Nedelja, 17.06.2018.

20:40

Ove velike vladarske porodice potpuno je upropastio - incest

Izvor: B92, Express.hr

Ove velike vladarske porodice potpuno je upropastio - incest IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Bata Sale

pre 5 godina

Suludo dokle je to bilo stiglo pocetkom 20-og veka, da je pitanje sta bi dalje bilo da nisu popadale te dinastije. Car Rusije, Kajzer Nemacke i Kralj Britanije su bili rodjaci, valjda braca od tetke ili malo dalje. Svi, ali svi su bili svabe genetski gledano i svi su bili u daljem ili blizem srodstvu: Ruski, Britanski, Rumunski, Austrijski, Grcki monarsi, sve svabe - svaki ruski car zenio se svabicama skoro 150 godina, Nikolaj II i porodica su bili skoro ciste svabe i malo Danci, sa ruskim cukun-cukun-cukun dedom. Britanska porodica je bila totalno cistokrvno nemacka sve dok se Carls nije ozenio Dajanom 1981 (prvom ne-nemackom princezom Britanaca), tako da su trenutni Britanski princevi prvi sa engleskom krvlju jos od 17-og veka.

Uz sve ovo: Monarsi Britanije i Rusije za vreme Prvog sv rata su bili ozenjeni rodjenim Nemicama (Nikolajeva zena cak nije ni pricala Ruski) tokom rata sa... Nemackom!
(Milos, 17. jun 2018 22:17)

Da, da, apsolutno se slazem sa svime sto ste napisali. Samo guglajte cara Nikolaja II i kralja Dzordza V, na fotkama identicni kao blizanci.

Dejan

pre 5 godina

Ta vremena su izgleda prosla. Engleska kraljevska porodica ce sad imati malo ritam Afrike u sebi. Sto je bledim ostrvanima i te kako potrebno.

ha ha

pre 5 godina

Spanska loza Habzburga je samo nastavila vec uhodanu praksu. Pre njih su se kastiljanska i aragonska vladajuca porodica toliko medjusobno ukrstali da su poslednji izdanci tih loza, Izabela Kastiljanska i Ferdinand Aragonski morali da dobiju dozvolu od pape da bi mogli da se vencaju. Nijedan biskup ili kardinal nije smeo samostalno da se usudi da ih venca. Imali su samo jedno dete, kcer koja je zapamcena u istoriji po imenu Luda Huana. Sa njom se ozenio jedan Habzburg i tako su oni dosli na spanski presto.

rada

pre 5 godina

Koliko je poznato u našoj staroj narodnoj i crkvenoj tradiciji nije dozvoljeno sklapanje brakova čak ni medju potomcima u srodstvu tzv belih pčela-tj medju dalekim potomcima rodonačelnika jedne loze. A broji se ovako: Rodonačelnik tj najstariji predak po krvi i genima, u redosledu potomstva ima decu, unuke, praunuke, čukununuke, bele pčele...

Нарциса Зец

pre 5 godina

Incest je pre svega moralni problem, a ne biološki.
(izvor, 17. jun 2018 23:41)

Da IŠTA zanate iz biologije, ali IŠTA ne biste ovo napisali.

str

pre 5 godina

Kleopatra nije bila "produkt incesta", rodjena je u drugom braku njenog oca sa jednom strankinjom. I kakve veze imaju Nikolaj II i Raspucin sa incestom?

petar

pre 5 godina

Incest dozvoljen u Americi!? Pa dozvoljen je i kod nas. "Tekovina" sloboda i prava... dokle god je dobrovoljni pristanak dve odrasle osobe... uskoro će i ovo dve da se izgubi kao što je muškarca i žene prešlo u osobe.

Goran

pre 5 godina

Imali smo i mi u nasoj dinastiji Obrenovica inceste, Mihailo sa sestrom od strica, ali ne, bitniji su Habzburzi i Britanci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Downtown, 17. jun 2018 23:30)

Naravno da su bitniji, Obrenovica vise nema ;)

Краљеви новца

pre 5 godina

Поред владара, ту су и економски "краљеви", разни буржуји и др. Могли смо да читамо недавно на Б92 како је Е. Ротшилд оженио своја четири унука са своје четири унуке. Свако ко не жели овај брак унутар породице, губио је право на наследство.

T

pre 5 godina

"Celu patologiju zapadnjaštva je moguće objasniti incestom."

Izvini, ali jedino na Zapadu imamo koliko-toliko normalan drzavni sistem. Sve ostalo je despotija (Afrika, Azija - Kina npr.) ili je neka kvazi-demokratija (Indija i slicne zemlje). Zasto se svi sele na Zapad pored sve te "patologije" a niko na istok?

glupost

pre 5 godina

Daleko najzdravija i najnaprednija deca se dobiju ako im se roditelji ožene kao brat i sestra od istog oca ali od dve različite majke. Nemate vi pojma o životu. Definitivno.

m b

pre 5 godina

Elizabeta Sisi je imala katastrofalan brak jer uopste nije htela sa brine o svojoj deci. Glupaca koja je samo razmisljala o svojoj tezini. U svojoj sobi je imala sprave na kojima je non stop vezbala. Nesto kao danasnje manekenke i glumice koje kriju anoreksiju.

