Petak, 08.02.2019.

12:10

I mali kompliment može "srušiti" brak VIDEO

Izvor: B92

I mali kompliment može "srušiti" brak VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Milan

pre 5 godina

@ nikola
Opet kazem , nije tako, pre bi se reklo da oko 90% muskaraca prevari da bi probalo nesto novo, da ne bi nesto propustili , a samo 10% tak posto prevari iz nezadovoljstva vezom. Mi Srbi smo kao narod veoma neizivljeni, isfrustrirani - prosto zivimo lose, finansije lose, slabo putujemo, a opet otvoren nam je prozor u svet- internet, tv, i onda vidimo sta sve nemamo i nismo doziveli i onda postajemo nezadovoljni time sto smo slabo sta doziveli, i onda kada nam se ukaze prilika da nesto dozivimo malo ko ce propustiti priliku. Cak i logika govori tako jer ako smo nezadovoljni vezom i odnosom onda je logicnije da prekinemo vezu koja je nezadovoljavajuca nego da varamo. To govorim iz iskustva, i vidim da je medju mojim prijateljima, drugarima, poznanicima dok su bili mladi to bilo tako. Bezveze je prebacivati "loptu " za prevaru na drugu stranu - bilo da je muska ili zenska prevara, tipa druga osoba je kriva sto smo je prevarili, prosto je nezadovoljan si vezom brakom, pokusas to da popravis ako ne ide onda prekid. Tako to rade zrele osobe. A mladi nisu zreli i zato varaju iz svojih neispunjenih ambicija i neizivljenosti.

Smuleco

pre 5 godina

Pitanje poverenje...ako neko "startuje" partnera/partnerku, ne znači da je on/ona pristao na flert, ili preljubu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 9. februar 2019 14:09) 

Ako taj start potraje preko minut ili i dodje do medjusobne komunikacije onda je on/ona pristao/la na flert sto neizbjezno vodi u prevaru kao logican nastavak.
(delboj, 09. februar 2019 17:46)

Slažem se..mada ni to što si rekao, ne mora ništa da znači. Naravno, nekada i ljbazano odbijanje kroz razgovor, neko može da protumači kao pristajanje...Svega ima.
Što se tiče mog komentara, mislio sam konkretno na "startovanje" koje neko odbije, a partner i dalje misli da je startovani kriv zbog toga, jer je flertovao, ili pružio šansu "napadaču". Tu već dolazimo na teren poverenja, ili nesigurnosti koja dovodi do sumnje.

Aleksandar

pre 5 godina

Da postoje objektivni razlozi koji pomažu prevari, postoje, najčešće u sferi udaljavanja partnera jedno od drugih kad život dobro pritisne. No prevara je svesna stvar, to što postoje razlozi pa samim tim i iskušenja ne znači da treba prema tome i postupiti. Ako rešite da ipak prevarite to znači da vi vašeg partnera i vaš odnos vrednujete manje od neke sitne prilike sa strane a ako je već tako zašto se lepo ne razvedete i skratite sebi muke?

Nema osobe koja je bila u dužoj vezi ili braku a da nije makar jednom imala priliku da prevari, oni koji tome ne mogu odoleti bolje da se nisu ni upuštali u vezu sa podrazumevanom monogamnošću jer to jednostavno nije za njih.

Nikola

pre 5 godina

@Milan zato sam i rekao 90 % vara jer im nešto nedostaje u vezi (sex, bliskost, ljubav). 10 % vara jer ima animalne nagone i misle kao što si rekao da će nešto propustiti.

Aleksandar

pre 5 godina

@(Pera, 9. februar 2019 08:27)

Ne znam što ti je fokus na muškarcu koji oprašta preljubu, šta - kao drugačije je ako muškarac prevari a žena mu oprosti? Najveći problem kod prevare je izigravanje poverenja a poverenje se teško stiče a vrlo lako gubi. To nema nikakve veze sa time ko je kakvog pola...

Gloginje

pre 5 godina

@Slobodan, da li bi se tu osecao dobro da te zena vara, jer je vernost nametnuta od crkve, a covek nije monogaman? Da li bi kao covek bio spokojan i srecan da tvoj zet vara tvoju cerku? Da li bi bio saglasan sa tim da zena tvog sina ima redovne seksualne odnose sa komsijom jer je poligamija prirodna? Probaj da odgovoris iskreno na ova pitanja i sve ce ti biti jasnije.
Covek ima nagone ali ima i mozak. Vernost i monogamija imaju vaznu socijalnu funkciju koju treba shvatiti ozbiljnije od 15 minuta seksualnog zadovoljstva.

Milan

pre 5 godina

@ nikola
To uopste nije tacno. Kad sam bio mlad tipa 20-30 godina varao sam zato sto mi se ukazala prilika, mlad neizivljen, sve bih da probam - to je inace problem mladjih muskaraca sve misle da ce nesto propustiti, da mogu naci uzbudljiviji sex, zgodniju zensku i sl - zato sam varao. U vezama sam imao sexa dosta i to veoma dobrog, ne mogu se pozaliti al opet sam varao jer sam mislio da cu nesto propustiti. To i moji drugari koji su varali priznaju, skoro nikad nisu varali jer je u devojci problem, jer nemaju dovoljno sexa, vec samo iz tog razloga neke neizivljenosti i prosto prilike.

delboj

pre 5 godina

Pitanje poverenje...ako neko "startuje" partnera/partnerku, ne znači da je on/ona pristao na flert, ili preljubu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 9. februar 2019 14:09)

Ako taj start potraje preko minut ili i dodje do medjusobne komunikacije onda je on/ona pristao/la na flert sto neizbjezno vodi u prevaru kao logican nastavak.

Sasa

pre 5 godina

poznato srpsko gostoprimstvo al zato za deset godina primili 100 izbeglica -dodelili azil
(rusofil gaster, 9. februar 2019 14:37)

# Link komentara

I ne samo to, izbeglice koje su deo ovog drustva kao duhovi, nekoliko decenija jesu deo kolektivnih centara a dolaze iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. (: Vrhunac gostoprimstva je cinjenica kada seljadin otvori vrata Stojadina i pusti povik: "Vrati se u Bosnu i Hrvatsku, sta ces ovde....". Odgovorim im: "Pitaj Miru i Slobodana"....

Bane

pre 5 godina

Neko moje iskustvo kada sam ja kao momak, dok se nisam ozenio, varao svoje devojke je da prevara nema veze sa prevarenim. Ja sam bio mlad, kretao sam se, upoznavao dosta devojaka i varao jer mi se moglo....nisam hteo da me pita starost gde mi je bila mladost. U brak sam usao tek sa 32 godine i to kada sam osetio jaku potrebu za porodicom. Nisam nikada prevario zenu, osetio potrebu za tim, niti uopste razmisljso u tom smeru i na tu temu. To kao muskarac mogu da napisem o muskim prevarama. Kada su u pitanju zenske prevare, recimo mene vise boli laz nego prevara. Recimo, ako ti uhvatis zenu u prevari, a pre toga nisi na njoj video ni trunku grize savesti ili neprijatnosti zbog toga sto te vara, pa te ona moli ta oprostaj, place i navodno se kaje, kaje se, sto neko napisa, samo zato sto je uhvacena i sto moze ostati bez nekih privikegija koje je imala uz vas i zbog kojih joj se vise isplatilo da vas vara nego ostavi. Takvoj zeni se niti moze niti treba bilo sta oprostiti. E sada, ako vi vidite da vam je zena cudna, da je nesto tisti, muci i pitate je sta je, a ona prvo kao ma nista, pa kao problemi na poslu, pa bolesna joj majka...a na kraju se slomi pa vam sama prizna da vas je prevarila pod nekim cudnim spletom okolnosti, tipa vi ste bili u nekim losim odnosima a ona se napila na nekoj godisnjici mature i bila sa nekim bivsim iz mladosti, da se oseca kao najgori skot i da ne moze vise da zivi u lazi...u takvim okolnostima se nekako preko toga i moze preci (samo ako niste sujetni doduse).

1540

pre 5 godina

Preljuba se desi. Neplanirano. I u odsustvu nezadovoljstva partnerom. Dovoljna je zgoda. I da bi bili otporni u tom trenutku, mislim da ima samo 1 način: da se čovek u tom trenutku seti kako ima Boga koji vraća istom merom, bilo nama bilo našoj deci.

Smuleco

pre 5 godina

Supruga i ja otvoreno komentarisemo ko nam se svidja, a ko ne. Nedavno smo gledali jednu pozorisnu predstavu i ona je rekla da joj je bas lepa glavna glumica. Ja sam rekao da je lepa, ali nije bas zgodna (mada ima bas lepe noge). Uglavnom, mi otvoreno iznosimo svoja misljenja, ponekad se ne slazemo, ali to nije obavezno.
(Trovach, 09. februar 2019 10:49)

Primer zdravog odnosa i poverenja:)

Logično

pre 5 godina

Naravno, glupo je davati neiskrene komplimente, ali mislim da je normalno da u samom braku oni postoje i znak su naklonosti i lepih osećanja.

Brdjanin

pre 5 godina

Ovi koji navode da je dovoljan kompliment za prevaru, imaju ozbiljan problem sa sopstvenom nesigurnoscu i poverenjem u svog partnera.
Komplimenti su potpuno normalna stvar. Koleginice mi ih upucuju i ja njima kada je za to prikladan trenutak. Ovde ljudi ocigledno brkaju komplimente i flertovanje tj. nabacivanje nekome.

skolovan

pre 5 godina

Dozvolite zeni da ima decka. Da vidis onda srece kod svih. Srecna ona, srecan decko, ti isto srecan a srecna i svalerka. I svako tu zna svoje mesto. Decko i svalerka promenljiva kategorija a vi ostajete i traje i nikad vam bolje nije bilo.

Nikola

pre 5 godina

Posle prevare brak nikad ne može biti isti. Izgubi se međusobno poverenje i nikad više ne možeš verovati partneru.
Zato treba ulagati u brak svakodnevno, zavodite jedno drugo, osvajajte da nikad do preljube ne dođe. Jer kad dođe do toga, već je kasno. Nije kriva treća osoba. Kriv je neko od vas dvoje...
Mali savet za žene: vodite ljubav sa vašim muževima kao na početku veze, učestalo i strasno. 90% muškaraca vara svoje žene zbog nedostatka sexa.

