Nedelja, 22.04.2018.

08:56

Preminula najstarija osoba na svetu, rođena u 19. veku

Izvor: Tanjug

Preminula najstarija osoba na svetu, roðena u 19. veku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

oskar

pre 6 godina

Znaci po toj logici covek dok ne napuni 1. godinu nije ziv?
Kao da ne postoji??
(samo pitam, 22. april 2018 19:29)

Ne, nego se ta prva godina (kao i svaka druga u to vreme) sastojala od 365 dana, pa je onaj ko je tada živeo morao da proživi svih tih 365 dana da bi protekla cela da prva godina i počela druga. Nulta godina ne postoji, ali postoji nula kao početna tačka od koje računamo vreme. Prvi sekund, minut, sat, dan... nakon te nulte tačke je prvi sekund, minut, sat, dan... prve godine (nove ere, posle Hrista, AD). Isto tako i unazad, prvi dan prve godine (pre nove ere, pre Hrista, BC). Nula je samo tačka na vremenskoj liniji, a godine su jednaki intervali na toj skali.

Marra

pre 6 godina

Citam komentare, presmesni ste i slatko se ismejah ovako kasno! Hahah, znaci obozavam nas narod i nas humor, u svemu nadjemo povod za salu! I uvek da je tako! Ljudi, volim vas! Hvala na ovom smehu!

Veki

pre 6 godina

Za ove što im nije jasno kada počinje 20. Vek, prva desetica se završava sa 10, druga sa 20 (recimo kad brojite novac), a nova desetica počinje sa 11, 21, 31, i td. Dakle 1900 je poslednja godina 19. Veka. A 21. Vek je počeo 2001, 1. Januara.

samo pitam

pre 6 godina

Nulta godina ne postoji. Počinje se od prve godine (isto kao od prve godine života). Zato je 20. vek počeo prvog dana 1901. godine, a 21. vek prvog dana 2001.
(oskar, 22. april 2018 11:07)

Znaci po toj logici covek dok ne napuni 1. godinu nije ziv?
Kao da ne postoji??

totalwar

pre 6 godina

"Lečili ženu od 117 godina u bolnici od januara. Pa kod nas bi je sa 82 iskipovali napolje jer je sasvim normalno da umre"

A koliko ste vi ovaj mesec uplatili u fond zdravstvenog osiguranja, a koliko prosečni Japanac?

sima

pre 6 godina

nulta godina nije postojala istorijski. Dakle, isus je rodjen godine prve. Tj, godine 0001 je rodjen, a godine 0002 je napunio godinu dana. Pre godine prve je bila -1 godina, tj, jedna godina pne. To matematicki nema nikakvog smisla, ali istorijski je na zalost tako.

Tako da, da ima nulte godine, onda bi 1900 bila 20i vek. Posto nema, 1901 je 20i vek. Tako smo i 2001e usli u 21 vek. Jer su istoricari slabi matematicari.

Bole

pre 6 godina

Gledao sam danas na TV ovu staricu i mogu vam reći da sam znao šta ću videt na bih to uradio.Sisa palac kao malo dete,nalazi se upravo u položaju fetusa i da ne nabrajam.Nikada ne bih poželeo da tako živim ni sa 75 godina.Stvarno tko pogleda snimak mora da ima jake nerve.

Gg

pre 6 godina

Ako je zvanicni pocetak 20og veka prvi januar 1901, zasto je onaj spektakularan (doduse ne kod nas) docek 21og bio prvog januara 2000. godine? Za mene je ova gospodja rodjena u 20om veku. 1900. je 20. Vek kap sto su 1800. 19. Vek.

Dr. Nusic

pre 6 godina

Zasto nema kod nas ovakvih slucajeva dugovecnosti? Pored istorijske turbulentnosti, koje ima i u Japanu, ovde vam se moze desiti da ako imate preko 70 godina hitna pomoc jednostavno odbije da dodje. Kao sto se radi npr. u Prokuplju.

Rob sinji

pre 6 godina

Opasna ta 117-ta godina. Dobro je da znam da se pripazim kad dodje i da malo smanjim piće i čvarke dok ne napunim 118 pa posle udri iz početka.

