- Komentari -

Novi "dokaz" da čovek nije bio na Mesecu?

Iako smo do sada o sletnju američke letelice Apollo 11 na Mesec mogli da čujemo pojedine detalje, ali ida gledamo uživo misiju, mnoge teorije o ovom događaju se i dan danas javljaju.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. ISS
    Internatonal "Space" Station ...

    [link]
    (eratosten, 11. oktobar 2018 11:17)

    # Link komentara

  2. Zemllja rotira brzinom koja na ekvatoru iznosi 1675'km/h u orbiti oko sunca brzinom od 108000'km/h ( odnosno 66600'milja/h, nagnuta je za 23,4 stepena do pravog ugla ostaje 66,6 stepeni opet tri setice zanimljivo, logo NASE ima vektor i zmiju , inace sve svetske svemirske agencije imaju vektore, NATO takodje ) suncev sustem juri brzinom od 871780'km/h kroz galaksiju, brzinu kretanja galaksije u kosmosu ovde zanemarujrmo, inace su "naucnici" izracunali da se zemlja krece brzinom od preko 3000000'km/h (da 3Mil/h) , odnosno svake minute prevalimo 50000'km odnosno svake sekunde 833'km. ???!!
    Ali da ne komplikujemo uzecemo samo pomenutu brzinu suncevog sistema od 871780km/h .
    Dakle Rijane5 koja krece ka mesecu koji je navodno udaljen 384000'km kad napusti zemljinu atmosferu odnosno GRAVITACIJU mora da se krece u nagorem slucaju najmanje navedenom brzinom da bi stigla do meseca.
    Za 6 dana suncev sistem prevali u kosmosu 125,536320'Mili/km to je skoro pa navodna udaljenost sunca od zemje 150'Mil/km i NASA takodjde sa Stenlijem Kjubrikom nista nije nemoguce .

    p.s.Ovo je licno moja teorija koju ni NASA licno ne moze da obori ali mozda neko od vas ajmo strucnjaci ...
    (eratosten, 11. oktobar 2018 01:39)

    # Link komentara

  3. @Veroljub: Prilagodi se delimično, a druga čula, posebno čulo dodira i vida, preuzimaju ulogu u koordinaciji, orjentaciji i balansiranju, u bestežinskom stanju.
     (Smuleco, 9. oktobar 2018 21:12)

    # Link komentara

  4. Ma sve, sve ali kako vestibularni aparat funkcionise bez gravitacije? To je jos jedna veoma ozbiljna zackoljica.
    [link]
    (Veroljub, 9. oktobar 2018 00:45)

    # Link komentara

  5. A, ne, ne. Mesec rotira oko svoje ose, ali tacno u sekund koliko mu je potrebno da napravi jednu orbitu oko Zemlje 27.322 dana. Ali ta neverovatna podudarnost i slucajnost, kao i mnoge druge, koje po zakonu verovatnoce su nemoguce, su prihvacene kao sasvim normalne.

    (Miroljub, 07. oktobar 2018 16:06)

    Zamisli, Jupiterovi najveci sateliti se obrcu oko svoje ose tacno u sekund koliko im je potrebno da obidju oko Jupitera... I Saturnovi...
    Ta "neverovatna slucajnost" je normalna prirodna pojava i zove se "plimska zakocenost (tidal locking)".
     (nema tajni, 8. oktobar 2018 12:17)

    # Link komentara

  6. (Srboljub, 07. oktobar 2018 17:19)

    Tako je, generacijo, secanje na tu davnu julsku noc, kad sam se uz sliku na losem crno-belom ekranu napinjao da u moru senki i preliva vidim Coveka na Mesecu, uz glas neumornog Milivoja Jugina... to je jedna od dragocenih uspomena mog zivota. Velicanstveno, malo je reci. Danas je to tesko shvatiti, nekada je ushicenje zbog osvajanja Juznog pola ili leta preko Atlantika bilo sasvim normalno... Danas se paranoja, prezir i neznanje plasiraju kao nesto normalno.
     (mr. gone, 8. oktobar 2018 12:10)

    # Link komentara

  7. Ovo nije dokaz već je podmetnuto kao dokaz koji se lako može opovrgnuti. Samim tim neko želi da prave dokaze dovede u pitanje i sve podvede pod "teorije zavere". I Flat Earth Society je podmetnut kao lažna opozicija iz istog razloga, da diskredituje prave dokaze za Flat Earth. Inteligentni ljudi znaju razliku... pa sad, gde se nadjete.
    Nego, čitajući komentare vidim da ima mnogo "stručnjaka" koji se podsmevaju informaciji sa YT. Još veruju TV ili štampi koji su kao pouzdani? Nije Darvin bio lud, koliko vidim... samo je obrnuo evolucijski ciklus.
    (Mile na kvadrat, 8. oktobar 2018 02:33)

    # Link komentara

  8. Mene samo zanima jel postoji negde onjasnjenje kako su se oni sa Meseca vratili na Zemlju?
    (Niko bitan, 7. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  9. Da su se Rusi prvi spustili na Mesec kod naših "naučnjaka" komentatora ne bi bilo nikakve sumnje. Još kad bi se pojavili neki članci ili sumnje u taj poduhvat odmah bi reagovali kako je to "Zapadnja ljubomora što se oni nisu prvi spustili na Mesec"
    (ogledalo naroda, 7. oktobar 2018 20:34)

    # Link komentara

  10. Srbi ne veruju da su ameri bili na Mesecu ali veruju da sa platom od 300 E žive najbolje na svetu!
    (Simon, 7. oktobar 2018 20:01)

    # Link komentara

  11. @Proka
    Није само НАСА слала своје људе на Месец.И Рамштајн је био тамо.Ви'до ја на Јутјубу,а можете и ви:уђите на YouTube и откуцајте:
    -Rammstein,Amerika
    Уживајте!
    (Рајко, 7. oktobar 2018 18:13)

    # Link komentara

  12. (Vlado Banja Luka, 06. oktobar 2018 21:58)

    Ostavi trag stopala u puderu, koji se nalazi u vakuumu, i shvatices zasto otisak stoji. Rastresit sitan pesak na planeti sa gravitacijom, i prasina sa meseca, na satelitu koji ima znatno nizu gravitaciju ne mogu da se porede.
    A mesto na koje je modul sleteo je isto mesto i sa kojeg je poleteo. Kada modul polece, motori kovitlaju prasinu i trag modula nestaje ispod sebe.
    Jako logicno za one koji saradjuju sa logikom, za Vas druge... razumem da je tesko shvatljivo ali ako je nesto izvan granica vaseg shvatanja, ne znaci da se nije desilo. Pozdrav braćo astronauti
     (carevich, 7. oktobar 2018 17:58)

    # Link komentara

  13. "Najaci argument ovih koji tvrde da su Ameri bili na mesecu je taj sto ga Rusi nisu demantovali,i taj sto im je rekla uciteljica iz osnovne skole."
    Ah, ne: ustajanje noću sa roditeljima da bi se preko tv-a uz prijemciva tumacenje Milivoja Jugina, strucnog saradnika TVBg, Apolo misija pratila, nikad kasnije ponovljeni osećaj da cela planeta prati i slavi orak Čoveka napred, nikakva naknadna tumačenja nisu potrebna, ko hoće dokaze može lako naći, uprkos šumu koji pravi gomila kvazi mislilaca... To je ono što tvoja generacija neće iskusiti jer ste (izgleda) jedino nadareni da i doslovne zvezdane trenutke civilizacije provučete kroz prašinu i prilagodite sopstvenim plačevnim potrebama.
    (Srboljub, 7. oktobar 2018 17:19)

    # Link komentara

  14. @da su bili bili su ali me vise brine sto posle toga niko vise nije otisao na mesec i samo da pitam ove sto komentarisu i citaju komentare naravno koliko vas zna da mesec ne rotira oko svoje ose i da je uvek prema zemlji okrenut samo sa jedne strane( a sta je na drugoj, tamnoj strani meseca)
     (grunf, 7. oktobar 2018 00:27)

    A, ne, ne. Mesec rotira oko svoje ose, ali tacno u sekund koliko mu je potrebno da napravi jednu orbitu oko Zemlje 27.322 dana. Ali ta neverovatna podudarnost i slucajnost, kao i mnoge druge, koje po zakonu verovatnoce su nemoguce, su prihvacene kao sasvim normalne. Tako i ova smejurija o sletanju na Mesec. Pa svaki navodni skok astronauta na Mesecu u mestu, zbog te rotacije Meseca, koji nema atmosferu bi se zavrsio 10 metara dalje (za razliku od Zemlje gde jelte atmosfera bez trenja se obrce zajedno sa Zemljom). Na zalost na snimcima oni skakucu po nepomicnoj povrsini i to u slow-motion umesto kao skakavci.
    (Miroljub, 7. oktobar 2018 16:06)

    # Link komentara

  15. nači ti veruješ ali tek kada Rusi kažu da jeste?tako ispada! 
    (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 06. oktobar 2018 22:07) 

    Ne, nego ZNAM da u sred hladnog rata poslednje sto bi Rusi uradili jeste da priznaju Amerikancima pobedu u svemirskoj trci, ako imaju i 1 promil sumnje da je izlazirana. Ukljuci malo mozak i razmisljaj.
    (Mare, 07. oktobar 2018 03:53

    meni mozak uključen: zemlja okrugla, na mesecu nema ništa ljudi bili i rekli da je pusto!
     (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 7. oktobar 2018 15:21)