Trovach

pre 5 godina

Odgajivanje u "cistoj krvi" se u stocarstvu (a i u drugim oblastima) zove inbriding. Parenjem jedinki sa pozeljnim osobinama, pa makar bile u srodstvu, postize se fiksiranje tih osobina. Problem je u tome sto kod parenja u srodstvu dolazi i do ispoljavanja svih negativnih naslednih osobina. Jedan fenomenalan primer kako se selekcijom mogu izbaciti nezeljene osobine je arapski konj, najplemenitija rasa, kod koga ni parenjem u najuzem srodstvu ne dolazi do ispoljavanja ikakvih losih osobina, sve zahvaljujuci rigoroznoj selekciji. Kod ljudi je, normalno, to nemoguce sprovesti i zato imamo probleme kada se neka ljudska populacija svede na mali broj ljudi. Cak smo svi mi rodjaci jer smo pre oko 70 000 godina bili dovedeni na rub izumiranja i svi poticemo od oko 1000 ljudi. To potvrdjuju i genetske analize.

izvor

pre 5 godina

Treba biti pažljiv sa ovakvim tekstovima, jer su zaključci u najmanju ruku problematični. Treba imati na umu da je nekad bio početak i da su na početku postojali bliski krvni srodnici i da svi mi potičemo od njih, odnosno, da svi potičemo iz incesta. Biće pre da su sa evolutivnim promenama nastali genetski problemi određenog tipa, a ne da incest sam po sebi znači bolest. Incest je pre svega moralni problem, a ne biološki.

Maluta

pre 5 godina

#Filmofil

Hvala na informacijama, mrzi me i nevolim da guglam. Istoriju se trudim da znam iu glave. Sad sam se setio da su majka Nikolaja i Džordža bile sestre (Danske princeze). Opet me ispravite ako grešim. A i Kraljica Viktorija je bila baka Evrope, kao što je Kralj Nikola bio tast Evrope.

Ali bitno je da poslednji Romanovi nemaju nikakve veze sa ovim tekstom. U pitanju i u vezi Romanovih je nebuloza. Za ostale mislim da su tačni podaci, koliko me pamćenje služi.

John

pre 5 godina

(Milos, 17. jun 2018 22:17)

Svi trenutni evropski vladari i vladarke i gotovo svi bivši vladari (pretendenti) imaju zajedničkog pretka, i to me toliko davno u prošlost - to su Džon Vilijam Friso, princ od Oranža (holandski princ) i njegova žena Marija Luiza od Hese Kasela (nemačka grofica).

A ako se uzmu samo neke dinastije, npr 2 ili 3, zajednički preci će im se pojaviti mnogo ranije, a to će obično da budu kraljica Viktorija, kralj Kristijan IX (danski) ili neki od ruskih careva.

Recimo, ovaj naš među precima ima svih troje, kraljica Elizabeta ima Viktoriju i Kristijana, grčki Konstantin II dvoje (cara i Kristijana), španski Felipe svih troje...

A svi su u dobroj meri Nemci iz prostog razloga što su oni plemstva imali i bukvalno na izvoz, pa ih izvozili po svim dvorovoma.

mimi.....

pre 5 godina

@John

Hemofilija se nasledjuje od majke, znaci po zenskoj liniji Ako su se zenski potomci kraljice Viktorije udavale po evropskim dvorovima, to znaci da su prenosile hemofiliju na svoje sinove.... I tako u krug.

Nebojsa

pre 5 godina

Koje bre kraljevske porodice? Sve su to potomci krijumcara, robovlasnika i kriminalaca, koji su u svoje vreme bili toliko bogati da su od crkve ili od same drzave kupovali polozaje, koje do dana danasnjeg cuvaju, pretvarajuci se da imaju neko posebno poreklo.

Milos

pre 5 godina

Suludo dokle je to bilo stiglo pocetkom 20-og veka, da je pitanje sta bi dalje bilo da nisu popadale te dinastije. Car Rusije, Kajzer Nemacke i Kralj Britanije su bili rodjaci, valjda braca od tetke ili malo dalje. Svi, ali svi su bili svabe genetski gledano i svi su bili u daljem ili blizem srodstvu: Ruski, Britanski, Rumunski, Austrijski, Grcki monarsi, sve svabe - svaki ruski car zenio se svabicama skoro 150 godina, Nikolaj II i porodica su bili skoro ciste svabe i malo Danci, sa ruskim cukun-cukun-cukun dedom. Britanska porodica je bila totalno cistokrvno nemacka sve dok se Carls nije ozenio Dajanom 1981 (prvom ne-nemackom princezom Britanaca), tako da su trenutni Britanski princevi prvi sa engleskom krvlju jos od 17-og veka.

Uz sve ovo: Monarsi Britanije i Rusije za vreme Prvog sv rata su bili ozenjeni rodjenim Nemicama (Nikolajeva zena cak nije ni pricala Ruski) tokom rata sa... Nemackom!

