Ponedeljak, 08.10.2018.

11:10

Da li će roditelji ići u zatvor zbog jednog šamara? VIDEO

Izvor: B92

Da li æe roditelji iæi u zatvor zbog jednog šamara? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

mamakoka

pre 5 godina

Ne znam sta da kažem. Imam troje dece.Koristim taj stari način za rešavanje problema.Zavidim roditeljima koji su našli drugi način da reše probleme.

marš da mirišete travu odozdo, luzeri

pre 5 godina

OK, dobro, samo, svi normalni koji su čitali ovu temu, to jest vest, ili kako to zvali, a naročito komentare, zapamtite dobro šta ste tu videli. Zapamtite dobro među kakvima živite, zapamtite dobro šta je "svoj narod". Zapamtite dobro da nije zli Vučić svim ovim nesrećnicima rekao da ovde laju i baljezgaju to što laju i baljezgaju (niti bilo koji drugi zlikovac) , zapamtite dobro da se oni deru baš zbog toga što zli Vučić hoće da donese zakon kojim im se zabranjuje da budu patetični slabići i nesrećnici. Zapamtite dobro. Zapamtite dobro zbog čega je tu kako je. Zapamtite.

Filmoful

pre 5 godina

@Mrle, 9. oktobar 2018 08:18

Tako sto se dvogodisnjak ne vodi u goste da bude ostavljen za sebe ili se ne ostavlja bez nadzora ni trenutak u prostoru koji nije upoznala odrasla osoba koja se o njemu stara u tom momentu. Sta treba da se biju preventivno da sa dve godine prepoznaju stekere. Kad bi odrasli bili toliko genijalni gde bi nam bio kraj. Sta ako su stekeri drugaciji nego kuci, pa ne provali da je tu struja?

Ljudi da li je vama jasno da se ovde batine predlazu kao precica za roditeljsku lenjost i mrzovolja? Ostavite stekere na miru.

Shvatam strah onih koji imaju tinejdzere zbog uticaja spolja.

dragan heiliger stancu

pre 5 godina

Ja sam živio u Holandiji pa kad je dete bezobrazno onda mu pričam sat vremena a kad je jako bezobrazno onda se prvo napijem i najedem crnog luka pa mu pričam dva sata u lice a nisam opro zube. Vaspitni rezultati nisu izostali, eto ispala mi dva zuba.

Detuš

pre 5 godina

Koliko znam Isus Hrist nije šamarao naokolo. Nego ovi stariji, a ne deca, zaslužuju šamarčine, itekakve. Onako ko za lek. I dan danas patim i kajem se što, na primer, svojim šefovima nisam lupao šamare, pa makar i u Paklu završio.

Mrle

pre 5 godina

Mi smo skloni da sve generalizujemo. Nisu ni sva deca ni svi ljudi isti nekada ta rec nije dovoljna i dete treba da se nebi povredilo ponekad cusnuti. Evo npr: imam sina dvogodisnjak i stalno prcka sto nebi smeo, trazi reakciju roditelja i opet te uticnice. Normalno da sam stavio zastitu ali oticicemo negde u goste gde iste nema. I kako objasniti recima dvogodisnjaku da je to opasno gurati prste i razne predmete unutra evo neka mi neko objasni od ovih pametnih. Ja kada ga vidim da to radi iako napominjem ima zastitu cusnem ga po rucici da zna da je to no no isto tako i za sporet pec i druge potencijalno opasne stvari po njega. Ajde genijalci objasnite vi detetu od dve godine da ne dira svaku glupost KAKO ?

Alcale

pre 5 godina

Zakon koji je pokazao izuzetno lose rezultate na zapadu sada guraju kod nas... budalastina!
Deci treba pricati ali treba da znaju da postoje mnogo neprijatnije metode kaznjavanja od drobljenja!

Mrle

pre 5 godina

E da pozdravio nas sve jedan Norvezanin Andres Brejvik. Legenda kaze da su ga roditelji iskljucivo razgovorom vaspitavali i izrastao je u finog i kulturnog coveka.

The Spatula

pre 5 godina

Eeee, a ja dobijem batine u skoli od ucitelja i nastavnika, dodjem kuci, kazem kevi, ona me olesi, ne pita sto su bili. Najzesce je bilo kad me posalje da sam uberem prut. Onda ne znam koji je bolji. Ako uzmem tanak, on se savija oko mene, ako uzmem debeo, cini mi se jos gore. A imao sam par nastavnika, koji ne da su nas lesili, nego ubijali. I sta sad, to nije valjalo sto su od napravili ljude, a sad ovo valja, sto detetu ne smes nista a ne mozes mu nista, jer kako se rodi, zna svoja prava. E zbog tih prava, deca su nam nikakva.

zexxxxxx

pre 5 godina

jjjjjjjjjooooooooojjjjjjjj...pa sta oni glume bre?????pa jel ima neko da nije dobio batina od roditelja???ja bi voleo da upoznam osobu koja nikada nije istukla dete a lepo ga je vaspitala..nemoguca misija..

jao bre

pre 5 godina

Imamo sve više huligana, baraba i protuva...i umesto da se roditeljima da puna podrška da decu vaspitavaju kako oni procene da treba, vi im vežite ruke i dajte još više prava deci da konačno svi budu bitange. Niko neće svoje dete da ubije od batina, ali po neku vaspitnu da se dovede u red i nauči šta sme- šta ne sme, šta može-šta ne može (ako to ne može samo uz razgovor) što da ne. Svedoci smo sve nevaspitanije dece u mladjim godinama, ne smeš da udješ u prodavnicu, pekaru, apoteku, itd ma i na ulici histerišu i vrište a roditelji ništa.."jao što je slatka". Roditelji, ako je vama slatko, ostalima nije slatko, VASPITAJTE TU DEČURLIJU ILI IH NE PUŠTAJTE IZ KUĆE! Po neki šamar nikome ne može da škodi, može samo pozitivno da utiče.

Trovach

pre 5 godina

Vrlo retko sam od tate dobijao nekoliko ponizavajucih pljeski po zadnjici, dok je mama brze i cesce udarala, cesto i bez veceg razloga, ali slabije. Tatine sljepke su imale pedagosku svrhu jer ih je koristio samo onda kada pridike nisu bile od koristi. Na nasu zalost, pronasao je efikasnije resenje; pridike u obliku duuugog monologa (slicno kao kada AV prica na pinku, ali si primoran da slusas do kraja) i kada pozelis kaznu, ali ne, to je kazna. Srecom, najcesce nisam bio taj koji je morao da trpi, nego moja tvrdoglava sestra. Kasnije bismo se nas dvojica cesce sporeckali oko toga na koji nacin neki posao treba uraditi i kasnije sam shvatio da do toga dolazi izmedju oceva i sinova, kao i izmedju majki i cerki, sto je normalno.

aleksis

pre 5 godina

A sta raditi, kad ti dete od 8 godina, na pitanje zasto nije sredilo sobu, kaze to je njegova soba, i izlazi napolje iz nje luda zeno? I to uz rezanje i povisen ton. Jel da sednem da mu objasnim(po milioniti put) da nije u redu i zasto nije u redu da se tako obraca odrasloj osobi, pogotovo roditelju? Sto se mene tice, to je za samarcinu da se glava okrene, i da se nadam da ce da ukapira dok je jos vreme, jer ce sutra tako da zarezi na nekog u skoli, ili da digne ruku na mene. Roditelji su poceli da se plase sopstvene dece, a generacije mojih roditelja nisu imale taj problem. Uvek sam bila protiv nasilja, i sada sam, ali kako vreme prolazi, sve vise mislim da nas nisu dovoljno tukli. Za 10 godina, pitacu vas koliko batina ste dobili od sopstvene dece?

NOPC

pre 5 godina

#Los Angeles

Tipicno libtardski rezon, bezanje u ekstreme, etiketiranje, "virtue signaling", i naravno potpuno neshvatanje sustine. Ne verujem da niko normalan podrzava nasilje bilo kakve vrste, pogotovo ne nad decom, a posebno svojom decom. Dva tri puta po zadnjici ako je dete zasluzilo nece od njega napraviti monstruma (i ne, TO NIJE ZLOSTAVLJANJE, zna se sta je zlostavljanje), ali preveliko povladjivanje ga doslovce moze upropastiti. Vi se hvatate za neki zamisljeni teorijski model po kom svi roditelji su jednako inteligentni i talentovani u vaspitavanju i usmeravanju dece, tako isto i ta deca su jednako mirna/nemirna, talentovana, inteligentna. Jeste, kako da nije. Tacno ce kultur marxizam da unisti evropu. Nije sve tako bajno ni u skandinavskim zemljama, i nije svako nasilje fizicko nasilje.

igop

pre 5 godina

Ovo nije nikakvo pitanje zato sto se deca MORAJU vaspitati samo recima, po zakonu je svako fizicko nasilje zabranjeno. A kada vidim dosadasnje rezultate ankete uopste se ne cudim svim ubistvima, silovanjima i uoöste kolicinom nasilja u Srbiji. Danas jedna "bezopasna obrazovna ćuška" bespomoćnom detetu, sutra malo manje bezopasna ćuška tog odraslog deteta svojoj supruzi, majci, roditeljima itd... 
Imam dvoje dece, 9 i 6 godina, nikada ih nisam udario, čak ni "po guzi" ili bilo šta slično. Deca su nam primerna, lepo vaspitana i nikada nemamo nikakvih problema sa njima. 
Moj otac mene nikada nije udario, majka naravno takodje. Odrastao sam, skolovao se, zavrsio fakultet, ozenio se, imam veliki broj prijatelja i nikada nisam upadao u konfliktne situacije. Nikada se nisam tukao niti sam bio tučen... 

Meni ne treba nikakav drugi dokaz da je vaspitanje bez nasilja moguce i jedino ispravno...

Filmofil

pre 5 godina

Moram da pitam ukoliko ima nekog da mi odgovori. Da li se u Srbiji prodaju zastitnici za stekere koji nemaju poklopac? Ja koliko znam, da. Sta vam radi otvorena struja u kucama i stanovima gde se mota malo dete? Dakle vi bijete malo dete cije je ponasanje normalno, jer uci o svetu oko sebe, a drzite otvoren steker. Kad je glupo pa se nije rodilo sa znanjem.

Koliko je batina na Balkanu dobijeno trebalo bi da smo na Mars dosada stigli tako ustrojeni, NASA bi trebalo da je kod nas, kad ono sipak. Skandinavac ceka trogodisnjaka POLA sata da veze sam pancericu. Na kraju brzo i nauce, a mi imamao decu da se pokaze da smo "normalni", a sav zivcanluk i nestrpljenje i frustraciju koju je neko drugi stvorio isterujemo na njima.

Evo ih biju po Novom Sadu, i po Zakintosu. Pre verujem da su to oni bijeni, nego oni koji nisu. Pominju se neki samari. pokojni Jerotic je lepo objasnio. Samar je ponizenje.

Žak

pre 5 godina

Vreme je za udruženje obespravljenih roditelja da bi smo se suprostavili ovom birokratskom gej lobiju.
Ako treba i na izbore sa tim udruženjem izaći.

mai ben rai

pre 5 godina

@Milkinho

Potpisujem sve što si napisao od reči do reči.
Zahvalan sam za svake batine koje sam dobio u životu i svake sam znao zašto sam dobio i danas ih vrlo cenim. I naravno da su jedno vaspitne batine, a drugo iživljavanje nad decom.

Pex

pre 5 godina

Užas su vam komentari. Pa vi stvarno vaspitavate decu batinama, usađujte im strah od samog sebe. I sto je najgore kad odrastu i sami će frustraciju resavati fizickim obračunom.
(Mirko, 8. oktobar 2018 12:13)

A sta si ocekivao? ne znas gde zivis? izadji na ulicu,u saobracaj ili u beton halu. Vecina ne shvata da nasilje radja nasilje i da su upravo glavni nasilnici i problematinci oni koji su istom bili izlozeni i to bas kao deca. Balkanska zatucana logika i tu nema pomoci. Ko je pametan,na vreme je pobegao, a ovo sto ostane nek se ubija po favelama i skida meso jedno drugima sa ledja. Pri tome govorimo o koliko toliko thenicki pismenim ljudima koji imaju neku svest i citaju vesti online. Zamisli kakvo je tek realno stanje stvari u celoj zemlji koja je pretezno neobrazovana i thenicki u srednjem veku.

Pex

pre 5 godina

Napravite razliku izmedju bolesnika koji zlostavlja svoje dete zbog kompleksa i mene koji ga isibam zato sto gura viljusku u steker.
(Pertinaks, 8. oktobar 2018 12:51)

osoba koja dozvoli da bude roditelj,a ne moze da resi stekere drugacije osim nasiljem, definitivno nije zasluzila da se razmnozava. Internet je pun proizvoda za resenje ovog ( a i mnogih drugih problema) i kosta ju od 2 do 15 dolara. Shvatite, zaostali smo i zatucani,zivimo kao najjadniji u evropi sa dobrim razlogom, jer smo sami problem.

Los Angeles

pre 5 godina

Tako je srbi, i zene treba da se mlate kad traze. I slabiji drugari, da se pokaze ko je baja. A treba i komsiju navatati da se vidi ko je glavni u ulazu. Svi komentari podrzavaju jer ne znaju za bolje ocigledno. Zato i jeste tu gde ste, a ta Norveska ili zapad je tamo gde jeste. A vi se sladite time sto Lukasenko, pijani rusi, i zatucani balkanci imaju isto misljenje kao i vi. A do tada elita ce da razvija tudje zemlje, kad vec ne moze svoju od namnozene bagre.

Pex

pre 5 godina

Medjutim vidim da to i kod nas dolazi i mogu da kažem da je loše.Dete jednostavno morate nekada negde u nekoj situaciji dobro rasipati da upamti šta je loše i da više i ne pomišlja.Batina je iz raja izašla (udri more ) .
(Idiot, 8. oktobar 2018 13:40)

Cuveno balkansko slepilo i prepotentnost. Da li je moguce da neko misli da su Norvezani i skandinavci naprasno glupi,blesavi ili nesto slicno? i to neko ko dolazi iz sistema gde vladaju nasilje,kriminal i srednjovekovna pravila a radi se za 300 eur? Sa istom tom logikom se vode ovi iz ISIS-a i ne razumeju zasto je kanzjivo kod nas da mlatis zenu ili je prodas u roblje ako ti ne odgovara. To su civilizacijeke razlike izmedju razliciitih delova sveta. Ono sto ocito ovo duboko nasilno i bolesno drusto ne razume je da je nasilje najgora opcija, uvek. Evo,mene niko nikada nije udario, i o svemu sam razgovarao sa roditeljima. Gle cuda, nikada nisam isao u zatvor, tukao bilo koga, pravio neke gluposti ili se bavio kriminalom i nanosio stetu drugima. Kada jednom detetu pokazete da je nasilje krajnja instanca, ucite ga da se ono tolerise ako se stkenu nekakvi uslovi. A svi mi imamo razlicita civilizacijska merila, tako da ce neko pribeci nasilju ako vidi pripadnika druge rase, ako mu se ne dopada sta cuje od druge strane, ako ga zena odbije ili se neko parkira tamo gde je on bas zamislio. Kombinacija je bezbroj,a steta je verlo cesto, fatalna. Ko ovo ne razume, i treba da zivi ovde u nasilju, stresu, i na kraju, oboljevanju.