Srdjan

pre 6 godina

@Pera

Ne, tehnicki gledano, da bi neko po rodjenju pripadao 20. vijeku, trebalo bi da se rodi u noci izmedju 31.12.1900. i 01.01.1901. makar jednu sekundu posle ponoci, pa sve do 31.12.2000.
Devetnaesti vijek je trajao od 01.01.1801. do 31.12.1900. tako da je ova zena definitivno rodjena u 19. vijeku.

Angry bird

pre 6 godina

Tehnicki gledano to je 20i vek,zato sto ne mora da bude 1901 da bi bio 20i dovoljan je jedan dan nakon 1900 a ova je rodjena u avgustu
(Pera, 22. april 2018 09:50

E pa, Pero, baš "tehnički" to i jeste 19. vek. Praktično je početak 20-og, ali "tehnički" se još uvek računa u 19. vek.

oskar

pre 6 godina

@Pera
Nulta godina ne postoji. Počinje se od prve godine (isto kao od prve godine života). Zato je 20. vek počeo prvog dana 1901. godine, a 21. vek prvog dana 2001.

Kolubarac

pre 6 godina

Da je živela u Srbiji prošla bi kroz 5-6 ratova, videla bi Tita, možda i Dražu, preživela bi, a možda i ne bi, 1993. i hiperinflaciju, znala bi ko je Arkan, školski joj bi bio Krkobić, gledala bi Farmu i Parove... a ovako, imam utisak da je umrla od dosade.

Mateus

pre 6 godina

Sad će neko da pita, kako je 1900. devetnaesti vek :)

Logicno da ce da pita, kako je onda novi milenijum nastupio 2000. a ne 2001. godine.

Djoksa

pre 6 godina

@Pera, jel ti brojiš od 0 i od 1..? 1900 je poslednja godina 19-og veka, jer jedan vek ima 100 godina a ako počinje da se broji od 1801 onda je 1900 stota godina u tom veku. A i sam broj 1900 govori o 19 vekova (jedan vek, 100 godina).

Smuleco

pre 6 godina

Bila je jedan od retkih svedoka, neverovatnog "kvantnog skoka" u nauci i tehnologiji, ove civilizacije... od momenta kada je započeo, do danas. Ako se osvrnem, šta se sve samo desilo u izuzetno kratkom vremenskom periodu ("milisekunda" postojanja Homo Sapiensa), na svim poljima ljudske delatnosti, od početka 20. veka, do trenutka njene smrti, naježim se.

Dali bocek

pre 6 godina

Ni tehnicki gledano, 1900 godina nije 19 vek. Racunanje vremena nije pocelo sa "nultom" godinom, nego sa prvom godinom prvog veka. Stota je bila poslednja u prvom veku. Jasno kao dan!

Kolubarac

pre 6 godina

Da je živela u Srbiji prošla bi kroz 5-6 ratova, videla bi Tita, možda i Dražu, preživela bi, a možda i ne bi, 1993. i hiperinflaciju, znala bi ko je Arkan, školski joj bi bio Krkobić, gledala bi Farmu i Parove... a ovako, imam utisak da je umrla od dosade.

Srdjan

pre 6 godina

@Pera

Ne, tehnicki gledano, da bi neko po rodjenju pripadao 20. vijeku, trebalo bi da se rodi u noci izmedju 31.12.1900. i 01.01.1901. makar jednu sekundu posle ponoci, pa sve do 31.12.2000.
Devetnaesti vijek je trajao od 01.01.1801. do 31.12.1900. tako da je ova zena definitivno rodjena u 19. vijeku.

Angry bird

pre 6 godina

Tehnicki gledano to je 20i vek,zato sto ne mora da bude 1901 da bi bio 20i dovoljan je jedan dan nakon 1900 a ova je rodjena u avgustu
(Pera, 22. april 2018 09:50

E pa, Pero, baš "tehnički" to i jeste 19. vek. Praktično je početak 20-og, ali "tehnički" se još uvek računa u 19. vek.

oskar

pre 6 godina

@Pera
Nulta godina ne postoji. Počinje se od prve godine (isto kao od prve godine života). Zato je 20. vek počeo prvog dana 1901. godine, a 21. vek prvog dana 2001.