Maluta

pre 5 godina

Bez rusofilije, samo činjenice:
Zašto se Nikolaj i Aleksandra Romanov spominju u ovom tekstu?
Ona je unuka Kraljice Viktorije?!
Po to su i Vilhem i Edvard? Kakvo rodoskrnavljenje imaju Nikolaj i Aleksandra? On iz Ruske dinastije (sa Nemačkim dodacima) a ona je bila Danska princeza ja mislim. Nisam siguran neka me neko ispravi za nju ako grešim. Niste spomenuli italijanslog Kralja što ga je spomenuo neko u komentatima.

hehe

pre 5 godina

Napucene usne?!
Hmmm...
(White Power, 17. jun 2018 21:54)

hahahahahahahahahhahahaha
hahahahahahahahahahhahahaha
hahhahhahahahhahahahaha

e care/carice ala me nasmeja.
Evo vec sam zaboravio losu igru Brazila.

Filmofil

pre 5 godina

Maluta, 17. jun 2018 22:19

Danska princeza je majka Nikolaja II, rodjena kao Dagmar, a u Rusiji poznata kao Marija Fjodorovna nakon udaje za Alekseja III. Prezivela revoluciju i umrla u Danskoj 1928. Nikolajeva zena je Nemica, Aleksandra, unuka kraljice Viktorije po majci. Mislim da nisu bili rodjaci. U svakom slucaju ne bliski.

Marijana

pre 5 godina

Zabranjeno do devetog kolena... ali sta su oni tada znali, nisu pojma ni o cemu imali. Ti sto su im se deca zdrava rodila ko zna ko ih je napravio u to vreme svi su svrljali, pa su zato imali srece da im ispadnu zdrava deca.

kornjaca rade

pre 5 godina

Turci u Austriji koje ja poznajem to rade skoro svi... i svi su svesni mogucih posledica... bas od mojih radnih kolega turaka i kurda su trojica od pet koliko ih ima vencani sa sestrom od stica i slicno!

J.

pre 5 godina

Zapravo, to i nije baš tako. Nije kriv incest sam po sebi, nego učestalo prenošenje gena neke bolesti. Ako je gen prisutan kod roditelja koji nikakve veze nemaju jedno s drugim, bolest/poremećaj će se preneti na potomstvo. Ako se radi o incestuoznom odnosu, a nema gena nosilaca bolesti/poremećaja, i potomstvo će biti zdravo. Ne može incestuozno roditeljstvo ni iz čega da stvori mrtvorođenu/bolesnu decu, niti obrnuto, roditelji koji nisu bliski jedno drugom, ne garantuju zdravo potomstvo.

John

pre 5 godina

"Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja"

Ovo veze s vezom nema. Aleksej jeste imao hemofiliju, ali nju prenosi samo majka, nema veze s tim ko je otac (da li je i u kakvom srodstvu s majkom). Elizabeta II i Filip su u srodstvu pa im deci ništa ne fali. Barem fizički...

артиљерац

pre 5 godina

СВЕ европске династије су у доста блиском крвном сродству.И зато су крајем 19.
и почетком 20.века црногорска династија Петровић и српска Карађорђевић биле
најпожељније за "освежавање" крви,како се тад говорило.Нпр.предпоследњи краљ
ИОталије,Виторио Емануеле 3. је био висок свега 152 цм.Што је био резултат
инцестуозног брака његових родитеља.Оженио се Јеленом Петровић,ћерком кнеза
Николе,која је имала 176 цм.Деца су им била нормална.И физички и психички.

артиљерац

pre 5 godina

СВЕ европске династије су у доста блиском крвном сродству.И зато су крајем 19.
и почетком 20.века црногорска династија Петровић и српска Карађорђевић биле
најпожељније за "освежавање" крви,како се тад говорило.Нпр.предпоследњи краљ
ИОталије,Виторио Емануеле 3. је био висок свега 152 цм.Што је био резултат
инцестуозног брака његових родитеља.Оженио се Јеленом Петровић,ћерком кнеза
Николе,која је имала 176 цм.Деца су им била нормална.И физички и психички.

Nebojsa

pre 5 godina

Koje bre kraljevske porodice? Sve su to potomci krijumcara, robovlasnika i kriminalaca, koji su u svoje vreme bili toliko bogati da su od crkve ili od same drzave kupovali polozaje, koje do dana danasnjeg cuvaju, pretvarajuci se da imaju neko posebno poreklo.

hehe

pre 5 godina

Napucene usne?!
Hmmm...
(White Power, 17. jun 2018 21:54)

hahahahahahahahahhahahaha
hahahahahahahahahahhahahaha
hahhahhahahahhahahahaha

e care/carice ala me nasmeja.
Evo vec sam zaboravio losu igru Brazila.

kornjaca rade

pre 5 godina

Turci u Austriji koje ja poznajem to rade skoro svi... i svi su svesni mogucih posledica... bas od mojih radnih kolega turaka i kurda su trojica od pet koliko ih ima vencani sa sestrom od stica i slicno!