XXL

pre 5 godina

Podržavam taj zakon budućnosti u korist deteta i porodice, a zašto evo:. Ukoliko mi je dete nekontrolisano ili hiperaktivno po novoj terminologiji, a ne smem da ga bijem jednostavno pozovem socijalnu službu i kažem im - dajem ga na usvajanje. Da li će mali klipani ostati u biološkoj porodici ili ne - na njima je da odluče. Moji su ostali ali po starom zakonu.

mr.wolf

pre 5 godina

Imam 55g vozac sam C katigorije imam platu ko dva profesora i moj sin isto.Dobijao sam batine od oca i kaisem i toljagom mlatio me cime je stigo i izraso sam u coveka.Moj sin isto lema malog i izvodi ga na pravi put i sve mi igra oko srca kad to vidim jer znam da ce i on biti covek!Da ne pricam da sam ja sina bio svaki drugi dan musko je mora da se celici.I svi imamo velike porodice pravi smo Srpski domacini!!!
(Srboljub, 08. oktobar 2018 13:21)

Lepo, prava Srpska idila. Tata kamiondzija, dobijao batine. Sin kamiondzija dobijao batine. Unuce (bice kamiondzija) dobija batine da izraste u "coveka". Velike porodiice, srpski domacini. "Mora da se celici, musko je", Srpska logika. Zato kada ti neko zatrubi ide "seljacko" psovanje, pretnje, verbalni duel, jer ipak si kamiondzija. I da, da se napomene, imas 2 profesorske plate.
I ljudi se cude sto 50.000 obrazovanih ode svake godine ?

Sloba

pre 5 godina

Nema koristi od šamara i tuče dece, vraća se samo agresijom. Nismo životinje. Razgovorom se sve može rešiti. Treba više vremena ali je za duže staze bolje. Imam ćerku od 8 godina i nikada je nisam udario. Kajem se i kad viknem na nju. Otkrila mi je kao mala štaj e za nju najgora kazna, kaže: Da me ne voliš. Znači ne batine, kazne i t.d.

Aleksandar

pre 5 godina

Na kraju ćemo doći dotle, da će odmah po rođenju decu da nam uzima neka NVO, jer je to, jelte, za decu najbolje. Uloga roditelja će da se svede samo na puko rađanje.

tata

pre 5 godina

Sećam se u osn.školi, 80-ih, bio jedan bezobraznik koji je dobacivao na časovima i pravio sprdnju sa nastavnicima, to mu je prolazilo uglavnom kod žena, a onda mu je jednog dana nastavnik srpskog (tada jedan mladi Crnogorac) zalepio takvu šamarčinu da mu se glava okrenula za 180 stepeni. Nastavniku zbog toga nije falila ni dlaka s glave, a ovaj je do kraja školovanja bio mirniji od devojčice. Danas u odeljenju moje ćerke, 12 god, dvojica braće prave takav haos na časovima da smo prinuđeni da plaćamo privatne časove jer je deci nastavu nemoguće pratiti od ove dvojice. Žalili smo se direktoru, on kaže da su mu ruke vezane, da je takav zakon i da deca mogu biti premeštena samo uz saglasnost njihovih roditelja. I tako...trpimo evo već 3 godine jednu idiotsku situaciju koja bi mogla u sekundi da se reši uz par dobrih šamara. Šta da kažem na sve ovo osim da smo mi jedan strašno, strašno glup narod.

haha

pre 5 godina

da. idite rodite sto vise dece, hranite ih vazduhom, odgajacemo ih mi, vi sedite kuci, nemojte raditi, ne, idite i radite, pricajte im... nzm kad samo... mame, budite nasmejane, kuvajte, perite, budite spremacice svojim muzevima, radjajte puno dece, sutnite ih vucicu na odgoj, volite ih, ali ...
MA DAJ... MUKA MI JE.
HVALA BOGU PA SU MOJA DECA VELIKA. NE BIH JA SAD RADJALA... NEMA SANSE.

Boža

pre 5 godina

Imam dvoje dece koji su sada mladi ljudi. Oboje su divni, ali kao deca su bili potpuno različiti. Sin je stariji i imao je fazu kada su jedino batine pomagale. Ćerku nisam nikad udario. Najgore je vaspitanje kada pustite dete da radi šta hoće. Tako stvorite monstruma koji neće ni da radi ni da uči.Ako razmazite dete najveći ste mu neprijatelj.

Deca su radost sveta

pre 5 godina

Kad čovek čita ove komentare ispada da deca ne rade ništa drugo nego po celi dan guraju prste u štekere. I da jedino što tu pomaže su šamari. Evo jedne ideje: u svakoj kineskoj radnji ima plastičnih zaštitnika za štekere, koji deca ne mogu da izvuku i sprečavaju da se bilo šta gura u struju. Drugim rečima uvek postoji nenasilno rešenje problema sa detetom. Popricajte s nekim ako vam treba savet, nemojte koristiti nasilje prema svom detetu. Sramota je i greh tući dete. Znam i za primere da se to kaznjavanje otrglo kontroli, dete zavrsilo s polomljenim nosom. A roditelj fakultetski obrazovan, ugledna ličnost. Stop nasilju prema deci! Podržimo zakon protiv fizičkog kažnjavanja dece.

Zo

pre 5 godina

Otac me je tukao i napravio coveka od mene a ja mog sina nisam tukao i napravio majmuna koji ne zna nista da uradi sem da drzi telefon u ruke.

Un

pre 5 godina

Otkad je drzava pocela preuzimati na sebe vaspitanje dece imamo sve vise narkomana,lopova,kriminalaca,pedofila,politicara,direktora i ostalih unazadjivaca. Kada se dete jednostavno ne moze urazumiti,a steti svojim ponasanjem roditeljevom psihofizickom zdravlju,sta raditi? Znaci treba odustati od deteta jer ga NE SMEMO VASPITATI,nego ga lepo odvesti u socijalnu sluzbu i nek se oni detetom lepo bave,dakle drzava, drzava ce dete sigurno,ili barem to okruzenje,ce zlostavljati,psihofizicki maltretirati dete,i nece mu pruziti uslove koji su detetu bili dostupni u roditeljskom domu!!! Koji je predlog??!?!

o tome ti pričam

pre 5 godina

@Idiot

Baš zato što je tako u Norveškoj treba da uvedemo da bude i kod nas. Od njih su takvi zakoni napravili ljude pa valjda će i od nas.

bez dioptrije

pre 5 godina

Ako tučete dete, nisam sigurna da će se mnogo uplašiti i prestati da radi ono što ne treba. Problem je danas u tome što većina dece te loše stvari pokupe u obdaništu, školi ili od drugara, a manje u svojoj kući. Agresija, a batine to jesu samo će stvoriti agresiju. Nekako mislim da ne znači da oni koji nisu dobijali batine po difoltu postaju problematični i kriminalci. Jednostavno ne treba detetu dopuštati da radi šta hoće ili mu ispunjavati sve želje. Vrištanja po prodavnicama nije dozvoljeno. Ispunjavanje svih želja nikako.

Uglavnom naučite dete do pete godine šta sme, a šta ne. To je osnova. Posle će pokupiti od druge dece loše stvari, ali tada ćete već lakše objasniti, ako ste prvu fazu dobro odradili.

EU GENI KA

pre 5 godina

...naučite decu da se plaše svega, ako je moguće...

pretnja, neispunjena, pravi obrazac u glavi prećenom.. pa kada dete prvi put u životu bude na udaru nasilnika.. u bilo kojoj sferi života, bezrezervno će mu se predati... jer ima takav obrazac..

Pa da mogu budućim vladarima da odgovaraju.

Malo feudalizam, malo ropstvo a nikako sloboda govora i učenja.

Uroš

pre 5 godina

Država ne sme da se meša u porodicu. Tačka. Onog momenta kad su počeli zakonom da regulišu odnose u porodici, postali su neprijatelj. Prosto. Svim LJUDIMA je to jasno, a NELJUDI nek rade svoj posao.

Putnik

pre 5 godina

Iako sam starija generacija, od roditelja sam jedan jedini put u životu dobio šamar. Oni su već tada kao intelektualci bili napredni i zaluđeni za razgovor i razumno objašnjavanje. Kada te ugnjave razgovorom, lakše ti je da popustiš nego da satima učestvuješ u (tebi kao detetu dosadnoj) diskusiji. Batinama bi verovatno znatno manje postigli. Istrpiš i opet teraš svoje. A kada ti razumno i prijateljski sve objasne, učiniš sve da to ne proživiš još jedan put.

Kvisko

pre 5 godina

Prosto pitanje inteligencije.
Ako dete od ranog uzrasta ima mozga, nema potrebe da ga udarate. Batinama cete ga samo nauciti da se plasi bola. Dete treba nauciti da shvati posledice svojih postupaka.

Niko me u kuci nije tukao, jednom sam izgrebao ceo BMW ekserom, kazna je bila nema vise Mikijevog zabavnika (koji sam obozavao da citam) a i postalo mi je jasno koliko je bilo tesko mojima skupiti 600 maraka sredinom devedesetih.

Zabavnik sam ponovo dobio posle dva meseca, nakon toga krenuo u skolu, bio najbolji medju najboljima, zavrsio etf, doktorirao i sada zivim daleko daleko od Srbije.

roditelj

pre 5 godina

Nijedan zakon koji se tice dece ne smeju donositi oni koji nemaju decu, ni cija deca nisu dobro vaspitana - jer, niko nece primiti pekara na istrazivanje iz fizike, niti balerinu na posao u pekari. Materijom sme da se bavi samo onaj koji je razume, koji ima dosta iskustva u njoj.

tetka

pre 5 godina

Sticajem okolnosti nisam bioloski roditelj, ali dvoje mi je odraslo u rukama, samo u porodilistu nisam bila.Batine nisu bile recept za vaspitanje ni roditelja, ni ostalih a smatram da samo mati ima pravo na cusku po guzi kad se pretera sa nestaslucima. Sve po dogovoru bez I jednog ekscesa, sada su odrasli ljudi jos nemaju svoju decu ali su kandidati. Decu samo treba voleti i odvojiti dovoljno vremena za druzenje i igru kao idealne prilike za vaspitanje. Sav umor i nervozu zbog svakodnevnice ostavite ispred vrata malisani nisu nista krivi zbog manjka para, nedoraslog poslodavca itd… Treba kaznjavati silledzije a ostalo je besmisleno.

Milkinho

pre 5 godina

Mislim da sve ovo počinje od velike konfuzije šta je vaspitni šamar a šta zlostavljanje deteta. Mislim da niko ne može da uskrati roditelju kako će da vaspitava dete jer niko nema iste stavove. Nažalost, postoje deca koja jesu bili žrtve zlostavljanja gde su im nanošene teške telesne povrede itd, ti roditelji su privedeni i to je u redu ali se apsolutno ne slažem da detetu ne smete da lupite šamar ili po dupetu ukoliko konstantno radi nešto i kada priča očigledno ne pomaže. Mnogo je mali broj ljudi danas, opet nažalost, koji su izrasli u dobre osobe a da nikada nosu dobili batine u životu a mnogo veći broj onih koji to nisu. A ovi se sada bave nekim pravima dece, kao da su deca na istom nivou kao i odrasli i uskraćuju vaspitne mere. Sad ću da idem u krajnost ali ako ne smete da ćušnete dete jer je to kršenje nekih njihovih prava, kako onda smete da ga kaznite tako što ćete da ga pošaljete u sobu ili oduzmete nešto? Zar to onda ne bi bilo ugrožavanje sloboda kretanja deteta?! Krajnost naravno. Ovi koji donose ove zakone neka prvo razlikuju šta su vaspitne batine a šta zlostavljanje pa neka onda donose zakone. Ja sam u životu popio par finih batina u životu i danas kada sam stariji ne mogu dovoljno da se zahvalim roditeljima za njih jer su od mene napravili čoveka koji nije narkoman, lopov, da radi za sebe i zaradjuje i da je ne zavisi od svojih roditelja od svoje 22-23-e godine. Da batina nije bilo kada su bile neophodne, mogao sam lagano (ne shvatajući opasnost tada jer sam bio bilmez) da skrenem u neke vode iz kojih bi od mene napravile ko zna šta.

pera

pre 5 godina

batina je uz raja izasla. Dok je to vazilo deca su bila deca. Danas ti mali divljaci mogu da udaraju na policajca, profesora, drugu decu i niko im nista ne moze jer je takav zakon. Pustite me prica o demokratiji, to je za uredjena drustva. Ovde treba kaznjavati po kratkom postupku

mile

pre 5 godina

Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život.Život u strahu od kazni i svega što život nudi.Takvu omladinu žele kapitalisti.Sećam se vaspitnih šamara moje učiteljice i mog razrednog,ništa mi nije falilo.Sada imam dvoje dece u pubertetu i nevaspitavam ih kažnjavanjem.Kada zatreba i kada reč nepomaže dobiju svoje!
(sasho, 08. oktobar 2018 11:25)
jadna je i ta uciteljica kad si ti u tim godinama i dalje nepismen

Andrej

pre 5 godina

E moji veliki mozgovi dzaba Vam sve skole ovoga sveta. Nijedna jedinka nije ista pa tako ni svako dete nije isto i zbog toga se ne mogu na ovaj nacin generalizovati stvari. Naravno da nekad i samar pomaze. Pomogao je i meni, pomoci ce i drugima. Gluposti...

marica, kriv, razumevanje

pre 5 godina

znaci bice usvojen zakon gde ce biti propisana kazna za to ali to nije u cilju da se kaznjavaju oni koji ga prekrrse ... interesantno. za ovako neke stvari uveo bih zakon da zakone mogu da pisu samo oni koji poznaju materiju, tj. moraju I sami da budu roditelji I da njihova decu nisu of ranije poznata policiji

lala

pre 5 godina

Ne moze dete neke stvari da razume. Trogodisnjak ne zna ni sta je struja, ni sta je strujni udar ni sta je smrt, ali zato moze razume da ce dobiti po turu ako bude gurao prste u uticnicu. E posle kad poraste moze da nauci sta su gorenavedene stvari

Matrix

pre 5 godina

Pa sve ide ka tome, da ce nam oduzimati decu zbog šamara ili poprekog pogleda i udomljavati ih (prodavati), bogatim porodicama.
Hocete na robote da ih napravite, sto kaze jedan od prethodnih komentara!?
E pa nece da moze!
Na delikvente, da bi privatne policije imale sta da rade za 30 godina!?
E pa, opet nece da moze!
Da se drustvo rasloji na prebogate i one koji ce ziveti ispod ulica. Da im vrata od stanova i kuca budu šaht poklopci!?