Dr. Nusic

pre 6 godina

Zasto nema kod nas ovakvih slucajeva dugovecnosti? Pored istorijske turbulentnosti, koje ima i u Japanu, ovde vam se moze desiti da ako imate preko 70 godina hitna pomoc jednostavno odbije da dodje. Kao sto se radi npr. u Prokuplju.

Rob sinji

pre 6 godina

Opasna ta 117-ta godina. Dobro je da znam da se pripazim kad dodje i da malo smanjim piće i čvarke dok ne napunim 118 pa posle udri iz početka.

Smuleco

pre 6 godina

Bila je jedan od retkih svedoka, neverovatnog "kvantnog skoka" u nauci i tehnologiji, ove civilizacije... od momenta kada je započeo, do danas. Ako se osvrnem, šta se sve samo desilo u izuzetno kratkom vremenskom periodu ("milisekunda" postojanja Homo Sapiensa), na svim poljima ljudske delatnosti, od početka 20. veka, do trenutka njene smrti, naježim se.

Djoksa

pre 6 godina

@Pera, jel ti brojiš od 0 i od 1..? 1900 je poslednja godina 19-og veka, jer jedan vek ima 100 godina a ako počinje da se broji od 1801 onda je 1900 stota godina u tom veku. A i sam broj 1900 govori o 19 vekova (jedan vek, 100 godina).

Mateus

pre 6 godina

Sad će neko da pita, kako je 1900. devetnaesti vek :)

Logicno da ce da pita, kako je onda novi milenijum nastupio 2000. a ne 2001. godine.

Dali bocek

pre 6 godina

Ni tehnicki gledano, 1900 godina nije 19 vek. Racunanje vremena nije pocelo sa "nultom" godinom, nego sa prvom godinom prvog veka. Stota je bila poslednja u prvom veku. Jasno kao dan!

Gg

pre 6 godina

Ako je zvanicni pocetak 20og veka prvi januar 1901, zasto je onaj spektakularan (doduse ne kod nas) docek 21og bio prvog januara 2000. godine? Za mene je ova gospodja rodjena u 20om veku. 1900. je 20. Vek kap sto su 1800. 19. Vek.

Bole

pre 6 godina

Gledao sam danas na TV ovu staricu i mogu vam reći da sam znao šta ću videt na bih to uradio.Sisa palac kao malo dete,nalazi se upravo u položaju fetusa i da ne nabrajam.Nikada ne bih poželeo da tako živim ni sa 75 godina.Stvarno tko pogleda snimak mora da ima jake nerve.

Veki

pre 6 godina

Za ove što im nije jasno kada počinje 20. Vek, prva desetica se završava sa 10, druga sa 20 (recimo kad brojite novac), a nova desetica počinje sa 11, 21, 31, i td. Dakle 1900 je poslednja godina 19. Veka. A 21. Vek je počeo 2001, 1. Januara.

Marra

pre 6 godina

Citam komentare, presmesni ste i slatko se ismejah ovako kasno! Hahah, znaci obozavam nas narod i nas humor, u svemu nadjemo povod za salu! I uvek da je tako! Ljudi, volim vas! Hvala na ovom smehu!

sima

pre 6 godina

nulta godina nije postojala istorijski. Dakle, isus je rodjen godine prve. Tj, godine 0001 je rodjen, a godine 0002 je napunio godinu dana. Pre godine prve je bila -1 godina, tj, jedna godina pne. To matematicki nema nikakvog smisla, ali istorijski je na zalost tako.