Logično

pre 5 godina

Ne treba tražiti uzrok u nečemu spoljašnjem. Ljudi su, većinom, navikli na poneki kompliment. Kompliment za izgled, kompliment za postignuće itd. Komplimenata ima toliko vrsta (da ne pišem sad esej o komplimentima) i ako se "ruši", kako je napisano, brak, recimo, uzroci će pre biti u odnosima supružnika i manjkavosti i nezadovoljstvu tim odnosima. Neko ko je navikao da dobije povremeno poneki kompliment (a većina ljudi jeste), verovatno se ne bi razveo/la zbog, eto (još) jednog komplimenta. Dakle, razvesti se zbog komplimenta bilo bi površno, pomalo i apsurdno.

ja

pre 5 godina

E, a najodvratnije su mi floskule tipa :malo je kriv i prevareni, nešto je dovelo ovog drugog partnera do prevare. Doveo ga, je njegov (njen) urođeni i nepopravljivi promiskuitet, ako ti partner ne odgovara odeš, a, ako si Loša osoba onda varaš dok ne nadješ nešto bolje pa ostaviš onog prvog polupanog da se jedva sastavi.

Bogoje Panajotovic

pre 5 godina

Meni je supruga oprostila prevaru.Možda je bolje da smo se razveli jer posle toga jedva da razmenimo par recenica dnevno.Ostali smo u braku zbog kćerke od 8 godina.Šta je bio razlog prevare?Udaljavanje, nismo imali odnose već godinama.Sve se skupilo.
(janko, 09. februar 2019 09:12)

Supruga ti je oprostila to sto nije htela da spava sa tobom. Kako ti se zove supruga, Ilija Cvorovic :-D . I dalje ne spavate zajedno, pa sta se onda promenilo od kad ti je oprostila ?

Bgd89

pre 5 godina

Bivša žena i ja smo sa 20 godina dobili dete. Ona je bila najlepša devojka u kraju tada. Mladi smo ušli u sve to. A onda, posle jedno pet godina, izgubio sam interesovanje za nju...u toj meri da mi se okretao želudac kad me poljubi. Bez ikakvog razloga. Prijatelj nije mogao da me razume, govorio mi je kako može da mi se ne dopada tako lepa i zgodna žena, odlična majka... Ubedio sam sebe da sam lud, i toliko sam prebacivao sebi zbog toga da sam potpuno izgubio interesovanje za sex, nisu me zanimale ni druge devojke. A onda je to kulminiralo sve češćim svađama, ono kad vas nervira i način na koji neko diše. I odlučio sam da se razvedem. Posle par meseci sam se preporodio, i shvatio da prosto, kad se ljubav izgubi, nema nazad. Teranje sebe da ostanete u toj situaciji vodi do frustracija koje štete i vama i partneru.

Zz

pre 5 godina

Svi nesto o nekakvoj monogamnosti i poligamnosti. Ja ne razumem. Ok prodje neko pored vas, osetite da je privlacan, to je priroda. Al gde je zivot? Trka za poslom, za obrazovanjem (koliko samo svekolikog odricanja da se dogura do neke diplome). Zdravstveni problemi, materijalni, problemi sa starijim roditeljima, pa onda svakodnevni sitni, ko ima decu da ne govorim, koliko samo tu posvecenosti treba. Koliko vama dan ima sati? Kakva poligamija, kad? Kao da smo svi neki manekeni koji povazda sede u baru na plazi i piju koktele.

E pa sad

pre 5 godina

Videli smo ovaj poslednji slučaj prevare u braku koji je u medijima 24/ 7. Naš fudbaler je kitio u zlato, kupovao joj sve bio dobar muž i otac i prevarila ga......
To vam je to ako je neko takav namagarčen šta da očekuje prosečan Srbin?
(real, 9. februar 2019 10:34)

Pa mozete i da pazite recimo koga birate za brak. Realno, tesko da je taj mogao da ocekuje nesto bolje od te koju je odabrao. Zar ne? I nije da nije znao. Niti se ona predstavljala da je nesto sto nije. Niti je on njoj bio veran i on je setao cice. Tako da sve mi je ok sto se njih tice to su odabrali.

Logično

pre 5 godina

S druge strane, ako u samom braku nema komplimenata (a recimo, bilo ih je u nekoj normalnoj meri, ranije) već recimo, suprotno od toga, to je pokazatelj da nešto u odnosima "ne štima" i to potencijalno ima snagu da sruši brak, jer je znak da nema prave ljubavi, naklonosti, privlačnosti, ponosa što je baš taj/ta naš suprug/supruga i sl.

alo,bolan

pre 5 godina

cemu se cudite,ljudi pre braka menjaju krevete ko carape a onda u braku ocekuju vernost,ludost,kao da ostavis lisicu pilicarku da ti cuva pilice,jer eto obecala je da nece vise - a ni manje;)

P76-ers

pre 5 godina

Nema miješanja muškaraca i žena! 
prijateljstvo je obična laž.
($$$###, 09. februar 2019 09:29)

Koliko god da se forsira kao istina, baš i nije. Prijateljstvo je i te kako moguće i to bolje i iskrenije od muško-muškog ili žensko-ženskog prijateljstva...

Dođe do simpatija, ali zdrav razum kontroliše nagone...

MRŠAVI PROĆELAVI NERADNIK SA PIVSKOM STOMAKOM

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Evo, ja sam veran svojoj ženi iako mi nikako ne daje samo zato što mi je ubila samopouzdanje i nemam hrabrosti nikoga da muvam. Da meni prva priđe neka, kako god da izgleda, i da mi da mali kompliment, ja bih se možda ohrabrio i prevario bih svoju ženu. Odmah i uvek, samo da mogu :(

The Spatula

pre 5 godina

(Anonimna, 09. februar 2019 09:03)
Ne opravdavam ga, ali za sve to je potrebno najmanje dvoje. Nekad civek nije ni svestan gde gresi, a nekad nalazi opravdanje za svoje greske.

Nomos

pre 5 godina

Srbi ako zele da ostanu pri cistoj svesti trebaju da zene strankinje. Slusati zvocanje srpkinje zbog nekupljenog parizera u maksiju, nije bas najprijatniji.

bb

pre 5 godina

Varaju žene koje imaju super brakove.
Jednostavno zasite se ljudi jedni drugih, ubije ih bračna rutina i obaveze. Ženi kad tad mora da se svidi neko drugi onda će ili prevariti ili biti u stalnom iskušenju.

M

pre 5 godina

Ovo je interesantno - da se ništa ne podrazumeva i da se mora ulagati u odnos. Meni je to jako komplikovano jer sam zatvorena osoba i kažu mi da sam ozbiljna i ne znam da li dobro komuniciram. Ali, trudim se. Ne pravim probleme. Ljudi oko mene su uglavnom zadovoljni i srećni. A ja uvek mislim da moram bolje i da nisam dovoljno dobra.

Ne mislim da je brak prirodna katastrofa, taman posla.

Komšo

pre 5 godina

Žena me prevarila 2012. godine. Oprostio sam joj. Promenila je posao 2015. i ponovo me prevarila. Imamo dvoje dece 10 i 12 godina. Ostali smo zajedno, samo sam joj rekao da vodi računa da mi se ne smeju iza leđa (u smislu ona me vara, a i dalje smo zajedno). U suštini finansijski normalno stojimo i moja odluka je da ostanemo zajedno zbog dece koja su normalna. Naravno doći će vreme i za razlaz...

Trovach

pre 5 godina

Supruga i ja otvoreno komentarisemo ko nam se svidja, a ko ne. Nedavno smo gledali jednu pozorisnu predstavu i ona je rekla da joj je bas lepa glavna glumica. Ja sam rekao da je lepa, ali nije bas zgodna (mada ima bas lepe noge). Uglavnom, mi otvoreno iznosimo svoja misljenja, ponekad se ne slazemo, ali to nije obavezno.

Magnus

pre 5 godina

Brak nije za svakoga, ko jednom prevari, uradice to ponovo.
Zasto to rade?
Zato sto su lose osobe i misle samo na sebe i svoje zadovoljstvo, zanemarjuci tudju bol.
Ti ljudi, po pravilu, imaju jos niz losih osobina.

ruarse2803@gmail.coм

pre 5 godina

Treba kommunikacija otvorena I u brakumora da Bude samonjih dvojeSve Osta³o rusi brak!Brak je nesto veomA dobro kao nistaJer u brakuimate sve st trzeba da imateSvaki brak mo¿eze spasiti ako su pamiêtnik a o Avenue mora da ze ot Ireno prica i u braku postoje njih samo do je nikog nr trzeba pustaki u brak!

real

pre 5 godina

Videli smo ovaj poslednji slučaj prevare u braku koji je u medijima 24/ 7. Naš fudbaler je kitio u zlato, kupovao joj sve bio dobar muž i otac i prevarila ga. Njeno objašnjenje je da ne gleda kao muškarca već kao kao cimera i ne oseća ništa prema njemu a lik joj nije ni ružan.
Dok drugi joj pomera mozak i stvarno je privlači. To vam je to ako je neko takav namagarčen šta da očekuje prosečan Srbin?
Pomerite se tim da ne verujete mnogo ženama biće vam lakše i spremajte se na najgore.
To kad varaju to je jače od njih.

Ne znam

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Kompliment upućen drugoj ženi ili muškarcu rastura brak u kome je jedan od supružnika bolesno ljubomoran.
(Svi plaćamo danak, 9. februar 2019 09:05)

Ja sam to drugacije shvatila. Da ce se ljudi upustiti u prevaru samo zato sto im je neko uputio kompliment, ako se osecaju zapostavljeno u braku...

Usamljeni vuk

pre 5 godina

Ono sto preljubnici najmanje gledaju jeste kako ce njihove vanbracne igrarije da uticu na zivote drugih ljudi i to prvenstveno mislim na decu ako ih imaju. Ako vec nesto je vec dovelo do toga da pomislis da prevaris partnera onda je bolje komunicirati i videti da se resi problem. Ako i to ne ide onda bolje razvod nego prevara. Zato je najbolje pred brak dobrano upoznati osobu sa kojom zelis da stupis u bracnu vezu ,da kasnije ne bi bilo iznenađenje.

Anex

pre 5 godina

Prevara se oprašta ako je muž bogat i lep, a ona ružna žena. Imam slučaj to dvoje ljudi, on stalno ima duge javne veze, ona sve zna i ostaje sa njim u braku. E sad, oni ne spavaju zajedno, nego se samo podržavaju koliko moraju. Ljubav i brak su različite stvari, kad se to shvati, brak opstaje.

janko

pre 5 godina

Meni je supruga oprostila prevaru.Možda je bolje da smo se razveli jer posle toga jedva da razmenimo par recenica dnevno.Ostali smo u braku zbog kćerke od 8 godina.Šta je bio razlog prevare?Udaljavanje, nismo imali odnose već godinama.Sve se skupilo.