John

pre 5 godina

"Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja"

Ovo veze s vezom nema. Aleksej jeste imao hemofiliju, ali nju prenosi samo majka, nema veze s tim ko je otac (da li je i u kakvom srodstvu s majkom). Elizabeta II i Filip su u srodstvu pa im deci ništa ne fali. Barem fizički...

Milos

pre 5 godina

Suludo dokle je to bilo stiglo pocetkom 20-og veka, da je pitanje sta bi dalje bilo da nisu popadale te dinastije. Car Rusije, Kajzer Nemacke i Kralj Britanije su bili rodjaci, valjda braca od tetke ili malo dalje. Svi, ali svi su bili svabe genetski gledano i svi su bili u daljem ili blizem srodstvu: Ruski, Britanski, Rumunski, Austrijski, Grcki monarsi, sve svabe - svaki ruski car zenio se svabicama skoro 150 godina, Nikolaj II i porodica su bili skoro ciste svabe i malo Danci, sa ruskim cukun-cukun-cukun dedom. Britanska porodica je bila totalno cistokrvno nemacka sve dok se Carls nije ozenio Dajanom 1981 (prvom ne-nemackom princezom Britanaca), tako da su trenutni Britanski princevi prvi sa engleskom krvlju jos od 17-og veka.

Uz sve ovo: Monarsi Britanije i Rusije za vreme Prvog sv rata su bili ozenjeni rodjenim Nemicama (Nikolajeva zena cak nije ni pricala Ruski) tokom rata sa... Nemackom!

Maluta

pre 5 godina

Bez rusofilije, samo činjenice:
Zašto se Nikolaj i Aleksandra Romanov spominju u ovom tekstu?
Ona je unuka Kraljice Viktorije?!
Po to su i Vilhem i Edvard? Kakvo rodoskrnavljenje imaju Nikolaj i Aleksandra? On iz Ruske dinastije (sa Nemačkim dodacima) a ona je bila Danska princeza ja mislim. Nisam siguran neka me neko ispravi za nju ako grešim. Niste spomenuli italijanslog Kralja što ga je spomenuo neko u komentatima.

Marijana

pre 5 godina

Zabranjeno do devetog kolena... ali sta su oni tada znali, nisu pojma ni o cemu imali. Ti sto su im se deca zdrava rodila ko zna ko ih je napravio u to vreme svi su svrljali, pa su zato imali srece da im ispadnu zdrava deca.

mimi.....

pre 5 godina

@John

Hemofilija se nasledjuje od majke, znaci po zenskoj liniji Ako su se zenski potomci kraljice Viktorije udavale po evropskim dvorovima, to znaci da su prenosile hemofiliju na svoje sinove.... I tako u krug.

Trovach

pre 5 godina

Odgajivanje u "cistoj krvi" se u stocarstvu (a i u drugim oblastima) zove inbriding. Parenjem jedinki sa pozeljnim osobinama, pa makar bile u srodstvu, postize se fiksiranje tih osobina. Problem je u tome sto kod parenja u srodstvu dolazi i do ispoljavanja svih negativnih naslednih osobina. Jedan fenomenalan primer kako se selekcijom mogu izbaciti nezeljene osobine je arapski konj, najplemenitija rasa, kod koga ni parenjem u najuzem srodstvu ne dolazi do ispoljavanja ikakvih losih osobina, sve zahvaljujuci rigoroznoj selekciji. Kod ljudi je, normalno, to nemoguce sprovesti i zato imamo probleme kada se neka ljudska populacija svede na mali broj ljudi. Cak smo svi mi rodjaci jer smo pre oko 70 000 godina bili dovedeni na rub izumiranja i svi poticemo od oko 1000 ljudi. To potvrdjuju i genetske analize.

Filmofil

pre 5 godina

Maluta, 17. jun 2018 22:19

Danska princeza je majka Nikolaja II, rodjena kao Dagmar, a u Rusiji poznata kao Marija Fjodorovna nakon udaje za Alekseja III. Prezivela revoluciju i umrla u Danskoj 1928. Nikolajeva zena je Nemica, Aleksandra, unuka kraljice Viktorije po majci. Mislim da nisu bili rodjaci. U svakom slucaju ne bliski.

John

pre 5 godina

(Milos, 17. jun 2018 22:17)

Svi trenutni evropski vladari i vladarke i gotovo svi bivši vladari (pretendenti) imaju zajedničkog pretka, i to me toliko davno u prošlost - to su Džon Vilijam Friso, princ od Oranža (holandski princ) i njegova žena Marija Luiza od Hese Kasela (nemačka grofica).

A ako se uzmu samo neke dinastije, npr 2 ili 3, zajednički preci će im se pojaviti mnogo ranije, a to će obično da budu kraljica Viktorija, kralj Kristijan IX (danski) ili neki od ruskih careva.

Recimo, ovaj naš među precima ima svih troje, kraljica Elizabeta ima Viktoriju i Kristijana, grčki Konstantin II dvoje (cara i Kristijana), španski Felipe svih troje...