Srboljub

pre 5 godina

Imam 55g vozac sam C katigorije imam platu ko dva profesora i moj sin isto.Dobijao sam batine od oca i kaisem i toljagom mlatio me cime je stigo i izraso sam u coveka.Moj sin isto lema malog i izvodi ga na pravi put i sve mi igra oko srca kad to vidim jer znam da ce i on biti covek!Da ne pricam da sam ja sina bio svaki drugi dan musko je mora da se celici.I svi imamo velike porodice pravi smo Srpski domacini!!!

pa onda

pre 5 godina

Ja cu da pravim decu u nekoj normalnoj drzavi, a ne ovde da mi nekakve NVO sole pamet kako ja treba da vaspitavam svoju decu. A za roblje koje mislite da prodajete strancima se sami snadjite.

Idiot

pre 5 godina

U Norveskoj je to veliki problem , jer granica od običnog samara i zlostavljanja više ne postoji , dakle sve se svrstava u nasilje , tako da svi žive u strahu od svoje rodjene dece sto je veoma čudno nama koji dolazimo sa balkana . Medjutim vidim da to i kod nas dolazi i slobodno mogu da kažem da je loše . Dete jednostavno morate nekada , negde u nekoj situaciji dobro rasipati da upamti šta je loše i da više i ne pomišlja . Batina je iz raja izašla ( udri more ) .

lune

pre 5 godina

Problem je što ljudi mešaju malo po guzi i nasilje. Ima deca kojoj drugačije ne mogu da se objasne neke stvar. Je l' je mali dokaz uporediti decu nekad (nas) i danas. Danas ne postoji poštovanje ne samo prema starijima već ni prema kome. A mislim da je to osnova nekog civilizovanog, normalnog ponašanja.

majche

pre 5 godina

Nisam za samar, batine po guzi da. Ipak mislim da u Srbiji postoji mnogo vise problema i onih koji za mnogo teza krivicna dela ne leze u zatvoru.

zbunjeni roditelj

pre 5 godina

Ja sam roditelj 5-o godisnje devojcice, hiljade i hiljade ponavljanja iste stvari pomaze u 95% slucajeva. Ali u zadnje vreme je pocela da se siri i ponasa kao serif, da naredjuje, tera inat, spinuje kad je zamolimo da nesto uradi itd. U kuci nemamo takvo ponasanje, najverovatnije je to pokupila u vrticu. I pricamo joj milion puta da takvo ponasanje nije u redu, da se mi u kuci jedan prema drugome ne ponasamo tako i da to nije lepo, ali sad je u nekoj fazi isterivanja svog i pomaze samo podvikivanje i 'cuskanje', ako to mogu tako da nazovem. Inace, nije od one dece koja histerisu po radnjama i slicno, poslusna je uglavnom, samo kad smo sami u kuci s njom - bezobrazluk. Batine nikad nije dobila, ali sad smo u dobu kad moramo da pokazemo 'silu' da bi se urazumila.

A iskreno, plasim se da je ucim da sve moze recima i razumom i onda je pustim u svet koji nema veze s tim. Posebno u zemlji Srbiji.

Olesili me po guzici

pre 5 godina

Imao sam 7 godina i stalno sam gurao prste u uticnicu za struju. I onda su me moji zvali i objasnili mi lepo ko je bio Nikola Tesla i ja nisam vise dirao struju.

siki

pre 5 godina

Već zamišljam svoju babu koja je imala 11 dece kako razgovara sa svakim ponaosob i objašnjava zašto nije dobro gurati prst u utičnicu, njakati komšijskog nervoznog psa, dirati očevu lovačku pušku... Pogotovo posle celodnevnog rada na njivi.

deca su samo mali ljudi

pre 5 godina

Decu ne treba tuci ni udarati!
Treba ih lepo vaspitati!
Moji nikada nisu dobili batine ni cusku!
Nikada ne vredjaju ni vrsnjake ni starije, nikoga!
I nikada nikoga u skoli, napolju... nisu udarili!
Nemaju tu tradiciju!
Ponekad odgovore na vredjanje druge dece i opsuju ih!
Tu sam nemocna!
Ucim ih da ne nasedaju na provokacije ali nekada je njihov mali ego suvise veliki!

ko je ovde lud

pre 5 godina

Ako dete udari vas, vi ste omanuli u vaspitavanju.
Vaspitanje je proces koji oba roditelja treba u dogovoru da rade, problem je uvek bio kada jedan roditelj popusti.
Kada dete pita "mogu li to i to?" prvo treba da ide pitanje da li si pitao drugog roditelja, al to mnogi parovi ne rade. Ulaze ne spremni u tako važnu stvar, bez plana i dogovora, ali to je slika našeg društva u celini. Niko ne nudi savetovanja, ne postoji program države oko edukacije, problem je mnogo dublji i zakon neće ništa postići. Mora da se naprave zdrave osnove prvo za implementaciju zakona, pa tek onda krenuti sa rigoroznijim merama. Ne može prosečan Balkanac kog su roditelji lešili da tako lako izbaci iz svoje glave da je fizički kontakt pogrešan. Mora da shvati da to nije dobro i da se ukaže šta je dobro i zašto je to dobro a ne da se kaže pipneš li dete ideš u zatvor, tako nikada ništa neće postići.

ceca

pre 5 godina

A ako dete udari roditelja, nastavnika ili drugo dete onda isto? Ili deca smeju da biju?
(Eh, 8. oktobar 2018 12:01)
smeju. onda za to opet roditelj ide u zatvor. kako god okrenes, naj... si

Mirko

pre 5 godina

Užas su vam komentari. Pa vi stvarno vaspitavate decu batinama, usađujte im strah od samog sebe. I sto je najgore kad odrastu i sami će frustraciju resavati fizickim obračunom.

Lee

pre 5 godina

Djeca se vaspitavaju od 7-10 god,kasnije je vec kasno za sve ako se dijete "ispusti"..Pripadam malo starijoj generaciji gdje smo i u skoli ponekad dobili šamar,kuci takodje ali kao neko ko ima 45 god iza sebe.,koji ima stariju bracu i sestre a koji su svi danas kao i ja uspjesni porodicni i poslovni ,a prije svega dobri i cestiti
ljudi mislim da je taj nacin vaspitanja i odnosa dao mnogo bolje rezultate nego sadasnji gdje su majka i kcerka drugarice,a otac i sin ortaci..Zato ce nam se previse demokratije i prava obiti o glavu,a vec je počelo.

Lancana reakcija

pre 5 godina

@ "A ako dete udari roditelja, nastavnika ili drugo dete onda isto? Ili deca smeju da biju?"
(Eh, 8. oktobar 2018 12:01)

E, vidis, @Eh, i tu je RODITELJ ZATAJIO: naucio svoje dete da se do cilja moze doci samo udaranjem.

perungromovnik

pre 5 godina

Dosljednost, prica, doljednost, prica. I ponekad samar.
Ako mislite da sve moze pricom. Tesko. Mnogo moze i treba. Ali nesto i ne moze.
Sretni otac troje.

EU Citizen

pre 5 godina

S kojim pravom se država meša u to kako će slobodni građani da vaspitavaju svoku decu? Kakva je to doza arogancije kod suvišnih birokrata i neabeđenih pseudoeksperata za lažne društvene "nauke" i dušebrižnika?

jedan od mnogih

pre 5 godina

danas deca nemaju osnovno vaspitanje da starijima kazu dobar dan, o ostalom je suvisno i pricati...a to su sve tekovine modernih tendencija drustva i vremena

N NA KVADRAT

pre 5 godina

ma kakqv samar, zaboga.... neka lomi izloge kao ona klinka iz Krusevca.. a kad dodje kuci neka tata kaze to ceri sine tatin... ili neka sutne i oca.... kakav samar nikako, nikako

Slobodan

pre 5 godina

NASA DECA, MISLITE VASA? Moje dete cu ja vaspitati, kao sto su mene MOJI roditelji a njih, NJIHOVI roditelji . Hoces vojnika, poreskog obveznika, slepog potrosaca bez mozga. NECE MOCI!

Infinity war

pre 5 godina

Ma samo vi još više razmazite balavurdiju i pravite debile od njih! Pa kad se nakote bahati agresivci imaćete na stotine "Beton hala", ali sa mnogo gorim posledicama! Nije džabe izmišljena izreka "batina je iz raja izašla"!

sasho

pre 5 godina

Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život.Život u strahu od kazni i svega što život nudi.Takvu omladinu žele kapitalisti.Sećam se vaspitnih šamara moje učiteljice i mog razrednog,ništa mi nije falilo.Sada imam dvoje dece u pubertetu i nevaspitavam ih kažnjavanjem.Kada zatreba i kada reč nepomaže dobiju svoje!

btw

pre 5 godina

"Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život"
@sasho

Nema to veze, to te cini odgovornim, a ne nesigurnim.
Mene su roditelji kaznjavali, ali sam svoje ja prvi put pokazao vec u cetrnaestoj godini, osmi razred, jedini u razredu se usprotivio teroru nastavnika, kasnije su iza mene stali i ostali, pa roditelji i razredni staresina.
Zahvalan sam roditeljima na svakoj kazni, cuski, povisenom tonu. Svoju decu vaspitavam na isti nacin i nece me niko u tome spreciti

Slobodan

pre 5 godina

NASA DECA, MISLITE VASA? Moje dete cu ja vaspitati, kao sto su mene MOJI roditelji a njih, NJIHOVI roditelji . Hoces vojnika, poreskog obveznika, slepog potrosaca bez mozga. NECE MOCI!

N NA KVADRAT

pre 5 godina

ma kakqv samar, zaboga.... neka lomi izloge kao ona klinka iz Krusevca.. a kad dodje kuci neka tata kaze to ceri sine tatin... ili neka sutne i oca.... kakav samar nikako, nikako

Olesili me po guzici

pre 5 godina

Imao sam 7 godina i stalno sam gurao prste u uticnicu za struju. I onda su me moji zvali i objasnili mi lepo ko je bio Nikola Tesla i ja nisam vise dirao struju.

perungromovnik

pre 5 godina

Dosljednost, prica, doljednost, prica. I ponekad samar.
Ako mislite da sve moze pricom. Tesko. Mnogo moze i treba. Ali nesto i ne moze.
Sretni otac troje.

EU Citizen

pre 5 godina

S kojim pravom se država meša u to kako će slobodni građani da vaspitavaju svoku decu? Kakva je to doza arogancije kod suvišnih birokrata i neabeđenih pseudoeksperata za lažne društvene "nauke" i dušebrižnika?

btw

pre 5 godina

"Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život"
@sasho

Nema to veze, to te cini odgovornim, a ne nesigurnim.
Mene su roditelji kaznjavali, ali sam svoje ja prvi put pokazao vec u cetrnaestoj godini, osmi razred, jedini u razredu se usprotivio teroru nastavnika, kasnije su iza mene stali i ostali, pa roditelji i razredni staresina.
Zahvalan sam roditeljima na svakoj kazni, cuski, povisenom tonu. Svoju decu vaspitavam na isti nacin i nece me niko u tome spreciti

lala

pre 5 godina

Ne moze dete neke stvari da razume. Trogodisnjak ne zna ni sta je struja, ni sta je strujni udar ni sta je smrt, ali zato moze razume da ce dobiti po turu ako bude gurao prste u uticnicu. E posle kad poraste moze da nauci sta su gorenavedene stvari

jedan od mnogih

pre 5 godina

danas deca nemaju osnovno vaspitanje da starijima kazu dobar dan, o ostalom je suvisno i pricati...a to su sve tekovine modernih tendencija drustva i vremena

Idiot

pre 5 godina

U Norveskoj je to veliki problem , jer granica od običnog samara i zlostavljanja više ne postoji , dakle sve se svrstava u nasilje , tako da svi žive u strahu od svoje rodjene dece sto je veoma čudno nama koji dolazimo sa balkana . Medjutim vidim da to i kod nas dolazi i slobodno mogu da kažem da je loše . Dete jednostavno morate nekada , negde u nekoj situaciji dobro rasipati da upamti šta je loše i da više i ne pomišlja . Batina je iz raja izašla ( udri more ) .

Infinity war

pre 5 godina

Ma samo vi još više razmazite balavurdiju i pravite debile od njih! Pa kad se nakote bahati agresivci imaćete na stotine "Beton hala", ali sa mnogo gorim posledicama! Nije džabe izmišljena izreka "batina je iz raja izašla"!

pa onda

pre 5 godina

Ja cu da pravim decu u nekoj normalnoj drzavi, a ne ovde da mi nekakve NVO sole pamet kako ja treba da vaspitavam svoju decu. A za roblje koje mislite da prodajete strancima se sami snadjite.