Airbus

pre 5 godina

@pera: probao sam da oprostim i predjem preko prevare i posle godinu dana sam zamrzeo sebe. Nikada više ne može biti isto, kod i najmanjeg problema čovek se vraća na to. Sad mi vise smeta što sam pokušavao da oprostim nego što je ona to uradila. Pokušao sam i tako što sam i ja to uradio, ali mi je bilo još gore jer sam to uradio iz želje za poravnanjem. Neverni se nikada iskreno ne pokaju, njihovo jedino kajanje je u tome što su dozvolili da budu uhvaćeni. Ne zavaravajte se da vas ta osoba imalo voli, ostanak sa vama samo znači da u tom momentu nema bolje rešenje, a vi ste još jadniji u očima partnera. Da bi vas neko prevario potrebna su najmanje 2 uslova : da privlačnost sa novim partnerom bude daleko jača nego sa vama i da mentalni sklop dozvoljava osobi da prevari. Zaslužuje li takva osoba vašu buduću pažnju?

Seljak

pre 5 godina

Par sa dvoje dece, koji stanuje u stanu iznad mog,se svadjaju skoro svakodnevno.Oboje intelektualci,doktorka i iinzenjer.To je vristanje,galama,bacanje stvari,lupanje vratima kao da su sami.Vredjanje,teske reci,deca vriste od muke.Dva sebicna stvora kog briga za decu i za posledice a svadjaju se kao zbog dece.Nema tu jednostranog maltretiranja,oboje su isti,doktorka cak prednjaci i inati se maksimalno.Oboje maltretiraju nas,svoje komsije.Doselili se pre tri,cetiri god.,kuoili stan na kredit.Verovatno se zarobili pa sad nema odlaska vec svadja.Kako ljudi mogu da zive tako,ja ne mogu da razumem nikako.Deca ispastaju i ta deca ne mogu izrasti u normalne osobe.Pitamo se zasto nam je omladina takva,pa zbog ovakvih koji bolje da se razvedu i skrate muke i sebi,deci a i nama komsijama.Morao sam ovo da napisem jer juce nisam mogao da se nacudim sta sam sve cuo iz njihovog stana.

Sumadinac

pre 5 godina

Ma c8m deca jos malo porastu,da mogu da razumeju,ima da se razvedem,ne mogu ocima d je gledam,dal ce da me prevari ili neznam zta...bole me....samo da ne bude sastavni deo mog zivota.Siguran sam da i ona tako misli! Jednostavno smo losi ljudi,lose karaktwrne osobone imamo i to jednostavno ne moze da funkcionise u zajednici. Sustina uspesnog i prijatnog brata je da su ljudi kvalitetniji,bolji,osecajnici i da imaju razvijenu svest da brinu o drugom

Slobodan

pre 5 godina

Ljudi mešaju odanost i vernost. Odanost je neophodna i podrazumeva poverenje da će partner uvek biti tu bez obzira na sve. Vernost je izmišljena i nametnuta kategorija kako bi se ljudi držali u pokornosti crkve. Ljudi po prirodi nisu monogamni i svi problemi nastaju jer im se nameće monogamija.

Anonimna

pre 5 godina

Udovica sam, posle 20g braka. Varao me je ne zato što nismo komunicirali, već zato što su druge atraktivnije, mladje, dostupne, jer ima adrenalina, uživanja, egoizma... Bolelo je veoma. Nisam mogla da izađem, jer jednostavno nisam imala izlaza.I dalje se pitam kako u ovom slučaju ljudi ne misle,obostrano, koliko povređuju druge u cilju postizanja sopstvenog zadovoljstva.

Svi plaćamo danak

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Kompliment upućen drugoj ženi ili muškarcu rastura brak u kome je jedan od supružnika bolesno ljubomoran. Čak i nemotreno upućen osmeh ili pogled. U takvom braku ne postoje drugarice iz škole ili iz detinjstva. U takvom braku postoje samo njih dvoje. To je kao kula od karata.

Kolovođa

pre 5 godina

Preljuba nikako nije razlog već posledica razloga za razvod braka. Da bi došlo do preljube mora nešto debelo da ne fukcioniše u braku. Najveći razlog za razvod braka je nedostatak zdrave komunikacije. Sve ostalo je posledica. Niko ne može da mi posle deset godina braka kaže da je bio slep i nije video probleme koji su doveli do razvoda. Niko nije bio slep, ali je u međuvremenu oslepeo. Ljudi, brak je jedna prirodna katastrofa. Ostavlja duboke tragove, ali ne mora da znači da je se treba odreći. Ni jedna katastrofa nije prijatna kad se desi, ali da ih nije bilo, čovek nikad ne bi napredovao. Niko neće rešiti problem tako što mu okrene leđa i ode. Udvoje je sigurno lakše rešavati probleme nego sam. Samo je potrebno naći tu izgubljenu kariku koja je spojila dvoje i zbog koje su u braku. Sve ostalo se rešava mnogo lakše.

dr evil

pre 5 godina

@Pera ovakva tema ne moze da se svede na + ili -. sve zavisi od osoba koje su se nasle u datoj situaciji, ali dobio si plus od mene jer ne treba biti iskljuciv.

srb

pre 5 godina

kada ulazis u brak zavetujes se na vernost i fizicku i emotivnu. Pitanje je da li je monogamnost u ljudskoj prirodi, ja bih rekao da nije ali verujem da je to individualno i zato nije brak za svakoga. Ako dobro izgledas stvarno je tesko ostati monogaman i izazovi su na svakom koraku, da sumiram u brak udjite psihicki spremni, svaka budala moze da se ozeni i da napravi dete

peïa Lu

pre 5 godina

u više od 90% skučajeva društvene mreŸe su razlog za razvod, za nepoverenje među partnerima, za probleme...
prilika čini lopova...

Pera

pre 5 godina

Da li je po vama normalno da muskarac, cija je zena bila sa drugim muskarcem, oprosti prevaru i predje preko toga kao da nista nije bilo?
Gledano i sa ljudske i sa muske strane.
Ko misli da jeste +, ko misli da nije i nikad ne bi oprostio sta god da su razlozi -

Knezic

pre 5 godina

gledano sa evolucijske strane. Ne moze se monogamija "preko noci" uvesti posle miliona godina bigamije. A u nekim drzavama je i dalje legalna.
Resenje "problema" je: Ko umije njemu dvije!

AC/DC

pre 5 godina

Ja nisam oženjen niti mi to pada napamet...Ali gledam ove sto jesu.U 95% tu u mom kraju plafon 5 godina žive zajedno...Čak mi bude i smesno jahahhahah

juhu

pre 5 godina

pera, a ni jedne reci o tome da li zena treba da oprosti muskarcu prevaru. Ne, ne treba ni jedan ni drugi. Ja sam u braku i apsolutno je najvaznija zdrava komunikacija i postovanje. Kad toga ima, ima i sexa, bioskopa, druzenja, smejanja pa i svadje. Za mene brak je institucija.

Airbus

pre 5 godina

@pera: probao sam da oprostim i predjem preko prevare i posle godinu dana sam zamrzeo sebe. Nikada više ne može biti isto, kod i najmanjeg problema čovek se vraća na to. Sad mi vise smeta što sam pokušavao da oprostim nego što je ona to uradila. Pokušao sam i tako što sam i ja to uradio, ali mi je bilo još gore jer sam to uradio iz želje za poravnanjem. Neverni se nikada iskreno ne pokaju, njihovo jedino kajanje je u tome što su dozvolili da budu uhvaćeni. Ne zavaravajte se da vas ta osoba imalo voli, ostanak sa vama samo znači da u tom momentu nema bolje rešenje, a vi ste još jadniji u očima partnera. Da bi vas neko prevario potrebna su najmanje 2 uslova : da privlačnost sa novim partnerom bude daleko jača nego sa vama i da mentalni sklop dozvoljava osobi da prevari. Zaslužuje li takva osoba vašu buduću pažnju?

Kolovođa

pre 5 godina

Preljuba nikako nije razlog već posledica razloga za razvod braka. Da bi došlo do preljube mora nešto debelo da ne fukcioniše u braku. Najveći razlog za razvod braka je nedostatak zdrave komunikacije. Sve ostalo je posledica. Niko ne može da mi posle deset godina braka kaže da je bio slep i nije video probleme koji su doveli do razvoda. Niko nije bio slep, ali je u međuvremenu oslepeo. Ljudi, brak je jedna prirodna katastrofa. Ostavlja duboke tragove, ali ne mora da znači da je se treba odreći. Ni jedna katastrofa nije prijatna kad se desi, ali da ih nije bilo, čovek nikad ne bi napredovao. Niko neće rešiti problem tako što mu okrene leđa i ode. Udvoje je sigurno lakše rešavati probleme nego sam. Samo je potrebno naći tu izgubljenu kariku koja je spojila dvoje i zbog koje su u braku. Sve ostalo se rešava mnogo lakše.

Seljak

pre 5 godina

Par sa dvoje dece, koji stanuje u stanu iznad mog,se svadjaju skoro svakodnevno.Oboje intelektualci,doktorka i iinzenjer.To je vristanje,galama,bacanje stvari,lupanje vratima kao da su sami.Vredjanje,teske reci,deca vriste od muke.Dva sebicna stvora kog briga za decu i za posledice a svadjaju se kao zbog dece.Nema tu jednostranog maltretiranja,oboje su isti,doktorka cak prednjaci i inati se maksimalno.Oboje maltretiraju nas,svoje komsije.Doselili se pre tri,cetiri god.,kuoili stan na kredit.Verovatno se zarobili pa sad nema odlaska vec svadja.Kako ljudi mogu da zive tako,ja ne mogu da razumem nikako.Deca ispastaju i ta deca ne mogu izrasti u normalne osobe.Pitamo se zasto nam je omladina takva,pa zbog ovakvih koji bolje da se razvedu i skrate muke i sebi,deci a i nama komsijama.Morao sam ovo da napisem jer juce nisam mogao da se nacudim sta sam sve cuo iz njihovog stana.

Anonimna

pre 5 godina

Udovica sam, posle 20g braka. Varao me je ne zato što nismo komunicirali, već zato što su druge atraktivnije, mladje, dostupne, jer ima adrenalina, uživanja, egoizma... Bolelo je veoma. Nisam mogla da izađem, jer jednostavno nisam imala izlaza.I dalje se pitam kako u ovom slučaju ljudi ne misle,obostrano, koliko povređuju druge u cilju postizanja sopstvenog zadovoljstva.