A svi su u dobroj meri Nemci iz prostog razloga što su oni plemstva imali i bukvalno na izvoz, pa ih izvozili po svim dvorovoma.

m b

pre 5 godina

Elizabeta Sisi je imala katastrofalan brak jer uopste nije htela sa brine o svojoj deci. Glupaca koja je samo razmisljala o svojoj tezini. U svojoj sobi je imala sprave na kojima je non stop vezbala. Nesto kao danasnje manekenke i glumice koje kriju anoreksiju.

J.

pre 5 godina

Zapravo, to i nije baš tako. Nije kriv incest sam po sebi, nego učestalo prenošenje gena neke bolesti. Ako je gen prisutan kod roditelja koji nikakve veze nemaju jedno s drugim, bolest/poremećaj će se preneti na potomstvo. Ako se radi o incestuoznom odnosu, a nema gena nosilaca bolesti/poremećaja, i potomstvo će biti zdravo. Ne može incestuozno roditeljstvo ni iz čega da stvori mrtvorođenu/bolesnu decu, niti obrnuto, roditelji koji nisu bliski jedno drugom, ne garantuju zdravo potomstvo.

Maluta

pre 5 godina

#Filmofil

Hvala na informacijama, mrzi me i nevolim da guglam. Istoriju se trudim da znam iu glave. Sad sam se setio da su majka Nikolaja i Džordža bile sestre (Danske princeze). Opet me ispravite ako grešim. A i Kraljica Viktorija je bila baka Evrope, kao što je Kralj Nikola bio tast Evrope.

Ali bitno je da poslednji Romanovi nemaju nikakve veze sa ovim tekstom. U pitanju i u vezi Romanovih je nebuloza. Za ostale mislim da su tačni podaci, koliko me pamćenje služi.

izvor

pre 5 godina

Treba biti pažljiv sa ovakvim tekstovima, jer su zaključci u najmanju ruku problematični. Treba imati na umu da je nekad bio početak i da su na početku postojali bliski krvni srodnici i da svi mi potičemo od njih, odnosno, da svi potičemo iz incesta. Biće pre da su sa evolutivnim promenama nastali genetski problemi određenog tipa, a ne da incest sam po sebi znači bolest. Incest je pre svega moralni problem, a ne biološki.

T

pre 5 godina

"Celu patologiju zapadnjaštva je moguće objasniti incestom."

Izvini, ali jedino na Zapadu imamo koliko-toliko normalan drzavni sistem. Sve ostalo je despotija (Afrika, Azija - Kina npr.) ili je neka kvazi-demokratija (Indija i slicne zemlje). Zasto se svi sele na Zapad pored sve te "patologije" a niko na istok?

Нарциса Зец

pre 5 godina

Incest je pre svega moralni problem, a ne biološki.
(izvor, 17. jun 2018 23:41)

Da IŠTA zanate iz biologije, ali IŠTA ne biste ovo napisali.

glupost

pre 5 godina

Daleko najzdravija i najnaprednija deca se dobiju ako im se roditelji ožene kao brat i sestra od istog oca ali od dve različite majke. Nemate vi pojma o životu. Definitivno.

Краљеви новца

pre 5 godina

Поред владара, ту су и економски "краљеви", разни буржуји и др. Могли смо да читамо недавно на Б92 како је Е. Ротшилд оженио своја четири унука са своје четири унуке. Свако ко не жели овај брак унутар породице, губио је право на наследство.

str

pre 5 godina

Kleopatra nije bila "produkt incesta", rodjena je u drugom braku njenog oca sa jednom strankinjom. I kakve veze imaju Nikolaj II i Raspucin sa incestom?

Dejan

pre 5 godina

Ta vremena su izgleda prosla. Engleska kraljevska porodica ce sad imati malo ritam Afrike u sebi. Sto je bledim ostrvanima i te kako potrebno.

Goran

pre 5 godina

Imali smo i mi u nasoj dinastiji Obrenovica inceste, Mihailo sa sestrom od strica, ali ne, bitniji su Habzburzi i Britanci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Downtown, 17. jun 2018 23:30)

Naravno da su bitniji, Obrenovica vise nema ;)

rada

pre 5 godina

Koliko je poznato u našoj staroj narodnoj i crkvenoj tradiciji nije dozvoljeno sklapanje brakova čak ni medju potomcima u srodstvu tzv belih pčela-tj medju dalekim potomcima rodonačelnika jedne loze. A broji se ovako: Rodonačelnik tj najstariji predak po krvi i genima, u redosledu potomstva ima decu, unuke, praunuke, čukununuke, bele pčele...

Bata Sale

pre 5 godina

Suludo dokle je to bilo stiglo pocetkom 20-og veka, da je pitanje sta bi dalje bilo da nisu popadale te dinastije. Car Rusije, Kajzer Nemacke i Kralj Britanije su bili rodjaci, valjda braca od tetke ili malo dalje. Svi, ali svi su bili svabe genetski gledano i svi su bili u daljem ili blizem srodstvu: Ruski, Britanski, Rumunski, Austrijski, Grcki monarsi, sve svabe - svaki ruski car zenio se svabicama skoro 150 godina, Nikolaj II i porodica su bili skoro ciste svabe i malo Danci, sa ruskim cukun-cukun-cukun dedom. Britanska porodica je bila totalno cistokrvno nemacka sve dok se Carls nije ozenio Dajanom 1981 (prvom ne-nemackom princezom Britanaca), tako da su trenutni Britanski princevi prvi sa engleskom krvlju jos od 17-og veka.