Milkinho

pre 5 godina

Mislim da sve ovo počinje od velike konfuzije šta je vaspitni šamar a šta zlostavljanje deteta. Mislim da niko ne može da uskrati roditelju kako će da vaspitava dete jer niko nema iste stavove. Nažalost, postoje deca koja jesu bili žrtve zlostavljanja gde su im nanošene teške telesne povrede itd, ti roditelji su privedeni i to je u redu ali se apsolutno ne slažem da detetu ne smete da lupite šamar ili po dupetu ukoliko konstantno radi nešto i kada priča očigledno ne pomaže. Mnogo je mali broj ljudi danas, opet nažalost, koji su izrasli u dobre osobe a da nikada nosu dobili batine u životu a mnogo veći broj onih koji to nisu. A ovi se sada bave nekim pravima dece, kao da su deca na istom nivou kao i odrasli i uskraćuju vaspitne mere. Sad ću da idem u krajnost ali ako ne smete da ćušnete dete jer je to kršenje nekih njihovih prava, kako onda smete da ga kaznite tako što ćete da ga pošaljete u sobu ili oduzmete nešto? Zar to onda ne bi bilo ugrožavanje sloboda kretanja deteta?! Krajnost naravno. Ovi koji donose ove zakone neka prvo razlikuju šta su vaspitne batine a šta zlostavljanje pa neka onda donose zakone. Ja sam u životu popio par finih batina u životu i danas kada sam stariji ne mogu dovoljno da se zahvalim roditeljima za njih jer su od mene napravili čoveka koji nije narkoman, lopov, da radi za sebe i zaradjuje i da je ne zavisi od svojih roditelja od svoje 22-23-e godine. Da batina nije bilo kada su bile neophodne, mogao sam lagano (ne shvatajući opasnost tada jer sam bio bilmez) da skrenem u neke vode iz kojih bi od mene napravile ko zna šta.

siki

pre 5 godina

Već zamišljam svoju babu koja je imala 11 dece kako razgovara sa svakim ponaosob i objašnjava zašto nije dobro gurati prst u utičnicu, njakati komšijskog nervoznog psa, dirati očevu lovačku pušku... Pogotovo posle celodnevnog rada na njivi.

majche

pre 5 godina

Nisam za samar, batine po guzi da. Ipak mislim da u Srbiji postoji mnogo vise problema i onih koji za mnogo teza krivicna dela ne leze u zatvoru.

sasho

pre 5 godina

Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život.Život u strahu od kazni i svega što život nudi.Takvu omladinu žele kapitalisti.Sećam se vaspitnih šamara moje učiteljice i mog razrednog,ništa mi nije falilo.Sada imam dvoje dece u pubertetu i nevaspitavam ih kažnjavanjem.Kada zatreba i kada reč nepomaže dobiju svoje!

zbunjeni roditelj

pre 5 godina

Ja sam roditelj 5-o godisnje devojcice, hiljade i hiljade ponavljanja iste stvari pomaze u 95% slucajeva. Ali u zadnje vreme je pocela da se siri i ponasa kao serif, da naredjuje, tera inat, spinuje kad je zamolimo da nesto uradi itd. U kuci nemamo takvo ponasanje, najverovatnije je to pokupila u vrticu. I pricamo joj milion puta da takvo ponasanje nije u redu, da se mi u kuci jedan prema drugome ne ponasamo tako i da to nije lepo, ali sad je u nekoj fazi isterivanja svog i pomaze samo podvikivanje i 'cuskanje', ako to mogu tako da nazovem. Inace, nije od one dece koja histerisu po radnjama i slicno, poslusna je uglavnom, samo kad smo sami u kuci s njom - bezobrazluk. Batine nikad nije dobila, ali sad smo u dobu kad moramo da pokazemo 'silu' da bi se urazumila.

A iskreno, plasim se da je ucim da sve moze recima i razumom i onda je pustim u svet koji nema veze s tim. Posebno u zemlji Srbiji.

Andrej

pre 5 godina

E moji veliki mozgovi dzaba Vam sve skole ovoga sveta. Nijedna jedinka nije ista pa tako ni svako dete nije isto i zbog toga se ne mogu na ovaj nacin generalizovati stvari. Naravno da nekad i samar pomaze. Pomogao je i meni, pomoci ce i drugima. Gluposti...

lune

pre 5 godina

Problem je što ljudi mešaju malo po guzi i nasilje. Ima deca kojoj drugačije ne mogu da se objasne neke stvar. Je l' je mali dokaz uporediti decu nekad (nas) i danas. Danas ne postoji poštovanje ne samo prema starijima već ni prema kome. A mislim da je to osnova nekog civilizovanog, normalnog ponašanja.

pera

pre 5 godina

batina je uz raja izasla. Dok je to vazilo deca su bila deca. Danas ti mali divljaci mogu da udaraju na policajca, profesora, drugu decu i niko im nista ne moze jer je takav zakon. Pustite me prica o demokratiji, to je za uredjena drustva. Ovde treba kaznjavati po kratkom postupku

ceca

pre 5 godina

A ako dete udari roditelja, nastavnika ili drugo dete onda isto? Ili deca smeju da biju?
(Eh, 8. oktobar 2018 12:01)
smeju. onda za to opet roditelj ide u zatvor. kako god okrenes, naj... si

marica, kriv, razumevanje

pre 5 godina

znaci bice usvojen zakon gde ce biti propisana kazna za to ali to nije u cilju da se kaznjavaju oni koji ga prekrrse ... interesantno. za ovako neke stvari uveo bih zakon da zakone mogu da pisu samo oni koji poznaju materiju, tj. moraju I sami da budu roditelji I da njihova decu nisu of ranije poznata policiji

deca su samo mali ljudi

pre 5 godina

Decu ne treba tuci ni udarati!
Treba ih lepo vaspitati!
Moji nikada nisu dobili batine ni cusku!
Nikada ne vredjaju ni vrsnjake ni starije, nikoga!
I nikada nikoga u skoli, napolju... nisu udarili!
Nemaju tu tradiciju!
Ponekad odgovore na vredjanje druge dece i opsuju ih!
Tu sam nemocna!
Ucim ih da ne nasedaju na provokacije ali nekada je njihov mali ego suvise veliki!

Lee

pre 5 godina

Djeca se vaspitavaju od 7-10 god,kasnije je vec kasno za sve ako se dijete "ispusti"..Pripadam malo starijoj generaciji gdje smo i u skoli ponekad dobili šamar,kuci takodje ali kao neko ko ima 45 god iza sebe.,koji ima stariju bracu i sestre a koji su svi danas kao i ja uspjesni porodicni i poslovni ,a prije svega dobri i cestiti
ljudi mislim da je taj nacin vaspitanja i odnosa dao mnogo bolje rezultate nego sadasnji gdje su majka i kcerka drugarice,a otac i sin ortaci..Zato ce nam se previse demokratije i prava obiti o glavu,a vec je počelo.

mile

pre 5 godina

Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život.Život u strahu od kazni i svega što život nudi.Takvu omladinu žele kapitalisti.Sećam se vaspitnih šamara moje učiteljice i mog razrednog,ništa mi nije falilo.Sada imam dvoje dece u pubertetu i nevaspitavam ih kažnjavanjem.Kada zatreba i kada reč nepomaže dobiju svoje!
(sasho, 08. oktobar 2018 11:25)
jadna je i ta uciteljica kad si ti u tim godinama i dalje nepismen

mr.wolf

pre 5 godina

Imam 55g vozac sam C katigorije imam platu ko dva profesora i moj sin isto.Dobijao sam batine od oca i kaisem i toljagom mlatio me cime je stigo i izraso sam u coveka.Moj sin isto lema malog i izvodi ga na pravi put i sve mi igra oko srca kad to vidim jer znam da ce i on biti covek!Da ne pricam da sam ja sina bio svaki drugi dan musko je mora da se celici.I svi imamo velike porodice pravi smo Srpski domacini!!!
(Srboljub, 08. oktobar 2018 13:21)

Lepo, prava Srpska idila. Tata kamiondzija, dobijao batine. Sin kamiondzija dobijao batine. Unuce (bice kamiondzija) dobija batine da izraste u "coveka". Velike porodiice, srpski domacini. "Mora da se celici, musko je", Srpska logika. Zato kada ti neko zatrubi ide "seljacko" psovanje, pretnje, verbalni duel, jer ipak si kamiondzija. I da, da se napomene, imas 2 profesorske plate.
I ljudi se cude sto 50.000 obrazovanih ode svake godine ?

Srboljub

pre 5 godina

Imam 55g vozac sam C katigorije imam platu ko dva profesora i moj sin isto.Dobijao sam batine od oca i kaisem i toljagom mlatio me cime je stigo i izraso sam u coveka.Moj sin isto lema malog i izvodi ga na pravi put i sve mi igra oko srca kad to vidim jer znam da ce i on biti covek!Da ne pricam da sam ja sina bio svaki drugi dan musko je mora da se celici.I svi imamo velike porodice pravi smo Srpski domacini!!!

tata

pre 5 godina

Sećam se u osn.školi, 80-ih, bio jedan bezobraznik koji je dobacivao na časovima i pravio sprdnju sa nastavnicima, to mu je prolazilo uglavnom kod žena, a onda mu je jednog dana nastavnik srpskog (tada jedan mladi Crnogorac) zalepio takvu šamarčinu da mu se glava okrenula za 180 stepeni. Nastavniku zbog toga nije falila ni dlaka s glave, a ovaj je do kraja školovanja bio mirniji od devojčice. Danas u odeljenju moje ćerke, 12 god, dvojica braće prave takav haos na časovima da smo prinuđeni da plaćamo privatne časove jer je deci nastavu nemoguće pratiti od ove dvojice. Žalili smo se direktoru, on kaže da su mu ruke vezane, da je takav zakon i da deca mogu biti premeštena samo uz saglasnost njihovih roditelja. I tako...trpimo evo već 3 godine jednu idiotsku situaciju koja bi mogla u sekundi da se reši uz par dobrih šamara. Šta da kažem na sve ovo osim da smo mi jedan strašno, strašno glup narod.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Ako dete udari vas, vi ste omanuli u vaspitavanju.
Vaspitanje je proces koji oba roditelja treba u dogovoru da rade, problem je uvek bio kada jedan roditelj popusti.
Kada dete pita "mogu li to i to?" prvo treba da ide pitanje da li si pitao drugog roditelja, al to mnogi parovi ne rade. Ulaze ne spremni u tako važnu stvar, bez plana i dogovora, ali to je slika našeg društva u celini. Niko ne nudi savetovanja, ne postoji program države oko edukacije, problem je mnogo dublji i zakon neće ništa postići. Mora da se naprave zdrave osnove prvo za implementaciju zakona, pa tek onda krenuti sa rigoroznijim merama. Ne može prosečan Balkanac kog su roditelji lešili da tako lako izbaci iz svoje glave da je fizički kontakt pogrešan. Mora da shvati da to nije dobro i da se ukaže šta je dobro i zašto je to dobro a ne da se kaže pipneš li dete ideš u zatvor, tako nikada ništa neće postići.

Los Angeles

pre 5 godina

Tako je srbi, i zene treba da se mlate kad traze. I slabiji drugari, da se pokaze ko je baja. A treba i komsiju navatati da se vidi ko je glavni u ulazu. Svi komentari podrzavaju jer ne znaju za bolje ocigledno. Zato i jeste tu gde ste, a ta Norveska ili zapad je tamo gde jeste. A vi se sladite time sto Lukasenko, pijani rusi, i zatucani balkanci imaju isto misljenje kao i vi. A do tada elita ce da razvija tudje zemlje, kad vec ne moze svoju od namnozene bagre.

mai ben rai

pre 5 godina

@Milkinho

Potpisujem sve što si napisao od reči do reči.
Zahvalan sam za svake batine koje sam dobio u životu i svake sam znao zašto sam dobio i danas ih vrlo cenim. I naravno da su jedno vaspitne batine, a drugo iživljavanje nad decom.

Mirko

pre 5 godina

Užas su vam komentari. Pa vi stvarno vaspitavate decu batinama, usađujte im strah od samog sebe. I sto je najgore kad odrastu i sami će frustraciju resavati fizickim obračunom.

Pex

pre 5 godina

Užas su vam komentari. Pa vi stvarno vaspitavate decu batinama, usađujte im strah od samog sebe. I sto je najgore kad odrastu i sami će frustraciju resavati fizickim obračunom.
(Mirko, 8. oktobar 2018 12:13)

A sta si ocekivao? ne znas gde zivis? izadji na ulicu,u saobracaj ili u beton halu. Vecina ne shvata da nasilje radja nasilje i da su upravo glavni nasilnici i problematinci oni koji su istom bili izlozeni i to bas kao deca. Balkanska zatucana logika i tu nema pomoci. Ko je pametan,na vreme je pobegao, a ovo sto ostane nek se ubija po favelama i skida meso jedno drugima sa ledja. Pri tome govorimo o koliko toliko thenicki pismenim ljudima koji imaju neku svest i citaju vesti online. Zamisli kakvo je tek realno stanje stvari u celoj zemlji koja je pretezno neobrazovana i thenicki u srednjem veku.

Lancana reakcija

pre 5 godina

@ "A ako dete udari roditelja, nastavnika ili drugo dete onda isto? Ili deca smeju da biju?"
(Eh, 8. oktobar 2018 12:01)

E, vidis, @Eh, i tu je RODITELJ ZATAJIO: naucio svoje dete da se do cilja moze doci samo udaranjem.

Žak

pre 5 godina

Vreme je za udruženje obespravljenih roditelja da bi smo se suprostavili ovom birokratskom gej lobiju.
Ako treba i na izbore sa tim udruženjem izaći.

Putnik

pre 5 godina

Iako sam starija generacija, od roditelja sam jedan jedini put u životu dobio šamar. Oni su već tada kao intelektualci bili napredni i zaluđeni za razgovor i razumno objašnjavanje. Kada te ugnjave razgovorom, lakše ti je da popustiš nego da satima učestvuješ u (tebi kao detetu dosadnoj) diskusiji. Batinama bi verovatno znatno manje postigli. Istrpiš i opet teraš svoje. A kada ti razumno i prijateljski sve objasne, učiniš sve da to ne proživiš još jedan put.

Kvisko

pre 5 godina

Prosto pitanje inteligencije.
Ako dete od ranog uzrasta ima mozga, nema potrebe da ga udarate. Batinama cete ga samo nauciti da se plasi bola. Dete treba nauciti da shvati posledice svojih postupaka.

Niko me u kuci nije tukao, jednom sam izgrebao ceo BMW ekserom, kazna je bila nema vise Mikijevog zabavnika (koji sam obozavao da citam) a i postalo mi je jasno koliko je bilo tesko mojima skupiti 600 maraka sredinom devedesetih.

Zabavnik sam ponovo dobio posle dva meseca, nakon toga krenuo u skolu, bio najbolji medju najboljima, zavrsio etf, doktorirao i sada zivim daleko daleko od Srbije.

roditelj

pre 5 godina

Nijedan zakon koji se tice dece ne smeju donositi oni koji nemaju decu, ni cija deca nisu dobro vaspitana - jer, niko nece primiti pekara na istrazivanje iz fizike, niti balerinu na posao u pekari. Materijom sme da se bavi samo onaj koji je razume, koji ima dosta iskustva u njoj.

Uroš

pre 5 godina

Država ne sme da se meša u porodicu. Tačka. Onog momenta kad su počeli zakonom da regulišu odnose u porodici, postali su neprijatelj. Prosto. Svim LJUDIMA je to jasno, a NELJUDI nek rade svoj posao.

bez dioptrije

pre 5 godina

Ako tučete dete, nisam sigurna da će se mnogo uplašiti i prestati da radi ono što ne treba. Problem je danas u tome što većina dece te loše stvari pokupe u obdaništu, školi ili od drugara, a manje u svojoj kući. Agresija, a batine to jesu samo će stvoriti agresiju. Nekako mislim da ne znači da oni koji nisu dobijali batine po difoltu postaju problematični i kriminalci. Jednostavno ne treba detetu dopuštati da radi šta hoće ili mu ispunjavati sve želje. Vrištanja po prodavnicama nije dozvoljeno. Ispunjavanje svih želja nikako.