Nomos

pre 5 godina

Srbi ako zele da ostanu pri cistoj svesti trebaju da zene strankinje. Slusati zvocanje srpkinje zbog nekupljenog parizera u maksiju, nije bas najprijatniji.

janko

pre 5 godina

Meni je supruga oprostila prevaru.Možda je bolje da smo se razveli jer posle toga jedva da razmenimo par recenica dnevno.Ostali smo u braku zbog kćerke od 8 godina.Šta je bio razlog prevare?Udaljavanje, nismo imali odnose već godinama.Sve se skupilo.

Sumadinac

pre 5 godina

Ma c8m deca jos malo porastu,da mogu da razumeju,ima da se razvedem,ne mogu ocima d je gledam,dal ce da me prevari ili neznam zta...bole me....samo da ne bude sastavni deo mog zivota.Siguran sam da i ona tako misli! Jednostavno smo losi ljudi,lose karaktwrne osobone imamo i to jednostavno ne moze da funkcionise u zajednici. Sustina uspesnog i prijatnog brata je da su ljudi kvalitetniji,bolji,osecajnici i da imaju razvijenu svest da brinu o drugom

juhu

pre 5 godina

pera, a ni jedne reci o tome da li zena treba da oprosti muskarcu prevaru. Ne, ne treba ni jedan ni drugi. Ja sam u braku i apsolutno je najvaznija zdrava komunikacija i postovanje. Kad toga ima, ima i sexa, bioskopa, druzenja, smejanja pa i svadje. Za mene brak je institucija.

AC/DC

pre 5 godina

Ja nisam oženjen niti mi to pada napamet...Ali gledam ove sto jesu.U 95% tu u mom kraju plafon 5 godina žive zajedno...Čak mi bude i smesno jahahhahah

srb

pre 5 godina

kada ulazis u brak zavetujes se na vernost i fizicku i emotivnu. Pitanje je da li je monogamnost u ljudskoj prirodi, ja bih rekao da nije ali verujem da je to individualno i zato nije brak za svakoga. Ako dobro izgledas stvarno je tesko ostati monogaman i izazovi su na svakom koraku, da sumiram u brak udjite psihicki spremni, svaka budala moze da se ozeni i da napravi dete

Pera

pre 5 godina

Da li je po vama normalno da muskarac, cija je zena bila sa drugim muskarcem, oprosti prevaru i predje preko toga kao da nista nije bilo?
Gledano i sa ljudske i sa muske strane.
Ko misli da jeste +, ko misli da nije i nikad ne bi oprostio sta god da su razlozi -

Svi plaćamo danak

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Kompliment upućen drugoj ženi ili muškarcu rastura brak u kome je jedan od supružnika bolesno ljubomoran. Čak i nemotreno upućen osmeh ili pogled. U takvom braku ne postoje drugarice iz škole ili iz detinjstva. U takvom braku postoje samo njih dvoje. To je kao kula od karata.

Zz

pre 5 godina

Svi nesto o nekakvoj monogamnosti i poligamnosti. Ja ne razumem. Ok prodje neko pored vas, osetite da je privlacan, to je priroda. Al gde je zivot? Trka za poslom, za obrazovanjem (koliko samo svekolikog odricanja da se dogura do neke diplome). Zdravstveni problemi, materijalni, problemi sa starijim roditeljima, pa onda svakodnevni sitni, ko ima decu da ne govorim, koliko samo tu posvecenosti treba. Koliko vama dan ima sati? Kakva poligamija, kad? Kao da smo svi neki manekeni koji povazda sede u baru na plazi i piju koktele.

Bgd89

pre 5 godina

Bivša žena i ja smo sa 20 godina dobili dete. Ona je bila najlepša devojka u kraju tada. Mladi smo ušli u sve to. A onda, posle jedno pet godina, izgubio sam interesovanje za nju...u toj meri da mi se okretao želudac kad me poljubi. Bez ikakvog razloga. Prijatelj nije mogao da me razume, govorio mi je kako može da mi se ne dopada tako lepa i zgodna žena, odlična majka... Ubedio sam sebe da sam lud, i toliko sam prebacivao sebi zbog toga da sam potpuno izgubio interesovanje za sex, nisu me zanimale ni druge devojke. A onda je to kulminiralo sve češćim svađama, ono kad vas nervira i način na koji neko diše. I odlučio sam da se razvedem. Posle par meseci sam se preporodio, i shvatio da prosto, kad se ljubav izgubi, nema nazad. Teranje sebe da ostanete u toj situaciji vodi do frustracija koje štete i vama i partneru.

Nikola

pre 5 godina

Posle prevare brak nikad ne može biti isti. Izgubi se međusobno poverenje i nikad više ne možeš verovati partneru.
Zato treba ulagati u brak svakodnevno, zavodite jedno drugo, osvajajte da nikad do preljube ne dođe. Jer kad dođe do toga, već je kasno. Nije kriva treća osoba. Kriv je neko od vas dvoje...
Mali savet za žene: vodite ljubav sa vašim muževima kao na početku veze, učestalo i strasno. 90% muškaraca vara svoje žene zbog nedostatka sexa.

Usamljeni vuk

pre 5 godina

Ono sto preljubnici najmanje gledaju jeste kako ce njihove vanbracne igrarije da uticu na zivote drugih ljudi i to prvenstveno mislim na decu ako ih imaju. Ako vec nesto je vec dovelo do toga da pomislis da prevaris partnera onda je bolje komunicirati i videti da se resi problem. Ako i to ne ide onda bolje razvod nego prevara. Zato je najbolje pred brak dobrano upoznati osobu sa kojom zelis da stupis u bracnu vezu ,da kasnije ne bi bilo iznenađenje.

Bogoje Panajotovic

pre 5 godina

Meni je supruga oprostila prevaru.Možda je bolje da smo se razveli jer posle toga jedva da razmenimo par recenica dnevno.Ostali smo u braku zbog kćerke od 8 godina.Šta je bio razlog prevare?Udaljavanje, nismo imali odnose već godinama.Sve se skupilo.
(janko, 09. februar 2019 09:12)

Supruga ti je oprostila to sto nije htela da spava sa tobom. Kako ti se zove supruga, Ilija Cvorovic :-D . I dalje ne spavate zajedno, pa sta se onda promenilo od kad ti je oprostila ?

Anex

pre 5 godina

Prevara se oprašta ako je muž bogat i lep, a ona ružna žena. Imam slučaj to dvoje ljudi, on stalno ima duge javne veze, ona sve zna i ostaje sa njim u braku. E sad, oni ne spavaju zajedno, nego se samo podržavaju koliko moraju. Ljubav i brak su različite stvari, kad se to shvati, brak opstaje.

Magnus

pre 5 godina

Brak nije za svakoga, ko jednom prevari, uradice to ponovo.
Zasto to rade?
Zato sto su lose osobe i misle samo na sebe i svoje zadovoljstvo, zanemarjuci tudju bol.
Ti ljudi, po pravilu, imaju jos niz losih osobina.

Brdjanin

pre 5 godina

Ovi koji navode da je dovoljan kompliment za prevaru, imaju ozbiljan problem sa sopstvenom nesigurnoscu i poverenjem u svog partnera.
Komplimenti su potpuno normalna stvar. Koleginice mi ih upucuju i ja njima kada je za to prikladan trenutak. Ovde ljudi ocigledno brkaju komplimente i flertovanje tj. nabacivanje nekome.

peïa Lu

pre 5 godina

u više od 90% skučajeva društvene mreŸe su razlog za razvod, za nepoverenje među partnerima, za probleme...
prilika čini lopova...

M

pre 5 godina

Ovo je interesantno - da se ništa ne podrazumeva i da se mora ulagati u odnos. Meni je to jako komplikovano jer sam zatvorena osoba i kažu mi da sam ozbiljna i ne znam da li dobro komuniciram. Ali, trudim se. Ne pravim probleme. Ljudi oko mene su uglavnom zadovoljni i srećni. A ja uvek mislim da moram bolje i da nisam dovoljno dobra.

Ne mislim da je brak prirodna katastrofa, taman posla.

Ne znam

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Kompliment upućen drugoj ženi ili muškarcu rastura brak u kome je jedan od supružnika bolesno ljubomoran.
(Svi plaćamo danak, 9. februar 2019 09:05)

Ja sam to drugacije shvatila. Da ce se ljudi upustiti u prevaru samo zato sto im je neko uputio kompliment, ako se osecaju zapostavljeno u braku...

P76-ers

pre 5 godina

Nema miješanja muškaraca i žena! 
prijateljstvo je obična laž.
($$$###, 09. februar 2019 09:29)

Koliko god da se forsira kao istina, baš i nije. Prijateljstvo je i te kako moguće i to bolje i iskrenije od muško-muškog ili žensko-ženskog prijateljstva...

Dođe do simpatija, ali zdrav razum kontroliše nagone...

E pa sad

pre 5 godina

Videli smo ovaj poslednji slučaj prevare u braku koji je u medijima 24/ 7. Naš fudbaler je kitio u zlato, kupovao joj sve bio dobar muž i otac i prevarila ga......
To vam je to ako je neko takav namagarčen šta da očekuje prosečan Srbin?
(real, 9. februar 2019 10:34)

Pa mozete i da pazite recimo koga birate za brak. Realno, tesko da je taj mogao da ocekuje nesto bolje od te koju je odabrao. Zar ne? I nije da nije znao. Niti se ona predstavljala da je nesto sto nije. Niti je on njoj bio veran i on je setao cice. Tako da sve mi je ok sto se njih tice to su odabrali.