Tako da, da ima nulte godine, onda bi 1900 bila 20i vek. Posto nema, 1901 je 20i vek. Tako smo i 2001e usli u 21 vek. Jer su istoricari slabi matematicari.

totalwar

pre 6 godina

"Lečili ženu od 117 godina u bolnici od januara. Pa kod nas bi je sa 82 iskipovali napolje jer je sasvim normalno da umre"

A koliko ste vi ovaj mesec uplatili u fond zdravstvenog osiguranja, a koliko prosečni Japanac?

oskar

pre 6 godina

Znaci po toj logici covek dok ne napuni 1. godinu nije ziv?
Kao da ne postoji??
(samo pitam, 22. april 2018 19:29)

Ne, nego se ta prva godina (kao i svaka druga u to vreme) sastojala od 365 dana, pa je onaj ko je tada živeo morao da proživi svih tih 365 dana da bi protekla cela da prva godina i počela druga. Nulta godina ne postoji, ali postoji nula kao početna tačka od koje računamo vreme. Prvi sekund, minut, sat, dan... nakon te nulte tačke je prvi sekund, minut, sat, dan... prve godine (nove ere, posle Hrista, AD). Isto tako i unazad, prvi dan prve godine (pre nove ere, pre Hrista, BC). Nula je samo tačka na vremenskoj liniji, a godine su jednaki intervali na toj skali.

samo pitam

pre 6 godina

Nulta godina ne postoji. Počinje se od prve godine (isto kao od prve godine života). Zato je 20. vek počeo prvog dana 1901. godine, a 21. vek prvog dana 2001.
(oskar, 22. april 2018 11:07)

Znaci po toj logici covek dok ne napuni 1. godinu nije ziv?
Kao da ne postoji??

Dali bocek

pre 6 godina

Ni tehnicki gledano, 1900 godina nije 19 vek. Racunanje vremena nije pocelo sa "nultom" godinom, nego sa prvom godinom prvog veka. Stota je bila poslednja u prvom veku. Jasno kao dan!

Mateus

pre 6 godina

Sad će neko da pita, kako je 1900. devetnaesti vek :)

Logicno da ce da pita, kako je onda novi milenijum nastupio 2000. a ne 2001. godine.

Gg

pre 6 godina

Ako je zvanicni pocetak 20og veka prvi januar 1901, zasto je onaj spektakularan (doduse ne kod nas) docek 21og bio prvog januara 2000. godine? Za mene je ova gospodja rodjena u 20om veku. 1900. je 20. Vek kap sto su 1800. 19. Vek.

Kolubarac

pre 6 godina

Da je živela u Srbiji prošla bi kroz 5-6 ratova, videla bi Tita, možda i Dražu, preživela bi, a možda i ne bi, 1993. i hiperinflaciju, znala bi ko je Arkan, školski joj bi bio Krkobić, gledala bi Farmu i Parove... a ovako, imam utisak da je umrla od dosade.

oskar

pre 6 godina

@Pera
Nulta godina ne postoji. Počinje se od prve godine (isto kao od prve godine života). Zato je 20. vek počeo prvog dana 1901. godine, a 21. vek prvog dana 2001.

Srdjan

pre 6 godina

@Pera

Ne, tehnicki gledano, da bi neko po rodjenju pripadao 20. vijeku, trebalo bi da se rodi u noci izmedju 31.12.1900. i 01.01.1901. makar jednu sekundu posle ponoci, pa sve do 31.12.2000.
Devetnaesti vijek je trajao od 01.01.1801. do 31.12.1900. tako da je ova zena definitivno rodjena u 19. vijeku.

Angry bird

pre 6 godina

Tehnicki gledano to je 20i vek,zato sto ne mora da bude 1901 da bi bio 20i dovoljan je jedan dan nakon 1900 a ova je rodjena u avgustu
(Pera, 22. april 2018 09:50

E pa, Pero, baš "tehnički" to i jeste 19. vek. Praktično je početak 20-og, ali "tehnički" se još uvek računa u 19. vek.

Djoksa

pre 6 godina

@Pera, jel ti brojiš od 0 i od 1..? 1900 je poslednja godina 19-og veka, jer jedan vek ima 100 godina a ako počinje da se broji od 1801 onda je 1900 stota godina u tom veku. A i sam broj 1900 govori o 19 vekova (jedan vek, 100 godina).