Uz sve ovo: Monarsi Britanije i Rusije za vreme Prvog sv rata su bili ozenjeni rodjenim Nemicama (Nikolajeva zena cak nije ni pricala Ruski) tokom rata sa... Nemackom!
(Milos, 17. jun 2018 22:17)

Da, da, apsolutno se slazem sa svime sto ste napisali. Samo guglajte cara Nikolaja II i kralja Dzordza V, na fotkama identicni kao blizanci.

ha ha

pre 5 godina

Spanska loza Habzburga je samo nastavila vec uhodanu praksu. Pre njih su se kastiljanska i aragonska vladajuca porodica toliko medjusobno ukrstali da su poslednji izdanci tih loza, Izabela Kastiljanska i Ferdinand Aragonski morali da dobiju dozvolu od pape da bi mogli da se vencaju. Nijedan biskup ili kardinal nije smeo samostalno da se usudi da ih venca. Imali su samo jedno dete, kcer koja je zapamcena u istoriji po imenu Luda Huana. Sa njom se ozenio jedan Habzburg i tako su oni dosli na spanski presto.

petar

pre 5 godina

Incest dozvoljen u Americi!? Pa dozvoljen je i kod nas. "Tekovina" sloboda i prava... dokle god je dobrovoljni pristanak dve odrasle osobe... uskoro će i ovo dve da se izgubi kao što je muškarca i žene prešlo u osobe.

glupost

pre 5 godina

Daleko najzdravija i najnaprednija deca se dobiju ako im se roditelji ožene kao brat i sestra od istog oca ali od dve različite majke. Nemate vi pojma o životu. Definitivno.

J.

pre 5 godina

Zapravo, to i nije baš tako. Nije kriv incest sam po sebi, nego učestalo prenošenje gena neke bolesti. Ako je gen prisutan kod roditelja koji nikakve veze nemaju jedno s drugim, bolest/poremećaj će se preneti na potomstvo. Ako se radi o incestuoznom odnosu, a nema gena nosilaca bolesti/poremećaja, i potomstvo će biti zdravo. Ne može incestuozno roditeljstvo ni iz čega da stvori mrtvorođenu/bolesnu decu, niti obrnuto, roditelji koji nisu bliski jedno drugom, ne garantuju zdravo potomstvo.

izvor

pre 5 godina

Treba biti pažljiv sa ovakvim tekstovima, jer su zaključci u najmanju ruku problematični. Treba imati na umu da je nekad bio početak i da su na početku postojali bliski krvni srodnici i da svi mi potičemo od njih, odnosno, da svi potičemo iz incesta. Biće pre da su sa evolutivnim promenama nastali genetski problemi određenog tipa, a ne da incest sam po sebi znači bolest. Incest je pre svega moralni problem, a ne biološki.

Nebojsa

pre 5 godina

Koje bre kraljevske porodice? Sve su to potomci krijumcara, robovlasnika i kriminalaca, koji su u svoje vreme bili toliko bogati da su od crkve ili od same drzave kupovali polozaje, koje do dana danasnjeg cuvaju, pretvarajuci se da imaju neko posebno poreklo.

John

pre 5 godina

"Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja"

Ovo veze s vezom nema. Aleksej jeste imao hemofiliju, ali nju prenosi samo majka, nema veze s tim ko je otac (da li je i u kakvom srodstvu s majkom). Elizabeta II i Filip su u srodstvu pa im deci ništa ne fali. Barem fizički...

m b

pre 5 godina

Elizabeta Sisi je imala katastrofalan brak jer uopste nije htela sa brine o svojoj deci. Glupaca koja je samo razmisljala o svojoj tezini. U svojoj sobi je imala sprave na kojima je non stop vezbala. Nesto kao danasnje manekenke i glumice koje kriju anoreksiju.

артиљерац

pre 5 godina

СВЕ европске династије су у доста блиском крвном сродству.И зато су крајем 19.
и почетком 20.века црногорска династија Петровић и српска Карађорђевић биле
најпожељније за "освежавање" крви,како се тад говорило.Нпр.предпоследњи краљ
ИОталије,Виторио Емануеле 3. је био висок свега 152 цм.Што је био резултат
инцестуозног брака његових родитеља.Оженио се Јеленом Петровић,ћерком кнеза
Николе,која је имала 176 цм.Деца су им била нормална.И физички и психички.

Maluta

pre 5 godina

#Filmofil

Hvala na informacijama, mrzi me i nevolim da guglam. Istoriju se trudim da znam iu glave. Sad sam se setio da su majka Nikolaja i Džordža bile sestre (Danske princeze). Opet me ispravite ako grešim. A i Kraljica Viktorija je bila baka Evrope, kao što je Kralj Nikola bio tast Evrope.