Slobodan

pre 5 godina

Ljudi mešaju odanost i vernost. Odanost je neophodna i podrazumeva poverenje da će partner uvek biti tu bez obzira na sve. Vernost je izmišljena i nametnuta kategorija kako bi se ljudi držali u pokornosti crkve. Ljudi po prirodi nisu monogamni i svi problemi nastaju jer im se nameće monogamija.

ja

pre 5 godina

E, a najodvratnije su mi floskule tipa :malo je kriv i prevareni, nešto je dovelo ovog drugog partnera do prevare. Doveo ga, je njegov (njen) urođeni i nepopravljivi promiskuitet, ako ti partner ne odgovara odeš, a, ako si Loša osoba onda varaš dok ne nadješ nešto bolje pa ostaviš onog prvog polupanog da se jedva sastavi.

real

pre 5 godina

Videli smo ovaj poslednji slučaj prevare u braku koji je u medijima 24/ 7. Naš fudbaler je kitio u zlato, kupovao joj sve bio dobar muž i otac i prevarila ga. Njeno objašnjenje je da ne gleda kao muškarca već kao kao cimera i ne oseća ništa prema njemu a lik joj nije ni ružan.
Dok drugi joj pomera mozak i stvarno je privlači. To vam je to ako je neko takav namagarčen šta da očekuje prosečan Srbin?
Pomerite se tim da ne verujete mnogo ženama biće vam lakše i spremajte se na najgore.
To kad varaju to je jače od njih.

alo,bolan

pre 5 godina

cemu se cudite,ljudi pre braka menjaju krevete ko carape a onda u braku ocekuju vernost,ludost,kao da ostavis lisicu pilicarku da ti cuva pilice,jer eto obecala je da nece vise - a ni manje;)

bb

pre 5 godina

Varaju žene koje imaju super brakove.
Jednostavno zasite se ljudi jedni drugih, ubije ih bračna rutina i obaveze. Ženi kad tad mora da se svidi neko drugi onda će ili prevariti ili biti u stalnom iskušenju.

Bane

pre 5 godina

Neko moje iskustvo kada sam ja kao momak, dok se nisam ozenio, varao svoje devojke je da prevara nema veze sa prevarenim. Ja sam bio mlad, kretao sam se, upoznavao dosta devojaka i varao jer mi se moglo....nisam hteo da me pita starost gde mi je bila mladost. U brak sam usao tek sa 32 godine i to kada sam osetio jaku potrebu za porodicom. Nisam nikada prevario zenu, osetio potrebu za tim, niti uopste razmisljso u tom smeru i na tu temu. To kao muskarac mogu da napisem o muskim prevarama. Kada su u pitanju zenske prevare, recimo mene vise boli laz nego prevara. Recimo, ako ti uhvatis zenu u prevari, a pre toga nisi na njoj video ni trunku grize savesti ili neprijatnosti zbog toga sto te vara, pa te ona moli ta oprostaj, place i navodno se kaje, kaje se, sto neko napisa, samo zato sto je uhvacena i sto moze ostati bez nekih privikegija koje je imala uz vas i zbog kojih joj se vise isplatilo da vas vara nego ostavi. Takvoj zeni se niti moze niti treba bilo sta oprostiti. E sada, ako vi vidite da vam je zena cudna, da je nesto tisti, muci i pitate je sta je, a ona prvo kao ma nista, pa kao problemi na poslu, pa bolesna joj majka...a na kraju se slomi pa vam sama prizna da vas je prevarila pod nekim cudnim spletom okolnosti, tipa vi ste bili u nekim losim odnosima a ona se napila na nekoj godisnjici mature i bila sa nekim bivsim iz mladosti, da se oseca kao najgori skot i da ne moze vise da zivi u lazi...u takvim okolnostima se nekako preko toga i moze preci (samo ako niste sujetni doduse).

MRŠAVI PROĆELAVI NERADNIK SA PIVSKOM STOMAKOM

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Evo, ja sam veran svojoj ženi iako mi nikako ne daje samo zato što mi je ubila samopouzdanje i nemam hrabrosti nikoga da muvam. Da meni prva priđe neka, kako god da izgleda, i da mi da mali kompliment, ja bih se možda ohrabrio i prevario bih svoju ženu. Odmah i uvek, samo da mogu :(

dr evil

pre 5 godina

@Pera ovakva tema ne moze da se svede na + ili -. sve zavisi od osoba koje su se nasle u datoj situaciji, ali dobio si plus od mene jer ne treba biti iskljuciv.

Komšo

pre 5 godina

Žena me prevarila 2012. godine. Oprostio sam joj. Promenila je posao 2015. i ponovo me prevarila. Imamo dvoje dece 10 i 12 godina. Ostali smo zajedno, samo sam joj rekao da vodi računa da mi se ne smeju iza leđa (u smislu ona me vara, a i dalje smo zajedno). U suštini finansijski normalno stojimo i moja odluka je da ostanemo zajedno zbog dece koja su normalna. Naravno doći će vreme i za razlaz...

Trovach

pre 5 godina

Supruga i ja otvoreno komentarisemo ko nam se svidja, a ko ne. Nedavno smo gledali jednu pozorisnu predstavu i ona je rekla da joj je bas lepa glavna glumica. Ja sam rekao da je lepa, ali nije bas zgodna (mada ima bas lepe noge). Uglavnom, mi otvoreno iznosimo svoja misljenja, ponekad se ne slazemo, ali to nije obavezno.

Logično

pre 5 godina

Ne treba tražiti uzrok u nečemu spoljašnjem. Ljudi su, većinom, navikli na poneki kompliment. Kompliment za izgled, kompliment za postignuće itd. Komplimenata ima toliko vrsta (da ne pišem sad esej o komplimentima) i ako se "ruši", kako je napisano, brak, recimo, uzroci će pre biti u odnosima supružnika i manjkavosti i nezadovoljstvu tim odnosima. Neko ko je navikao da dobije povremeno poneki kompliment (a većina ljudi jeste), verovatno se ne bi razveo/la zbog, eto (još) jednog komplimenta. Dakle, razvesti se zbog komplimenta bilo bi površno, pomalo i apsurdno.

Logično

pre 5 godina

S druge strane, ako u samom braku nema komplimenata (a recimo, bilo ih je u nekoj normalnoj meri, ranije) već recimo, suprotno od toga, to je pokazatelj da nešto u odnosima "ne štima" i to potencijalno ima snagu da sruši brak, jer je znak da nema prave ljubavi, naklonosti, privlačnosti, ponosa što je baš taj/ta naš suprug/supruga i sl.

skolovan

pre 5 godina

Dozvolite zeni da ima decka. Da vidis onda srece kod svih. Srecna ona, srecan decko, ti isto srecan a srecna i svalerka. I svako tu zna svoje mesto. Decko i svalerka promenljiva kategorija a vi ostajete i traje i nikad vam bolje nije bilo.

Knezic

pre 5 godina

gledano sa evolucijske strane. Ne moze se monogamija "preko noci" uvesti posle miliona godina bigamije. A u nekim drzavama je i dalje legalna.
Resenje "problema" je: Ko umije njemu dvije!

1540

pre 5 godina

Preljuba se desi. Neplanirano. I u odsustvu nezadovoljstva partnerom. Dovoljna je zgoda. I da bi bili otporni u tom trenutku, mislim da ima samo 1 način: da se čovek u tom trenutku seti kako ima Boga koji vraća istom merom, bilo nama bilo našoj deci.

The Spatula

pre 5 godina

(Anonimna, 09. februar 2019 09:03)
Ne opravdavam ga, ali za sve to je potrebno najmanje dvoje. Nekad civek nije ni svestan gde gresi, a nekad nalazi opravdanje za svoje greske.

Smuleco

pre 5 godina

Supruga i ja otvoreno komentarisemo ko nam se svidja, a ko ne. Nedavno smo gledali jednu pozorisnu predstavu i ona je rekla da joj je bas lepa glavna glumica. Ja sam rekao da je lepa, ali nije bas zgodna (mada ima bas lepe noge). Uglavnom, mi otvoreno iznosimo svoja misljenja, ponekad se ne slazemo, ali to nije obavezno.
(Trovach, 09. februar 2019 10:49)

Primer zdravog odnosa i poverenja:)

Sasa

pre 5 godina

poznato srpsko gostoprimstvo al zato za deset godina primili 100 izbeglica -dodelili azil
(rusofil gaster, 9. februar 2019 14:37)

# Link komentara

I ne samo to, izbeglice koje su deo ovog drustva kao duhovi, nekoliko decenija jesu deo kolektivnih centara a dolaze iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. (: Vrhunac gostoprimstva je cinjenica kada seljadin otvori vrata Stojadina i pusti povik: "Vrati se u Bosnu i Hrvatsku, sta ces ovde....". Odgovorim im: "Pitaj Miru i Slobodana"....

Logično

pre 5 godina

Naravno, glupo je davati neiskrene komplimente, ali mislim da je normalno da u samom braku oni postoje i znak su naklonosti i lepih osećanja.

delboj

pre 5 godina

Pitanje poverenje...ako neko "startuje" partnera/partnerku, ne znači da je on/ona pristao na flert, ili preljubu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 9. februar 2019 14:09)

Ako taj start potraje preko minut ili i dodje do medjusobne komunikacije onda je on/ona pristao/la na flert sto neizbjezno vodi u prevaru kao logican nastavak.

Milan

pre 5 godina

@ nikola
To uopste nije tacno. Kad sam bio mlad tipa 20-30 godina varao sam zato sto mi se ukazala prilika, mlad neizivljen, sve bih da probam - to je inace problem mladjih muskaraca sve misle da ce nesto propustiti, da mogu naci uzbudljiviji sex, zgodniju zensku i sl - zato sam varao. U vezama sam imao sexa dosta i to veoma dobrog, ne mogu se pozaliti al opet sam varao jer sam mislio da cu nesto propustiti. To i moji drugari koji su varali priznaju, skoro nikad nisu varali jer je u devojci problem, jer nemaju dovoljno sexa, vec samo iz tog razloga neke neizivljenosti i prosto prilike.

Gloginje

pre 5 godina

@Slobodan, da li bi se tu osecao dobro da te zena vara, jer je vernost nametnuta od crkve, a covek nije monogaman? Da li bi kao covek bio spokojan i srecan da tvoj zet vara tvoju cerku? Da li bi bio saglasan sa tim da zena tvog sina ima redovne seksualne odnose sa komsijom jer je poligamija prirodna? Probaj da odgovoris iskreno na ova pitanja i sve ce ti biti jasnije.
Covek ima nagone ali ima i mozak. Vernost i monogamija imaju vaznu socijalnu funkciju koju treba shvatiti ozbiljnije od 15 minuta seksualnog zadovoljstva.