Rob sinji

pre 6 godina

Opasna ta 117-ta godina. Dobro je da znam da se pripazim kad dodje i da malo smanjim piće i čvarke dok ne napunim 118 pa posle udri iz početka.

totalwar

pre 6 godina

"Lečili ženu od 117 godina u bolnici od januara. Pa kod nas bi je sa 82 iskipovali napolje jer je sasvim normalno da umre"

A koliko ste vi ovaj mesec uplatili u fond zdravstvenog osiguranja, a koliko prosečni Japanac?

Dr. Nusic

pre 6 godina

Zasto nema kod nas ovakvih slucajeva dugovecnosti? Pored istorijske turbulentnosti, koje ima i u Japanu, ovde vam se moze desiti da ako imate preko 70 godina hitna pomoc jednostavno odbije da dodje. Kao sto se radi npr. u Prokuplju.

samo pitam

pre 6 godina

Nulta godina ne postoji. Počinje se od prve godine (isto kao od prve godine života). Zato je 20. vek počeo prvog dana 1901. godine, a 21. vek prvog dana 2001.
(oskar, 22. april 2018 11:07)

Znaci po toj logici covek dok ne napuni 1. godinu nije ziv?
Kao da ne postoji??

Smuleco

pre 6 godina

Bila je jedan od retkih svedoka, neverovatnog "kvantnog skoka" u nauci i tehnologiji, ove civilizacije... od momenta kada je započeo, do danas. Ako se osvrnem, šta se sve samo desilo u izuzetno kratkom vremenskom periodu ("milisekunda" postojanja Homo Sapiensa), na svim poljima ljudske delatnosti, od početka 20. veka, do trenutka njene smrti, naježim se.

Bole

pre 6 godina

Gledao sam danas na TV ovu staricu i mogu vam reći da sam znao šta ću videt na bih to uradio.Sisa palac kao malo dete,nalazi se upravo u položaju fetusa i da ne nabrajam.Nikada ne bih poželeo da tako živim ni sa 75 godina.Stvarno tko pogleda snimak mora da ima jake nerve.

sima

pre 6 godina

nulta godina nije postojala istorijski. Dakle, isus je rodjen godine prve. Tj, godine 0001 je rodjen, a godine 0002 je napunio godinu dana. Pre godine prve je bila -1 godina, tj, jedna godina pne. To matematicki nema nikakvog smisla, ali istorijski je na zalost tako.

Tako da, da ima nulte godine, onda bi 1900 bila 20i vek. Posto nema, 1901 je 20i vek. Tako smo i 2001e usli u 21 vek. Jer su istoricari slabi matematicari.

Veki

pre 6 godina

Za ove što im nije jasno kada počinje 20. Vek, prva desetica se završava sa 10, druga sa 20 (recimo kad brojite novac), a nova desetica počinje sa 11, 21, 31, i td. Dakle 1900 je poslednja godina 19. Veka. A 21. Vek je počeo 2001, 1. Januara.

Marra

pre 6 godina

Citam komentare, presmesni ste i slatko se ismejah ovako kasno! Hahah, znaci obozavam nas narod i nas humor, u svemu nadjemo povod za salu! I uvek da je tako! Ljudi, volim vas! Hvala na ovom smehu!

oskar

pre 6 godina

Znaci po toj logici covek dok ne napuni 1. godinu nije ziv?
Kao da ne postoji??
(samo pitam, 22. april 2018 19:29)

Ne, nego se ta prva godina (kao i svaka druga u to vreme) sastojala od 365 dana, pa je onaj ko je tada živeo morao da proživi svih tih 365 dana da bi protekla cela da prva godina i počela druga. Nulta godina ne postoji, ali postoji nula kao početna tačka od koje računamo vreme. Prvi sekund, minut, sat, dan... nakon te nulte tačke je prvi sekund, minut, sat, dan... prve godine (nove ere, posle Hrista, AD). Isto tako i unazad, prvi dan prve godine (pre nove ere, pre Hrista, BC). Nula je samo tačka na vremenskoj liniji, a godine su jednaki intervali na toj skali.