u bibliji zapisano da su dinosaursi postojali. Stari zavet novi zavet, nadjite mi dokaz."

Cekaj, hoces li dokaz ili citat?

Trovach

pre 5 godina

@Pera Detlic 2... Moguce je da je bio lesinar, ali zbog njegove velicine mislim da je pre bio "reketas", tj. da je manjim predatorima dozvoljavao da love na njegovoj teritoriji, ali im je otimao deo plena koji nisu stigli pojesti. Po jos jednoj pretpostavci, laksi mladunci su gonili plen, dok su najstariji, kao najsnazniji, cekali u zasedi i vrsili egzekuciju.

Srednji vek zauvek

pre 5 godina

Богохуљење кривоверника! Ментални блуд! У пакао с њима!
(Амфилохтије, 24. februar 2019 13:50)

Hriscabska ljubav. A otkud ti bas ta rec blud?
Pre ce biti da si trol

joj-joj

pre 5 godina

@ Zeus
ti si kriv, ti si zamalo unisto sav ljudski rod velikim potopom, da ne bese deukaliona, pire i njihove barke bog zna sta bi danas bilo ;)