Uglavnom naučite dete do pete godine šta sme, a šta ne. To je osnova. Posle će pokupiti od druge dece loše stvari, ali tada ćete već lakše objasniti, ako ste prvu fazu dobro odradili.

Matrix

pre 5 godina

Pa sve ide ka tome, da ce nam oduzimati decu zbog šamara ili poprekog pogleda i udomljavati ih (prodavati), bogatim porodicama.
Hocete na robote da ih napravite, sto kaze jedan od prethodnih komentara!?
E pa nece da moze!
Na delikvente, da bi privatne policije imale sta da rade za 30 godina!?
E pa, opet nece da moze!
Da se drustvo rasloji na prebogate i one koji ce ziveti ispod ulica. Da im vrata od stanova i kuca budu šaht poklopci!?

Un

pre 5 godina

Otkad je drzava pocela preuzimati na sebe vaspitanje dece imamo sve vise narkomana,lopova,kriminalaca,pedofila,politicara,direktora i ostalih unazadjivaca. Kada se dete jednostavno ne moze urazumiti,a steti svojim ponasanjem roditeljevom psihofizickom zdravlju,sta raditi? Znaci treba odustati od deteta jer ga NE SMEMO VASPITATI,nego ga lepo odvesti u socijalnu sluzbu i nek se oni detetom lepo bave,dakle drzava, drzava ce dete sigurno,ili barem to okruzenje,ce zlostavljati,psihofizicki maltretirati dete,i nece mu pruziti uslove koji su detetu bili dostupni u roditeljskom domu!!! Koji je predlog??!?!

Pex

pre 5 godina

Medjutim vidim da to i kod nas dolazi i mogu da kažem da je loše.Dete jednostavno morate nekada negde u nekoj situaciji dobro rasipati da upamti šta je loše i da više i ne pomišlja.Batina je iz raja izašla (udri more ) .
(Idiot, 8. oktobar 2018 13:40)

Cuveno balkansko slepilo i prepotentnost. Da li je moguce da neko misli da su Norvezani i skandinavci naprasno glupi,blesavi ili nesto slicno? i to neko ko dolazi iz sistema gde vladaju nasilje,kriminal i srednjovekovna pravila a radi se za 300 eur? Sa istom tom logikom se vode ovi iz ISIS-a i ne razumeju zasto je kanzjivo kod nas da mlatis zenu ili je prodas u roblje ako ti ne odgovara. To su civilizacijeke razlike izmedju razliciitih delova sveta. Ono sto ocito ovo duboko nasilno i bolesno drusto ne razume je da je nasilje najgora opcija, uvek. Evo,mene niko nikada nije udario, i o svemu sam razgovarao sa roditeljima. Gle cuda, nikada nisam isao u zatvor, tukao bilo koga, pravio neke gluposti ili se bavio kriminalom i nanosio stetu drugima. Kada jednom detetu pokazete da je nasilje krajnja instanca, ucite ga da se ono tolerise ako se stkenu nekakvi uslovi. A svi mi imamo razlicita civilizacijska merila, tako da ce neko pribeci nasilju ako vidi pripadnika druge rase, ako mu se ne dopada sta cuje od druge strane, ako ga zena odbije ili se neko parkira tamo gde je on bas zamislio. Kombinacija je bezbroj,a steta je verlo cesto, fatalna. Ko ovo ne razume, i treba da zivi ovde u nasilju, stresu, i na kraju, oboljevanju.

Sloba

pre 5 godina

Nema koristi od šamara i tuče dece, vraća se samo agresijom. Nismo životinje. Razgovorom se sve može rešiti. Treba više vremena ali je za duže staze bolje. Imam ćerku od 8 godina i nikada je nisam udario. Kajem se i kad viknem na nju. Otkrila mi je kao mala štaj e za nju najgora kazna, kaže: Da me ne voliš. Znači ne batine, kazne i t.d.

Mrle

pre 5 godina

E da pozdravio nas sve jedan Norvezanin Andres Brejvik. Legenda kaze da su ga roditelji iskljucivo razgovorom vaspitavali i izrastao je u finog i kulturnog coveka.

o tome ti pričam

pre 5 godina

@Idiot

Baš zato što je tako u Norveškoj treba da uvedemo da bude i kod nas. Od njih su takvi zakoni napravili ljude pa valjda će i od nas.

Pex

pre 5 godina

Napravite razliku izmedju bolesnika koji zlostavlja svoje dete zbog kompleksa i mene koji ga isibam zato sto gura viljusku u steker.
(Pertinaks, 8. oktobar 2018 12:51)

osoba koja dozvoli da bude roditelj,a ne moze da resi stekere drugacije osim nasiljem, definitivno nije zasluzila da se razmnozava. Internet je pun proizvoda za resenje ovog ( a i mnogih drugih problema) i kosta ju od 2 do 15 dolara. Shvatite, zaostali smo i zatucani,zivimo kao najjadniji u evropi sa dobrim razlogom, jer smo sami problem.

Deca su radost sveta

pre 5 godina

Kad čovek čita ove komentare ispada da deca ne rade ništa drugo nego po celi dan guraju prste u štekere. I da jedino što tu pomaže su šamari. Evo jedne ideje: u svakoj kineskoj radnji ima plastičnih zaštitnika za štekere, koji deca ne mogu da izvuku i sprečavaju da se bilo šta gura u struju. Drugim rečima uvek postoji nenasilno rešenje problema sa detetom. Popricajte s nekim ako vam treba savet, nemojte koristiti nasilje prema svom detetu. Sramota je i greh tući dete. Znam i za primere da se to kaznjavanje otrglo kontroli, dete zavrsilo s polomljenim nosom. A roditelj fakultetski obrazovan, ugledna ličnost. Stop nasilju prema deci! Podržimo zakon protiv fizičkog kažnjavanja dece.

tetka

pre 5 godina

Sticajem okolnosti nisam bioloski roditelj, ali dvoje mi je odraslo u rukama, samo u porodilistu nisam bila.Batine nisu bile recept za vaspitanje ni roditelja, ni ostalih a smatram da samo mati ima pravo na cusku po guzi kad se pretera sa nestaslucima. Sve po dogovoru bez I jednog ekscesa, sada su odrasli ljudi jos nemaju svoju decu ali su kandidati. Decu samo treba voleti i odvojiti dovoljno vremena za druzenje i igru kao idealne prilike za vaspitanje. Sav umor i nervozu zbog svakodnevnice ostavite ispred vrata malisani nisu nista krivi zbog manjka para, nedoraslog poslodavca itd… Treba kaznjavati silledzije a ostalo je besmisleno.

Boža

pre 5 godina

Imam dvoje dece koji su sada mladi ljudi. Oboje su divni, ali kao deca su bili potpuno različiti. Sin je stariji i imao je fazu kada su jedino batine pomagale. Ćerku nisam nikad udario. Najgore je vaspitanje kada pustite dete da radi šta hoće. Tako stvorite monstruma koji neće ni da radi ni da uči.Ako razmazite dete najveći ste mu neprijatelj.

Filmofil

pre 5 godina

Moram da pitam ukoliko ima nekog da mi odgovori. Da li se u Srbiji prodaju zastitnici za stekere koji nemaju poklopac? Ja koliko znam, da. Sta vam radi otvorena struja u kucama i stanovima gde se mota malo dete? Dakle vi bijete malo dete cije je ponasanje normalno, jer uci o svetu oko sebe, a drzite otvoren steker. Kad je glupo pa se nije rodilo sa znanjem.

Koliko je batina na Balkanu dobijeno trebalo bi da smo na Mars dosada stigli tako ustrojeni, NASA bi trebalo da je kod nas, kad ono sipak. Skandinavac ceka trogodisnjaka POLA sata da veze sam pancericu. Na kraju brzo i nauce, a mi imamao decu da se pokaze da smo "normalni", a sav zivcanluk i nestrpljenje i frustraciju koju je neko drugi stvorio isterujemo na njima.

Evo ih biju po Novom Sadu, i po Zakintosu. Pre verujem da su to oni bijeni, nego oni koji nisu. Pominju se neki samari. pokojni Jerotic je lepo objasnio. Samar je ponizenje.

Trovach

pre 5 godina

Vrlo retko sam od tate dobijao nekoliko ponizavajucih pljeski po zadnjici, dok je mama brze i cesce udarala, cesto i bez veceg razloga, ali slabije. Tatine sljepke su imale pedagosku svrhu jer ih je koristio samo onda kada pridike nisu bile od koristi. Na nasu zalost, pronasao je efikasnije resenje; pridike u obliku duuugog monologa (slicno kao kada AV prica na pinku, ali si primoran da slusas do kraja) i kada pozelis kaznu, ali ne, to je kazna. Srecom, najcesce nisam bio taj koji je morao da trpi, nego moja tvrdoglava sestra. Kasnije bismo se nas dvojica cesce sporeckali oko toga na koji nacin neki posao treba uraditi i kasnije sam shvatio da do toga dolazi izmedju oceva i sinova, kao i izmedju majki i cerki, sto je normalno.

jao bre

pre 5 godina

Imamo sve više huligana, baraba i protuva...i umesto da se roditeljima da puna podrška da decu vaspitavaju kako oni procene da treba, vi im vežite ruke i dajte još više prava deci da konačno svi budu bitange. Niko neće svoje dete da ubije od batina, ali po neku vaspitnu da se dovede u red i nauči šta sme- šta ne sme, šta može-šta ne može (ako to ne može samo uz razgovor) što da ne. Svedoci smo sve nevaspitanije dece u mladjim godinama, ne smeš da udješ u prodavnicu, pekaru, apoteku, itd ma i na ulici histerišu i vrište a roditelji ništa.."jao što je slatka". Roditelji, ako je vama slatko, ostalima nije slatko, VASPITAJTE TU DEČURLIJU ILI IH NE PUŠTAJTE IZ KUĆE! Po neki šamar nikome ne može da škodi, može samo pozitivno da utiče.

zexxxxxx

pre 5 godina

jjjjjjjjjooooooooojjjjjjjj...pa sta oni glume bre?????pa jel ima neko da nije dobio batina od roditelja???ja bi voleo da upoznam osobu koja nikada nije istukla dete a lepo ga je vaspitala..nemoguca misija..

Alcale

pre 5 godina

Zakon koji je pokazao izuzetno lose rezultate na zapadu sada guraju kod nas... budalastina!
Deci treba pricati ali treba da znaju da postoje mnogo neprijatnije metode kaznjavanja od drobljenja!

Zo

pre 5 godina

Otac me je tukao i napravio coveka od mene a ja mog sina nisam tukao i napravio majmuna koji ne zna nista da uradi sem da drzi telefon u ruke.

XXL

pre 5 godina

Podržavam taj zakon budućnosti u korist deteta i porodice, a zašto evo:. Ukoliko mi je dete nekontrolisano ili hiperaktivno po novoj terminologiji, a ne smem da ga bijem jednostavno pozovem socijalnu službu i kažem im - dajem ga na usvajanje. Da li će mali klipani ostati u biološkoj porodici ili ne - na njima je da odluče. Moji su ostali ali po starom zakonu.

aleksis

pre 5 godina

A sta raditi, kad ti dete od 8 godina, na pitanje zasto nije sredilo sobu, kaze to je njegova soba, i izlazi napolje iz nje luda zeno? I to uz rezanje i povisen ton. Jel da sednem da mu objasnim(po milioniti put) da nije u redu i zasto nije u redu da se tako obraca odrasloj osobi, pogotovo roditelju? Sto se mene tice, to je za samarcinu da se glava okrene, i da se nadam da ce da ukapira dok je jos vreme, jer ce sutra tako da zarezi na nekog u skoli, ili da digne ruku na mene. Roditelji su poceli da se plase sopstvene dece, a generacije mojih roditelja nisu imale taj problem. Uvek sam bila protiv nasilja, i sada sam, ali kako vreme prolazi, sve vise mislim da nas nisu dovoljno tukli. Za 10 godina, pitacu vas koliko batina ste dobili od sopstvene dece?

The Spatula

pre 5 godina

Eeee, a ja dobijem batine u skoli od ucitelja i nastavnika, dodjem kuci, kazem kevi, ona me olesi, ne pita sto su bili. Najzesce je bilo kad me posalje da sam uberem prut. Onda ne znam koji je bolji. Ako uzmem tanak, on se savija oko mene, ako uzmem debeo, cini mi se jos gore. A imao sam par nastavnika, koji ne da su nas lesili, nego ubijali. I sta sad, to nije valjalo sto su od napravili ljude, a sad ovo valja, sto detetu ne smes nista a ne mozes mu nista, jer kako se rodi, zna svoja prava. E zbog tih prava, deca su nam nikakva.

Mrle

pre 5 godina

Mi smo skloni da sve generalizujemo. Nisu ni sva deca ni svi ljudi isti nekada ta rec nije dovoljna i dete treba da se nebi povredilo ponekad cusnuti. Evo npr: imam sina dvogodisnjak i stalno prcka sto nebi smeo, trazi reakciju roditelja i opet te uticnice. Normalno da sam stavio zastitu ali oticicemo negde u goste gde iste nema. I kako objasniti recima dvogodisnjaku da je to opasno gurati prste i razne predmete unutra evo neka mi neko objasni od ovih pametnih. Ja kada ga vidim da to radi iako napominjem ima zastitu cusnem ga po rucici da zna da je to no no isto tako i za sporet pec i druge potencijalno opasne stvari po njega. Ajde genijalci objasnite vi detetu od dve godine da ne dira svaku glupost KAKO ?

Detuš

pre 5 godina

Koliko znam Isus Hrist nije šamarao naokolo. Nego ovi stariji, a ne deca, zaslužuju šamarčine, itekakve. Onako ko za lek. I dan danas patim i kajem se što, na primer, svojim šefovima nisam lupao šamare, pa makar i u Paklu završio.