    # Link komentara

  16. Postoje teoretičari zavere i teoretičari slučajnosti, zdrav razum nalaže da ovo drugo budemo u doba adolescencije a ovo prvo na žalost u zrelim godinama!!
     (Srdjan bg, 7. oktobar 2018 15:01)

    # Link komentara

  17. Ne, Nil Armstrong je nosio opanke kada je hodao po Mesecu, to se jasno vidi po otisku. Nosio je opanke zato sto je to daleko nakvalitetnija obuca nego sto bi Americka tehnologija ikada mogla da napravi i zato sto je poreklom bio Srbin. Pravo ime mu je Nikola Armstrongovic, ali je morao da promeni ime da bi se probio u Holivudu i stekao slavu. Kada je stupio na Mesec njegove prve reci su bile: Ovo je mali korak za coveka, ali veliki za srpstvo, ali su Amerikanci promenili to jer im je Tito naredio, jer je hteo da spreci rast nacionalizma u tadasnjoj Jugoslaviji.
    (no, 7. oktobar 2018 14:26)

    # Link komentara

  18. da li se iko ikada pitao kako su uspeli pored tolike radijacije da uslikaju tako savrsene fotografije?
    Jel' radijacija inače zamućuje fotku? Ili brineš za zdravlje astronauta? Za tebe i ostale šaljivdžije: imali su na sebi kremu zaštitnog faktor 50. Hint: skafander, pa googlaj o slojevima... Dečice, YT je prikladno igralište, na žalost, po pravilu bira se sadržaj što šareniji i senzacionalniji, a ne ono bazirano na dokazima, steta što i B92 hronično daje šlagvort ovakvim pitanjima.
    (Srboljub, 7. oktobar 2018 13:53)

    # Link komentara

  19. @ mesecar,lako za to,nego,sta kaze osma bozija zapovest?
    (mesecar, 7. oktobar 2018 13:43)

    # Link komentara

  20. Sletanje se desilo. Pitanje je zato se vise ne ide na mesec. Da, skupo je, ali to sigurno nije jedini razlog.
     (Milan KG, 7. oktobar 2018 13:27)

    # Link komentara

  21. Najaci argument ovih koji tvrde da su Ameri bili na mesecu je taj sto ga Rusi nisu demantovali,i taj sto im je rekla uciteljica iz osnovne skole.
    (zoki 2222, 7. oktobar 2018 11:57)

    # Link komentara

  22. Pa nece covek valjda da ide na Mesec sa jedan par cizama poneo on i patike,papuce,sandale i cipelke.
     (Back in Black, 7. oktobar 2018 11:08)

    # Link komentara

  23. Da su bili tamo bilo bi uverljivih dokaza.
    (trol, 06. oktobar 2018 21:54)

    A šta bi bio uverljivi dokaz?
     (Marx, 7. oktobar 2018 11:01)

    # Link komentara

  24. @Lepi Cane...Leming sindrom je izmisljotina. Leminzi ne vrse masovna samoubistva kada se (toboze) prenamnoze, pa (kao) masovno skacu u provaliju. Ponavljam, to je izmisljotina i davno je demantovano. Zato, bolje je ne koristiti neproverene "argumente".
    (Trovach, 7. oktobar 2018 10:09)

    # Link komentara

  25. @Dragan
    Evo ja cu da odgovorim, nikada mi nije tesko prosiriti znanje :)

    1) Kako su poleteli sa Meseca? Pa Lunarni modul je imao dva stepena, raketu za spustanje koja je sa svom teskom opremom ostala na Mesecu i raketni stepen za poletanje (pogledajte snimak). U orbiti ih je cekao drugi modul sa kojim su se spojili i koji je imao raketni stepen za povratak ka Zemlji. Inace ta ideja o vose modula jeste komplikovanija, ali je i bila resenje kako moci poneti dovoljno goriva za ceo let. Sam modul je bio vrhunac "lakoce" - da bi se smanjila masa nij eimao sedista, sto je opet omogucilo da ima manje prozore (staklo je teze nego aluminijum). Razvili su zlatnu foliju kaoizolaciju, sto je nama kasnije dalo aluminijumsku foliju... Ah da, Mesec ima 1/6 zemljine gravitacije, nema atmosferu, prijemni modul je bio relativno blizu povrsine, tako da im nije trebalo mnogo goriva da polete.

    2) Zasto Rusi nisu sleteli? I Rusi su imali svoj program, ali on je kaskao za americkim iz vise razloga. Prvo Politbiro se dugo premisljao dok nije dao dozvolu za plan leta. Zatim odobrena sredstva su bila manja nego u USA. Onda je umro glavni inzenjer, genijalni Sergej Koroljev, sto je unazadilo projekat, a dovelo do borbe za prevlast u vrhu (ovo je tema za poseban clanak). Raketa nosac N1 je eksplodirala na testiranju (smatra se da je to najjaca konvencionalna eksplozija u istoriji, oko 6 kilotona)....

    Isti dan kad je Apolo 11 sletao, sletala je i Luna 15, potrazite sami....
    (Posmatrac, 7. oktobar 2018 09:10)

    # Link komentara

  26. 1969 godine ljudi sleteli na mesec,a sad 2018,pa šta bi sto ne sletese još koji put do danas. Šta mi šaljete robote. Sumnjivo mnogo.
    (SNSovaca, 7. oktobar 2018 08:56)

    # Link komentara

  27. Necu uopste razmisljati o tzv astronautskoj opremi i tzv cizmama. Govoricu o tzv otisku. Otisak je jos jedan od hiljadu dokaza da ljudi nikad nisu bili na Mjesecu. Ako je povrsina Mjeseca navodno suva i ako je prasina kao puder, onda ovaj otisak ne moze da se zadrzi! Probajte ostaviti cizmom ovakav otisak na savrseno suvom i sitnom pijesku. Drugo, kako je moguce da astronaut ostavi otisak, a raketni motor lunarnog lendera ne ostavi!? Ispod lendera je sve ravno i glatko...
    (Vlado Banja Luka, 6. oktobar 2018 21:58)
    Manje gravitacije i vakuum. Cak nije ni potrebno manje gravitacije, nego samo vakuum. Znas to je ono u tvojoj glavi
     (Pera85, 7. oktobar 2018 08:41)

    # Link komentara

  28. U Pirotu čizme gumenjaci pravljene 100%...
    (šojić, 7. oktobar 2018 08:37)

    # Link komentara

  29. Sumnja je zdrava pojava. Ako neko sumnja u nešto zato što je (pogrešno) razmišljao, neko ko zna stvari treba da mu objasni. Loše je sumnjati samo zato što negde nešto piše. A na internetu đubreta na tone...
    Ne ulazeći u fizičke dokaze, meni se čini da ima dosta nekih upitnih stvari u Apolo misijama, tako da potpuno razumem skeptike.
    Ali onda stupa nauka na scenu, a to ne mogu svi da razumeju.
     (cogito ergo sum, 7. oktobar 2018 08:33)

    # Link komentara

  30. izlizlo se od pešačenja po Mesecu, a poznato je i to da su imali i ravne tabane
     (m/m, 7. oktobar 2018 08:30)

    # Link komentara

  31. A sta cemo sa Van Alenovim pojasevima? Cutimo??
     (Anunnaki, 7. oktobar 2018 08:29)

    # Link komentara

  32. @soul

    A sta su crnogorci nego srbi iz crne gore...? Crna gora je georgrafki pojam, kao vojvodina, sumadija...
     (True Batman Fan, 7. oktobar 2018 08:16)

    # Link komentara

  33. Dokazi-kontra dokazi,iskreno razočarao bih se saznanjem da čovek nije hodao Mesecom.Rivalitet kosmičkih programa postoji,rivalitet država ali sletanje čoveka na Mesec priada čovečanstvu i govori o tome da smo sposobni da postignemo nemoguće pa čak i dalje od toga.
    (Zevs13, 7. oktobar 2018 08:14)

    # Link komentara

  34. Nisam pristalica teorija zavera ali me samo jedno zanima..šalju sonde po čitavom sunčevom sistemu,dobijamo razne slike planeta i kometa...zašto nema ni jedne sonde da okrene par krugova oko Meseca..
     (Stari znanci, 7. oktobar 2018 08:11)

    # Link komentara

  35. Lepi cane.
    A kakvo je tvoje zdravo rasudjivanje, da je zemlja ravna ploca. E moj Sokrate. Cime ti dokazujes?
    Marsovac.
    A ko komentarise ovaj clanak? Da nisu mozda marsovci? Mi smo narod sa ugradjenim genom sumnjicavosti, zaverama i mrznje svega sto dolazi sa zapada. Kroz komentare sa moze zakljuciti da je to otisak ruske cizme sigurno bi bili na mesecu.
     (Balkanac, 7. oktobar 2018 08:02)

    # Link komentara

  36. Наравно да нису били на Месецу. Ни данас не могу да оду. У то време су слетали на Земљу тако што помоћу падобрана падну у Тихи океан. Месец нема атмосферу па ни падобран не помаже. Гравитација на Месецу је шест пута мања него на Земљи. Нису могли понети довољно ракетног горива да полете назад. Лет на Месец је чиста фарса.
     (Жоржо, 7. oktobar 2018 07:49)

    # Link komentara

  37. Bio je posle misije kod obućara ;-)
     (Dr, 7. oktobar 2018 07:48)

    # Link komentara

  38. da li se iko ikada pitao kako su uspeli pored tolike radijacije da uslikaju tako savrsene fotografije?
     (neko iz nase, 7. oktobar 2018 07:41)