Smuleco

pre 5 godina

Pitanje poverenje...ako neko "startuje" partnera/partnerku, ne znači da je on/ona pristao na flert, ili preljubu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 9. februar 2019 14:09) 

Ako taj start potraje preko minut ili i dodje do medjusobne komunikacije onda je on/ona pristao/la na flert sto neizbjezno vodi u prevaru kao logican nastavak.
(delboj, 09. februar 2019 17:46)

Slažem se..mada ni to što si rekao, ne mora ništa da znači. Naravno, nekada i ljbazano odbijanje kroz razgovor, neko može da protumači kao pristajanje...Svega ima.
Što se tiče mog komentara, mislio sam konkretno na "startovanje" koje neko odbije, a partner i dalje misli da je startovani kriv zbog toga, jer je flertovao, ili pružio šansu "napadaču". Tu već dolazimo na teren poverenja, ili nesigurnosti koja dovodi do sumnje.

ruarse2803@gmail.coм

pre 5 godina

Treba kommunikacija otvorena I u brakumora da Bude samonjih dvojeSve Osta³o rusi brak!Brak je nesto veomA dobro kao nistaJer u brakuimate sve st trzeba da imateSvaki brak mo¿eze spasiti ako su pamiêtnik a o Avenue mora da ze ot Ireno prica i u braku postoje njih samo do je nikog nr trzeba pustaki u brak!

Aleksandar

pre 5 godina

@(Pera, 9. februar 2019 08:27)

Ne znam što ti je fokus na muškarcu koji oprašta preljubu, šta - kao drugačije je ako muškarac prevari a žena mu oprosti? Najveći problem kod prevare je izigravanje poverenja a poverenje se teško stiče a vrlo lako gubi. To nema nikakve veze sa time ko je kakvog pola...

Aleksandar

pre 5 godina

Da postoje objektivni razlozi koji pomažu prevari, postoje, najčešće u sferi udaljavanja partnera jedno od drugih kad život dobro pritisne. No prevara je svesna stvar, to što postoje razlozi pa samim tim i iskušenja ne znači da treba prema tome i postupiti. Ako rešite da ipak prevarite to znači da vi vašeg partnera i vaš odnos vrednujete manje od neke sitne prilike sa strane a ako je već tako zašto se lepo ne razvedete i skratite sebi muke?

Nema osobe koja je bila u dužoj vezi ili braku a da nije makar jednom imala priliku da prevari, oni koji tome ne mogu odoleti bolje da se nisu ni upuštali u vezu sa podrazumevanom monogamnošću jer to jednostavno nije za njih.

Nikola

pre 5 godina

@Milan zato sam i rekao 90 % vara jer im nešto nedostaje u vezi (sex, bliskost, ljubav). 10 % vara jer ima animalne nagone i misle kao što si rekao da će nešto propustiti.

Milan

pre 5 godina

@ nikola
Opet kazem , nije tako, pre bi se reklo da oko 90% muskaraca prevari da bi probalo nesto novo, da ne bi nesto propustili , a samo 10% tak posto prevari iz nezadovoljstva vezom. Mi Srbi smo kao narod veoma neizivljeni, isfrustrirani - prosto zivimo lose, finansije lose, slabo putujemo, a opet otvoren nam je prozor u svet- internet, tv, i onda vidimo sta sve nemamo i nismo doziveli i onda postajemo nezadovoljni time sto smo slabo sta doziveli, i onda kada nam se ukaze prilika da nesto dozivimo malo ko ce propustiti priliku. Cak i logika govori tako jer ako smo nezadovoljni vezom i odnosom onda je logicnije da prekinemo vezu koja je nezadovoljavajuca nego da varamo. To govorim iz iskustva, i vidim da je medju mojim prijateljima, drugarima, poznanicima dok su bili mladi to bilo tako. Bezveze je prebacivati "loptu " za prevaru na drugu stranu - bilo da je muska ili zenska prevara, tipa druga osoba je kriva sto smo je prevarili, prosto je nezadovoljan si vezom brakom, pokusas to da popravis ako ne ide onda prekid. Tako to rade zrele osobe. A mladi nisu zreli i zato varaju iz svojih neispunjenih ambicija i neizivljenosti.

Pera

pre 5 godina

Da li je po vama normalno da muskarac, cija je zena bila sa drugim muskarcem, oprosti prevaru i predje preko toga kao da nista nije bilo?
Gledano i sa ljudske i sa muske strane.
Ko misli da jeste +, ko misli da nije i nikad ne bi oprostio sta god da su razlozi -

AC/DC

pre 5 godina

Ja nisam oženjen niti mi to pada napamet...Ali gledam ove sto jesu.U 95% tu u mom kraju plafon 5 godina žive zajedno...Čak mi bude i smesno jahahhahah

Nomos

pre 5 godina

Srbi ako zele da ostanu pri cistoj svesti trebaju da zene strankinje. Slusati zvocanje srpkinje zbog nekupljenog parizera u maksiju, nije bas najprijatniji.

Slobodan

pre 5 godina

Ljudi mešaju odanost i vernost. Odanost je neophodna i podrazumeva poverenje da će partner uvek biti tu bez obzira na sve. Vernost je izmišljena i nametnuta kategorija kako bi se ljudi držali u pokornosti crkve. Ljudi po prirodi nisu monogamni i svi problemi nastaju jer im se nameće monogamija.

Knezic

pre 5 godina

gledano sa evolucijske strane. Ne moze se monogamija "preko noci" uvesti posle miliona godina bigamije. A u nekim drzavama je i dalje legalna.
Resenje "problema" je: Ko umije njemu dvije!

ruarse2803@gmail.coм

pre 5 godina

Treba kommunikacija otvorena I u brakumora da Bude samonjih dvojeSve Osta³o rusi brak!Brak je nesto veomA dobro kao nistaJer u brakuimate sve st trzeba da imateSvaki brak mo¿eze spasiti ako su pamiêtnik a o Avenue mora da ze ot Ireno prica i u braku postoje njih samo do je nikog nr trzeba pustaki u brak!

Komšo

pre 5 godina

Žena me prevarila 2012. godine. Oprostio sam joj. Promenila je posao 2015. i ponovo me prevarila. Imamo dvoje dece 10 i 12 godina. Ostali smo zajedno, samo sam joj rekao da vodi računa da mi se ne smeju iza leđa (u smislu ona me vara, a i dalje smo zajedno). U suštini finansijski normalno stojimo i moja odluka je da ostanemo zajedno zbog dece koja su normalna. Naravno doći će vreme i za razlaz...

skolovan

pre 5 godina

Dozvolite zeni da ima decka. Da vidis onda srece kod svih. Srecna ona, srecan decko, ti isto srecan a srecna i svalerka. I svako tu zna svoje mesto. Decko i svalerka promenljiva kategorija a vi ostajete i traje i nikad vam bolje nije bilo.

Anex

pre 5 godina

Prevara se oprašta ako je muž bogat i lep, a ona ružna žena. Imam slučaj to dvoje ljudi, on stalno ima duge javne veze, ona sve zna i ostaje sa njim u braku. E sad, oni ne spavaju zajedno, nego se samo podržavaju koliko moraju. Ljubav i brak su različite stvari, kad se to shvati, brak opstaje.

real

pre 5 godina

Videli smo ovaj poslednji slučaj prevare u braku koji je u medijima 24/ 7. Naš fudbaler je kitio u zlato, kupovao joj sve bio dobar muž i otac i prevarila ga. Njeno objašnjenje je da ne gleda kao muškarca već kao kao cimera i ne oseća ništa prema njemu a lik joj nije ni ružan.
Dok drugi joj pomera mozak i stvarno je privlači. To vam je to ako je neko takav namagarčen šta da očekuje prosečan Srbin?
Pomerite se tim da ne verujete mnogo ženama biće vam lakše i spremajte se na najgore.
To kad varaju to je jače od njih.

Trovach

pre 5 godina

Supruga i ja otvoreno komentarisemo ko nam se svidja, a ko ne. Nedavno smo gledali jednu pozorisnu predstavu i ona je rekla da joj je bas lepa glavna glumica. Ja sam rekao da je lepa, ali nije bas zgodna (mada ima bas lepe noge). Uglavnom, mi otvoreno iznosimo svoja misljenja, ponekad se ne slazemo, ali to nije obavezno.

Kolovođa

pre 5 godina

Preljuba nikako nije razlog već posledica razloga za razvod braka. Da bi došlo do preljube mora nešto debelo da ne fukcioniše u braku. Najveći razlog za razvod braka je nedostatak zdrave komunikacije. Sve ostalo je posledica. Niko ne može da mi posle deset godina braka kaže da je bio slep i nije video probleme koji su doveli do razvoda. Niko nije bio slep, ali je u međuvremenu oslepeo. Ljudi, brak je jedna prirodna katastrofa. Ostavlja duboke tragove, ali ne mora da znači da je se treba odreći. Ni jedna katastrofa nije prijatna kad se desi, ali da ih nije bilo, čovek nikad ne bi napredovao. Niko neće rešiti problem tako što mu okrene leđa i ode. Udvoje je sigurno lakše rešavati probleme nego sam. Samo je potrebno naći tu izgubljenu kariku koja je spojila dvoje i zbog koje su u braku. Sve ostalo se rešava mnogo lakše.

Smuleco

pre 5 godina

Supruga i ja otvoreno komentarisemo ko nam se svidja, a ko ne. Nedavno smo gledali jednu pozorisnu predstavu i ona je rekla da joj je bas lepa glavna glumica. Ja sam rekao da je lepa, ali nije bas zgodna (mada ima bas lepe noge). Uglavnom, mi otvoreno iznosimo svoja misljenja, ponekad se ne slazemo, ali to nije obavezno.
(Trovach, 09. februar 2019 10:49)

Primer zdravog odnosa i poverenja:)

delboj

pre 5 godina

Pitanje poverenje...ako neko "startuje" partnera/partnerku, ne znači da je on/ona pristao na flert, ili preljubu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 9. februar 2019 14:09)

Ako taj start potraje preko minut ili i dodje do medjusobne komunikacije onda je on/ona pristao/la na flert sto neizbjezno vodi u prevaru kao logican nastavak.

P76-ers

pre 5 godina

Nema miješanja muškaraca i žena! 
prijateljstvo je obična laž.
($$$###, 09. februar 2019 09:29)

Koliko god da se forsira kao istina, baš i nije. Prijateljstvo je i te kako moguće i to bolje i iskrenije od muško-muškog ili žensko-ženskog prijateljstva...

Dođe do simpatija, ali zdrav razum kontroliše nagone...

Airbus

pre 5 godina

@pera: probao sam da oprostim i predjem preko prevare i posle godinu dana sam zamrzeo sebe. Nikada više ne može biti isto, kod i najmanjeg problema čovek se vraća na to. Sad mi vise smeta što sam pokušavao da oprostim nego što je ona to uradila. Pokušao sam i tako što sam i ja to uradio, ali mi je bilo još gore jer sam to uradio iz želje za poravnanjem. Neverni se nikada iskreno ne pokaju, njihovo jedino kajanje je u tome što su dozvolili da budu uhvaćeni. Ne zavaravajte se da vas ta osoba imalo voli, ostanak sa vama samo znači da u tom momentu nema bolje rešenje, a vi ste još jadniji u očima partnera. Da bi vas neko prevario potrebna su najmanje 2 uslova : da privlačnost sa novim partnerom bude daleko jača nego sa vama i da mentalni sklop dozvoljava osobi da prevari. Zaslužuje li takva osoba vašu buduću pažnju?

peïa Lu

pre 5 godina

u više od 90% skučajeva društvene mreŸe su razlog za razvod, za nepoverenje među partnerima, za probleme...
prilika čini lopova...