Aleksandar

pre 5 godina

Na kraju ćemo doći dotle, da će odmah po rođenju decu da nam uzima neka NVO, jer je to, jelte, za decu najbolje. Uloga roditelja će da se svede samo na puko rađanje.

igop

pre 5 godina

Ovo nije nikakvo pitanje zato sto se deca MORAJU vaspitati samo recima, po zakonu je svako fizicko nasilje zabranjeno. A kada vidim dosadasnje rezultate ankete uopste se ne cudim svim ubistvima, silovanjima i uoöste kolicinom nasilja u Srbiji. Danas jedna "bezopasna obrazovna ćuška" bespomoćnom detetu, sutra malo manje bezopasna ćuška tog odraslog deteta svojoj supruzi, majci, roditeljima itd... 
Imam dvoje dece, 9 i 6 godina, nikada ih nisam udario, čak ni "po guzi" ili bilo šta slično. Deca su nam primerna, lepo vaspitana i nikada nemamo nikakvih problema sa njima. 
Moj otac mene nikada nije udario, majka naravno takodje. Odrastao sam, skolovao se, zavrsio fakultet, ozenio se, imam veliki broj prijatelja i nikada nisam upadao u konfliktne situacije. Nikada se nisam tukao niti sam bio tučen... 

Meni ne treba nikakav drugi dokaz da je vaspitanje bez nasilja moguce i jedino ispravno...

NOPC

pre 5 godina

#Los Angeles

Tipicno libtardski rezon, bezanje u ekstreme, etiketiranje, "virtue signaling", i naravno potpuno neshvatanje sustine. Ne verujem da niko normalan podrzava nasilje bilo kakve vrste, pogotovo ne nad decom, a posebno svojom decom. Dva tri puta po zadnjici ako je dete zasluzilo nece od njega napraviti monstruma (i ne, TO NIJE ZLOSTAVLJANJE, zna se sta je zlostavljanje), ali preveliko povladjivanje ga doslovce moze upropastiti. Vi se hvatate za neki zamisljeni teorijski model po kom svi roditelji su jednako inteligentni i talentovani u vaspitavanju i usmeravanju dece, tako isto i ta deca su jednako mirna/nemirna, talentovana, inteligentna. Jeste, kako da nije. Tacno ce kultur marxizam da unisti evropu. Nije sve tako bajno ni u skandinavskim zemljama, i nije svako nasilje fizicko nasilje.

haha

pre 5 godina

da. idite rodite sto vise dece, hranite ih vazduhom, odgajacemo ih mi, vi sedite kuci, nemojte raditi, ne, idite i radite, pricajte im... nzm kad samo... mame, budite nasmejane, kuvajte, perite, budite spremacice svojim muzevima, radjajte puno dece, sutnite ih vucicu na odgoj, volite ih, ali ...
MA DAJ... MUKA MI JE.
HVALA BOGU PA SU MOJA DECA VELIKA. NE BIH JA SAD RADJALA... NEMA SANSE.

Filmoful

pre 5 godina

@Mrle, 9. oktobar 2018 08:18

Tako sto se dvogodisnjak ne vodi u goste da bude ostavljen za sebe ili se ne ostavlja bez nadzora ni trenutak u prostoru koji nije upoznala odrasla osoba koja se o njemu stara u tom momentu. Sta treba da se biju preventivno da sa dve godine prepoznaju stekere. Kad bi odrasli bili toliko genijalni gde bi nam bio kraj. Sta ako su stekeri drugaciji nego kuci, pa ne provali da je tu struja?

Ljudi da li je vama jasno da se ovde batine predlazu kao precica za roditeljsku lenjost i mrzovolja? Ostavite stekere na miru.

Shvatam strah onih koji imaju tinejdzere zbog uticaja spolja.

dragan heiliger stancu

pre 5 godina

Ja sam živio u Holandiji pa kad je dete bezobrazno onda mu pričam sat vremena a kad je jako bezobrazno onda se prvo napijem i najedem crnog luka pa mu pričam dva sata u lice a nisam opro zube. Vaspitni rezultati nisu izostali, eto ispala mi dva zuba.

EU GENI KA

pre 5 godina

...naučite decu da se plaše svega, ako je moguće...

pretnja, neispunjena, pravi obrazac u glavi prećenom.. pa kada dete prvi put u životu bude na udaru nasilnika.. u bilo kojoj sferi života, bezrezervno će mu se predati... jer ima takav obrazac..

Pa da mogu budućim vladarima da odgovaraju.

Malo feudalizam, malo ropstvo a nikako sloboda govora i učenja.

marš da mirišete travu odozdo, luzeri

pre 5 godina

OK, dobro, samo, svi normalni koji su čitali ovu temu, to jest vest, ili kako to zvali, a naročito komentare, zapamtite dobro šta ste tu videli. Zapamtite dobro među kakvima živite, zapamtite dobro šta je "svoj narod". Zapamtite dobro da nije zli Vučić svim ovim nesrećnicima rekao da ovde laju i baljezgaju to što laju i baljezgaju (niti bilo koji drugi zlikovac) , zapamtite dobro da se oni deru baš zbog toga što zli Vučić hoće da donese zakon kojim im se zabranjuje da budu patetični slabići i nesrećnici. Zapamtite dobro. Zapamtite dobro zbog čega je tu kako je. Zapamtite.

mamakoka

pre 5 godina

Ne znam sta da kažem. Imam troje dece.Koristim taj stari način za rešavanje problema.Zavidim roditeljima koji su našli drugi način da reše probleme.

Srboljub

pre 5 godina

Imam 55g vozac sam C katigorije imam platu ko dva profesora i moj sin isto.Dobijao sam batine od oca i kaisem i toljagom mlatio me cime je stigo i izraso sam u coveka.Moj sin isto lema malog i izvodi ga na pravi put i sve mi igra oko srca kad to vidim jer znam da ce i on biti covek!Da ne pricam da sam ja sina bio svaki drugi dan musko je mora da se celici.I svi imamo velike porodice pravi smo Srpski domacini!!!

deca su samo mali ljudi

pre 5 godina

Decu ne treba tuci ni udarati!
Treba ih lepo vaspitati!
Moji nikada nisu dobili batine ni cusku!
Nikada ne vredjaju ni vrsnjake ni starije, nikoga!
I nikada nikoga u skoli, napolju... nisu udarili!
Nemaju tu tradiciju!
Ponekad odgovore na vredjanje druge dece i opsuju ih!
Tu sam nemocna!
Ucim ih da ne nasedaju na provokacije ali nekada je njihov mali ego suvise veliki!

sasho

pre 5 godina

Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život.Život u strahu od kazni i svega što život nudi.Takvu omladinu žele kapitalisti.Sećam se vaspitnih šamara moje učiteljice i mog razrednog,ništa mi nije falilo.Sada imam dvoje dece u pubertetu i nevaspitavam ih kažnjavanjem.Kada zatreba i kada reč nepomaže dobiju svoje!

Mirko

pre 5 godina

Užas su vam komentari. Pa vi stvarno vaspitavate decu batinama, usađujte im strah od samog sebe. I sto je najgore kad odrastu i sami će frustraciju resavati fizickim obračunom.

Lancana reakcija

pre 5 godina

@ "A ako dete udari roditelja, nastavnika ili drugo dete onda isto? Ili deca smeju da biju?"
(Eh, 8. oktobar 2018 12:01)

E, vidis, @Eh, i tu je RODITELJ ZATAJIO: naucio svoje dete da se do cilja moze doci samo udaranjem.

mile

pre 5 godina

Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život.Život u strahu od kazni i svega što život nudi.Takvu omladinu žele kapitalisti.Sećam se vaspitnih šamara moje učiteljice i mog razrednog,ništa mi nije falilo.Sada imam dvoje dece u pubertetu i nevaspitavam ih kažnjavanjem.Kada zatreba i kada reč nepomaže dobiju svoje!
(sasho, 08. oktobar 2018 11:25)
jadna je i ta uciteljica kad si ti u tim godinama i dalje nepismen

Idiot

pre 5 godina

U Norveskoj je to veliki problem , jer granica od običnog samara i zlostavljanja više ne postoji , dakle sve se svrstava u nasilje , tako da svi žive u strahu od svoje rodjene dece sto je veoma čudno nama koji dolazimo sa balkana . Medjutim vidim da to i kod nas dolazi i slobodno mogu da kažem da je loše . Dete jednostavno morate nekada , negde u nekoj situaciji dobro rasipati da upamti šta je loše i da više i ne pomišlja . Batina je iz raja izašla ( udri more ) .

Olesili me po guzici

pre 5 godina

Imao sam 7 godina i stalno sam gurao prste u uticnicu za struju. I onda su me moji zvali i objasnili mi lepo ko je bio Nikola Tesla i ja nisam vise dirao struju.

N NA KVADRAT

pre 5 godina

ma kakqv samar, zaboga.... neka lomi izloge kao ona klinka iz Krusevca.. a kad dodje kuci neka tata kaze to ceri sine tatin... ili neka sutne i oca.... kakav samar nikako, nikako

Infinity war

pre 5 godina

Ma samo vi još više razmazite balavurdiju i pravite debile od njih! Pa kad se nakote bahati agresivci imaćete na stotine "Beton hala", ali sa mnogo gorim posledicama! Nije džabe izmišljena izreka "batina je iz raja izašla"!

EU Citizen

pre 5 godina

S kojim pravom se država meša u to kako će slobodni građani da vaspitavaju svoku decu? Kakva je to doza arogancije kod suvišnih birokrata i neabeđenih pseudoeksperata za lažne društvene "nauke" i dušebrižnika?

pa onda

pre 5 godina

Ja cu da pravim decu u nekoj normalnoj drzavi, a ne ovde da mi nekakve NVO sole pamet kako ja treba da vaspitavam svoju decu. A za roblje koje mislite da prodajete strancima se sami snadjite.

perungromovnik

pre 5 godina

Dosljednost, prica, doljednost, prica. I ponekad samar.
Ako mislite da sve moze pricom. Tesko. Mnogo moze i treba. Ali nesto i ne moze.
Sretni otac troje.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Ako dete udari vas, vi ste omanuli u vaspitavanju.
Vaspitanje je proces koji oba roditelja treba u dogovoru da rade, problem je uvek bio kada jedan roditelj popusti.
Kada dete pita "mogu li to i to?" prvo treba da ide pitanje da li si pitao drugog roditelja, al to mnogi parovi ne rade. Ulaze ne spremni u tako važnu stvar, bez plana i dogovora, ali to je slika našeg društva u celini. Niko ne nudi savetovanja, ne postoji program države oko edukacije, problem je mnogo dublji i zakon neće ništa postići. Mora da se naprave zdrave osnove prvo za implementaciju zakona, pa tek onda krenuti sa rigoroznijim merama. Ne može prosečan Balkanac kog su roditelji lešili da tako lako izbaci iz svoje glave da je fizički kontakt pogrešan. Mora da shvati da to nije dobro i da se ukaže šta je dobro i zašto je to dobro a ne da se kaže pipneš li dete ideš u zatvor, tako nikada ništa neće postići.

btw

pre 5 godina

"Kada se dete od malena kažnjava kasnije u životu nema svoje ja,uplašeno i nesigurno kroz život"
@sasho

Nema to veze, to te cini odgovornim, a ne nesigurnim.
Mene su roditelji kaznjavali, ali sam svoje ja prvi put pokazao vec u cetrnaestoj godini, osmi razred, jedini u razredu se usprotivio teroru nastavnika, kasnije su iza mene stali i ostali, pa roditelji i razredni staresina.
Zahvalan sam roditeljima na svakoj kazni, cuski, povisenom tonu. Svoju decu vaspitavam na isti nacin i nece me niko u tome spreciti

Slobodan

pre 5 godina

NASA DECA, MISLITE VASA? Moje dete cu ja vaspitati, kao sto su mene MOJI roditelji a njih, NJIHOVI roditelji . Hoces vojnika, poreskog obveznika, slepog potrosaca bez mozga. NECE MOCI!

siki

pre 5 godina

Već zamišljam svoju babu koja je imala 11 dece kako razgovara sa svakim ponaosob i objašnjava zašto nije dobro gurati prst u utičnicu, njakati komšijskog nervoznog psa, dirati očevu lovačku pušku... Pogotovo posle celodnevnog rada na njivi.

lala

pre 5 godina

Ne moze dete neke stvari da razume. Trogodisnjak ne zna ni sta je struja, ni sta je strujni udar ni sta je smrt, ali zato moze razume da ce dobiti po turu ako bude gurao prste u uticnicu. E posle kad poraste moze da nauci sta su gorenavedene stvari

Pex

pre 5 godina

Užas su vam komentari. Pa vi stvarno vaspitavate decu batinama, usađujte im strah od samog sebe. I sto je najgore kad odrastu i sami će frustraciju resavati fizickim obračunom.
(Mirko, 8. oktobar 2018 12:13)

A sta si ocekivao? ne znas gde zivis? izadji na ulicu,u saobracaj ili u beton halu. Vecina ne shvata da nasilje radja nasilje i da su upravo glavni nasilnici i problematinci oni koji su istom bili izlozeni i to bas kao deca. Balkanska zatucana logika i tu nema pomoci. Ko je pametan,na vreme je pobegao, a ovo sto ostane nek se ubija po favelama i skida meso jedno drugima sa ledja. Pri tome govorimo o koliko toliko thenicki pismenim ljudima koji imaju neku svest i citaju vesti online. Zamisli kakvo je tek realno stanje stvari u celoj zemlji koja je pretezno neobrazovana i thenicki u srednjem veku.

pera

pre 5 godina

batina je uz raja izasla. Dok je to vazilo deca su bila deca. Danas ti mali divljaci mogu da udaraju na policajca, profesora, drugu decu i niko im nista ne moze jer je takav zakon. Pustite me prica o demokratiji, to je za uredjena drustva. Ovde treba kaznjavati po kratkom postupku

Milkinho

pre 5 godina

Mislim da sve ovo počinje od velike konfuzije šta je vaspitni šamar a šta zlostavljanje deteta. Mislim da niko ne može da uskrati roditelju kako će da vaspitava dete jer niko nema iste stavove. Nažalost, postoje deca koja jesu bili žrtve zlostavljanja gde su im nanošene teške telesne povrede itd, ti roditelji su privedeni i to je u redu ali se apsolutno ne slažem da detetu ne smete da lupite šamar ili po dupetu ukoliko konstantno radi nešto i kada priča očigledno ne pomaže. Mnogo je mali broj ljudi danas, opet nažalost, koji su izrasli u dobre osobe a da nikada nosu dobili batine u životu a mnogo veći broj onih koji to nisu. A ovi se sada bave nekim pravima dece, kao da su deca na istom nivou kao i odrasli i uskraćuju vaspitne mere. Sad ću da idem u krajnost ali ako ne smete da ćušnete dete jer je to kršenje nekih njihovih prava, kako onda smete da ga kaznite tako što ćete da ga pošaljete u sobu ili oduzmete nešto? Zar to onda ne bi bilo ugrožavanje sloboda kretanja deteta?! Krajnost naravno. Ovi koji donose ove zakone neka prvo razlikuju šta su vaspitne batine a šta zlostavljanje pa neka onda donose zakone. Ja sam u životu popio par finih batina u životu i danas kada sam stariji ne mogu dovoljno da se zahvalim roditeljima za njih jer su od mene napravili čoveka koji nije narkoman, lopov, da radi za sebe i zaradjuje i da je ne zavisi od svojih roditelja od svoje 22-23-e godine. Da batina nije bilo kada su bile neophodne, mogao sam lagano (ne shvatajući opasnost tada jer sam bio bilmez) da skrenem u neke vode iz kojih bi od mene napravile ko zna šta.