    # Link komentara

  39. Prvi Srbin koji je sleteo na Mesec bio je Slobodan Milošević. 
    (Ljiljana, 06. oktobar 2018 21:58) 

    Sloba je Crnogorac.
    (soul, 06. oktobar 2018 22:54)

    Crnogorci su Srbi.
     (Sumadin, 7. oktobar 2018 07:37)

    # Link komentara

  40. Sve koje je napustio zdrav razum a poprilicno se zanimaju za tekstove o nejvecem dostignucu ljudske civilizacije molim da pocnu sa citanjem knjiga (neka im prva u zivotu bude Mali Princ recimo), a za dalja uputsva kako da ne tumaraju besciljno kroz svoj zivot sudarajuci se sa cinjenicama koje su ispisali velikani ljudskog intelekta neka potraze pomoc u najblizoj crkvi, skoli, fakultetu ili biblioteci (po izboru). Hvala!
     (detlic, 7. oktobar 2018 07:28)

    # Link komentara

  41. Naslov je vetar u leđa ravnozemljašima.
     (Kafir, 7. oktobar 2018 07:26)

    # Link komentara

  42. Armstrong je koristio Borovo gumene čizme. Upoređivao sam šaru na čizmama mog dede Obrena i Armstrongovim čizmama.
    Iste su.
     (Kafir, 7. oktobar 2018 07:25)

    # Link komentara

  43. Teorija zavere stoji, pošto svi znaju da Ameri nisu imali novaca da kupe dva para cipela za astronaute.
    (janko, 7. oktobar 2018 07:23)

    # Link komentara

  44. Cisme za ravnim đonom je koristo dok je kosio travu..
    (Dino Bađo, 7. oktobar 2018 07:18)

    # Link komentara

  45. Pa to svi znaju i Ameri su priznali razlog tog cirkusa jr da se napale ruje i potrose sav novac na glupost tzv mesec.
    (Aleksandar, 7. oktobar 2018 07:16)

    # Link komentara

  46. "amerikanci nisu bili na mesecu" - lakmus papir za arogantne i neobrazovane ljude
    (pretender, 7. oktobar 2018 07:13)

    # Link komentara

  47. Naravno da nisu bili. Ne znam zašto se oko ovoga uopste više i polemiše kada postoji video u kome se lepo vidi kako Baz Aldrin, Nil Armstrong i ekipa prevaranata u avionu koji je u zemljinoj orbiti lažiraju snimanje Zemlje sa "Meseca".
    Pogledajte dokumentarac "Čudna stvar se desila na putu za Mesec".
    Iz Zemljine orbite se ne može izaći, to tvrde i oni sami, samo što su ljudi slepi pa ne žele da čuju i o tome razmisle.
     (haren, 7. oktobar 2018 06:38)

    # Link komentara

  48. Covek se prezuo na Mesecu.
    (Nikola, 7. oktobar 2018 05:41)

    # Link komentara

  49. Jao, Kinezi snimili rover na mesecu, menjali cizme...

    Ovde samo ekstremi - ili su bili ljudi na mesecu, ili nije bilo misije uopste.

    A sta kazete na ovu teoriju - Apolo isao bez ljudi i ostavio rover, dok je paralelno isao direkt prenos iz holivudskog studija gde su satro ljudi tamo. Rusi, koje pominjete, su jedino mogli da znaju da li nekog ima u raketi, ako su i sami bili u raketi, a NISU. Gledali su neki snimak, kao i svi ostali. I sve se poklapa - raketa otisla bez ljudi na mesec, ostavila opremu, napravila fotke stopala, a mi gledali holivudsku reziju paralelno.
    Na koji nacin su to Rusi mogli da provale, da odu i oni na mesec i gledaju sakriveni iza kamena?!

    Rusi pojma nisu imali, pa su cutali da se ne ispale.
    (Nindza, 7. oktobar 2018 04:40)

    # Link komentara

  50. Nije covek bio na mesecu, ali pre toga Zemlja je ravna, Elvis je ziv. Kenedi je mrtav ko Dodo.
     (Lale gator, 7. oktobar 2018 04:38)

    # Link komentara

  51. Evo vam domaci: [link]
    (Amerikano, 7. oktobar 2018 04:36)

    # Link komentara

  52. E moji doktori teorija zavere, nepismeni naivci. Mali research na Net-u bi vam pokazao da je on insistirao i nosio dva para čizama, čizme preko odela, koje su imale rebrasti djon :)
    (Amerikano, 7. oktobar 2018 04:34)

    # Link komentara

  53. Ako nekome ovaj snimak otiska(koji vise lici na bakin kolac)izgleda autenticno onda stvarno mogu da poture sta god hoce.Jos ostao na suvoj povrsini..a otisak kao iz snijega..ali glavno je da su to bile navlake,tj da su ih potkovali prije izlaka,ali samo zasto to raditi uopste,navlake za hod po Mjesecu lol..
    (H.King, 7. oktobar 2018 04:23)

    # Link komentara

  54. Све сами научници коментаришу. Није ни чудо где смо као народ...
     (комша, 7. oktobar 2018 03:58)

    # Link komentara

  55. znači ti veruješ ali tek kada Rusi kažu da jeste?tako ispada!
    (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 06. oktobar 2018 22:07)

    Ne, nego ZNAM da u sred hladnog rata poslednje sto bi Rusi uradili jeste da priznaju Amerikancima pobedu u svemirskoj trci, ako imaju i 1 promil sumnje da je izlazirana. Ukljuci malo mozak i razmisljaj.
    (Mare, 7. oktobar 2018 03:53)

    # Link komentara

  56. kamenje koje je gospoda iz nase dala drugima drzavama i refrakciina oglrdala koja su ostavili na mesecu, su naj neosporiv dokaz
     (rex, 7. oktobar 2018 03:47)

    # Link komentara

  57. Ovi komentari ovde su dokaz da smo zalsuzeno tu gde jesmo, smetliste evrope!!!!
    Bezite deco odavde od ovakvih glupih spodoba, to ni jedna zemlja u africi nema toliko na jednom mestu!!!!
    (Rusofil_IQ0, 7. oktobar 2018 03:38)

    # Link komentara

  58. Pa sto nisu posle toga isli bar jos jednom pored silne tehnike... ko bre veruje u to
    (Rolo, 6. oktobar 2018 22:31)

    Izmedju 1969 i 1972 bilo je SEST spustanja na mesec gde su ljudi IZLAZILI na povrsinu (Pete Conrad, Alan Bean, Alan Shepard, Edgar Mitchell, David Scott, James Irwin, John Young, Charles Duke, Eugene Cernan, i Harrison Schmitt). Bilo je jos misija bez izlazaka, a kasnih sedamdesetih se prestalo sa misijama, nedostatak novca i pre svega to sto su bili dosta puta. Knjige braco, knjige, a ne zvona i praporci.
    (Suke, 7. oktobar 2018 03:22)

    # Link komentara

  59. Da su bili na Mesecu to je jasno, ali nije jasno kako su stigli na Mesec.

    U to vreme oni nisu mogli da slete na neki objekat, vec samo da snime iz orbite!
    (NASA ovac, 7. oktobar 2018 02:25)

    # Link komentara

  60. Ja ne verujem da su bili. Ne bi se tek tako suskalo da je Stanley Kubrick to rezirao u Kalifornijskoj pustinji. Steta sto je umro ne potvrdivsi prevaru, kao i Armstrong. Inace i ja sam se pitao kako je bilo moguce 60tih godina proslog veka poleteti sa Zemlje, sleteti na Mesec, poleteti sa Meseca i na kraju sleteti na Zemlju, sve i da je gravitacija Meseca bitno slabija od one Zemljine.
    (ninepi, 7. oktobar 2018 02:24)

    # Link komentara

  61. Srbija do meseca
    (laki027, 06. oktobar 2018 22:07)

    Sa Kosovom ili bez?
     (Mahmut, 7. oktobar 2018 02:03)

    # Link komentara

  62. Pocinjem da razmisljam da li je zemlja okrugla.
     (Brother Cavil, 7. oktobar 2018 02:03)

    # Link komentara

  63. U ovoj kvazi državi ne može istovremeno da postoji i uvažavanje razuma i nauke, i zaluđenost teorijama zavere: užasno je čitati komentare koji, kad se malo zagrebe izmedu radova, otkrivaju kako mržnja prema Amerima ništi i najveća dostignuća ljudske vrste. Suviše je ovo dobra vlast za mentalni materijal kakvim raspolažu glasni i drčni ignoranti.
     (Srboljub, 7. oktobar 2018 02:01)

    # Link komentara

  64. Kako se "svemirske letelice" na raketni ili bilo koji drugi pogon kreću u gotovo potpunom vakuumu?
    (Dragan, 7. oktobar 2018 01:44)

    # Link komentara

  65. kakva zavera :) ko je proizvodio čizme, Borovo ? :)
     (Miki, 7. oktobar 2018 01:32)

    # Link komentara

  66. Zločinačke mašinerija, N. A. S. A., ZAJEDNO SA OSTALIM Prevarantima, nas laže mnogo dugo dragi moji! Ne samo da nisu bili na Mesecu već mnogo više od toga! Ali svest ljudi se menja ubrzano! Istina mora izaći na videlo! Istražujte internet je njihova najveća greška ikada!
    (šumadinac, 06. oktobar 2018 21:50)

    Hahahahahahaha
     (troll level 100, 7. oktobar 2018 01:28)