Nikola

pre 5 godina

Posle prevare brak nikad ne može biti isti. Izgubi se međusobno poverenje i nikad više ne možeš verovati partneru.
Zato treba ulagati u brak svakodnevno, zavodite jedno drugo, osvajajte da nikad do preljube ne dođe. Jer kad dođe do toga, već je kasno. Nije kriva treća osoba. Kriv je neko od vas dvoje...
Mali savet za žene: vodite ljubav sa vašim muževima kao na početku veze, učestalo i strasno. 90% muškaraca vara svoje žene zbog nedostatka sexa.

janko

pre 5 godina

Meni je supruga oprostila prevaru.Možda je bolje da smo se razveli jer posle toga jedva da razmenimo par recenica dnevno.Ostali smo u braku zbog kćerke od 8 godina.Šta je bio razlog prevare?Udaljavanje, nismo imali odnose već godinama.Sve se skupilo.

MRŠAVI PROĆELAVI NERADNIK SA PIVSKOM STOMAKOM

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Evo, ja sam veran svojoj ženi iako mi nikako ne daje samo zato što mi je ubila samopouzdanje i nemam hrabrosti nikoga da muvam. Da meni prva priđe neka, kako god da izgleda, i da mi da mali kompliment, ja bih se možda ohrabrio i prevario bih svoju ženu. Odmah i uvek, samo da mogu :(

Magnus

pre 5 godina

Brak nije za svakoga, ko jednom prevari, uradice to ponovo.
Zasto to rade?
Zato sto su lose osobe i misle samo na sebe i svoje zadovoljstvo, zanemarjuci tudju bol.
Ti ljudi, po pravilu, imaju jos niz losih osobina.

1540

pre 5 godina

Preljuba se desi. Neplanirano. I u odsustvu nezadovoljstva partnerom. Dovoljna je zgoda. I da bi bili otporni u tom trenutku, mislim da ima samo 1 način: da se čovek u tom trenutku seti kako ima Boga koji vraća istom merom, bilo nama bilo našoj deci.

bb

pre 5 godina

Varaju žene koje imaju super brakove.
Jednostavno zasite se ljudi jedni drugih, ubije ih bračna rutina i obaveze. Ženi kad tad mora da se svidi neko drugi onda će ili prevariti ili biti u stalnom iskušenju.

Bane

pre 5 godina

Neko moje iskustvo kada sam ja kao momak, dok se nisam ozenio, varao svoje devojke je da prevara nema veze sa prevarenim. Ja sam bio mlad, kretao sam se, upoznavao dosta devojaka i varao jer mi se moglo....nisam hteo da me pita starost gde mi je bila mladost. U brak sam usao tek sa 32 godine i to kada sam osetio jaku potrebu za porodicom. Nisam nikada prevario zenu, osetio potrebu za tim, niti uopste razmisljso u tom smeru i na tu temu. To kao muskarac mogu da napisem o muskim prevarama. Kada su u pitanju zenske prevare, recimo mene vise boli laz nego prevara. Recimo, ako ti uhvatis zenu u prevari, a pre toga nisi na njoj video ni trunku grize savesti ili neprijatnosti zbog toga sto te vara, pa te ona moli ta oprostaj, place i navodno se kaje, kaje se, sto neko napisa, samo zato sto je uhvacena i sto moze ostati bez nekih privikegija koje je imala uz vas i zbog kojih joj se vise isplatilo da vas vara nego ostavi. Takvoj zeni se niti moze niti treba bilo sta oprostiti. E sada, ako vi vidite da vam je zena cudna, da je nesto tisti, muci i pitate je sta je, a ona prvo kao ma nista, pa kao problemi na poslu, pa bolesna joj majka...a na kraju se slomi pa vam sama prizna da vas je prevarila pod nekim cudnim spletom okolnosti, tipa vi ste bili u nekim losim odnosima a ona se napila na nekoj godisnjici mature i bila sa nekim bivsim iz mladosti, da se oseca kao najgori skot i da ne moze vise da zivi u lazi...u takvim okolnostima se nekako preko toga i moze preci (samo ako niste sujetni doduse).

Sasa

pre 5 godina

poznato srpsko gostoprimstvo al zato za deset godina primili 100 izbeglica -dodelili azil
(rusofil gaster, 9. februar 2019 14:37)

# Link komentara

I ne samo to, izbeglice koje su deo ovog drustva kao duhovi, nekoliko decenija jesu deo kolektivnih centara a dolaze iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. (: Vrhunac gostoprimstva je cinjenica kada seljadin otvori vrata Stojadina i pusti povik: "Vrati se u Bosnu i Hrvatsku, sta ces ovde....". Odgovorim im: "Pitaj Miru i Slobodana"....

dr evil

pre 5 godina

@Pera ovakva tema ne moze da se svede na + ili -. sve zavisi od osoba koje su se nasle u datoj situaciji, ali dobio si plus od mene jer ne treba biti iskljuciv.

Svi plaćamo danak

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Kompliment upućen drugoj ženi ili muškarcu rastura brak u kome je jedan od supružnika bolesno ljubomoran. Čak i nemotreno upućen osmeh ili pogled. U takvom braku ne postoje drugarice iz škole ili iz detinjstva. U takvom braku postoje samo njih dvoje. To je kao kula od karata.

Bogoje Panajotovic

pre 5 godina

Meni je supruga oprostila prevaru.Možda je bolje da smo se razveli jer posle toga jedva da razmenimo par recenica dnevno.Ostali smo u braku zbog kćerke od 8 godina.Šta je bio razlog prevare?Udaljavanje, nismo imali odnose već godinama.Sve se skupilo.
(janko, 09. februar 2019 09:12)

Supruga ti je oprostila to sto nije htela da spava sa tobom. Kako ti se zove supruga, Ilija Cvorovic :-D . I dalje ne spavate zajedno, pa sta se onda promenilo od kad ti je oprostila ?

Bgd89

pre 5 godina

Bivša žena i ja smo sa 20 godina dobili dete. Ona je bila najlepša devojka u kraju tada. Mladi smo ušli u sve to. A onda, posle jedno pet godina, izgubio sam interesovanje za nju...u toj meri da mi se okretao želudac kad me poljubi. Bez ikakvog razloga. Prijatelj nije mogao da me razume, govorio mi je kako može da mi se ne dopada tako lepa i zgodna žena, odlična majka... Ubedio sam sebe da sam lud, i toliko sam prebacivao sebi zbog toga da sam potpuno izgubio interesovanje za sex, nisu me zanimale ni druge devojke. A onda je to kulminiralo sve češćim svađama, ono kad vas nervira i način na koji neko diše. I odlučio sam da se razvedem. Posle par meseci sam se preporodio, i shvatio da prosto, kad se ljubav izgubi, nema nazad. Teranje sebe da ostanete u toj situaciji vodi do frustracija koje štete i vama i partneru.

Anonimna

pre 5 godina

Udovica sam, posle 20g braka. Varao me je ne zato što nismo komunicirali, već zato što su druge atraktivnije, mladje, dostupne, jer ima adrenalina, uživanja, egoizma... Bolelo je veoma. Nisam mogla da izađem, jer jednostavno nisam imala izlaza.I dalje se pitam kako u ovom slučaju ljudi ne misle,obostrano, koliko povređuju druge u cilju postizanja sopstvenog zadovoljstva.

M

pre 5 godina

Ovo je interesantno - da se ništa ne podrazumeva i da se mora ulagati u odnos. Meni je to jako komplikovano jer sam zatvorena osoba i kažu mi da sam ozbiljna i ne znam da li dobro komuniciram. Ali, trudim se. Ne pravim probleme. Ljudi oko mene su uglavnom zadovoljni i srećni. A ja uvek mislim da moram bolje i da nisam dovoljno dobra.

Ne mislim da je brak prirodna katastrofa, taman posla.

juhu

pre 5 godina

pera, a ni jedne reci o tome da li zena treba da oprosti muskarcu prevaru. Ne, ne treba ni jedan ni drugi. Ja sam u braku i apsolutno je najvaznija zdrava komunikacija i postovanje. Kad toga ima, ima i sexa, bioskopa, druzenja, smejanja pa i svadje. Za mene brak je institucija.

ja

pre 5 godina

E, a najodvratnije su mi floskule tipa :malo je kriv i prevareni, nešto je dovelo ovog drugog partnera do prevare. Doveo ga, je njegov (njen) urođeni i nepopravljivi promiskuitet, ako ti partner ne odgovara odeš, a, ako si Loša osoba onda varaš dok ne nadješ nešto bolje pa ostaviš onog prvog polupanog da se jedva sastavi.