Žak

pre 5 godina

Vreme je za udruženje obespravljenih roditelja da bi smo se suprostavili ovom birokratskom gej lobiju.
Ako treba i na izbore sa tim udruženjem izaći.

Lee

pre 5 godina

Djeca se vaspitavaju od 7-10 god,kasnije je vec kasno za sve ako se dijete "ispusti"..Pripadam malo starijoj generaciji gdje smo i u skoli ponekad dobili šamar,kuci takodje ali kao neko ko ima 45 god iza sebe.,koji ima stariju bracu i sestre a koji su svi danas kao i ja uspjesni porodicni i poslovni ,a prije svega dobri i cestiti
ljudi mislim da je taj nacin vaspitanja i odnosa dao mnogo bolje rezultate nego sadasnji gdje su majka i kcerka drugarice,a otac i sin ortaci..Zato ce nam se previse demokratije i prava obiti o glavu,a vec je počelo.

mai ben rai

pre 5 godina

@Milkinho

Potpisujem sve što si napisao od reči do reči.
Zahvalan sam za svake batine koje sam dobio u životu i svake sam znao zašto sam dobio i danas ih vrlo cenim. I naravno da su jedno vaspitne batine, a drugo iživljavanje nad decom.

lune

pre 5 godina

Problem je što ljudi mešaju malo po guzi i nasilje. Ima deca kojoj drugačije ne mogu da se objasne neke stvar. Je l' je mali dokaz uporediti decu nekad (nas) i danas. Danas ne postoji poštovanje ne samo prema starijima već ni prema kome. A mislim da je to osnova nekog civilizovanog, normalnog ponašanja.

Kvisko

pre 5 godina

Prosto pitanje inteligencije.
Ako dete od ranog uzrasta ima mozga, nema potrebe da ga udarate. Batinama cete ga samo nauciti da se plasi bola. Dete treba nauciti da shvati posledice svojih postupaka.

Niko me u kuci nije tukao, jednom sam izgrebao ceo BMW ekserom, kazna je bila nema vise Mikijevog zabavnika (koji sam obozavao da citam) a i postalo mi je jasno koliko je bilo tesko mojima skupiti 600 maraka sredinom devedesetih.

Zabavnik sam ponovo dobio posle dva meseca, nakon toga krenuo u skolu, bio najbolji medju najboljima, zavrsio etf, doktorirao i sada zivim daleko daleko od Srbije.

jedan od mnogih

pre 5 godina

danas deca nemaju osnovno vaspitanje da starijima kazu dobar dan, o ostalom je suvisno i pricati...a to su sve tekovine modernih tendencija drustva i vremena

Andrej

pre 5 godina

E moji veliki mozgovi dzaba Vam sve skole ovoga sveta. Nijedna jedinka nije ista pa tako ni svako dete nije isto i zbog toga se ne mogu na ovaj nacin generalizovati stvari. Naravno da nekad i samar pomaze. Pomogao je i meni, pomoci ce i drugima. Gluposti...

Los Angeles

pre 5 godina

Tako je srbi, i zene treba da se mlate kad traze. I slabiji drugari, da se pokaze ko je baja. A treba i komsiju navatati da se vidi ko je glavni u ulazu. Svi komentari podrzavaju jer ne znaju za bolje ocigledno. Zato i jeste tu gde ste, a ta Norveska ili zapad je tamo gde jeste. A vi se sladite time sto Lukasenko, pijani rusi, i zatucani balkanci imaju isto misljenje kao i vi. A do tada elita ce da razvija tudje zemlje, kad vec ne moze svoju od namnozene bagre.

mr.wolf

pre 5 godina

Imam 55g vozac sam C katigorije imam platu ko dva profesora i moj sin isto.Dobijao sam batine od oca i kaisem i toljagom mlatio me cime je stigo i izraso sam u coveka.Moj sin isto lema malog i izvodi ga na pravi put i sve mi igra oko srca kad to vidim jer znam da ce i on biti covek!Da ne pricam da sam ja sina bio svaki drugi dan musko je mora da se celici.I svi imamo velike porodice pravi smo Srpski domacini!!!
(Srboljub, 08. oktobar 2018 13:21)

Lepo, prava Srpska idila. Tata kamiondzija, dobijao batine. Sin kamiondzija dobijao batine. Unuce (bice kamiondzija) dobija batine da izraste u "coveka". Velike porodiice, srpski domacini. "Mora da se celici, musko je", Srpska logika. Zato kada ti neko zatrubi ide "seljacko" psovanje, pretnje, verbalni duel, jer ipak si kamiondzija. I da, da se napomene, imas 2 profesorske plate.
I ljudi se cude sto 50.000 obrazovanih ode svake godine ?

o tome ti pričam

pre 5 godina

@Idiot

Baš zato što je tako u Norveškoj treba da uvedemo da bude i kod nas. Od njih su takvi zakoni napravili ljude pa valjda će i od nas.

Uroš

pre 5 godina

Država ne sme da se meša u porodicu. Tačka. Onog momenta kad su počeli zakonom da regulišu odnose u porodici, postali su neprijatelj. Prosto. Svim LJUDIMA je to jasno, a NELJUDI nek rade svoj posao.

zbunjeni roditelj

pre 5 godina

Ja sam roditelj 5-o godisnje devojcice, hiljade i hiljade ponavljanja iste stvari pomaze u 95% slucajeva. Ali u zadnje vreme je pocela da se siri i ponasa kao serif, da naredjuje, tera inat, spinuje kad je zamolimo da nesto uradi itd. U kuci nemamo takvo ponasanje, najverovatnije je to pokupila u vrticu. I pricamo joj milion puta da takvo ponasanje nije u redu, da se mi u kuci jedan prema drugome ne ponasamo tako i da to nije lepo, ali sad je u nekoj fazi isterivanja svog i pomaze samo podvikivanje i 'cuskanje', ako to mogu tako da nazovem. Inace, nije od one dece koja histerisu po radnjama i slicno, poslusna je uglavnom, samo kad smo sami u kuci s njom - bezobrazluk. Batine nikad nije dobila, ali sad smo u dobu kad moramo da pokazemo 'silu' da bi se urazumila.

A iskreno, plasim se da je ucim da sve moze recima i razumom i onda je pustim u svet koji nema veze s tim. Posebno u zemlji Srbiji.

majche

pre 5 godina

Nisam za samar, batine po guzi da. Ipak mislim da u Srbiji postoji mnogo vise problema i onih koji za mnogo teza krivicna dela ne leze u zatvoru.

Matrix

pre 5 godina

Pa sve ide ka tome, da ce nam oduzimati decu zbog šamara ili poprekog pogleda i udomljavati ih (prodavati), bogatim porodicama.
Hocete na robote da ih napravite, sto kaze jedan od prethodnih komentara!?
E pa nece da moze!
Na delikvente, da bi privatne policije imale sta da rade za 30 godina!?
E pa, opet nece da moze!
Da se drustvo rasloji na prebogate i one koji ce ziveti ispod ulica. Da im vrata od stanova i kuca budu šaht poklopci!?

roditelj

pre 5 godina

Nijedan zakon koji se tice dece ne smeju donositi oni koji nemaju decu, ni cija deca nisu dobro vaspitana - jer, niko nece primiti pekara na istrazivanje iz fizike, niti balerinu na posao u pekari. Materijom sme da se bavi samo onaj koji je razume, koji ima dosta iskustva u njoj.

Zo

pre 5 godina

Otac me je tukao i napravio coveka od mene a ja mog sina nisam tukao i napravio majmuna koji ne zna nista da uradi sem da drzi telefon u ruke.

marica, kriv, razumevanje

pre 5 godina

znaci bice usvojen zakon gde ce biti propisana kazna za to ali to nije u cilju da se kaznjavaju oni koji ga prekrrse ... interesantno. za ovako neke stvari uveo bih zakon da zakone mogu da pisu samo oni koji poznaju materiju, tj. moraju I sami da budu roditelji I da njihova decu nisu of ranije poznata policiji

ceca

pre 5 godina

A ako dete udari roditelja, nastavnika ili drugo dete onda isto? Ili deca smeju da biju?
(Eh, 8. oktobar 2018 12:01)
smeju. onda za to opet roditelj ide u zatvor. kako god okrenes, naj... si

Un

pre 5 godina

Otkad je drzava pocela preuzimati na sebe vaspitanje dece imamo sve vise narkomana,lopova,kriminalaca,pedofila,politicara,direktora i ostalih unazadjivaca. Kada se dete jednostavno ne moze urazumiti,a steti svojim ponasanjem roditeljevom psihofizickom zdravlju,sta raditi? Znaci treba odustati od deteta jer ga NE SMEMO VASPITATI,nego ga lepo odvesti u socijalnu sluzbu i nek se oni detetom lepo bave,dakle drzava, drzava ce dete sigurno,ili barem to okruzenje,ce zlostavljati,psihofizicki maltretirati dete,i nece mu pruziti uslove koji su detetu bili dostupni u roditeljskom domu!!! Koji je predlog??!?!

igop

pre 5 godina

Ovo nije nikakvo pitanje zato sto se deca MORAJU vaspitati samo recima, po zakonu je svako fizicko nasilje zabranjeno. A kada vidim dosadasnje rezultate ankete uopste se ne cudim svim ubistvima, silovanjima i uoöste kolicinom nasilja u Srbiji. Danas jedna "bezopasna obrazovna ćuška" bespomoćnom detetu, sutra malo manje bezopasna ćuška tog odraslog deteta svojoj supruzi, majci, roditeljima itd... 
Imam dvoje dece, 9 i 6 godina, nikada ih nisam udario, čak ni "po guzi" ili bilo šta slično. Deca su nam primerna, lepo vaspitana i nikada nemamo nikakvih problema sa njima. 
Moj otac mene nikada nije udario, majka naravno takodje. Odrastao sam, skolovao se, zavrsio fakultet, ozenio se, imam veliki broj prijatelja i nikada nisam upadao u konfliktne situacije. Nikada se nisam tukao niti sam bio tučen... 

Meni ne treba nikakav drugi dokaz da je vaspitanje bez nasilja moguce i jedino ispravno...

Putnik

pre 5 godina

Iako sam starija generacija, od roditelja sam jedan jedini put u životu dobio šamar. Oni su već tada kao intelektualci bili napredni i zaluđeni za razgovor i razumno objašnjavanje. Kada te ugnjave razgovorom, lakše ti je da popustiš nego da satima učestvuješ u (tebi kao detetu dosadnoj) diskusiji. Batinama bi verovatno znatno manje postigli. Istrpiš i opet teraš svoje. A kada ti razumno i prijateljski sve objasne, učiniš sve da to ne proživiš još jedan put.

XXL

pre 5 godina

Podržavam taj zakon budućnosti u korist deteta i porodice, a zašto evo:. Ukoliko mi je dete nekontrolisano ili hiperaktivno po novoj terminologiji, a ne smem da ga bijem jednostavno pozovem socijalnu službu i kažem im - dajem ga na usvajanje. Da li će mali klipani ostati u biološkoj porodici ili ne - na njima je da odluče. Moji su ostali ali po starom zakonu.

Pex

pre 5 godina

Napravite razliku izmedju bolesnika koji zlostavlja svoje dete zbog kompleksa i mene koji ga isibam zato sto gura viljusku u steker.
(Pertinaks, 8. oktobar 2018 12:51)

osoba koja dozvoli da bude roditelj,a ne moze da resi stekere drugacije osim nasiljem, definitivno nije zasluzila da se razmnozava. Internet je pun proizvoda za resenje ovog ( a i mnogih drugih problema) i kosta ju od 2 do 15 dolara. Shvatite, zaostali smo i zatucani,zivimo kao najjadniji u evropi sa dobrim razlogom, jer smo sami problem.

zexxxxxx

pre 5 godina

jjjjjjjjjooooooooojjjjjjjj...pa sta oni glume bre?????pa jel ima neko da nije dobio batina od roditelja???ja bi voleo da upoznam osobu koja nikada nije istukla dete a lepo ga je vaspitala..nemoguca misija..

bez dioptrije

pre 5 godina

Ako tučete dete, nisam sigurna da će se mnogo uplašiti i prestati da radi ono što ne treba. Problem je danas u tome što većina dece te loše stvari pokupe u obdaništu, školi ili od drugara, a manje u svojoj kući. Agresija, a batine to jesu samo će stvoriti agresiju. Nekako mislim da ne znači da oni koji nisu dobijali batine po difoltu postaju problematični i kriminalci. Jednostavno ne treba detetu dopuštati da radi šta hoće ili mu ispunjavati sve želje. Vrištanja po prodavnicama nije dozvoljeno. Ispunjavanje svih želja nikako.

Uglavnom naučite dete do pete godine šta sme, a šta ne. To je osnova. Posle će pokupiti od druge dece loše stvari, ali tada ćete već lakše objasniti, ako ste prvu fazu dobro odradili.

tata

pre 5 godina

Sećam se u osn.školi, 80-ih, bio jedan bezobraznik koji je dobacivao na časovima i pravio sprdnju sa nastavnicima, to mu je prolazilo uglavnom kod žena, a onda mu je jednog dana nastavnik srpskog (tada jedan mladi Crnogorac) zalepio takvu šamarčinu da mu se glava okrenula za 180 stepeni. Nastavniku zbog toga nije falila ni dlaka s glave, a ovaj je do kraja školovanja bio mirniji od devojčice. Danas u odeljenju moje ćerke, 12 god, dvojica braće prave takav haos na časovima da smo prinuđeni da plaćamo privatne časove jer je deci nastavu nemoguće pratiti od ove dvojice. Žalili smo se direktoru, on kaže da su mu ruke vezane, da je takav zakon i da deca mogu biti premeštena samo uz saglasnost njihovih roditelja. I tako...trpimo evo već 3 godine jednu idiotsku situaciju koja bi mogla u sekundi da se reši uz par dobrih šamara. Šta da kažem na sve ovo osim da smo mi jedan strašno, strašno glup narod.

Aleksandar

pre 5 godina

Na kraju ćemo doći dotle, da će odmah po rođenju decu da nam uzima neka NVO, jer je to, jelte, za decu najbolje. Uloga roditelja će da se svede samo na puko rađanje.