    # Link komentara

  67. Pazi sto NASA trolovi spinuju sa Vucicem, Putinom, Milosevicem...
    (Majka Tereza, 7. oktobar 2018 01:25)

    # Link komentara

  68. Pa sto nisu posle toga isli bar jos jednom pored silne tehnike... ko bre veruje u to
    (Rolo, 6. oktobar 2018 22:31

    E, pa dragi Rolo bili su još pet puta...zapravo, bilo je šest misija ali je Apolo 13 imao problema pa se vratio na Zemlju ( snimljen je i film o tom dogadjaju) dakle da rezimiramo- posle Apola 11 bilo je još pet uspešnih sletanja...a sve ovo si i sam mogao da saznaš da si samo malo napora uložio...ali znam, znam- najlakše je bahato pljuvati i nipodoštavati...
    (Vertigo, 7. oktobar 2018 01:20)

    # Link komentara

  69. Na vrhuncu hladnog rata, Sovjeti su prvi čestitali Amerikancima sletanje na mesec i to dana današnjeg nisu to doveli u pitanje. E sada ako neko bolje zma od njih...
    (Proka, 6. oktobar 2018 21:54)

    Kako naivno ljudi veruju da su Ameri i Rusi neprijatelji. O, Boze moj kako ovaj svet plitko razmislja.
    Shvatite da elita uvek stvara dva polariteta kako bi masu drzala u strahu. Kroz taj strah mozes ljudima raditi sta ti je volja.
    (Zoran, 7. oktobar 2018 01:14)

    # Link komentara

  70. (Dragan, 6. oktobar 2018 22:21)

    1. Gravitacija Meseca je daleko slabija od Zemljine, a Mesec nema ni atmosferu. Zato je bilo moguće poleteti sa njega koristeći skromni lunarni modul. Sa druge strane, kad bi neko sleteo na Mars, trebala bi mu mnogo ozbiljnija raketa da se vrati. Upravo zato to još niko nije uspeo, ali hoće, kad-tad.
    2. Nisam siguran da nije postojao i neki drugi razlog, ali po mom mišljenju, kad su Amerikanci već sleteli na Mesec, koja je poenta za Ruse sleteti na Mesec 5-6 godina posle Amerikanaca, to ne bi ni bila neka vest. Samo bi potrošili par milijardi dolara. I sami Amerikanci su ubrzo prekinuli Apolo program zbog visokih troškova. Rusi i nemaju zbog čega da se dokazuju - prvi su bili u svemiru u mnogo kategorija - prvi su poslali raketu u svemir, prvi poslali živo biće u svemir, prvi čovek u svemiru, prva žena, prvi su obleteli zemlju, prva stalna kosmička stanica sa ljudskom posadom (Mir), itd...
    (Peka, 7. oktobar 2018 00:57)

    # Link komentara

  71. Лет на Месец и назад и данас делује као готово немогући подухват, а о 1969. не морам ни да размишљам. Само из тог разлога верујем да је све то била фарса а наравно да бих волео да то није тачно, и да нам велики технолошки скок ускоро следи. Нпр. летећи аутомобили па би гужва у БГ остала само реликт 20. века...
    (adriano_galliani, 7. oktobar 2018 00:57)

    # Link komentara

  72. Ako odete na NASA-in nalog na Flickru i razgledate sve fotografije sa Meseca i sa svih misija, videćete jasno da austronauti imaju jedne čizme pre poletanja i druge čizme na Mesecu, tačnije oni navlače specijalne navlake na čizme, pa izgleda da su čizme različite, ali se u stvari radi o navlakama, kao specijalne čarape.

    Drugo, ono o čemu ljudi ne razmišljaju jeste da je prašina kao brašno i da je veoma teško skinuti u slučaju manjka gravitacije. Oni da su ušli sa onim navlakama ta prašina bi se razletela svuda po modulu na povratku kući.
    U misijama gde su se valjali po zemlji su bili toliko prašnjavi i čađavi kao rudari.
    Ovo čišćenje prašine koje je veoma teško u manjku gravitacije je jedan od top 20 problema sa kojim će se ljudi sučeljavati kada se napravi baza na Mesecu ili Marsu.
    Posebne navlake za čizme na Mesecu su samo dokaz koliko su u NASA-i razmišljali o svačemu i u detalj. Zato su ih i ostavili tamo, bacili jer nisu hteli da unesu svi zajedno 1kg prašine u modul.
    (Mrkva, 7. oktobar 2018 00:46)

    # Link komentara

  73. Nakon projekta "Apolo 11", SAD šalju još 6 misija na Mesec, zaključno sa Apolom 17 u decembru 1972. godine. E, onda je NASI, navodno ponestalo novca u budžetu za dalje finasiranje, jer su pare prenamenjene za potrebe vojske, koja je bila usred teške krize u Vijetnamu. SAD su izašle iz vijetnamskog rata 3 godine kasnije, i to uz neuspešan ishod. Šta je sprečavalo SAD da nastavi Apolo program, makar u vidu priprema i planiranja, da bi, na primer, 50 godina nakon Apola 17, 2012. lansirale savremenu, tehnološki neuporedivo bolje opremljenu letelicu, koja bi samo u jednoj misiji naučno opravdala samu sebe, i usput veličala tehničku nadmoć američke industrije i svojih brendova? Meni je ovo neshvatljivo, jer ukoliko je neko mogao da ostvari tehničko-tehnološki i aeronautički podvig karajem 60-ih godina prošlog veka, zašto ne nastavi sa tim podvigom i uzdigne ga na još viši nivo?
    (Običan posmatrač, 7. oktobar 2018 00:41)

    # Link komentara

  74. u pesku i ne ali u finoj prašini možeš ostaviti otisak kakav hoćeš
     (sarcasm, 7. oktobar 2018 00:39)

    # Link komentara

  75. Pa ako tako mislite letite sami na mesec svi koji ste napisali tekst koji neveruju
     (eni, 7. oktobar 2018 00:38)

    # Link komentara

  76. @Rolo
    I pored toga sto internet nudi svasta, neki ljudi ostaju.. bolje da ne kazem. ukupno je bilo 6 sletanja na Mesec sa ljudskom posadom.
     (Mr M, 7. oktobar 2018 00:37)

    # Link komentara

  77. @Лепи Цане

    daleko si ti druze od zdravog rasudjivanja. :)
    (morgana, 7. oktobar 2018 00:27)

    # Link komentara

  78. da su bili bili su ali me vise brine sto posle toga niko vise nije otisao na mesec i samo da pitam ove sto komentarisu i citaju komentare naravno koliko vas zna da mesec ne rotira oko svoje ose i da je uvek prema zemlji okrenut samo sa jedne strane( a sta je na drugoj, tamnoj strani meseca)
     (grunf, 7. oktobar 2018 00:27)

    # Link komentara

  79. Necu uopste razmisljati o tzv astronautskoj opremi i tzv cizmama. Govoricu o tzv otisku. Otisak je jos jedan od hiljadu dokaza da ljudi nikad nisu bili na Mjesecu. Ako je povrsina Mjeseca navodno suva i ako je prasina kao puder, onda ovaj otisak ne moze da se zadrzi! Probajte ostaviti cizmom ovakav otisak na savrseno suvom i sitnom pijesku. Drugo, kako je moguce da astronaut ostavi otisak, a raketni motor lunarnog lendera ne ostavi!? Ispod lendera je sve ravno i glatko...
    (Vlado Banja Luka, 6. oktobar 2018 21:58)

    Na zemlji nema vakuma cobane.
    (zoni, 7. oktobar 2018 00:25)

    # Link komentara

  80. Ma gde će s ovim tankim đonom po Mjesecu odati?
     (Kole, 7. oktobar 2018 00:25)

    # Link komentara

  81. pre Marsa ce morati da overe Mesec jos jednom, da stave jednu Veeliku tacku na sve.
     (Veki Pekic, 7. oktobar 2018 00:25)

    # Link komentara

  82. Kad ih ja sa zemlje budem video da šetaju po mesecu, tek taj put ću se uverit :)
     (mesecar, 7. oktobar 2018 00:23)

    # Link komentara

  83. Kodak(proizvođač filmova) je potvrdio da je radijacija na Mesecu velika i da bi oštetila svaki film a Hasselblad(proizvođač foto aparata) da na velikom minusu njihova oprema nebi funkcionisala.Odakle onda svi oni snimci i fotografije.Pa iz studija normalno.
    (Živojin S., 6. oktobar 2018 21:45)

    Smešan si do bola:
    "Magazines were loaded with the special-designed film NASA contracted Kodak to develop. For black and white they used 70mm perforated Kodak Panatomic-X ‘fine-grained’ film with an ASA rating of 80. For color, they could’ve used any combination of Kodak Ektachrome SO–68, Kodak Ektachrom SO–121, and Kodak 2485, the latter of which featured a ‘super light-sensitive’ ASA rating of 1,600."