Ali bitno je da poslednji Romanovi nemaju nikakve veze sa ovim tekstom. U pitanju i u vezi Romanovih je nebuloza. Za ostale mislim da su tačni podaci, koliko me pamćenje služi.

Maluta

pre 5 godina

Bez rusofilije, samo činjenice:
Zašto se Nikolaj i Aleksandra Romanov spominju u ovom tekstu?
Ona je unuka Kraljice Viktorije?!
Po to su i Vilhem i Edvard? Kakvo rodoskrnavljenje imaju Nikolaj i Aleksandra? On iz Ruske dinastije (sa Nemačkim dodacima) a ona je bila Danska princeza ja mislim. Nisam siguran neka me neko ispravi za nju ako grešim. Niste spomenuli italijanslog Kralja što ga je spomenuo neko u komentatima.

Marijana

pre 5 godina

Zabranjeno do devetog kolena... ali sta su oni tada znali, nisu pojma ni o cemu imali. Ti sto su im se deca zdrava rodila ko zna ko ih je napravio u to vreme svi su svrljali, pa su zato imali srece da im ispadnu zdrava deca.

hehe

pre 5 godina

Napucene usne?!
Hmmm...
(White Power, 17. jun 2018 21:54)

hahahahahahahahahhahahaha
hahahahahahahahahahhahahaha
hahhahhahahahhahahahaha

e care/carice ala me nasmeja.
Evo vec sam zaboravio losu igru Brazila.

kornjaca rade

pre 5 godina

Turci u Austriji koje ja poznajem to rade skoro svi... i svi su svesni mogucih posledica... bas od mojih radnih kolega turaka i kurda su trojica od pet koliko ih ima vencani sa sestrom od stica i slicno!

Trovach

pre 5 godina

Odgajivanje u "cistoj krvi" se u stocarstvu (a i u drugim oblastima) zove inbriding. Parenjem jedinki sa pozeljnim osobinama, pa makar bile u srodstvu, postize se fiksiranje tih osobina. Problem je u tome sto kod parenja u srodstvu dolazi i do ispoljavanja svih negativnih naslednih osobina. Jedan fenomenalan primer kako se selekcijom mogu izbaciti nezeljene osobine je arapski konj, najplemenitija rasa, kod koga ni parenjem u najuzem srodstvu ne dolazi do ispoljavanja ikakvih losih osobina, sve zahvaljujuci rigoroznoj selekciji. Kod ljudi je, normalno, to nemoguce sprovesti i zato imamo probleme kada se neka ljudska populacija svede na mali broj ljudi. Cak smo svi mi rodjaci jer smo pre oko 70 000 godina bili dovedeni na rub izumiranja i svi poticemo od oko 1000 ljudi. To potvrdjuju i genetske analize.

Milos

pre 5 godina

Suludo dokle je to bilo stiglo pocetkom 20-og veka, da je pitanje sta bi dalje bilo da nisu popadale te dinastije. Car Rusije, Kajzer Nemacke i Kralj Britanije su bili rodjaci, valjda braca od tetke ili malo dalje. Svi, ali svi su bili svabe genetski gledano i svi su bili u daljem ili blizem srodstvu: Ruski, Britanski, Rumunski, Austrijski, Grcki monarsi, sve svabe - svaki ruski car zenio se svabicama skoro 150 godina, Nikolaj II i porodica su bili skoro ciste svabe i malo Danci, sa ruskim cukun-cukun-cukun dedom. Britanska porodica je bila totalno cistokrvno nemacka sve dok se Carls nije ozenio Dajanom 1981 (prvom ne-nemackom princezom Britanaca), tako da su trenutni Britanski princevi prvi sa engleskom krvlju jos od 17-og veka.

Uz sve ovo: Monarsi Britanije i Rusije za vreme Prvog sv rata su bili ozenjeni rodjenim Nemicama (Nikolajeva zena cak nije ni pricala Ruski) tokom rata sa... Nemackom!

Filmofil

pre 5 godina

Maluta, 17. jun 2018 22:19

Danska princeza je majka Nikolaja II, rodjena kao Dagmar, a u Rusiji poznata kao Marija Fjodorovna nakon udaje za Alekseja III. Prezivela revoluciju i umrla u Danskoj 1928. Nikolajeva zena je Nemica, Aleksandra, unuka kraljice Viktorije po majci. Mislim da nisu bili rodjaci. U svakom slucaju ne bliski.

petar

pre 5 godina

Incest dozvoljen u Americi!? Pa dozvoljen je i kod nas. "Tekovina" sloboda i prava... dokle god je dobrovoljni pristanak dve odrasle osobe... uskoro će i ovo dve da se izgubi kao što je muškarca i žene prešlo u osobe.

mimi.....

pre 5 godina

@John

Hemofilija se nasledjuje od majke, znaci po zenskoj liniji Ako su se zenski potomci kraljice Viktorije udavale po evropskim dvorovima, to znaci da su prenosile hemofiliju na svoje sinove.... I tako u krug.