Pex

pre 5 godina

Medjutim vidim da to i kod nas dolazi i mogu da kažem da je loše.Dete jednostavno morate nekada negde u nekoj situaciji dobro rasipati da upamti šta je loše i da više i ne pomišlja.Batina je iz raja izašla (udri more ) .
(Idiot, 8. oktobar 2018 13:40)

Cuveno balkansko slepilo i prepotentnost. Da li je moguce da neko misli da su Norvezani i skandinavci naprasno glupi,blesavi ili nesto slicno? i to neko ko dolazi iz sistema gde vladaju nasilje,kriminal i srednjovekovna pravila a radi se za 300 eur? Sa istom tom logikom se vode ovi iz ISIS-a i ne razumeju zasto je kanzjivo kod nas da mlatis zenu ili je prodas u roblje ako ti ne odgovara. To su civilizacijeke razlike izmedju razliciitih delova sveta. Ono sto ocito ovo duboko nasilno i bolesno drusto ne razume je da je nasilje najgora opcija, uvek. Evo,mene niko nikada nije udario, i o svemu sam razgovarao sa roditeljima. Gle cuda, nikada nisam isao u zatvor, tukao bilo koga, pravio neke gluposti ili se bavio kriminalom i nanosio stetu drugima. Kada jednom detetu pokazete da je nasilje krajnja instanca, ucite ga da se ono tolerise ako se stkenu nekakvi uslovi. A svi mi imamo razlicita civilizacijska merila, tako da ce neko pribeci nasilju ako vidi pripadnika druge rase, ako mu se ne dopada sta cuje od druge strane, ako ga zena odbije ili se neko parkira tamo gde je on bas zamislio. Kombinacija je bezbroj,a steta je verlo cesto, fatalna. Ko ovo ne razume, i treba da zivi ovde u nasilju, stresu, i na kraju, oboljevanju.

Sloba

pre 5 godina

Nema koristi od šamara i tuče dece, vraća se samo agresijom. Nismo životinje. Razgovorom se sve može rešiti. Treba više vremena ali je za duže staze bolje. Imam ćerku od 8 godina i nikada je nisam udario. Kajem se i kad viknem na nju. Otkrila mi je kao mala štaj e za nju najgora kazna, kaže: Da me ne voliš. Znači ne batine, kazne i t.d.

aleksis

pre 5 godina

A sta raditi, kad ti dete od 8 godina, na pitanje zasto nije sredilo sobu, kaze to je njegova soba, i izlazi napolje iz nje luda zeno? I to uz rezanje i povisen ton. Jel da sednem da mu objasnim(po milioniti put) da nije u redu i zasto nije u redu da se tako obraca odrasloj osobi, pogotovo roditelju? Sto se mene tice, to je za samarcinu da se glava okrene, i da se nadam da ce da ukapira dok je jos vreme, jer ce sutra tako da zarezi na nekog u skoli, ili da digne ruku na mene. Roditelji su poceli da se plase sopstvene dece, a generacije mojih roditelja nisu imale taj problem. Uvek sam bila protiv nasilja, i sada sam, ali kako vreme prolazi, sve vise mislim da nas nisu dovoljno tukli. Za 10 godina, pitacu vas koliko batina ste dobili od sopstvene dece?

NOPC

pre 5 godina

#Los Angeles

Tipicno libtardski rezon, bezanje u ekstreme, etiketiranje, "virtue signaling", i naravno potpuno neshvatanje sustine. Ne verujem da niko normalan podrzava nasilje bilo kakve vrste, pogotovo ne nad decom, a posebno svojom decom. Dva tri puta po zadnjici ako je dete zasluzilo nece od njega napraviti monstruma (i ne, TO NIJE ZLOSTAVLJANJE, zna se sta je zlostavljanje), ali preveliko povladjivanje ga doslovce moze upropastiti. Vi se hvatate za neki zamisljeni teorijski model po kom svi roditelji su jednako inteligentni i talentovani u vaspitavanju i usmeravanju dece, tako isto i ta deca su jednako mirna/nemirna, talentovana, inteligentna. Jeste, kako da nije. Tacno ce kultur marxizam da unisti evropu. Nije sve tako bajno ni u skandinavskim zemljama, i nije svako nasilje fizicko nasilje.

jao bre

pre 5 godina

Imamo sve više huligana, baraba i protuva...i umesto da se roditeljima da puna podrška da decu vaspitavaju kako oni procene da treba, vi im vežite ruke i dajte još više prava deci da konačno svi budu bitange. Niko neće svoje dete da ubije od batina, ali po neku vaspitnu da se dovede u red i nauči šta sme- šta ne sme, šta može-šta ne može (ako to ne može samo uz razgovor) što da ne. Svedoci smo sve nevaspitanije dece u mladjim godinama, ne smeš da udješ u prodavnicu, pekaru, apoteku, itd ma i na ulici histerišu i vrište a roditelji ništa.."jao što je slatka". Roditelji, ako je vama slatko, ostalima nije slatko, VASPITAJTE TU DEČURLIJU ILI IH NE PUŠTAJTE IZ KUĆE! Po neki šamar nikome ne može da škodi, može samo pozitivno da utiče.

The Spatula

pre 5 godina

Eeee, a ja dobijem batine u skoli od ucitelja i nastavnika, dodjem kuci, kazem kevi, ona me olesi, ne pita sto su bili. Najzesce je bilo kad me posalje da sam uberem prut. Onda ne znam koji je bolji. Ako uzmem tanak, on se savija oko mene, ako uzmem debeo, cini mi se jos gore. A imao sam par nastavnika, koji ne da su nas lesili, nego ubijali. I sta sad, to nije valjalo sto su od napravili ljude, a sad ovo valja, sto detetu ne smes nista a ne mozes mu nista, jer kako se rodi, zna svoja prava. E zbog tih prava, deca su nam nikakva.

Mrle

pre 5 godina

E da pozdravio nas sve jedan Norvezanin Andres Brejvik. Legenda kaze da su ga roditelji iskljucivo razgovorom vaspitavali i izrastao je u finog i kulturnog coveka.

Filmofil

pre 5 godina

Moram da pitam ukoliko ima nekog da mi odgovori. Da li se u Srbiji prodaju zastitnici za stekere koji nemaju poklopac? Ja koliko znam, da. Sta vam radi otvorena struja u kucama i stanovima gde se mota malo dete? Dakle vi bijete malo dete cije je ponasanje normalno, jer uci o svetu oko sebe, a drzite otvoren steker. Kad je glupo pa se nije rodilo sa znanjem.

Koliko je batina na Balkanu dobijeno trebalo bi da smo na Mars dosada stigli tako ustrojeni, NASA bi trebalo da je kod nas, kad ono sipak. Skandinavac ceka trogodisnjaka POLA sata da veze sam pancericu. Na kraju brzo i nauce, a mi imamao decu da se pokaze da smo "normalni", a sav zivcanluk i nestrpljenje i frustraciju koju je neko drugi stvorio isterujemo na njima.

Evo ih biju po Novom Sadu, i po Zakintosu. Pre verujem da su to oni bijeni, nego oni koji nisu. Pominju se neki samari. pokojni Jerotic je lepo objasnio. Samar je ponizenje.

Alcale

pre 5 godina

Zakon koji je pokazao izuzetno lose rezultate na zapadu sada guraju kod nas... budalastina!
Deci treba pricati ali treba da znaju da postoje mnogo neprijatnije metode kaznjavanja od drobljenja!

mamakoka

pre 5 godina

Ne znam sta da kažem. Imam troje dece.Koristim taj stari način za rešavanje problema.Zavidim roditeljima koji su našli drugi način da reše probleme.

EU GENI KA

pre 5 godina

...naučite decu da se plaše svega, ako je moguće...

pretnja, neispunjena, pravi obrazac u glavi prećenom.. pa kada dete prvi put u životu bude na udaru nasilnika.. u bilo kojoj sferi života, bezrezervno će mu se predati... jer ima takav obrazac..

Pa da mogu budućim vladarima da odgovaraju.

Malo feudalizam, malo ropstvo a nikako sloboda govora i učenja.

tetka

pre 5 godina

Sticajem okolnosti nisam bioloski roditelj, ali dvoje mi je odraslo u rukama, samo u porodilistu nisam bila.Batine nisu bile recept za vaspitanje ni roditelja, ni ostalih a smatram da samo mati ima pravo na cusku po guzi kad se pretera sa nestaslucima. Sve po dogovoru bez I jednog ekscesa, sada su odrasli ljudi jos nemaju svoju decu ali su kandidati. Decu samo treba voleti i odvojiti dovoljno vremena za druzenje i igru kao idealne prilike za vaspitanje. Sav umor i nervozu zbog svakodnevnice ostavite ispred vrata malisani nisu nista krivi zbog manjka para, nedoraslog poslodavca itd… Treba kaznjavati silledzije a ostalo je besmisleno.

Boža

pre 5 godina

Imam dvoje dece koji su sada mladi ljudi. Oboje su divni, ali kao deca su bili potpuno različiti. Sin je stariji i imao je fazu kada su jedino batine pomagale. Ćerku nisam nikad udario. Najgore je vaspitanje kada pustite dete da radi šta hoće. Tako stvorite monstruma koji neće ni da radi ni da uči.Ako razmazite dete najveći ste mu neprijatelj.

haha

pre 5 godina

da. idite rodite sto vise dece, hranite ih vazduhom, odgajacemo ih mi, vi sedite kuci, nemojte raditi, ne, idite i radite, pricajte im... nzm kad samo... mame, budite nasmejane, kuvajte, perite, budite spremacice svojim muzevima, radjajte puno dece, sutnite ih vucicu na odgoj, volite ih, ali ...
MA DAJ... MUKA MI JE.
HVALA BOGU PA SU MOJA DECA VELIKA. NE BIH JA SAD RADJALA... NEMA SANSE.

dragan heiliger stancu

pre 5 godina

Ja sam živio u Holandiji pa kad je dete bezobrazno onda mu pričam sat vremena a kad je jako bezobrazno onda se prvo napijem i najedem crnog luka pa mu pričam dva sata u lice a nisam opro zube. Vaspitni rezultati nisu izostali, eto ispala mi dva zuba.

Deca su radost sveta

pre 5 godina

Kad čovek čita ove komentare ispada da deca ne rade ništa drugo nego po celi dan guraju prste u štekere. I da jedino što tu pomaže su šamari. Evo jedne ideje: u svakoj kineskoj radnji ima plastičnih zaštitnika za štekere, koji deca ne mogu da izvuku i sprečavaju da se bilo šta gura u struju. Drugim rečima uvek postoji nenasilno rešenje problema sa detetom. Popricajte s nekim ako vam treba savet, nemojte koristiti nasilje prema svom detetu. Sramota je i greh tući dete. Znam i za primere da se to kaznjavanje otrglo kontroli, dete zavrsilo s polomljenim nosom. A roditelj fakultetski obrazovan, ugledna ličnost. Stop nasilju prema deci! Podržimo zakon protiv fizičkog kažnjavanja dece.

Detuš

pre 5 godina

Koliko znam Isus Hrist nije šamarao naokolo. Nego ovi stariji, a ne deca, zaslužuju šamarčine, itekakve. Onako ko za lek. I dan danas patim i kajem se što, na primer, svojim šefovima nisam lupao šamare, pa makar i u Paklu završio.

Filmoful

pre 5 godina

@Mrle, 9. oktobar 2018 08:18

Tako sto se dvogodisnjak ne vodi u goste da bude ostavljen za sebe ili se ne ostavlja bez nadzora ni trenutak u prostoru koji nije upoznala odrasla osoba koja se o njemu stara u tom momentu. Sta treba da se biju preventivno da sa dve godine prepoznaju stekere. Kad bi odrasli bili toliko genijalni gde bi nam bio kraj. Sta ako su stekeri drugaciji nego kuci, pa ne provali da je tu struja?

Ljudi da li je vama jasno da se ovde batine predlazu kao precica za roditeljsku lenjost i mrzovolja? Ostavite stekere na miru.

Shvatam strah onih koji imaju tinejdzere zbog uticaja spolja.

Trovach

pre 5 godina

Vrlo retko sam od tate dobijao nekoliko ponizavajucih pljeski po zadnjici, dok je mama brze i cesce udarala, cesto i bez veceg razloga, ali slabije. Tatine sljepke su imale pedagosku svrhu jer ih je koristio samo onda kada pridike nisu bile od koristi. Na nasu zalost, pronasao je efikasnije resenje; pridike u obliku duuugog monologa (slicno kao kada AV prica na pinku, ali si primoran da slusas do kraja) i kada pozelis kaznu, ali ne, to je kazna. Srecom, najcesce nisam bio taj koji je morao da trpi, nego moja tvrdoglava sestra. Kasnije bismo se nas dvojica cesce sporeckali oko toga na koji nacin neki posao treba uraditi i kasnije sam shvatio da do toga dolazi izmedju oceva i sinova, kao i izmedju majki i cerki, sto je normalno.

Mrle

pre 5 godina

Mi smo skloni da sve generalizujemo. Nisu ni sva deca ni svi ljudi isti nekada ta rec nije dovoljna i dete treba da se nebi povredilo ponekad cusnuti. Evo npr: imam sina dvogodisnjak i stalno prcka sto nebi smeo, trazi reakciju roditelja i opet te uticnice. Normalno da sam stavio zastitu ali oticicemo negde u goste gde iste nema. I kako objasniti recima dvogodisnjaku da je to opasno gurati prste i razne predmete unutra evo neka mi neko objasni od ovih pametnih. Ja kada ga vidim da to radi iako napominjem ima zastitu cusnem ga po rucici da zna da je to no no isto tako i za sporet pec i druge potencijalno opasne stvari po njega. Ajde genijalci objasnite vi detetu od dve godine da ne dira svaku glupost KAKO ?

marš da mirišete travu odozdo, luzeri

pre 5 godina

OK, dobro, samo, svi normalni koji su čitali ovu temu, to jest vest, ili kako to zvali, a naročito komentare, zapamtite dobro šta ste tu videli. Zapamtite dobro među kakvima živite, zapamtite dobro šta je "svoj narod". Zapamtite dobro da nije zli Vučić svim ovim nesrećnicima rekao da ovde laju i baljezgaju to što laju i baljezgaju (niti bilo koji drugi zlikovac) , zapamtite dobro da se oni deru baš zbog toga što zli Vučić hoće da donese zakon kojim im se zabranjuje da budu patetični slabići i nesrećnici. Zapamtite dobro. Zapamtite dobro zbog čega je tu kako je. Zapamtite.