    E, a sad mi nađi link, citiraj mi gde i kada su iz Kodaka rekli ono što ti tvrdiš. Ajde, da te vidimo.
    (Mrkva, 7. oktobar 2018 00:21)

    # Link komentara

  84. Slozicemo se da oko ove teme ne mozemo da se slozimo. Licno ja ne vjerujem u price odlaska na mjesec. Recimo da to mogu da pojasnim pitanjem - ukoliko je neko zaista prije toliko godina bio na mjesecu, a to nije mala stvar, zasto vecina ljudi koju poznajemo ne vjeruje u to ili nije sasvim sigurna ? Zasto i dalje toliko ljudi vodi debatu o tome ? U pitanju su milioni ljudi koji dovode u pitanje odlazak na neko mjesto na koje se po predanju samo jednom otislo. Mislim da to nema smisla zdravom razumu.
     (zon, 7. oktobar 2018 00:19)

    # Link komentara

  85. Ako je neko nekada bio pa valjda bi hteli da ponove to iskustvo sa boljom opremom kao sto jebdanas dostupno. Da su to uradili u to vreme a danas da nemogu ponoviti i da nemaju para to su gluposti.
    (Optimus, 7. oktobar 2018 00:12)

    # Link komentara

  86. "Ako je povrsina Mjeseca navodno suva i ako je prasina kao puder, onda ovaj otisak ne moze da se zadrzi! Probajte ostaviti cizmom ovakav otisak na savrseno suvom i sitnom pijesku". Potpuna besmislica. Dole je link gde se vidi fotografija kineske bespilotne letilice na mesecu. Vidi se da je trag u pesku iste strukture li lici na vlazan pesak:
    [link]:
    (Goran, 7. oktobar 2018 00:11)

    # Link komentara

  87. @balkanac jel' moguce da za teoriju zavere poteklu iz amerike pljujes ovaj narod i putina, sta to govori o tebi a sta o nama, bolesno bato bolesno
     (laki, 7. oktobar 2018 00:10)

    # Link komentara

  88. Jeli moguce da smo ovoliko sumnjicav i neobrazovan narod, i neverovatno zaludjeni Putinisti. Gospodo znanje se stice u skoli i fakultetu, a ne surfovanjem po internetu i kreiranjem zakljucaka na osnovu emocija i kafanske price.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Balkanac, 6. oktobar 2018 22:09)

    Jeli moguce? Mislis, je li moguce?
    Toliko o obrazovanju.
    (Alan Ford, 7. oktobar 2018 00:08)

    # Link komentara

  89. Nisam.nikad lupao glavu jesu li bili na mesecu ili ne . Mada , l
    istorija covecanstva pociva na falsifikatima , prevarama i obmanama . Tako da je sve moguce .
     (T- Zex, 7. oktobar 2018 00:08)

    # Link komentara

  90. da ubacimo i malo ISS magije

    [link]
    (Miroljub, 7. oktobar 2018 00:07)

    # Link komentara

  91. a tek kako kamera sama snima i isprati poletanje sa meseca,mislim da vise dokaza nije potrebno
     (Sky, 7. oktobar 2018 00:07)

    # Link komentara

  92. To je odavno poznato da je sve iscenirano u pustinjama Nevade! Kakvo crno sletanje na mesec haha.Pametan covek bi prvo rekao: okej ajd da su mooooooozda i otisli na mesec ajd u nekom ludom snu,ali okle im goriva i da se vraaate na zemlju sobzirom da se racuna da ima oko 350 000 000 km!!!! Jeste li vi svesni koja je to udaljenost,pa jos u vreme hladnog rata da uspeju da ostvare tako nesto! Ma daj ljudi su mozda ranije verovali,ali danas u 21.veku!?
    (Milan ns, 7. oktobar 2018 00:04)

    # Link komentara

  93. Meni je ovaj otisak totalno cudan. To nije udubljenje, to je ispupcenje. Kad ostavite otisak stopalom na tlu to mora da bude udubljenje. Ovo kao da je neko stavio na tlo otisak koji je napravljen na drugom mestu, a i fali mu malo parce. Ko zna dal je na ovoj slici bas taj snimak koji su uslikali astronauti ili je redakcija namerno stavila neku drugu sliku. Ako je orginal onda je sumnjiv.
     (Vatra, 7. oktobar 2018 00:01)

    # Link komentara

  94. [link]
    (EkstraGalaktican, 7. oktobar 2018 00:01)

    # Link komentara

  95. Bili su sigurno evo i dokaza, lepo se vidi čizma na mesecu u 52. sekundi spota

    [link]
    (rammstein, 6. oktobar 2018 23:59)

    # Link komentara

  96. A jesu li samo zli amerikanci skovali ove zavere da su bili na Mesecu ili je sumnjiva i misija Jurija Gagarina, brata našeg?
     (Miloš, 6. oktobar 2018 23:50)

    # Link komentara

  97. @Штета што тебе нису у школи научили нешто о Леминг синдрому. Поред "образовања" неопходно је да имаш и здраво расуђивање, без тога твоје "знање" представља само веру у ауторитет који ти је системом наметнут.
    (Лепи Цане, 6. oktobar 2018 22:55)

    Napadass coveka da nema zdravo rasudjivanje? U vezi sa cim, da 2+2 nije 4? Treba da razmislja dal je rezultat stvarno 4 ili mozda da filozofira ceo zivot kako je zapravo 5? Eto ostavljamo vama bez skole da ceo zivot filozofirate i verujete kako je rezultat 5, pa mozda do kraja zivota i skapirate da je u stvari stvarno 4. A pod verom u autoritet pretpostavljam da plasiras onu klasicnu pricu ravnomozgasa kako nas jadne i naivne od malena lazu da je Zemlja okrugla? Eto vidim i cirilicom pises isto kao i sve ostale velike srbende koji su u toj grupici teletabisa. Dobro, srecom ste vi tu da nam otvorite oci i pokazete pravi put istine. Nego, vidim da ni tebe nisu ucili nista o Daning-Krugerovom sindromu ti tvoji drugari sa youtuba koji su ti dali diplomu da si tako pametan sa izuzetno visokom logickom inteligencijom.
    [link]
    (jovan, 6. oktobar 2018 23:50)

    # Link komentara

  98. Čekaj, stani, znači logika je sledeća:
    Grupa ljudi se potrudi da napravi najveću laž u istoriji i eto desi im se nakon toliko muke i mozganja da naprave trag jednom čizmom, slikaju, bace čizmu, sliku zadrže, turnu drugu čizmu čija šara nije ni približna prvoj i u fazonu su "ma ko će da primeti". Je l sam dobro razumeo, u to se veruje?!
     (Vojmijaoca, 6. oktobar 2018 23:50)

    # Link komentara

  99. Na Mesecu je ukupno bilo 12 ljudi na povrsini i 12 u orbitu u nekoliko Apolo akcija.
    Razlog tajnovitosti Nase na tu temu je prosto sto je ceo program bio organizovan preko vojske, i tehnologija koja je razvijena je strogo poverljiva.
    Drugi potencijalni razlog je to sto su najzasluzniji ljudi za razvoj americke nauke bili nacisti pokupljeni nakon rata (von Braun npr.) i prosto se izbegavalo medijsko velicanje onih koji su se "izvukli" suda za ratne zlocine.
    Treci razlog gotovo sigurni razlog je to sto Nasu cine obrazovani inteligentni ljudi i ostatak prosecnog sveta im izaziva prevrtanje u stomaku. Zivimo u doba ekstremno brze komunikacije, a oni na samom intelektualnom dnu se trude da budu najglasniji. Argument prosecnog stanovnistva da ne zele da placaju nasin program jer oni nemaju nikakvu korist od toga jeste kolko-tolko validan i Nasa godinama nije slala ljude u svemir van orbite vec se posvetila slanju satelitskih sondi i spektroskopskim istrazivanjem tj. lovom na naseljive planete i interanstnim fenomenima u drugim galaksijama.
    (Kvi, 6. oktobar 2018 23:48)

    # Link komentara

  100. Sloba je Crnogorac.
    (soul, 6. oktobar 2018 22:54)

    Ma da, tako su i Austrijanci ubedili svet da je Hitler bio Nemac. Ali što bi rekli Crnogorci, nije govno no se pas posro.
    (Bob, 6. oktobar 2018 23:45)

    # Link komentara

  101. Aha ostavili su čizme na Mesecu, pa se vratio bos na Zemlju! Jeste, a onda je mrmot zavio čokoladu
    (Milan, 6. oktobar 2018 23:44)

    # Link komentara

  102. izlozen je skafander (ukljucujuci i obucu) koji su koristili u modulu, a kad su izasli stavili su navlake koje su ostavili napolje, kako sitna prasina sa meseca ne bi usla i pokvarila opremu.
    (Goran, 6. oktobar 2018 23:44)

    # Link komentara

  103. Necu uopste razmisljati o tzv astronautskoj opremi i tzv cizmama. Govoricu o tzv otisku. Otisak je jos jedan od hiljadu dokaza da ljudi nikad nisu bili na Mjesecu. Ako je povrsina Mjeseca navodno suva i ako je prasina kao puder, onda ovaj otisak ne moze da se zadrzi! Probajte ostaviti cizmom ovakav otisak na savrseno suvom i sitnom pijesku. Drugo, kako je moguce da astronaut ostavi otisak, a raketni motor lunarnog lendera ne ostavi!? Ispod lendera je sve ravno i glatko...
    (Vlado Banja Luka, 6. oktobar 2018 21:58)

    NASA place za umovima tvog kalibra.
    (Gazda Dojkan, 6. oktobar 2018 23:42)

    # Link komentara

  104. Eto kako su nespretni bili ovi iz Apolo programa, prvo su zaboravili da zatvore prozor studija pa je duvala promaja i viorila zastavu, a evo sada oštrom oku nije promaklo to da su slikali otisak pogrešne cipele, tamo u pustinji u Arizoni. Prepametni ste, sve ste ih raskrinkali, samo gledajte da osim otkrivanja svetskih zavera smislite i ko vam je kriv zašto recimo nemate neki dobro plaćeni posao.
     (Lele, 6. oktobar 2018 23:37)