Sumadinac

pre 5 godina

Ma c8m deca jos malo porastu,da mogu da razumeju,ima da se razvedem,ne mogu ocima d je gledam,dal ce da me prevari ili neznam zta...bole me....samo da ne bude sastavni deo mog zivota.Siguran sam da i ona tako misli! Jednostavno smo losi ljudi,lose karaktwrne osobone imamo i to jednostavno ne moze da funkcionise u zajednici. Sustina uspesnog i prijatnog brata je da su ljudi kvalitetniji,bolji,osecajnici i da imaju razvijenu svest da brinu o drugom

alo,bolan

pre 5 godina

cemu se cudite,ljudi pre braka menjaju krevete ko carape a onda u braku ocekuju vernost,ludost,kao da ostavis lisicu pilicarku da ti cuva pilice,jer eto obecala je da nece vise - a ni manje;)

Brdjanin

pre 5 godina

Ovi koji navode da je dovoljan kompliment za prevaru, imaju ozbiljan problem sa sopstvenom nesigurnoscu i poverenjem u svog partnera.
Komplimenti su potpuno normalna stvar. Koleginice mi ih upucuju i ja njima kada je za to prikladan trenutak. Ovde ljudi ocigledno brkaju komplimente i flertovanje tj. nabacivanje nekome.

srb

pre 5 godina

kada ulazis u brak zavetujes se na vernost i fizicku i emotivnu. Pitanje je da li je monogamnost u ljudskoj prirodi, ja bih rekao da nije ali verujem da je to individualno i zato nije brak za svakoga. Ako dobro izgledas stvarno je tesko ostati monogaman i izazovi su na svakom koraku, da sumiram u brak udjite psihicki spremni, svaka budala moze da se ozeni i da napravi dete

Seljak

pre 5 godina

Par sa dvoje dece, koji stanuje u stanu iznad mog,se svadjaju skoro svakodnevno.Oboje intelektualci,doktorka i iinzenjer.To je vristanje,galama,bacanje stvari,lupanje vratima kao da su sami.Vredjanje,teske reci,deca vriste od muke.Dva sebicna stvora kog briga za decu i za posledice a svadjaju se kao zbog dece.Nema tu jednostranog maltretiranja,oboje su isti,doktorka cak prednjaci i inati se maksimalno.Oboje maltretiraju nas,svoje komsije.Doselili se pre tri,cetiri god.,kuoili stan na kredit.Verovatno se zarobili pa sad nema odlaska vec svadja.Kako ljudi mogu da zive tako,ja ne mogu da razumem nikako.Deca ispastaju i ta deca ne mogu izrasti u normalne osobe.Pitamo se zasto nam je omladina takva,pa zbog ovakvih koji bolje da se razvedu i skrate muke i sebi,deci a i nama komsijama.Morao sam ovo da napisem jer juce nisam mogao da se nacudim sta sam sve cuo iz njihovog stana.

Ne znam

pre 5 godina

i dalje ne razumem kako kompliment moze srusiti brak
(bo, 09. februar 2019 08:08)

Kompliment upućen drugoj ženi ili muškarcu rastura brak u kome je jedan od supružnika bolesno ljubomoran.
(Svi plaćamo danak, 9. februar 2019 09:05)

Ja sam to drugacije shvatila. Da ce se ljudi upustiti u prevaru samo zato sto im je neko uputio kompliment, ako se osecaju zapostavljeno u braku...

Zz

pre 5 godina

Svi nesto o nekakvoj monogamnosti i poligamnosti. Ja ne razumem. Ok prodje neko pored vas, osetite da je privlacan, to je priroda. Al gde je zivot? Trka za poslom, za obrazovanjem (koliko samo svekolikog odricanja da se dogura do neke diplome). Zdravstveni problemi, materijalni, problemi sa starijim roditeljima, pa onda svakodnevni sitni, ko ima decu da ne govorim, koliko samo tu posvecenosti treba. Koliko vama dan ima sati? Kakva poligamija, kad? Kao da smo svi neki manekeni koji povazda sede u baru na plazi i piju koktele.

E pa sad

pre 5 godina

Videli smo ovaj poslednji slučaj prevare u braku koji je u medijima 24/ 7. Naš fudbaler je kitio u zlato, kupovao joj sve bio dobar muž i otac i prevarila ga......
To vam je to ako je neko takav namagarčen šta da očekuje prosečan Srbin?
(real, 9. februar 2019 10:34)

Pa mozete i da pazite recimo koga birate za brak. Realno, tesko da je taj mogao da ocekuje nesto bolje od te koju je odabrao. Zar ne? I nije da nije znao. Niti se ona predstavljala da je nesto sto nije. Niti je on njoj bio veran i on je setao cice. Tako da sve mi je ok sto se njih tice to su odabrali.

Logično

pre 5 godina

Naravno, glupo je davati neiskrene komplimente, ali mislim da je normalno da u samom braku oni postoje i znak su naklonosti i lepih osećanja.

Milan

pre 5 godina

@ nikola
To uopste nije tacno. Kad sam bio mlad tipa 20-30 godina varao sam zato sto mi se ukazala prilika, mlad neizivljen, sve bih da probam - to je inace problem mladjih muskaraca sve misle da ce nesto propustiti, da mogu naci uzbudljiviji sex, zgodniju zensku i sl - zato sam varao. U vezama sam imao sexa dosta i to veoma dobrog, ne mogu se pozaliti al opet sam varao jer sam mislio da cu nesto propustiti. To i moji drugari koji su varali priznaju, skoro nikad nisu varali jer je u devojci problem, jer nemaju dovoljno sexa, vec samo iz tog razloga neke neizivljenosti i prosto prilike.

Nikola

pre 5 godina

@Milan zato sam i rekao 90 % vara jer im nešto nedostaje u vezi (sex, bliskost, ljubav). 10 % vara jer ima animalne nagone i misle kao što si rekao da će nešto propustiti.

Usamljeni vuk

pre 5 godina

Ono sto preljubnici najmanje gledaju jeste kako ce njihove vanbracne igrarije da uticu na zivote drugih ljudi i to prvenstveno mislim na decu ako ih imaju. Ako vec nesto je vec dovelo do toga da pomislis da prevaris partnera onda je bolje komunicirati i videti da se resi problem. Ako i to ne ide onda bolje razvod nego prevara. Zato je najbolje pred brak dobrano upoznati osobu sa kojom zelis da stupis u bracnu vezu ,da kasnije ne bi bilo iznenađenje.

Logično

pre 5 godina

S druge strane, ako u samom braku nema komplimenata (a recimo, bilo ih je u nekoj normalnoj meri, ranije) već recimo, suprotno od toga, to je pokazatelj da nešto u odnosima "ne štima" i to potencijalno ima snagu da sruši brak, jer je znak da nema prave ljubavi, naklonosti, privlačnosti, ponosa što je baš taj/ta naš suprug/supruga i sl.

Milan

pre 5 godina

@ nikola
Opet kazem , nije tako, pre bi se reklo da oko 90% muskaraca prevari da bi probalo nesto novo, da ne bi nesto propustili , a samo 10% tak posto prevari iz nezadovoljstva vezom. Mi Srbi smo kao narod veoma neizivljeni, isfrustrirani - prosto zivimo lose, finansije lose, slabo putujemo, a opet otvoren nam je prozor u svet- internet, tv, i onda vidimo sta sve nemamo i nismo doziveli i onda postajemo nezadovoljni time sto smo slabo sta doziveli, i onda kada nam se ukaze prilika da nesto dozivimo malo ko ce propustiti priliku. Cak i logika govori tako jer ako smo nezadovoljni vezom i odnosom onda je logicnije da prekinemo vezu koja je nezadovoljavajuca nego da varamo. To govorim iz iskustva, i vidim da je medju mojim prijateljima, drugarima, poznanicima dok su bili mladi to bilo tako. Bezveze je prebacivati "loptu " za prevaru na drugu stranu - bilo da je muska ili zenska prevara, tipa druga osoba je kriva sto smo je prevarili, prosto je nezadovoljan si vezom brakom, pokusas to da popravis ako ne ide onda prekid. Tako to rade zrele osobe. A mladi nisu zreli i zato varaju iz svojih neispunjenih ambicija i neizivljenosti.

Logično

pre 5 godina

Ne treba tražiti uzrok u nečemu spoljašnjem. Ljudi su, većinom, navikli na poneki kompliment. Kompliment za izgled, kompliment za postignuće itd. Komplimenata ima toliko vrsta (da ne pišem sad esej o komplimentima) i ako se "ruši", kako je napisano, brak, recimo, uzroci će pre biti u odnosima supružnika i manjkavosti i nezadovoljstvu tim odnosima. Neko ko je navikao da dobije povremeno poneki kompliment (a većina ljudi jeste), verovatno se ne bi razveo/la zbog, eto (još) jednog komplimenta. Dakle, razvesti se zbog komplimenta bilo bi površno, pomalo i apsurdno.

The Spatula

pre 5 godina

(Anonimna, 09. februar 2019 09:03)
Ne opravdavam ga, ali za sve to je potrebno najmanje dvoje. Nekad civek nije ni svestan gde gresi, a nekad nalazi opravdanje za svoje greske.

Aleksandar

pre 5 godina

@(Pera, 9. februar 2019 08:27)

Ne znam što ti je fokus na muškarcu koji oprašta preljubu, šta - kao drugačije je ako muškarac prevari a žena mu oprosti? Najveći problem kod prevare je izigravanje poverenja a poverenje se teško stiče a vrlo lako gubi. To nema nikakve veze sa time ko je kakvog pola...

Gloginje

pre 5 godina

@Slobodan, da li bi se tu osecao dobro da te zena vara, jer je vernost nametnuta od crkve, a covek nije monogaman? Da li bi kao covek bio spokojan i srecan da tvoj zet vara tvoju cerku? Da li bi bio saglasan sa tim da zena tvog sina ima redovne seksualne odnose sa komsijom jer je poligamija prirodna? Probaj da odgovoris iskreno na ova pitanja i sve ce ti biti jasnije.
Covek ima nagone ali ima i mozak. Vernost i monogamija imaju vaznu socijalnu funkciju koju treba shvatiti ozbiljnije od 15 minuta seksualnog zadovoljstva.

Aleksandar

pre 5 godina

Da postoje objektivni razlozi koji pomažu prevari, postoje, najčešće u sferi udaljavanja partnera jedno od drugih kad život dobro pritisne. No prevara je svesna stvar, to što postoje razlozi pa samim tim i iskušenja ne znači da treba prema tome i postupiti. Ako rešite da ipak prevarite to znači da vi vašeg partnera i vaš odnos vrednujete manje od neke sitne prilike sa strane a ako je već tako zašto se lepo ne razvedete i skratite sebi muke?

Nema osobe koja je bila u dužoj vezi ili braku a da nije makar jednom imala priliku da prevari, oni koji tome ne mogu odoleti bolje da se nisu ni upuštali u vezu sa podrazumevanom monogamnošću jer to jednostavno nije za njih.

Smuleco

pre 5 godina

Pitanje poverenje...ako neko "startuje" partnera/partnerku, ne znači da je on/ona pristao na flert, ili preljubu. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Smuleco, 9. februar 2019 14:09) 

Ako taj start potraje preko minut ili i dodje do medjusobne komunikacije onda je on/ona pristao/la na flert sto neizbjezno vodi u prevaru kao logican nastavak.
(delboj, 09. februar 2019 17:46)

Slažem se..mada ni to što si rekao, ne mora ništa da znači. Naravno, nekada i ljbazano odbijanje kroz razgovor, neko može da protumači kao pristajanje...Svega ima.
Što se tiče mog komentara, mislio sam konkretno na "startovanje" koje neko odbije, a partner i dalje misli da je startovani kriv zbog toga, jer je flertovao, ili pružio šansu "napadaču". Tu već dolazimo na teren poverenja, ili nesigurnosti koja dovodi do sumnje.