John

pre 5 godina

(Milos, 17. jun 2018 22:17)

Svi trenutni evropski vladari i vladarke i gotovo svi bivši vladari (pretendenti) imaju zajedničkog pretka, i to me toliko davno u prošlost - to su Džon Vilijam Friso, princ od Oranža (holandski princ) i njegova žena Marija Luiza od Hese Kasela (nemačka grofica).

A ako se uzmu samo neke dinastije, npr 2 ili 3, zajednički preci će im se pojaviti mnogo ranije, a to će obično da budu kraljica Viktorija, kralj Kristijan IX (danski) ili neki od ruskih careva.

Recimo, ovaj naš među precima ima svih troje, kraljica Elizabeta ima Viktoriju i Kristijana, grčki Konstantin II dvoje (cara i Kristijana), španski Felipe svih troje...

A svi su u dobroj meri Nemci iz prostog razloga što su oni plemstva imali i bukvalno na izvoz, pa ih izvozili po svim dvorovoma.

T

pre 5 godina

"Celu patologiju zapadnjaštva je moguće objasniti incestom."

Izvini, ali jedino na Zapadu imamo koliko-toliko normalan drzavni sistem. Sve ostalo je despotija (Afrika, Azija - Kina npr.) ili je neka kvazi-demokratija (Indija i slicne zemlje). Zasto se svi sele na Zapad pored sve te "patologije" a niko na istok?

Краљеви новца

pre 5 godina

Поред владара, ту су и економски "краљеви", разни буржуји и др. Могли смо да читамо недавно на Б92 како је Е. Ротшилд оженио своја четири унука са своје четири унуке. Свако ко не жели овај брак унутар породице, губио је право на наследство.

Нарциса Зец

pre 5 godina

Incest je pre svega moralni problem, a ne biološki.
(izvor, 17. jun 2018 23:41)

Da IŠTA zanate iz biologije, ali IŠTA ne biste ovo napisali.

rada

pre 5 godina

Koliko je poznato u našoj staroj narodnoj i crkvenoj tradiciji nije dozvoljeno sklapanje brakova čak ni medju potomcima u srodstvu tzv belih pčela-tj medju dalekim potomcima rodonačelnika jedne loze. A broji se ovako: Rodonačelnik tj najstariji predak po krvi i genima, u redosledu potomstva ima decu, unuke, praunuke, čukununuke, bele pčele...

Goran

pre 5 godina

Imali smo i mi u nasoj dinastiji Obrenovica inceste, Mihailo sa sestrom od strica, ali ne, bitniji su Habzburzi i Britanci
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Downtown, 17. jun 2018 23:30)

Naravno da su bitniji, Obrenovica vise nema ;)

str

pre 5 godina

Kleopatra nije bila "produkt incesta", rodjena je u drugom braku njenog oca sa jednom strankinjom. I kakve veze imaju Nikolaj II i Raspucin sa incestom?

ha ha

pre 5 godina

Spanska loza Habzburga je samo nastavila vec uhodanu praksu. Pre njih su se kastiljanska i aragonska vladajuca porodica toliko medjusobno ukrstali da su poslednji izdanci tih loza, Izabela Kastiljanska i Ferdinand Aragonski morali da dobiju dozvolu od pape da bi mogli da se vencaju. Nijedan biskup ili kardinal nije smeo samostalno da se usudi da ih venca. Imali su samo jedno dete, kcer koja je zapamcena u istoriji po imenu Luda Huana. Sa njom se ozenio jedan Habzburg i tako su oni dosli na spanski presto.

Dejan

pre 5 godina

Ta vremena su izgleda prosla. Engleska kraljevska porodica ce sad imati malo ritam Afrike u sebi. Sto je bledim ostrvanima i te kako potrebno.

Bata Sale

pre 5 godina

Suludo dokle je to bilo stiglo pocetkom 20-og veka, da je pitanje sta bi dalje bilo da nisu popadale te dinastije. Car Rusije, Kajzer Nemacke i Kralj Britanije su bili rodjaci, valjda braca od tetke ili malo dalje. Svi, ali svi su bili svabe genetski gledano i svi su bili u daljem ili blizem srodstvu: Ruski, Britanski, Rumunski, Austrijski, Grcki monarsi, sve svabe - svaki ruski car zenio se svabicama skoro 150 godina, Nikolaj II i porodica su bili skoro ciste svabe i malo Danci, sa ruskim cukun-cukun-cukun dedom. Britanska porodica je bila totalno cistokrvno nemacka sve dok se Carls nije ozenio Dajanom 1981 (prvom ne-nemackom princezom Britanaca), tako da su trenutni Britanski princevi prvi sa engleskom krvlju jos od 17-og veka.

Uz sve ovo: Monarsi Britanije i Rusije za vreme Prvog sv rata su bili ozenjeni rodjenim Nemicama (Nikolajeva zena cak nije ni pricala Ruski) tokom rata sa... Nemackom!
(Milos, 17. jun 2018 22:17)

Da, da, apsolutno se slazem sa svime sto ste napisali. Samo guglajte cara Nikolaja II i kralja Dzordza V, na fotkama identicni kao blizanci.