    # Link komentara

  105. Alo ljudi prosto je ko pasulj, apolo misija je ostavila ogledalo na mesecu da bi se merila razdaljina izmedju meseca i zemlje, svako može da napravi eksperiment uz pomoc lasera i odgovarajućih uredjaja, postoje tacne koordinate gde se ono nalazi.
    Ravnozemljasi i vi koji mislite da nije covek bio na mesecu, sagledajte dokaze malo bolje, ukljucite vijuge i donesite misljenje sami a ne da vam pune glave neki klipovi na internetu.
     (ko je ovde lud, 6. oktobar 2018 23:37)

    # Link komentara

  106. Da, sve su to lažirali, i Sovjeti su to znali ali nisu iskoristili tu priliku da ih propagandno unište...logika nekima nije jača strana.
     (Crnogorac, 6. oktobar 2018 23:35)

    # Link komentara

  107. Molim da svako ko bude u mogućnosti pročita knjigu moldavskog pisca Nastasa Bošvilija "Mesec na Zemlji" znači detaljno je opisao celu režiju, bukvalno sam otvorenih usta čitao knjigu.
    (IRONemke, 6. oktobar 2018 21:42)

    Izvinite, možete li poslati neki link u komentarima o ovoj knjizi. Evo ja probao da je izguglam ali ne nalazim ništa. Isto ne mogu ni pisca da pronađem?
    (Siniša Petrović, 6. oktobar 2018 23:33)

    # Link komentara

  108. Zasto koristite uvek isti argument ‘da nisu bili na mesecu, rusi bi ...ovo...ono’. Pa i za poreklo coveka, rusi nikad nisu negirali da je od majmuna. Na nekim stvarima ima suglasnosti medu nacijama! (mada na ateistickim drustvama vlada mislenje evolucije)
    Ps
    Njihovo je pravo izabrati njihove pra pra...
    (Bojan, 6. oktobar 2018 23:27)

    # Link komentara

  109. @Rolo
    Šest puta su sleteli na mesec!
    Koliko puta bi još trebali da bi tebe uverili?
    (deni, 6. oktobar 2018 23:26)

    # Link komentara

  110. Stavili u muzej Italijanske cizme da bolje izgledaju.
    Mesecarke bile previse ruzne i pune blata.
    (kukurek, 6. oktobar 2018 23:26)

    # Link komentara

  111. Штета што тебе нису у школи научили нешто о Леминг синдрому. Поред "образовања" неопходно је да имаш и здраво расуђивање, без тога твоје "знање" представља само веру у ауторитет који ти је системом наметнут.
    (Лепи Цане, 6. oktobar 2018 22:55). A jel tebi sistemom nametnuta šetnja do Muzeja Jugoslavije u Beogradu, adresa Mike Jankovića 6, gde se čuvaju dva eksponata fragmenata Mesečevog tla - četiri kamenčića koje je donela mislija "Apolo 11", inače prva misija koja je sa ljudskom posadom sletela na Mesec, a drugi čini jedan kamenčić koji je donela misija "Apolo 17", poslednja sa astronautima koji su sleteli na Zemljin satelit. Njih je 1970. i 1973. godine Titu na poklon poslao američki predsednik Ričard Nikson. Prvi eksponat je u izložbenom prostoru, a drugi u depou.
    (xxx, 6. oktobar 2018 23:24)

    # Link komentara

  112. Штета што тебе нису у школи научили нешто о Леминг синдрому. Поред "образовања" неопходно је да имаш и здраво расуђивање, без тога твоје "знање" представља само веру у ауторитет који ти је системом наметнут.
    (Лепи Цане, 6. oktobar 2018 22:55). A jel tebi sistemom nametnuta šetnja do Muzeja Jugoslavije u Beogradu, adresa Mike Jankovića 6, gde se čuvaju dva eksponata fragmenata Mesečevog tla - četiri kamenčića koje je donela mislija "Apolo 11", inače prva misija koja je sa ljudskom posadom sletela na Mesec, a drugi čini jedan kamenčić koji je donela misija "Apolo 17", poslednja sa astronautima koji su sleteli na Zemljin satelit. Njih je 1970. i 1973. godine Titu na poklon poslao američki predsednik Ričard Nikson. Prvi eksponat je u izložbenom prostoru, a drugi u depou.
    (xxx, 6. oktobar 2018 23:24)

    # Link komentara

  113. Molim da svako ko bude u mogućnosti pročita knjigu moldavskog pisca Nastasa Bošvilija "Mesec na Zemlji" znači detaljno je opisao celu režiju, bukvalno sam otvorenih usta čitao knjigu.
    (IRONemke, 6. oktobar 2018 21:42

    lele...
    ono kad poverujes u naucnofantasticnu literaturu da je istinita...

    s takvom logikom i predator iz filmova, transformersi postoje negde po svemiru...a zloglasna kocka nam se priblizava ogromnom brzinom da nas unisti.

    vise bi koristilo umesto tih gluposti uzeti bilo koju knjigu iz osnovne pa procitati, za ovako prepametan narod bi bilo vise koristi..
    (netko, 6. oktobar 2018 23:23)

    # Link komentara

  114. Cizme su dvoslojne. Prvi sloj je vise "carapa" tj hulhop nego cizma i to je izlozeno ovde. Ta cizma/hulahop je deo skafandera, odrzava pritisak. Druga se obuva preko nje sa jakim djonom zbog ostrih kamenja koje bi moglo teoriski da osteti ili cak probije skafander. Pre izalska napolje navlaci se i ta cizma preko.
    (Vuk, 6. oktobar 2018 23:22)

    # Link komentara

  115. @balkanac ovo pisu strane vesti ne mi...CITIRANO
     (muamua, 6. oktobar 2018 23:22)

    # Link komentara

  116. Prvi Srbin koji je sleteo na Mesec bio je Slobodan Milošević. 
    (Ljiljana, 06. oktobar 2018 21:58) 

    Sloba je Crnogorac.
    (soul, 06. oktobar 2018 22:54)

    A Crnogorci su šta?
     (jazz, 6. oktobar 2018 23:20)

    # Link komentara

  117. Naravno da nisu bili na Mesecu.Pre 50 godina su bili gore a danas 2018 ne mogu da urade ni 1000 piza jednistavnije stvari?!Zasto nisu otisli jos 200 puta na Mesec do sada?Izveli su predstavu kako bi se prikazali superiornim u tim godinama hladnog rata i uspeli kod velike vecine svetske populacije koja je u to vreme bila totalno neobrazovana u tom smeru,sta neobrazovana!?Pa tek su izmislili TV a kamoli da su mislili o putu na mesec!Ocigledno jedna od bitnijih
    Americkih prevara!
     (Sokozoveorla, 6. oktobar 2018 23:19)

    # Link komentara

  118. Toliko naucnika pa tek sad to vidjeli hahahahaha
     (srbinizcg101d, 6. oktobar 2018 23:18)

    # Link komentara

  119. Stare cipele i na Mesecu! Zaprljacemo galaksiju!
     (Superhik, 6. oktobar 2018 23:18)

    # Link komentara

  120. Cemu sluze krugovi na cismama.Odgovor ce vam verovatno objasniti zasto je na mesecu drugi otisak.Previse tesko?.
     (alienware, 6. oktobar 2018 23:14)

    # Link komentara

  121. Штета што тебе нису у школи научили нешто о Леминг синдрому. Поред "образовања" неопходно је да имаш и здраво расуђивање, без тога твоје "знање" представља само веру у ауторитет који ти је системом наметнут.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Лепи Цане, 6. oktobar 2018 22:55)
    E onda zamisli koliki je idiotluk biti religiozan.
    (miki, 6. oktobar 2018 23:13)

    # Link komentara

  122. Po komentarima se vidi da je nešto trulo u državi Srbiji. Zadruga, Parovi i tv Pink su obavili zadatak zaglupljivanja naroda...
    (xxx, 6. oktobar 2018 23:12)

    # Link komentara

  123. Tesko je poverovati da postoje jos uvek ljudska bica koja sumnjaju da je covek sleteo na Mesec.Izgleda da ipak glupost nema granice.
     (ja, 6. oktobar 2018 23:11)

    # Link komentara

  124. Da su Ameri pre pola veka bili na Mesecu, danas bi tamo bio aerodrom, tržni centar sa kuglanom i hotel sa deset zvezdica.
     (Majstor celuloidne loptice iz iz zemlje izlazećeg sunca, 6. oktobar 2018 23:11)

    # Link komentara

  125. Sve, sve... ali ovi sa kokicama i Mujom i tim izlizanim fazonima uvek kada je ova tema...
    (Zanimljiva tema ali komentari Boze sacuvaj, 6. oktobar 2018 23:10)

    # Link komentara

  126. auuu pa gore ima hasovih objektiva na izvolte. Samo da neko prođe i uzme :)
     (boris, 6. oktobar 2018 23:06)

    # Link komentara

  127. Meni je u ovim pricama ubedljivo najzanimljivije to sto se ide iz krajnosti h krajnost. A ja sam ubedjen da je film pusten u javnost snimljen u kontrolisanim uslovima, dok detalje i snimke da Meseca imaju samo odabrani. To bi svakako bio najlogicniji potez iz XY razloga.
     (impeRAtor, 6. oktobar 2018 23:06)

    # Link komentara

  128. @Kodak(proizvođač filmova) je potvrdio da je radijacija na Mesecu velika i da bi oštetila svaki film a Hasselblad(proizvođač foto aparata) da na velikom minusu njihova oprema nebi funkcionisala.Odakle onda svi oni snimci i fotografije.Pa iz studija normalno.
    (Živojin S., 6. oktobar 2018 21:45)

    Joj Zivojine kako si zreo za jednu kecinu iz fizike. Cuj ladno na Mesecu veliki minus hahaha. Pa na Mesecu nema atmosfere Zivojine kao na Zemlji pa da se vrsti razmena toplote konvekcijom. Tamo je vakuum sto znaci da je razmena toplote samo radijacijom, a taj proces je sporiji hiljadu puta. Sto znaci da bi kamera, koja je bila na temperaturi od oko 20 stepeni, se ohladila na debeli minus (recimo -20), trebalo bi da prodje nekoliko sati. Sto se tice radijacije, to barem nije tesko napraviti neku osnovnu zastitu za kameru. Eto, toliko o tvojoj teoriji Zivojine. Sedi 1.
    (jovan, 6. oktobar 2018 23:02)

    # Link komentara

  129. Jeli moguce da smo ovoliko sumnjicav i neobrazovan narod, i neverovatno zaludjeni Putinisti. Gospodo znanje se stice u skoli i fakultetu, a ne surfovanjem po internetu i kreiranjem zakljucaka na osnovu emocija i kafanske price.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Balkanac, 6. oktobar 2018 22:09)

    Nema ovo veze sa nama, putinistima itd, takve mozes da nadjes svuda pa i u SAD-u. Ali kad ih uporedis, vidis da im se psiholoski profili dosta podudaraju. Sto su manje obrazovaniji to su glasniji.
    (DisordeR, 6. oktobar 2018 23:02)

    # Link komentara

  130. Ovo je mali korak za mene a veliki za filmsku industriju... ovaj, čovečanstvo. Tup, tras, pade reflektor i uleti u kadar.
    (Seci, seci! Ponovo!, 6. oktobar 2018 23:00)

    # Link komentara

  131. Sad da iskokam kokice i da citam komentare. 

    Sad kad krenu da komentarisu ljudi sa znanjem fizike sa youtube-a i poklonjenom dvojkom u 6-tom osnovne, bice smeha.
    (Mare, 06. oktobar 2018 21:44)

    Ti si doktor fizike i savladao si tehniku kako iskokati kokice.
     (kok, 6. oktobar 2018 22:58)

    # Link komentara

  132. Pa sto nisu posle toga isli bar jos jednom pored silne tehnike... ko bre veruje u to
    (Rolo, 6. oktobar 2018 22:31)

    Eh da mi je tvoj mozak na samo jedan dan, da se odmorim.
    (Bager, 6. oktobar 2018 22:56)

    # Link komentara

  133. Jeli moguce da smo ovoliko sumnjicav i neobrazovan narod, i neverovatno zaludjeni Putinisti. Gospodo znanje se stice u skoli i fakultetu, a ne surfovanjem po internetu i kreiranjem zakljucaka na osnovu emocija i kafanske price.
    (Balkanac, 06. oktobar 2018 22:09)

    Штета што тебе нису у школи научили нешто о Леминг синдрому. Поред "образовања" неопходно је да имаш и здраво расуђивање, без тога твоје "знање" представља само веру у ауторитет који ти је системом наметнут.
     (Лепи Цане, 6. oktobar 2018 22:55)

    # Link komentara

  134. Prvi Srbin koji je sleteo na Mesec bio je Slobodan Milošević.
    (Ljiljana, 06. oktobar 2018 21:58)

    Sloba je Crnogorac.
     (soul, 6. oktobar 2018 22:54)

    # Link komentara

  135. Jeli moguce da smo ovoliko sumnjicav i neobrazovan narod, i neverovatno zaludjeni Putinisti. Gospodo znanje se stice u skoli i fakultetu, a ne surfovanjem po internetu i kreiranjem zakljucaka na osnovu emocija i kafanske price.
    (Balkanac, 06. oktobar 2018 22:09)

    Gde ti tako obrazovan, vidis narod i Putina u tekstu?
     (marsovac, 6. oktobar 2018 22:52)

    # Link komentara

  136. Sinoc sam bas gledao emisiju Trezor na RTS gde nas covek govori i komentarise trenutak neposrednjo pre sletanja na Mesec, (covek koji je bio ukljucen u Apolo projekat) i kako objasnjava snimak - kako sonda ubrzava da bi preletela neko uzvisenje na Mesecu i kako upravljaju da bi nasli pogodno tlo za mesto sletanja i da bi zaobisli neko veliko kamenje. Meni on i njegov komentar deluju jako verljivo i dokazivo da su tada bili na Mesecu.
    (miki, 6. oktobar 2018 22:50)

    # Link komentara

  137. Prosto je tuzno citati ove komentare. Ovo je vec odavno objasnjeno. Za hodanje po mesecu su koristili navlake na cizmama sa rebrastom sarom. A ne druge cizme.
    (Dragan, 6. oktobar 2018 22:50)

    # Link komentara

  138. Ovaj otisak čizme dokazuje puno toga. Astronauti nisu bili na mesecu (ni Rusi ni Amerikanci), Zemlja je ravna ploča a Bruce Lee i 2Pac su viđeni ovih dana na skupovima SNS-a u društvu Krcunom i Rankovićem.
    (Mileva, 6. oktobar 2018 22:47)

    # Link komentara

  139. Armstrong je bio u jednim cizmama, a pre silaska na Mesec je obuo druge da ne uprlja Mesecevu povrsinu.
     (pepula, 6. oktobar 2018 22:47)

    # Link komentara

  140. Oni koji kriticki razmisljaju??? Zafrkavate nas?
    Gomila nabedjenih sveznalica koji misle da je dovoljno da proctiaju neki clancic na wikipediji pa da misle da se razumeju u recimo, prelamanje svetlosti.
    Upravo jer ne znaju da razmisljaju kriticki imamo takve i ove ravnozemljase.
    Sve strucnjak do strucnjaka za sve i svasta a najvise za pravljenje budale od sebe.
     (Zoki, 6. oktobar 2018 22:43)

    # Link komentara

  141. Potpuno sam otvoren za obe varijante. Za sada vodi verzija da su bili na Mesecu samo iz razloga da bih već odavno Rusi isprozivali da je bilo drugačije.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (blek stena, 6. oktobar 2018 21:39)


    Uopste ne mora da znaci, mozda cuvaju to za kraj i ucenjuju ih na odredjen nacin. Rusi su cesto nepredvidivi...
    (Very stable genius, 6. oktobar 2018 22:43)

    # Link komentara

  142. Sto se vise pravdaju, manje im verujem da su bili na mesec!
    (igor, 6. oktobar 2018 22:34)

    # Link komentara

  143. U lazi su ravna stopala.
    (zezam pametne, 6. oktobar 2018 22:32)

    # Link komentara

  144. Ma prvi na mesec je sleteo Muja pa tako mu je i pesma posvecena ,, Mujo kuje konja po mesecu’’
    Pa tek posle ovaj Rus u orbitu pa onda ljubomorni Amer itd...
    (raki, 6. oktobar 2018 22:31)

    # Link komentara

  145. Pa sto nisu posle toga isli bar jos jednom pored silne tehnike... ko bre veruje u to
    (Rolo, 6. oktobar 2018 22:31)

    # Link komentara

  146. sad ce ova Edukovana deca da kmeče...
     (it's flat, 6. oktobar 2018 22:30)

    # Link komentara

  147. Ameri ne umeju ni da slazu kako treba....hhahahaha!!!
    (lanmi, 6. oktobar 2018 21:56)
    Da je rekao av da su bili na mesecu, cela Srbija bi verovala.
    (Aleks, 6. oktobar 2018 22:25)

    # Link komentara

  148. Jes vala.... Najpoznatija prevara ikada a oni izložili pogrešne čizme...
     (Srbija je to, 6. oktobar 2018 22:25)

    # Link komentara

  149. Jesu bili, nisu bili, postoji dokaz, ne postoji dokaz i sve tako dok se zvanicno ne oglasi onaj koji bi trebalo da se oglasi. Ako bi taj neko (ne znamo sa sigurnoscu ko) potvrdio ovo o cemu u posljednje vrijeme cesto citamo, onda bi to bio posao protiv sebe. Ali, ko ce jos protiv sebe? Koliko decenija je proslo od Prvog ljudskog koraka na Zemljinom satelitu?! Tesko je to sada opovrgnuti, i ako bi "dokazi" to nalagali. Jedno je sigurno, mi cemo, svako malo, imati temu koja ce nas zabavljati. Mozda je to dobro, a mozda i nije. Vrijeme ce kad tad pokazati da li je bila laz ili nije. Ja licno nisam u dilemi - covjek je bio na Mjesecu.
     (Olja, 6. oktobar 2018 22:22)

    # Link komentara

  150. Matora i netačna vest, davno je provaljeno da ova teorija nije istinita, lako se izguglaju dokazi da to jeste otisak, ali ne Nila Armstronga nego Baza Oldrina, koji je između ostalog imao naučni zadatak da fotka otisak svoje čizme...
    (jova limanac, 6. oktobar 2018 22:21)

    # Link komentara

  151. Evo 2 pitanja , pa ako neko zna neka mi odgovori. Prvo kako su astronauti uspeli da polete sa Meseca, tj da se vrate. I drugo...zašto i Rusi nikada nisu sleteli na Mesec.
    (Dragan, 6. oktobar 2018 22:21)

    # Link komentara

  152. Kineski satelit je snimio rover na mesecu. Tacka.
     (Elektronac Leskovac, 6. oktobar 2018 22:20)

    # Link komentara

  153. Pričaju o drugim čizmama,valjda i njih imaju u tom muzeju,ili nemaju ??
     (-Muljavi-, 6. oktobar 2018 22:16)

    # Link komentara

  154. Да, легично је да су на путовању носили више пари обућа... Ове чизме са дубоким браздама, на пример, носили су по снегу... Па шта ако на Месецу не пада снег? И шта ако су лебдели те нису могли да направе тако дубок отисак стопала? Па ваљда Индепендент зна боље од вас шта се стварно дешавало у Калифорнији... овај, мислим, на Месецу...
     (Лепи Цане, 6. oktobar 2018 22:12)

    # Link komentara

  155. Adidas i Nike, vecna borba. Gagarin furao Pumu.
     (Toto-ko-tunjo, 6. oktobar 2018 22:11)

    # Link komentara

  156. Savrsena misterija gde je jedan od najvaznijih dokaza amaterski previdjen! Retro smesno...
     (Milos, 6. oktobar 2018 22:10)

    # Link komentara

  157. Jeli moguce da smo ovoliko sumnjicav i neobrazovan narod, i neverovatno zaludjeni Putinisti. Gospodo znanje se stice u skoli i fakultetu, a ne surfovanjem po internetu i kreiranjem zakljucaka na osnovu emocija i kafanske price.
     (Balkanac, 6. oktobar 2018 22:09)

    # Link komentara

  158. Zimska šara.
    (Zoran, 6. oktobar 2018 22:08)

    # Link komentara

  159. Srbija do meseca
     (laki027, 6. oktobar 2018 22:07)

    # Link komentara

  160. Ne znam ni ja, pitaj ruske naucnike, drzavni vrh, tajne sluzbe i ostale koji su poverovali.
    (Mare, 06. oktobar 2018 22:03)
    znači ti veruješ ali tek kada Rusi kažu da jeste?
    tako ispada!
     (nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu, 6. oktobar 2018 22:07)

    # Link komentara

  161. A sta im je trebalo da lazu da su sleteli na mesec? Lagali su samo zbog prestiza. Mogli su komotno ulogu lazova da prepuste Rusima.
    (Raymond, 6. oktobar 2018 22:07)

    # Link komentara

  162. Ostala na mesecu...pa šta si ti,astonaut ili pepeljuga?
     (cogito ergo..., 6. oktobar 2018 22:05)

    # Link komentara

  163. Ne znam koliko covek moze da bude naivan pa da poveruje da su oni bili na mesecu.
    (Dexi, 06. oktobar 2018 21:46)

    Ne znam ni ja, pitaj ruske naucnike, drzavni vrh, tajne sluzbe i ostale koji su poverovali.
    (Mare, 6. oktobar 2018 22:03)

    # Link komentara

  164. Necu uopste razmisljati o tzv astronautskoj opremi i tzv cizmama. Govoricu o tzv otisku. Otisak je jos jedan od hiljadu dokaza da ljudi nikad nisu bili na Mjesecu. Ako je povrsina Mjeseca navodno suva i ako je prasina kao puder, onda ovaj otisak ne moze da se zadrzi! Probajte ostaviti cizmom ovakav otisak na savrseno suvom i sitnom pijesku. Drugo, kako je moguce da astronaut ostavi otisak, a raketni motor lunarnog lendera ne ostavi!? Ispod lendera je sve ravno i glatko...
    (Vlado Banja Luka, 6. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  165. Prvi Srbin koji je sleteo na Mesec bio je Slobodan Milošević.
    (Ljiljana, 6. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  166. Spremio sam kokice.
     (haha, 6. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  167. Objektive i tela fotoaparata su ostavili.Poneli su samo magacine sa filmovima.Mnogo dragoceniji su bili mesečeva prašina i stene.
     (Zoran, 6. oktobar 2018 21:57)

    # Link komentara

  168. Ameri ne umeju ni da slazu kako treba....hhahahaha!!!
    (lanmi, 6. oktobar 2018 21:56)

    # Link komentara

  169. Zasto dizati buku bez razloga? Ova stvar je poznata decenijama.
    To sto su astronauti obuli na Mesecu su silikonske kaljace - nazuvci koji se navlace na stope astronautskog odela da ih zastite od vrelog tla i ostrog stenja. Kad je misija zavrsena, sav visak opreme je ostavljen na Mesecu. Za prvu misiju nije bilo mesta nikakvom visku tereta u Mesecevom modulu.
     (haren, 6. oktobar 2018 21:55)

    # Link komentara

  170. Na vrhuncu hladnog rata, Sovjeti su prvi čestitali Amerikancima sletanje na mesec i to dana današnjeg nisu to doveli u pitanje. E sada ako neko bolje zma od njih...
    (Proka, 6. oktobar 2018 21:54)

    # Link komentara

  171. Da su bili tamo bilo bi uverljivih dokaza.
     (trol, 6. oktobar 2018 21:54)

    # Link komentara

  172. Posto 1969. nije bilo selfija, prvi je na mesecu bio kamerman.
     (sin lovca na medveda, 6. oktobar 2018 21:54)

    # Link komentara

  173. Pa izuli se ljudi pre nego sto su se vratili u svemirski brod.
    Kulturan svet...
     (Blok 63, 6. oktobar 2018 21:53)

    # Link komentara

  174. izlizale se,nije ni cudo,toliki put;)
    (mesecar, 6. oktobar 2018 21:51)

    # Link komentara

  175. Zločinačke mašinerija, N. A. S. A., ZAJEDNO SA OSTALIM Prevarantima, nas laže mnogo dugo dragi moji! Ne samo da nisu bili na Mesecu već mnogo više od toga! Ali svest ljudi se menja ubrzano! Istina mora izaći na videlo! Istražujte internet je njihova najveća greška ikada!
     (šumadinac, 6. oktobar 2018 21:50)

    # Link komentara

  176. Pa tako i svi glumci kada idu na posao, da glume, ne nose svoju odecu.
    (vikend sendvic, 6. oktobar 2018 21:49)

    # Link komentara

  177. Ama ljudi! Imate li vi nešto pametnije? Pa koliko je ukupno bilo ekspedicija na Mesec? I niko nije zakoračio na tlo? Znam da nemate drugih vesti pa lupetate, ali brate preteraste!
    (deni, 6. oktobar 2018 21:48)

    # Link komentara

  178. Normalno, nisu to teee čizme, teee je ostavio na Mesecu!
     (Sergio Bonelli, 6. oktobar 2018 21:47)

    # Link komentara

  179. Ne znam koliko covek moze da bude naivan pa da poveruje da su oni bili na mesecu.
    (Dexi, 6. oktobar 2018 21:46)

    # Link komentara

  180. Greška, otisak čizme u američkoj pustinji se ne poklapa sa čizmom koju imaju u muzeju a to je tako zato što su čizme zaboravili u toj istoj pustinji, pa su ih odneli rakuni.
    Zaključak, otisak je pravi, u to nema ni trunke sumnje!
     (Dovoljno je reći Dojčin Tutinac, 6. oktobar 2018 21:46)

    # Link komentara

  181. Prezuvali se na Mesecu,Vlado Banja Luka@
    jelde da je ovo prevrsilo meru :(
     (cobo, 6. oktobar 2018 21:46)

    # Link komentara

  182. Kodak(proizvođač filmova) je potvrdio da je radijacija na Mesecu velika i da bi oštetila svaki film a Hasselblad(proizvođač foto aparata) da na velikom minusu njihova oprema nebi funkcionisala.Odakle onda svi oni snimci i fotografije.Pa iz studija normalno.
     (Živojin S., 6. oktobar 2018 21:45)

    # Link komentara

  183. Sad da iskokam kokice i da citam komentare.

    Sad kad krenu da komentarisu ljudi sa znanjem fizike sa youtube-a i poklonjenom dvojkom u 6-tom osnovne, bice smeha.
    (Mare, 6. oktobar 2018 21:44)

    # Link komentara

  184. Za ovo otkrice je bilo potrebno 50 godina? Niko ranije nije primetio razliku izmedju djona u muzeju i otiska na Mesecu?

    Vau.
     (Welcome, 6. oktobar 2018 21:43)

    # Link komentara

  185. Nije svemir za nas, mi bismo i hladan kamen kao što je Mesec pokvarili, ili bar zagadili. Prljave čizme su samo početak.
     (sašavac, 6. oktobar 2018 21:42)

    # Link komentara

  186. Zemlja nije ravna ploca, svemir postoji, ljudi su leteli u svemir ali Nil Armstrong i ekipa nisu sleteli na mesec.
     (Bicu Slobodan, 6. oktobar 2018 21:42)

    # Link komentara

  187. Molim da svako ko bude u mogućnosti pročita knjigu moldavskog pisca Nastasa Bošvilija "Mesec na Zemlji" znači detaljno je opisao celu režiju, bukvalno sam otvorenih usta čitao knjigu.
    (IRONemke, 6. oktobar 2018 21:42)

    # Link komentara

  188. hahahhahaaa ostavio na mesecu ajoj ..slatko sam se ismejao
    (ZZZZ, 6. oktobar 2018 21:40)

    # Link komentara

  189. Potpuno sam otvoren za obe varijante. Za sada vodi verzija da su bili na Mesecu samo iz razloga da bih već odavno Rusi isprozivali da je bilo drugačije.
     (blek stena, 6. oktobar 2018 21:39)

    # Link komentara

  190. Pa to su polujavno priznali i americki zvanicnici, sve je bila prevara.

    Sve iz USA je oduvek prevara.
     (Pera Zver, 6. oktobar 2018 21:38)

    # Link komentara

  191. Oni su bili na mesecu isto kao i ja na Himalajima,..
    (it’s my life, 6. oktobar 2018 21:37)

    # Link komentara